Politika

Izbori u DS-u ili kako onemogućiti Šutanovca

Drago Kovacevic RSS / 12.11.2010. u 13:00

Na crti
Na crti
Od kada je predsednik DS-a najavio izbornu skupštinu DS-a, počela je trka za pet potpredsedničkih mesta. Predsednik nema protukandidata, već će pobediti u trci koju sam trči. Biće to još jedni stranački izbori po delegatskom principu.

Iako se radi o stranačkim izborima, oni nikako nisu nevažni za opšte stanje u Srbiji. Država i društvo u kojem je partokratski način upravljanja, kao i njegove posledice, zabrinjavajućih razmera, zavisi mnogo od toga kako će izgledati buduća struktura u vladajućoj, predsedničkoj stranci.

Već nekoliko meseci stranački izbori se odgađaju, jer u DS-u traje nesmiljena politička borba koja se ne vidi dobro, ali koja dobija na žestini i koja će tek preći u dramu.

Predsednikov omiljeni đak, Vuk Jeremić, kandidat je za potpredsednika stranke. Čovek je još pre dve godine od strane predsednika bio kandidovan za premijera, ali nije prošlo. A nije prošlo zato što se vrh stranke tome odlučno usprotivio. U tom protivljenju prednjačio je Dragan Šutanovac, jedan od aktuelnih potpredsednika stranke. Moralo se ići na kompromis koji je "rodio" Mirka Cvetkovića, politički najbleđeg premijera kog je Srbija ikada imala. 

Kako je u međuvremenu potpuno propala spoljna politika predsednika i njegovog omiljenog đaka, došlo se do tačke, da đaka treba politički spašavati. Ulagao je ogromnu energiju na provođenju nemoguće politike "I Kosovo i EU", provodeći  po 200 dana godišnje u avionu, i ubeđujući Gabon, Mauricijus i zemlje Mikronezije da nikako ne priznaju Kosovo. Kad je stvar došla u "bananu" nije dao ostavku. Njegov profesor će uraditi šta može kako bi mu omogućio nastavak političke karijere. Ali, to nije baš lako. U trci sa đakom, učestovaće neki, politički vrlo vešti ljudi. Recimo Đilas, koji kao beogradski gradonačelnik, a verovatno i značajan finansijer stranke, sigurno računa na potpredsedničko mesto. Isto tako na tu poziciju računa i Pajtić, koji je u Vojvodini postigao izborne rezultate kakve DS nikada ranije nije imala a Vojvodini regionalno pripada jedno potpredsedničko mesto. Dušan Petrović iz Šabca je zamenik predsednika stranke i jedini kandidat iz unutrašnjosti Srbije, pa bi i on trebao biti siguran. Osim toga njegov jedini posao je rad sa stranačkom strukturom i on je sebi verovatno već osigurao glasačko telo. Jedno mesto pripada obavezno ženskom delu stranke, pa ćemo tu gledati Jelenu Trivan ili Nadu Kolundžiju. Svejedno je koja će od njih dve biti na toj poziciji jer osim formalno, one nemaju političke težine. Pored ostalog i zato što su u stranku primljene tek pre koju godinu. Kolundžija je bila potpredsednica kod Čovića, čija stranka više ne postoji, a Trivan kod našeg kolege Coleta.

Ostaje to peto mesto. Za njega će se boriti Šutanovac i Jeremić. Šutanovac ima značajnu podršku stranačke baze, ali ima i jednu slabost. Želi više uticaja nego što se to sviđa predsedniku i njegovom kabinetu. Potencijalno, on bi u nekim okolnostima jedini mogao ugroziti predsednikov primat u stranci. Zato će predsednik i njegov kabinet uraditi sve da ga u ovoj političkoj borbi izbace iz sedla. Neće to ići kroz javnu podršku koju će predsednik dati Jeremiću,. nego nekim drugim kanalima i metodima. I koliko se ja razumem u metode političke borbe, samo u toku jučerašnjeg dana napravljena su dva udara na Šutanovca.

Prvi se odnosi na dovođenje radnika "Zastave - namenska" u Beograd, koji su se, odnikuda setili nekog duga od 50 miliona dolara nastalog pre trideset godina, tako što je SFRJ prodavala oružije nesvrstanima, pa to nikada nije naplaćeno. Kako se Šutanovac često hvali da dobro trguje oružijem i da taj sektor zahvaljujući njemu izveze oružija za više od milijardu dolara, odjednom čujemo da proizvođači oružija nemaju za plate. Dakle, oružari poručuju iako ne izgovaraju - "Šule priča u prazno, ništa to nije tako"..

Istoga dana u udranom terminu na tzv javnom servisu ide emisija "Raspakivanje". Sat vremena posvećeno Vuku Jeremiću. Emisija je napravljena tako da ga četiri učesnika hvale do neba i apeluju da se on politički spasi, a onda se tek povremeno uz rečenicu - dva pojavi i Jelena Milić koja govori da to što je Jeremić radio nije dobra politika. Ljiljana Smajlović, Sonja Liht, Dušan Bataković i Zdravko Ponoš, samo što Jeremića ne predložiše za Nobelovu nagradu.

Odavno nisam video politički angažovanije emisije. Kabinet je u punom zamahu Jeremićeve promocije. Šutanovca čeka još mnogo bočnih udara. Verovatno će mu biti pripisana i krivica za loše reagovanje države u sanaciji posledica potresa u Kraljevu. Nije netačno da država tamo pokazuje sve moguće slabosti, ali za to svakako ne može snositi krivicu samo Šutanovac.

No, ipak mislim da se dvor preračunao. Po mom mišljenju, u trci za stranačku funkciju Jeremić nema mnogo šansi u trci protiv Šutanovca. Ovi izbori će Šutanovca ojačati umesto da ga politički sklone. Mnogo veće šanse, Jeremić bi imao kad bi, naprimer, bio kandidat za potpredsednika kod Tome Nikolića, Koštunice ili Dačića.  Stranačkoj strukturi DS-a se može svašta prigovoriti, ali se ona još uvek po kvaliteti razlikuje od strukture pomenutih stranaka. Dokle, videćemo...

 

Atačmenti



Komentari (142)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Milan Karagaća Milan Karagaća 13:24 12.11.2010

Drago,

mnogo se bre baviš sa DS, pa znaju oni sami veliki su.
Ne slažem se sa tobom potpuno glede sposobnosti, znanja i uopšte diplomatskohg umeća Jeremića. Druga je stvar da li je i zašto država gurala takav način borbe za Kosovo, kao i ovo sada oko izbora. Tačno je da je Jeremić u situaciji koja je bila izvukao maksimum a to su pregovori, mada su se oni ranije mogli voditi pametnije a da ne govorimo da je pregovore valjalo završiti još 2001,2,3. godine.Pa i ovo oko izlaska Srba na izbore, niko ne reče koji su to uslovi u pitanju ali OK nisu ni pozvali na bojkot što mi više liči na sugestiju da izađu.
Ne bih spekulisao da li je emisija baš namenska kako kažeš, ali mislim da mu veće kritike nema od toga kada ga hvale Lj.Smajilović i Bataković. Gledao sam emisiju i mislim da je Ponoš bio najkonkretniji i najkorektniji.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 13:31 12.11.2010

Re: Drago,

Ponoš bio najkonkretniji i najkorektniji.

Milane,prijatelju....znam da ti je Tadić pod kožom, ali..ali...to nije razlog da neke stvari ne primetiš
Pa ne pominješ Sonju Liht...zašto, kad je bila najzastupljenija..
Misliš, da ovo što ja primećujem bez osnova..
A Ponoš, pa znaš za njegove odnose sa Šuletom...bez obzira što ja o Ponošu lepo mislim. Ponoš je zapravo, najviše "vapio" da se Jeremićeva politička zvezda ne ugasi...
Milan Karagaća Milan Karagaća 13:38 12.11.2010

Re: Drago,

Pa ne pominješ Sonju Liht...zašto, kad je bila najzastupljenija

da jeste, ali ona ne pripada ni opciji ni miljeu ovih dvoje.
Jelena Milić, kao i uvek britka ali se malo zanese.
Zato mi Ponoš izgledao najubedljiviji.
A Ponoš, pa znaš za njegove odnose sa Šuletom.

mošda upravo zato nije trebalo ni da govori on, pogotovo ako su u pitanju insinuacije da je emisija u funkciji rivalstva Jeremića i Šuleta za potpredsedničko mesto pa i to može biti kontraproduktivno upravo za Jeremića.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 13:45 12.11.2010

Re: Drago,

Zato mi Ponoš izgledao najubedljiviji.

Da..naročito u isticanju Jeremićevih kvaliteta..
A o efektima i slomu te politike ni reči...
Milan Karagaća Milan Karagaća 14:02 12.11.2010

Re: Drago,

znam da ti je Tadić pod kožom, ali..ali...to nije razlog da neke stvari ne primetiš

a što bi bio pod kožom, vidiš mnogi me napadaju da mi je pod kožom neki drugi.
Ako pohvalim njegove poteze na međunarodnom planu, pa i poneki na unutrašnje nije to pod kožom, kao što mislim i da kad kritikujem ne smatram da mu treba skandirati onako, kao što principijelno mislim da nikome ne treba to činiti.
Politiku DS i naročito praksu sam na više postova kritikovao, najviše sa stanovišta previšeg zadržavanja u centru i desno, ambivalentnog odnosa prema mnogim stvarima, suviše isticanje vezanosti za Crkvu, uključujući i odlazak ministara po mišljenje u sinod,neiskreno isticanje da ide ka levici i socijaldemokratiji,brisanje tradicija NOB kod Vojske Srbije, suviše vezivanja vojske za crkvu i pravoslavlje, pa i politiku prema Kosovu uključujući i odnos prema izlasku Srba na izbore.
Ali se neću složiti da DS ništa ne valja, pa ni da ništa ne valja što predsednik Tadić radi.Ima mesta za dosta kritika ali ima i onoga što treba pohvaliti.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 14:05 12.11.2010

Re: Drago,

Politiku DS

Pa ključni nedostatak DS-a i Tadića je što uopšte nemaju politiku..
Hajde, nabroji mi bar tri odrednice koje bi u pozitivnom smislu označili da imaju nešto što je moguće nazvati "politika"..
Milan Karagaća Milan Karagaća 14:09 12.11.2010

Re: Drago,

Drago Kovacevic
Politiku DS

Pa ključni nedostatak DS-a i Tadića je što uopšte nemaju politiku..
Hajde, nabroji mi bar tri odrednice koje bi u pozitivnom smislu označili da imaju nešto što je moguće nazvati "politika"..

Burazeru kad pročitaš program stranke, kao uostalom i bilo koje druge, vidiš da se radi o ozbilnim politikama, vizijama i strategija koje nas vode prečicom u blagostanje, neke i u blagosloveno.
uros_vozdovac uros_vozdovac 14:20 12.11.2010

Re: Drago,

Jeremićevi kvaliteti? Da ne budem nefer pobrojaću sve njegove kvalitete, nije red da ga samo kritikujem:




















I to je, otprilike sve čega mogu da se setim, sumnjam da sam propustio nešto, uostalom najbolje ga brane rezultati.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 14:22 12.11.2010

Re: Drago,

I to je, otprilike sve čega mogu da se setim, sumnjam da sam propustio nešto, uostalom najbolje ga brane rezultati.

Ima ipak jedna stvar..."Uspeo" je da sve te rezultate pripiše sebi, što mu je razredni starešina velikodušno dozvolio...
uros_vozdovac uros_vozdovac 14:26 12.11.2010

Re: Drago,

Sećam se kad je Jeremić sa svitom (a liče na Entourage ekipu, to je neka serija koju žena mog života voli, pa pratim i ja) bio u palati UN na East River-u. Zumira objektivno oko kamere RTS-a delegaciju kad neki entuorage batica iza njega, sa podjednako inspirativnim stajlingom kao i Jeremić slika salu mobilnim. Da se pohvali društvu u kladionici pretpostavljam...
maksa83 maksa83 16:37 12.11.2010

Re: Drago,

Sećam se kad je Jeremić sa svitom (a liče na Entourage ekipu, to je neka serija koju žena mog života voli, pa pratim i ja)

E nemoj tako, grub si - Entourage ekipa je živopisna i zabavna.
Ako bi baš morale da se mapiraju uloge Jeremić bi mi tamo pre bio neki kao Johnny Drama (neostvaren) nego Vince. Komplimenti ženi tvog života na izboru serije.

antioksidant antioksidant 16:55 12.11.2010

Re: Drago,

Jeremić bi mi tamo pre bio neki kao Johnny Drama

e jesi surov
loader loader 22:01 12.11.2010

Re: Drago,

Tema je podmetnuta.
Ovde se uopšte ne radi o petom potpredsedničkom mestu i navodnoj borbi Šutanovac - Jeremić.

U pitanju su dalekosežniji ciljevi... No, da vidimo sledeće blogove. Biće zanimljivo.

Unfuckable Unfuckable 22:52 12.11.2010

Re: Drago,

No, da vidimo sledeće blogove. Biće zanimljivo.

neće valjda da zaređaju kao o pušenju, došlo mi da batalim kevemi.
Dragec, izvini za trol - samo da mahnem, u očekivanju općeg pesničenja.

Za sada, moj favorit se nalazi u uglu kafančeta, za stolom na kom su - između raznijeh starostavnih kiriliknih rukopisa i par do pola sljuštenih fićoka mehke, te raznoraznijeh papira nakrcanih prijavama sludžbama hapšenja i općoj javnosti (u smislu istine & giljotine) - posađene gumena plavokosa lutka koja neobično podseća na našu bivšu blogokoleginicu Jelenu Milić, i jedna drvena, poluugljenisana i nešto manja, crnokosa i sa očalama, koja i pored toga što je izbodena iglama i dalje drži pljugu, pecaljke i tastaturu.
loader loader 23:00 12.11.2010

Re: Drago,

neće valjda da zaređaju kao o pušenju

Malo je verovatno da tokom kampanje u ds, koja će još da traje, više neće biti analiza ove vrste. I treba da ih bude. Pitanje je samo iz kojih sve uglova se posmatraju.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 23:20 12.11.2010

Re: Drago,

Dragec, izvini za trol - samo da mahnem, u očekivanju općeg pesničenja.

Ma neće biti pesničenja na ovoj temi..Omladina DS-a se rasula kojekude po studijskim putovanjima i izučavanju evropskih institucija i politika..
Ovi što nisu na putovanjima skoknuli do Kraljeva da odvezu flaširanu vodu...
Milan Karagaća Milan Karagaća 00:10 13.11.2010

Re: Drago,

Drago Kovacevic
Dragec, izvini za trol - samo da mahnem, u očekivanju općeg pesničenja.

Ma neće biti pesničenja na ovoj temi..Omladina DS-a se rasula kojekude po studijskim putovanjima i izučavanju evropskih institucija i politika..
Ovi što nisu na putovanjima skoknuli do Kraljeva da odvezu flaširanu vodu...

na radnu akciju brale, kakve radionice iliti vorkšopovi.
Stvarno ne šalim se, zar ne bi sada sve stranke bez obzira na ideologije, (koje se barem kad je podmladak u pitanju i ne razlikuju jer niko ni prstom neće da mrde ako ne vidi da od toga ima korist i to što veću i što pre),mogle da formiraju radne brigade ya pomo' i rad na obnovi Kraljeva i okoline.
Usput, i nije mi ba[ jasno otkud nekim strankama milioni da daju na ime pomoći postradalompodručju pa još predsednik stranke ide da uruči i kaže kako njegova stranka više od svih ostalih vodi računa o postradalim i ako dođe na vlast pomagaće u svakom zemljotresu ili poplavi.
Što brate ne kažu koji je to bogati čovek, kao npr. Bajatović , dao lične pare a ne da to provlače kroz stranku.
loader loader 00:22 13.11.2010

Re: Drago,

Što brate ne kažu koji je to bogati čovek,

Da je jedan.

To su ona deca koja su revoluciji bila gorka, pa ih nije pojela, nego ih je sa gađenjem ispljunula...
Unfuckable Unfuckable 01:34 13.11.2010

Re: Drago,

na radnu akciju brale, kakve radionice iliti vorkšopovi.

ih bre gospon' Karagaća, pa i radne akcije su bile neki vrkšopovi, da ne spominjem (i ne prizivam drugaricu blogericu bez pionirske marame) klečanja na kukuruzu koja mu više dođu kao projekti.
Kad malo bolje razmislim, to je i Goli otok bio, mislim neka vrsta radne akcije (kamen 'vamo - kamen tamo, a mišići i svest - rastu) - mada kreativno poškropljen nekom vrstom kontemplativne/samospoznajuće vodice.
gorran2 gorran2 05:16 13.11.2010

Re: Drago,

to je i Goli otok bio, mislim neka vrsta radne akcije (kamen 'vamo - kamen tamo, a mišići i svest - rastu)

Milan Karagaća Milan Karagaća 11:04 13.11.2010

Re: Drago,

Unfuckable
na radnu akciju brale, kakve radionice iliti vorkšopovi.

ih bre gospon' Karagaća, pa i radne akcije su bile neki vrkšopovi, da ne spominjem (i ne prizivam drugaricu blogericu bez pionirske marame) klečanja na kukuruzu koja mu više dođu kao projekti.
Kad malo bolje razmislim, to je i Goli otok bio, mislim neka vrsta radne akcije (kamen 'vamo - kamen tamo, a mišići i svest - rastu) - mada kreativno poškropljen nekom vrstom kontemplativne/samospoznajuće vodice.

Nisam se šalio, a nije šala ni toliko porušenih objekata u Kraljevu.
Unfuckable Unfuckable 12:35 13.11.2010

Re: Drago,

sasvim se slažem da porušeni objekti u Kraljevu (kao i smrt dečaka u Kabulu) nisu šala, ali se i nadam da zbog te kislekaste zbilje nismo namerni da ukinemo šalu, jer bi to onda bilo krajnje ozbiljno i za razmišljanje.
A i morali bismo retroaktivno da ukidamo, to bi tek bio vrkšop.
uros_vozdovac uros_vozdovac 12:39 13.11.2010

Re: Drago,

maksa83
Sećam se kad je Jeremić sa svitom (a liče na Entourage ekipu, to je neka serija koju žena mog života voli, pa pratim i ja)

E nemoj tako, grub si - Entourage ekipa je živopisna i zabavna.
Ako bi baš morale da se mapiraju uloge Jeremić bi mi tamo pre bio neki kao Johnny Drama (neostvaren) nego Vince. Komplimenti ženi tvog života na izboru serije.



O da Drama svakako. Komplimenti preneti, kao odgovor si dobio nadmoćni osmeh koji poručuje: "zar si sumnjao?"
uros_vozdovac uros_vozdovac 13:25 12.11.2010

Izvini, molim te

ali niko neće da napiše na blogu a ja prosto moram da javno i nedvosmisleno pohvalim potez Rodoljuba Šabića. Neću ni link da stavljam, iskopiraću ovako.

Poverenik donirao 50 miliona
12. novembar 2010. | 11:36 | Izvor: Beta Beograd
Poverenik za informacije od javnog značaja i zaštitu podataka o ličnosti donirao je iz svog budžeta za obnovu Kraljeva 50 miliona dinara.

Poverenik Rodoljub Šabić stavio je na raspolaganje 50 miliona dinara nepotrošenih sredstava službe na čijem je čelu za saniranje posledica zemljotresa u Kraljevu.

U saopštenju Šabićevog kabineta, navodi se da se radi o sredstvima ušteđenim sa budžetske pozicije Poverenika za informacije od javnog značaja.

Poverenik je taj novac stavio na raspolaganje pismom upućenim ministru Milanu Markoviću, koji je i koordinator Vlade za pružanje pomoći Kraljevu.

"Javnosti je donekle poznato da je zbog specifičnih okolnosti u kojima deluje organ na čijem čelu se nalazim svake godine 'vraćao' u budžet značajan, vrlo veliki, procenat sredstava koji je imao na raspolaganju. Ista situacija je i ove godine", izjavio je Šabić.

On je dodao da su sredstva ušteđena, pre svega, nastojanjima njegovih saradnika da racionalno postupaju sa novcem i zbog činjenice da su svake godine uspevali da za projekte i aktivnosti obezbede značajnu podršku stranih donatora.

"I treće, najbitnije, jer Poverenik zbog toga što nema na raspolaganju prostor ni izbliza adekvatan realnim potrebama, u kontinuitetu radi sa veoma malim brojem saradnika, daleko manjim od projektovanog. I u ovom trenutku kad Poverenik ima najviše saradnika od osnivanja, taj broj je otprilike 2,5 puta manji od projektovanog broja", naveo je Šabić.

Poverenik je dodao da nije previše srećan zbog velikih ušteda jer je sa tim sredstvima, da je imao odgovarajući broj saradnika, mogao da uradi mnogo više.
"Ali, kada je situacija već takva kakva je, moji saradnici i ja bili bismo veoma zadovoljni ako bi ušteđena sredstva bila usmerena tamo gde su najpotrebnija, a mislimo da su u ovom trenutku najpotrebnija postradalom gradu Kraljevu", rekao je on i apelovao i na druge koji se eventualno nalaze u sličnoj situaciji da urade isto.

Da je i u DS-u i u svim ostalim strankama više ljudi a manje Jeremića i Šutanovaca bili bi bolje društvo.
Moje iskreno i duboko poštovanje čoveku koji se zove Rodoljub Šabić.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 13:34 12.11.2010

Re: Izvini, molim te

Svaka čast gospodinu Šabiću...
arcins arcins 13:42 12.11.2010

Re: Izvini, molim te

uros_vozdovac
ali niko neće da napiše na blogu a ja prosto moram da javno i nedvosmisleno pohvalim potez Rodoljuba Šabića. Neću ni link da stavljam, iskopiraću ovako.

Poverenik donirao 50 miliona


Ovde je neko ozbiljno promasio nacrt budzeta za 2010.
mariopan mariopan 16:52 12.11.2010

Re: Izvini, molim te


Poverenik Rodoljub Šabić stavio je na raspolaganje 50 miliona dinara nepotrošenih sredstava službe na čijem je čelu za saniranje posledica zemljotresa u Kraljevu.

Bravo!


jaksa scekic jaksa scekic 13:27 12.11.2010

Da mogu da glasam

moj glas bi otisao Gordani Comic umesto kombinacije Trivan - Kolundzija.
Ali, nit sam clan, nit me ko pita

JS
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 13:33 12.11.2010

Re: Da mogu da glasam

moj glas bi otisao Gordani Comic umesto kombinacije Trivan - Kolundzija.

A ne može...ona ima previše staža u DS-u...a to danas nije na ceni..
Milan Karagaća Milan Karagaća 13:33 12.11.2010

Re: Da mogu da glasam

jaksa scekic
moj glas bi otisao Gordani Comic umesto kombinacije Trivan - Kolundzija.
Ali, nit sam clan, nit me ko pita

JS

potpuno se slažem
Exitus Letalis Exitus Letalis 13:44 12.11.2010

Re: Da mogu da glasam

drago, kako, bre, na kuma!
Milan Karagaća Milan Karagaća 13:45 12.11.2010

Re: Da mogu da glasam

Drago Kovacevic
moj glas bi otisao Gordani Comic umesto kombinacije Trivan - Kolundzija.

A ne može...ona ima previše staža u DS-u...a to danas nije na ceni..

moje lično mišljenje je da je gospođa Kolundžija univerzalac, komotno bi mogla da po mesec dana bude šef poslaničke grupe svake stranke počev jer zastupa stavove u širokom dijapazonu.
A možda je u pitanju i podmlađivanje kadrova, a biti portparol u svakoj stranki je odskočna daska za napredovanje ili izbacivanje.
Pa i Ivica Dačić je bio portparol, Vučić takođe.
A što bi se mi brinuli, ako se stranka zove demokratska i izbori će biti demokratski, bez nameštanja, pa ko pobedi, članstvo se kao pita
Milan Karagaća Milan Karagaća 13:48 12.11.2010

Re: Da mogu da glasam

umesto kombinacije Trivan - Kolundzija.


a jel bi njih dve bile kopotpredsednice, mslem delile mesto jedna pre podne druga po podne ili nedeljno, mesečno, par-nepar..
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 13:48 12.11.2010

Re: Da mogu da glasam

Exitus Letalis
drago, kako, bre, na kuma!

Haaa..pa to je sudbina političkog kumstva...
Dobro je dok ne postaneš konkurent i nemaš liderske ambicije...
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 13:54 12.11.2010

Re: Da mogu da glasam

Milan Karagaća
Drago Kovacevic
moj glas bi otisao Gordani Comic umesto kombinacije Trivan - Kolundzija.

A ne može...ona ima previše staža u DS-u...a to danas nije na ceni..

moje lično mišljenje je da je gospođa Kolundžija univerzalac, komotno bi mogla da po mesec dana bude šef poslaničke grupe svake stranke počev jer zastupa stavove u širokom dijapazonu.
A možda je u pitanju i podmlađivanje kadrova, a biti portparol u svakoj stranki je odskočna daska za napredovanje ili izbacivanje.
Pa i Ivica Dačić je bio portparol, Vučić takođe.
A što bi se mi brinuli, ako se stranka zove demokratska i izbori će biti demokratski, bez nameštanja, pa ko pobedi, članstvo se kao pita

Milane, ne izmotavaj se...
U DS-u je, danas loše ako si tamo od početka...Koliko znam, Kolundžija je starija od G. Čomić po godinama, a značajno mlađa jedino po partijskom stažu...
I tu je tajna....
P.S..Pa nije valjda da si protiv DS u meri9 da bi voleo da je vodi Trivanova...
draft.dodger draft.dodger 13:58 12.11.2010

Re: Da mogu da glasam

jaksa scekic
moj glas bi otisao Gordani Comic umesto kombinacije Trivan - Kolundzija.
Ali, nit sam clan, nit me ko pita

JS


Svaka stranka ima ekipu za trućanje.
Za DS najbolje trućaju Trivan/Kolundžija.
Iskreno, ne vidim Gordanu Čomić u toj ulozi,
isto kao što ne vidim ni da DS napušta put trućanja.
Dakle, svetla stranačka budućnost čeka truć trio Trivan/Kolundžija/Jeremić.

Drago Kovacevic Drago Kovacevic 14:02 12.11.2010

Evo, kako se napreduje..

Milan Karagaća
umesto kombinacije Trivan - Kolundzija.


a jel bi njih dve bile kopotpredsednice, mslem delile mesto jedna pre podne druga po podne ili nedeljno, mesečno, par-nepar..


Rekoh, da tamo napreduju kadrovi mladi po stažu...
Ministar trgovine koji je član jedno dve - tri godine..
Čovek radi ono što se od njega traži...I što su mu izjave besmislenije, napredak je izvesniji...Pazi samo današnje dve izjave:
Milosavljević: Mleka ima sve više
Milosavljević: Najbolji u regionu

Čovek zna šta treba da radi...fali još samo ono da u Srbiji nema monopola...ali to je već više puta rekao..
libkonz libkonz 14:10 12.11.2010

Re: Evo, kako se napreduje..

Opet blog o Jeremiću, pa si stavio Šutanovca da se "Vlasi ne dosete".
Aj budi ozbiljan, mislim da je apsolutno nerealno da Šutanovac ne ostane potpredsednik.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 14:15 12.11.2010

Re: Evo, kako se napreduje..

Aj budi ozbiljan, mislim da je apsolutno nerealno da Šutanovac ne ostane potpredsednik.

Pa ja sam to i napisao...samo ne čitaš...
Poraz Jeremića biće poraz njegova razrednog starešine...tim više što će se silna "politička artiljerija" obrušiti na Šuleta...To je već u điru, a samo posmatraj sldećih dana...
libkonz libkonz 14:30 12.11.2010

Re: Evo, kako se napreduje..

tim više što će se silna "politička artiljerija" obrušiti na Šuleta...To je već u điru, a samo posmatraj sldećih dana...

Čitam, ali oko ovoga se ne slažem. Mislim da neće biti tih pokušaja.
Što se DS-a tiče, ako izuzmemo VJ, gde su nam stavovi dijametralno suprotni, mišljenja nam se podudaraju. Dolazak Tadića jeste označio politiku poltronstva, koja je rasterala ono što vredi u DS. Vidim i na lokalu kakvi su ljudi u vrhu, ne bih im dao dve nacrtane ovce da čuvaju.
uraljamazivota uraljamazivota 14:34 12.11.2010

Re: Da mogu da glasam

Gordana Čomić je odavno postala deo ekipe koja se besomučno udvara NJemu kao predsedniku, pa nema razlike izmedju nje i ove dve. Ona je prihvatila odvratno pomirenje DS i SPS i postala najbolja drugarica sa Slavicom. Time je izbrisala vreme koje je nezasluženo provela u blizini Zorana Đinđića.A, na žalost, to što je Kolundžija šef poslaničke grupe, a ona, Trivanka i Jeremić kandidati za potpredsednike nije najgore što će DS učiniti.Ionako se ne razlikuje uloga starih i novih u DS. Svi su isti. Isti kao SPS.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 14:35 12.11.2010

Re: Evo, kako se napreduje..

Mislim da neće biti tih pokušaja.

Pa zar dovođenje oružara nije to..ili zar to nije bilo sinoćno raspakivanje...pa ti si čovek koji se bavi produkcijom, mogao si to jasno videti..
mariopan mariopan 16:54 12.11.2010

Re: Da mogu da glasam

jaksa scekic
moj glas bi otisao Gordani Comic umesto kombinacije Trivan - Kolundzija.
Ali, nit sam clan, nit me ko pita

JS

koksy koksy 19:45 12.11.2010

Re: Da mogu da glasam

jaksa scekic
Ali, nit sam clan, nit me ko pita

Ma samo pucaj!
Ni Drago nije član nit' ga ko šta pita pa se čovek ubi od posla.
Doduše, slabo to ko zarezuje ali - što zbog skribomanije, što zbog domaće zadaće - čaršafi samo frcaju.

libkonz libkonz 19:58 12.11.2010

Re: Evo, kako se napreduje..

zar dovođenje oružara nije to

to nisam pratio, ne znam.
zar to nije bilo sinoćno raspakivanje...

sad sam pogledao prvu polovinu emisije i mislim da se ipak radi o tvom animozitetu prema Jeremiću. Da je naručena, ta emisija bi se emitovala u decembru, ne sad. Ovo sve što kažu o njemu sam čuo i od nekih drugih ljudi iz njegovog okruženja. Mislim da je Jeremić sposoban čovek.
Kad se radi o tome koga Tadić ne bi želeo da vidi na mestu potpredsednika, tu bi se pre radilo o Đilasu. Tadićev savetnik je Šaper, rat između njega i Đilasa već dugo traje, Šaper mu zamera da ovaj koristi svoju poziciju gradonačelnika da vrši pritisak i da ucenjuje klijente da sarađuju sa Direkt Medijom. Koliko u tome ima istine, neću da komentarišem.
Đilasova popularnost konstantno raste, on vuče vrlo pametne poteze kao gradonačelnik Beograda, dobio je i bitku oko platana i realno predstavlja jedinu opasnost po Tadića kada je vođenje DS u pitanju.
Ne bavim se politikom profesionalno, ali liči mi da je cilj Jeremićeve kandidature taj da Đilas izgubi, a šef da mu kaže: "Ko bi rekao, Dragane, ja s tim nemam ništa".
cokamiki cokamiki 18:18 14.11.2010

Re: Da mogu da glasam

Exitus Letalis
drago, kako, bre, na kuma!

Kako? Lako. Koliko puta već vidjeno i istoriji Srbadije!
Zverilla Zverilla 13:43 12.11.2010

o da li?


Stranačkoj strukturi DS-a se može svašta prigovoriti, ali se ona još uvek po kvaliteti razlikuje od strukture pomenutih stranaka. Dokle, videćemo...


obzirom da je po finansijskoj "strukturi" DS odavno u klasi JUL-a, ne sumnjam da je slicna i u drugim pogledima. kako kaze mira, ovaj boris, tako ce i biti. (igraj na siguricu i uzmi svoj procenat. od mosta. od rekonstrukcije kraljeva. od jata. od telekoma. od...)
milosss92 milosss92 14:06 12.11.2010

Sonja Liht o Jeremicu

dolybell92 dolybell92 14:13 12.11.2010

Re: Sonja Liht o Jeremicu

Sonja Liht o Jeremicu...
Spiridon Spiridon 14:52 12.11.2010

Re: Sonja Liht o Jeremicu

milosss92


pa ko ovo izmislja, svaka mu cast
milosss92 milosss92 15:53 12.11.2010

Re: Sonja Liht o Jeremicu

Spiridon
pa ko ovo izmislja, svaka mu cast

Srdjan Cesic (Nikad Izvini)
bulatovic92 bulatovic92 14:49 12.11.2010

jeremija


U slučaju ministra inostranih poslova, zakazao je Psiholog.
antioksidant antioksidant 14:54 12.11.2010

iskreno

skroz je nebitno ko je potpredsednik u toj stranci
jedini bitan je onaj na vrhu
zato je i šteta što ide ovako bez protivkandidata
a što se tiče podpredsednika - jedino dobro je što neće biti mladjana dinkića (bolesna kombinacija udruživanje ds-a i g17% čime je dinkić sanjao da do smrti bude iznad cenzusa)
Spiridon Spiridon 15:00 12.11.2010

Re: iskreno

antioksidant
dinkić sanjao da do smrti bude iznad cenzusa)


znaci kad umres, podbacis cenzus?

- jel si cuo za Blagoja?
- sta???
- podbacio cenzus
- ne kenjaj, kad?
- prekjuce, nasli ga u parku i mislili da je zaspao na klupi ...
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 15:17 12.11.2010

Re: iskreno

skroz je nebitno ko je potpredsednik u toj stranci
jedini bitan je onaj na vrhu

Ovo je u principu tačno...ali ne u celosti..
Jeremić može politički preživeti samo na visokoj stranačkoj funkciji. On više nije ministar spoljnih poslova, mada nit je smenjen nit je dao ostavku.Mi ministra spoljnih poslova nemamo.Oko Kosova i pregovora koji će se događati, ne može biti ni blizu...u treći svet nema više potrebe putovati, a verovatno je odustao i od ideje da u Beogradu organizuje samit nesvrstanih..A za onoga koga nema u javnosti politička priča je završena...
Ako ne bude u stranačkom vrhu, a bude Šutanovac, razredni starešina ga ne može nominovati za premijera....DS računa da će vladati još najmanje 100 godina ovako kako vlada...

miki21g miki21g 15:28 12.11.2010

Re: iskreno

Samit nesvrstanih ce biti u Egiptu i nigde drugde, jos jedan Jeremicev neuspeh !!!
ivana23 ivana23 15:33 12.11.2010

Re: iskreno

miki21g
Samit nesvrstanih ce biti u Egiptu i nigde drugde, jos jedan Jeremicev neuspeh !!!


Zar nije prethodni (2009.g.) bio u Egiptu?
miki21g miki21g 16:11 12.11.2010

Re: iskreno

bice u Kairu 2011 .
ecce-florian ecce-florian 16:58 12.11.2010

Re: iskreno

antioksidant
14:54 12.11.2010 / *novo
iskreno
skroz je nebitno ko je potpredsednik u toj stranci


Jel ovo tvoja definicija demokratije?

jedini bitan je onaj na vrhu
zato je i šteta što ide ovako bez protivkandidata


Šta ti je dijalektika.
Ako želiš da budeš bitan(onaj na vrhu) moraš fizički da ukloniš onog ko je na vrhu.
Ako ga fizički ukloniš onda nemaš protivkandidata.
Ako ga fizički ne ukloniš onda nisi na vrhu jer će na istom biti protivkandidat.
antioksidant antioksidant 17:01 12.11.2010

Re: iskreno

Jel ovo tvoja definicija demokratije?

deformisane - da
sentinel26 sentinel26 15:31 12.11.2010

Vlada navija za Jeremića

Drago,
svojim saopštenjem da se nijesu "stekli uslovi da Vlada Srbije pozove kosovske Srbe na izbore" ona je direktno navrnula vodu na Jeremijinu vodenicu.

Ko će još (osim Ponoša i Lihtove ) da lobira za Jeremića znaš ali možda ne vjeruješ (SPC i akademijska četvorka bez kormilara )..
Tadić će (ako bude morao ) radije žrtvovati Šutanovca nego Jeremića jer je Jeremićev poraz i njegov, što nije slučaj sa ovim drugim.

Šutanovac mu jednoga dana može biti protiv-kandidat a Jeremić to neće moći nikada.
Ovo mjesto (ako ga dobije ) mu je priprema za "penzionisanje" (odlazak u ambasadore ) ili odlazak u drugu stranku (DSS )..

Pošto znam kako se lobira i kako se organizuje glasanje u DS-u mogu da ti kažem ko će pobjediti ako trka bude izmedju njih dvojice.
Ja na tvojem mjestu ne bih bio toliko siguran da neće ispasti Petrović, a da će ovi obojica proći.

O kandidatkinjama ne treba mnogo govoriti, izjava Trivanove o Tadiću kao jedinom kandidatu za predsednika i Kolundžije u vezi kosovskih izbora su uvreda za ljudski razum i to najbolje odslikava stanje u DS-u i u državi.

Vlada na telefonskoj sjednici odlučuje o sudbini kosovskih Srba i daje saopštenje a odmah poslije Tadić izjavljuje kako se sa Kosovom mogu uspostaviti dobri odnosi i bez priznavanja.
Jeftin pokušaj smanjenja štete.

"Raspisani" izbori za lijevo i desno koljeno, za dva amalina i jednu kuvaricu...

I Šutanovac je obećao da će sve učiniti da se rasvijetli i dobije sudski epilog ubistvo u Topčideru pa ništa od toga obećanja.

Kako ja ipak navijam za Šutanovca, ja ću podršku iskazati ovako

Ide Šule preko Terazije
I on vodi svoje kursadžije
Kad je Šule na Točider stigo
Uzbunu je namah svima digo.

S.26.
12.Novembra Ljeta Gospodnjeg 2010-og na Bulevaru ŠaKTaDjilskom bb


Drago Kovacevic Drago Kovacevic 15:45 12.11.2010

Re: Vlada navija za Jeremića

Ko će još (osim Ponoša i Lihtove ) da lobira za Jeremića

Kako, ko će...Pa naš prijaltelj Milan lobira na blogu...
Šutanovac mu jednoga dana može biti protiv-kandidat a Jeremić to neće moći nikada.

I ja to napisah...
Kako ja ipak navijam za Šutanovca, ja ću podršku iskazati ovako

Ide Šule preko Terazije
I on vodi svoje kursadžije
Kad je Šule na Točider stigo
Uzbunu je namah svima digo.

Eto i ja...Mada mi je Šule smešan kad počne priču o svojoj stručnosti u sferi odbrane...Ono, kao bio dva puta na seminarima, jednom u Nemačkoj a drugi put u SAD-e..
No, politički on je kočnica još većem samovlašću dvora...i zato navijam za njega..
Milan Karagaća Milan Karagaća 16:43 12.11.2010

Re: Vlada navija za Jeremića

Kako, ko će...Pa naš prijaltelj Milan lobira na blogu.

a ja mislio da je tema ona Antonelina emisija "Raspakivanje" pa ko velim u jednoj emisiji raspakuje jednog/jednu u drugoj neke druge pa i on došao na red, a opet nekako kontao možda je to koincidencija sa današnjom sednicom Saveta bezopasnosti i glede toga u svezi sa izborima na Kosoovu gde smo Srbima rekli izađite, ne izađite, predomslite se bilo šta od ovoga prethodno odlučite ipak da, možda ,ne. Tako brate da su ljudi na čistacu.
Nego ti Drago skoro pisa o promeni kosovske politike pa kao što vidiš ne potrefi ili je Mićun ponovo revidirao.
A ja vidiš, napisah takođe moj stav glede izlaska na izbore i to u više navrata i i dalje sam mišljenja da trebaju da izađu na izbore i tako im uđu.
O tome zašto se stranke i njihovi članci i članice tako odnose prema Srbima na Kosovu i njihovom izlasku na izbore najpoštenije je Toma Nikolić objasnio pre neki dan u "Kažiprstu" doslovno "Šta mislite da ja pozovem Srbe na Kosovu da izađu na izbore, pa bio bih crna ovca odmah bi me mediji napali",
a voditeljka onda njega pita u čemu je problem da kaže ako tako misli a on otprilike "Pa kako mislite da onda pobedim na izborima, znate Vi kakav je uticaj medija".
Čovek lepo reče ono što i drugi političari misle. Kosovo im je važno samo u meri u kojoj im donosi ili ne donosi glasove.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 17:00 12.11.2010

Re: Vlada navija za Jeremića

Nego ti Drago skoro pisa o promeni kosovske politike pa kao što vidiš ne potrefi ili je Mićun ponovo revidirao.

Ne..kosovska politika je promenjena, ali nije promenjena politika prema Srbima na Kosovu...jedino što im je vlada sada potpuno jasno rekla - radite što vas volja, baš nas briga..
Mislim čak i da sam napisao u tom tekstu - da Mićun tamo ima "specijalni status"..i govori ono što drugima u DS-u gazda ne dozvoljava..seti se, mislim da smo zajedno bili na onom panelu kod njega o srpsko - hrvatskim odnosima..Vuk Jeremić napadne Hrvate, a Mićun "ladno" okrene u potpuno drugu priču i napadne takav pristup..
A ja vidiš, napisah takođe moj stav glede izlaska na izbore i to u više navrata i i dalje sam mišljenja da trebaju da izađu na izbore i tako im uđu.

Ma znam...Evo, ja sam potpisao onaj apel 100 što je sastavio Helsinški odbor ..a ići ću i u kampanju da izađu - na Kosovo..
Predviđam dobar izlazak južno od Ibra, a nije nemoguće da ovaj put i na severu bude nekog odziva..
P.S. Ovo da "lobiraš" za Jeremića je šala..."šalakurija" što bi rekli tamo kod nas...
sentinel26 sentinel26 21:36 12.11.2010

Re: Vlada navija za Jeremića

Kako piše u naslovu na sajtu B-92, Boris Tadić je poručio gradjanima:

"Izdražite" još jednu godinu

Pretpostavljam da nije "štamparska" greška nego se ljudi sjetili one čuvene parole iz "slavne" prošlosti:
"Treba izdržati!"
pa riješili ljudi da pripomognu da ne dodje do kakvih asocijacija i insinuacija - ne daj Bože...

Milan Karagaća Milan Karagaća 00:12 13.11.2010

Re: Vlada navija za Jeremića

"Izdražite još jednu godinu"

pa šta treba da kaže, da ne izdrže???
Malo optimizma prijatelju.
Unfuckable Unfuckable 00:18 13.11.2010

Re: Vlada navija za Jeremića

ja bih, samostalno (kako i dolikuje, a ne po diktatu belosvetskih hoHštaplera i moćnika), dopunio poruku u
"Izdržite još jednu godinu do predizborne kampanje"
gorran2 gorran2 15:40 12.11.2010

Ja se izvinjavam,

ali nešto mi je čudna ova rasprava. Svi nešto imaju svoje favorite i svoje primedbe za potpredsednike DS - a niko nije ni član, ni simpatizer iste?

To mi dođe kao kad bih ja, kao grobar, sa svojim prijateljima iz Firme raspravljao ko treba da igra u napadu Zvezde?!?
bulatovic92 bulatovic92 15:44 12.11.2010

Re: Ja se izvinjavam,


U DS, radi vaše informacije, više ne postoje članovi.
Sada je taj nesrećni termin zamenjen, pa se bivši
članovi sada zovu - sigurni glasovi.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 15:48 12.11.2010

Re: Ja se izvinjavam,

To mi dođe kao kad bih ja, kao grobar, sa svojim prijateljima iz Firme raspravljao ko treba da igra u napadu Zvezde?!?

A, ne..grešiš..
U partokratskoj državi je jako važno ko upravlja dvorskom strankom...
Kao što je nekada bilo važno ko upravlja sa SK i kad nisi član...
jaksa scekic jaksa scekic 16:06 12.11.2010

Re: Ja se izvinjavam,

Evo sta sef na stranku kaze (istina izaslo posle Raspakivanja)


...
* Nećete ih sprečavati da vode kampanju?

- Svi mogu da vode kampanju unutar stranke, ali ne kroz medije. Medijska borba za naklonost stranke potpuno je neprimerena.

Elem,palo mi na pamet da ne ispadne kampanja (ono sto sam napisao za kandidate-zene).
Posto se Srbi najbolje razumeju u fuzbal i politiku, a prvo ne gledam, rekoh ajd da probam ovo drugo.

I ja se u ove izbore vise ne bi mesao

J
angie01 angie01 16:12 12.11.2010

Re: Ja se izvinjavam,

A, ne..grešiš..
U partokratskoj državi je jako važno ko upravlja dvorskom strankom...
Kao što je nekada bilo važno ko upravlja sa SK i kad nisi član...


a shta se ikada promenilo zamenom tog ko upravlja-svi su vec rasporedjeni po jachini duvanja u tikvu-kad se promeni nosach zastavice-koji bi samo da svoju crpku stavi na naveci otvor-onda on na neka mesta, isto tako vezana za velichinu otvora za crpku-samo stavi, opet najglasnije duvache-samo sada u njegovu tikvu, a nishta se drugo sushtinski ne menja,..za nas mislim!
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 16:25 12.11.2010

Re: Ja se izvinjavam,

I ja se u ove izbore vise ne bi mesao

Ma nebih ni ja..ali prosto da kažem što sam video...

* Nećete ih sprečavati da vode kampanju?

- Svi mogu da vode kampanju unutar stranke, ali ne kroz medije. Medijska borba za naklonost stranke potpuno je neprimerena.

Neće, neće sprečavati, neće ni oni lično u medije, ali ima ko hoće...
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 15:44 12.11.2010

Raspakivanje

Jeremić je ogromno pozitivno iznenađenje za mene.
Valjda je normalno da se ministar inostranih poslova bori svim silama za svoju zemlju. I da jedino može da popusti (i on i njegov Premijer i Predsednik) ako ga velike sile stisnu i ucene - samo što bih ja to na njihovom mestu javno rekao i podneo ostavku.
Ne razumem da neko dovede u studio osobu kao što je Jelena Milić koja je na platmom spisku NATO pakta organizacije koja je realizovala secesiju, a Jelena je aktivno lobirala za secesiju, i sve činila da njena država bude što manja - i da je pita za mišljenje o Vuku Jeremiću.
sentinel26 sentinel26 15:57 12.11.2010

Re: Raspakivanje

KRALJMAJMUNA
Ne razumem da neko dovede u studio osobu kao što je Jelena Milić koja je na platmom spisku NATO pakta organizacije koja je realizovala secesiju, a Jelena je aktivno lobirala za secesiju, i sve činila da njena država bude što manja - i da je pita za mišljenje o Vuku Jeremiću.

Ovo je drska i bezobrazna laž sa ciljem diskvalifikacije njenih stavova ad hominem.

Niti je Jelena MIlić na platnom spisku NATO niti je lobirala za bilo koju secesiju.

Jelena jeste lobirala za ulazak Srbije u NATO a tio nije isto...

Jelena MIlić je jedna od rijetkih osoba koja zadržava pažnju javnosti na ubistvo gardista u Topčideru, velikoj mrlji srpskog pravosudja, ministara pravde, odbrane i predsednika države i to je pravi razlog što ona svojevremeno mnogima smetala i na ovom blogu...

KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 16:05 12.11.2010

Re: Raspakivanje

sentinel26

KRALJMAJMUNANe razumem da neko dovede u studio osobu kao što je Jelena Milić koja je na platmom spisku NATO pakta organizacije koja je realizovala secesiju, a Jelena je aktivno lobirala za secesiju, i sve činila da njena država bude što manja - i da je pita za mišljenje o Vuku Jeremiću. Ovo je drska i bezobrazna laž sa ciljem diskvalifikacije njenih stavova ad hominem.Niti je Jelena MIlić na platnom spisku NATO niti je lobirala za bilo koju secesiju.Jelena jeste lobirala za ulazak Srbije u NATO a tio nije isto...Jelena MIlić je jedna od rijetkih osoba koja zadržava pažnju javnosti na ubistvo gardista u Topčideru, velikoj mrlji srpskog pravosudja, ministara pravde, odbrane i predsednika države i to je pravi razlog što ona svojevremeno mnogima smetala i na ovom blogu...

NE PRIČAMO O GARDISTIMA.
Ja ne lažem.
Da se zalagala za nezavisnost Kosova - jeste.
Da je na platnom spisku NATO pakta -jeste.
Da je lobirala za secesiju Kosova - jeste.
Tačka.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 16:11 12.11.2010

Re: Raspakivanje

Ne razumem da neko dovede u studio osobu kao što je Jelena Milić koja je na platmom spisku NATO pakta organizacije koja je realizovala secesiju, a Jelena je aktivno lobirala za secesiju, i sve činila da njena država bude što manja - i da je pita za mišljenje o Vuku Jeremiću.

Nemoj kralju podmetati..bez obzira koliko ti Jeremić bio drag.
Jelena Milić je osoba za poštovanje, a ta priča o stranom plaćeništvu davno je potrošena..
Ako ćemo baš pričati o tome ko je "strani plaćenik",mada je to potpuno deplasirano, onda bi mogli reći da je to u najvećoj meri država...Jer i ovo nešto, malo modernizacije ne bi postojalo bez novca iz međunarodne pomoći..
Evo, koliko jučer, Šule se hvali da je dobio milion ili dva za unapređenje odbrane...
Jelena radi na onome što će sutra morati da uradi ova inertna država...zagovara ulazak u jedinstven sistem bezbednosti pod kišobranom NATO pakta i insistira na stvarima koje se moraju razjasniti..to je ubistvo vojnika na Topčideru...
Šta tu ima pogrešno..
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 16:28 12.11.2010

Re: Raspakivanje

Drago Kovacevic
Ne razumem da neko dovede u studio osobu kao što je Jelena Milić koja je na platmom spisku NATO pakta organizacije koja je realizovala secesiju, a Jelena je aktivno lobirala za secesiju, i sve činila da njena država bude što manja - i da je pita za mišljenje o Vuku Jeremiću. Nemoj kralju podmetati..bez obzira koliko ti Jeremić bio drag.Jelena Milić je osoba za poštovanje, a ta priča o stranom plaćeništvu davno je potrošena..Ako ćemo baš pričati o tome ko je "strani plaćenik",mada je to potpuno deplasirano, onda bi mogli reći da je to u najvećoj meri država...Jer i ovo nešto, malo modernizacije ne bi postojalo bez novca iz međunarodne pomoći..Evo, koliko jučer, Šule se hvali da je dobio milion ili dva za unapređenje odbrane...Jelena radi na onome što će sutra morati da uradi ova inertna država...zagovara ulazak u jedinstven sistem bezbednosti pod kišobranom NATO pakta i insistira na stvarima koje se moraju razjasniti..to je ubistvo vojnika na Topčideru...Šta tu ima pogrešno..

Ne pričamo o gardistima. A podržavam svakoga, i Jelenu, naravno, da se ta ubistva razreše i pokažnjavaju svi koji su u tome učestvovali i koji su sakrivali činjenice.
Pričamo o Kosovu. I secesiji.
Ja nisam rekao da je plaćenik. Plaćenik zvuči pogrdno. A da je na platnom spisku organizacije koja je krvavo "insistirala" na secesiji Kosova i koja je intenzivno "radila" na tome da naša država postane što manja i što slabija (uz pomoć naših bivših i sadašnjih blentavih političara na čelu sa SM) - jeste.
To što je Jelena za poštovanje ne menja ništa na činjenicama.
Ne govorim ja o liku i delu Jelene Milić u celini. Govorim o secesiji.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 16:30 12.11.2010

Re: Raspakivanje

Ne govorim ja o liku i delu Jelene Milić u celini. Govorim o secesiji.

Predlažem da ovde prekinemo diskusiju o Jeleni....
Hajde da se vratimo na temu...
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 16:38 12.11.2010

Re: Raspakivanje

Drago Kovacevic
Ne govorim ja o liku i delu Jelene Milić u celini. Govorim o secesiji. Predlažem da ovde prekinemo diskusiju o Jeleni....Hajde da se vratimo na temu...

OK
Ko god se bori za svoju državu i protiv secesije zaslužuje moje poštovanje.
I obratno: ko radi na rasturanju države, skriveno ili javno, od mene zaslužuje prezir i navijam da ne bude ni na kakvim državnim ni partijskim funkcijama.
Milan Karagaća Milan Karagaća 16:58 12.11.2010

Re: Raspakivanje

Da se zalagala za nezavisnost Kosova - jeste.

ne, nego je kritikovala politiku koja je do toga dovela
Da je lobirala za secesiju Kosova - jeste.

ne nego za moguću podelu Kosova
Da je na platnom spisku NATO pakta -jeste.

ja to ne znam, ali bi verovatno onda sedela u Briselu, tamo je ipak elegantnije. To što organizuje konferenciju uz podršku ostalih NVO i odelenja NATO za javnu diplomatiju i što se javno zalaže za ulazak Srbije u NATO je legitimno.Uostalom, po čemu bi bilo zabranjeno biti na platnom spisku medunarodnih organizacija ili raditi za njih kao njihov službenik.
Ako imate dokaze o njenom subverzivnom i psihološko-propagandnom delovanju usmerenom na rušenje ustavnog poretka i ugrošavanja bezbednosti države onda brate dajte to na odgovarajuće mesto.
Taj pristu da čim Vam se neko ne sviđa odmaj je ili na NATO ili na ruskom platnom spisku ipak nije konstruktivan.Ima ljudi koji se istom žestinom zalažu za neulazak u NATO pa ja ne mislim da ih plaća Rusija ni DSS, jednostavno ljudi tako misle.
koksy koksy 19:50 12.11.2010

Re: Raspakivanje

Jelena jeste lobirala za ulazak Srbije u NATO a tio nije isto...

Aha, zovu je Jela-entuzijasta!
libkonz libkonz 20:00 12.11.2010

Re: Raspakivanje

Ne razumem da neko dovede u studio osobu kao što je Jelena Milić koja je na platmom spisku NATO pakta organizacije koja je realizovala secesiju, a Jelena je aktivno lobirala za secesiju, i sve činila da njena država bude što manja - i da je pita za mišljenje o Vuku Jeremiću.

Mislim da je Milićka osoba koja kaže šta misli i nije neko ko želi zlo ovoj zemlji. I volim da dodam: fali mi ovde na blogu.
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 20:55 12.11.2010

Re: Raspakivanje

Milan Karagaća
Da se zalagala za nezavisnost Kosova - jeste.ne, nego je kritikovala politiku koja je do toga dovela
Da je lobirala za secesiju Kosova - jeste.ne nego za moguću podelu Kosova
Da je na platnom spisku NATO pakta -jeste.ja to ne znam, ali bi verovatno onda sedela u Briselu, tamo je ipak elegantnije. To što organizuje konferenciju uz podršku ostalih NVO i odelenja NATO za javnu diplomatiju i što se javno zalaže za ulazak Srbije u NATO je legitimno.Uostalom, po čemu bi bilo zabranjeno biti na platnom spisku medunarodnih organizacija ili raditi za njih kao njihov službenik.Ako imate dokaze o njenom subverzivnom i psihološko-propagandnom delovanju usmerenom na rušenje ustavnog poretka i ugrošavanja bezbednosti države onda brate dajte to na odgovarajuće mesto.Taj pristu da čim Vam se neko ne sviđa odmaj je ili na NATO ili na ruskom platnom spisku ipak nije konstruktivan.Ima ljudi koji se istom žestinom zalažu za neulazak u NATO pa ja ne mislim da ih plaća Rusija ni DSS, jednostavno ljudi tako misle.

Nešto sa vašom logikom nije u redu.
Ovako:
to što ne znate da je na platnom spisku NATO-a nije moj problem, pretpostavljam da njenu organizaciju i aktivnosti finansira Skupština stanara njene zgrade. Niko nigde nije rekao da je zabranjeno raditi to što radi JM. Samo nije baš najmoralnije, i nije moralno dovesti u studijo takvu osobu i pitati je šta misli o Vuku Jeremiću koji je bio trn u oku ubicama iz NATO-a i organizaciji čiji je ona direktor.
Inače nije da mi se njen pristup ne sviđa pa je odmah ili na NATO ili na ruskom paltnom spisku, nego je, obratno, na platnom je spisku pa mi se zato ne sviđa.
Baš me briga za njenu žestinu, ja samo kažem da je na platnom spisku i da je to u ovom slučaju diskfalifikuje da daje ocene o svom "neprijatelju" Vuku Jeremiću. Jednostavno, ja tako mislim.
A da je ona kritikovala politiku koja je dovela do secesije Kosova - to nisam primetio. I nije naša politika (ako ste na nju mislili) dovela do secesije Kosoava. To su priče za malu decu. Politika koja je dovela do secesije Kosova traje malo duže od mandata Vuka Jeremića, i NATO&Co joj je samo dao vetar u jedra i dao završni udarac. Politika Slobodana Miloševića nije bila mudra prema Kosovu ali nema mnogo veze sa secesijom. Sa SM ili bez SM - razlika bi bila samo u kojoj godini. Da je SM kriv za secesiju Kosova - to je samo racionalizacija koja služi NATO-u&Co da se opravda pred svojim glasačima.
AlexDunja AlexDunja 22:32 12.11.2010

Re: Raspakivanje

Inače nije da mi se njen pristup ne sviđa pa je odmah ili na NATO ili na ruskom paltnom spisku, nego je, obratno, na platnom je spisku pa mi se zato ne sviđa.
Baš me briga za njenu žestinu, ja samo kažem da je na platnom spisku i da je to u ovom slučaju diskfalifikuje

odakle znaš
ko je na čijem platnom spisku?

ponovio si sedamnaset puta na ovom blogu
platni spisak.

jesi li ga video?

ili lažeš bezočno?
Milan Karagaća Milan Karagaća 22:43 12.11.2010

Re: Raspakivanje

pretpostavljam da njenu organizaciju i aktivnosti finansira Skupština stanara njene zgrade.

ne nego se finansira od projekata koje pravi i učešća na raznim konferencijama,kao i druge NVO
Samo nije baš najmoralnije, i nije moralno dovesti u studijo takvu osobu i pitati je šta misli o Vuku Jeremiću koji je bio trn u oku ubicama iz NATO-a i organizaciji čiji je ona direktor.

da li ti je poznato da je Vuk Jeremić uveo Srbiju u PzM i snažno zagovarao ulazak u NATO. Verujem da generalno nije promenio to opredelenje samo su okolnosti to malo usporile. Uostalom u MSP postoji i direkcija za NATO, imamo diplomatsku misiju u sedištu NATO, itd
ja samo kažem da je na platnom spisku i da je to u ovom slučaju diskfalifikuje da daje ocene o svom "neprijatelju" Vuku Jeremiću

ona ne smatra Vuka neprijateljem, trenutno se ne slaže a bilo je perioda kada ga je mnogo hvalila.
A da je ona kritikovala politiku koja je dovela do secesije Kosova - to nisam primetio.

to što nisi primeto ne znači da nije, kritikovala je politiku SM koja je dovela do secesije
I nije naša politika (ako ste na nju mislili) dovela do secesije Kosoava. To su priče za malu decu.

sve što se jednoj zemlji desi i dobro i loše odgovorna je njena politika zato što se nije ili jeste adekvatno postavila nije dobro procenila ni svoje ni tuže mogućnosti.
Politika Slobodana Miloševića nije bila mudra prema Kosovu ali nema mnogo veze sa secesijom.

bilo bi dobro da o tome pročitate zabeleške Zorana Lilića o njegovim pregovorima 1998/99.godine.
Nešto sa vašom logikom nije u redu.

ne bih rekao.
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 10:14 13.11.2010

Re: Raspakivanje

AlexDunja odakle znaš
ko je na čijem platnom spisku?

ponovio si sedamnaset puta na ovom blogu
platni spisak.

jesi li ga video?

ili lažeš bezočno?


Odakle znam? Neka, Dunja. Neka to ostane za tebe tajna.
18.put: Platni spisak znači da onaj ko plaća nije Skupština stanara
A ja znam ko plaća njihovu organizaciju i njihove aktivnosti. Nemam ništa protiv. Ali ti koji plaćaju imaju ciljeve kojima je užasno smetao Vuk Jeremić. Pa je sasvim odvratno u tom Raspakivanju pitati za mišljenje osobu čiji je zadatak da sve čini da se Vuk Jeremić (takav kakav je sada) ukloni.
Jesam li ga video ili lažem bezočno? Dunja, dvovaletna logika??? Ne pali to ovde.
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 10:20 13.11.2010

Re: Raspakivanje

ne nego se finansira od projekata koje pravi i učešća na raznim konferencijama,kao i druge NVO

Dugačak komentar, Milane. Baš dugačak.
Ja i pričam o plaćanju projekata. Koje plaća Skupština stanara. I to je platni spisak, da ponovim 19.put.
Ali da podviknem: NIJE POLITIKA SM dovela do secesija. To je jasno svakome. Secesija je pokušavana malčice pre Slobodana Miloševića, više puta.
I nisam rekao neprijatelj nego "neprijatelj".
Milan Karagaća Milan Karagaća 11:10 13.11.2010

Re: Raspakivanje

Nešto sa vašom logikom nije u redu.

Sa vašim znanjem o toj stvari uopšte ništa nije u redu.
Pa i vama i ovima koji su vam dali ovolike preporuke preporučujem kao literaturu da pročitate komentare koje je na blogu kod Ane Radmilović napisao gospodin "Ljuboten" evo ovde
mariopan mariopan 11:39 13.11.2010

Re: Raspakivanje

KRALJMAJMUNA
Drago Kovacevic
Ne govorim ja o liku i delu Jelene Milić u celini. Govorim o secesiji. Predlažem da ovde prekinemo diskusiju o Jeleni....Hajde da se vratimo na temu...

OK
Ko god se bori za svoju državu i protiv secesije zaslužuje moje poštovanje.
I obratno: ko radi na rasturanju države, skriveno ili javno, od mene zaslužuje prezir i navijam da ne bude ni na kakvim državnim ni partijskim funkcijama.

Tako je.
AlexDunja AlexDunja 12:14 13.11.2010

Re: Raspakivanje

Odakle znam? Neka, Dunja. Neka to ostane za tebe tajna.


neka ostane.
nadam se da za tebe nije tajna
moj prezir prema pandurskim načinima
uterivanja "istine"
koje ovde demonstriraš.

to je jednostavno nasilje. i nedopustivo je.
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 12:20 13.11.2010

Re: Raspakivanje

AlexDunja
Odakle znam? Neka, Dunja. Neka to ostane za tebe tajna.neka ostane.nadam se da za tebe nije tajnamoj prezir prema pandurskim načinima koje ovde demonstriraš.

Nisam ovo razumeo. Neka se javi ko je razumeo šta znači PANDURSKI NAČINI i kakva je veza sa mnom.
uros_vozdovac uros_vozdovac 12:30 13.11.2010

Re: Raspakivanje

KRALJMAJMUNA

Nisam ovo razumeo. Neka se javi ko je razumeo šta znači PANDURSKI NAČINI i kakva je veza sa mnom.


Evo čitam ovu vašu prepisku ovde i ne mogu a da ne pomislim da je nekakav privatni obračun u pitanju, ali hajde...
Ja nisam isto razumeo pandurski način ali jako dobro razumem da ovo što radiš Vaše Veličanstvo nije pristojno. Čitamo se dugo ovde na blogu, ali je ovo daleko ispod nivoa.
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 12:36 13.11.2010

Re: Raspakivanje

Milan Karagaća
Nešto sa vašom logikom nije u redu.Sa vašim znanjem o toj stvari uopšte ništa nije u redu.Pa i vama i ovima koji su vam dali ovolike preporuke preporučujem kao literaturu da pročitate komentare koje je na blogu kod Ane Radmilović napisao gospodin "Ljuboten" evo ovde

Ja o jednom vi o drugom. Cik cak. Pa ja sam kolegi Ljubotenu dao po neku preporuku! Šta imam da čitam kad se skoro sa svakom njegovom rečenicom slažem. Njegovom. Ali sa vašim se ne slažem.
Ljubotenove priče jesu životne. Uostalom i ja stalno pominjem blentave srpske političare na čelu sa SM. Ali to ne znači da je to cela istina. Ima mnogo životnih srpskih priča sa KiM iz 1915, 1941, 1944, ... opasno je praviti krupne istorijske zaključke na osnovu životnih priča. Mogli biste tako (životnim pričama) da ponizite i Crvenu Armiju i Vojsku USA i Jugoslovenske partizane a svi su se borili protiv fašizma.
Dosta više. Odoh da stavim kiseli kupus-bolje nego da piskaram ovde.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 13:16 13.11.2010

Re: Raspakivanje

Dosta više. Odoh da stavim kiseli kupus-bolje nego da piskaram ovde.

Eto, kupus sa dobrom slaninom, što se mene tiče, nema alternativu...
Nego kralju, kako tumačiš ovaj obrat Vuka Jeremića. Govori u UN i nema više u njegovom iskazu -"Kosovo je Srbija"....nego kaže "dijalog što pre"...
gorran2 gorran2 13:37 13.11.2010

Re: Raspakivanje

Samo da i ja izrazim duboko poštovanje prema NJKV KISELOM KUPUSU.



Mada, ruku na srce, mislim da još nije razrešena večita dilema - kiseli kupus ili lučene paprike?



Nego, izgleda da je nečija zvezda stvarno upravo pala s neba. Šta kažu tvoji dobro obavešteni izvori, čija - Jeremićeva ili Šuletova?
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 13:58 13.11.2010

Re: Raspakivanje

gorran2
Samo da i ja izrazim duboko poštovanje prema NJKV KISELOM KUPUSU.



Mada, ruku na srce, mislim da još nije razrešena večita dilema - kiseli kupus ili lučene paprike?



Nego, izgleda da je nečija zvezda stvarno upravo pala s neba. Šta kažu tvoji dobro obavešteni izvori, čija - Jevemićeva ili Šuletova?

Nemoj mi suprostavljati kiseli kupus i lučenu papriku...
To, je, što bi rekao čika Engels, "jedinstvo suprotnosti"...Ipak, da kažem i to, da se Lenjin, odlazeći pred "zimski dvorac", najeo kiselog kupusa, i nigde, nikada nije napisao da mu je bilo hladno tom prilikom..
A zvezda...pa Jeremićeva..U vreme pada, upravo je govorio na Ist Riveru...
Šule, jaši dalje...
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 21:49 14.11.2010

Re: Raspakivanje

Evo čitam ovu vašu prepisku ovde i ne mogu a da ne pomislim da je nekakav privatni obračun u pitanju, ali hajde...
Ja nisam isto razumeo pandurski način ali jako dobro razumem da ovo što radiš Vaše Veličanstvo nije pristojno. Čitamo se dugo ovde na blogu, ali je ovo daleko ispod nivoa.


Šta ovde nije pristojno?
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 21:56 14.11.2010

Re: Raspakivanje

Drago Kovacevic
Dosta više. Odoh da stavim kiseli kupus-bolje nego da piskaram ovde. Eto, kupus sa dobrom slaninom, što se mene tiče, nema alternativu...Nego kralju, kako tumačiš ovaj obrat Vuka Jeremića. Govori u UN i nema više u njegovom iskazu -"Kosovo je Srbija"....nego kaže "dijalog što pre"...

Ne pravi obrat Vuk. Vuk je visoki predstavnik naše države. I mora da radi kako Vlada i drugi "faktori" kažu. To (taj tihi pristanak na secesiju) se meni ne dopada mnogo. Najviše bih vole da Vuk izađe i kaže PODNOSIM ostavku (ovo bi se i tebi, Drago, dopalo) jer se ne slažem sa "obratom". Tu bi me sasvim kupio.

PS Kupus sam ove godine složio baš loše - neke rupe mi ostale. Da se nisam zamajao ovde na Blogu bilo bi mnogo bolje.
Filip Mladenović Filip Mladenović 16:07 12.11.2010

KAKVA, BRE, DEMOKRATIJA?

Kakva je do demokratija u okviru Demokratske stranke, kada nema barem dva predložena kandidata za mesto predsednika stranke (pri čemu jedini predloženi kandidat krši Ustav i Zakon o predsedniku Republike, jer se ne može biti istovremeno i Predsednik Republike i predsednik stranke)? Kakva je to demokratska procedura u Demokratskoj stranci kada se bira ne jedan, ili eventualno dva potpredsednika, naravno izmedju više predloženih kandidata, već čak 5 (pet), sa samo po jednim kandidatom?
Srbija je baš tu gde jeste, pri dnu Evrope, upravo zbog ovakve demonkratije u Demokratskoj i svim ostalim strankama režima i vajne opozicije, a o tzv. blanko ostavkama da i ne govorim!
NARAVOUČENIJE: ŠUT SA ROGATIMA NE MOŽE, MAKAR SE TI ROGATI ZVALI ŠUTANOVCI!

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana