Mediji| Muzika| Nostalgija| Umetnost| Život

I pijan ja vas ipak volim

alexlambros RSS / 24.01.2011. u 15:32

AleXandar Lambros

Joj, krasno i divno kak se samo volimo. Al meni opet nešto neprijatno. Sve se pribojavam istrčaću se s nekim neprimerenim komentarom. Tipa, „a sad nismo barbari, sad smo prijatelji stari", ili „da li bi ovakva ekstaza bila u Hrvatskoj za Miki Jevremovićem, recimo?". I on beše neka velika jugoslovenska zvezda, zar ne? Ili „čekaj, zar ne beše ona srala žestoko, još se sećam onog njenog nastupa sa Nenom Kunijević na francuskoj TV?". Al, ćutim, ne mogu, da mi neko ne pomene Srebrenicu, nemam stvarno tih nerava.

Međutim, gledam snimke, čitam izveštaje. Tereza se oseća „ka doma", u Spensu i SC kolektivni orgazam, sa sve teškim uzdasima i suznim očima. Mislim, drago mi što je niko ne gađa trulim voćem i što se oseća kao doma, al sve mi nešto otužno. Joj, ne znam ...

Pitaću kevu. Majka je bila žestok Terezin fan. U kući smo imali sve Terezine ploče i ploče Ksenije Erker. Vodila me je na koncert u halu „Jezero" pre X godina. (Tada smo videli Terezu kako izlazi, u bundi i pratnji nekih ljudi. Prvi put sam video veliku zvezdu izbliza i mora da sam blenuo ... Uz osmeh me opomenula da ne grizem usta. Eto, pamtim i danas).

Dakle, nek keva presudi. Ona mi u ovom trenutku izgleda kao jedina kompetentna. Em je fan, em je zdravorazumska žena koja nit konta nit se udubljuje u argumentaciju ovog tipa - umetnost ne poznaje granice, nacionalnost, veroispovest .... (dopisati ovde). Sluša svoje srce/razum i ne smućuje se tako lako kao ja.

Ja: „Dolazi Tereza u Beograd."
Keva: „Znam, čula sam."
Ja: „'Oćeš da ideš?"
Keva: „Ne pada mi na pamet!"
Ja: „Štoooo?" (tobož vrlo iznenađen)
Keva: „Što je tolko srala da ne znam uopšte kako je sada uspela da pojede sva ta govna".

U, bre. Ni dilema čak.

Večito nešto dubinjaš, rekla bi moja kuma. Jebi ga. Obećao sam sebi nad intervjuom Mire Furlan tamo negde početkom devedesetih, da nikad, ali nikad, neću dopustiti sebi da ikoga prosuđujem po bilo kom od gore navedenih kriterijuma, te da ću prosuđivati samo nečiju umetnost bez obzira koliko mi umetnikovi stavovi bili neprihvatljivi ili odvratni. Bio sam užasno dirnut što su Furlan uznemiravali noću telefonom i nazivali je četničkom kurvom dok je ona iskreno bila zaprepašćena da neko nije u stanju da shvati da umetnost ne poznaje kategorije nacionalnog.

Leni Rifenštal je dobra umetnica! Pa zar nije? Ivlin Vo („Povratak u Brajdshed") je podržavao ustaše, što uporno pokušavam da prenebregnem i zadržim se samo na romanu.

I tako, ponavljam sebi, k'o da samog sebe ubeđujem - „Tereza je super pevačica! Što peva žena, alal joj."

I peva. Znam. Al opet mi nešto bezveze.

Ipak, nismo mi baš čisti, a? Sećam se devedesetih. Besni rat, Srbi pod najlonom i u traktorima ... A na radiju Kragujevac trešte „Kolonija", Tajči i „Magazin". Svako grandovsko smeće je čista umetnost u poređenju sa ovim. Al, eto ...

Režu se za Cecom al je ne zovu. Ceca kaže da svejedno nemaju dovoljno veliki stadion za nju ( a nisu oni Bizantinci pa da se okupljaju po poljanama, razume se). Al me mnogo zanima kako bi izgledao Mikijev koncert u „Lisinskom"!

Izlazi Miki i počinje - „Pijem a ne znam čemu sve to, i pijan ja vas ipak volim"

 

 

Atačmenti



Komentari (578)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

hoochie coochie man hoochie coochie man 22:36 24.01.2011

Re: Dobar potez Terezin

čemu teške riječi za bledunjavu svakodnevnicu?


Valjda da sami sebe obojimo jer nam ce se onda i svakodnevnica ciniti ruzicastijom.
Teske raci su dobar alat za isticanje JA.

mnogi ne pamte da je muzička urednica suspendovana sa rts-a jer je
pustila pesmu "e moj druže beogradski".


E da.
Ovo nikada nisam uspeo da shvatim zasto.
Ta pesma, tacno tretira rat, on tu "ubija" druga beogradskog, Srbina, ali i zali zbog tog, pokusava to da izbegne. Pre tu citam tugu nego mrznju.
Za razliku od Borinog odgovora o drugu zagrebackom.
AlexDunja AlexDunja 22:40 24.01.2011

Re: Dobar potez Terezin

Kad vec dva put pitas,

da, dva puta pitam,
jer ti dva puta ljudima, različitim
kažeš da idu. gde da idu?

kome poturam?
šta neko nije rekao?
spinujem?
maca22 maca22 22:49 24.01.2011

Re: Dobar potez Terezin

AlexDunja
kome poturam?
šta neko nije rekao?
spinujem?

A da pročitaš threadove prvo, pa tek onda saznaš šta je ko na njima rekao?
AlexDunja AlexDunja 22:52 24.01.2011

Re: Dobar potez Terezin

A da pročitaš threadove prvo, pa tek onda saznaš šta je ko na njima rekao?

jok, c
jesen92 jesen92 22:57 24.01.2011

Re: Dobar potez Terezin

jer "Ljubav za ljubav, a sir za pare". Prema tome, neka proda svoj sir i to je to.

Bravo Jelice!!!...
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 23:09 24.01.2011

Re: Dobar potez Terezin

krkar

Kad god u nekom talasu altruizma pomislim da u tebi ima bar malo inteligencije ili ljudskosti (ili bar jedno od toga dvoga) - ti me uspešno razuveriš.


Kad ne mozes da odgovoris argumentima ... ti vredjas. Iskreno receno, od tebe se bolje ne moze ni ocekivati ... mada je i to (indirektna) potvrda onoga sto sam napisao

krkar

ps....
Tvoji pijačni izvori i njihove informacije u potpunosti su u skladu sa tvojim kognitivno-perceptivnim kapacitetima.


Pa ok omakne mi se ponekad da se obratim "pijacnim izvorima" ... evo naprimer malopre: pitao sam tebe u vezi neceg sto nisam znao
jesen92 jesen92 23:27 24.01.2011

Re: Dobar potez Terezin

Jelica Greganović
Samo glup covek ne menja misljenje - rece Bob Dylan, pa valjda moze i Tereza


Dakle, iz toga mogu da zaključujem ovako:

- Tereza K. je svojim partijskim i umetničkim angažmanom podržavala rat i ratne zločine.

- Jelica je bila protiv rata, ratnih zločina i onih koji su ih podržavali.

- Tereza K. je promenila svoje mišljenje i zato je pametna.

- Jelica nije promenila svoje mišljenje i zato je glupa.

Znaš Jakša, teško je odbraniti nekog od njega samog. A nije u redu raditi to na štetu drugih koji nisu svoju savest interesno opterećavali kao što je to radila Tereza K.

....izgleda da su Dacic i Toma ucili od Dilana...ma muzika je cudo..
Jelica Greganović Jelica Greganović 23:37 24.01.2011

Re: Dobar potez Terezin

Stvarno mi nije jasna Tvoja pescanicka opsednutost Terezom
...
Jakša, je l si to meni napisao ili nekom drugom?
freehand freehand 00:04 25.01.2011

Re: Dobar potez Terezin

Jelica Greganović
Stvarno mi nije jasna Tvoja pescanicka opsednutost Terezom
...
Jakša, je l si to meni napisao ili nekom drugom?

Kome drugom?
Čemu sad to iščuđavanje i fras?
Zna se vrlo dobro ko su ovde glavne peščanikuše i peščaničari!
Jelica-Ceca.
Jelica Greganović Jelica Greganović 00:06 25.01.2011

Re: Dobar potez Terezin

Pa jes...
Jelica-Ceca.

E, to neće da mogne, može Cica, ali Ceca je za Svetlane rezervisana.
Exitus Letalis Exitus Letalis 00:09 25.01.2011

Re: Dobar potez Terezin

ne, trebalo je pustiti gas još dok su sale bile pune

misleeem

Exitus Letalis Exitus Letalis 00:16 25.01.2011

Re: Dobar potez Terezin

To objasnjava / opravdava sta? Pevanje nad tudjim spaljeniom kucama, ili pevanje u Beogradu, ili nesto trece?

ako išta uopšte objašnjava.

samo je malo previše divljački napad na ženu.
uz obilno prisustvo amnezije.

mislimmm, vukovar, dubrovnik i to ... nije u srbiji, mada je trebalo da bude
al se izjalovilo...

i nego šta, ciklon b dok su bile pune sale...
freehand freehand 00:25 25.01.2011

Re: Dobar potez Terezin

nije u srbiji, mada je trebalo da bude
al se izjalovilo...

El ti iskočio feder neki?
Ili sediš blizu nekog opasnog izvora zračenja?
fantomatsicna fantomatsicna 00:34 25.01.2011

Re: Dobar potez Terezin

Cekamo Terezu i ostale da dodju da nam se izvine ..to je sada moderno...
maca22 maca22 00:45 25.01.2011

Re: Dobar potez Terezin

docsumann
maco, tebi očigledno promiče ironija u citiranom

Ako je tako, onda se tebi izvinjavam.
JJ Beba JJ Beba 00:50 25.01.2011

Re: Dobar potez Terezin

izgleda da su Dacic i Toma ucili od Dilana...ma muzika je cudo..

svi bi imali šta da nauče od Dylana. ne nužno iz muzike
radojicic92 radojicic92 01:43 25.01.2011

Re: Dobar potez Terezin

Jedino su zaboravili da slikaju te "rusevine" pre nego sto su ih popravili. A ne moze se reci da nije bilo prisutnih fotografa. Naprotiv, bilo ih je prilicno koji su slikali razne "dimove" ... i to bas kad su bombe padale

jedan od tih sto su slikali "dimove" je bio i Pavo Urban, poginuo slikajuci "dim" na Stradunu odmah tu do Orlandovog Stupa. Sesta odozgo Krkarova mu je poslednja fotografija.



i Milan Milisic, nije fotograf, ali je pesnik i prevodilac, poginuo u svojoj kuci.


foto Pavo Urban

Opijeni
Dubokim nerazumijevanjem
Svojih mrtvih pjesnika
Gordi na mrak u svom podrumu. Kakva svevremenska i sveprostorna dijagnoza!


Nacija - Milan Milisic



djz77 djz77 02:36 25.01.2011

Re: Dobar potez Terezin

Pa pošto je u Hrvatskoj već poodavno ne slušaju, mora drugde da nastupa. Olimpija, Beograd, NS daj šta daš. U Istri ili barem u Rijeci, barem moje pokojne nona i baba tetke je nikad nisu slušale, a vala ni niko iz moje familije, pa ni ja
maca22 maca22 02:43 25.01.2011

Re: Dobar potez Terezin

Imas diiiivan avatar!
gorran2 gorran2 04:49 25.01.2011

Re: Dobar potez Terezin

maca22
docsumann
Zena bila, pevala, napunila SPENS i Centar Sava igotovo, hocemo li streljamo sve one koji su tamo bili, po kratkom postupku, na bandere

ne, trebalo je pustiti gas još dok su sale bile pune
misleeem

Prestanite da poturate Jelici. Bedni ste.

Zar Jelici? Taman posla. Pa ona je lično izdala ausvajs za slobodno kretanje Terezi Kesoviji. I pijačnu dozvolu za prodaju sira - čak i za sam Beograd!
Doduše, ne znam je li izdala neke dozvole Bori Đorđeviću, Baji Malom Knindži i sličnima. Ali Beograd ih je prilično pun. I isto prodaju svoj sir.
Prilično smrdljiv doduše.
49 41 49 41 05:27 25.01.2011

Re: Dobar potez Terezin



- Jelica nije promenila svoje mišljenje i zato je glupa.

Znaš Jakša, teško je odbraniti nekog od njega samog. A nije u redu raditi to na štetu drugih koji nisu svoju savest interesno opterećivali kao što je to radila Tereza K.

-------------------------
16.-sti; po preporuci.Dao bih i na ostale komentare, al',-laku noc/mrtav pospan.
Sto bih voleo da menjam misljenje - kako vetar duva.
Al', nesto mi ne ide.


Dodje Srbin u Zagreb, stane na Trg... u vikne: Ja sam Srbin!
Pridju tri prolaznika iz izbubetaju ga.

Dodje Hrvat iz Zagreba i stane na Terazijama; Vice ja sam Hrvat!
Prolaznici ga zaobilaze cutke, neko mu se nasmesi u prolazu i zaobidje ga.
Iznerviran dugotrajnom vikom i nikakvim desavanjem, silom zaustavi prolaznika, unese mu se u lice i opet vikne:
Ja sam Hrvat, reci nesto.

-Odj...bi burazeru, kad nisi Srbin!

To je bio vic (pre 30-40 g.); a mozda i nije vic?!?
blogovatelj blogovatelj 06:31 25.01.2011

Re: Dobar potez Terezin

Ja nisam bog da praštam.


Rambo nije bog.
Bog prasta, Rambo ne!
spadalo92 spadalo92 07:18 25.01.2011

Re: Dobar potez Terezin

-Odj...bi burazeru, kad nisi Srbin!

E nije! Rekao mu je: "Pa ko ti je kriv".
Milan Karagaća Milan Karagaća 09:25 25.01.2011

Re: Dobar potez Terezin

Ja nisam bog da praštam.

A ni da sudiš.
Jelica Greganović Jelica Greganović 09:32 25.01.2011

Re: Dobar potez Terezin


samo je malo previše divljački napad na ženu.

Otkad smo ovde nežniji prema ženama? Koliko se ja sećam ti ovde nisi žene vredne kritike štedela samo zbog činjenice da su nežniji pol.
Milan Karagaća Milan Karagaća 09:55 25.01.2011

Re: Dobar potez Terezin

Kada je bila ujedena za srce (izgleda da je bilo iživljavanja onih koji su rušili njenu kuću u Konavlima), ona je reagovala žestoko jer je to bolelo, bilo je tu i ljudske patetike, ali svako bi tako reagovao. Ko ne bi, ne bi bio normalan.

Upravo tako.
A i na ovom blogu ima dosta onih koji se ponašaju kao i oni 90-ih što su iz udobnih stanova i fotelja u Beogradu i Zagrebu raspirivali patriJotizam. U tome su bili veoma angažovani i angažirani i preko noći nacionalno osvešteni novinari/ke.
Ljudski je da čovek reaguje afektivno kada mu se desi da mu sruše kuću,ubiju nekog od rodbine, proteraju ga iz njegove kuće, stana, imanja, odvedu u logore..
Na takve stvari su jednako i opravdano reagovali svi i Srbi i Hrvati, Muslimani ali je nonarima i novinarčićima bilo interesantnije da pišu o reagovanju nekoga ko je poznat pa još da to i filuje svojom pričom.
Da li je neko napisao tako bombasto kako je reagovao i kako su sreagovali hiljade Đura, Stojanki,Ilija, Ilinki, Milica, Stjepana, Katica, Mehmeda, Fata i dr. kada su im takođe na pravdi boga srušene kuće, opljačkali im sve, tukli silovali..
Niko, pogotovo oni kojima se ništa nije desilo, nema pravo da im prigovori za ono kako su tada reagovali.
Ako se već poredi Miki Jevremović sa Terezom da li se neko zapitao kako bi Miki reagovao tada na njenom mestu. Pa neka se i Jelica zapita kako bi i sama tada reagovala.
Inače, ne čude me komentari u vezi Tereze ona je javno rekla to što je rekla, ali ko se seća i izmišljenih priča kako Hanka Paldum, Meho Puzić i Josip Pejaković imaju čak i logore za Srbe gde ih muče i to u vreme kada se na lečenju kod te iste Hanke Paldum nalazio Bora Spužić. Ali trebalo je narodu servirati kako su svi oni tamo monstrumi jer "ako to rade navedeni koji su pevali i glumili u Beogradu i tu se afirmisali" šta li nam tek oni drugi.
Preporuka Vladimire za komentare.
Milan Karagaća Milan Karagaća 10:04 25.01.2011

Re: Dobar potez Terezin

jaksa scekic
A da zaboravili ste glavni detalj, e moje moralne gromade, Tereza Kesovija, presvucena u Mirka i Slavka, SAMA je granatirala svoju kucu , palila gume oko iste...kao i oko Dubrovnika

Alo, rat je odavno zavrsen, cak i ovaj ovdasnji.

JS

Jeste bre, ona je presretala konvoje kojima su rezervisti odvozili iz Konavla tehniku, tepihe i pokućstvo da bi sklonili na sigurno.Lično je opljačkala nekoliko takvih humanitarnih konvoja.
Alo, rat je odavno zavrsen, cak i ovaj ovdasnji.

Ma nije Jakša,probaj da napišeš post o Mirjani Karanović ili nekom pevaču koji nije bio ljubitelj Miloševića, a isto ćeš proći i ako napišeš o nekome ko je bio na vrhuncu upravo zato što je veličao Miloševića. To je prosto tako, podeljenost, pa kad nema njihovih onda se rasturaju "naši".
Milan Karagaća Milan Karagaća 10:16 25.01.2011

Re: Dobar potez Terezin

Svakom iole razumnom je jasno da ondasnja JNA nije htela da rusi stari grad - da jeste, mogla je da ga sravni sa zemljom za par sati. Sa onih okolnih brda su mogli i prackama da ga sruse da su hteli ...

"Izgradićemo novi i još stariji Dubrovnik", reče veliki Srbin Božidar Vučurović.
U principu JNA i nije ali su u njoj već preovladale lokalne kabadahije i rezervisti koji su hteli da ga oslobode i pripoje Velikoj Srbiji "jer je Dubrovnik vayda bio srpski".
freehand freehand 10:19 25.01.2011

Re: Dobar potez Terezin

Milan Karagaća
Svakom iole razumnom je jasno da ondasnja JNA nije htela da rusi stari grad - da jeste, mogla je da ga sravni sa zemljom za par sati. Sa onih okolnih brda su mogli i prackama da ga sruse da su hteli ...

"Izgradićemo novi i još stariji Dubrovnik", reče veliki Srbin Božidar Vučurović.
U principu JNA i nije ali su u njoj već preovladale lokalne kabadahije i rezervisti koji su hteli da ga oslobode i pripoje Velikoj Srbiji "jer je Dubrovnik vayda bio srpski".

Samo tako. Pitaću te ja kad te Šjenti čuje...
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 11:03 25.01.2011

Re: Dobar potez Terezin

Milan Karagaća

"Izgradićemo novi i još stariji Dubrovnik", reče veliki Srbin Božidar Vučurović.
U principu JNA i nije ali su u njoj već preovladale lokalne kabadahije i rezervisti koji su hteli da ga oslobode i pripoje Velikoj Srbiji "jer je Dubrovnik vayda bio srpski".


Da ne bude zabune, i ja mislim da je napad na Dubrovnik i ono sve sto se desavalo tom prilikom jedan od najvecih kretenizama koje su napravili Milo i njegov ucitelj i uzor (u to vreme) Milosevic. I pored porusenih hotela bilo je sigurno i ostecenih zgrada i u starom gradu - pa ne mogu se voditi borbe za i oko grada a da ne dodje do toga. I nastradali su neduzni ljudi.

Ono sto smo mi (po)kazali gore (ja u mom postu a Krkisa slikama ) je kako je hrvatska (a i zapadna) propaganda to sve koristila i pri tom preuvelicavala to navodno rusenje starog grada ... I to je otprilike ono kao i sa silovanjima u BiH - naravno da ih je bilo i da je mnogo zena bilo zrtva tih zlocina ... i to na svim stranama tog sukoba. A propaganda je to sve uvecala za sto puta i pripisala samo jednoj strani...

ps. Ni "samo" namerno rusenje hotela nije mali ratni zlocin (nedvosmisleni prekrsaj zenevske konvencije) ... To nije zlocin samo po NATO kritetijumima kasnije primenjenim prilikom "milosrdnog andjela". U tom smislu je cela prica sa Dubrovnikom sasvim bezazlena ... on je bio bar direktno uz liniju sukoba a NATO je rusio civilne/industrijske objekte i namerno ubijao civile stotinama kilometara daleko od predela koje je navodno hteo da "zastiti" ...
vanja-zgb-1973 vanja-zgb-1973 12:08 25.01.2011

Re: Dobar potez Terezin

Sepulturero...

baci pogled, pa onda reci... http://www.youtube.com/watch?v=VCyklARzBIM
Čitam ove komentare, pa nisam siguran sto da mislim. Kcer mi ima 14 godina, prije nekih mjesec dana je bila na Zeljku Joksimovicu, u Areni. Bila je krcata, dupkom puna. A ja osobno mrzim "narodnjake", ali sto da radim? Nista...
Isao sam u Sloveniju na partibrejkerse, isao sam i na elektricni orgazam.
A otada je u Zgbu sviralo citavo mnostvo srpskih glazbenika... ne pamtim da je itko dozivio ikakvu neprijatnost.
Sto se pak Tereze tice, ni to njeno "pjevanje" nikada nisam podnosio, kao ni Nedu Ukraden, ali jebiga, vremena se mjenjaju.
U svakom slucaju, meni je uvijek drago vidjeti da razmjenjujemo glazbenike... barem to, ako ne i puno vise od toga.
I da, nemojte mi Balasevica blatiti, jerbo sam na njegovim koncertima biomasu, i svi albumi, ood Ranog mraza, pa do kraja 80-tih su jednostavno pre pre dobri...
Toliko za sada,
pozdravi iz Zagreba
mikimedic mikimedic 12:41 25.01.2011

Re: Dobar potez Terezin

baci pogled, pa onda reci.


znas, mozemo sad stavljati i youtubove kolona iz krajine i slicno, ali ne znam sta cemo time postici.

a sto se dubrovnika tice, mozda je i pitanje kako je usao u sastav nezavisne hrvatske, ili je mozda trebalo da ostane posebna drzava kao sto je bio u vecem delu sopstvene istorije.
maca22 maca22 13:12 25.01.2011

Re: Dobar potez Terezin

AlexDunja
Kad vec dva put pitas,

da, dva puta pitam,
jer ti dva puta ljudima, različitim
kažeš da idu. gde da idu?

Pricas o sebi u 3. licu.
Kada nekom ko potura kazes da ide, to se shvat kao poziv da prestane da potura, ili da ide od ljudi koje maltretira, ako ne moze da se obuzda u maltretiranju okoline.
maca22 maca22 13:14 25.01.2011

Re: Dobar potez Terezin

gorran2
Prestanite da poturate Jelici. Bedni ste.

Zar Jelici? Taman posla. Pa ona je lično izdala ausvajs za slobodno kretanje Terezi Kesoviji. I pijačnu dozvolu za prodaju sira - čak i za sam Beograd!
Doduše, ne znam je li izdala neke dozvole Bori Đorđeviću, Baji Malom Knindži i sličnima. Ali Beograd ih je prilično pun. I isto prodaju svoj sir.
Prilično smrdljiv doduše.

Auh, ovo je poturanje bagerom.
krkar krkar 13:27 25.01.2011

Re: Dobar potez Terezin

baci pogled, pa onda reci...




Ma sve je to montaža i propaganda.
Na Dubrovnik zrnce prašine nije palo.
Ustaše palile gume.
Stari srpski grad Dubrovnik priučeni komunistički kartografi pripojili Hrvatskoj.
Vatikansko-kominternovsko-masonsko-džihadlijska zavera...




P.S.
Što da se vraćamo na prošlost? Mir, mir, niko nije kriv.

Ne može više pjukova, nažalost
Exitus Letalis Exitus Letalis 13:36 25.01.2011

Re: Dobar potez Terezin

U principu JNA i nije ali su u njoj već preovladale lokalne kabadahije i rezervisti koji su hteli da ga oslobode i pripoje Velikoj Srbiji "jer je Dubrovnik vayda bio srpski".

varaš se milane.
dubrovnik je granatiran i s kopna i s mora i iz vazduha.
pa zar admiral jokić priznao u hagu da je komandovao operacijom dubrovnik.
u cavtatu u hotelu bila smeštena jna.

Admiral Jokić priznao krvicu za granatiranje Dubrovnika
27.Avg.2003, 11:00, Izvor: B92

Hag -- Mesec i po dana pre zakazanog početka suđenja pred Haškim tribunalom, visoki oficir bivše JNA admiral Miodrag Jokić priznao je u sredu, u dogovoru sa Tužilaštvom, krivicu po svih šest tačaka haške optužnice koja ga tereti za granatiranje Dubrovnika, prenosi izveštač RTV B92 iz Haga Ljubica Gojgić.


drugo su cg rezervisti.
njih je divno opisao veseljko koprivica u knjizi "sve je bilo meta".

a postoje i tri toma sa tekstovima ratnohuškačkih novinara "rat za mir".
vanja-zgb-1973 vanja-zgb-1973 14:11 25.01.2011

Re: Dobar potez Terezin

Jao ne zelim se uvlaciti u rasprave...
samo sam htio reci da se granatiranje dubrovnika je dogodilo, na zalost.
I da nisu "gorjele gume", a i bio sam u dubrovniku proslo ljeto, pa se na stradunu mogu lijepo vidjeti tragovi granata.
Ali rat je, fala k...u prosao, i nadam se da se vise nikada nece ponoviti, barem ne izmedju nas tu j(T)uznih slavena.
Pozdrav svima iz Zgb.
mlekac mlekac 14:55 25.01.2011

Re: Dobar potez Terezin

vanja-zgb-1973
Ali rat je, fala k...u prosao, i nadam se da se vise nikada nece ponoviti, barem ne izmedju nas tu j(T)uznih slavena.



st.jepan st.jepan 16:36 25.01.2011

Re: *

st.jepan
*

Evo, tek sada sam primetio da su se ispod onog mog obrisanog komenta naredale čak 4 preporuke, pa stoga osećam da tu glupost moram da rekonstruišem. Mada pomišljam i da je preporuke možda izazvao upravo čin brisanja komenta:

Terezu je volela moja baka, pa sam je iz finoće nekako podnosio, a zbog Mikija sam jedared ostao gladan. Priseo mi s nekim drugarom za sto u "Grmeču" (bila gužva), pa sam već posle dva minuta bio primoran da platim i odem. Ostavio pola bečke - jebeš bečku - od onog njegovog maznog glasića koji je povremeno proklizavao u falset, gadilo mi se da jedem.
freeconstantinople freeconstantinople 21:15 25.01.2011

Re: Dobar potez Terezin

P.S. A u Sarajevu su srpske bebe bacali lavovima...

Šta je to bila neka šatro titula Juke Prazine ili su Mašana tako zvali.
freeconstantinople freeconstantinople 21:23 25.01.2011

Re: Dobar potez Terezin

"Ljubav za ljubav, a sir za pare". Prema tome, neka proda svoj sir i to je to.


Sirenje, Jelice, Pobogu!

nije li ....sir za parenje ?
Jelica Greganović Jelica Greganović 21:34 25.01.2011

Re: Dobar potez Terezin

nije li ....sir za parenje ?

U sauni parenje? Sa sirom? Dosta zanimljiv koncept...
Jelica Greganović Jelica Greganović 21:37 25.01.2011

Re: Dobar potez Terezin

Ja nisam bog da praštam.


A ni da sudiš.


Sudije sude, ne bogovi.
Ja ne sudim, ja iznosim svoje mišljenje.
Jelica Greganović Jelica Greganović 21:55 25.01.2011

Re: Dobar potez Terezin

Napisala sam odgovor, ali je nekuda nestao...ili možda samo ne mogu da ga nađem, izvinjavam se unapred ako ponavljam.
Dakle, Karagaća:

To oko novinara/ki smo već apsolvirali, ako misliš da meni nešto na taj račun poturiš, teško će da može. Ja se tim sportom bavila nisam. Tuđu odgovornost ne nosim.


Pa neka se i Jelica zapita kako bi i sama tada reagovala.

I na ovo sam već odgovarala, al ajde još jednom: sigurno ne bih, kao što i nisam, reagovala tako što bih otrčala kod Slobodana Miloševića i kandidovala se za glavni odbor njegove stranke. Kao što ne bih pevala nad tuđim zgarištima, nad kućama koje su spaljene i iz kojih su ljudi proterani.

Da li je neko napisao tako bombasto kako je reagovao i kako su sreagovali hiljade Đura, Stojanki,Ilija, Ilinki, Milica, Stjepana, Katica, Mehmeda, Fata i dr. kada su im takođe na pravdi boga srušene kuće, opljačkali im sve, tukli silovali..


Ja sam napisala.
http://blog.b92.net/text/2076/JA-NISAM-BOG-DA-PRASTAM/

Ma nije Jakša,probaj da napišeš post o Mirjani Karanović ili nekom pevaču koji nije bio ljubitelj Miloševića, a isto ćeš proći i ako napišeš o nekome ko je bio na vrhuncu upravo zato što je veličao Miloševića.

A ovo jednostavno nije tačno.
Sramota je i uvreda poistovećivati one koji su teško živeli i radili upravo zato što se nisu prodavali režimima i bili dvorski umetnici sa onima koji su se time bavili, pa bi sad voleli da tome kažu puj-pike ne važi, i "da počnu novi život", dan...šta god.
Tereza je podržavala režim, pevala i kandidovala se za Tuđmanovu stranku koja je, ako sve drugo zanemarimo, upravo tada oduzela stan njenoj koleginici, umetnici, Miri Furlan. I zato ona ne sme da se izjednačava sa onima koji se nisu kao ona prodavali i koji su zbog toga trpeli.

Jelica Greganović Jelica Greganović 22:01 25.01.2011

Re: Dobar potez Terezin


Zar Jelici? Taman posla. Pa ona je lično izdala ausvajs za slobodno kretanje Terezi Kesoviji. I pijačnu dozvolu za prodaju sira - čak i za sam Beograd!
Doduše, ne znam je li izdala neke dozvole Bori Đorđeviću, Baji Malom Knindži i sličnima. Ali Beograd ih je prilično pun. I isto prodaju svoj sir.
Prilično smrdljiv doduše.

A da ti svoj plemenski sport proizvodnje i prebrajanja izmeta zadržiš za sebe?
Jelica Greganović Jelica Greganović 22:06 25.01.2011

Re: vanja-zgb-1973 vanja-zgb-1973

pozdravi iz Zagreba


Hvala komšija, takođe
freeconstantinople freeconstantinople 00:15 26.01.2011

Re: Dobar potez Terezin

Prilično smrdljiv doduše.

odlika prave fete
Goran Vučković Goran Vučković 00:34 26.01.2011

Re: Dobar potez Terezin

odlika prave fete

od ovčijeg mleka
Milan Karagaća Milan Karagaća 00:27 29.01.2011

Re: Dobar potez Terezin

Dakle,g-đo Greganovič:
Da ne bude zabune, gospođu Kesoviju niti sam slušao niti slušam, ne branim neke njene postupke ali ni postupke nekih prema njoj.To neka je na njenoj i njihovoj savesti, a njen dolazak u Beograd kao i odlazak naših u Zagreb pozdravljam.Ti si kao novinar mogla da je intervjuišeš u Beogradu o svemu tome što iznosiš o njoj i to bi bio pun pogodak. Ovako, malo mi izgleda da se blog pretvorio u osude jedne ili druge strane generalno i raspravu o našim i njihovim koje baš ne vode u ništa konstruktivno kao što takve rasprave na početku 90-ih nisu donele ništa dobro.
To oko novinara/ki smo već apsolvirali, ako misliš da meni nešto na taj račun poturiš, teško će da može. Ja se tim sportom bavila nisam. Tuđu odgovornost ne nosim.

Ja nigde nisam ni rekao da si se ti bavila tim sportom niti ti poturam bilo šta.A što se tiče snošenja tuđe odgovornosti ni to ti nisam tražio,što ne znači da ne treba da se kaže da su upravo oni idioti iz tvoje branše na svim stranama koji su kao nešto vodili medijski rat zapravo raspirivali stvarni rat i direktno su krivi za mnoge nastradale.
I na ovo sam već odgovarala, al ajde još jednom: sigurno ne bih, kao što i nisam, reagovala tako što bih otrčala kod Slobodana Miloševića i kandidovala se za glavni odbor njegove stranke. Kao što ne bih pevala nad tuđim zgarištima, nad kućama koje su spaljene i iz kojih su ljudi proterani.

Poštujem to što kažeš, a kako bi bilo da je bilo to je druga stvar.Možda i ona kaže da ne bi to ponovo uradila.
To što je pevala u Kninu ništa je ne razlikuje od svih ostalih pevača i pevaljki što su svojim vojskama pevali po linijama fronta i na novoizmišljenim proslavama rodoljubive bljak pesme i podizali pijanim vojnicima borbeni duh a možda i neku drugu stvar.
Sve je to ista bagra i samo potvrđuje onu staru da nacionalna pripadnost nacionalna pripadnost nikome još nije pomogla da bude bolji čovek, niti ga je spasila toga da je budala.
I zato ona ne sme da se izjednačava sa onima koji se nisu kao ona prodavali i koji su zbog toga trpeli.

Tereza je podržavala režim, pevala i kandidovala se za Tuđmanovu stranku koja je, ako sve drugo zanemarimo, upravo tada oduzela stan njenoj koleginici, umetnici, Miri Furlan.

Ako sam dobro razumeo nije Tereza već Tuđmanova stranka oduzela stan Miri Furlan, a ti ga napisa kao da je to Kesovija uradila lično.
Ni to što se kandidovala za Tuđmanovu stranku nije u to vreme bilo ništa neuobičajeno, bilo bi čudno da se ona kandidovala u SDS-u, a tamo neki pevač Srbin u HDZ.
Ja sam napisala.
http://blog.b92.net/text/2076/JA-NISAM-BOG-DA-PRASTAM/

Svaka čast za to što si napisala.
veronika_kojen veronika_kojen 16:40 24.01.2011

Pokajnice

Tvoja keva je to savršeno, naroCki pojasnila. Fige za kevu i preporuka

Ali ako me nešto iritira više od ovih prosvetljenih pokajnika, to su oni koji imaju drugu priču kako predju granični prelaz. Recimo, "naše" cajke koje gostuju u hrvatskim tok-šouima pojašnjavajući da su ih zli četnici terali da se slikaju sa šubarama na tenkovima, dok ovde puštaju krv da pokažu da su veći srbi od nemanjića, glume turbo pravoslavlje sa krstačama od pola metra medju grudima, kosovojesrbija, etc. Takvi ne moraju da se kaju, budući da su dobro upoznati sa intestinalnim organima sviju plemena, te se neometano kreću kroz digestivni trakt. To što je nekima muka nije važno, važno je da većini prija stimulacija.
Filip2412 Filip2412 16:43 24.01.2011

Re: Pokajnice

Ali ako me nešto iritira više od ovih prosvetljenih pokajnika, to su oni koji imaju drugu priču kako predju granični prelaz.

Prva je bila Ceca, kad se u Hrvatskoj slikala sa Dinamovim dresom u rukama a jos joj se muz u grobu nije oladio, isti onaj sto je lozio ljude da se rokaju. Balkanci su dileje, nista nas ne sme iznenaditi.
veronika_kojen veronika_kojen 16:51 24.01.2011

Re: Pokajnice

isti onaj sto je lozio ljude da se rokaju.


Ih, da je samo ložio.

Zar i đ.b. nije nešto mutio vodu na tu temu u hrvatskoj, ili sam ga pobrkala sa nekim

Angulla est, elabitur.
maca22 maca22 16:53 24.01.2011

Re: Pokajnice

Filip2412
Prva je bila Ceca, kad se u Hrvatskoj slikala sa Dinamovim dresom u rukama a jos joj se muz u grobu nije oladio,

Ozb? Mislila sam da nije nos promolila tamo od rata.

edit: Veronika, lepo opisano stvar, prepourka. :)
Takvi ne moraju da se kaju, budući da su dobro upoznati sa intestinalnim organima sviju plemena, te se neometano kreću kroz digestivni trakt. To što je nekima muka nije važno, važno je da većini prija stimulacija.

:))
veronika_kojen veronika_kojen 16:55 24.01.2011

Re: Pokajnice

maca22
Filip2412
Prva je bila Ceca, kad se u Hrvatskoj slikala sa Dinamovim dresom u rukama a jos joj se muz u grobu nije oladio,

Ozb? Mislila sam da nije nos promolila tamo od rata.

edit: Veronika, lepo opisano stvar, prepourka. :)


Ju, fala:)

edit: i ja sam čula to za dinamo, al sam čula i da je neda ukraden nešto trubila o zlim četnicima koji su joj dirali kuću/majku ne sećam se, indira radić da su je srbi napadali zbog imena...sad ću pokušati da se setim još nečega...
Filip2412 Filip2412 17:01 24.01.2011

Re: Pokajnice





maca22 maca22 17:04 24.01.2011

Re: Pokajnice

Hvala :)
JJ Beba JJ Beba 17:15 24.01.2011

Re: Pokajnice

Ali ako me nešto iritira više od ovih prosvetljenih pokajnika, to su oni koji imaju drugu priču kako predju granični prelaz. Recimo, "naše" cajke koje gostuju u hrvatskim tok-šouima pojašnjavajući da su ih zli četnici terali da se slikaju sa šubarama na tenkovima, dok ovde puštaju krv da pokažu da su veći srbi od nemanjića, glume turbo pravoslavlje sa krstačama od pola metra medju grudima, kosovojesrbija, etc. Takvi ne moraju da se kaju, budući da su dobro upoznati sa intestinalnim organima sviju plemena, te se neometano kreću kroz digestivni trakt. To što je nekima muka nije važno, važno je da većini prija stimulacija.

fakat
Bora Čorba je lizao onomad povračku koju je izlivao na slovenačke konjušare.
Nije mogao da održi kocert dok se nije izvinio. baš me zanima da li bi sa izvinio i da nije kinta u igri, onako sam od sebe


Oliver Dragojević bi mogao da puni Arenu mesec dana svaki dan kad bi doašo, toliko je popularan ovde. njegove pesme se pevaju po ekskurzijama generacijama; nema pevača po splavovima koji u svom repertoaru nema bar jednu njegovu pesmu....al neće čovek da dođe, kaže nema te love koja bi ga naterala da pogazi datu reč. A zanm da mu nude ogromne novce za koncert
docsumann docsumann 17:17 24.01.2011

Re: Pokajnice

Pokajnice


nisam siguran, ali mislim da je ovo slikano u Beogradu.
ovaj sa Obilićevim dresom je novinar nova-tv koji je došao da snimi prilog o Ceci.
bila velika frka u Hrvatskoj povodom toga.
shumska shumska 17:18 24.01.2011

Re: Pokajnice

ma fudbal je biznis, i ovo sa cecom me ne iznenadjuje, čak deluje logično. nije mi logično kratko pamćenje ljudi ovde.
ko su ti posetioci koncerta T. K. ? pa očigledno neki tamo ljudi kojima rat možda nije teško pao. ne znam. ne mogu da zamislim nekog kome su srušili kuću kako ide na terezin cert da se priseti starih šlagera. ili su to neki dokoni a imućniji ljudi sa blagom amnezijom koji imaju dovoljno da kupe jednu takvu glupost kakva je ulaznica za taj koncert.
docsumann docsumann 17:23 24.01.2011

Re: Pokajnice

shumska


jel' se sjećaš koncerta Pro-Pain iz 97. u SKC-u.
uz UDS i Biohazard jedni od prvih koji su "probili" sankcije



HC forever !
Filip2412 Filip2412 17:28 24.01.2011

Re: Pokajnice

docsumann
Pokajnice


nisam siguran, ali mislim da je ovo slikano u Beogradu.
ovaj sa Obilićevim dresom je novinar nova-tv koji je došao da snimi prilog o Ceci.
bila velika frka u Hrvatskoj povodom toga.
Poenta je da se Ceca ladno slika sa sahovnicom, mislim da je gosotovala na nekoj Hrvatskoj lokalnoj televiziji kad je ovo snimljeno, tako se secam... ali nisam siguran...
docsumann docsumann 17:34 24.01.2011

Re: Pokajnice

Filip2412
Poenta je da se Ceca ladno slika sa sahovnicom, mislim da je gosotovala na nekoj Hrvatskoj lokalnoj televiziji kad je ovo snimljeno, tako se secam... ali nisam siguran...


ma, ne pada mi na pamet da izigravam Cecinog advokata, ali dinamov dres nije šahovnica.

a evo i cijele priče
shumska shumska 17:55 24.01.2011

Re: Pokajnice

jel' se sjećaš koncerta Pro-Pain iz 97. u SKC-u.


yes yes yes
HC forever !

Filip2412 Filip2412 18:08 24.01.2011

Re: Pokajnice

dinamov dres nije šahovnica.
Ma naravno, ali da ta ista Ceca kojoj je Arkan ostavio bunker naoruzanja u kuci, ratovao i sirio zlu krv sad obnavlja mostove sa Hrvatima to mi je sizofreno...
docsumann docsumann 18:11 24.01.2011

Re: Pokajnice

Ma naravno, ali da ta ista Ceca kojoj je Arkan ostavio bunker naoruzanja u kuci, ratovao i sirio zlu krv sad obnavlja mostove sa Hrvatima to mi je sizofreno...


slažem se, zato ti mostovi nisu ni obnovljeni, a interes za čitav intervju je potekao upravo sa hrvatske strane, što je još šizofrenije
veronika_kojen veronika_kojen 18:33 24.01.2011

Re: Pokajnice

docsumann
Ma naravno, ali da ta ista Ceca kojoj je Arkan ostavio bunker naoruzanja u kuci, ratovao i sirio zlu krv sad obnavlja mostove sa Hrvatima to mi je sizofreno...


slažem se, zato ti mostovi nisu ni obnovljeni, a interes za čitav intervju je potekao upravo sa hrvatske strane, što je još šizofrenije


Zlo i naopako
st.jepan st.jepan 18:40 24.01.2011

Re: Pokajnice

ne mogu da zamislim nekog kome su srušili kuću kako ide na terezin cert

A zasto?
Zar nije za očekivati da će neko kome su srušili kuću, osećati solidarnost, čak empatiju za nekoga kome su srušili kuću?

Ovo je, dakako tek incidentualna, možda i neprimerena šala, ali eto, namestilo se. Znam, znam, to su neusporedivi slučajevi, Terezi to nije bio jedini krov, a i nije bila tamo kad je Nebojša Jevrić zamahivao.
myredneckself myredneckself 18:43 24.01.2011

Re: Pokajnice

Zar i đ.b. nije nešto mutio vodu na tu temu u hrvatskoj, ili sam ga pobrkala sa nekim

Angulla est, elabitur.

Nisi, samo se on uvek izmigolji
krkar krkar 20:12 24.01.2011

Re: Pokajnice

Oliver Dragojević bi mogao da puni Arenu mesec dana svaki dan kad bi doašo, toliko je popularan ovde. njegove pesme se pevaju po ekskurzijama generacijama; nema pevača po splavovima koji u svom repertoaru nema bar jednu njegovu pesmu....al neće čovek da dođe, kaže nema te love koja bi ga naterala da pogazi datu reč. A zanm da mu nude ogromne novce za koncert


Oliver shvata da postoje mnogi ljudi u Hrvatskoj koji veruju da treba oprostiti ali ne i zaboaviti. I da osećaju da bi Oliverov dolazak u Beograd bio poništavanje nečeg važnog.

Na stranu političke konotacije, čovek je nešto rekao i neće da pogazi reč. Pritom štetu eventualno nanosi samo sebi, nikom drugom.

I takvo vreme došlo da ga zbog toga proglašavaju budalom.
angie01 angie01 20:34 24.01.2011

Re: Pokajnice

Oliver shvata da postoje mnogi ljudi u Hrvatskoj koji veruju da treba oprostiti ali ne i zaboaviti. I da osećaju da bi Oliverov dolazak u Beograd bio poništavanje nečeg važnog.




freeconstantinople freeconstantinople 20:42 24.01.2011

Re: Pokajnice

ma fudbal je biznis, i ovo sa cecom me ne iznenadjuje

ma petar vlahov joj uvalio dres u nekoj od svojih "šok emisija"
No kad je Seka Aleksić punila pre par zima diskoteku Aqarius u Medulinu ( i praznila pjate sa škampima i dagnjetinom kod đulijana na puntici) Redarstvenici i inspektori rada bi redovno blago izvoljeli doć u 23.00 subotom u diskoteku "izvida i sumnji radi" napisat prijavu zato što nema radnu dozvolu ,odrapit kaznu i njoj i gazdi (popit i pregrist nešto usput) i otić. Isto tako ZAMP ( jedna Josipovićeva umotvorina) redovno dere namete na sve potencijalne nositelje zvuka i na prijavama za sve seoske svadbe morate navest "play listu" da vas oharače,
znam čovjeka koji je iz čiste objesti naveo samo Cecine pjesme , sumnjam da je Ceca dobila tih 50tak kuna garant su kod Ibrice završili il kod onih Dedića
( a njima je jedino kum od malog normalno čeljade)
muči me jedna stvar , svo to Terezino pljuvanje po balkanskim srpskim barbarima spoću njene srednjoeuropske uljudbe .što nije otišla brate u Peštu međ svoju kulturu, nisu ni forinte smrdljive .
Nego jel bio Nebojša Jevrić u VIP loži ,
nekad joj je išao i u kuću
monamia monamia 21:01 24.01.2011

Re: Pokajnice

Oliver Dragojević bi mogao da puni Arenu mesec dana svaki dan kad bi doašo, toliko je popularan ovde. njegove pesme se pevaju po ekskurzijama generacijama; nema pevača po splavovima koji u svom repertoaru nema bar jednu njegovu pesmu....al neće čovek da dođe, kaže nema te love koja bi ga naterala da pogazi datu reč. A zanm da mu nude ogromne novce za koncert



car.
monamia monamia 21:30 24.01.2011

Re: Pokajnice

alselone alselone 21:35 24.01.2011

Re: Pokajnice

...
monamia monamia 22:04 24.01.2011

Re: Pokajnice

...
od suza ne vidim, a i nešto mi se smrklo.
mikimedic mikimedic 23:41 24.01.2011

Re: Pokajnice

Zar i đ.b. nije nešto mutio vodu na tu temu u hrvatskoj, ili sam ga pobrkala sa nekim


pobrkala si

veronika_kojen veronika_kojen 00:04 25.01.2011

Re: Pokajnice

mikimedic
Zar i đ.b. nije nešto mutio vodu na tu temu u hrvatskoj, ili sam ga pobrkala sa nekim


pobrkala si



si siguran? ono srbi govore iskvareni hrvatski i to?

(evo ga i ovaj ljigavi smajli, da se ne ljutiš)




p.s. mnogo ljudi na blogu sluša đ.b.
jesen92 jesen92 00:10 25.01.2011

Re: Pokajnice

fakat
Bora Čorba je lizao onomad povračku koju je izlivao na slovenačke konjušare.
Nije mogao da održi kocert dok se nije izvinio. baš me zanima da li bi sa izvinio i da nije kinta u igri, onako sam od sebe

..eto, on je pravi primer za usporedbu sa Terezom...svasta trabunjao, vredjao a onda otisao po kintu sa sve izvinjenjem....

Oliver Dragojević bi mogao da puni Arenu mesec dana svaki dan kad bi doašo, toliko je popularan ovde. njegove pesme se pevaju po ekskurzijama generacijama; nema pevača po splavovima koji u svom repertoaru nema bar jednu njegovu pesmu....al neće čovek da dođe, kaže nema te love koja bi ga naterala da pogazi datu reč. A zanm da mu nude ogromne novce za koncert
...to je pravi covek..a za razliku od Tereze on nije bio exponiran u pljuvacinama...ja se bar ne secam ....
mikimedic mikimedic 00:47 25.01.2011

Re: Pokajnice

si siguran? ono srbi govore iskvareni hrvatski i to?


konretno o tom detalju ne znam previse.

whatever, kao sto freehand rece paralela sigurno ne postoji, jer tesko da balasevica mozes da optuzujes za ratnohuskacku propagandu

(ne verujem da je isao u hrvatsku zbog takve propagande, a tesko su ga i razumeli, jer.. slabo divani hrvatski...)
veronika_kojen veronika_kojen 01:00 25.01.2011

Re: Pokajnice

jer tesko da balasevica mozes da optuzujes za ratnohuskacku propagandu




brate, gde ti ode...

pričala sam o onima koji se uvlače svakoj strani drugom pričom...možda je to za "iskvarenost" bila neka djoletova zahebancija...a možda i neki novinar njake...

iskreno, briga me je ko je šta govorio, slušam samo ko šta peva (ko peva, nešto, nešto)

(treba da odem na spavanje, već sam se odlogovala kad si baš odlučio da odgovoriš. baksuze:)
mikimedic mikimedic 08:59 25.01.2011

Re: Pokajnice

pričala sam o onima koji se uvlače svakoj strani drugom pričom...možda je to za "iskvarenost" bila neka djoletova zahebancija...a možda i neki novinar njake...


eno okacise klip na drugoj strani, rekoh ako je to najgore sto mogu da mu zamere. samo ne znam kako bi se krkar slozio sa tom opaskom (ono na temu 'razliciti jezici, ali jedan 'sistem').

ne znam ni da li su hrvati ukapirali (i pola ovog bloga, ne mislim na tebe) da im je time objasnio da je u pitanju jedan jezik. na svoj nacin doduse, ali poruka je jasna...

ne bih ga bas ni za uvlacenje prozivao previse - jer se uglavnom 'uvlacio' kada bas nije bilo popularno uvlaciti se - na primer pesmom o bagrenju kada su srbe sa kosova koji su pisali peticije i hteli da demonstriraju pred skupstinom hapsili, pretili, sprecili da dodju do beograda..., ili kad je isao u tamnavu, ili narodno pozoriste.

znam da si bila mala i sigurno da ne mozes da znas iz prve ruke, ali krkar i carigrad i neki sveze registrovani ipak nisu bas klinci... opet, pamcenje je cudna sorta...
markod.1970 markod.1970 17:03 24.01.2011

FAQ

PRELIMINARNI INTERVJU
•Šta te motiviše da na poslu daš sve od sebe?
radno okruženje i tehnička doslednost.
•Koji posao je za tebe idealan?
tehnička služba. praćenje poslovanja firme.
•Koje je do sada tvoje najveće dostignuće?
učestvovanje u Company Shell selekciji, dobio sam ugovor ali zbog nepodobnosti - vezano za komentare u javnosti ovde, nisam ni otišao.
•Kako bi te bivši šef opisao?
transparentnost firme ne znam da li bi opisala na pravi način, ali...: tehničko asistiranje i napredak
•Kako bi opisao/la sebe? (3 vrline, 3 mane)
samoinicijativan, uporan, analitičan, a s druge strane: ne puno timski igrač, previše slobodan u komunikaciji sa autoritetima u poslovanju, posao odrađujem znatno bez zanimanja za tuđe zainteresovanosti za moj posao - a to je ipak tuđa mana.
•Kako vidiš sebe za 5 godina?
u struci ili u poslu koji odrađujem iz zanimacije ali je došlo do toga da bude i plaćeno.
Inner Party Inner Party 17:10 24.01.2011

Rado bi u raspravu ...

... ali ne znam ko je doticna.
PS
A nisam bas toliko mlad.
expolicajac expolicajac 17:15 24.01.2011

Latentni nacionalizam

Očigledno da se u Srbiju na mala vrata uvodi nacionalna svest o neminovnosti propadanja. Uspešni gospodin Lambros koji je pokupio sve benefite tranzicionih mućki, vizira kartu za nacionalnu deceniju dvadeset i prvog veka. Sprema se da Tomi saopšti kako je on prosvećeni nacionalista koji je eto bio zaveden Đinđićevskom ideologijom. Veruje majci jer nema drugog kriterijuma sem svog patrijarhalnog vapitanja. Smiluj se bože nama idiotima koji smo verovali da će se nešto promeniti.

Gospodin Lambros otvara školu za laki prelazak iz jednog stanja u drugo kako bi sačuvao stečene pozicije.

Kakvo liciemerje
maca22 maca22 18:41 24.01.2011

Re: Latentni nacionalizam

expolicajac
Uspešni gospodin Lambros koji je pokupio sve benefite tranzicionih mućki

freehand freehand 20:55 24.01.2011

Re: Latentni nacionalizam

Gospodin Lambros otvara školu za laki prelazak iz jednog stanja u drugo

Nemojte reći!
Blaga vest?!

[i][/i]
expolicajac expolicajac 21:02 24.01.2011

Re: Latentni nacionalizam

Nemojte reći!
Blaga vest?!


Pa gde si ti. Oko čega će mo sada da lomimo koplja. Valjda ovde imamo isti stajnu tačku.
gorran2 gorran2 17:18 24.01.2011

Ciklus kruženja govana u prirodi

„Što je tolko srala da ne znam uopšte kako je sada uspela da pojede sva ta govna"

Nego, kad ćeš ti prestati da ...
i početi da jedeš?
shumska shumska 17:57 24.01.2011

"heroj a ne huligan"

bolje da je zinedin zidan došao

docsumann docsumann 18:05 24.01.2011

Re: "heroj a ne huligan"

pantagana (pacov) iliti rat race

gorran2 gorran2 18:26 24.01.2011

Re: Ciklus kruženja govana u prirodi

U stvari, nije loše videti sve guzice postrojene.
Na istom.
Poslu.
docsumann docsumann 18:37 24.01.2011

Re: Ciklus kruženja govana u prirodi

Jedan jak duet, tipa Ceca & Tompson bi zasigurno dugoročno dovela ex Yu estradnu scenu na znatno viši nivo nivelacije
gorran2 gorran2 18:45 24.01.2011

Re: Ciklus kruženja govana u prirodi

docsumann
Jedan jak duet, tipa Ceca & Tompson bi zasigurno dugoročno dovela ex Yu estradnu scenu na znatno viši nivo

Još Bora Đorđević, i da osnuju bend Čorba od govana.
cult cult 18:50 24.01.2011

Re: Ciklus kruženja govana u prirodi

Jedan jak duet, tipa Ceca & Tompson bi zasigurno dugoročno dovela ex Yu estradnu scenu na znatno viši nivo nivelacije

Ovo uopšte nije nemoguće : )
docsumann docsumann 18:51 24.01.2011

Re: Ciklus kruženja govana u prirodi

Još Bora Đorđević, i da osnuju bend Čorba od govana.


oh, ima festival kao stvoren za takve projekte ... vidi kakvi carevi (češki grind core)





hannah.greener hannah.greener 06:41 25.01.2011

Ceca & Tompson

Čekajte ljudi, nemoj'mi kradete ideje!

2007, roštilj u Zg (imam i svedoke), lagano natankani "Žujom" bulaznimo neki cool 'Rvati i ja o celoj toj glupoj priči, rat, ko je kome više palio i ubijao, pravoslavci i katolici, ta sranja i nekako spontano dođemo na ideju...

Hrvatska i Srbija organizuju Svecko (ajde, ok, evropsko) Prvenstvo u fudbalu (nogometu), simultana seremonija otvaranja (Maximir i Marakana), Ceca i Tompson pevaju "Ti si princeza" (ili kako se već pesma zove) putem video linka i sve je zaboravljeno...

Posle smo se posvađali gde treba finale da se igra, pa je ideja propala, ali to ne umanjuje moja autorska prava...
tyson tyson 16:41 26.01.2011

Re: Ceca & Tompson

Posle smo se posvađali gde treba finale da se igra, pa je ideja propala, ali to ne umanjuje moja autorska prava...

Na poljudskoj lepotici, a pre finala egzibiciju igraju ponovo okupljeni timovi Hajduka i Zvezde od 4. maja 1980. godine.

Meč za treće mesto, naravno, na JNA.



draft.dodger draft.dodger 18:11 24.01.2011

GOBLENSKA IDILA...

Niti mi smeta što je srala, niti mi smeta što je došla.

Smeta mi što se goblenska idila (duge šetnje kraj mora, sveće, vino i gitare)
prodaje kao nekakav kulturni događaj.

Samo joj je falio onaj kiseli Balašević sa svojim pudrijerama, muzičkim kutijama i porcelanskim lutkicama...
mikimedic mikimedic 23:16 24.01.2011

Re: GOBLENSKA IDILA...

Samo joj je falio onaj kiseli Balašević sa svojim pudrijerama, muzičkim kutijama i porcelanskim lutkicama...


hm a nije ti smetao u tamnavi ili u narodnom pozoristu? onda je bio dobar?

uostalom, kao i gospodin legija

Goran Vučković Goran Vučković 18:13 24.01.2011

Hm... ne znam šta je sve rekla...

... ali njene izjave "ljubavi" u jučerašnjoj vesti na B92 su bile smehotresno dvosmislene ("volim vas kao i pre" ili tako nešto)

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana