Društvo| Kultura| Politika| Sex

"Vešticonjušci" među nama

Biljana 77 RSS / 07.03.2011. u 16:37

IMG_4479.jpgKako je lako biti moralna gromada iz udobne blogerske fotelje i pljuvati ekran dok boje  postanu neprepoznatljive… divno nešto. Ali, šta ćemo mi, obični koji nismo dobacili do moralne superiornosti mnogocitiranog (a nažalost slabo čitanog) mudrog profesora etike ili nekog ovdašnjeg društvenog radnika i kandidata za fukcije, stranačkog ili NVO portparola, prvosveštenika... Šta ćemo mi koji nismo sigurni ni u jednu stranu priče, preispitujemo i trudimo se da prozremo sadašnji trenutak?

 

Ništa... jer to nije dovoljno moralno neupitno, nije dovoljno nacionalno osvešćeno, nije dovoljno antifašistički, nije dovoljno patriotski, nije dovoljno evropski, nije dovoljno provoborački (koja god da se borba vodila). 

 

Moralna se superiornost naravno najlakše postiže nadmenim naginjenjem nad prošlost, uz komentar – Eh, da sam ja... Podrazumeva se da je završetak rečenice neki natprirodno moralni gest u kojem subjekat ne žali sopstveni, a ni tuđi život. Sve je tako jednostavno. Grand gesture.. filmski.. To je tako lepo reći.  Ja bih...  I zaista tako jednostavno.

 

Ili nije?

 

Jer ja ne znam šta bih radila na mestu Žanke Stokić ili bilo kog mesara/krojača/učitelja u okupiranom Beogradu. Ne znam da li bih odabrala da ne pokušam da nasmejem/nahranim/obučem/naučim nekog kome su možda koliko juče odveli sestru od tetke u logor, streljali oca ili mu uzeli kuću i sve u kući... Jer ljudi žive i u najstrašnijim vremenima. I nije na nama da sudimo tim ljudima jer ne poznajemo ni približno ništa toliko strašno. Jedini koji im mogu suditi jesu njihovi savremenici, prema kojima su bili ljudi ili neljudi. Ako je moguće da im se sudi samo na osnovu toga. Ne i na osnovu toga jesu li im pobednici bili mili i simpatični. Jer to ne znači da su voleli gubitnike.

 

Ne znam ni da li je građanin Jovan Divjak kriv i odgovoran za strahotu koja se desila u Dobrovoljačkoj ulici.  Možda jeste, možda nije. Nije na meni. Ali otkazivati projekciju filma jer je pijani glumac obukao majcu za koju nije nužno morao znati ko je na njoj i optuživati ga za izdaju, malo je mnogo. Nismo baš toliko superiorni. Ili jesmo?

 

Da spaljujemo veštice zajedno? Da počnemo od glumaca? Zakleti, jedini i  pravi antifašisti bi mogli da ponesu slamu i lutku Mirjane Karanović koje je primila mrsku nagradu, a dokazane patriote neka donesu šibice i lutku Sergeja Trifunovića u inkriminišućoj majci?

 

(U međuvremenu gimnazijalci će kao i dosad da saznaju ko je Milan Nedić iz repriza Otpisanih.)

 

Nego pre nego što počnemo da slažemo drva za potpalu evo šta kažu ljudi.

 

Mirjana Karanović: - Ovo je najvažnija nagrada koju čovek može da dobije u svom životu. Ja imam duboko saosećanje za tu ženu jer lično smatram da sam najbolja na sceni, dok u privatnom životu često nisam baš tako dobra i ne dopadam se sebi. Na sceni ja mogu sve što u privatnom životu ne mogu ili me je sramota. Scena je prostor moje slobode, moje kraljevstvo i kad bi mi neko to oduzeo, ja bih strašno patila ....- Drago mi je što živim u vremenu da postojanje glumca na sceni ne može biti dovedeno u pitanje i zato se ja borim za to da glumci imaju slobodu da odluče kada će prestati da igraju. Bilo je neko vreme kada se govorilo da je sramota igrati na sceni dok se napolju dešavaju strašne stvari, mislim da baš onda glumci treba da igraju i moraju nešto da kažu sa scene jer je njihova reč najmoćnija.

 

Sergej Trifunović: - Jadno mi je da Srbiju od mene - prodane duše - brani neka individua koja nije izašla iz kruga linije lokalnog autobusa koji ordinira u kraju u kome živi, od mene koji sam rođen u Mostaru, kome je pola familije tamo poklano i o kojima jedino razmišljam u celokupnom ovom s****. Posle svega što su preživeli, ovakva glupost im ne treba, želeo bih samo da ih zaštitim od toga. Srbi vole da razapinju ljude zbog gluposti, a mnogo veći igrači im rade o glavama. Povraća mi se od toga da me ostrašćeni i neobrazovani likovi optužuju za izdaju. Postali smo luda, netolerantna, šovinistička, zadrta, zatrovana nacija. Postali smo sve ono što nismo bili.....Umesto, dakle, da se piše kako je jedan srpski film, prvi put prikazan u Mostaru, na hrvatskoj strani, u domu “Herceg Stjepan”, napunio tri sale po 700 ljudi, kako su Srbi, Hrvati, Muslimani došli da gledaju film koji, posle sto godina blata, promoviše nešto lepo u srpskom narodu, u kome se intonira himna “Bože pravde” i uprkos tome, ti ljudi frenetičnim aplauzom nagrađuju učesnike, kako su došli da nas gledaju i Blaž Slišković i Sead Kajtaz i lokalni biskup sa vladikom Grigorijem, kako su sutradan u Mostaru bili Ivica Osim i Predrag Pašić i kako je sve bilo divno, novinski naslovi se bave skandaloznim potezom pripitog glumca koji, oh, bože moj, oblači majicu sa likom čoveka za koga nikad čuo nije. Strašno! “Prodana duša, dobio pare, sramota za Srbiju, tralala”...

 

 

 

(Takođe u međuvremenu policija snima građane koji se tucaju na javnom mestu i snimak pušta na net... Moralna superiornost malograđanštine naravno previđa činjenicu da je ukoliko je u pitanju krivično delo, izgrednike trebalo privesti i zgražava se nad činjenicom  ..ej bre na kolima, kod Arene... Samo se ne postavlja pitanje  da li organi (hm, hm..) vole da zumiraju prozore, terase i sl. Jer šta ćemo mi što ne gasimo svetlo?)



Komentari (256)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

pedja1008 pedja1008 00:40 08.03.2011

Re: Onaj koji jeste

Nije bio kriv 2005. kad je boravio u Beogradu a sad su se odjednom setili da je mozda kriv.
veronika_kojen veronika_kojen 00:46 08.03.2011

Re: Onaj koji jeste

pedja1008
Nije bio kriv 2005. kad je boravio u Beogradu a sad su se odjednom setili da je mozda kriv.


Ajmo svi zajedno-pravda je spora, slepa i retardirana, ali dostižna.
natasavb natasavb 00:48 08.03.2011

Re: Onaj koji jeste

pedja1008
Nije bio kriv 2005. kad je boravio u Beogradu a sad su se odjednom setili da je mozda kriv.


Bio i Milosevic u Dejtonu, a i faktor mira na Balkanu, pa se posle neki setili da bas mozda i nije tako.

Mozda tada nisu imali dokaze koje sad imaju, a mozda su misli da ce nesto da preduzme Tuzilastvo BiH jer je tada slucaj Dobrovoljacka bio u njihov nadleznosti. Videcemo.
Biljana 77 Biljana 77 09:22 08.03.2011

Re: Onaj koji jeste

Što se češkaš? Ja rekoh na onom blogu gde je ovo glavna tema da bi najelegantnije rešenje bilo da BiH sud pokrene postupak i zatraži izručenje. Srpsko tužilaštvo se složi iz taka da im gurne vruć krompir, a onda nek gledaju šta će.

Iskreno nisam pratila (verovatno kod Lambrosa?) ali ja zaista mislim da svako treba da se bavi svojim (eventualnim) šljamom. Mi da sudimo našim ološima, svi ostali svojim.
gorstak92 gorstak92 10:59 08.03.2011

Re: Onaj koji jeste

Biljana 77
ili možda nije?

...U pritvoru u Austriji je čovjek koji sa megafonom u Dobrovoljačkoj ulici u Sarajevu uzvikuje "ne pucaj, ne pucaj".

Ne tvrdim ništa, samo se zapitano češkam po glavi.


Pa meni je sad tek jasno
Dok je Jovo uzvikivao ,,ne pucaj, ne pucaj" tamo nekim čobanima i budalama mislio se u sebi:,,Kad se završi ovo sranje od rata ima da napravim humanitarni fond za obrazovanje (uštedelo se) i sve ima da ih obrazujem!!! Neće oni više da ne razumeju moju komandu."
A nekako mu dođe logično da se general bavi i humanitarnim radom. Sve je to rad sa ljudima.
Da li ih streljaš ili obrazuješ isto ti je to.

I još, normalno je da nije kriv za ono nesrećno samoubijanje u Dobrovoljačkoj ulici. Lepo se videlo da je imao megafon i da je tamo nekima vikao da ne pucaju, ali ga ti neki ne poslušaše. Oh, kakav tragični nepsorazum.
Biljana 77 Biljana 77 11:15 08.03.2011

Re: Onaj koji jeste


I još, normalno je da nije kriv za ono nesrećno samoubijanje u Dobrovoljačkoj ulici. Lepo se videlo da je imao megafon i da je tamo nekima vikao da ne pucaju, ali ga ti neki ne poslušaše. Oh, kakav tragični nepsorazum.

Nepotrebno ironisanje zaista. Ja polazim od toga da ne znam šta je istina. Ukoliko postoje svedoci i dokazi da je kriv sasvim je sigurno da treba da odgovara. Manite me sa tim igrokazima.
gorstak92 gorstak92 11:35 08.03.2011

Re: Onaj koji jeste

Nepotrebno ironisanje zaista. Ja polazim od toga da ne znam šta je istina. Ukoliko postoje svedoci i dokazi da je kriv sasvim je sigurno da treba da odgovara. Manite me sa tim igrokazima.

Izvinjavam se ako sam grub.
Evo da upotrebim logičko zaključivanje. Trudiću se da izbegnem, zaista, ružno ironisanje.

Nesporno je da je Jovo bio u Dobrovoljačkoj ulici za vreme masakra, da je uzvikivao ,,ne pucaj, ne pucaj" i da je bio u samom vrhu komande TO BiH.

Postoji ogromna verovatnoća da su ti koji su pucali bili pod komandom narečenog Jove - ne bi on trošio glas da naređuje nepucanje npr. vojnicima JNA ili, možda, nekim huliganima.

Znači, on im je komandovao, on ih je naoružao, rasporedio, doneo megafon da koordinira akciju, napravio neki plan čiji rezultat svi znamo.

Svedoci?
Pa eto, i ti si svedok. Videla si kad je uzvikivao ,,ne pucaj, ne pucaj".

Igrokaz bi bio kad bi Jovo tvrdio da je to njegovo ,,ne pucaj, ne pucaj" bio vapaj nemoćnog usled zgražavanja nad ratnim strahotama i da mu je bila muka od ubijanja nedužnih ljudi.
Biljana 77 Biljana 77 11:49 08.03.2011

Re: Onaj koji jeste

Pa eto, i ti si svedok. Videla si kad je uzvikivao ,,ne pucaj, ne pucaj".

Ne nisam, to sam pročitala i zapitala se gde je tačno istina o njegovoj konkretnoj ulozi. I volela bih da tu odluku bez trunke sumnje donese sud. A ja mogu da mislim šta god hoću. Može i Sregej. I da nosi šta god hoće. I svako to može da prokomentariše. Meni je samo muka što se od toga pravi nacionalno pitanje i čovek proglašava za izdajnika taman kao onomad Žanka Stokić kod Milekića. Spaljujemo veštice predugo. Neće nas ostati dovoljno da ložimo.

+ perspektive: moj otac je, želim da verujem, častan čovek, i verujem da se tako i u ratu poneo. On se iz rata vratio sa mišljenjem da je Veselin Šljivančanin častan oficir... a o svemu tome može se misliti i drugačije
mikimedic mikimedic 12:03 08.03.2011

Re: Onaj koji jeste

Meni je samo muka što se od toga pravi nacionalno pitanje i čovek proglašava za izdajnika taman kao onomad Žanka Stokić kod Milekića. Spaljujemo veštice predugo. Neće nas ostati dovoljno da ložimo.


zanka je igrala u pozoristu, nije nosila majcu sa hitlerovim likom; i vracamo se na situaciju mogucnosti izbora i situacije kada nemas izbor da ne izvrsis izbor.

sergej nije bio u takvoj situaciji, zanka jeste.

i nemoj mene prozivati za poredjenje - upravo si to ti ucinila, stavljanjem u istu ravan jedne zene koja sigurno nije mogla da ne izabere; i jednog pijanog glumca koji nicim izazvan oblaci majcu optuzenog za ratni zlocin.


gorstak92 gorstak92 12:11 08.03.2011

Re: Onaj koji jeste

Ne nisam, to sam pročitala i zapitala se gde je tačno istina o njegovoj konkretnoj ulozi.

Gledaj lafčino, to je Valter

Na ovom snimku uzvikuje ,,ne pucaj" bez megafona. Popeo se na transporter - borbeno oklopno vozilo (eh, BOV) gde su bili Kukanjac, Izetbegović i Izetbegovićeva.
U trenutku dok je proveravao da li je roba tu i ispravna neko je zapucao, čini mi se, prerano. Jbga, bio je u puškometu, a izvan bezbednog BOV-a.
Čini mi se da je to bio razlog za komandu ,,ne pucaj"

Ima puno na youtube video klipova gde se vidi kako Jovo protrčava sa megafonom.


On se iz rata vratio sa mišljenjem da je Veselin Šljivančanin častan oficir...

Te fore sa častan oficir su možda mogle da se prodaju u romantičnim opisima I svetskog rata i to samo onima koji rat videli nisu.
Nema tu ni časti ni romantike. Prohujalo sa vihorom.
Biljana 77 Biljana 77 12:12 08.03.2011

Re: Onaj koji jeste

stavljanjem u istu ravan jedne zene koja sigurno nije mogla da ne izabere; i jednog pijanog glumca koji nicim izazvan oblaci majcu optuzenog za ratni zlocin.

Ti si skroz promašio poentu priče. Ja sam i istu ravan stavila sve one koji su spremni da drugog čoveka OLAKO optuže za izdaju nacionalnih (partijskih, kojihod proklamovanih) interesa. Blog je o "vešticonjušcima", ne o "vešticama".
mikimedic mikimedic 12:20 08.03.2011

Re: Onaj koji jeste

Ti si skroz promašio poentu priče. Ja sam i istu ravan stavila sve one koji su spremni da drugog čoveka OLAKO optuže za izdaju nacionalnih (partijskih, kojihod proklamovanih) interesa. Blog je o "vešticonjušcima", ne o "vešticama".


meni se cini da ti masis poentu sopstvene price. opet moj subjektivni utisak



niti su sve vestice iste, niti su svi 'vesticonjusci' isti.

kako ih mozes staviti u istu ravan?

jel norvezanin koji osudjuje hamsena posle drugog svetskog rata moze u istu ravan sa milikicem?

Biljana 77 Biljana 77 12:24 08.03.2011

Re: Onaj koji jeste

Meni su svi koji nose slamu i šibice isti, a ti kako 'oćeš...
mikimedic mikimedic 12:26 08.03.2011

Re: Onaj koji jeste

Meni su svi koji nose slamu i šibice isti, a ti kako 'oćeš...


mislis na sergeja

NNN NNN 12:31 08.03.2011

Re: Onaj koji jeste

Biljana 77 Biljana 77 13:23 08.03.2011

Re: Onaj koji jeste

mislis na sergeja

NNN NNN 00:28 08.03.2011

Sveta

Javio se gosn Чер, dobro je

ivana23 ivana23 00:34 08.03.2011

Re: Sveta

NNN
Javio se gosn Чер, dobro je


Goran Vučković Goran Vučković 00:53 08.03.2011

Re: Sveta

Javio se gosn Чер, dobro je

mlekac mlekac 00:59 08.03.2011

Re: Sveta

NNN
Javio se gosn Чер, dobro je


Super!
Je li jos u Libiji ili se povukao?

NNN NNN 01:06 08.03.2011

Re: Sveta

mlekac
NNN
Javio se gosn Чер, dobro je


Super!
Je li jos u Libiji ili se povukao?

Nije u Libiji,
sa svojima je
mirelarado mirelarado 02:15 08.03.2011

Re: Sveta

NNN
mlekac
NNN
Javio se gosn Чер, dobro je


Super!
Je li jos u Libiji ili se povukao?

Nije u Libiji,
sa svojima je


Дивна вест!
zoja444 zoja444 06:22 08.03.2011

Re: Sveta

NNN
Javio se gosn Чер, dobro je


sjajno.
fantomatsicna fantomatsicna 06:33 08.03.2011

Kako svi komentarisete

klip policije a glavna fora nije bre taj dosadni mehanicki akt nego opomena svima da nema skrivanja , koliko su policijske kamere mocne:Samo da dodam da ovakvih kamera imate 220000 hiljada (nije lose kupiti na crnoj berzi semu gde se sve nalaze ). Pa vidite gde cete na miru popiti kafu, a za ostalo i da ne pricamo
Biljana 77 Biljana 77 09:50 08.03.2011

Re: Kako svi komentarisete

Je l' ovo agent Smith ili neki drugi?
NNN NNN 10:40 08.03.2011

Re: Kako svi komentarisete

Samo da dodam da ovakvih kamera imate 220000 hiljada


Samo čekam da se vidim na YT

Je l' zna neko 'de ima da se kupe veštački brkovi (ozbiljno pitam)?
mlekac mlekac 11:56 08.03.2011

Re: Kako svi komentarisete

NNN
Samo da dodam da ovakvih kamera imate 220000 hiljada


Samo čekam da se vidim na YT

Je l' zna neko 'de ima da se kupe veštački brkovi (ozbiljno pitam)?


Nekada je u Cika Ljubinoj, odmah posle knjizare kod Buhe, bila radnja koja se bavila pozorisnom sminkom i prodavala sve moguce zezalice za maskiranje. Ako jos uvek radi, pitaj kod njih. Ako i nemaju, znace ko ima. Mada, proverila bih ja i kineze u bloku 70, one sto prodaju perike.
maksa83 maksa83 11:58 08.03.2011

Re: Kako svi komentarisete

Je l' zna neko 'de ima da se kupe veštački brkovi (ozbiljno pitam)?

Iju...

Biljana 77 Biljana 77 12:00 08.03.2011

Re: Kako svi komentarisete

proverila bih ja i kineze u bloku 70

Gde si ti videla Kineza sa brkovima?
NNN NNN 12:01 08.03.2011

Re: Kako svi komentarisete

Nekada je u Cika Ljubinoj, odmah posle knjizare kod Buhe, bila radnja koja se bavila pozorisnom sminkom i prodavala sve moguce zezalice za maskiranje. Ako jos uvek radi, pitaj kod njih. Ako i nemaju, znace ko ima. Mada, proverila bih ja i kineze u bloku 70, one sto prodaju perike.


A u blog 70 neću iz moralnih i bezbedonosnih razloga
ivana23 ivana23 12:10 08.03.2011

Re: Kako svi komentarisete

NNN
Je l' zna neko 'de ima da se kupe veštački brkovi (ozbiljno pitam)?


Zovni Marka, ima kod njega, al' ne znam cenu.
maca22 maca22 15:40 08.03.2011

Re: Kako svi komentarisete

mlekac
Nekada je u Cika Ljubinoj, odmah posle knjizare kod Buhe

mlekac mlekac 16:06 08.03.2011

Re: Kako svi komentarisete

maca22
mlekac
Nekada je u Cika Ljubinoj, odmah posle knjizare kod Buhe


Pozoriste Bosko Buha, pa knjizara, pa radnja o kojoj pricam, Maco...
Bili Piton Bili Piton 04:20 09.03.2011

Re: Kako svi komentarisete

NNN

A u blog 70 neću iz moralnih i bezbedonosnih razloga





tyson tyson 14:49 09.03.2011

Re: Kako svi komentarisete

Pozoriste Bosko Buha, pa knjizara, pa radnja o kojoj pricam, Maco...

Crna mlekac, kad si ti poslednji put bila u Beogradu?!



gorstak92 gorstak92 13:40 08.03.2011

Breaking news!

Politika:
- Premijer Cvetković M. samo što nije rekonstruisao vladu. Ili možda već jeste?

Ekonomija:
Nakon prodaje Maxi-a g-din Mišković M. će otići na prekvalifikaciju i naučiti sve o kalemljenju. Kupiće neki voćnjak i plastenik. Kaže da mu je muka od svega.

Vesti iz sveta:
- Gadafi M. se javio i kaže da je OK. Isto i Čerevićan.
- Šešelj V. upravo drži završnu reč na suđenju u Hagu
- Premijer Berluskoni S. rekonstruisao svoje lice - imao je teške posledice od prekomernog smejanja i sexa.

Kultura:
- Trifunović S. je skinuo majcu, ali ostao bez para!!! Neki ćelavi mu je upropastio život.
- Najavljeni protesti manekenki zbog njegove izjave.


Sport:
Divjak J. je upravo izgubio drugu partiju tablića od Sanadera I. . Ako izgubi i treću onda će nedeljno sledovanje cigara morati da daje bivšem hrvatskom premijeru.
Pobednik iz ovog susreta ide direktno na Šešelja V. Ako i kad ih puste na slobodu.

Direktan prenos ovog uzbudljivog meča imate na našem drugom programu.
Naš reporter nam javlja da je Sanader seo na kralja!

Ostanite uz nas i ne menjajte kanal.
talicni talicni 18:59 08.03.2011

Re: Breaking news!

Ovog zlocinca Divjaka vec pustili, doduse uz bail od 500.000 €

Jos jedan dokaz da medjunarodna zajednica mrzi srpski narod.
mikimedic mikimedic 23:02 08.03.2011

Re: Breaking news!

Ovog zlocinca Divjaka vec pustili, doduse uz bail od 500.000 €

Jos jedan dokaz da medjunarodna zajednica mrzi srpski narod.


kako si ti neopevano ogranicen.
gorstak92 gorstak92 17:53 11.03.2011

Re: Lutajući reporter

Ono dok je bilo 7,3 moglo se i šaliti, ali ovaj današnji zemljotres je bio jeziv.

Šta je bre ovo?!?!?

Vrtlog u moru??? Da li ta silna voda negde otiče ili se vrtlog napravio usled povlačenja vode sa obale?
NNN NNN 20:47 11.03.2011

Re: Lutajući reporter

ali ovaj današnji zemljotres je bio jeziv

Da, ovo je već užasno. Imam utisak da im je onaj prethodnio bio kao dobar dan, ali ovo je već...

EDIT - to sam ja, domatjica sa žmuovog naloga
gorstak92 gorstak92 21:09 11.03.2011

Re: Lutajući reporter

Da, ovo je već užasno. Imam utisak da im je onaj prethodnio bio kao dobar dan, ali ovo je već...

Baš zato što im je onaj prvi zemljotres bio kao dobar dan zato sam se i zavitlavao.

Za ovaj današnji je neumesno praviti šale. Slike su jezive.
Čitam na vestima da je ovo 6. najači zemljotres u istoriji beleženja zemljotresa.

ecce-florian ecce-florian 23:54 11.03.2011

Re: Lutajući reporter



Užas

Povlačim sve komentare . Ovo je strašno.

Više hiljada poginulih i 80.000 nestalih.






Biljana 77 Biljana 77 19:53 13.03.2011

Japan :(

U ovom nizu obrisani su svi komentari koji se veoma duhovito bavili posetom Tadića Japanu i prethodnim zemljotresom koji je prošao bez posledica. Kako je u međuvremenu došlo do zemljotresa sa katastrofalnim posledicama i velikim brojem žrtava, uz sagasnost najaktivnijih tvoraca komentara(gorštaka i florijana) u ovom nizu obrisano je oko 30ak kometara i replika da se ne bi pomislilo da se čitava priča odnosi na pomenuti zemljotres. Izvinjavam se ostalim učesnicima u diskusiji - antioksidantu i AlexDunji što su i njihovi komentari otišli bez pozdrava.
bocvena bocvena 19:07 08.03.2011

Ja bih da preskočim prve dve

teme i da pitam da l' će ono dvoje ispred Arene na kraju da se venčaju?
NNN NNN 19:27 08.03.2011

Re: Ja bih da preskočim prve dve

Ako si odgledala integralnu verziju (a ako nisi raspitaj se u školi),
pred kraj filma dolaze dva pandura (jedna cura - 2 pandura...)
verovatno kao svedoci,
(mislim na venčanju)
bocvena bocvena 19:35 08.03.2011

Re: Ja bih da preskočim prve dve

O, pa to će da bude i drugi deo...sa osvetom:)))
Biljana 77 Biljana 77 19:58 08.03.2011

Re: Ja bih da preskočim prve dve

Ako si odgledala integralnu verziju (a ako nisi raspitaj se u školi),
pred kraj filma dolaze dva pandura (jedna cura - 2 pandura...)
verovatno kao svedoci,
(mislim na venčanju)

A ovamo nam ex-policajac objašnjava kako je to neka tamo kamera na koju niko ne obraća pažnju u real-time nego se to posle iznašlo... My ass!
ecce-florian ecce-florian 12:16 09.03.2011

Re: Ja bih da preskočim prve dve

bocvena
teme i da pitam da l' će ono dvoje ispred Arene na kraju da se venčaju?

Prateći složene analize u stručnoj i ostaloj štampi i pogledu egzibicionističkih seksualnih navada Srba i građana Srbije u tranziciji,u navedenom kontekstu bio bih ( s tvojom dozvolom) slobodan preformulisati pitanje u da l' će ono dvoje ispred Arene na venčanju da se karaju na parkingu ispred matičara. Ono orkestar, zvanice, pirinač i da prenosi pink a ne rtp.

s policiju il bez cenzuru nebitno.



Biljana 77 Biljana 77 12:31 09.03.2011

Re: Ja bih da preskočim prve dve

da l' će ono dvoje ispred Arene na venčanju

Možda ljudi veruju da je institucija braka prevaziđena?
bocvena bocvena 13:59 09.03.2011

Re: Ja bih da preskočim prve dve

Prateći složene analize u stručnoj i ostaloj štampi

pogledu egzibicionističkih seksualnih navada Srba i građana Srbije u tranziciji

Ih, nisam znala da se egzibicionizam povećao usled tranzicije...ja mislila da je taj sex na otvorenom više produkt onog - mlad organizam, a prihodi niski...ma žive ljudi punim plućima:))))

Nisu oni krivi što policija špijunira i odaje službene podatke. Niko više nije siguran! (tunununu:))))
nikolic777 nikolic777 13:58 09.03.2011

nesigurnost

Ali, šta ćemo mi, obični koji nismo dobacili do moralne superiornosti mnogocitiranog (a nažalost slabo čitanog) mudrog profesora etike ili nekog ovdašnjeg društvenog radnika i kandidata za fukcije, stranačkog ili NVO portparola, prvosveštenika...


iz koje fotelje se vrši ovo etiketiranje? da li ste uvek sigurni u etiketu pre nego što je nalepite...?

da li je izgrađivanje vlastitog odnosa prema prošlosti u startu osuđeno da bude "moralno presuđivanje i ocenjivanje"? sa obaveznim backgroundom koji podrazumeva neki vid benefita (funkcija, novac)


Šta ćemo mi koji nismo sigurni ni u jednu stranu priče, preispitujemo i trudimo se da prozremo sadašnji trenutak?



ne znam, nemojte se baviti time,jer osuđujući, etiketirajući druge iz sopstvene fotelje, takođe postajete komesari...tim gore, jer niste sigurni...postoje različiti izvori, knjige, spisi, istražite pa postanite sigurni ili jednostavno nastavite ovako...
Biljana 77 Biljana 77 14:13 09.03.2011

Re: nesigurnost

Kolega Milane, nema potrebe za persiranjem, prvo jer na blogu to nije običaj, drugo jer se poznajemo dugi niz godina.*

Tekst koji si citirao odnosi se na veoma konkretne ljude, veoma konkretne situacije i veoma konkretne etikete.

postoje različiti izvori, knjige, spisi, istražite pa postanite sigurni ili jednostavno nastavite ovako...


Ovaj "patronajzing" ton možeš da vežbaš na nekom drugom. A ja nastavljam ovako.

*08/96
nikolic777 nikolic777 16:03 09.03.2011

Re: nesigurnost

Ovaj "patronajzing" ton možeš da vežbaš na nekom drugom. A ja nastavljam ovako.


daleko od patronajzinga, samo predlog ukoliko postoji želja za stvaranjem odnosa prema prošlosti, a ne mogu da se pomirim sa tim da je svaki odnos te vrste vešticonjuškanje ili kandidatura, ne osporavajući da i ono postoji naravno


promenila si avatar:) naravno da se poznajemo, nisam obratio pažnju u prvom trenutku:)

pozdrav


08/96



Biljana 77 Biljana 77 16:14 09.03.2011

Re: nesigurnost

a ne mogu da se pomirim sa tim da je svaki odnos te vrste vešticonjuškanje ili kandidatura, ne osporavajući da i ono postoji naravno

Postoji. I više nego često se uzdiže na pijedestal pravovernosti.
iris.davidovich iris.davidovich 16:28 09.03.2011

Biljo,

imam taman toliko vremena da ti reknem: bravo!
(i zasto ovaj tekst nije izasao na naslovnu stranu za nas lenje und sa sitnom decom? )
Biljana 77 Biljana 77 16:31 09.03.2011

Re: Biljo,

zasto ovaj tekst nije izasao na naslovnu stranu

Bio je na dan kad je objavljen, ali ti imaš preča posla

Ccc...ccc...to znači da ti nisam u vip listi, sram te bilo?
EDIT: Sad videh da nije niko pa mi je lakše.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana