Ljudska prava| Planeta| Politika

Novi heroji?

Milutin Milošević RSS / 08.12.2010. u 11:06

Ne znam da li je o ovome neko nešto rekao (ne pratim najbolje), ali moram da kažem.

AP_Wikileaks_Security_Lessons_111_480.jpg

Pored toga što je afera Vikiliks okrenula jedno novo poglavlje u ustoriji sveta i donela neke nove odnose (tek ćemo za koju godinu videti kakve), mislim da se pojavio još jedan zanimljiv događaj koji zaslužuje pažnju i koji takodje može da promeni svet uveliko.

Sva frka se vodi oko Asanža. Međutim, meni je takođe zanimljivo da saznam kako je došao do podataka? Ko mu ih je dao? Sa kojim porivom?

Ne verujem uopšte u mogućnost da su neki pametni klinci (Asanž sam ili ko zna ko) provalili u informativni sistem SAD ili ko zna čiji, i preuzili datoteke sa fajlovima koje objavljuju. Verujem da će se veliki broj stručnjaka sa informatiku složiti sa mnom. I ne samo oni, čak i kada bi neko provalio u takve sisteme treba da zna gde i šta da traži.

Dakle, nameće se odgovor da je neko Asanžu i njegovim kompanjonima dao sve ove podatke. Drugim rečima, postojala je krtica (krtice) unutar sistema koja je predala sve fajlove. Vrlo važna krtica, koja je imala pristup svemu, i to sistematski - čim je ovoliko i to takvih podataka obelodanjeno. Američki "army intelligence analyst" Bredli Mening je u zatvoru već dugo - on je dao klip sa ubistvima civila u Avganistanu i šta ti ja znam sve već ne.

Sa kojim porivom? Zbog čega? To svakako nije običan špijun. On bi to jednostavno prodao (ili predao) Rusiji, Kini, Iranu, Hugu Čavezu, Vuku Jeremiću ili ko zna kome. Za pare ili što veruje više u drugu stranu, ili što je jednostavno obrlaćen.

Mislim da se ovde radi o nekome (nekima) koji su shvatili u kakvim govnima žive, kako njihova država i mnoge druge države sveta jedno pričaju a sasvim drugo rade, kao moćne svetske mašinerije gaze sve pred sobom bez ikakvog obzira. Mislim da se radi o ličnom buntu običnih ljudi, o nepristajanju na laž i prevaru, o želji da se da lični doprinos da budućnost sveta bude bolja.

Ako je to slučaj (a kao veliki idealista duboko verujem u to), onda smo okrenuli novi list u razvoju ljudske civilizacije. Neki će ove ljude nazvati izdajnicima, a ja ih smatram borcima za sopstveno "ja", onima koji smatraju da je svet dovoljno lep da bi bio prljav i nepošten. I podržavam ih iz sve snage.

Atačmenti



Komentari (207)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

ecce-florian ecce-florian 22:21 08.12.2010

Re: ***

Milutin Milošević
tehnološki potkovane pristalice organizuju bojkote i ostale akte u znak podrške WikiLeaksu.

Oboreni su sajtovi i švajcarske finansijske službe, kao i kompanije za kreditne kartice "Masterkard", koja je "Vikiliksu" blokirala donacije.

Vest


jbg

S druge strane gazda, švecko tužilaštvo kao pojam prava i sloboda, švajcarske banke kao pojam sigurnosti novca, francusko libertinsko zatvaranje servera, pa zar to nisu neki stubovi Evrope. Da li je ulog zvani Asanž stvarno toliko vredan.
Ili je samo užasan osećaj nemoći USA da blokira Wiki, i iz poniženja i uvređenosti želja za osvetom ,dovoljan argument da pod pritiskom američkih ucena nabrojane države založe svoje institucije i kredibilitet?



ecce-florian ecce-florian 22:24 08.12.2010

Re: ***

ivana23
Ili će morati da isljuče ceo Internet ili će da izgube ovaj rat!

LINK

Izgubili su ga Ivana.
Sada samo pokušavaju da se osvete.
La Sfera Di Confuscione
gospodin_ne gospodin_ne 15:51 08.12.2010

Umberto Eco o aferi WikiLeaks

figurati figurati 16:01 08.12.2010

pametni klinci

"Ne verujem uopšte u mogućnost da su neki pametni klinci (Asanž sam ili ko zna ko) provalili u informativni sistem SAD ili ko zna čiji, i preuzili datoteke sa fajlovima koje objavljuju"
hmmm, da li ste gledali film o klincu koji je napravio facebook i postao najmladji bilioner na svetu? ne bih se slozila da ne postoje toliko pametni klinci...no,ipak verujem da iza ovoga stoji....ko zna ko...
Milutin Milošević Milutin Milošević 17:28 08.12.2010

Re: pametni klinci

Onda kako to da klinci mogu da udju u informativni sistem SAD, a sa druge strane SAD ne mogu da udju u njihove sisteme i blokiraju ih?
Filip2412 Filip2412 17:56 08.12.2010

Re: pametni klinci

Milutin Milošević
Onda kako to da klinci mogu da udju u informativni sistem SAD, a sa druge strane SAD ne mogu da udju u njihove sisteme i blokiraju ih?


Laicki meni se cini da je prednost pirata u masovnosti. Medjutim, ako nista drugo, top level domen name service serveri su svi u USA. Opet laicki, ja ipak mislim da USA moze jednostavno da sjebe Internet ako to zele i da zapravo imaju potpunu kontrolu.

Ima ovde eksperata pa bi mogli malo detaljnije da objasne...

Filip2412 Filip2412 16:09 08.12.2010

...

Operation Payback

Mastercard websites in Europe and the US went down on Wednesday, with a group of hackers claiming responsibility.

The Anonymous activist group says it brought down the websites using distributed denial of service (DDoS) attacks in reprisal for Mastercard ceasing to process donations for Wikileaks. The whistleblower site is in the process of releasing hundreds of thousands of US government diplomatic cables.

"Tango down — mastercard.com — Restricting funds to Julian Assange and #Wikileaks. All countries should be down, too," read a Twitter post from an account linked to Anonymous on Wednesday. "There are some things Wikileaks can't do," a further tweet read, in an apparent parody of Mastercard's marketing slogans. "For everything else, there's Operation Payback."
cult cult 17:01 08.12.2010

Re: ...

"There are some things Wikileaks can't do"
For everything else, there's Operation Payback.


monamia monamia 19:11 08.12.2010

i odgovor

..kompanija koje ( do ovog trenutka ) bojkotuju wikiliks :

Paypal (Online payment)
Twitter (Social network)
Amazon (US online store)
Visa (US Payment and Credit)
Mastercard (US Payment and Credit)
Time magazine (US magazine)
PostFinance (Swiss bank)

lista je otvorena..
sima2000 sima2000 21:16 08.12.2010

kako uzeti učešće u Cyberwar-u

Ukoliko želite vaš kompjuter da uključite u cyberwar na strani Wikileaks-a idite na adresu:

http://pastehtml.com/view/1c8i33u.html

pa onda:

1. Download MS .NET Framework 3.5 and install it.
2. Download Hivemind LOIC and unzip it to your desktop.
3. Start LOIC with the LOIC.EXE
4. Server: loic.AnonOps.net
5. Channel: #loic
6. Select "hivemind mode"
7. Sit back and watch the show

Aplikacija LOIC služi da se neki web server flood-uje, tj da se zaspe velikim brojem http zahteva u jedinici vremena. Ako veliki broj računara to radi u isto vreme, server postaje zagušen i više ne može da servisira normalne zahteve.

LOIC koji se skida sa gornje adrese je malo modifikovan. Sam se povezuje na IRC server i sa njega dobija adresu servera koji se napada. Na taj način cela stvar je potuno automatizovana - headquarter grupacije Anonymous odlučuje koji je cilj i naređuje vašem računaru da ga napadne.

Moj laptop od pre pola sata napada www.mastercard.com.
Koliko je napad uspešan možete se sami uveriti ako probate da odete na njihov sajt. :)

Jelica Greganović Jelica Greganović 21:29 08.12.2010

Re: kako uzeti učešće u Cyberwar-u

Moj laptop od pre pola sata napada www.mastercard.com.

Crni Simo...
Prva i poslednje dve rečenice su jedino što razumem...ono između...
antioksidant antioksidant 21:32 08.12.2010

Re: kako uzeti učešće u Cyberwar-u

makso?
da li da mu verujemo?
sima2000 sima2000 21:43 08.12.2010

Re: kako uzeti učešće u Cyberwar-u

Crni Simo...
(prva i poslednje dve rečenice su jedino što razumem...ono između...


Pojašnjenje:

Šta se desilo sa B92 sajtom kada je uhapšen Radovan Karadžić? Nije bio dostupan. Zašto nije bio dostupan? Zato što je veliki broj ljudi hteo da ga poseti u istom trenutku, a on nije imao kapacitete da svima odgovori.

LOIC program koji se skida sa gornje adrese simulira veliki broj korisnika koji žele da pristupe nekoj web stranici. Ako stotine ili hiljade računara instaliraju ovaj program i napadnu jedan web sajt, taj sajt praktično više ne može da funkcioniše.

Inače, instalacija i podešavanje ovog programa je trivijalna.. lakše se instalira od Winampa, recimo.

Za sat vremena počinje napad na www.visa.com

link
link
link
Atomski mrav Atomski mrav 21:52 08.12.2010

Re: kako uzeti učešće u Cyberwar-u

Koliko je napad uspešan možete se sami uveriti ako probate da odete na njihov sajt. :)

Sajt radi...



sima2000 sima2000 21:57 08.12.2010

Re: kako uzeti učešće u Cyberwar-u

Sajt radi...


Mastercard?

Bogami ne radi..

Ovde možete proveriti dostupnost nekog sajta u realnom vremenu, sa istorijskim prikazom:

link
Atomski mrav Atomski mrav 22:00 08.12.2010

Re: kako uzeti učešće u Cyberwar-u

Mastercard?

Bogami ne radi..


Možda ne radi samo sa tvog laptopa...
mariopan mariopan 22:10 08.12.2010

Re: kako uzeti učešće u Cyberwar-u


Moj laptop od pre pola sata napada www.mastercard.com.
Koliko je napad uspešan možete se sami uveriti ako probate da odete na njihov sajt. :)

sima2000 sima2000 22:13 08.12.2010

Re: kako uzeti učešće u Cyberwar-u

Sajt radi...


Pre 10 min je počeo napad na www.visa.com

Mora da je to razlog zašto je Mastercard počeo da se oporavlja.
Zamolio bih sve vas koji ovo čitate da probate da otvorite vizin sajt, pa da mi javite da li je akcija uspešna. Meni www.visa.com ne radi.
mariopan mariopan 22:13 08.12.2010

Re: kako uzeti učešće u Cyberwar-u

Jelica Greganović
Moj laptop od pre pola sata napada www.mastercard.com.

Crni Simo...
Prva i poslednje dve rečenice su jedino što razumem...ono između...

Evo da ti objasnim kako sam ga ja razumela, ono između?
Imaš masterkard?
Nađeš.
Spališ, isečeš, baciš - ne radi više...idem da nađem moju
ecce-florian ecce-florian 22:33 08.12.2010

Re: kako uzeti učešće u Cyberwar-u

sima2000
21:16 08.12.2010
kako uzeti učešće u Cyberwar-u
Ukoliko želite vaš kompjuter da uključite u cyberwar na strani Wikileaks-a idite na adresu:

Hm
Ima ovde i nekih drugačijih viđenja
Evo npr sutrašnje jutarnje vesti

Revenge attacks on website 'directed by White House'
Ewen Macaskill, Washington
December 9, 2010


više ovde
Jelica Greganović Jelica Greganović 22:44 08.12.2010

Re: kako uzeti učešće u Cyberwar-u

visa.com naslovna ne može da se otvori
kao ni corporate.visa.com
ali podsajt kao usa.visa.com/personal/account-inquiries može,
kao i
visaeurope.com
sima2000 sima2000 22:44 08.12.2010

Re: kako uzeti učešće u Cyberwar-u

ma ovde i nekih drugačijih viđenja
Evo npr sutrašnje jutarnje vesti


Ne vidim ovde ništa sporno. Pod "Revenge attacks" se misli na ukidanje Paypal, Visa i Mastercard izvora donacija za Wikileaks, hapšenje Asanža, i slično. Novinski tekst tvrdi da su sve ove akcije organizovane iz vrha US vlasti.
Kazezoze Kazezoze 22:46 08.12.2010

Re: kako uzeti učešće u Cyberwar-u

sima2000
Sajt radi...


Pre 10 min je počeo napad na www.visa.com

Mora da je to razlog zašto je Mastercard počeo da se oporavlja.
Zamolio bih sve vas koji ovo čitate da probate da otvorite vizin sajt, pa da mi javite da li je akcija uspešna. Meni www.visa.com ne radi.

error!
sima2000 sima2000 22:54 08.12.2010

Re: kako uzeti učešće u Cyberwar-u

visa.com naslovna ne može da se otvori


Pa to je to. Ova vrsta napada nije ništa specijalno sofisticirana, prilično je "dumb". Nacilja se adresa servera i udri do zore. Ako je neki deo sajta na drugoj adresi ili serveru onda udar ne funkcioniše.
freehand freehand 01:15 09.12.2010

Re: kako uzeti učešće u Cyberwar-u

sima2000
visa.com naslovna ne može da se otvori


Pa to je to. Ova vrsta napada nije ništa specijalno sofisticirana, prilično je "dumb". Nacilja se adresa servera i udri do zore. Ako je neki deo sajta na drugoj adresi ili serveru onda udar ne funkcioniše.

Simo, proglašavam te za svog ličnog savetnika za kompjuterski fajt.
Saćemo vizi da ostavimo cedulju na kojoj piše:
"SIMA 26".
Ko je sledeći?
maksa83 maksa83 21:32 10.12.2010

Re: kako uzeti učešće u Cyberwar-u

Sori, kasno stigoh do ovog pedesetog po redu bloga o Asanžu.

makso?
da li da mu verujemo?


Verujte mu, ali treba da znate da je to što radite krivično delo i po našim zakonima.
dusanovaiivanovamama dusanovaiivanovamama 21:21 08.12.2010

strip

ivana23 ivana23 21:32 08.12.2010

***

Zaposleni u američkoj privatnoj kompaniji, koji su obučavalli avganistanske snage, podvodili su dečake policajcima a oni su ih, često drogirani, seksulano zlostavljali, piše u jednom od tajnih dokumenata koje je objavio "Vikiliks".

Vikiliks: DinKorp podvodio dečake policajcima


Guardian - originalni tekst
Jelica Greganović Jelica Greganović 21:51 08.12.2010

Re: ***

Strašno!
SUBJECT: 06/23/09 MEETING, ASSISTANT AMB MUSSOMELI AND MOI

Btw, Mussomeli je od nedavno ambasador SAD u Sloveniji.
mariopan mariopan 22:18 08.12.2010

Re: ***

ivana23
Zaposleni u američkoj privatnoj kompaniji, koji su obučavalli avganistanske snage, podvodili su dečake policajcima a oni su ih, često drogirani, seksulano zlostavljali, piše u jednom od tajnih dokumenata koje je objavio "Vikiliks".

Vikiliks: DinKorp podvodio dečake policajcima


Guardian - originalni tekst

Strašno, nemam reči, nadam se da će neko odgovarati za ovo ako Boga ima! Alaha, bilo koga !
ivana23 ivana23 22:22 08.12.2010

Re: ***

Jelica Greganović

Strašno!
SUBJECT: 06/23/09 MEETING, ASSISTANT AMB MUSSOMELI AND MOI

Btw, Mussomeli je od nedavno ambasador SAD u Sloveniji.


Auu, bas su vas usrecili.
Jelica Greganović Jelica Greganović 22:45 08.12.2010

Re: ***


On je onomad, kad bi afera oko Wikileaks depeša, Guatanama i "pošto rukoljub Obami", branio Pahora da je pošten i častan čovek, i rekao da američke diplomate nikada nisu špijunirale (povodom naloga Klintonove).
Evo:
http://24ur.com/novice/slovenija/mussomeli-taksno-pocetje-ni-vredno-diplomatov.html
ivana23 ivana23 00:17 09.12.2010

Re: ***

Da se pohvalim... procitala sam i sve komentare.

Jelica Greganović Jelica Greganović 00:21 09.12.2010

Re: ***

Pridna punca
ivana23 ivana23 00:35 09.12.2010

Re: ***

Jelica Greganović
Pridna punca


Pola detinjstva sam provela u Siski. Blizu krizisca Sisenske i Vodnikove.

Milutin Milošević Milutin Milošević 09:58 09.12.2010

Re: ***

DinKorp podvodio dečake policajcima

Ovakvih slučajeva ima koliko god hoćete, mislim na sve zloupotrebe uključujući kidanje žičare u Italiji iz zajebancije, Gvantanamo, druge zatvore i zlostavljanja, Vijetnam, pakt sa mafijom sredinom II Svetskog rata ... sve to ostade nekažnjeno. Nažalost, kada se otkrije bruka oni se malo stide a onda nadju način da sve zataškaju, sve se zaboravi uz groznicu subotnje večeri, pa onda krenu nanovo. Zato sam i napisao ovaj blog sa očekivanjem da ovaj slučaj menja stanje, da će ljudi koji ne žele da prihvate mulj biti dovoljno hrabri da to javno kažu, za dobrobit svih nas, a protiv hidre koja nas drži u svojoj vlasti.
ecce-florian ecce-florian 15:56 09.12.2010

Re: ***

Ovakvih slučajeva ima koliko god hoćete, mislim na sve zloupotrebe

Gazda , meni je ovde interesantan drugi pristup

USA insistira na pravnom progonu:
a) lica koja su Asanžu dostavila telegrame
b) Asanža koji je objavio telegrame

Ovo stoga što isti ugožavaju nacionalne interese USA

Nacionalne interese štiti navedena ekselencija Musomeli tako što pokušava da zataška i spreči krivični progon lica koje organizuju pružanje usluga pedofilima za koje radnje normalno, organi gonjenja iz USA ne smatraju da imaju obeležja krivičnog dela

Evo i njegove fotografije ukoliko bi bilo neophodno radi krivičnog progona i izručenja



Budući da se nalazi u Sloveniji koja je odbila da potpiše sporazum poznat kao "član 98" iako su je iz USA ucenjivali prijemom u NATO, njegova ekselencija bi mogla biti izručena (bar po ovom osnovu)da mu sudi Medjunarodni krivični sud

Član 98 je član Rimskog statuta - koji predviđa mogućnost izuzeća po postojećim bilateralnim obavezama država a koje su do sada USA zaključile sa više od 100 država mahom nerazvijenih, a od pet evropskih samo je jedna članica EU a ostale su Albanija,Makedonija, Bosna i Crna Gora.

Navedeni bilateralni sporazum utvrđuje imunitet državljana USA prema MKS.

Isto tako organi gonjenja USA ne smatraju da je krivično delo ubistvo novinara na navedenom snimku , kao ni to da se zatvorenicima uskraćuje pravo na kontakt sa osobljem crvenog krsta etc.

I za onaj deo prepiske koji nema obeležja krivičnih dela špijunaže npr, prikupljanja podataka o nosiocima vlasti, mešanja u unutrašnje poslove tako da se opozicionim ili liderima na vlasti pruža neposredna podrška , a koji prikazuju ogoljeno način rada i način komunikacije američkog diplomatskog kora, nisu krivi diplomatski predstavnisi USA u svetu već Asanž koji je njihovu prepisku sa nedležnim organom u zemlji objavio.

Država koja je sebe i svoje državljane stavila iznad medjunarodnog pravosudnog sistema sada preti stranom državljaninu ( australija) koji trenutno ne boravi na teritoriji USA gde bi moga biti uhapšen od strane drćavnih organa USA ,da će da mu sudi za ugrožavanje nacionalnih interesa.

Interesantno viđenje krivičnog prava.

Još su interesantniji pokušaji argumentacije i pronalaženje pravne osnovanosti.



Milutin Milošević Milutin Milošević 17:56 09.12.2010

Re: ***

Kadija te tuži, kadija ti sudi
gorstak92 gorstak92 18:02 09.12.2010

Re: ***

Interesantno viđenje krivičnog prava.

Još su interesantniji pokušaji argumentacije i pronalaženje pravne osnovanosti.

Samo se ti zajebavaj sa interesantnim viđenjem prava pa ćeš uskoro na svet da gledaš kroz ovakav prozor:

To će biti (uskoro) kad uvedu član da si načinio akt izdaje ako si na blogu nešto napisao o us, a nije lepo. Nebitno da li si državljanin ili si na tlu us.

Nego, da malo trolujem. Gazda izvini.
Jesi li provalio koliko sam preporuka dobio za svaki komentar?
Nemaš pojma kako me je krenulo od kad sam promenio avatar.
Probaj pa ćeš da vidiš.
Milutin Milošević Milutin Milošević 18:54 09.12.2010

Re: ***

Nemaš pojma kako me je krenulo od kad sam promenio avatar

I sutra da promeniš
(Da znaš da je dobro kad uzmeš avatar nekog homoseksualca)
mikimedic mikimedic 19:08 09.12.2010

Re: ***

njegova ekselencija bi mogla biti izručena (bar po ovom osnovu)da mu sudi Medjunarodni krivični sud


hhhm cvele ti znas moj afinitet prema krsenju medjunarodnog prava od strane mocnika, ali se bojim da ovde bas i nemamo case.

nema osnova za bilo kakav postupak protiv musomelija od strane mks, jer ne vidim za koje delo bi mu se moglo suditi.

nadleznost mks

a takodje bi bilo zanmiljivo videti, ako bi u teoriji postojalo krivicno delo kaznjivo statutom mks, kako bi se odredjeni diplomata mogao izruciti jer bi to predstavljalo krsenje becke konvencije

ovo samo o formalnim razlozima. za sve ostalo se slazem sto si napisao.
gorstak92 gorstak92 19:34 09.12.2010

Re: ***

Milutin Milošević
Nemaš pojma kako me je krenulo od kad sam promenio avatar

I sutra da promeniš
(Da znaš da je dobro kad uzmeš avatar nekog homoseksualca)

Ne veruješ u magiju avatara?
Evo sad neću ništa da kažem.
Samo gledaj kako raste br. preporuka
ecce-florian ecce-florian 20:11 09.12.2010

Re: ***

Miki, ajmo redom
nema osnova za bilo kakav postupak protiv musomelija od strane mks, jer ne vidim za koje delo bi mu se moglo suditi.

Ako dodaš ispred reči "nema" reči "Još uvek" u potpunosti ću se složiti s tobom.

Sačekaćemo nove telegrame , nikad se ne zna.

Pogotovo ako kolega Mussoneli ima tako interesantnu karijeru, kako u pogledu mesta službovanja, tako i perioda kada je tamo službovao.
pre Afganistana
... Manila, Philippines as a consular officer from 1984-1986. His subsequent tours included: North Korea Desk Officer (1986-1988), Senior Watch Officer (1989-1990), Economic Counselor in Colombo, Sri Lanka (1990-1992), .... Deputy Chief of Mission in the Philippines (2002-2005) before becoming Ambassador to the Kingdom of Cambodia.


izvor

Osnovni preduslov za ratne zločine je postojanje rata, a ovde toga nije manjkalo.

nadleznost mks
je i za ratne zločine i zločine protiv humanostia

takodje bi bilo zanmiljivo videti, ako bi u teoriji postojalo krivicno delo kaznjivo statutom mks, kako bi se odredjeni diplomata mogao izruciti jer bi to predstavljalo krsenje becke konvencije


navedene zločine može izvršiti i za njih odgovarati svako lice ( ako može predsednik države može i diplomatski predstavnik)

interesantniji deo je da li bi izručenje MKS ( pazi ne trećoj državi kao kod Asanža) predstavljalo kršenje bečke konvencije.

To već zahteva studiozniju razradu.

No hajde da to ostavimo za kasnije ( pristup : važno je da ga dovučemo u Švedsku, posle ćemo već da pritisnemo da ga oni ovako il' onako izruče. Ako se australci budu bunili i ne poslušaju premijera ,potegni one dokaze o korupciji
a ako nema baš i za onog ministra spoljnih poslova stavi ga u grupu sa onima za koje postoje dokazi, dodaj lažnjake i za njega i doturi to novinarima)

No predlažem da ostanemo kod trenutno najinteresantnije društvene igre:
Sročite optužnicu.
Biraj oćeš ti za Asanža(silovanja i ugrožavanje nacionalnih interesa) a ja za Musonelija(pomaganje izvršiocima i prikrivanje zločina protiv čovečnosti) ili obratno

Ovo sve u okviru nastojanja koja Glas Amerike zastupa na ovom blogu o promenama koje je uzrokovao Vikiliks

cit
zahtevaće promene postojećih ili usvajanje novih pravila ponašanja
Na nekim drugim svojim sajtovima razmatra sasvim druge probleme kao npr. na ovom australijskom 07.12.2010

I ja sam za promene.



ecce-florian ecce-florian 22:14 09.12.2010

Re: ***

nema komentara, ajd ponovo
Samo se ti zajebavaj sa interesantnim viđenjem prava pa ćeš uskoro na svet da gledaš kroz ovakav prozor:

Ko mi kaže , prerušeni policajac. Misliš di si ako si plav odmah i ŠVEĐANKA
mikimedic mikimedic 22:27 09.12.2010

Re: ***

Biraj oćeš ti za Asanža(silovanja i ugrožavanje nacionalnih interesa) a ja za Musonelija(pomaganje izvršiocima i prikrivanje zločina protiv čovečnosti) ili obratno




slazemo se naravno - biografija doticnog je vise nego interesantna

a i strucna sprema

He then went to Rutgers University for two years before dropping out and becoming an upholsterer, and then spending several months hitch-hiking through Europe. Upon returning to the United States, he attended Trenton State College and graduated summa cum laude in 1975, earning a BA in Political Science. In 1978, he earned a Juris Doctor degree from Rutgers Law School.


ovaj je studirao, jos malo pa kao ja. ali ja nisam ambasador.


ecce-florian ecce-florian 00:44 10.12.2010

Re: ***

ja nisam ambasador

Ovo ne moraš meni da objašnjavaš.
Nadam se da je trenutnim domaćinima to isto nesporno.

ovo samo o formalnim razlozima. za sve ostalo se slazem sto si napisao.

Pravnici se i bave samo formalnim razlozima, zar ne?
Pravdom se bave druge profesije
Jelica Greganović Jelica Greganović 02:20 10.12.2010

Re: ***

Budući da se nalazi u Sloveniji koja je odbila da potpiše sporazum poznat kao "član 98" iako su je iz USA ucenjivali prijemom u NATO


Ovo nije baš tako, naime Slovenija nije potpisala taj sporazum, jer smatra da ga već ima potpisanog. I to ovako:
Posle razgovora Slo i SAD delegacije, u Ljubljani, oko ovog sporazuma, dobila sam saopštenje za javnost slo ministarstva sp. poslova u kom se kaže da Slo smatra da ovaj sporazum nema potrebe da potpisuje jer su ga već potpisale 1918. godine Kraljevina Jugoslavija i SAD, a Slo se smatra pravnom naslednicom KJ.
Kako Kraljevina Jugoslavija navedene godine nije postojala, pa samim tim nije mogla ni da potpisuje bilateralne sporazume, ja sam tražila od slo ministarstva da mi objasni na koji sporazum se oni zapravo pozivaju, ko je taj sporazum potpisao, da li su pogrešili državu ili godinu. Prvo nisu razumeli o čemu pričam, ali iz trećeg ponavljanja su konačno shvatili i otišli da promisle, obećavši mi odgovor kad ga nađu. Javili su mi za 2-3 sata da su pogrešili državu.
Ispostavilo se da su sporazum potpisale Kraljevina Srbija i SAD (verovatno zbog neizručivanja nakon WW1) i da se Slovenija smatra pravnom naslednicom Kraljevine Srbije, zbog čega smatra nepotrebnim da još jednom potpisuje takav sporazum sa SAD.
Tako se Slovenija izvukla, a ne odbila da potpiše sporazum sa SAD.
mikimedic mikimedic 09:45 10.12.2010

Re: ***

Pravnici se i bave samo formalnim razlozima, zar ne?
Pravdom se bave druge profesije




Ispostavilo se da su sporazum potpisale Kraljevina Srbija i SAD (verovatno zbog neizručivanja nakon WW1) i da se Slovenija smatra pravnom naslednicom Kraljevine Srbije, zbog čega smatra nepotrebnim da još jednom potpisuje takav sporazum sa SAD.
Tako se Slovenija izvukla, a ne odbila da potpiše sporazum sa SAD.


ovo otvara veoma zanimljivu temu - slovenija naslednica kraljevine srbije? a druga tema je, da ako takav sporazum zaista postoji, jel neko u srbiji uopste zna da i dalje vazi?
freehand freehand 09:56 10.12.2010

Re: ***

Tako se Slovenija izvukla, a ne odbila da potpiše sporazum sa SAD.




A ti si postala neviđeno rado viđen gost u MIP Slovenije.
Ajde, molim te, ako možeš saznaj šta još Slovenci baštine odavde?
Možda naš Prestolonaslednik, u stvari, govori Slovenščino, a mi mu se ko kreteni smejemo?!
I da li bi, po osnovu baštinjenja, možda mogli da im uvalimo bar Hadžića, ako već smatraš da Mladića ne bi nikako ubaštinili?
ecce-florian ecce-florian 10:55 10.12.2010

Re: ***

Ovo nije baš tako, naime Slovenija nije potpisala taj sporazum, jer smatra da ga već ima potpisanog. I to ovako:
Posle razgovora Slo i SAD delegacije, u Ljubljani, oko ovog sporazuma, dobila sam saopštenje za javnost slo ministarstva sp. poslova u kom se kaže da Slo smatra da ovaj sporazum nema potrebe da potpisuje jer su ga već potpisale 1918. godine Kraljevina Jugoslavija i SAD, a Slo se smatra pravnom naslednicom KJ.


Ovo je već interesantno
2003 su ameri pojačali pritisak na razne zemlje uključujući Sloveniju i tadašnju SRCG kao pravnog sledbenika SRJ. Jedna od pretnji je bila i skidanje s liste vojne pomoći, kod Slovenije i uslovljavanje NATO paktom ako se ne varam.
S druge strane je Savet Evrope u Strazburu doneo odluku da će zemlje koje ratifikuju snositi posledice.
USA su pretile i drugima, npr da će sedište NATO preseliti iz Brisela i sl.
Neke vesti su ukazivale da se pritisak počeo vršiti preko Mićuna,a Svilanović je ladio da nije bilo pritiska USA već se iste raspituju kad će se raspravljati o njihovom zahtevu
Evo Stefanovićevog teksta iz tadašnjeg Vremena link
Slovenija nije potpisala ratifikaciju ( ti sad daješ podatke da se pozvala na kontinuitet kraljevine Srbije) kao ni SRJ ni SCG a posle ni Srbija ( Srbija je čak posle dobila i pohvale Evropske komisije što je odbila da ratifikuje , ako se ne varam)
Mrzi me sada da tražim sporazume Kraljevine Srbije i USA iz 1918. ali ću učiniti čim budem imao vremena.
Vrlo elegantan način za prevazilaženje problema. Baš mi se dopada.U raspravi tada učestvovali i Simić i Grubač.Moguće da je učešće stručnjaka pomoglo u pronalaženju ovakvog izlaza.
Barem nešto lepo i interesantno da pročitam.

ecce-florian ecce-florian 11:22 10.12.2010

Re: ***

@mikimedic
ovo otvara veoma zanimljivu temu - slovenija naslednica kraljevine srbije? a druga tema je, da ako takav sporazum zaista postoji, jel neko u srbiji uopste zna da i dalje vazi?

Postoji i važi
Nije me mrzelo pa sam malo potražio izvor u štampanom obliku
elem
između Ujedinjenih Američkih Država i kraljevina Srbija zaključena je

Konvencije o izdavanju krivaca zaključena između Kraljevine Srbije i Ujedinjenih Američkih Država 12/25. oktobra 1901. godine
( Konvencija je objavljena u "Srpskim novinama" bnr.33/1902, a stupila je na snagu 12.jula 1902.godine)
Elem , nije dakle 1918. kao što su Jelici rekli , već je Kraljevina Srbija u Kraljevinu SHS a zatim i u Kraljevinu Jugoslaviju unela ovu konvenciju.
Kako je Slovenija bila jedan period u istoj (Kraljevini SHS) i njenim pravnim sledbenicima, može da se poziva da i dalje želi da primenjuje navedenu konvenciju kao samostalna država.
To ti je prvi deo odgovora Miki

anex 1.

Šta je o hapšenju diplomatskih predstavnika mislio predsednik USA Džordž Buš kada je povukao potpis predsednika Klintona sa prihvatanja Rimskog Statuta:

cit.
"Dok SAD nastoje da obezbede mir u celom svetu naše diplomate i vojnici mogli bi biti izvedeni pred ovaj sud. To me veoma zabrinjava. Pokušaćemo da nađemo rešenje u UN," poručio je tada Buš.
podvukao komentator
izvor arhiva tanjuga

anex 2.

Kako se tehnički izvodi hapšenje lica iz ministarstva odnosno premijera vlade radi izručenja MKS u državama koje su potpisale Rimski statut
primer iz ove godine
cit
24. 03. 2010.
Novinar hapsio Blera


Novinar je prišao Bleru, koji je sa poslanicima u Evropskom parlamentu trebalo da razgovara o radu četvorke za Bliski istok. Stavljajući ruku na rame bivšeg premijera, Kronin je rekao: "Gospodine Bler, ovo je građansko hapšenje." Međutim, Kronina je vrlo brzo odgurnuo Blerov telohranitelj.

"Krivi ste za ratne zločine", rekao je Kronin, koji je nameravao da Blera otprati do obližnje policijske stanice kako bi bio optužen za "ratnu agresiju" ili vojni sukob bez opravdanja pozivom na samoodbranu, čime je prekršio međunarodne zakone, posebno principe iz Nirnberga, kao deo Rimskog statuta.


izvor

edit
kad znaš pun naziv akta lako se nađe i na netu tekst propisa da okačiš i drugima a da ne moraš da prekucavaš
evolinka
interesantno je da je ovo link ministarstva pravde bosne i hercegovine koji ga organ najverovatnije smatra važećim i na svojoj teritoriji ( po sukcesiji)
Interesantno je da je Bosna i Hercegovina ipak sklopila bilateralni sporazum sa USA a da se nije pozvala na ovo. Ili je bezz američkih trupa 2003 kad su vršeni pritisci u BIH ipak bilo nemoguće?
Jelica Greganović Jelica Greganović 16:31 10.12.2010

Re: ***

ovo otvara veoma zanimljivu temu - slovenija naslednica kraljevine srbije? a druga tema je, da ako takav sporazum zaista postoji, jel neko u srbiji uopste zna da i dalje vazi?


Da, ali sam ja posle izbunarila da su pogrešili i godinu i da su se zapravo pozivali na Konvenciju o ekstradiciji, koju su 25. oktobra 1901. godine potpisale SAD i Kraljevina Srbija. Ova konvencija je ratifikovana u Senatu SAD i u Narodnoj skupštini Srbije, a onda su 12. aprila 1902. godine razmenjeni i ratifikacioni instrumenti.
Inače, ova konvencija je bila najvažniji sporazum koji potpisale SAD i Kraljevina Srbija, nakon uspostavljanja dipl. odnosa 1881. godine, kada su potpisale konzularnu konvenciju i trgovinski sporazum.
E, al' to je pravno gledano malo za uši izvučeno što se tiče Slo i njenog pozivanja na ovaj sporazum, jer je Slo potpisala i ratifikovala ugovor o osnivanju Međunarodnog krivičnog suda, a on bi trebalo da ima veću pravnu snagu od pomenute konvencije.
Pored toga, u međunarodnom pravu važi pravilo da se na novonastale države prenose (po pravnom automatizmu) samo one obaveze koje proističu iz ratifikovanih multilateralnih ugovora (legislativnih).
Kako god, Slovenija se izvukla na konto te konvencije.
S obzirom na to sam tada poslala poduži izveštaj za B92, upravo zbog toga da bi i "naši" dobili signal, jer nismo znali da li se i "naši" sećaju te konvencije.




mariopan mariopan 16:45 10.12.2010

Re: ***


Da, ali sam ja posle izbunarila da su pogrešili i godinu i da su se zapravo pozivali na Konvenciju o ekstradiciji, koju su 25. oktobra 1901. godine potpisale SAD i Kraljevina Srbija. Ova konvencija je ratifikovana u Senatu SAD i u Narodnoj skupštini Srbije, a onda su 12. aprila 1902. godine razmenjeni i ratifikacioni instrumenti.
I

Kakogod, ali meni se sviđa način, ala su to elegantno odradili
A i ti bre svašta pitaš
Jelica Greganović Jelica Greganović 16:59 10.12.2010

Re: ***

ala su to elegantno odradili

Fakat.
A i ti bre svašta pitaš

Bešga taki mi poso.
Jelica Greganović Jelica Greganović 17:06 10.12.2010

Re: ***

A ti si postala neviđeno rado viđen gost u MIP Slovenije.

Dratamtično mi je ripio rejting. Mada, nisu se baš ispotrisali jer slo mediji te sitnice nisu ni primetili (naravno da su odgovor na moje pitanje poslali samo meni), prosto su preneli poslato prvo saopštenje i završili priču.
Ajde, molim te, ako možeš saznaj šta još Slovenci baštine odavde?

Ajvar.
mikimedic mikimedic 16:35 11.12.2010

Re: ***

Postoji i važi
Nije me mrzelo pa sam malo potražio izvor u štampanom obliku


hvala cvele

mikimedic mikimedic 16:38 11.12.2010

Re: ***

Pored toga, u međunarodnom pravu važi pravilo da se na novonastale države prenose (po pravnom automatizmu) samo one obaveze koje proističu iz ratifikovanih multilateralnih ugovora (legislativnih).


jelice - i bilateralnih takodje, nema nikakve razlike.
Jelica Greganović Jelica Greganović 16:45 11.12.2010

Re: ***

i bilateralnih takodje, nema nikakve razlike.

Ok, ali ispravi me ako grešim, mislim da multilat. imaju "prednost".
ecce-florian ecce-florian 22:13 11.12.2010

Re: ***

mikimedic
Postoji i važi
Nije me mrzelo pa sam malo potražio izvor u štampanom obliku


hvala cvele


Molim.
Zbog lepote arhaičnog pravnog govora sam pregledao i uporedio tekst na sajtu čiji sam ti link dao i originalni ( str 537. Zbirka međunarodnih ugovora iz oblasti pravosuđa , II knjiga, Dvostrani ugovori Službeni list SFRJ, Beograd 1985)
Razlika je jedino u ekavici u Sl.listu i jekavici na sajtu. Moguće je i da su u Jugoslavijama ( Kraljevini, Federativnoj, Saveznoj) rađeni zvanični službeni prevodi na jezike naroda i narodnosti te da je i navedeni tekst službeno važeća verzija za Bosnu i Hercegovinu.
ps
Malo sam posle kopao ( kad su mi se već našle pod rukomo)po ovim konvencijama o izdvanju, i interesantno je da je npr. odredba čl 6. o neizdavanju u slučaju političkog prestupa iz konvencije sa UDA već 1922 u Konvenciji sa Italijom u čl.5 dopunjena na sledeći način

cit.

Izdavanje se neće dopustiti:
1) za krivična dela predviđena isključivo zakonima o štampi
2) za krivična dela isključivo vojne prirode, kad odnosno delo ne bi bilo kažnjivo nego samo po vojnim zakonima;
3) za političke krivice ili za dela u vezi sa takvim krivicama, .....
U slučajevima prediđenim u gornjim brojevima,svako tumačenje o prirodi dela pripada isključivo vlstima zamoljene Države.


Ako se USA pozivaju na akt iz 1917. interesantno je pogledati kakve garancije i zaštitu je slobodi štampe davala Kraljevina SHS 1922 u Konvenciji o izdavanju s Italijom .( stupila na snagu 1931.)Da je ovo potpisano 1901.sa UDA Asanž bi ( barem što se pravne regulative tiče)mogao trajno da se nastani u Srbiji
freehand freehand 23:41 11.12.2010

Re: ***

Da je ovo potpisano 1901.sa UDA Asanž bi ( barem što se pravne regulative tiče)mogao trajno da se nastani u Srbiji

Oćeš da ti Delfska proročica and the čirslidersice oči iskopaju?!
jasnaz jasnaz 22:10 08.12.2010

!

Inner Party Inner Party 22:53 08.12.2010

Sticking it to The Man

Ima neke motivacije i u tome da se tako nesto moze uraditi i zelje da se sazna kako ce se stvari dalje odvijati (kao sto vidimo stvari se odvijaju kao u 1984. ). Hakeri recimo obore neki sajt iz ciste radoznalosti i zelje za dokazivanjem. Meni je cudno sto se u svetu smatra da je Asanz=Vikiliks, a uveren sam da je Vikiliks cela mreza pojedinaca koji se medjusobno mozda i ne poznaju...
veronika_kojen veronika_kojen 23:33 08.12.2010

Re: Sticking it to The Man

Meni je cudno sto se u svetu smatra da je Asanz=Vikiliks, a uveren sam da je Vikiliks cela mreza pojedinaca koji se medjusobno mozda i ne poznaju...


Da,ali nijedan nema ovako jebačke fotke...

BebaOdLonchara BebaOdLonchara 23:55 08.12.2010

Re: Sticking it to The Man

Da,ali nijedan nema ovako jebačke fotke...

e, mislim na to all this time

mislim da je negde rekao da ima preko 500 ljudi koji rade part-time za wikileaks.
veronika_kojen veronika_kojen 00:16 09.12.2010

Re: Sticking it to The Man

Chekaj malo...





Neshto mi ovo sumnjivo...
Filip2412 Filip2412 02:54 09.12.2010

...

If you can't change the world change yourself
If you can't change the world change yourself
If you can't change the world change yourself
And if you can't change yourself ...
Then change the world




wukadin wukadin 09:53 09.12.2010

Teofil (barok)

Kao i nasa draga Sybil i Śetinel, as well, smatra sve ovo bezveznim, ali ima veliku nuzdu (ili mozda ipak samo malu) da to ubaci u svoju kolumnu

Zapravo, sve vreme pokušavam da vam se ispovedim, da priznam svoju strašnu tajnu: mene cela ta Wikileaks-fertutma ostavlja savršeno ravnodušnim (doktore, da li je to normalno?). Ni jednog trenutka ne uspevam da osetim makar i najslabiji poriv iskrene radoznalosti, koji bi me terao da prekopavam po ovim "otkrićima", uglavnom sa teritorije trača, opštih mesta i manje ili više umešnog prežvakavanja odavno znanih i objavljenih čionjenica. Ima, dakako, i koječega što, recimo, nije bilo "poznato", ali je to mahom savršeno beznačajno, osim za patološke voajere, bilo političke ili neke druge sorte. Dakako, osećanje dužnosti (smatra se da spada u uzuse mog posla da "budem u toku" nateralo me je da se wiki-dokumentima ipak malko pozabavim, ali što sam više odmicao u bavljenju njima, to je samo jačalo moje osećanje da sve to zajedno ne vredi ni koliko odgrizak trule jabuke zaglavljen u sveže upotrebljenoj WC šolji s neispravnim vodokotlićem. Ako sam, hm, bio dovoljno jasan.



Stvarno teska verbalna artiljerija za nesto sto se smatra nebitnim
A tek ovo:

Nisam baš neki "istraživački novinar" (doduše, nije niko; to je samo jedna trivijalna i dosadna zanatska automistifikacija, ali ovu indiskreciju vam ja nisam dojavio!)


A Brankica?!
mrdax mrdax 12:14 09.12.2010

Re: Teofil (barok)

MA da . Sta je sve ovo nasprav Teofilove kolumne ?
ivana23 ivana23 10:33 09.12.2010

***

Hakeri su Svedskoj ministarki pravde, Beatrice Ask, kindapovali ime, te kad se ode na njen sajt -

http://beatriceask.se - otvori se Wikileaks sajt.
wukadin wukadin 10:35 09.12.2010

Re: ***

xe xe xe xe
mrdax mrdax 12:08 09.12.2010

Re: ***

haha , super
ivana23 ivana23 12:09 09.12.2010

***

Instead the first woman arranged a "crayfish party" – a traditional Swedish summer get-together – for the following evening in honour of the WikiLeaks founder in her flat. In an entry on the woman's Twitter account, which she later tried to erase, Mr Assange's first accuser described her joy at hosting a party for the world's most famous cyber activist. "Sitting outside nearly freezing with the world's coolest people," she wrote. "It's pretty amazing."


Trip to Sweden that put Assange in the firing line - Independent, UK - ceo tekst
tsunade tsunade 12:34 09.12.2010

ja mislim


Ameri izgleda nisu naucili lekciju 11. septembra a ovo je sad nekakva dopunska nastava. Asanz je bas za USA znacajan jer ih navodi u kom pravcu treba da razmisljaju, gde su im slabe tacke, zasto im je spoljna politika u q..cu itd, itd. Pa ako hoches da budes globalni baja, onda treba da uzivas globalni respekt ali ne na silu i ulivanjem straha u kosti. Ima neceg i u vrednostima.

Globano, Asanz je vratio pojmove "istina" i "sloboda" u legitimnu javnu upotrebu. Svi danas o tome debatujemo, nezavisno od toga dal se slazemo ili ne. Pre Asanza, istina i sloboda su bile prazne reci podlozne podsmehu i cinizmu. Da mu samo to pripisemo kao zaslugu - kapa dole Julian.

Uzgred he's one hot piece of ass
ivana23 ivana23 15:28 09.12.2010

***

!!! Wikileaks: Stop the crackdown !!! - Sign the petition
nsarski nsarski 17:14 09.12.2010

Re: ***

ivana23
!!! Wikileaks: Stop the crackdown !!! - Sign the petition

HACKTIVISTI SVIH ZEMALJA, UJEDINITE SE!
tsunade tsunade 18:11 09.12.2010

Re: ***

jos jutros sam manito krenula u kampanju
trener92 trener92 21:05 09.12.2010

Re: ***

nsarski
ivana23
!!! Wikileaks: Stop the crackdown !!! - Sign the petition

HACKTIVISTI SVIH ZEMALJA, UJEDINITE SE!


Srpski Vikiliks


"Brojnim novim domenima Vikiliksa, od prekjuče, pridružen je i srpski. Sajt wikileaks.org.rs registrovan je u Topoli. Ivan Lekić vlasnik firme koja je registrovala ovaj domen za S media portal "


ovde
aleksandarkarisik aleksandarkarisik 16:48 09.12.2010

Savest

Malo idealistički zvuči u ovom opštem kupleraju i kasapnici. Da se razumemo, prvo što sam pomislio kada sam pročitao ovaj blog je daj bože da je to u pitanju.
Milutin Milošević Milutin Milošević 18:09 09.12.2010

Re: Savest

Rekoh ja da sam nepopravljiv idealista
Jelica Greganović Jelica Greganović 18:05 09.12.2010

Re: Vest je od 7.12.2010.

Pogledajte novu figuru u božićnim jaslicama (posebno Ješuicu sa krpicom preko usta)
http://24ur.com/ekskluziv/zanimivosti/foto-ustanovitelj-wikileaksa-v-druzbi-jezusa-kristusa.html
Milutin Milošević Milutin Milošević 18:11 09.12.2010

Re: Vest je od 7.12.2010.

Prirodno - čovek je glasnik, kao i njih trojica
Jelica Greganović Jelica Greganović 18:14 09.12.2010

Re: Vest je od 7.12.2010.

Jelica Greganović
Pogledajte novu figuru u božićnim jaslicama (posebno Ješuicu sa krpicom preko usta)
http://24ur.com/ekskluziv/zanimivosti/foto-ustanovitelj-wikileaksa-v-druzbi-jezusa-kristusa.html


Edit: Cvetko ovaj USA humoristički prilog poslednjim WikiLeaks dešavanjima je biserčina decenije!
Mogao da se odvija pod sloganom: "Mečki na rupu".
ecce-florian ecce-florian 20:50 09.12.2010

Re: Vest je od 7.12.2010.

ovaj USA humoristički prilog poslednjim WikiLeaks dešavanjima je biserčina decenije!

Pazi video ga još jutros, pa nisam mogao da verujem.
Onda sam mislio da je neko malo namontirao zvanični sajt pa sam mudro sačekao.
Onda sam proveravao osnovnu informaciju da vidim da li je tačna.

Pa ovo je neverovatna vest.

Ubili su redakciju Njuz na njihovom domaćem terenu sa nulom .

Njuz će kao fiction pa se mi kao smejemo.
Nema tog Njuzovog fiction koji ne mož US department of state da svojim non fiction izveštajem odnosno vešću nadvisi u besmislu.Ne da su ih ubili, već su ih ponizili rečeno fudbalskim rečnikom.Može Njuz slobodno da prestane da se muči . Samo prenesu sa nekog ovakvog sajta i milina.

Jedino što im niko neće verovati.

Najgore je što se i na domaćem terenu pojavljuju istupi slične škole. Ko da imaju amerčke savetnike jbt.

paz naslov

Tadić. Svi u borbu protiv korupcije( 18. je skupština DS-a)


Stvarnost je smešnija.
Jelica Greganović Jelica Greganović 02:34 10.12.2010

Re: Vest je od 7.12.2010.

Stvarnost je smešnija.

Jednom mi je Vujica Rešin Tucić (komentarišući česta nagovaranja mene-me da počnem sa pisanjem fiktivnih priča) rekao: "Mani fikciju, veće fikcije od stvarnosti nema.".
Milan Novković Milan Novković 22:03 09.12.2010

.

.
sybil sybil 22:52 09.12.2010

Sad sam procitala

ovu kondom pricu. jedan engleski novinar je bio u svedskoj policiji i sve saznao.
elem, to je bilo ovako. Asanz se upoznao sa jednom zenom od trideset i nesto na nekom seminaru, ona je bila odusevljena njegovom personom, hvalila se prijateljima kako se krece u drustvu cyber junacine, etc. i desio se seks kod nje na zurci, posle je tvitovala kako je zurka bila fantasticna, kako su joj prijatelji sjani, etc.
otprilike u isto vreme on upozna na tom seminaru i jednu dvadeset i nesto zenu, prvo su imali movie date, pa drugi put veceru i seks. posle te noci su zajedno doruckovali i ona mu je platila kartu do Stokholma posto zivi negde van, udaljeno.
i sad ide drama. cuju se ove dve zene telefonom i sine im da je ovaj imao one night stands sa obe zene za kratko vreme, popizde i kazu- e, sada ces ti da vidis. odu zajedno u policiju i ispricaju da je pukao kondom, i da je seks ispocetka bio dobrovoljan, a posle nasilan.
zavrzlama je da li ce ga optuziti za silovanje, US zahteva izrucenje, Obamina administracija govori o smrtnoj kazni za spijunazu, a Svedska nece da izruci ako postoji mogucnost smrtne kazne.
sybil sybil 22:56 09.12.2010

i jos nesto

bile su slike sedista wikileaksa u svedskoj. to je bunker 30 m ispod zemlje, nekada bilo nuklearno skroviste za vreme hladnog rata.
ljudi- taj bunker je uredjen kao iz 007 filmova- vodoskoci, namestaj, sve dizajnirano, da ti pamet stane. ja se pitam- ko to finansira? otkuda mu pare da to tako uredi, ko zna koliko je to miliona dolara. plus ima osoblje koje je tamo zaposleno.
AlexDunja AlexDunja 23:22 09.12.2010

Re: i jos nesto

ko to finansira?

rusi? kinezi?

američani???

neke ničije pare?
ivana23 ivana23 23:24 09.12.2010

Re: i jos nesto

sybil


Sybil, pricu o te dve zenske prepricali smo na ovih nekoliko blogova o Vikiliksu, bar, brat bratu, deset puta i linkovali...
Sada nam ti otkrivas istinu. Pa je l' citas ti sve komentare?


I slike bunkera smo kacili, ono vestacko cvece po hodnicima gledali.
To je prostor firme koja hostuje sajtove, nije vlasnistvo Vikiliksa.
sybil sybil 23:36 09.12.2010

Re: i jos nesto

ivana23

sybilSybil, pricu o te dve zenske prepricali smo na ovih nekoliko blogova o Vikiliksu, bar, brat bratu, deset puta i linkovali... Sada nam ti otkrivas istinu. Pa je l' citas ti sve komentare?I slike bunkera smo kacili, ono vestacko cvece po hodnicima gledali. To je prostor firme koja hostuje sajtove, nije vlasnistvo Vikiliksa.

ovde kod Milutina niste pominjali ovo sto sam ja napisala, ne znam na drugim blogovima, nisam sve citala. ova prica na engleskom o silovanju koju si ti postovala malo iznad, nema nikakve veze sa ovom pricom koju sam ja postovala.


tako da nema potrebe da izigravas rospiju i da me preslisavas. to mozes sa tvojim detetom.
ivana23 ivana23 00:00 10.12.2010

Re: i jos nesto

sybil
ovde kod Milutina niste pominjali ovo sto sam ja napisala, ne znam na drugim blogovima, nisam sve citala. ova prica na engleskom o silovanju koju si ti postovala malo iznad, nema nikakve veze sa ovom pricom koju sam ja postovala.
tako da nema potrebe da izigravas rospiju i da me preslisavas. to mozes sa tvojim detetom.


Procitaj jos jednom, mozda se prisetis da pise isto sto si i ti navela




WikiLeaks server host BAHNHOF, Švedska - slike

Za recnik -
ecce-florian ecce-florian 00:17 10.12.2010

Re: i jos nesto

ova prica na engleskom o silovanju koju si ti postovala malo iznad, nema nikakve veze sa ovom pricom koju sam ja postovala.

Pazi Sybil
Ovde nije bitno da li Ivana poštuje priču o silovanju, a ti poštuješ priču o bunkeru ili već nečem drugom.
Ovde se ne radi o tim unutrašnjim poslovima već o spoljnim, a tu se pojavljuju brojne naizgled zbinjujuće kontradiktornosti ,a naročito u vezi sredstava, odnosno "čije su to pare" koje međutim to ustvari nisu, već samo zahtevaju poseban pristup
trener92 trener92 00:21 10.12.2010

Re: i jos nesto

sybil
bile su slike sedista wikileaksa u svedskoj. to je bunker 30 m ispod zemlje, nekada bilo nuklearno skroviste za vreme hladnog rata.
ljudi- taj bunker je uredjen kao iz 007 filmova- vodoskoci, namestaj, sve dizajnirano, da ti pamet stane. ja se pitam- ko to finansira? otkuda mu pare da to tako uredi, ko zna koliko je to miliona dolara. plus ima osoblje koje je tamo zaposleno.

Sybil , ovo treba da proveriš,ne kažem da nisi u pravu ali:

Fajlovi "Vikiliksa" čuvaju se na serverima
u kompjuterskom centru Pionen, koji pripada provajderu Banhov ISP i smešten je u podzemnom bunkeru u Stokholmu.

Bunker je u doba hladnog rata služio kao atomsko sklonište i dan-danas može da izdrži direktan udar hidrogenske bombe. Nalazi se 30 metara pod zemljom, u pećini u granitnoj steni ispod parka Vitaberg. Rezervno napajanje strujom obezbeđuju dva dizel-motora “majbah MTU” - koji su identični sa motorima podmornica NATO-a - snage 1,5 megavata.

cela vest ovde
i video :

trener92 trener92 00:23 10.12.2010

Re: i jos nesto

ivana23
sybil
ovde kod Milutina niste pominjali ovo sto sam ja napisala, ne znam na drugim blogovima, nisam sve citala. ova prica na engleskom o silovanju koju si ti postovala malo iznad, nema nikakve veze sa ovom pricom koju sam ja postovala.
tako da nema potrebe da izigravas rospiju i da me preslisavas. to mozes sa tvojim detetom.


Procitaj jos jednom, mozda se prisetis da pise isto sto si i ti navela




WikiLeaks server host BAHNHOF, Švedska - slike

Za recnik -

Ivana, nisam video da si postavila , izvini, ali zbog sybil , sam postavio , da dobije širu sliku ovde
ivana23 ivana23 00:26 10.12.2010

Re: i jos nesto

trener92


aleksandarkarisik aleksandarkarisik 01:46 10.12.2010

Re: i jos nesto

tako da nema potrebe da izigravas rospiju i da me preslisavas. to mozes sa tvojim detetom.

Sa Ivanom sam imao prilike da se u glavnom, ne slažem, ali ovo je baš fuj. Izvini, ali...
sybil sybil 03:11 10.12.2010

Re: i jos nesto


Procitaj jos jednom, mozda se prisetis da pise isto sto si i ti navela

kratak edukacioni kurs.
ovaj tvoj link iz Guardiana nije ekvivalentan mom postu. Zasto? zato sto sam se ja potrudila da informaciju ucinim dostupnom sirem krugu citalaca. naime, ne znaju bas svi citaoci ovog bloga engleski tecno tako da ne mogu svi, ili nemaju volje da procitaju dugacak tekst na engleskom, moj sazetak na srpskom se mnogo lakse prati.
dakle, ja sam ovde fizikalisala za ljude na blogu i potrosila vreme da napravim sazetak price na srpskom. ti si samo copy/pastovala engleski link.

i jos se usudjujes da rospijas i meni delis lekcije.
dakle- za nedolicno ponasanje na blogu, evo i tebi jedan prikladan
mikimedic mikimedic 09:17 10.12.2010

Re: i jos nesto

koja od ove dve na ivaninoj slici je twenty something?
alselone alselone 09:21 10.12.2010

Re: i jos nesto

mikimedic
koja od ove dve na ivaninoj slici je twenty something?


ne marim...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana