Gost autor| Gradjanske inicijative| Ljubav| Ljudska prava| Životni stil

Gospodo Šojići svih zemalja – ujedinite se!

krkar RSS / 15.11.2010. u 14:58

Gost autor (gošća autorka): Taube

karleusa-ceca-i-palma-su-stoka.jpg

 

Ima nešto gnjilo u zemlji Srbiji.

Nešto ima buđavo u zemlji srpskoj.

Postoji nešto natrulo u zemlji Srba.

Nešto postoji raspadnuto u Srbima ma gde oni živeli i kojim se novim ili starim ideološkim profilima priklanjali.

Nešto je tu crvljivo i kod ’ nacionalista svih nacija ’; nešto je tu potmulo i u obezličenim mondijalistima, ima nečeg učmalog i kod onih koji željno iščekuju povratak glavnog radikala; nečeg smradežnog ima u svim ili skoro svim Srbima ma u kom delu planete oni živeli, a pritom mislim na muški pol i njihova tumaranja; najverovatnije će zazvučati neverovatno ali u svima njima vidim ’ gospodina ’ Šojića; ’ Bože mili, čuda velikoga, gospodin Šojić u 21. veku uspeo je da se uvuče u srpske muškarce.  

Čemernog  Šojića koji se uselio u postmoderniste, i u marksizamstaljiniste, i u one koji kažu da Ravna gora pobediti mora ugledala sam iznenada; nisam ni ja bila svesna da se zapravo on uselio u sve njih a sada vam kažem: Šojić je u svim ili skoro svim muškarcima, zaista.

Gorak osećaj....plačevno osećanje.....žalostive emocije.....ulete u moju dušu isto onako kako je Mister Šojić uleteo u srpske muškarce. Sebe bih nazvala tanušnoćutnom jer ja volim da se igram rečima, pa i ganutljivom, hajde, dobro i rafiniranom kad se već hvalim, a uvek mi se tuga desi kada razmišljam o odnosu Šojića prema ženama što je zapravo i tema mog teksta.

Nije žena skutonoša, žena batler nije, sužanj žena nije; ni posilni , ni vazal; nije žena ni statista; žena nije odaliska iz harema vekova nekadašnjih a opet prisutnih samo u iznimnoj i atipičnoj formi. Ne, nije žena posluškinja, iako Šojići žele to napraviti od bilo koje žene. Poći ću najpre od svog slučaja jer mi se to čini najpoštenijim pristupom ovoj temi uz nameru da kroz svoj ’ slučaj ’ obuhvatim jedan opšti model ponašanja muškaraca u ovom gnjilom društvu. Potrudiću se da analitički sagledam problem koji sam otkrila, i ako ne uspem, a Vi oprostite......tanušnoćutnoj ženi......

Šojići provociraju žene - nateraju ih da se oblače kao žene niskog morala a onda ih nazivaju najpogrdnijim imenima jer se tako oblače. Logika?

Šojići su lažljivci – u stanju su da dugo vremena drže ženu u uverenju da će se oženiti njome a onda jedne kobne noći samo joj stigne link koji vodi do već legendarnog YouTube-a i pojavi se video o prevarenoj mački koja krešti na mačka jer je kupila venčanicu i sve žrtvovala za njega,  a on se nije hteo oženiti sa njom. Logika?

Šojići ’ podbadaju’ žene, zadevaju ih i ismevaju. Oni to čine na razne načine, a ponajviše krajnje uvredljivim konstatacijama. Evo nekoliko takvih šojićevskih konstatacija: ’ Primećujem tvoju sporost i lenjost, hajde operi ovu sijalicu i probaj da mi je doneseš čitavu ’ , to će reći – toliko si nesposobna da ćeš je razbiti dok je budeš prala. Hajmo dalje : ’ Kaži mi koji sastojci idu u palačinke????????’ , ’ Reci mi, umeš li da ispleteš džemper od vune jer ako to ne umeš nećeš se nikad udati!!!!!!!!!! ’. ’ Da li si ti od onih devojaka koje vole da igraju po stolovima? ’, ’ Imaš crnu boju ispod očiju, da nisi bolesna? ’, ’ Jesu li ti ruke uvek ovako hladne? ’, ’ Ja bih voleo da imam dušu kao ti ali nemam, a ti ako se ne promeniš ti ćeš propasti’.

Dosta! Šojići , dosta. Sada ću vam odgovoriti na sva Vaša stupidna pitanja.  Mogu da operem sijalicu, a da je pritom ne razbijem; međutim Šojić može primetiti da ipak nije dovoljno dobro oprana i može se razgneviti. O sastojcima koji su potrebni za palačinke ne bih pisala jer bi to bilo suviše ponižavajuće, a pritom bih samo još više uzdigla šojićevsku podlost i poganiju. Ne umem da pletem džemper jer me to ne zanima, kupiću ga u prodavnici ako budem imala novca, a ako ne budem imala novca ići ću bez džempera. Ne, nikada nisam, niti ću igrati po stolovima klubova, po stolovima memljivih kafančina koje izgledaju kao Farma TV Pinka. Zbog tog svog nepromenljivog stava kod Šojića dobijam odmah žuti karton sa pretnjom da ću dobiti i crveni ukoliko ne skočim na sto i zaigram Mile Voli Disko. Spremna sam i na večiti crveni karton i doživotnu diskvalifikaciju jer me kafanski stolovi nikada videti neće tj. moje noge ili moje potpetice kafanske stolove nikada neće zadrmati. Ruke mi nisu uvek hladne.  Ruke su mi tople kada u pesku nadjem biser, a to može biti neki poslednji Mohikanac u vidu dobrog, poštenog čoveka ili žene koji su spremni saslušati mišljenje različito od sopstvenog, taj biser može biti i knjiga, i osmeh deteta, i pesma koju odavno nisam čula; a moje ruke odjednom postaju hladne kada me Šojići ’ pritisnu ’ da namažem crveni lak na nokte koji nikada neću namazati. Imam crnu boju ispod očiju jer noćima mogu da čitam knjige za koje Šojići nikada nisu čuli, i ako pokušam da im navedem šta sam najnovije pročitala tema se odmah menja i Šojić počinje da priča o najnovijem modelu BMW-a. Mene materijalizam ne zanima, uvek sam duhovno stavljala iznad materijalnog, i zato i imam tu dušu koji su Šojići osetili da je posedujem, a to je ipak retkost,  ali i savetovali da je pokvarim kako ne bih propala. Šojići, spremna sam da propadnem, ne dam vam dušu. Na kraju krajeva, veliko je pitanje ko će propasti?

Prihvatam da budem i neshvaćena i izopštena, ali ne prihvatam da me plebejci koji razmišljaju o šrafovima svojih kamiona tretiraju kao da sam otpad.

Gospodo Šojići, ako niste u stanju prihvatiti moj intelekt i moje znanje koje sam stekla tokom školovanja i koje je neodvojivi deo mog ličnog integriteta onda mi se nemojte ni udvarati.

Gospodo Šojići, ako niste u stanju da me prihvatite ovakvu kakva jesam i kakva ću ostati, molim vas ne prilazite mi nikad više.

Gospodo Šojići, ako niste u stanju biti neustrašivi kao ja, a Vi se nemojte umiljvati oko mene kao maca a onda se naprasno sakriti kao miš u neku nevidljivu, nedostupnu rupu.

Gospodo Šojići, ako nemate niti jednu vrlinu odstupite od mene jer mi samo oduzimate dragoceno vreme, a i ja vama oduzimam vreme jer svaki minut je važan u smislu toga da 2012.g. može biti propast sveta, a vi niste stigli da se nasladite. Slast je ipak slast, a mast je mast.

I upamtite Šojići, ja nikada neću biti gnjila kao što ste vi, ja nikada neću lutati ovim svetom smušeno i suludo kao vi. Ostaću među svojim knjigama, i čitaću ih, a vi čitajte Skandal, gledajte šokantne video klipove na Fejsbuku koje ja ne bih otvorila ni za živu glavu, i gledajte u silikonske lepotice hladnog srca. Ne možete imati moju dušu i njihove silikone, to, naprosto ne ide zajedno. I zbog svega ovoga usudjujem se da pošaljem poruku preko neta, poruku upućenu Gnjilosti 21. veka kojoj sam u ovom tekstu bez ikakve malicioznosti ’ nadenula ’ naziv Šojić , a ta poruka glasi -manite me.......

Manite se Šojići golubije duše.

Gospodo Šojići svih zemalja ujedinite se , ali što dalje od mene.

Dodatak: dok čitam ovaj svoj tekst uvidjam da se neke sadističke osobine nalaze u Šojićevskom karakteru, pa bih da apelujem da i očevi Lore Palmer odstupe od mene. Hvala.

 

 ohrid-napoleon-avgust-2008-004.jpg

 

 



Komentari (645)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

taube taube 19:44 15.11.2010

Re: Ah taj Šojić

veliki apetiti - veliko i trpljenje
expolicajac expolicajac 19:56 15.11.2010

Re: Ah taj Šojić

Drago Kovacevic
Polismen je moj blogovski drugar...a policajac koji ovako piše retkost kojoj nema primera...I nije čudo što je ex...zaista..


Pa Krkar kad postane Ministar policije u Vladi premijera Tomislava Nikolića, valjda će da me se seti
Unfuckable Unfuckable 20:00 15.11.2010

Re: Ah taj Šojić

A bre, ima po 101 taster na tasturi u svim pismima, a čak i Windpwsu može se Third level namestiti po ukusu korisnika, ukratko oba pisma imaju sve znakove, ima da napišem how to greota da se dobri ljudi muče.

tj, greota da se pametne žene muče
taube taube 21:32 15.11.2010

Re: Ah taj Šojić

ja se ne mučim, meni ништа није teško , radim i još uvek стојим, паднем па устанем, заправо, brže ustanem nego što padnem ova promena slova je sada namerna i малициозна, евил голубица
maca22 maca22 21:34 15.11.2010

Re: Ah taj Šojić

Drago Kovacevic
maca22
@ polismen:
to kazes zato sto su tebi neke stvari nespojive. :)

Polismen je moj blogovski drugar...a policajac koji ovako piše retkost kojoj nema primera...I nije čudo što je ex...zaista..

Ma salim se, necu da mracim, celi blog je (barem meni) veselje. :)
uros_vozdovac uros_vozdovac 23:52 15.11.2010

Re: Ah taj Šojić

Unfuckable
A bre, ima po 101 taster na tasturi u svim pismima, a čak i Windpwsu može se Third level namestiti po ukusu korisnika, ukratko oba pisma imaju sve znakove, ima da napišem how to greota da se dobri ljudi muče.

tj, greota da se pametne žene muče


Jeste ljudi, žene, može sve izvinjavam se nije mi bila namera. Donela mi usput deca u kuću iz škole/vrtića pojma nemam neku viruščinu pokosio nas kao snoplje, srećom da sam na Linuksu pobio bi ceo blog. U svakom slučaju obećani How to sledi:

1. Kako se menja tastatura u Winowsima - aman svako zna, dole kod sata gde piše eng mali klik i menja se to lako u varijante rs-lat i rc-cyr. Neki korisnici vidim često to radi lakše vzualizacije hakuju jednostavno tako što je rs = ćirilica a dodaju hr = latinica. Nema razlike u suštini, Sentinel npr. verovatno drži Mne = ćirilica, nema nikakve razlike ma koliko jetikoslovci iz CG tvrdili da ima praksa ih demantuje na svakom poznatom računaru. Kad sam se ponudio da im zapakujem korektan Mne layout niko se nije javio iz Crne Gore, ne trebaju ljudima nova slova pa to ti je. Dakle pretpostaviću da smo uspešno promenili layout na rs-lat = latinica sa dijakriticima i trebaju nam određena slova koja se u ovoj varijanti ne nalaze na uobičajenim mestima. npr @. Shift+2 nam daje navodnike posledično qwertz varijatni. U ovoj varijaniti @ je na Alt Gr tasteru. (Alt na desnoj strani) Imam i sliku da prikažem kompletan Third level



U rs-cyr varijani izgleda opet ovako



Nije se teško naviknutni prvo izgleda nezgodno ali posle par pokušaja uđe pod kožu, mene lično mrzi strašno da menjam layout i stalno držim na rs-latin i navikao sam se skroz. Za kraj srpska tastatura na Ubuntu sa potpuno uključenim trećim nivoom, to su mali znaci u donjem redu desno izgleda upravo ovako:

taube taube 02:10 16.11.2010

Re: Ah taj Šojić

vi ste stvarno preterali sve granice i sa ovim slikama tastature i objasnjenjima, ne mogu da verujem kako mozete biti tako ....tako...ne'u napisati, ne zasluzujete uros_vozdovac
uros_vozdovac uros_vozdovac 08:36 16.11.2010

Re: Ah taj Šojić

taube
vi ste stvarno preterali sve granice i sa ovim slikama tastature i objasnjenjima, ne mogu da verujem kako mozete biti tako ....tako...ne'u napisati, ne zasluzujete uros_vozdovac


reanimator reanimator 08:44 16.11.2010

Re: Ah taj Šojić

Ne..stvarno Uroše..te slike tastature i ta objašnjenja..nečuveno!
maksa83 maksa83 08:54 16.11.2010

Re: Ah taj Šojić

Ne..stvarno Uroše..te slike tastature i ta objašnjenja..nečuveno!

Gde je krkar sad kad je frka(r)?

Ja bih ga (urosa_vozdovca) banovao na jedan dan, pa nek' se misli.

Apsolutni minimum je da svako svesno biće Obavesti Moderatora, što ja evo upravo činim.
reanimator reanimator 09:04 16.11.2010

Re: Ah taj Šojić

Ja bih ga (urosa_vozdovca) banovao na jedan dan

Jedan dan za takav vandalizam??
Uz takvu "kazenu" politiku, nije ni čudo što imamo ovoliko Šojića :)
maca22 maca22 09:05 16.11.2010

Re: Ah taj Šojić

uros_vozdovac

Dakle pretpostaviću da smo uspešno promenili layout na rs-lat = latinica sa dijakriticima i trebaju nam određena slova koja se u ovoj varijanti ne nalaze na uobičajenim mestima. npr @. Shift+2 nam daje navodnike posledično qwertz varijatni. U ovoj varijaniti @ je na Alt Gr tasteru. (Alt na desnoj strani) Imam i sliku da prikažem kompletan Third level

Nije se teško naviknutni prvo izgleda nezgodno ali posle par pokušaja uđe pod kožu, mene lično mrzi strašno da menjam layout i stalno držim na rs-latin i navikao sam se skroz.

~‚‚!"#$%&/()=?*'+ Da nema na slici, ne bih provalila da su iznad 4 i 5 dolar i procenat.
Ona kroz prva tipka (ispod Esc) mora dva puta da se klikne za ‚‚

Nemam ovu tipku pre Y.
;:_

A sad sa Alt Gr
~ˇˇ^^˘˘°°˛˛`˙˙´´˝˝¨¨¸¸ (ovo ni ne vidim šta je, buve male)
|€÷פ
[]łŁß
@{}§<>

Za naviku, trebalo bi prvo da mi ovi znakovi trebaju, i to dovoljno često. Hvala za fotku. No, najgora je ruska tastatura, ko nije video, sve je ispreturano. :)
krkar krkar 14:28 16.11.2010

Re: Ah taj Šojić

Gde je krkar sad kad je frka(r)?


Lele, šta mi učinjeste od blogaaaa......

Pa dobro, majku mu, ne mož' čovek ni minut same da vas ostavi da ne napravite neki belaj, sve pokršite i zas...

E, neće više da može 'vako!

Svečano najavljujem sledećeg gosta:

Pa će vidite čija majka crnu vunu prede!




expolicajac expolicajac 15:26 16.11.2010

Re: Ah taj Šojić

Svečano najavljujem sledećeg gosta:

Pa će vidite čija majka crnu vunu prede!

Najzad moj kalibar. Čvrsta ruka i tiha likvidacija.
uros_vozdovac uros_vozdovac 15:28 16.11.2010

Re: Ah taj Šojić

krkar


Lele, šta mi učinjeste od blogaaaa......

Pa dobro, majku mu, ne mož' čovek ni minut same da vas ostavi da ne napravite neki belaj, sve pokršite i zas...

E, neće više da može 'vako!

Svečano najavljujem sledećeg gosta:

Pa će vidite čija majka crnu vunu prede!



Ko se tu razmahao Gruzijskom tastaturom? I di je ovde Third Level?
I stvarno kad će neki entuzijasta iz CG da zapakuje tastaturu sa 32 slova, baš im se ne da...



taube taube 10:51 17.11.2010

Re: Ah taj Šojić

krkar, bravo, bravo, bravo za izbor sledeceg gosta, tek ce on razludeti nase drage blogere, ovo što sam im ja napravila neće biti ništa u poredjenju sa ovim što sledi

krkar, samo sam navela nekoliko( sada vidim bezazlenih rečenica koje su mi pripadnici muškog sveta uputili ) jer sam smatrala poštenim da kroz svoj primer ukažem na gnjilost društva u celini, a ovde sam doživela salve besa i verbalnih napada što nisam mogla ni zamisliti.

negativne reakcije blogera samo potvrdjuju istinitost mog teksta, sojic je u njima otkud on u njima i zašto su se osetili prozvanim i reagovali ovako kako su reagovili to oni znaju, ja ne znam, ama, pojma nemam

krkar, vidis sta bude kad ostavis neodrasle ili nedorasle stoga, ne ostavljah ih vise same, bude belaj
taube taube 16:03 17.11.2010

Re: Ah taj Šojić

a šta ćemo ako krkar zaista postane premijer u toj vladi, srbija je velika tajna, nikad se ne zna
docsumann docsumann 18:40 15.11.2010

Ima nešto trulo u bolesnom

taube taube 19:25 15.11.2010

Re: Ima nešto trulo u bolesnom

ima nešto trulo u bolesnom, svidja mi se

docsumann docsumann 21:21 15.11.2010

Re: Ima nešto trulo u bolesnom

Brat od jednog mog druga završio u zatvoru (neko muljanje sa gudrom, šta li već). Tamo je, u istrazi, proveo nekoliko mjeseci, pa je iz dosade počeo da čita knjige. Kad je napokon izašao, na malo slobode do suđenja, između ostalih utisaka koje je prepričavao izjavio je i - Jbt, kakva luda knjiga oni Braća Karamazovi, totalni Tvin Piks.
stari92 stari92 21:28 15.11.2010

Slava Mi !

Koliko juche bila.
*Sv. Kozma i Damjan
I,gle !

U 21:28 p.m.
D)
taube taube 21:37 15.11.2010

Re: Ima nešto trulo u bolesnom

хм, није много погрешио, нарочито кад се сетим Ивана Карамазова коме се стално привиђао ђаво, и ја нисам имала баш најпријатнији осећај током читања те кљиге
mlekac mlekac 06:49 16.11.2010

Re: Ima nešto trulo u bolesnom

docsumann
Brat od jednog mog druga završio u zatvoru (neko muljanje sa gudrom, šta li već). Tamo je, u istrazi, proveo nekoliko mjeseci, pa je iz dosade počeo da čita knjige. Kad je napokon izašao, na malo slobode do suđenja, između ostalih utisaka koje je prepričavao izjavio je i - Jbt, kakva luda knjiga oni Braća Karamazovi, totalni Tvin Piks.



Nego Docs, pa nismo valjda dogurali dotle da moramo da guramo mladju musku populaciju u zatvore da bi citala?
docsumann docsumann 16:12 16.11.2010

Re: Ima nešto trulo u bolesnom

Nego Docs, pa nismo valjda dogurali dotle da moramo da guramo mladju musku populaciju u zatvore da bi citala?


i malo da se nabildaju

Do jaja je meni bilo na mardelju
Uzivo sam na sarmi, kupusu i kelju
Pita sa mesom, rebarca u pasulju
Radio sam bench i trp'o se u bulju


Prti Bee Gee
taube taube 10:55 17.11.2010

Re: Ima nešto trulo u bolesnom

jesmo mlekac, i tada u zatvoru obicno, gle cuda, citaju Bibliju
mlekac mlekac 13:30 17.11.2010

Re: Ima nešto trulo u bolesnom

taube
jesmo mlekac, i tada u zatvoru obicno, gle cuda, citaju Bibliju

Ajd' bar neko da je procita!
Meni preko glave onih sto je citiraju na parce a u zivotu je nisu iscitali...
Dawngreeter Dawngreeter 13:34 17.11.2010

Re: Ima nešto trulo u bolesnom

Ja stanem kod kamenovanja neposlusne dece. Jos nemam decu, pa zato.
taube taube 16:10 17.11.2010

Re: Ima nešto trulo u bolesnom

takodje, dawngreeter, ni ja nemam decu, i zato i ja stanem.,,

Catch yourself when you have a negative thought.
Each one you have about yourself or others keeps you from having the life you want. Our thoughts are creative and what you give, you get back, so if we have negative thoughts they will attract those energies right back at us.
Catch yourself, thank the thought and then turn it into positive - a primenjujem i ovo, pomaže
Dawngreeter Dawngreeter 21:23 17.11.2010

Re: Ima nešto trulo u bolesnom

Svesna si, naravno, da je to jeresno i da ces sada goreti u paklu celu vecnost? Zapravo, svesna si da je jersno sto si odlucila mene, muskarca, da poducavas i u mom prisustvu pricas?
taube taube 21:35 17.11.2010

Re: Ima nešto trulo u bolesnom

nepriseban komentar, dawngreeter, misao o tebi je lako isparljiva iz mog mozdanog matriksa, ve'ina muskaraca su za mene polukandidati, u tvom prisustvu bih se osmehivala, ne bih ti uputila nijednu rec, horor likove kao sti si ti ignorisem ili kontakt svodim na minimum.
Dawngreeter Dawngreeter 21:53 17.11.2010

Re: Ima nešto trulo u bolesnom

Vidim da me ignorises. Sto ne umanjuje cinjenicu da si po sopstvenom pravilniku jeretnik jer bi trebalo da cutis i pustis muskarce da odlucuju.
taube taube 22:43 17.11.2010

Re: Ima nešto trulo u bolesnom

dawngreeter, biblijski gledano to je apsolutno tačno ali, ali , ali ti nisi moj muškarac tj. nisi mi venčani muž, samo ću svom venčanom mužu ćutati i slušati ga, sa ostalim muškarcima ću debatovati,
Dawngreeter Dawngreeter 09:15 18.11.2010

Re: Ima nešto trulo u bolesnom

"The whoredom of a woman may be known in her haughty looks and eyelids. If thy daughter be shameless, keep her in straitly, lest she abuse herself through overmuch liberty." (Eccles. 26:9-10)

Haughty - nabusit, kao ti.
taube taube 17:08 18.11.2010

Re: Ima nešto trulo u bolesnom

nabusita, cini ti se

ale, neka ostane taj tvoj utisak o meni,

drago mi je sto komuniciramo iako smo toliko razliciti, to je veliki uspeh,

jedni bez drugih ipak ne mozemo

sonja.m sonja.m 19:09 15.11.2010

itd

Izvini, taube, ali post ti je krajnje destruktivan.
Nije vazno koliko si pametan,
nego koliko si srecan(potpuno
je netacno da samo glupi ljudi
mogu biti srecni),a to ne zavisi
od koeficijenta inteligencije...itditd
odoh ja da
taube taube 19:30 15.11.2010

Re: itd

znala sam da ce biti i ovakvih reakcija, draga sonja.m , moj tekst samo zvuči destruktivno, moj tekst je posvecen istrajnosti i gradjenju nečeg dobrog kad se rešimo ovog lošeg, a kako da se rešim lošeg ako ga ne sasečem jednim ovakvim tekstom? Težak je put ka dobru, i na tom putu ima puno gorčine pa ti se zato ovaj tekst samo učinio destruktivnim, a ja ti obećavam, ako gospodin krkar dozvoli još neki moj tekst ili dobijem VIP opciju kod mene ćeš moći da pročitaš toliko toga pozitivnog i optimističnog da ćeš poleteti od sreće, nećeš morati ni da lakiraš nokte, bićeš srećna i bez toga, just wait and u will see it......
ana_radmilovic ana_radmilovic 19:44 15.11.2010

Re: itd

sonja.m
Izvini, taube, ali post ti je krajnje destruktivan.

a šta je tačno destruktivno u ovoj, na primer, rečenici:
Ne umem da pletem džemper jer me to ne zanima, kupiću ga u prodavnici ako budem imala novca, a ako ne budem imala novca ići ću bez džempera. Ne, nikada nisam, niti ću igrati po stolovima klubova, po stolovima memljivih kafančina koje izgledaju kao Farma TV Pinka.


ne bih da se mešam u rapr'u ali čini mi se da je ovo jedan od najkonstruktivnijih tekstova na temu
taube taube 19:48 15.11.2010

Re: itd

hvala ana

evo nešto veselo da ublažimo '' destruktivnost ''


sonja.m sonja.m 20:52 15.11.2010

Re: itd

jadna ja ako mi treba tvoj text da bih bila srecna!
Inace obozavam da
taube taube 21:40 15.11.2010

Re: itd

ако ти не треба мој текст, а ти га немој ни посећивати, па ни коментарисати, молим лепо. мислиш да ми смета то твоје лакирање ноктију, не, драга моја, смешно ми је и сада се смејем

имам утисак да си лепша без лака на ноктима
Domazet Domazet 19:26 15.11.2010

Meni nije jasno...

...da li je uvodni tekst neka varijacija na temu Sve su zhene kurve (osim moje mame)? Ako jeste, da li Krkara treba smatrati tatom (u figurativnom smislu, razume se)?
taube taube 19:32 15.11.2010

Re: Meni nije jasno...

nije Domazet, nije, uvod je samo moj pokušaj da ukažem da je bolest skuplja od zdravlja, kapirate?
Domazet Domazet 19:39 15.11.2010

Moram da priznam da..

taube
nije Domazet, nije, uvod je samo moj pokušaj da ukažem da je bolest skuplja od zdravlja, kapirate?

...ne kapiram. Ali sam spreman da pokusham.
__________________________________________________________________________

Nemoj da bi neko shvatio kako insistiram na objasnjenju nego spor server a ja brz na mishu. Ali bih stvarno voleo uputstvo kako da tekst shvatim drugachije do (josh jedno) ljutito uopshtavanje...
taube taube 20:02 15.11.2010

Re: Moram da priznam da..

pokusacu. ako ne uspem, bar sam pokusala,

primećujete pogrešno vrednovanje u ovoj zemlji? primećujete isticanje verolomnosti i perfidnosti u ovoj zemlji? primećujete namazanost svim mastima koja je uzdignute na pijedestal? primećujete bestemeljnost srpskog društva? primećujete srpsko društvo postavljeno na totalno pogrešnim temeljima da sam ga morala nazvati beztemeljnim?

ne primećujete nesmotrenost u ignorisanju pametnih? ne primećujete previd u marginalizovanju vrline? ne primećujete ogrešenje o obrazovane ljude u srbiji? ne primećujete lascivnost postavljenu iznad pravičnosti?

ako ni sada ne shvatate ja ne znam kako da vam pomognem, bar sam se potrudila.

ovaj tekst nije platforma za bljutavu floskulu : svi ste vi isti ili sve ste vi iste.

šta biste tek rekli da sam napisala: svi ste vi isti, a ima i gorih

mogu da priznam da ima nekoliko grešaka u tekstu koje su došle u brzini da ga što pre napišem, uglavnom, cilj mi je bio - podloga za stavljanje prostodušnosti i nepokvarenosti na pijedestal, gde im je i mesto.
Unfuckable Unfuckable 20:17 15.11.2010

Re: Moram da priznam da..

plašio sam se da sam jedini koji će ispasti glup u društvu kad ono evo i brata Domazeta.
Ja bih samo, ako dozvoljavate, proširio početno pitanje blogokolege Domija u - da li je tekst varijacija na temu "sve su žene kurve (osim nas nekoliko) i svi su muškarci svinje (osim Draga i krkara)" - ili je ovo ipak neka vrsta refleksivne autobiografske proze, to mi je dilema - dok me ona jedna rečenica
Šojići provociraju žene - nateraju ih da se oblače kao žene niskog morala a onda ih nazivaju najpogrdnijim imenima jer se tako oblače.

ničim izazvano podseća na fantastičnu minijaturu iz filma, kada Žarko Laušević kaže Vesni Trivalić: "bež' bre kurvo, jebeš se po liftovima!".
Sofroniye Sofroniye 20:19 15.11.2010

Re: Moram da priznam da..

taube
pokusacu. ako ne uspem, bar sam pokusala,

primećujete pogrešno vrednovanje u ovoj zemlji? primećujete isticanje verolomnosti i perfidnosti u ovoj zemlji? primećujete namazanost svim mastima koja je uzdignute na pijedestal? primećujete bestemeljnost srpskog društva? primećujete srpsko društvo postavljeno na totalno pogrešnim temeljima da sam ga morala nazvati beztemeljnim?



Sve to stoji ali... zasto je to odlika samo TE (Srbije) zemlje? Mozda je tu dovedeno do nekih ekstrema i mozda nagli pad u odnosu na doba komunizma/socijalizma cini da se pilula teze proguta ali to je opsti trend svuda u svetu...
mariopan mariopan 20:29 15.11.2010

Re: Moram da priznam da..

Prvo moram da pitam za onu sliku gore, da li je to Palma tresnuo glavom o silikone sa njegove leve strane pa se drži za čelo?

A svako od nas je nekada negde sreo Šojiće.Svuda ih ima i lepo su kamuflirani, liče nekada na savim ok osobe, muške i ženske. Mislim da je šojićstvo podjednako raspoređeno među polovima, da se niko ne bi žalio?
Problem je prepoznati ih, ali kada se prepoznaju bežiš glavom bez obzira.

Kada ti padne sistem pa poželiš da budeš "normalna" i imaš nekoga, bilo koga, setiš se Šojića. Onda ćeš biti jako srećna, naoko bez razloga, ali ipak srećna što si sama.

Samo polako, tamo negde je žabac koji je kamuflirani princ, i moraćeš mnogo žabaca da poljubiš da bi ga našla. Poljubila si jednog...ajmo dalje...
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 21:10 15.11.2010

Re: Meni nije jasno...

moj pokušaj da ukažem da je bolest skuplja od zdravlja

prvo treba locirati bolesno tkivo a ti to tako pogrešno radiš...
taube taube 21:45 15.11.2010

Re: Moram da priznam da..

твоја нискост не заслужује коментар, заслужује да ти поставим нешто лепо јер имам осећај да си се препознао у тексту, не знам зашто?

uživaj dragi, taube oprašta i najniže niskosti

taube taube 21:46 15.11.2010

Re: Meni nije jasno...

nauči me
docsumann docsumann 21:55 15.11.2010

Re: Meni nije jasno...

prvo treba locirati bolesno tkivo a ti to tako pogrešno radiš...


taube taube 21:55 15.11.2010

Re: Moram da priznam da..

da, to je opšti trend u svetu, slažem se.
Domazet Domazet 22:14 15.11.2010

Ne znam da li je ovo...

taube
твоја нискост не заслужује коментар, заслужује да ти поставим нешто лепо јер имам осећај да си се препознао у тексту, не знам зашто?

uživaj dragi, taube oprašta i najniže niskosti


...upuceno meni, ali ja se jesam prepoznao. S obzirom da nisam ni Drago ni Krkar (pu, daleko bilo), nisam ni imao izbora do da se prepoznam. Dakle ja se jesam prepoznao iako mi bash ne lichim.

Taube, ono shto ja pokushavam da ti kazhem jeste da ti tekst, tako kako je postavljen, lichi na negativ ovih tragikomichnih fotki sa ikonom i popom. I mislim da nisam jedini u tome. A ti nam se, koliko vidim, na to blagonaklono osmehujesh i hocesh da nas pomilujesh po glavi. Sve strpljivo chekajuci da odrastemo i shvatimo. Drugima cu ostaviti da reaguju u njihovo ime a za sebe cu da ti kazhem da mi to nekako blesavo deluje. Poprilichno sam sedokos za milovanje po glavi. A nisam ni onizhi...
taube taube 22:30 15.11.2010

Re: Ne znam da li je ovo...

meni ne smetaju sede glave, mogu biti jako lepe, a komentar je bio upucen UNFUCKABLE-U, kako to nisi skapirao? Ne, nije tebi, nego NJEMU. ti si mi sasvim ok. a već on, beži dalje
Domazet Domazet 23:02 15.11.2010

Nemam neshto nameru...

taube
meni ne smetaju sede glave, mogu biti jako lepe, a komentar je bio upucen UNFUCKABLE-U, kako to nisi skapirao? Ne, nije tebi, nego NJEMU. ti si mi sasvim ok. a već on, beži dalje

...da radim PR Unfu ali mogu da ti kazhem da u njegovom prvom komentaru ne vidim nishta uvredljivo. Ako se tvoja replika odnosila na komentar o lichnoj povredjenosti (pa si odgovorila na pogreshnom mestu) onda moram da ti kazhem da sam i ja pomislio ono shto je on rekao. Iz teksta se stiche utisak da si naletela na nekog slepca koji te je povredio pa si ti u ljutnji oplela po gotovo chitavom mushkom rodu (sa posebnim osvrtom na srpski) i po delu zhenskog roda (opet sa posebnim osvrtom na srpski deo). Ni lichni deo teksta ni njegova etnocentrichnost ti mnogo ne pomazhu u prenoshenju poruke, inache sasvim na mestu, o vulgarizaciji srpskog drushtva. A 'Holier than thou' stav ti ne pomazhe u prenoshenju poruke o vulgarizaciji drushtva in general.
taube taube 02:53 16.11.2010

Re: Nemam neshto nameru...

holier than you - itekako pomaže, a to što ste vi predimenzionirali moje '' opletanje '' po muškom rodu vaš je problem, neverovatno kako ste se svi uzburkali kao nemirno more zbog ovog teksta, zašto?

a smešni ste mi kako lupate preporuke jedni drugima kao da sam vas, ne dao Bog fizički povredila svojim rečima,

ma, niste ukapirali tekst. kraj diskusije.
kamichak92 kamichak92 06:27 16.11.2010

Re: Moram da priznam da..

taube
pokusacu. ako ne uspem, bar sam pokusala,
ne primećujete nesmotrenost u ignorisanju pametnih? ne primećujete previd u marginalizovanju vrline? ne primećujete ogrešenje o obrazovane ljude u srbiji? ne primećujete lascivnost postavljenu iznad pravičnosti?

ako ni sada ne shvatate ja ne znam kako da vam pomognem, bar sam se potrudila.


auuu.
opasne frekvencije.
dubina jedna.
domazete sojicu, udavices se u plicaku.
marginalizatoru vrline.
taube taube 07:01 16.11.2010

Re: Moram da priznam da..

Domazet nije marginalizator vrline, niti bilo ko od muških blogera koji se nadjoše '' uvređenim i iznenadjenim '' u pitanju su - sujeta, ego i dr. a ja to muškom svetu uvek opraštam Muški svete bloga b92 voli vas vaša taube - zvučim kao Era Ojdanić
taube taube 07:02 16.11.2010

Re: Moram da priznam da..

jutro je pametnije od večeri, kako sam vas samo nasekirala sinoć a sad mi žao, nema onog blogera da mi odgovori kukusigameni
Domazet Domazet 15:34 16.11.2010

Iako je ovde jutro...

taube
jutro je pametnije od večeri, kako sam vas samo nasekirala sinoć a sad mi žao, nema onog blogera da mi odgovori kukusigameni

...ja bih da nastavim po starom. Taube, ja sve neshto mislim da si ti ta koja nije razumela tekst koji si napisala. Ali dobro, i to je mozhda neka vrsta licentiae politicae.

A sada jedan dobronameran, mada priznajem, sasvim netrazhen savet. Ti mozhesh da nastavish da delish svet na Shojice i na Sebe i Svoje. I tu onda imash dve podvarijante. Ili da nastavish da se durish shto nishta oko tebe nije perfektno (shto je izgleda sasvim unosna profesija trenutno u Srbiji) ili da rezignirano, kad vec ionako nema izbora, ponovo pristanesh na prvog sledeceg Shojica na koga naletish. I posle se josh vishe (ako je to moguce) durish. A mozhesh da pokushash da nauchish da pravish razliku izmedju Shojica i ne-Shojica i tako mozhda nadjesh neshto shto je ipak dovoljno dobro. E sada, za ovaj drugi pristup nije dovoljan samo altruistichki rad na drugima, ovo zahteva i malo sebichnog rada na sebi. I sasvim je moguce, s obzirom da iskljuchuje Holier than thou taktike, da ti zakljuchish da je ovaj drugi pristup za tebe nekorisan.
zilikaka zilikaka 22:45 16.11.2010

Re: Moram da priznam da..

a ja to muškom svetu uvek opraštam

Sestro, ja muškom svetu ne opraštam!
@Sofronije bio, Sofronije osto
EDIT: Ovo poslednje se odnosi na mene samu, a upuceno je osobi koja ce vec razumeti. Čisto da ne bude zabune.
zadnjapetoletka zadnjapetoletka 00:39 17.11.2010

Re: Nemam neshto nameru...

Taube:
a smešni ste mi kako lupate preporuke jedni drugima kao da sam vas, ne dao Bog fizički povredila svojim rečima,


Ja dao samo jednu preporuku i to za ovu tvou repliku :
Taube:
Re: Moram da priznam da..
da, to je opšti trend u svetu, slažem se.


Da si to na bilo koji nacin napisla u uvodnom tekstu ne bi ni bilo ovoliko reakcija. Reakcije su usledile na tvoj stav/tvrdnju da je Srbija nosilac tog trenda a ne da se samo prikljucila svetu kako ovde lepo priznajes.
Bojana Maljević Bojana Maljević 04:20 17.11.2010

Re: Nemam neshto nameru...

ma, niste ukapirali tekst. kraj diskusije.

Taube,
Meni je nekako žao što si dvojicu inače odličnih tipova nekako... svrstala tamo gde im nije mesto (Unfa i Domazeta). Mislim, nije mi žao zbog njih, za njih se ne brinem, nego žao mi je zbog tebe. Bez ikakve potrebe da ulazim sada u kritiku ili pohvalu teksta koji si napisala, veruj mi da ti je procena ove dvojice sasvim pogrešna. Iz čega mi se nameće pitanje: u kome sve vidiš Šojića a da ovaj to nije, odnosno: da li je tvoja percepcija problema o kojem pišeš tebi sasvim jasna. To mi je nekako ostao kao najjači utisak ovde. Ta tvoja pogrešna procena ljudi koji su sve samo ne ono što si pokušala da opišeš (uključujući i tvoj dodatni komentar pojašnjenja teksta).

Pozz i sve najbolje.
Kazezoze Kazezoze 09:48 17.11.2010

Re: Nemam neshto nameru...

Bojana Maljević
Meni je nekako žao što si dvojicu inače odličnih tipova nekako... svrstala tamo gde im nije mesto (Unfa i Domazeta)

Zaista, Domazet nemože nikako da bude Šojić, on je vec dugo u Americi i prihvatio je u potpunosti njihov način života. Njemu bi više odgovaralo poređenje sa tipičnim predstavnikom Amerike:

taube taube 11:04 17.11.2010

Re: Iako je ovde jutro...

a ako bih pocela da delim svet na patricije i plebejce, i odlucila da se ne mesam sa plebejcima, sta bi mi onda savetovao

salim se , prihvatam savet, pravicu razliku mada je tesko, ljudi glume, ljudi se pretvaraju, znate, i najveci duhovnici, kaludjeri, teolozi su se prevarili u ljudima, pogresno su ih procenili, a da se ne prevari jedna sasvim obicna taube,


kapiram, napravicu razliku i pojavice se nesto ipak dovoljno dobro, verujem u to.

sebicni rad na sebi primenjujem i smatram ga korisnim, pa zar ne vidite kako se trudim da vam odgovorim na sve komentare i pokusam pruziti ruku, pa čak i na komentare jako neprimerene i uvredljive, priznajte mi bar taj trud, aman,
taube taube 11:10 17.11.2010

Re: Nemam neshto nameru...

zadnjapetoletka, ali zar blogeri b92 ne smatraju da je u srbiji sve propalo, sve fuj, sve grozno, sve najgore na svetu? očekivala sam da ću se uklopiti u opšti trend razmišljanja blogera o srbiji, kad, gle čuda, oni ipak vole srbiju ili sebe i svoj ego u srbiji na brdovitom balkanu ali ego koji je na visini himalaja,

naravno, naravno, naravno - ovo je opšti trend u svetu.
taube taube 11:16 17.11.2010

Re: Nemam neshto nameru...

hvala Bojana,

nisam nikog nigde svrstala, oni su se nekako sami svrstali, na silu, tamo gde im nije mesto,

vidim sojica u muskarcu koji sa namerom uvredi ili povredi ženu, makar to bila i sitna uvreda, senzibilna sam,

prihvatam da ni meni percepcija problema nije jasna i sigurno je da sam ovo mogla mnogo bolje da napisem, kamo srece da sam bila obazrivija sa recima ne bih povredila unfa i domazeta sto mi nije bila namera, veruj mi, oni su sami izazvali neželjene reakcije

i tebi sve najbolje, gledala sam Nož pre neki dan, zašto nisi sišla s voza kad je žarko trčao, ja bih sišla ja bih mu oprostila
g.radicevic g.radicevic 11:55 17.11.2010

Re: Nemam neshto nameru...

nisam nikog nigde svrstala, oni su se nekako sami svrstali, na silu, tamo gde im nije mesto,

naravno, da su sami
ali po tvojem aršinu,
jedino ispravnom i nepogrešivom
freehand freehand 11:58 17.11.2010

Re: Nemam neshto nameru...

naravno, da su sami
ali po tvojem aršinu,
jedino ispravnom

Ćuti bre
g.radicevic g.radicevic 12:21 17.11.2010

Re: Nemam neshto nameru...

Ćuti bre

a šooo ???
ceniš da će opet padne šamaranje
vaspitno
freehand freehand 12:28 17.11.2010

Re: Nemam neshto nameru...

g.radicevic
Ćuti bre

a šooo ???
ceniš da će opet padne šamaranje
vaspitno

Jok, cenim da je rečeno što je rečenim moralo biti , a da će sve ostalo biti jedan veliki moleban za duše zabludelih.
Pa ako već bit mora - neka bude bez sasluženja.
Unfuckable Unfuckable 12:37 17.11.2010

Re: bogatstvo jezika

senzibilna sam,

heh, obožavam eufemizme!
g.radicevic g.radicevic 12:51 17.11.2010

Re: Nemam neshto nameru...

Pa ako već mora - neka bude bez sasluženja.


Bojana Maljević Bojana Maljević 15:50 17.11.2010

Re: Nemam neshto nameru...

vidim sojica u muskarcu koji sa namerom uvredi ili povredi ženu, makar to bila i sitna uvreda, senzibilna sam,

Pa to ti kažem. Mislim da njima nije bila namera da te vređaju (možda sam ja jedna od onih naivnih koje veruju da će ih muškarci poštovati ako ne primećuju njihove uvrede ili obuku mini suknju ali za slučaj da nisam: ova dvojica su, bre, skroz okej. Umeju da budu nestašni ali nije svaki nestašan muškarac Šojić. Lično mislim da ni taj Šojić nije adekvatno poređenje za to što si htela da kažeš, ali 'ajde.

i tebi sve najbolje, gledala sam Nož pre neki dan, zašto nisi sišla s voza kad je žarko trčao, ja bih sišla ja bih mu oprostila

Hvala.
Kakva bi to melodrama bila da je ona sišla sa voza? Oprostila je ona njemu, ali nije želela više da živi u prošlosti. Pa je krenula dalje. Možda je pogrešila.
Pozz
Bojana Maljević Bojana Maljević 16:10 17.11.2010

Re: bogatstvo jezika

Unfuckable
12:37 17.11.2010
Re: bogatstvo jezika
senzibilna sam,

heh, obožavam eufemizme!

Evo, recimo, vidi primer (preuzela sam ulogu Unfovog prevodica na srpski, na tvom postu, svesno se izlažući riziku od mogućeg zavitlavanja):
Ti daješ objašnjenje i kažeš: senzibilna sam.
Unf ti ne kaže: sestro, malo je reći da si senzibilna - preterala si i nisi ništa skapirala, potpuno si pogrešno doživela ono što sam hteo da kažem, nije mi na pamet palo da te vređam ali moram da se šalim kad već ozbiljno ne shvataš samu sebe, bla, bla.... (šta bi već Unf mogao da kaže kada bi govorio srpski...

Umesto svega toga on kaže: obožavam eufemizme.
Njegova vrcavost ume da nervira, ali mislim da mu namera nije da vređa.
Nadam se da razumeš da ovo pišem u prilog tvojoj temi, a ne zbog odbrane Unfa.

Eufemizam (grč. euphemos = dobar govor; eu = dobar, pheme = govor) figura je kojom se neki izraz zamjenjuje drugim, ali u blažem obliku, zbog bontona, društvenih, religioznih i drugih razloga.

taube taube 16:14 17.11.2010

Re: Nemam neshto nameru...

dragi kazezoze, nisam znala da je i domazet u americi, mislila sam samo da je gosn. dali76 koji se oduševljava što je u teksasu dozvoljeno pucati na provalnike u kuću , s kim si takav si <_<
taube taube 16:17 17.11.2010

Re: Nemam neshto nameru...

odakle ti ideja da smatram sebe jedino ispravnom i nepogrešivom, baš sam suprotno od toga, grešim svaki minut, ma svaki sekund, i trčim da ispravim grešku, radi li još neko ovde tako?
taube taube 16:25 17.11.2010

Re: Nemam neshto nameru...

da, bojana, naši večiti dečaci, nestašni i u pravu si, taj šojić nije adekvatno poredjenje pa su mi i napravili pobunu na brodu baunti , nisam potonula, ipak nisam baš toliko slaba

ah, pa da je ona sišla s voza ne bi se ispovedio onom efendiji ili hamdiji - genijalnom Berčeku, lakše mi da kažem, i rekao da je radjao kao suva drenovina, tako da ' ispade ' tužno, pomislih da je sišla, možda bi ipak bilo plodonosno,

i hvala ti na komentarima, pomažu mi da budem blaža prema našim večitim dečacimamoram, nema mi druge,
taube taube 16:29 17.11.2010

Re: bogatstvo jezika

ih, bojana, znam, znam bre šta je eufemizam i kapiram Unfa i njegovo zezanje i vrcavost i to me je nerviralo ali više me ne nervira, naučila sam da diskutujem i ja kroz šalu kao i svi ovde a ne onako preozbiljno kako sam bila počela, zbog te preozbiljnosti umalo da stradam
Bojana Maljević Bojana Maljević 16:43 17.11.2010

Re: Nemam neshto nameru...

da, bojana, naši večiti dečaci, nestašni i u pravu si, taj šojić nije adekvatno poredjenje pa su mi i napravili pobunu na brodu baunti , nisam potonula, ipak nisam baš toliko slaba

Ne daj se I pazi: to su oni koji su u detinjstvu nemilosrdno potapali i devojčice u bazenu.
U igri, naravno. Ja ih zbog toga volim. Pre će biti da tvoji Šojići nastaju od onih kojima je bilo "ispod časti" da se igraju sa devojčicama...
i hvala ti na komentarima, pomažu mi da budem blaža prema našim večitim dečacima

Nema na čemu.

@ Unf: ako samo zucneš nešto na temu bazena...
taube taube 16:47 17.11.2010

Re: Nemam neshto nameru...

auh freehand, niti mislim da ti je duša zabludela niti sam baš ja ta koja će da je spašava, ko sam ja da sudim?

pogreših što uzeh Šojića kao primer i dobih revoluciju na blogu muški svet mi se pobunio, šta ću sad?

evo, šta mi bila namera: ako već muški svet ženu shvata kao slatko voće zašto joj otkine deo psihološke jabuke? svakodnevni život u svetu se sveo na isprobavanje bilo koga i bilo čega. niko neće da kupi ni auto ni konja a da ga ne proba, takodje se oprezno koristi hrana koja se ranije nije uzimala muškarac je tak koji neprestano nešto proba sa ženama, testira, i tu spada i njegova skolonost igranja vatrom, i to je utisak koji većina žena ima od pamtiveka, a pogotovo u današnje vreme, pošto muškarac ima konkretan cilj, njegova isprobavanja se mnogo lakše uočavaju, čak i kada su skrivena, čak i tada dragi moj freehand jer se muška aktivnost oko žena očekuje po definiciji. dakle - isprobavanje, klasična degustacija i ako prodje prodje, ako ne prodje nije prošlo, naravno, žena je u stanju da odmah primeti ovakvu vrstu taktike i nemoj joj zameriti što to ume ili što to umem IIIIIIII koji je problem, samo i jedino - prazna obećanja da će se ili pre ili posle degustacije pojaviti a neće, ako se više nećete pojaviti recite brate otvoreno, nemojte se skrivati, eto odakle asocijacija na šojića koji je obećavao svašta onoj mučnoj ženi pa je ostavio da živi sama sa detetom u kartonskoj kutiji a šojić živi u dvorcu, eto, možda mi taj nesrećni šojić bio pogrešna asocijacija ali suština je čini mi se, ista, reagujem i na najmanju laž i uvredu koja mi je upućena sa muške strane, odakle i ovaj tekst
taube taube 16:53 17.11.2010

Re: Nemam neshto nameru...

bojana, biće da je tako, pokušaću da se okrenem ovima koji su potapali devojčice u vodu, a da batalim one kojima je to bilo ispod časti, rekla bih da su ovi koji potapaju iskreniji od ovih koji glume da im je to ispod časti, a ja mislila da su bolji ovi kojima je to bilo ispod časti i koji su izigravali neku high art a sada shvatih da je sve potpuno suprotno, oni koje sam želela bili su od onih '' niti smrdi niti miriše '' dok se kod ovih derana koji potapaju devojčice u vodi odmah sve vidi i sve zna, otvoreniji su, nisam to cenila, pogrešni izbori , šta da radim, biram pametnije sledeći put, i hvala na ovolikom trudu oko mene, ma to i nije zbog mene nego zbog unfa, ali nema veze, prijao mi je ovaj virtuelni razgovor sa tobom
g.radicevic g.radicevic 16:55 17.11.2010

Re: Nemam neshto nameru...

odakle ti ideja da smatram sebe jedino ispravnom i nepogrešivom

ja uopšte nemam ideje
samo čitam,

g.radicevic g.radicevic 17:00 17.11.2010

Re: Nemam neshto nameru...

tu spada i njegova skolonost igranja vatrom


Savršenstvo vatre...

Ako te uprlja blato i otruje gorčina
oni to sigurno čine iz njima časnih pobuda.

Moralni zakon vode je: da udavi.
A vatre: da sagori sve što joj je u zagrljaju.

Blatu je umetnost da blati. Gorčini da je žešća.
Oni u tome vide čistotu dobrih običaja.

Sve ima svoj stvaralački sjaj i krepost.
Sve ima etiku sopstvene prirode.

Tvoje je s kim si, kud prolaziš i šta gutaš.
I zato, sve što ti je strano posmatraj

blagonaklono. Jer i tvoje je rasuđivanje,
Jer i tvoje je delanje za nekog nasilje i bol.


M.Antić
freehand freehand 17:03 17.11.2010

Re: Nemam neshto nameru...

@ Unf: ako samo zucneš nešto na temu bazena...

Sad mi stiže PP od Unfa. Kaže, napiši Bojani samo jedno "Zuc".
Šta mu to znači?
taube taube 17:07 17.11.2010

Re: Nemam neshto nameru...

ti i shvataš na svoj nepogrešiv način
taube taube 17:11 17.11.2010

Re: Nemam neshto nameru...

htedoh reći čitaš me i shvataš me na svoj nepogrešiv način
taube taube 17:15 17.11.2010

Re: Nemam neshto nameru...

radicevic, hvala, divna je pesma,

čuvanje svete vatre prostire se od severnoameričkih indijanaca, antike pa do angkora, možda zbog toga što nas mami da se sa njom igramo
Domazet Domazet 17:17 17.11.2010

Crna zheno shta uradi...

...unishti mi Image jednom jedinom rechenicom!
Bojana Maljević

Meni je nekako žao što si dvojicu inače odličnih tipova nekako... svrstala tamo gde im nije mesto (Unfa i Domazeta)...

Odlichan tip!? Kakav crni odlichan tip!?? Vishegodishnji naporan blogovski trud i tolike Trubadureve neprospavane noci odoshe u dim...Odlichan tip!!? Ovo se ne oprashta...
g.radicevic g.radicevic 17:34 17.11.2010

Re: Nemam neshto nameru...

hvala, divna je pesma,


sve što ti je strano posmatraj

blagonaklono
. Jer i tvoje je rasuđivanje,
Jer i tvoje je delanje za nekog nasilje i bol.
g.radicevic g.radicevic 17:37 17.11.2010

Re: Nemam neshto nameru...

napiši Bojani samo jedno "Zuc".
Šta mu to znači?

sram te bilo
mator čovek,
načitan
a neznaš šta mu to znači
taube taube 20:07 17.11.2010

Re: Nemam neshto nameru...

sve što ti je strano posmatraj

blagonaklono. Jer i tvoje je rasuđivanje,
Jer i tvoje je delanje za nekog nasilje i bol. - svakako, to vazi za sve nas
Unfuckable Unfuckable 21:38 17.11.2010

Re: Crna zheno shta uradi...

Odlichan tip!? Kakav crni odlichan tip!?? Vishegodishnji naporan blogovski trud i tolike Trubadureve neprospavane noci odoshe u dim...Odlichan tip!!? Ovo se ne oprashta...

slažem se. Ja se ubih da ispadnem "bad" i onda ovo.
Mislim da je vreme da pozovemo Karagaću, ova mala nam je sasvim ruinirala brižljivo kreiran image
maca22 maca22 21:48 17.11.2010

Re: Nemam neshto nameru...

taube
dragi kazezoze, nisam znala da je i domazet u americi, mislila sam samo da je gosn. dali76 koji se oduševljava što je u teksasu dozvoljeno pucati na provalnike u kuću , s kim si takav si <_<

Kako nisi primeitla. Vecito osudjuje nas (koji zivimo ovde) kad kazemo da nam nesto (ovde gde mi zivimo) smeta.
Domazet Domazet 22:24 17.11.2010

Aman...

...opet dupli post? Ma(r)xo, spashavaj kuma, shta je bre ovo?
Domazet Domazet 22:26 17.11.2010

Re: Hebo me Ajnshtajn...

maca22
taube
dragi kazezoze, nisam znala da je i domazet u americi, mislila sam samo da je gosn. dali76 koji se oduševljava što je u teksasu dozvoljeno pucati na provalnike u kuću , s kim si takav si

Kako nisi primeitla. Vecito osudjuje nas (koji zivimo ovde) kad kazemo da nam nesto (ovde gde mi zivimo) smeta.

...da me hebo! Tako mi sad i treba, shta mi bi njega da pominjem!?[
taube taube 22:51 17.11.2010

Re: Nemam neshto nameru...

avaj, nisam primetila, ali znam da vecito osudjuju nas ovde, oni bi sve to bolje ovde napravili, ali nisu ovde. pobegli? ups, opet prejaka reč, taube, taube kad ćeš se naučiti pameti
maca22 maca22 22:55 17.11.2010

Re: Nemam neshto nameru...

taube
avaj, nisam primetila, ali znam da vecito osudjuju nas ovde, oni bi sve to bolje ovde napravili, ali nisu ovde. pobegli? ups, opet prejaka reč, taube, taube kad ćeš se naučiti pameti

Domazet Domazet 00:46 18.11.2010

Nego shta nego...

taube
avaj, nisam primetila, ali znam da vecito osudjuju nas ovde, oni bi sve to bolje ovde napravili, ali nisu ovde. pobegli? ups, opet prejaka reč, taube, taube kad ćeš se naučiti pameti

...pobegao. Kak'a crna prejaka rech!? Dojadili mi Shojici. 'Ajde dobro, i Shojicke (ovo ja samo zbog rodne ravnopravnosti, razume se...)
Bojana Maljević Bojana Maljević 03:29 18.11.2010

Re: Nemam neshto nameru...

i hvala na ovolikom trudu oko mene, ma to i nije zbog mene nego zbog unfa,

Vidi, moje simpatije prema Unfu su sasvim otvorene.
No, ovo je bilo zbog tebe. Ti si nekako krivo krenula.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana