Eksperimenti u blogovanju| Gradjanske inicijative| Ljudska prava| Mediji| Politika

O voajerima "Vedraninog fašizma"

nikolic777 RSS / 29.12.2010. u 14:25

Milan Nikolić

Vrla Nova Srpska Misao starija od vatre (otvoreni upitnik)

 

Da li je ovo, ponavljam, da li je ovo, NOVA SRPSKA POLITIČKA MISAO?

 

http://www.nspm.rs/kulturna-politika/vedrana-rudan-u-srbiji-ili-lipo-li-je.html

 

Herbarijum stereotipa autorke Ane Radmilović u tekstu o gostovanju Vedrane Rudan u "Utisku nedelje", na sajtu NSPM (link vam je na raspolaganju). Navedeni su, pre pitanja, odlomci iz teksta A.R.

"Да, и мене нервирају НВО Срби којима је „так' слатко“ кад им се неко покаки у двориште, под условом да није великосрпски националиста"

Pitanja za autorku teksta (za nju su, naravno, sva potonja, ispod drugih citata vrlih novih misli)

1.Ko su NVO Srbi, pošto je NVO preširok pojam? Šta ih diskvalifikuje?

2. Ko su "velikosrpski nacionalisti", imenom i prezimenom, i čime su zaslužili da "kake" bez kritike u bilo čijem dvorištu?

3. Kad će kraj instalacijama njihovi/naši, a onda naši među našima ?

4.Zar Nova SPM ne bi trebalo da bude nova po svežini svojih pogleda?

5. Zašto uopšte u svom imenu sadrži pridev  "nova" s obzirom na svoje drevne ideje?

"...И да, и мене нервира што је Кустурица србо-четничко-фашистичко-антиглобалистичко чудовиште, а ја не видим у чему се то, суштински, ставови пожељне Пудан битно разликују од ставова нашег православног сатанисте Емира (...)...јер тог човека у овој Србији пљује и кусо и репато за сваку реч, макар реч била и помиритељска, човечна и паметна, а ову жену гледамо импресионирани њеном храброшћу"

 

Pitanja:

1.Niste primetili baš nikakvu razliku u pogledima V.R i E.K.? Niste primetili nikakvu razliku njihovim ideološkim pozicijama?

2.Niste primetili, recimo, da Rudanova prezire sve balkanske poglavare, a da je E.K. strogo selektivan u preziru?

3.Možete li da zamislite Kusturicu u mantiji, kako "žonglira" sa klerom poput Vedrane (vidi sliku gore i pogledaj snimak dole) Ili ne? I, ako ne, jel' samo zbog toga što ne voli da se kostimira ili zbog nečeg drugog?

4.Jel' ovo  "Pudan" namerno ili je Novoj srpskoj lektor na skijanju?

"..  О једној јадној, тужној и кукавичкој неслободи када хоћемо да други кажу оно што ми не смемо, када тапшемо по рамену тог „другог“ пошто је све то уместо нас испричао, а онда га лепо пошаљемо па „идите, пишите своје јереси, ми ћемо вас са уживањем читати“,као воајери који гледају оно што неко уме и у стању је да ради – јер они нису"

Pitanja:

1.Ko to u Srbiji ne sme da kaže ono što želi? Ko? Ili je došlo do zbrke u glagolima - možda ste hteli reći "bije"? Ne imputiram, pitam, jer vam je teza nikakva? I to se, do skoro, moglo!

2. Dokle to večito -  "drugi"?

3. Da li ste, kao neko kome je dato pravo na javnu reč, svesni da ovakvim napisima samo učvršćujete poligon starih netrpeljivosti?

"Детаље попут препричавања ставова грађанке Рудан, попут онога да је лоше што је Хрватска ушла у Нато, попут онога да се она не жели наћи у ЕУ, њене дакле оштро и духовито написане антиглобалистичке ставове могу само да вам препоручим да читате. И да се изненадим како то да се она допада нашим глобалистима, нашим про-натовцима, про-евроунијашистима, и шта је то заводљиво у њој, а што је њих (те такозване другосрбијанце) завело да с дивљењем читају њене јереси, исте оне за које ће своје суграђане обесити о прву бандеру, тужити суду као промотере фашизма и тако даље, да не набрајам, знате шта се све деси некоме ко се у Србији усуди да каже макар и делић онога за шта Ведрана у Србији добија аплаузе."

Pitanja:

1. U kojoj su tajnoj i nedokučivoj sprezi antiglobalizam i fašizam? Ko je ikada neku anitglobalističku misao razumeo kao fašističku i onda mislioca "obesio o banderu"? Jel' ova zamena teza služi samo da bi se verbalno "raspalilo" po neistomišljenicima?

2.Da li ste svesni da u ovakvim relativizacijama fašizoidnih ideja mnogi nalaze opravdanje za iste?

3.Šta znači biti EVROUNIJATA? Od kada potiče termin UNIJAĆENJE? Na šta se on u istoriji odnosio (a vaša misao tvrdi da je NOVA), šta pojam unijaćenja znači u "evro" kontekstu?

4.Od kada je to antifašistička misao u Srbiji toliko jaka, da se svi plaše i neprestano su u nekakvom "sudskom procesu" ako se drznu da bilo šta drugačije, čak i povodom globalizacije, kažu? Koji "sudski procesi" gospođo, ako Boga znate, koje "sudstvo"? Jel' ovo "reformisano"?

5.Imate li svest o tome koliko se sve što ste napisali čini kao čista manipulacija?

"Утисак о „Утиску“ је дакле – драги Срби све вас је мање јер сте кукавице, јалови су вам предводници, чопор све мањи и раштркан, не личите ни на шта, воајерски тапшете док гледате како једна жена (странкиња, додуше) изговара јаке речи, воајери сте, не смете сами. И даље, и кад зуцнете неку јерес попут овој какве ова жена изговара на сваком кораку, ви се извињавате, нисте тако мислили, улизујете се да вас не прогласе „фашистом“ и осталим заостацима из Другог светског рата, ви сте пали још онда кад сте дозволили да вам некакав полусвет из разних Комитета одлучује о границама – докле смете да будете људи, а кад морате да се сетите да сте само Срби, извините се и разиђете с улице, да вас све не похапсе. Уместо да осатнете на улици и кажете „изволите нас све похапсити“ .

 Pitanja:

1.Zašto su Srbi kukavice? Da ne ispadne da spočitavam, ali ja razumem ovako: zato što ne nastave sa tam tam ratovima po balkanskim gudurma, što se ne opredele za izolaciju, što prihvataju bilo kakave progresivne ideje, što ne šire svoje granice, što su prinuđeni zbog balasta prošlosti da slušaju druge ako već hoće među njih? I najbitnije, koje je to "jeresi" ona izgovorila a koje impliciraju bilo šta fašističko?

2. Da  li je i ova tirada o "naredbama iz komiteta", takođe, NOVA MISAO?

3.Šta da radimo sa komunistima, da ih oživimo, nekako, pa da ih onda linčujemo?

4.Zašto predstavljate Srbiju kao POLICIJSKU DRŽAVU i neprestano govorite o HAPŠENJIMA za ideje koje su suprotne vašim i koje su, i dalje, nažalost - manjinske?

5.Odakle toliko odijum prema ANTIFAŠIZMU i da li bi to trebalo da razumemo kao VAŠU naklonost ka FAŠIZMU?  Da li bi "voajeri fašizma" trebalo da postanu DELATNI, MANIFESTNI?

6. Ja sam mislio da je samo Šešelj opsednut Papom ("Vatikanski zločini" i slično). Pa, ako je tako, vratite Vladetu Jankovića, mog nekdašnjeg mentora na fakultetu , iz ambasade u Vatikanu! On je perjanica DSS-a! Trebalo bi da je sa vaše strane! Kako vam Vatikan nije mio zbog "istrajnosti u nepriznavanju Kosova" kako piše, verujem, draga vam "Politika", citirajući Nadbiskupa Orlanda Antoninija, amasadora "u suprotnom smeru" - tj.Vatikana u Srbiji). Kako, tako NOVI, stigoste do Svete stolice iz epohe Drugog svetskog rata?

 "Али, ја сам у Србији. Ја морам да будем коретна јер говор мржње допуштамо само гостима, па макар тај говор мржње (који импутирају госпођи Рудан) био заправо позив на човечност."

1.Da li vi žalite za "govorom mržnje" ili mi se čini?

2.Da li ga je u Vedraninim rečima bilo, kada se uzme sagleda celokupan kontekst njenih medijskih nastupa, stavova, imidža? Pa, čak i mimo toga, objasniću daljem tekstu.

3. Ne morate biti korektni zbog toga "što ste u Srbiji". Politička korektnost je model diskursa, iako vrlo često rigidan i licemeran, dominantan  na Zapadu. Podsetiću vas da je u Srbiji do skoro bilo korektno reći "pederčina", a ne homoseksualac, "ustaša", a ne Hrvat, "balija" a ne Musliman itd. Da li, vama u stvari TO NEDOSTAJE?

Niste primetili da Vedrana osporava te "etikete" i sprda se s njima, dok im, vi izgleda dajete na  važnosti? U to ime priložiću i isečak sa "tjuba"...Zar ne vidte da je njena osnova "nekorektnost"  isključivo u tome što prezire Ameriku i njenu "sluškinju" Evropu i da je njena kritika usmerena na balkanske lidere koji se pomenutima - "šlihtaju". Gde je to u "Utisku" Vedrana oživljavala stare mržnje i predrasude, koje podležu "govoru mržnje"?Jel' govor mržnje to što su "Josipović i Tadić dva civilizirana lutka" ili što je "Tadić lepši i zgodniji"?

"Fašista Sarkozi", "Retardirani Buš", "Tajkun Berluskoni"? Ona upravo anulira konrapunkt "četnici/ ustaše" i zakopava ga u istoriju gde mu i jeste mesto. Ona se buni protiv prefiksa "DIVLJAČKI" oduzimajući mu NACIONALNOST.Sve suprotno od vas. I od Dobrice. Verujem,ne tvrdim,ali nekako mi liči da Dobricu i dalje poimate kao "oca nacije", a on je govorio o Albancima kao ostatku nečeg najdivljačkijeg na "tribalnom Balkanu"!

Dajte zamolite Antonićitija, Vukadinovićitija, bilo koga, ako vam može dati objašnjenje šta je govor mržnje. Ja vam preporučujem lingviistu Ranka Bugarskog, on je objektivan jer je pravi naučnik, mada se možda vama neće ideološki dopasti, ali zanemarite to zarad nauke i istine. Molim vas.

4. Suštinsko pitanje: Ako je u Srbiji javna reč toliko prečišćena i proskribovana, po vašem britkom sudu, kako je moguće da vaš tekst obiluje ovakvom količinom diksvalifikacija i uvreda ("kuso i repato", "polusvet") i nekorektnosti?

Da li ste u međuvremenu, zbog ovog teksta, lišeni slobode? Ne, nikako, vi, ovih dana, imate promociju, koju ste efektno najavili, gostoprimstvo jedne kulturne institucije, kako sam razumeo,  i sopstvene goste! Zar je moguće da i dalje vidite Srbiju kao POLICIJSKU DRŽAVU NESLOBODE budući da volite da se predstavljate kao "jeretik", kao "nekorektna"? Znam da vi znate da nijednom liberalu u Srbiji neće pasti na pamet da vam dođe nepozvan!

Znate, Nova misli, kad je bio PRIDE WEEK, u Beogradu, oktobra ove godine, po dva tri kombija policajaca sa šlemovima i u punoj opremi je obezbeđivalo domaćine i posetioce  svako veče! Na samom PRIDE-u, znate šta je bilo!

Ko vam se više dopao KONJICA ili PILOTI?

Možda ipak neko iz onih silnih OBRUČA KOJI SU DELILI SRBE (različitih seksualnih orijentacija) JEDNE OD DRUGIH? Da li će i vas obezbeđivati? Neće, jer nema potrebe. I NE TREBA DA JE BUDE. Sloboda se ne sme deliti po "stranama", ni mojoj ni vašoj.

Vaše su misli, nažalost, mainstream i retko kome ovde smetaju. A, oni, kojima smetaju, civilizovano će, recimo ovim putem, prodiskutovati sa vama i tako i treba da bude. Naučite i drugu stranu da diskutuje, a ne da upada, krši i lomi!

Setite se kako su prolazile promocije Peščanika kada već sebe doživljavate "cenzurisanom" i "u opasnosti od hapšenja".

 Da zaključimo:

Kako ispade, vi se  Vedranom Rudan u svemu slažete! Čak je i preporučujete za čitanje! Ali problem je jedino u tome što je ona "druga", "strankinja", "Hrvatica". Ona može da "fašizuje"(iako to ne čini nigde, osim u vašoj izvedbi), a pusti Srbi mogu samo da "voajerišu", da im cure bale od gladi za "govorom mržnje".

Žao mi je samo što vam, ovim putem, dajem na važnosti, ali eto povoda da prodiskutujem sa Novom Srpskom Političkom Misli. Prvi i poslednji put. Jer, vaše pisanje je deo njihovog korpusa (novih?) ideja. I njihovog uticaja na ovo društvo. VEDRANINA i VAŠA NEKOREKTNOST imaju veze koliko Bog sa Šeširdžijom! Džaba vam ovaj pokušaj!

Kapa dole, 

Autorko!

 

 kako Vedrana vidi "kler"?

Atačmenti



Komentari (161)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

nikolic777 nikolic777 12:11 30.12.2010

Re: ima li smisla ?

Ljude sposobne da misle , razmisljaju, da prihvataju drugacije stavove ali I da na efikasan nacin komuniciraju svoje vlastite.


Sva sreća, postoji istorija svih komentara, njihov sled, svaki tekst je netaknut tu...pa ako ćemo o dobronamernosti-zlonamernosti, civilizovanom-drskom, analitičkom-hejterskom, te onda i o "pijaci", koja, čini mi se, od mog prvog bloga "Pre nego što padne noć", uvek ima iste kreatore...Dali76, na osnovu vaših tekstova, i ako budete imali vremena da sagledate ceo taj teatar odbrane od napada, najčešće nemuštih, verujem da ćete biti objektivni i uočiti moj napor da "na efikasan način komuniciram svoje vlastite stavove". Na svako to strpljenje, objašnjavanje, dobijao sam novu "šamarčinu"...Izvolite, u vas verujem, čitao sam vas
freeconstantinople freeconstantinople 13:54 30.12.2010

Re: ima li smisla ?

Dali , blago meni aj ti iz svete i slobodne zemlje Teksaške objasni čeljadi da se Republikanci zalažu za liberalizam ,a da demokrate samo ograničavaju slobode
sentinel26 sentinel26 16:52 30.12.2010

Re: ima li smisla ?

nikolic777
Sva sreća, postoji istorija svih komentara, njihov sled, svaki tekst je netaknut tu...pa ako ćemo o dobronamernosti-zlonamernosti, civilizovanom-drskom, analitičkom-hejterskom, te onda i o "pijaci", koja, čini mi se, od mog prvog bloga "Pre nego što padne noć", uvek ima iste kreatore...Dali76, na osnovu vaših tekstova, i ako budete imali vremena da sagledate ceo taj teatar odbrane od napada, najčešće nemuštih, verujem da ćete biti objektivni i uočiti moj napor da "na efikasan način komuniciram svoje vlastite stavove". Na svako to strpljenje, objašnjavanje, dobijao sam novu "šamarčinu"...


Nemojte ni slučajno da im okrećete drugi obraz, jer se neće time zadovoljiti, tražiće ponovo onaj prvi.
Nego im odmah vratite (sa ili bez kamate ).

Vrlo dobro, čak odlično, vladate novinarskom analitikom, zato i nemate ozbiljne komentare na osnovni tekst, već jalove pokušaje da se predje na lični teren.

Istina, da bi se na ovaj vaš tekst napisao ozbiljan komentar, moraju se pročitati još neki tekstovi uz solidno poznavanje teme i "berze" na kojoj se visoko kotira.

Uvjeren da vam moja čestitka neće donijeti negativne poene, želim da, pored ostvarenja svakodnevnih želja u Novoj 2011-oj dobijete i bolji status na blogu.

Poz.


freehand freehand 17:01 30.12.2010

Re: ima li smisla ?

želim da, pored ostvarenja svakodnevnih želja u Novoj 2011-oj dobijete i bolji status na blogu.

Ja se pridružujem Šjentiju i spremam se da krenem sa Peticijom koja će, posle potpisivanja biti upućena Moderaciji,, a u smislu da se kao nadnaslov na Nikolićevim tekstualnim i mentalnim ekscesima OBAVEZNO napiše da se čitanju pristupa na sopstvenu odgovornost.
Od ovga može da se tandrkne, bre.
Primećujem poslednjih dana da sam počeo nešto bez veze da mrdam glavom, da nešto škripućem zubima i čudno zabacujem levu nogu.
nikolic777 nikolic777 17:41 30.12.2010

Re: ima li smisla ?

Nemojte ni slučajno da im okrećete drugi obraz, jer se neće time zadovoljiti, tražiće ponovo onaj prvi.
Nego im odmah vratite (sa ili bez kamate ).

Vrlo dobro, čak odlično, vladate novinarskom analitikom, zato i nemate ozbiljne komentare na osnovni tekst, već jalove pokušaje da se predje na lični teren.

Istina, da bi se na ovaj vaš tekst napisao ozbiljan komentar, moraju se pročitati još neki tekstovi uz solidno poznavanje teme i "berze" na kojoj se visoko kotira.

Uvjeren da vam moja čestitka neće donijeti negativne poene, želim da, pored ostvarenja svakodnevnih želja u Novoj 2011-oj dobijete i bolji status na blogu.

Poz.

Hvala vam sto postojite.
Hvala.
sentinel26 sentinel26 17:59 30.12.2010

Re: ima li smisla ?

freerightleg
Ja se pridružujem Šjentiju i spremam se da krenem sa Peticijom koja će, posle potpisivanja biti upućena Moderaciji,, a u smislu da se kao nadnaslov na Nikolićevim tekstualnim i mentalnim ekscesima OBAVEZNO napiše da se čitanju pristupa na sopstvenu odgovornost.
Od ovga može da se tandrkne, bre.
Primećujem poslednjih dana da sam počeo nešto bez veze da mrdam glavom, da nešto škripućem zubima i čudno zabacujem levu nogu.


Ako nijesi sposoban da se pobrineš za svoju nogu, kako ćeš o nečemu drugom. Javi se doktoru ortopedu da nadgleda dok neki finski ljekar bude operirao.

Što se tiče ovog orkestriranog napada na Nikolića zbog kritike omiljenih "idola",malo više na prethodnim blogovima, mogu samo da kažem da su samo potvrdili sve njegove kritike.
Difamacija se nastavlja, bez čitanja novog teksta i bez bilo kakve analize.
Važno je startovati na čovjeka a ne na njegovo djelo.

Jad i bijeda se ogleda u tome što smeta koje osobe je kritikovao a ne kako i zašto.
Tušta i tma nedodirljivih je i ko se drzne da ga ih pomene u negativnom kontekstu začuće tutanj patriJotskih gromova.

U tom cilju i vrijedjanje ubijenog premijera, u nedostatku boljih sredstava koja opravdavaju cilj, je dopušteno.

Zbog tekstova, sa obiljem dokaza, koje sam pisao o pljački državne i uzurpaciji privatne imovine u "Drvengradu", dobijao sam, osim gomile uvreda od bašibozluka i prijetnje na blogu i izvan njega.

Za peticije moderaciji, nemojte se mučiti, pošto sam došao u posjed nekih interesantnih, mogu da vam pozajmim jednu pa samo promijenite zaglavlje i datum.

nikolic777 nikolic777 18:34 30.12.2010

Re: ima li smisla ?

Jad i bijeda se ogleda u tome što smeta koje osobe je kritikovao a ne kako i zašto.
Tušta i tma nedodirljivih je i ko se drzne da ga ih pomene u negativnom kontekstu začuće tutanj patriJotskih gromova.


Vratili ste mi nadu u trenutku kada sam pomislio da je ova gomila "argumenata" i pokliča nepobediva srpska stvarnost, a da je sve što je progresivno - moja umišljotina.
Još jednom hvala.
Zbog ljudi poput vas nikada neću prestati da pišem, jer pisanje jeste moj život.
Srećni praznici.
automatic automatic 19:11 30.12.2010

Re: ima li smisla ?

777
Vratili ste mi nadu u trenutku kada sam pomislio da je ova gomila "argumenata" i pokliča nepobediva srpska stvarnost, a da je sve što je progresivno - moja umišljotina.
Još jednom hvala.
Zbog ljudi poput vas nikada neću prestati da pišem, jer pisanje jeste moj život.
Srećni praznici.

Druže Nikoliću, imam neprijatnu dužnost da ti saopštim da situacija u Srbiji ostaje nepromenjena u smislu tvojih tekstova - gospodin koji ti je tako nesebično ulio nadu je Crnogorac iz Brisela ili bar tako voli da se predstavlja.

777
Hvala vam sto postojite.
Hvala.
Nivo tekstova ne mora obavezno da dostigne nebeske visine ali je svakako preporučljivo da autor zadrži makar trunku dostojanstva.

freehand freehand 19:42 30.12.2010

Re: ima li smisla ?

Ako nijesi sposoban da se pobrineš za svoju nogu, kako ćeš o nečemu drugom. Javi se doktoru ortopedu da nadgleda dok neki finski ljekar bude operirao.

Znači, na crnogorskom se kaže - "operirao"?

A neće mi trebati ortoped, da ti kažem. Upravo sam na jednoj web klinici dao da mi mozak presvuku kevlarom. Garantuju otpornost na Nikolića, Sybil i Milosss-a zajedno.
Moram da ti kažem da se oko tebe još dvoume.
sentinel26 sentinel26 20:51 30.12.2010

Re: ima li smisla ?

automatic
Druže Nikoliću, imam neprijatnu dužnost da ti saopštim da situacija u Srbiji ostaje nepromenjena u smislu tvojih tekstova - gospodin koji ti je tako nesebično ulio nadu je Crnogorac iz Brisela ili bar tako voli da se predstavlja.

Da li ti više smeta što je Crnogorac ili što često boravi u Briselu ?

Dva blogera, dva gada, su na blogu B92 svojevremeno napisala da žele da ga više nema.

Imam ja "ne"prijatnu dužnost da te obavijestim, da veoma često boravim, pored Brisela, još i u Njemačkoj, Francuskoj i Holandiji. I svuda me čeka službeni automobil a u Srbiji se sa zadovoljstvom vozim samo privatnim.

Zašto misliš da će njemu biti neprijatno? Odakle to saznanje ?

Bravo, stvarno "automatski" nastupaš.

Prvo, podrška koju mu pruža jedan Crnogorac je dakle manje vrijedna od podrške koju bi mu pružio neki Srbin ?

Predstavnike srpskih institucija i pojedinaca štetočina, ima da kritikuju samo "lojalni" Srbi a ostali samo ako baš moraju, ali njihova kritika se ne važi i ima da budu kaštigovani ?

Od svega što oni rade, priznaje se samo kada plaćaju poreze državi Srbiji, ali o svemu drugom treba da ćute, inače...

Neki rajhsfirer bi ti pozavideo.

nikolic777 nikolic777 20:58 30.12.2010

Re: ima li smisla ?

Zašto misliš da će njemu biti neprijatno? Odakle to saznanje ?


Nimalo mi nije neprijatno. Gnušam se diskvalifikacija na nacionalnoj osnovi, o tome upravo govori ovaj otvoreni upitnik "novoj" spm...on, kao pitanje, stoji u finalnom zaključku bloga...Ali, Sentinel, kao što vidite, pojedinim komentatorima sam tekst je najmanje važan...
automatic automatic 21:17 30.12.2010

Re: ima li smisla ?

Imam ja "ne"prijatnu dužnost da te obavijestim, da veoma često boravim, pored Brisela, još i u Njemačkoj, Francuskoj i Holandiji. I svuda me čeka službeni automobil a u Srbiji se sa zadovoljstvom vozim samo privatnim.

Zbog čega? Imamo mi brale u Srbiji čime da dočekamo važne goste...

sentinel26 sentinel26 22:53 30.12.2010

Re: ima li smisla ?

nikolic777
Zašto misliš da će njemu biti neprijatno? Odakle to saznanje ?

Nimalo mi nije neprijatno. Gnušam se diskvalifikacija na nacionalnoj osnovi, o tome upravo govori ovaj otvoreni upitnik "novoj" spm...on, kao pitanje, stoji u finalnom zaključku bloga...Ali, Sentinel, kao što vidite, pojedinim komentatorima sam tekst je najmanje važan...


Ima više razloga što je to tako.

Većina ih je nesposobna da vrši analize tekstova.
Oni to čak i ne žele jer znaju da će da dožive fijasko.

1) Odaberu pokatkad po jednu rečenicu ili riječ i protumače je kako oni žele i onda polemišu sa sopstvenim tumačenjem tudjih riječi.

2) Kada ni to ne uspiju , onda učitaju nešto čega nema, pa opet polemišu sa sobom a obračunavaju se sa vama.

3) Kada im dirnete u idole ili nacionalne ikone (idolopoklonstvo je na blogu moderno ) onda teško vama.

4) Oca nacije ili nacionalne heroje im ne dirajte inače će cijela falanga da startuje, najprije sa provokacijama koje sadtrže i elemente uvreda a onda slijede oštrije diskvalifikacije na ličnoj osnovi.

5) Nastupaju čoporativno, jer se u grupi osjećaju jačim i misle da tako mogu da sakriju svoje neznanje i nesposobnost.

automatic automatic 23:23 30.12.2010

Re: ima li smisla ?

Ima više razloga što je to tako.

Većina ih je nesposobna da vrši analize tekstova.
Oni to čak i ne žele jer znaju da će da dožive fijasko.

1) Odaberu pokatkad po jednu rečenicu ili riječ i protumače je kako oni žele i onda polemišu sa sopstvenim tumačenjem tudjih riječi.

2) Kada ni to ne uspiju , onda učitaju nešto čega nema, pa opet polemišu sa sobom a obračunavaju se sa vama.

3) Kada im dirnete u idole ili nacionalne ikone (idolopoklonstvo je na blogu moderno ) onda teško vama.

4) Oca nacije ili nacionalne heroje im ne dirajte inače će cijela falanga da startuje, najprije sa provokacijama koje sadtrže i elemente uvreda a onda slijede oštrije diskvalifikacije na ličnoj osnovi.

5) Nastupaju čoporativno, jer se u grupi osjećaju jačim i misle da tako mogu da sakriju svoje neznanje i nesposobnost.

Kakva dirljiva scena... Stari borac mlađem borcu pored logorske vatre prepričava ofanzive, mladi borac netremice gleda, u pozadini sa radija dopire omiljena "Oj Karmela", za neupućene to je crnogorska verzija pesme. Na starininim grudima medalja do medalje, orden do ordena, mladi borac priželjkuje jedno takvo odličje i siguran je da je na dobrom putu i da ga dobije... Iznenada besedu prekidaju vesti sa radija... Vrhovnog komandanta, premijera i predsednika partije ultimativno je smenila administracija EU uz preporuke da trajno prestane da se bavi politikom ili će biti sudski procesuiran...

Starina komanduje pokret, valja se boriti a neprijatelj će se već pojaviti...
nikolic777 nikolic777 23:45 30.12.2010

Re: ima li smisla ?



Većina ih je nesposobna da vrši analize tekstova.
Oni to čak i ne žele jer znaju da će da dožive fijasko.



I onda slede - uvrede. U slici i reči. Jedna za drugom
dali76 dali76 09:57 31.12.2010

Re: ima li smisla ?

Pazi istina je daa ima ljudi koji ce te napasti na licnoj osnovi kako god ti ovdje pisao ali ako ti dopustis sebi da im uzvratis istom mjerom ili kako ti sentinel kaze sa kamatom , postajes isti kao I oni. Razlike nema. Samo za malu dijecu je bitno ko je poceo prvi , za odrasle ljude ne.
U pravu si kad kazes da se ljudi bave svim samo temom bloga ne. Razmisli koliko si ti odgovoran za to.
Ako te neko napadne ; zamoli da to vise ne radi. Trazi argumente ; pokazi da si drugaciji I ovakva pijaca ce nestati.
Sentinel to nazalost nije radio; na stetu svih nas koji jesu cjenili njegove blogove pogotovo u sferi ekonomije gdje je pokazao svoje znanje I iskustvo.
Prihvatio je nacin razgovora onih koji su ga napadali po osnovu nacionalnosti ; cesto im je vracao sa kamatom ; nasvoju stetu I stetu mnogih od nas.
Zao mi je sta Sentinel vise ne pise ali to nije zato sto je ovaj blog anti crnogorski .
RAZMISLI o tom.sve najbolje u novoj godini.
Ps
Free constaintopolis
Da republikanci jesu ekonomski liberali ali mjesas ih sa libertarians
Tkzv blue dog Democrats su takodje liberalni u svezi fiskalne politike drzave.

.

alselone alselone 19:27 31.12.2010

Re: ima li smisla ?

"ne"prijatnu


Schjenti, ti ovo po novom pravopisu?
Sla li tebe otac u kake skole?
cult cult 23:44 01.01.2011

Re: ima li smisla ?

Upravo sam na jednoj web klinici dao da mi mozak presvuku kevlarom.

ahahahahahhhhhhhhhha
wukadin wukadin 12:33 30.12.2010

Jadna Ana

Toliko je nezanimljiva (što reče na blogovima cenjenog Nikolica Srđan Pajić, a možda je i sam Nikolic častio tim epitetom) da je zaslužila blog o tekstu svoje malenkosti i to tekstu koji nije objavljen na ovom portalu.
Da sam na njenom mestu čestitao bih samom sebi, što reče moj internet drugar "Tad-e znam da sam faca!"
Na ovakve tekstove je najbolje reagovati na prvu. Nisam siguran da ću imati vremena i živaca da se osvrnem na "argumente" (a čedistički su mi prosto omiljeni).
Stoga, Srećna Nova godina, i da nas inspirišeš i dalje
nikolic777 nikolic777 13:03 30.12.2010

Re: Jadna Ana

a čedistički su mi prosto omiljeni)


Čeda i ja ćemo dati sve od sebe, uprkos tome što se ne poznajemo, telepatski smo povezani...da vam damo uvek obilje stavova.

Wukadine, Ana, koja nije nimalo "jadna",kako kažete već, lično moj je utisak, vrlo samouverena i istrajna, ovde je uzeta kao eksponent NSPM....
Bez uvrede, jer vidim da su svima vama, koji komentarišete one dozvoljene, ali meni ni odbrane nisu što je pokazao čak i stav blogera koje ja rado čitam i cenim - morate pročitati nešto pre nego što počnete sipati i suditi...to je minimum inetelektualne, recipijentske, polemičke ozbiljnosti...
Boga mi,i naročito Amfilohija, nismo na stadionu, pa da samo navijamo i uzvikujemo parole...ovde smo na poligonu diskusije, polemike...a ispadosmo gori od ovih u Parlamentu...
Sa nadom, da ćete u Novoj, 2011. godini, na moj blog doći čisti od malicioznosti i spremni da se sa mnom na civilizovan način, ne slažete, jer ja ne tražim slaganje po svaku cenu (vraćam se na reč polemika)pozdravljam vas...i želim sve najbolje.
Verujem da vam i Čeda želi isto.
wukadin wukadin 13:33 30.12.2010

Re: Jadna Ana

Čeda i ja ćemo dati sve od sebe, uprkos tome što se ne poznajemo, telepatski smo povezani...


Nisam ni sumnjao. Da ste 100.000.000% veće baje mogao bih reći Borg Kolektiv

Ana, koja nije nimalo "jadna",kako kažete već, lično moj je utisak, vrlo samouverena i istrajna, ovde je uzeta kao eksponent NSPM....


Uh, eksponent... kako samo jaka reč. Ja bih se zabrinuo da tako za mene kažu
Nego, odluči se prijatelju... Osim što je eksponent, da li je zanimljiva ili nije. Evo, ja se stvarno izvinjavam ako si ti rekao da su ti njeni blogovi dosadni. Nisam siguran. A za Pajića, što posvećuje putopise Peščaniku se dobro sećam. Ergo, ako si i sa njim telepatski povezan, deder mi odgonetni.

U međuvremenu zvirnuo sam malo u ona silna pitanja, pa daću si slobodu da odgovorim na neka,
4.Zar Nova SPM ne bi trebalo da bude nova po svežini svojih pogleda?


Pa zar nije? Tamo imate analize po kojima je sada se svrstavati u NATO/EU isto kao i ići u četnike 1944. S obzirom na stanje stvari na Zapadu u poslednjih par godina, to je poprilično aktuelno.

5. Zašto uopšte u svom imenu sadrži pridev "nova" s obzirom na svoje drevne ideje?



Ponekad je i "drevno" (relativan pojam) ponovo aktuelno i novo. Recimo, pre nešto manje od 100 godina (dovoljno drevno?) su Osvald Špengler i baron Ungern-Šternberg rekli u kakvom je čabru prosveštena Jevropa. Sad se tek vidi koliko su bili u pravu

3. Kad će kraj instalacijama njihovi/naši, a onda naši među našima ?



Kažem ja da slika govori više od 1.000 reči. Možda ti baš toliko kvantiteta treba da bi došao do kvaliteta spoznaje <_<
Evo slika koje si kačio, vešt si u tome, koji pre svega govore o podeli koja ti je u glavi.











nikolic777 nikolic777 13:45 30.12.2010

Re: Jadna Ana


Kažem ja da slika govori više od 1.000 reči. Možda ti baš toliko kvantiteta treba da bi došao do kvaliteta spoznaje <_<
Evo slika koje si kačio, vešt si u tome, koji pre svega govore o podeli koja ti je u glavi.



Beskrajno hvala. Na efektan način si napravio pregled. Stojim iza svega. I, verujem da će naredne godine biti manje razloga za kačenje slika 1, 3, 4, 5 (dakle, sve osim pionira). Napomena: slike 3 i 4 su neki od najmračnijih trenutaka Srbije ove godine.
Hvala Wukadine.
wukadin wukadin 14:26 30.12.2010

Re: Jadna Ana

Stvarno su slike čudo. Volim ja da ih kačim takođe, ne samo po blogu, nego se igram i u flešu.
Zora Novog dana (pogledati Portfolio, ima lep slajd šou)
Nadam se će takvih slika biti što više u sledećoj i narednim godinama

A ti, jesi čuo za tajnu moći pozitivnog mišljenja. Mnogi se mračan, bre...
nikolic777 nikolic777 14:37 30.12.2010

Re: Jadna Ana

Nadam se će takvih slika biti što više u sledećoj i narednim godinama

djz77 djz77 15:00 30.12.2010

Re: Jadna Ana

nikolic777
Nadam se će takvih slika biti što više u sledećoj i narednim godinama


freehand freehand 16:49 30.12.2010

Meta-alhemičar

Stotine godina su mudraci i filozofi pokušavali da dođu do kamena mudrosti.
A ovaj humanoid, Nikolić, u nekoliko tekstova dođe do Esencije besmisla, jebote!

sentinel26 sentinel26 20:26 30.12.2010

Re: Meta-alhemičar

freerightleg
Stotine godina su mudraci i filozofi pokušavali da dođu do kamena mudrosti.
A ovaj humanoid, Nikolić, u nekoliko tekstova dođe do Esencije besmisla, jebote!


I sve ovo samo zato što je dirnuo u Emirate i u Novu Srpsku Propovedničku Mantiju.

Ako je besmisleno to što je napisao, što si se zabrinuo za kritiku miljenika i "nedodirljivih" ili nijesi dovoljno zaogrnut tom mantijom pa se plašiš.

Nije Nikolić kriv što se njima ljulja pozicija i smanjuje broj simpatizera.
Bježe im oni koji su se družili iz interesa, pogača na drugoj strani ulice postaje sve bolja i sve izglednija.

Nemoj onim doktorima ništa da platiš, nijesu dobro uradili planirani posao. :)

Čitajući neke druge blogove pomislio sam da umiješ da budeš i solo-lovac kritičar, ali sam se prevario, bolje se osjećaš u čoporu lovaca na kritičare potrošenog patriJotizma.

freehand freehand 20:54 30.12.2010

Re: Meta-alhemičar

Čitajući neke druge blogove pomislio sam da umiješ da budeš i solo-lovac kritičar, ali sam se prevario, bolje se osjećaš u čoporu lovaca na kritičare potrošenog patriJotizma.

Vidiš, Šjenti, desi se da i ja u ponekom tvom komentaru naletim na iskru koja nije bez pameti i rezona.
A sad, pošto smo razmenili to serdaru-vojvodo, da ti kažem za Nikolića:
par puta sam uhvatio sebe u zamišljanju opakog frajera, koji nam podbaci ovako neke idiotske teze, a onda se zavali, otvori pivo i vrišti od smeha čitajući kako se koprcamo i penimo objašnjavajući mu kako nije u pravu.
Na žalost, nije on taj frajer.
On je samo jedan intelektualni šarlatan, frazozborac i politički analfabeta, pri tom umišljen do neukusa. I kad god biva doveden u situaciju da više nema nikakav argument (a to mu se desi po nekoliko puta na svakom njegovom blogu) onda krene sa onim ahkanjeem, jojkanjem, uhkanjem, strašno, grozno, kukulele, difamacija, fašizam, batine, motke, noževi....
A voli i taj martirski fazon, to kao "Ajde mene" i "Pucajte, ja i dalje držim čas!"
Kad ga čita čovek - rekao bi da je on lično onaj baja što je na krstu završio zbog svih nas.
Ili onaj što mu crnu džigericu kljuju 'tičurine.
Ne daj Bože da ga neko pohvali - sav se uprometejiše, jebote. Evo njega sa vatrom saznanja, sav uprđen i ustreptao obećava nove podvige!
Jedino ne mogu da domislim i objasnim šta je to što provocira ovoliki mazohizam publike?!

sentinel26 sentinel26 23:24 30.12.2010

Re: Meta-alhemičar

freehand
Čitajući neke druge blogove pomislio sam da umiješ da budeš i solo-lovac kritičar, ali sam se prevario, bolje se osjećaš u čoporu lovaca na kritičare potrošenog patriJotizma.

Na žalost, nije on taj frajer. On je samo jedan intelektualni šarlatan, frazozborac i politička neznalica, pri tom umišljena do neukusa.


Bogati jesi li ti ovo čitao neku njegovu biografiju koju je možda pisao oni direktor Javne TV kuće (servisa) te si ovako "informisan" o njemu samome, a o tekstu koji je napisao nijesi ni obijelio.

Pročitao sam ja sve njegove tekstove i svuda ste ga napadali na ličnoj osnovi iako o njemu ne znate skoro ništa, ali to vam nije ni važno.

Oštriju harangu ste započeli kada se usudio da piše o ljubljenim Emiratima, pogodio je mnoge u srce.

I kad god bude doveden do situacije kad više nema nikakav argument (a to mu se desi po nekoliko puta na svakom njegovom blogu) onda krene sa onim ..

On je argumente izložio u osnovnom tekstu, na blogu, a ne vidjesmo ni te kontraargumente, već mnogi kao članovi hora pjevaju "... Mi-mi-mi-miiii ! ... Narasla je proja ..."

Evo jedno lakše pitanje za analizu.

Zašto Nikolić ne bi smio da pita "Ko su to NVO Srbi..?"

Ako postoje, ko su i gdje su ?

Zašto se vrši njihova diskvalifikacija ?

Jesu li njihovi zločini teški bar koliko zločini onih koji su klali i ubijali, zakopavali i raskopavali masovne grobnice ?

Ako ne postoje ko ih je i zbog čega izmislio ?
Nikolić sigurno nije...

nikolic777 nikolic777 00:14 31.12.2010

Re: Meta-alhemičar

On je samo jedan intelektualni šarlatan, frazozborac i politički analfabeta, pri tom umišljen do neukusa. I kad god biva doveden u situaciju da više nema nikakav argument (a to mu se desi po nekoliko puta na svakom njegovom blogu) onda krene sa onim ahkanjeem, jojkanjem, uhkanjem, strašno, grozno, kukulele, difamacija, fašizam, batine, motke, noževi....



nema tog mog bloga na kojem niste poraženi do kolena, sve je na raspolaganju, sve se može videti...a, na ovom poslednjem, ste overili sopstveno neznanje i ostrašćenost...
e.ferrero e.ferrero 00:37 31.12.2010

Re: Meta-alhemičar

Osim par izuzetaka, svi "odgovori" na Nikolićeve blogove su u stvari napadi na njegovu ličnost i na njegovu ideologiju.
Mogu da razumem par nedoraslih studentkinja koje (uz predugo odlaganje) bivaju banovane kada preteraju, ali mi nije jasno zašto se bar vi koje smatram (nadam se ne greškom) ozbiljnijim sagovornicima ne potrudite da stvarno polemišete sa onim što je autor u svom blogu izneo.

Anin tekst je stara priča, na koju je Nikolić odgovorio starom pričom (uz nekoliko simpatičnih dodataka, da ne bude dosadno nama koji i jednu i drugu priču znamo odavno).
Ana je jedna ugrožena, kao i sve patriote. Ona ne sme da iznese svoje mišljenje, ali ga uspešno iznosi na nekoliko mesta i ne postoje posledice po nju. Ona pati za nekom (nepostojećom) pravdom, gde bi i ona mogla da proziva kao i predmet njenog teksta političare - ali ona ne bi da proziva baš sve, nego one koji se kose sa njenim idejama.
Neću Anu da nazivam fašistom, jer nisam do sada naišao na dovoljno argumenata za to njenim tekstovima, ali se definitivno i ona i njena ekipa (NSPM) služe fašističkim modelom zamene teza. Oni su slabi i žrtve, sve je protiv njih i ugrožena su im prava - ali su bez obzira na to dovoljno jaki da tuku neistomišljenike, da upadaju u njihove prostorije, da prete, da mrze, da se svete... Imaju jakog neprijatelja koga je NEMOGUĆE pobediti, i na sva usta će pričati i pisati kako ne smeju da pričaju i pišu... ali se oni tog svog neprijatelja u stvari ne boje, nego mu otvoreno (po potrebi) prete, i daju mu do znanja da on (ono, oni) treba da se plaši!

Na ovo ste me podsetili:

libkonz libkonz 01:28 31.12.2010

Re: Meta-alhemičar

nema tog mog bloga na kojem niste poraženi do kolena, sve je na raspolaganju, sve se može videti...a, na ovom poslednjem, ste overili sopstveno neznanje i ostrašćenost...

Čeda i ja ćemo dati sve od sebe, uprkos tome što se ne poznajemo, telepatski smo povezani...da vam damo uvek obilje stavova.

Vratili ste mi nadu u trenutku kada sam pomislio da je ova gomila "argumenata" i pokliča nepobediva srpska stvarnost, a da je sve što je progresivno - moja umišljotina.
Još jednom hvala.
Zbog ljudi poput vas nikada neću prestati da pišem, jer pisanje jeste moj život.

Nemoj ni da prestaneš komentarisati. Ti si naš idol.
gorran2 gorran2 02:34 31.12.2010

Re: Meta-alhemičar

e.ferrero
Osim par izuzetaka, svi "odgovori" na Nikolićeve blogove su u stvari napadi na njegovu ličnost i na njegovu ideologiju.
Mogu da razumem par nedoraslih studentkinja koje (uz predugo odlaganje) bivaju banovane kada preteraju, ali mi nije jasno zašto se bar vi koje smatram (nadam se ne greškom) ozbiljnijim sagovornicima ne potrudite da stvarno polemišete sa onim što je autor u svom blogu izneo.

Anin tekst je stara priča, na koju je Nikolić odgovorio starom pričom (uz nekoliko simpatičnih dodataka, da ne bude dosadno nama koji i jednu i drugu priču znamo odavno).
Ana je jedna ugrožena, kao i sve patriote. Ona ne sme da iznese svoje mišljenje, ali ga uspešno iznosi na nekoliko mesta i ne postoje posledice po nju. Ona pati za nekom (nepostojećom) pravdom, gde bi i ona mogla da proziva kao i predmet njenog teksta političare - ali ona ne bi da proziva baš sve, nego one koji se kose sa njenim idejama.
Neću Anu da nazivam fašistom, jer nisam do sada naišao na dovoljno argumenata za to njenim tekstovima, ali se definitivno i ona i njena ekipa (NSPM) služe fašističkim modelom zamene teza. Oni su slabi i žrtve, sve je protiv njih i ugrožena su im prava - ali su bez obzira na to dovoljno jaki da tuku neistomišljenike, da upadaju u njihove prostorije, da prete, da mrze, da se svete... Imaju jakog neprijatelja koga je NEMOGUĆE pobediti, i na sva usta će pričati i pisati kako ne smeju da pričaju i pišu... ali se oni tog svog neprijatelja u stvari ne boje, nego mu otvoreno (po potrebi) prete, i daju mu do znanja da on (ono, oni) treba da se plaši!

Denny Crane!
bene_geserit bene_geserit 02:39 31.12.2010

Re: Meta-alhemičar

Pozdrav za Deni Krejna.

A sto se tice "napada" na Nikolicevu licnost i ideologiju, evo par citata kako on ima obicaj da "polemise" (izvinjavam se sto su replike izvucene iz konteksta ali svakako ilustruju nacin kako Nikolic777 tretira sagovornike).
nikolic777
nema tog mog bloga na kojem niste poraženi do kolena, sve je na raspolaganju, sve se može videti...a, na ovom poslednjem, ste overili sopstveno neznanje i ostrašćenost...
Gomila nebuloza
Kakva bedastoća! Nemam reči ...
Ovo je neopisivo jadno
Tipican primer hejtovanja radi hejtovanja.
sagledaj kontekst ako ti sopstveni intelektualni dometi to dozvoljvaju...pa onda ovako pojednostavljuj i manipuliši
Strašne laži, gde se gasiš, gde je granica tvog umišljanja?
Cista vasa manipulacija. Vrlo ste vešti, ne verujem šta čitam
Ovo je na ivici noćne more...što pišeš
Jesi li ti svestan šta pričaš uopšte?


A evo kako to izgleda kada ga neko pohvali da su mu tekstovi dobri:
nikolic777

Hvala vam, ulivate mi nadu u objektivne, dostojanstvene i inteligentne čitoce...zaista, hvala
mislim da je odgovor u bolu koji izaziva kvalitet nekog drugog, ali vreme će pokazati

i verovali ili ne ovo prethodno je bilo ozbiljno napisano - dakle ko misli da su mu tekstovi dobri je objektivan (sta ce kad su stvarno dobri) i inteligentan (treba imati intelektualne kapacitete pa razumeti), a i dostojanstven.

Za ozbiljnu polemiku sa autorom bloga prvo treba imati zivaca i procitati tekst (ovaj blog je odlican primer), a onda imati dovoljno zivaca i vremena za sva njegova skakutanja sa teme na temu bez ikakvog razloga, ispaljivanje rafala fraza i ideoloskih pamfleta, nerazumevanje dobrog dela komentara, nepostovanje bilo kakvog misljenja koje nije identicno njegovom, i pre svega nedostatak bilo kakvog dijaloga jer Nikolic diskutuje pretezno sam sa sobom a na drugacija misljenja od svog te casti nekim od komentara odozgo.
bene_geserit bene_geserit 02:48 31.12.2010

Re: Meta-alhemičar

e.ferrero
Neću Anu da nazivam fašistom, jer nisam do sada naišao na dovoljno argumenata za to njenim tekstovima, ali se definitivno i ona i njena ekipa (NSPM) služe fašističkim modelom zamene teza. Oni su slabi i žrtve, sve je protiv njih i ugrožena su im prava - ali su bez obzira na to dovoljno jaki da tuku neistomišljenike, da upadaju u njihove prostorije, da prete, da mrze, da se svete...

Znaci Ana i ekipa sa NSPM tuce neistomisljenike, upada u njihove prostorije, sveti se, ...
I meni je Ana delovala opasno (ne znam da li je tek-van-do ili karate u pitanju).

Definitivno se e-ferrero i nikolic777 sluze komunistickim zamenama teza. Oni su slabi i zrtve, sve je protiv njih i ugrozena su im prava - ali su bez obzira na to dovoljno jaki da ucestvuju u Staljinovim cistkama kao organizatori, pomazu onom tipu iz Severne Koreje da razvije nuklearnu bombu, i jos sa njihovom socijal-demokratskom i liberalnom ekipom na vlasti ucestvuje u pljackanju svega sto stignu po Srbiji.
nikolic777 nikolic777 06:39 31.12.2010

Re: Meta-alhemičar


A sto se tice "napada" na Nikolicevu licnost i ideologiju, evo par citata kako on ima obicaj da "polemise" (izvinjavam se sto su replike izvucene iz konteksta ali svakako ilustruju nacin kako Nikolic777 tretira sagovornike).

nikolic777
nema tog mog bloga na kojem niste poraženi do kolena, sve je na raspolaganju, sve se može videti...a, na ovom poslednjem, ste overili sopstveno neznanje i ostrašćenost...
Gomila nebuloza
Kakva bedastoća! Nemam reči ...
Ovo je neopisivo jadno
Tipican primer hejtovanja radi hejtovanja.
sagledaj kontekst ako ti sopstveni intelektualni dometi to dozvoljvaju...pa onda ovako pojednostavljuj i manipuliši
Strašne laži, gde se gasiš, gde je granica tvog umišljanja?
Cista vasa manipulacija. Vrlo ste vešti, ne verujem šta čitam
Ovo je na ivici noćne more...što pišeš
Jesi li ti svestan šta pričaš uopšte?



A evo kako to izgleda kada ga neko pohvali da su mu tekstovi dobri:

nikolic777

Hvala vam, ulivate mi nadu u objektivne, dostojanstvene i inteligentne čitoce...zaista, hvala
mislim da je odgovor u bolu koji izaziva kvalitet nekog drugog, ali vreme će pokazati


i verovali ili ne ovo prethodno je bilo ozbiljno napisano - dakle ko misli da su mu tekstovi dobri je objektivan (sta ce kad su stvarno dobri) i inteligentan (treba imati intelektualne kapacitete pa razumeti), a i dostojanstven.

Ti bi trebalo da radiš u za mašinerije političke ili bilo koje druge propagande, bio bi sjajan...predlog dva: montaža,još jedna mogućnost za beskrajne manipulacije...ne znam zašto ostaješ, ako ostaješ, samo pri blogovima
e.ferrero e.ferrero 08:22 31.12.2010

Re: Meta-alhemičar

Ono što sam gore napisao bilo je (očigledno) u kontekstu suprotstavljenih ideologija: NSPM i "drugosrbijanci".
NARAVNO da Ana nikome ne upada u stan, ne preti, ne mrzi... njena uloga u tom sistemu je ona koju sam gore naveo - propagira tu ugroženost, svi su protiv nje (i njene NSPM ekipe), itd.

Što se tiče toga da li sam ja slab i žrtva (neću da ulazim u to kako se Nikolić oseća), DA ja jesam žrtva neistomišljenika na većini neformalnih okupljanja, kada sam primoran da suprotstavljam svoje stavove BUKVALNO fašističkim stavovima mladih ljudi (mojih godina), umesto da uživam u svom koktelu ili u razgovoru sa normalnim ljudima. Ja ne znam da li ste probali da razgovarate sa mladim ljudima o ljudskim pravima npr. manjina, ali taj razgovor nije ni malo prijatan.
A fizički nisam ugrožen svakodnevno, jer sam beo, prosečne visine, bez invaliditeta, heteroseksualne orjentacije - pa nisam mnogo upadljiv. Ali kada sam 10.10.2010. podržao ljude drugačije seksualne orjentacije koji u Srbiji pokušavaju da se izbore za svoja prava - itekako sam bio i fizički ugrožen.

Ali, da se vratimo na temu, da ne bude da skačemo sa teme na temu.

Ako su vam dosadni Nikolićevi tekstovi, ne morate da ih čitate, ali onda imajte dovoljno integriteta, pa nemojte ni da ih komentarišete.
Ako ste se već potrudili i pročitali tekst - komentarišite ga, a ne autora!
I mene je jako mrzelo da čitam i Anin tekst i Nikolićeva pitanja, pa sam se naterao da bih učestvovao u razgovoru.

I konačno, što se tiče Nikolićevih odgovora: slažem se da su njegove reakcije na pozitivne komentare malo patetične ("hvala što postojite", "zbog takvih kao što ste vi ja ću nastaviti da se borim" HAHAHAHAHA), ali valjda se on tako oseća i to je njegovo pravo. Odgovore na negativne komentare razumem, jer ako izdvojite neke komentatore (npr. veroniku) i krenete da pratite njen "doprinos" od prvog Nikolićevog bloga, videćete da ona nije ni jedan tekst pročitala, ili ako je i pročitala, nije nikada komentarisala tekst, nego je samo dolazila da vređa Nikolića kao ličnost i njegove političke stavove. Takvim ljudima treba reći ODJEBI!
beba757 beba757 08:55 31.12.2010

Re: Meta-alhemičar

I konačno, što se tiče Nikolićevih odgovora: slažem se da su njegove reakcije na pozitivne komentare malo patetične ("hvala što postojite", "zbog takvih kao što ste vi ja ću nastaviti da se borim" HAHAHAHAHA), ali valjda se on tako oseća i to je njegovo pravo.


Ja bih samo dodala...Nikolic je,jednostavno,emotivno odreagovao na pozitivan komentar...ali,iskreno,pre svega...Zar je to toliko lose ili neprikladno?Prvo je bio prozivan da je arogantan,a kada je pokazao da ima osecanja i hrabrosti da ih javno podeli sa svima,e onda je prozvan zbog gubitka dostojanstva...Volela bih da mi neko definise kako to izgleda biti "dostojanstven" na ovom blogu?Da li tu etiketu dobijamo vredjanjem sagovornikove licnosti ili,mozda,identifikacijom sa grupom ciji je cilj da neistomisljenika ponizi i omalovazi njegovu licnost?Izvinite,nova sam ovde...nisam znala da ovde postoje drugaciji arsini za meru necijeg dostojanstva...
master.dragi master.dragi 10:18 31.12.2010

Re: Meta-alhemičar

Ona ne sme da iznese svoje mišljenje, ali ga uspešno iznosi na nekoliko mesta i ne postoje posledice po nju.

na kakve posledice mislis? ti bi, recimo, predlozio da anu uhapse zbog misljenja ili da snosi neke posledice zato sto se nnjeno misljenje razlikuje od tvog...

Oni su slabi i žrtve, sve je protiv njih i ugrožena su im prava -

upravo si joj u gornjem citatu ugrozio osnovno ljudsko pravo - da misli i da slobodno ispoljava to misljenje...

ti, autor teksta i jos neki ovde ste ono najgore sto je komunisticki sistem mogao da iznedri u ljudskom obliku stvarajuci male diktatore, apsolutiste, tirane i sadiste. jasno je kao dan da su takvi kao vi u ne tako davnoj proslosti ljude zatvarali,mucili i ubijali zbog drugacijeg misljenja, zbog sale ili ispricanog vica.

nikolic je mlad i jos uvek nezreo covek, njega jos uvek nose ideali iako je vec dobro zagazio u cetvrtu deceniju zivota. nikolic nema nikakve argumente koje treba pobiti.
on iznosi gomilu optuzbi, konstrukcija i neistina, uvreda na racun ane radmilovic i autora sa nspm sajta, on mrzi, siri jezik mrznje, uvreda i netrpeljivosti obraca se direktno licnostima a ne njihovim stavovima.
nikolic je, kao i vecina komunista, uvek na zadatku, zato sto neprijatelj nikada ne spava, on je tako naucen.
neprijatelj je u njegovom slucaju neko ko drugacije misli od njega, taj neko je i razlog njegove egzistencije, zato sto njegova nvo dobija novac da se bori protiv izmisljenog neprijatelja. sto je taj neprijatelj djavolastijeg lika to su sredstva za njegovu nvo veca.
zato ce nikolic da upire prstom, da satanizuje i razapinje, on od tih para sebi obezbedjuje egzistenciju. to nije malo u vreme krize. u vreme krize egzistencija znaci zivot.
sentinel26 sentinel26 10:29 31.12.2010

Re: Meta-alhemičar

libkonz
nema tog mog bloga na kojem niste poraženi do kolena, sve je na raspolaganju, sve se može videti...a, na ovom poslednjem, ste overili sopstveno neznanje i ostrašćenost...
Čeda i ja ćemo dati sve od sebe, uprkos tome što se ne poznajemo, telepatski smo povezani...da vam damo uvek obilje stavova.
Vratili ste mi nadu u trenutku kada sam pomislio da je ova gomila "argumenata" i pokliča nepobediva srpska stvarnost, a da je sve što je progresivno - moja umišljotina.
Još jednom hvala.
Zbog ljudi poput vas nikada neću prestati da pišem, jer pisanje jeste moj život.

Nemoj ni da prestaneš komentarisati. Ti si naš idol.



Tako jedan "advokat" Nove Srpske Propovedničke Mantije, priznati učesnik "svetovračevskog" profašističkog kongresa sa iskustvom daje svoj doprinos "diskusiji" o liku gospodina Nikolića, ali o samom tekstu neće divaniti.
Nema ni potrebe. Čemu to ?

Kritikovati jedan tekst ne znači mnogo, ali napasti Nikolića lično to je već nešto.

Hoćete li i protiv njega da organizujete kakav "kongres" ili čekate šturmbanfirera i Frau Shtriken da dodju i lično povedu falangu u akciju ?

Jeste li mu pronašli adresu, analizirali porijeklo, da nije iz Preka, jeste li mu analizirali avatar i sl. ?

Jeste li pronašli zašto se drznuo (ko ga plaća ) da proziva njihova zaštićena visokopreosveštenstva vladike Nove Sprske Propovedničke crkve ?

Obruč oko njihovog glavnog mecene se steže i približava se trenutak kada će doktor prava stati pred lice pravde.

Zar radiskinja još nije prekopala sve spiskove i razne peticije da bi pronašla nešto više o Milanu Nikoliću.
Nevolja je velika što u Srbiji ima dvocifren broj ljudi sa imenom Milan Nikolić. Potrajaće to.

e.ferrero e.ferrero 11:11 31.12.2010

Re: Meta-alhemičar

Evo, sada ću ja da probam civilizovano da odgovorim master.dragom, pa pogledajte gde će ta rasprava da nas odvede.

master.dragi
Ona ne sme da iznese svoje mišljenje, ali ga uspešno iznosi na nekoliko mesta i ne postoje posledice po nju.

na kakve posledice mislis? ti bi, recimo, predlozio da anu uhapse zbog misljenja ili da snosi neke posledice zato sto se nnjeno misljenje razlikuje od tvog...

Odakle ti to da ja želim bilo kakve posledice po nju, da želim da je uhapsim?
Ja samo konstatujem da je ona slobodna da iznosi svoje mišljenje, da posledica nema, ali da se stalno čuje ta kuknjava kako ne mogu da iznesu svoje mišljenje. Jasno je iz moje poruke šta sam rekao, ali evo sada i dodatnog objašnjenja...
Tipičan primer kako se nekome pripisuju ideje koje nisu njegove, ali valjda je to normalna rasprava na B92 blogu.

master.dragi
Oni su slabi i žrtve, sve je protiv njih i ugrožena su im prava -

upravo si joj u gornjem citatu ugrozio osnovno ljudsko pravo - da misli i da slobodno ispoljava to misljenje...

Opet je jasno da ja ne mogu njoj da zabranim da piše, niti imam nameru. Ja čak i čitam njene tekstove, ali je ne vređam (npr. na ovom blogu). Čak i kada ulazi u sukob sa drugim ljudima, stojim na njenoj strani ako se to pretvori u napade na njenu ličnost. Što se tiče stavova, rekao sam svojom porukom šta mislim o tome...
I kako sam ja to njoj ugrozio to "osnovno ljudsko pravo"?
Još jedan tipičan komentar sa B92 bloga.

master.dragi
ti, autor teksta i jos neki ovde ste ono najgore sto je komunisticki sistem mogao da iznedri u ljudskom obliku stvarajuci male diktatore, apsolutiste, tirane i sadiste. jasno je kao dan da su takvi kao vi u ne tako davnoj proslosti ljude zatvarali,mucili i ubijali zbog drugacijeg misljenja, zbog sale ili ispricanog vica.

Sada prelaziš na vređanje ("ono najgore što je komunistički sistem...", "diktator, apsolutista, tiranin i sadista" - iako ne znaš ko sam ja i šta sam ja. Ne znaš ni koliko godina imam, čime se bavim, kakva sam osoba. Znaš samo moje stavove povodom pisanja Nikolića i Ane Radmilović, ali tebi je to dovoljno da me svrstaš među one koji su "u ne tako davnoj prošlosti ljude zatvarali, mučili i ubijali...".
Na osnovu čega? Na osnovu mog stava o tekstu Ane Radmilović?
Svaka čast!

master.dragi
nikolic je mlad i jos uvek nezreo covek, njega jos uvek nose ideali iako je vec dobro zagazio u cetvrtu deceniju zivota. nikolic nema nikakve argumente koje treba pobiti.
on iznosi gomilu optuzbi, konstrukcija i neistina, uvreda na racun ane radmilovic i autora sa nspm sajta, on mrzi, siri jezik mrznje, uvreda i netrpeljivosti obraca se direktno licnostima a ne njihovim stavovima.

Opet počinješ sa uvredama, ovaj put upućenih samo autoru bloga. Problem je što ga "nose ideali iako je već dobro zagazio u četvru"?
Kažeš da nema argumente, ali ipak nisi sposoban da ih pobiješ.
Sada kvalifikuješ njegovo pisanje kao "optužbe, konstrukcije, neistine, uvrede, mržnju, uvrede, netrpeljivost, obraćanje direktno ličnostima", a upravo si ti taj koji to radi. Nikolić je citirao delove Aninog teksta i o tim delovima je pisao. Komentarisao je tekst, postavljao pitanja autoru, ali samo na osnovu teksta. Ti to ne radiš!

master.dragi
nikolic je, kao i vecina komunista, uvek na zadatku, zato sto neprijatelj nikada ne spava, on je tako naucen.
neprijatelj je u njegovom slucaju neko ko drugacije misli od njega, taj neko je i razlog njegove egzistencije, zato sto njegova nvo dobija novac da se bori protiv izmisljenog neprijatelja. sto je taj neprijatelj djavolastijeg lika to su sredstva za njegovu nvo veca.

Opet počinješ nekom konstatacijom koja treba da ga diskvalifikuje - da je Nikolić komunista. Pa šta i da jeste?
Onda kreće teorija zavere (i mogu samo da se nadam da ti pišeš po zadatku, a da nije u tvojoj glavi ovakva zbrka): autor je na zadatku, neprijatelj ne spava, naučen je tako (verovatno od strane Vatikana).
I opet kreće projekcija: neprijatelj je svako ko drugačije misli, on zbog toga postoji...
Pa onda opet izmišljotina (ali u krugovima tvojih istomišljenika dovoljna da nekoga diskvalifikuje) - njegova NVO dobija pare??? Otkud ti to?

master.dragi
zato ce nikolic da upire prstom, da satanizuje i razapinje, on od tih para sebi obezbedjuje egzistenciju. to nije malo u vreme krize. u vreme krize egzistencija znaci zivot.

Nikolić satanizuje laž (koristeći citate tekstova) i razapinje idenje uz dlaku atavističkim strahovima od svega što je strano, što je drugačije.
Verovatno sam sada i ja tebe satanizovao, jer sam tvoj bezvezni komentar analizirao i pokazao (svakom ko razmišlja svojom glavom) kako komentarišu agresivni neistomišljenici na B92 blogu.
Završavaš OPET pričom o nekim parama - pokušaj diskvalifikacije...

I posle neka Bene kaže da na ovu vrstu napada nije logično odgovoriti sa:

nema tog mog bloga na kojem niste poraženi do kolena, sve je na raspolaganju, sve se može videti...a, na ovom poslednjem, ste overili sopstveno neznanje i ostrašćenost...
Gomila nebuloza
Kakva bedastoća! Nemam reči ...
Ovo je neopisivo jadno
Tipican primer hejtovanja radi hejtovanja.
sagledaj kontekst ako ti sopstveni intelektualni dometi to dozvoljvaju...pa onda ovako pojednostavljuj i manipuliši
Strašne laži, gde se gasiš, gde je granica tvog umišljanja?
Ovo je na ivici noćne more...što pišeš
Jesi li ti svestan šta pričaš uopšte?


Samo neki besposličar (kao što sam u ovog jutra JA) može svaku od tih nebuloza koje pišu ljudi da analizira deo po deo i da odgovara smisleno...
milisav68 milisav68 12:33 31.12.2010

Re: Meta-alhemičar

sentinel26
libkonz
nema tog mog bloga na kojem niste poraženi do kolena, sve je na raspolaganju, sve se može videti...a, na ovom poslednjem, ste overili sopstveno neznanje i ostrašćenost...
Čeda i ja ćemo dati sve od sebe, uprkos tome što se ne poznajemo, telepatski smo povezani...da vam damo uvek obilje stavova.
Vratili ste mi nadu u trenutku kada sam pomislio da je ova gomila "argumenata" i pokliča nepobediva srpska stvarnost, a da je sve što je progresivno - moja umišljotina.
Još jednom hvala.
Zbog ljudi poput vas nikada neću prestati da pišem, jer pisanje jeste moj život.

Nemoj ni da prestaneš komentarisati. Ti si naš idol.



Tako jedan "advokat" Nove Srpske Propovedničke Mantije, priznati učesnik "svetovračevskog" profašističkog kongresa sa iskustvom daje svoj doprinos "diskusiji" o liku gospodina Nikolića, ali o samom tekstu neće divaniti.
Nema ni potrebe. Čemu to ?

Kritikovati jedan tekst ne znači mnogo, ali napasti Nikolića lično to je već nešto.

Hoćete li i protiv njega da organizujete kakav "kongres" ili čekate šturmbanfirera i Frau Shtriken da dodju i lično povedu falangu u akciju ?

Jeste li mu pronašli adresu, analizirali porijeklo, da nije iz Preka, jeste li mu analizirali avatar i sl. ?

Jeste li pronašli zašto se drznuo (ko ga plaća ) da proziva njihova zaštićena visokopreosveštenstva vladike Nove Sprske Propovedničke crkve ?

Obruč oko njihovog glavnog mecene se steže i približava se trenutak kada će doktor prava stati pred lice pravde.

Zar radiskinja još nije prekopala sve spiskove i razne peticije da bi pronašla nešto više o Milanu Nikoliću.
Nevolja je velika što u Srbiji ima dvocifren broj ljudi sa imenom Milan Nikolić. Potrajaće to.


Pa nije Ana pisala o njemu, već on o njoj.

napisao:advokat NovoSrpskoPatriotskogMantijaškogSvetoVračarskogProfašističkog
SrboČetničkogAntiEvropskogProtivCrnogorskogIostalihNarodaiNarodnosti društva
ivana23 ivana23 13:53 31.12.2010

Re: Meta-alhemičar

sentinel26
Tako jedan "advokat" Nove Srpske Propovedničke Mantije, priznati učesnik "svetovračevskog" profašističkog kongresa sa iskustvom daje svoj doprinos "diskusiji" o liku gospodina Nikolića, ali o samom tekstu neće divaniti.Nema ni potrebe. Čemu to ?Kritikovati jedan tekst ne znači mnogo, ali napasti Nikolića lično to je već nešto. Hoćete li i protiv njega da organizujete kakav "kongres" ili čekate šturmbanfirera i Frau Shtriken da dodju i lično povedu falangu u akciju ?Jeste li mu pronašli adresu, analizirali porijeklo, da nije iz Preka, jeste li mu analizirali avatar i sl. ?Jeste li pronašli zašto se drznuo (ko ga plaća ) da proziva njihova zaštićena visokopreosveštenstva vladike Nove Sprske Propovedničke crkve ?Obruč oko njihovog glavnog mecene se steže i približava se trenutak kada će doktor prava stati pred lice pravde.Zar radiskinja još nije prekopala sve spiskove i razne peticije da bi pronašla nešto više o Milanu Nikoliću. Nevolja je velika što u Srbiji ima dvocifren broj ljudi sa imenom Milan Nikolić. Potrajaće to.


master.dragi master.dragi 14:25 31.12.2010

Re: Meta-alhemičar

Kažeš da nema argumente, ali ipak nisi sposoban da ih pobiješ.

da skratimo, nema argumenata, dakle nema ni pobijanja istih, logično.
Anin tekst je stara priča, na koju je Nikolić odgovorio starom pričom (uz nekoliko simpatičnih dodataka, da ne bude dosadno nama koji i jednu i drugu priču znamo odavno).
Ana je jedna ugrožena, kao i sve patriote. Ona ne sme da iznese svoje mišljenje, ali ga uspešno iznosi na nekoliko mesta i ne postoje posledice po nju.
da li ti je sada jasnije? govoris sa ironijom kako je ana ugrozena sugerisuci da je suprotno, govoris kako ne sme da iznese svoje misljenje opet uz ironiru, sugerisuci kako ga iznosti gde i kad hoce bez posledica? kakve joj ti posledice prizeljkujes. ja za tebe mislim da si jedan klinac koji nema pojma o zivotu, politici, demokratiji i ljudskim pravima, ali nikada, ponavljam nikada, necu traziti da zbog toga snosis bilo kakve posledice. i uvek cu se zalagati i boriti da imas uvek i svuda pravo govora kako bi meni i ostalim komentatorima pruzao priliku za dobru zabavu...

Ona pati za nekom (nepostojećom) pravdom,
postavi sam sebi pitanje - ko si ti da nekome odredjujes njegovu potrebu za pravdom, da mu je uskracujes ili da mu uskracujes pravo da je sam trazi? da li si ti pri zdravoj svesti? u kom veku ti zivis covece?

gde bi i ona mogla da proziva kao i predmet njenog teksta političare - ali ona ne bi da proziva baš sve, nego one koji se kose sa njenim idejama.
ko si ti da nekom uskracujes pravo da proziva javne licnosti i politicare po svom izboru, ko si ti da nekome uskracujes pravo na takav izbor kakav ana cini? ona ima sva ljudska prava na slobodu misljenja i govora, ima pravo da nekoga ceni i postuje a da opet nekog drugog kritikuje i proziva.
shvatas li mladi komunisto gde i ka cemu vodi uskracivanje takvog aninog prava, da li si ti uopste svestan svojih postupaka i svojih reci?

Nikolić satanizuje laž (koristeći citate tekstova) i razapinje idenje uz dlaku atavističkim strahovima od svega što je strano, što je drugačije.
... posmislio sam da od nikolica ne postoji veci diktator i apsolutista na ovom blogu, kad...
ko ste bre ti i nikolic da odredjujete sta je laz a sta istina?
e.ferrero e.ferrero 16:28 31.12.2010

Re: Meta-alhemičar

Kao što rekoh... ovo može u nedogled...
Ko je hteo da razume, razumeo je.
blogovatelj blogovatelj 20:41 31.12.2010

Re: Meta-alhemičar

njega jos uvek nose ideali iako je vec dobro zagazio u cetvrtu deceniju zivota. nikolic nema nikakve argumente koje treba pobiti.


Onanija mu je redovna, uznemiravaju ga nocne polucije i boli ga glava...
Citao Praksis, polemizirao vesto...
Tesko mu je, sta da radi bez akcije po citavi dan...
Pa da bloguje. To i radi...



bene_geserit bene_geserit 23:15 31.12.2010

Re: Meta-alhemičar

bene_geserit
e.ferrero
Neću Anu da nazivam fašistom, jer nisam do sada naišao na dovoljno argumenata za to njenim tekstovima, ali se definitivno i ona i njena ekipa (NSPM) služe fašističkim modelom zamene teza. Oni su slabi i žrtve, sve je protiv njih i ugrožena su im prava - ali su bez obzira na to dovoljno jaki da tuku neistomišljenike, da upadaju u njihove prostorije, da prete, da mrze, da se svete...

Znaci Ana i ekipa sa NSPM tuce neistomisljenike, upada u njihove prostorije, sveti se, ...
I meni je Ana delovala opasno (ne znam da li je tek-van-do ili karate u pitanju).

e.ferrero
Ono što sam gore napisao bilo je (očigledno) u kontekstu suprotstavljenih ideologija: NSPM i "drugosrbijanci".
NARAVNO da Ana nikome ne upada u stan, ne preti, ne mrzi... njena uloga u tom sistemu je ona koju sam gore naveo - propagira tu ugroženost, svi su protiv nje (i njene NSPM ekipe), itd

Pa problem je sto je su za tebe ONI = Ana = NSPM "ekipa" = "huligani koji tuku neistomisljenike, upadaju im u prostorije, prete, mrze, svete se".
Pretpostavljam da ti ne bilo bas drago da tebe neko identifikuje sa recimo politicarima na vlasti (socijal-demokratskog i liberalnog opredeljenja) i njihovim kradjama, samo zato sto si ti levicar?
Kako "suprotstavljena ideologija" ima tu cast da bude deo gomile (u kojoj pojedinci kao Ana imaju svoju "ulogu" ) dok se tvoja ideologija sastoji od pojedinaca sa razlicitim idejama? To se zove iskrivljena slika sveta. "Protivnika" prvo treba obezliciti i prikazati kao neku amorfnu masu u kojima pojedinci koji ipak imaju neki lik imaju svoju "ulogu".
Nije ti palo na pamet da na NSPM pisu razliciti ljudi sa razlicitim idejama i stavovima i da imaju veze sa "huliganima koji tuku" isto koliko i ti sa "politicarima koji kradu".
e.ferrero
Što se tiče toga da li sam ja slab i žrtva (neću da ulazim u to kako se Nikolić oseća), DA ja jesam žrtva neistomišljenika na većini neformalnih okupljanja, ...

Da li je moguce da mi ozbiljno odgovaras na identifikovanje tebe i Nikolica sa Staljinovim cistkama i Severnokorejskim apsolutistima - namerno sam izabrao te besmislene primere da ne bude dileme oko toga sta je bila namera - da shvatis da identifikovanje Ane i "njene NSPM ekipe" sa "huliganima koji tuku" zato sto mozda dele neke ideoloske stavove nije nista manje besmisleno.

U pravu si sto se tice bavljenja Nikolicevim likom - za time nema potrebe (koliko god bilo smesno sto za npr. coveka koji se prvi put javi na blogu i kaze jedino da su mu tekstovi dobri i nista vise, proglasi za objektivnog, inteligentnog i dostojanstvenog).
e.ferrero e.ferrero 11:53 01.01.2011

Re: Meta-alhemičar

Prvo, možda nisi primetio, ja sam citirao UVEK master.dragog i sa njegovim lupetanjem sam polemisao. Ne znam zašto si se ti našao prozvan ("Da li je moguce da mi ozbiljno odgovaras na identifikovanje tebe i Nikolica sa Staljinovim cistkama i Severnokorejskim apsolutistima - namerno sam izabrao te besmislene primere...", osim ako ti ne koristiš oba nick-a na blogu...

Objasnio sam Aninu ulogu i zbog čega je kritikujem.
Kada bi sutra Anu neko uhapsio zbog njenog teksta na NSPM, ja bih to prvi osudio! Ali to ne važi za one koji otvoreno seju mržnju prema neistomišljenicima.

Ja ne želim da obezličujem protivnika, ali neću da se bavim njegovim likom, nego DELOM. Spreman sam da komentarišemo Anin tekst (iako mi to sada deluje nemoguće, mnogo smo zagazili u ove neke sporedne priče), spreman sam da komentarišemo Nikolićev tekst... Karagaćin, Dragov... Bilo čiji!

PS: i što se tiče gorepomenutih poređenja (Staljinove čistke, Severnokorejski apsolutisti, najgori izdanci komunističkog režima), u razgovoru sa mnom molio bih te, ako je moguće, da ih ne koristiš, jer nemaju nikakvu ulogu osim da me uvrede, diskredituju, ili šta god. Ako hoćeš lepo da pričamo, ja sam otvoren za to...
angie01 angie01 18:08 31.12.2010

btw,

Vedrana je super!
dali76 dali76 23:40 31.12.2010

Re: btw,

hm, daklem angie ti isto mislis da je za sva zla koja su nam se desila kriva amerika i njena sluskinja evropa?
Mislim to je vredranina glavna poruka.
bene_geserit bene_geserit 23:44 31.12.2010

Re: btw,

Moram da se slozim, stvarno je super.

I da ponovim neke njene stavove:
- Rat u bivsoj YU je uvezen spolja, za njega nisu krivi ni Milosevic ni hrvatski nacionalisti. I Srbi i Hrvati su krivi sto su bili dovoljno glupi da na to nasednu.
- Super je sto su Srbi palili ambasade, to pokazuje da u nama jos uvek ima otpora tome da budemo robovi (na zalost, to nece da potraje)
- Tadic (i Josipovic) je lutka koje rade ono sto im se kaze od strane EU/Amerike
- Globalizacija je zlo
- Privatizacija bankarskog sektora (tako draga liberalima) je omogucila porobljavanje i Hrvata i Srba od strane krupnog kapitala. Banke treba gadjati jajima.
- Jako je los ulazak u NATO i EU
...

Naravno cudna je Vedranina popularnost medju ljudima liberalne orijentacije posto oni misle sve suprotno od ovoga.
Ali mislim da je Nikolic777 to dobrim delom objasnio. U pitanju je NEKOREKTNOST. Od strane slatke male hrvatske bakice koja ne moze nista da promeni pa eto tako prica nekorektne pricice i duhu slobode govora treba joj to dozvoliti.

Ali kada slicne price prica neko kao Kusturica (Ana je tu povukla finu paralelu) onda je to fasizam (za Nikolica i slicne). A "ogromna" razlika izmedju Vedraninih i Kusturicinih stavova koju je eto Nikolic kopao, kopao, pa uspeo da formulise i jos da je proglasi za bitnu je to sto, je li, Vedrana misli da su svi ex-YU politicki lideri lopovi ili lutke na koncu a Kusturica valjda samo neki i sto se Vedrana sprda sa crkvom a Kusturica ne. A to je "ogromna" razlika, to njihove stavove cini skoro pa suprotnim.
nikolic777 nikolic777 09:59 01.01.2011

Re: btw,

btw,
Vedrana je super!


srećna nova Angie
angie01 angie01 12:31 01.01.2011

Re: btw,

hm, daklem angie ti isto mislis da je za sva zla koja su nam se desila kriva amerika i njena sluskinja evropa?


ne mislim to, toliko se vec znamo ovde po komentarima-meni se Rudenka svidja!

pri tome, ne mogu da ne primetim njene namerne provokacije u iskanjima, kako bi postala vidljivija!
angie01 angie01 12:32 01.01.2011

Re: btw,

srećna nova Angie


i tebi- sve najlepshe!
bene_geserit bene_geserit 09:36 01.01.2011

Iz nekog potpuno suludog razloga ...

... mene je Vedrana podsetila na Odo is Covek praznih saka Ursule LeGuin.
Znam da nema nikakve logike ali eto ...
dali76 dali76 09:58 01.01.2011

gospa koja prodaje maglu



Evo prijatelju nisam liberal a mislim da gospodja Ruden prodaje malgu I to onu najgore vrste kad tvrdi da gospoda Slavko I mirko (Slobo and Franjo) nista krivi nisu kao ni mi njihove ovce.
Prvo molim te pogledaj ovaj link:
http://www.youtube.com/watch?v=bUgv-V6F6JI&feature=related

Zao mi je sto ne umijem staviti ovao kao youtube ali ako neko moze bilo bi lijepo.
Gospodin Kiro Gligorov govori kako je ,krajem 1990, evropska zajednica ponudila tadasnjoj SFRJ
PET milijardi dolara ekonomske pomoci
Politicku odluku da tadasnja Jugoslavija postane pridruzeni clan EZ
Gospoda jugoslavenske poglavice su glatko odbili ovaj plan; prije svega predsednik Milosevic I predsednik Tudjman.
Nakon osam sati bezuspjesnih pregovora nakon izlaganja ovakvog plana od strane Evrope , drustvo se razislo bez saglasnosti .
Onda draga knjizevnica VedranaRuden za sva zla koja su nam se desila optuzi ameriku I njenu sluskinju Evropu.
Uvijek neko drugi kriv , neka druga koka kola , neki drugi retardirani Bush , neki Berluskoni a nase poglavice eto ti ga lutke na spagi pa samim tim ne mogu biti odgovorni.
Tako je najlakse proadajes maglu I uvijek nalazis krivca tamo daleko ; hrvatskoj knjizevnici to dobro ide.

Ja ne zelim osloboditi odgovornosti mrski zapad, alit e price kako smo mi fini mali I bespomocni svi nevini su , izvini, obicne gluposti, hocemo li odrasti vise pa za sve vater optuzivati bozije gromove ; pa izmislili ljudi davno gromobran zaboga.
nikolic777 nikolic777 10:01 01.01.2011

Re: gospa koja prodaje maglu


Evo prijatelju nisam liberal a mislim da gospodja Ruden prodaje malgu I to onu najgore vrste kad tvrdi da gospoda Slavko I mirko (Slobo and Franjo) nista krivi nisu kao ni mi njihove ovce.
Prvo molim te pogledaj ovaj link:
http://www.youtube.com/watch?v=bUgv-V6F6JI&feature=related

Zao mi je sto ne umijem staviti ovao kao youtube ali ako neko moze bilo bi lijepo.

ako se na mene odnosi, sve cu pogledati
nikolic777 nikolic777 10:03 01.01.2011

Re: gospa koja prodaje maglu

Ja ne zelim osloboditi odgovornosti mrski zapad, alit e price kako smo mi fini mali I bespomocni svi nevini su , izvini, obicne gluposti, hocemo li odrasti vise pa za sve vater optuzivati bozije gromove ; pa izmislili ljudi davno gromobran zaboga.


Hiljadu lajkova...Ovu tvoju izjavu potpisujem od prvog do poslednjeg slova...

G r o f G r o f 11:28 01.01.2011

Re: gospa koja prodaje maglu

mislim da gospodja Ruden prodaje malgu I to onu najgore vrste


Iskreno, na gospodju Ruden sam obratio pažnju posle ovoga bloga. Piše provokativno i zanimljivo ali to ne znači da ima težinu kao prodavac magle.
Mislim da joj tu težinu ne treba ni davati.
valhalen valhalen 12:25 01.01.2011

Don't let that fool you...

Nikolic 777 - preporuka za blog, dali76 - preporuka za komentar (kao i uvek ).

e.ferrero, za sve si u pravu, osim za jedno:

Neću Anu da nazivam fašistom, jer nisam do sada naišao na dovoljno argumenata za to njenim tekstovima


Ana piše za fašiste, reklamira fašiste i brani fašiste, ali što bi rekao Gručo Marks, don't let that fool you...
e.ferrero e.ferrero 12:48 01.01.2011

Re: Don't let that fool you...

Da ne zvučim kao Nikolić... hvala na podršci, imam često osećaj ovde kao da se vrtim u krug kada pokušam da objasnim SVOJ STAV.

Što se tiče Aninog opusa, od skora pratim njen rad, tako da je moj sud zasnovan na onom što sam pročitao (što preporučujem i ostalim komentatorima - čitajte šta ljudi pišu, pa na osnovu toga komentarišite).

:)

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana