Planeta| Politika

Vikiliks, pa šta?

Glas Amerike RSS / 03.12.2010. u 04:56

„Dozvolite da citiram austrougarsku uzrečicu: 'katastrofa je, ali nije ozbiljno'“, komentarisao je curenje američkih diplomatskih depeša na Vikiliksu, bivši savetnik za nacionalnu bezbednost Zbignjev Bžežinski.

Vodećem američkom političkom strategu pridružio se i šef Pentagona, Robert Gejts. „Bez obzira na 'Vikilis' sve ostaje isto. U svetu nas jedni poštuju, drugi nas se plaše, a trećima smo potrebni.“

Treba primetiti da se ni Gejts ni Bžežinski nisu okomili na osnivača Vikiliksa, Džulijana Asanža. Međutim, njihov glas jedva se čuje u kovitlacu osuda i izliva gneva protiv Asanža u čemu se takmiče mnoga istaknuta američka imena.

Sara Pejlin, popularna bivša republikanska potpredsednička kandidatkinja zahteva od Pentagona da uhvati Asanža, na isti način na koji, kako je rekla, „naši vojnici love pripadnike al-Kaide i Talibana.“ Majkl Hakabi, još jedan potencijalni republikanski predsednički kandidat, nastavlja taj trend: „Džulijanu Asanžu treba suditi za izdaju i izreći mu smrtnu kaznu.“

Tome treba dodati i Interpolovu crvenu poternicu protiv Asanža. Izdata je na zahtev Švedske za navodno silovanje i seksualno zlostavljanje, ali prema tvrdnji Asanžovog advokata, protiv njega zbog nedostatka dokaza u Švedskoj još nije zvanično podignuta optužnica.

Uzbuna oko „Vikiliksa“ prikrila je i neke bitne činjenice. Na primer, subverzivnim hakerstvom se uveliko bave i velike i male države. Pre nekoliko meseci kineska vlada upala u mrežu američkih bezbednosnih agencija i Pentagona. Punih 15 minuta izvlačeni su podaci iz tih institucija. Stvar je zataškana objašnjenjem da se kod Kineza dogodila „greška“.

A, u septembru se pojavio misteriozan virus u iranskom nuklearnom programu, za koji se sumnja da je stigao iz Izraela, najvećeg pobornika vojnog napada na Iran zbog nuklearnih ambicija te zemlje. I Vikiliks je ovih dana bio žrtva hakerskih napada, za koje neki sumnjaju da su delo američkih vladinih agencija.

Šta na kraju zaključiti nego da su standardi dvostruki. Jedni važe za moćne i uticajne, a drugi za sve ostale. 



Komentari (106)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

dant.gwyrdd dant.gwyrdd 06:30 03.12.2010

Eh ta izdaja...

„Džulijanu Asanžu treba suditi za izdaju i izreći mu smrtnu kaznu.“

Eh, još kad bi Asanž bio američki državljanin, pa da ova izjava i ima nekog smisla.
wukadin wukadin 08:45 03.12.2010

Re: Eh ta izdaja...

Та Сара је стварно "геније". И више него Пера Којот.
Ако постане прва преЦедница на следећим изборима, верујем у мајански календар...
wukadin wukadin 11:01 03.12.2010

Re: Eh ta izdaja...

Упс, грешком натоварих Сари овај бисер. Има их доста и без тога.
Не знам ко је тај Хакаби, но чини ми се да је уживео у улогу Судије Дреда.
nsarski nsarski 19:29 04.12.2010

Re: Eh ta izdaja...

Не знам ко је тај Хакаби

Majk Hakabi je bivsi guverner Arizone, baptist preacher i predsednicki kandidat. Povremeno se bavi komedijom i pojavljuje na TV. Drugim recima "man of God" koji je javno pozvao na ubistvo Asanza jer tako, valjda, Bog hoce.
Dr M Dr M 08:18 03.12.2010

Dvostruki standardi, pa šta?


"Šta na kraju zaključiti nego da su standardi dvostruki. Jedni važe za moćne i uticajne, a drugi za sve ostale. "

To nisu izmislili ovi "ostali".
vojislav948 vojislav948 11:58 03.12.2010

Re: <FONT style="BORDER-BOTTOM: 0px; BORDER-LEFT: 0px; PADDING-BOTTOM: 0px; MARGIN: 0px; OUTLINE-STYLE: none; OUTLINE-COLOR: inv



То нису измислили ови "остали


Šta smo mi od njih prepisali. Sve ili skoro sve.
mikimedic mikimedic 08:37 03.12.2010

dakle

ovo je

g e n i j a l n o

„Dozvolite da citiram austrougarsku uzrečicu: 'katastrofa je, ali nije ozbiljno'“, komentarisao je curenje američkih diplomatskih depeša na Vikiliksu, bivši savetnik za nacionalnu bezbednost Zbignjev Bžežinski


olivera2804 olivera2804 11:01 03.12.2010

Re: dakle


austrougarsku


?
Mrs Who Mrs Who 12:18 03.12.2010

Re: dakle

ZBIGNIEW BRZEZINSKI, former adviser, U.S. National Security: Well, you know, the best assessment I can give is to cite a phrase which used to be used very often in Vienna when it was the capital of the Austro-Hungarian Empire.

And when some crisis would take place, it would be said, it's catastrophic, but not serious. And this is the way I look at.

[url=http://www.pbs.org/newshour/bb/government_programs/july-dec10/weakileaks2_11-29.html][/url]
wukadin wukadin 08:40 03.12.2010

Да се једном сложим

Па и морам са таквим ауторитетом као што је Збиг. Мада ми је био занимљивији кад је предлагао Г14 (у међувремену добисмо Г20).
Стварно, мислим да није Викиликс баш толики цунами, занимљиво је да га нико ван политичког Запада тако и не види. Из Индије и Русије су већ тако експлицитно рекли, Кина мислим да се није ни оглашавала.

U svetu nas jedni poštuju, drugi nas se plaše, a trećima smo potrebni.


Ако нема четвртих, биће их ускоро, будите сигурни.
Знам бар једног повећег кандидата који ће прећи из групе три у будућу четврту. Порастом домаће потрошње и губитком монополоа долара нећете му бити много потребни.
vojislav948 vojislav948 08:51 03.12.2010

Викиликс, па шта



Шта на крају закључити него да су стандарди двоструки. Једни важе за моћне и утицајне, а други за све остале.


Debeo obraz oni imadu. Zaista mogu sve, a njima niko ne može ništa.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 08:54 03.12.2010

Šta reći sem...

... tako vam i treba.
seceranac seceranac 09:16 03.12.2010

Joseph McCarthy

zapad opet pokazuje svoje "demokratsko" lice
kako li ce se zvati najnoviji Joseph McCarthy?

a posledice ovoga ce biti mnogo vece nego sto se misli, pitam se kada ce opet neki strani diplomata da se otvori i iskreno prica pred americkim kolegama?!
yugaya yugaya 09:34 03.12.2010

streberski, nego kako :)

BAd,baaaad wolfie.

No, eto, lepo je videti jedan ovoliko izbalansiran blogic - brojim dva citata, dva paragrafa kobajagi na temu, pa onda dva spinovana poena za suprotnu stranu uz sve zakljucak :
Šta na kraju zaključiti nego da su standardi dvostruki. Jedni važe za moćne i uticajne, a drugi za sve ostale.

Evo placem.

Nego, meni zapalo za ekran ovo:

“Sada se nalazi na raskršću i primorana je da se opredeli za učlanjenje u EU i NATO. Lično ne razumem šta će Srbija time dobiti. NATO je organizacija u mirovanju koja postoji samo zato što SAD tako žele, a EU je zajednica koja je očigledno finansijski obogaljena, koja ne zna šta želi, ni kolika hoće da bude”, smatra Mejer.

“Te su organizacije pre deset godina bile važne za razvoj regiona, ali danas nije tako. Srbija treba dobro da razmisli u kakvom savezu želi da bude sa takvim organizacijama. Ali nažalost, svi vaši političari se priklanjaju Zapadu, što Vašington i Brisel naširoko koriste”, zaključuje Mejer.

(bivši šef CIA za Balkan o Vikiliksu)
maca22 maca22 23:29 03.12.2010

Re: streberski, nego kako :)

yugaya
pa onda dva spinovana poena za suprotnu stranu ...

Koji sugerisu da sve to i niiije toliko važno.
wukadin wukadin 09:37 03.12.2010

И не треба Викиликс да вас брине

Треба да вас брине задах економског распадања.
Sic transit gloria mundi
filantrop filantrop 10:42 03.12.2010

Re: И не треба Викиликс да вас брине

wukadin
Треба да вас брине задах економског распадања.
Sic transit gloria mundi


Корпоративни дуг се повећава, али не и машине и опрема којом би се произвела зарада за сервисирање дуга. Како се стање у привреди погоршава, сервисирање додатног дуга ће бити додатни проблем.

laku noc
jinks jinks 10:31 03.12.2010

Mozda ce

deo ovoga sto se desilo ubrzati neke medjunarodne procese. Ako se pogleda koliko, zbog formalnosti i inercije, traju na primer pravni procesi u civilizovanom svetu generalno (gde je godina mera vremena ... setite se onog vica o ocu i sinu advokatu, gde sin advokat prvog radnog dana vansudskom nagodbom resi spor oko medje star 40 godina, na sta mu otac advokat kaze "bu.... jedna, pa tebe je ta parnica hranila i skolovala" ) zamislite samo kako je u medjunarnodnom pravu, diplomatiji i u medjunarodnim procesima (tu se vreme meri desetinama i stotinama godina).

Mozda ce ovo sto se desilo privremeno malo smanjiti inerciju diplomatskih procesa, i ubrzati neke promene (koje verovatno najvise odgovaraju upravo US, naizgled najvecoj zrtvi curenja podataka).
zadnjapetoletka zadnjapetoletka 10:38 03.12.2010

Pitanje

U svetu nas jedni poštuju, drugi nas se plaše, a trećima smo potrebni


Ne znam ni za koga da spada u prvu kategoriju (ne znaci i da ih nema), ovih iz trece ima, takvih ima uvek. Oduvek sam zeleo da cujem nekog autenticnog da mi iskreno kaze-kakv je to osecaj kad te se neko plasi? Prija li? Oseca li se od toga bolje?
wukadin wukadin 10:48 03.12.2010

Re: Pitanje

Не знам колико може да се пореди, али јаче је од мене
Један мој "другар" (у ствари више смо га сви избегавали) се на једној журци напио и био стварно смешан, чак смешнији него иначе. Онда је то извесна Тања некоме рекла. А овај ће на то "Шта с*** она сељанчура, нису ми се сви смејали, сви су ме се плашили!"
Можда је он стекао такав утисак јер су сви бежали да не би на њих бацио пеглу
mikimedic mikimedic 10:56 03.12.2010

Re: Pitanje

U svetu nas jedni poštuju, drugi nas se plaše, a trećima smo potrebni


jedni ga hvale, drugi zale
treci kazu 'e moj brale
taj je bio kvaran kao supalj zub
filvas filvas 11:07 03.12.2010

Powerleaks

Posledice Vikiliksa neće biti same po sebi toliko drastične, ali je problem što su one deo šireg konteksta urušavanja američke globalne moći.

Zato ni Bžežinski nema razloga da se okomi na Asanža. Zapravo, njemu ovakav razvoj i ide na ruku jer podržava njegove argumente o "političkom budjenju" u svetu, a samim tim i o vrsti politike koju on predlaže, kako bi se moć sačuvala.

Recimo, ako neko misli da će Kina da ukine Severnu Koreju da bi je predala Amerikancima, onda se grdno vara. To će moći da se dogodi samo po cenu strateške prerasopodele uticaja u azijsko-pacifičkom regionu na čemu Kina insistira već neko vreme. S tom svrhom je prošle godine američkim posmatračima velike proslave revolucije priredjeno neprijatno iznenadjenje u vidu nove pacifičke flote, koja je tehnologijom i veličinom prevazišla očekivanja.

Za mene je ipak najvažnije pitanje demokratije na zapadu. To je najveća vrednost koja se ne sme ni u kom slučaju žrtvovati. Imam male nade, ali to je svet kome mi pripadamo, i protiv pojave fašizma moramo da se borimo, makar to zahtevalo da zaboravimo šta je ko radio do juče.
monamia monamia 11:43 03.12.2010

Re: Powerleaks

No, eto, lepo je videti jedan ovoliko izbalansiran blogic



ni intrigantnije priče, ni atraktivnijeg sadržaja, ni aktuelnije teme..a ovakav bledunjav, sitan tekst !!

Zen Master Zen Master 11:45 03.12.2010

Re: Powerleaks

filvas


Za mene je ipak najvažnije pitanje demokratije na zapadu. To je najveća vrednost koja se ne sme ni u kom slučaju žrtvovati. Imam male nade, ali to je svet kome mi pripadamo, i protiv pojave fašizma moramo da se borimo, makar to zahtevalo da zaboravimo šta je ko radio do juče.

Pa sad ne bih da vam gasim i to malo nade ali demokratija na zapadu ne postoji i to jako odavno, postoji jedino i samo plutokratija i propratni pozorišno medijski šou koji ima za cilj da stvori iluziju nekakve volje naroda, slobodnih izbora bla bla bla.
Uostalom pogledajte i sami slučaj gradjanina Juliana A. fantomskih optužbi i crvenih poternica, ukidanja domena wikileaks.org na Amazon serverima, javno pozivanje na linč i mi tu pričamo o nekoj navodnoj demokratiji, nije to nikakva demokratija već sebična imperija kojom vladaju korporacije i bogatuni a sirotinja se igra glasanja i biranja Baraka W. Obama(mesaje) kao novog imperatora.
By the way Benito Musolini je svojevremeno rekao da je pravo ime za fašizam trebalo da bude korporativizam jer je koren takvog sistema povezivanje velikog korporativnog kapitala i državnih institucija. Prema tome gdine filvas o kakvoj vi to borbi protiv pojave fašizma govorite zapitajte se malo...

P.S. Imate predvidjanje ozbiljnih finansijskih analitičara tipa Damon Vickers-a da ukoliko Kina prestane da kupuje američke državne obveznice ceo finansijski sistem će se urušiti u roku od samo 15 dana. Što će reći preraspodela moći je odavno već izvršena a ovo sada je samo tužno koprcanje američkog slona na staklenim nogama koji je krenuo da pada dole i ništa više...
wukadin wukadin 12:09 03.12.2010

Re: Powerleaks

Recimo, ako neko misli da će Kina da ukine Severnu Koreju da bi je predala Amerikancima, onda se grdno vara. To će moći da se dogodi samo po cenu strateške prerasopodele uticaja u azijsko-pacifičkom regionu na čemu Kina insistira već neko vreme.


Има ту још нешто.
Замислите уједињену Кореју, после неког разорног рата (а друго сада изгледа као тешко могуће). Север је сравњен са земљом, ни на Југу није много боље (Сеул је у домету топова НДР Кореје). Коме се Кореја обраћа за помоћ, која јој је сигурно неопходна?! Не само због разарања, него и зато што добија 20 милиона људи који су инкомпатибилни капиталистичком систему.
Америка је већ дужна и ружна, осим тога давно је био Маршалов план, сад не деле помоћ тек тако. Јапан има својих проблема, осим тога јапанска застава на пакету са помоћи (како је ред да се истакне) је била симбол окупације - и тако би је доживели не само на Северу, него и на Југу. Остаје само Кина. Већ постоје пројекције по којима је уједињена Кореја део кинеске интересне сфере. Да не говоримо да деле исте конфучијанске вредности, ту је и економска размена...
Наравно, НР Кина има веома мали "апетит за ризик", што је сасвим разумљиво имајући у виду последња два века. То је можда највећи проблем силе у успону, можда још већа предност. Зато тешко да би бланко подржали америчку авантуру, а и зашто би ако могу још нешто да ућаре... Али ако се једном Кореја уједини огњем & мачем, другачије је сам мало вероватно, питање је коме ће то заправо одговарати.
wukadin wukadin 12:13 03.12.2010

Re: Powerleaks

Pa sad ne bih da vam gasim i to malo nade ali demokratija na zapadu ne postoji i to jako odavno


da. uvek se i krio. od grcke na ovamo. i grcki sistem bio je elitaran, robovlasnicki. gradio se iskljucivo na veri u prevashodstvo polisa nad 'varvarima' u cijem obrucu se radjao i razvijao. unutrasnji neprijatelj je uvek bio glavni motiv: ili pelaski varvarizam, ili propersijski monarhizam. militarizam, rat radi rata, konstantni ratovi, bez predaha, za 'zastitu i sirenje interesa' demokratije. centralisticki skoro od pocetka - orijentacija na atinu, cesto sprovodjena silom. kao sustinska oligarhija istrebljivala je sve kriticke umove, 'intelektualce', pa eto npr jednog sokrata... helenisticka grcka je jednostavno organski nastavila tu 'demokratiju' u najcistijem svom vidu - autokratije (od aleksandra do svog kraja). rim je ovo samo doradio, lisio 'demokratiju' nominalne vrednosti polisa i pokazao njeno pravo lice tokom faze republike, zatim sa tog lica skinuo sminku tokom avgustovske epohe ciste autokratije. francuska gradjanska revolucija, koja postade potom i svetska samo je ponovo zamaskirala autokratiju, okrenula malo proces unazad, sakrila tragove. ako hocete cist primer gde su ispunjeni svi gorenavedeni uslovi onda je to pre svega - burzoaska revolucija i evropska uredjenja kao njeni plodovi. autokratija nacisticke nemacke, oligarhija engleske, ili 'demokratska' amerika (oba ova zajedno) su samo specificni primeri direktne evolucije posleburzoaskog, skrivenog fasizma. nema na svetu zapravo vise niedne drzave koja nije postavljena na temelju fasizma i postoji nezavisno a pogotovo ne protivno fasizmu. to sto je pojam nacija stavljen vise pojma naroda - prvi je znak fasizma. to sto je pojam nacija danas 'prevazidjen' pojmom 'gradjanin sveta' ultimativni je izraz fasizma. kraj price.
J. A. Buchilov
filvas filvas 13:36 03.12.2010

Re: Powerleaks

Kina ne može da se odrekne tolikog tržišta bez ogromnih posledica po sebe. Zato ne treba očekivati nagli sunovrat, ili bolje reći, ne treba ga ni priželjkivati. Mnogo je verovatnija spora primopredaja štafete.

Cinizam ne treba da bude naše opšte stanje duha. Ne treba suzbijati veru u demokratiju samo zato što ona ne funkcioniše. Dokle god imamo demokratski pogled na svet, dotle imamo šanse da demokratizujemo politički sistem.

Najveća nesreća nije to što su Amerikanci uradili nama ili Iraku, nego ono što su uradili sebi. Jer propast Amerike kao uzora širokih narodnih masa daje krila tiranima širom sveta, koji onda mogu da kažu, šta hoćete, demokratija nigde ni ne postoji, budite srećni što ste živi! Ovo nije pitanje činjenica, već percepcije. Život je borba za pravdu.
wukadin wukadin 14:16 03.12.2010

Re: Powerleaks

Najveća nesreća nije to što su Amerikanci uradili nama ili Iraku, nego ono što su uradili sebi.


Извини, али ја тако не могу да гледам на ствари.

Jer propast Amerike kao uzora širokih narodnih masa daje krila tiranima širom sveta


Све нешто патим од болова.
Демократија је ионако досадна, а онако како се на Западу посматра веома ограничена. Зиновљев вели да је сума демократије у социјализму и капитализму била иста, пошто је у социјализму била већа демократија на радном месту.

Ovo nije pitanje činjenica, već percepcije.


Слажем се.
Моја перцепција је једнако вредна колико и твоја. Тако можемо поредити и перцепције Барака Обаме и Махмуда Ахмединеџада

Život je borba za pravdu.


Живот је борба за опстанак властитог облика живота.
Filip2412 Filip2412 16:15 03.12.2010

Re: Powerleaks

wukadin
to sto je pojam nacija stavljen vise pojma naroda - prvi je znak fasizma. to sto je pojam nacija danas 'prevazidjen' pojmom 'gradjanin sveta' ultimativni je izraz fasizma. kraj price.
Ovone kapiram. Kao gradjanin Kosmosa, gde se ja tu uklapam?
filvas filvas 19:32 03.12.2010

Re: Powerleaks

Stari Vukadine, recju demokratija se ne oznacava samo jedna vrsta politickog sistema, nego je to i ideoloska pretpostovka na kojoj je taj sistem zasnovan, a to je da su svi ljudi u principu jednaki. Kapitalizam nije isto sto i demokratija i te stvari ne treba mesati. Demokratija je u velikoj krizi, ali ono sto pokusavam da kazem je da je ne treba zbog toga ukinuti. Treba suzbiti one prakse ustanova demokratskog sistema koje nisu u skladu sa proklamovanim ciljevima i vrednostima. Pocevsi od tzv. Rata protiv Terora.

Jer ako ne daj boze, istocnjacke despotije i drzavni kapitalizam njihovih korporacija zavladaju svetom, pravicemo Klintona od blata. Eto, kad pocnu da zidaju kineski most, obidji malo gradiliste i popricaj sa radnicima da vidis jel su srecni.
maca22 maca22 20:15 05.12.2010

Re: Powerleaks

Filip2412
wukadin
to sto je pojam nacija stavljen vise pojma naroda - prvi je znak fasizma. to sto je pojam nacija danas 'prevazidjen' pojmom 'gradjanin sveta' ultimativni je izraz fasizma. kraj price.
Ovone kapiram. Kao gradjanin Kosmosa, gde se ja tu uklapam?

E zbog takih ko što si ti, biće smak sveta.
seceranac seceranac 11:43 03.12.2010

dEMOKRATIJA

evo sada su mu u zemlji slobode govora i demokratije uklinuli domen wikileaks.org

ukinuli su mu domen iako ne postoji ni jedna presuda niti optuznica da je objavljivanjem podataka prekrsio i jedan jedini zakon u americi niti bilo gde u svetu
wukadin wukadin 12:19 03.12.2010

Re: dEMOKRATIJA

Парола са студентског протеста 1996/97 (кад су Американци Милошевића сматрали фактором мира, а Холбрук му је био редован гост на канабету):
Реч ДЕМОКРАТИЈА је настала од грчке именице ДЕМОС и српског глагола КРАТИТИ.
mrdax mrdax 12:20 03.12.2010

Pa nista

Wikileaks je za samo godinu dana izbacio vise podataka o ratu u Afganistanu i Iraku nrgo sve novine zajedno u zadnjih deset godina kao i 250 000 depesa americke diplomatije
Naravno niko se previse nije uzbudio. Samo su ga stavili na interpolovu listu i obaraju sajt svakodnevno. Bas deluje onako status quo.
Jos kada pocetkom 2011 izadje 5 GB o poslovanju " Bank of America" i ostalih onda ce verovatno da ga proglase za vrhovne izdajnike kao u Orvelovoj 1984 .

wukadin wukadin 12:25 03.12.2010

Re: Pa nista

Jos kada pocetkom 2011 izadje 5 GB o poslovanju " Bank of America" i ostalih onda ce verovatno da ga proglase za vrhovne izdajnike kao u Orvelovoj 1984 .


Е, то бих волео да видим. Тек тад ћу бити сигуран да није реч о замешатељству ЦИА, како неки већ виде ово што се догађа...
seceranac seceranac 12:38 03.12.2010

Re: Pa nista

wukadin
Jos kada pocetkom 2011 izadje 5 GB o poslovanju " Bank of America" i ostalih onda ce verovatno da ga proglase za vrhovne izdajnike kao u Orvelovoj 1984 .


Е, то бих волео да видим. Тек тад ћу бити сигуран да није реч о замешатељству ЦИА, како неки већ виде ово што се догађа...


samo da podsetim da Bank of Amerika nije banka iz klana "wall street" i da je poprilicno neomiljena medju ekipom iz NYC
njenom propascu bi wall street ekipa samo profitirala
Sepulturero Sepulturero 12:49 03.12.2010

Re: Pa nista

wukadin
Jos kada pocetkom 2011 izadje 5 GB o poslovanju " Bank of America" i ostalih onda ce verovatno da ga proglase za vrhovne izdajnike kao u Orvelovoj 1984 .


Е, то бих волео да видим. Тек тад ћу бити сигуран да није реч о замешатељству ЦИА, како неки већ виде ово што се догађа...

А ја ћу да будем сигуран тек када буду објављени подаци о разноразним false flag инцидентима, поготово оним који се нас директно тичу, Сребреница, Маркале, Рачак...
wukadin wukadin 12:51 03.12.2010

Re: Pa nista

поготово оним који се нас директно тичу, Сребреница, Маркале, Рачак...


Еееее ДА!!!
Jelica Greganović Jelica Greganović 12:41 03.12.2010

Pa svašta

šef Pentagona, Robert Gejts. „Bez obzira na 'Vikilis' sve ostaje isto. U svetu nas jedni poštuju, drugi nas se plaše, a trećima smo potrebni.“


To se kod nas kraće i jasnije kaže: "Sila boga ne moli."

„Dozvolite da citiram austrougarsku uzrečicu: 'katastrofa je, ali nije ozbiljno'“, komentarisao je curenje američkih diplomatskih depeša na Vikiliksu, bivši savetnik za nacionalnu bezbednost Zbignjev Bžežinski.


Pa, 'de nađe njih da citira, dok su provalili da je ozbiljno, đavo je već naplaćivao račun. Sukcesivno.

Šta na kraju zaključiti nego da su standardi dvostruki.

Ne, nego ima samo jedan standard - sila.
Toliko o širitelju demokratije i dušebrižniku ljudskih prava, ne bih rekla kolevci čime isti voli da se kiti, jer kolevka demokratije je bila i ostaće - antička Grčka.
ivana23 ivana23 13:02 03.12.2010

***

wukadin wukadin 14:34 03.12.2010

Re: ***

Обруч се стеже, мистер Андерсон

Ne, nego ima samo jedan standard - sila.


Амин!
cult cult 18:21 03.12.2010

Re: ***

znači, cenzura, mrak, zloupotreba pravosudja, policije, pozivi na ubistvo, atentat, medijski pogrom "izdajnici"...sile mraka i haosa...dakle, to mi je toliko poznato...kao da sam živeo to jednom...

OTPOR!

maksa83 maksa83 13:54 03.12.2010

dragi glasu, ju dont nou šit

Pre nekoliko meseci kineska vlada upala u mrežu američkih bezbednosnih agencija i Pentagona. Punih 15 minuta izvlačeni su podaci iz tih institucija. Stvar je zataškana objašnjenjem da se kod Kineza dogodila „greška“.


Ovo je tehnički potpuno netačno.

Za tačan pregled svih tih događaja pogledati Cyber War
wukadin wukadin 14:48 03.12.2010

Још један Судија Дред

Саветик канадског премијера позива на убиство Асанжа

Мислим да овакве изјаве говоре о правој природи Запада, више него сви подаци Викиликса. Хвала ти Фленагане, или како се већ зовеш...
Filip2412 Filip2412 15:57 03.12.2010

free speech haters

wukadin
Саветик канадског премијера позива на убиство Асанжа

Мислим да овакве изјаве говоре о правој природи Запада, више него сви подаци Викиликса. Хвала ти Фленагане, или како се већ зовеш...


jos ne mogu da verujem, odvratno, Kanada, bem ti sunce.... ovako odvratne izjave ni Seselj nije imao

Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 16:14 03.12.2010

...

Julian Assange answers your questions:

Tom Flanagan, a [former] senior adviser to Canadian Prime Minister recently stated "I think Assange should be assassinated ... I think Obama should put out a contract ... I wouldn't feel unhappy if Assange does disappear."
How do you feel about this?



Julian Assange:

It is correct that Mr. Flanagan and the others seriously making these statements should be charged with incitement to commit murder.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 19:04 03.12.2010

pa šta?!



pa što ste se onda svi ukakili ako je pa šta?
Filip2412 Filip2412 19:34 03.12.2010

...

Stalin would be proud of them

The U.S. State Department has blocked all its employees from accessing the site and is warning all government employees not to read the cables, even at home.
link: democracy now
cult cult 19:37 03.12.2010

Re: ...

BebaOdLonchara BebaOdLonchara 20:51 03.12.2010

Re: ...

The U.S. State Department has blocked all its employees from accessing the site and is warning all government employees not to read the cables, even at home.
link: democracy now

are you kidding me?!?!
Kazezoze Kazezoze 20:08 03.12.2010

nasa...

meni će biti veoma interesantno kada vikiliks objavi dokumente (tajne prepiske) nase, iz kojeg se može zaključiti kako su ove tek otkrivene arsenove bakterije ustvari neophodna hrana za male sive koji su se nastanili u beloj kući pod budnim okom cie i fbi-a. svet će tad postati znatno interesantniji
Jelica Greganović Jelica Greganović 21:13 03.12.2010

Što ja

volim ovo kad domaćina niotkuda nema ni reč da prozbori, a u goste zove...
Bojan Budimac Bojan Budimac 21:27 03.12.2010

Re: Što ja

Jelica Greganović
volim ovo kad domaćina niotkuda nema ni reč da prozbori, a u goste zove...

Znaš (ili ne znaš) kako je kad se mora spinovati po zadatku

Misleeem... citiraju matorog Zbiga (jednom nogom u grobu drugom na kori od banane), a ne citiraju vrlo živahnu državnu sekretarku koja je baš kao i Bžežinski bupnula (samo na drugu stranu) da je Vikiliks objavljivanjem ovih dokumenata napao, pajz sad, CEO SVET.
jxxx jxxx 22:18 03.12.2010

Re: Što ja

E, i kad bi svet bio samo vlade svih drzava, plus nesvesni trutovi, bilo bi tacno da je to objava rata celom svetu. U stvarnosti, ovo je jedna od najbitnijih stvari koja se za nasih zivota desava, neko direktno podriva istorijski ustanovljen svetski poredak, koji veze nema sa srpskim vizijama drzava koje se bore za to da na racun Sv. Srba vladaju svetom na standardno srpski shvacen srednjevekovni nacin, vec sa samim shvatanjem drzava kao Sv. Drzava sa velikim D, vrednijim od svih nas. Sve je rekao Kenedi, u jednoj od najnaopakijih izjava ikada - ne misli o tome sta drzava moze da ucini za tebe, nego sta ti mozes za nju! Zasto? Ko je ta drzava? Zasto? Bitni su ljudi, a ne te naopake institucije, i ko njih napada, samo i jedino radi u korist stvarnih, zivih ljudi kao posebnih, samosvesnih individua. Ko se ne pronalazi u tome, zabole me, ne obracam se njemu, vec njegovom izabranom predstavniku, jer sam tako hoce, i kazem - individuals shall prevail. Ili to, ili ce svet, onakav kakav je bitan za svaku od nas, individua, nestati, a u tom slucaju, Whatever, with capital W.
myredneckself myredneckself 23:29 03.12.2010

Re: Što ja

Vikiliks, pa šta?
U svetu nas jedni poštuju, drugi nas se plaše, a trećima smo potrebni.








srdjazlopogledja srdjazlopogledja 23:53 03.12.2010

Re: Što ja

jxxx

Тако је брате! У овом случају то није само пут, већ опстанак.
aleksanadar aleksanadar 22:46 03.12.2010

Питање

Izdata je na zahtev Švedske za navodno silovanje i seksualno zlostavljanje...


Да ли је Џулијан Асанж заиста неког силовао?

Да ли за тако нешто постоје докази?

Да ли ће се Џулијану Асанжу судити за то: кривично дело силовања?

Да ли ће, можда, због тог кривичног дела (почињеног, наводно, у Шведској) Џулијан Асанж бити изручен влади Сједињених Држава (где није починио никакво кривично дело)?


Рекао бих да параноја расте, а лицемерја силника већ постаје неподношљиво.

Jelica Greganović Jelica Greganović 23:59 03.12.2010

Re: Питање

Ako nije, onda ce ocas posla za njim raspisati crvenu zbog pokusaja svadje na ulici.
seceranac seceranac 00:22 04.12.2010

Re: Питање

aleksanadar
Izdata je na zahtev Švedske za navodno silovanje i seksualno zlostavljanje...


Да ли је Џулијан Асанж заиста неког силовао?

Да ли за тако нешто постоје докази?

Да ли ће се Џулијану Асанжу судити за то: кривично дело силовања?

Да ли ће, можда, због тог кривичног дела (почињеног, наводно, у Шведској) Џулијан Асанж бити изручен влади Сједињених Држава (где није починио никакво кривично дело)?


Рекао бих да параноја расте, а лицемерја силника већ постаје неподношљиво.



Ali kriv je svaki. Ovde nevinog coveka nema. Ali ima ih na hiljade krivih koji nisu ovde i nikad nece ni doci, jer kad bi svi krivi dospeli ovamo, ova bi Avlija morala biti od mora do mora. Ja ljude znam, krivi su svi, samo nije svakome pisano da ovde hleb jede.

Ivo Andric - Prokleta avlija
Kazezoze Kazezoze 11:47 04.12.2010

Re: Питање

aleksanadar
Izdata je na zahtev Švedske za navodno silovanje i seksualno zlostavljanje...


Да ли је Џулијан Асанж заиста неког силовао?

Да ли за тако нешто постоје докази?

Да ли ће се Џулијану Асанжу судити за то: кривично дело силовања?

Да ли ће, можда, због тог кривичног дела (почињеног, наводно, у Шведској) Џулијан Асанж бити изручен влади Сједињених Држава (где није починио никакво кривично дело)?


Рекао бих да параноја расте, а лицемерја силника већ постаје неподношљиво.


nije bilo nikakvog silovanja.
optužen je da je imao sex sa dvema šveđankama bez upotrebe kondoma, a to je u švedskoj krivično delo.
taj seksualni delikt su novinari preveli kao silovanje, a mora se priznati da zvuči efektnije za one neupućene.
maca22 maca22 12:05 04.12.2010

Re: Питање

Kazezoze

nije bilo nikakvog silovanja.
optužen je da je imao sex sa dvema šveđankama bez upotrebe kondoma, a to je u švedskoj krivično delo.
taj seksualni delikt su novinari preveli kao silovanje, a mora se priznati da zvuči efektnije za one neupućene.

To bi bilo silovanje, ako ona kaze prekini, a on nece. A ja citah negde da je tako bilo.
Druga je stvar sto sumnjam da se to desilo jer se isuvise zgodno pojavilo. A cak i da je istina, to ne cini wikileaks manje vrednim.
maksa83 maksa83 13:13 04.12.2010

Re: Питање

optužen je da je imao sex sa dvema šveđankama bez upotrebe kondoma, a to je u švedskoj krivično delo.


Assange's Interpol Warrant Is For Having Sex Without a Condom

"While the "consent of both women to sex with Assange has been confirmed by prosecutors," as a former attorney wrote in an impassioned op-ed, Assange has been charged with something called "sex by surprise," which reportedly carries a $715 fine."

Sex by surprise :)))))))))))))

Izgibo'...

- Ops, gospojice, izvinite, omače se!
- O! baš ste me iznenadili, ali nema veze...


Švedska, zemlja obećana.
nsarski nsarski 18:54 04.12.2010

Re: Питање

maksa83
optužen je da je imao sex sa dvema šveđankama bez upotrebe kondoma, a to je u švedskoj krivično delo.


Assange's Interpol Warrant Is For Having Sex Without a Condom

"While the "consent of both women to sex with Assange has been confirmed by prosecutors," as a former attorney wrote in an impassioned op-ed, Assange has been charged with something called "sex by surprise," which reportedly carries a $715 fine."

Sex by surprise :)))))))))))))

Izgibo'...

- Ops, gospojice, izvinite, omače se!
- O! baš ste me iznenadili, ali nema veze...


Švedska, zemlja obećana.


Makso, izvini, ali ne razumes. Oprosti, izvini.
Prvo, on se nije sutradan javio telefonom -to ce reci "zanemarivanje", ili hladan odnos. Ni pisma ni razglednice gospodzi koja, btw, je radila za US State department. Drugo, trazio joj pozajmicu da plati autobusku kartu jer nije imao gotovine pri sebi - hej!, ovde pricamo o celih 5 evara, a mozda i 5.5 evra. Gospodza je nekoc radila za Shvede i njihovu Sluzbu, u tesnoj vezi sa Stejt Departmentom. Jeo skampe, ona ga odvukla u sobu, on se zaneo - neoprostiv greh!
Potom je, par dana kasnije, otisao u krevet sa njenom drugaricom (20 godina mladjom) a nije obavestio prvu o tome. Cekaj, to nije u redu - ni tada je nije obavestio da ima affaire de coeur. Trebao je da se javi, da kaze: "draga, ja sam te voleo, ali se nasla bolje prilika. Izvini, oprosti, ili obrnuto". Drugarica digla tuzbu, pa odustala. Smatrala da je sve to smesno. Sud odbacio celu tuzbu kao, hm, smesnu.
Visi sud, blizi vlasti, odbacuje odbacenu tuzbu i pokrece novu. Nije smesno, ozbiljno je. Kriv je za silovanje! Nije zvao telefonom citava dva dana, sto implicira mentalnu surovost, a time i silovanje. Hej, silovanje, malo li je?
Znaci sta? Znaci treba ga ubiti kao izdajnika Amerike.
Bas tako.
Takvi silovatelji bolje i ne zasluzuju.
aleksanadar aleksanadar 22:06 04.12.2010

Re: Питање

imao sex sa dvema šveđankama bez upotrebe kondoma, a to je u švedskoj krivično delo.


Не видим у чему је Џулијанова кривица, ако дотичне госпођице нису при себи имале кондоме... а изразиле су жељу да их такав даса усрећи својом пажњом.

(Мислим, девојка која држи до себе носи, неизоставно, гумицу у торби. За недајбоже.)

У најмању руку, имао је саучеснице.
maksa83 maksa83 22:47 04.12.2010

Re: Питање

nsarski
Drugo, trazio joj pozajmicu da plati autobusku kartu jer nije imao gotovine pri sebi - hej!, ovde pricamo o celih 5 evara, a mozda i 5.5 evra.


Ja sad tek shvatam kako je on dobro prošao.

Pazi, kresn'o je bez kondoma, i uzeo joj 5.5 evra. Ja bih mu prikačio i prostituciju.
maca22 maca22 22:57 04.12.2010

Re: Питање

... i prosjacenje i skitnju (spava po parkovima)
4krofnica 4krofnica 23:40 04.12.2010

Re: Питање

ovo ova druga:

One source close to the investigation said the woman had insisted he wear a condom, but the following morning he made love to her without one.But after the event she seemed unruffled enough to go out to buy food for his breakfast.



jadan covek, nit' cvonjka u dzepu, nit' da dobije posten obrok. a potrudio se (dvaput).
Unfuckable Unfuckable 12:40 05.12.2010

Re: nisi joj valjda dijete napravio !?

Takvi silovatelji bolje i ne zasluzuju.

životinja.
ps: čitajući iscrpno stručno objašnjenje g. nsarskog dodajem da u deliktu ima elemenata psihičke torture, okrutnosti, zapostavljanja i zlostavljanja (sa zanemarivanjem)
A mogao je lepo k'o čovek da sedne u neki tenk i da širi ljubav po Istoku umesto da maltretira sirote Švedžanke
4krofnica 4krofnica 11:59 07.12.2010

catch

mrdax mrdax 22:50 03.12.2010

No JOB if you post .....

Collumbia University

From: “Office of Career Services” <sipa_ocs@columbia.edu>Date: November 30, 2010 15:26:53 ESTTo:

Hi students,

We received a call today from a SIPA alumnus who is working at the State Department. He asked us to pass along the following information to anyone who will be applying for jobs in the federal government, since all would require a background investigation and in some instances a security clearance.

The documents released during the past few months through Wikileaks are still considered classified documents. He recommends that you DO NOT post links to these documents nor make comments on social media sites such as Facebook or through Twitter. Engaging in these activities would call into question your ability to deal with confidential information, which is part of most positions with the federal government.

Regards,
Office of Career Services
aleksanadar aleksanadar 22:54 03.12.2010

Re: No JOB if you post .....

DO NOT post...


У реду, али зашто вичете?
mrdax mrdax 22:56 03.12.2010

Re: No JOB if you post .....



To morate pitati Office of Career Services Collumbia University , ja sam samo preneo e-mail sa interneta.
aleksanadar aleksanadar 23:02 03.12.2010

Re: No JOB if you post .....

Ма, колега Мрдакс, то и није било питање за Вас, него за дежурног цензора.
jaksa scekic jaksa scekic 23:16 03.12.2010

Ne, nije nista

samo sto je Obama pod hitno odleteo za Avganistan da ispegla odnose.

A, evo i dobrog texta sa portala INDEX.HR. komentar Guardian-a

E da,da ne zaboravim, tek je objavljeno oko 600 depesa od 250.000 bice jos blamaze, i to ite kakve blamaze...

MNOGI su svjetski (a posebno američki) mediji proveli zadnje dane osporavajući važnost WikiLeaksove objave američkih diplomatskih depeša. "Svi koji gube imaju se pravo ljutiti", poručuje im Guardianov komentator Richard Adams koji odbija shvatiti zbog čega mnogi njegovi (ponekad i ugledni) kolege uporno osporavaju vrijednost projekta Juliana Asssangea.
"Tužna je činjenica da mnogi novinari koji nisu bili dio velike priče reagiraju tako što osporavaju njenu važnost. Reći će da su to 'stare vijesti" ili 'da smo to već sve znali'. I ponekad to doista jest točno. Ali uglavnom se radi samo o zavisti", piše Adams koji je ignorante među kolegama odlučio prosvijetliti izborom sedam najvažnijih stvari koje nas je WikiLeaks dosad naučio, a koje sigurno nisu znali. I koje su puno više od običnog diplomatskog trača.

1. Silvio Berlusconi profitira od tajnih dogovora s Vladimirom Putinom

Da, možda smo i ranije znali da su ova dva čovjeka bliska. Ali ovo je prvi put da su se pojavile optužbe o financijskim vezama. Podsjetimo, Putin je Berlusconija navodno potplaćivao velikim udjelima u energetskim ugovorima.

2. SAD je vršio pritisak na Španjolsku oko CIA-inog mučenja zatvorenika i Guantanama

Neobična priča o tome kako je Busheva administracija prijetila Španjolcima da odustanu od sudskog progona američkog mučenja zatvorenika i kako su šefovi španjolskog pravosuđa skovali zavjeru s Amerikancima da im pomognu.

3. Američki diplomati špijunirali su vodstvo UN-a

Šokantna vijest da je američki State Department, prema nalogu CIA-e, tražio od diplomata da dođu do informacija o računima kreditnih kartica, e-mail adresa, telefonskih brojeva, čak i DNK uzoraka UN-ovih čelnika vjerojatno predstavlja kršenje međunarodnog prava.

4. Razina korupcije u Afganistanu

Iako smo svi znali da je korupcija u Afganistanu vrlo raširena, ništa nas nije moglo pripremiti na otkriće da prodire u sve pore društva i da je američka misija u Afganistanu praktički beznadna.

5. Hillary Clinton dovodi u pitanje mentalno zdravlje argentinske predsjednice Cristine Kirchner

Ova informacija Argentini je nanijela veliku štetu i odmah izazvala zatezanje odnosa sa SAD-om. Podsjetimo, Clinton je od diplomata u Buenos Airesu tražila da utvrde uzima li Kirchner lijekove i kako se nosi sa stresom.

6. Zakulisna politika guvernera Bank of England

Mervyn King odmah je pozvan da podnese ostavku i našao se u vrlo neugodnoj poziciji nakon što je otkriveno da je savjetovao konzervativce o fiskalnoj politici, dok ih je istovremeno olajavao pred američkim diplomatima.

7. Britanska vlada u kandžama SAD-a

Bilo oko Diega Garcije, bilo oko međunarodne zabrane gomilanja municije, bilo oko korištenja britanskih baza za mučenje zatvorenika i špijunske letove, britanske su vlasti uvijek bile manipulirane, ignorirane ili prisiljavane od strane SAD-a.

U zaključku teksta Guardianov komentator podcrtava kako svakako treba naglasiti da ova lista nije ni blizu završena. Štoviše, tek je počela. Objavljen je tek mali dio od ukupno 250.000 depeša, a Guardian obećava da će WikiLeaks biti u njihovom fokusu još tjednima, vjerojatno i mjesecima.
monamia monamia 11:53 04.12.2010

Re: Ne, nije nista

U zaključku teksta Guardianov komentator podcrtava kako svakako treba naglasiti da ova lista nije ni blizu završena. Štoviše, tek je počela. Objavljen je tek mali dio od ukupno 250.000 depeša, a Guardian obećava da će WikiLeaks biti u njihovom fokusu još tjednima, vjerojatno i mjesecima.



koliko (malo) meni treba za sreću !!
mrdax mrdax 23:17 03.12.2010

al sam

naseo
pozdrav
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 23:46 03.12.2010

Re: na braniku

nisam sigurna da bi imali mnogo izbora. u pitanju je interpolova crvena poternica a srbija ima potpisan međunarodni ugovor sa interpolom. isto bi reagovali da je bilo ko drugi na poternici.
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 00:02 04.12.2010

Re: na braniku

BebaOdLonchara
nisam sigurna da bi imali mnogo izbora. u pitanju je interpolova crvena poternica a srbija ima potpisan međunarodni ugovor sa interpolom. isto bi reagovali da je bilo ko drugi na poternici.

Може бити али не бих се сложио. Интерпол није над полицијом у већини земаља. У ствари, делатност Интерпола има више везе са политиком него са криминалом. Тако ја барем видим то.
Судећи по листи земаља које се наводно баве организованим криминалом у јеку економске кризе, Србија спада у ред марионетских држава.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 00:14 04.12.2010

Re: na braniku

Судећи по листи земаља које се наводно баве организованим криминалом у јеку економске кризе, Србија спада у ред марионетских држава.

da, ali mislim da je ta izjava data više pro forme nego što je ovde bilo ko zainteresovan da ga hapsi. prosto, imaju obavezu da se oglase na taj način, na to sam mislila.
seceranac seceranac 00:21 04.12.2010

Re: na braniku

BebaOdLonchara
nisam sigurna da bi imali mnogo izbora. u pitanju je interpolova crvena poternica a srbija ima potpisan međunarodni ugovor sa interpolom. isto bi reagovali da je bilo ko drugi na poternici.


ukoliko drzava smatra da optuzeni nece imati posteno sudjenje u zemlji koja je raspisala poternicu ne mora da ga isporuci, cak ni da uhapsi

Ovi nasi su americki mapeti pa se jos i hvale time
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 00:35 04.12.2010

Re: na braniku

seceranac

Паметно збориш ал' за тржиште се не слажемо, нити ћемо. Штета!
Filip2412 Filip2412 00:44 04.12.2010

...

It's inevitable - US will nuke the Internet!
maca22 maca22 00:54 04.12.2010

Re: ...

Filip2412
It's inevitable - US will nuke the Internet!



ivana23 ivana23 01:17 04.12.2010

Re: ...

Filip2412
It's inevitable - US will nuke the Internet!


Filip2412 Filip2412 07:09 04.12.2010

...

aleksanadar aleksanadar 10:25 04.12.2010

Re: ...

The last days of Internet


Још не.

Док смо овде.
aleksanadar aleksanadar 10:22 04.12.2010

Do you understand?

Ако Џулијан Асанж буде ухапшен, или му се буде судило за дело које није починио, или му се нешто још горе буде догодило - то ће, тек, од њега направити хероја. То ће од Асанжа створити мит.

Ништа ново, уосталом.

Дакле, Сједињене Државе би требало да свој бес усмере на другу страну. У ствари, у актуелним околностима би требало да се уздрже од било какве акције, која би подразумевала одмазду.

Многима се чини - и многи то не изговарају гласно - да се бес Сједињених Држава због сопствених грешака усмерава на онога ко је на те грешке указао.


Слажете се?
Filip2412 Filip2412 15:55 04.12.2010

Re: Do you understand?

Многима се чини - и многи то не изговарају гласно - да се бес Сједињених Држава због сопствених грешака усмерава на онога ко је на те грешке указао.
Don't Kill the Messenger if you Don't Like the Message.
cult cult 19:00 04.12.2010

Re: Do you understand?

Don't Kill the Messenger if you Don't Like the Message.


PayPall ukinuo mogucnost doniranja Messengeru.
Znači, ovo je takva blamaža američka da je to strahotno!
maca22 maca22 19:44 04.12.2010

Re: Do you understand?

cult
Don't Kill the Messenger if you Don't Like the Message.


PayPall ukinuo mogucnost doniranja Messengeru.
Znači, ovo je takva blamaža američka da je to strahotno!

Kako su mi pricali, oni se odavno tako ponasaju u svojoj zemlji. Nakon 9/11 svako ko je u od javnih licnosti hteo da postavi pitanje 'a kako se to nama desilo?' je nestao iz programa. Ne zato sto to nije demokratija, neee, taman posla. Vec zato sto gazda od tv kanala vise nije želeo da daje termin svom najboljem voditelju itd. Mislim, to je jedna sasvim privatna odluka, nikako državna.
background noise background noise 11:10 04.12.2010

Da mu se osmude brcej . . .

I da se kmet sažeže . . .
mariopan mariopan 11:32 04.12.2010

Re: Da mu se osmude brcej . . .

Pa šta?
Ma ništa.
Prdnuli su ispod jorgana, samo je neko podigao jorgan pa se smrad raširio po svetu.
hajkula1 hajkula1 20:48 04.12.2010

Re: Da mu se osmude brcej . . .

mariopan
Pa šta?
Ma ništa.
Prdnuli su ispod jorgana, samo je neko podigao jorgan pa se smrad raširio po svetu.



I zasto ja imam nesto protiv globalizacije
Filip2412 Filip2412 23:12 04.12.2010

evo ima jedan normalan u kongresu

maca22 maca22 23:35 04.12.2010

Re: evo ima jedan normalan u kongresu

Zar sve ovo nece samo popularisati Wikileaks?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana