Na današnji dan| Zabava| Život

Jedan Sat

Unfuckable RSS / 30.10.2010. u 22:03

  Noćas će svakom od nas biti vraćeno ono što je proletos onako bezobzirno i divljački oteto.
Dobićemo 1 sat.
Neki od nas će pokušati da u tih sat vremena nadoknade toliko toga propuštenog, neko će biti sasvim ravnodušan, a neko će spavati jedan sat duže.


  Sećam se da je, te '84 tokom službovanja u tadašnjoj JNA, nama "oktobarcima"bilo jako bitno da se "skinemo" pre nego što ponovo vrate sat u nazad.Čak i tada, pre mnogo godina, u vremenu kada se daleko sporije živelo - taj jedan sat bio je izuzetno važan.
Danas je vreme daleko više na ceni. No, korisnici vremena, takozvani Ljudi - imaju različit odnos prema toj dragocenosti.
Za jedan sat možete uraditi mnogo stvari, ako to zaista i želite.

  Možete dati jedan sat svog vremena a dobiti nečiji - kao što nudi ovaj zanimljivi aranžman u Vremenskoj banci.

 Ili samo sedeti i čekati čekati na Božije delo

  Možete se relaksirati  ili biti tri puta opljačkani

  Možete popraviti zdravlje i doći na "liniju" (zvuči poznato ovo oko linije)  ili postati lokalni saobraćajni heroj

  Čitanje takođe može biti dobra opcija - ali pogledajmo šta sve neki od nas zaista mogu upakovati u tih 3600 sekundi
  Možete pokupiti dva zlata, za samo jedan sat. I možda čekati do kraja vremena da Vam Precjednik čestita.

  Za tih 60 minuta možete proći dugačak put od Raja do samog središta Pakla

   Taj jedan sat, kažu neki, jako, vrlo i veoma određuje kakav će biti naš karakter , mada nisam siguran koliko je to zaista do Nas,

  Za to isto vreme, druge vrste neumorno rade - što nekog (kao recimo - mene) fascinira  , a nekog dovodi do ludila.

 Retke su situacije kada imamo šansu da, makar prividno, vratimo vreme. Mnogo su ređe od onih kada nam vreme klizi kroz prste. Ili to samo tako izgleda, ali se nekako čini bitnim.

Mislite o tome noćas kada budete vraćali sat sa 3 na 2.
Ili nemojte.

 



Komentari (306)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Bojana Maljević Bojana Maljević 02:26 31.10.2010

Re: :)

aujbt braćo najebasmo, još jedan Mekintoš - taliban (izgovoriti madžarskim akcentom; deluje!)

Jbg, posle skoro 15 godina korišćenja, zaista ne razumem PC korisnike Neko je dole spomenuo desni klik, stajala sam nekoliko sekundi pre nego što sam se setila da sam ikada imala desni klik.
Ali - ne osuđujem. Sutra ću sa naročitim zadovoljstvom skinuti IE ako mi ti linkovi ne budu radili na Chromu.
onda je potpuno jasno zašto gotiviš trenera, Karagaću i mene

Sad sam provaljena, skroz.
crossover crossover 02:27 31.10.2010

Re: :)

Интернет Експлорер није баш сасвим лош, он је један од најбољих алата за даунлоудовање Фајерфокса.
Unfuckable Unfuckable 02:43 31.10.2010

Re: :)

он је један од најбољих алата за даунлоудовање Фајерфокса.

ili raspamećivanje sopstvenog kompjutera.
...spomenuo desni klik, stajala sam nekoliko sekundi pre nego što sam se setila da sam ikada imala desni klik.

Ne bih da se upuštam u raspravu o ukusima (ili pak nekim vrstama elementarne uskraćenosti) ali... korisnik bez desnog klika je - korisnik bez rifreša, dakle k'o selo bez crkve, k'o Mirko bez Slavka, k'o zekan bez mrkve...
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 02:47 31.10.2010

Re: :)

ja sam tajanstvena osoba sa desnim klikom koji ustvari nemam jer i ja koristim Mac. potez koji odgovara desnom kliku je veoma elegantan ali ostavljam da drugarica beba iz lončara objasni to.
crossover crossover 02:58 31.10.2010

Re: :)

njanja_de.manccini
potez koji odgovara desnom kliku je veoma elegantan ali ostavljam da drugarica beba iz lončara objasni to.


Их, ал’ си нашла ко ће то да објасни, она одма’ ’оће да се бије кад неко каже да је мекинтош фешн стејтмент, а не компјутер. Дај неког толерантног мек јузера, ако такав постоји.
freehand freehand 02:59 31.10.2010

Re: :)

Unfuckable
Coach, ko će sada da odgovori na ovu prozivku i uputi blogericu u pravom smeru?
Mislim, hajde da se izjasnim kao neko ko je poprilično dugo ovde i ponekad skromno i tiho, u sebi, pati za slavnim danima Inkvizicije:
za dobro bičovanje (bičevanje?), u ovim modernim vremenima trendovito i tendenciozno transformisanim u politkorektno prihvatljivije klečanje na kukuruzu (ili bar čaurama iz II sv, rata koje se još uvek puše) ni ne treba poseban povod, mada je upotreba IE ("...a jasno je da bi se svako dobronameran složio sa tim..." - dopire poznati Glas sa govornice) - i više nego dovoljan

Upotreba IE je kazna po sebi, što bi se sad još neko maltretirao i fizički radio na tome.
ja sam, da vam kažem (iako me niko nije pitao) na Operi, i sasvim sam zadovoljan. Što je potpuno nebitno, kad u raspravi o glupim brauzerima promakne ovo:
Uključujući i pamučni veš, naspram (uglavnom) sintetičkih tangi

Ko je spomenuo tange, a da to nije bio Krkar koji prepričava svoje vlažne snove u kojima glavnu rolu tumači njegova sopstvena žena sa tuđom glavom i u tuđem telu?
Unfuckable Unfuckable 03:06 31.10.2010

Re: :)

ja sam, da vam kažem (iako me niko nije pitao) na Operi, i sasvim sam zadovoljan. Što je potpuno nebitno, kad u raspravi o glupim brauzerima promakne ovo:

Uključujući i pamučni veš, naspram (uglavnom) sintetičkih tangi

slažem se što se Opere tiče, naime i ja mislim da je lepŠe sa kulturNom - mada mi baguje po blogu uredno tj učitava skripte (zipa tihu prozivku sad!) do pretposlednjeg "objekta" i onda tu stojiiii (ne mora da je do Nje, naravno - ima nešto i u skriptama, maybe, prozivka again)
a ovo što se tiče andervera, ja bolje da se ne uključujem u diskusiju, naime - u vreme kada je to meni (kaošatro) bilo aktuelno i zanimljivo, uglavnom su bili neki reš pečeni najloni u pitanju ili sasvim fensi rumunski pamuk, eheh suza mi kanu sad od svih tih sećanja
(smajli koji je zaboravio gde mu je VEP)
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 03:06 31.10.2010

Re: :)

Их, ал’ си нашла ко ће то да објасни, она одма’ ’оће да се бије кад неко каже да је мекинтош фешн стејтмент, а не компјутер.

pa kako ne razumeš baš zbog toga nju dozivam : )))))

Дај неког толерантног мек јузера, ако такав постоји.

to bi mogo da bude moj muž, ali on je nešto počeo da okreće ledja meku sve mi se čini. priprema razvod po brzom postupku i sklapanje dugovečne veze sa linuxom.

a inače bolje vam je da obratite pažnju na ono što drug freehand priča - tange itajrad
topcat topcat 03:11 31.10.2010

Re: :)

tange itajrad

ali pamučne
freehand freehand 03:26 31.10.2010

Re: :)

a inače bolje vam je da obratite pažnju na ono što drug freehand priča - tange itajrad

Oduvek sam želeo da si priuštim jedno kupanje na jezeru Tanganjika...
Makar ostao bez očinjeg vida.
iris.davidovich iris.davidovich 03:37 31.10.2010

Re: :)

u vreme kada je to meni (kaošatro) bilo aktuelno i zanimljivo, uglavnom su bili neki reš pečeni najloni u pitanju ili sasvim fensi rumunski pamuk, eheh suza mi kanu sad od svih tih sećanja
(smajli koji je zaboravio gde mu je VEP)


iris.davidovich iris.davidovich 03:42 31.10.2010

Re: :)

Unfuckable
aujbt braćo najebasmo, još jedan Mekintoš - taliban (izgovoriti madžarskim akcentom; deluje!)
Meni je, naprotiv, simpatično sve što je retroonda je potpuno jasno zašto gotiviš trenera, Karagaću i mene

ti i karagaca ste vintage
freehand freehand 03:57 31.10.2010

Re: :)

ti i karagaca ste vintage

Eto, kad si nobles.
Vintage!
Da si mene pitala rekao bih - kljusine.
Bojana Maljević Bojana Maljević 04:25 31.10.2010

Re: :)

potez koji odgovara desnom kliku je veoma elegantan ali ostavljam da drugarica beba iz lončara objasni to.

Naravno da je elegentan, kao i sve na Meku
Ko je spomenuo tange, a da to nije bio Krkar koji prepričava svoje vlažne snove u kojima glavnu rolu tumači njegova sopstvena žena sa tuđom glavom i u tuđem telu?

Ah, to sam bila ja! A nisam Krkar i nemam vlažne snove. Nemam ni ženu. Imam tange od kojih radije nosim pamučni veš. Iako je retro (što je bilo, slažem se, neadekvatno poređenje sa IE), ali što bi rekao Unf: činilo mi se bitnim
eheh suza mi kanu sad od svih tih sećanja

Pardoniram što sam te rastužila, Unf. Nasmejaću te sutra, opet, sad odoh da dobijem taj sat u spavanju.
srdjan.pajic srdjan.pajic 05:43 31.10.2010

Re: :)

njanja_de.manccini
ja sam tajanstvena osoba sa desnim klikom koji ustvari nemam jer i ja koristim Mac. potez koji odgovara desnom kliku je veoma elegantan ali ostavljam da drugarica beba iz lončara objasni to.


Ma ja sam odma kupio eksternu tastaturu, i miša, mislim izeš ti te neproduktivne novotarije.
trener92 trener92 08:12 31.10.2010

Re: :)

Coach, ko će sada da odgovori na ovu prozivku i uputi blogericu u pravom smeru?


Ja otišao da odnesem tetki lek ( vadi fleke ti autor bloga (čekaj samo dok gordanac pročita ovo ne opra te ni Dunav ni Sava sa sve pritokama).I explicitno nisam priznao da koristim isti( NI iiiiime da mu ne pomenem) , samo sam dao sugestiju, pošto sa Chrome ne može ništa da se uradi ( uzgred sa firefox se teško otvara youtube, tako da ostaje kombinacija raznih brauzera)
"Vazduh treperi ,kao da nebo gori" (Sprema se oluja)
Unfuckable
aujbt braćo najebasmo, još jedan Mekintoš - taliban (izgovoriti madžarskim akcentom; deluje!)
(pomozi i zakloni, oooo)
Bojana Maljević:
Meni je, naprotiv, simpatično sve što je retro


Unf: onda je potpuno jasno zašto gotiviš trenera, Karagaću i mene

I ...Kad se sad nisam šlogir`o. Pa ja sam tek primljen ,stariji pionir (mlađi omladinac)
Ovim potezom si ocinkario našu "tajnu ćeliju" u sastavu (Sreten Ž.-Crni(t), ....!....,Mijalko T.-Plavi(u))

i doveo u pitanje dalje delovanje. (politički komesar ti ovo neće oprostiti)

"Prije mjesec dana moj stric je doneo jedan sat na opravku"
-Koje marke-
"Omega sa petnest rubina"
, zapis sa poslednjeg sastanka (samo za tvoj blog):

"Priča o tvrdoglavoj i pametnoj mazgi

Mazga je domaća životinja.
Ima glavu, trup i rep, noge uši, ukratko, sve što je životinji potrebno.
Kao i ljudi, tako se i mazge razlikuju među sobom. Jedne se ne pitaju nizašta, druge ujedaju, jedne su gizdave ,druge ćudljive. Sve su ipak, od prve do poslednje, tvrdoglave.
Tvrdoglavost nije lepa osobina. Ali se tvrdoglavost kod mazgi daleko gubi pred drugim lepim osobinama, a to su : skromnost u jelu i piću , uzrdžljivost i oštroumnost.
Da ,sve mazge su – tvrdoglave i pametne. I o takvoj jednoj tvrdoglavoj i pametnoj mazgi pripoveda ova priča.
To se desilo u jesen godine 1943, kada su nas gonile Švabe. Bilo ih je kao lišća i trave, i grunuli su na nas tenkovima , topovima i aeroplanima. Hteli su da nas unište.
Vidite , dragi pioniri, već samo to potvrđuje da su Švabe budale. Jer ko na svetu može uništiti partizane....? Niko!.
Nemci na putu – a mi- u šumama.Šume su tvrđave partizana. Dabome, ponekad je bilo zorta kad smo bivali opkoljeni, ili upadali u zasedz.
Zaseda je nezgodna stvar. Ideš mirno putem i razmišljaš gde bi skuvao večeru , a iznenada na tebe: krrrrr, krrrr! Pozdravljaju te mašinke i mitraljezi, a ti – kako znaš i umeš.
I tako nam se jednom u onoj hajci desilo da smo se morali razbežati. Bilo nas je oko stotinu, ali smo se posle tog napada rasturili , i u šumi se opet iskupilo nas dvadeset i naša mazga.
Mazgi je bilo ime Muki.
Bila je vitka kao srna, imala je glatku sjajnu dlaku, i kad bi je oprali i istimarili, bila je odista lepa i gizdava , tako da se sama krišom gledala u bari i od zadovoljstva strigla ušima.
Pri onom napadu, izgubuli smo sve svoje rance, i glad bi nas svojski mučila, da nam se nije pridružila mazga. Na njoj su visile vreće u kojima su se nalazile same blagodeti: dvopek , konzerve , pirinač i so,pa čak i cigarete. A cigarete su za partizane ista takva poslastica, kao za odojče cucla. Grlili smo mazgu od razneženosti. Već tri dana u stvari nismo jeli.
-Odmah ćemo ovde večerati –reče najgladniji drug.
-Ne suviše smo blizu puta – reče iskusan stari partizan – Hajdemo s one strane puta, tamo su takve šume da nas neće pronaći.
Poslali smo patrolu do puta.Sve je sigurno , bez brige možemo preći na drugu stranu, samo smo u daljini čuli zvrjanje tenkova.
I pošli smo.
Odista smo bili tako izmučeni da smo se jedva kretali, ali misao o blagodetima koje je mazga nosila podmazala nam je umorne tabane.
Put je bio slobodan, nigde ni traga ni glasa od Švaba.Hajd` onda preko puta!
Ali kad smo bili svi na putu, našu mazgu spopade tvrdoglavost. Ni makac! Vukli smo je, gurali, preklinjaali, batinom joj dokazivali da ne radi dobro – ništa. Svakog trenutka su mogli dojuriti švapski tenkovi!
Muki tamo, Muki ovamo, mazgovska tvrdoglavost se nije krenula nikud.Već je zatutnjao iza okuke švapski auto i skoro ispred nosa nam zagroktale mašinke.
Ali Švabe su gađale suviše visoko, zrna su fijukala nad glavama, a mi –kliiiiis u šumu, i hop, hop, sve dublje i dublje.
Međutim mazgu smo zaboravili, ostala jadnica na putu ili ko zna gde , među nama je nije više bilo.
Samo jedan drug je nedostajao, i dok smo išli , išli, smrtno zamoreni , bili smo tronuti.Ostali smo takoreći goli u toj dubokoj šumi.
Pomrećemo od gladi!
Izmučeni popadali smo na zemlju.Ovamo neće Švabe.Ćutali smo i gledali ukočeno u debele jele.
Senice su nas radoznalo posmatrale, daleko negde lajali su topovi.
A tada nas je nekakav šum, nekakav topot opet podigao na noge.
Zgrabili smo puške, šta će biti , neka bude, više nikud ne možemo napred.A buka sve bliže i bližeIznenada upade među nas kroz gusti jelak –naša mazga.!Kad nas je ugledala, zaustavila se, stala da mrda ušima , a mi smo vrisnuli , opkolili je , počeli milovati i , bogme, od radosti poljubio sam je u njušku. Sve vrećice su bile tu..
Brzo smo je rastovarili, privezali za jelu, pa joj nalomili nekoliko svežnjeva grančica na kojima je bilo lišća, jer je i naša Muki bila gladna.Ali kako nas je našla?
Odmah za mazgom, dogegao je je i naš nestali drug. Dok smo krckali dvopek i u kotliću kuvali pirinač, drug nam je pričao:
-Raspalivši po nama , ubrzo su otišli.Ja sam se spotaklao na žile i zario u žbunje odakle sam gledao šta su radili na putu. Dvojica Švaba ostalli su pored mazge da bi je odvukli sa sobom. A mazga, kao da je pobesnela.Prvoga je njuškom klepila po licu, da je bio sav krvav, a drugoga je ritnula da je tresnuo na zemlju, zatim klisnula u šumu. A ja za mazgom jedva sam stizao."
Mazga je brstila.
Iz zahvalnosti svaki od nas joj je dao po komadić dvopeka i milovao je i ngladio.a mazga je strigla ušima.
Naravno, mazga ne zna da govori.
Vidite , dragi pioniri, takve su bile partizanske mazge.

Istina, tu smo mazgu kasnije jednom pojeli, ali to je već druga priča.
Dve priče ne smemo sabiti u jednu vreću."
"T.S."
trener92 trener92 08:18 31.10.2010

Re: :)

topcat
tange itajradali pamučne


samo prirodni materijali
Milutin Milošević Milutin Milošević 09:38 31.10.2010

Re: :)

Дај неког толерантног мек јузера, ако такав постоји.

Men'se ovo čudo i dalje ne sviDŽa. I taj desni klik i još nekoliko "sitnica" koje usporavaju rad za oko 10-tak %. Ai, ne mogu sada eplovci dizedu svoja goMna kad su toliko godina kenjali.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 10:13 31.10.2010

Re: :)

Firefox me nervira, ja se navikla na Safari.

Bojana, pređi na Google Chrome. i ja sam na tom (jedinom i najboljem) OS X kao i ti i Safari više ne otvaram. Chrome je mnogo brži i elegantniji, a vizuelno nije daleko od Safarija, elegantan i bez previše kuka&kvaka, minimal design, takorekuć. najtoplija preporuka da počneš da ga koristiš.
Интернет Експлорер није баш сасвим лош, он је један од најбољих алата за даунлоудовање Фајерфокса.

reanimator reanimator 10:51 31.10.2010

Re: :)

Интернет Експлорер није баш сасвим лош, он је један од најбољих алата за даунлоудовање Фајерфокса.

BebaOdLonchara BebaOdLonchara 10:59 31.10.2010

Re: :)

Их, ал’ си нашла ко ће то да објасни, она одма’ ’оће да се бије кад неко каже да је мекинтош фешн стејтмент, а не компјутер. Дај неког толерантног мек јузера, ако такав постоји.

ko 'oće da se bije?

cross, nisam to očekivala od tebe. da je to rekao onaj maksa pa i da pustim, 'mnem rukom...

ono što geek-ne-Mac-juzeri ne mogu da shvate (i ja im, ovom prilikom, sve opraštam ) je da ne-geek-juzerima ne treba drugi kompjuter i drugi sistem do Apple-ovog. za početak nek samo instaliraju OS X na običnu PC kantu, da malko osete, ubrzo će i oni početi da...



nikada nisam upoznala ne-geek-juzera koji se sa Apple-a vratio na PC WIN/linux. to valjda dovoljno govori.

ps. dakle, nemoguća sam UNF! BANUJ ME!!!!!!
Milan Novković Milan Novković 12:27 31.10.2010

Re: :)

ono što geek-ne-Mac-juzeri ne mogu da shvate

Dok je ono što ne-geek-Mac-juseri ne mogu da shvate:

- Da je Apple relativno veliko zlo, fenomenalno upakovano, toliko fenomenalno da su ptičice spremne da same ulete u zlatni kavez, zatvore vrata za sobom i bace ključ. Naravno da se posle toga ne vraćaju na slobodu, kako bi?

- U čemo je to fenomenalno pakovanje: ne samo u izgledu i marketingu, nego i u applikacijama koje stvarno rade besprekorno.

Sad bi se neko pitao šta je loše u tome. Ništa na prvi pogled, mnogima ništa ni na drugi. I ok je koristiti Apple.

Ali geek ovako razmišlja, i ovo je neko geek poimanje slobode i prostora za napredak:


- Nije to samo Apple koji pokušava da ubije web, to rade i MS i Sony sa game konzolama. Tako, nije geek u nikakvoj ljubavi sa MS, na primer, da ne bude zabune.

- Nego je Apple najuspešniji i naterao je i sve ostale da skoče na noge u poslu ubijanja weba.

- Svi oni nam nude zlatne kaveze gde će oni kontrolisati kojoj aplikaciji je dozvoljeno da se izvršava u tom kavezu.

- Nije im toliko važno da je samo besprekorna ta aplikacija, nego da im donosi naglašeni profit i da iz ne ugrožava.

- Mnoge fenomenalne applikacije ne mogu, npr, na Apple Store zato što su suviše dobre u svom strategijskom potencijalu da budu tunel ka promociji drugih koji nije pod Aple marketinškom ili finansijskom kontrolom

- Neki genije, pametniji od Applea, Microsofta i Sonyja, kad umre web kakav je sada, neće imati lake kanale da promoviše svoj genije sutra, kad web umre (Internet ostaje, naravno, ali kontrolisan)

- Samo, web neće da umre :) Kad bude mnogo svetlucavih gadgeta around onda će svetlucavom da opadne vrednost.

Tipičan, ciklični proces, oscilovanje, ko ekonomski ciklusi, sunčeve pege itd:

- Apple najpametniji, grune prvi, raspali profitne margine
- Ostali vide Apple dolare u očima pa skoče i oni, ovo je proces i traje
- Tržište se zasiti, sad imamo funkcionalni kvalitet na sve strane, i opet se okrećemo drugim kvalitativnim formama, slobode u ceni i kretanju su neke od njih.

Tako, ukratko, geek su nam, bez nekog velikog zezanja, ko rock-and-rolleri onomad

Pragmatični Apple korisnici, ok, ljudi koji gledaju svoja posla i ozbiljno rade ono što rade.

Religiozni Apple korisnici - princeze na zrnu graška
Unfuckable Unfuckable 13:51 31.10.2010

Re: :)

au Novkoviću, u zaklon!!!
Bojana Maljević Bojana Maljević 14:04 31.10.2010

Re: :)

Bojana, pređi na Google Chrome

Ma koristim ga Bebo, on mi se prvi i otvara - ali šta ti je lojalti - vraćam se Safariju. Ja kad nešto volim - volim E sad, trebalo bi da taj Chrome napadne nekako mene i ubedi me da je bolji od Safarija. Što će se, sudeći po mojoj lenjosti&odanosti teško dogoditi :)
Milan Novković Milan Novković 14:44 31.10.2010

Re: :)

au Novkoviću, u zaklon!!!

Meni sleće žena i dve trećine dece za dva sata, vraćaju se iz Bgd, tako da mislim da ću popodne podneti izveštaj, koliko sam blogovao u njihovom odsustvu, pa ću ionako u prirodnu izolaciju

Nije to samo Mek, kao što rekoh, tu su i MS i Sony kao kolovođe, MS mašineri tek treba ozbiljno da se pokrene, i pokreće se, nego su Mek korisnici "slađi" za zezanje :) mnogo veći procenat nežnijeg pola. Ima i geekova na Meku, nego geeokovi su, u proseku, mnogo dlakaviji pa tako manje privlačni
alselone alselone 15:53 31.10.2010

Re: :)

Milan Novković



Boj ne bije svijetlo oruzje...
Bojana Maljević Bojana Maljević 15:58 31.10.2010

Re: :)

Pragmatični Apple korisnici, ok, ljudi koji gledaju svoja posla i ozbiljno rade ono što rade.

Religiozni Apple korisnici - princeze na zrnu graška

Gde je tačno granica? Mislim, ne znam da li sam pragmatična ili religiozna u tom smislu.
Znam samo da za 15 godina nisam imala niti jedan virus. Čak ni virus gripa.

Još malo i poverovaću da bog postoji.
freehand freehand 16:27 31.10.2010

Re: :)

Još malo i poverovaću da bog postoji.

Ti si, ćeri, zrela da se pokaješ.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 16:57 31.10.2010

Re: :)

Nego je Apple najuspešniji i naterao je i sve ostale da skoče na noge u poslu ubijanja weba.

hehe, milane novkoviću, zašto kažeš web a misliš na google? misliš da ne znam odakle duva vetar

pazi sad:
U čemo je to fenomenalno pakovanje: ne samo u izgledu i marketingu, nego i u applikacijama koje stvarno rade besprekorno.

Pragmatični Apple korisnici, ok, ljudi koji gledaju svoja posla i ozbiljno rade ono što rade.

dec hu aj em.

mislim da je Bojana takođe pragmatičan korisnik koji, kao i ostali Apple korisnici, poštuje svoje vreme, na prvom mestu. bojana, kao i svi ostali Apple korisnici, zna da će joj svaka aplikacija besprekorno raditi, da je neće pojesti crvi šta god da ubaci u svoju prešs mašinicu ili ode na "zaraženu" web stranu, otvori pogrešan email, i neće morati da šutira svoje kućište da bi comp proradio ili da jednom nedeljno instalira sistem iz čiste (geek) dosade, ako već potrebe nema...a često ima sa WIN.

nema princeza kod apple juzera, milane. mi samo poštujemo svoje vreme, a vreme je novac. kad smo kod novca, i ja zarađujem koristeći Apple kompjuter i aplikacije koje nisu samo oni napravili. meni je sasvim jasno zašto geekovi koriste linux ili ne-daj-bože windows, ali to moj posao nije. za moj posao (pravljenje i izvođenje muzike) su Apple comp i OS X najbolje rešenje.
alselone alselone 18:21 31.10.2010

Re: :)

Mac maniacs


Pokvaricu vam druzenje i hvaljenje Meka samo jednom malo opaskom. Kada se prica o Meku misli se na Leoparda iz (najmanje) 2009. godine, uredno servisiranog. Kada se prica o MS-u i problemima sa virusima misli se na nepecovani piratski XP iz 2002. godine, bez antivirusa (ili u najboljem slucaju Avire ili tako neceg). Ljudi 2010 godina je.


Unfuckable Unfuckable 18:34 31.10.2010

Re: :)

(kad ne možeš da ih pobediš, ti im se pridruži)
ok, moju buđavu Vistu je pre jedno godinu dana nešto taaaako raspandrcalo da je to bila bruka i sramota, mada je moj jedini komentar na to bio nešto oko pite i fekalija.
Samo malo kasnije, xp na poslu, legalan, stabilan, zaštićen, sve 5 (malo je ako kažem da ga obožavam) se bukvalno istopio u najgorim mukama i to pred mojim očima jer ga je strefilo neko čudo neviđeno, čist užas.
Tako da ja, na neki način razumem tu "vidi - me - što - mi - je - laća - ispod - staklenog - zvona - estetiku Mac-ovaca. Ima nas koji i na 'ladno duvamo, jelte
Ali isto tako mislim da vrlina to zaista i postaje tek u sudaru sa porokom, a kvalitet tek u situaciji kada postoji njegovo ugrožavanje - i zato mislim da je Win 7 (bar po onome što čujem iz okoline, pošto mene naravno intenzivno mrzi da se petljam "s novotarijama" sasvim dobro urađena stvar.
alselone alselone 18:45 31.10.2010

Re: :)

Unfuckable
i zato mislim da je Win 7 (bar po onome što čujem iz okoline, pošto mene naravno intenzivno mrzi da se petljam "s novotarijama" sasvim dobro urađena stvar.


Da, Win7 je XP posle XP-a.

Jos jedna bitna stavka: prilikom razmatranja cena Mekova imam ekstremno izrazen osecaj strizanja vune sa mojih ledja. Cista kradja u udar na zdrav razum. I onda kupis masinu od 2k jevra koja ti slusi kao kucaća masina, DVD i audio plejer i net device. Ζa sve ostalo dizes virtuelni XP.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 18:57 31.10.2010

Re: :)

I onda kupis masinu od 2k jevra koja ti slusi kao kucaća masina, DVD i audio plejer i net device. Ζa sve ostalo dizes virtuelni XP.

čak i da ti služi samo za to, ne treba ti 1k jura već manje od 1k, koliko je macmini.

Logic Studio, Peak Pro i ProTools (a za filmadžije Final Cut Pro) rade samo na OS X. Max/MSP bolje radi na OS X. AbletonLive radi na oba sistema, ja ga ganjam na OS X.

rekoh da ja ZARAĐUJEM tako što radim na Apple OS X, ne igram se a kad kuckam, to su uglavnom emailovi i ovaj blog. mislim, i muzičari apple juzeri moraju da kuckaju pored svog uobičajenog posla, ok? meni apple i os x rade pos'o. da si lepo pročitao šta sam napisala, ne bih morala da se ponavljam.
Tako da ja, na neki način razumem tu "vidi - me - što - mi - je - laća - ispod - staklenog - zvona - estetiku Mac-ovaca. Ima nas koji i na 'ladno duvamo, jelte

Kada se prica o MS-u i problemima sa virusima misli se na nepecovani piratski XP iz 2002. godine, bez antivirusa (ili u najboljem slucaju Avire ili tako neceg). Ljudi 2010 godina je.

a vidim, učite, učite...al' džaba reci mi ti, zašto onda postoje antivirus programi, kad je 7ca tako super?
alselone alselone 19:23 31.10.2010

Re: :)

BebaOdLonchara

rekoh da ja ZARAĐUJEM tako što radim na Apple OS X,


Ok, postivam, ali ti si potpuno netipican Mas user. Obicno se koriste da bi se pila kafa u trznom centru uz ustreptale poglede okolisa.

BebaOdLonchara

a vidim, učite, učite...al' džaba reci mi ti, zašto onda postoje antivirus programi, kad je 7ca tako super?


Nije valjda da verujes da za Meka nema virusa jer ih je nemoguce napisati?
Milan Novković Milan Novković 19:43 31.10.2010

Re: :)

hehe, milane novkoviću, zašto kažeš web a misliš na google? misliš da ne znam odakle duva vetar

Prvo se zezam, a onda, konkretno mislim na sledeće, Apple je tu samo najbrže i najpametnije odreagovao pa je tako kolovođa.

Recimo Apple, MS, Sony (zbog silnog broja PlayStation konzola), Amazon i neka i Googlea (ne zbog onoga što radi nego što bi mogao da radi u budućnosti, ružnih misli):

- To su od nekoliko desetina do nekoliko stotina milijardi dolara firme. Oni su bogati, imaju vlast, paze da to ne izgube i trude se da vlast i moć prošire.

- U tom trudu oni će koristiti sve što im je na raspolaganju

- U njihovoj jednačini nema neke silne dobrobiti korisnika. Ima je onoliko koliko je dovoljno da se korisnik impresionira i dođe kod njih.

Njima su smrtni neprijatelji Google (da, znam, vidi dole), Wiki, PKI, open web - generative web gde svako može slobodno da kreira, Linux i slično.

Google sam sebi nepreijatelj? Polu zezanje, naravno, bio bi u budućnosti ali priprema teren uz pomoć svojih applikacija, androida itd.

Svi oni pripremaju teren na koji kad jednom ozbiljno odemo, "kupimo" ga, više ne možemo lako da menjamo mišljenje svako malo i jurimo za kvalitetom. Oni zatvaraju web.

Zamisli potpuno realan scenario:

Pisac koji živi od pisanja.

Šta je ideal, da između pisca i čitaoca nema posrednika ako postoji scenario gde posrednici ne dodaju vrednost procesu pisanje-čitanje.

A scenario postoji:

- i pisac i čitalac imaju privatni i javni enkripcioni ključ. Javiš se piscu on ti posalje delo enkriptovanim tvojim public ključem i samo ti možeš da čitaš.
- Ako nemaš love kažeš i pisac ti pošalje besplatno, što da ne, mnogi ionako dosta rade besplatno. Ogroman procenat onih koji mougu da plate će da plate.
- Ovo, naravno, Amzaonu,, Appleu, Sonyju i sličnima ne odgovara. Oni hoće da budu posrednici, middle people. Pa su u petlji i izdavači i ja ne znam koliko na kraju, u proseku, autori dobijaju.

- Zatim, zamisli pametan Indus, Kinez, Rus, JUGOSLOVEN :) stave pod open source ili za 2 evra po licenci bolji iBooks od iBooka na iPadu sa uklučenom podrškom za PKI pa negde nekom malom berzom (nekoliko hiljaada evra troškovi mesečno, recimo 10K, da spasu 10,000 autora od stalnog cimanja od strane 10 miliona čitalaca)
- Znači, nema posrednika, evro po autoru mesečno, ako "kinez" iskompajlira iBooks za Linux imamo 200-300 evara mašine (u UK ima Dellovih sa Windows 7 za 300 ebar), tj više ne plaćamo Apple ili MS operativni, koje sve rade.

Ovakvu app ne možeš da staviš na Apple Store tako lako. Može uz neke trikove i to sve dok ne počnu appleu da bodu oči uspehom)

Ovo samo može na open webu. Ovako štitiš:
- autore, koji kreiraju
- čitaoce, koji su zaradili novac pa plaćaju kreatore
- jeftin exachange service providere koji za dolar mesečno po piscu nude cool service i hrane nekoliko familija
- software dizajnere koji traže ili ništa (open source) ili samo fer cenu za svoje programiranje

Closed Internet štiti posrednike
I posrednici su ti koji su vredni desetine miliardi dolara i koji će uraditi sve što mogu da tako ostane.
Milan Novković Milan Novković 19:52 31.10.2010

Re: :)

reci mi ti, zašto onda postoje antivirus programi, kad je 7ca tako super?

Windows su tako dizajnirani, to je onomad bio genije OLE-a (Object Linking and Embeding), "open" principa, tako su, i sa Office Automation tool "mentorima" maznuli tržište.

Pošto je Tibor zavrteo pitanje didaktike JK kod sebe na blogu da se malo zezamo (nadam se da se niko ne ljuti na ove dole paralele)

Mladi mogu da idu na sigurno i druženje ograniče na čisto verbalni i vizuelni kontact, no touch policy pa opasnost od zaraze i neželjene trudnoće (dva najčešća "virusa" nestaje potpuno.

Mogu da budu vrlo oprezni pa jedno drugo podvrgnu višemesečnom proveravanju. I posle toga neki dribling obrasci ostaju no-go.

A mogu samo da kupe anti-virus "software" pa se druže uz mnogo manje ustezanja, slede instinkt
Milan Novković Milan Novković 20:13 31.10.2010

Re: :)

Gde je tačno granica? Mislim, ne znam da li sam pragmatična ili religiozna u tom smislu.
Znam samo da za 15 godina nisam imala niti jedan virus.

Teško je reći, value-for-money se računa, a tu svi imamo reazličite merrit-functions (vrednosne funkcije, valjda).

I nisam ni ja tu religiozan - neko kome je iPhone 4, npr, toliko lep da mu je prijatno da ga i samo pogleda je pragmatičan korisnik, nije religiozan.

Ja sam svojoj mlađoj ćerci kupio iPhone 4, stvarno je cool.

Ali on u mojoj merrit funckiji nema dovoljnu težinu, npr.

Pošto ja više kupujem kompjutere meni ovako radi ta funkcija - recimo pre 3 godine mi trebao laptop, odem na Dell Outlet (tamo gde su nezadovoljni kupci vratili često nove mašine) i nađem nabudženu mašinu koja kao nova košta 1,900 funti za 700 funti. Nezadovoljan kupac je vratio pošto na aluminijumskom polopcu ima ozbiljnu ogrebotinu.

Ja kupio pošto meni poklopac ima malu vrednost, amemorija, grafička kartica, brži disk, procesor itd veliku. 700 funti tad bila mala cena i ja sam maximizovao sebi value-for-money.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 20:39 31.10.2010

Re: :)

milane, sve je to lepo ali postoji jedna problem: to je utopija

ako bi se taj free-fazon ili skoro-free-fazon aplicirao na sve ostalo a ne samo na kreativce, vrlo uskoro bi dobili haos. da zamislimo sve to u zdravstvu, bankarstvu, građevini, prehrambenoj industriji...? po toj logici mi ne treba banka, zar ne? vi mi napravite program, ja vam platim u kešu i to je to. e pa sad, da li je baš tako?
ljudski poredak mora biti kontrolisan, ljudi su životinje. ljudska svest nije došla dotle da to o čemu govoriš može tako i da funkcioniše. možda u jako malim grupama ljudi koji se znaju, pa onda oni koji znaju te što znaju, ali na globalnom nivou je nemoguće. totalno sam ubeđena u to. ono što je džabe ne može samo od sebe da se servisira. po tom modelu, umesto da par velikih kuća ima mnogo para i drži na uzici mnoge (zadovoljne!) korisnike, pare&neku-malu-moć bi imale druge kvazi nezavisne kuće i pojedinci. mene samo zanima zašto bih ja morala po tom modelu da sama sebi programiram OS (jer se može, zar ne?) da bih radila sasvim neke druge stvari? ne želim da se bavim time, uopšte. s druge strane, ko bi meni programirao OS (nek je i linux) i programe za linux FREE i servisirao ga na dejli bejsu - free? niko. možda bi u početku, da bi se istakao i dobio bolje mesto negde, kao što sam i ja radila muziku free da bi me posle plaćali ali da masa ljudi programira da bi koristila comp je neizvodljivo. evo, ja prva to neću da radim :)
a da li će pisac da daje svoje knjige džabe (ko ga hranu u mintajmu je pitanje koje meni svetli ko zvezda?), neka daje, ko mu brani. on to može i bez MS, appla i ostalih. neka stavi linux, kuca u free programu i šalje knjigu emailom ko god da je traži. to može i danas. samo eto meni opet zvoni pitanje - ko ga hrani i oblači? da li će da živi od toga da mu neko nešto udeli za knjigu? c'mon! i umetnost je roba (ružno zvuči ali je tako) i treba da ima svoju cenu, kao i hleb.
to što kažeš da dosta ljudi piše džabe, to je tačno ali oni rade još nešto pored toga da bi mogli da prežive. izdavač piscu daje zagarantovan hleb. da, uzima mu i procenat ali mu odrađuje kompletnu logistiku i ako je pisac "ispunio uslove" obezbeđuje mu bar još 2-3 knjige u budućnosti. u suprotnom, pisac bi morao sve sam. ja radim sve sama i, veruj mi, ČEZNEM za agentom i izdavačkom kućom.

na wikipediji postoji toliko gluposti napisanih i na nju se ne možemo oslanjati. ima i isto toliko pametnih stvari, ali ako želim relevantne podatke, wiki nije prava adresa, sorry.

apple ne ubija web, on samo želi da ga kontroliše, i ja ne vidim ništa loše u tome. neko mora, ekšli. u to sam toliko ubeđena, ponavljam.

veliki će se uvek truditi da ubiju male, kao što lisica hvata kokošku ili ajkula tuljana. ništa mi to nismo izmislili, to je tako hebeno prirodno

milane

ps. al' sam ga razvuklaaaa.... (Unf...ajmrosi!)
margos margos 22:41 31.10.2010

Re: :)

(Unf...ajmrosi!)

BebaOdLonchara BebaOdLonchara 22:57 31.10.2010

Re: :)



to klara progovara iz mene? ajmrozita :))))))))))))
Milan Novković Milan Novković 00:29 01.11.2010

Re: :)

sve je to lepo ali postoji jedna problem: to je utopija

Svašta se dešava, i ubrazava. Evo nekoliko linkova:

- WIRED: The Web Is Dead. Long Live the Internet Jeftin intro u problem ako se nema vremena

- The Future of the Internet: And How to Stop It - Hard core, alarming. Treba dosta vremena da se pročita pošto autor, iako ima reputaciju, dosta, sitno i od Kulina Bana piše. Ovde ću se malo zaustaviti, evo šta kažu:

"A superb and alarming discussion, from one of the most astute and forward-looking analysts of the Internet. Zittrain explains how the glorious promise of the Internet might not be realized - and points the way toward reducing the current risk. Absolutely essential reading' Cass Sunstein, Professor at Univ of Chicago Law School, co-author of Nudge 'Jonathan Zittrain does what no one has before - he eloquently and subtly pinpoints the magic that makes Wikipedia, and the Internet as a whole, work. The best way to save the Internet is to turn off your laptop until you've read this book' Jimbo Wales, Founder, Wikipedia"

Ok, preteruju pomalo, iako je scary, navodi Wikipediju, navodiš je i ti evo na tu temu:

Wikipedia, Britannica: A Toss-Up - Sličnog kvaliteta su bili 2005-te, sad je Wikipedija bolja. Drugačije se čitaju, Wikipedija je sad toliko veća da ima više i tačnog i netačnog. Ovo je članak iz Nature časopisa, ok je kvaliteta iako je studija relativno mala za poređenje ogromnih enciklopedija. Teško da je Wikipediaja danas lošija od Britannike iako ima dosta polemike - Wikipedija je besplatna i uništava Britanniku

Mac OS X i Linux su Unixi, vrlo slični, Linux besplatan

OpenOffice, free i obično skoro potpuno kompatibilan sa prethodnom verzijom Microsoft Offices, npr MS Office 2007

Software developeri imaju skoro sve što im treba besplatno preko open sourcea. U Javi, npr, Eclipse je dovoljno dobar da ga ni ljudi koji ne mare za novac ne zamenjuju ničim drugim.

Da, autori treba od nečega da žive. Ne savetujem da da oni rade besplatno. "Snalaze" se na razne načine. To znalaženje je česti, u stvari, najbolja strategija u današnjem svetu.

Primeri:

- WinZip doznloaduješ besplatno. Kad ti istekne trial oni te na to podećaju. ALi ti ne prete, ne kršiš nikakvav zakon. Software je cool i mnogi na kraju plate. Recimo da je njima pola miliona ljudi platilo (a imali su, recimo mnogo miliona downloads. Pola miliona ljudi po 30 dolara je 15 miliona dolara.

- Evo drugi primer, bliže tvojoj praksi - meni nedavno trebao 3D model naftne platforme za bušenje na morskom dnu. Odem na berzu modela i vidim odličan model (svi formati) za 300 dolara. Kupim, odličan model, 120,000 poligona, iako mi kaže mi zaposleni da teksture, iako dobro izgledaju, prevelike, sredimo, i stvarno je cool i comprehensive model

- Autor će ih prodati, recimo, 30-100 i zaraditi 9,000-30,000 dolara. Da je stavio besplatan download ali rekao da za komercijalnu upotrebu treba da platimo 50 dolara moglo bi, sasvim realno, da se desi: da ima 10,000 downloads i da jedan u 10 plati pa da zaradi do 50,000 dolara. Ovi odnosi su na delima opštije namene dramatičniji (kao WinZip, da su insistirali na 30 dolara, bez free downloada, verovatno ne bi zaradili 15 miliona)

Treba biti maštovit, ali ovako je sve lakše zaraditi za kvalitetan život, sve lakše nego kod šefa. Nije svako takav tip, ali internet čini da je sve lakše nekom ko nije street-wise da se uključi

Ima ozbiljan knjiga na ovu temu

FREE - The Future of a Radical Price o bespaltnom. Ko god je iole vižljast u Srbiji ima comp i Internet je literate, i sanja o mnogo boljem životu ima ovde opipljivu šansu. Mogu se pare praviti u free svetu - besplatno nudimo kreativan rad da bi stekli reputaciju, povrh toga dolazi širenje reputacije kror profisionalizam na prvim zadacima koje dobiješ preko ovih free oglasa. Tj radiš monetizaciju svoje znanja, reputacije i profesionalizma kroz besplatnu ponutu. Evo izvoda

"What happens when advances in technology allow many things to be produced for more or less nothing? And what happens when those things are then made available to the consumer for free? In his groundbreaking new book, The Long Tail author Chris Anderson considers a brave new world where the old economic certainties are being undermined by a growing flood of free goods – newspapers, DVDs, T shirts, phones, even holiday flights. He explains why this has become possible – why new technologies, particularly the Internet, have caused production and distribution costs in many sectors to plummet to an extent unthinkable even a decade ago. He shows how the flexibility provided by the online world allows producers to trade ever more creatively, offering items for free to make real or perceived gains elsewhere. He pinpoints the winners and the losers in the Free universe. And he demonstrates the ways in which, as an increasing number of things become available for free, our decisions to make use of them will be determined by two resources far more valuable than money: the popular reputation of what is on offer and the time we have available for it. In the future, he argues, when we talk of the 'money economy' we will talk of the 'reputation economy' and the 'time economy' in the same breath, and our world will never be the same again. "

pa

Life Inc: How the World Became a Corporation and How to Take it Back gde se opisuja razlika između ok comemrca, trgovine, i zla gde je svet korporacija.

Itd, udavih ga, možda je bolje da prilažem samo fotke
ivana23 ivana23 23:23 30.10.2010

***

Sat vise ili manje...

vishnja92 vishnja92 23:31 30.10.2010

Re: ***

ivana23 ivana23 00:13 31.10.2010

Re: ***

topcat topcat 00:14 31.10.2010

Re: ***

vishnja92 vishnja92 00:15 31.10.2010

Re: ***

ivana23

taj sat, ivana! taj meni treba!!!
Unfuckable Unfuckable 00:16 31.10.2010

Re: ***

uh, meni ne: ja ne želim da se vraćam sa 21 na 14
vishnja92 vishnja92 00:29 31.10.2010

Re: ***

nije bre, vidis da u svakom satu ima sedam sati, tacno kako i treba da bude

ps - gde se vracas?
ivana23 ivana23 00:32 31.10.2010

Re: ***

topcat topcat 00:34 31.10.2010

Re: ***

Strašno, ovi jedu samo 3 puta!
Unfuckable Unfuckable 00:35 31.10.2010

Re: ***

pa sa "3" na "2", to bi bre - bolelo
vishnja92 vishnja92 00:42 31.10.2010

Re: ***

a, to.
pa ako bi hteli da mi daju bonus popodne ne bih se bas bunila, pod uslovom da bude moje
Milan Novković Milan Novković 00:43 31.10.2010

Ili....

vidis da u svakom satu ima sedam sati

...extra hours round the clock

ivana23 ivana23 00:44 31.10.2010

Re: ***

Mozda ovaj model realnije prikazuje nas dozivljaj protoka vremena...

Milan Novković Milan Novković 00:54 31.10.2010

Fighting time...

Mozda ovaj model realnije prikazuje nas dozivljaj protoka vremena...

...winner takes all

doloreshaze doloreshaze 11:50 31.10.2010

Re: ***

topcat


Gde ovo ima da se kupi????
bubamarac bubamarac 13:02 31.10.2010

Re: ***

ivana23
Mozda ovaj model realnije prikazuje nas dozivljaj protoka vremena...


"Zamisli da imas 78 godina
i namjestenu sobu,
s pogledom na sat."
ivana23 ivana23 15:21 31.10.2010

Re: ***

bubamarac
"Zamisli da imas 78 godinai namjestenu sobu,s pogledom na sat."


Izvadila bih mu bateriju.
Milan Novković Milan Novković 15:23 31.10.2010

Re: ***

Izvadila bih mu bateriju

Polomila bi mu i noge i ruke bejzbol palicom
dunja73 dunja73 23:29 30.10.2010

........

Neko rece : "Da bi se naucili ceniti minuti , potrebne su Godine"....
Unfuckable Unfuckable 23:43 30.10.2010

Re: ........

"Da bi se naucili ceniti minuti , potrebne su Godine"..

heh, da: išla je i neka veoma dobra reklama svojevremeno, na nestaloj BK tv,. gde se u jednom momentu kaže "ako želite da osetite vrednost jedne sekunde, postavite se u ulogu šefa marketinga", tako nekako
Dobro došla
margos margos 00:55 31.10.2010

Re: ........

Ima i ono: Koliko je dug minut, zavisi sa koje strane vrata wc-a stojiš.
Milan Novković Milan Novković 01:01 31.10.2010

Otvorena vrata ...

...sa koje strane vrata...

...vremena.

freehand freehand 03:03 31.10.2010

Re: ........

margos
Ima i ono: Koliko je dug minut, zavisi sa koje strane vrata wc-a stojiš.

Slumdog
maksa83 maksa83 23:33 30.10.2010

Alisa


'Well, I'd hardly finished the first verse,'
said the Hatter, 'when the Queen jumped up and bawled out,
"He's murdering the time! Off with his head!"'

'How dreadfully savage!' exclaimed Alice.

'And ever since that,'
the Hatter went on in a mournful tone,
'he won't do a thing I ask! It's always six o'clock now.'

P.S.
Unf
Mnogo su ređe od onih kada nam vreme klizi kroz prste. Ili to samo tako izgleda, ali se nekako čini bitnim.


O da.
Unfuckable Unfuckable 23:41 30.10.2010

Re: Alisa

It's always six o'clock now.'

totalni trol: ima u Basarinoj "Ukletoj zemlji" onaj lako prepoznatljivi ali fenomenalno "nacrtan" lik koji jedini u Zemlji ima sat koji pokazuje tačno vreme.
Ne znam zašto mi je baš to palo na pamet u ovom trenutku, ali se nekako čini bitnim
Milan Novković Milan Novković 23:49 30.10.2010

Re: Alisa

'And ever since that,'
the Hatter went on in a mournful tone,
'he won't do a thing I ask! It's always six o'clock now.'

Un-birthday Chef

blau.punkt blau.punkt 23:38 30.10.2010

ura vrimena ?

malo je to. malo.

pa sve i da je više,
ne vredi.

vreme se okliznulo
i pada s treskom,
al na naše guzice.


Unfuckable Unfuckable 00:02 31.10.2010

Re: ura vrimena ?

vreme se okliznulo
i pada s treskom,
al na naše guzice.

odlično.
Mada meni se čini da vreme nekako proklizava, a samo mi padamo.
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 23:41 30.10.2010

hej

Unfe pogodilo mi ono u kolko sati si rodjen pa takav ti karakter.
nego moram da primetim da si sa linkovima premasio i Gocu i Budimca!
nisam verovala da je to moguce
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 23:48 30.10.2010

Re: hej

Unfe pogodilo mi ono u kolko sati si rodjen pa takav ti karakter.

isto i ovde. polako počinjem da verujem i u FB testove
Unfuckable Unfuckable 23:55 30.10.2010

Re: hej

jbg, to je ta razlika (Dobrice, izađi iz mene!)
- ja nekako ne želim da verujem da su ispogađali.
Linkovi, linkovi, 'si vid'la, a?
A?
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 00:13 31.10.2010

Re: hej

Linkovi, linkovi, 'si vid'la, a?

vidm, vidim nego si ih nemastio da se otvaraju u istom prozorčetu bogtemazo!
al samo sam se na prvom zeznula, posle radio desni klik pa open in another window.
Unfuckable Unfuckable 00:18 31.10.2010

Re: hej

samo mi je još falilo da dodatno prčkam po editoru pa bih se dezintegrisao.
Ok, dakle: ima prostora za poboljšanja, ima
(smajli the akcijaš, s lopatom i pionirskom maramom, žuljevi included)
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 00:27 31.10.2010

Re: hej

mojne neštA da diraš će zezneš server posle moram da trčim do hjustona da ga opravljam. sedi si miran, eto snašla sam se!
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 00:06 31.10.2010

72

komentara u jednom satu.
topcat topcat 00:11 31.10.2010

Re: 72

BebaOdLonchara
komentara u jednom satu.


Njušim da će uskoro Server Error ; )
Unfuckable Unfuckable 00:12 31.10.2010

Re: 72

72 komentara u jednom satu.


...pa kad trolujete!
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 00:13 31.10.2010

Re: 72

Njušim da će uskoro Server Error ; )

pa to njanja opet prčka neštA po texasu
miloradkakmar miloradkakmar 00:20 31.10.2010

Znači

nema spavanja do tri!?

Ne spavaš do tri , a legneš u dva.
Unfuckable Unfuckable 00:22 31.10.2010

Re: Znači

značčči - do 2
crossover crossover 00:32 31.10.2010

Re: Znači

Unfuckable
značčči - do 2


Значи.

Unfuckable Unfuckable 00:41 31.10.2010

Re: Znači

znači...
mashha mashha 00:42 31.10.2010

Re: Znači


Videh skoro na vratima kineske radnje natpis "RADIM KAD HOĆU".
Unfuckable Unfuckable 00:45 31.10.2010

Re: Znači

mashha

Videh skoro na vratima kineske radnje natpis "RADIM KAD HOĆU".

poslednji kineski car!
crossover crossover 01:02 31.10.2010

Re: Znači

Unfuckable
znači...


Пази, два пута куцам коментар, нежно кликнем на "објави" и оба пута попијем ово. За све је крива Беба, она је ово избаксузирала.
Unfuckable Unfuckable 01:07 31.10.2010

Re: nisma član ni jedne stranke, ali...

ne bih želeo da dolivam ulje na vatru ili benzin na požar, ALI mislim da tvoja primedba itekako stoji
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 11:11 31.10.2010

Re: Znači

Пази, два пута куцам коментар, нежно кликнем на "објави" и оба пута попијем ово. За све је крива Беба, она је ово избаксузирала.



ne bih želeo da dolivam ulje na vatru ili benzin na požar, ALI mislim da tvoja primedba itekako stoji



samo da prijavim da je problem u centru dešavanja, a ne kod bebe. dakleM, njanja je juče iskusila čuveni teksaški server error 500. dis tajm stvar smrducka od glave a ne sa prsa*.

*) al' sam finaaa...
razmisljam razmisljam 00:55 31.10.2010

Од линка до линка

и потроших свој сат вишка.
Но, боље тако него овако:

Unfuckable Unfuckable 01:04 31.10.2010

Re: Од линка до линка

au, gde Andreja - Moje Miške - izvuče, mašala

docsumann docsumann 09:07 31.10.2010

pseći dan

Milutin Milošević Milutin Milošević 01:10 31.10.2010

Mi se ovde...

... tisuću km južnije, natežemo da li ćemo uskoro imati sat vremena više za spavanje ili sat vremena više za žurku.

U svakom slučaju, drugovi: novo vreme, staro stanje; novo vreme, isto...
vishnja92 vishnja92 01:15 31.10.2010

onako na brzaka

sta covek moze da uradi za sat vremena?
moze

da stigne od stola do kreveta, sa pivom i cigarom u ruci
da uradi pola domaceg i isposluje pauzu
da se provoza bajsom po celom nbgu
ispece 10kg paprika u rerni
da napravi najlepsi avatar od sebe gresnog u fotosopu
obidje trzni centar, trceci, i umre potom
napise jako dobar komentar za blog
procita knjigu, malu neku
stigne avionom od Moskve do Samare
da preslusa kompilaciju koju je nekad imao na kasetama, a sad dobio na mp3
napise poslovno pismo, ostro i precizno
sruci na sebe ceo bojler, onaj od 80 litara
spremi dobar rucak
prepesaci od bulevara do dunavskog keja, ako je lep dan
promeni izraz lica, potpuno
zaljubi se
napravi gomilu fotki kad poludi zbog dobrog svetla
nauci napamet tekst pesme na jeziku koji ne zna
istrpi roditeljski
istrpi razgovor sa bivsim muzem o deci, gledajuci ga kako pije kafu&rakiju bez zurbe
odradi odlican trening u teretani
promeni boju i duzinu kose a sa tim i svest
popije pice u gradu sa sestrama koje vidja jednom godisnje
potrosi ogromne novce na besmislice
zaradi ogromne novce neocekivano
zameni sifon iako to nikad nije radio
presadi cvece u nove saksije, istusira ga i vrati na mesto (uz prigodno saputanje)
ceka nekoga ko se ne pojavljuje
odspava za mnogo sati unapred i unazad
.....
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 01:24 31.10.2010

Re: onako na brzaka

napise jako dobar komentar za blog


e vala jesi
Milan Novković Milan Novković 01:24 31.10.2010

Re: onako na brzaka

promeni boju i duzinu kose a sa tim i svest



Unfuckable Unfuckable 13:50 31.10.2010

Re: onako na brzaka

napise jako dobar komentar za blog

jako dobar tattoo
mirelarado mirelarado 22:04 31.10.2010

Re: onako na brzaka

odspava za mnogo sati unapred i unazad


E, to sam ja uradila s ovim nocasnjim satom. Provela sam noc u putu i taj sat mi je bas dobro dosao. Stigla sam na odrediste odmorna i dobre volje. Kao da mi je neko nesto lepo poklonio.
Odlican blog. Nemam vremena za neki veci doprinos temi.

BebaOdLonchara BebaOdLonchara 22:54 31.10.2010

Re: onako na brzaka

topcat topcat 23:07 31.10.2010

Re: onako na brzaka

Krasna slika...
A gdje je to?
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 01:50 01.11.2010

Re: onako na brzaka

A gdje je to?

tztz. pa zar ne prepoznaješ Sutomore?! a tako smo ga Re i ja leeepo opisivali...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana