Manitanje ili k....nje do kraja..šta je bolji naziv?

Drago Kovacevic RSS / 15.12.2007. u 14:39

Savetnik Božidara Đelića za nešto, Zoran Cvijanović - Mile sa Čubure, odnosno Mile Tranzicija, izgovorio je u aktuelnom serijalu, jednu sjajnu rečenicu koja je paradigmatična za ponašanje naše vlasti, a vezano za rešavanje kosovskog pitanja. Ta rečenica, otprilike glasi - Kurčićemo se do kraja-.

Nakon jučerašnjeg samita premijera i šefova država EU, i prosečnom čitaocu "Kurira" je jasno kako će se proceduralno stvari odvijati i kako će biti rešen status Kosova.

Državnici najzačajnijih evropskih država šalju Srbiji blagonaklone poruke, ali evo kakvi su odgovori.

Srbija odbacuje uslovljavanje
15. decembar 2007. | 09:40 | Izvor: B92
Beograd -- Domaći zvaničnici jednoglasno odbacuju mogućnost da se prijem Srbije u EU vezuje za priznavanje nezavisnosti Kosova.

Premijer Srbije Vojislav Koštunica izjavio je da su za Srbiju neprihvatljivi i uvredljivi zaključci sa samita EU. Koštunica je kao posebno uvredljivo i neprihvatljivo odbacio da se, kako je naveo, osakaćenoj Srbiji za mirenje sa nasiljem nudi nagrada u vidu ubrzanog prijema Srbije u EU.

On je rekao i da je neprihvatljivo da nema nastavka pregovora i da se, priznavanjem jednostrano proglašene nezavisnosti, podržava kršenje Povelje UN i Rezolucije 1244 Saveta bezbednosti.

Potpredsednik Vlade Božidar Đelić i ministar spoljnih poslova Vuk Jeremić saopštili su da je za Srbiju neprihvatljivo uslovljavanje brzine evrointegracija priznavanjem nezavisnosti Kosova.

 

Naravno da znam kako ni jednoj vlasti ne bi bilo lako da se saglasi oko rešenja koje je sada potpuno izvesno, čak i u detaljima. Ali, o tome je trebalo ranije misliti i ne doći u poziciju u kojoj se objetivno vladajuća elita danas zatekla. Ne koristiti Kosovo kao štit za svaki nesuspeh, za pridobijanje glasova i širenje neutemeljenih očekivanja kod podanika, nego videti šta je u datoj situaciji najoptimalnije.

Parafraziraću Zorana Ostojića koji je jednom povodom Kosova rekao otprilke ovako - I meni je umro otac pre deset godina. To je strašan događaj, ali šta da čovek radi protiv te činjenice, osim da nastavi dalje živeti- 

Sada dolaze predsednički izbori gde će Kosovo biti ponovo široko rabljena tema. Mogu zamisliti šta će se sve izgovarati i kakve ideje nuditi. Nakon izbora doći će trenutak istine. Misija EU će otići na Kosovo, i počeće masovno priznavanje kosovske nezavisnosti. Hoće li se i dalje nastaviti u stilu one rečenice Mileta tranzicije i tako završiti u kuknjavi i samoizolaciji.

P.S. I neka Cvijanović kaže Đeliću da je onu rečenicu izgovorio karikirajući tranzicione gubitnike, a ne kao recept za normalan život. Pa savetnik mu je, dužan je to.

 

 



Komentari (69)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Belius Belius 15:03 15.12.2007

Iskreno,

meni ovo ne liči na kur*enje, jer da bi se kur*io, moraš da imaš ... ili sličan argument koji druge strane poštuju, uvažavaju, plaše ga se ili slično.

Pre liči na mrcvarenje izmrcvarene nacije. Neko ko ima poluge moći, toliko teško podnosi situaciju (do koje je i sam doprineo) da je rešio da svoju nesreću pošteno razdeli sa svima nama na jednake delove, tako da svako ko misli da
To je strašan događaj, ali šta da čovek radi protiv te činjenice, osim da nastavi dalje živeti
predstavlja izdajnika i treba ga linčovati.

Opet imamo za ručak ono što nam je neko drugi skuvao.
Nenad M. Nenad M. 15:05 15.12.2007

DS ne zna

kako da se postavi i zato je danas, u izjavama tadicevaca , najmanje iskrenosti na politicko sceni.

Ds prizeljkuje ubrzane integracije a opet porucuju kako ne odustaju od Kosova sto je, sve esplicitnije, uslov. Govore kako je jedini nacin da Srbija udje celovita a s druge strane parafira sporazum sa EU koji se ne odnosi na KIM !? Pre nekoliko dana sam napisao da su usli u kolo iz koga ce se tesko izvuci, danas je to ociglednije nego ikada.

Nije lako pricati o EU i u isto vreme pretiti preispitivanjem odnosa. Tadic mora da se jasno odredi. Sto kasnije to uradi cena koju cemo svi platiti raste. Procena je da smo zbog politicke nestabilsnost izgubili par milijardi SDI ! Da li se neko od politicara oseca odgovrnim zbog toga!?
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 15:29 15.12.2007

Re: DS ne zna

Nenad M.
kako da se postavi i zato je danas, u izjavama tadicevaca , najmanje iskrenosti na politicko sceni.

Ds prizeljkuje ubrzane integracije a opet porucuju kako ne odustaju od Kosova sto je, sve esplicitnije, uslov. Govore kako je jedini nacin da Srbija udje celovita a s druge strane parafira sporazum sa EU koji se ne odnosi na KIM !? Pre nekoliko dana sam napisao da su usli u kolo iz koga ce se tesko izvuci, danas je to ociglednije nego ikada.

Nije lako pricati o EU i u isto vreme pretiti preispitivanjem odnosa. Tadic mora da se jasno odredi. Sto kasnije to uradi cena koju cemo svi platiti raste. Procena je da smo zbog politicke nestabilsnost izgubili par milijardi SDI ! Da li se neko od politicara oseca odgovrnim zbog toga!?

Da..No čini mi se da DS vodi više računa da cena koju bi trebao platiti Mišković bude što manja. Koliko ćemo mi platiti to ih baš i ne zanima..
mvelja mvelja 15:07 15.12.2007

mile



covek u vlasti kritikuje vlast

Nenad M. Nenad M. 15:13 15.12.2007

Izbori vode ka smeni Koštuničine vlade

Lider Liberalno demokratske partije Čedomir Jovanović ocenio je danas da predstojeći izbori vode ka smeni vlade Vojislava Koštunice, i dodao da u njih ulazi sa ambicijom da promeni Sbriju.

"Ovo su izbori koji vode ka smeni Koštuničine vlade. To je u fokusu naše poltike i želimo da ga pobedimo. Ako su nam prepreke njegovi omiljeni političari ili predsednički kadnidati sa kojima prvi nađe zajednički jezik, moraćemo i njih da pobedimo", kazao je Jovanović novinarima ispred Filozofskog fakulteta gde je počelo prkupljanje potpisa za njegovu kandidaturi za predsednika Srbije.

On je istakao da je "Koštunica učinio sve kako bi obesmislio ovu izbornu kampanju i da će zbog toga LDP uložiti puno energije jer je to ono što je potrebno našem društvu u situaciji u kojoj je ono izloženo pritiscima nesposobne države i vlasti koja se bezobzirno odnosi prema svim životnim interesima ljudi, bez obzira na sve obaveze koje prate njenu ulogu u ovoj zajednici".

Jovanović je naglasio da je Srbiji potreban brz zaokret u kosovskim pregovorima, da se LDP ne slaže sa fatalizmom koji prati državnu politiku i ne misli da treba prekidati ili komplikovati odnose sa drugim zemljama.

Za LDP, prema njegovim rečima, ključna su pitanja Kosova, Evrope i Koštuničine odgovornosti, odnosno nespsobnosti svih onih koji su se predstavili kao politčka alternativa a nisi uradili ništa.

"Kosovo je još uvek velika šansa za Srbiju, prilika da pokažemo da smo drugačiji od Srbije koju je simbolizovao Milošević, ali i pretnja našoj evropskoj budućnosti i svakom čoveku koji prvo pomisli na svoju decu, porodicu prijatelje a potom na teritorije koje su oni izgubili pre 10, 15 godina", kazao je Jovanović.

Prema njegovim rečima unutrašnje političke prilike u zemlji su poražavajuće i Srbija se opet deli po Miloševićevim matricama i dodao da te te podele kreiraju naslednici Miloševićevih političkih vrednosti „iako oni sami poi sebi nikada ne bi bili u stanju da tako nešto urade, da smo mi kao političari bili sposobni da promenimo ovu zemlju prethodnih sedam godina".

Najavio je da će prvi grad u kome će početi kampanju biti Aranđelovac iz koga će poslati poruku da u Srbiji ne sme biti zabranjenih gradova i da se u zemlji mora slobodno govoriti.

Jovanović je rekao da je siguran da će građani imati snage da podrže politiku promena a ona je najkonktretnija u onome što promoviše LDP.

Ocenio je da problemi koji potresaju vladajuću koaliciju ne proističu iz različitih pogleda već iz ličnih problema - nesigrunosti ili potreba neke od članica da zašti samu sebe.

"Jasno je da se ovi izbori banalizuju, izbori su raspisani u skladu sa dogovorima koji su napravljeni u vladajućoj koaliciji i problemi koji u ovom trenutku potresaju vladajuću koaliciju nisu problemi koji proizilaze iz različitih pogleda na političke koncepte i na realizaciju određenih politika koje se u ovom trenutku konkretizuju u našem društvu"- rekao je lider LDP-a.

Jovanović je izrazio nadu da će kampanja LDP biti prilika koju će Srbija iskoristiti kako bi pokažali da je drugačija od one koju promoviše Koštunica insitirajući na Miloševićevim vrednsotima i idejama.

"Mi ćemo žestoko nastupiti na ovim izborima, za nas su ključna pitanja pitanja Kosova i pitanja Evrope. Kosovo je još uvek velika šansa za Srbiju, prilika da pokažemo da smo drugačiji od one Srbije koju je simbolizovao Milošević, ali je istovremeno to pretnja našoj evropskoj budućnosti i pretnja svakom čoveku koji u ovom trenutku pomisli na svoje dete, svoju porodicu, svoje prijatelje, a onda potom na teritorije na kojoj su oni koji su danas naspram nas, koji su ih davno izgubili.pre desetak ili petnaest godina" - kaže Jovanović.

Naglasio je da ga na odgovornu kampajnu u kojoj neće deliti Srbiji i insitirati na pomirenju nepomirljivog 5. oktobra i 12. marta obavezuje i nasilje koje obeležava javni život, ugrožavanje građansikih sloboda i ljudskih prava i podele.

Prema njegovim rečima tokom kampanje LDP će slati jasne poruke da svi želimo da živimo u Begradu, a ne u Delta sitiju, da navijamo za Zvezdu a ne za Delta sport.
dragan7557 dragan7557 20:05 15.12.2007

Re: Izbori vode ka smeni Koštuničine vlade

Ovo više podseća na molbu za pomilovanje u kojoj (umišljeni) osuđenik obećava de će se promeniti i biti dobar nego
na ozbiljnu izjavu odgovornog političara.

Nadm se da će komisija za pomilovanje uvideti da se osuđeni popravio apošto obećava da....
Ostajem u nadi ....
Prema njegovim rečima tokom kampanje LDP će slati jasne poruke da svi želimo da živimo u Begradu, a


Ovim Dinkić ostaje bez posla a lokalna provincijska uprava jedna od mesnih zajednica u Bg.

Ta rečenica, otprilike glasi - Kurčićemo se do kraja-.



Ništa čudno i obična predstava koja se u politici i diplomatiji primenjuje kako bi se sačuvao obraz a političarima
pružila mogućnost izbegavanja obaveza zbog tkzv. više sile.

Vic prepričan

Đed priča unuku

ušli nijemci u selo i narediše svim muškarcima da skinu gaće da ih j...
I šta bi đedo?
A,šta će biti, one avetinje poskidaše gaće i nijemci ih j...še
I ?
Onije što ne skidoše gaće nijemci strijeljaše.
A,što bi s'tobom đedo?
E,velju mene su nijemci strijeljali
adam weisphaut adam weisphaut 15:17 15.12.2007

Forget me not

Koštunica je kao posebno uvredljivo i neprihvatljivo odbacio da se, kako je naveo, osakaćenoj Srbiji za mirenje sa nasiljem nudi nagrada u vidu ubrzanog prijema Srbije u EU.

Kostunica, udubljen u svoju mesijansku ulogu, malo zaboravlja kako je do amputacije doslo. Ponasa se kao covek kome je u zatvorskoj bolnici amputirana ruka u koju je pogodjen tokom pljacke banke, a on zeli da tuzi policiju jer mu nisu procitali prava pre nego sto su pucali.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 15:31 15.12.2007

Re: Forget me not

adam weisphaut
Koštunica je kao posebno uvredljivo i neprihvatljivo odbacio da se, kako je naveo, osakaćenoj Srbiji za mirenje sa nasiljem nudi nagrada u vidu ubrzanog prijema Srbije u EU.

Kostunica, udubljen u svoju mesijansku ulogu, malo zaboravlja kako je do amputacije doslo. Ponasa se kao covek kome je u zatvorskoj bolnici amputirana ruka u koju je pogodjen tokom pljacke banke, a on zeli da tuzi policiju jer mu nisu procitali prava pre nego sto su pucali.

Svašta tu ima ukombinovano Adame...
Ne znam jesi li primetio da je ona informacija iz Goraždevca o "potrebi kažnjavanja 18 izdajnika koji su glasali na kosovskim izborima" bila upućena DS-ovom predsedniku za Kosovo.
adam weisphaut adam weisphaut 15:36 15.12.2007

Forget me not


Svašta tu ima ukombinovano Adame...
Ne znam jesi li primetio da je ona informacija iz Goraždevca o "potrebi kažnjavanja 18 izdajnika koji su glasali na kosovskim izborima" bila upućena DS-ovom predsedniku za Kosovo.

Pa to je ono sto je porazavajuce, sto DS kao da ulaze ektraordinarne napore da potre svaku razliku sa DSS-om.
Prateci zvanicne izjave i nastupe Kostunice, Djelica, Jeremica i Samardzica sve je teze uociti razliku ako je uopste i ima. A po tome sudeci evidentno da su poceli i da preslikavaju i "oprobane metode"
garcon garcon 16:13 15.12.2007

History repeating...

I dalje ponos i dalje od svog nosa ne vide, visoko, mnogo visoko se postavljaju...

To je ono sto Basara u intervju kaze da ne zivimo u realnosti i ne shvatamo da je svet sistem spojenih sudova... mislimo da smo nesto posebno...

Srbija je u mastanjima, decja predstava sveta... Neprihvatanje ogovornosti, a posle i posledica. Misleci na nase politicare, vredjaju se kao deca. Ja ih zamisljam kao neke male koji se dure, okrenu ledja i cekaju da im se oprosti. Ja sam protiv toga "batina je iz raja izasla" ... ali ovu decurliju na vlasti treba po turu...

Stop neodgovornosti i neprihvatanju odgovornosti...
mariopan mariopan 18:32 15.12.2007

Re: History repeating...

A meni sve to lici na podvodace i prostitutke , neke se nude same , neke ne daju ni blizu , a podvodac vec uzeo [pare i samo jos da se ta jadnica opruzi...a ona nece ? Ma udri je...morace kad tad , samo neka joj deca zapiste gladna , nema joj druge.
nestorijanac nestorijanac 18:57 15.12.2007

Re: History repeating...

Stop neodgovornosti i neprihvatanju odgovornosti...

Ovo je takodje i (porika) zelja vise decetina hiljada ljudi koji na Kosovu danas nemaju garantovana osnovna ljudska prava i slobode. Njih plasi neefikasnost medjunarodnih institucija vlasti na Kosovu, bas kao sto ih plase pretnje i realna perspektiva nasilja (nad njima) u slucaju odugovlacenja procesa odredjivanja politickog statusa regiona.
Doctor Wu Doctor Wu 19:04 15.12.2007

Re: History repeating...

A meni sve to lici na podvodace i prostitutke , neke se nude same , neke ne daju ni blizu , a podvodac vec uzeo [pare i samo jos da se ta jadnica opruzi...a ona nece ? Ma udri je...morace kad tad , samo neka joj deca zapiste gladna , nema joj druge.

Uf, surovo, a tako tačno.
garcon garcon 19:06 15.12.2007

Re: History repeating...

Osnovna ljudska prava i slobode ne moze ni Srbija da garantuje...
mariopan mariopan 19:08 15.12.2007

Re: History repeating...

Osnovna ljudska prava garantovala je medjunarodna zajednica , od tada nestalo je i ubijeno vise hiljada nealbanaca, znaci da se medjunarodnoj zajednici ne moze verovati.....a ni Albancima.....dakle? Kome to treba na papiru nesto sto nema u zivotu?
nestorijanac nestorijanac 19:11 15.12.2007

Re: History repeating...

Osnovna ljudska prava i slobode ne moze ni Srbija da garantuje...

Tacno, ali za bezbednost i prava ljudi na Kosovu odgovorne su institucije medjunarodne zajednice (vec osam godina) i lokalne institucije vlasti na Kosovu....
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:42 15.12.2007

Re: History repeating...

Tacno, ali za bezbednost i prava ljudi na Kosovu odgovorne su institucije medjunarodne zajednice (vec osam godina) i lokalne institucije vlasti na Kosovu....

Tako je, oni su odgovorni, Srbija ne moze nista da garantuje, i sta cemo sad? Da ,menjamo institucije medjunarodne zajednice i lokalne institucije vlasti na Kosovu?
Ili da menjamo politiku Srbije prema Kosovu dok jos imamo kakve - takve sanse.
Ova dilema ne postoji ako je cilj stvarna pomoc i Srbiji i Srbima na Kosovu.
A ko je cilj rehabilitacija Miloseviceve politike (Kostunica) ili nemanje nikakvog cilja do vlasti kao takve (Tadic) onda se moze kukati na nepravdu, zaveru, moze se stititi svet od sveta EU od EU, UN od UN, Spanija od Spanije..... moze se sve osim resavati problem
nestorijanac nestorijanac 19:46 15.12.2007

Re: History repeating...

Tako je, oni su odgovorni, Srbija ne moze nista da garantuje, i sta cemo sad? Da ,menjamo institucije medjunarodne zajednice i lokalne institucije vlasti na Kosovu?

Ne bas da menjamo te institucije, jer to ne mozemo. Ali mozemo da od njih trazimo da cine ono zbog cega su dosli na Kosovo - da zastite sve ljude koji na Kosovu zive i da garantuju slobodu za sve ljude. Mozemo i da svedocimo realnost Kosova koja je takva kakva je.
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:57 15.12.2007

Re: History repeating...

Ali mozemo da od njih trazimo da cine..........Mozemo i da svedocimo

A ima li ovakva Srbija autoriteta da bilo sta trazi, ili tacnije hoce li ovakvu Srbiju neko uvaziti i to sto ona trazi ispuniti. (Da ne navodim razloge od Mladica pa do flerta sa Milosevicevim idejama). Uostalom Srbija sve vreme to i trazi i sta..?
Mozemo i da svedocimo ali hajde da vidimo koliko ljudi imaju prakticne koristi od tog svedocenja. Ili neka ih neka pocrkaju da bismo mi imali o cemu da svedocimo i zbog cega da kukamo na nepravdu.
Mozemo mi jos sto - sta, da tvrdimo da Kosovo nece biti nezavisno, da ratujemo sa NATO zbog Kosova (i rat je legitiman, rekose) ali tema je stvarna pomoc tom narodu a ne mitovi i parolasenje.

nestorijanac nestorijanac 20:11 15.12.2007

Re: History repeating...

tema je stvarna pomoc tom narodu a ne mitovi i parolasenje.

Slazem se. Bas zbog toga trazenje i svedocenje ima smisla. Srbija koja bi to cinila imala bi autoriteta. Srbija to ne cini. Srbija uglavnom ili preti svetu ili tvrdi da je svet protiv nje. Srbija ne govori bas cesto o ljudima koji stradaju. Nije o tome govorila mnogo ni ranije, bas kao sto je i cutala o stradanju Albanaca kada se to stradanje desavalo. Pocela je Srbija doduse da o tom stradanju Albanaca govori onda kada Albanci vise nisu stradali.
Srbija sada govori uglavnom o teritoriji i medjunarodnom pravu. O ljudima koji i dalje stradaju ona jos uglavnom cuti.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:35 15.12.2007

Re: History repeating...

Autoritet se nikad nije sticao trazenjem pa nece ni sad. Umesto toga treba reci Ok, hajde da se ne pravimo naivni, Kosovo je nezavisno, Srbija je probala njime da upravlja nije znala i za to ga je i izgubila. Ali to je bila ona Srbija. Ova sad je razumna, racionalna i zna da ne moze a i ne treba da upravlja Kosovom. Ali ipak ima dosta svojih interesa u toj drzavi (pripadnike svog naroda, verske i istorijske spomenike....) i zato joj je stalo da to bude zasticeno, hajde da trazimo (zajedno) nacin za to. Ali to mora da bude neka druga Srbija a ne Srbija koja prica istu pricu o Kosovskom mitu koju je i Milosevic pricao. Da je te Srbija haske begunce hvatala gde je stigla i slala u Hag pa ako treba i u bukagijama, a ne uz ispracaje i poklanjanje kola i stanova, da je ta Srbija jasno rekla sta misli o Srebrenici i Sarajevu a ne uvek pri pomenu toga pricala i o Kravici i Naseru Oricu, da je ta Srbija sprovela lustraciju a ne da nam Dacic, Vucic, Baki, Mrka......., i dalje budu zakonodavci a Toma Antin Nikolic moguci predsednik tada bi Srbija imala autoritet ova sigurno ne. Jos ima sanse ali sada je to polusansa, zicere smo propustili.
nestorijanac nestorijanac 21:05 15.12.2007

Re: History repeating...

Kosovo je nezavisno, Srbija je probala njime da upravlja nije znala i za to ga je i izgubila.

Ok, a koja garancija je da ce Albanci umeti da upravljaju Kosovom ? Ili medjunarodna zajednica ?
Njihovi dosadasnji rezultati uprave ne daju bas mnogo osnova za poverenje.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:14 15.12.2007

Re: History repeating...

Ok, a koja garancija je da ce Albanci umeti da upravljaju Kosovom ? Ili medjunarodna zajednica ?

A ko bi drugi upravljao drzavom nego ljudi koji u njoj zive? Opet Srbija? Ja treceg ne vidim. Ali i ovo sto sad pokusavas Nestorijanac, je demagogija. Ne Albanci i ne Srbi, bilo bi dobro gradjani Kosova, ali posto smo realni ,a Albanaca ima mnogo vise, verovatno ce i biti vecina u drzavnoj upravi. Nekada mozda to i ne bude bitno.Postoje i mehanizmi za zastitu manjina (garantovani mandati...) ali zato treba izaci na izbore a ne cekati da se ratom ili bojkotom resi problem.
nestorijanac nestorijanac 21:21 15.12.2007

Re: History repeating...

Ali i ovo sto sad pokusavas Nestorijanac, je demagogija

Mislim da smo razmisljali o pitanjima kao sto su odgovornost za bezbednost ljudi koji zive na Kosovu i poverenje koje se moze imati na osnovu dosadasnjih rezultata uprave nad Kosovom (Srba, Albanaca, medjunarodne zajednice)... Ne znam o kakvom mom "pokusaju demagogije" govorite ? O demagogiji pitanja ? Ili demagogiji nepoverenja u sve aktere ove tragedija na Kosovu ?
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:38 15.12.2007

Re: History repeating...

O demagogiji nepoverenja u sposobnost gradjana Kosova da njime upravljaju. Postavljanje opstih pitanja na koje ne postoje odgovori koji se mogu empirijski dokazati, sa ciljem da se relativizuje nesto sto se ne odobrava a sto je neminovno, je demagogija.
Niko ne moze tvrditi da ce Albanci umeti da upravljaju Kosovom, ali onako kako njime budu upravljali takva ce im biti i drzava a samim tim i zivot u njoj. Zato sam i pitao a ko bi drugi upravljao Kosovom. Dozvoljeno je nemati poverenje u njih, ali nije dozvoljeno da im se zbog toga uskrati pravo da upravljaju. Koji je to autoritet koji nekome dozvoljava ili ne dozvoljava da upravlja svojom drzavom? Ja znam jedino za autoritet sile. Ima li jos neki?
nestorijanac nestorijanac 22:49 15.12.2007

Re: History repeating...

Ima li jos neki?

Ima, autoritet dela, a ne parola. Dakle, ne mislim da bi Albanci trebalo da PRVO "dobiju" drzavu pa da onda pokazu da li umeju ili ne njome da upravljaju. Mislim da bi PRVO trebalo da medjunarodna zajednica i njene institucije bolje upravljaju Kosovom i da stvore uslove u kojima se nasilje sankcionise i sprecava, a ne da se davanjem politickog statusa Kosovu kakvo je sada, nasilje zapravo "nagradjuje" ili sprecava.
blackbox blackbox 23:04 15.12.2007

Re: History repeating...

nestorijanac
Kosovo je nezavisno, Srbija je probala njime da upravlja nije znala i za to ga je i izgubila.Ok, a koja garancija je da ce Albanci umeti da upravljaju Kosovom ? Ili medjunarodna zajednica ?Njihovi dosadasnji rezultati uprave ne daju bas mnogo osnova za poverenje.

Ako je interes Srbije da se zaštite Srbi i ostali koji žive na Kosovu, a treba da jeste, onda mora gledati kako to najbolje uraditi.Da se vrati na vreme pre 1999.godina i sama Srbija je prihvatila da toga neće biti i nudila nadgledanu autonomiju umesto nadgledane nezavisnosti.U svakom slučaju, znamo da Srbija ne može da uspostavi stvarni suverenitet i povrati vlast na Kosovu, već eventualno da ima samo formalni suverenitet, sa čime se i složila.
Ako je sve to tako, a jeste, čemu svađanje sa skoro celim svetom i ulivanje narodu lažne nade te potpuno nepotrebno vraćanje na retoriku iz perioda pre 1999.godine. Zar ne bi bilo mudrije da Srbija zvanično pozove EU da preuzme nadgledanje nad delom svoje teritorije, i baš to svoje naglasi.Ako EU prihvati taj poziv automatski znači priznanje i dalje tog formalnog suvereniteta Srbije.E onda , pošto smo ih mi pozvali sa njima ćemo sarađivati kako da na najbolji način stvorimo normalne uslove za život svih građana na Kosovu.Sadašnja politička elita nije kriva za stanje sa Kosovom, nije ni kriva što je nju zapalo da to rešava, ali će biti kriva ako to radi pogrešno i umesto da traži rešenja u realnom vremenu ,prostoru i konstelaciji ona se okreće mitskom i istorijskom koji nisu nevažni ali nisu realnost.
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:09 15.12.2007

Re: History repeating...

To se zvalo "standardi pa status" a tada je politika Srbije bila " to nije dobro, jer ako Kosovo dostigne standarde onda nema razloga da ne bude nezavisno" To je jos jedna od propustenih sansi za kojima kasnije zalimo, nazalost nije jedina. Zalicemo mi i za Ahtisarijevim planom, kao i za Z4 (jel tako, Drago:)) i za mnogim dobrim predlozima mrske nam medjunarodne zajednice. Sporo mislimo, vreme nas pretice. Dok se Tadic naogleda i Kostunica naspava - "ode voz, Ana Karenjina".....:)
nestorijanac nestorijanac 23:15 15.12.2007

Re: History repeating...

Zar ne bi bilo mudrije da Srbija zvanično pozove EU da preuzme nadgledanje nad delom svoje teritorije, i baš to svoje naglasi.Ako EU prihvati taj poziv automatski znači priznanje i dalje tog formalnog suvereniteta Srbije.E onda , pošto smo ih mi pozvali sa njima ćemo sarađivati kako da na najbolji način stvorimo normalne uslove za život svih građana na Kosovu.

Da, to bi bilo mudrije, ali na zalost to se nije dogodilo. Mada, imam utisak da ni takav zvanican zahtev/molba Srbije ne bi mnogo menjalo u samoj stvari. Nezavisnost Kosova je pre svega politicki cilj koji je zajednicki Kosovskim Albancima i SAD. Takav manevar koji Vi predlazete mislim da ne bi bio prihvacen ni od jednih ni od drugih. A, EU bi fakticki trebalo da preuzme glavni teret citavog problema. Dakle, (nadgledana) nezavisnost Kosova je narealnija prespektiva daljeg toka stvari. To je ona perspektiva koja problem ne resava i tragedija se tako nastavlja....
nestorijanac nestorijanac 23:17 15.12.2007

Re: History repeating...

To se zvalo "standardi pa status" a tada je politika Srbije bila " to nije dobro, jer ako Kosovo dostigne standarde onda nema razloga da ne bude nezavisno" To je jos jedna od propustenih sansi za kojima kasnije zalimo, nazalost nije jedina.

Tacno. Tacno. Tacno,
AlexDunja AlexDunja 23:29 15.12.2007

Re: History repeating...

Tacno. Tacno. Tacno,

da li ova zapeta nesto znaci???
nestorijanac nestorijanac 23:42 15.12.2007

Re: History repeating...

da li ova zapeta nesto znaci???

Da. Znaci slabovidost i nespretnost onog (mene) koji kucka po tastaturi.
Tacka je ono sto sam zeleo da bude tamo gde se nasao zarez. Ali, vidite sve su greske inspirativne.
Tako, taj zarez je mozda prikladniji od tacke. Mislim sve je tacno, svi sve znaju i slazu se oko ovoga ili onoga, ali problem traje i ne resava se....
:)))
AlexDunja AlexDunja 23:46 15.12.2007

Re: History repeating...

ali problem traje i ne resava se....
:)))

traje
Dilan Dog Dilan Dog 19:08 15.12.2007

Proglasenje nezavisnosti

Proglasenje nezavisnosti Kosova, nadgledane ili neke slicne,
zaista ne bi smela da nas koci u integracijskim procesima ka EU.

Tako da podrzavam u potpunosti sledeci iskaz:
Parafraziraću Zorana Ostojića koji je jednom povodom Kosova rekao otprilke ovako - I meni je umro otac pre deset godina. To je strašan događaj, ali šta da čovek radi protiv te činjenice, osim da nastavi dalje živeti-
garcon garcon 19:18 15.12.2007

Garantovana prava...

Nasi politicari ne nude resenje ocuvanja ljudskih prava, albanaca, nealbanaca na Kosovu...
Bitna je teritorija... to je ono sto se najvise cuje iz usta nasih politicara.
Ljudi!? Kao da nemaju predstavu da na Kosovu zive ljudi....

Ja vidim kod njih samo glad i alavost...
mariopan mariopan 19:42 15.12.2007

Re: Garantovana prava...

Izvinite , grcon , nasi politicari ne mogu ni da pridju Kosovu , dakle oni ne mogu ni da garantuju nista, tamo mogu da garantuju nesto samo Albanci ili medjunarodna zajednica. Do sada se pokazalo da se ni jednima ni drugima ne moze verovati sta god da kazu i sta god da negde pise. Za to snose odgovornost podjednako i jedni i drugi , srpska vlada ne... Ne , to znatre i sami pa zasto onda optuzujete srpsku vladu? Ja ih ne branim , napadam ih gde god stignem zbog drugih stvari ali o zivotu tamo na Kosovu odlucuje ipak neko drugi ...ne nasa Vlada. Opet se podmece nama da nesto necemo a ne kaze se zasto necemo?

Ko je smetao Albancima da stvore drzavu u kojoj ce stvarno ljudi ziveti dobro bez obzira na rasu , veru i boju koze? NIKO.
Zasto to nije zazivelo u stvarnosti?
Zato sto to nije ni bilo u planu NATO armade..njima je trebala teritorija za svoje ciljeve , nevezano ni za SRBE NI ZA ALBANCE..... Sada imaju tu teritoriju i nece je ispustiti . Albanci su samo usputni potrosni materijal kao i izginuli i oteti Srbi. Nece se nista promeniti tamo na Kosovu..sve ce da bude isto...tamo ce dobro da zive samo vojnici NATO armade i niko vise. Obicni ljudi , bilo Albanci ili,SRbi , bice i dalje siromasni i jadni....to i jeste cilj . Nista drugo.
adam weisphaut adam weisphaut 20:13 15.12.2007

Re: Garantovana prava...

Mariopan, don't poo !
Sta je majke ti konkretno vlada Srbije konkretno predlozila da bi poboljsala situaciju?
I ima jos jedna stvar kazes MZ i Albanci su dokazali da im se ne da verovati. Pozivas se na iskustvo kao razlog za neverovanje, a nasa vlast zahteva od od Albanaca upravo to da veruju Srbiji iako im iskustvo govori upravo suprotno. E sad recices nije to ista Vlada ali zar se ona iz petnih zila ne odrzi kontinuitet sa onom koja je odgovorna?
adam weisphaut adam weisphaut 20:26 15.12.2007

Re: Garantovana prava...

Zasto to nije zazivelo u stvarnosti?

Pa znas sta haos koji sada vlada na Kosovu jeste posledica onoga sto je Srbija zasejala.
Kosovo je dugo pre nesrecene 99 bilo prostor ni na nebu ni na zemlji, ili ti je normalno da vecina ljudi na nekom prostoru bude van institucija sistema, i na kome je samo mali sloj ljudi iz izrarzito manjinske etnicke grupe drzao svu vlast.
Do 99 je bilo jasno asto je to bilo ne odrzivo na duge staze, a znas i sam sta je usledilo. I onda se cudis sto je takvo stanje, pa ako zalivas pozarnaftom nemoj da se cudis zgaristu, a u Srbiji kao da zaboravaljmo ko je sipao naftu?
mariopan mariopan 20:33 15.12.2007

Re: Garantovana prava...

adam weisphaut
Mariopan, don't poo !
Sta je majke ti konkretno vlada Srbije konkretno predlozila da bi poboljsala situaciju?
I ima jos jedna stvar kazes MZ i Albanci su dokazali da im se ne da verovati. Pozivas se na iskustvo kao razlog za neverovanje, a nasa vlast zahteva od od Albanaca upravo to da veruju Srbiji iako im iskustvo govori upravo suprotno. E sad recices nije to ista Vlada ali zar se ona iz petnih zila ne odrzi kontinuitet sa onom koja je odgovorna?

A sta je mogla da ucini kada tamo vlast cine medjunarodne snage i Albanci? Daj konkretno sta to moze a nece da uradi Vlada Srbije? Sta da uradi i KAKO?
adam weisphaut adam weisphaut 20:55 15.12.2007

Re: Garantovana prava...


A sta je mogla da ucini kada tamo vlast cine medjunarodne snage i Albanci? Daj konkretno sta to moze a nece da uradi Vlada Srbije? Sta da uradi i KAKO?

A da recimo prestane da koristi Srbe kao monetu za potkusirivanje, da se okane raznih mestara koji alocirajusredstav u nepoznatom pravcu, da da neki realan predlog za saradnju sa Albancima, da savetuje Srbima da ucestvuju na izborima da ne bi jos marginovizovali sopstveni polozaj. Znam da je problem veliki ali se ovako ne resav nego pospesuje. Dakle ne gusle nego predlozi.
I ne odgovori mi kako cekujes da Albanci ukazu poverenje Srbiji na osnovu dosadsnjeg iskustva ?
sashaNS sashaNS 21:16 15.12.2007

Re: Garantovana prava...

Kad bi Srbi sa Kosova uspeli da organizuju svoj zivot na lokalnom nivou
(ucescem kvalitetnih i sposobnih ljudi na lokalnim izborima)
i u kakvoj takvoj saradnji sa Albancima (ucescem u parlamentarnom zivotu
Kosova) onda bi Kostunici ukinuli jedinu temu o kojoj on zeli da prica.
Da se svi problemi i zelje Srba(kosovskih) cuju sa govornice u skupstini Kosova
mozda bi i Albanci, ali i MZ to bolje razumeli.I mozda bi ljudi bolje ziveli.
Ali ne da im se ni da pokusaju.Jer je vazna teritorija, a ne ljudi.
Soylent Green Soylent Green 19:52 15.12.2007

Piramida Srbija

Mora se priznati da lokalni politicari vesto ubedjuju masu da su problemi politicara i problemi mase. Tekuca strategija je jasna i nazire se end game, solomonsko resenje: Srbija i bez Kosova i bez evrope. Sa (polu)mrtvim faraonima se u grobnicu smesta i 10-tak miliona podanika. To je ono sto cak ni placeni analiticari nisu imali petlje da kazu - izolacija jeste opcija, neverovatno realna i izvodljiva.

Sto je najzanimljivije, to ce da funkcionise. Hrane ce biti dovoljno, pupcana vrpca sa feudalnom rusijom ce obezbediti dovoljno pendreka da se neutralise opozicija (Albanija je tako, pomocu Kine, funkcionisala 20 godina.)
nikson nikson 20:29 15.12.2007

bog pomaze

"Nije u redu ni to što su izbori raspisani na dan slave, to je samo (Slobodan) Milošević radio. Tada mnogi ljudi, naročito u selima, ne mogu da izađu na glasanje", rekao je Ilić.

http://www.blic.co.yu/politika.php?id=23493
mariopan mariopan 20:36 15.12.2007

Re: bog pomaze

nikson
"Nije u redu ni to što su izbori raspisani na dan slave, to je samo (Slobodan) Milošević radio. Tada mnogi ljudi, naročito u selima, ne mogu da izađu na glasanje", rekao je Ilić.

http://www.blic.co.yu/politika.php?id=23493

O Boze svasta, pa on ce da izgubi na izborima mada se jako potrudio da uradi sve u svoju korist. Mene brine od KOGA ce da izgubi. Najvece sanse imaju Vadikali. To me brine.
blackbox blackbox 20:48 15.12.2007

Re: bog pomaze

mariopan

nikson"Nije u redu ni to što su izbori raspisani na dan slave, to je samo (Slobodan) Milošević radio. Tada mnogi ljudi, naročito u selima, ne mogu da izađu na glasanje", rekao je Ilić.http://www.blic.co.yu/politika.php?id=23493O Boze svasta, pa on ce da izgubi na izborima mada se jako potrudio da uradi sve u svoju korist. Mene brine od KOGA ce da izgubi. Najvece sanse imaju Vadikali. To me brine.

U redu je, pa sve nam je vezano za crkvene praznike i svece: Sretenjski, Mitrovdanski, Vidovdanski,Nikoljdanski,sve partije imaju svoje slave, pa što nebi imali i Jovandanskog predsednika.
nikson nikson 20:52 15.12.2007

Re: bog pomaze

U redu je, pa sve nam je vezano za crkvene praznike i svece: Sretenjski, Mitrovdanski, Vidovdanski,Nikoljdanski,sve partije imaju svoje slave, pa što nebi imali i Jovandanskog predsednika.


nije problem sto neka stranka ima slavu, nego je problem sto svece zloupotrebljavaju neki politicari, kao na primer velja ilic, koji se ponasa kao vladika a ne ministar u jednoj drzavi. ko je velja ilic da meni odredjuje sta ce mi biti sveto ili ne? ko je on da vodi racuna o crkvenom kalendaru? to je stvar crkve i vernika, a ne opsta stvar jednog drustva ili drzave.
blackbox blackbox 22:46 15.12.2007

Re: bog pomaze

nikson
U redu je, pa sve nam je vezano za crkvene praznike i svece: Sretenjski, Mitrovdanski, Vidovdanski,Nikoljdanski,sve partije imaju svoje slave, pa što nebi imali i Jovandanskog predsednika.nije problem sto neka stranka ima slavu, nego je problem sto svece zloupotrebljavaju neki politicari, kao na primer velja ilic, koji se ponasa kao vladika a ne ministar u jednoj drzavi. ko je velja ilic da meni odredjuje sta ce mi biti sveto ili ne? ko je on da vodi racuna o crkvenom kalendaru? to je stvar crkve i vernika, a ne opsta stvar jednog drustva ili drzave.

slažem se.
Jelena Krajšić Jelena Krajšić 12:48 16.12.2007

Re: bog pomaze

Ko god da si izađi iz Niksona. U međuvremenu imaš od mene preporuku.

I još, meni je potpuno ludo i nezaboravno sledeće:

"Ministar za Kosovo i Metohiju Slobodan Samrdžić izjavio je Radio Beogradu, da je šteta i žalosno što Savet bezbednosti UN nema snage da održi otvorenu sednicu o Kosovu..."

Jedino što imam da kažem ministru Samardžiću je:

Drago Kovacevic Drago Kovacevic 12:51 16.12.2007

Re: bog pomaze

Jelena Krajšić
Ko god da si izađi iz Niksona. U međuvremenu imaš od mene preporuku.

I još, meni je potpuno ludo i nezaboravno sledeće:

"Ministar za Kosovo i Metohiju Slobodan Samrdžić izjavio je Radio Beogradu, da je šteta i žalosno što Savet bezbednosti UN nema snage da održi otvorenu sednicu o Kosovu..."

Jedino što imam da kažem ministru Samardžiću je:


A ti imaš preporuku za ovaj komentar...o))
pozz
Olga Medenica Olga Medenica 21:36 15.12.2007

interesantno je

zapitati (ne sta ko ne da a posebno kada mu je na tako dugackom i nedostisnom stapu da nije njegovo da ga da) nego sta ko nudi.
Stvarno, sta ti ljudi, politicari u Srbiji nude?
Koja je njihova misija?
I koji su njihovi konkretni rezultati (cifre) kad planiraju da nesto ne daju sto vec uveliko nije njihovo?
Hoce li da ratuju?
Protiv koga tacno, sa kakvim tacno snagama i saveznicima? Ali da se razumeno, nista k*****e, cifre, brojke, konkretno.
Mi to, kao gradjani imamo prava da znamo.
inace, politika Srbije zvuci kao blebetanje na nekakvoj podnapitoj zurci.
Ujutru se niko ne seca bas tacno sta je ko rekao,. niko tome ne pridaje veci znacaj, mnogi su se dobro proveli, mnogi se kaju sto su se izlupetali ali racunaju na to da su svi bili "na krilima champagne entuzijazma" pa da na razmenjene stavove (pisi budalastine) treba zaboraviti.
Samo, pitam se ko se to tacno dobro provodi na ovoj nasoj zurci?
mariopan mariopan 22:01 15.12.2007

Re: interesantno je

Politicari u Srbiji imaju samo jednu ambiciju - da traju ...ako je moguce beskonacno. Odlicna vam je opaska da oni nista ni ne nude - nemaju sta. Nisu ni mislili o tome , o tome cemo mi misliti kada nas bude bolela glava. Posle njih POTOP. To je jedina njihova briga. Nasa briga je kako da se spasemo njih i onoga sto nas ceka. Pokusavam realno da gledam ali realnost sa razumom ne ide...ono sto je razumno nije realno itd.
Olga Medenica Olga Medenica 23:28 15.12.2007

Re: interesantno je

Posle njih POTOP............


da, to je to
sve ostalo je maskarada, bla, bla, sjasi kurta da uzjase murta........
KafaJeGotova KafaJeGotova 22:00 15.12.2007

savetnik

I neka Cvijanović kaže Đeliću

je za ekologiju, ali mogao bi da ipak sane na uvce bozi. onako, drugarski.
ali ja sam se valjao od smeha kad je boza za skupstinskom govornicom, nakon sto mu je zarkovic prebacio za citanje sms-a i rekao da i on ima neke poruke, ali ako krene da ih cita..., a boza onako histericno vikao (da ako ima, da ih procita) "smesta! smesta!" onda krene da sidje sa govornice, zastane, i vrati se i vikne opet "smesta!" :)))))) alfa muzijak :))))
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 22:04 15.12.2007

Re: savetnik

KafaJeGotova
I neka Cvijanović kaže Đeliću

je za ekologiju, ali mogao bi da ipak sane na uvce bozi. onako, drugarski.
ali ja sam se valjao od smeha kad je boza za skupstinskom govornicom, nakon sto mu je zarkovic prebacio za citanje sms-a i rekao da i on ima neke poruke, ali ako krene da ih cita..., a boza onako histericno vikao (da ako ima, da ih procita) "smesta! smesta!" onda krene da sidje sa govornice, zastane, i vrati se i vikne opet "smesta!" :)))))) alfa muzijak :))))

Boža je Ronaldinjo u dve stvari...
U foliranju i u tome što je u tranzicionoj Srbiji zaradio koliko i Ronaldinjo u Evropi, pre dolaska u Barsu..o))
AlexDunja AlexDunja 22:24 15.12.2007

Re: savetnik

alfa muzijak :))))

:))))
KafaJeGotova KafaJeGotova 22:24 15.12.2007

Re: savetnik

Boža je Ronaldinjo u dve stvari...
U foliranju i u tome što je u tranzicionoj Srbiji zaradio koliko i Ronaldinjo u Evropi, pre dolaska u Barsu..o))

pa ovim si odgovorio na olgino pitanje : "Samo, pitam se ko se to tacno dobro provodi na ovoj nasoj zurci?" :))
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 22:32 15.12.2007

Re: savetnik

KafaJeGotova
Boža je Ronaldinjo u dve stvari...
U foliranju i u tome što je u tranzicionoj Srbiji zaradio koliko i Ronaldinjo u Evropi, pre dolaska u Barsu..o))

pa ovim si odgovorio na olgino pitanje : "Samo, pitam se ko se to tacno dobro provodi na ovoj nasoj zurci?" :))

Eto, jednim postom, dva odgovora..o))
pozdrav za Olgu..
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 22:34 15.12.2007

Re: savetnik

AlexDunja
alfa muzijak :))))

:))))

Pa gde si ti..o))
AlexDunja AlexDunja 13:06 16.12.2007

Re: savetnik

Pa gde si ti..o))

ma, tu sam, drago:)))
nego, ne mogu da nadjem odgovarajacu pesmu ,
pa cutim.
al' evo, ova je najbliza:

Vrati se u svoju jazbinu

Vrati se u svoju jazbinu
Osramoćeni hromi vuče

I tamo spavaj
Dok se ne zaledi lavež
I zarđaju psovke i crknu baklje
Sveopšte hajke

I dok se svi ne skljokaju
Praznih ruku u sebe
I pregrizu sebi jezik od muke

I silnici psoglavci s nožem za uvom
I hajkači sa polnim udom na ramenu
I lovački zmajevi vukožderi

Četvoronoške puzim pred tobom
I urlam u tvoju slavu
Kao u velika
Zelena tvoja vremena

I molim ti se stari moj hromi bože
Vrati se u svoju jazbinu

vasko popa , zbirka, vucja so
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 13:56 16.12.2007

Re: savetnik

Sjajno...o))
Nego, ajmo jedan pesnički troll..o))
Isto Popa...ali ne znam je li baš ovako...no svejedno...

"očiju tvojih da nije,
ne bi bilo sunca u našem malom stanu"..
pozz
AlexDunja AlexDunja 14:08 16.12.2007

Re: savetnik

Drago Kovacevic
Sjajno...o))
Nego, ajmo jedan pesnički troll..o))
Isto Popa...ali ne znam je li baš ovako...no svejedno...

"očiju tvojih da nije,
ne bi bilo sunca u našem malom stanu"..
pozz

:))) daleko u nama....
to je broj 8
Očiju tvojih da nije
Ne bi bilo neba
U malom našem stanu

Smeha tvoga da nema
Zidovi ne bi nikad
Iz očiju nestajali

Slavuja tvojih da nije
Vrbe ne bi nikad
Nežne preko praga prešle

Ruku tvojih da nije
Sunce ne bi nikad
U snu našem prenoćilo

ali , razumeces, meni se bas svidja 9

Pahuljica si snežna
Tišinu oko mene
Što raspeva
Grana si mi rascvetana
Osmeh na usnama
Što mi zapali
Oluja si letnja
Krila što mi da
I polomi
Dunja si zrela
U srce što mi padne
Duboko
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 14:38 16.12.2007

Re: savetnik

AlexDunja
Drago Kovacevic
Sjajno...o))
Nego, ajmo jedan pesnički troll..o))
Isto Popa...ali ne znam je li baš ovako...no svejedno...

"očiju tvojih da nije,
ne bi bilo sunca u našem malom stanu"..
pozz

:))) daleko u nama....
to je broj 8
Očiju tvojih da nije
Ne bi bilo neba
U malom našem stanu

Smeha tvoga da nema
Zidovi ne bi nikad
Iz očiju nestajali

Slavuja tvojih da nije
Vrbe ne bi nikad
Nežne preko praga prešle

Ruku tvojih da nije
Sunce ne bi nikad
U snu našem prenoćilo

ali , razumeces, meni se bas svidja 9

Pahuljica si snežna
Tišinu oko mene
Što raspeva
Grana si mi rascvetana
Osmeh na usnama
Što mi zapali
Oluja si letnja
Krila što mi da
I polomi
Dunja si zrela
U srce što mi padne
Duboko

Citiraću, prosto da se još jednom vidi...o))
Eto, kako na jedan mračan post doseliše nebo, sunce, pahuljice i srce...o))
bronx bronx 19:47 17.12.2007

Re: savetnik

jaglika jaglika 22:33 15.12.2007

za one koji jos ne znaju

najpametniji vic ikada

Putuju avionom papagaj i Mujo (u originalu, a obzirom na sve, trebalo bi da je Zika).
Papagaj zove stjuardesu
- Kurvo! Donesi mi pice!

- Gospodine, molim Vas, budite pristojni!

- Ma cuti kucko i pozuri!

- Ali molim Vas!

Zika (Mujo) impresionirano gleda papagaja i dodaje

- Jeste fufo, brze malo! Donesi i meni jedno!

Stjuardesi puca film.

- E sad mi je stvarno dosta!

Stjuardesa zove u pomoc kopilota i oni izbacuju papagaja i Ziku. Pada Zika, pada, a papagaj doleti do njega

- El imas ti padobran?

-Ne.

- El znas da letis?

- Ne!!!

- Pa sta se onda kurcis?

Doctor Wu Doctor Wu 23:08 15.12.2007

Re: za one koji jos ne znaju

Nije ni Žika ni Mujo, nego meda. Ali fazon je super.
mikimedic mikimedic 23:36 15.12.2007

Sta se...

...Qrcis kad ne znas da letis...
mikimedic mikimedic 23:46 15.12.2007

Re: Sta se...

e jebi ga.. necu vise nikad da pisem postove pre nego sto procitam objavljene...
DeMarti DeMarti 14:54 17.12.2007

mali trol

nego videti šta je u datoj situaciji najoptimalnije.


ispravno je napisati (reci)
nego videti šta je u datoj situaciji optimalno
irvas irvas 05:42 18.12.2007

naslovna

sta bi drago, skinuli te sa naslovne strane bloga?
bilo bi lepo procitati autorov komentar.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana