Društvo

zadovoljstvo

antioksidant RSS / 07.03.2011. u 12:52

da krenemo od početka: ministar bivši, poslanik budući je rekao da je vlada puna poltrona i da se odluke donose na drugom mestu. to je kap koja je (zvanično) prelila čašu. ministar prvi je (figurativno) lupio šakom u sto i rekao - dosta.

predstava je počela. rekonstrukcija nekonstruisanog.

kao i svaka loša predstava i ova se igrala iza kulisa. ko je s kim i kako pregovarao ostalo je nejasno. projektni zadatak je izgleda bio - što manje promeniti a pravilo da svaka partija samostalno caruje u svom resoru je zadržano.

dinkićeva interesna grupa ni u kom slučaju nije pristala da joj se smanji uticaj na privredu (mada su pljuštale ostavke iz duboko ličnih (tomica večiti - kad će ponovo za ministra), moralnih (kalanović na ivici suza - "ja s dinkićem radim 10 godina pa valjda ga ja znam") i pragmatičnih razloga.

ostale stranke su se našle u nebranom grožđu da rekonstrukcije i spajanja vrše unutar sopstvenog atara (pa je tako postojala i verovatnoća da se spoje i ministarstva obrazovanja i unutrašnjih poslova). nije da ih žalim - sami su hteli dinkića za partnera a ni sad ne umeju da ga se otresu (vlast je čudna droga).

posledice "rekonstrukcije" se sa aspekta dinkićeve interesne grupacije (sada poznatije kao ups) su mizerno pozitivne (pojačana je pozicija lajanja sa strane kako vlast ništa ne valja a zadržane su sve poluge moći nad onemoćalom (nepostojećom?) srpskom privredom).

mastodont ministarstvo (privrede, regionalnog razvoja, turizma i međunarodne trgovine) uzima (po navodima medija) dosadašnji državni sekretar ćirić. pitanje je: da li će ćirić samostalno donositi odluke ili će biti poltron na koga će uticati centri moći van vlade? (izraz poltron koristim zbog dinkića razume se).

ako je ovo drugo kako će dinkić biti zadovoljan? (da li to znači da njemu samo poltronstvo nije smetalo već je imao zameke na određene poltrone koje je bio rad da zameni svojim?)

a ako je ovo prvo i ako je prvo i ako ćirić bude samostalan - da li ima ikog ko će poverovati da će dinkić biti zadovoljan?

 

 



Komentari (54)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

antioksidant antioksidant 12:53 07.03.2011

.

Welcome to where time stands still
no one leaves and no one will
Moon is full, never seems to change
just labeled mentally deranged
Dream the same thing every night
I see our freedom in my sight
No locked doors, No windows barred
No things to make my brain seem scarred

Sleep my friend and you will see
that dream is my reality
They keep me locked up in this cage
can't they see it's why my brain says Rage
Sanitarium, leave me be
Sanitarium, just leave me alone

Build my fear of what's out there
and cannot breathe the open air
Whisper things into my brain
assuring me that I'm insane
They think our heads are in their hands
but violent use brings violent plans
Keep him tied, it makes him well
he's getting better, can't you tell?

No more can they keep us in
Listen,we will win
They see it right, they see it well
but they think this saves us from our well!
Sanitarium, leave me be
Sanitarium, just leave me alone
Sanitarium, just leave me alone

Fear of living on
natives getting restless now
Mutiny in the air
got some death to do
Mirror stares back hard
Kill it's such a friendly word
seems the only way
for reaching out again.
Bili Piton Bili Piton 13:00 07.03.2011

Re: .


što manje promeniti


Ideja vodilja, već duuuugo.
dragan7557 dragan7557 13:40 07.03.2011

Re: .

pravilo da svaka partija samostalno caruje u svom resoru je zadržano.

A šta s' ti 'teo? Da caruje u TUĐEM? E, neće moći.

Dobar ti blog.

cerski
antioksidant antioksidant 12:59 07.03.2011

RIP Clifford Lee

AlexDunja AlexDunja 13:02 07.03.2011

...

oni su tako dosadni...

čak, više od metalike
antioksidant antioksidant 13:04 07.03.2011

Re: ...

čak, više od metalike


evo samo jedna polovina metalike za početak
mirelarado mirelarado 13:14 07.03.2011

Re: ...

(vlast je čudna droga)


Кажу и да је најјача. Ови о којима пишеш својим поступцима то потврђују.
Bili Piton Bili Piton 13:29 07.03.2011

Re: ...



Najsladja je mala vlast (ona koju recimo ima Mica ubica)
Biljana 77 Biljana 77 13:38 07.03.2011

Re: ...

oni su tako dosadni...

čak, više od metalike






antioksidant antioksidant 13:42 07.03.2011

Re: ...

Najsladja je mala vlast (ona koju recimo ima Mica ubica)

bili je krajnje britanski došao do rešenja koje zadovoljava sve - dinkića ne neki šalter pa nek traži zalutalima obrazac f1p...
on srećan - imao bi najslađu vlast
mi srećni - rasteretili bi smo privredu onog zbog kog bi kejnz postao ekonomski liberal (dinkićeva tumačenja kejnza su kejnzova najbolja kritika)
Biljana 77 Biljana 77 13:47 07.03.2011

Re: ...

dinkića ne neki šalter pa nek traži zalutalima obrazac f1p...
on srećan - imao bi najslađu vlast

Ne, ne... on treba da bude onaj što naplaćuje taksu na narečeni obrazac .. Ah, te radosti...
tsunade tsunade 17:16 07.03.2011

Re: ...

Najsladja je mala vlast (ona koju recimo ima Mica ubica)


da, da, da.... najsladja jer je totalno razobručena.

dinkićeva interesna grupa ni u kom slučaju nije pristala da joj se smanji uticaj na privredu


zasto bi? and what difference does it make? sta, kao demokrate to bolje rade od dinkicha? teshko, premda je naravno i dinkich totalno somnabulan.

eto, kladim se da je u ex vladi mladja jedini imao koliko, toliko pokretljive spermatozoide, npr.
docsumann docsumann 17:16 07.03.2011

Re: ...


Wherever I May Roam


antioksidant antioksidant 19:59 07.03.2011

Re: ...

sta, kao demokrate to bolje rade od dinkicha?

a tek nikolić što je bolji od demokrata....
tsunade tsunade 20:15 07.03.2011

Re: ...

pa demokrate su se pokazale kao TOLIKO lose, da je onom narednom ko kreće od tako niske osnovice svaki pomak bonus... tako da, da i to je moguće, na zalost...
antioksidant antioksidant 20:57 07.03.2011

Re: ...

pa demokrate su se pokazale kao TOLIKO lose,

pogledaj spisak sadasnjih ministarstava pa reci ko koliko upravlja privredom

demokrate (tj predsednik demokrata) se pokazao toliko lose prvenstveno u upravlajnju strankom i poklanjanju cetvrtine svojih mandata ...

ali


...nije da ih žalim - sami su hteli dinkića za partnera a ni sad ne umeju da ga se otresu (vlast je čudna droga).
tsunade tsunade 21:25 07.03.2011

Re: ...

pogledaj spisak sadasnjih ministarstava pa reci ko koliko upravlja privredom


chuti dobro je. moglo je da im padne na pamet da ortopeda dulicha postave za ministra finansija or something. premda se prica da nije bio dovoljno nesposoban u dva resora koja tranutno kontrolise, nego treba da mu se doda jos jedan (rudarstvo) e kako bi demonstrirao svu tu nesposobnost i neznanje u punom kapacitetu.

dakle, kad smo kod demokrata:

deltosavljevic - sta rechi a ne zaplakati?
dragin - plitak potok, tuga pregolema
dulic (prostorno planiranje prvorazredna povezanost s privredom) - duplo golo
mirko cvetkovic - kukala nam majka

pazi, savrseno me zabole za dinkicha i za sve njih skupa. ali dinkich, uz onog djilasa jedini pokazuje nekakve, kakve takve, znake zivota. ostale demokrate, svi do jednog, kao da su izasli iz filma "mrtav covek hoda" u reziji vojislava kostunice. za mene, kao nekog ko je nekad glasao za tu opciju, preveliko je to suocavanje sa istinom... fuj svih fujova ever.


seceranac seceranac 23:00 07.03.2011

Re: ...

pogledaj spisak sadasnjih ministarstava pa reci ko koliko upravlja privredom


Miskovic 50%, kostic 20%, drakulic 10%,ostali 20%
antioksidant antioksidant 07:48 08.03.2011

Re: ...

ali dinkich, uz onog djilasa jedini pokazuje nekakve, kakve takve, znake zivota.

ako ti je nekontrolisana ambicija kriterijum za pozitivno ocenjivanje...
savrseno me zabole za dinkicha

dobro to kriješ
za mene, kao nekog ko je nekad glasao za tu opciju

milioni su izgleda glasali za tu opciju nekada (a na demonstracijama 5.og oktobra je bilo 22 miliona ljudi)... ne znam samo kako se ta silna podrska nikada nije videla na izborima?
fuj svih fujova ever
važno da je dinkić energičan
antioksidant antioksidant 07:48 08.03.2011

Re: ...

seceranac
pogledaj spisak sadasnjih ministarstava pa reci ko koliko upravlja privredom


Miskovic 50%, kostic 20%, drakulic 10%,ostali 20%


savršeno
tsunade tsunade 09:03 08.03.2011

Re: ...

ako ti je nekontrolisana ambicija kriterijum za pozitivno ocenjivanje...


ne. ali mi je deficit svake zdrave ambicije kriterijum za negativno ocenjivanje.

dobro to kriješ


bez ikakvog napora...

milioni su izgleda glasali za tu opciju nekada (a na demonstracijama 5.og oktobra je bilo 22 miliona ljudi)... ne znam samo kako se ta silna podrska nikada nije videla na izborima?


sila moje podrske nije bila dovoljna...

važno da je dinkić energičan


mislis? kome (je vazno)?
antioksidant antioksidant 09:08 08.03.2011

Re: ...

mislis? kome (je vazno)?

njemu naravno a pretpostavljam i onima koji ga (bar delimično) pozitivno ocenjuju - jer drugih razloga za pozitivnu ocenu nema (osim naravno vezanosti sudbina - kao kalanović na primer)
ne. ali mi je deficit svake zdrave ambicije kriterijum za negativno ocenjivanje.

niko tamo nema negativnih ambicija (dinkić prednjači u nedostatku kontrole i bezobzirnoj želji da sruši sve u čemu ne pronalazi zadovoljavajuće mesto za sebe)
sila moje podrske nije bila dovoljna...
nadajmo se da ni sila nedostatka tvoje podrške sada neće biti dovoljna... još 4 godine sa dinkićem ne bi preživela ni nemačka privreda
bez ikakvog napora...
ipak se nazire... po malo
tsunade tsunade 09:41 08.03.2011

Re: ...

još 4 godine sa dinkićem ne bi preživela ni nemačka privreda


mozda. however, sa ovako rekonstruisanom cvetkovichevom vladom realna je opasnost da bi i nemacka kljoknula pre isteka tekuche godine.
antioksidant antioksidant 09:50 08.03.2011

Re: ...


mozda. however, sa ovako rekonstruisanom cvetkovichevom vladom realna je opasnost da bi i nemacka kljoknula pre isteka tekuche godine.

......................
.....
projektni zadatak je izgleda bio - što manje promeniti a pravilo da svaka partija samostalno caruje u svom resoru je zadržano....
tsunade tsunade 10:04 08.03.2011

Re: ...

meni bilo najinteresantnije objasnjenje zasto je otisla dijana dragutinovich (koja je takodje sacuvaj boze isakloni)
naime, cvetkovic veli da je ona kao i svi dobro radila "ali da se vlada nalazi u poslednjoj godini mandata kada je potrebno sprovesti aktivnosti" bla, bla, bla... pa tek onako usput pomenu "ubacivanje razvojne komponente" u budzet...

znaci kasa mora da se maximalno otvori and ojadi pred izbore a posle ko ziv ko mrtav...
antioksidant antioksidant 10:11 08.03.2011

Re: ...

tsunade
meni bilo najinteresantnije objasnjenje zasto je otisla dijana dragutinovich (koja je takodje sacuvaj boze isakloni)
naime, cvetkovic veli da je ona kao i svi dobro radila "ali da se vlada nalazi u poslednjoj godini mandata kada je potrebno sprovesti aktivnosti" bla, bla, bla... pa tek onako usput pomenu "ubacivanje razvojne komponente" u budzet...

znaci kasa mora da se maximalno otvori and ojadi pred izbore a posle ko ziv ko mrtav...

mislim da gresis
dijana nije bila u stanju da sprovede smislenu poresku reformu (i to ne samo zbog stranackih interesa koje nije umela da zadovolji vec zbog predloga koji se ni matematicki ne uklapaju do kraja). istovremeno - ona je vise bila dinkicev elemenat u ministarstvu finansija nego ds-ov (iako ju je ds formalno predlozio (kao nestranacku licnost) ona je ipak bivsi dinkicev viceguverner).
a i red je da cvetkovic nesto radi (posto kao premijer samo figurira - bar takav utisak ostavlja) pa neka ga u ministarstvu finansija
meni je inace jako zanimljiva novina da ce premijer mmoci da menja ministre bez odluke parlamenta (ima najava za tako nesto). ne znam kako ce to funkcionisati sa dinkicevim pulenima
tsunade tsunade 10:20 08.03.2011

Re: ...

pazi, videchemo... dinkichu treba vreme, fakat, tako da neche talasati jos neko vreme. cvetkovic odlucuje samo u uslovima snaznog pritiska i pod prinudom, tako da je i to win win situacija. dragutinovicka je bila bledi aparatcik koja je pokusavala (tako mi se cini) da radi by the rules, sto se ekonomije tice ali to nije ovde moguche jer se ovde deo posla radi na stolu deo pod stolom... taj drugi deo nije znala da hendluje. ja se radujem makar i ovakvoj rekontrukciji jer su izbori katastrofalna varijanta i s aspekta buducheg rezultata (kakav god on bio) i s aspekta kampanje koja kad krene nista drugo ne postoji (a neki od nas rade i neke poslove)... inace bih, suprotno dole negde pomenutom predlogu, srbima ukinula moguchnost izbora (pointless) i na narednim izborima to uverenje demonstrirachu vlastitim primerom
antioksidant antioksidant 10:26 08.03.2011

Re: ...

i na narednim izborima to uverenje demonstrirachu vlastitim primerom

AlexDunja AlexDunja 12:50 08.03.2011

Re: ...

njemu naravno a pretpostavljam i onima koji ga (bar delimično) pozitivno ocenjuju - jer drugih razloga za pozitivnu ocenu nema (osim naravno vezanosti sudbina - kao kalanović na primer)

:)))
kako li će da objasne najnovije
razdvajanje sudbina, gospodebože koji cirkus?!

sad nije ministarka nego potpredsednica.

ima li koga bezobzirnijih od njih???

i još stanković, uvek može prst u oko,
i uvek gore nego ranije.
antioksidant antioksidant 12:52 08.03.2011

Re: ...

sad nije ministarka nego potpredsednica.

visoko moralna osoba
(samo mi se čini da nam se definicije morala razlikuju)
AlexDunja AlexDunja 13:05 08.03.2011

Re: ...

visoko moralna osoba

dabre.

reče kad je podnosila ostavku.
bukvalno tim rečima: ja sam moralna osoba.
antioksidant antioksidant 13:07 08.03.2011

Re: ...

reče kad je podnosila ostavku.
bukvalno tim rečima: ja sam moralna osoba.

sa suzom u oku
AlexDunja AlexDunja 15:52 08.03.2011

Re: ...

direktno u lice. potvrda onoga što govoriš

tadić je najgori što to radi.
ja umem da budem gori!

što je najcrnje, mislim da postoje
ljudi koji će da mu se dive što je , kao, šmeker.
Rejlem Rejlem 13:33 07.03.2011

yeah

mastodont ministarstvo

docsumann docsumann 17:13 07.03.2011

Re: yeah

mastodont ministarstvo


bandina bandina 13:50 07.03.2011

anyways....

Da parafraziram legendu George Carlin-a, daj ljudima jedan dan u godini da glasaju, tek da imaju iluziju besmislenog izbora...
antioksidant antioksidant 13:52 07.03.2011

Re: anyways....

daj ljudima jedan dan u godini da glasaju

a i ti si za prevremene izbore?

(mnogo je to svake godine - da nam se ne osladi?)
bandina bandina 13:57 07.03.2011

Re: anyways....

Znam da vise necu da bijem put do ambasade i nazad... F**k it.
antioksidant antioksidant 14:00 07.03.2011

Re: anyways....

bandina
Znam da vise necu da bijem put do ambasade i nazad... F**k it.

ti glasaš u ambasadi?
zašto?
bandina bandina 15:56 07.03.2011

Re: anyways....

Zato sto zivim u stranoj zemlji.
antioksidant antioksidant 15:58 07.03.2011

Re: anyways....

bandina
Zato sto zivim u stranoj zemlji.
ako misliš da je to dovoljno dobar razlog... zakon je na tvojoj strani... zakon
bandina bandina 16:06 07.03.2011

Re: anyways....

...a ionako me uvek istraumiraju tamo...sa slikama Kopaonika iz 1975.
antioksidant antioksidant 16:11 07.03.2011

Re: anyways....

bandina
...a ionako me uvek istraumiraju tamo...sa slikama Kopaonika iz 1975.

hoće to
druga je to država
mislim to gde glasaš i za gde glasaš
eli.lacrosse eli.lacrosse 15:55 07.03.2011

ups

ups

Izgleda da svoje malicioznosti (na koje oboje imamo pravo) usmeravamo ka istome.
antioksidant antioksidant 15:56 07.03.2011

Re: ups

na koja oboje imamo pravo

eli.lacrosse eli.lacrosse 16:01 07.03.2011

Re: ups

na koja oboje imamo pravo



Ispravljena greškica!
Izgleda da svoje malicioznosti (na koje oboje imamo pravo) usmeravamo ka istome.

Imam obavezu prema domaćinu da sve bude tačno i precizno.
antioksidant antioksidant 16:09 07.03.2011

Re: ups

uf!
nisam se tome smejao
nisam toliki sitničar
eli.lacrosse eli.lacrosse 16:13 07.03.2011

Re: ups

uf!
nisam se tome smejao
nisam toliki sitničar

A, ko će to shvatiti…
Uglavnom, potpuno sam (i dalje) zbunjen!
(Evo, vidi ovo, povodom nepravednog i ničim izazvanog napada na mene. )
antioksidant antioksidant 16:18 07.03.2011

Re: ups

Uglavnom, potpuno sam (i dalje) zbunjen!
(Evo, vidi ovo, povodom nepravednog i ničim izazvanog napada na mene. )

objasniću vam kada se vidimo
nije potpuno neopravdan i potpuno neizazvan (napad - teška reč) a ja se izvinjavam zbog onog dela svoje reakcije podstaknutog ličnom nervozom i lošim danom
nadam se da to možemo (privremeno) ostaviti za sobom a kada se vidimo objasniću i ostatak uzroka (onaj deo koji nije toliko subjektivan)
eli.lacrosse eli.lacrosse 16:20 07.03.2011

Re: ups

Ok, ok. Složili smo se da na malicioznost imamo pravo.
antioksidant antioksidant 16:22 07.03.2011

Re: ups

Složili smo se da na malicioznost imamo pravo.

jedno od osnovnih ljudskih prava svakako
samo ga treba gajiti kao individualno zadovoljstvo
kolektivizacija može biti problematična
eli.lacrosse eli.lacrosse 16:29 07.03.2011

Re: ups

kolektivizacija može biti problematična

Naravno. Zato izbegavam upotrebu tog prava na taj način. Ali kad se jave istomišljenici (a ovde ih je većina)…

Evo jedne meni drage priče Somerseta Moma. Zove se "The Luncheon". Mislim da ja, ovde na blogu, poslednjih dva dana nalazim onakvo zadovoljstvo kakvo je našao i junak priče (i opisao u poslednjem pasusu).

Uživaj u priči (možda ti malo popravi loš dan).
mlekac mlekac 18:58 07.03.2011

Ova ideja

(pa je tako postojala i verovatnoća da se spoje i ministarstva obrazovanja i unutrašnjih poslova)

Mi je najzanimljivija!

Mislim da bi prosvetari to oberucke prihvatili!

Em bi, konacno, uterali malo discipline o obrazovne ustanove, em bi sledeci put, kad opet budu strajkovali, imali vise sanse da nesto i dobiju!

fedor18 fedor18 19:42 07.03.2011

Pa

i Sir Oliver se uvek predstavljao kao ministar za urbanizam i zubarstvo.Spajao je dva nespojiva,pa šta mu fali

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana