Društvo| Filozofija| Religija| Život

Lažni proroci

mlekac RSS / 03.11.2010. u 12:04

Unapred se izvinjavam svima koji
a) Nisu vernici
b) Mrze da čitaju dugačke citate
c) Ne vole javne prozivke na blogu

Ali MORAM da prozborim o ovome!

SVAKI PUT, ali SVAKI PUT kad se dogodi neka katastrofa odnekud izmile „Hrišćani" i „Bogobojažljivi" i počnu da nam mašu raznim „Tako vam i treba" i Otkrovenjem Jovanovim!

Muka mi je od toga!

Stvarno! 

I zato, za sve koji bi da mi mašu Biblijom, molim vas, budite ljubazni pa dobro proučite ovaj deo Besede na Gori. Pročitajte sa razumevanjem - nekoliko puta ako je potrebno. Pa onda sedite i DOBRO promislite šta radite...

Hvala unapred.

 Creation-740884.jpg

Jevanđelje po Mateju
7.glava

 

1. Ne sudite da vam se ne sudi;
Jezek. 16:52, Lk. 6:37, Rim. 2:1, 1 Kor. 4:3, Jak. 4:11

2. Jer kakvim sudom sudite, onakvim će vam suditi; i kakvom merom merite, onakvom će vam se meriti.
Jer. 34:17, Jezek. 24:8, Mk. 4:24, Lk. 6:38

3. A zašto vidiš trun u oku brata svog, a brvna u oku svom ne osećaš?
Lk. 6:41

4. Ili, kako možeš reći bratu svom: Stani da ti izvadim trun iz oka tvog; a eto brvno u oku tvom?

5. Licemere! Izvadi najpre brvno iz oka svog, pa ćeš onda videti izvaditi trun iz oka brata svog.

6. Ne dajte svetinje psima; niti mećite bisera svog pred svinje, da ga ne pogaze nogama svojim, i vrativši se ne rastrgnu vas.
Priče 9:7, Dela 13:45

7. Ištite, i daće vam se; tražite, i naći ćete; kucajte, i otvoriće vam se.
Mt. 21:22, Mk. 11:24, Lk. 11:9, Lk. 18:1, Jn. 14:13, Jn. 16:23

8. Jer svaki koji ište, prima; i koji traži, nalazi; i koji kuca, otvoriće mu se.
Priče 8:17, Jona 2:3, Lk. 23:42, Dela 9:11

9. Ili koji je među vama čovek u koga ako zaište sin njegov hleba kamen da mu da?
Lk. 11:11

10. Ili ako ribe zaište da mu da zmiju?

11. Kad dakle vi, zli budući, umete dare dobre davati deci svojoj, koliko će više Otac vaš nebeski dati dobra onima koji Ga mole?
Isa. 49:15, Lk. 11:13, Rim. 8:32

12. Sve dakle što hoćete da čine vama ljudi, činite i vi njima: jer je to zakon i proroci.
3 Moj. 19:18, Mt. 22:40, Lk. 6:31, Rim. 13:8, Gal. 5:14, 1 Tim. 1:5

13. Uđite na uska vrata; jer su široka vrata i širok put što vode u propast, i mnogo ih ima koji njim idu.
Jezek. 18:30, Lk. 9:23, Lk. 13:24, Lk. 14:33, 1 Jn. 5:19

14. Kao što su uska vrata i tesan put što vode u život, i malo ih je koji ga nalaze.

15. Čuvajte se od lažnih proroka, koji dolaze k vama u odelu ovčijem, a unutra su vuci grabljivi.
5 Moj. 13:3, Jer. 23:16, Mih. 3:5, Dela 20:29, Ef. 5:6, Kol. 2:8, 2 Tim. 3:5

16. Po rodovima njihovim poznaćete ih. Eda li se bere s trnja grožđe, ili s čička smokve?
1 Sam. 24:14, Priče 20:11, Lk. 6:43

17. Tako svako drvo dobro rodove dobre rađa, a zlo drvo rodove zle rađa.
Jer. 11:19

18. Ne može drvo dobro rodova zlih rađati, ni drvo zlo rodova dobrih rađati.

19. Svako dakle drvo koje ne rađa rod dobar, seku i u oganj bacaju.

20. I tako dakle po rodovima njihovim poznaćete ih.

21. Neće svaki koji mi govori: Gospode! Gospode! Ući u carstvo nebesko; no koji čini po volji Oca mog koji je na nebesima.
Os. 8:2, Dela 19:13, Rim. 2:13, Jak. 1:22

22. Mnogi će reći meni u onaj dan: Gospode! Gospode! Nismo li u ime Tvoje prorokovali, i Tvojim imenom đavole izgonili, i Tvojim imenom čudesa mnoga tvorili?
4 Moj. 24:4, Lk. 13:26, Lk. 14:26, Jn. 11:51

23. I tada ću im ja kazati: Nikad vas nisam znao; idite od mene koji činite bezakonje.
Ps. 5:5, Ps. 6:8, Mt. 25:41

24. Svaki dakle koji sluša ove moje reči i izvršuje ih, kazaću da je kao mudar čovek koji sazida kuću svoju na kamenu:
Lk. 6:47

25. I udari dažd, i dođoše vode, i dunuše vetrovi, i napadoše na kuću onu, i ne pade; jer beše utvrđena na kamenu.
Ps. 32:6, Dela 14:22, 2 Tim. 2:19, 2 Tim. 3:12, 1 Pet. 1:5

26. A svaki koji sluša ove moje reči a ne izvršuje ih, on će biti kao čovek lud koji sazida kuću svoju na pesku:
5 Moj. 18:19

27. I udari dažd, i dođoše vode, i dunuše vetrovi, i udariše u kuću onu, i pade, i raspade se strašno.
Jev. 10:31, 2 Pet. 2:20

28. I kad svrši Isus reči ove, divljaše se narod nauci Njegovoj.
Mt. 13:54, Mk. 1:22, Mk. 6:2, Lk. 4:32, Lk. 7:1

29. Jer ih učaše kao Onaj koji vlast ima, a ne kao književnici.
Isa. 50:4, Jn. 7:46
 

 

 

P.S.
Izvinjavam se i uredništvu jer pišem blog za blogom



Komentari (148)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Biljana 77 Biljana 77 13:34 04.11.2010

Killing me softly

wukadin wukadin 13:34 04.11.2010

Re: Slažem se, uglavnom, mada...

antioksidant
cisto da te obavestim:privatna prepiska je za prijateljezaludjivaci idu pod reflektore da zabavljaju sire narodne masei da, teme s tobom nema... samo beskrajne zabave ................Ne odgovaram ti na dalja skretanja s teme.Znam, znam, tesko ti pada saznanje da evropski nacin zivota i sve te liberalne vrednosti nepovratno odlaze...A ono za NATO... pa ne znam, to reci onima koji misle da je clanstvo u NATO obavezno za EVROPSKU uniju.


Ah...
Nije li svejedno nepristojno objavljivati privatnu prepisku?
Da sam ja objavio neciju, vec bih bio prozvan.
Vi liberalisti ste tako dosledni principima koje sami proklamujete
mlekac mlekac 13:37 04.11.2010

Re: Slažem se, uglavnom, mada...

wukadin

p.s. Mislis da mi je tesko da se preganjam s tobom? Jok brale, mogu dok ne istekne nedelju dana, ili dok mlekac ne banuje drugaciju misao.


Nemo' mene da mesate - vidim da se sasvim lepo snalazite i sami...

A i gre'ota prekidati ovako plodnu diskusiju.
Biljana 77 Biljana 77 13:39 04.11.2010

Re: Slažem se, uglavnom, mada...

liberalisti

Ti beše i pišeš, onako ozbiljno?
wukadin wukadin 13:44 04.11.2010

Re: Slažem se, uglavnom, mada...

freehand
...


Ti si me kanda s nekim pomesao.
Mislim da sam do tvoje intervencije pomenuo NATO 1 (jedan) put. Da, pomenuo sam i globalizam, sta cu kad me Sauron na to podseca, hteo baja da vlada celim svetom.
A kad neko pomene fasizam, prva asocijacijacija mi je NATO. Osim ako se ne ogradi pa kaze da misli gistro na doktrinu koja je vladala u Italiji, e onda razmislim malo o toj doktrini.

Sto se ostalog tice, bas ste mi vi neutralci "gotivni"... Rekoh na pocetku da mi Biblija nije omiljeni tekst, ali Apokalipsa jeste omiljeni deo. Ima jedna lepa recenica "A na tebe imam sto nisi ni studen ni vruc. O da si bar studen ili vruc. Tako, buduci mlak, izbljuvacu te iz usta svojih". Sad ce prooksidant da se smeje ko lud na brasno jer je citirana Biblija.
Biraj brate strane, sta da ti kazem. Na internetu je to bar lako. U najgorem, ako se nisi dobro sakrio iza nicka objavice ti privatnu adresu, ko sto meni jednom jesu. I niko da mi navrati na vinjak.
Stvarno ne znam sto ovde ne bih svojski opleo, moze mi se. I vise gotivim likove kao sto su Stole, Sybil i jos neki koji bar nesto otvoreno zastupaju.
antioksidant antioksidant 13:47 04.11.2010

Re: Slažem se, uglavnom, mada...

Nije li svejedno nepristojno objavljivati privatnu prepisku?

to sto si ti zakljucio da je nesto privatno nikako ne znaci da je takvom prihvatam
shvati zabavni covece (koji bi da rodi ali avaj ne moze) "privatni" odnosi medju nama ne postoje...samo uznemiravanje i pokusaj zagadjivanja mog privatnog prostora (inboxa za privatnu prepisku ovog bloga).

i da probamo sa lekovima - odakle ti da ja (pretpostavljam da u tvojoj sumanosti spadam u "liberaliste" ista propagiram? bilo kakve principe ili vrednosti?
ja se samo ludo zabavljam posmatrajuci dokle moze ici "efikasno trolovanje samog sebe" (jos jednom hvala dawngreeter-u na preciznom opisu)
kakapo kakapo 14:13 04.11.2010

Re: Slažem se, uglavnom, mada...

Ma da...
Ne postoji nikakva razlika izmedju Amerikanaca, Jevreja, Rusa, Kineza, Japanaca, Nemaca sa jedne i Nigerijaca, Somalijaca, Bugara, Estonaca, Gruzijaca, Kambodzanaca i jos ponekih sa druge strane.
Licno se bojim da Srbe posmatram kroz tu podelu.

Voleo bih da znam kriterijum podele.
Darvin je rekao koji principi vaze za zivi svet, a covek je deo zivog sveta. Kao, na kraju krajeva, i ljudske tvorevine.


To je mutna i duboka voda i ne bih ti savetovao da u nju ulaziš, mada je pitanje legitimno i zanimljivo. Međutim, ako pod ljudskim tvorevinama podrazumevaš "kulture" i "narode", onda si na repu prevaziđenih ideja devetnaestovekone jednolinijske evolucije, Herberta Spensera, Hekela, kao i njhovih potonjih rasističkih i političkih zloupotreba. Ne treba ti to.


wukadin wukadin 14:21 04.11.2010

Re: Slažem se, uglavnom, mada...

i da probamo sa lekovima


Probaj da me prijavis ako ti toliko smetam.
Uostalom, sta mi tu kukas. Lepo si me "zabranio" i mirna Backa.
A ja hteo da ti sapnem nesto o Z. Djindjicu
antioksidant antioksidant 14:23 04.11.2010

Re: Slažem se, uglavnom, mada...

A ja hteo da ti sapnem nesto o Z. Djindjicu

поклони се и почни
wukadin wukadin 14:38 04.11.2010

Re: Slažem se, uglavnom, mada...

Voleo bih da znam kriterijum podele.


Ti bese pitao nesto za uspesnost.
Pa razmisli malo o tome je li Amerika (trenutno, ne zaboravimo panta rei) uspesnija od Pakistana, sto ce reci jesu li Amerikanci uspesniji od Pakistanaca, kao nacija.*
I sve ce ti se samo kazti. Ili mozda nece, zavisi od intelektualnih sposobnosti.

To je mutna i duboka voda i ne bih ti savetovao da u nju ulaziš, mada je pitanje legitimno i zanimljivo.


U opstej kakofoniji dobro je videti da se bar neko interesovanje smatra legitimnim. No, ja bas volim mutnu vodu.

Međutim, ako pod ljudskim tvorevinama podrazumevaš "kulture" i "narode", onda si na repu prevaziđenih ideja devetnaestovekone jednolinijske evolucije, Herberta Spensera, Hekela, kao i njhovih potonjih rasističkih i političkih zloupotreba.


A sta govori da je nesto prevazidjeno? Nisu to prirodne nauke, pa da eksperimentalni podaci govore u prilog necemu ili ne. Sto se ne bi liberalizam smatrao prevazidjenim, vidimo da kasljuca?!
Sto se tice rasizma, ja rasu ne smatram nekom fiksnom kategorijom, a rasno mesanje smatram prirodnim protokom vremena kada dve razlicite grupe zive jedna do druge.
Osim toga:
The Polish-Austrian sociologist and political theorist Ludwig Gumplowicz (1838-1909) is considered one of the more significant "conflict" theorists in sociology.

Ludwig Gumplowicz was born on March 9, 1838, the son of prominent Polish Jews living in Cracow.

Gumplowicz minimized the importance of the autonomous individual, viewing him in a Marxist deterministic manner. The individual never functions as individual but only as a member of a group, the influence of which determines his behavior. Thus social change and the development of history are entirely the products of social groups, their conflicts being analogous to the biological struggle for existence, with the result being growth. Human history, however, does not develop linearly but - as in all nature - cyclically, from birth, to growth, to maturation, to decline, to death, and then begins a new cycle.

Gumplowicz argued that there are no natural rights antecedent to the state, all rights being of the civil type only, that is, existing to the extent that they happen to be guaranteed by a particular state. The history of every nation is one of class conflict in which the fittest necessarily survive and dominate the less fit. Each group strives to become the controlling group within the state, the only motive being self-interest.

The same principles are applied to the behavior of states as to groups. Their most natural tendency is incessant increase of power, and territorial expansion is the expression of the very being of a state ...

http://www.answers.com/topic/gumplowicz-ludwig

Nije svako ko shvata istoriju kao konflikt sledbenik Hitlera. Mozda ti je poznato da je pojam "rasa" tumacen na razlicite nacine, recimo Spengler kaze da rasa ima koliko ima ljudi (ili parova ljudi), da potomci recimo Jevreja i Italijana pocinju da izgledaju isto ako zive na istom tlu, recimo Americi... i slicno.
Uostalom, sto bih ja prihvatao rasizam, po tome ispada da mi je Nemac blizi od Kineza, samo zbog boje koze. Kinez mi nije ucinio nista lose, sto se za Nemca ne bi moglo reci.

* Za posetioce sa jefitinijim ulaznicama: ja naravno ne tvrdim da je svaki Amerikanac uspesniji od svakog Pakistanca, niti da se u istim uslovima oni pokazuju kao takvi. Tvrdim da postoje objektivni pokazatelji, recimo nivo korupcije, BDP, odnos dobijenih i izgubljenih ratova... koji govore o uspesnosti neke nacije.
kakapo kakapo 15:16 04.11.2010

Re: Slažem se, uglavnom, mada...

OK Wukadine! Neću te više uznemiravati, mada mi nisi objasnio svoj kriterijum podele nacija (nacionalni dohodak?) Sve mi je kristalno jasno. Uspešne i neuspešne nacije, prevaziđeni liberalizam, rase, Gumpolwicz (The history of every nation is one of class conflict in which the fittest necessarily survive and dominate the less fit), potomci Jevreja i Italijana u Americi koji počinju da izgledaju isto ako žive na istom tlu, Nemci koji nam čine zlo, Špengler ...
Over and out!
mlekac mlekac 15:27 04.11.2010

Re: Slažem se, uglavnom, mada...

kakapo
Over and out!


Kakapo, pre nego sto se odjavis iz programa - ako li da pojasnis i nama neupucenima???

Meni i dalje skoro nista nije jasno...
antioksidant antioksidant 15:31 04.11.2010

Re: Slažem se, uglavnom, mada...

Meni i dalje skoro nista nije jasno...

нације, тло, доминација над мање способнима...

..............
maca22 maca22 15:33 04.11.2010

Re: Slažem se, uglavnom, mada...

ako sam te tukao, to je zato sto sam bolji, i taj rad...
freehand freehand 15:33 04.11.2010

Re: Slažem se, uglavnom, mada...

wukadin
freehand
...


Ti si me kanda s nekim pomesao.
Mislim da sam do tvoje intervencije pomenuo NATO 1 (jedan) put. Da, pomenuo sam i globalizam, sta cu kad me Sauron na to podseca, hteo baja da vlada celim svetom.
A kad neko pomene fasizam, prva asocijacijacija mi je NATO. Osim ako se ne ogradi pa kaze da misli gistro na doktrinu koja je vladala u Italiji, e onda razmislim malo o toj doktrini.

Sto se ostalog tice, bas ste mi vi neutralci "gotivni"... Rekoh na pocetku da mi Biblija nije omiljeni tekst, ali Apokalipsa jeste omiljeni deo. Ima jedna lepa recenica "A na tebe imam sto nisi ni studen ni vruc. O da si bar studen ili vruc. Tako, buduci mlak, izbljuvacu te iz usta svojih". Sad ce prooksidant da se smeje ko lud na brasno jer je citirana Biblija.
Biraj brate strane, sta da ti kazem. Na internetu je to bar lako. U najgorem, ako se nisi dobro sakrio iza nicka objavice ti privatnu adresu, ko sto meni jednom jesu. I niko da mi navrati na vinjak.
Stvarno ne znam sto ovde ne bih svojski opleo, moze mi se. I vise gotivim likove kao sto su Stole, Sybil i jos neki koji bar nesto otvoreno zastupaju.

Kakaw čovek!
Napravi me na ništa u par pasusa... Ali, lako je tebi, kad neomiljeno štivo deklamuješ naizust. Ja ne znam ni omiljeno, a našao sam sa tak'im znalcem da se kačim!

Moram ti reći da te u tom tvom "sam protiv svih" fazonu zamišljam onako, ko Klinta Istvuda u Džozi Vels fazonu, kad se raskorači na sred ulice, sa sve patrljkom od cigare u uglu usana; dakle, staneš tako, prezrivo pogledaš nas patuljke preko, hrkneš, pljuneš, i kažeš:
"Ajde, NATO liberalistički papci, da vidimo čija nana crnu vunu prede!"
A onda i ona čuvena na kraju - "Pucajte, drugovi, ja i dalje držim čas!"

Pa dobro, šta bih ti rekao. Ako uživaš u tome a niko te ne shvata ozbiljno da bi ga baš migrena od tebe hvatala - neka te. Svako ima svoju uživanciju.



freehand freehand 15:35 04.11.2010

Re: Slažem se, uglavnom, mada...

mlekac
kakapo
Over and out!


Kakapo, pre nego sto se odjavis iz programa - ako li da pojasnis i nama neupucenima???

Meni i dalje skoro nista nije jasno...

Nije ni Wukadinu, al se ne ofira.
angie01 angie01 15:36 04.11.2010

Re: Slažem se, uglavnom, mada...

Meni i dalje skoro nista nije jasno...


al ste ga otheklali, a ja bash reshila da idem u pozorishte, a vidim da nije neophodno!

wukadine-koji si ti provokator-dramaturg!

da skockash ti taj tvoj scenario za neki mjuzikl za pozorishte na terazijama, pa balet da nam kroz koreografiju dochara svu potrebnu metaforu nashe nesvesti, a hor u pozadini, da podrzi dramatiku!
freehand freehand 15:38 04.11.2010

Re: Slažem se, uglavnom, mada...

pa balet da nam kroz koreografiju dochara svu potrebnu metaforu nashe nesvesti, a hor u pozadini, da podrzi dramatiku!

... a Krkar kao inspicijent da brine za gramatiku!
kakapo kakapo 16:10 04.11.2010

Re: Slažem se, uglavnom, mada...

Meni i dalje skoro nista nije jasno...

O da, jeste! Samo što ne želiš u to da poveruješ. Kako rekoh: "kristalno jasno". Kao u nekoj kristalnoj noći...
mlekac mlekac 17:09 04.11.2010

Re: Slažem se, uglavnom, mada...

kakapo
Meni i dalje skoro nista nije jasno...

O da, jeste! Samo što ne želiš u to da poveruješ. Kako rekoh: "kristalno jasno". Kao u nekoj kristalnoj noći...

Ajde uzmi u obzir da sam rekonvalescent sa manjkom spavanja u protekle dve noci...

Radim 'na rezervi'.

Ne postizavam bas najbolje da ukacim.

Stvarno.
angie01 angie01 14:54 03.11.2010

je l moze neko

u skracenoj verziji da mi objasni shta sam propustila-mislim, ne kapiram shta je iziazvalo ovu propoved?
milisav68 milisav68 15:43 03.11.2010

Re: je l moze neko

angie01
u skracenoj verziji da mi objasni shta sam propustila-mislim, ne kapiram shta je iziazvalo ovu propoved?

Prethodni blog o zemljotresu i komentar.
angie01 angie01 15:57 03.11.2010

Re: je l moze neko

Prethodni blog o zemljotresu i komentar.


e hvala ti milisave-otvori mi ochi!
gospodin_ne gospodin_ne 14:54 03.11.2010

Godvinov zakon

Kako onlajn rasprava postaje duza, verovatnoca pravljenja poredjenja koja ukljucuju naciste, fasiste ili Hitlera tezi jedinici.

Mike Godwin
wukadin wukadin 15:01 03.11.2010

Re: Godvinov zakon

To reci Leticiji. Ja je se samo rado sećam.
trener92 trener92 17:13 03.11.2010

"Vizi privati, pubbliche virtù"



mlekac mlekac 19:36 03.11.2010

Ko je lud a ko zbunjen????

Ja ili neki ovde?

Napisem blog o zemljotresu - javi mi se propovednik.

Napisem blog o propovednicima - vi raspravljate o tome koliko dece treba imati i zasto se deca radjaju!

Ako bih sad napisala blog o radjanju - verovatno bi zavrsio raspravom o vecerasnjoj utakmici...
talicni talicni 19:49 03.11.2010

Re: Ko je lud a ko zbunjen????

It's all wuki's fault.

Garant su na nsfm-u razglabali o beloj kugi.
nikola_kovac nikola_kovac 20:13 03.11.2010

Re: Ko je lud a ko zbunjen????

Хехе, да те утешим мало.

Случај проповедник: то преузимање одговорности за земљотрес јесте одлика неразвијеног ега. Пази реченицу: ЈА сам ИЗАЗВАО земљотрес. У овом "твом" случају није било ЈА, него је било МИ, што је на истом трагу: особа своју грешност пласира у опште, тј. на све, алудирајући на "буђење" чиме у ствари захтева, пази сад, спољну индукцију сопствене врлине. Оно што друге иритира, то је што их неко прогања због своје грешности, неповезани догађај им ставља на терет, а све да би олакшао своју душу. Школски пример психо-агресије. Не треба се потресати, већ сажаљевати, јер таквом човеку свакако није лако.

Случај промашена тема: овог "твог" проповедника не треба узимати за озбиљно и то су блогери и осетили, па отишли на теме које су куд и камо смисленије. Плус за њих.

Мало упозорење: чувајте се причи о апокалипси наредних дана. Ја данас на послу, сасвим узгред и у потпуном зезању, изјавим како је земљотрес најава 2012. када ће се десити апокалипса и сви ћемо прећи у "виши стадијум постојања" (мамбо-џамбо схваћена мајанска филозофија). Кад ме погледаше мртви озбиљни очекујући од мене ПРОПОВЕД. Ја нагласим да је шала, кад уследи питање: како то у виши облик постојања? Наставим зезање одговором: наставићемо постојање на фреквенцији светлости. Мртав ладан мислећи да ће скапирати шалу, кад они мртви ладни мислили ја озбиљан.
Закључак: ЉУДИМА ЋЕ ПОРАСТИ АПЕТИТ И ПОТРЕБА ЗА ТАКВИМ ПРОРОЧАНСКИМ ВИЗИЈАМА КРАЈА, ПА СЕ ЧУВАЈТЕ ДА И САМИ НЕ НАСЕДНЕТЕ НА ТАКВЕ ПОТРЕБЕ.
Зашто ће то бити потребно? То је потребно већ неко време јер смо ми на крају једне епохе, а на крајевима епоха једна тињајућа прича о: крај је близу, почиње да се распламсава (јер је крај једном начину приступа животу), што и ми видимо у последње време, а видећемо нарочито у наредним годинама.

А о теолошким заврзламама апокалипсе само једна назнака: ако ће се апокалипса десити због окретања од Бога нисмо ли ми све даље од апокалипсе јер живимо у свету у коме се грех није умножио (додуше, због пораста броја људи, квантитативно јесте већи), већ се о њему само више зна (захвљујући култури информације), те не живимо ли ми у више истинитом свету и нисмо ли тиме ближи Богу? Јер онај који свој грех обелодањује - ближи је Богу (јер љуби Истину), него онај који свој грех крије (јер се клања Лажи).

Расписах се, а само хтедох да кажем, чувајте се ПРОРОКА АПОКАЛИПСЕ који ће постати гласни. (Сад ја звучим ко неки пророк). И не брините, неће дуго, док нова епоха не пусти корен.

mlekac mlekac 20:40 03.11.2010

Re: Ko je lud a ko zbunjen????

nikola_kovac

Расписах се, а само хтедох да кажем, чувајте се ПРОРОКА АПОКАЛИПСЕ који ће постати гласни. (Сад ја звучим ко неки пророк). И не брините, неће дуго, док нова епоха не пусти корен.



Nikola, svaka ti se pozlatila!

(Ti si, kanda, jedini pogledao tagove iznad bloga)
maca22 maca22 23:59 03.11.2010

Re: Ko je lud a ko zbunjen????

nikola_kovac

Случај проповедник: то преузимање одговорности за земљотрес јесте одлика неразвијеног ега. Пази реченицу: ЈА сам ИЗАЗВАО земљотрес.

Koji je slucaj kod nas koji tripujemo kao da umemo da se ureknemo?
wukadin wukadin 12:16 04.11.2010

Re: Ko je lud a ko zbunjen????

Зашто ће то бити потребно? То је потребно већ неко време јер смо ми на крају једне епохе, а на крајевима епоха једна тињајућа прича о: крај је близу, почиње да се распламсава (јер је крај једном начину приступа животу), што и ми видимо у последње време, а видећемо нарочито у наредним годинама.


Vidim da uocavas kraj jedne epohe. To je dobro.
I sa ostalim stvarima se slazem.
Kazezoze Kazezoze 20:49 03.11.2010

Krst?

jel' u zemljotresu ostecen onaj tek podignuti krst u kragujevcu?
ima li neko informaciju o tome?
mara92 mara92 21:48 03.11.2010

...

...Кх, кх...да разјасним неке појмове овде

Често се мешају Свети Јован Крститељ и Свети Јован Богослов

Св. Јован Крститељ је рођен пола године пре Христа и његов је претходник (па га понекад називају и Св. Јован Претеча). Не желим да овде заузимам превише простора, па ћу да издвојим најбитније. Живео и како се то каже "подвизивао" се у вери Христовој у пустињи, проповедајући хришћанство и најављујући долазак Спаситеља и царства небеског. Народ је чуо за њега и долазио да слуша проповеди. Јован их је крштавао у реци Јордан, а Исус је, када је напунио 30 година овоземаљског живота, дошао да и њега крсти. Тада се и Бог јавио (чуо се глас Божији, а Свети Дух се јавио као голуб који је слетео на главу Исусову)...Јован је погубљен - глава му је одсечена, а на захтев Иродијаде. Иродијада се удала за свог девера (мужевљевог брата) и Јован ју је нападао због тога. Њена ћерка је изнудила главу Јованову то јест смртну казну плесом посвећеним цару Ироду...у православном календару: Св. Јован, Богојављење, Усековање главе Св. Јована су празници означени црвеним словом (велики и значајни празници).
Свети Јован Крститељ је пророк, последњи пророк који је предвидео долазак Спаситеља.

Свети Јован Богослов је друга личност - апостол, следбеник Христов. Његов брат Јаков, такође је био апостол (у световном животу, били су рибари). Јован је написао једно од Јеванђеља, посланице, као и Откровење. Св. Јован Богослов је један од првих апостола Христових и један од највернијих ученика(стајао је испред крста када је Христ распет, после васкрсења се старао о Богородици)...доживео је дубоку старост...

извините на опширности, али, реко - да разјасним неке нејасноће

пс. иначе, велики је грех да неко лупета и излеће се и иначе злоупотребљава веру и о њој прича када није време и није место (да додам и када појма нема о ономе о чему пише). Јуче се тресло тло и двоје људи је погинуло, људима су куће срушене или озбиљно оштећене, школе такође, као и болнице...а православље је, колико ја знам и како су мене учили, као кућа са отвореним вратима: ко жели - добродошао је, али нико не сме да се присиљава да у ту кућу уђе ако не жели и не осећа је као своју
mlekac mlekac 01:36 04.11.2010

Re: ...

mara92
...Кх, кх...да разјасним неке појмове овде

Често се мешају Свети Јован Крститељ и Свети Јован Богослов
----------------------------------------------------------------------
пс. иначе, велики је грех да неко лупета и излеће се и иначе злоупотребљава веру и о њој прича када није време и није место (да додам и када појма нема о ономе о чему пише). Јуче се тресло тло и двоје људи је погинуло, људима су куће срушене или озбиљно оштећене, школе такође, као и болнице... а православље је, колико ја знам и како су мене учили, као кућа са отвореним вратима: ко жели - добродошао је, али нико не сме да се присиљава да у ту кућу уђе ако не жели и не осећа је као своју


Hvala Maro!

Iskreno, zaista me je mrzelo da objasnjavam jer smatram da onaj ko sebe smatra vernikom i ko se laca citiranja Biblije, po defult-u MORA da zna da su to dve razlicite osobe...

Ali, imas pravo - nije zgoreg pojasniti.

Ne moraju svi da znaju.

A drugi deo citata sam ti boldovla jer je to upravo ono sto mnogi "verinici" zaboravljaju - Silom baba u raj ne ide, da citiram nasu usmenu tradiciju.
freehand freehand 01:48 04.11.2010

Re: ...

Живео и како се то каже "подвизивао" се у вери Христовој у пустињи, проповедајући хришћанство

Nije bilo vere Hristove ni hrišćanstva, kad je on propovedao i bavio se podvižništvom.
Samo gomila jurodivih koja se šunjala po bliskom istoku predviđajući čuda svakojaka, od zemljotresa do dolaska Mesije, po raznim tarifama: od kore hleba do zlatnika i srebrnjaka.
Meni je omiljeni onaj Simon, što ga i Danilo Kiš u "Grobnici za Borisa Davidoviča" opisuje. Što je mogao da natera uže da se uspravi, pa da se uz njega popne.
Idealna švalerska varijanta!
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 23:03 03.11.2010

Glede naslova

Čim u naslovu stoji "Lažni proroci", mora se pretpostaviti da autorka podrazumeva da postoje i pravi proroci.
Upravo to me interesuje: Koji su pravi proroci?
nikola_kovac nikola_kovac 23:30 03.11.2010

Re: Glede naslova

Koji su pravi proroci?

Друже Војиславе, па како који, они који истинито сведоче садашњост у којој живе и истовремено откривају свест будућности којој претходе. Није л' то сасвим јасно? - УМЕТНИЦИ!
mlekac mlekac 01:40 04.11.2010

Re: Glede naslova

Vojislav Stojković
Čim u naslovu stoji "Lažni proroci", mora se pretpostaviti da autorka podrazumeva da postoje i pravi proroci.
Upravo to me interesuje: Koji su pravi proroci?




Sorry, neces dobiti odgovor.
Jer smatram da je vera sasvim privatna stvar.

Bez obzira u sta ili u koga verujes.

Zato i zastupam tezu da se njome ne sme mahati po blogovima niti po NET-u.
freehand freehand 01:43 04.11.2010

Re: Glede naslova

Vojislav Stojković
Čim u naslovu stoji "Lažni proroci", mora se pretpostaviti da autorka podrazumeva da postoje i pravi proroci.
Upravo to me interesuje: Koji su pravi proroci?

Kaži Vojo. Zvao si?
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 08:49 04.11.2010

Re: Glede naslova

Pitao sam, a odgovora nema.
Dobro, mišljenje druga Kovača da su to umetnici, jeste prihvatljivo, ali onda su to još više futurolozi.
Dr M Dr M 11:50 04.11.2010

Re: Glede naslova

Čim u naslovu stoji "Lažni proroci", mora se pretpostaviti da autorka podrazumeva da postoje i pravi proroci.
Upravo to me interesuje: Koji su pravi proroci?



mišljenje druga Kovača da su to umetnici, jeste prihvatljivo, ali onda su to još više futurolozi.


Prorok koji pogodi je futurolog.
Futurolog koji ne pogodi je Lazni prorok
Prorok koji ne pogodi je politicar.

Edit:
100
mlekac mlekac 12:51 04.11.2010

Re: Glede naslova

Dr M

Edit:
100


E, doktore, fala ti sto obelezi - tamam sam se pitala koji li je post bio stoti, s obzirom da se Wukadin gore raspisao...


Dr M Dr M 13:30 04.11.2010

Re: Glede naslova

E, doktore, fala ti sto obelezi


Nema na cemu, i drugi put..
Bili Piton Bili Piton 18:22 04.11.2010

Šta bi ovde...



za kratko vreme?
maca22 maca22 19:06 04.11.2010

Re: Šta bi ovde...

Vrati avatar
blogovatelj blogovatelj 03:37 06.11.2010

Bas tako...

kucajte, i otvoriće vam se.


Kucajte, i banovace vas se!
mlekac mlekac 04:17 06.11.2010

Re: Bas tako...

blogovatelj
kucajte, i otvoriće vam se.


Kucajte, i banovace vas se!


Ne kod mene, blogovatelju. Za to je potrebno da mi neko DEBELO zategne zivce.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana