Politika

Tadić - svi su glupi osim mene...

Drago Kovacevic RSS / 13.11.2010. u 19:28

Sam okreće pedale
Sam okreće pedale
Evo da nastavim sa trakavicom vezanom za DS..

Predsednik te stranke, i predsednik svega u Srbiji, održao slovo na svom CK...Govorio, kao da je sa Marsa pao...Ja, najpametniji, ja najbolji, ja spasio,, ja protiv blanko ostavki, ja jedini mogu, umem i znam..nesposobni članovi valde napolje (opa, zar i to ima, otkuda nesposobni u DS-u).Ali, i dodao. O svemu ovom što ne valja obavestiće vas premijer ovih dana.

Vadio se na "ekonomsku krizu", mada je pre samo godinu i po dana pričao kako je "kriza naša šansa". Govorio da je Srbija mogla bankrotirati, da nije bilo njega i njegove mudrosti. I kazao kako će vlast jednom možda prepustiti nekom drugom, ali tek kad dođemo u raj...

"Mandat poslanika treba da bude slobodan"

Izgovorio je ovo takvom lakoćom kao što je ranije izgovarao - "I Kosovo i Srbija".. Dodao je još da je to političko načelo koje demokrate zastupaju "jer ako se ukine slobodan mandat poslanika, ukinuće se i demokratija".Samo što mu ne pada na pamet da javno, iz kase u svom kabinetu, već sutra izvadi blanko ostavke poslanika, čak i onu Jelene Trivan ili Nade Kolundžije, i ritualno ih ubaci u kamin, te spali tu sramotu koju je u ustav ugradio zajedno sa Koštunicom i Tomom Nikolićem.  Eeee..ali mudar je predsednik, pa "zavija osigurač" i kaže..."ta sloboda nesme da bude predmet nikakvih manipulacija"..To znači, eto, ne verujem baš svima, ali lepo zvuči taj slobodan mandat. A znači bogami i još nešto...Znači, da zapravo Srbija nije demokratska država, a da je zapravo on, u trijumviratu sa Nikolićem i Koštunicom ukinuo demokratiju, čiji privid tek održava.I da nije demokratska konstatovao je on, a ja samo prenosim....da mi Vso, freehend, mariopan, koksi i društvo ne bi pripisali kako izmišljam...

Neće Tadić da kaže, a bilo bi tačnije od onoga što je glede toga izrekao, da je, opet zajedno sa Nikolićem  i Koštunicom, tvorac, otac i realizator, nakazne, partokratske i iz temelja sagrađene korumpirane države. Imperativnim mandatima, upravo su on i njegova dva pajtaša, sistemsku  korupciju preselili u vrhove stranaka. Tako su napravili tajkunsku državu, u kojoj zakoni vrede samo za 90 posto gubitnika, a 10 posto onih povlaštenih  funkcioniše tako da najpre smisle nezakonitu radnju, a onda je preko stranaka ozakone i kad munu ono što im treba kažu - šta je, sve je bilo po zakonu. Ako pak to ne stignu, onda se već nađe kako će izbeći odgovornost. Evo, šta je predmetom Cece Ražnatović...Dačićeve prijateljice...Sad, kad se predao Terzić koji je munuo jedno deset puta manje od nje i njenog muža, da vidimo hoće li država, pravosuđe, specijalno tužilaštvo, imati petlju da protiv nje konačno podnesu optužnicu. I što predsednik čija je osnovna dužnost da brine o zakonu i ustavu, ne podesti državne institucije na elementarne pojave nezakonitosti.Hajde, da poverujemo, da će on uraditi nešto na skidanju te koprene. Kao što više ne govori sa podignutom rukom uvis "I Kosovo i EU", jer to zvuči prazno i šuplje, valjda će i ovo oko mandata početi rešavati.Mada, ovo sa demontažom partijske države i monopola, će biti mnogo teže od skidanja oklopa "kosovskog junaka" i ambicije da se Kosovo gubi iako je pre njega već bilo izgubljeno.

Tadić nije toliko loš...Deluje pristojno. Ume izvesti simboličan potez sa kojim pridobija ljude. Van Srbije ne izaziva negativne emocije.  Kad odeš van Srbije, u razgovoru sa ljudima koji nešto znaju o našim prilikama, on se ocenjuje mnogo povoljnije nego Srbija u celini. Otprilke te ocene izgledaju kao - "Dobar Tadić, ali eto, mora da upravlja neprilagođenim Srbima". To je strašno, i to me najviše nervira. Naša vlast emituje te poruke prema vani, da je ona fina, ai su joj podanici nikakvi. I Milošević je, onih čuvenih devedsetih godina, forsirajući Šešelja kao glavnog konkurenta, neprekidno slao poruku o sebi kao manjem zlu - otprilike, kao "evo ja sam civilizovani vođa divljeg plemena i radim na leru ono što moram"..I "ako ne prihvatate mene ovakvog imaćete Šešelja"..

Ne tvrdim da to isto čini Tadić, ali me podseća ovo proizvođenje Nikolića i Vučića, kao sumnjivih "evropejaca", u nekakve ključne konkurente, a vlast se trudi da to nametne, da unutra Srbije širi poruku - "Možda ja jesam loš, možda mi rezultati ne idu u prilog, ali zaboga, zar vi ne vidite razliku između mene i Nikolića"...

Kad je Srbija ostala bez ikakve alternative ( LDP nije dovoljno jak, a u zadnje vreme i bez volje da se predstavlja alternativom), Tadić može pričati šta ga je volja, kao što i priča. I može kazati - "Evo, izdržite još dve godine, pa će biti bolje"...a da pritom, drži figu u džepu i govori sam sebi - dajte mi još jedan predsednički mandat, pa da još pet godina budem sva vlast u ovoj zemlji...Nakon toga, što vam bog da...već će se naći neki izgovori, a možda i iskrsne nešto spasonosno..U međuvremenu će se nešto još rasprodati, pronaliziti neki alibiji za neuspehe, dobijati koncesije od zapada i trgovati pozicijom "civilizovanog vođe divljeg plemena" a dijaspora slati u zemlju više nego ranije, jer će više ljudi tamo otići. Ove godine, dijasporci su poslali u Srbiju skoro 6 milijardi evra. Tomom 2004. ngde oko 4 milijarde. To znači da je za vreme Tadićeve vladavine otišlo skoro trećina onih koji mogu zarađivati i slati roditeljima, braći, deci,rodbini...Bez dijaspore ova zemlja bi bila u potpunom bankrotu. Ovako je samo u godišnjem deficitu od 50.000 hiljada najproduktivnijih ljudi, i iz godine u godinu za toliko manje budućnosti...

Ovo se naravno, nije moglo čuti u predsednikovu izlaganju..No, ako je uteha, nije se moglo čuti ni ono što je ranije uporno ponavljao, a da u to nije verovao - "I Kosovo i EU"..Sad je samo preko Cvetkovića i telefonske sednice vlade (strašan pojam a tako naglašen) poslao poruku Srbima na Kosovo - radite šta znate, mi imamo važnija posla...

I da...možda nije najbitnije..kazao je na tom svom CK..."Voleo bih da za predsednika stranke ima još kandidata"...Baš dirljivo...

I još nešto..Valjda dirnut predsednikovim izlaganjem, ostavku je, nakon predstave podneo član glavnog odbora, veteran u DS-u, Zaharije Trnavčević...Zbog suza, verovatno. Dal, od smeha ili plača, vrag bi ga znao...

 

Atačmenti



Komentari (72)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

omega68 omega68 19:34 13.11.2010

trakalica

sa trakavicom

gorran2 gorran2 23:01 13.11.2010

Re: trakalica

omega68
sa trakavicom

Proverio sam, ni google translate ne ume da "prevede" sa hr na sr
Trakavica=пантљичара
mariopan mariopan 23:22 13.11.2010

Re: trakalica

gorran2
omega68
sa trakavicom

Proverio sam, ni google translate ne ume da "prevede" sa hr na sr
Trakavica=пантљичара

Zar si morao da taržiš prevod? Ja sam mislila da se zezate.
Ta reč se i u Srbiji koristi i isto znači pantljičara.
Ili zezate Draga što ne zna srpski?
gorran2 gorran2 23:26 13.11.2010

Re: trakalica

Ili zezate Draga što ne zna srpski?

Ја мислим да је овде Драго дао тачну дијагнозу. ДС је паразитски организам у овом друштву који се храни његовим соковима и размножава у његовој унутрашњости.
mariopan mariopan 00:00 14.11.2010

Re: trakalica

gorran2
Ili zezate Draga što ne zna srpski?

Ја мислим да је овде Драго дао тачну дијагнозу. ДС је паразитски организам у овом друштву који се храни његовим соковима и размножава у његовој унутрашњости.

Tačna je dijagnoza
PS Ja sam mislila da Drago za svoje blogove kaže da su trakavica jer izlaze stalno sa sličnim temama, u nastavcima kao Julija Džons.
uros_vozdovac uros_vozdovac 19:39 13.11.2010

Otkad je

Boris protiv blanko ostavki. On nas smatra za idiote, da prostiš. Mi kao glupi, pa zaboravili.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 19:47 13.11.2010

Re: Otkad je

uros_vozdovac
Boris protiv blanko ostavki. On nas smatra za idiote, da prostiš. Mi kao glupi, pa zaboravili.

Zna on koga smatra idiotima...ovo je pričao svojima, a mi posredno čuli...
Šta misliš, da li je bilo disonantnih tonova....
uros_vozdovac uros_vozdovac 19:56 13.11.2010

Re: Otkad je

Naravno u kuloarima, dugački hodnici u SC. A disonantni tonovi isključivo tračevi. Te šta ovaj radi kod njega, jesi čuo da je Pera, Mika, Laza bio na Predsedništvu, jesi video šta vozi Petrović... A o politici ni reči.
Trač do trača, gledaju se ispod oka, podmuklo, vrebaju priliku da se približe Tadiću i u jednoj ili dve rečenice kažu nešto što će ga impresionirati...
I kad se to ne desi, vraćaju se u Opštinske odbore, ponove par rečenica šta je Tadić rekao, npr da je DS oduvek bio protiv blanko ostavki... Članovi Opštinskog klimaju glavom znaju oni da je oduvek tako. Najelokventniji i najambiciozniji javlja se za reč, on potpuno podržava politiku DS koju predsednik T. mudro vodi u pravom, usuđuje se reći u jedinom mogućem smeru.
I posle opštinskog gledaju da se približe članu Glavnog odbora da mu u rečenicu dve kažu nešto što će ga impresionirati...
I sutradan na Mesnom odboru pred članovima ponove šta su čuli na opštinskom.
apectator apectator 20:00 13.11.2010

Re: Otkad je

Drago Kovacevic

Zna on koga smatra idiotima...ovo je pričao svojima, a mi posredno čuli...

A jesi cuo lep poziv da svi, znaci ne samo "svoji" nego i ostali pruze pomoc Kraljevu?
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 20:37 13.11.2010

Re: Otkad je

apectator
Drago Kovacevic

Zna on koga smatra idiotima...ovo je pričao svojima, a mi posredno čuli...

A jesi cuo lep poziv da svi, znaci ne samo "svoji" nego i ostali pruze pomoc Kraljevu?

Jesam, jesam...Kraljevo će sada biti u ustima svakoga demagoga...Da postoji sistem, ne bi trebao apel...
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 20:42 13.11.2010

Re: Otkad je

uros_vozdovac
Naravno u kuloarima, dugački hodnici u SC. A disosantni tonovi isključivo tračevi. Te šta ovaj radi kod njega, jesi čuo da je Pera, Mika, Laza bio na Predsedništvu, jesi video šta vozi Petrović... A o politici ni reči.
Trač do trača, gledaju se ispod oka, podmuklo, vrebaju priliku da se približe Tadiću i u jednoj ili dve rečenice kažu nešto što će ga impresionirati...
I kad se to ne desi, vraćaju se u Opštinske odbore, ponove par rečenica šta je Tadić rekao, npr da je DS oduvek bio protiv blanko ostavki... Članovi Opštinskog klimaju glavom znaju oni da je oduvek tako. Najelokventniji i najambiciozniji javlja se za reč, on potpuno podržava politiku DS koju predsednik T. mudro vodi u pravom, usuđuje se reći u jedinom mogućem smeru.
I posle opštinskog gledaju da se približe članu Glavnog odbora da mu u rečenicu dve kažu nešto što će ga impresionirati...
I sutradan na Mesnom odboru pred članovima ponove šta su čuli na opštinskom.

A, znamo..bili smo tamo...Seti se perioda kad je Tadić preuzimao stranku....od tada pa na dalje, stvari su samo išle na tu stranu..to jednom mora pući, a ja im želim da to bude što pre...No, dogodiće se onoga časa kad za sve ne bude para..
Milan Karagaća Milan Karagaća 20:01 13.11.2010

Opet ti Drago,

ljudi će pomisliti da si prešao kod Tome, božemeoprosti, a ne da si izvanstranačka ličnost i strani plaćenik u nekoj NVO.?????
Sad si me naterao da i ja okačim opet nešto na blog.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 20:08 13.11.2010

Re: Opet ti Drago,

Milan Karagaća
ljudi će pomisliti da si prešao kod Tome, božemeoprosti, a ne da si izvanstranačka ličnost i strani plaćenik u nekoj NVO.?????

Ne..pa upravo je strategija DS-a da opet biramo između Tadića i Tome..i naravno, koliko god vodio katastrofalnu politiku Tadić je od Tome bolji...kao što je Đilas bolji od Vučića, ili ne znam....Zdravko Ponoš od Božidara Delića...
To će se svesti na onaj izbor koji je u našem kraju poznat kao dilema "da li je bolje sa kolca na onu stvar ili sa one stavri na kolac.."
Mislim, Milane, ja znam da si ti Tadićev fan, ali u Srbiji nisu toliko problem ličnosti koliko nakaradni sistem koji je uspostavila politička klasa koju Tadić simbolizuje...I nemam ja ništa protiv njega, nego protiv njegovih katastrofalnih rezultata..oni su, ajme i kuku...
ime_korisnicko ime_korisnicko 21:25 13.11.2010

Re: Opet ti Drago,

Milan Karagaća

Sad si me naterao da i ja okačim opet nešto na blog.


E, jbg...
Milan Karagaća Milan Karagaća 21:49 13.11.2010

Re: Opet ti Drago,

Mislim, Milane, ja znam da si ti Tadićev fan

и да знаш није лепо што ме офираваш. Сада што год да напишем одмах ће се читати пристрасно без обзира што ја увек покушавам да будем непристрасан.
Успут да те потсетим да сам много пута критиковао политику ДС по многим питањима, а овде још не знаш да ли чу да критикујем или хвалим или се само мало шалим и жалим.
ljuboten ljuboten 12:19 14.11.2010

Re: Opet ti Drago,

Ne..pa upravo je strategija DS-a da opet biramo između Tadića i Tome..i naravno, koliko god vodio katastrofalnu politiku Tadić je od Tome bolji...


Svi ljudi koji znaju u Srbiji, svi najugledniji političari, analitičari, intelektualci u regionu, Evropi i Svetu tvrde da je Tadić izuzetno mudar, no i uspešan političar. Eto svi oni uskraćeni su od ovog pisanja o Tadiću. Ipak mislim ne mora da žale.
JJ Beba JJ Beba 20:19 13.11.2010

rispekt

još nešto..Valjda dirnut predsednikovim izlaganjem, ostavku je, nakon predstave podneo član glavnog odbora, veteran u DS-u, Zaharije Trnavčević.

Bravo za Zaharija. Dugo sam se pitala dokle će taj divan čovek da izdrži u takvoj pariji....sa tim likovima
Retko se sreće tako divan čovek kao što je gospodin Zaharije Trnnavčevič
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 20:21 13.11.2010

Re: rispekt

JJ Beba
još nešto..Valjda dirnut predsednikovim izlaganjem, ostavku je, nakon predstave podneo član glavnog odbora, veteran u DS-u, Zaharije Trnavčević.

Bravo za Zaharija. Dugo sam se pitala dokle će taj divan čovek da izdrži u takvoj pariji....sa tim likovima
Retko se sreće tako divan čovek kao što je gospodin Zaharije Trnnavčevič

Slažem se šure...šta drugo da ti kažem...
mara92 mara92 20:32 13.11.2010

"Браво?"

Бебо,

Прочитај цео текст вести...Захарије јесте иступио из ДС-а, али само због тога што оснива Уједињену сељачку странку...изразио је наду да ће ДС и та странка "бити поуздани партнери"...Дакле, није то било никакво иступање из протеста или неслагања.

http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2010&mm=11&dd=13&nav_category=11&nav_id=472121]

пс. није наиван Захарије, не, не
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 20:38 13.11.2010

Re: "Браво?"

Дакле, није то било никакво иступање из протеста или неслагања.

Da, da..stranka se napušta zbog slaganja...
mara92 mara92 20:45 13.11.2010

Re: "Браво?"

Drago Kovacevic
Da, da..stranka se napušta zbog slaganja...

Не,
Сигурно не - трик је у детаљима, само то хоћу да кажем. Ја сам то видела овако, (не значи да сам у праву):
- иступа из ДС-а
- оснива сељачку странку
- отима бирачко тело напредњацима, Вељи, али и Уједињеним регионима (јако важно, поготово на локалу)
- улази у будућу Владу као коалициони партнер (као што су то успели пензионери)

пс. стварно бих волела да сељаци буду директно заступљени у некој будућој Влади (а Захарије се чак и разуме у аграр, ако ме разумеш шта хоћу да кажем)

Зар не мислиш да је ово прихватљива теорија?
JJ Beba JJ Beba 20:45 13.11.2010

Re: "Браво?"

пс. није наиван Захарије, не, не

ja ne znam da li je naivan ili ne. kakodatikažem, ne zanima me da li osniva svoju stranku. Ako misli da nešto može da uradi za seljake neka osnuje svoju stranku. Bolje da osnuje svoju stranku nego da bude sa ovim drumskim razbojnicima i secikesama.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 21:03 13.11.2010

Re: "Браво?"

Зар не мислиш да је ово прихватљива теорија

Ne..Zaharije nije politikant.I ne ide on da otima glasove nikome.Da mu je do toga hodao bi po selima kao što je i ranije radio i uzimao glasove za DS.Ovo je samo bio fin način, da im ne kaže u oči ono zbog ćega ih napušta, jer bi im stvarno imao šta reći..Recimo, kako da ne napušti stranku čovek koji poznaje poljoprivredu i stanje tamo, kad zna šta njegovi rade u toj oblasti..Recimo, kad zna koliko je ministar poljoprivrede umuljao para, da li za sebe ili stranačke fondove,a verovatno i za jedno i za drugo, oko uvoza umetnog gnojiva...To znaju svi, ali nikom ništa...
Čovek sa moralom ne može tu ostati..a ne živimo sto godina...
expolicajac expolicajac 21:31 13.11.2010

Re: "Браво?"

mara92
Не,
Сигурно не - трик је у детаљима, само то хоћу да кажем. Ја сам то видела овако, (не значи да сам у праву):

Bravo Maro. Logika ispravna. Dragec po svaku cenu hoće da ostane neutralan.
Jedno je vlast osvojiti a drugo je vlast vladati.
Izbora neće biti do 2012. Dovoljno vremena da se nova stranka oformi i medijski predstavi. Jedini lik u DS-u kome se može poverovati da radi za interese nekog dela naroda, a ne za svoje lične jeste Zaharije. Tačno je da on nije politikant, ali je itekako politički kulturan da odigra pravi potez. To sam nije smislio. Svest o padu rejtinga DS je postala tako jasna da oni kojima vlast treba neće žaliti novac i trud da održe kontinuitet svojih interesa.
Nezvanične informacije govore da će Srbija dobiti status kandidata do polovine 2011 godine. Pristup fondovima za kandidate posebno se odnosi na poljoprivredu i samim tim oni koji daju pare hoće da to bude koliko toliko normalno jer imaju iskustva sa Bugarskom i Rumunijom.
Živi bili pa videli.
Milan Karagaća Milan Karagaća 21:36 13.11.2010

Re: "Браво?"

mara92
Бебо,

Прочитај цео текст вести...Захарије јесте иступио из ДС-а, али само због тога што оснива Уједињену сељачку странку...изразио је наду да ће ДС и та странка "бити поуздани партнери"...Дакле, није то било никакво иступање из протеста или неслагања.

http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2010&mm=11&dd=13&nav_category=11&nav_id=472121]

пс. није наиван Захарије, не, не

Захарије као Артемије прави себи странку
Milan Karagaća Milan Karagaća 21:41 13.11.2010

Re: "Браво?"

Čovek sa moralom ne može tu ostati..a ne živimo sto godina...

Па како је онда до сада био, није ваљда да је тек сада укапирао.
Него Драго, да он није по задатку прешао тамо да окупи сељаке, па ћемо још наћи некога да окупи раднике и онда се објединимо и Бог да те види.
Milan Karagaća Milan Karagaća 21:43 13.11.2010

Re: "Браво?"

Зар не мислиш да је ово прихватљива теорија?

Браво Маро,ето ти објашњења логичног Драго.
JJ Beba JJ Beba 21:49 13.11.2010

Re: "Браво?"

Захарије као Артемије прави себи странку

poređenje je neumesno
Zaharije nije lopov

edit
zakon Ron Hubbarda glasi - ako želiš da se obogatiš osnuj crkvu
mara92 mara92 22:10 13.11.2010

Re: "Браво?"

Захарије као Артемије прави себи странку

јес' вала Милане, баш тако
Па како је онда до сада био, није ваљда да је тек сада укапирао.

Читаш ми мисли Милане, јер то је питање које и мене мучи. Зашто баш сада? Тајминг је, да се разумемо, одличан. Сви се овде слажемо да ДС (средњи ешалон или, "носиоци конкретних радова" да тако кажем) има изузетан осећај за реалност (није све у Главном одбору, линије комуникације су разноврсне и многобројне).
Да се надовежем и на оно што је Екс приметио: избора неће бити до 2012. али је 2011. година кључна. Завршава се аранжман са ММФ-ом, отварају се претприступни фондови ЕУ. Дај Боже, добијамо статус кандидата током 2011. (јер пре тога нико при здравој памети и мало политичког искуства неће расписати изборе...а ЕУ је главна одредница ДС-а, је л)...
ДС никада није имао подршку у централној Србији или је то било врло климаво и на једвите јаде (уз дисциплиновану и јаку кампању). Обзиром да Динкићу и компанији, увек пође за руком да "пребаце" цензус, а он сад, опет врло лукаво, пребацује игру на регионализацију (читај, Уједињену партију региона), па успева да усиса Палму, Мају Гојковић (која ће увек бити озбиљан кандидат у Новом Саду, шта год ми мислили) и остале локалне газде - мора да му се парира и у ДС-у то врло знају.
На све ово, додајмо и напредњаке, који су све од "народа саздани" и "за народ створени", али ни они немају баш никога ко разуме и "чује" глас пољопривредника.
Дакле, врло добар тактички потез. Захарију се верује: он разуме сву муку људи који од земље живе (буквално) и који нас хране. Друго, тренутно његов се глас недовољно јако чује у ДС-у, овако улази у коалицију (после избора), добије Мин. пољопривреде и онда - буде довољно млека у продавницама
mariopan mariopan 22:29 13.11.2010

Re: "Браво?"

Захарије као Артемије прави себи странку

DajBože da pravi i nama stranku, jer ja ne znam za koga bih glasala, neću opet da glasam za "manje zlo" jer se ispostavilo da od ovoga zla nema veće. DS je gotov i svi njegovi satrapi. Tadić je završio karijeru, nema dana da ne izvali nešto neverovatno, baron Minhauzen mu nije ni do kolena, jedino mu u tome konkurišu svi njegovi ministri, ne zna se ko je gori u toj Vladi..
Milan Karagaća Milan Karagaća 00:06 14.11.2010

Re: "Браво?"

DS je gotov i svi njegovi satrapi. Tadić je završio karijeru,

Ne se brigaj.Ako se nekom snilo što mu milo ne znači i da je bilo/da će biti.
DS može otići u opoziciju ali če i onda biti bitan akter na političkoj sceni.
A tek ovako sa Zaharijem pa još jednom novom Socijaldemokratijom u koaliciji, ima da se vlada i nadvlada a kriza prevlada.
libkonz libkonz 00:25 14.11.2010

Re: "Браво?"

отима бирачко тело напредњацима

ако му је то циљ, звучи ми паметно (знам да није). Кад би постојала нека озбиљна сељачка странка, са великом радошћу бих гласао за њу
Unfuckable Unfuckable 00:46 14.11.2010

Re: "Браво?"

Dragec po svaku cenu hoće da ostane neutralan.

mariopan mariopan 00:54 14.11.2010

Re: "Браво?"

Milan Karagaća
DS je gotov i svi njegovi satrapi. Tadić je završio karijeru,

Ne se brigaj.Ako se nekom snilo što mu milo ne znači i da je bilo/da će biti.
DS može otići u opoziciju ali če i onda biti bitan akter na političkoj sceni.
A tek ovako sa Zaharijem pa još jednom novom Socijaldemokratijom u koaliciji, ima da se vlada i nadvlada a kriza prevlada.

Pa možemo ovako do sutra, kao nekome se snilo...ali to je tako veliki broj ljudi u Srbiji da je teško da se svima nama samo sniva? Rekla bih surova realnost.
Ovo što radi Tadić i njegovi satrapi je uvreda za zdrav mozak.
Krizu još nije nadvladao ili rešio onaj ko je tu krizu i napravio, to ne biva. Zato će da popiju političku ćušku od birača da će im trebati godine i godine da se neko od njih, presvučen u jagnjeću kožu, ponovo pojavi na politčkoj sceni Srbije. Mogu da se presvlače koliko hoće, neče im ni Zharije pomoći.
Milan Karagaća Milan Karagaća 01:02 14.11.2010

Re: "Браво?"

Ovo što radi Tadić i njegovi satrapi je uvreda za zdrav mozak.

Vojo ti li si jal iz Bg jal onaj iz Hg?
mariopan mariopan 01:34 14.11.2010

Re: "Браво?"

Milan Karagaća
Ovo što radi Tadić i njegovi satrapi je uvreda za zdrav mozak.

Vojo ti li si jal iz Bg jal onaj iz Hg?

hahahahahahh
Stvarno zar je potrebno da budem Voja? Hajde biću Voja, biraj koji ti se više sviđa samo to neće promeniti ništa u stvarnosti, možeš da žmuriš koliko hoćeš.

Pročitaj malo i komentare drugih građana Srbije na neke izjave dragog Ti Predsednika ovih dana, pune su ih novine, čovek je krenuo u ofanzivu, lupa ko pijan po diviziji, dobija ćuške zaluženo, to ko komentariše su sve Voje na gomili. Uživaj dok čitaš.
Milan Karagaća Milan Karagaća 01:51 14.11.2010

Re: "Браво?"

Uživaj dok čitaš.

Ja nikada ne uživam u tome što neki uživaju tako što druge ljude etiketiraju birajući najružnije izraze pa misle što ga je više uvredio da ga je više pobedio.
Ne mislim ni ja da su oni mnogo bolji od drugih, svima je vlast udarila u glavu, interesi stranke , preciznije rukovodstva,su iznad svega. Ogoleli cilj svake stranke je doći i ostati na vlasti. Stvar je jedino koliko je koja narod slagala, šta je obećala a nije ispunila i šta od vlade tražimo i ako nije obećala.Pa ja upravo upozoravam i ne okrivljujem LDP za to gde se Srbija našla već one koji su imali i imaju vlast a nisu uradili da urade.
Nisam za mitingaške parole kojke se skandiraju na stadionima ni stranačkim mitinzima kao što beše onaj prekjuče u Novom Sadu. Ne znam kako tebi ali meni se ono da "Ovo nije Srbija Borisa Tadića, ovo je Srbija Ratka Mladića" nešto ne čini inteligentnim ni normalnim.
Prvo Srija nije Tadićeva, on je samo aktuelni predsednik kao što je mogao biti Nikolić, ali šta hoće da kažu sa tim da je Mladićeva.
Mi se izgleda nismo još izvukli iz srednjeg veka pa i dalje mislimo da smo nečije vlasništvo, a ne da je neko ko je izabran samo narodu odgovoran.
mariopan mariopan 02:18 14.11.2010

Re: "Браво?"

Milan Karagaća
Uživaj dok čitaš.

Ja nikada ne uživam u tome što neki uživaju tako što druge ljude etiketiraju birajući najružnije izraze pa misle što ga je više uvredio da ga je više pobedio.
Ne mislim ni ja da su oni mnogo bolji od drugih, svima je vlast udarila u glavu, interesi stranke , preciznije rukovodstva,su iznad svega. Ogoleli cilj svake stranke je doći i ostati na vlasti. Stvar je jedino koliko je koja narod slagala, šta je obećala a nije ispunila i šta od vlade tražimo i ako nije obećala.Pa ja upravo upozoravam i ne okrivljujem LDP za to gde se Srbija našla već one koji su imali i imaju vlast a nisu uradili da urade.
Nisam za mitingaške parole kojke se skandiraju na stadionima ni stranačkim mitinzima kao što beše onaj prekjuče u Novom Sadu. Ne znam kako tebi ali meni se ono da "Ovo nije Srbija Borisa Tadića, ovo je Srbija Ratka Mladića" nešto ne čini inteligentnim ni normalnim.
Prvo Srija nije Tadićeva, on je samo aktuelni predsednik kao što je mogao biti Nikolić, ali šta hoće da kažu sa tim da je Mladićeva.
Mi se izgleda nismo još izvukli iz srednjeg veka pa i dalje mislimo da smo nečije vlasništvo, a ne da je neko ko je izabran samo narodu odgovoran.


Ovo što ti kažem da pročitaš su komentari građana Srbije, nemaju veze sa bio kakvim skandiranjem... ( ?????? ).........čitala sam ih na B92 i u blicu...ali ti biraj medij koji ti se dopada pa se malo informiši šta narod zaista zamera tvom dragom Borisu, ili misliš da smo svi koji mu nešto zameramo huligani koji skandiraju na stadionima?... čitaj i uživaj, tamo sve Voja do Voje..kao i ja. Fali nešto narodu, stvarno. Samo kada nam je On zdrav.
Milan Karagaća Milan Karagaća 10:54 14.11.2010

Re: "Браво?"

ili misliš da smo svi koji mu nešto zameramo huligani koji skandiraju na stadionima?

ne mislim, pa eto i i njemu i celoj vladi mnogo štošta zameram. Ako ti misliš da su ono pohvale što sam napisao na mom blogu onda te stvarno ne razumem.
sevarlica sevarlica 13:11 17.11.2010

Re: "Браво?"

Svaka čast mariopan, samo mislim da je biračko telo u našoj zemlji toliko zavisno, uplašeno nemaštinom i neinformisano od strane "vladara nad vladarima", da će ova kamarila pijavica vladati sve dok bude bilo pristupnih fondova a to je nekih 6 godina od procesa priključenja EU( od sledeće godine valjda).

Na sledećim izborima glasaću za one koji imaju šansu da ih "skinu", a to je SNS. Ne zato što nešto verujem SNS-u, već zato što ovima ništa ne verujem.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 20:50 13.11.2010

moving

Ove godine, dijasporci su poslali u Srbiju skoro 6 milijardi evra. Tomom 2004. ngde oko 4 milijarde. To znači da je za vreme Tadićeve vladavine otišlo skoro trećina onih koji mogu zarađivati i slati roditeljima, braći, deci,rodbini...Bez dijaspore ova zemlja bi bila u potpunom bankrotu. Ovako je samo u godišnjem deficitu od 50.000 hiljada najproduktivnijih ljudi, i iz godine u godinu za toliko manje budućnosti...


potresno, al' si nas zabo s ovim...

ne mosh kucu zaboraviti. shta si rekao, koliko pravi ministarstvo odbrane?
dijaspora je 6 puta bolja. da smo normalan narod, kao sto nismo, iskoristili bismo ovo i bili faktor i IGRACH i postavljali uslove drzavi. mada, tesko bi bilo naci neki objedinjujuci faktor kod rasejanja. ujediniti svo to chetnishtvo i partizanshtinu, komunjare i fashirane, socijaldemokratiju i fancy liberalkapitalizam, grad i selo, dzoint i motiku, pekinshku patku i miroslava ilica.... not an easy job, mate.

shto se predsednikovih poruka tiche, odvratno arogantno je zvuchalo. ti si blag u svojim kritikama.
mara92 mara92 20:54 13.11.2010

Re: moving

tesko bi bilo naci neki objedinjujuci faktor kod rasejanja. ujediniti svo to chetnishtvo i partizanshtinu, komunjare i fashirane, socijaldemokratiju i fancy liberalkapitalizam, grad i selo, dzoint i motiku, pekinshku patku i miroslava ilica.... not an easy job, mate.

TRUE MY FRIEND, sad, but TRUE!
али за ово:
grad i selo, dzoint i motiku, pekinshku patku i miroslava ilica


Drago Kovacevic Drago Kovacevic 21:07 13.11.2010

Re: moving

ne mosh kucu zaboravit

E, na to oni igraju...i ne gledaju vas nikako drugčije nego kao novčanik...
Kod ovih stvari nije bitno ko je četnik ko partizan...Svi imaju nostalgiju, neku odgovornost i nekoga kome treba pomoći..jebi ga...
JJ Beba JJ Beba 21:25 13.11.2010

Re: moving

grad i selo, dzoint i motiku, pekinshku patku i miroslava ilica




edit
džoint i motika su jedno odavno
duva lose samo tako
mariopan mariopan 22:47 13.11.2010

Re: moving

Srđan Fuchs
Ove godine, dijasporci su poslali u Srbiju skoro 6 milijardi evra. Tomom 2004. ngde oko 4 milijarde. To znači da je za vreme Tadićeve vladavine otišlo skoro trećina onih koji mogu zarađivati i slati roditeljima, braći, deci,rodbini...Bez dijaspore ova zemlja bi bila u potpunom bankrotu. Ovako je samo u godišnjem deficitu od 50.000 hiljada najproduktivnijih ljudi, i iz godine u godinu za toliko manje budućnosti...


potresno, al' si nas zabo s ovim...

ne mosh kucu zaboraviti. shta si rekao, koliko pravi ministarstvo odbrane?
dijaspora je 6 puta bolja. da smo normalan narod, kao sto nismo, iskoristili bismo ovo i bili faktor i IGRACH i postavljali uslove drzavi. mada, tesko bi bilo naci neki objedinjujuci faktor kod rasejanja. ujediniti svo to chetnishtvo i partizanshtinu, komunjare i fashirane, socijaldemokratiju i fancy liberalkapitalizam, grad i selo, dzoint i motiku, pekinshku patku i miroslava ilica.... not an easy job, mate.

shto se predsednikovih poruka tiche, odvratno arogantno je zvuchalo. ti si blag u svojim kritikama.

Ne može da se ujedini zato što su to pare za PREŽIVLJAVANJE roditelja, braće, sestara...sve to ode u potrošnju. Nema šanse da se preživi sa onim što ovde u zemlji dobijaju već sada kao "plate" ili penzije. Veliki broj ljudi zaista živi od tih doznaka i to skromno, ne verujem da se troškare na luksuz jer su te pare većinom teško zarađene van zemlje i dobijene od najrođenijih.

I zato se ne primeti da je tako velika ukupna suma ušla u zemlju - što daje vetra našoj vlasti da troši besomučnije nego što bi bilo moguće da tih para nema. Bilo bi socijalnih nemira i štrajkova, bilo bi neizdržljivo narodu pa bi oni sa vlasti padali malo brže nego što su zamislili.Zato oni nama traju tako nepodnošljivo dugo, ali su na to i računali.

Strašno je kada se suma sabere jer je velika i sa njom bi se nešto moglo solidno započeti ako bi se skupila na gomilu...ali to nije moguće jer je Vlast, unapred uračunala te pare da će stizati narodu da preživi, tako da mogu da nam rade šta hoće, sve dok je narod kako tako sit oni su mirni.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 18:25 14.11.2010

Re: moving

Mara
TRUE MY FRIEND, sad, but TRUE!

JJbeba
duva lose samo tako

tnx u girls 4 likin me jokes :) lep osecaj kada nasmejes nekoga...

Mariopan
Strašno je kada se suma sabere jer je velika i sa njom bi se nešto moglo solidno započeti ako bi se skupila na gomilu...ali to nije moguće jer je Vlast, unapred uračunala te pare da će stizati narodu da preživi, tako da mogu da nam rade šta hoće, sve dok je narod kako tako sit oni su mirni.

Drago
E, na to oni igraju...i ne gledaju vas nikako drugčije nego kao novčanik..


ma hebe mi se zivo sta vlas' racuna, ja dajem svojima lovu da se ne bi iscimavali nego da bi ziveli koliko toliko normalno.

tesko da cemo se sabrati ikada, pre svega zato sto smo kao razbijena vojska.
evo otvorio sam da potrazim info koliko nas ima u emigraciji, i odmah mi se prevrnuo stomak od kojekavih "novine serbske", i tome slicnog. ta arhaicnost... drugo, najveci pretendent da organizuje dijasporu, a i neko ko uziva najvise ploda od toga je Crkva, a ne identifikujemo se svi sa njom, tako da to u startu otpada.
trebalo bi da postoji sekularno telo, nezavisno od Drzave ili Crkve, neka vrsta sveCkog kongresa, kao sto imaju naprimer Romi, Jevreji ili Arapi, dakle telo koje bi imalo nekakav upravni board i cije clanstvo bi se biralo po nekakvom sistemu. najveci problem bi bio kako organizovati sakupljanje i raspolaganje novcem, a to vodjstvo ne upadne u iskusenje "ajde, maco, ochesh da ti kupim bentley-ja". po liberalnim procenama, ima nas 4 000 000 napolju. ako srbija dobija 6 milijardi godisnje, znaci da svako od nas daje po 1500, dok svaki stanovnik srbije dobija u proseku po 750 godisnje. otprilike, svako od nas daje jednu mesecnu platu u srbiju, jedan dvanaestak. kada bi se malo potrudili, i odvajali kao rotarijanci ili slobodni zidari sto rade, ili jevreji, for that matter, po jedan desetak od godisnje zarade, to bi vec bila ozbiljna para od koje bi se moglo ozbiljno uticati i na srpsku privredu, i na obrazovanje, i na zdravstvo, i na drzavu; pa se ne bi vishe deshavalo da srpski predsednici daju ovako nadobudne izjave u javnosti, ili da ministri finansija bez blama najavaljuju da ce sebi povecati plate dok ostali mogu da se hebu...

naravno, sve ovo je samo hipoteticki jer bi bilo nemoguce naci nekorumpirane ljude da brinu o tako velikom novcu a da ljudi zadrze poverenje u njih. dakle, ideja je u startu distopichna.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 18:51 14.11.2010

Re: moving

ma hebe mi se zivo sta vlas' racuna, ja dajem svojima lovu da se ne bi iscimavali nego da bi ziveli koliko toliko normalno.

Znam, naravno...
odmah mi se prevrnuo stomak od kojekavih "novine serbske", i tome slicnog. ta arhaicnost..

da..zanimljivo, sretao sam ljude koji su tamo u tom fazonu, ali kad je priča o čemu drugom van Srbije, potpuno su ok..Verovatno je to jedina ponuda..

neko ko uziva najvise ploda od toga je Crkva,

Šteta...to su po mom sudu bačene pare..
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 19:06 14.11.2010

Re: moving

Drago Kovacevic

Šteta...to su po mom sudu bačene pare..


naravno, ali objasni ti to arhaicnim srbima da njihove pare odlaze u popovske vile i u popovski vozni park, razapeli bi te... kud nasi sveti oci tako... crkva pravi milionske fundraising turneje po SAD loveci ljude na tu prichu "o chuvarima svetog serbstva". kako god, nisu ni ovi fenseri-shmenseri od kvazidemokratskih politicara mnogo bolji. znam da su nasi ljudi vani okej, srecem ih puno... upoznao sam chak i neke gardiste iz vremena kraljevine, skoro jedan vek stare ljude. ima stvarno divnih ljudi, i kazem steta je sto chamimo tako dezorganizovani i sa setom pechalbujemo nad svojom i nad sudbinom otechestva umesto da uzmemo sudbinu u ruke.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 19:22 14.11.2010

Re: moving

naravno, ali objasni ti to arhaicnim srbima

Ja mislim da će taj pomodni trend proći...
srdjan.pajic srdjan.pajic 02:41 15.11.2010

Re: moving

Srđan Fuchs
Drago Kovacevic

Šteta...to su po mom sudu bačene pare..


crkva pravi milionske fundraising turneje po SAD loveci ljude na tu prichu "o chuvarima svetog serbstva".


Au, koji su to dripci! Što je najgore, većina tih matorana koje sam imao prilike da upoznam, koji su u USA došli tamo još od kralja, pa do pre Slobe, se potpuno lože na to. Šišaju ih, dakle, ko ovce.

Nego, Srki, zašto ti sebe još ubrajaš u emigraciju?. Ja sam mislio da si se ti vratio u postojbinu. Jel' bilo ono, eeee, tu sam se zajeb'o!
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 20:54 13.11.2010

eternal savior

( LDP nije dovoljno jak, a u zadnje vreme i bez volje da se predstavlja alternativom)


otkud ovo? zadovoljio se Mladi Gazda lokalom? otkud sad ova bezvoljnost kod zauvek Energichnog?
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 21:10 13.11.2010

Re: eternal savior

Srđan Fuchs
( LDP nije dovoljno jak, a u zadnje vreme i bez volje da se predstavlja alternativom)


otkud ovo? zadovoljio se Mladi Gazda lokalom? otkud sad ova bezvoljnost kod zauvek Energichnog?

Nije u pitanju samo "gazda"...U pitanju je mejnstrim...I sada se sa raznih nivoa nalaze razni izgovori da bi opravdalo učešće u deobi plena, a u Srbiji je učešće u vlasti prvenstveno deoba plena...Klasika...
dragonKa dragonKa 21:16 13.11.2010

ajde da

Drago Kovacevic Drago Kovacevic 21:26 13.11.2010

Re: ajde da

dragonKa

Prigodno..
dragonKa dragonKa 21:33 13.11.2010

Re: ajde da

ritam srca :)
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 21:38 13.11.2010

Re: ajde da

dragonKa
ritam srca :)

uz ritam motora od mnogo konja..
Umeš, razbiti monotoniju...
freehand freehand 21:23 13.11.2010

Drago, piči samo!

Ja ću ponešto pročitati, ali se sigurno neću javljati. Samo ti navali.
koksy koksy 21:44 13.11.2010

Re: Drago, piči samo!

freehand
Ja ću ponešto pročitati, ali se sigurno neću javljati. Samo ti navali.

Primite moje solidarisanje.
mariopan mariopan 22:03 13.11.2010

Re: Drago, piči samo!

a da je zapravo on, u trijumviratu sa Nikolićem i Koštunicom ukinuo demokratiju, čiji privid tek održava.I da nije demokratska konstatovao je on, a ja samo prenosim....da mi Vso, freehend, mariopan, koksi i društvo ne bi pripisali kako izmišljam...


Pa da ti mi ne dolazimo ne bi ti blog bio tako veseo
Ne kažem ja da izmišljaš za Tadića, izmišljao si za Milog ti MIla.
Ček da pročitam šta si sada sročio protiv dragog nam Borisa pa ću ondak da ti otpišem.
gagonini gagonini 22:04 13.11.2010

predsednice hvala..


be be be be be ziveo predsenik
be be be beeeee kako lepo govori
beeeeee blago nama sa njime..
bebebebebeeeeeeee BLAGO NJEMU SA NAMA.............bbbbebeeeee
Inner Party Inner Party 22:21 13.11.2010

Blanko ostavke

Meni nije jasno zasto se svi prave ludi oko tih blanko ostavki... Valjda ta pojava ima neku svoju genezu:

1) Blanko ostavke su nastale iz potrebe da se spreci praksa kupovine i prodaje mandata. Onomad je Kariceva stranka, ne mogu da se setim u kom obliku da li vec kao PSS, kupila jednog poslanika SRS-a cime je bez izbora i bez neke izgradjene prepoznatljivosti (ko se jos seca tog poslanika?! ) - postala parlamentarna. To se tada desilo i sve ostale stranke su shvatile da bi im se tako nesto moglo cesto desavati jer su ljudi, pa i poslanici skupstine Srbije, izuzetno kvarljiva roba. Posto ni jesdna stranka nije luda da sebi dozvoli luksuz gubljenja poslanika - uvedene su blanko ostavke. Ja razumem da je ta praksa na neki nacin nekorektna, ali ona jeste mehanizam da se spreci nesto sto bi u stvari trebalo da sprecava licna moralnost ljudi koji se uzimaju poslanickog posla.

2) Izbori na kojima se glasa za poslanike nisu direktni, mi ne glasamo za neko ime i prezime nego za stranku. Mandat dakle nije bas 100% poslanikov da ovaj sa njime raspolaze po svojoj volji.

Eto. Sta jos da kazem... Pametnome dosta!
uros_vozdovac uros_vozdovac 22:26 13.11.2010

Re: Blanko ostavke

Inner Party
Meni nije jasno zasto se svi prave ludi oko tih blanko ostavki... Valjda ta pojava ima neku svoju genezu:

1) Blanko ostavke su nastale iz potrebe da se spreci praksa kupovine i prodaje mandata. Onomad je Kariceva stranka, ne mohu da se setim u kom obliku da li vec kao PSS, kupila jednog poslanika SRS-a. To se tada desilo i sve ostale stranke su shvatile da bi im se tako nesto moglo cesto desavati jer su ljudi, pa i poslanici skupstine Srbije, izuzetno kvarljiva roba. Posto ni jesdna stranka nije luda da sebi dozvoli luksuz gubljenja poslanika - uvedene su blano ostavke. Ja razumem da je ta praksa veoma nekorektna, ali ona jeste mehanizam da se spreci nesto sto bi u stvari trebalo da sprecava neka licna moralnost ljudi koji se uzimaju poslanickog posla.

2) Izbori na kojima se glasa za poslanike nisu direktni, mi ne glasamo za neko ime i prezime nego za stranku. Mandat dakle nije bas 100% poslanikov da ovaj sa njime raspolaze po svojoj volji.

Eto. Sta jos da kazem... Pametnome dosta!


Kad smo već kod pameti meni nije dosta.

1. A zar stranke ne mogu da nađu dovoljno moralnih ljudi koji bi bili poslanici? Kakve su to stranke?
2. Zar zaista misliš da je svejedno koji su ljudi na listi? I ako je tako zašto ih je onda 250? nek ih bude 10 i svako nosi onoliki procenat koliko je stranka osvojila i bog da nas vidi, efikasan, brz parlament.

I treće ako je pametnom dosta, kako onda Srbija ispade jedina pametna u sferi parlamentarizma pa se dosetila mehanizma, a ostali glupi pa biraju poslanike i stranke i po etičkim i moralnim vrednostima.
Čuj pametnom dosta...
Inner Party Inner Party 22:42 13.11.2010

Re: Blanko ostavke

uros_vozdovac
Inner Party
Meni nije jasno zasto se svi prave ludi oko tih blanko ostavki... Valjda ta pojava ima neku svoju genezu:

1) Blanko ostavke su nastale iz potrebe da se spreci praksa kupovine i prodaje mandata. Onomad je Kariceva stranka, ne mohu da se setim u kom obliku da li vec kao PSS, kupila jednog poslanika SRS-a. To se tada desilo i sve ostale stranke su shvatile da bi im se tako nesto moglo cesto desavati jer su ljudi, pa i poslanici skupstine Srbije, izuzetno kvarljiva roba. Posto ni jesdna stranka nije luda da sebi dozvoli luksuz gubljenja poslanika - uvedene su blano ostavke. Ja razumem da je ta praksa veoma nekorektna, ali ona jeste mehanizam da se spreci nesto sto bi u stvari trebalo da sprecava neka licna moralnost ljudi koji se uzimaju poslanickog posla.

2) Izbori na kojima se glasa za poslanike nisu direktni, mi ne glasamo za neko ime i prezime nego za stranku. Mandat dakle nije bas 100% poslanikov da ovaj sa njime raspolaze po svojoj volji.

Eto. Sta jos da kazem... Pametnome dosta!


Kad smo već kod pameti meni nije dosta.

1. A zar stranke ne mogu da nađu dovoljno moralnih ljudi koji bi bili poslanici? Kakve su to stranke?
2. Zar zaista misliš da je svejedno koji su ljudi na listi? I ako je tako zašto ih je onda 250? nek ih bude 10 i svako nosi onoliki procenat koliko je stranka osvojila i bog da nas vidi, efikasan, brz parlament.

I treće ako je pametnom dosta, kako onda Srbija ispade jedina pametna u sferi parlamentarizma pa se dosetila mehanizma, a ostali glupi pa biraju poslanike i stranke i po etičkim i moralnim vrednostima.
Čuj pametnom dosta...


Covece, pa nemoj da upadas u zamku!

PS

OK, hajde:

1) Vidis, neko se posle dva premijerska mandata vrati u svoj stan, da zivi od drzavne plate i trpi uvrede od svakojakog polusveta; a neko opet posle par meseci u vlasti i nekoliko godina opozicionog trabunjanja zivi u vili na Dedinju, vozi se skupim dzipovima i krece se okruzen brojnim gorilama. Neki ljudi su jednostavno kvarljivi, lakomi na novac, koliko god da smo uvereni u njihove moralne kvalitete i pravednost njihove borbe.

2) Ako imas stabilnu vecinu, a ZES je ima - parlament je glasacka masina koja treba da usvoji hiljade reformskih i eurointegracionih zakona. Teoretski sto manje poslanika to bolje.

3) Mehanizam blanko ostavki je dao neke rezultate, ali je propao posle nastanka SNS-a, dakle treba ga promeniti tj. ukinuti. Jednostavno pretati primenjivati.

Moralnost poslanika ipak ne moze biti problem drzave, to je tuzno ali je istinito. Eto kako se filozofija lako usunja u trivijalnosti...
uros_vozdovac uros_vozdovac 23:07 13.11.2010

Re: Blanko ostavke

Uff ako sam upao, sad ću da se vadim!

1. Kraj političke karijere u izvršnoj vlasti ne mora da bude smak sveta. I tačno je da neki ljudi, čak većina jesu kvarljivi. Na žalost isto važi i za birače, ako se biračima ne gade organizacije koje gaje takve primere, ako je većini ok...

2. Teoretski da manje je bolje, praktično ispada je je više bolje, mnogo gladnih usta vlasti zapušeno

3. Nije samo zbog nastanka SNS, logički je neodrživ, ispadaš ruglo u ovom delu sveta.

Pitanje moralnosti poslanika je ipak pitanje pre svega stranaka, a onda i društva, država ne sme da ima mehanizam za to, to mora biti problem društva. Dobra demokratija, ne mora da propisuje da poslanik npr ne sme da bude obijač trafika, društvo ne sme da glasa za obijača trafika, ukoliko drži do sebe. Makar bio i srbin.
antioksidant antioksidant 23:13 13.11.2010

Re: Blanko ostavke

da li se zlo koje se nečini meri samo po veličini državnog stana i džipa koji se vozi?
nije svakome pokretač samo novac
gorran2 gorran2 23:22 13.11.2010

Re: Blanko ostavke

1. A zar stranke ne mogu da nađu dovoljno moralnih ljudi koji bi bili poslanici?

Чисто сумњам. Зашто би неко моралан улазио у политику?
Filip Mladenović Filip Mladenović 22:25 13.11.2010

U ČEMU JE RAZLIKA?

U čemu je razlika izmedju Koštunice i Tadića!
Prvi je bio "neobavešten", a ovaj drugi "saznaje iz medija"!

Epilog: Demokratija je ovde još uvek u kućnom pritvoru! Na slobodi je demonkratija!

Zaključak: Oni Slobini su nas zavili u crno, a ovi Tadićevi u - blanko!
seceranac seceranac 23:04 13.11.2010

New Wold Order "satira"

Govorio da je Srbija mogla bankrotirati, da nije bilo njega i njegove mudrosti. I kazao kako će vlast jednom možda prepustiti nekom drugom, ali tek kad dođemo u raj...

Spasao je zemlju bankrota tako sto ju je jos vise zaduzio i rasprodao ono malo sto je ostalo u njoj. Pitam se zna li ovaj covek sta znaci rec bankrot? Video covek da se zapadne zemlje "spasavaju" od dugova novim zaduzivanjem pa resio da ih prati na tom putu da provaliji.

Kad je Srbija ostala bez ikakve alternative ( LDP nije dovoljno jak, a u zadnje vreme i bez volje da se predstavlja alternativom),

Kada je to LDP bio alternativa demokratskoj partiji ili bilo cemu? Cela partija je osnovana da bi cedica bio alternativa tadicu sto je poslednje sto treba ovoj zemlji.
Vise je alternativnog bilo unutar KPJ nego sto sada ima medju partijama. O ovakvim jednoumljima smo sam samo slusali sa zapada gde je vac decenijama narodu potpuno svejedno koga ce izabrati - svi misle i rade isto, cak i retkim momentima kada govore malo drugacije.

Epilog: Demokratija je ovde još uvek u kućnom pritvoru! Na slobodi je demonkratija!


Mislim da sada sa ponosom mozemo reci da smo dostigli sve zapadne demokratske standardne, biramo izmedju dve iste strane koje su samo slika u ugledalu jedna druge pa prividno izgleda da sto je levo kod jedne, desno je kod druge i obrnuo. Kada dodju na vlast rade mimo volje biraca uprkos rejtingu manjem od 20% i visemesecnim demonstracijama (francuska, grcka, britanija, amerika ...).

Predstavnicka demokratija zapadnog tipa se po ko zna koji put pokazala kao promasen sistem ali nas o nece spreciti da i dalje slepo verujemo i pratimo njen put u propast.

UPUTSTVO O PRAV(N)OM LEKU:
Citati Nusica i Domanovica iznova i iznova sa razumevanjem!
mlekac mlekac 06:54 14.11.2010

Re: New Wold Order "satira"

seceranac


UPUTSTVO O PRAV(N)OM LEKU:
Citati Nusica i Domanovica iznova i iznova sa razumevanjem!

Ako treba i:


A za one koji ne umeju sami:
gaston92 gaston92 23:45 13.11.2010

Umes ti Drago...

...da napises pristojan tekst - kad nije o Kosovu (a boga mi i Metohiji)

Evo i od mene preporuka!
jerry92 jerry92 12:23 14.11.2010

BT

Pored ovakve opozicije i naroda svako bi mogao da vlada kao Tito, pa tako i Tadić,doživotno.Trebate,pogledati ko čini opoziciju ovakvo tunjavoj vladi i vladajućoj koaliciji pa će sve da vam bude jasno.Tu su: SNS-nekadašnji članovi SRS,SRS,DSS,NS od kojih su tri minorne stranke ,a za T.Nikolića i A.Vučića se ne može reći da su ljudi od reči i dela.Poznata su nam njihova dela od ranije počev od zakona o informacijama i uloge u devedestim godinama prošlog veka koje nisu bile tako davno.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 22:03 14.11.2010

Ma nemoj..

Beograd -- Član Predsedništva DS i portparol Jelena Trivan kaže za Novosti da izborno nadmetanje neće uneti nemire u redove Demokratske stranke.

a onda skromno dodaje...
“Mislim da je od toga važnije koje će programske dokumente DS doneti i nove ideje koje će se ponuditi građanima. Jedina smo stranka koja ima rešenja za budućnost i političku strategiju za deceniju unapred”

Ona će ziher biti podpredsednica...jer ovu količinu "vulgarnog optimizma" ni u vrhu DS-a ne dele svi sa šefom...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana