Mediji| Muzika| Nostalgija| Umetnost| Život

I pijan ja vas ipak volim

alexlambros RSS / 24.01.2011. u 15:32

AleXandar Lambros

Joj, krasno i divno kak se samo volimo. Al meni opet nešto neprijatno. Sve se pribojavam istrčaću se s nekim neprimerenim komentarom. Tipa, „a sad nismo barbari, sad smo prijatelji stari", ili „da li bi ovakva ekstaza bila u Hrvatskoj za Miki Jevremovićem, recimo?". I on beše neka velika jugoslovenska zvezda, zar ne? Ili „čekaj, zar ne beše ona srala žestoko, još se sećam onog njenog nastupa sa Nenom Kunijević na francuskoj TV?". Al, ćutim, ne mogu, da mi neko ne pomene Srebrenicu, nemam stvarno tih nerava.

Međutim, gledam snimke, čitam izveštaje. Tereza se oseća „ka doma", u Spensu i SC kolektivni orgazam, sa sve teškim uzdasima i suznim očima. Mislim, drago mi što je niko ne gađa trulim voćem i što se oseća kao doma, al sve mi nešto otužno. Joj, ne znam ...

Pitaću kevu. Majka je bila žestok Terezin fan. U kući smo imali sve Terezine ploče i ploče Ksenije Erker. Vodila me je na koncert u halu „Jezero" pre X godina. (Tada smo videli Terezu kako izlazi, u bundi i pratnji nekih ljudi. Prvi put sam video veliku zvezdu izbliza i mora da sam blenuo ... Uz osmeh me opomenula da ne grizem usta. Eto, pamtim i danas).

Dakle, nek keva presudi. Ona mi u ovom trenutku izgleda kao jedina kompetentna. Em je fan, em je zdravorazumska žena koja nit konta nit se udubljuje u argumentaciju ovog tipa - umetnost ne poznaje granice, nacionalnost, veroispovest .... (dopisati ovde). Sluša svoje srce/razum i ne smućuje se tako lako kao ja.

Ja: „Dolazi Tereza u Beograd."
Keva: „Znam, čula sam."
Ja: „'Oćeš da ideš?"
Keva: „Ne pada mi na pamet!"
Ja: „Štoooo?" (tobož vrlo iznenađen)
Keva: „Što je tolko srala da ne znam uopšte kako je sada uspela da pojede sva ta govna".

U, bre. Ni dilema čak.

Večito nešto dubinjaš, rekla bi moja kuma. Jebi ga. Obećao sam sebi nad intervjuom Mire Furlan tamo negde početkom devedesetih, da nikad, ali nikad, neću dopustiti sebi da ikoga prosuđujem po bilo kom od gore navedenih kriterijuma, te da ću prosuđivati samo nečiju umetnost bez obzira koliko mi umetnikovi stavovi bili neprihvatljivi ili odvratni. Bio sam užasno dirnut što su Furlan uznemiravali noću telefonom i nazivali je četničkom kurvom dok je ona iskreno bila zaprepašćena da neko nije u stanju da shvati da umetnost ne poznaje kategorije nacionalnog.

Leni Rifenštal je dobra umetnica! Pa zar nije? Ivlin Vo („Povratak u Brajdshed") je podržavao ustaše, što uporno pokušavam da prenebregnem i zadržim se samo na romanu.

I tako, ponavljam sebi, k'o da samog sebe ubeđujem - „Tereza je super pevačica! Što peva žena, alal joj."

I peva. Znam. Al opet mi nešto bezveze.

Ipak, nismo mi baš čisti, a? Sećam se devedesetih. Besni rat, Srbi pod najlonom i u traktorima ... A na radiju Kragujevac trešte „Kolonija", Tajči i „Magazin". Svako grandovsko smeće je čista umetnost u poređenju sa ovim. Al, eto ...

Režu se za Cecom al je ne zovu. Ceca kaže da svejedno nemaju dovoljno veliki stadion za nju ( a nisu oni Bizantinci pa da se okupljaju po poljanama, razume se). Al me mnogo zanima kako bi izgledao Mikijev koncert u „Lisinskom"!

Izlazi Miki i počinje - „Pijem a ne znam čemu sve to, i pijan ja vas ipak volim"

 

 

Atačmenti



Komentari (578)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

margos margos 21:32 25.01.2011

Re: Iskreno

Ih, Stjepane, dobro je što je mama bila dosta starija i manje buntovna, neprimetna, tako reći, pa joj ništa nije falilo i niko je nije ružno pogledao. Najveći udarac joj je došao od rođene sestre koja nije sa njom progovorila do smrti, jer ju je svrstala u ćetnike.

PS Benti, u Mimicama sam bila '71, a pamtim ih :)
st.jepan st.jepan 21:37 25.01.2011

Re: Iskreno

Najveći udarac joj je došao od rođene sestre koja nije sa njom progovorila do smrti, jer ju je svrstala u ćetnike

Valjda u četnjikuše?
margos margos 21:43 25.01.2011

Re: Iskreno

Valjda u četnjikuše?

Ae.
maca22 maca22 21:43 25.01.2011

Re: Iskreno

margos
Najveći udarac joj je došao od rođene sestre koja nije sa njom progovorila do smrti, jer ju je svrstala u ćetnike.

Kanda bi ovo moglo govoriti u prilog nekim tezama ovde. :)
margos margos 22:15 25.01.2011

Re: Iskreno

Kanda bi ovo moglo govoriti u prilog nekim tezama ovde. :)

Možda.. Mnogo toga što nam se desi (ili što se dešavalo), kad se smesti u okolnosti i mentalni sklop, a ne retko i trenutak, okine sijaset reakcija koje potom ne umemo ili ne možemo da stopiramo ili korigujemo.

I mami sam govorila, tešeći je, da je tetka šempja i da bih se začudila da je drugačije reagovala.
A sada mi više nije važno - mame nema.



freeconstantinople freeconstantinople 00:04 26.01.2011

Re: Priča iz Vojske

pazi split!

a šta ih je tek bilo na Halidu ,porka majka .
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 00:21 26.01.2011

Re: Bravo, Srdjane!

st.jepan

Sa Šešeljem sam imao najbolju saradnju.
Možda zato što je Hrvat , a možda i zato što je drastično najinteligentniji medju srpskim političarima.


nije hrvat, ima hrvatsko poreklo.
money knows no boundaries, ha? kada dođe do kinte, nikakva ideologija ili zlo ne predstavljaju problem. strana pragmatizma koja mi se ne dopada nimalo. i adolf je bio drastično najinteligentniji među evropskim političarima tog doba, pa ne verujem da bih poslovao sa njim, recimo da sam bio srbin nemačkog prezimena sa britanskim papirima u britanskoj palestini tog vremena... vodila se ovde zanimljiva polemika posle rata oko oskara šindlera, naime bila je struja koja je tvrdila da ne treba oskaru da se dodeli orden pravednika među narodima jer je spašavao jevreje ne zbog humanosti, nego zato što su mu bili neophodni da vode fabriku jer nije imao ko da mu radi. kako bilo, suzbijena je ta struja.
st.jepan st.jepan 01:10 26.01.2011

Re: Bravo, Srdjane!


nije hrvat, ima hrvatsko poreklo.

Znam, to je bila shala.
ne verujem da bih poslovao sa njim (Šešeljem - prim.St.)

Ma ne, nisam s njime poslovao, radilo se o jednoj sasvim drugoj vrsti saradnje.
Bio sam vlasnik i direktor projekta "Ko je ko u Srbiji" (srpskog Who is Who leksikona), a kako je moj Redakcioni odbor odlucio da u njemu budu zastupljeni svi narodni poslanici, poslao sam saradnika da obidje sedista parlamentarnih stranaka i pribavi spiskove poslanika sa sve kucnim sdresama i telefonima.
Bilo nam je to potrebno, kako bi ih moja redakcija mogla kontaktirati radi pribavljanja neophodne autorizovane biografske gradje. Vratio se ni napola obavljena posla, jer su ga u vecini stranaka docekali s podozrivoscu, a dok je razgovarao sa Seseljevom sekretaricom, koja je takodje bila nepoverljiva, iz kancelarije je izasao Seselj, i onako kako on to ume, teatralno zaurlao "Sta, ko je ko u sVbiji? Stjepan Mimica, jel?"
Momak se sledio, a bogme pomalo i ja, kad mi je to prepricavao, ali sve se dobro zavrsilo. Seselj je odmah spustio ton i rekao "ajde mala, daj mu sve sto trazi". A dodao je i jos nesto o meni, od cega sam se istinski prenerazio, ali to ne bih ovde.
Prosto, covek je odmah skapirao da je to za stranku dobro, a bio je sjajno informisan i sve je pamtio, cak i moje ime, mada sam se tada trudio da ga, dabome iz marketinskih razloga, sto manje isticem.

Edit:
Svoj, gore pomenuti Redakcioni odbor, od kojeg u Srbji nikada nije bilo jaceg, formirao sam od najuglednijih predstavnika razlicitih profesija: Sulovic, Cirilov, Guberina, Srejovic, Despic, Kusovac, Nikitovic, Masic, Vlajcic, Djukelic, Trebjesanin, Kremer, Bobic Mojsilovic, Dragoslav Mihajlovic, Dimitrije Kalezic, Hari Stajner, Kazimir Curgus..., ukupno tridesetak imena od kojih se ni jednog ni danas ne stidim, a sve je to Seselj znao i ispravno je procenio da iza mene stoji istinska sila.

Edit 2: Inace, vrlo biram s kime poslujem. Bez obzira na moju tadasnju dekintiranost, ljubazno sam, pred svojim zapanjenim sluzbenicima, odbio ponudu Karica da budu generalni sponzori Projekta. Znao sam da bi, sa njihovim govnjivim grbom na koricama, ta knjiga bila nizakurac.
Cocoa Cocoa 16:54 26.01.2011

Re: Priča iz Vojske

alselone
koksy

Tačno. On ostaje veran drugu Titu do groba.


'78. je bilo toliko protivnika Tita, pogotovo onih od 25 godina!
Sve protivnik do protivnika. I niko mu nije pevao. Svima smo oprostili ali Djoletu nikad.


Pa recimo, oprostili smo tadašnjem pratećem tj. drugom muškom vokalu u grupi Rani Mraz, čiji se glas jasno čuje u toj pesmi, a sadašnjem najvećem srBinu od svih srBa - Bori "Smrdi" Đorđeviću.
pnbb pnbb 20:41 26.01.2011

Re: Priča iz Vojske

hej komandante...'

ovo moze samo da bude cegevara..
djole sluzio u guantanamu...ko bi reko
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 22:49 26.01.2011

Re: Bravo, Srdjane!

st.jepan


Edit 2: Inace, vrlo biram s kime poslujem. Bez obzira na moju tadasnju dekintiranost, ljubazno sam, pred svojim zapanjenim sluzbenicima, odbio ponudu Karica da budu generalni sponzori Projekta. Znao sam da bi, sa njihovim govnjivim grbom na koricama, ta knjiga bila nizakurac.


oke, cool buraz, nisam shvatio u prvom momentu salu zbog suma na satelitu... evo, dobio sam vest da radim sa nekim profanima sa zg-sveucilista pocetkom meseca, i bas cu izvestiti kako je bilo, ali kapiram da ce biti cool. zagreb je premier-league. primorje je isto super, a posebno rijecke, najbolje su...

edit: jbte, sad sam primetio, kako vam se kaleza ludak ubacio tu? :) pricao mi je pricu jednom kako je povezao zenu na kalenic-pijacu pa je trebao da napravi djir po vracaru dok ova napazari... on ode s drugarima u kalenic na rakijicu, i smetne zenu s uma, i posle par sati kad se vrati ciku, najebe mu se majke, crnogorka kad krene da klijeti... :)))
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 23:02 26.01.2011

Re: Bravo, Stjepane!

inace, da se nadovezem na sam naslov teme, bez obzira na sva antisemitska i antisrpska hrvatska sranja, ja gotivim tu zemlju, jer ima neku silnu lepotu unutra i snagu, razumem njen jezik, iskulirace se i ovo trenutno stanje posto smo sada svi na svome, znaci nema razloga za neki intelinearni hejt. Ivo mi je sjajan jer uvidja to bolje nego bilo ko drugi na cro-nivou...

vamos kroacia

margos margos 23:54 26.01.2011

Re: Bravo, Stjepane!

Iz poštovanja prema ljudima koji su napisali o svojim stradanjima i njihovih porodica, nikad ne bih stavila hrvatsku zastavu na ovaj blog.
Ne smeta mi u Hrvatskoj, na veleposlanstvu, ni na sportskim takmičenjima - ovde mi smeta.

st.jepan st.jepan 00:20 27.01.2011

*

*
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 00:30 27.01.2011

Re: Bravo, Stjepane!

svasta s vama ljudi...


inace, meni je osvezenje bilo kada je Josipovic okacio srpski barjak velicine otprilike 30 sa 15 metara u centru zg prilikom poslednje bg-posete...

on se tek igra sa zivcima ljudi...

cudni su nasi senzibiliteti. znate sta, jos je pocivsi gjoani paolo porucio da trebamo da izadjemo, svi kolektivno, iz zavrzlama proslosti i da se miroljubivo posvetimo boljoj sutrashnjici. tako da, u tom duhu, ni zastave ne bi trebalo da smetaju.

margos margos 00:41 27.01.2011

Re: Bravo, Stjepane!

Nismo svi isti - niti su nam iskustva ista, niti materijali od kojih smo sazdani, ni ožiljci. I u ovih 500 i kusur komentara se to vidi.

Pre dva dana sam došla iz Hrvatske - pola familije su mi Hrvati, ali...
U svakom slučaju, drago mi je da si je sklonio.

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 00:42 27.01.2011

Re: Bravo, Stjepane!

margos
Iz poštovanja prema ljudima koji su napisali o svojim stradanjima i njihovih porodica, nikad ne bih stavila hrvatsku zastavu na ovaj blog.
Ne smeta mi u Hrvatskoj, na veleposlanstvu, ni na sportskim takmičenjima - ovde mi smeta.


mogu i ja i tepih da napisem o stradanju svojih, u stvari i pisem ga, ali ne sa idejom da neko nekoga ne podnosi kao rezultat pisanja, vec kao ljubavno-istorijsku tragediju chija pouka treba da bude da spirala nasilja ne sme da bude ideja-vodich. u mojoj porodici je najveci paradoks to sta se smesa najnemogucnijih mogucih spojeva realizovala u detetu neverovatno simpaticne energije i pameti. onda smo zena i ja pokusali da ga definisemo etnicki i dosli smo do zakljucka, kada se sve sabere i oduzme, da je najbolje za njega da pripada onom prostoru na kom se i rodio.
st.jepan st.jepan 00:44 27.01.2011

Re: Bravo, Stjepane!

svasta s vama ljudi...

Mahanje ma cijom zastavom, na blogu je neprikladno, u neskladu je sa ovim medijem.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 00:48 27.01.2011

Re: Bravo, Margos!

margos
ni ožiljci.

ovi oziljci su kljucni kamen spoticanja. stalno dolazim u prijateljskim razgovorima sa pametnim ljudima iz kroejshije do dubinske linije da moramo prichekati josh dok se ti ozhiljci ne zacele dok ne pochnemo da radimo neshto shto je na obostranu korist.

u svakom sluchaju, mi mirni cemo uvek postojati da odnosimo prevagu na terazijama na stranu dobra. even if we ll b disguised as someone else. :)
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 00:56 27.01.2011

Re: Bravo, Stjepane!

st.jepan

Mahanje ma cijom zastavom, na blogu je neprikladno, u neskladu je sa ovim medijem.


daj mi objasni ovu misal, molim te - ali da obecas da necas zvucati kao tito dok objasnjavash... secam se dok sam bio jos pod uticajem zivota u srbiji i uticaja kojekavih medija, da me jako povredilo kada je jerusalim okacio ceo grad hrvatskim trobojkama (radilo se o mesicevoj poseti i izvinjenju za holokaust pre deset godina). posle sam dosao do zakljucka da je to smetanje posledica upravo medijskog drill-a.

sta bi bilo da sam mahnuo, recimo, brazilskom zastavom?

da li bi ikome sevnula ikakva losa pomisao? cudan trip, zar ne?
margos margos 01:02 27.01.2011

Re: Bravo, Stjepane!

ovi oziljci su kljucni kamen spoticanja.

U subotu me je osoba koju mnogo volim i znam ceo svoj život, ugnjavila svojim pričama (o 4,5 godine ratovanja, al'da ne detaljišem) i svesna sam da se posle toga upravo on, po buđenju, osećao gore...

Postoji taj mehanizam navike iz koga mnogi ne umeju da iskorače. Treba i vremena, i snage, i znanja, i podrške.

st.jepan st.jepan 01:03 27.01.2011

Re: Bravo, Stjepane!

daj mi objasni ovu misal, molim te

Ne umem da objasnim, ne znam da li je uopste moguce ob-jasniti ono sto bi trebalo da je u magnovenju jasno.
U ovakvim situacijama obicno predlazem provereni naucnio metod "visekratno procitavanje", koji najboilje rezultate daje u kombinaciji sa nauc. metodom "razumevanje procitanog". Idemo dakle jos jednom:
Mahanje ma cijom zastavom, na blogu je neprikladno, u neskladu je sa ovim medijem
margos margos 01:12 27.01.2011

Re: Bravo, Stjepane!

da li bi ikome sevnula ikakva losa pomisao? cudan trip, zar ne?

Srđane, na ovoj temi, da si okačio - kao što sad i jesi, brazilsku zastavu, svako bi pomislio da si na dobroj travi....
Sa hrvatskom - da stavljaš prst u oko, ili so na ranu.


Davno, na nekom blogu o srpskoj kolektivnoj krivici i bla,bla,bla... javi se čovek i napisa dvadesetak redaka svog užasnog iskustva. Otada, nekako mi je on uvek u malom mozgu dok čitam blogove...
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 01:24 27.01.2011

Re: Margos!

st.jepan

Mahanje ma cijom zastavom, na blogu je neprikladno, u neskladu je sa ovim medijem


ovo je tito, tako da se ne prihvata.



Davno, na nekom blogu o srpskoj kolektivnoj krivici i bla,bla,bla... javi se čovek i napisa dvadesetak redaka svog užasnog iskustva. Otada, nekako mi je on uvek u malom mozgu dok čitam blogove..


dobro, povlacim se, ali samo zbog enormnog postovanja prema tvojoj mirnoci.
ali, ja sam u pravu. zapamti moje reci i seti ih se za 50 godina, ako nas jos bude.
margos margos 01:26 27.01.2011

Re: Margos!

seti ih se za 50 godine, ako nas jos bude.

Imaću tek stotku, što da ne :)
Filip2412 Filip2412 16:29 24.01.2011

...

ti mejnstrim muzicari su uglavnom seratori pametni tacno koliko i balkanski narod koji ih slusa

inace, doslednost je za kamen, za drvo, za panj, a ne za coveka

U tom smislu, vise cenim Terezu koja je dosledna u nedoslednosti nego Olivera Dragojevica koji je dosledan u gluposti.

A naravno, svi oni nisu ni do kolena recimo Dzoniju Stulicu koji je ignorisao i podjebavao sve nacionaliste od onog trenutka kada su se pojavili.

Ibrica Jusic je takodje dolazio u Nis, cini mi se ubrzo posle bombardovanja.... jos jedan pravi umetnik.
freeconstantinople freeconstantinople 20:10 24.01.2011

Re: ...

brica Jusic je takodje dolazio u Nis, cini mi se ubrzo posle bombardovanja.... jos jedan pravi umetnik.

Kada prazna bude kasa , osnujete 4 asa. "edo majka"
freehand freehand 20:12 24.01.2011

Re: ...

svi oni nisu ni do kolena recimo Dzoniju Stulicu

Džoniju Štuliću je Kip slobode do pola cevanice, čoveče!
docsumann docsumann 16:31 24.01.2011

poslije rata

mnogi su progutali ono što su srali dok je isti trajao.

bilo bi dobro da je to posljedica promišljenijeg i trezvenijeg sagledavanja događaja vezanih za raspad SFRJ, a ne samo radi povratka na stara tržišta (ko bi ih drugi još slušao).

ima i onih koji nisu morali ništa da "gutaju", već su mirne svjesti otišli tamo gdje su uvijek bili dobrodošli ... ili jednostavno nisu ni odlazili.

što reče wukadin, ne slažem se sa Oliverom, ali poštujem.
ne znam samo kako je protumačio Džibonijev novogodišnji koncert u Budvi, rodnom gradu obznanitelja rata za mir .

sa EKV tribute koncerta u Splitu, 2005

Jelica Greganović Jelica Greganović 17:01 24.01.2011

Re: poslije rata

Ima još dobrih ljudi koji nemaju čega da se postide



docsumann docsumann 17:13 24.01.2011

Re: poslije rata

Ima još dobrih ljudi koji nemaju čega da se postide


slažem se ... i čini mi se da su to upravo oni muzičari čija muzika nam ne dozvoljava da ih i zamislimo u nekakvom drugačijem kontekstu.

mada ... ima jedna anegdota o Partibrejkersima (pričao mi Č.M. iz prve ruke) kad su 1992 imali neki nastup u Sloveniji, pa je iz Zagreba došlo puno ljudi da ih sluša. u bekstejdžu, neobavezni razgovori, opuštena atmosfera, ali se neko od purgera dosjetio da prokomentariše - joj, kak ste se vi Srbi promjenili.
na to mu Cane svojim nazalnim vokalom dobaci - a vi Hrvati ste ostali isti.
Filip2412 Filip2412 17:31 24.01.2011

Re: poslije rata

evo i ja neki hrvatski jutub da zakacim, koji ja volem...
docsumann docsumann 17:44 24.01.2011

Re: poslije rata

evo, ovi momci su 1996. odali veliko poštovanje Tomi Bebiću, najvećem bardu splitske scene ...

docsumann docsumann 17:46 24.01.2011

Toma Bebić

docsumann docsumann 17:47 24.01.2011

Re: Toma Bebić

JJ Beba JJ Beba 17:51 24.01.2011

Re: poslije rata

docsumann
evo, ovi momci su 1996. odali veliko poštovanje Tomi Bebiću, najvećem bardu splitske scene ...


Toma Bebić
Jelica Greganović Jelica Greganović 18:03 24.01.2011

Re: poslije rata

kad su 1992 imali neki nastup u Sloveniji


Da, u klubu K4, bila sam tamo i videla taj "dijalog"...mada sam ja taj nastup pred puni, puncatim klubom zapamtila po nečem drugom Tada sam videla prvi put posle 3-4 godine...ulazim pred koncert kod njih pozadi u sobu, Cane fiksira pod, ja kažem. "Ćao Cane, je l me se sećaš?", Cane digne glavu i osmehne se oko glave: "Jelica marelica"...dakle zaista taj voćni nadimak mi je prikačio godinama pre toga jedared u redakciji, svi su se upropastili od smeha i zezali me mesecima, jedva sam ga se rešila i taman sam se ponadala da su ga godine neutralisale...
Filip2412 Filip2412 18:03 24.01.2011

Re: poslije rata

Toma Bebic rulez

nikolic777 nikolic777 19:20 24.01.2011

Re: poslije rata

Re: poslije rata
Ima još dobrih ljudi koji nemaju čega da se postide


Slažem se. Darko Rundek je svakako jedan od njih. Zbog toga se ja jako stidim što je doživeo ono što je doživeo posle nastupa, nasred knez Mihajlove 19.08.2005. Ipak, oprostio je i dolazi nam ponovo:).
vladimir petrovic vladimir petrovic 16:38 24.01.2011

Dobar potez Terezin

Evo komentara u danasnjoj Politici, iza koga stojim:
sebastian jovanovic | 24/01/2011 10:34

Pun pogodak, ovaj Terezin koncert u Beogradu!
Bravo Terezi, bravo svima koji su je slusali sa zadovoljstvom.
Treba biti jak čovek pa preći preko neprijatnosti koje su se desavale izmedju Srba i Hrvata. Nije više važno ko je bio kriv. Slični smo, ako nismo isti, gledajmo na ono što nas povezuje, a ne ono što nas deli.
Jos jednom - hvala Terezi sto se izdigla iznad sitnih malogradjanskih strasti i došla u Beograd.




Nek crknu dušmani.
maca22 maca22 16:49 24.01.2011

Re: Dobar potez Terezin

Nije se nista desavalo kao vremenska nepogoda, vec je gospodja izvolela se licno proliti. Zaista, sto bi nekog gomila seronja nazivala malogradjanima i lagala sami sebe, ako nemaju neki problem sa svojim odlukama.
Nek povuku vodu za sobom kad odu. Znamo se.
Jelica Greganović Jelica Greganović 16:49 24.01.2011

Re: Dobar potez Terezin

hvala Terezi sto se izdigla iznad sitnih malogradjanskih strasti

Kao što je novac?
maca22 maca22 16:57 24.01.2011

Re: Dobar potez Terezin

Jelica Greganović
hvala Terezi sto se izdigla iznad sitnih malogradjanskih strasti

Kao što je novac?

Viš da je publika pobrljavila.
jaksa scekic jaksa scekic 17:19 24.01.2011

Re: Dobar potez Terezin

Jelica Greganović
hvala Terezi sto se izdigla iznad sitnih malogradjanskih strasti

Kao što je novac?


Pa sta ima lose u tome

J
vladimir petrovic vladimir petrovic 17:20 24.01.2011

Re: Dobar potez Terezin

hvala Terezi sto se izdigla iznad sitnih malogradjanskih strasti

Jelica
... Kao što je novac?

Pa nije ona u Srbiju dolazila samo po novac.
Nije.

Dobro, pare su važne, ali joj svakako to nije mogao biti najvažniji motiv.
Pa pevačica je isto što i glumica. Važno joj je da se priča o njoj, da se neki njome oduševljavaju. Izgleda da to ne prestaje ni sa godinama, jer i babe vole da budu obožavane, zar ne?
(O muškarcima-dedama da i ne govorim!).

Ljudi moji, Tereza je bolje uradila od Olivera Dragojevića.
Zato što su žene pametnije u praktičnim životnim stvarima.

Kada je bila ujedena za srce (izgleda da je bilo iživljavanja onih koji su rušili njenu kuću u Konavlima), ona je reagovala žestoko jer je to bolelo, bilo je tu i ljudske patetike, ali svako bi tako reagovao. Ko ne bi, ne bi bio normalan.

A onda je vreme činilo svoje. Sve se zaboravi, ili izgubi u značaju.
Ne volim one koji i posle pedeset godina se ponašaju u stilu " 'bem li im detence, nikada im neću oprostiti".

Neka su Terezi alal te pare koje je zaradila u Novom Sadu i Beogradu.
Ona će biti, kada se vrati doma, srećnija žena nego što je ranije bila.
A mudri ljudi kažu da je čovek jak samo onoliko koliko može da prašta, odnosno da prelazi preko neprijatnosti koje nam život povremeno servira.
(Ako treba, iz rukava mogu izvaditi sijaset knjiških citata u tom smislu).
Filip2412 Filip2412 17:33 24.01.2011

Re: Dobar potez Terezin

os jednom - hvala Terezi sto se izdigla iznad sitnih malogradjanskih strasti i došla u Beograd.
Neka je to uradila. Samo da napomenemo da se radi njenim sopstvenim malogradjanskim strastima
blogovatelj blogovatelj 17:36 24.01.2011

Re: Dobar potez Terezin

Kao što je novac?


Da citiram Broja 1, sefa grupe TNT.

Sa koliko se nistica to pise?
Jelica Greganović Jelica Greganović 18:14 24.01.2011

Re: Dobar potez Terezin

Pa sta ima lose u tome

U novcu nema ništa loše, sem kada se isti predstavlja kao prijateljstvo. Što se mene tiče, i posle svega što je '90-ih radila i pričala, slobodno neka dođe u Bgd, u Srbiju, ništa protiv nemam, neka peva, neka pare zarađuje i porez nam plati, neka je gleda i sluša ko god voli, samo neka ne slini i tretira me kao zlatnu ribicu onim "prijatelji stari gdje ste" i "ljudima dobre volje"... , jer "Ljubav za ljubav, a sir za pare". Prema tome, neka proda svoj sir i to je to.
docsumann docsumann 18:21 24.01.2011

Re: Dobar potez Terezin

Prema tome, neka proda svoj sir i to je to.


a jel' može prvo malo da se proba
gorran2 gorran2 18:24 24.01.2011

Re: Dobar potez Terezin

Jelica Greganović
Što se mene tiče, i posle svega što je '90-ih radila i pričala, slobodno neka dođe u Bgd, u Srbiju, ništa protiv nemam

Izdaješ vize?
Gde primaš molbe?
Jelica Greganović Jelica Greganović 18:24 24.01.2011

Re: Dobar potez Terezin

Pa nije ona u Srbiju dolazila samo po novac.
Nije.

Nego po šta još? Da popravi odnose koji su pokvareni dok je ona podržavala Tuđmana i HDZ?
Ili misliš na ovu njenu izjavu:
Želim da idem dalje, da to ratno vreme bacim iza sebe i živim novi život.

A kako da nastave svoje živote oni koji nisu preživeli doba njenog dvorskog stvaralašva?

Kada je bila ujedena za srce (izgleda da je bilo iživljavanja onih koji su rušili njenu kuću u Konavlima), ona je reagovala žestoko jer je to bolelo, bilo je tu i ljudske patetike, ali svako bi tako reagovao. Ko ne bi, ne bi bio normalan

Pa je l zato otišla da peva u Kninu nad srušenim kućama drugih ljudi? To je normalno?

A onda je vreme činilo svoje. Sve se zaboravi, ili izgubi u značaju.
Ne volim one koji i posle pedeset godina se ponašaju u stilu " 'bem li im detence, nikada im neću oprostiti".

Psovka ti je odvratna, uz svu nameru da to bude smešno. Vreme čini svoje za sve koji mogu da ga dočekaju. Ima onih koji nisu preživeli njeno uvlačenje Tuđmanu, ni njegovu politiku. Neka joj oni oproste.

Neka su Terezi alal te pare koje je zaradila u Novom Sadu i Beogradu.
Ona će biti, kada se vrati doma, srećnija žena nego što je ranije bila.

Vala alal, a da će biti srećnija ne sumnjam, sudeći prema iskustvu u šlihtanju režimima koje je lepo unovčavala i do sad joj nije ništa falilo i to je taman ono što je usrećuje.

A mudri ljudi kažu da je čovek jak samo onoliko koliko može da prašta, odnosno da prelazi preko neprijatnosti koje nam život povremeno servira.
(Ako treba, iz rukava mogu izvaditi sijaset knjiških citata u tom smislu).

Ima i druguih mudrih, sa sve citatima, od kojih ja najviše volim i parafraziram jedan, pesnikinje koju doduše nisam mnogo volela, ali ovaj stih joj je carski:

Ja nisam bog da praštam.
jaksa scekic jaksa scekic 18:34 24.01.2011

Re: Dobar potez Terezin

A da zaboravili ste glavni detalj, e moje moralne gromade, Tereza Kesovija, presvucena u Mirka i Slavka, SAMA je granatirala svoju kucu , palila gume oko iste...kao i oko Dubrovnika

Alo, rat je odavno zavrsen, cak i ovaj ovdasnji.

JS
Jelica Greganović Jelica Greganović 18:36 24.01.2011

Re: Dobar potez Terezin

zdaješ vize?
Gde primaš molbe?


Što se mene tiče, i posle svega što je '90-ih radila i pričala, slobodno neka dođe u Bgd, u Srbiju, ništa protiv nemam


Boldovano se u prenesenom značenju, bez velikog truda ili zlonamernosti, obično čita kao "Ja mislim", ali ako neko kao ti hoće da proba da spinuje, što se mene tiče moraće da nastavi sam tu igru.

Jelica Greganović Jelica Greganović 18:41 24.01.2011

Re: Dobar potez Terezin

A da zaboravili ste glavni detalj, e moje moralne gromade, Tereza Kesovija, presvucena u Mirka i Slavka, SAMA je granatirala svoju kucu , palila gume oko iste...kao i oko Dubrovnika

Moralne gromade i Tereza Kesovija u istoj rečenici baš nešto ne idu...nije ona samogranatirala svoju kuću, ali jeste podržavala organizatora spaljivanja i miniranja tuđih kuća nad kojima je posle pevala. Svoja kuća očito više boli no tuđa.

Alo, rat je odavno zavrsen, cak i ovaj na ovdasnji.

Što njenu dvorsku karijeru neće moći da promeni.
docsumann docsumann 18:44 24.01.2011

Re: Dobar potez Terezin

A da zaboravili ste glavni detalj, e moje moralne gromade, Tereza Kesovija, presvucena u Mirka i Slavka, SAMA je granatirala svoju kucu , palila gume oko iste...kao i oko Dubrovnika


Jakša, pa to je wukadin spomenu u prvim komentarima.

A ovako... Mada, imala je ona razloga da nas mrzi, pitati Nevojšu Jevrića, ako se ne varam. Imao je zanimljiv reportaža s dubrovačkog ratišta. I slika na kojima je i on akter


Jeste da je sad malo konfuznije pratiti diskusiju, ko kome na šta replicira, ali dajmo se koncentrirati.
cult cult 18:48 24.01.2011

Re: Dobar potez Terezin

Kakav talibanizam, jbt.
Nek peva ako hoće i nek sluša ko voli.
Pazi ove poklike. Kao one udruge "branitelja" što demonstriraju pred biletarnicama kad tamo ode neko iz Srbije.
AlexDunja AlexDunja 18:50 24.01.2011

Re: Dobar potez Terezin

Kakav talibanizam, jbt.
Nek peva ako hoće i nek sluša ko voli.
Pazi ove poklike. Kao one udruge "branitelja" što demonstriraju pred biletarnicama kad tamo ode neko iz Srbije.


eto.
jaksa scekic jaksa scekic 19:02 24.01.2011

Re: Dobar potez Terezin

Jelica Greganović
A da zaboravili ste glavni detalj, e moje moralne gromade, Tereza Kesovija, presvucena u Mirka i Slavka, SAMA je granatirala svoju kucu , palila gume oko iste...kao i oko Dubrovnika

Moralne gromade i Tereza Kesovija u istoj rečenici baš nešto ne idu...nije ona samogranatirala svoju kuću, ali jeste podržavala organizatora spaljivanja i miniranja tuđih kuća nad kojima je posle pevala. Svoja kuća očito više boli no tuđa.

Alo, rat je odavno zavrsen, cak i ovaj na ovdasnji.

Što njenu dvorsku karijeru neće moći da promeni.


Hm, mogao sam da napisem mentalni talibani, umesto moralne gromade, na isto mu dodje

JS

Zena bila, pevala, napunila SPENS i Centar Sava i gotovo, hocemo li da streljamo sve one koji su tamo bili, po kratkom postupku, ili da in kesamo na bandere...Hm, ostali bi bez Djordja Marjanovica, Dane Draskovic, Suzane Mancic, predsednice Skupstine..Leontine..
gorran2 gorran2 19:09 24.01.2011

Re: Dobar potez Terezin

cult
Kakav talibanizam, jbt.
Nek peva ako hoće i nek sluša ko voli.
Pazi ove poklike. Kao one udruge "branitelja" što demonstriraju pred biletarnicama kad tamo ode neko iz Srbije.

"Mislioci" čiji se mentalni obim prostire između "a mi njima" i "a oni nama"
docsumann docsumann 19:14 24.01.2011

Re: Dobar potez Terezin

Zena bila, pevala, napunila SPENS i Centar Sava igotovo, hocemo li streljamo sve one koji su tamo bili, po kratkom postupku, na bandere


ne, trebalo je pustiti gas još dok su sale bile pune

misleeem
maca22 maca22 19:20 24.01.2011

Re: Dobar potez Terezin

docsumann
Zena bila, pevala, napunila SPENS i Centar Sava igotovo, hocemo li streljamo sve one koji su tamo bili, po kratkom postupku, na bandere


ne, trebalo je pustiti gas još dok su sale bile pune
misleeem

Prestanite da poturate Jelici. Bedni ste.
Jelica Greganović Jelica Greganović 19:26 24.01.2011

Re: Dobar potez Terezin

Zena bila, pevala, napunila SPENS i Centar Sava i gotovo, hocemo li da streljamo sve one koji su tamo bili, po kratkom postupku, ili da in kesamo na bandere

Niko sem tebe tako nešto ovde nije do sada ni pomenuo...ja lično to smatram neprimerenim, jer iz jedne krajnosti se ide u drugu, ili treba da vičemo "ura, divno, ničeg se ne sećam" ili da se ubija kao što si ti napisao? Između nema, ne može da se kritikuje, ne sme da se seća, da se pomene sranje koje je gospodža napravila, jer... ja treba da se stidim zato što se sećam šta je ona radila '90-ih, ne smem to da pomenem, treba da joj klimam kad ona odluči da "ostavi to iza sebe"?...
Ponoviću, što se mene tiče - neka peva, neka zarađuje, neka je sluša ko god to želi, ništa protiv nemam, jedino mi smeta folirantsko slinjenje i to što sad ja treba da se stidim što se sećam, a ne ona zbog onoga šta je radila i koga podržavala.
docsumann docsumann 19:26 24.01.2011

Re: Dobar potez Terezin

ne, trebalo je pustiti gas još dok su sale bile pune
misleeem
Prestanite da poturate Jelici. Bedni ste.


maco, tebi očigledno promiče ironija u citiranom
jaksa scekic jaksa scekic 19:31 24.01.2011

Re: Dobar potez Terezin

Samo glup covek ne menja misljenje - rece Bob Dylan, pa valjda moze i Tereza
angie01 angie01 19:35 24.01.2011

Re: Dobar potez Terezin

Kakav talibanizam, jbt.


vatromet najnizih strasti!

Terezu nikada volela nisam, ne dopada mi se kako peva, umire brate dok hvata glasno vazduh, a i afektacije su joj ko iz vermena nemog filma- ono da ne pogreshish o chemu se radi.

Al za uvo urlikanje niste u pravu-dovoljno je chitati u nastavcima izveshtaje nejboshejevrica u dugi tjekom nemilih devedesetih- pa da ti bude zlo, a ne neshto vishe!

cecilijin hasbend je radio u ljepij njihovoj-pa sad ako je to za meritit- loshi vam kantari.

i to sa mikijem i nije neka usporedba, ne znam gde bi on u Srbiji napunio salu- mozda neku zem zadrugu- ishli tamo i nashi, Bajaga npr-pa dobio ovacije, narodnjake obozavaju,...

zena doshala, svoju publiku ochigledno ima-i to je bilo to!
zilikaka zilikaka 19:37 24.01.2011

Re: Dobar potez Terezin

Taman zaustih da kažem da muzika uvek svira onom ko drži novčanik, ali i
jedino mi smeta folirantsko slinjenje

Ipak, za razliku od sira koji ne moraš baš da nešto pakuješ da bi ga dobro prodo (mada je i to poželjno), robu koju nudi gospodja moraš da umotaš u neku emouciju i sentiment. Onda mnogo bolje ide.
nestor92 nestor92 19:48 24.01.2011

Re: Dobar potez Terezin

neka peva, neka pare zarađuje i porez nam plati, neka je gleda i sluša ko god voli, samo neka ne slini i tretira me kao zlatnu ribicu onim "prijatelji stari gdje ste" i "ljudima dobre volje".


Preporuka po cenu da me jedni talibani proglase za talibana druge vrste.

Istina često bode ljudima oči.
Jelica Greganović Jelica Greganović 19:50 24.01.2011

Re: Dobar potez Terezin

Samo glup covek ne menja misljenje - rece Bob Dylan, pa valjda moze i Tereza


Dakle, iz toga mogu da zaključujem ovako:

- Tereza K. je svojim partijskim i umetničkim angažmanom podržavala rat i ratne zločine.

- Jelica je bila protiv rata, ratnih zločina i onih koji su ih podržavali.

- Tereza K. je promenila svoje mišljenje i zato je pametna.

- Jelica nije promenila svoje mišljenje i zato je glupa.

Znaš Jakša, teško je odbraniti nekog od njega samog. A nije u redu raditi to na štetu drugih koji nisu svoju savest interesno opterećivali kao što je to radila Tereza K.
veronika_kojen veronika_kojen 19:57 24.01.2011

Re: Dobar potez Terezin

jaksa scekic
Samo glup covek ne menja misljenje - rece Bob Dylan, pa valjda moze i Tereza



JJ Beba JJ Beba 20:01 24.01.2011

Re: Dobar potez Terezin

Kakav talibanizam, jbt.

da.
angie01 angie01 20:03 24.01.2011

Re: *

st.jepan
*


shta to bi?
docsumann docsumann 20:08 24.01.2011

Re: Dobar potez Terezin

Kakav talibanizam, jbt.

da.


kakva riječ ... klerofašizam je za njega mala maca
st.jepan st.jepan 20:14 24.01.2011

Re: *

shta to bi?

Ma ništa, vid'o da je glupos' - ja sam, znas, fucking libra.
U stvari, zabole me i za Terezu i za Mikija.
freehand freehand 20:24 24.01.2011

Re: Dobar potez Terezin

"Ljubav za ljubav, a sir za pare". Prema tome, neka proda svoj sir i to je to.

Sirenje, Jelice, Pobogu!
Jelica Greganović Jelica Greganović 20:29 24.01.2011

Re: Dobar potez Terezin

Dalje ili samo sirenje?
freehand freehand 20:31 24.01.2011

Re: Dobar potez Terezin

Hm, ostali bi bez Djordja Marjanovica, Dane Draskovic, Suzane Mancic, predsednice Skupstine..Leontine..

Jakša, đavole jedan!
Ne nabrajaj, ne iskušavaj!
jaksa scekic jaksa scekic 20:32 24.01.2011

Re: Dobar potez Terezin

Stvarno mi nije jasna Tvoja pescanicka opsednutost Terezom, ali dobro, svako vodi svoje ratove.
Jeste, bila to sto je bila, il bila na frontu, il pucala, il komandovala, ajd vise u pravu je Vlajcic kad je jedared napisao razliku izmedju srpske stampe i evropeske, srpska samo gleda unazad, a jevropska unazad, e pa tako je i sa vecinom Srbalja (racunala se ti u iste ili ne), sta je bilo bilo je, il osudjena, nije, il na Vekaricevom spisku, nije, il onda verbalni delikt to sto je pricala devedesetih, il su joj spalili kuci u sta sve nisu radili, jesu, aman, ostavite vise zenu na miru.
Ni ja ne volim sto se srpska majka seta po Evropi, ali jebiga tako je, il su joj Slovenci dala vizu za pola sata, jesu, il peva tamo peva, pa ako njima ne smeta, meni smeta, ali mislim da nije pitanje zivota ili smrta.
Inace organizator Terezinog dolaska je bilo Hrvatsko veleposlanstvo u Beogradu, pa neka Srpska ambasada u Zagrebu smisli nekog ovde umetnika pa neka ide. Znaci drzava Hrvatska bila oragnizator, ili suorganizator.
I ispao pun pogodak.
Ajd da i to sjebemo sad,ne razumem.
Zena rekla nece nikad pa dosla, Oliver rekao isto i drzi se do toga-do kad videcemo, polako...nemoj dva put da kazete
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:33 24.01.2011

Re: Dobar potez Terezin

Kakav talibanizam, jbt.

Zasto talibanizam?
Kako bi se zvalo kada bi se svi pravili blesavi i glumili se da su zaboravili ono sto je Tereza radila i govorila? Tolerancija ili debilizam?
Niko koliko vidim ne tvrdi da je trebalo zabraniti koncert, niko ne osudjuje one koji su isli, niko zbog Tereza ne osudjuje Hrvate...
Tereza sve ovo sto se prica jeste radila i zar je razgovor o tome talibanizam?
Ako jeste da li je i Tereza talibanka?
Ona je po mom sudu malo bliza takvoj kvalifikaciji nego ovi koji se secaju tog njenog perioda.
freehand freehand 20:39 24.01.2011

Re: Dobar potez Terezin

i to sa mikijem

Misliš - sa Miki Jevremovićem?
Pusti to, Endži.
Nego, pošto je sad Terezija malo proprtila i oprostila nam što su joj Milo i Šjenti gaće razvlačili po Konavlima (a viđu čuda - nijedan se ne sjeća?!)
da mi razmenimo Baju za Tompsona, pa da se proveselimo ko pravi domoljubi i patrijote!
maksa83 maksa83 20:40 24.01.2011

Re: Dobar potez Terezin

Evo komentara u danasnjoj Politici, iza koga stojim:

Ustreli me, ali stil mi je opasno poznat.

le style, c'est l'homme
freehand freehand 20:42 24.01.2011

Re: *

angie01
st.jepan
*


shta to bi?

Kvintesencija haikua.
JJ Beba JJ Beba 20:42 24.01.2011

Re: Dobar potez Terezin

Samo glup covek ne menja misljenje - rece Bob Dylan,


okači akustru o klin, dovti elektronku i iz folkera ode u rokere, na opšte zgrašanje nacije.


rest is history
Sepulturero Sepulturero 20:46 24.01.2011

Re: Dobar potez Terezin

jaksa scekic
A da zaboravili ste glavni detalj, e moje moralne gromade, Tereza Kesovija, presvucena u Mirka i Slavka, SAMA je granatirala svoju kucu , palila gume oko iste...kao i oko Dubrovnika

Alo, rat je odavno zavrsen, cak i ovaj ovdasnji.

JS


Њена кућа није гранатирана а гуме јесу паљене око Дубровника.
Додуше, њен базен јесте "оскрнављен" а Дубровник јесте гранатиран само не центар, стари део, града.
Као што су ми сами Дубровчани причали неколико година касније гранатирани су хотели одакле су зенге пуцале на ЈНА.
freeconstantinople freeconstantinople 20:47 24.01.2011

Re: Dobar potez Terezin

i afektacije su joj ko iz vermena nemog filma

Ko u Ive Robića
spadalo92 spadalo92 20:47 24.01.2011

Re: Dobar potez Terezin

Jelica Greganović
Samo glup covek ne menja misljenje - rece Bob Dylan, pa valjda moze i Tereza


Dakle, iz toga mogu da zaključujem ovako:

- Tereza K. je svojim partijskim i umetničkim angažmanom podržavala rat i ratne zločine.

- Jelica je bila protiv rata, ratnih zločina i onih koji su ih podržavali.

- Tereza K. je promenila svoje mišljenje i zato je pametna.

- Jelica nije promenila svoje mišljenje i zato je glupa.

Znaš Jakša, teško je odbraniti nekog od njega samog. A nije u redu raditi to na štetu drugih koji nisu svoju savest interesno opterećavali kao što je to radila Tereza K.

Moj sin kaže da je Jelica... ali ne bih sad o tome. Dakle, Jelica nije promenila svoje mišljenje i zato je naivna. Pametni ljudi su uglavnom naivčine.
JJ Beba JJ Beba 20:50 24.01.2011

Re: Dobar potez Terezin

freeconstantinople
i afektacije su joj ko iz vermena nemog filma

Ko u Ive Robića

angie01 angie01 20:52 24.01.2011

Re: Dobar potez Terezin

nijedan se ne sjeća?!)


to sa secanjem vidim, ide selektivno!
vladimir petrovic vladimir petrovic 21:10 24.01.2011

Re: Dobar potez Terezin

Maksa
... Ustreli me, ali stil mi je opasno poznat.

le style, c'est l'homme


Dok ovo čitam, slušam pesmu: I just wanna fly
AlexDunja AlexDunja 21:17 24.01.2011

Re: Dobar potez Terezin

pa neka Srpska ambasada u Zagrebu smisli nekog ovde umetnika pa neka ide.


ja predlažem da se upriliči
koncert olivere katarine, pa da budemo kvit.

plus, obe pevale u olimpiji. isti nivo.
krkar krkar 21:18 24.01.2011

Re: Dobar potez Terezin

Њена кућа није гранатирана а гуме јесу паљене око Дубровника.
Додуше, њен базен јесте "оскрнављен" а Дубровник јесте гранатиран само не центар, стари део, града.
Као што су ми сами Дубровчани причали неколико година касније гранатирани су хотели одакле су зенге пуцале на ЈНА.






















JJ Beba JJ Beba 21:32 24.01.2011

Re: Dobar potez Terezin

ja predlažem da se upriliči
koncert olivere katarine, pa da budemo kvit.

plus, obe pevale u olimpiji. isti nivo.


plus obe sviraju u frulu
ubeđena sam bi da sva tri hita Olivere Katarine publika u hrvtaskoj sigurno znala da peva
docsumann docsumann 21:38 24.01.2011

Re: Dobar potez Terezin

hoochie coochie man


da, stvarno ne vidim mjesta nekakvoj histeriji ...

čemu teške riječi za bledunjavu svakodnevnicu?

skroz bezveze
natasavb natasavb 21:48 24.01.2011

Re: Dobar potez Terezin

cult
Kakav talibanizam, jbt.
Nek peva ako hoće i nek sluša ko voli.
Pazi ove poklike. Kao one udruge "branitelja" što demonstriraju pred biletarnicama kad tamo ode neko iz Srbije.


Pa neka onda i pise ko sta hoce.
Ne vidim ja mnogo razlike izmedju teksta koji govori o tome sta je Tereza nekada izjavljivala, a sta sada prica i tvoga proglasavanja takvog pisanja za talibanizam.
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 21:55 24.01.2011

Re: Dobar potez Terezin

krkar
Њена кућа није гранатирана а гуме јесу паљене око Дубровника.
Додуше, њен базен јесте "оскрнављен" а Дубровник јесте гранатиран само не центар, стари део, града.
Као што су ми сами Дубровчани причали неколико година касније гранатирани су хотели одакле су зенге пуцале на ЈНА.




Evo i Krkisa je odlicno pokazao na slikama kako izgleda hrvatska propaganda kad je u pitanju "rusenje" starog grada u Dubrovniku. Po ovom njihovom planu "rusenja" izgleda malte ne da je pola grada bilo sruseno. Jedino su zaboravili da slikaju te "rusevine" pre nego sto su ih popravili. A ne moze se reci da nije bilo prisutnih fotografa. Naprotiv, bilo ih je prilicno koji su slikali razne "dimove" ... i to bas kad su bombe padale. Ali posle kad se dim razisao i bombardovanje prestalo oni "zaboravili" da slikaju rusevine - valjda odmah ljudi popravljali. Po ovim slikama ispada da je jedna kuca srusena ... ali i ta crno-bela slika izgleda prilicno sumnjivo.

Svakom iole razumnom je jasno da ondasnja JNA nije htela da rusi stari grad - da jeste, mogla je da ga sravni sa zemljom za par sati. Sa onih okolnih brda su mogli i prackama da ga sruse da su hteli ...

ps-edit: Imam i jedno pitanje za naseg sveznalicu Krkisu: cuo sam da je jedna od retkih (ako ne i jedina) zgarada u starom delu grada koja je bila unistena/spaljena prilikom napada - srpska pravoslavna crkva - jel ima tu neka slika/inofarmacija/objasnjenje? Da je nije Milo namerno gadjao?
maca22 maca22 22:06 24.01.2011

Re: Dobar potez Terezin

AlexDunja
ja predlažem da se upriliči
koncert olivere katarine, pa da budemo kvit.

plus, obe pevale u olimpiji. isti nivo.

Ja predlažem da ljudi koji su dosli da budu bezobrazni i poturaju drugima sta su rekli odu. Stvarno nema smisla.
Exitus Letalis Exitus Letalis 22:13 24.01.2011

Re: Dobar potez Terezin

jaksa scekic
A da zaboravili ste glavni detalj, e moje moralne gromade, Tereza Kesovija, presvucena u Mirka i Slavka, SAMA je granatirala svoju kucu , palila gume oko iste...kao i oko Dubrovnika

Alo, rat je odavno zavrsen, cak i ovaj ovdasnji.

JS

fala, jakša.
upravo htedoh da podsetim na to. na konavle i dubrovnik i njenu kuću
opljačkanu i spaljenu.

sve ima u knjizi veseljka koprivice "sve bilo je meta".
AlexDunja AlexDunja 22:16 24.01.2011

Re: Dobar potez Terezin

Ja predlažem da ljudi koji su dosli da budu bezobrazni i poturaju drugima sta su rekli odu.


ti bi da uredjuješ blog?
edit:
a pritom ne znaš ko je hus???
svašta.


maca22 maca22 22:16 24.01.2011

Re: Dobar potez Terezin

Exitus Letalis
fala, jakša.
upravo htedoh da podsetim na to. na konavle i dubrovnik i njenu kuću
opljačkanu i spaljenu.

sve ima u knjizi veseljka koprivice "sve bilo je meta".

To objasnjava / opravdava sta? Pevanje nad tudjim spaljeniom kucama, ili pevanje u Beogradu, ili nesto trece?
krkar krkar 22:34 24.01.2011

Re: Dobar potez Terezin

Evo i Krkisa je odlicno pokazao na slikama kako izgleda hrvatska propaganda kad je u pitanju "rusenje" starog grada u Dubrovniku


Kad god u nekom talasu altruizma pomislim da u tebi ima bar malo inteligencije ili ljudskosti (ili bar jedno od toga dvoga) - ti me uspešno razuveriš.


ps-edit: Imam i jedno pitanje za naseg sveznalicu Krkisu: cuo sam da je jedna od retkih (ako ne i jedina) zgarada u starom delu grada koja je bila unistena/spaljena prilikom napada - srpska pravoslavna crkva - jel ima tu neka slika/inofarmacija/objasnjenje? Da je nije Milo namerno gadjao?


Tvoji pijačni izvori i njihove informacije u potpunosti su u skladu sa tvojim kognitivno-perceptivnim kapacitetima.



P.S. A u Sarajevu su srpske bebe bacali lavovima...


maca22 maca22 22:35 24.01.2011

Re: Dobar potez Terezin

AlexDunja
ti bi da uredjuješ blog?

Kad vec dva put pitas, da ti odgovorim: mislim da si ti ta koji "bi da ga uredis", i to tako sto ces meni da propišeš sta smem da kažem, a onda da ga zatrpaš poturanjem ljudima šta su rekli i spinovanjem.

edit:
a pritom ne znaš ko je hus???
svašta.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana