Politika| Život

Atentat, naša privatna stvar

Spiridon RSS / 14.03.2011. u 08:42


Komentari (244)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

predatortz predatortz 14:12 14.03.2011

Re: dokumentarac


simptomatično je da ovaj film obožavaju oni koji inače obožavaju i peščanik.



Koji bi, kao i Farma, trebao da bude emitovan nakon 23h, uz upozorenje da može negativno uticati na mentalno zdravlje pučanstva.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 14:17 14.03.2011

Re: dokumentarac

Koji bi, kao i Farma, trebao da bude emitovan nakon 23h, uz upozorenje da može negativno uticati na mentalno zdravlje pučanstva.

ne treba baš preterivati.
predatortz predatortz 14:19 14.03.2011

Re: dokumentarac

Srđan Mitrović
Koji bi, kao i Farma, trebao da bude emitovan nakon 23h, uz upozorenje da može negativno uticati na mentalno zdravlje pučanstva.

ne treba baš preterivati.


Seje mržnju, ne nudi rešenje, netolerantan za drugačije mišljenje, deli Srbiju na prvu i drugu,...
Spiridon Spiridon 14:26 14.03.2011

Re: dokumentarac

Srđan Mitrović
Koji bi, kao i Farma, trebao da bude emitovan nakon 23h, uz upozorenje da može negativno uticati na mentalno zdravlje pučanstva.

ne treba baš preterivati.


meni je uvek bila misterija zasto si ti toliko ostrascen kada je pescanik u pitanju?

Ta radijska emisija koja se emituje jedanput nedeljno u jutanjim casovima, ne moze da prouzrokuje nikakvu stetu. Ako bi to i bio slucaj, onda bi farma, veliki brat i parovi bili u stanju da isperu mozak pojedinca u trenutku. Za jedan dan imas 4 miliona zombija.

Ja se secam da je na pocetku ovog bloga tebe ekipa iz LDP redovno podjebavala ali nisam siguran da li su tu motivi ili je tvoj stav prema pescaniku (peri lukovicu, Biljani Srbljanovic ...) postojao i pre toga.


Srđan Mitrović Srđan Mitrović 14:29 14.03.2011

Re: dokumentarac

meni je uvek bila misterija zasto si ti toliko ostrascen kada je pescanik u pitanju?

ne znam koga pitaš? mene ili predatortz?
Spiridon Spiridon 14:30 14.03.2011

Re: dokumentarac

Srđan Mitrović
meni je uvek bila misterija zasto si ti toliko ostrascen kada je pescanik u pitanju?

ne znam koga pitaš? mene ili predatortz?


tebe, uz svo duzno postovanje
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 14:35 14.03.2011

Re: dokumentarac

ok,
prvo ja nisam ostrašćen. iznosim svoje mišljenje.
zaboravljaš da sam radio na b92 deset godina pa malo bolje poznajem situaciju i ljude.
mene niko nije podjebavao, nego su to bili ozbiljni sukobi. pre bi se reklo linč. međutim ja sam još uvek tu, njih nema. što i nije baš pohvalno po mene.
moj problem je što imam jako dobro pamćenje pa se sećam i biljane pre ldp-a, i pere. i šta su pisali, radili.
nije meni to čak nije ni veliki problem. svi greše. ja im zameram što to kriju i negiraju. a onda napadaju druge.
ne volim ekstreme ni sa jedne strane.
Spiridon Spiridon 14:46 14.03.2011

Re: dokumentarac

nije meni to čak nije ni veliki problem. svi greše. ja im zameram što to kriju i negiraju


vidis i ja imam dobro pamcenje. I secam se da je Biljana pljuckala po Zoranu kao sto je prasila po svemu ostalom. Ali zasto je to bitno u situaciji kada se zajedno za nesto borimo. Pa kreteni su bili protiv Pescanika i slicnih emisija dok se obarao Slobodan Milosevic. Ako koristis tu logiku, u Hrvatsku i Sloveniju nikada ne bi trebalo krociti. Pa jel ima nekoga ovde na blogu ko u jednom trenutku (pa makar i 10 minuta) nije osecao nesto negativno prema hrvatima i da mu to sada ne daje za pravo da se bori za bolje odnose sa njima?

ja imam utisak da je u tvom slucaju stvar licne prirode

izvini ako gresim
angie01 angie01 14:48 14.03.2011

Re: dokumentarac

simptomatično je da ovaj film obožavaju oni koji inače obožavaju i peščanik.


pa vidi- ovaj detalj mi bash smeta!!!!

tvoj neverovatni animozitet prema jednoj emisiji, na koji naravno imash pravo, al nikako da ukapiram zashto,...pa mogu samo da kazem, da niti sam slepi obozavalac, niti mrzitelj!

po tvojoj rechenici moze onda da se povuche analogija- da ovaj film kritikuju oni, koji kritikuju i peshchanik!
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 14:54 14.03.2011

Re: dokumentarac

ja imam utisak da je u tvom slucaju stvar licne prirode

izvini ako gresim

grešiš-
nema ništa lično. bojim se da je to lično sa druge strane.
ja sam bio napadan samo zato što nisam 100% podržavao ideje, nego recimo 90%
i to je taj fanatizam ljudi oko peščanika.
pa pogledaj kako se biljana provela. nema vrdanja. ima da budeš 100% inače si izrod.
ovo oko hrvatske i slovenije nisam te baš razumeo, al ajde.
mene zaista nervira taj fanatizam i nesposobnost da se prihvati bilo kakava kritika.
kao i oko ovog dokumentarca.
ne možeš da tvrdiš da je ovo izuzetan dokumentarac. niko ko je iole pogledao tri dokumentrna filma u životu.
ne razgovaram o temi koja je veoma emotivna i sve nas jako pogađa.
možda upravo zbog te emocije neki nisu u stanju da jasno razgraniče šta je dobro a šta ne.
kao i ljudi oko peščanika.

Srđan Mitrović Srđan Mitrović 14:56 14.03.2011

Re: dokumentarac

pa vidi- ovaj detalj mi bash smeta!!!!

malo obrati pažnju pre nego što počneš lov na veštice.
to je bila samo parafraza rečenice pre mene koju je napisao spiridon:

Simptomaticno je to sto ovaj dokumentarac pljuju oni koji su inace protiv "Pescanika", tako da mi je tesko da razumem bilo kakav argument.


tako da malo pripazi kada počenš tako da napadaš-
angie01 angie01 15:01 14.03.2011

Re: dokumentarac

malo obrati pažnju pre nego što počneš lov na veštice.

tako da malo pripazi kada počenš tako da napadaš-


pa izvini, niti lovim veshtice, niti napadam,..samo razgovaram!

spirin komentar koji mi nudish- nisam prochitala i ne menja nishta u onome shto sam rekla, samo sam nastavila razgovor koji smo vodili ja i ti!

bez ikakvih loshih namera!
Spiridon Spiridon 15:02 14.03.2011

Re: dokumentarac

grešiš-
nema ništa lično. bojim se da je to lično sa druge strane.
ja sam bio napadan samo zato što nisam 100% podržavao ideje, nego recimo 90%
i to je taj fanatizam ljudi oko peščanika.
pa pogledaj kako se biljana provela. nema vrdanja. ima da budeš 100% inače si izrod.
ovo oko hrvatske i slovenije nisam te baš razumeo, al ajde.
mene zaista nervira taj fanatizam i nesposobnost da se prihvati bilo kakava kritika.
kao i oko ovog dokumentarca.
ne možeš da tvrdiš da je ovo izuzetan dokumentarac. niko ko je iole pogledao tri dokumentrna filma u životu.
ne razgovaram o temi koja je veoma emotivna i sve nas jako pogađa.
možda upravo zbog te emocije neki nisu u stanju da jasno razgraniče šta je dobro a šta ne.
kao i ljudi oko peščanika.


mislim da sam do sada video 3 projekta (filma) u kojima si ucestvovao i sva 3 su bila fenomenalna. Neki su cak i antologijski (o Zikicai Simicu npr.). Nije mi jasno da covek tog profila gaji tolike "nesimpatije" prema necemu beznacajnom (jer pescanik jeste minoran u poredjenju sa ostalim stvarima koje nas unazadjuju). To je rasipanje energije na pogresnu stranu. To je ono kao "curi ti voda sa plafona, a ti se nerviras sto ti slavina kaplje". Tu nesto nije u redu.






Srđan Mitrović Srđan Mitrović 15:05 14.03.2011

Re: dokumentarac

pa kad razgovaramo sa puno uzvičnika, meni se čini kao da neko viče na mene.
lepo sam objanio da ne postoji lični animozitet ili što bi ti rekla neverovatni.
postoji samo problem ako nisi 100% uz peščanik onda si neprijatelj.
izvini ali ja na to ne pristajem. naučio sam da je sve podložno kritici i promišljanju. ne vidim zašto bi peščanik bio izuzet. pogotovo što mi se čini da prostituišu ideje za koje se i ja zalažem.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 15:09 14.03.2011

Re: dokumentarac

mislim da sam do sada video 3 projekta (filma) u kojima si ucestvovao i sva 3 su bila fenomenalna. Neki su cak i antologijski (o Zikicai Simicu npr.). Nije mi jasno da covek tog profila gaji tolike "nesimpatije" prema necemu beznacajnom (jer pescanik jeste minoran u poredjenju sa ostalim stvarima koje nas unazadjuju). To je rasipanje energije na pogresnu stranu. To je ono kao "curi ti voda sa plafona, a ti se nerviras sto ti slavina kaplje". Tu nesto nije u redu.

zahvaljujem.
zar moram nešto da volim?
ovde govorimo o dokumentarcu koji je uradio peščanik pa ti o tome i iznosim svoj stav. ne mogu da ti ričam o ekonomiji, vladi i ustavu kad to nije tema.kada tema bude neka druga možeš da čujem moje mišljenje.
nisam ja ovde uopšte bitan.
kao što sam rekao angie, žao mi je što se prostituišu ideje za koje se i ja zalažem.
libkonz libkonz 15:11 14.03.2011

Re: dokumentarac

mislim da sam do sada video 3 projekta (filma) u kojima si ucestvovao i sva 3 su bila fenomenalna.

Ja sam gledao onaj o Nemačkoj posle drugog svetskog rata. To je u rangu najboljih BBC - jevih dokumentaraca i od tad izuzetno cenim Srđana.
Ima dovoljno znanja i rezultata da može da kritikuje ovaj fušeraj Peščanika.
kukusigameni kukusigameni 15:28 14.03.2011

Re: dokumentarac

Da je Srdjan radio film, sigurno ne bi bilo problema koje ovaj film ima.
tsunade tsunade 16:16 14.03.2011

Re: dokumentarac

ja sam bio napadan samo zato što nisam 100% podržavao ideje, nego recimo 90%


off with your head

ja se plasim talibana svih boja, mirisa i ukusa... nista licno. neki urodjeni strah je kod mene prisutan al to nema veze s ovim filmom... ovaj film kritikuju pre svega ljudi od profesije jer je totalno smuchen i nedoteran, sto bi moj prijatelj rekao "substandardnog" kvaliteta... oni koji se televizijom bave to primechuju i nervira ih isto ko sto dobrog krojaca nervira rasivena postava, otkaceno dugme i lose skrojeno odelo...
angie01 angie01 16:21 14.03.2011

Re: dokumentarac

pa kad razgovaramo sa puno uzvičnika, meni se čini kao da neko viče na mene.


e bash se poznajemo od juche i stalno vichem na tebe!-i kako sad da ne stavim usklichnik,..prvi put chijem da je to znak da je ton povishen!


postoji samo problem ako nisi 100% uz peščanik onda si neprijatelj.


ne znam za taj detalj, da je to tako, samo sam primetila da si ti u ovakvom raspolozenju, uvek kada se peshchanik pomene!

u ovom sluchaju, meni lichno je prosto ovaj film neophodan, da pokaze da nisu svi odustali-jer se ostali prave blesavi, pa mi utomsmislu i nije do nekog drugog seciranja.
mrdax mrdax 21:22 14.03.2011

Re: dokumentarac

Srđan Mitrović
pa kad razgovaramo sa puno uzvičnika, meni se čini kao da neko viče na mene.
lepo sam objanio da ne postoji lični animozitet ili što bi ti rekla neverovatni.
postoji samo problem ako nisi 100% uz peščanik onda si neprijatelj.
izvini ali ja na to ne pristajem. naučio sam da je sve podložno kritici i promišljanju. ne vidim zašto bi peščanik bio izuzet. pogotovo što mi se čini da prostituišu ideje za koje se i ja zalažem.


Ako se drzimo cinjenica, videces da je na Pescaniku prozujao neverovatan broj autora koji idu od levice do desnice , od onih koji su za kraljevinu do onih koji su za liberalni kapitalizamm od vernika do ateista od kritike Rusije i Putina do Comskog i kritike USA. Veoma su ozbiljan intenret portal. Film je mozda los ali ne secam se boljeg na ovaj 12 mart ili ti mozda znas ? Ili znas da neko profesionalnije od Pescanika i Insajdera prati dogadjaje koji su prethodili ubistvu Djindjica. Ili moraju svi koji su ikada nesto napisali na Pesaniku ili gostovali u emisiji ili bilo kojoj tribini da imaju 100% pozitivno misljenje o Djindjicu?
Dakle niko ne potencira 100% obozavanje.
Ne verujem da nemas licne razloge protiv Pescanika.


AUTORI NASLOVNA
PEŠČANIK
ADAM CURTIS
AGNEŠ HELER
AIDA ĆOROVIĆ
AJLA TERZIĆ
ALAN PEJKOVIĆ
ALBER KAMI
ALEKSANDAR BOŠKOVIĆ
ALEKSANDAR GENIS
ALEKSANDAR GOLJC
ALEKSANDAR HEMON
ALEKSANDAR TRIFUNOVIĆ
ALEKSANDAR MOLNAR
ALEKSANDAR SEKULOVIĆ
ALEKSANDAR STEVIĆ
ALEKSEJ KIŠJUHAS
ALEXANDER KLUGE
ASMAN I KEL
BARAK OBAMA
BASHKIM HISARI
BEKIM FEHMIU
BEQË CUFAJ
BILJANA SRBLJANOVIĆ
BILJANA STOJKOVIĆ
BOBAN STOJANOVIĆ
BOJAN BAJIĆ
BORA ĆOSIĆ
BORIS BUDEN
BORIS GUNJEVIĆ
BORIS DEŽULOVIĆ
BORKA PAVIĆEVIĆ
BRANISLAV JAKOVLJEVIĆ
BRANKA MIHAJLOVIĆ
BRANKO VUČIĆEVIĆ
CHARLES SIMIC
CHRISTINE BRÜCKNER
CLAUDIO MAGRIS
CORMAC Ó GRÁDA
CVETAN TODOROV
DAG EJSTEJN ENDŠE
DAMJAN PAVLICA
DANILO KIŠ
DEJAN ĐOKIĆ
DEJAN ILIĆ
DEJAN KOŽUL
DRAGO PILSEL
DRAGOLJUB TODOROVIĆ
DIETRICH BONHOEFFER
DIMITRIJE BOAROV
DIMITRIJE TUCOVIĆ
DOMINIK MOIZI
DRAGAN PEJČIĆ
DUBRAVKA STOJANOVIĆ
DUBRAVKA UGREŠIĆ
DUŠAN BOGDANOVIĆ
DUŠAN RADAKOVIĆ
DŽON RALSTON SOL
DŽORDŽ ORVEL
DŽOZEF E. ŠTIGLIC
ĐERĐ KONRAD
ĐORĐO AGAMBEN
EDUARDO GALEANO
EMILE CIORAN
EMMANUEL LÉVINAS
ENVER ROBELLI
ERIKSEN I STJERNFELT
ERNST JÜNGER
FILIP EJDUS
GEORGE SOROS
GEORGES SNYDERS
GIANNI VATTIMO
GORAN MILETIĆ
GORAN PETROVIĆ
GÜNTHER NENNING
HANA ARENT
HANS KÜNG
HARIZ HALILOVIĆ
HENI ERCEG
HERMANN HESSE
HERTA MILER
HORHE LUIS BORHES
HOLM ZUNDHAUSEN
HOWARD BLOCH
HUGO HAMILTON
ИГОР МАГЛОВ
IGOR MANDIĆ
ILDIKO ERDEI
INGEBORG BACHMANN
ISIDORA SEKULIĆ
IVAN ČOLOVIĆ
IVAN ĐURIĆ
IVAN B. JANKOVIĆ
IVAN JANKOVIĆ
IVAN KOSTIĆ
IVAN KUZMINOVIĆ
IVAN MILENKOVIĆ
IVAN TOROV
IVANA MOMČILOVIĆ
JACOB TAUBES
JAGODA MILETA
JAN BURUMA
JAN-WERNER MÜLLER
JANIĆ I BOJČIĆ
JASON BOFFETTI
JELENA GALL
JELENA MILIĆ
JIRGEN HABERMAS
JOVAN BYFORD
JULIJA LATINJINA
JEDAN AUTOR - JEDAN TEKST
KETRIN VERDERI
KRISTOFER HIČENS
LATINKA PEROVIĆ
LEŠEK KOLAKOVSKI
LEV RUBINŠTEJN
LJUBIŠA BAČIĆ
LJUBOMIR ŽIVKOV
MALISE RUTHVEN
MARIJA ARNAUTOVIĆ
MARIJA TODOROVA
MARINKO ČULIĆ
MARIO KOPIĆ
MARK LILLA
MARKO KOSTIĆ
MARKO MILANOVIĆ
MARKO VIDOJKOVIĆ
MARTIN JAY
MAURICE BLANCHOT
MICHAEL MOORE
MIHAIL RIKLIN
MILAN ANTONIJEVIĆ
MILAN KANGRGA
MILAN M. ĆIRKOVIĆ
MILAN VUKOMANOVIĆ
MILE LASIĆ
MILJENKO DERETA
MILOŠ VASIĆ
MIODRAG STANISAVLJEVIĆ
MIRKO ĐORĐEVIĆ
MIRKO KOVAČ
MIROSLAV PROKOPIJEVIĆ
MIŠEL ONFRE
MITJA VELIKONJA
MIRJANA MIOČINOVIĆ
MIŠA BRKIĆ
MLADEN DOLAR
MOMČILO ĐURĐIĆ
MUHAREM BAZDULJ
NADEŽDA MILENKOVIĆ
NEDIM JAHIĆ
NENAD DIMITRIJEVIĆ
NENAD PROKIĆ
NENAD VELIČKOVIĆ
NIDŽARA AHMETAŠEVIĆ
NIKOLAS KAR
NIKOLA SAMARDŽIĆ
NINA HRUŠČOVA
NOAM ČOMSKI
OLGA POPOVIĆ-OBRADOVIĆ
OLGA ZIROJEVIĆ
OLIVERA MILOSAVLJEVIĆ
ORHAN PAMUK
PAVEL DOMONJI
PAVLE RAK
PETAR KOJDIĆ
PETAR LUKOVIĆ
PETER SLOTERDAJK
PREDRAG BAMBIĆ
PREDRAG MATVEJEVIĆ
PREDRAG Ž. VAJAGIĆ
RADMILA RADIĆ
PRIMO LEVI
RASTISLAV DINIĆ
RAŠA TODOSIJEVIĆ
REFIK LIČINA
ROBERT RAJH
ROBERTO ESPOSITO
RÜDIGER SAFRANSKI
SABRINA P. RAMET
SAŠA BUTORAC
SAŠA GAJIN
SAŠA ILIĆ
SEMEZDIN MEHMEDINOVIĆ
SENAD PEĆANIN
SHINICHI HISAMATSU
SINIŠA MALEŠEVIĆ
SLAVOJ ŽIŽEK
SLOBODAN BELJANSKI
SLOBODAN ŠNAJDER
SLOBODAN PAVLOVIĆ
SNEŽANA ČONGRADIN
SNJEŽANA MILIVOJEVIĆ
SONJA BISERKO
SRĐA PAVLOVIĆ
SRĐA POPOVIĆ
SRĐAN BARIŠIĆ
SRĐAN DVORNIK
SRĐAN ĆEŠIĆ
SRETEN UGRIČIĆ
STEVAN FILIPOVIĆ
STOJAN CEROVIĆ
SVETISLAV BASARA
SVETLANA LUKIĆ
SVETLANA SLAPŠAK
TAMARA KALITERNA
TATJANA JOVANOVIĆ
TATJANA TAGIROV
TEOFIL PANČIĆ
TIBOR JONA
TIJANA M. ČAJETINAC
TIM JUDAH
TIMOTHY GARTON ASH
TODOR KULJIĆ
TOMAS LINDEMAN
TOMAŽ MASTNAK
TOMISLAV LONGINOVIĆ
TOMISLAV LOVREKOVIĆ
UGO VLAISAVLJEVIĆ
UMBERTO EKO
UMBERTO GALIMBERTI
VLADA MILOVANOVIĆ
VLADIMIR ARSENIJEVIĆ
VLADIMIR GLIGOROV
VLADIMIR DŽAMIĆ
VLADIMIR ILIĆ
VLADIMIR MILUTINOVIĆ
VLADIMIR TODORIĆ
VLADIMIR PAVIĆEVIĆ
VLADIMIR PIŠTALO
VLADIMIR VOJNOVIČ
VÉGEL LÁSZLÓ
VESNA PEŠIĆ
VESNA RAKIĆ-VODINELIĆ
VELIMIR ĆURGUS KAZIMIR
VETON SURROI
VIDAN HADŽI-VIDANOVIĆ
VIKTOR IVANČIĆ
VOJIN DIMITRIJEVIĆ
VOJISLAV PEJOVIĆ
VUK BOŠKOVIĆ
VUK PERIŠIĆ
WOLFGANG KLOTZ
ZORAN ĐINĐIĆ
ZORAN IVOŠEVIĆ
ZORAN OSTOJIĆ
ZORAN STOKIĆ
ŽARKA RADOJA
ŽAK ATALI
ŽAK DERIDA
ŽARKO KORAĆ
ŽARKO PUHOVSKI
ŽAN BODRIJAR
ŽANKA STOJANOVIĆ
ŽIL DELEZ
DHAMMAPADA
LETNJA LEKTIRA
CRNPS
E-NOVINE



Srđan Mitrović Srđan Mitrović 21:27 14.03.2011

Re: dokumentarac

Ne verujem da nemas licne razloge protiv Pescanika.

veruj u šta god hoćeš.
kada pričamo o "stavu peščanika", govrimo pre svega o stavu autorki a ne njihovh gostiju. to je valjda jasno
tako da ovaj spisak samo zauzima mesto na blogu.

ps. to ako su drugi filmovi loši ili ih nema, to ne znači da je ovaj dobar.

Srđan Mitrović Srđan Mitrović 22:21 14.03.2011

Re: dokumentarac

Ne verujem da nemas licne razloge protiv Pescanika.

a možda je i zbog ovoga:


Peščanik 28.12.2002

A premijer, premijer je čudo. On i dalje ruši zakone fizike, u jednom času uspeva da bude na dva mesta a biće uskoro i na trećem, u Rio de Žaneiru gde će prisustvovati inauguraciji brazilskog predsednika i dočekati Novu godinu. Međutim, neće nam nedostajati. Za Novu godinu snimio je novogodišnji kviz na BK televiziji, "Želite li da postanete milioner?" Takmičari u kvizu s premijerom su još i Piksi, Bajaga, Milanka Karić i naravno Radmila Hrustanović.

Premijer nam je postao malo bezobrazan.



Peščanik 18.01.2003


Premijer se, naravno, ne obazire, tera dalje. On ima svoj tempo, svoj put, i misli da ko god ne ide za njim jeste ili slabić ili sporać. Nikako da se doseti da možda pogrešno ide, da možda ide u nepoznatom pravcu i da ga zato sve manje ljudi sledi.



Peščanik 22.02.2003



Sećate se da su nedavno DSS-ovci tvrdili da je neko pripremao atentat na Koštunicu? Onda ih niko nije ozbiljno shvatio, jer ko će na njega da izvrši politički atentat, kakve veze taj čovek ima sa politikom? Da je makar malo upražnjavao politiku a ne samo grmeo, tačnije mulao pravedničkim gnevom, ne bi premijer postao kancelar i vedrio i oblačio Srbijom.

E sad, drugo je pitanje da li je neko pokušao da ubije Đinđića juče ili je, kako je on to rekao, to neki nesavesni vožač na auto-putu vežbao vožnju. Da li je ili nije to pokušaj ubistva nemam pojma. Pošto on sve zna, onda da ne razmišljamo mnogo. Sasvim je nebitno što se ispostavilo da je vozač, gle čuda, deo famoznog surčinskog klana. Nadimak mu je Bagzi. Gospodin Bagzi, kako bi ga s poštovanjem oslovio ministar policije.

Opet, zamislite da to nije atentat nego prosto zakon verovatnoće. Šta ako svako ko ima kola, i šta ako svaka kola na drumu koja mogu da se trkaju sa Đinđićevim audijem u stvari pripadaju surčinskom klanu? Onda je čudo da do sada sa premijerom nisu imali bliski susret, naročito zato što ih on nešto mnogo ne izbegava. Sve skupa, mlađani Đinđić nije gadljiv čovek. Eto, na primer, čak nije povredio ahilovu petu igrajući fudbal sa lekarima, profesorima ili sudijama nego sa opasnim momcima iz specijalnih antiterorističkih jedinica. Valjda su mu oni i pozajmili onu crnu čarapu za glavu, kako se ono zove, fantomku, koju je stavio na svoj gips.

Juče je premijer bio u Banjaluci, nije igrao šah sa Mladićem, sekao je tamo neku vrpcu, a sećam se, kao juče da je bilo, kako je Đinđić za vreme sankcija prema Srbiji i Republici Srpskoj stajao na mostu preko Drine i govorio – Drina je kičma srpskog naroda.

Naravno, pitanje je da li bi taj čovek, na primer, prošao lustraciju.



Peščanik 1.03.2003



Ne znam da li ste primetili, premijer nam je postao još prgaviji i još arogantniji. Nadam se da je to samo zato što ga boli ona noga, a moguće da je postao takav, dakle samouvereniji, ako je to još moguće, posle odlaska u zatvor dvojice političkih protivnika. Šešelj je u pravom zatvoru a Koštunica se odlaskom sa mesta predsednika vraća u svoj stari, dragi, ušuškani kućni pritvor iz koga je na kratko izašao 5. oktobra.

Zoran Đinđić je pre neki dan rekao da neće da pominje sudstvo, lep je i sunčan dan i on ne bi da ga kvari. Sudstvo mu se toliko zgadilo da ne može ni da ga pomene, ali zato je tog istog dana bio tužan što ne može da ode na proslavu Komercijalne banke. U telegramu izvinjenja je pisalo: "Boravak u društvu uspešnih za mene je uvek predstavljao zadovoljstvo." Među uspešnim akcionarima Komercijalne banke su i njegovi Karići kojima je posle plaćanja ekstraprofita ostala neka crkavvica od koje su odvojili 10 miliona evra i kupili, da se nađu, leba ne traže, akcije Komercijalne banke.
mrdax mrdax 23:19 14.03.2011

Re: dokumentarac

a možda je i zbog ovoga:



Ja sam bio na faksu te 2002 i 2003 i secam se da sam se pribojavao da javno podrzavam Djindjica jer se pominjalo sve zivo oko njega. Jednostavno sam poceo da sumnjam u njega i poverovao da je on u deblom dosluhu sa podzemljem i da cemo tek da cujemo sa kime je sklopljen pakt da bi otisao Milosevic i slicno. Secam se da sam sa drugom oko toga polemisao skoro svaki dan i da smo oboje kao veliki simpatizeri stranke poceli da se pitamo " Koga mi ovde podrzavamo covece? "
Prevario sam se i to dobro i bude me sramota kada se toga setim.

Nisam jedini .
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 23:27 14.03.2011

Re: dokumentarac

šta da ti kažem.
meni se zato želudac prevrne kada vidim ko danas sve brani đinđića i pri tom misli da ima tapiju na njega.
možda si u pravu, možda je sve to kod mene lično. moj problem je što ne zaboravljam, a bogami teško i opraštam.
mrdax mrdax 23:41 14.03.2011

Re: dokumentarac

kada pričamo o "stavu peščanika", govrimo pre svega o stavu autorki a ne njihovh gostiju. to je valjda jasno


Niko nije pricao o "stavu Pescanika" vec o tome da se na njemu mogu cuti razlicita misljenja bilo u pisanoj formi bilo u gostovanjima. To sta misle dve Cece je deo Pescanika i ne malo puta su gosti otvoreno govorili suprotno od onoga sto one hoce da cuju ili misle cak je i bilo varnica (samo bih Marka Vidojkovica spomenuo koji je zadnjih par gostovanja isao uz kontru njima). Takodje one su menjale misljenje o nekim ljudima kao o Djindjicu a evo ne vidim da su nesto dobri sa Cedomirom Jovanovicem u zadnje dve godine a bili su prijateljski nastrojeni 2007.
Tebi spisak zauzima mesto na Blogu , nekima je mozda zanimljiv

ps. to ako su drugi filmovi loši ili ih nema, to ne znači da je ovaj dobar.


ja ovo nigde nisam sporio . Ali je jedini o politickoj pozadini (+ Insajder emisije) ,a tema je ozbiljna, tako da ga iz cistog cudjenja i divljenja autorima kao jedinima kojima je izgleda stalo da se nesto vise dozna o ubistvu Djindjica a spremni su da naprave film ipak podrzavam.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 03:51 15.03.2011

Re: dokumentarac

premijer nam je postao još prgaviji i još arogantniji. Nadam se da je to samo zato što ga boli ona noga

ovo je just disgusting.
jesen92 jesen92 12:18 15.03.2011

Re: dokumentarac

Simptomaticno je to sto ovaj dokumentarac pljuju oni koji su inace protiv "Pescanika", tako da mi je tesko da razumem bilo kakav argument.

...mislim da je zakljucak pogresan a pored toga ne vidim da bilo ko pljuje, jednostavno nekima se film ne svidja...a ako je neko kopmetentan kao Srdjan onda ima pravo da nesto kaze o filmu kao filmu...
..Ja na primer,dok sam gledala, uopste nisam razmisljala o filmu kao filmu vec mi je zasmetalo sto posle 8 godina nisam videla ni cula nista novo sto ukazuje na moguce resenje slucaja....stalno sam cekala "to nesto" i u tom cekanju je prosao ceo film a meni se u glavi napravila nova konfuzija...mozda ranije nisam obracala paznju na neke detalje ali cini mi se da prvi put cujem da lekari pojma nisu imali ko je stigao u urgentni centar...Bajec, mislim da se tako zove hirurg, jasno je rekao da je u bolnickom hodniku video nekoga da lezi ali da pojma nije imao da je to Djindjic tj da ga nije poznao...Da sam ja snimala taj dokumentrac za mene bi bilo jedno od kljucnih pitanja "zar niko nije javio urgentnom centru da je izvrsen atentat na premijera?"...pored toga, vazno pitanje je i zasto Hitna pomoc nije dosla da odveze ranjenog Premijera vec ga onako sa teskim ranama uguravaju , kao gumenu lutku, u kola...Zasto je neko odvezao Verulovica a tezeg ranjenika i to Premijera ostavio ....itd...Iako je je Djindjic bio tesko ranjen, ja sad imam utisak da se izgubilo na vremenu i da je mozda ishod mogao biti drugaciji da su svi reagovali kako treba...
yngwie92 yngwie92 12:48 14.03.2011

zasto i

cemu negativne kritike u vezi ovog filma, mozda su kriticari u pravu i ako su u pravu a znaju kako moze bolje nek odrade drugi, bolji, mislim niko se nece buniti na broj snimljenih filmova u vezi Z.Djindjica.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 12:50 14.03.2011

Re: zasto i

cemu negativne kritike u vezi ovog filma, mozda su kriticari u pravu i ako su u pravu a znaju kako moze bolje nek odrade drugi, bolji, mislim niko se nece buniti na broj snimljenih filmova u vezi Z.Djindjica.

da parafraziram:
ako vam je ovaj dokumentarac dobar, onda ništa.
libkonz libkonz 12:52 14.03.2011

Re: zasto i

da parafraziram:
ako vam je ovaj dokumentarac dobar, onda ništa.

yngwie92 yngwie92 13:08 14.03.2011

Re: zasto i

Srdjane, ja napisah da su kriticari mozda u pravu. Zasto i drugi ne pokusaju ili su misljenja da "tema" nije vrijedna paznje ?
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 13:43 14.03.2011

Re: zasto i


Zasto i drugi ne pokusaju ili su misljenja da "tema" nije vrijedna paznje ?

i meni je misterija. mislim da je ovo velika tema koja zaslužuje temeljnost i ozbiljan rad. takav dokumentarac zaslužuje i djindjić i mi.
žalosno je što u ovoj zemlji izgleda nema takvih. a mogao je malo i DS da se potrudi
Spiridon Spiridon 14:16 14.03.2011

Re: zasto i

i meni je misterija. mislim da je ovo velika tema koja zaslužuje temeljnost i ozbiljan rad. takav dokumentarac zaslužuje i djindjić i mi.


ovo je jedan od razloga zbog koga sam ja otisao iz Srbije. Sto nisam vise zeleo da cekam da se neko iz vlasti odluci za "temeljnost i ozbiljan rad".

To ti je ona stara "ne lipsi magarce do zelene trave".


Kad odlucis da se boris, bori se sa raspolozivim sredstvima. To nema kalkulacije.
Goran Vučković Goran Vučković 13:30 14.03.2011

Film

Ovde ima stručnijih za tehnički deo pa to neću ni pokušavati.

Mićanovićevo čitanje je po meni donekle razumljivo - on je bio narator koji zamenjuje nedostatak originalnih zvučnih zapisa za određene izjave, posebno iz štampe. Ali moglo se to valjda i prikazivanjem faksimila tih izjava - mislim da bi bilo efektnije.

Mira Karanović definitivno nije u svom najboljem izdanju, a i tekst koji izgovara nije baš nešto što mi se mnogo sviđa - posebno ono na kraju kada autoritativno zapljusne fekalijama i ono malo GSS birača (zvonca). Razumem šta je stav, ali ne razumem svrhu u kontekstu jednog ovakvog filma.

Najveće dno su po meni razgovori "mladih" - Kuzminović, Orlović, Filipović, Ćirić - nije mi jasno kako neko ko je po poziciji drugi čovek u visoko-profilisanoj organizaciji koja promoviše ljudska prava sme sebi da dozvoli da izabranog političara, kakav god bio, javno "zamišlja" u zatvorskoj ćeliji. Ako je to poziv na vladavinu zakona i ljudskih prava, bio bih zahvalan da mi neko objasni - kako.

Spiridon Spiridon 14:11 14.03.2011

Re: Film

Mira Karanović definitivno nije u svom najboljem izdanju,


ona vec godinama nije u svom najboljem izdanju. Jos od filma "Grbavica" svaka njena izjava je sumnjiva

Najveće dno su po meni razgovori "mladih" - Kuzminović, Orlović, Filipović, Ćirić


to znaci tebe nervira. Podmladak koji razmislja svojom glavom






Goran Vučković Goran Vučković 14:31 14.03.2011

Re: Film

ona vec godinama nije u svom najboljem izdanju. Jos od filma "Grbavica" svaka njena izjava je sumnjiva


Pretpostavljam da ovu insinuaciju smatraš duhovitom. To je tvoje pravo.

to znaci tebe nervira. Podmladak koji razmislja svojom glavom


Kao jedan od finansijera filma, taj deo smatram irelevantnim za temu i nedostojnim uspomene na Zorana Đinđića.
Spiridon Spiridon 14:36 14.03.2011

Re: Film

Kao jedan od finansijera filma, taj deo smatram irelevantnim za temu


bas me cudi da te je taj deo dokumentarca iznenadio i razocarao. Ti si dovoljno inteligentan covek da znas kome se salje novac. Sta si ti ocekivao od Ceca. Da finansiras film pa da ga reziraju kako tebi odgovara?
Goran Vučković Goran Vučković 14:40 14.03.2011

Re: Film

bas me cudi da te je taj deo dokumentarca iznenadio i razocarao. Ti si dovoljno inteligentan covek da znas kome se salje novac. Sta si ti ocekivao od Ceca. Da finansiras film pa da ga reziraju kako tebi odgovara?

Naravno da znam kome se šalje novac. I naravno da "za svoje pare" imam pravo da izrazim svoje mišljenje o filmu koji je napravljen.

Ili hoćeš da prenesemo ovu tvoju paralelu:
Da finansiras film pa da ga reziraju kako tebi odgovara?

na neke druge "članske sisteme"?
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 14:43 14.03.2011

Re: Film

Spiridon bas me cudi da te je taj deo dokumentarca iznenadio i razocarao. Ti si dovoljno inteligentan covek da znas kome se salje novac. Sta si ti ocekivao od Ceca. Da finansiras film pa da ga reziraju kako tebi odgovara?

Niko normalan ne bi potpisao ovu rečenicu. Osim finansijera od 50%.
Ja se ne slažem u svemu ni sa kim. Pa ni sa Goranom Vučkovićem. Ali smo se našli sa iste strane-obojica smo finansirali film. Te finsnije su bile više simbolične.
I obojica sebi dajemo za pravo da komentarišemo film. Eto, tu
Ja da dodam da mi je strašno žao što sam davao novac.

PS I da nisam finansirao film imao bih pravo na primedbe.
edi-va edi-va 14:47 14.03.2011

Re: Film

e finsnije su bile više simbolične.


I?
Simbolične finansije rezultirale u simbolični scenario.
Sve u svemu, dovoljno ako naglasak ostane na simbolici.
Hvala Vama ipak, meni je simbolika filma sasvim dovoljno prikazala suštinu.
Spiridon Spiridon 14:50 14.03.2011

Re: Film

Te finsnije su bile više simbolične.


pa sta mlatikurcis onda

kolko si platio toliko si dobio (koji smajli da postavim da izrazi moja osecanja)
Spiridon Spiridon 15:06 14.03.2011

Re: Film

I naravno da "za svoje pare" imam pravo da izrazim svoje mišljenje o filmu koji je napravljen.


eto tu se ne slazemo


ja sam skupio lovu da pomognem jedan grad (pozoriste) u srbiji koje je zadeslilo veliko sranje i sada me boli uvo sta su uradili sa tom lovom. U mom slucaju nije bila u pitanju "simbolicna suma". ako su procerdali lovu, sami su sebe zeznuli jer je taj novac predvidjen za renovaciju mesta na kome rade i od koga zive.

kad ulazes pare u Srbiju, bolje ti je da razmisljas da si se zajebao u samom startu, nego da se posle razocaras (dopusti da mi usnica zadrhti)
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 15:09 14.03.2011

Re: Film

Spiridon
Te finsnije su bile više simbolične. pa sta mlatikurcis onda kolko si platio toliko si dobio (koji smajli da postavim da izrazi moja osecanja)

Ne, naravno da nisi u pravu. Taman da sam dao 1 dinar očekujem od "legendarnih" Ceca nešto drugo. Nikako ne očekujem propagandni film u kome postaviš tezu pa onda selektivno navlačiš učesnike i komentare da bi dokazao tu tezu.
Opet da citiram sebe, davno smo ovde diskutovali sa Biljanom Srbljanović, i zaključili da treba napraviti nepristrasan film. Nepristrasan ne znači da ne smeš da pokažeš simpatije za određenu ličnost ili ideju. To znači da ne smeš da isključiš ni jednu opciju kad se radi o organizatorima ubistva, znači da postavljaš neprijatna pitanja, znači da slušaš sagovornika, znači da se ne "udvaraš" sagovornicima, znači da otkrivaš nove činjenicwe i relacije.
Goran Vučković Goran Vučković 15:12 14.03.2011

Re: Film

kolko si platio toliko si dobio (koji smajli da postavim da izrazi moja osecanja)

Novac nije bitan - ali ako već o njemu pričamo, to je bilo bila vrednost sedam ili osam puta veća nego što sam platio DVD "The war you don't see" od Pildžera prošle nedelje. Ako se sećaš kako je to išlo - to je bila ona vrednost koju smo davali tako da ne pravimo poreske komplikacije Peščaniku. Ja mogu to sebi da dozvolim finansijski i odluka da se tesno "podvučem pod tu kapu" je bila no-brainer, što se mene tiče.

Ali ja ne žalim ovde za svojim novcem - dao sam ga sa zadovoljstvom tada, ohrabren činjenicom što se takva akcija uopšte sprovodi. Žalim za propuštenom prilikom da se autori uzdrže od jeftinih propagandnih tehnika i fokusiraju se na istoriju i činjenice - a ostave gledaocima da i oni donesu poneki zaključak. Ovako autorke "pucaju u sopstvenu nogu" smanjujući penetraciju filma njihovom idejom kako se osvajaju "srca i umovi" ljudi.
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 15:15 14.03.2011

Re: Film

Spiridon
I naravno da "za svoje pare" imam pravo da izrazim svoje mišljenje o filmu koji je napravljen.eto tu se ne slazemoja sam skupio lovu da pomognem jedan grad (pozoriste) u srbiji koje je zadeslilo veliko sranje i sada me boli uvo sta su uradili sa tom lovom. U mom slucaju nije bila u pitanju "simbolicna suma". ako su procerdali lovu, sami su sebe zeznuli jer je taj novac predvidjen za renovaciju mesta na kome rade i od koga zive.kad ulazes pare u Srbiju, bolje ti je da razmisljas da si se zajebao u samom startu, nego da se posle razocaras (dopusti da mi usnica zadrhti)

Vidi, Spiro,
nije ovo mesto da se nadmećemo ko je koliko dao. Bilo bi mi drago da si pomogao pozorištu i simbolično.
Mene poprilično zaboli, ne uvo, kad vidim da se proćereda novac koji dam ja ili bilo ko drugi.
Kad se radi o ovom filmu zaboleli su me i duša i srce kad sam video šta su napravili.
Goran Vučković Goran Vučković 15:19 14.03.2011

Re: Film

kad ulazes pare u Srbiju, bolje ti je da razmisljas da si se zajebao u samom startu, nego da se posle razocaras (dopusti da mi usnica zadrhti)

Samo nek ti usnica drhti, ako te to čini srećnim - ali čini mi se da bi upravo ti imao drugačiju ideju kada bi se radilo npr. o izabranim narodnim predstavnicima koji koriste tvoje pare od poreza.
Bili Piton Bili Piton 15:28 14.03.2011

Re: Film



Terate me da odvojim sat i po da pogledam ovo - a em nisam planirao em imam bitnija posla (nažalost).

Primetio bih za početak samo to da iz komentara ispada da bi bilo bolje da ovaj film nije ni otišao u produkciju nego da je otišao pa ispao loš. S time ću se teško složiti.
Goran Vučković Goran Vučković 15:31 14.03.2011

Re: Film


Primetio bih za početak samo to da iz komentara ispada da bi bilo bolje da ovaj film nije ni otišao u produkciju nego da je otišao pa ispao loš. S time ću se teško složiti.

Možda iz nekih. Nadam se da ti moji ne liče na to, pošto to ne smatram.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 15:33 14.03.2011

Re: Film

Primetio bih za početak samo to da iz komentara ispada da bi bilo bolje da ovaj film nije ni otišao u produkciju nego da je otišao pa ispao loš. S time ću se teško složiti.

ja to nisam rekao. film je prosto loš a mogao je da bude odličan.
a da je trebao da se uradi, jeste. i to odavno
Bili Piton Bili Piton 15:34 14.03.2011

Re: Film

Goran Vučković
Nadam se da ti moji ne liče na to, pošto to ne smatram.


Ne, nisam na tebe mislio, naravno

(da kojim čudom jesam, ne bih o tome razgovarao s tobom javno preko oglasne table nego bih te zvao telefonom da te pitam)
kukusigameni kukusigameni 15:35 14.03.2011

Re: Film

Srđan Mitrović
ja to nisam rekao. film je prosto loš a mogao je da bude odličan.
a da je trebao da se uradi, jeste. i to odavno


Pridruzujem se.
Bili Piton Bili Piton 15:38 14.03.2011

Re: Film

Srđan Mitrović

ja to nisam rekao.


Nisam mislio ni na tebe (važi isto što i za Vučka).

Napravili rasklimatan dokumentarac? Pa dobro, šta da se radi, prema mogućnostima i talentu. Drugi put će bolje (mislim, kenjam, nisam gledao film)....
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 15:40 14.03.2011

Re: Film


ok, 4+ za trud, 5 za temu, sedi 1 za realizaciju. i da roditelji dođu na razgovor
Spiridon Spiridon 15:48 14.03.2011

Re: Film

Srđan Mitrović

ok, 4+ za trud, 5 za temu, sedi 1 za realizaciju. i da roditelji dođu na razgovor


ok, ako reditelj popravi keca na produzenoj nastavi dobijamo

5 + 4 + 2 = 11


11 / 3 = 3.7


vrlo dobar


Srđan Mitrović Srđan Mitrović 15:51 14.03.2011

Re: Film

11 / 3 = 3.7

kod mene je to dobar. ne zaokružujem ocene
alo dobar za ovu temu nije dovoljno, jebi ga.
Spiridon Spiridon 16:03 14.03.2011

Re: Film

Goran Vučković
kolko si platio toliko si dobio (koji smajli da postavim da izrazi moja osecanja)

Novac nije bitan - ali ako već o njemu pričamo, to je bilo bila vrednost sedam ili osam puta veća nego što sam platio DVD "The war you don't see" od Pildžera prošle nedelje. Ako se sećaš kako je to išlo - to je bila ona vrednost koju smo davali tako da ne pravimo poreske komplikacije Peščaniku. Ja mogu to sebi da dozvolim finansijski i odluka da se tesno "podvučem pod tu kapu" je bila no-brainer, što se mene tiče.

Ali ja ne žalim ovde za svojim novcem - dao sam ga sa zadovoljstvom tada, ohrabren činjenicom što se takva akcija uopšte sprovodi. Žalim za propuštenom prilikom da se autori uzdrže od jeftinih propagandnih tehnika i fokusiraju se na istoriju i činjenice - a ostave gledaocima da i oni donesu poneki zaključak. Ovako autorke "pucaju u sopstvenu nogu" smanjujući penetraciju filma njihovom idejom kako se osvajaju "srca i umovi" ljudi.


ti si Vucko trenutno vise razocaran u Srbiju od mene. Ja gajim kakav takav entuzijazam prema necemu, a ti me totalno ubi u pojam.

sta je solucija po tebi? Ko su onda ti ljudi koji mogu da odrade slicnu stvar i pomere stvari sa mrtve tacke?


mislim, nije sve u reziji i specijalnim efektima.

Srđan Mitrović Srđan Mitrović 16:07 14.03.2011

Re: Film

mislim, nije sve u reziji i specijalnim efektima.

nije u specijalnim efektima, ali je u režiji mnogo.
edi-va edi-va 16:10 14.03.2011

Re: Film

Srđan Mitrović
mislim, nije sve u reziji i specijalnim efektima.

nije u specijalnim efektima, ali je u režiji mnogo.


a nešto je i u kinti.
Goran Vučković Goran Vučković 16:12 14.03.2011

Re: Film

sta je solucija po tebi? Ko su onda ti ljudi koji mogu da odrade slicnu stvar i pomere stvari sa mrtve tacke?

Smatraj to glupim ili naivnim - ali osim materijalnih interesa, koji su takvi kakvi su (i nose najveći deo efekta) i ogromnog prostora slučajnosti/šuma, ima nešto i u znanju, verujem. U tom smislu je i moj blog od juče - ne znam da li si stigao da ga pogledaš.

Pogledaj onu knjigu od Lakofa koju sam linkovao na početku. Mislim da je vrlo bitna za svakoga ko sebe zove "liberalnim"/"progresivnim". Napisana je kada su Demokrate izgubile izbore 2004. a Buš dobio drugi mandat.
angie01 angie01 16:24 14.03.2011

Re: Film

4+ za trud, 5 za temu,


uzecu ovo- hvala najlepshe!
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 16:30 14.03.2011

Re: Film

uzecu ovo- hvala najlepshe!

najvažnije si izbacila... 1 za realizaciju
ed_novipazar ed_novipazar 16:37 14.03.2011

Re: Film

Goran Vučković


Najveće dno su po meni razgovori "mladih" - Kuzminović, Orlović, Filipović, Ćirić -


Ovo je po meni bacilo mrlju na ovaj film. Bilo je stvarno tesko gledati ih. Ali, sve ostalo meni je sasvim OK, bez obzira sto je moglo i bolje da se odradi.

I ona reklama za mec Tipsarevica .... cijelo vrijeme bode oci.
angie01 angie01 16:37 14.03.2011

Re: Film

najvažnije si izbacila... 1 za realizaciju


nek uzme kome treba!
dzouzi dzouzi 20:45 14.03.2011

Re: Film

I?
Simbolične finansije rezultirale u simbolični scenario.
Sve u svemu, dovoljno ako naglasak ostane na simbolici.
Hvala Vama ipak, meni je simbolika filma sasvim dovoljno prikazala suštinu.


Potpisujem

Koliko pljuvanja, ne mogu da verujem...

1.Ostaje jos da se pojave i neki muzicki kriticari da prokomentarisu muziku,
mozda i ona nije dobra...

2.I nedostaje neki modni stilista da nam oceni "stajling" sagovornika...


P.S Meni je film super i nista tu ne bih menjala...
Bravo za sve koji su se pojavili u filmu i za sve koji su radili na
snimanju istog.
Kome se ne svidja, ne mora da gleda...

Pozdrav za Spiru, Edi i Angie
angie01 angie01 21:23 14.03.2011

Re: Film

Hvala Vama ipak, meni je simbolika filma sasvim dovoljno prikazala suštinu.


edy-
angie01 angie01 21:26 14.03.2011

Re: Film

Pozdrav za Spiru, Edi i Angie



Alava Alava 22:18 14.03.2011

Re: Film

to znaci tebe nervira. Podmladak koji razmislja svojom glavom

Mene nervira Čeda Urošević koji je sedeo za tim stolom šatro razmišljajući svojom glavom, a odavde je otišao glavom bez obzira ubrzo nakon što je uhvaćen u besomučnom laganju i izvrtanju onoga što se desilo na promociji Peščanika u Pančevu. To je još jedna stvar koja se zaboravila.

Tada mi nije bilo jasno zašto bi neko lagao o nečemu što može samo da ide u prilog kako Peščaniku tako i omladini Srbije, ali poželelo dete da se jednog dana i ono slika za Peščanik (a jel će da izađem na televizor, a?), pa nije biralo sredstva da dođe do cilja.

Ako je to "prosvećena omladina" kukala nam majka.
Alava Alava 22:20 14.03.2011

Re: Film

Pozdrav za Vučka i Srkija
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 22:22 14.03.2011

Re: Film

Alava
Pozdrav za Vučka i Srkija

Spiridon Spiridon 22:29 14.03.2011

Re: Film

Mene nervira Čeda Urošević


jel to onaj Ceda Urosevic sto se pojavio ovde na blogu pa ubrzo misteriozno nestao?
princi princi 22:45 14.03.2011

Re: Film

Pozdrav za Spiru, Edi i Angie

Поздрав за Сркија, Алаву и Билија
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 22:50 14.03.2011

Re: Film

Поздрав за Сркија, Алаву и Билија

uzvraćam
Alava Alava 23:00 14.03.2011

Re: Film

Spiridon
Mene nervira Čeda Urošević


jel to onaj Ceda Urosevic sto se pojavio ovde na blogu pa ubrzo misteriozno nestao?

Da bi se shvatila čitava ironija zaista moram da objasnim.

Prvo ono što je svima poznato.
Dakle, na toj promociji su se pojavili oni "mladići" iz Dveri koji nisu dozvolili da se ista nastavi. Dok je publika prvo dala šansu da se na civilizovan način reši cela situacija, Biljana Srbljanović ulazi sa njima u verbalni sukob. (Takođe je poznato da je posle toga ona popila onu prijavu, oj Srbijo među idiotima.) Publika zvižducima i dugotrajnim aplauzima ne dozvoljava ovim Dverašima da dođu do reči i da je - jednom rečju - zahebavaju.
Potom ono što je manje poznato - nekolicina mladića iz publike prilazi Dverašima i uzima njihove stolice, kad već nećeš da mirno da sediš i slušaš - ja hoću, taj rad, tu dolazi do nekog koškanja zahvaljujući čemu Dveraši bivaju izbačeni napolje od strane policije koja je skup obezbeđivala.

Za to vreme, kamera TV Pančevo snima događaj, i na snimku se lepo vidi Čeda Urošević koji nije čak ni okrenuo glavu da pogleda Dveraše, znači sedi kao kip i čeka - nešto. Zatim dolazi kući i piše izveštaj sa tribine koji je ništa drugo do hvalospev nadljudskoj hrabrosti BS, da nje nije bilo pa tačno bi propala tribina, zatim briše sve do jednog komentara u kom se spominje omladina koja se fizički suprotstavila ovim debilima, koja nije statirala nego uzela stvar u svoje ruke i branila tribinu, i još opominje preko pp da se takvi komentari ne pišu! Kad je video da mu se blog oteo kontroli, zatvorio ga je za komentare, uz neko obrazloženje kako se namerno spinuje, bla bla, ne volite BS, ne volite Peščanik, bla bla.

Posle toga piše još dva tri teksta, napušta blog uz obrazloženje da nema kvalitetnih autora, e-novine mu objavljuju jedan tekst u kome pljuje po blogu, autorima koji pišu o cveću, drveću i govnima i po onima što to čitaju.

I sada sedi za tim stolom i lamentira nad tim što se od njega očekuje da bude statista u ovoj zemlji!!! Eeeej!!!
princi princi 23:11 14.03.2011

Re: Film

Za to vreme, kamera TV Pančevo snima događaj, i na snimku se lepo vidi Čeda Urošević koji nije čak ni okrenuo glavu da pogleda Dveraše, znači sedi kao kip i čeka - nešto. Zatim dolazi kući i piše izveštaj sa tribine koji je ništa drugo do hvalospev nadljudskoj hrabrosti BS, da nje nije bilo pa tačno bi propala tribina, zatim briše sve do jednog komentara u kom se spominje omladina koja se fizički suprotstavila ovim debilima, koja nije statirala nego uzela stvar u svoje ruke i branila tribinu, i još opominje preko pp da se takvi komentari ne pišu! Kad je video da mu se blog oteo kontroli, zatvorio ga je za komentare, uz neko obrazloženje kako se namerno spinuje, bla bla, ne volite BS, ne volite Peščanik, bla bla.

Posle toga piše još dva tri teksta, napušta blog uz obrazloženje da nema kvalitetnih autora, e-novine mu objavljuju jedan tekst u kome pljuje po blogu, autorima koji pišu o cveću, drveću i govnima i po onima što to čitaju.

I sada sedi za tim stolom i lamentira nad tim što se od njega očekuje da bude statista u ovoj zemlji!!! Eeeej!!!

Фантастично. Све време сам живео у уверењу да је Чеда Урошевић ник позајмљен из Госпође министарке а оно испаде човек од крви и меса!! Има ли у целој причи макар елемената сексплоатације? (кажу да је Ејн Ранд кресала пилетину у својој секти и то као бакута- она у својим 60-тим и 70-тим, они у раним 20-тим).
Alava Alava 23:23 14.03.2011

Re: Film

princi

Фантастично.

Meni je to žalosno. Ti klinci su tu dovedeni da se pokaže kako ova zemlja ima neke mlade ljude koji, iako su odrastali tokom 90ih, misle svojom glavom, prihvataju Zoranove ideje kao neke životne postulate i imaju energiju i volju da nešto promene, da se bore za svoja prava i prava svojih sugrađana, da ne pristaju na kompromise. I oni sve to lepo pričaju - nema danas ko od njih da traži da preskaču po dva stepenika, od njih se očekuje da statiraju i bla bla. Ali nažalost, ostade sve na priči. Bar što se ovog tiče. I nije mu ime Čeda Urošević, to mu je bio nick ovde na blogu.
Goran Vučković Goran Vučković 23:38 14.03.2011

Re: Film

Pozdrav za Vučka

princi princi 00:00 15.03.2011

Re: Film

Ali nažalost, ostade sve na priči. Bar što se ovog tiče.

Па не знам колико је само на причи. После неких цитата овде, поготову калисте67, мени се више уопште не чини случајно што је читав посао око филма одрађен тако траљаво (нисам гледао, нити ћу гледати филм, потпуно верујем Сркију Митровићу- ето и ја да признам припадање једном култу). Стиче се утисак да су ауторке филма превасходно заинтересоване за промоцију "Незадовољства и мизерије" као општег политичког начела, а да им убиство Ђинђића ту служи само као шлагворт за ту политичку агенду. Другим речима, не занима њих ни Ђинђић ни његове (узгред, претежно либертаријанске, изразито антикомунистичке) идеје него ширење незадовољства, мизерије и беспомоћности, обесмишљавање сваке акције (осим, наравно, оне медијске која доноси спонзорство и какву такву кинту).
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 00:05 15.03.2011

Re: Film

нити ћу гледати филм, потпуно верујем Сркију Митровићу

veliko hvala ali ne veruj nikom, samo svojim očima
stisni petlju i pogledaj. da ne budem ja posle kriv
princi princi 00:09 15.03.2011

Re: Film

veliko hvala ali ne veruj nikom, samo svojim očima

Also sprach Срђан, ...
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 00:10 15.03.2011

Re: Film

Spiridon Spiridon 08:39 15.03.2011

Re: Film

Pozdrav za Spiru, Edi i Angie



edi-va edi-va 10:11 15.03.2011

Re: Film

Pozdrav za Spiru, Edi i Angie


Alava
Pozdrav za Vučka i Srkija

Srđan Mitrović
Alava
Pozdrav za Vučka i Srkija


princi
Pozdrav za Spiru, Edi i Angie

Поздрав за Сркија, Алаву и Билија


Pozdrav Srđanu Mitroviću, Alavoj, Vučku i posebno svima onima koje niko nije pozdravio ... njima cvetići. :)

Goran Vučković Goran Vučković 10:14 15.03.2011

Re: Film

edi-va edi-va 13:29 15.03.2011

Re:zime


Smatram da smo kao društvo veoma sposobni i umešni da nešto iskasapimo, ispljujemo, izvređamo, i u celom tom obredu se časom grupišemo – kada bi istu količinu energije ulagali u sagledavanje dobrog, pozitivnog, vrednog i korisnog ova država bi bila daleko pristojnije mesto za život.

Nevezano za ovaj film, već uopšteno, svako lakše nađe 100 razloga zašto nešto ne valja, nego jedan jedini razlog zašto je nešto, ako ništa drugo onda barem, dovoljno dobro.


NNN NNN 14:52 15.03.2011

Re: Film

edi-va
Pozdrav za Spiru, Edi i Angie


Alava
Pozdrav za Vučka i Srkija

Srđan Mitrović
Alava
Pozdrav za Vučka i Srkija


princi
Pozdrav za Spiru, Edi i Angie

Поздрав за Сркија, Алаву и Билија


Pozdrav Srđanu Mitroviću, Alavoj, Vučku i posebno svima onima koje niko nije pozdravio ... njima cvetići. :)

Pozdrav za kumove i sve goste
Alava Alava 17:08 15.03.2011

Re: Re:zime

edi-va

Smatram da smo kao društvo veoma sposobni i umešni da nešto iskasapimo, ispljujemo, izvređamo, i u celom tom obredu se časom grupišemo – kada bi istu količinu energije ulagali u sagledavanje dobrog, pozitivnog, vrednog i korisnog ova država bi bila daleko pristojnije mesto za život.

Obratiti pažnju - mi smo spremni da kritikujemo, ali kada bi neko/oni uložio/li energiju, umesto kada bismo mi uložili tu energiju. Znam da ovo nije bila namerna greška, ali me je nasmejalo jer prosto zvuči kao nešto što je so Serbish - ja ću da gurnem prst u uvo, a oni drugi neka se pokrenu.

svako lakše nađe 100 razloga zašto nešto ne valja, nego jedan jedini razlog zašto je nešto, ako ništa drugo onda barem, dovoljno dobro.

Vidi ovako, prvo vezano za film - meni je lično ovaj film smrtno dosadan, jer sam očekivala da ću čuti nešto potpuno novo, nešto što nisam već milion puta čula u emisijama ili na tribinama Peščanika. Znači, odavno me smara Korać sa svojim impresijama, da li je zaista toliko važno u priči o atentatu ko je od političara samo plakao a ko je baš onako iskreno plakao?
E sad, to što je meni bilo dosadno je moj problem, pozitivna strana ovog filma je to što postoji ogroman broj građana ove zemlje koji ne slušaju Peščanik i koji su sve to što je već milion puta prežvakano čuli po prvi put, i to je super.
Dalje, u filmu su samo Beba i Srđa pričali o stvarima koje su bitne za sam atentat, ostali sagovornici su bili suvišni u tom smislu. Vesna Pešič i Žarko Korać su dali osvrt na Zoranove ideje i njega kao ličnost, što je takođe bitno, ali je postalo suvišno onog momenta kada su se pojavili klinci za stolom. Zašto? Zato što Vesna Pešić kaže kako Zoran nije imao nikoga iznad sebe, nikakvu ideologiju, nikakvog idola, a onda se pojave klinci kojima je najveći idol u životu BS, i koji ne umeju da odbrane jednu tribinu ako im ona ne pokaže kako se to radi, koji ne umeju da preskoće dva stepenika ukoliko se ne pojavi neko ko će od njih to da traži. Gde je tu inicijativa, hrabrost, akcija, dela umesto reči, sve ono o čemu je Zoran uporno pričao?
Zato što Beba objašnjava sat vremena da je postojao čitav jedan aparat koji se ukorenio 90ih, koji je 5. oktobra napustio Miloševića kako bi se održao, kako je opstao ne samo do 12. marta nego do dan danas, da je najistureniji deo tog aparata bio u momentu atentata Vojislav Koštunica, a onda se ponovo pojave ta "misleća" deca, prosvećena omladina, nastavljači Zoranovih ideja, koji pričaju o Koštunici kao da osim Koštunice ne postoji ništa drugo, kao da će se hapšenjem Koštunice odmah rešiti svi problemi u Srbiji, daj da vidimo ko bi ga kako mučio - ja bih mu drao kožu s leđa, ja bih mu zabijao klince pod nokte, ja bih ga giljotinirao - a šta je sa čitavim aparatom koji je postojao i pre Koštunice i koji će postojati i posle njega - e to deca ne znaju, to niko još nije stigao da im objasni.

E to je loše u ovom filmu. Naravno, ne kažem da je ceo film loš, ne kažem da ga ne treba pogledati, ali je daleko od savršenog. Kao što je uopšte i Peščanik daleko od savršenog.
apacherosepeacock apacherosepeacock 17:55 15.03.2011

Re: Re:zime

a onda se ponovo pojave ta "misleća" deca, prosvećena omladina, nastavljači Zoranovih ideja, koji pričaju o Koštunici kao da osim Koštunice ne postoji ništa drugo, kao da će se hapšenjem Koštunice odmah rešiti svi problemi u Srbiji, daj da vidimo ko bi ga kako mučio - ja bih mu drao kožu s leđa, ja bih mu zabijao klince pod nokte, ja bih ga giljotinirao - a šta je sa čitavim aparatom koji je postojao i pre Koštunice i koji će postojati i posle njega - e to deca ne znaju, to niko još nije stigao da im objasni.



Pa nisu decica tu ni dovedena da misle svojom glavom vec da nabilduju instant 'istine' glasaju za koga im se kaze da treba i sire dalje
edi-va edi-va 19:06 15.03.2011

Re: Re:zime

Алава
Znam da ovo nije bila namerna greška,


Ти можеш да мислиш, али не можеш да знаш.

Naravno, ne kažem da je ceo film loš, ne kažem da ga ne treba pogledati, ali je daleko od savršenog. Kao što je uopšte i Peščanik daleko od savršenog.


Да.

Хајде да правимо оригами икебане - племенито уложена енергија.
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 13:43 14.03.2011

C&C

Neka niko iz donjih rečenica ne izvlači nikakav zaključak o mom odnosu prema Zoranu Đinđiću i ubistvu. Ovde se radi o elementarnom poštovanju prema ubijenom premijeru.

Dve najgore stvari koje sam video u ovom filmu su:

-Na samom početku filma Mirjana Karanović govori nečiji tekst, da li njen ili C&C, i kaže da nas je i trebalo bombardovati ne bi li nas otreznili, ako sam dobro razumeo. Ja nisam smeo da pogledam ponovo snimak filma sve nadajući se da sam pogrešno čuo. Ja osećam dubok prezir prema autorima takvih stavova.

-Druga stvar je kad Beba Popović ispaljuje tiradu o svemu i svačemu pa onda i imitira Dušana Mihajlovića, da tada vidimo scenu kako se Cece grohotom smeju na Bebinu duhovitost i pamet. Ja sam o tome pisao na blogu ...Osam Roberta Matića i kod Antioksidanta prilično grubo. Jednostavmo sam ostao bez daha i bez kontrole kad sam video da neko u filmu sa tom temom i koji se pušta na taj dan oseća potrebu da ubaci tu groznu scenu.

Te dve stvari su meni dovoljne da kažem da je film jako loš, a ima ih još.
Tim scenama se, hteli ne hteli, baca mrlja, možda mala ali ipak mrlja, na čoveka koji bi u svakoj normalnoj zemlji zasluživao respect.
ed_novipazar ed_novipazar 16:21 14.03.2011

Re: C&C

KRALJMAJMUNA

Dve najgore stvari koje sam video u ovom filmu su:

-Na samom početku filma Mirjana Karanović govori nečiji tekst, da li njen ili C&C, i kaže da nas je i trebalo bombardovati ne bi li nas otreznili, ako sam dobro razumeo. Ja nisam smeo da pogledam ponovo snimak filma sve nadajući se da sam pogrešno čuo. Ja osećam dubok prezir prema autorima takvih stavova.

Trebao si ponovo da pogledas snimak zbog rijeci koje kritikujes. Mirjana Karanovic nije rekla to sto joj pripisujes vec:

"I NATO je na kraju morao da nas bombarduje da bi nas zaustavio. Kao kada osobi u histericnom napadu moras da opalis samar da bi se smirila."

Ovo je samo jedan dio hronologije dogadjaja koju ona iznosi a ne iznosenje svog stava.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 16:32 14.03.2011

Re: C&C

"I NATO nas je na kraju bombardovao" je hronologija
MORAO je stav.
ed_novipazar ed_novipazar 16:39 14.03.2011

Re: C&C

Srđan Mitrović
"I NATO nas je na kraju bombardovao" je hronologija
MORAO je stav.

Morao je cinjenica.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 16:42 14.03.2011

Re: C&C

Morao je cinjenica.

kako kome
ed_novipazar ed_novipazar 16:44 14.03.2011

Re: C&C

Srđan Mitrović
Morao je cinjenica.

kako kome

Svakome ko nije imao histericni napad.
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 16:45 14.03.2011

Re: C&C

ed_novipazar

KRALJMAJMUNADve najgore stvari koje sam video u ovom filmu su:-Na samom početku filma Mirjana Karanović govori nečiji tekst, da li njen ili C&C, i kaže da nas je i trebalo bombardovati ne bi li nas otreznili, ako sam dobro razumeo. Ja nisam smeo da pogledam ponovo snimak filma sve nadajući se da sam pogrešno čuo. Ja osećam dubok prezir prema autorima takvih stavova.Trebao si ponovo da pogledas snimak zbog rijeci koje kritikujes. Mirjana Karanovic nije rekla to sto joj pripisujes vec:"I NATO je na kraju morao da nas bombarduje da bi nas zaustavio. Kao kada osobi u histericnom napadu moras da opalis samar da bi se smirila."Ovo je samo jedan dio hronologije dogadjaja koju ona iznosi a ne iznosenje svog stava.


Pa to sam i rekao. Ako nisi bukvalan. Trebalo ili morao. Povraća mi se. Hvala ti na citatu. Prezir prema autoru ovih rečenica postaje još veći.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 16:47 14.03.2011

Re: C&C

meni se čini da su NATO upravo prizivali oni sa histeričnim napadom
Bili Piton Bili Piton 16:54 14.03.2011

Re: C&C



Jao ovo je opet ona ista debata, je li trebalo i jesu li morali. Nisu ni trebali ni morali ali su jedva čekali povod. A to kao da nam je bilo promaklo.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 16:57 14.03.2011

Re: C&C

Nisu ni trebali ni morali ali su jedva čekali povod

samo da citiram. nemam šta da dodam. i završavam na ovu temu.
angie01 angie01 20:08 14.03.2011

Fazon za Srkija!

. i završavam na ovu temu.



Muva Zemunac ribu u nekom kaficu.

-u brate sho si cakana, radish neshto?
- studiram,a ti?
- i ja brate, ovo/ono, idem u neku vechernju.
-ja studiram reziju, ako znash shta je to!?
-kako ne znam, brate, pa struja, voda, grejanje,...
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 21:01 14.03.2011

Re: Fazon za Srkija!

nisam shvatio tvoju poruku.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana