Društvo| Gradjanske inicijative| Ljudska prava

Aida

Milutin Milošević RSS / 23.02.2011. u 12:37

71162_02aida-corovic-01-foto-goran-srdanov_f.jpg?ver=1295905835

Direktorka Urban in Aida Ćorović dobila je policijsku zaštitu posle verbalnih napada i uvreda koje joj je uputila Islamska zajednica u Srbiji Muamera Zukorlića

Ne mogu da se setim ni kada smo se upoznali. Pretpostavljam krajem devedestih, dok sam radio na poslovima podrške nevladinim organizacijama u oblasti zaštite životne sredine. Sećam se samo da sam je od početka zapazio kao otresitu, neko bi rekao drčnu ženu. Retko se vidja tako krhko čeljade sa toliko energije i neposrednošću šta god da govori.

Susretali smo se na raznim konferencijama, ponekad proćaskali i van tih formalnih susreta. Nikada nisam posetio njenu organizaciju - nekako mi je Novi Pazar uvek bio uspitna stanica na putu ka drugim mestima (koliko god bio zavučen).

Nisam od nje ni mogao da očekujem drugo nego beskompromisnu borbu. Pogotovo protiv esktremista. Sa bilo koje strane da dolaze.

I sad vidim da joj moraju dodeliti policijsku zaštitu. Strašno.

 

Ne daj se Aida. Znam da nećeš i da ti ovo ne pišem.



Komentari (330)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

freehand freehand 12:20 24.02.2011

Re: Policijska zaštita

Dobro je, Vučko, ohani. Ko neće da razume - džaba mu ponavljati.
Biljana 77 Biljana 77 12:24 24.02.2011

Re: Policijska zaštita

onako izgleda niko ne vidi razliku između "Aidu vređala i verbalno napadala islamska zajednica u Bosni Muamera Zukorlića"
...
Muamer Zukorlić je legitimni predstavnik i upravo je on taj koji misli da istupa ispred "Islamske zajednicie u Srbiji" i iznosi njihove stavove, dakle nije stvar u tome šta ti ili ja vidimo, nego što taj čovek smatra da je njegov stav prema Aidi Ćorović jedini ispravan, legitiman i opšti stav "Islamske zajednice u Srbiji".
Goran Vučković Goran Vučković 12:34 24.02.2011

Re: Policijska zaštita

Muamer Zukorlić je legitimni predstavnik i upravo je on taj koji misli da istupa ispred "Islamske zajednicie u Srbiji" i iznosi njihove stavove, dakle nije stvar u tome šta ti ili ja vidimo, nego što taj čovek smatra da je njegov stav prema Aidi Ćorović jedini ispravan, legitiman i opšti stav "Islamske zajednice u Srbiji".

Ovu vest nije pisao Muamer Zukorlić, nego novinar Bete - osim ako muftija nema interesantnih hobija.
Biljana 77 Biljana 77 12:44 24.02.2011

Re: Policijska zaštita

Ja tebe ne razumem. Muamer Zukorlić je rekao šta je imao o Aidi Ćoorović u ime "Islamske zajednice u Srbiji" kao njen legitimni, izabrani predstavnik a ne kao građanin Muamer Zukorlić. Ili grešim? Ako grešim, greši i novinar Bete.
freehand freehand 12:52 24.02.2011

Re: Policijska zaštita

Biljana 77
onako izgleda niko ne vidi razliku između "Aidu vređala i verbalno napadala islamska zajednica u Bosni Muamera Zukorlića"
...
Muamer Zukorlić je legitimni predstavnik i upravo je on taj koji misli da istupa ispred "Islamske zajednicie u Srbiji" i iznosi njihove stavove, dakle nije stvar u tome šta ti ili ja vidimo, nego što taj čovek smatra da je njegov stav prema Aidi Ćorović jedini ispravan, legitiman i opšti stav "Islamske zajednice u Srbiji".

Biljana, nije Zukorlić jedini koji sebe doživljava kao bogomdanog predstavnika neke šire zajednice, niti kao Mahdija, Mesiju, Vox populi ili Jedinog irpravnog.
Što, opet, ne znači da će ga misleći deo društva automatski i bespogovorno kao takvoga i prihvatiti. naročito kad mu je legitimitet, po raznim principima krajnje upitan.
Mislim da je Vučko to hteo da kaže, mada nisam ovlašćeni tumač njegovih reči i mada on ume i sam vrlo jasno i razgovetno da svoje misli saopšti
Biljana 77 Biljana 77 12:57 24.02.2011

Re: Policijska zaštita

Ja u potpunosti razumem. Poenta moje priče je da Zukorlić sebe vidi kao predstavnika "Islamske zajednice u Srbiji" u i njeno ime istupa. Ova zajednica ne dovodi njegov legitimitet u pitanje ni najmanje (za razliku od "Islamske zajednice Srbije", koja ga ne priznaje), a ni stavove izgleda pošto nisam videla, ni čula, da se iko iz iste zajednice izjasnio drugačije.
maca22 maca22 13:07 24.02.2011

Re: Policijska zaštita

Znaci postoje posebne zajednice i to vise njih? I BAS OVA njega priznaje za autoritet?
Ako je tako, onda je novnar Bete dobro rekao.
antioksidant antioksidant 13:09 24.02.2011

Re: Policijska zaštita

Biljana 77
Ja u potpunosti razumem. Poenta moje priče je da Zukorlić sebe vidi kao predstavnika "Islamske zajednice u Srbiji" u i njeno ime istupa. Ova zajednica ne dovodi njegov legitimitet u pitanje ni najmanje (za razliku od "Islamske zajednice Srbije", koja ga ne priznaje), a ni stavove izgleda pošto nisam videla, ni čula, da se iko iz iste zajednice izjasnio drugačije.

hajde ovako:


Bitku za Kosovo mi ćemo dobiti bez obzira na prepreke koje nam se postavljaju u zemlji i van nje. Pobedićemo, dakle, bez obzira što se i danas udružuju naši neprijatelji van zemlje sa onima u zemlji. A da bitku za slobodu ovaj narod dobija, znaju i turski i nemački osvajači.

ko je to rekao? srbija? predsednik srbije koji je sebe video kao predstavnika srbije i koji je nastupao u njeno ime? a srbija tad nije dovodila njegov legitimitet legitimitet u pitanje ni najmanje , a ni stavove izgleda posto nisam video, ni cuo, da se iko iz iste srbije tada izjasnio dugacije.


.................

18. novembar 1988. Ušće - Državni miting ustoličenja Slobodana Miloševića
Predsednik Predsedništva Centralnog komiteta Saveza komunista Srbije Slobodan Milošević obraćajući se građanima koji su dovedeni fabričkim autobusima na Ušće rekao: "Bitku za Kosovo mi ćemo dobiti bez obzira na prepreke koje nam se postavljaju u zemlji i van nje. Pobedićemo, dakle, bez obzira što se i danas udružuju naši neprijatelji van zemlje sa onima u zemlji. A da bitku za slobodu ovaj narod dobija, znaju i turski i nemački osvajači."
(prema izveštaju TV Beograd bilo oko milion ljudi, po ostalim medijima nekoliko stotina hiljada)
maca22 maca22 13:15 24.02.2011

Re: Policijska zaštita

antioksidant
Biljana 77
Ja u potpunosti razumem. Poenta moje priče je da Zukorlić sebe vidi kao predstavnika "Islamske zajednice u Srbiji" u i njeno ime istupa. Ova zajednica ne dovodi njegov legitimitet u pitanje ni najmanje (za razliku od "Islamske zajednice Srbije", koja ga ne priznaje), a ni stavove izgleda pošto nisam videla, ni čula, da se iko iz iste zajednice izjasnio drugačije.

hajde ovako:

Promasio si. Procitaj JOS JEDNOM sta je Biljana napisala. Eno, boldovala sam kljucne delove.

PS. Jesi gledao Pajtone: Judeas Front, i The Front of Judea?
freehand freehand 13:16 24.02.2011

Re: Policijska zaštita

maca22
Znaci postoje posebne zajednice i to vise njih? I BAS OVA njega prinaje za autoritet?
Ako je tako, onda je novnar Bete dobro rekao.

To što je novinar BETE rekao liči na debeovsku formulaciju ili nogopis polupismenog neprofesionalca. Koji nije svestan ni vremena, ni prostora, ni situacije, ni svoje profesionalne odgovornosti.
Kad već moram da se izjasnim
Ništa zlonamerniji ili gluplji od indijanca koji je napisao kako su se Tadić i Ćorovićka "dogovorili" o smirivanju situacije u Sandžaku. Makar da je ona, nesrećna, uzneta svojom nenadanom popularbnošću, tako nešto i rekla.
antioksidant antioksidant 13:21 24.02.2011

Re: Policijska zaštita

Promasio si. procitaj JOS JEDNOm sta je Biljana napisala. Eno, bolodovala sam kljucne delove

nisam promasio - i ta islamska zajednica u srbiji na cijem je celu zukorlic njegov autoritet priznaje u duhovnim stvarima (i organizaciji religioznog zivota). nacin na koji je novinar bete napisao svoju "vest" implicira da cela islmaska zajednica stoji iza pretnji upucenih aidi corovic. to je znacajan broj muslimana u ovoj drzavi na koje je bacena stigma... tako je sa strane i miloseviceva aktivnost - cela srbija.
besmisleno
antioksidant antioksidant 13:23 24.02.2011

Re: Policijska zaštita

PS. Jesi gledao Pajtone: Judeas Front, i The Front of Judea?

tesko se to moze primeniti na islamsku zajednicu u srbiji i islamsku zajednicu srbije. ovde je na delu jako opasna podela koja uz podgrevanje moze da eskalira u veoma ruznu stvar (a "novinar" bete lepo radi na podgrevanju - svesno ili nesvesno)
maca22 maca22 13:25 24.02.2011

Re: Policijska zaštita

antioksidant
tesko se to moze primeniti na islamsku zajednicu u srbiji i islamsku zajednicu srbije.

Zasto ne moze?
maca22 maca22 13:27 24.02.2011

Re: Policijska zaštita

antioksidant
implicira da cela islmaska zajednica stoji iza pretnji upucenih aidi corovic.

Ok, trebalo je da bude precizniji, da je stavi pod navodnike, i da kaze a je to jedna od vise organizacija, a ovu bas ON vodi i gde... (ja pretpostavljam) ljudi biraju da budu i bas njega slede.
antioksidant antioksidant 13:28 24.02.2011

Re: Policijska zaštita

Zasto ne moze?

pa za pocetak sto ni judeas front ni front of judea nisu osnovali rimljani
antioksidant antioksidant 13:31 24.02.2011

Re: Policijska zaštita

ja pretpostavljam

mnogo pretpostavljas a zanemarujes cinjenicu da pretnje nije uputila islamska zajednica u srbiji vec odredjeni ljudi (mada se ne navodi ni koje pretnje ni koji ljudi)
hajde da probam drugi primer - brisa tatona nije ubio partizan vec odredjeni ljudi
maca22 maca22 13:31 24.02.2011

Re: Policijska zaštita

Skreces temu. :)
antioksidant antioksidant 13:34 24.02.2011

Re: Policijska zaštita

maca22
Skreces temu. :)

ne skrecem
na to se svodi primedba na "novinarski tekst"
niko ne spori da je aidi potrebna podrska da se ne oseti samom u svom pokusaju da se izbori za pravo na izbor i slobodan govor
ja sporim "novinarima" pravo da bacaju kofe govana na cele grupe ljudi jer to odgovara samo smutljivcima sa svih strana
ne odgovara nikome ko zeli miran zivot
Biljana 77 Biljana 77 13:44 24.02.2011

Re: Policijska zaštita

@ AO i FH

- Novinar Bete napisao je: "koje joj je uputila Islamska zajednica u Srbiji Muamera Zukorlića". Sama činjenica da je Islamski napisano velikim slovom govori jasno da je u pitanju ime organizacije, a ne skup svih islamskih vernika u Srbiji jer se to, kao i sve druge zajedničke imenice piše malim slovom. Ja ne znam šta bih više mogla na tu temu da kažem.

A na ovo:

ko je to rekao? srbija? predsednik srbije koji je sebe video kao predstavnika srbije i koji je nastupao u njeno ime? a srbija tad nije dovodila njegov legitimitet legitimitet u pitanje ni najmanje , a ni stavove izgleda posto nisam video, ni cuo, da se iko iz iste srbije tada izjasnio dugacije.
mogu samo da kažem ovo.

Pozdravljam vas sve. (treći cvetić je macu)
antioksidant antioksidant 13:50 24.02.2011

Re: Policijska zaštita

za tebe i macu

(free ce razumeti zasto ostaje bez cveta)
maca22 maca22 13:54 24.02.2011

Re: Policijska zaštita

antioksidant
ja pretpostavljam

mnogo pretpostavljas a zanemarujes cinjenicu da pretnje nije uputila islamska zajednica u srbiji vec odredjeni ljudi (mada se ne navodi ni koje pretnje ni koji ljudi)

Aha. Kapiram na sta mislis. Ja bih to tumacila ovako:
ako se zna da preti njegova organizacija, a pretnje su protivzakonite, onda sto policija i sudovi ne urade konkretno nesto.
A ako ne znaju ko preti, sta onda imenuju i upiru prst u oganizaciju.

hajde da probam drugi primer - brisa tatona nije ubio partizan vec odredjeni ljudi

Mislis da ja to vidim kao pogresno receno? :)
freehand freehand 14:04 24.02.2011

Re: Policijska zaštita

- Novinar Bete napisao je: "koje joj je uputila Islamska zajednica u Srbiji Muamera Zukorlića". Sama činjenica da je Islamski napisano velikim slovom govori jasno da je u pitanju ime organizacije, a ne skup svih islamskih vernika u Srbiji jer se to, kao i sve druge zajedničke imenice piše malim slovom. Ja ne znam šta bih više mogla na tu temu da kažem.

Biljana, hajde ovako, za slučaj da sam nešto propustio ili prenebregao:
"Potpredsednica Muslimanskog omladinskog kluba Aida Rašljanin je Ćorovićevu okarakterisala kao isfrustiranu ženu bez kučeta i mačeta, reagujući na njen tekst u dnevnom listu "Danas" u kom tvrdi da je masovna pojava nošenje hidžaba ili marame u Sandžaku u funkciji političke opcije koju predvodi Zukorlić."

Ovo je rekla Aida Rašljanin.
A ovo je rekao Zukorlić:

"Zukorlić je Aidu Ćorović nazvao i mrziteljem sopstvene kulture i svega što je muslimansko."

"Radi se o marginalnoj ličnosti koja nema težinu. U Novom Pazaru ima na desetine nevladinih organizacija, a samo njoj je dat medijski prostor, a kada se ja pominjem, onda se skidaju sve titule. To je sve u sklopu nastavka diskriminacije koja se vrši prema Bošnjacima već godinama", rekao je Zukorlić.


Gde je saopštenje Islamske verske zajednice?
Kvazinovinar poimence navodi izvore i njihove funkcije, citirajući ih. Ali onda stvar uopšti pa prilagodi potrebi da stvar bude bombastičnija. Kao da nam nije dosta bombastičnosti i bombi koje iz toga proizilaze.
antioksidant antioksidant 14:07 24.02.2011

Re: Policijska zaštita

Mislis da ja to vidim kao pogresno receno? :)

ne
ako se zna da preti njegova organizacija, a pretnje su protivzakonite, onda sto policija i sudovi ne urade konkretno nesto.
A ako ne znaju ko preti, sta onda imenuju i upiru prst u oganizaciju.
slazem se
maca22 maca22 14:12 24.02.2011

Re: Policijska zaštita

Ok, cvece za sve
Biljana 77 Biljana 77 14:27 24.02.2011

Re: Policijska zaštita

Gde je saopštenje Islamske verske zajednice?

Nema ga. Zukorlić je javna ličnost, i predstavnik jedne organzacije. Ja bih najradije njega pitala da li je izjavu dao kao građanin Zukorlić ili kao predstaavnik verske organizacije. Pošto nemam prilike da ga pitam pogledala sam zvanični site mešihata i ostavila iznad par linkova koji pokazuju da nije usamljen u svom mišljenju niti se iko iz pomenute verske organizacije javio da demantuje stavove koje je izneo. Naprotiv, na nekoliko su mesta izneli/ponovili stavove Aide Rašljanin.

Kao da nam nije dosta bombastičnosti i bombi koje iz toga proizilaze.
Sa ovim se u potpunost slažem. Ne jednom sam ovde pisala o tome kakvi su nam tekstovi po medijima, a posebno naslovi. Računam da ipak ovde nije bilo nikave zle, iskonstruisane namere od strane novinara, pre neprofesionalog i aljkavo odrađenog posla. U tom smislu da se u miru razilazmo.
Goran Vučković Goran Vučković 15:00 24.02.2011

Re: Policijska zaštita

Pošto nemam prilike da ga pitam pogledala sam zvanični site mešihata i ostavila iznad par linkova koji pokazuju da nije usamljen u svom mišljenju niti se iko iz pomenute verske organizacije javio da demantuje stavove koje je izneo. Naprotiv, na nekoliko su mesta izneli/ponovili stavove Aide Rašljanin.

Ako malo pogledaš te linkove koje si postavila, videćeš da su stranice na sajtu Islamske zajednice u Srbiji preneseni tekstovi iz Danas i sarajevo-x. A nisam shvatio da je SandzakNews "organ" Islamske zajednice u Srbiji.

Ja i dalje imam problem da shvatim zašto bi, ako Zukorlić, na tekst u kome Aida Ćorović tvrdi da on zloupotrebljava svoju "pastvu" u političke svrhe, kaže da je Aida Ćorović udarila na islam i njegovu pastvu, a tu se prigodno nađe i mlada i drska Aida Rašljanin da to potkrepi ličnim uvredama i teorijom vekovnog genocida Srba nad Bošnjacima, novinar Bete ima potrebe da potvrdi da je Aida Ćorović udarila na Zukorlićevu pastvu time što kaže da je Islamska zajednica u Srbiji vređa i verbalno napada - tj izjednačavajući Zukorlića i prigodnu pomoć sa celom grupom ljudi koji sebe smatraju članovima.

Ajd što to nije tačno, kao što objasniše fh i ao, nego što se time praktično pomaže mobilizaciji članova Islamske zajednice u Srbiji protiv Aide, a mobilizaciji ostatka Srbije protiv grupe ljudi koji smatraju da pripadaju toj zajednici (pa se malo prelije i naokolo). Plašim se da velika ili mala slova I slabo deluju u ovakvim situacijama.

Što reče mačak u crtaću: B-E-N-Z-I-N...
freehand freehand 15:03 24.02.2011

Re: Policijska zaštita

Sa ovim se u potpunost slažem. Ne jednom sam ovde pisala o tome kakvi su nam tekstovi po medijima, a posebno naslovi. Računam da ipak ovde nije bilo nikave zle, iskonstruisane namere od strane novinara, pre neprofesionalog i aljkavo odrađenog posla. U tom smislu da se u miru razilazmo.

Da, dobro. To sam ponovio nekoliko puta, samo grublje. A pomenuo sam i BIA kao moguću opciju autorstva. Ne tvrdim, ali liči.
Milutin Milošević Milutin Milošević 15:10 24.02.2011

Re: Policijska zaštita

Da pogledam ovo iz ugla iz kojeg sam pisao blog:

Da li onda znači da je policijska zaštita Aidi uvedena zbog individualnih nastupa Aide Rašljanin i Muamera Zukorlića? Čisto sumnjam da bi jedna uzorna supruga (valjda) i jedna intelektualna gromada (kako ga karakteriše Sentinel) bili opasnost za jednu isfrustriranu ženu bez kučeta i mačeta.
Goran Vučković Goran Vučković 15:12 24.02.2011

Re: Policijska zaštita

Da, dobro. To sam ponovio nekoliko puta, samo grublje. A pomenuo sam i BIA kao moguću opciju autorstva. Ne tvrdim, ali liči.

Muka je što, aljkavo ili namerno, to "radi k'o ludo". Primeti ovaj niz komentara i koliko puta je ustvrđeno da Zukorlićeva pastva treba da dokazuje svoju nevinost, umesto da novinar dokazuje njihovu umešanost. I to od osoba koje su ovde branile islam i muslimane od banalnosti i prostakluka kojima su zasuti na ovom blogu.
Biljana 77 Biljana 77 15:13 24.02.2011

Re: Policijska zaštita

A nisam shvatio da je SandzakNews "organ" Islamske zajednice u Srbiji.

Ne znam ni ko je to rekao. To je samo site čiji se link nalazi na site-u mešihata.

I ovo sam rekla: Računam da ipak ovde nije bilo nikave zle, iskonstruisane namere od strane novinara, pre neprofesionalog i aljkavo odrađenog posla.

Evo i tebi cvetić.
Biljana 77 Biljana 77 15:16 24.02.2011

Re: Policijska zaštita

Primeti ovaj niz komentara i koliko puta je ustvrđeno da Zukorlićeva pastva treba da dokazuje svoju nevinost, umesto da novinar dokazuje njihovu umešanost. I to od osoba koje su ovde branile islam i muslimane od banalnosti i prostakluka kojima su zasuti na ovom blogu.

Za ovo bih molila ili konkretan citat ili da se izbriše (pošto si ti među poslednjim osobama na ovom blogu od kojih bih očekivala da mi stavlja u usta nešto što nisam rekla).
Goran Vučković Goran Vučković 15:26 24.02.2011

Re: Policijska zaštita


Za ovo bih molila ili konkretan citat ili da se izbriše (pošto si ti među poslednjim osobama na ovom blogu od kojih bih očekivala da mi stavlja u usta nešto što nisam rekla).

Rekla si na primer ovo:
Muamer Zukorlić je rekao šta je imao o Aidi Ćoorović u ime "Islamske zajednice u Srbiji" kao njen legitimni, izabrani predstavnik a ne kao građanin Muamer Zukorlić.

i ovo:
Nema ga. Zukorlić je javna ličnost, i predstavnik jedne organzacije. Ja bih najradije njega pitala da li je izjavu dao kao građanin Zukorlić ili kao predstaavnik verske organizacije.

Da li očekuješ da se svaki član pojedinačno Zukorlićeve pastve izjašnjava za i protiv svake njegove izjave, da ne bi bio ubrojan od strane novinara Bete u one koji verbalno napadaju Aidu Ćorović, čak i kada Zukorlić ne kaže "Ja u ime Islamske zajednice u Srbiji tvrdim da je Aida Ćorović ..."?

Može makar "prezumpcija nevinosti" za sve one koji idu u džamiju i računaju muftiju Zukorlića kao svog verskog poglavara, a ne misle obavezno da je Aida "isfrustrirana žena bez kučeta i mačeta", kako je rekla Aida Rašljanin?

I ja tebi cvetić
antioksidant antioksidant 15:30 24.02.2011

Re: Policijska zaštita


I ja tebi cvetić

business plan: otvoriti cvecaru na blogu
Goran Vučković Goran Vučković 15:31 24.02.2011

Re: Policijska zaštita

business plan: otvoriti cvecaru na blogu

freehand freehand 15:35 24.02.2011

Re: Policijska zaštita

Pozdravljam vas sve. (treći cvetić je macu)


za tebe i macu

Ok, cvece za sve

Evo i tebi cvetić.

I ja tebi cvetić



U jebote... Puče multikulti, ali zato hortikulti is rising up!
Flowerpower, deca cveća rulez!
NNN NNN 15:45 24.02.2011

Re: Policijska zaštita

Prvo cveće za sve:

Iz izvora bliskih فقلشتظسصهة stiže sledeća vest:
Predstavnici Islmske zajednice u Srbiji su šokirani, frapirani, konsternirani, iznenadjeni i uvređeni izjavom Zukorlića povodom Aide, da se u potpunosti ograđuju od te izjave, odbacuju je u celisti i najoštrije osuđuju, čak i najozbiljnije razmatraju mogućnost da članski kartu (specijalne boje) Islmske zajednice u Srbiji, zamene za člansku kartu Islmske zajednice Srbije...

Link
Milutin Milošević Milutin Milošević 15:45 24.02.2011

Re: Policijska zaštita

deca cveća rulez

Jeeee, živela deca cveća

freehand freehand 15:47 24.02.2011

Re: Policijska zaštita

NNN
Prvo cveće za sve:

Iz izvora bliskih فقلشتظسصهة stiže sledeća vest:
Predstavnici Islmske zajednice u Srbiji su šokirani, frapirani, konsternirani, iznenadjeni i uvređeni izjavom Zukorlića povodom Aide, da se u potpunosti ograđuju od te izjave, odbacuju je u celisti i najoštrije osuđuju, čak i najozbiljnije razmatraju mogućnost da članski kartu (specijalne boje) Islmske zajednice u Srbiji, zamene za člansku kartu Islmske zajednice Srbije...

Link

Jes' ti trč'o sa ovim komentarom kad su ti tolika slova poispadala?
Biljana 77 Biljana 77 15:48 24.02.2011

Re: Policijska zaštita

Da li očekuješ da se svaki član pojedinačno Zukorlićeve pastve izjašnjava za i protiv svake njegove izjave
Naravno da ne. Nema potrebe za banalizovanjem.

A da li ti misliš da se Zukorlić obraća javnosti kao građanin Zukorlić ili kao muftija i izabrni vođ Islamske zajednice u Srbiji? Jer Zukorlić je Aidu Ćorović nazvao i mrziteljem sopstvene kulture i svega što je muslimansko. On je taj koji se predstavlja kao branitelj vaskolikog islama.

Može makar "prezumpcija nevinosti" za sve one koji idu u džamiju i računaju muftiju Zukorlića kao svog verskog poglavara.

Aman. Niko ih ni ne napada. Njihov verski poglavar u njihovo ime iznosi neki stav. Tačka.

Kad Vuk Jeremić recimo ne ode na dodelu Nobela za mir on izražava stav i u moje ime, kolikogod da taj stav ne bio moj. Mogu da ćutim. Mogu da blogujem.

Mislim da je ovo ipak malo preterano:
nego što se time praktično pomaže mobilizaciji članova Islamske zajednice u Srbiji protiv Aide, a mobilizaciji ostatka Srbije protiv grupe ljudi koji smatraju da pripadaju toj zajednici (pa se malo prelije i naokolo)
Ja volim da živim u svetu u kojem nije baš sve orkestrirana teorija zavere.
NNN NNN 15:57 24.02.2011

Re: Policijska zaštita

Jes' ti trč'o sa ovim komentarom kad su ti tolika slova poispadala?
Ja samo kopirao s linka
Goran Vučković Goran Vučković 16:00 24.02.2011

Re: Policijska zaštita

Naravno da ne. Nema potrebe za banalizovanjem.

A da li ti misliš da se Zukorlić obraća javnosti kao građanin Zukorlić ili kao muftija i izabrni vođ Islamske zajednice u Srbiji? Jer Zukorlić je Aidu Ćorović nazvao i mrziteljem sopstvene kulture i svega što je muslimansko. On je taj koji se predstavlja kao branitelj vaskolikog islama.

Pa zar nije logično da će on kritiku usmerenu lično njemu da preusmeri na celu zajednicu koju želi da predstavlja i veru čiji je sveštenik? A da li to znači da svako treba da to uzme zdravo za gotovo - i ignoriše da je Aida Ćorović rekla upravo da on zloupotrebljava veru u političke i lične svrhe?
Aman. Niko ih ni ne napada. Njihov verski poglavar u njihovo ime iznosi neki stav. Tačka.

Ček, pa zar mi ne pričamo o ovome:
Direktorka Urban in Aida Ćorović dobila je policijsku zaštitu posle verbalnih napada i uvreda koje joj je uputila Islamska zajednica u Srbiji Muamera Zukorlića

Ako misliš da je "verbalni napad i uvrede" isto što i "izražavanje stava", onda to što pričaš ima smisla, da.
Ja volim da živim u svetu u kojem nije baš sve orkestrirana teorija zavere.

Ako se dvoumiš da li je nešto teorija zavere ili aljkavost i glupost, mnogo su ti veće šanse da pogodiš ako izabereš ovo drugo. Posledice nastupaju u oba slučaja, na žalost.
veronika_kojen veronika_kojen 16:01 24.02.2011

Re: Policijska zaštita

Biljana 77

Aman. Niko ih ni ne napada. Njihov verski poglavar u njihovo ime iznosi neki stav. Tačka.


Kao što je Milošević govorio u ime svih Srba?

antioksidant antioksidant 16:06 24.02.2011

Re: Policijska zaštita

Kao što je Milošević govorio u ime svih Srba?

gradjana srbije (da preciziramo)

(i gde ti je cvet?)
NNN NNN 16:07 24.02.2011

Re: Policijska zaštita

ja bih se odavno predao
(da sam bilo ko u ovoj raspravi)
Evo za buket:


...a i ljiljan je cveće
Goran Vučković Goran Vučković 16:07 24.02.2011

Re: Policijska zaštita

(i gde ti je cvet?)

veronika_kojen veronika_kojen 16:09 24.02.2011

Re: Policijska zaštita

antioksidant
Kao što je Milošević govorio u ime svih Srba?

gradjana srbije (da preciziramo)


Krenula sam da ispravim, ali si me pretekao. Dušmanine:)

(i gde ti je cvet?)




(pošto su svi doneli ruže, ja sam u inat hortenzije...neću se ponavljam)
Biljana 77 Biljana 77 16:11 24.02.2011

predajem se



EDIT (u jbt... ovo je bilo za dlaku)
sentinel26 sentinel26 16:17 24.02.2011

Re: Policijska zaštita

antioksidant
nisam promasio - i ta islamska zajednica u srbiji na cijem je celu zukorlic njegov autoritet priznaje u duhovnim stvarima (i organizaciji religioznog zivota). nacin na koji je novinar bete napisao svoju "vest" implicira da cela islmaska zajednica stoji iza pretnji upucenih aidi corovic. to je znacajan broj muslimana u ovoj drzavi na koje je bacena stigma... tako je sa strane i miloseviceva aktivnost - cela srbija. besmisleno

AO,
Islamska zajednica u Srbiji ne stoji (još niko nije pronašao nijedan dokaz i neće ) iza prijetnji Aidi Ćorović na Fejsbuku.

U polemici preko štampe ("DanaS" i sl.) nju su vrijeđali u ime Muslimanskog omladinskog kluba (AR potpisala se imenom i funkcijom - potpredsednica ).

Tako da ne treba da nasjedate na ova planska podmetanja,(i na ovom blogu ), čiji je glavni cilj difamacija Bošnjkaka i Muslimana u Sandžaku a posebno vjernika vjernih IZ na čijem je čelu M.Zukorlić.
Ovo je samo, ko zna koji po redu, nastavak.

Sjećate li se jedne Zukorlićeve izjave kada je proglašen za "teroristu" ?

Izjavio je: "Ako vi zapalite moj stan nemoj da mislite da neće gorjeti zgrada".
(citat po sjećanju ).

Ovaj stan se valjda odnosi na Sandžak (N.Pazar ) a kuća vjerovatno na Srbiju.

Niko nije postavio pitanje ko i zašto hoće da pali njegov "stan" nego otkuda mu pravo da se buni i prijeti !
Da je režim na niskim moralnim granama ali građani nijesu poluđeli još.

Nije u toj IZ vršen puč i pokušaj njegove smjene radi drugačijeg učenja islama (boli njih ona stvar za učenje ) već im je jako potrebno jedno novo krizno žarište koje će predstavljati građanima Srbije kao baba-rogu, jer im ono prethodno MZ već potpuno preuzela u svoje ruke.

Da ste samo čuli jednog generala, bivšeg funkcionera VBA, koji je na TV baljezgao o vahabizmu u Sandžaku, navodnim vezama sa Kosovom i njihovim jalovim pokušajima da ga ako je ikako moguće povežu sa Zukorlićem, teško biste izdržali da ne povraćate.

Beta je filijala, zna se i čija i od njenog osnivanja se zna da radi po modelu 3/3.
veronika_kojen veronika_kojen 16:22 24.02.2011

Re: Policijska zaštita


Da ste samo čuli jednog generala, bivšeg funkcionera VBA, koji je na TV baljezgao o vahabizmu u Sandžaku


Čekaj, gde su ono pohapsili vehabije dva dana nakon što su nabavili sve delove potrebne da bi napravili bombu?

Zar nije u Raškoj?

Oprostite, na osnovu čega onda zaključujute da je vehabizam u Raškoj "baljezganje"?
Biljana 77 Biljana 77 16:25 24.02.2011

radi preciznosti

U polemici preko štampe ("DanaS" i sl.) nju su vrijeđali u ime Muslimanskog omladinskog kluba (AR potpisala se imenom i funkcijom - potpredsednica ).


Udruženja mešihata - Muslimanski omladinski klub
sentinel26 sentinel26 16:49 24.02.2011

Re: Policijska zaštita

veronika_kojen
Da ste samo čuli jednog generala, bivšeg funkcionera VBA, koji je na TV baljezgao o vahabizmu u Sandžaku

Čekaj, gde su ono pohapsili vehabije dva dana nakon što su nabavili sve delove potrebne da bi napravili bombu?
Zar nije u Raškoj?
Oprostite, na osnovu čega onda zaključujute da je vehabizam u Raškoj "baljezganje"?

Osim što ste se na blogu pokazali kao kvazi-stručnjak za makaze u rečenici (urednička "bolest" ) vi se predstavljate i kao majstor podmetanja ali ste još uvijek amater-početnik.

Pročitajte ponovo cijelu rečenicu.

Da ste samo čuli jednog generala, bivšeg funkcionera VBA, koji je na TV baljezgao o vahabizmu u Sandžaku, navodnim vezama sa Kosovom i njihovim jalovim pokušajima da ga ako je ikako moguće povežu sa Zukorlićem, teško biste izdržali da ne povraćate.

A što se tiče djelova za bombu, imate bujnu maštu, čak i za crtane filmove iz Dorćolskog saluna.
Biljana 77 Biljana 77 16:56 24.02.2011

preciznosti radi

A što se tiče djelova za bombu

Nisu bili delovi - bile su cele.
veronika_kojen veronika_kojen 17:01 24.02.2011

Re: Policijska zaštita

A što se tiče djelova za bombu, imate bujnu maštu,


A jel?:)

Osuđene vehabije iz Novog Pazara

Sudsko veće Posebnog odeljenja Okružnog suda u Beogradu...

Ramović je na obrancima planine Ninaje izabrao nepristupačna mesta gde su sakrivene velike količine oružja, hrane i lekova, naglasio je Ranić, istakavši da su na taj način stvorili moć jednog pešadijskog voda i bili osposobljeni za specijalna teroristička, inženjerijska i protivpešadijska dejstva i protivtenkovsku borbu.




Osim što ste se na blogu pokazali kao kvazi-stručnjak za makaze u rečenici (urednička "bolest" ) vi se predstavljate i kao majstor podmetanja ali ste još uvijek amater-početnik.


Istina. Još se veždbam.:)


Btw, podmetanje je reći da sam ja povezivala Zukorlića sa vehabijama. Rekla sam da je taliban, bigamista i latentni terorista, ne vehabija:)
ed_novipazar ed_novipazar 17:02 24.02.2011

Re: Policijska zaštita

Goran Vučković
Direktorka Urban in Aida Ćorović dobila je policijsku zaštitu posle verbalnih napada i uvreda koje joj je uputila Islamska zajednica u Srbiji Muamera Zukorlića

Pitam se koliko je ovo stvarna potreba (profesionalna bezbednosna procena) a koliko (zlo-)upotreba Aide u ograničavanju Zukorlićevih političkih ambicija. Zna li neko - da li je do sada bilo fizičkih napada na Aidu, ili se nešto promenilo u pretnjama fizičkim obračunom, koje pretpostavljam dobija i inače?

Ma napuhano sve. Aida Corovic uopste nije ugrozena. Nikada nije ni bila. Doduse, pratim sta sada na FB prica, mislim, pustila je jezik malo duze. Psuje, vrijedja ... nema potrebe da to radi. Ako nastavi, mozda stvarno isprovocira nekoga. Inace, muftija Zukorlic je imao dobre odnose sa nevladinim sektorom u Novom Pazaru. Sa njom takodje. Sva ova prasina se digla bezveze. Da su je iz IZ-a ignorisali pala bi brzo u zaborav. Inace nema u Novom Pazaru nikakvu podrsku. Ovako, svako je ugledao svoju sansu: Aida da se promovise, Tadic da napakosti Zukorlicu, Zukorlicu lijepo nabacena lopta u jeku predizborne kampanje a medijima uvijek dobro dodje neka losa prica.
maca22 maca22 17:06 24.02.2011

Re: Policijska zaštita

ed_novipazar
[ pustila je jezik malo duze. Psuje, vrijedja ... nema potrebe da to radi. Ako nastavi, mozda stvarno isprovocira nekoga.

veronika_kojen veronika_kojen 17:08 24.02.2011

Re: Policijska zaštita

maca22
ed_novipazar
[ pustila je jezik malo duze. Psuje, vrijedja ... nema potrebe da to radi. Ako nastavi, mozda stvarno isprovocira nekoga.



Pridružujem se.

Odvratno je da neko nešto ovako može da napiše.


Btw, kako to da nije ugrožena ako će je napasti ako nastavi da radi što je dosad radila? Jel ti uočavaš kontradikciju?
maca22 maca22 17:15 24.02.2011

Re: Policijska zaštita

Goran Vučković
I to od osoba koje su ovde branile islam i muslimane od banalnosti i prostakluka kojima su zasuti na ovom blogu.

Ti da podučiš te osobe koliko ovde greše.

http://blog.b92.net/text/17321/Aida/?page=1#k1028802

To kažem zato što si mi i sam jednom rekao da je Šerijat za neke ljude zaista božja reč.
Goran Vučković Goran Vučković 17:29 24.02.2011

Re: Policijska zaštita

To kažem zato što si mi i sam jednom rekao da je Šerijat za neke ljude zaista božja reč.

Ja sam tima koji su prosipali prostakluke rekao šta sam imao, ali to nije bilo u skladu sa pravilima moderacije, očigledno, pa me nije jutros dočekalo.

A reći da je šerijat za neke ljude zaista božja reč mi nije neki poseban domet - samo treba pretpostaviti da verujući veruju - i eto
NNN NNN 19:03 24.02.2011

Re: Policijska zaštita

Islamska zajednica u Srbiji ne stoji (još niko nije pronašao nijedan dokaz i neće ) iza prijetnji Aidi Ćorović na Fejsbuku
Zukorlić: "Napuštamo Fejsbuk ako Bošnjaci ne budu lajkovani kao konstitutivni narod"
njuz.net
veronika_kojen veronika_kojen 19:07 24.02.2011

Re: Policijska zaštita

NNN
Zukorlić: "Napuštamo Fejsbuk ako Bošnjaci ne budu lajkovani kao konstitutivni narod"
njuz.net


maca22 maca22 20:19 24.02.2011

Re: Policijska zaštita

docsumann docsumann 20:20 24.02.2011

Re: Policijska zaštita

Flowerpower, deca cveća rulez!


maca22 maca22 20:21 24.02.2011

Re: Policijska zaštita

maca22 maca22 21:22 24.02.2011

Re: Policijska zaštita

Goran Vučković
A reći da je šerijat za neke ljude zaista božja reč mi nije neki poseban domet - samo treba pretpostaviti da verujući veruju - i eto

Of skroz.
ed_novipazar ed_novipazar 22:41 24.02.2011

Re: Policijska zaštita

veronika_kojen
maca22
ed_novipazar
[ pustila je jezik malo duze. Psuje, vrijedja ... nema potrebe da to radi. Ako nastavi, mozda stvarno isprovocira nekoga.



Pridružujem se.

Odvratno je da neko nešto ovako može da napiše.


Btw, kako to da nije ugrožena ako će je napasti ako nastavi da radi što je dosad radila? Jel ti uočavaš kontradikciju?

Sta je odvratno, da neko psuje i vrijedja ili je odvratno za onoga sto psuje reci da ima malo duzi jezik?

Aida jos uvijek nije ugrozena. Ja licno smatram da ona, kao i svako drugi, ima pravo da kritikuje. Njen nastup u medijima je ostar ali ipak u granicama normalnog. Ali ono sto prica na FB je obicno baljezganje i nema veze sa kritikom. Njene psovke i vulgarnosti bi mogle isprovocirati nasilje.
Goran Vučković

A reći da je šerijat za neke ljude zaista božja reč mi nije neki poseban domet - samo treba pretpostaviti da verujući veruju - i eto

Mala ispravka, za vjerujuce, Kur'an je Bozija rijec dok je Serijat zapravo ljudski produkt, pokusaj covjeka da na osnovu Bozije rijeci izgradi ekonomsko-pravni sistem, da uredi odnose u drzavi.
maca22 maca22 22:57 24.02.2011

Re: Policijska zaštita

ed_novipazar
Mala ispravka, za vjerujuce, Kur'an je Bozija rijec dok je Serijat zapravo ljudski produkt, pokusaj covjeka da na osnovu Bozije rijeci izgradi ekonomsko-pravni sistem, da uredi odnose u drzavi.

Hvala!
veronika_kojen veronika_kojen 22:58 24.02.2011

Re: Policijska zaštita


ed_novipazar

Sta je odvratno, da neko psuje i vrijedja ili je odvratno za onoga sto psuje reci da ima malo duzi jezik?



odvratno je da nekog ko se usudi da kaže istinu (da popovi i političari ne treba da idu ruku pod ruku, da je zukorlić bio miloševićev čovek i da koristi bedu i očaj ljudi u raškoj dok se vozi u džipovima)nazovu droljom, klimaktičnom, i da još ima nekih budala koje to podržavaju time što kažu da "provocira". čime?istinom?

šta da nosim minić kad izadjem na ulicu, da li to znači da svako može da me napastvuje jer "provociram"?

odvratno.


(a aida r ne provocira kad je zove šicom, a?)
freehand freehand 23:03 24.02.2011

Re: Policijska zaštita

šta da nosim minić kad izadjem na ulicu, da li to znači da svako može da me napastvuje jer "provociram"?

To je u redu, ako nosiš mahramu.
veronika_kojen veronika_kojen 23:10 24.02.2011

Re: Policijska zaštita

freehand
šta da nosim minić kad izadjem na ulicu, da li to znači da svako može da me napastvuje jer "provociram"?

To je u redu, ako nosiš mahramu.


šta je u redu? silovanje ako nosim maramu?
freehand freehand 23:30 24.02.2011

Re: Policijska zaštita

veronika_kojen
freehand
šta da nosim minić kad izadjem na ulicu, da li to znači da svako može da me napastvuje jer "provociram"?

To je u redu, ako nosiš mahramu.


šta je u redu? silovanje ako nosim maramu?

Ne, nego da nosiš minić
Sem kad imaš krive noge i kad svesno izbegavaš depilaciju.

Napastvovanje i silovanje nikad nije niti može biti u redu.

P.S. Inače nisam iz prve pročitao tvoj komentar do kraja, pa je zato moja replika ispala takav džiberaj.
A možda mi je i džiberska priroda izmakla kontroli?
veronika_kojen veronika_kojen 23:31 24.02.2011

Re: Policijska zaštita

freehand


P.S. Inače nisam iz prve pročitao tvoj komentar do kraja, pa je zato moja replika ispala takav džiberaj.
A možda mi je i džiberska priroda izmakla kontroli?


Ok, shvatila sam . Nisi ti džiber, freehand.
maca22 maca22 23:37 24.02.2011

Re: Policijska zaštita

Naravno da nije.
Oboma po
veronika_kojen veronika_kojen 23:40 24.02.2011

Re: Policijska zaštita

maca22

Oboma po


Koja cvećara radi 24/7?

(p.s.ja stvarno sporo kapiram. A i jeste malo čudno uklopljen komentar na moj, možda sam se zato trznula)
freehand freehand 23:45 24.02.2011

Re: Policijska zaštita

veronika_kojen
maca22

Oboma po


Koja cvećara radi 24/7?

(p.s.ja stvarno sporo kapiram. A i jeste malo čudno uklopljen komentar na moj, možda sam se zato trznula)

Aj' ćuti malo.
Sjebaste mi reputaciju načisto.
Pajz kad me i Šjenti zove kao svoga megdandžiju?!
sentinel26 sentinel26 13:17 25.02.2011

Re: preciznosti radi

Biljana 77
A što se tiče djelova za bombu

Nisu bili delovi - bile su cele.

Ha-ha-ha!
Smiješna "policajka" linkuje najsmješnije saopštenje srpske policije koje je napisano u pošljednjih 100 godina, sa kojim se i đeca po Trnavi šegače. Bolje je bilo da ga nijesu ni pisali (objavili ).

Saopštenje koje ne bi moglo i najprostiju krim-analizu izdržati i radi kojeg bi svaki student pao na ispitu iz kriminalistike.

Bacao dasa bombu iz kućice od blata i ćerpiča, koja nije za stanovanje na brisanom brostoru, na širem i većem snimku nema nijedan krater (od bombe ) okolo kuće, nijedno staklo na kućici nije ni naprslo, nijdan komad crepa nije pomjeren.
A ubijeni vođa terorista bio namjerno pušten iz zatvora u NP (zaboravih iz koje li stranke bijaše upravnik zatvora - na vrh mi jezika ) , niko zbog toga nije odgovarao (! ), pa nađen i priveden, pa naprasno (sa lisicama na rukama ? ) "pobjegao" pa ga našli, pa on gađao bombom, pa ubijen.
Kakav scenario? Klinte, evo posla za tebe.

A na kojem se mjestu stvarno dogodio sukob neću da licitiram (nagađam ), jer me odbrana one grupe koja se oblačila kao vehabije za novac (200 do 250 Eura mjesečno ) i presretala i napadala mirne građane po gradu i vjernike koji se ne vladaju po njihovim kanonima, napadala na džamije i imame, savršeno ne interesuje.

Ni oni sami nijesu se branili korišćenjem zakona, nego vjere, željeli su da budu mučenici - pa eto im.
Mnogo je veći problem po društvo to što odmazda (zatvorska kazna ) na takve rijetko deluje.

Bulazne (i ovđe ) neka gospoda kako muftija Zukorlić nije na vrijeme i nije dovoljno "oštro" osudio "vehabije", a upravo prva akcija državnih organa započela je tek poslije njegovog javnog obraćanja policiji.
Svi oni koji poslije izricanja sudske presude, imaju svoju dopunsku (naknadnu ) presudu (bilo kome ) ustvari ne priznaju sud države.

Da ne pomislite slučajno da sam ovo napisao da utičem na vas da moje tekstove ne čitate sa predrasudama i predubeđenjima.
Nastavite, i evo bez ičijeg ovlašćenja jedan selam alejkum iz oklevetanog sela Gornja Trnava, sela koje nije krilo nikakve teroriste.
veronika_kojen veronika_kojen 13:19 25.02.2011

Re: preciznosti radi

Bolje je bilo da ga nijesu ni pisali (objavili ).


Da, bolje da su pustili bivše zukorlićeve jarane da pobiju nevine gradjane Srbije.
Biljana 77 Biljana 77 13:33 25.02.2011

Re: preciznosti radi

Smiješna "policajka"

Gospodine Sentinel ja se Vama nikada nisam obratila nikakvom ličnom kvalifikacijom. To što vi mislite da Vam anonimnost, ili godine ili lično (ne)vaspitanje dozvoljavaju da lepite ljudima kvalifikacije (od kojih je ova meni najbenignija i najnebuloznija do sada) fašista, nacista, desničara, raznoraznih SS i sl. titula je Vaš lični problem. Ja Vas molim da u daljoj komunikaciji sa mnom, prostojnosti radi, izbegavate bilo kakvo lično obraćanje. Komentarišite komentar, a ne mene.

Biljana Filipović Nešić
master.dragi master.dragi 13:47 25.02.2011

Re: preciznosti radi

Bacao dasa bombu iz kućice od blata i ćerpiča, koja nije za stanovanje na brisanom brostoru, na širem i većem snimku nema nijedan krater (od bombe ) okolo kuće, nijedno staklo na kućici nije ni naprslo, nijdan komad crepa nije pomjeren.


ehehehe, kako kucica od blata i cerpica a ima crep, zasto bi prozori popucali ako je bombu bacio iz kuce, dakle dalje od kuce, crep bi se pomerio i stakla popucala da je bomba bacena na kucu, a ne iz nje...

nego, nijesi li ti onaj junak sto su mu zlikovci tri puta spaljivali istu kucu do temelja i nikako nisu mogli da je spale, ka da su je pravili u azbestnom naselju...

Nastavite, i evo bez ičijeg ovlašćenja jedan selam alejkum iz oklevetanog sela Gornja Trnava, sela koje nije krilo nikakve teroriste.

WE ALEJKUMUS-SELAM WE RAHMETULLAJI WE BEREKATUHU
sentinel26 sentinel26 00:02 26.02.2011

Re: preciznosti radi

Biljana 77
Smiješna "policajka"

Gospodine Sentinel ja se Vama nikada nisam obratila nikakvom ličnom kvalifikacijom. To što vi mislite da Vam anonimnost, ili godine ili lično (ne)vaspitanje dozvoljavaju da lepite ljudima kvalifikacije (od kojih je ova meni najbenignija i najnebuloznija do sada) fašista, nacista, desničara, raznoraznih SS i sl. titula je Vaš lični problem. Ja Vas molim da u daljoj komunikaciji sa mnom, prostojnosti radi, izbegavate bilo kakvo lično obraćanje. Komentarišite komentar, a ne mene.
Biljana Filipović Nešić

Gospođo Biljana Filipović Nešić, nijedan vaš prethodni komentar na ovom blogu nijesam kritikovao ni hvalio.

Ja sam se našalio na račun komentara vaše istomišljenice i njenoj priči o nađenim "djelovima" bombi, kao da se bombe prave u kućnoj izradi, vi nijeste ispravljali - demantovali njenu grešku nego ste na moj tekst napisali repliku sa linkom (na tekst Politike i slikom na kojoj je isječen najvažniji dio okoline kućice sa mjesta događaja ), iako ja nijesam kriv za taj njen promašaj.
Zašto taj link nijeste stavili na njen tekst ? Ja se ne bih ni javljao.

Vaša namjera jeste smiješna (imam pravo da je smatram i zlonamjernom ) pa ostajem pri toj riječi, a riječ "policajka" sam stavio pod navodnike tako da nemate pravo da skačete bez prethodne provjere da li imamo isto tumačenje navodnika.
Što se tiče ovih drugih pobrojanih atributa ne vidim ni kontekst ni svrhu njihovog nabrajanja.

Bilo bi interesantno da objasnite blogerima kakve veze ima ta bomba sa Aidom Ćorović ili Muamerom Zukorlićem ?

Biti policajac je časno zanimanje.

*************************************

To je bilo o posljedicama, a sad nešto o uzrocima.
veronika_kojen
Bolje je bilo da ga nijesu ni pisali (objavili ).

Da, bolje da su pustili bivše zukorlićeve jarane da pobiju nevine gradjane Srbije.

Vaše drsko podmetanje koje prevazilazi sve granice zaslužuje odgovor koji ja ne mogu da vam ovđe napišem.

Moja konstatacija se odnosi na sadržinu saopštenja a ne na akciju policije i drugih organa bezbjednosti.

Insinuacija kojom želite da mi imputirate vaš stav dostojan Dorćolskog saluna me ne može ućutkati, bilo je i žešćih od vas.

Na sajtu koji ste linkovali nalazi se slika (pravljena za "novine" ) sa koje je isječen najvažniji dio okoline na kojem treba da postoje neki tragovi, kao i deo na kojem je snimljen leš ubijenog. Iz kuće bacana bomba a vrata i prozor zatvoreni.

Neko je odgovoran što je apsolutno nepotrebno ugrožen život policajca prilikom izvođenja akcije, kao i onaj koji je Prentića pustio iz zatvora (čije "jarane" niko ne proziva pošto se ne prezivaju Zukorlić ), ovakvo saopštenje moguće služi i tome da se to zaboravi.

Samo u najcrnjim mrziteljskim primislima može neko da kaže da su to Zukorlićevi jarani, kada se zna da su mu prijetili (dio optužnice i presude se odnosi i na to ) pokušali nasiljem da upadnu i zauzmu džamiju i kada i država i svi tamo znaju da su vahabisti najljući neprijatelji Islamske zajednice u Srbiji sa sjedištem u Novom Pazaru.

Odakle znate da su "bivši" jarani, samo je jedan poginuo ostali jesu u zatvoru ali su živi ?
Ja vjerujem da ne postoji granica ispod koje vi sa svojom zlobom ne možete da siđete ali neka to vidi još neko.
freehand freehand 00:48 26.02.2011

Re: preciznosti radi

Šjenti, živ bio - šta ti je "Dorćolski salun", živ nisam ako ne saznam!
maksa83 maksa83 10:37 26.02.2011

Re: preciznosti radi

Šjenti, živ bio - šta ti je "Dorćolski salun", živ nisam ako ne saznam!

Najbliže tome što mi pada na pameti bi bili Gaučosi u Dunavskoj (nikad bio, samo znam da postoji), ali bemliga, mislim da senilan26 pokušava da implicira neko loše i prljavo mesto na kome bi osoba kao što je Biljana Filipović Nešić najprirodnije obitavala, iskazujući tako svoje zgražavanje nad osobom, posredno - preko tog fiktivnog mesta.

(zanemarićemo ovaj put elementarnu nepismenost, tj. da se sve na -ski, -čki, itd. piše malim slovom, tj. da je pravilno dorČolski. Otpišimo to na ime epskog afekta.)
freehand freehand 10:49 26.02.2011

Re: preciznosti radi

maksa83
Šjenti, živ bio - šta ti je "Dorćolski salun", živ nisam ako ne saznam!

Najbliže tome što mi pada na pameti bi bili Gaučosi u Dunavskoj (nikad bio, samo znam da postoji), ali bemliga, mislim da senilan26 pokušava da implicira neko loše i prljavo mesto na kome bi osoba kao što je Biljana Filipović Nešić najprirodnije obitavala, iskazujući tako svoje zgražavanje nad osobom, posredno - preko tog fiktivnog mesta.

(zanemarićemo ovaj put elementarnu nepismenost, tj. da se sve na -ski, -čki, itd. piše malim slovom, tj. da je pravilno dorČolski)

Čekaj, Makso.
To bi bilo neko kaubojsko mesto na kome se održavaju klerofašistički skupovi i na kome se praktikuju književne večeri Gedže, Rista, Matije i kompanije sasve izvođenjem egzorcizma i negiranjem postojanja izvesnih slova i glasova, jezika, nacije i ekološke države?!
Misliš da je to - to?! I to na DorČolu?
maksa83 maksa83 11:43 26.02.2011

Re: preciznosti radi

To bi bilo neko kaubojsko mesto na kome se održavaju klerofašistički skupovi i na kome se praktikuju književne večeri Gedže, Rista, Matije i kompanije sasve izvođenjem egzorcizma i negiranjem postojanja izvesnih slova i glasova, jezika, nacije i ekološke države?!
Misliš da je to - to?! I to na DorČolu?

U-pra-vo si opisao svaki svakcijati ugostiteljski (i bilo koji drugi) objekat u Srbiji.

Postoji doduše jedna jedina Oaza sklada, čojstva i junaštva - kafe Galerija gde se okuplja fin svet i u jednom uzvišenom diskursu razmatra vektore mogućih budućnosti sa osvrtom na svijetle prošlosti (koje su negde drugde, a ne u ovoj blatnjavoj turskoj kasabi), gde u čelu skupa stoji Časna Starina - Kapičić Jovo, salt of the earth, ljudina, filozof, humanista i čovekoljubac u svakom smislu.



freehand freehand 12:15 26.02.2011

Re: preciznosti radi

maksa83
To bi bilo neko kaubojsko mesto na kome se održavaju klerofašistički skupovi i na kome se praktikuju književne večeri Gedže, Rista, Matije i kompanije sasve izvođenjem egzorcizma i negiranjem postojanja izvesnih slova i glasova, jezika, nacije i ekološke države?!
Misliš da je to - to?! I to na DorČolu?

U-pra-vo si opisao svaki svakcijati ugostiteljski (i bilo koji drugi) objekat u Srbiji.

Postoji doduše jedna jedina Oaza sklada, čojstva i junaštva - kafe Galerija gde se okuplja fin svet i u jednom uzvišenom diskursu razmatra vektore mogućih budućnosti sa osvrtom na svijetle prošlosti (koje su negde drugde, a ne u ovoj blatnjavoj turskoj kasabi), gde u čelu skupa stoji Časna Starina - Kapičić Jovo, salt of the earth, ljudina, filozof, humanista i čovekoljubac u svakom smislu.




Pa kuda ide onda ovaj svet, kuda ide Srbija, kuda ide naše ugostiteljstvo i kafanski život?!
Sad razumem otkud katastrofe, poplave, mrtve 'tice i žabe što padaju s' nebesa poštenom svetu u tanjir dok ruča u avliji!
Ali, dobra ti je i ova aniteza sa ovom Galerijom i klimaks-Revelation sa Sv. Jovom Mitraljescem.
Svaka čast, Makso, šta reći?
vojislav948 vojislav948 15:27 23.02.2011

verujem ali


sad vidim da joj moraju dodeliti policijsku zaštitu. Strašno.

Nije dobro za Srbiju što se broj građana, kojima se dodeljuje policijska zaštita, povećava. Zbog čega i zbog koga to danas, Aida i dosta građana Srbije ne mogu slobodno da se kreću u svom gradu, u svojoj državi. Ko je to negde nešto pogrešio u državi Srbiji i dozvolio da osionost, divljaštvo, grubost i razbojništvo uzmu tolikog maha, da pošteni i mirni građani ne mogu da dođu do daha. To nije ona Srbija koju ja volim i želim.
G r o f G r o f 17:33 23.02.2011

Aide!? Bež' tamo!

Meni su simpatične, i Aida Ćorović i Aida Rašljanin.
Jedna mlada i vatrena, druga malo starija i racionalnija.
Ali sa oštrim jezikom, obe.
Ipak Aidama bih dozvolio da rade upravo ono što rade, da diskutuju o modi, a talasanje osetljivog pitanja kao što je Sandžak, prepustio bih ozbiljnijim akterima.
Ovako je rešavano i Kosovsko pitanje...Pa...
Ubacivanje poslušnika koji nemaju podršku naroda u političke strukture manjnskih naroda već je oproban recept. Mislim da bi bilo lepo da se setimo da smo posle jela pripremljenog po njemu imali muku...žešću. Čak su nam amputirali jedan deo.
Ovo je isti recept.
Ako ga dragi političari izguraju do kraja imaćemo još jednu amputaciju.
Nevladina organizacija koju financira vlada...ma daj.
Za početak, bilo bi dobro da se precizno utvrdi sa kojim parama i iz kojih izvora se finansira NVO Aide Ćorović. Mislim da gradjani na to imaju pravo.
Zukorlić je pobedio na izborima, narod ga podržava i koji je problem da se sa njim razgovara. I slepac vidi da je to jedina opcija.
Ne, lakše je razgovarati sa Aidama i raspirivati vatru.
Super.
Posebno ako se setimo da su prošlu vatru gasili avioni NATOa.
Ubedjen sam da i policijska zaštita propraćena ovakom pažnjom medija spada u deo režirane igre drage nam vrhuške.

veronika_kojen veronika_kojen 17:35 23.02.2011

Re: Aide!? Bež' tamo!

G r o f

Ne, lakše je razgovarati sa Aidama i raspirivati vatru.



Jok, treba razgovarati sa zukorlićem koji kaže-goreće srbija. ne lupaj, leba ti...
veronika_kojen veronika_kojen 17:46 23.02.2011

Re: Aide!? Bež' tamo!

G r o f

Ipak Aidama bih dozvolio da rade upravo ono što rade, da diskutuju o modi



seksizam

G r o f

Za početak, bilo bi dobro da se precizno utvrdi sa kojim parama i iz kojih izvora se finansira NVO Aide Ćorović.



odakle se zukorlić finansira, to je daleko interesantnije (budući da si sam rekao da je aida u suštini beznačajna).

uostalom, nije aida ta koja živi u luksuzu i vozi se džipovima dok narod u np umire od gladi.
G r o f G r o f 17:55 23.02.2011

Re: Aide!? Bež' tamo!

treba razgovarati sa zukorlićem koji kaže-goreće srbija. ne lupaj, leba ti.


Treba razgovarati sa Tudjmanom koji bi nas najradje pobio. ne lupaj, leba ti.

To su bile reči moga oca posle jedne prepirke oko plana Z4.

odakle se zukorlić finansira,


Bilo bi logično da je kao vodja parije, na budžetu. Malo i on da omasti brk od kolubare.
veronika_kojen veronika_kojen 17:59 23.02.2011

Re: Aide!? Bež' tamo!

G r o f


Bilo bi logično da je kao vodja parije na budžetu. Malo i on da onasti brk od kolubare.


Čovek koji otvoreno kaže da neće terati srpsku decu na muslimanske praznike kad sandjak bude nezavisan?

jel ga za to plaćamo?

i super je što mu plaćamo džipove dok ljudi na jugu srbije seku sebi prste...

p.s. to lamentiranje nad krajinom ti ne pristaje. nisi ti taj tip, g r o f e.
G r o f G r o f 20:58 23.02.2011

Re: Aide!? Bež' tamo!

super je što mu plaćamo džipove dok ljudi na jugu srbije seku sebi prste..


Ništa nisi razumela. Neću da se družim sa tobom dok štiklom ne srušiš taj zid.
veronika_kojen veronika_kojen 21:03 23.02.2011

Re: Aide!? Bež' tamo!

G r o f

Ništa nisi razumela. Neću da se družim sa tobom dok štiklom ne srušiš taj zid.




Kad imaš noge kao ja, zidovi se ruše sami od sebe, grofe.
G r o f G r o f 21:25 23.02.2011

Re: Aide!? Bež' tamo!


Kad imaš noge kao ja, zidovi se ruše sami od sebe, grofe.





Ne izazivaj grešne misli. Jesi videla kako je Aida II smerna, plaha i nevina?
veronika_kojen veronika_kojen 21:33 23.02.2011

Re: Aide!? Bež' tamo!

G r o f

Kad imaš noge kao ja, zidovi se ruše sami od sebe, grofe.


Ne izazivaj grešne misli.




Kad sam ja to pokušala, zaboga, grofe?

Ti si prvi krenuo o mojim štiklama. A put od štikli do nogu i nije dalek. Ergo, ti si kriv, kralju.
Exitus Letalis Exitus Letalis 22:53 23.02.2011

Re: Aide!? Bež' tamo!

Bilo bi logično da je kao vodja parije, na budžetu. Malo i on da omasti brk od kolubare.

od privatnog univerziteta ima ogromne pare.
piše u nekom intervjuu oko 20 ili 30 miliona jura godišnje.
viš da imaju sponzore iz turske što dele aljinice, mahrame i druge
lepe poklone dobrovoljkama:)))

p.s. ko se ikada bavio "ženskim pismom" može da pretpostavi da sestra aida nije pisala ono nazovi pismo koje je objavljeno u danasu.
G r o f G r o f 23:15 23.02.2011

Re: Aide!? Bež' tamo!

od privatnog univerziteta ima ogromne pare.
piše u nekom intervjuu oko 20 ili 30 miliona jura godišnje.


Da je univerzitet tako profitabilan imao bi i Mišković jedan...hah.
To su verovatno pare od raznih mutljavina i donacija za "našu stvar".
Tu se ne razlikuje od ostalih političara.
Sve u svemu ipak je on bitan faktor i ne razumem Tadića i ekipu kad ignorišu tu činjenicu.
Isti osećaj za realnost kakav je imao Milošević.

Ulaženje u igru sa ženskim pismima samo je nastavak takvog osećaja za realnost.
sentinel26 sentinel26 16:36 24.02.2011

Mahsuz selam svim palikućama

veronika_kojen
Jok, treba razgovarati sa zukorlićem koji kaže-goreće srbija. ne lupaj, leba ti...

A zašto pišete neistine, pogače i somuna vam ?

Ne vjerujem da ne znate već namjerno sakatite njegovu izjavu (cilj opravdava sredstvo ).

Evo ja ću sada da potpišem onu njegovu izjavu.

Dakle, ako vi Veronika Koen hoćete da palite moj stan nemoj da mislite da neće gorjeti zgrada (u kojoj se on nalazi ).

Moj stan (kuća ) nije Bajrakli džamija.

Izvolite tužite me.

Pa kada vi (ili neki drugi piroman/ka ) odgovorite zašto hoćete da palite moj stan, ja ću vama kazati tačno šta ću da uradim da se požar malo proširi a vi koji imate silu ne dajte.

veronika_kojen veronika_kojen 16:50 24.02.2011

Re: Mahsuz selam svim palikućama

sentinel26
veronika_kojen
Jok, treba razgovarati sa zukorlićem koji kaže-goreće srbija. ne lupaj, leba ti...

A zašto pišete neistine, pogače i somuna vam ?



E, da ste rekli-cipiripija mi, zabrinula bih se. Ovako...

sentinel26


Evo ja ću sada da potpišem onu njegovu izjavu.

Dakle, ako vi Veronika Koen hoćete da palite moj stan nemoj da mislite da neće gorjeti zgrada (u kojoj se on nalazi ).


Kojen. Nego, da ja prenesem u celosti izjavu...

Muamer Zukorlić poručio da će, ukoliko se zapali Sandžak, goreti cela Srbija i dodao da su Bošnjaci konstitutivan narod. Od Tadića i Vlade traži dijalog i promenu Ustava.



Muftija Islamske zajednice u Srbiji traži nemoguće od Tadića i preti:

Goreće Srbija!

Zahtev za priznavanje Bošnjaka kao konstitutivnog naroda i pretnje koje je muftija Muamer Zukorlić uputio predsedniku Srbije Borisu Tadiću samo su uvod u radikalizaciju prilika u Sandžaku! Zukorlić je preksinoć poručio Tadiću da „stavi prst na čelo i okane se ćorava posla“...

- Igra se Sandžakom, ali nije moguće igrati se Sandžakom, a da se ne poigrava sa Srbijom. Država je kao zgrada u kojoj stanari mogu da se vole ili ne vole. Ukoliko većinski stanari odluče da zapale jedan stan, rizikuju da se upali cela zgrada. Zato se nije igrati vatrom. Ili će nam svima biti lepo ili će biti vatre do vrha. Samo naša kuća goreti neće - rekao je Zukorlić na slavlju posle formiranja Bošnjačkog nacionalnog veća, kojem državni organi ne priznaju legitimitet. Pre toga je, pred više hiljada Bošnjaka na trgu Isa-bega, pročitana deklaracija svebošnjačkog sabora, čiji prvi član glasi da su Bošnjaci konstitutivni narod u Srbiji.


Zukorlićev predstavnik za štampu ipak je daleko pomirljiviji od svog šefa.

- Angažovali smo lobističke grupe u Americi i Evropi, a jedan od ciljeva nam je da zbog kršenja naših verskih prava pokrenemo postupak pred Međunarodnim sudom u Strazburu. Što se tiče Bošnjačkog nacionalnog veća, žalićemo se Ustavnom sudu Srbije - otkriva Tandir.

Profesor Fakulteta bezbednosti Darko Trifunović kaže da Zukorlić „nastavlja politiku Alije Izetbegovića“.

- I Zukorlić kao da pokušava da pripoji muslimane iz Srbije Bosni. To je čovek koji ima naoružane ljude oko sebe koji tuku političke neistomišljenike. Činjenica je da se islam u Srbiji naglo vehabizuje i radikalizuje. Zukorlićeve izjave i širenje religijske netolerancije stvaraju klimu u kojoj je nasilje moguće. On treba da svoje probleme unutar islamske zajednice rešava civilizovanim dijalogom, a probleme koje ima u Srbiji da rešava kroz institucije, a ne pretnjama. On je obrazovan čovek i to može da uradi - kaže Trifunović.

Iz kabineta predsednika Tadića nismo dobili odgovor na bujicu optužbi i pretnji koje je na njegov račun uputio Zukorlić jer je predsednik juče bio u poseti Belgiji.


I plus ovo...

Bivši šef VBA: Muftija ima privatnu vojsku

Bivši načelnik Vojnobezbednosne agencije Momir Stojanović kaže da mu je još iz vremena dok je bio aktivan u službi poznato da je Zukorlić stao na stranu radikalnih elemenata.

- Dovoljno je samo njegovo nesuprotstavljanje vehabijskom pokretu. U početku su mu u leđa duvali i pokojni premijer Zoran Đinđić, a posle njega predsednik Boris Tadić, ali njegove ambicije su sada narasle i prešle u političke vode. Vidi se da pretenduje na to da bude verski i politički lider Bošnjaka i za to ima podršku Saudijske Arabije, iz čijih fondova se finansira. On ima bolje obezbeđenje nego predsednik Srbije, napravio je privatnu vojsku. Nažalost, ja očekujem radikalizaciju prilika u raško-polimskoj oblasti jer neće doći do kompromisa prilikom formiranja Bošnjačkog nacionalnog veća - kaže Stojanović.

Aligrudić: Zukorlića sledi mnogo ljudi!

Poslanik DSS-a Miloš Aligrudić smatra da zahtevi za priznavanje Bošnjaka za konstitutivni narod u Ustavu Srbije nisu realni.

- Zukorlića sledi veliki broj ljudi u Sandžaku i to zahteva da se uspostavi dijalog sa njim i ljudima koji nisu javno vidljivi, a stoje iza njega. S druge strane, mislim da je i predsednik Tadić svojom popustljivošću prema svim zahtevima sa Zapada, a naročito svojom potrebom da manipuliše voljom građana, pogotovo kad su u pitanju manjine, doprineo lošim odnosima - kaže Aligrudić.

„Tadiću, ne igraj se vatrom”

Poruka -Muamer Zukorlić, nosilac liste Bošnjačka kulturna zajednica na izborima za Nacionalne savete i glavni muftija Islamske zajednice u Srbiji, poručio je predsedniku Borisu Tadiću „da se ne igra vatrom“ jer „ili će nam svima biti lepo ili će biti vatre do vrha“.

- Igranje Sandžakom znači poigravanje sa ovim delom Srbije. Država je kao zgrada u kojoj stanari mogu da se vole ili ne vole. Ukoliko većinski stanari odluče da zapale jedan stan, rizikuju da se upali cela zgrada. Zato se nije igrati sa vatrom. Ili će nam svima biti lepo ili će biti vatre do vrha. Samo naša kuća goreti neće - rekao je Zukorlić na skupu nazvanom Svečani zbor Bošnjaka održanom u sredu uveče na centralnom trgu u Novom Pazaru.
49 41 49 41 16:54 24.02.2011

Re: Aide!? Bež' tamo!

veronika_kojen
G r o f

Kad imaš noge kao ja, zidovi se ruše sami od sebe, grofe.


Ne izazivaj grešne misli.




Kad sam ja to pokušala, zaboga, grofe?

Ti si prvi krenuo o mojim štiklama. A put od štikli do nogu i nije dalek. Ergo, ti si kriv, kralju.


Znaci ja sam bio centralista?!?

Ziv covek celog zivota uci.
sentinel26 sentinel26 17:29 24.02.2011

Re: Mahsuz selam svim palikućama

veronika_kojen
sentinel26
veronika_kojen
Jok, treba razgovarati sa zukorlićem koji kaže-goreće srbija. ne lupaj, leba ti...
A zašto pišete neistine, pogače i somuna vam ?

E, da ste rekli-cipiripija mi, zabrinula bih se. Ovako...
sentinel26

Evo ja ću sada da potpišem onu njegovu izjavu.
Dakle, ako vi Veronika Koen hoćete da palite moj stan nemoj da mislite da neće gorjeti zgrada (u kojoj se on nalazi ).

Kojen. Nego, da ja prenesem u celosti izjavu...
Muamer Zukorlić poručio da će, ukoliko se zapali Sandžak, goreti cela Srbija i dodao da su Bošnjaci konstitutivan narod. Od Tadića i Vlade traži dijalog i promenu Ustava.
Muftija Islamske zajednice u Srbiji traži nemoguće od Tadića i preti:
Goreće Srbija!
Zahtev za priznavanje Bošnjaka kao konstitutivnog naroda i pretnje koje je muftija Muamer Zukorlić uputio predsedniku Srbije Borisu Tadiću samo su uvod u radikalizaciju prilika u Sandžaku! Zukorlić je preksinoć poručio Tadiću da „stavi prst na čelo i okane se ćorava posla“...
- Igra se Sandžakom, ali nije moguće igrati se Sandžakom, a da se ne poigrava sa Srbijom. Država je kao zgrada u kojoj stanari mogu da se vole ili ne vole. Ukoliko većinski stanari odluče da zapale jedan stan, rizikuju da se upali cela zgrada. Zato se nije igrati vatrom. Ili će nam svima biti lepo ili će biti vatre do vrha. Samo naša kuća goreti neće - rekao je Zukorlić na slavlju posle formiranja Bošnjačkog nacionalnog veća, kojem državni organi ne priznaju legitimitet. Pre toga je, pred više hiljada Bošnjaka na trgu Isa-bega, pročitana deklaracija svebošnjačkog sabora, čiji prvi član glasi da su Bošnjaci konstitutivni narod u Srbiji.
Zukorlićev predstavnik za štampu ipak je daleko pomirljiviji od svog šefa.
- Angažovali smo lobističke grupe u Americi i Evropi, a jedan od ciljeva nam je da zbog kršenja naših verskih prava pokrenemo postupak pred Međunarodnim sudom u Strazburu. Što se tiče Bošnjačkog nacionalnog veća, žalićemo se Ustavnom sudu Srbije - otkriva Tandir.
Profesor Fakulteta bezbednosti Darko Trifunović kaže da Zukorlić „nastavlja politiku Alije Izetbegovića“.
- I Zukorlić kao da pokušava da pripoji muslimane iz Srbije Bosni. To je čovek koji ima naoružane ljude oko sebe koji tuku političke neistomišljenike. Činjenica je da se islam u Srbiji naglo vehabizuje i radikalizuje. Zukorlićeve izjave i širenje religijske netolerancije stvaraju klimu u kojoj je nasilje moguće. On treba da svoje probleme unutar islamske zajednice rešava civilizovanim dijalogom, a probleme koje ima u Srbiji da rešava kroz institucije, a ne pretnjama. On je obrazovan čovek i to može da uradi - kaže Trifunović.
Iz kabineta predsednika Tadića nismo dobili odgovor na bujicu optužbi i pretnji koje je na njegov račun uputio Zukorlić jer je predsednik juče bio u poseti Belgiji.

I plus ovo...
Bivši šef VBA: Muftija ima privatnu vojsku
Bivši načelnik Vojnobezbednosne agencije Momir Stojanović kaže da mu je još iz vremena dok je bio aktivan u službi poznato da je Zukorlić stao na stranu radikalnih elemenata.
- Dovoljno je samo njegovo nesuprotstavljanje vehabijskom pokretu. U početku su mu u leđa duvali i pokojni premijer Zoran Đinđić, a posle njega predsednik Boris Tadić, ali njegove ambicije su sada narasle i prešle u političke vode. Vidi se da pretenduje na to da bude verski i politički lider Bošnjaka i za to ima podršku Saudijske Arabije, iz čijih fondova se finansira. On ima bolje obezbeđenje nego predsednik Srbije, napravio je privatnu vojsku. Nažalost, ja očekujem radikalizaciju prilika u raško-polimskoj oblasti jer neće doći do kompromisa prilikom formiranja Bošnjačkog nacionalnog veća - kaže Stojanović.
Aligrudić: Zukorlića sledi mnogo ljudi!
Poslanik DSS-a Miloš Aligrudić smatra da zahtevi za priznavanje Bošnjaka za konstitutivni narod u Ustavu Srbije nisu realni.
- Zukorlića sledi veliki broj ljudi u Sandžaku i to zahteva da se uspostavi dijalog sa njim i ljudima koji nisu javno vidljivi, a stoje iza njega. S druge strane, mislim da je i predsednik Tadić svojom popustljivošću prema svim zahtevima sa Zapada, a naročito svojom potrebom da manipuliše voljom građana, pogotovo kad su u pitanju manjine, doprineo lošim odnosima - kaže Aligrudić.
„Tadiću, ne igraj se vatrom”
Poruka -Muamer Zukorlić, nosilac liste Bošnjačka kulturna zajednica na izborima za Nacionalne savete i glavni muftija Islamske zajednice u Srbiji, poručio je predsedniku Borisu Tadiću „da se ne igra vatrom“ jer „ili će nam svima biti lepo ili će biti vatre do vrha“.
- Igranje Sandžakom znači poigravanje sa ovim delom Srbije. Država je kao zgrada u kojoj stanari mogu da se vole ili ne vole. Ukoliko većinski stanari odluče da zapale jedan stan, rizikuju da se upali cela zgrada. Zato se nije igrati sa vatrom. Ili će nam svima biti lepo ili će biti vatre do vrha. Samo naša kuća goreti neće - rekao je Zukorlić na skupu nazvanom Svečani zbor Bošnjaka održanom u sredu uveče na centralnom trgu u Novom Pazaru.

Svaka vam čast !
Pogriješio sam, nijeste vi amater podmetač, vi ste ipak profesionalac.

Pa možete odmah da pođete za urednika u Blicu, DanaSu, Kuriru i sl.

Iz kojih novina (sajta ) ste prepisali ovaj tekst ?
Količina nadrobljenih laži i podmetanja govori o piscima teksta i davaocima izjava a ne o Zukorčliću
Interesantno je čuti zašto je nemoguć dijalog i zašto je nemoguće priznati rezultate izbora?

Ja sam čuo originalni tonski snimak Zukorlićeve izjave a tekstove "kaki" boje u novinama ne čitam tako da ste tu u veeeelikoj prednosti.

Ako bilo ko traži neku konstitutivnost, neka traži, njegovo pravo, ali niđe ne piše da mu se mora dati (odobriti ).
I Srbi (uz Tadićevu podršku ) traže konstitutivnost u nekim državama, a ne mogu da je dobiju ni na Kosovu.

A vi i dalje kukavički izbjegavate da odgovorite - zašto neko hoće da pali nečiji stan (kuću ) ?

Ili možda mislite da tamo niko ne zna šta je uzrok a šta posljedica ?

Sa onima kojima su mišljenja Stojanovića i Aligrudića (koji nijesu ni boravili u N.Pazaru ) relevantna nemam namjeru da se družim, jer su oba mišljenja pozajmljena iz Dorćolskog saluna.

Pripadnik Stojanovićeve vojske (službe ) i istovremeno član i narodni poslanik Aligrudićeve stranke (u ulozi vojnog istražnog sudije ) pokušao je da sakrije (i uništi dokaz ) zločin nad grupom nemoćnih i nenaoružanih izbjeglica sa Kosova i jednom mještankom, Bošnjakinjom (presječena rafalom ) u Kaluđerskom Lazu 1999.godine.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana