Društvo| Gradjanske inicijative| Mediji| Politika

Cotton candy: monstrumi na licitaciji

nikolic777 RSS / 04.01.2011. u 01:24

Milan Nikolić

...Još jednom o sličnim stvarima 

Zašto?

...Zato što me ne mimoilaze

Ne mogu da se pomirim sa tim da određene dileme i dalje postoje. Zašto se u svakodnevnom dokonom nadmudrivanju zaludnih oratora, kao i među nekim važnijim facama koje ćaskaju na nekim važnijim mestima - na Hitlera odgovara Staljinom? Ili obrnuto, mada znatno ređe? I onda mi neko kaže da nismo narod opsednut podelama. Kojom to tajnom logikom se antifašista uvek etiketira kao staljinista? Da li to znači da bi među pomenutom dvojicom trebalo birati? Uostalom, komunisti nisu imali i nemaju tapiju na antifašizam ili, možda, jesu i imaju? Kada pročitam tekst čija se poenta rezimira u takvom izjednačavanju (antifašista=staljinista), ne mogu da se osećam drugačije do poraženo i nemoćno, ali do kraja, što u mom slučaju znači - do ćutanja.

                                                

Onda se setim one: "Kako oni nikada nisu umorni da govore, da glasaju, da propagiraju" i otključam sopstveni apstinentski pojas (nevinost smo, pretpostavljam, svi odavno izgubili, a naše reči ne samo da su, u međuvremenu, deflorisane, već su od nas samih silovane, postale su drolje nad droljama, jeftinije su od šećerne vune sa vašara i oporijeg ukusa od nje). Podjednako se lako lepe i teško peru. Naivne privlače obično drečavom, upadljivom bojom. Muza svakodnevnog govora, u smutnim vremenima, pogana je, ali ipak sedi visoko.

 

Dakle, Staljin ili Hitler? Kako to meni zvuči? Isto kao - Džek Trbosek ili Ted Bandi? Neron ili Ričard III? Čaušesku ili Pinoče? Možete li da se opredelite među njima i šta biste uzeli za merilo svog izbora: broj žrtva koji su ostavili iza sebe, nakaznost njihovih ambicija, mrak psihe, izbor opskurnih sredstava za lični uspon ili rezanje vratova, kvotu uništenih ili oduzetih života...Kada vidim sa kakvom lakoćom se svaki antifašistički potez, organizovan ili sasvim individualan, kvalifikuje, za tili čas, kao čist titoizam ili staljinizam - ne mogu da ne osetim sav teret manipulacije rečima, tezama i ljudima čiji danak plaćamo svakodnevno. Klinci, rođeni kasnih osamdesetih, ranih devedesetih znaju čiji je tata ili deda bio u Partiji, što im je dovoljno za anatemisanje drugara sa problematičnim precima, bez obzira na to što ni oni sami nemaju predstavu o značenju reči koje koriste. Ali, znaju da se od tog nekog razlikuju i da su u odnosu na njega superiorniji. To mu dođe kao teomahijsko nasleđivanje krivice kod Eshila, i, nešto drugačije kod Sofokla. Svejedno, tragičan kraj je neminovnost, a da li se "patnjama pamet stiče", danas više nisam siguran. Javni govor krcat je ovakvim "sitnim ubistvima" i...vrag je odavno odneo šalu. Nepovratno. Rekoh već da su nam reči postale besprizorne drolje, one koje se nude bez traženja nadoknade, one čiji  je kurvarluk pitanje karaktera, a ne nagona. Kad smo već kod jezika, ne bi trebalo zaboraviti ni onu Direnmatovu - "Kada se sprema za ubijanje, država sebe naziva otadžbinom."

Francuski egzistencijalista i pisac, Žan Pol Sartr, izjavio je, negde polovinom minulog veka, da je u svakom društvu najopasnije kada reči izgube nevinost. Manipulacija značenjem, odnosno istinom, preciznije ponavljanjem laži, naročito ukoliko se zlehuda repeticija odvija na odgovarajućem mestu (trg, konferencijska sala, mikrofon u gluvoj radijskoj sobi, Parlament, televizijski studio - lep prelet epoha, priznaćete, od javnih vešanja u srednjem veku, preko trgova i salona  kao svojevrsnih pra-medija sve do čarobne kutije i chat roomova) i, ako se dobro čuje, spušta se hitro kao Fama, sluškinja svemoćnog Zevsa, sa Olimpa zalazeći među narod i šireći vesti. Na taj način, reči mogu da postanu sve što god govornik želi da one postanu - projektili, dizači adrenalina, osvešćivači i raspršivači, motivatori, muzika za iluzije, temelj za iracionalnosti, anestezija za svest i savest, šećerna vuna... 
                                                   

I više nema razlike između Nalogodavaca, Egzekutora, Inspiratora, Publike, Sledbenika. Ono što je prvobitno odzvanjalo na trgu ili na ekranu, sada se čuje na pijaci, supermarketu, u autobusu, parku, novinama, blogu, među komšijama, od prodavca na trafici...Zločin se rađa u jeziku, a potom materijalizuje u različitim formama. Jer, na početku  - beše reč. Od jevanđeliste Jovana na ovamo. Verujem da je razlika između prva tri jevanđelja (Matej, Luka, Marko) koja se nazivaju sinoptičkim, u odnosu na poslednje, Jovanovo, poznato kao gnostičko, jer početak nalazi u reči, poznata u našem verujućem narodu. Sa rečima se može sve, sve što govornik zamisli, ponavljam, posebno ukoliko ima dobar "share".

 

Lokacije su tek istorijske slučajnosti - pivnica, Gazimestan, Senati, Gornji i Donji domovi Parlamenata. Bez obzira na to koliko je, tako raskurvana, reč, nekima napunila džepove, sefove i  šifonjere, a  drugima pomutila rasuđivanje, regrutovala ih ili oduzela život - danak izgubljene nevinosti nosimo sa sobom i dalje, on oživljava u svim našim neslaganjima, konfliktima, podelama.Toliko o Hitleru i Staljinu. Toliko o toj opskurnoj argumentaciji da ukoliko si antifašista moraš biti staljinista. Toliko o nadmudrivanju izmima. Toliko o preziru za govor mržnje koji se u trenu diskvalifikuje kao remake verbalnog delikta (uh, što smo se uželeli slobode, da ne poveruje čovek zašto smo je toliko dugo čekali). I nešto malo o nama. Kao kada Tijanić kaže Snježani Milivojević, profesorki FPN-a i teoretičarki medija, da je njeno viđenje nacionalnih televizija i dnevne štampe, usled argumentovanih kritika zbog njihovog "govora" - čist staljinizam. Svaka primedba na račun, uslovno rečeno, nekorektnih izjava je pure staljinizam. Svaki apel na odgovornost za reč posebno ukoliko ona ima mogućnost da odjekne daleko, zove se staljinizam. Stopostotan. Nerazblažen.

Kada čujem sledeće:

"Sutra će biti antifašistički skup, tu i tu..'Aj svrati...

-Jel', a što? Da neki klinci opravdaju lovu koju dobijaju iz inostranstva  za organizaciju tih sranja...

-Napraviću se da te nisam čuo.

-A, staljinistička cenzura,  znam, znam...Predloži ekipici da me pošalju na Goli otok, jebe vas samo  vam fale logori...Koliko fašista dnevno izmislite i prebrojite  u Srbiji, još će vaši sponzori da nateraju ove  dupelisce u Vladi da smisle neku komforniju varijantu za desetkovanje...."

Ne mogu da se pomirim sa tim da je ovo najčešći smer i ishod komunikacije. Staljin i lova. Zašto ne nešto od sledećeg sa čim se nikako ne mogu složiti, ali mogu polemisati:

-Neću da dođem, ne tiče me se...

-Neću da dođem, jer mislim da su fašistički izgredi u Srbiji retki i nebitni...

-Neću da dođem, jer sam protiv njihovih ideja...

-Neću da dođem, jer mi je muka od tog dnevno-političkog aktivizma, pamfletizma, trućanja...

-Neću da dođem, jer mislim da se na taj način određenim rečima (fašizam, genocid, govor mržnje) oduzima pravo značnje, one se profanišu, gube važnost, izlizuju se. Ne mislim da ima povoda za ozbiljno bavljenje time zbog par omladinskih organizacija, grafita, prebijanja i nešto malo podrške iz Vlade...

-Neću da dođem, smoren sam, idem da blejim negde...

-Neću da dođem, mnogo su mi ružni ovi što organizuju...

Eto.Ovo zvuči mnogo poštenije. Čisto ljudsko pravo na mišljenje, razlog, rezon, stav, bez truna podvaljivanja. Nešto sa čim se može diskutovati, razgovarati. Sve ovo je samo par reči o argumentima i predrasudama uvijenim u ruho argumenata. Stari stereotipi, stare ili nasleđene mržnje ipak na kraju izvire iz folije. O lovi ne bih. Gadim se priča o donacijama. O cenama aktivizma, profitabilnosti društvenog angažmana. O nečijem dobrom životu na račun manjinskih tema. Ta spletkarenja nisu argumenti. Ona su potvrda da uverenja i stavovi onih, koji optužuju za isto, imaju tržišnu vrednost. Fiskalizovanu ili ne, svejedno. Ja bih im samo povećao PDV, duplirao, ako je moguće. Da ne ispadne da ih staljinistički brišem. Nikada mi nije palo na pamet da pitam ko finansira majice, čuturice za rakiju, priveske za ključeve, nalepnice sa likovima serbian heroes & zeroes. Za tetovaže tipa Mladić na levom ramenu, Ostrog preko bicepsa, krstovi na grudima - sinovi se, valjda, snalaze sami. Bilo bi opskurno da i to ulepšavanje, duhovno dakako, neko finansira. Ma ne tiče me se. Tiče me se samo "print"! Njegova poruka i značenje. Ne razmišljam o tome da li iza svega stoje finansijeri/zaverenici od Soroša do malteških vitezova željnih da vide  Srbe pod mitskom šljivom ili finansijeri/dijasporci željini Srba do Tokija.

Ja sam, recimo, nezavisan u svakom smislu. Od love do ideja. Oduvek neorganizovan. Nepripadajući. Ne pravim razliku ni među žrtvama ni među dželatima. Jer, istorija je pokazala da se oni, jedni sa drugima, nikada neće razumeti, ali se međusobno, bez obzira na stranu kojoj pripadaju, prećutno, čak i bez reči - slažu. O logorima ne umem da razmišljam, a da se ne setim Tomasa Mana i njegove misli da oni ne mogu biti ništa drugo do "mračna mogućnost ljudske prirode". Staljinističkog  ili hitlerovskog tipa? To pitanje je vulgarno.

41.

Ameana, ta cura raskurvana,                                                      

deset hiljada traži da joj dadem,

cura nelijepa nosa, ljubavnica

tog iz Formija. raspikuće groznog.

Amo liječnike, prijatelje, bližnji

koji vodite o toj curi brigu:

nije, očito, zdrava, ne pitajte

što je - mora da ima priviđenja!

Gaj Valerije Katul, rimski pesnik (Carmina Catulli)

I, šta sad? Sarme i palačinke.Tako je.Sarme i palačinke.Umesto da kitim tekst sličurdama lidera koji su čovečanstvu  pokazali  da ljudsko, u ime petparačkih mitova, može da se sroza do arhajskog i bestijalnog, fotografije tog, Manovim rečima - "prostačkog šljama", biram slike cveća. Običnog, kičeroznog, ljupkog. Čak ne ni onog  "zlog" bodlerovskog što niče na asfaltu. Ovo je flora druge vrste. Samonikla ili Brižljivo posađena i uzgajana. Besplatna. Nevina. Lepa.

 

Atačmenti



Komentari (203)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

hoochie coochie man hoochie coochie man 02:07 04.01.2011

staljinhitler : cecajeca

Dakle, Staljin ili Hitler? Kako to meni zvuči? Isto kao - Džek Trbosek ili Ted Bandi? Neron ili Ričard III? Čaušesku ili Pinoče?


Ili kao Ceca ili Jeca (tvoj izbor)

Kako ono ti rece nedavno?
Ako vam se ne svidja ovo



Onda ste garant odusevljeni ovim



Malo doslednosti molim.
nikolic777 nikolic777 02:15 04.01.2011

Re: staljinhitler : cecajeca

Malo doslednosti molim.


ne verujem da je dilema istog ranga i važnosti
hoochie coochie man hoochie coochie man 02:29 04.01.2011

Re: staljinhitler : cecajeca

ne verujem da je dilema istog ranga i važnosti


A ko ima dilemu izmdju Cece i Jece? Ili izmedju Staljina i Hitlera?
Ne radi se o dilemama vec o maniru da se kritika jednog cita kao podrska drugom.
O tome si ti pisao gore i to pogresno nazvao dilemom a to je upravo tvoj manir.
Ako neko za Karelusu kaze da je pevaljka cije misljenje ne uvazava pa ma o cemu i kako pricala ti ga proglasavas ili bar sumnjicis za Cecinog obozavaoca.
Tacnno ono sto sad navodno osudjujes.
nsarski nsarski 02:39 04.01.2011

Re: staljinhitler : cecajeca

ne verujem da je dilema istog ranga i važnosti

Pitanje: da li znas za koncept kognitivne disonance?
Da ti ustedim pretragu, evo prvog paragrafa:

Cognitive dissonance is an uncomfortable feeling caused by holding conflicting ideas simultaneously. The theory of cognitive dissonance proposes that people have a motivational drive to reduce dissonance. They do this by changing their attitudes, beliefs, and actions.[2] Dissonance is also reduced by justifying, blaming, and denying. It is one of the most influential and extensively studied theories in social psychology.

Znaci, ne verujes "da je dilema (disonanca) istog ranga i vaznosti"? Could you elaborate, please?
blogovatelj blogovatelj 03:36 04.01.2011

Re: staljinhitler : cecajeca

Ako neko za Karelusu kaze da je pevaljka cije misljenje ne uvazava pa ma o cemu i kako pricala ti ga proglasavas ili bar sumnjicis za Cecinog obozavaoca.


Klasicno drugosrbijansko nastupanje...

Ako neko za Cedu kaze da je politicar cije misljenje ne uvazava pa ma o cemu i kako pricao Nikolic ga proglasava ili bar sumnjici za Seseljevog obozavaoca.
nikolic777 nikolic777 07:37 04.01.2011

Re: staljinhitler : cecajeca

Ne radi se o dilemama vec o maniru da se kritika jednog cita kao podrska drugom.


tekst govori upravo o tome, jer, malo, malo pa se ti pojmovi (izvedeni od imena dve istorijske ličnosti) dovode u vezu...Vaše je da li želite ti da vidite ili ne, da li vam ova tema išta znači ili vam je najbitnije da mene diskvalifikujete...No, svakako, samo izvolite...
nikolic777 nikolic777 07:41 04.01.2011

Re: staljinhitler : cecajeca


Ako neko za Cedu kaze da je politicar cije misljenje ne uvazava pa ma o cemu i kako pricao Nikolic ga proglasava ili bar sumnjici za Seseljevog obozavaoca.


Srećna nova Blogovatelju, nema vas danima....nije lepo...
I da vas ispravim, ako ne voliš Čedu, Nikolić te prvo sumnjiči da voliš Koštunicu...pa tek onda za Šešelja...pridržavajmo se skale užasa, molim vas
nikolic777 nikolic777 08:08 04.01.2011

Re: staljinhitler : cecajeca

Znaci, ne verujes "da je dilema (disonanca) istog ranga i vaznosti"? Could you elaborate, please?


Blago vama:) Zavidim vam na mogućnosti da ovako hladne glave žonglirate sa temema i dilemama, ne bi li ilustrovali svoje "zagonetke"...Odgovoriću vam, samo zbog praznika, inače ne bih, jer ste preko svih mojih pitanja postavljenih vama ispod drugih tekstova, prešli kao da ne postoje...Dilema Ceca/Jeca, po rangu (čista ontologija) nije manje utemeljena, ali, je po svom suštinskom ishodištu - benigna u odnosu na dilemu Hitler/Staljin...Kako ne bi bilo učitavanja i spočitavanja, odnos dve mračne istorijske figure, ne dovodim ja u vezu, postavljajući ih kao alternativu jednog drugom, već se upravo bunim protiv mišljenja da je svaki antif.stav čist staljinizam, posebno ukoliko isključuje polemiku sa huškačima, prvokatorima, inspiratorima...Ovi to, opet, doživljvaju kao cenzuru, ukidanje, pa to onako, podlo, uzdignu na nivo staljinističke čistke, a zapravo im je samo do malo nadmudrivanja, hejtovanja, ili, pridržavanja trenda - komunizam nam je uništio život. Da li je sve ovo u skladu sa vašom terminologijom, prevedite, ja vam ostavljam prostora za cepidlačenje i korigovanje. Samo se nadam da je to vaš odgovor na mene. A ne na temu. To drugo bi me baš razočaralo. A i kosmos bi bio tužan, zar ne? Pozdrav.
nsarski nsarski 09:34 04.01.2011

Re: staljinhitler : cecajeca

već se upravo bunim protiv mišljenja da je svaki antif.stav čist staljinizam

I ja isto. I obrnuto - nije ni svaki anti-staljinisticki stav fasizam.

Zapravo, ja ne poznajem ni jednu razumnu osobu koja posmatra svet u okviru navedene dihotomije. To ne znaci da takvih nema, ali, po mom misljenju, ti koji to rade nisu razumni ljudi: njima je najpre stalo da nadju ekstremizam kome ce se prikloniti.
nikolic777 nikolic777 09:48 04.01.2011

Re: staljinhitler : cecajeca

I ja isto. I obrnuto - nije ni svaki anti-staljinisticki stav fasizam.


Upravo tako. Napokon se razumemo, čak i slažemo, ukoliko vam ne smeta da ovo drugo konstatujem.
blogovatelj blogovatelj 17:13 04.01.2011

Re: staljinhitler : cecajeca

Hvala na cestitkama.
Zelim ti najlepsu i najzescu 2011.
Ne moras da mi persiras, koliko znam blogeri ne persiraju jedni drugima. Pogotovo ako se dobro poznaju, kao ti i ja
Za ovaj novitet nisam znao - da je Kostunica na skali uzasa ispred Seselja. To je izgleda doneta odluka na nekim novijim partijskim sastancima. Valjda zato sto je ovaj u zatvoru, pa je bezopasan?!
tyson tyson 17:47 04.01.2011

Re: staljinhitler : cecajeca

tekst govori uprsvo o tome, jer, malo, malo pa se ti pojmovi (izvedeni od imena dve istorijske ličnosti) dovode u vezu...

Gde se to malo-malo pa se dovode u vezu? Od strane koga? Ja bar niti sam to primetio niti poznajem ikoga ko ta dva pojma dovodi u vezu na način na koji ti opisuješ.

Mislim da si kreirao nepostojeći problem, ili u najboljem slučaju izveo zaključak na osnovu par usamljenih i/ili nebitnih primera. Nemoj onda da te čudi što niko osim dežurnih ideoloških zaludnika odgovara na poziv na raspravu.

Vaše je da li želite ti da vidite ili ne, da li vam ova tema išta znači ili vam je najbitnije da mene diskvalifikujete...No, svakako, samo izvolite...

Nemoj molim te; jedan Stošić je i više nego dovoljan na ovom blogu.



nikolic777 nikolic777 19:37 04.01.2011

Re: staljinhitler : cecajeca


Za ovaj novitet nisam znao - da je Kostunica na skali uzasa ispred Seselja


jao nije, lični je utisak...znaš ono da se pre treba čuvati psa koji ne laje, nego onog što urla...ja tako nekako vidim njih dvojicu...

Inače,nisam skoro bio na sastanku, ali sam juče imao jedan savršen u četiri oka...prvi u 2011...pričaću ti, kad se već odlično znamo...vidiš da sam blog objavio u pola dva ujutru iako sam ga prethodnog dana napisao...ludilo..kao da si znao,kad si mi poželeo najlepšu i najžešću novu godinu...
e.ferrero e.ferrero 23:04 04.01.2011

Re: staljinhitler : cecajeca

Opa... Jel ovo neka aluzija na nešto što je NO NO pre braka?
Nadam se da je to početak jednog lepog trenda, u skladu sa blogerskim čestitkama i željama za 2011. godinu!
jedan.kub jedan.kub 23:53 04.01.2011

Re: staljinhitler : cecajeca


ne verujem da je dilema istog ranga i važnosti


Nema tu dileme nego samo znak = stvar manipulacije i biznisa.
ana_radmilovic ana_radmilovic 04:35 05.01.2011

Re: staljinhitler : cecajeca

nsarski
već se upravo bunim protiv mišljenja da je svaki antif.stav čist staljinizam

I ja isto. I obrnuto - nije ni svaki anti-staljinisticki stav fasizam.

Zapravo, ja ne poznajem ni jednu razumnu osobu koja posmatra svet u okviru navedene dihotomije. To ne znaci da takvih nema, ali, po mom misljenju, ti koji to rade nisu razumni ljudi: njima je najpre stalo da nadju ekstremizam kome ce se prikloniti.


Dragi nsarski, pa ti si ipak jedan ne bih rekla razuman jer to jeste lepo ali je nekako kuso, dakle, jedan previše pametan tip da bi posmatrao svet kroz prizmu nekakvih okvira, pa posebno navedenih dihtomija.
Srećna ti nova (ne stigoh) i ljubim te ja!

PS

Budam posle čitala i tekst, vidim da si postavio nešto. Završavam onu još letos najavljenu knjigu, žurim strašno, sve sam rokove zeznula jer se majem zarađujući svoj jadni "sa sedam kora" (obožavam ovu idiotsku pošalicu) novinarski hleb, pa ne postizavam (obožavam svaki idiotski izraz, pokazalo se u nastavku rečenice) da čitam ništa. Ne čitam (ruku na srce, i u nadi da ni ovo niko ne čita) ni svoje tekstove a osobito ne čitam komentare na iste.


PPS

Pozdravljam te nikolicu777, evo ni tvoj (kao ni svoje) tekst nisam pročitala i rekoh (kod mene je lagano fajront pa ne znam da li ćeš tamo videti komentar tebi upućen) da ti se zahvalim na analizi mog teksta o Vedrani kod Olje (nisam pročitala analizu, a komentarisala sam nešto, ne sećam se šta) i evo, u duhu jednog totalnog priznavanja svega - ja nisam odgledala ni emisiju - ali takav ti je taj moj posao od kojeg jadna živim da moraš pisat' i kad si gled'o i kad nisi...
Tekst mi očito nije bio tako loš kada si ga odabrao za elaborirat' ili je pak nadprosečno loš, što je opet ok.
Tvoja ne dobra ali ne ni rđava namera da devastiraš moj lik i delo ogleda se u tome što si mogao nać' i neki mnogo eklatantniji primer mojega četništva i ostalih fašizama - pa da to elaboriraš. Međutim nisi. I to je lepo

EDIT:

Kad završim još kojih 30 strana pročitaću tvoj post, verovatno ni malo sposobna da razumem o čemu se radi, jer umorna - ali pročitaću, kad već ostavljam komentar - a to je jer sam ugledala nsarskog (a zašto nisam to napisala kod njega, ne pitaj me - neću ti znat' reč'.. :)

nikolic777 nikolic777 06:26 05.01.2011

Re: staljinhitler : cecajeca

(nisam pročitala analizu, a komentarisala sam nešto, ne sećam se šta) i evo, u duhu jednog totalnog priznavanja svega - ja nisam odgledala ni emisiju -



U čemu je poenta ovih 20 redova komentara?
ništa nisi čitala, ništa nisi gledala, ništa nisi stigla, ali ipak nešto pišeš...

nisam imao nameru da devastiram tvoj lik i delo, kako kažeš, već da pokažem kako NSPM menja teze i manipuliše

inače, glagol devastirati se gotovo nikada ne primenjuje na lica, tj.osobe, pa samim tim ne bi trebalo ni na "tvoju ličnost", koju, ukoliko bi preveli značenje glagola, nisam želeo ni da "opustošim, ni da poharam, a ni da razorim"

drago mi je da se ove brljotine sa rečima (visokoparnim, u ime efekta, pretpostavljam) događaju ispod teksta koji upozorava na važnost čuvanja čistote, a ne silovanja reči u ime bilo kakvih ličnih i kolektivnih ciljeva...
nsarski nsarski 06:58 05.01.2011

Re: staljinhitler : cecajeca

nisam imao nameru da devastiram tvoj lik i delo, kako kažeš, već da pokažem kako NSPM menja teze i manipuliše

inače, glagol devastirati se gotovo nikada ne primenjuje na lica, tj.osobe, pa samim tim ne bi trebalo ni na "tvoju ličnost", koju, ukoliko bi preveli značenje glagola, nisam želeo ni da "opustošim, ni da poharam, a ni da razorim"


Hm, da:

Oprah Winfrey: I Was 'Devastated' by Relative's Betrayal

Jay Leno tells Oprah, 'I was devastated'

I was devastated by Deepwater disaster, BP chief tells MPs

Former Anheuser-Busch CEO 'devastated' by girlfriend's death

Zentai's family devastated by govt appeal

Zac Efron: 'I Was Devastated By Leonardo DiCaprio Heroin Joke'

Kim Kardashian: I was devastated by sex tape leak

Harry Potter - Jk Rowling: I Was Devastated To End Harry

itd...(primera ima koliko hoces)


Posto volis poeziju, evo ti cuveni stih Aleksandra Poupa (Alexander Pope, 1688-1744):

Little learning is dangerous thing.


nikolic777 nikolic777 07:23 05.01.2011

Re: staljinhitler : cecajeca

Zentai's family devastated by govt appeal

Zac Efron: 'I Was Devastated By Leonardo DiCaprio Heroin Joke'

Kim Kardashian: I was devastated by sex tape leak

Harry Potter - Jk Rowling: I Was Devastated To End Harry


Nsarski,
morate da pravite razliku među jezicima...nemaju reči koje su izvedene jedne od drugih, u svakom jeziku, diskursu (realizacija jezika u svakodnevnom govoru) isto značenje...

primećujete li da, čak i u engleskom, uvek je reč o prvom licu pasiva "I was..."...i u srpskom se može reći - "Osećam se devastirano"...ali teško da bi imalo smisla reći "Devastirao sam, ću, bih...te"...



Former Anheuser-Busch CEO 'devastated' by girlfriend's death


šta ukazuje ovaj primer pasiva? u prevodu naa srpski, dobili bismo pridev..."devastiran smrću...."...pridev, ne glagol
ana_radmilovic ana_radmilovic 07:29 05.01.2011

Re: staljinhitler : cecajeca

nikolic777
(nisam pročitala analizu, a komentarisala sam nešto, ne sećam se šta) i evo, u duhu jednog totalnog priznavanja svega - ja nisam odgledala ni emisiju -



U čemu je poenta ovih 20 redova komentara?
ništa nisi čitala, ništa nisi gledala, ništa nisi stigla, ali ipak nešto pišeš...




Šala. Videla nsarskog i reko' da se javim... ok, trebalo je da idem na njegov blog pa tamo da mu delim komplimente na račun njegove pamet nasuprot uvek jačoj (kvantitativno) gluposti koja je ujedno i uvek slabija (kvalitativno)- opet šala, da prevedem.

A onda sam pomislila, kad sam već tu, da se osvrnem na tvoj tekst o mom tekstu i našalim se sa tobom, sobom, tekstovima - ali zaboravi... nije vredno truda objašnjavanja. Recimo, šala je da ništa ne čitam, šala je zahvaljivanje na nepronalaženju mojih četničko-fašistoidno-rasističko-nacionalističih tekstova a zarad devastacije mojeg lika and dela - naravno da je šala i to s likom i delom, a posebno je šala ovo s devastacijom.
Treba biti mnogo glup ili nešto još gore, a što se na kraju ipak uvalja u glupost, pa tako ozbiljno shvatati svoj lik a posebno delo, e da bi se pominjala kakva devastacija istog

Svojim pisanjem o mom tekstu o Oljinoj emisji, ili preciznije o reagovanjima na Oljinu emisiju a gde je gost bila Vedrana (kad smo već kod teme) nisi pokazao kako to NSPM zamenjuje teze - pokazao si samo da uistinu čitaš stvari o kojima pišeš, ali da ti fali jedno zrnce nečega (neću da nazovem to pameću, da ne ispadne da želim da vređa, dakle, ostanimo pri "nečemu".) e da bi razumeo to što čitaš. Jer ma kako jednostavan za shvatiti onaj moj tekst bio - negde je zapelo te ga nisi razumeo. Uložio si trud da ga analiziraš i iskoristiš ga kao primer NSPM-ovske zamene teza, računajući, pretpostavljam na tu dobrodošlost (reč-šala, da predevedem) pljuvanja po NSPM-u.

Na kraju sam ti, ipak, zahvalila na poštenju koje je elementarno a dosta ga ljudi nema, da se kada se po nečemu pljuje, uzme pa stavi link, kako bi ljudi mogli da vide i predmet pljuvanja. Ili da upotrebim eufemizam pa ne kažem pljuvanje nego analiziranje.
nikolic777 nikolic777 07:32 05.01.2011

Re: staljinhitler : cecajeca

nisi pokazao kako to NSPM zamenjuje teze - pokazao si samo da uistinu čitaš stvari o kojima pišeš,


pa Ana, to nam je obaveza svima valjda, ako pretendujemo na ozbiljnost i odgovornost...ja nisam pljuvač, kome je bitno samo da ocrni nešto


pozdrav
nikolic777 nikolic777 07:35 05.01.2011

Re: staljinhitler : cecajeca


Na kraju sam ti, ipak, zahvalila na poštenju koje je elementarno a dosta ga ljudi nema, da se kada se po nečemu pljuje, uzme pa stavi link, kako bi ljudi mogli da vide i predmet pljuvanja. Ili da upotrebim eufemizam pa ne kažem pljuvanje nego analiziranje.


drago mi je da si to prepoznala što ukazuje i na tvoje intelektualno poštenje i bilo bi lepo da drugi,posebno mladi komentatori nauče nešto na ovom primeru koji si dala...svaka čast :)))
sve najbolje...i, čitamo se
ana_radmilovic ana_radmilovic 07:35 05.01.2011

Re: staljinhitler : cecajeca

nikolic777
nisi pokazao kako to NSPM zamenjuje teze - pokazao si samo da uistinu čitaš stvari o kojima pišeš,


pa Ana, to nam je obaveza svima valjda, ako pretendujemo na ozbiljnost i odgovornost...ja nisam pljuvač, kome je bitno samo da ocrni nešto


pozdrav


Nisi "pljuvač" zato ti i ponudih eufemizam - analizirati (nikako pljuvati) nešto/nekoga
nikolic777 nikolic777 07:37 05.01.2011

Re: staljinhitler : cecajeca

analizirati (nikako pljuvati) nešto/nekoga


neka nam to bude blogerski credo u 2011.
pozz
nsarski nsarski 07:46 05.01.2011

Re: staljinhitler : cecajeca

Oh, boy!
Ja sam u pretrazivac ukucao reci "I was devastated", pa sam takve primere i dobio u odgovoru.

Da probamo ovako (Guardian od 3.01.2010):

Devastated by the news of a pension overpayment

U tekstu se dalje kaze:

The letter was curt and simply asked her to sign a slip at the bottom authorising Standard Life to return the money within a few weeks otherwise they would "look at other avenues to recover the money". This letter has totally devastated her. She would not have retired if she had known she had so much less to live on.

Ako bi glagol "devastirati" preveli i kao "unistiti" onda "devastirao sam" ima smisla. Na kraju krajeva, rec "devastacija" ima sledecu etimologiju:


mid-15c., from M.Fr. dévastation, from L.L. devastationem (nom. devastatio), from pp. stem of L. devastare "lay waste completely," from de- "completely" (see de-) + vastare "lay waste," from vastus "empty, desolate" (see waste).

(podvlacenje moje)

pa se sasvim lepo moze prevesti i kao "unistenje", ili "potpuno unistenje".

EDIT: Moze se, na primer, ispravno reci: Misija blogera nikolic777 je da devastira fasisticki podmladak i raskrinka njihove podle namere.



nsarski nsarski 07:57 05.01.2011

Re: staljinhitler : cecajeca

Videla nsarskog i reko' da se javim... ok, trebalo je da idem na njegov blog

Ja nisam pisao taj blog - imao sam gosta autora koji se zanima za naucne teme. Bice ti zanimljiv, u svakom slucaju.
Srecna NG i tebi, Anci!
snezana mihajlovic snezana mihajlovic 08:00 05.01.2011

Re: staljinhitler : cecajeca

EDIT: Moze se, na primer, ispravno reci: Misija blogera nikolic777 je da devastira fasisticki podmladak i raskrinka njihove podle namere.

odosmo u trolčinu,
a zar nije značenje samog glagola negativno, pa mu u ovom smislu smislova dodje ko kritika što neko hoće da razbuca jadne fašiste?
blogovatelj blogovatelj 08:04 05.01.2011

Re: staljinhitler : cecajeca

EDIT: Moze se, na primer, ispravno reci: Misija blogera nikolic777 je da devastira fasisticki podmladak i raskrinka njihove podle namere.


Sala salu stize. Zato volim ove 777 blogove
nsarski nsarski 08:10 05.01.2011

Re: staljinhitler : cecajeca

a zar nije značenje samog glagola negativno, pa mu u ovom smislu smislova dodje ko kritika što neko hoće da razbuca jadne fašiste?

Gde je u gornjem primeru kritika? Posebno ne vidim gde se pominju "jadni fasisti".
Devastirati (unistiti) se moze, na primer, neka zemlja (recimo Irska pomocu finansijskih manipulacija), ali se takodje moze devastirati i maligni tumor kod pacijenta (pomocu odgovarajuceg zracenja).
nsarski nsarski 08:11 05.01.2011

Re: staljinhitler : cecajeca

Sala salu stize. Zato volim ove 777 blogove

Bingo!

snezana mihajlovic snezana mihajlovic 08:20 05.01.2011

Re: staljinhitler : cecajeca

Gde je u gornjem primeru kritika? Posebno ne vidim gde se pominju "jadni fasisti"

nisam rekla da su pomenuti bilo koji jadni,
već da to može proizići iz rečenice sa glagolom devastate, koji, kako rekoh ima negativnu konotaciju. (kao ono kad kažeš very nice, ali rather slow)
akomerazumeš
:)
snezana mihajlovic snezana mihajlovic 08:25 05.01.2011

Re: staljinhitler : cecajeca

a evo i primera iz mog rečnika


A huge explosion devastated the downtown area last night.

Bombing raids devastated the city of Dresden.

Her mother's early death from cancer devastated Lianne.

The country has been devastated by floods.

Years of war have devastated this island nation.

The small, thriving community has been devastated.

This second attack has just devastated him.

znači, šarski,
moj komentar je totalna trolčina na trolčinu - lingvističke prirode.
samo to.
nsarski nsarski 08:33 05.01.2011

Re: staljinhitler : cecajeca

znači, šarski,
moj komentar je totalna trolčina na trolčinu - lingvističke prirode.
samo to.

OK, OK, ne bunim se. Ja sam trazio primere gde se glagol devastirati odnosi na osobu ili grupu ljudi. Posebno u kontekstu "sa aktivnom namerom da...".

Recimo, "uclanicu se u fasisticki podmladak i time cu devastirati blogera nikolic777".
nikolic777 nikolic777 08:51 05.01.2011

Re: staljinhitler : cecajeca

znači, šarski,
moj komentar je totalna trolčina na trolčinu - lingvističke prirode.
samo to.


potvrdili ste sve što sam rekao Mihajlović,

lingvističke rasprave nisu trolovi, jer su u skladu sa temom koja tretira konstituisanje jednog vida stvarnosti jezikom...
nikolic777 nikolic777 08:54 05.01.2011

Re: staljinhitler : cecajeca

a zar nije značenje samog glagola negativno, pa mu u ovom smislu smislova dodje ko kritika što neko hoće da razbuca jadne fašiste?


u čemu je vaš problem samnom još od prvog mog teksta?
snezana mihajlovic snezana mihajlovic 09:10 05.01.2011

Re: staljinhitler : cecajeca

u čemu je vaš problem samnom još od prvog mog teksta?

qq,
ako se iz mog kratkog razgovora sa šarskim koji se ticao semantike i reči devastiran, koju je on upotrebio na odredjen način - zaključuje da imaš problem sa mnom - ondaK stvarno ne znam šta da kažem.

a,
prvi text sam komentarisala tamo. ako treba, obrazložiću svoj komentar i ovde, jer bi se on odnosio na gotovo sve tvoje tekstove.
i kupus kiseli bi se tu jako dobro uklopio.

sad,
kad ne bi sve komentatore shvatao kako shvataš,
onda bi se otvorio prostor za razgovor.

edit

a da ipak još jednom pojasnim ovo što si citirao.
ako reč devastirati ima negativnu konotaciju, onda, staviti je u rečenicu gde treba da se borimo protiv fašista može da se čita da su isti jadni, pa ih neko tamo devastira. (s'toga upotrebih i primere sa very i rather)
eto,
valjda smo se razjasnili.
nikolic777 nikolic777 09:13 05.01.2011

Re: staljinhitler : cecajeca

kad ne bi sve komentatore shvatao kako shvataš,
onda bi se otvorio prostor za razgovor.


nastup vam deluje više nego kao poziv na razgovor...
reči koje koristimo govore o nama samima,
tako da sve je ok...dovoljno za skladan i veran portret...
snezana mihajlovic snezana mihajlovic 09:24 05.01.2011

Re: staljinhitler : cecajeca

ajd' da probam još jednom.
cult cult 09:46 05.01.2011

Re: staljinhitler : cecajeca

U čemu je poenta ovih 20 redova komentara?
ništa nisi čitala, ništa nisi gledala, ništa nisi stigla, ali ipak nešto pišeš...


Ja moram da priznam da me ovaj utisak ne napušta od dolaska A.R. na ovaj blog. A u kombinaciji sa neverovatnim stepenom nepoznavanja pravopisa, te očiglednih teškoća u izražavanju svojih misli, pomislih da je ono "ja sam novinar" neka fora, šala, experiment u blogovanju. Tako da me ovo njeno priznanje da "piše" o nečemu što nit je gledala, nit je čitala, zatiče samo u smislu iznenadjujuće iskrenog javnog nastupa.
yugaya yugaya 09:58 05.01.2011

Re: troller with a stroller:)

a da ipak još jednom pojasnim ovo što si citirao.
ako reč devastirati ima negativnu konotaciju, onda, staviti je u rečenicu gde treba da se borimo protiv fašista može da se čita da su isti jadni, pa ih neko tamo devastira. (s'toga upotrebih i primere sa very i rather)


jadni naravno uz pozitivnu konotaciju (poor, poor litlle fascists, so devastated )

meni juče u lokalu zviznuli rečenicu : " you never suspect good intentions".

Obaška što je u pitanju bila government kojoj i da umem da suspektujem dobre namere iste ne bih videla skoro pa nikad .
Sepulturero Sepulturero 11:27 05.01.2011

Re: staljinhitler : cecajeca

nsarski
ne verujem da je dilema istog ranga i važnosti

Pitanje: da li znas za koncept kognitivne disonance?
Da ti ustedim pretragu, evo prvog paragrafa:

Когнитивна дисонанца? Није ме мрзело и прочитао сам цео текст. Одлично. Посебно ми се допало оно о Франклину.
gorran2 gorran2 04:42 04.01.2011

O argumentaciji

U poslednje vreme, tamo dole u paklu, dva mračna lika neprekidno štucaju. Staljin i Hitler.

Đavo se dugo mučio i dugo mozgao o tome na kakve muke da ih stavi, visoko uvažavajući njihove neosporne epohalne zasluge.
I, na kraju mu je sinulo (ne zove se džabe Lucifer):
Što ja da se mučim oko njihovog mučenja, lepo ću ih zadužiti da oni muče jedan drugog. I onako su eksperti i autoriteti u toj oblasti. Oni šta udese, ni ja ne bih bolje.
Rečeno - učinjeno. Budući prilježni na tom poslu, Hitler i Staljin su sve lepo udesili: Hitler je napravio logor za konačno rešenje Staljinovog pitanja, sa sve ekskluzivnom tuš-kabinom modela Zyklon-B i privatnim krematorijumom. Posle samo lopatom izbaci pepeo i natrpa na gomilu.
Ali, ne lezi vraže, Staljin se uvek ponovo inkarnira iz pepela. Pa uzme tavariša Gitljera pod ruku, odvuče ga na Nadležno Mesto, i odredi mu administrativnu meru društveno korisnog rada. Naravno, u devičanskim predelima zaleđenog severa. I tako sve dok tavariš Gitljer ne prizna da je strani plaćenik, da je pravio zaveru protiv tavariša Staljina, sekretara Raj-Koma, i protiv samog Gen-Seka Lucifera lično. I protiv samog sebe, naravno. I da je ujeo majku za sisu. Onda ga ustreli kao psa i zatrpa u jarku bez oznake. Da se pokaje, raskritikuje i popravi.
Ali, naravno, Hitler sutradan opet nikne kao pečurka, isti kao što je i bio, i tako sve iznova, do u beskraj...

Ali, kao što sam već spomenuo, u poslednje vreme njih dvojica stalno štucaju. I tako, jednoga dana, na redovnoj ruti do tuš-kabine, kaže Staljin Hitleru:

Tavariš Gitljer, znaš li ti zašto stalno štucaš?
Kaži, judeo-komunističko pseto (tako mu Hitler tepa od milja).
Ispostavilo se da si ti ispao jedna prilično moćna figura. Da si prerastao istoriju, i prodro i u samu logiku. Tako da si postao neka vrsta džoker-premise u zaključivanju, koja nužno vodi do povoljnog zaključka za onoga ko te potegne. Tzv. reductio ad Hitlerum.

Neka, neka, neka samo potežu, i treba, kaže Hitler. Naravno da sam prodro. Nisam valjda za džabe opremio Guderijana onolikim tenkovima.
Nego, nastavi Hitler, ne bez poštovanja, vidiš da i ti, pseto judeokomunističko, štucaš isto koliko i ja. Otkud to?

Tavariš Staljin je dobro obavešten i na Onom Svetu. Dok se Hitler igrao sa tenkićima, on je organizovao ozbiljne stvari, kao na primer NKVD. Pa kaže:

To je zato što samo jedan argument može da pobije Modus Hitler: refutatio Staliniana. Kad neko tresne na sto tebe kao adut, njegov openont je izgubljen - osim u slučaju da povuče mene. I onda izjednači. Tako smo nas dvojica postali faktor mira i razrešenja sporova. Na kraju se sve svede na bezrazličnu kašu od Hitlera i Staljina. Nas dvojica smo jahači entropije - sve stvari pretvaramo u sebe.

Tako kažu njih dvojica, a tako tome i biva, kako na onom, tako i na ovom svetu.
Čestiti, ali ne odveć lucidni biskup Berkli je jednom, buneći se protiv nejasnoća i mešanja stvari, odvalio: sve je ono što jeste, a ne nešto drugo. Ali to je stanovište praksa odavno prevazišla i odbacila. S vremenom, iskristalisala se istina koja je upravo suprotna:

Sve je nešto drugo, a ne ono što jeste.
Štaviše:
Sve nije ono što jeste, nego jedna i ista smrdljiva masa.
Od koje se prave hamburgeri, gume za automobile, ljudske svesti, i ostale commodities.

Osim Cece i Karleuše. Njih dve su i posle entropije ostale potpuno distinktne, karakteristične, principijelno različite i nesvodljive.

I, naravno, Staljin obožava Karleušu. Pa stalno nagovara Hitlera:
Priznaj da Karleuša rulz, pa cu ti dati da se malo igraš atomskom bombom.
Ein Volk, ein Reich, eine Tzetza! drekne na to Hitler. Uzvikni "heil Tzetza" ili ulazi u taj krematorijum dok te nisam zveknuo ovom lopatom.
automatic automatic 18:37 04.01.2011

Re: O argumentaciji

I, naravno, Staljin obožava Karleušu. Pa stalno nagovara Hitlera:
Priznaj da Karleuša rulz, pa cu ti dati da se malo igraš atomskom bombom.
Ein Volk, ein Reich, eine Tzetza! drekne na to Hitler. Uzvikni "heil Tzetza" ili ulazi u taj krematorijum dok te nisam zveknuo ovom lopatom.

nikolic777 nikolic777 19:40 04.01.2011

Re: O argumentaciji

U poslednje vreme, tamo dole u paklu, dva mračna lika neprekidno štucaju. Staljin i Hitler.


Odlična priča.
Sepulturero Sepulturero 11:44 05.01.2011

Re: O argumentaciji

nikolic777
U poslednje vreme, tamo dole u paklu, dva mračna lika neprekidno štucaju. Staljin i Hitler.


Odlična priča.


Да јесте добра једино што Reduktio ad Hitlerum стварно постоји као дефиниција и логички појам док је Refutatio Staliniana измишљено на лицу места, чини ми се.
Песничка слобода
niccolo niccolo 07:32 04.01.2011

Razlozi za nedolazak

Zašto ne nešto od sledećeg sa čim se nikako ne mogu složiti, ali mogu polemisati:

Da li bi se složio sa sledećim?

- Neću da dođem jer imam pametnija posla
nikolic777 nikolic777 07:43 04.01.2011

Re: Razlozi za nedolazak

Zašto ne nešto od sledećeg sa čim se nikako ne mogu složiti, ali mogu polemisati:


Da li bi se složio sa sledećim?

- Neću da dođem jer imam pametnija posla


Da. Korektno.
yugaya yugaya 09:53 04.01.2011

Antifašizam? Ne, staljinizam čist. "


(zamotan u malo roka)

A kad neko iz tekovina antifašizma izabere netolerantnost, mržnju, nametanje sopstvenog pogleda silom - a u potpunosti preskoči demokratiju i demokratičnost u principima i postupcima, slobodu, ili još preciznije individualne i kolektivne slobode, uključujući i pravo na individualno mišljenje i njegovo izražavanje, toleranciju - onda ili je mnogo glup ili mnogo bezobrazan. A od antifašizma ništa ne baštini, samo od staljinizma.


© krkar
nikolic777 nikolic777 16:46 04.01.2011

Re: Antifašizam? Ne, staljinizam čist. "


A kad neko iz tekovina antifašizma izabere netolerantnost, mržnju, nametanje sopstvenog pogleda silom - a u potpunosti preskoči demokratiju i demokratičnost u principima i postupcima, slobodu, ili još preciznije individualne i kolektivne slobode, uključujući i pravo na individualno mišljenje i njegovo izražavanje, toleranciju - onda ili je mnogo glup ili mnogo bezobrazan. A od antifašizma ništa ne baštini, samo od staljinizma.



© krkar


Kad? Gde? Kako?
Koje "individualne slobode"?
Koje "kolektivne slobode"?
Prema kome i čemu je ANTIFAŠIZAM netolerantan?

Možemo li se odvojiti od jednostavnog ređanja pojmova, kategorija,tvrdnji bez objašnjenja?
Molim za konkretne primere
Vapim da ih čujem!
e.ferrero e.ferrero 23:07 04.01.2011

Re: Antifašizam? Ne, staljinizam čist. "

Nema odgovora? Šteta...
yugaya yugaya 01:38 05.01.2011

Re: Antifašizam? Ne, staljinizam čist. "

Iskreno? Nema. Linkovala sam krkarov tekst koji se bavi istom temom u kome autor zastupa suprotne stavove, i to na vrlo konkretnom primeru - odnosu deklarisanih antifašista prema komunikaciji ovde na blogu.

Odgovora nema jer ne vidim svrhu odgovaranja tj. ne vidim odgovor na pitanje šta konkretno bloger nikolic777 želi da postigne ovim i ovakvim blogovanjem.

Svrha svake komunikacije je prenošenje određene poruke.
Blog je specifičan medij na kome nije dovoljno prikucati tekst i pritisnuti *enter* . Tekst kao tekst je ništa sam po sebi i ne može uspešno da prenese (blogo)poruku bez uspešne nadgradnje u komentarima, pa čak ni kada je poruka ili ideja nešto što ostali učesnici na blogu razumeju i podržavaju (videti primer blogova Incest trauma centra ovde).

Ovaj blog, sa sve trolovanjem, zajebancijom i internim rukoljubima je takođe dobar primer kako se poruka ne prenosi na pravi način i iskrivljuje do besmisla.

Ako je namera autora da svoju poruku ne prenese svima, da se obraća isključivo uskom krugu onih koji će ga razumeti, uspeo je u tome.

U tom slučaju nije ni potrebno da razume dinamiku kanala komunikacije koji koristi, ne mora da se bavi analizom auditorijuma i izbegavanjem stvari koje će blogorazgovor izvitoperiti; ne mora da ima u glavi svest o tome da je dobar komunikator onaj koji zna da ne postoji "neprijateljski" nastrojena publika nego samo nevešt voditelj; nije obavezan da svoju ulogu u interakciji shvati kao obavezu da prevenstveno ume dobro da čuje sagovornike; neće se štrecati oko toga da neke od grešaka koje kao početnik-bloger neminovno pravi uvidi i pokuša da prevaziđe...

Ako je namera autora da svoju poruku prenese, možda i proširi krug ljudi koji će ga slušati sa razumevanjem (nije isto što i slaganje), a na kraju i učini da ljudi suprotstavljenog mišljenja preispitaju sopstvene stavove, onda uspeo - nije.

Blog je kao bacanje kamenčića u reku - tekst je kamenčić, a veština kojom ga bacate su komentari i diskusija koju vodite, i od njih će zapravo zavisiti sa koliko krugova efekta će vaša poruka uznemiriti površinu javnosti - reke.


nikolic777 nikolic777 07:13 05.01.2011

Re: Antifašizam? Ne, staljinizam čist. "

Ovaj blog, sa sve trolovanjem, zajebancijom i internim rukoljubima je takođe dobar primer kako se poruka ne prenosi na pravi način i iskrivljuje do besmisla.


ti si tu da nas uvek podsetiš na suštinu i istinu...
hvala ti
antioksidant antioksidant 09:59 05.01.2011

Re: Antifašizam? Ne, staljinizam čist. "

Blog je specifičan medij na kome nije dovoljno prikucati tekst i pritisnuti *enter* . Tekst kao tekst je ništa sam po sebi i ne može uspešno da prenese (blogo)poruku bez uspešne nadgradnje u komentarima

ne bih se složio sa ovom konstatacijom
snezana mihajlovic snezana mihajlovic 10:08 05.01.2011

Re: Antifašizam? Ne, staljinizam čist. "

ne bih se složio sa ovom konstatacijom

da,
i sam tekst može da bude dovoljan.


blog
omogućava mnoštvo formi,
to ga samo mi uniformno koristimo.
yugaya yugaya 10:08 05.01.2011

Re: Antifašizam? Ne, staljinizam čist. "

Let me reframe that:
Suština je je da je komunikator (autor) odgovoran za stanje komunikacije na svom blogu i uspešno prenošenje poruke, pod uslovom da želi da komunicira a ne samo da lupi crticu u CV kako ima *izuzetno čitan blog* na be92.
(čitan da - pročitan-jok, ali koga briga ovih dana za detalje )

Evo da probam da identifikujem i neke od mogućih uzroka vitoperenja:

-naviknutost na drugi medij (štampa)
-pokušaj prenošenja uspešnog načina komunikacije u okviru istog medija (internet) sa jednog auditorijuma na drugi bez vođenja računa o razlikama u motivaciji koje između njih postoje (neko je spomenuo fejsbuk pisanje)
-nepripremljenost ukupne prezentacije
-nedostatak veštine aktivnog slušanja
-nepoznavanje metoda prevazilaženja konfliktne komunikacije
-nejasnoće i nedoslednosti u tekstu i neadekvatna argumentacija teme.


(ppps - Ja sam tu samo da lupam komentare i s vremena na vreme složim dve-tri otprilike smislene rečenice.)






yugaya yugaya 10:14 05.01.2011

Re: Antifašizam? Ne, staljinizam čist. "

antioksidant
Blog je specifičan medij na kome nije dovoljno prikucati tekst i pritisnuti *enter* . Tekst kao tekst je ništa sam po sebi i ne može uspešno da prenese (blogo)poruku bez uspešne nadgradnje u komentarima

ne bih se složio sa ovom konstatacijom


U pravu si ne bih se ni ja složila u potpunosti - mislila sam konkrentno na blog b92. Pa čak i ovde, recimo, isključivanje komentara šalje deo poruke. Ali to mora da se dešava u skladu sa namerama onoga ko poruku šalje.

EDIT: ooops ja zaboravila, odoh da me nema :


master.dragi master.dragi 13:38 04.01.2011

dolazim sigurno

"Sutra će biti antifašistički skup, tu i tu..'Aj svrati...

-Jel', a što? Da neki klinci opravdaju lovu koju dobijaju iz inostranstva za organizaciju tih sranja...

-Napraviću se da te nisam čuo.

-A, staljinistička cenzura, znam, znam...Predloži ekipici da me pošalju na Goli otok, jebe vas samo vam fale logori...Koliko fašista dnevno izmislite i prebrojite u Srbiji, još će vaši sponzori da nateraju ove dupelisce u Vladi da smisle neku komforniju varijantu za desetkovanje...."

Ne mogu da se pomirim sa tim da je ovo najčešći smer i ishod komunikacije. Staljin i lova. Zašto ne nešto od sledećeg sa čim se nikako ne mogu složiti, ali mogu polemisati:

meni mozes da posaljes pozivnicu na pp preko blog profila...
ja cu sigurno doci,
ne pruza se tako cesto prilika coveku,
da poseti skup bez ikakvog smisla,
da cuje gomilu konstrukcija i gluposti,
ostrascene i zatucane mlade ljude,
i ostrascene i zatucane ljude koji vise nisu mladi.
nikolic777 nikolic777 15:09 04.01.2011

Re: dolazim sigurno

meni mozes da posaljes pozivnicu na pp preko blog profila...


da li misliš da bi tebi poslao?
beba757 beba757 16:15 04.01.2011

Re: dolazim sigurno

ne pruza se tako cesto prilika coveku,
da poseti skup bez ikakvog smisla,
da cuje gomilu konstrukcija i gluposti,
ostrascene i zatucane mlade ljude,
i ostrascene i zatucane ljude koji vise nisu mladi.


Kada procitam ovakve i slicne komentare,sve sam vise i vise sigurna da srljamo u propast...Tolerantnost smo nekako zgurali pod tepih i sve se vise i vise okrecemo jednom govoru mrznje i uvreda...
nikolic777 nikolic777 16:26 04.01.2011

Re: dolazim sigurno

Kada procitam ovakve i slicne komentare,sve sam vise i vise sigurna da srljamo u propast..


samo neka pišu, takvi komentari su samo potvrda svake reči koju napišem u tekstu...no frks
e.ferrero e.ferrero 23:10 04.01.2011

Re: dolazim sigurno

nikolic777
meni mozes da posaljes pozivnicu na pp preko blog profila...


da li misliš da bi tebi poslao?

Valjda BIH, profesore...?
djz77 djz77 15:03 04.01.2011

Tomorrow belons to me

freehand freehand 17:33 04.01.2011

Re: Tomorrow belons to me

djz77

Bot, klon ili samo pocepana ličnost?
djz77 djz77 18:35 04.01.2011

Re: Tomorrow belons to me

freehand
djz77

Bot, klon ili samo pocepana ličnost?

Whatever turns you on and gets you through the night
freehand freehand 18:43 04.01.2011

Re: Tomorrow belons to me

djz77
freehand
djz77

Bot, klon ili samo pocepana ličnost?

Whatever turns you on and gets you through the night

A ko je rekao da jezici i rezumevanje moraju ruku pod ruku?
djz77 djz77 19:21 04.01.2011

Re: Tomorrow belons to me

freehand
djz77
freehand
djz77

Bot, klon ili samo pocepana ličnost?

Whatever turns you on and gets you through the night

A ko je rekao da jezici i rezumevanje moraju ruku pod ruku?

Šta god te pali, šta god te pali
freehand freehand 19:28 04.01.2011

Re: Tomorrow belons to me

Šta god te pali, šta god te pali

Definitivno bot.
Klon podrazumeva bar tuđu inteligenciju.
vladimir petrovic vladimir petrovic 18:08 04.01.2011

Reči, reči, reči...

Kraj bloga mi se, što bi rekli Hrvati, naročito dojmio.

Odličan klip Dalide i Alena Delona:

PAROLES, PAROLES,
C'est étrange, je ne sais pas ce qui m'arrive ce soir
Je te regarde comme pour la première fois
Encore des mots toujours des mots les mêmes mots
Je ne sais plus comment te dire
Rien que des mots
Mais tu es cette belle histoire d'amour que je ne cesserai jamais de lire
Des mots faciles des mots fragiles c'était trop beau
Tu es d'hier et de demain
Bien trop beau
De toujours ma seule vérité
Mais c'est fini le temps des rêves
Les souvenirs se fanent aussi quand on les oublient
Tu es comme le vent qui fait chanter les violons
et emporte au loin le parfum des roses
Caramels, bonbons et chocolats
Par moments, je ne te comprends pas
Merci, pas pour moi mais
Tu peux bien les offrir à une autre
Qui aime le vent et le parfum des roses
Moi les mots tendres enrobés de douceur
Se posent sur ma bouche
Mais jamais sur mon cœur
Une parole encore

Paroles et paroles et paroles
Écoute-moi
Paroles et paroles et paroles
Je t'en prie
Paroles et paroles et paroles
Je te jure
Paroles et paroles et paroles et paroles
Paroles et encore des paroles que tu sèmes au vent

Voilà mon destin te parler, te parler comme la première fois
Encore des mots toujours des mots les mêmes mots
Comme j'aimerais que tu me comprennes
Rien que des mots
Que tu m'écoutes au moins une fois
Des mots magiques des mots tactiques qui sonnent faux
Tu es mon rêve défendu
Oui tellement faux
Mon seul tourment et mon unique espérance
Rien ne t'arrêtes quand tu commences
Si tu savais comme j'ai envie d'un peu de silence
Tu es pour moi la seule musique
qui fait danser les étoiles sur les dunes
Caramels, bonbons et chocolats
Si tu n'existais pas déjà... je t'inventerais
Merci pas pour moi, mais
Tu peux bien les offrir à une autre
qui aime les étoiles sur les dunes
Moi les mots tendres enrobés de douceur
Se posent sur ma bouche mais jamais sur mon cœur
Encore un mot juste une parole

Paroles et paroles et paroles
Écoute-moi
Paroles et paroles et paroles
Je t'en prie
Paroles et paroles et paroles
Je te jure
Paroles et paroles et paroles et paroles
Paroles et encore des paroles que tu sèmes au vent
Que tu es belle !
Paroles et paroles et paroles
Que tu est belle !
Paroles et paroles et paroles
Que tu es belle !
Paroles et paroles et paroles
Que tu es belle !
Paroles et paroles et paroles et paroles
Paroles et encore des paroles que tu sèmes au vent.
--------------------------------

Tomasa Mana ću ovom prilikom ostaviti po strani.

A što se tiče Katula, setih se da ga je Isidora Sekulić pominjala u svom eseju "PROPERCIJE, rimski elegičar i poslednja njegova elegija", kao vrsnog elegičara. Pored ostalog, beležila je:

"Katul je imao od pravog lirskog temperamenta, imao gracije, nestašluka, strasti, ponekad vatre. Ali zato nije imao ono drugo: miran pogled na stvari, filosofiju. Za poeziju ljubavi to mu nije mnogo ni trebalo. Od rezignacije on nije pravio ni tragediju ni filosofiju. Pošto se uverio da je Lezbija konačno neverna, pisao je i sada često citirane stihove:

"Jadni Katule, prestani budaliti!
što vidiš da propada, uzmi da je propalo".


Ovo poslednje dobro sam upamtio, zato što i sam sebi ponekad govorim - da prestanem budaliti tamo gde moram shvatiti da ono što propada uzmem za - propalo.

P. S. Reči možemo ružiti i nazivati ih poganim imenima, ali ne smemo smetnuti s uma (to je stara istina) da ih mi činimo da budu takve kakve jesu.
nikolic777 nikolic777 18:32 04.01.2011

Re: Reči, reči, reči...


"Jadni Katule, prestani budaliti!
što vidiš da propada, uzmi da je propalo".


juče sam naišao na ove stihove listajući zbirku...

kada pokušam da ih primenim na sopstveni "angažman", nekako mi se još ne odustaje, ali izvesno je da ću se jednom umoriti...
veliki pozdrav
nikolic777 nikolic777 18:36 04.01.2011

Re: Reči, reči, reči...

Ovo poslednje dobro sam upamtio


evo još jedne verzije, prevod Dubravka Škiljana:

"O, jadni Katule,sad nemoj lud biti,
što vidiš: propalo je - propalim smatraj"

poezija je čudo, voleo bih da mogu uvek da je čitam u originalu, ali, to je nedostižno...
pozdrav :)
vladimir petrovic vladimir petrovic 23:36 04.01.2011

Re: Reči, reči, reči...

Nikolić777
...evo još jedne verzije, prevod Dubravka Škiljana:

"O, jadni Katule,sad nemoj lud biti,
što vidiš: propalo je - propalim smatraj"

Vidim. Možda sam ja pristrasan, ali meni više leži Isidorin (navedeni) prevod.

poezija je čudo, voleo bih da mogu uvek da je čitam u originalu, ali, to je nedostižno...

Dobro, ne možemo sve čitati u originalu. Ja smatram da ima veoma dobrih prevoda, a pritom posebno volim kada pesnici prevode - pesnike (Matica Srpska, iz Novog Sada, izdala je ranije jednu knjigu o pesničkim prevodima, u koju ja rado zavirujem; tako da mi je milo da vidim kako je, recimo, Danilo Kiš prevodio Adija Endrea, a kako neki "profesionalni prevodioci", premda ja i njima skidam kapu, u najvećem broju slučajeva, jer cenim prevodilački posao, polazeći od toga da je svaki prevod - stvaralački akt, zar ne?).

Sve najbolje u NG
nikolic777 nikolic777 06:29 05.01.2011

Re: Reči, reči, reči...

polazeći od toga da je svaki prevod - stvaralački akt, zar ne?).


Apsolutno.

Sve najbolje, takođe
vladimir petrovic vladimir petrovic 17:25 05.01.2011

Re: Reči, reči, reči...


Sepulturero
... http://www.nytimes.com/2008/02/03/books/review/Farrington-t.html


Dobar link. Ths.
veronika_kojen veronika_kojen 18:17 04.01.2011

Jurane...

Aj sad da budemo iskreni.

Ako bismo zanemarili mumificirane titove pionirke...

Devedeset odsto likova koje znam, a koji propagiraju anti-fašizam i nose bedževe sa Lenjinovim/Titinim/... likom, to čine na žurkama u krugu dvojke, sa Hajnekenovim pivom i u nike-patikama od minimum dvadeset hiljada dinara. Njihov anti-fašizam, anti-globalizam, anti... je pamfletizam, pomodarstvo i pokondirenost nalik onom kad su Nemci masovno kupovali Majn Kamf (to je 38-e recimo bilo extra kul i must-have, odmah pored Biblije i aparata za mlevenje kafe). Što je najgore, oni misle da su jedinstveni, misle da nema još gomila idiota koji žive kod mame i tate u tridesetim i još studiraju, glasaju za LDP, dele letke na Platou i sve znanje o anti-fašizmu zasnivaju na opsežnom gledanju partizanskog-narodno-oslobodilačkog opusa i vatačini Dragana Nikolića sa sisatim seljankama.

Dalje, to njihovo adolescentsko njakanje uvijeno u kvazi-bunt i ljudima sa najvišim pragom tolerancije izadje na nos. Ja sam lično jednom takvom degenu odvalila posred Platoa da sam nacista i fašista samo da bi mi se skinuo s grbače. Poserem ti se na anti-fašizam kad mi ga zastupaju takvi. A sada ću ti reći i kakvi.

I to nisu nikakvi stereotipi, Jurane. Takvih debilčina na mom fakultetu ima i previše. Nisam se ni za promil iznenadila kad se jedan od takvih "anti-fašista" zgadio na romsko dete koje prosi pored faksa, nisam se iznenadila ni kad mi je rekao da su Cigani sasvim okej dok mu ne prilaze i ne dodiruju ga, štaviše, ništa me ne da iznenaditi jer oni su isti kao oni idioti što marširaju pred mojim fakultetom sa lobanjama na zastavama i ocilima preko golih grudi. Isti, samo uvijeni u lepši, moderniji i šareniji celofan.


gorran2 gorran2 18:29 04.01.2011

Re: Jurane...

Svaka čast, vatrena zastupnica prava ugroženih. Mora da si bila i na protestima protiv iseljavanja Roma. Možda smo se čak sreli?
veronika_kojen veronika_kojen 18:38 04.01.2011

Re: Jurane...

gorran2
Svaka čast, vatrena zastupnica prava ugroženih. Mora da si bila i na protestima protiv iseljavanja Roma. Možda smo se čak sreli?


Možda i jesmo.

Gorrane2,

Pre ćeš pomoći romskom detetu time što odeš s njim u radnju i kupiš mu nešto da jede, nego kad okačiš bedž o ranac i kažeš-ja sam anti-fašista. Mislim da su ti ljudi koji pružaju šape na epitet anti-fašističkog previše udaljeni od realnih problema da bi bili iole relevantni faktori u jednom društvu.


nikolic777 nikolic777 18:48 04.01.2011

Re: Jurane...

Devedeset odsto likova koje znam, a koji propagiraju anti-fašizam i nose bedževe sa Lenjinovim/Titinim/... likom, to čine na žurkama u krugu dvojke, sa Hajnekenovim pivom i u nike-patikama od minimum dvadeset hiljada dinara. Njihov anti-fašizam, anti-globalizam, anti... je pamfletizam, pomodarstvo i pokondirenost nalik onom kad su Nemci masovno kupovali Majn Kamf


Svega ima Veronika, ne sumnjam, ali to nikome ne daje za pravo da zamenjuje teze...Ne može se o ideji prosuđivati na osnovu baš svakog njenog predstavnika...A hejtovanje NVO je ovde mainstream, i to,z na se kog dela tog sektora...

Ja sam, između ostalog, u tekstu govorio i o sebi. Živim u pomenutom krugu, nemam najke, ne pijem pivo, izdržvam samog sebe već deset godina, radim preko svake mere i antifašista sam. Dakle, klonimo se generalizacija.

I,pošto si to pomenula, ako hoćeš, reci mi koji je fakultet u pitanju...da nije, možda, filozofski?
Ako jeste, pričaj šta ima na čuvenom petom spratu, ovih dana...Mislim, ono kožne jakne, nularice, Radoš Ljušić, regrutovanje ex catedra :)
nikolic777 nikolic777 18:51 04.01.2011

Re: Jurane...

Poserem ti se na anti-fašizam kad mi ga zastupaju takvi. A sada ću ti reći i kakvi.


Vekili,
reci mi, kad vidiš Mladena O. jel' uriniraš na nacionalizam ili se iznova zaljubiš u njega :)))

ovo samo kao argument protiv poistovećivanja slučajnog predstavnika i ideje
automatic automatic 18:52 04.01.2011

Re: Jurane...

Devedeset odsto likova koje znam, a koji propagiraju anti-fašizam i nose bedževe sa Lenjinovim/Titinim/... likom, to čine na žurkama u krugu dvojke, sa Hajnekenovim pivom i u nike-patikama od minimum dvadeset hiljada dinara. Njihov anti-fašizam, anti-globalizam, anti... je pamfletizam, pomodarstvo i pokondirenost nalik onom kad su Nemci masovno kupovali Majn Kamf (to je 38-e recimo bilo extra kul i must-have, odmah pored Biblije i aparata za mlevenje kafe). Što je najgore, oni misle da su jedinstveni, misle da nema još gomila idiota koji žive kod mame i tate u tridesetim i još studiraju, glasaju za LDP, dele letke na Platou i sve znanje o anti-fašizmu zasnivaju na opsežnom gledanju partizanskog-narodno-oslobodilačkog opusa i vatačini Dragana Nikolića sa sisatim seljankama.

Preporuka za komentar!
Smej se ti Veronika, ali ta ekipa sa Platoa već uveliko trenira, vidi...

nikolic777 nikolic777 18:56 04.01.2011

Re: Jurane...

Pre ćeš pomoći romskom detetu time što odeš s njim u radnju i kupiš mu nešto da jede, nego kad okačiš bedž o ranac i kažeš-ja sam anti-fašista


Istina.
Politička korektnost zna da bude rigidna i licemerna, sjajna folija za duplo golo, ukoliko zaista nema empatije...ukoliko je to verbalno čistunstvo koje je samo sebi svrha
slažem se...
i glasam i za jedno i za drugo...i bedž i hrana..jedno ne isključuje drugo, naprotiv, potvrđuju se.
freehand freehand 19:01 04.01.2011

Re: Jurane...

Živim u pomenutom krugu, nemam najke, ne pijem pivo, izdržvam samog sebe već deset godina, radim preko svake mere i antifašista sam. Dakle, klonimo se generalizacija.

A pazi sad, Nikoliću:
i ja sam antifašista.
Stvarni i zakleti.
Ali ne mislim da si ti Dostojevski, niti da je Jelena Karleuša Margerit Jursenar, ni da je Čeda Jovanović Dalaj Lama.
A?
Šta sad?
veronika_kojen veronika_kojen 19:02 04.01.2011

Re: Jurane...


Svega ima Veronika, ne sumnjam, ali to nikome ne daje za pravo da zamenjuje teze...Ne može se o ideji prosuđivati na osnovu baš svakog njenog predstavnika...A hejtovanje NVO je ovde mainstream, i to,z na se kog dela tog sektora...


Ko je spomenuo NVO? O čemu pričaš?

Ja sam, između ostalog, u tekstu govorio i o sebi. Živim u pomenutom krugu, nemam najke, ne pijem pivo, izdržvam samog sebe već deset godina, radim preko svake mere i antifašista sam. Dakle, klonimo se generalizacija.


Ja nisam govorila o tebi. Govorila sam o idiotima koji zastupaju anti-fašizam na mom fakultetu.

I,pošto si to pomenula, ako hoćeš, reci mi koji je fakultet u pitanju...da nije, možda, filozofski?
Ako jeste, pričaj šta ima na čuvenom petom spratu, ovih dana...Mislim, ono kožne jakne, nularice, Radoš Ljušić, regrutovanje ex catedra :)


Jeste, filozofski mi alma mater. Radoš super predaje, mada volim Djordja Vukadinovića više, super profesor, nema boljeg na ovome svetu, veruj mi.

A za regrutovanje...imao je LDP jednom tribinu u blizini...Jedan crnogorski apšoljvent koji studira ravno deset godina je govorio o nužnosti reforme obrazovanja i to...Baš super bilo, još delili i majčice...

nikolic777 nikolic777 19:08 04.01.2011

Re: Jurane...

A pazi sad, Nikoliću:
i ja sam antifašista.
Stvarni i zakleti.
Ali ne mislim da si ti Dostojevski, niti da je Jelena Karleuša Margerit Jursenar, ni da je Čeda Jovanović Dalaj Lama.
A?
Šta sad?


Totalno cool :)

e, ja se ne ložim naročito na Dostojevskog, više volim Tolstoja...znaš ono slika zemaljskog sveta, umesto spasa u raju, spas u pastoralnom miru poljana...grčevite strasti ali bez tog specifičnog patosa koji mi kod Dostojevskog smeta(preporučujem "Krojcerovu sonatu", ako ti je pripovetka promakla)...tako da, sve ok...

Misliš li da je Karleuša silikonska Hana Arent? :)))))))
nikolic777 nikolic777 19:11 04.01.2011

Re: Jurane...

Jeste, filozofski mi alma mater. Radoš super predaje, mada volim Djordja Vukadinovića više, super profesor, nema boljeg na ovome svetu, veruj mi.


Studiraš istoriju?

Viđaš li Zurovca, onako, na hodniku bar, pošto je on na filozofiji?
automatic automatic 19:12 04.01.2011

Re: Jurane...

A pazi sad, Nikoliću:
i ja sam antifašista.
Stvarni i zakleti.
Ali ne mislim da si ti Dostojevski, niti da je Jelena Karleuša Margerit Jursenar, ni da je Čeda Jovanović Dalaj Lama.
A?
Šta sad?

Uspeo si da izazoveš muk u ustima koja inače nemaju šta da kažu?
nikolic777 nikolic777 19:21 04.01.2011

Re: Jurane...


Uspeo si da izazoveš muk u ustima koja inače nemaju šta da kažu?


kakav oxymoron iz nehata:))) Shakespeare bi pozavideo:)))

On je zastao kod onog: "Avaj, mrtvi živote!"
djz77 djz77 19:32 04.01.2011

Re: Jurane...

nikolic777
Poserem ti se na anti-fašizam kad mi ga zastupaju takvi. A sada ću ti reći i kakvi.


Vekili,
reci mi, kad vidiš Mladena O. jel' uriniraš na nacionalizam ili se iznova zaljubiš u njega :)))

ovo samo kao argument protiv poistovećivanja slučajnog predstavnika i ideje

Možda više voli Mišu 1389 Vacića i njegove mačkove

veronika_kojen veronika_kojen 19:34 04.01.2011

Re: Jurane...

nikolic777


Studiraš istoriju?



Ijh, još da ti kažem...

Ali znam šta tebe zapravo zanima, Jurane, pa da te zagolicam....

DjV je fašista koji nas tera da pevamo spremtesespremte pred ispite, Radoš nam kupuje opanke ukomponovane sa zastavom 1389, s Jovom Bakićem lepimo plakate nož-žica-srebrenica, i tako...

Ah, lepi dani mog detinjstva...

veronika_kojen veronika_kojen 19:39 04.01.2011

Re: Jurane...

djz77

Možda više voli Mišu 1389 Vacića i njegove mačkove



Apsolutno.

Mda, Šeki je frajer nambr-1, bio i ostao.

(p.s:Jurane, moraš li da dovodiš ove tvoje drugare što se pale na aleksandru janković, cecu i jecu na blog? Zar ne možeš sam da zastupaš svoje teze, jer ovakvi ti samo odmažu, veruj mi na reč...)
nikolic777 nikolic777 19:43 04.01.2011

Re: Jurane...


(p.s:Jurane, moraš li da dovodiš ove tvoje drugare što se pale na aleksandru janković, cecu i jecu na blog? Zar ne možeš sam da zastupaš svoje teze, jer ovakvi ti samo odmažu, veruj mi na reč...)


nemam ti ja takva udruživanja Vekili...zatrovao te Vukadinović teorijama zavere, preko svake mere...:)))
nikolic777 nikolic777 19:49 04.01.2011

Re: Jurane...

Ah, lepi dani mog detinjstva...


koja si od ovih? :)))
veronika_kojen veronika_kojen 19:52 04.01.2011

Re: Jurane...

zatrovao te Vukadinović teorijama zavere, preko svake mere...:)))


Mdaaaaaaa,

Da vidiš ti kako me upropastiše, Jurane...

Morala sam seminarski da predajem s tri dignuta prsta...

Posle mi rekli da mogu da izadjem na ispit ako otpevam Vidovdan unatračke...


The horror...

nikolic777 nikolic777 20:00 04.01.2011

Re: Jurane...

Morala sam seminarski da predajem s tri dignuta prsta...


Ne, nikako!
To je, kažu mladi desničari, podvala...Ne smeš da širiš tri prsta..treba da ih skupiš kao kada se krstiš i onda da podigneš ruku...Zar ja da to ispravljam, čedista - titoista? Kako je to Ljušiću promaklo? Moram svratiti posle praznika i stati na branik katedre protiv špijuna u vašim redovima :) U takvom sam šoku da moram tri puta sada da otpevam Hej Sloveni...mada mi je najdraža - Druže Tito, jagodo iz rose...
veronika_kojen veronika_kojen 20:30 04.01.2011

Re: Jurane...

Moram svratiti posle praznika i stati na branik katedre


Jurane, nemo' se ljutiš, al' u poredjenju s Vukadinovićem ne bi stao ni na auspuh.

Bila bi velika šteta da ti predaješ pored DjV-a, Koraća, Mićuna (još) živih. Oni su zaista divni, divni profesori, možeš im se obratiti, a da ne očekuješ ni trunku arogancije u odgovorima...

nikolic777 nikolic777 20:36 04.01.2011

Re: Jurane...



Jurane, nemo' se ljutiš, al' u poredjenju s Vukadinovićem ne bi stao ni na auspuh.


Ne vredi..ne valja ni kada si oštar i ozbiljan, ni kada si fleksibilan...

ne bih se ja menjao sa DjV-om, nikad, taj čovek svakodnevno vrši loš uticaj na ovu javnost i, što se mene tiče, njegova intelektualna veličina stala bi u konzervu coca cole ili...nekog domaćeg piva, ako je prikladnije...
veronika_kojen veronika_kojen 21:20 04.01.2011

Re: Jurane...

nikolic777


Jurane, nemo' se ljutiš, al' u poredjenju s Vukadinovićem ne bi stao ni na auspuh.


ne bih se ja menjao sa DjV-om, nikad, taj čovek svakodnevno vrši loš uticaj na ovu javnost i, što se mene tiče, njegova intelektualna veličina stala bi u konzervu coca cole


Dakle, rekao si sledeće:

a)on vrši loš uticaj na javnost (pretpostavljam da misliš na njegove političke stavove, jer to je jedina njegova javna uloga)

b)zatim omalovažaš njegov intelektualni doprinos zbog istih tih stavova

To je ono što se u psihologiji zove efekat primovanja, i to je razlog zašto ti (barem još odredjeno vreme) nećeš predavati na nekom relevantnom fakultetu.

Dok god gledaš vrednost ljudi isključivo kroz prizmu njihovog političkog opredeljenja, gubićeš kredibilitet. Ja podjednako poštujem i Koraća i Vukadinovića (premda se ni sa jednim politički ne slažem), jer su odlični profesori. Način na koji predaju i na koji te uvuku u materiju, način na koji učine da osetiš žedj za znanjem i da upijaš svaku reči koju izgovore je magičan, to je srž onoga što čini svakog intelektualca-da ti izazove želju za znanjem.

I oni se ne dele u tabore kad su iza katedre, oni ne pokušavaju da "regrutuju", niti im je cilj da od fakulteta prave političku pijacu. Da ne nastavljam dalje, bilo bi patetično, ali sam shvataš da ti nemaš intelektualni kapacitet koji oni imaju. Možda ćeš imati, ali sumnjam.

nikolic777 nikolic777 21:30 04.01.2011

Re: Jurane...

Dok god gledaš vrednost ljudi isključivo kroz prizmu njihovog političkog opredeljenja, gubićeš kredibilitet


Zašto bi mene zanimala njihova "ljudska vrednost"? Ja ne govorim o njihovim karakterima, već isključivo o političkim stavovima...

oni nisu moji prijatelji ni rođaci da ih procenjujem drugačije nego preko uticaja koji ostavljaju u javnosti čiji su akteri...

ne sumnjam da bi se od njega moglo čuti mnogo toga inspirativnog pored vatre u predvečerje, ali moraš da naučiš da erudicija i etika nažalost ne idu uvek pod ruku...

o mojoj relevantnosti govore uspesi mojih studenata, ali to nije tema...
veronika_kojen veronika_kojen 22:49 04.01.2011

Re: Jurane...

nikolic777
Ja ne govorim o...



Mhm?


Pričaj ti, samo pričaj.


Nego, zove me baba, oće da joj otvorim ranisan (zajebane te kutijice s lekovima), aj se vratim sutra kad skontaš šta sam ti gore napisala...

blogovatelj blogovatelj 23:12 04.01.2011

Re: Jurane...

A pazi sad, Nikoliću:
i ja sam antifašista.
Stvarni i zakleti.
Ali ne mislim da si ti Dostojevski, niti da je Jelena Karleuša Margerit Jursenar, ni da je Čeda Jovanović Dalaj Lama.
A?
Šta sad?


Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana