Društvo| Zdravlje

diabolique

Srđan Fuchs RSS / 11.11.2010. u 16:52

"Sаmo morаlno posrnulo i izopаčeno biće kаo što je аdvokаt Srđа Popović, brаnilаc ustаškog doglаvnikа Artukovićа, može dа se odvаži nа tаko dijаboličаn i bezumаn čin, dа projektuje sebe i optužuje druge zа delа zа kojа bi jedino on sаm bio kаdаr. Sаmo nаjgorа vrstа podstrekаčа nа ubijаnje Srbа kаo što je аdvokаt Popović, koji je potpisаo zаhtev dа se bombrаduju njegov rodni grаd Beogrаd i Srbijа, može dа pere svoju prljаvu sаvest tаko što lаžno optužuje nevine ljude. DSS sа potpunim prezirom rаzobličаvа morаlnu nаkаznost аdvokаtа Popovićа i nаjoštrije osuđuje rаspirivаčа ove gnusobne histerije", navodi se u saopštenju DSS.

11serbia-span-600.jpg

 

 hju... kakav lik! ono shto je zanimljivo u K-hejtu, da se nije usudio da kazhe rech protiv porodice Djindjic, koja je uopshte pokrenula celu ovu pravnu akciju, vec se ostrvio na advokata koji vodi ceo taj proces?

secam se kako je strashna mrzhnja gospodarila srpskom medijskom scenom u tom periodu (2001-2003), sada, chini mi se, postaje jasno i ko joj je bio vinovnik. zanimljivo je josh da je sam Nikolic znatno ublazio tu retoriku, kao i da je njen jedini predstavnik trenutno K, s obzirom da joj je drugi reprezent u hapsu u holandiji. ali, ovoga nije bilo na sceni vec nekih 7-8 godina.

kako bilo, chitam da je opsezhna ideja majke i sestre Djindjic da isteraju na chistac politichke motive za ubistvo njihovog sina, odnosno brata, kroz tuzhbu protiv JSO . chini mi se da je ovo na neki nachin pochetak procesa koji bi mogao, ako ne neutralisati, onda barem privremeno ublazhiti uzroke socijalnog i klasnog hejta u otadzbini nam srbijishki.

ne znam, mislim da ne bilo loshe da razocharani verni birachi DS-a - kojih nas ima podosta - revidiraju svoj stav da ce kazhnjavati negdashnje miljenike kroz biranje K. deo je vec najavljivao ovde kazneno biranje Nikolica. moj predlog je ipak uzdrzhanost od glasanja; shto bi bio daleko chistiji odabir nego, barem i demoandragoshki, glas za ovu osobu i pokret hejta koji iza nje stoji.

 



Komentari (153)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Dr M Dr M 20:45 11.11.2010

Re: Stranka koje je

debelo ispod cenzusa na najgori moguci nacih hoce da se vrati iznad


a ako se dokaze umesanost moze da bude zabranjena. Ili ne?
antioksidant antioksidant 20:48 11.11.2010

Re: Stranka koje je

a ako se dokaze umesanost moze da bude zabranjena. Ili ne?

похапшена
JJ Beba JJ Beba 21:19 11.11.2010

Re: Stranka koje je

brаnilаc ustаškog doglаvnikа Artukovićа,

?
pa čovek je advokat. Porodica je verovtno imala razloga da baš njega angažuje. poznato je da je Srđa Popović preuzeo odbranu tek kada je opuženi garantovao da neće negirati zločine.
verovatnio bi za DSS SP bio super lik da je brabio neke četničke vođe, koljače.

saopštenje je bljaaaaak
g.radicevic g.radicevic 21:25 11.11.2010

Re: Stranka koje je

похапшена

el obatri člana
il će neki i da prekostane?
što li me od njiha ništa nemož da začudi
bene_geserit bene_geserit 21:30 11.11.2010

Re: Stranka koje je

jaksa scekic
debelo ispod cenzusa na najgori moguci nacih hoce da se vrati iznad

Pa su nagovorili Srdju Popovica da nagovori Djindjicevu majku da tuzi Voju Sljivu? Logicno.
Ispod cenzusa verovatno nisu ali nisu ni mnogo iznad, a cela prica moze samo da im poveca rejting.
A da tuzba nece ni do cega da dovede osim sto ce mediji imati o cemu da pisu, to je potpuno jasno.
Saopstenje jeste bljak, ali je i tuzba bljak.
Dr M Dr M 21:48 11.11.2010

Re: Stranka koje je

Saopstenje jeste bljak, ali je i tuzba bljak.


Ono sto je ovde , zbilja, bljak je to sto privatna lica moraju da istrazuju istinu i isteruju pravdu a drzava ne sme.

A za Kostunicu je idealna prilika da dokaze da nije kriv za ono za sta ga ( u sebi) optuzuje onaj deo Srbije koji se ne boji istine.

jaksa scekic jaksa scekic 22:03 11.11.2010

Re: Stranka koje je

Dr M
debelo ispod cenzusa na najgori moguci nacih hoce da se vrati iznad


a ako se dokaze umesanost moze da bude zabranjena. Ili ne?


Ne verujem, ali akteri da popiju bajbok to da
Dr M Dr M 22:06 11.11.2010

Re: Stranka koje je

jaksa scekic
Dr M
debelo ispod cenzusa na najgori moguci nacih hoce da se vrati iznad


a ako se dokaze umesanost moze da bude zabranjena. Ili ne?


Ne verujem, ali akteri da popiju bajbok to da


Tnx.
Meni tam`n..
Exitus Letalis Exitus Letalis 22:22 11.11.2010

Re: Stranka koje je

Saopstenje jeste bljak, ali je i tuzba bljak.

što je bljak?
misliš da porodica ne treba da zna ko joj je ubio sina, brata ... koga god?

bljak je da neko tako misli a ovamo se buni za svaku sebi nanesenu bilo
kakvu nepravdicu ...
e, al kad je ubijen premijer, onda je tužba blja.
ma, stvarno ...

p.s. ne misliš stvarno da su zvezdan i legija u kafiću sedeli
i bilo kao ono - ej, šta da radimo sutra, al je sve dosadno.
- ajde da maknemo premijera, što da ne, baš je zabavno ...
Milan Karagaća Milan Karagaća 22:47 11.11.2010

Re: Stranka koje je

pa čovek je advokat.

Tačno Kao što je recimo Šeks svojevremeno branio Šešelja i onda da ga napadnu da je prosrpski orjentisan i izdajnik hrvactva.
Nisam nešto fasciniran ni stavovima S.Popovića ni načinom kako ih artikuliše ali me saopštenje DSS podseća na one komentare na TV Novi Sad tokom priprema za rat i tokom rata.Ili ono kada je Politika "raskrinkavala" Stipu Šuvara i Antu Markovića kao ustaše. DSS se postavlja kao branilac časti i dostojanstva Srba za razliku od tamo nekog izdajnika.Valjda znaju da kod advokata kada nekoga brane nije u pitanju, čak, najčešće ni ubeđenost da je nevin, već ljudi profesionalci uzimaju pare i u tu svrhu koriste sve pravne mogućnosti.
Zapravo ne vidimn čemu služi ovako prizemno saopštenje, ako ih je uvredio tužbom neka i oni njega tuže za uvredu časti.
A domaćinu primedba na onu sliku Vojislava Koštunice, nije u redu bez obzira čija je. Ne znam čemu služi, šta ilustruje i šta se njome htelo reći.Post bi bio korektniji bez toga.
Inače, podržavam da se konačno istraži i politička pozadina ubistva premijera, ne okrivljujuću unapred nikoga osim onih koji su sa tim odugovlačili ili opstruisali.
bene_geserit bene_geserit 09:42 12.11.2010

Re: Stranka koje je

Exitus Letalis
Saopstenje jeste bljak, ali je i tuzba bljak.

što je bljak?
misliš da porodica ne treba da zna ko joj je ubio sina, brata ... koga god?

bljak je da neko tako misli a ovamo se buni za svaku sebi nanesenu bilo
kakvu nepravdicu ...
e, al kad je ubijen premijer, onda je tužba blja.
ma, stvarno ...

p.s. ne misliš stvarno da su zvezdan i legija u kafiću sedeli
i bilo kao ono - ej, šta da radimo sutra, al je sve dosadno.
- ajde da maknemo premijera, što da ne, baš je zabavno ...

Pa unapred je jasno da tuzba sluzi samo tome da se oplete po Kostunici koristeci svu medijsku tesku artiljeriju, a da se skrene tema sa partiokratske drzave i rezultata rada trentutne vlasti (nije da mislim da su prethodne vlasti bile bolje).
I naravno nece da proizvede nikakve pravne posledice, za sta ces ti verovatno vec da nadjes razloga u svemu osim tome da Kostunica nije kriv. Jeste da je Kostunica politicki marginalizovan (bez moci), i da je DS izvrsio reformu pravosudja ali BIA brale, BIA i slicni "argumenti".
Pa je u tom smislu bljak jer joj je svrha politicke prirode.
freehand freehand 16:55 12.11.2010

Re: Stranka koje je

Dr M
debelo ispod cenzusa na najgori moguci nacih hoce da se vrati iznad


a ako se dokaze umesanost moze da bude zabranjena. Ili ne?

Doktore... Može, ako se vrati Stojković za ministra i ako hoće da ih sve proizvede u svece direktno, bez konkursa i javne rasprave.
Što bi bilo, otprilike, isto kao "Sveta Sodoma i Gomora".
Dr M Dr M 18:04 12.11.2010

Re: Stranka koje je

a ako se dokaze umesanost moze da bude zabranjena. Ili ne?


Doktore... Može, ako se vrati Stojković za ministra i ako hoće da ih sve proizvede u svece direktno, bez konkursa i javne rasprave.


Oh, fino, odavno nismo preimenovali ulice;

Bulevarom Patrijarha Artemija, do Trga sv. Vojislava Prepodobnog, pa desno, u Aveniju Marsala Tomica.. i stizete do Hrama Pravde sv.Lukijana Legije..
mariopan mariopan 18:28 12.11.2010

Re: Stranka koje je


Ono sto je ovde , zbilja, bljak je to sto privatna lica moraju da istrazuju istinu i isteruju pravdu a drzava ne sme.

Tačno.
Treba se staviti u kožu majke i sestre. Da shvatimo kako se one osećaju ako godinama slušaju kako je neko ostao nekažnjen, a uticao je (?) na smrt sina i brata? Ako već država ćuti, što je sramno ako postoje bilo kakvi dokazi..a ne ovako, malo malo pa neko nešto "zna" pa po novinama natukne o tome?

Posebno je sramno ako oni koji "natuknu" ne znaju ništa nego se pokojnikom i njegovom ožalošćenom porodicom služe u svoje dnevnopolitičke svrhe.
Neka se to jednom već procesuira, dokaže ili opovrgne, da majka i sestra najzad nađu svoj mir.

Mene bi zanimala i odgovornost sadašnje vlasti, u kojoj sede dojučerašnji partijski drugovi ubijenog premijera koji ništa ne čine da Sud rasvetli ove optužbe već to čine po privatnoj tužbi majka i sestra? Zašto?

.....
saopštenje je bljak i više govori o onome ko ga je sročio nego o bilo čemu drugom.
Nune Popović Nune Popović 21:22 11.11.2010

Ko o čemu

Sаmo morаlno posrnulo i izopаčeno biće...


Kako se ono kaže, ko o čemu... skraćenju, poštenju, a političari o moralu
angie01 angie01 22:16 11.11.2010

saopshtenje!

Exitus Letalis Exitus Letalis 22:23 11.11.2010

Re: saopshtenje!

angie01

jel ima note?
i pratnju uz gusle?
angie01 angie01 10:32 12.11.2010

Re: saopshtenje!

jel ima note?
i pratnju uz gusle?


ma samo bi da neshto, a ne moze, pa se dere!
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 22:37 11.11.2010

uzasno

bolesni ljudi, koji bi da vladaju. Mene oni vise plase nego radikali sa ili bez bedza!
dolybell92 dolybell92 23:55 11.11.2010

Re: uzasno

Aleksandar Stosic
bolesni ljudi, koji bi da vladaju. Mene oni vise plase nego radikali sa ili bez bedza!


a i oni su kao zdravi .... LOL
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 10:54 12.11.2010

Re: uzasno

a i oni su kao zdravi

ne nego se uporno pokusava predstaviti DSS kao jedna osvescena, nacionalisticka ali ipak demokratska stranka, a u stvari su generatori svih nedela i zala od 5. oktobra na ovamo i direktni krivci za ubistvo djindjica, paljenja ambasada, rusenja grada tokom antigej demonstracija, oni su ti koji forsiraju klerofasisticke organizacije poput Obraza, Nasi, 1389, Dveri srpske...kriju se iza plasta demokratije a iz ilagale salju najtezi mrak da prekrije Srbiju. I uspesni su u tome. Ovi potonji, sa ili bez bedza, su vise ko Orci, nemaju intelektualni kapacitet za tako nesto, to su samo opasne siledzije.
bene_geserit bene_geserit 03:18 13.11.2010

Re: uzasno

Aleksandar Stosic
ne nego se uporno pokusava predstaviti DSS kao jedna osvescena, nacionalisticka ali ipak demokratska stranka, a u stvari su generatori svih nedela i zala od 5. oktobra na ovamo i direktni krivci za ubistvo djindjica, paljenja ambasada, rusenja grada tokom antigej demonstracija, oni su ti koji forsiraju klerofasisticke organizacije poput Obraza, Nasi, 1389, Dveri srpske...kriju se iza plasta demokratije a iz ilagale salju najtezi mrak da prekrije Srbiju. I uspesni su u tome. Ovi potonji, sa ili bez bedza, su vise ko Orci, nemaju intelektualni kapacitet za tako nesto, to su samo opasne siledzije.

Bas se vesto kriju iza plasta demokratije, toliko vesto da su uspeli i da raspisu izbore na manje od pola mandata kada su bili na vlasti (iako su mogli da prave i druge koalicije) i da ih izgube. Hoces da me podsetis ko je osim njih uspeo da se povuce sa vlasti - ah da to je jedna od tekovina demokratije koja se nije bas zapatila kod ovih ostalih liberalnih/socijalistickih/levicarskih a ipak demokratskih stranaka. Ali dobro bitno je sta se prica a ne sta se radi.
Interesantan ti je spisak svih nedela i zala od 2000-te na ovamo: nema pljackaske privatizacije, pravljenje partiokratskog drustva u kome caruje korupcija i slicnih stvari a ima marginalnih dogadjaja (u odnosu na prethodno) kao sto su paljenja ambasada ili antigej demonstracije. Pa logicno ako su u tvojoj glavi to najveca nedela i zla, onda je logicno i gde trazis krivca.
JJ Beba JJ Beba 00:05 12.11.2010

===

opet
JJ Beba JJ Beba 00:07 12.11.2010

Re: TROL

izvinjavam se na trolu al baš se nerviram

albanski hakeri napali sajt ženskog autonomnog centra
jbt
baš su našli koga da hakuju. kako hrabro
što ne hakuju nekog drugog, jeremića npr ili vladin sajt nego hakuju žene

ostavite žene na miru

kakvi usranci

srdjan.pajic srdjan.pajic 05:01 12.11.2010

Re: TROL

JJ Beba

što ne hakuju nekog drugog, jeremića npr ili vladin sajt nego hakuju žene

ostavite žene na miru

kakvi usranci



Smem da se opkladim da Jeremić ima Meka
Inner Party Inner Party 01:38 12.11.2010

Pa da!

"Sаmo morаlno posrnulo i izopаčeno biće kаo što je аdvokаt Srđа Popović, brаnilаc ustаškog doglаvnikа Artukovićа, može dа se odvаži nа tаko dijаboličаn i bezumаn čin, dа projektuje sebe i optužuje druge zа delа zа kojа bi jedino on sаm bio kаdаr. Sаmo nаjgorа vrstа podstrekаčа nа ubijаnje Srbа kаo što je аdvokаt Popović, koji je potpisаo zаhtev dа se bombrаduju njegov rodni grаd Beogrаd i Srbijа, može dа pere svoju prljаvu sаvest tаko što lаžno optužuje nevine ljude. DSS sа potpunim prezirom rаzobličаvа morаlnu nаkаznost аdvokаtа Popovićа i nаjoštrije osuđuje rаspirivаčа ove gnusobne histerije"


Potpisujem!
srdjan.pajic srdjan.pajic 04:58 12.11.2010

Re: Pa da!

Inner Party
"Sаmo morаlno posrnulo i izopаčeno biće kаo što je аdvokаt Srđа Popović, brаnilаc ustаškog doglаvnikа Artukovićа, može dа se odvаži nа tаko dijаboličаn i bezumаn čin, dа projektuje sebe i optužuje druge zа delа zа kojа bi jedino on sаm bio kаdаr. Sаmo nаjgorа vrstа podstrekаčа nа ubijаnje Srbа kаo što je аdvokаt Popović, koji je potpisаo zаhtev dа se bombrаduju njegov rodni grаd Beogrаd i Srbijа, može dа pere svoju prljаvu sаvest tаko što lаžno optužuje nevine ljude. DSS sа potpunim prezirom rаzobličаvа morаlnu nаkаznost аdvokаtа Popovićа i nаjoštrije osuđuje rаspirivаčа ove gnusobne histerije"


Potpisujem!

. Nisam ni sumnjao.
angie01 angie01 10:33 12.11.2010

Re: Pa da!

Potpisujem!


potpisati ovako neshto- nije bash za hvaliti se!
antioksidant antioksidant 10:46 12.11.2010

Re: Pa da!

Inner Party
"Sаmo morаlno posrnulo i izopаčeno biće kаo što je аdvokаt Srđа Popović, brаnilаc ustаškog doglаvnikа Artukovićа, može dа se odvаži nа tаko dijаboličаn i bezumаn čin, dа projektuje sebe i optužuje druge zа delа zа kojа bi jedino on sаm bio kаdаr. Sаmo nаjgorа vrstа podstrekаčа nа ubijаnje Srbа kаo što je аdvokаt Popović, koji je potpisаo zаhtev dа se bombrаduju njegov rodni grаd Beogrаd i Srbijа, može dа pere svoju prljаvu sаvest tаko što lаžno optužuje nevine ljude. DSS sа potpunim prezirom rаzobličаvа morаlnu nаkаznost аdvokаtа Popovićа i nаjoštrije osuđuje rаspirivаčа ove gnusobne histerije"


Potpisujem!


čega se pametan stidi...


Srđan Fuchs Srđan Fuchs 18:10 12.11.2010

Re: Pa da!

Inner,
nemoj da te obeshrabri shto te pokopavaju svi,
ja u principu volim visheglasje tako da mi ne smetash apsolutno, ne smeta mi tvoje prisustvo. Ako imash zivaca da objasnish shta je to shto u tebi budi simpatiju prema Koshtunjavom, a da ne strepish da te Aleks ne strelja raznoraznim epitetima , ti reci.

talicni talicni 18:45 12.11.2010

Re: Pa da!

Inner Party


Potpisujem!


/facepalm
noboole noboole 07:03 12.11.2010

Popularizacija

Da nisi preneo njihovu objavu, ne bih ni znao da jos uvek postoje.
angie01 angie01 10:42 12.11.2010

Re: Popularizacija

Da nisi preneo njihovu objavu, ne bih ni znao da jos uvek postoje.


da znash!
Colin_bgd Colin_bgd 10:59 12.11.2010

Znanje...

Time sto je (ako jeste, ne secam se bas najbolje) S. Popovic branio Artukovica, to je bio samo jedan veliki plus za nase pravosudje i drustvo. Cak i takvom zlocincu kao sto je Artukovic morala su se dati sva prava na odbranu, inace se srozavamo na ustaski nivo gde kama presudjuje kako joj se prohte. Ali to i jeste subliminalna poruka DSS saopstenja, sta ima tu da se bakcemo oko kojekakvih cinjenica kad "svi znamo" unapred kome je trebalo presuditi i zasto, a ne da tu sad postavljamo kojekakva pitanja, pa jos i na sudu...
sybil sybil 11:57 12.11.2010

ako sam dobro shvatila

problem istrage je sto se nije islo do kraja u rasvetljavanju veze legija-aco tomic, tu je istraga stala, a trebalo je ici do kraja.

kostunica i dss su kgb placenici/agenti, pa sad upotrebom logike dolazimo do zeca i grma.
hromi.vuk hromi.vuk 12:00 12.11.2010

Re: ako sam dobro shvatila

kostunica i dss su kgb placenici/agenti


дај тури неки доказ за ово, не било ти заповеђено...
sybil sybil 12:25 12.11.2010

Re: ako sam dobro shvatila

pa to samo problematicnim IQ-ovima nije jasno.
nekoliko crtica:
- kostunica je protiv evrope- sta to znaci? da hoce da bude kao milosevic nekad u izolaciji: jako lepo se poklapa sa ruskom geostrategijom da malo zajebavaju zapad ali ne preko svoje koze; kaze- uzeli nam kosovo i sad mi u znak protesta treba da se izolujemo i pocrkamo. pa cekaj- ako si takav mudonja evo udruzi se sa rusima, oteraj nato sa kosova i resi nacionalno pitanje.
-dalje- kostunica je anti-nato i raspiruje mrznju prema nato; opet- ruska geostrategija

a ako hoces dokaze za veze sa huliganima i atentatom, e za to treba policija i tuzilastvo.
hromi.vuk hromi.vuk 12:36 12.11.2010

Re: ako sam dobro shvatila

него, где си ти читала о руској стратегији?
sybil sybil 12:40 12.11.2010

Re: ako sam dobro shvatila

pisalo u mikijevom zabavniku.
freehand freehand 16:11 12.11.2010

Re: ako sam dobro shvatila

kostunica je protiv evrope- sta to znaci?

kostunica je anti-nato

Uz ovakve dokaze - ne gine mu nekoliko doživotnih.
A ako ga sa ovakvom argumentacijom napadaju - odbrana mu ne treba.
Jedino što može da mu se desi je da umre od smeha.
antioksidant antioksidant 16:49 12.11.2010

Re: ako sam dobro shvatila

Uz ovakve dokaze - ne gine mu nekoliko doživotnih.
A ako ga sa ovakvom argumentacijom napadaju - odbrana mu ne treba.
Jedino što može da mu se desi je da umre od smeha.

ok, da probam ja - u narodnog fronta ima nešto što se zove "ruski dom" ili nekako slično. uporediti spisak redovnih posetilaca sa listom ministara dss-a. ako hioćete konkretnije dokaze - prisluškujte.
drugo - memorandum o razumevanju beka, radulovića i miškovića potpisan u prisustvu koštunoce (a odnosi se na prodaju c marketa)
dovoljno za par godina robije
freehand freehand 17:09 12.11.2010

Re: ako sam dobro shvatila

ok, da probam ja - u narodnog fronta ima nešto što se zove "ruski dom" ili nekako slično. uporediti spisak redovnih posetilaca sa listom ministara dss-a. ako hioćete konkretnije dokaze - prisluškujte.
drugo - memorandum o razumevanju beka, radulovića i miškovića potpisan u prisustvu koštunoce (a odnosi se na prodaju c marketa)
dovoljno za par godina robije

Vidi, ozbiljna je stvar u pitanju da bi se takvim paušalnim glupostima baratalo. Čuj - idu u Ruski dom?!
I? Otkad je u ovoj zemlji zabranjeno biti rusofil? I zašto bi čudno bilo da ljudi koji su članovi iste stranke, te dele iste vrednosne kriterijume - budu baš rusofili? Jel piše neko ko i koliko često ide u američku čitaonicu ili british council? I kakve zaključke iz toga izvodi?
I čuj - prisluškujte?! Svašta, baš.

antioksidant antioksidant 17:54 12.11.2010

Re: ako sam dobro shvatila

Čuj - idu u Ruski dom?!

meni to sumnjivo
bio sam i ja i hrana i program uopste nisu impresivni
zato i kazem - prisluskujte (ovo je poruka BIA-i) mozda nesto i upecate

a za C market se ne zezam - to je za zatvor - takva vrsta narusavanaj trzista cak i u Srbiji predstavlja tesko narusavanja pravnih normi
Otkad je u ovoj zemlji zabranjeno biti rusofil?
nisu oni rusofili inace - ja sam rusofil - oni su samo slepi poslusnici ruske sadasnje politicke vrhuske - to je nesto drugo
I čuj - prisluškujte?! Svašta, baš.
zasto savasta? nisam rekao da se prisluskuje bez odluke suda- sve po zakonu ali postoji osnovana sumnja da ce se neko tu upecati (popovici za pocetak)
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 18:05 12.11.2010

Re: ako sam dobro shvatila

antioksidant

zato i kazem - prisluskujte (ovo je poruka BIA-i) mozda nesto i upecate


si lud, Antioksi, da sluga prisluskuje gospodara?

uzgred, ova recenica izdvojena iz svega recenog zvuci kao -





milisav68 milisav68 18:08 12.11.2010

Re: ako sam dobro shvatila

freehand

Vidi, ozbiljna je stvar u pitanju da bi se takvim paušalnim glupostima baratalo. Čuj - idu u Ruski dom?!
I? Otkad je u ovoj zemlji zabranjeno biti rusofil? I zašto bi čudno bilo da ljudi koji su članovi iste stranke, te dele iste vrednosne kriterijume - budu baš rusofili? Jel piše neko ko i koliko često ide u američku čitaonicu ili british council? I kakve zaključke iz toga izvodi?
I čuj - prisluškujte?! Svašta, baš.

Promakli ti navodnici.
Zovu ih još "crveni orkestar" po originalnom nazivu.

sybil sybil 18:27 12.11.2010

Re: ako sam dobro shvatila

Otkad je u ovoj zemlji zabranjeno biti rusofil?

kao sto je rekao antioksidant, jedno je biti rusofil, a sasvim je drugo primati od njih naredjenja koja su u interesu rusa, a ne u interesu srbije (propaganda protiv eu i nato, huligani, atentat, ko zna ...razne zvrcke u cilju pravljenja od srbije poligona za izivljavanje velikih sila). naime, srbiji nije u interesu da postane poligon za izivljavanje velikih sila, mi smo mala zemlja i treba da gledamo svoja posla i svoje interese.
freehand freehand 19:13 12.11.2010

Re: ako sam dobro shvatila

kao sto je rekao antioksidant, jedno je biti rusofil, a sasvim je drugo primati od njih naredjenja koja su u interesu rusa, a ne u interesu srbije (propaganda protiv eu i nato, huligani, atentat, ko zna ...

Da, mož' misliti. Jedno je biti rusofil, a drugo ići u Ruski dom...
Pokušavam da kažem da je besmisleno baviti se paušalnim optuživanjem za besmislene stvari. Pored tolikog kriminala i needela, svakojakih, koje su za sobom ostavili, nikakve potrebe nema baviti se takvim koještarijama. I nešto mislim da ekipa od svih ruskih stvari najviše voli ruske dolare. A između ruskih i srpskih interesa vrlo su se lako odlučili da gledaju - svoje privatne.
I samo se nadam da će tužitelji ekipi Koštunica, Jočić, Bulatović, Tomić, Nikitović, Nalić - postaviti prava pitanja.

Da čujemo ko je od njih preplivavao Drinu sa 650 kila droge na glavi.
Unfuckable Unfuckable 22:33 12.11.2010

Re: ako sam dobro shvatila

a za C market se ne zezam - to je za zatvor - takva vrsta narusavanaj trzista cak i u Srbiji predstavlja tesko narusavanja pravnih normi

samo da podvučem ovo.
I nije u pitanju samo C market, počelo je to mnogo ranije.
Borba za uticaj i monopol na ovakvom tržištu ne bira sredstva, oružja, egzekutore pa ni - mete.
Niko nije nedodirljiv ako "ugazi nekom u tanjir" ili mu smrsi računicu.
Niko.
dolybell92 dolybell92 08:57 13.11.2010

Re: ako sam dobro shvatila

freehand
kostunica je protiv evrope- sta to znaci?

kostunica je anti-nato

Uz ovakve dokaze - ne gine mu nekoliko doživotnih.
A ako ga sa ovakvom argumentacijom napadaju - odbrana mu ne treba.
Jedino što može da mu se desi je da umre od smeha.



Igra je mnogo ozbiljnija i uopšte nije smešna.
Lako ćemo sa onim što znamo, ali šta ćemo
sa onim što ne znamo - kad zvanično saznamo ?
Filip2412 Filip2412 13:36 12.11.2010

...

Kada ce Kostunica u zatvor zbog pokusaja pucha?
On je podrzavao oruzanu pobunu protiv drzave.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 14:01 12.11.2010

Re: ...

Filip2412
Kada ce Kostunica u zatvor zbog pokusaja pucha?
On je podrzavao oruzanu pobunu protiv drzave.


de si, Chofi, s kog Marsa ti pade?
Filip2412 Filip2412 14:15 12.11.2010

Re: ...



Bata Srle evo me u Nish, provodim poslednje dane odmora - mi noviji kanadjanski imigranti biramo shashave destinacije za vekejshn.
dolybell92 dolybell92 08:41 13.11.2010

Re: ...

Filip2412
Kada ce Kostunica u zatvor zbog pokusaja pucha?
On je podrzavao oruzanu pobunu protiv drzave.


...pridržavao...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana