Društvo| Gradjanske inicijative| Politika| Sex| Životinjski svet

Progon i peticija

krkar RSS / 18.03.2011. u 11:21

 

Vojislav_Kostunica_15_a_809676738.jpg

 

U četvrtak je u Beogradu počelo potpisivanje peticije protiv progona Vojislava Koštunice.

Осуђујемо као недостојан покушај да се Војислав Коштуница повеже са убиством премијера Зорана Ђинђића.

Već prvog dana spontano se u centrali DSS-a zateklo preko 100 istomišljenika koji očas postadoše potpisnici zahteva da se Koštunica dr Vojislav, višekratno samoproglašeni legalista, izuzme iz ingerencija pravnog sistema Republike Srbije i da se proglasi neistraživim i neoptuživim. (Da je nezabludiv, k'o papa rimski, to već znamo).

Interesantan je sastav Potpisništva Vaskolikog: sve što je u Srbiji natražno, reakcionarno, retrogradno, etnocentrično, etnofiletično, srednjevekovno, mračno, mračnjačko, antievropsko, antizapadno i anticivilizacijsko - spontano se zateče baš u Braće Jugovića 2a i očas potpisa inicijativu da se Doktor Voja proglasi političkim svecem. I uz njih još nešto podguznih muva, šićardžija, denuncijanata svih režima, špijuna svih službi, sluga svih gospodara i poneki smetenjak koji ne zna je li poš'o ili doš'o ali imponuje mu tevabija..

Svi ideolozi, logističari, apologeti, izvođači, huškači dosadašnjih ratova, svi poticatelji i širitelji mržnje, ksenofobije, svetosavskog fundamentalizma, sve važniji medijski gaulajteri Miloševićâ,Karažićâ i Koštunicâ ovdašnjih... svi se spontano zatekoše baš u centrali Legalistine stranke (za neke bivše funkcionere propalih etnofašističkih paradržava bih baš voleo da vidim jesu li državljani Srbije, no da nas ne zavede ova digresija mala) i očas se saglasiše da ne mogu Ustav i zakoni države Srbije važiti za njihovog Nezabludivog Papu Srbstva Koštunicu dr Vojislava.

Pa k'o velim, braćo i sestre, istina je živa i višekratno dokazana da ste se vi etno-klero-naci odavno izveštili i naučili da valja zakukati kako ste ugroženi pa onda mi ostali treba da se, kao, pravdamo i objašnjavamo da vas ne mrzimo, ne proganjamo... i da se u toj praznoj priči zaboravi o čemu se u stvari radi. A radi se o jednom bezobrazluku klike kojoj je krv udarila u nos, koja smatra da je nedodirljiva i tako treba da ostane, doveka, da treba da im se omogući da i dalje nekažnjeno huškaju i šire mržnju, strah od normalnog sveta i ubeđuju nas kako samo oni mogu da vrate Kosovo svojim tužbalicama i mantrama, kako se efektnim nacionalističkim desetercima očas povećava produktivnost, popovskim kletvama smanjuje nezaposlenost, novim ćeranjem podstiče izvoz a svaki litar prolivene krvi Srbiji stiče nove obožavatelje i prijatelje po svetu.

Mož' bit da su peticioneri u pravu, ma ipak mi se nekako čini da nas je preostalo na ovom dunavluku još nešto slobodnih, mislećih, nezastrašenih, neukletih, nezačaranih, mozgovno neatrofiranih... koji smatramo da treba istražiti ulogu Koštunice dr Vojislava u raznim svinjarijama, prvo i pre svega u ubistvu Đinđić dr Zorana a odmah potom (ili uz to) i u mnogobrojnim drugim prikrivanjima, prećutkivanjima, zatvaranjima očiju, saučestvovanjima, saorganizovanjima, podstrekivanjima... kojekakvih aktivnosti usmerenih na očuvanje, održanje i zaštitu jezgra nacional-desničarskih ubica, otimača, ucenjivača, potkazivača i ostale decenijima stvarane bagrei šljama.

Zato molim sve koji misle da je ova peticija bezobrazna, protivna Ustavu, zakonima i moralu, da potpišu ovu blogersku peticiju za potpuno istraživanje uloge Vojislava Koštunice u ubistvu Zorana Đinđića, uključujući i stvaranje političke i "moralne", "nacionalne", "patriJotske" i inih klima i pozadina kao i sve radnje koje su zakonom kažnjive. Da se time bave, savesno i potpuno, ovlašćeni organi ove države a njih da kontrolišu drugi ovlašćeni organi ove države, svako u skladu sa svojim zakonskim nadležnostima i ovlašćenjima, bez relativizacije, bez (lažne) apologetike i bez pretenzija na nedodirljivost ili "očuvanje viših interesa".

Ako ste ZA dajte preporuku na prvi komentar ovog posta.

A ako ste uz potpisnike iz Braće Jugovića - evo da vas podsetim koje su i kakve časne,  ugledne, neporočne ličnosti u tom karakazanu:

Матија Бећковић, академик

Милорад Екмечић, академик

Бата Михајловић, академик

Коста Чавошки, академик

Чедомир Попов, академик

Драгослав Михаиловић, академик

Јованка Калић, академик

Слободан Душанић, академик

Милован Данојлић, академик

Коста Христић, публициста

Митрополит Амфилохије

Василије Крестић, академик

Брана Црнчевић, књижевник

Светомир Арсић Басара, академик

Данило Баста, академик

Драган Недељковић, академик

проф. др Владета Јанковић

Синиша Ковачевић, драмски писац и редитељ

проф. др Смиља Аврамов

Јагош Ђуретић, издавач

Милош Шобајић, сликар

Љиљана Смајловић, новинар

Слободан Ракитић, књижевник

Милорад Вучелић, новинар

Бојан Суђић, диригент

Алекса Буха, академик

Светлана Васовић Мекина, новинар

Стеван Карамата, академик

Обрад Кесић, политички аналитичар

Бора Ђорђевић, песник

Слободан Рељић, новинар

проф. Сања Бошковић

др Славенко Терзић

проф. др Мирјана Васовић

ЊКВ Принц Владимир Карађорђевић

ЊКВ Принцеза Бригита Карађорђевић

Игор Мекина, новинар

проф. др Петар Марјановић

проф. др Ратко Марковић

Владимир Радомировић, новинар

проф. др Смиља Марјановић Душанић

Драгана Матовић, новинар

Гојко Ђого, академик

проф. др Милан Брдар

проф. др Ђорђије Вуковић

Рајко Петров Ного, академик

Жељко Цвијановић, новинар

проф. др Мило Ломпар

др Слободан Вуковић

Милован Витезовић, књижевник

Маријана Милосављевић, новинар

Радомир Смиљанић, књижевник

Танасије Узуновић, драмски уметник

Никола Врзић, новинар

Mоша Одаловић, књижевник

Мирко Жарић, песник

Цисана Мурусидзе, редитељ

Љиљана Благојевић, драмски уметник

Батић Бачевић, новинар

проф. др Александар Илић

Никола Кусовац, историчар уметности

Божидар Зечевић, драматург

Дринка Радовановић, уметник

Мирко Нишовић, олимпијски шампион

Ксенија Јовановић, драмски уметник

Славољуб Качаревић, новинар

проф. др Радмила Накарада

Игор Ивановић, публициста

проф. др Миле Савић

Дамјан Ђаков, сликар

Младен Матерић, редитељ

др Ђуро Ковачевић

проф. Весна Бајчетић

Душан Савић, спортиста

Марина Рајевић Савић, новинар

Слађана Милошевић, музичар

Милутин Шошкић, спортиста

Aлександра Јанковић, психолог

проф. др Мирјана Стефановски

проф. др Часлав Копривица

Зоран Јовановић, спортиста

Боривоје Рашуо, књижевник

Љубомир Кљакић, публициста

Миливоје Глишић, новинар

Јован Колунџија, уметник

Зоран Сретеновић, спортиста

др Живота Ђорђевић

Никола Цинцар Поповски, књижевник

проф. Митар Михић

Слободан Срећковић, инжењер

Марко Јанковић, новинар

др Зоран Аврамовић

Бисерка Илић, инжењер

Мирослав Цера Михаиловић, књижевник

Александар Симић, адвокат

Бранко Радун, публициста

Драгомир Анђелковић, публициста

проф. др Хасиба Хрустић

Душан Чоловић, књижевник

Ана Радмиловић, публициста

Душан Стојковић, књижевник

Благоје Баковић, књижевник

Александар Митић, новинар

Зоран Зарије Раковић, уметник

Зоран Вацић, издавач

Ивана Жигон, драмски уметник

Радован Калабић, књижевник

Никола Вујичић, књижевник

проф. др Бранко Ракић

Радослав Братић, књижевник

Марко Радош, новинар

др Татјана Милановић

др Маја Радош

Мирослав Тохољ, књижевник



Komentari (387)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

outcast outcast 14:18 18.03.2011

Re: Krkar je u pravu

expolicajac
izvini, al´ kako je mogao neko da te natera da ideš ubijati nekoga koga ne mrziš. koliko sam ja primetio, podstrekači zla su prvo budili nacionalnu svest kod ljudi da bi ih podstakli da tu svoju nacionalnu pripadnost brane ubijajući iste takve nacionalno osvešćene sa druge strane fronta. mogao si birati ili da ideš u rat ili u zatvor. ja kada bi bio postavljen pred odluku da biram između toga da nekog ubijem i zatvora, ja bih izabrao zatvor, ili bi nastojao da pobegnem iz tog ludila nacionalnih ostrašćenosti, kao što sam na kraju krajeva i uradio.Ono što nisi uzeo u obzir u tumačenju mog posta jeste vremenska distanca između događaja koje sam preživeo i momenta kada sam post napisao. U tom vremenskom intervalu dešavalo se moje iskustveno sazrevanje. Možda si ti rođen sa sveobuhvatnim znanjima i iskustvima. Ja takva velilčina nisam.Kad je počeo rat imao sam 31 godinu, sada ima 50. Svojih razmišljanja iz tog perioda se ne stidim ali sam spreman da ih korigujem. To što sam, vrlo često ne svojom voljom, stekao kao iskustvo i nadogradio znanjima, nametnulo je novi pogled, kako na život u celini tako i na pojedinačne postupke, kako pojedinaca tako i političko-intelektualne elite mog naroda. Pravo na sud o tome, lično sam skupo platio, ali ga se niukom slučaju neću odreći.


expolicajac, nemas razloga da se pravdas nikome! Covek koji nije u stanju duhovno da sazreva kroz zivot na nacin na koji se to tebi desilo ne moze ni da razume tacno o cemu ti pricas. Zato, imas jedanu veliku, kao kuca preporuku od mene!
angie01 angie01 14:26 18.03.2011

Re: Krkar je u pravu

krkar
a sto bih guglala- ja sam imala latinski u skoli!Budala utripovala, ne obaziri se


dont vori-to nespretno miki pokusava da mi se udvara!

hebiga miki- nepremostive razlike su stale na put nasoj sreci!
Kazezoze Kazezoze 14:35 18.03.2011

Re: Krkar je u pravu

expolicajac
izvini, al´ kako je mogao neko da te natera da ideš ubijati nekoga koga ne mrziš. koliko sam ja primetio, podstrekači zla su prvo budili nacionalnu svest kod ljudi da bi ih podstakli da tu svoju nacionalnu pripadnost brane ubijajući iste takve nacionalno osvešćene sa druge strane fronta. mogao si birati ili da ideš u rat ili u zatvor.
ja kada bi bio postavljen pred odluku da biram između toga da nekog ubijem i zatvora, ja bih izabrao zatvor, ili bi nastojao da pobegnem iz tog ludila nacionalnih ostrašćenosti, kao što sam na kraju krajeva i uradio.

Ono što nisi uzeo u obzir u tumačenju mog posta jeste vremenska distanca između događaja koje sam preživeo i momenta kada sam post napisao. U tom vremenskom intervalu dešavalo se moje iskustveno sazrevanje. Možda si ti rođen sa sveobuhvatnim znanjima i iskustvima. Ja takva velilčina nisam.
Kad je počeo rat imao sam 31 godinu, sada ima 50. Svojih razmišljanja iz tog perioda se ne stidim ali sam spreman da ih korigujem. To što sam, vrlo često ne svojom voljom, stekao kao iskustvo i nadogradio znanjima, nametnulo je novi pogled, kako na život u celini tako i na pojedinačne postupke, kako pojedinaca tako i političko-intelektualne elite mog naroda. Pravo na sud o tome, lično sam skupo platio, ali ga se niukom slučaju neću odreći.

sa 31 godinom si mogao biti dovoljno svestan da si meta manipulacije od strane onih koji te u rat teraju, ali ja tebe uopšte nemam nameru za to osuđivati. ti si ipak nekako uspeo da shvatiš (bolje ikad nego nikad) i na neki način osudiš ludilo koje nose nacionalni ratovi, za razliku od nekih koji još uvek to ne vide. verovatno je i tvoja pripadnost uniformi uticala da naređenja slušaš bezpogovorno, kako su te već učili.
mikimedic mikimedic 14:41 18.03.2011

Re: Krkar je u pravu

Budala utripovala, ne obaziri se


jel to bajkonurski pravnik progovara iz tebe



srdjan.pajic srdjan.pajic 15:08 18.03.2011

Re: Krkar je u pravu

freehand
Ispravka... ne znam ni sam šta da mislim

Pa to ti kažem.
A dotle. Lepo rekoh, plejstejšn...

I ja ti odavno rekoh - kupi hrčka, brate. Mani se više duvačkih instrumenata.


Frihende, moram ovde javno da ti se izvinim, što sam te onomad uporedio sa wukadinom. Jeste, kriv sam, jeo sam govna, baš tim rečima... Aj' sad udri dalje po ovim palamuderima, uživam u tvom radu na ovom blogu. Što pomislim, ti napišeš.



valhalen valhalen 15:09 18.03.2011

Re: Krkar je u pravu

@expolicajac

Iskreno i dirljivo priznanje za koje većina nas nije sposobna. Onda kada svako buda smogao snage da ga učini, možda i stigne 6. oktobar...

Preporuka.
skyglider skyglider 15:11 18.03.2011

Re: Krkar je u pravu

wukadin

A dotle. Lepo rekoh, plejstejšn...


Playstation i jeste za klince poput tebe, a ne diskutovanje na blogovima.
ecce-florian ecce-florian 15:58 18.03.2011

Re: Krkar je u pravu

Mogu ovde da nastavim? Ovde se koriste ružne reči na srpskom(angie)i na latinskom, plus demokracka policija, levica, kao i anarhisti doprinose da se baš prijatno osećam

Jes Krkar je 100% u pravu mada slučajno.Svaka peticija u okviru postupka koji nije okončana ( miki nemoj ovde da se upuštamo u finese) je vrsta pritiska na pravosudne organe koji bi trebali da nezavisno odlučuju. Kako postupajući organi u ovoj zemlji po ZKP nemaju mogućnost da se izoluju i ja osuđujem peticiju kao oblik pritiska.

Diferentia specifica

Za ovo se zalažem na blogu u svim slučajevima a ne selektivno

u tom kontekstu samo podsećam na slučajeve podrške pritisaka na npr prekršajne organe ( čitaj po novom sudove)od strane eminentnih društvenih i kulturnih radnika, blogaera i drugih građana



ili van svetovnog sudstva u slučajevima postupanja Velikog crkvenog suda



Ranije se to ipak radilo drugačije. Kada je Šešelj 84 dobio u prvostepenom 8 godina kao anarholiberal(!!!) i nacionalista, Vrhovni sud SFRJ je smanjivao više puta sve do 2 godine a iz Zenice je izašao posle 22 meseca. Ovo je sve u dobrom bilo posledica pritisaka u vidu protestnih pisama i peticija brojnih kulturnih i naučnih radnika .

U okviru ovih istorijskih razmatranja veoma je interesantna analiza Miloša Vasića u juna prošle godineprovale dokumenata da je Služba tog liberala pratila u okviru veoma indikativne grupe
citiraću da ne pogrešim:

Posebna je priča o tome kako se – u percepciji Službe – odvijala istorija srbijanske opozicije. Prvo su, 1986–1987, svi bili na istoj gomili kao "liberali i anarholiberali", pa kao "građanska desnica": zajedno su bili Nebojša Popov, Vesna Pešić, pop Žarko Gavrilović, Jelenko (Filaret) Mićović, Mirko Jović, Šešelj, Žarko Korać, Vuk i Dana, Milan Mladenović, Velja Cvetić, Ivan Janković, Srđa (advokat) Popović, Vlada "Revolucija" Mijanović, Pavluško Imširović, Milovan Đilas, Dobrica, Brana, Matija, Selenić, Mihiz, braća Kljakići, Boža Jakšić, Kangrga i Supek, Nikola Milošević, čak i Voja Koštunica. Onda Služba protokom vremena počinje da pravi razlike i potklasifikacije: ovi su jedno, a oni su drugo, a oni tamo su treće; itd. Pa imamo: etatističko-birokratsku liniju rada; pa liberale ("anarholiberali" su se negde izgubili); pa građansku desnicu (relativno stabilnu grupaciju); pa srpski nacionalizam; pa ekstremni srpski nacionalizam; pa ekstremni terorizam, sa podgrupama po geografskom pristupu i po paravojnom organizovanju.


A ovo sve zbog tog što se i Dobrica Ćosić obratio "upitnim čuđenjem" Nebojši Spaiću da ako može prosledi Nekoliko pitanja advokatu Srđi Popoviću( dajem link NSPM)

ps

I da samo zaokružim mikiju odgovore na pitanja ko, koji postupak ,kada započet, da li je okončan i zašto sada ( barem po zvanično objavljenim podacima)

Advokati porodice Đinđić Rajko Danilović i Srđa Popović podneli su pre pet godina Specijalnom tužilaštvu predlog za proširenje optužnice za ubistvo premijera Zorana Đinđića i na krivično delo oružane pobune. Oni su ocenili da je pobuna organizovana zajedno sa šefom „zemunskog klana” Dušanom Spasojevićem sa ciljem rušenja ustavnog poretka i destabilizacije zemlje.

Miloš Simović i Sretko Kalinić dostavili su Specijalnom tužilaštvu informacije na osnovu kojih bi mogla da bude rasvetljena politička pozadina ubistva premijera Zorana Đinđića, saznaje „Politika” u Specijalnom tužilaštvu.

„Tužilaštvo vodi pretkrivični postupak o pobuni Jedinice za specijalne operacije u novembru 2001. godine koja se može dovesti u vezu sa političkom pozadinom atentata na premijera Zorana Đinđića. Postupak se bazira ne samo na izjavama Simovića i Kalinića, već i na analizi dokaza koji su izvođeni u toku postupka za ubistvo premijera, nakon što je tu presudu potvrdio i tadašnji Vrhovni sud Srbije”, rečeno nam je u Specijalnom tužilaštvu.
link

Toliko od mene kao prilog daljoj objektivnoj raspravi

Kolega Krkar

...........


freehand freehand 16:45 18.03.2011

Re: Krkar je u pravu

Frihende, moram ovde javno da ti se izvinim, što sam te onomad uporedio sa wukadinom. Jeste, kriv sam, jeo sam govna, baš tim rečima... Aj' sad udri dalje po ovim palamuderima, uživam u tvom radu na ovom blogu. Što pomislim, ti napišeš.

Moj Pajiću, šta ti ovo treba?
Pa 'el znaš šta će da ti rade na prvom sastanku zbog ovoga?
apacherosepeacock apacherosepeacock 17:11 18.03.2011

Najzad

ps I da samo zaokružim mikiju odgovore na pitanja ko, koji postupak ,kada započet, da li je okončan i zašto sada ( barem po zvanično objavljenim podacima)


Hvala najlepse e-f, konacno se neko smilovao da stavi link u vezi sudjenja i predloga za prosirenje optuznice, kao sto saznajemo, i ujedno na moje pitanje/molbu za neko objasnjenje oko toga..
mikimedic mikimedic 17:27 18.03.2011

Re: Krkar je u pravu


I da samo zaokružim mikiju odgovore na pitanja ko, koji postupak ,kada započet, da li je okončan i zašto sada ( barem po zvanično objavljenim podacima)


ok, samo sto onda govorimo o novom krivicnom delu - oruzanoj pobuni, a ne za ubistvo koje je sudjeno i presudjeno. as far as i am aware...
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 17:36 18.03.2011

Re: Krkar je u pravu

mikimedic
ok, samo sto onda govorimo o novom krivicnom delu - oruzanoj pobuni, a ne za ubistvo koje je sudjeno i presudjeno. as far as i am aware...


Мене занима следеће, пошто правник нисам:

Која је разлика између
Милоша Минића
и Јована Пријића?

P.S. Зашто не би поставили категорију ПРАВО?
kamichak92 kamichak92 17:52 18.03.2011

Re: Krkar je u pravu

wukadin

A što misliš da sam ja objektivan ili nepristrasan?


ma nisi bre, ti si samo beskrajno dosadan i ocigledno besposlen.
zagushujes, gushish, davis, smaras, jebote, kao mac u kamenu.
jadni oni koji s tobom moraju da dele zivotni prostor, ako takvih velikomucenika avaj ima. do-sa-do. dosadna. smore. sedativu. dosadni.
shumska shumska 20:16 18.03.2011

Re: Krkar je u pravu

kako bi se odagnala sumnja o njihovoj eventualnoj krivici!

off - topic
kad smo već kod sumnji, krivice, dokazivanja, nedokazivanja, prikrivanja i neprikrivanja....
pošto kod tebe angie ovo ne mogu da te pitam jer si me banovala, da iskoristim priliku ovde --
elem, nemam opciju da ostavim bilo kakav komentar kod tebe (primetih ovo kad si imala gosta autora) pa sam te ljubazno u pp i upitala šta se dogadja - jel jesam banovana ako jesam što, i ok, ćutim, nema me -- nego mi ti onomad reče kako "pogledavši na svoj panel nemaš nijednog blokiranog korisnika" -- što je ajmo upotrebiti eufemizam -- neistina...
i nemam problem što sam banovana kod tebe -- već što me praviš blesavom ("nema blokiranih" )

izvinjavam se ostalima za ovaj "upad"
Bili Piton Bili Piton 20:22 18.03.2011

Re: Krkar je u pravu

Kazezoze
ili bi nastojao da pobegnem iz tog ludila nacionalnih ostrašćenosti, kao što sam na kraju krajeva i uradio.


+1
fantomatsicna fantomatsicna 20:50 18.03.2011

Re: Krkar je u pravu

pošto kod tebe angie ovo ne mogu da te pitam jer si me banovala

Ovo si trebala da postavis kod Vasilija na blog..on je otvorio savetovaliste za istomisljenike i zalbe banovanih
Bili Piton Bili Piton 20:56 18.03.2011

Re: Krkar je u pravu

fantomatsicna
savetovaliste za istomisljenike i zalbe banovanih


mikimedic mikimedic 21:41 18.03.2011

Re: Krkar je u pravu

I da samo zaokružim mikiju odgovore na pitanja ko, koji postupak


cvele, ja bih ipak sad, kad sam procitao clanak, da trazim jos malo objasnjenja. nemoj ovo pogresno da shvatis - bilo ti, bilo ko od drugih ko bi mogao da ima precizniji odgovor. nisam u ovoj materiji uopste, tako da zaista dozvoljavam da nisam u pravu.

elem - sta je ovde tema uopste; krivicno delo ubistva djindjica, ili neko drugo krivicno delo? vidim da se u clanku pominje prosirenje optuznice koja bi obuhvatila i oruzanu pobunu u okviru istog postupka. kao sto znamo to se nije desilo.

sta mi sada pravno imamo? imamo optuznicu i pravosnaznu presudu za krivicno delo ubistva djindjica. koliko mi je poznato, daljeg redovnog pravnog leka nema.

sta se uopste trazi - da li se trazi ponavljanje postupka za ubistvo djindjica (cime bi automatski legiji i ekipi kazne bile ponistene); da li je to uopste moguce sada (da li su radjene revizije?) - i ako bi doslo do ponavljanja postupka, po kom osnovu bi to bilo?

da li je utvrdjen motiv? da li se tu prica pravno zavrsava, ili ako nije utvrdjen postoji mogucnost da se dalje otvori?

sta se desava u slucaju da se pojave novi dokazi (i na primer treci metak ili bilo koja slicna teorija) - da li je recimo moguce optuziti trecu osobu da je ispalila treci metak (ako se nadju novi dokazi) ako sadasnja pravosnazna presuda to nije utvrdila?

da li je presuda za ubistvo djindjica res iudicata?

ili se trazi postupak za potpuno drugo delo - oruzanu pobunu? (ali onda je pitanje sta se cekalo sve ove godine da bi se taj postupak pokrenuo, takav postpupak je bilo moguce pokrenuti i pre ubistva djindjica).

kazem, stvarno nisam u ovoj materiji i voleo bih da dobijem odgovor.
AlexDunja AlexDunja 21:49 18.03.2011

Re: Krkar je u pravu

kazem, stvarno nisam u ovoj materiji

ecce-florian ecce-florian 00:04 19.03.2011

Re: Krkar je u pravu

@miki
ti pročitao , mi pročitali , u ovoj fazi se u sredstvima javnog informisanja vodi postupak
cit

Prema našim saznanjima, Milorad Ulemek, bivši komandant JSO mogao bi uskoro da bude izveden pred sud pod optužbom da je organizovao pobunu JSO.

„Sve je izvesnije da je Milorad Ulemek bio glavni organizator pobune. Sarađujući sa kolegama iz drugih zemalja dobili smo podatke koji su doveli do pomaka u pretkrivičnom postupku o pobuni JSO”, kažu naši izvori, ne precizirajući koje zemlje su sarađivale sa Srbijom u ovom postupku.
( za one koji nisu otvorili link)

elem šta imamo?
a) Politika ima saznanja o optužbi protiv Ulemeka za pobunu u JSO
b) postoji "pomak u pretkrivičnom postupku o pobuni JSO" dakle vodi se

sta se uopste trazi - da li se trazi ponavljanje postupka za ubistvo djindjica (cime bi automatski legiji i ekipi kazne bile ponistene); da li je to uopste moguce sada (da li su radjene revizije?) - i ako bi doslo do ponavljanja postupka, po kom osnovu bi to bilo?

hm
Politika kaže:
Simović, visokorangirani pripadnik klana, na jednom od prvih saslušanja posle hapšenja izjavio je da zna nepoznate činjenice o ubistvu premijera, nudeći tužilaštvu da ih otkrije, ako bi dobio status svedoka saradnika. Sretko Kalinić, koji je izručen iz Hrvatske, takođe je sebe predstavio kao čoveka koji zna mnoge tajne nerešenih zločina. Obojica su se od dana hapšenja, posle sukoba u Zagrebu, utrkivala u priznanjima raznih ubistava, ali šta su izjavili o atentatu na Đinđića, za sada nije poznato.


a)nije poznato šta će tužilaštvo uraditi
b)nove činjenice mogu dovesti do nekih opcija koje navodiš kao npr ponavljanja postupka ukoliko se ispune zakonom predviđene pretpostavke

kazem, stvarno nisam u ovoj materiji i voleo bih da dobijem odgovor.

i ja , ali ne na sajtovima stranaka, novinama ili na blogu već u redovnom SUDSKOM postupku
ps

ovo važi erga omnes i prema Popoviću i Prema Koštunici koji se sude preko b92,politike, danasa,blica,pressa........

njinteresantniji detalj je da ako se tako istaknuti pravnici kao što su Popović i Koštunica upuštaju u vođenje ovako značajnog postupka ( ubistvo premijera) preko medija a ne u okviru pravosudnog sistema, onda oni iskazuju potpuno nepoverenje u pravosudne organe a čija je nezavisnost nakon izvedene reforme krajnje problematična.Ako je pod kontrolom izvršne vlasti ( DS je obnaša većinski) onda bi interesantno pitanje zašto Popović ne iskoristi ovakvu konstelaciju za postizanje zadovoljavajuće sudske odluke ( barem za ono što zastupa u konkretnom predmetu)?
Umesto odgovora , evo ti pitanja.


toliko, ako je od pomoći?
mikimedic mikimedic 01:03 19.03.2011

Re: Krkar je u pravu

a)nije poznato šta će tužilaštvo uraditi
b)nove činjenice mogu dovesti do nekih opcija koje navodiš kao npr ponavljanja postupka ukoliko se ispune zakonom predviđene pretpostavke


zakonom predvidjene pretpostavke, ako se dobro secam su da se postupak moze ponoviti iskljucivo ako bi to bilo u korist osudjenog.

da li se postupak moze voditi za isto delo protiv treceg lica, a za koje vec postoji pravosnazna presuda?

i ja , ali ne na sajtovima stranaka, novinama ili na blogu već u redovnom SUDSKOM postupku

toliko, ako je od pomoći?


pa sad, i nije bas. ja vise postavljam pitanje uopste - nevezano za slucaj djindjic.

u slucaju kada postoji pravosnazna presuda - ako se pojave novi dokazi da li je moguce voditi postupak protiv treceg lica za isto krivicno delo (a nije u pitanju slucaj koji spada u ponavljanje postupka kao vanredni pravni lek)?

shumska shumska 01:35 19.03.2011

Re: Krkar je u pravu

fantomatsicna
pošto kod tebe angie ovo ne mogu da te pitam jer si me banovala

Ovo si trebala da postavis kod Vasilija na blog..on je otvorio savetovaliste za istomisljenike i zalbe banovanih

vasilijev tekst sam pročitala kao reakciju na elisov. komenatre nisam ni pratila (sad videvši tvoju preporuku, moram obratiti pažnju).
gle, ne sećam se da sam nekada bila ne - uljudna prema bilo kome ovde na blogu (jesam doduše, zna drago kovačević, ali za to i dobih šta je sledovalo). ne sećam se da smo ti i ja ovde ikada polemisale o nečemu da bi me "prebacivala" u kako kažeš - savetovalište za istomišljenike? ali neka si mi rekla, ako nekad naletim na tvoje pitanje na blogu upućeno povodom bilo čega - setiću se jedino da ti se isplazim
p.s. sve ovo počinje da podseća na ono vreme kada sam zbog nicka svog morala pre svakog posta da objašnjavam kako nisam stanovnik републике шумске niti nekakav ideolog iste
fantomatsicna fantomatsicna 02:20 19.03.2011

Re: Krkar je u pravu

Sumska slobodno me prati..ne smeta meni to..ni virtuelno plazenje jos manje..i uzivaj
milosavljevic.nis milosavljevic.nis 02:20 19.03.2011

Re: Krkar je u pravu

Do tada "opušteno" do svog ludila.


Druže bivši, ja se kasno uključio...bio sam zauzet oko organizacije znašvećčega. Ovde, bre, mnogo interesantniji likovi nego kod našeg druga Strongmena (al nemoj da mu kažeš, naljutiće se). Mali Perica, Vukadinović...
shumska shumska 05:18 19.03.2011

Re: Krkar je u pravu

fantomatsicna
Sumska slobodno me prati..ne smeta meni to..ni virtuelno plazenje jos manje..i uzivaj

posredi je nesporazum (koji je bolje saseći odmah). vidi fantomatsicna- sama si se ubacila u moje direktno pitanje postavljeno angie01 u vezi sa banovanjem. (poslala si me kod vasilija, savetovalište za istomišljenike i žalbe banovanih)...i uputila ovaj smajli (sad već crtam - ali neka, mirna mi savest - dakle ovaj smajli - )
zatim ja tebi odgovorim kako ću svakako poslušati tvoju preporuku o odlasku na vasilijev blog i kako me malo iznenadila tvoja "neposrednost" u svrstavanju isto / ne / istomišljenika, jer nismo dosad polemisale ovuda, ni direktno ni indirektno , ali da ću zapamtiti i to tvoje "plaženje"... ----
na sve to -- ti meni odgovaraš "da te slobodno pratim" (???!!!) i kako ti to ne smeta (?!), a virtualno plaženje još manje, i da uživam (veruj da ću pre prihvatiti da me angie nisam - nikog - banovala pravi blesavom, nego tebe koja bi da me ubediš kako te pratim )
osim ako ti nisi alter ego angie 01 -- stvarno ne vidim svrhu svega što si mi uputila....(mene je samo zaprepastilo ono "da te slobodno 'pratim' i da ti to ne smeta" -- zato ovako reagujem i ovoliko pišem. ne sećam se nebuloznijeg nesporazuma. ostaj zdravo i veselo
----
edit - a možda bi se trebalo manuti dosadašnjih manira u ovdašnjoj komunikaciji (prihvatiti nešto i od krkara, makar slobodu izražavanja (u smislu oslobadjanja od autocenzure, jel), pa na tvoje "slobodno me prati" --- ipak odgovoriti "a ti slobodno odjebi" (sa sve onim slatkić plaz plaz fazonom )
u nedoumici sam
veronika_kojen veronika_kojen 06:54 19.03.2011

Re: Krkar je u pravu

pa na tvoje "slobodno me prati" --- ipak odgovoriti "a ti slobodno odjebi"




Ja te obožavam, šumska.
dolybell92 dolybell92 12:46 19.03.2011

Re: Krkar je u pravu

Kad budem hteo reći šta mislim o Đinđić doktor Zoranu...


Samo pod uslovom da nekog to interesuje ili budeš pitan ...
ecce-florian ecce-florian 14:40 19.03.2011

Re: Krkar je u pravu

mikimedic


zakonom predvidjene pretpostavke, ako se dobro secam su da se postupak moze ponoviti iskljucivo ako bi to bilo u korist osudjenog.


Izvini promaklo mi je pitanje
Jeste miki u pravu si i to nadam se ništa ne menja.
evo i citat odredbe

Razlozi za ponavljanje krivičnog postupka koji je okončan pravnosnažnom presudom
Član 426.
(1) Krivični postupak koji je okončan pravnosnažnom presudom se može ponoviti samo u korist okrivljenog, i to:
o razlozima ovde, čl.246.


Ali meni to u okviru ovog teksta nije deo o kom bih želeo da raspravljam u okviru legaliteta peticije. Zahtev advokata Popovića isto tako nisam video pa nisam upućen.O ostalom sam samo citirao izvore.

Ono što je meni ovde interesantno je možda taj deo zašto nije postupljeno odmah.

Malo da te udavim .
U onom paketu koji je Voja izmuvao da dobije za odbranu obavezujući se da ne objavi pa objavio, moguće da ti je promakao jedan interesantan deo.

U plejadi lica o kojima Služba daje podatke Vasić navodi i

Recimo za sada samo da u trećoj knjizi ima sjajna priča o onom kragujevačkom paravojnom umetniku Miljkoviću i njegovoj ekipi u srednjoj Bosni: oni su nahvatavali srpske borce iz Vojske Republike Srpske i prodavali ih Hrvatima, da bi ih Hrvati kasnije razmenjivali za svoje ratne zarobljenike. Nije da smo od Miljka mnogo očekivali, ali ovo je stvarno jedan od vrhunaca.


Da te podsetim Miljković je poznatiji pod nadimkom Lugar i kao vođa Sivih vukova.Ovo je stvarno maestralno: uhapsiš savezničke vojnike, prodaš ih neprijateljskim i na osnovu tog oslobodiš ratne zarobljenike neprijatelje ( moguće i zločince).

Moraš priznati da je domišljatost izrazita.

Međutim prisetio sam se pročitavši ovo jednog starijeg teksta Vasića gde opisuje suđenje Lugaru. Ovo prelamanje sudstva, Službe,vojske, oficira i zločinaca , advokata i ministara pravde je možda indikativno i oko pobune JSO koja je valjda tema ovog posta. Evo citata:
malo je opširniji ali meni krajnje indikativan:

Pre nekoliko dana u sudnici haškog Tribunala došlo je do zanimljivog i nadasve poučnog dijaloga. Simo Zarić, tada oficir (pomoćnik za obaveštajni rad komandanta nekakvog Četvrtog odreda JNA), optužen za etničko čišćenje Bosanskog Šamca, pozvan kao svedok u sopstvenom slučaju, svedočio je kako je sa dvorišnog prozora Stanice javne bezbjednosti Bosanski Šamac 20. aprila 1992. gledao kako pripadnici neke paravojne fukare po imenu "Sivi vukovi" zlostavljaju zatvorenike.
"Njihov krvoločni vođa, Slobodan Miljković Lugar, ubijao je ljude iz čista mira", rekao je Zarić.
...i grobnica u Ovčari
Tada ga je sudija Viktor Lindholm, inače bivši oficir finske vojske, prekinuo; upitao ga je da li je u tom trenutku bio naoružan. Zarić je odgovorio da jeste.
"Pa zašto, kao oficir JNA, niste tada ubili Lugara?", upitao je sudija Viktor Lindholm.
"Stvarno mislite da je trebalo to da učinim?", upitao je iznenađeni Simo Zarić.
Viktor Lindholm je potvrdio.
"Da sam to učinio, danas ne bih bio ovdje, a moja me porodica više nikada ne bi vidjela", rekao je Zarić.
"To nije pravi odgovor", uzvratio je Viktor Lindholm. Predsednica sudskog veća tada je, nažalost, prekinula dijalog i uputila Zarića da svedoči dalje.



Koja razlika u viđenjima, moraš priznati

evo ti link budući da je i ostatak teksta veoma interesantan a pogotovo izjave okrivljenog advokata Tatomira Lekovića.

Izvinjavam se za malu promenu vizure na predmet.
mikimedic mikimedic 19:18 19.03.2011

Re: Krkar je u pravu

Malo da te udavim .
U onom paketu koji je Voja izmuvao da dobije za odbranu obavezujući se da ne objavi pa objavio, moguće da ti je promakao jedan interesantan deo.


ok, izvini i ja kasnim na prvoj strani, a htedoh i detaljno da procitam.

clanak je odlican, i znam za pricu o tom dogadjaju u hagu. ovo za lugara nisam znao. ne vidim vezu sa ovim kontekstom - o kakvom vojinom paketu se radi? nisam pratio njegovu konferenciju niti pridavao nekakav znacaj ovoj njegovoj peticiji. moguce da propustam nesto.
AlexDunja AlexDunja 19:25 19.03.2011

Re: Krkar je u pravu

moguce da propustam nesto.

takozvanu širu sliku.
ecce-florian ecce-florian 20:41 19.03.2011

Re: Krkar je u pravu

clanak je odlican, i znam za pricu o tom dogadjaju u hagu. ovo za lugara nisam znao. ne vidim vezu sa ovim kontekstom

Meni se uklapalo u sliku o različitostima: sudski organi u Hagu- sudovi u zemlji, oficiri u Hagu - oficiri JA,paravojna ( možda i vojna) formacija koja zarobljava svoje ljude, čast, dužnost, moralna obaveza, oficirski strah ........... sve onako isprepleteno .Moguće da baš nije nestalo okončanjem ovih suđenja.
o kakvom vojinom paketu se radi

Izvinjavam se. Pod voja sam mislio na Dr Vojislav Šešelj. Pod Vojin paket na Dr Vojislav Šešelj Policijski dosije u četiri toma 4000 strana materijala koji su Dr Vojislavu Šešelju delom dostavljeni od strane Službe a delom ih je pribavio na neki drugi način ( ako su autentična)Deo koji je dobio od Službe se obavezao da neće objavljivati. Interesantan materijal. I obiman. On sadrži i takve pikanterije kao ovo o Lugarovom zarobljavanju.
fantomatsicna fantomatsicna 20:44 19.03.2011

Re: Krkar je u pravu

shumska saljem ti samo jedno veliko bas me nasmeja tj..hahhahahhahaha
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 12:06 18.03.2011

Predlog urednistvu

krkar

Interesantan je sastav Potpisništva Vaskolikog: sve što je u Srbiji natražno, reakcionarno, retrogradno, etnocentrično, etnofiletično, srednjevekovno, mračno, mračnjačko, antievropsko, antizapadno i anticivilizacijsko - spontano se zateče baš u Braće Jugovića 2a i očas potpisa inicijativu da se Doktor Voja proglasi političkim svecem. I uz njih još nešto podguznih muva, šićardžija, denuncijanata svih režima, špijuna svih službi, sluga svih gospodara i poneki smetenjak koji ne zna je li poš'o ili doš'o ali imponuje mu tevabija..
Svi ideolozi, logističari, apologeti, izvođači, huškači dosadašnjih ratova, svi poticatelji i širitelji mržnje, ksenofobije, svetosavskog fundamentalizma, sve važniji medijski gaulajteri Miloševićâ,Karažićâ i Koštunicâ ovdašnjih...


Ja predlazem urednistvu da obrise ovaj krkarov blog zbog pausalnih uvreda upucenih velikom broju ljudi ... ili da zahteva od njega da izbrise sve uvrede ... Inace je ovo bruka za ceo blog/sajt

ps. svaka peticija, kao i svaka kontrapeticija napisana bez uvreda, pljuvanja, izliva mrznje etc. je svakako nesto sto je dozvoljeno kao jedan od osnovnih nacina za izrazavanje misljenja u svakom demokratskom drustvu...
krkar krkar 12:09 18.03.2011

Re: Predlog urednistvu

Ja predlazem urednistvu da obrise ovaj krkarov blog zbog pausalnih uvreda upucenih velikom broju ljudi ... ili da zahteva od njega da izbrise sve uvrede ... Inace je ovo bruka za ceo blog/sajt


Paušalne nisu.

Za najmanje polovinu potpisnika mogu da obrazložim bez pozivanja izvora, iz glave.
jaksa scekic jaksa scekic 12:24 18.03.2011

Re: Predlog urednistvu

krkar
Ja predlazem urednistvu da obrise ovaj krkarov blog zbog pausalnih uvreda upucenih velikom broju ljudi ... ili da zahteva od njega da izbrise sve uvrede ... Inace je ovo bruka za ceo blog/sajt


Paušalne nisu.

Za najmanje polovinu potpisnika mogu da obrazložim bez pozivanja izvora, iz glave.


takodje

JS

Evo, mozemo od Vucele ili od Toholja
halman halman 12:27 18.03.2011

Re: Predlog urednistvu

Слажем се са господином В.Василијем!!!!!!!!!!!!!
halman halman 12:31 18.03.2011

Re: Predlog urednistvu

Е мој Јакша, никада не пљуј по колегама... Најлакше је гузицом затворити врата...
jaksa scekic jaksa scekic 12:34 18.03.2011

Re: Predlog urednistvu

halman
Е мој Јакша, никада не пљуј по колегама... Најлакше је гузицом затворити врата...


Kolege, to nikad nisu, niti ce biti moje kolege, oni sa mojom profesijom nemaju, niti ce ikad imati bilo kakvu vezu.
Oni su bruka profesije
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 14:10 18.03.2011

Re: Predlog urednistvu

krkar

Paušalne nisu.

Hm, jesi li ti siguran da znas sta znaci rec "pausalno"? Ko su od potpisnika "ideolozi, logističari, apologeti, izvođači, huškači dosadašnjih ratova"? A ko je "spijun", ko "mracnjak", ko "podguzna muva"? Nije moguce da za svakog vazi SVAKA kvalifikacija/uvreda...

Ako hoces bas, napisi za svakog pojednicano pa da ljudi, ako se osecaju povredjenim, znaju ko ce i zasta da tuzi (tebe i/ili B92).

Jaksa

Kolege, to nikad nisu, niti ce biti moje kolege, oni sa mojom profesijom nemaju, niti ce ikad imati bilo kakvu vezu.


Hm, Jaksa, ako vec Krkisa ne zna sta znaci rec "pausalno" mogao bi ti da znas. Koliko vidim na spisku ima prilican broj novinara. Ukljucujuci i Ljiljanu Smajlovic koja je ako se ne varam predsednica jednog novinarskog udruzenja. Ja kao obican citaoc vise verujem njoj nego celom onom drugom novinarskom udruzenju ...
krkar krkar 14:17 18.03.2011

Re: Predlog urednistvu

A lepo sam zamolio...
jaksa scekic jaksa scekic 14:27 18.03.2011

Re: Predlog urednistvu

Virtuelni Vasilije
krkar

Paušalne nisu.

Hm, jesi li ti siguran da znas sta znaci rec "pausalno"? Ko su od potpisnika "ideolozi, logističari, apologeti, izvođači, huškači dosadašnjih ratova"? A ko je "spijun", ko "mracnjak", ko "podguzna muva"? Nije moguce da za svakog vazi SVAKA kvalifikacija/uvreda...

Ako hoces bas, napisi za svakog pojednicano pa da ljudi, ako se osecaju povredjenim, znaju ko ce i zasta da tuzi (tebe i/ili B92).

Jaksa

Kolege, to nikad nisu, niti ce biti moje kolege, oni sa mojom profesijom nemaju, niti ce ikad imati bilo kakvu vezu.





Hm, Jaksa, ako vec Krkisa ne zna sta znaci rec "pausalno" mogao bi ti da znas. Koliko vidim na spisku ima prilican broj novinara. Ukljucujuci i Ljiljanu Smajlovic koja je ako se ne varam predsednica jednog novinarskog udruzenja. Ja kao obican citaoc vise verujem njoj nego celom onom drugom novinarskom udruzenju ...


Pitanje je bilo za Toholja i Vucelica, a ne poturaj za ostale ,


Маријана Милосављевић, новинар.za ovu osobu nikad cuo nisam .
Марина Рајевић Савић, новинар je novinar kao sto sam ja astronaut,
bio mi je legenda kad sam bio mali Марко Јанковић, новинар, ali slusao sam ga na Fokus radio aparatu, on ima isti sindrom kao i Tijanic, kad ih Djindjic nije pustio da budu direktori Politike, odnosno STB, onda su okrenuli curak
Марко Радош, новинар, cuo nisam,
eto, kako sto vidis neke kolege nisam spomenuo, znaci ne trpam ih u isti kos sa Vucelom i Toholjem

i za Tvoj inf, nisam clan ni jednog ni drugog novinarskog esnafa, vec jednog treceg
freehand freehand 14:33 18.03.2011

Re: Predlog urednistvu

Marko Janković, Jakša, nikad nije bio novinar.
Bio je voditelj.
A već dosta dugo više nije ni voditelj. Sad je običan serator.
sixx sixx 14:53 18.03.2011

Re: Predlog urednistvu

Ja predlazem urednistvu da obrise ovaj krkarov blog zbog pausalnih uvreda upucenih velikom broju ljudi


Da sam na njihovom mestu, bio bih zadovoljan da se sve završi samo na uvredama.
nikolic777 nikolic777 18:26 18.03.2011

Re: Predlog urednistvu

Марина Рајевић Савић, новинар je novinar kao sto sam ja astronaut,



ovi za koje smo čuli, bolje da nismo
tsunade tsunade 19:07 18.03.2011

Re: Predlog urednistvu

Маријана Милосављевић, новинар.za ovu osobu nikad cuo nisam .


Marijana je radila u NIN-u pa je Ljilja Smajli povukla u POlitiku za njena vakta... Kad je oterana Ljilja, vrlo brzo je oterana i Marijana. Inace jedna OK osoba, bar je se tako secham iako se dugo videle nismo. Sad je mislim, zaposlena u nekom portalu. Sta njoj treba da se potpisuje na ove spiskove, samo nebo zna.
libkonz libkonz 09:43 19.03.2011

Re: Predlog urednistvu

A već dosta dugo više nije ni voditelj. Sad je običan serator.

Imao sam tu nesreću da sam morao da sedim za istim stolom u kafani sa njim i da slušam šta lupa. Dva dana mi je posle bilo muka.
dolybell92 dolybell92 12:54 19.03.2011

Re: Predlog urednistvu

Ja kao obican citaoc vise verujem njoj nego celom onom drugom novinarskom udruzenju ...


Čitalac.... a jasno običan, jer veruje svemu što
osoba piše i govori... iako za to nema nikakvog razloga.
mikimedic mikimedic 12:14 18.03.2011

PETICIJA ZA ISTRAŽIVANJE ULOGE V.KOŠTUNICE

molim sve blogere koji su glasali za kostunicu 24. septembra 2000. da daju preporuku ovom komentaru.
wukadin wukadin 13:11 18.03.2011

Re: PETICIJA ZA ISTRAŽIVANJE ULOGE V.KOŠTUNICE

"Ko sme da vas pogleda u oči"
Reče Filipović, ako se ne varam, da i dalje ima taj plakat

A ja se samo pitam:
Što se odmah nije lepo Đinđić kandidovao kao frontmen?!?
mikimedic mikimedic 13:41 18.03.2011

Re: PETICIJA ZA ISTRAŽIVANJE ULOGE V.KOŠTUNICE

Što se odmah nije lepo Đinđić kandidovao kao frontmen?!?




sybil sybil 14:02 18.03.2011

Re: PETICIJA ZA ISTRAŽIVANJE ULOGE V.KOŠTUNICE

mikimedic
molim sve blogere koji su glasali za kostunicu 24. septembra 2000. da daju preporuku ovom komentaru.

ja nisam glasala za kostunicu tada, nego protiv milosevica. da je orangutan bio protivkandidat milosevicu, ja bih glasala za tog majmuna.
mikimedic mikimedic 14:04 18.03.2011

Re: PETICIJA ZA ISTRAŽIVANJE ULOGE V.KOŠTUNICE

ja nisam glasala za kostunicu tada, nego protiv milosevica. da je orangutan bio protivkandidat milosevicu, ja bih glasala za tog majmuna.


to je vidis problem u srbalja. glasaju za majmuna, a posle im majmun kriv.

kralju, zovu te



wukadin wukadin 14:11 18.03.2011

Re: PETICIJA ZA ISTRAŽIVANJE ULOGE V.KOŠTUNICE

sybil

mikimedicmolim sve blogere koji su glasali za kostunicu 24. septembra 2000. da daju preporuku ovom komentaru.ja nisam glasala za kostunicu tada, nego protiv milosevica. da je orangutan bio protivkandidat milosevicu, ja bih glasala za tog majmuna.


A šta na glasačkom listiću je pisalo "protiv Miloševića"?
Svašta ću još ovde naučiti...
Rejlem Rejlem 14:32 18.03.2011

Re: PETICIJA ZA ISTRAŽIVANJE ULOGE V.KOŠTUNICE

wukadin

A šta na glasačkom listiću je pisalo "protiv Miloševića"?Svašta ću još ovde naučiti...

Sto volim ove desnicare sto se prave neuki...bolje reci neobavesteni
joseywales joseywales 14:48 18.03.2011

Re: PETICIJA ZA ISTRAŽIVANJE ULOGE V.KOŠTUNICE

Rejlem
wukadin

A šta na glasačkom listiću je pisalo "protiv Miloševića"?Svašta ću još ovde naučiti...

Sto volim ove desnicare sto se prave neuki...bolje reci neobavesteni


Kakav crni desničar... Najobičniji troll!
sixx sixx 14:55 18.03.2011

Re: PETICIJA ZA ISTRAŽIVANJE ULOGE V.KOŠTUNICE

A ja se samo pitam:
Što se odmah nije lepo Đinđić kandidovao kao frontmen?!?


Nije zato što bi ga ubili ranije.
angie01 angie01 15:03 18.03.2011

Re: PETICIJA ZA ISTRAŽIVANJE ULOGE V.KOŠTUNICE

molim sve blogere koji su glasali za kostunicu 24. septembra 2000. da daju preporuku ovom komentaru.


kakve veze ima ovo glasovanje sa njegovom eventualnom krivicom????

ono moze da pokaze samo broj onih koji su ga pogresno procenili, ili pak broj onih-kojima se njegova politika svidja, ili mesano!

Broj i imena potpisnika peticije o njegovoj blanko nedodirljivosti pokazuje samo koliko ljudi sa imenom je spremno iz nekih svojih razloga, da zastiti kostunicu i da ih nije bas mnogo briga za to, ko i zasto je ubio Zorana Djindjica!
mikimedic mikimedic 15:10 18.03.2011

Re: PETICIJA ZA ISTRAŽIVANJE ULOGE V.KOŠTUNICE

kakve veze ima ovo glasovanje sa njegovom eventualnom krivicom????


ama bas nikakve.

ni oni koji su glasali za milosevica decembra 1990. nemaju ama bas nikakve veze sa kasnijim ratovima.

angie01 angie01 15:21 18.03.2011

Re: PETICIJA ZA ISTRAŽIVANJE ULOGE V.KOŠTUNICE

mikimedic
kakve veze ima ovo glasovanje sa njegovom eventualnom krivicom????ama bas nikakve. ni oni koji su glasali za milosevica decembra 1990. nemaju ama bas nikakve veze sa kasnijim ratovima.


tvoje analogije su za mene suvise teske!


jedino mogu da saberem, da si devdesetih glasao za zlobu, a posle za kostunija, a da ti je srce SrbiJe-na Kosovu!

mada nisam sigurna, da ne nosis i bedz!
asparagus asparagus 15:54 18.03.2011

Re: PETICIJA ZA ISTRAŽIVANJE ULOGE V.K


Nije zato što bi ga ubili ranije.


Ne zanosite se. Pre ce biti da on nije imao sanse da uzme 50%+1.
srdjan.pajic srdjan.pajic 16:48 18.03.2011

Re: PETICIJA ZA ISTRAŽIVANJE ULOGE V.KOŠTUNICE

angie01
mikimedic
kakve veze ima ovo glasovanje sa njegovom eventualnom krivicom????ama bas nikakve. ni oni koji su glasali za milosevica decembra 1990. nemaju ama bas nikakve veze sa kasnijim ratovima.


tvoje analogije su za mene suvise teske!


jedino mogu da saberem, da si devdesetih glasao za zlobu, a posle za kostunija, a da ti je srce SrbiJe-na Kosovu!

mada nisam sigurna, da ne nosis i bedz!


Ma miki se pravi pametan, što ispada dosta smešno.

Reče gore sibil, ljudi bi glasali za bilo koga koga ondašnja slobina DB nije obeležila atributom izdajnik* i strani plaćenik (šta ćeš, kad smo osetljivi na ta pitanja), samo da se otarase onog skota. To što je majmun posle ušao u tenak i krenuo da pravi sranje je problem sa tim majmunom i sa kojekakvim lešinarima koji su ga iskoristili, a nije isključeno ni to da je i on tu vukao neke poluge u tenku. Zato ga sad i saslušavaju, što je i u redu.

Problem sa mikijevim rezonovanjem je što on smatra da:

a) majmuna nikad nije trebalo staviti blizu tenka, ili
b) kad smo ga već tu stavili, onda je trebalo i da ga držimo tu dok nas sve ne uvuče u neko rokanje i propast (što mu je zamalo i uspelo).

Štaviše, majmuna nije trebalo isterati iz tenka čak ni kad se videlo da je u cev stavio sabot, jer su majmun, i miki, umislili da mu je mesto u tenku zagarantovano našom podrškom na izborima (vidi prvi pasus koji sam napisao).

Posledice a) i b) su očigledne i identične, zato Miki, sedi, jedan, a majmun da se javi sudu da objasni ko je sve sa njim sedeo u tenku.

* Intersantno je da Koštunica nije bio obeležen. Mislim, to što sam ja paranoičan, ne znači da me niko ne prati.
srdjan.pajic srdjan.pajic 17:02 18.03.2011

Re: PETICIJA ZA ISTRAŽIVANJE ULOGE V.K

asparagus

Nije zato što bi ga ubili ranije.


Ne zanosite se. Pre ce biti da on nije imao sanse da uzme 50%+1.

To ne isključuje da bi ga svejedno ubili ili oterali na robiju, da nije uspeo da skine Miloševića.

Sine, pa ako im nije bilo problem da roknu pokojnog Stambolića, što bi im ruka zadrhtala nad nekim izdajnikom i stranim plaćenikom iz opozicije?
mrdax mrdax 17:07 18.03.2011

Re: PETICIJA ZA ISTRAŽIVANJE ULOGE V.K

srdjan.pajic
asparagus
Nije zato što bi ga ubili ranije.
Ne zanosite se. Pre ce biti da on nije imao sanse da uzme 50%+1.
To ne isključuje da bi ga svejedno ubili ili oterali na robiju, da nije uspeo da skine Miloševića.Sine, pa ako im nije bilo problem da roknu pokojnog Stambolića, što bi im ruka zadrhtala nad nekim izdajnikom i stranim plaćenikom iz opozicije?


Videli smo da je iz spavace sobe bilo moguce ukloniti bilo koga.
Pogotovo ako si doktorirao u Nemackoj , nosis mindjusu a UDBA podmece i siri price da se drogiras i da si spijun.
angie01 angie01 17:11 18.03.2011

Re: PETICIJA ZA ISTRAŽIVANJE ULOGE V.KOŠTUNICE

samo da se otarase onog skota


a i fakat da se prilicno zaklonio mimikrijom, pa nas je ta prihvatljivija varjanta, koja je umesto radikalnog preseka, legalizovano odrzavala kontinuitet- skupo kostala uzaludnog 5. oktobra!
asparagus asparagus 17:14 18.03.2011

Re: PETICIJA ZA ISTRAŽIVANJE ULOGE V.K


To ne isključuje da bi ga svejedno ubili ili oterali na robiju, da nije uspeo da skine Miloševića.

Sine, pa ako im nije bilo problem da roknu pokojnog Stambolića, što bi im ruka zadrhtala nad nekim izdajnikom i stranim plaćenikom iz opozicije?


Zasto bi ubijao coveka koji evidentno ne bi mogao da ga skine? Nidje veze.
Stambolic je bio pretnja, i to realna, a uz to bi bio i ponizenje zbog simbolizma koji je nosio - zamisli vraca se posle 13 godina (i to tacno u dan 13 godina od Osme sednice) i pobedjuje Milosevica na izborima.
Djundjic, sa druge strane, upravo zbog toga sto ste pomenuli (lako mu se mogla nalepiti etiketa izdajnika i stranog placenika) nije bio tolika pretnja za Milosevica.
mikimedic mikimedic 17:26 18.03.2011

Re: PETICIJA ZA ISTRAŽIVANJE ULOGE V.K

Zasto bi ubijao coveka koji evidentno ne bi mogao da ga skine? Nidje veze.
Stambolic je bio pretnja, i to realna, a uz to bi bio i ponizenje zbog simbolizma koji je nosio - zamisli vraca se posle 13 godina (i to tacno u dan 13 godina od Osme sednice) i pobedjuje Milosevica na izborima.
Djundjic, sa druge strane, upravo zbog toga sto ste pomenuli (lako mu se mogla nalepiti etiketa izdajnika i stranog placenika) nije bio tolika pretnja za Milosevica.


exactly.

a opet, iz nekog cudnog razloga, kostunica je bio mnogostruko veca pretnja od djindjica, pa opet, po petooktobarcima, on nije bio u opasnosti a djindjic jeste???

c'mon...
asparagus asparagus 17:38 18.03.2011

Re: PETICIJA ZA ISTRAŽIVANJE ULOGE V.K

a opet, iz nekog cudnog razloga, kostunica je bio mnogostruko veca pretnja od djindjica, pa opet, po petooktobarcima, on nije bio u opasnosti a djindjic jeste???


Sad ste dali lep slagvort nekome da napise: "To je zato sto je Kostunica od pocetka bio Milosevicev".


mrdax mrdax 17:55 18.03.2011

Re: PETICIJA ZA ISTRAŽIVANJE ULOGE V.K

mikimedic
Zasto bi ubijao coveka koji evidentno ne bi mogao da ga skine? Nidje veze.Stambolic je bio pretnja, i to realna, a uz to bi bio i ponizenje zbog simbolizma koji je nosio - zamisli vraca se posle 13 godina (i to tacno u dan 13 godina od Osme sednice) i pobedjuje Milosevica na izborima.Djundjic, sa druge strane, upravo zbog toga sto ste pomenuli (lako mu se mogla nalepiti etiketa izdajnika i stranog placenika) nije bio tolika pretnja za Milosevica.
exactly.a opet, iz nekog cudnog razloga, kostunica je bio mnogostruko veca pretnja od djindjica, pa opet, po petooktobarcima, on nije bio u opasnosti a djindjic jeste???c'mon...


Pa jel nisu na kraju ubili Djindjica , alo , ima li koga u glavi tu ?
mikimedic mikimedic 18:05 18.03.2011

Re: PETICIJA ZA ISTRAŽIVANJE ULOGE V.K

Pa jel nisu na kraju ubili Djindjica , alo , ima li koga u glavi tu ?


govorimo iskljucivo o navodnom odustajanju djindjica u korist kostunice jer se navodno plasio ubistva jer je bio pretnja milosevicu, zar ne?

pa ako cemo da crtamo - ko je bio veca pretnja milosevicu, kostunica ili djindjic?

da vidimo da li ova gornja teorija drzi vodu ili ne?

mrdax mrdax 18:18 18.03.2011

Re: PETICIJA ZA ISTRAŽIVANJE ULOGE V.K

mikimedic
Pa jel nisu na kraju ubili Djindjica , alo , ima li koga u glavi tu ?


govorimo iskljucivo o navodnom odustajanju djindjica u korist kostunice jer se navodno plasio ubistva jer je bio pretnja milosevicu, zar ne?

pa ako cemo da crtamo - ko je bio veca pretnja milosevicu, kostunica ili djindjic?

da vidimo da li ova gornja teorija drzi vodu ili ne?



Ti si toliko zaslepljen time da uvek budes u pravu da ti kao detetu iz osnovne skole izmice sustina.

Deo UDBA-e, DB-a ili BIA-e koji je bio politicki blizak sa Milosevicem a posle sa Kostunicom i njihovi politicki , intelektualni i ostali saradnici je ubijao koga god stigne samo da se nista ne promeni i da Srbija ne postane razvijena demokratska drzava u kojoj bi se postovao i bio moguc normalan zivot. Ako bi Srbija bila to za njih ne bi bilo mesta, saznale bi se nezgodne stvari koje bi mnoge obelezile i bacilo novo svetlo na dogadjaje. Ta septicka jama iz 90-ih bi preplavila nasu stvarnost. To je onaj "osmi putnik" o kojem cesto govore.
Tako smo i 2000 mislili da nema sanse da je neko oteo Stambolica a nasli su ga u rupi sa zivim krecom i dokazano je da je naredba stigla direktno sa vrha!
Gde je ostatak te masinerije iz 90-ih, da li je razmonitran kompletno ? Nece biti.

Ako ti je zanimljivo da licitiras ko je u kom periodu bio pogodniji za ubistvo ti nastavi i dalje slobodno. Poetna koju ti ne mozes da shvatis je da je svako ubijen cim je postao pretnja .
Djindjic je vise puta sam rekao da mu je bilo lakse da doda loptu Kostunici da on "da go" nego da on ide po Srbiji i objasnjava da nije kriminalac (sto mu je ista ta sluzba pakovala ceo zivot zajedno sa SPS/JUL-om,SRS-om i ostalimk "slobodarskim strankama" i delovima drustva.

Posto trosim vreme na ove tvoje decje igre smatraj da ovde zavrsavam sa ovom temom.
jedan.kub jedan.kub 19:27 18.03.2011

Re: PETICIJA ZA ISTRAŽIVANJE ULOGE V.K

Posto trosim vreme na ove tvoje decje igre smatraj da ovde zavrsavam sa ovom temom.

Tesko je srbima da to shvate
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:08 18.03.2011

Re: PETICIJA ZA ISTRAŽIVANJE ULOGE V.K

mrdax

Pa jel nisu na kraju ubili Djindjica , alo , ima li koga u glavi tu ?


Nema, zato sam odustao od dalje rasprave. Gubljenje vremena.


mikimedic mikimedic 21:21 18.03.2011

Re: PETICIJA ZA ISTRAŽIVANJE ULOGE V.K

Ako ti je zanimljivo da licitiras ko je u kom periodu bio pogodniji za ubistvo ti nastavi i dalje slobodno. Poetna koju ti ne mozes da shvatis je da je svako ubijen cim je postao pretnja .
Djindjic je vise puta sam rekao da mu je bilo lakse da doda loptu Kostunici da on "da go" nego da on ide po Srbiji i objasnjava da nije kriminalac (sto mu je ista ta sluzba pakovala ceo zivot zajedno sa SPS/JUL-om,SRS-om i ostalimk "slobodarskim strankama" i delovima drustva.


nesto mi ova tvoja logika izmice - svako ko je postajao pretnja je bio ubijen; onda djindjic, posto je pretnja, jel da, odbija da se kandiduje; a kostunica koji jel te, nije pretnja i nije ubijen, dobija izbore i sklanja milosevica



djindjicu je lakse da da loptu kostunici nego da sam da go?

pa sta se onda cudio sto je kostunica daleko popularniji politicar od njega?

a valjda opcija koja ima najvecu podrsku u narodu treba da odluci kojim putem ce ici drzava... tako bar mali mikimedic zamislja demokratiju...

sybil sybil 21:45 18.03.2011

Re: PETICIJA ZA ISTRAŽIVANJE ULOGE V.K

pa sta se onda cudio sto je kostunica daleko popularniji politicar od njega?

zbog udbe i propagande. kad bi neko pro-zapadni drzao tajne sluzbe, vojsku i tv, narod bi linchovao ko se usudi a napadne eu i nato, i 95% bi bilo za nato.
veronika_kojen veronika_kojen 23:41 18.03.2011

Re: PETICIJA ZA ISTRAŽIVANJE ULOGE V.K

sybil
pa sta se onda cudio sto je kostunica daleko popularniji politicar od njega?

zbog udbe i propagande. kad bi neko pro-zapadni drzao tajne sluzbe, vojsku i tv... 95% bi bilo za nato.


Da, a i svake godine na 24. 3. na tv-u, u novinama i tok-šouovima neko mora da trubi nešto o bombardovanju, milicama, sirenama i štatijaznam. Prokleta propaganda.

Zaboravljamo istoriju uvek. Sem kad to treba da činimo.

p.s.sybče

Btw, syb, ti izvoru mudrosti, racija i tartar-sosa, odakle ti ovaj podatak? To neko istraživanje ili si čula de tripode dictum poput draga, pa proričeš?
sybil sybil 08:15 19.03.2011

Re: PETICIJA ZA ISTRAŽIVANJE ULOGE V.K

tartar-sosa

kakaav crni tartar sos, da si rekla kraljica od berriesnutssoyavitae to bi bilo ok.

taj tartar sos, gibanicu, sarmu i slicne carolije jedete vi na filozofskom dok vam Ljusic i obrazovci drze predavanja.

odakle ti ovaj podatak?

odakle mi podatak? pa evo ovako. uvede se kazna za voznju bez pojasa i-svi vezuju pojas nece da plate 500 eura. Ili, zabrani se pusenje po ulicama (jedva cekam! sic! sprema se zakon) i ako pusis po ulici placas 600 eura. ko ce da pusi pod tim uslovima.
niko, naravno. Ista ti je stvar sa moralnim nacelima drzave (tzv. mainstram svetonazor). Kad bi srbovanje bilo kaznjivo i u sukobu sa opstim svetonazorom, ne bi se ti tu potajno smeskala i velicala radosa ljusica i obraz, nego bi jurila mene preko pp da pitas kako da se skolujes u inostranstvu da malo prosiris vidike.
mikimedic mikimedic 12:52 19.03.2011

Re: PETICIJA ZA ISTRAŽIVANJE ULOGE V.K

zbog udbe i propagande. kad bi neko pro-zapadni drzao tajne sluzbe, vojsku i tv, narod bi linchovao ko se usudi a napadne eu i nato, i 95% bi bilo za nato.


izvini sibil, upravo si napisala da je djindic bio jako jako nesposoban politicar, ako je pristao na tako nesto.
veronika_kojen veronika_kojen 13:30 19.03.2011

Re: PETICIJA ZA ISTRAŽIVANJE ULOGE V.K

odakle mi podatak? pa evo ovako. uvede se kazna za voznju bez pojasa i-svi vezuju pojas nece da plate 500 eura. Ili, zabrani se pusenje po ulicama (jedva cekam! sic! sprema se zakon) i ako pusis po ulici placas 600 eura. ko ce da pusi pod tim uslovima.


oook, zaista ne vidim vezu, glupa, mlada i prirodno plava kakva jesam. bi li elaborirala, syb, ljubavi, kakve veze opušci imaju sa bombardovanjem i nato-m?


Kad bi srbovanje bilo kaznjivo i u sukobu sa opstim svetonazorom, ne bi se ti tu potajno smeskala i velicala radosa ljusica i obraz, nego bi jurila mene preko pp da pitas kako da se skolujes u inostranstvu da malo prosiris vidike.


i još jednom, gde ti tačno vidiš srbovanje u mom komentaru?

p.s. jel čitaš bajrona? nekako me uvek podseti na tebe...

'Hatred is by far the greatest pleasure; men love in haste, but detest at leisure. '
dylam_dop dylam_dop 01:47 20.03.2011

Re: PETICIJA ZA ISTRAŽIVANJE ULOGE V.KOŠTUNICE

da je orangutan bio protivkandidat milosevicu, ja bih glasala za tog majmuna.

misliš orangutana?
sybil sybil 07:48 20.03.2011

Re: PETICIJA ZA ISTRAŽIVANJE ULOGE V.K

mikimedic
zbog udbe i propagande. kad bi neko pro-zapadni drzao tajne sluzbe, vojsku i tv, narod bi linchovao ko se usudi a napadne eu i nato, i 95% bi bilo za nato.


izvini sibil, upravo si napisala da je djindic bio jako jako nesposoban politicar, ako je pristao na tako nesto.

nije bio nesposoban. ubili su ga kada je trebao da vodi vojsku, policiju i medije. go figure!
sybil sybil 07:50 20.03.2011

Re: PETICIJA ZA ISTRAŽIVANJE ULOGE V.K

i još jednom, gde ti tačno vidiš srbovanje u mom komentaru?

evo ga ovde.
oook, zaista ne vidim vezu, glupa, mlada i prirodno plava kakva jesam. bi li elaborirala, syb, ljubavi, kakve veze opušci imaju sa bombardovanjem i nato-m?

ovo ti je sreco srbovanje.
asparagus asparagus 12:16 18.03.2011

Ako neko misli da...

...u ovoj -ili bilo kojoj drugoj zemlji, btw- postoji sud koji moze da dokaze nesto sto se zove "politicka pozadina" na osnovu krunskog dokaza u vidu izjave medijima za vreme protesta/pobune od strane oruzane jedinice godinu ipo dana pre nemilog cina; i jos da za tu "politicku pozadinu" izrekne kaznu zatvora; taj ili je sisao sa uma ili je slepi sledbenik svoje (koje?) politicke partije - mada izmedju ta dva stanja ne vidim neku veliku razliku. Htedoh da kazem, ne zaludjujte se, evo postujem zelju i potrebu iskrenih postovalaca lika i dela Z. Djindjica, ali shvatite da je ovo samo medijski rat i izborna kampanja, u nedostatku drugih tema u kojima su se vladajuce i prikljucene im stranke pokazale apsolutno nesposobnim (da ne kazem nesto drugo, a mog'o bih).
A o ovoj peticiji, kao i o "odbijanju" pojavljivanja pred istraznim organima - no comment, glupost svoje vrste; i pravno, a bogami i politicki.


I naravno redovan disclaimer koji ostavljam u postovima ovog tipa:
Zabole me i za Cedu i za Kostunicu i za ostale, cisto da mi neko ne bi naskakivao za vrat sa stranackim spocitavanjima...

freehand freehand 12:16 18.03.2011

Šareno društvo

Kakvi divni prelivi boja... Od crnog do kaka smeđeg i nazad!


mlekac mlekac 12:27 18.03.2011

Re: Šareno društvo

freehand
Kakvi divni prelivi boja... Od crnog do kaka smeđeg i nazad!




FH, sta mislis, koliko ce trebati pre nego sto Krki popije zvanicnu anatemu?
alselone alselone 12:45 18.03.2011

Re: Šareno društvo

mlekac

FH, sta mislis, koliko ce trebati pre nego sto Krki popije zvanicnu anatemu?


Mnogo, tj. nece je nikada dobiti.
mlekac mlekac 12:46 18.03.2011

Re: Šareno društvo

alselone
mlekac

FH, sta mislis, koliko ce trebati pre nego sto Krki popije zvanicnu anatemu?


Mnogo, tj. nece je nikada dobiti.

Nisam mislila na urednistvo, nego na pravu, crkvenu anatemu.
alselone alselone 12:50 18.03.2011

Re: Šareno društvo

mlekac

Nisam mislila na urednistvo, nego na pravu, crkvenu anatemu.


Mali je on igrac da bi se bavili njime. Isti odgovor.
wukadin wukadin 13:02 18.03.2011

Re: Šareno društvo

Ne znam što bi nekome ko nije vernik SPC crkvena anatema bila problem?!
A i da jeste, u ova postmoderna vremena igre identiteta, ne mora to i dalje da bude...

Sa druge strane, glede "anateme" uredništva, dosta je već pričano o zloupotrebi medija, a blog portal spada među medije.
predatortz predatortz 13:05 18.03.2011

Re: Šareno društvo

Sa druge strane, glede "anateme" uredništva, dosta je već pričano o zloupotrebi medija, a blog portal spada među medije.


Recimo, nedavno je ovde grupa autora i komentatora javno izražavala žaljenje zbog činjenice da nije došlo do okupacije Srbije! Moderacija se nije ni po dupetu počešala!
wukadin wukadin 13:08 18.03.2011

Re: Šareno društvo

Ja sam u principu za to da se takvim da što više prostora.
Uz pot-pitanjce koje uvek rado postavljam:
"Da su sutra izbori, za koga biste glasali?"
Ako ne odgovore, pišem kao odgovor LDP.
Ne pada sneg da pokrije breg...
krkar krkar 13:10 18.03.2011

Re: Šareno društvo

predatortz
Sa druge strane, glede "anateme" uredništva, dosta je već pričano o zloupotrebi medija, a blog portal spada među medije.


Recimo, nedavno je ovde grupa autora i komentatora javno izražavala žaljenje zbog činjenice da nije došlo do okupacije Srbije! Moderacija se nije ni po dupetu počešala!


Molim denuncijantsku bratiju da se drži teme bloga. Za žalbe na uredništvo i moderaciju obratite se direktno njima.

Lepo vas molim - al' samo još malo jer mi počinju neki sastanci uskoro pa da me ne dovedete u situaciju da vas sprečim da dalje zastranjujete, trolujete i blebetate o svemu i svačemu.
freehand freehand 13:15 18.03.2011

Re: Šareno društvo

i blebetate

Krki, zadrži koncentraciju u ovom odsudnom trenutku, molim te!
predatortz predatortz 13:17 18.03.2011

Re: Šareno društvo


Lepo vas molim - al' samo još malo jer mi počinju neki sastanci uskoro pa da me ne dovedete u situaciju da vas sprečim da dalje zastranjujete, trolujete i blebetate o svemu i svačemu.



I ja žurim. Imam bitnijih obaveza.
wukadin wukadin 13:22 18.03.2011

Re: Šareno društvo

Odoh da igram plejstejšn.
Javite mi kad obesite Kusturicu... pardon, Koštunicu
angie01 angie01 13:25 18.03.2011

Re: Šareno društvo

freehand
Kakvi divni prelivi boja... Od crnog do kaka smeđeg i nazad!


bash htedoh da kazem kako me obuzela impresija od koncentracije!

takodje da se utvrdi- ko je pustio majcicu i sina,..a vidim uredno sa radi na njihovom povratku,..ko je dozvolio da rademarkovic unistava dokaze, ko je sacuvao zlobine parice pa ulozio u miskovica, ko je sprecio da se konstrukcija rezima devedesetih ocuva i armira!
buba_truba buba_truba 13:28 18.03.2011

Re: Šareno društvo

predatortz
I ja žurim. Imam bitnijih obaveza.

Odo i ja, krčka mi se paprikaš!
alselone alselone 13:31 18.03.2011

Re: Šareno društvo

buba_truba
krčka mi se paprikaš!


Umili zvuk, ah!
Jos ako mi kazes da je riblji...
mikimedic mikimedic 13:48 18.03.2011

Re: Šareno društvo

bash htedoh da kazem kako me obuzela impresija od koncentracije!

takodje da se utvrdi- ko je pustio majcicu i sina,..a vidim uredno sa radi na njihovom povratku,..ko je dozvolio da rademarkovic unistava dokaze, ko je sacuvao zlobine parice pa ulozio u miskovica, ko je sprecio da se konstrukcija rezima devedesetih ocuva i armira!


a i da se utvrdi ko je sve glasao za sve ovo sto si navela u komentaru

freehand freehand 13:55 18.03.2011

Re: Šareno društvo

alselone
buba_truba
krčka mi se paprikaš!


Umili zvuk, ah!
Jos ako mi kazes da je riblji...

Pa kaki još ima?!
alselone alselone 14:08 18.03.2011

Re: Šareno društvo

freehand

Pa kaki još ima?!


Pa mozes na primer pileci da kuvas na potpuno isti nacin kao i riblji samo ga pustis da se duze kuva, ondak mozes juneci, svinjski. A ako imas kvalitetnog materijala mozes i da mesas, meni dalo jednom da probam patku + junetinu, bilo fantazija.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana