Ljudska prava

dixi et salvavi animam meam

ana_radmilovic RSS / 20.03.2011. u 08:04

da probam i ja  da kažem svoje i možda spasim dušu, ko zna 

kako sam jedna od tamopotpisanih (a skandal je kad vas neko upiše kao publicistu i da je neka druga stvar bila u pitanju lepo bih se odrekla svog potpisa al ovde neću) može mi se verovati 
(prebacujem jedan svoj komentar s krkarevog bloga, ne jer mi se ne priča na tom mestu nego jerbo je prošao već koji dan pa su verovatno svi koji su imali tamo nešo da kažu, to i uradili) 

 

ima, naime,  jedna sitnica. 

razlika je u protiviti se da neko ode dati izjavu  i protiviti se tome da neko godinama, u duhu filma o privatnoj stvari koja će biti atentet, potura jednu priču u koju je mnogo nezainteresovanog sveta poverovalo (moji prijatelji su više među onima što veruju, nego međ' onima što ne veruju da koštunica znači politička pozadina) i da tu priču ponavlja poput bajalice.

čoveku se, medijski,u tom smislu već presudilo i onda te (mene, npr) neko pozove i pita jeste li vi protiv toga - da, jesam. 
zakon su  prekršili  oni što skoro deceniju ponavljaju "ti si kriv što su nam ubili premijera" i onda pišu kako ovaj nema decu, ima mačke, jebiga - to ne ide. ne možeš ići okolo i pričati kako je neko nekoga ubio, to prosto spada u krivično delo. 
i onda, da vratim priču na početak, ako me neko zove telefonom i pita smem li da potpišem da sam protiv, da smem, naravno da smem jer to mislim, i smatram to svojom slobodom. 
eto, sad i ja dixi et salvavi animam meam. 

neću u ime ostalih jer ne znam (čujem svi potopisnici su krivi za ratove devedesetih, držim da je van pameti diskutovati uopšte o tome - naravno, inspirator do inspiratora, ubica do ubice, sve ste u pravu) ali u svoje mogu. nisam potpisala peticiju u kojoj piše a je nedopustivo da koštunica da izjavu. potpisala sam peticiju da se ne slažem sa goreopisanom svinjarijom i podmetanjem i sa jednom uverenošću, ležernom i infantilnom i opasnom, da se ima pravo tvditi i ne zatvarati usta o tome kako je čovek ubica jer ima mačke, nema decu, nije hteo da se sloba isporuči hagu, razgovarao je sa zemuncima ali manje od cele ekipe koja je došla petog oktobra, a ekipa se ponašala najblaže rečeno mafijaški i ja se dobro sećam grada punog crnih džipova negde između 2001 i 2003. 

SADRŽAJ PETICIJE: 

Осуђујемо као недостојан покушај да се Војислав Коштуница повеже са убиством премијера Зорана Ђинђића. На овај начин се не може нарушити углед Војислава Коштунице, већ држава саму себе извргава руглу. Позивамо одговорне државне власти да прекину ову неразумну кампању против Војислава Коштунице и да криминалце траже и нађу међу правим криминалцима.

da sam je ja pisala, mislim da će mi dobar deo poverovati, gore bi zvučalo. 
da sam na njegovom mestu odavno bih tužila za klevetu svakoga ko lupeta o umešanosti, političkoj pozadini i ostalim zločinima ali nisam na njegovom mestu. 
pošto sam na svom mestu mogu samo da se odazovem kad mi zvoni telefon i kažem, da, naravno, potpisujem. a onda da mi skoči pritisak kad vidim da sam postala "publicista" šta god to značilo, ali to je već moja lična drama, nije tema bloga.
 
 
EDIT: kako sam u novome sadu po sasvim drugojačijem od ova posla (s idejom da se bavim samo sa svoje uživanje) mož' se desi da budem sprooučestvujuća u eventualnoj raspravi, posebno kad mi se domaćini probude pa kažu "a za kog ti je đavola sad pa ovo trebalo  da na sve još i pišeš neke blogove, da se džapaš" ili da me izvuku iz stana, a da se branim ne  mogu, dvoje ih je a ja jedna, viši su a i ova drugarica kod koje sam se nedavno vratila iz  neke dugogodišnje rusije, ne mogu da je prepoznam koliko je podivljala i postala opasna tamo. hoću da kažem, možda ne budem mnogoažurna (jedna reč) i ne mislite da je to jerbo nemam šta da kažem nego znajte da je to jerbo sam fizički sprečena  


Komentari (396)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

freehand freehand 08:30 21.03.2011

Re: Ana

ček bre, kakvu si to sotonu video kako vitla nebom iznad rusije, crni freehand?

Nisam je gledao iznad Rusije, no sam je u Duzi ćitao. Kad je objavljivala liste za odstrel, vo vremja ono. Sa sve cvećem i leptirićima, kičerajski ko Nikolić 15 godina kasnije...
Kad je proricala, i pre i tačnije od svojih naslednika Kleopatera i Drageca.
ana_radmilovic ana_radmilovic 08:36 21.03.2011

Re: Ana

freehand
ček bre, kakvu si to sotonu video kako vitla nebom iznad rusije, crni freehand?

Nisam je gledao iznad Rusije, no sam je u Duzi ćitao. Kad je objavljivala liste za odstrel, vo vremja ono. Sa sve cvećem i leptirićima, kičerajski ko Nikolić 15 godina kasnije...
Kad je proricala, i pre i tačnije od svojih naslednika Kleopatera i Drageca.

aaaa -:)
bilo je zabavno i slikovito, naglas me nasmeja
a nije zabavno, jebiga, mada bi moglo da bude zabavno kad se u priči radi o nekom ludom plemenu i njegovim žrecima
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 11:27 20.03.2011

koštinica

on je svetac. zenica našeg oka.
blogovatelj blogovatelj 11:33 20.03.2011

Re: koštinica

on je svetac. zenica našeg oka.


A ti se jos nisi propametio. Blago blogu sto te nema.
Nikako da ukapiras da izmedju sveca i djavola postoji milijarde podvarijanti. A ako nisi do sada, nikada i neces, smem na nevidjeno da se kladim.
To sto glavni lik ovog posta nije svetac, ne znaci da je kriv za sve sto tebi nije potaman u zivotu.

Srđan Mitrović Srđan Mitrović 11:35 20.03.2011

Re: koštinica

A ti se jos nisi propametio. Blago blogu sto te nema.

samo kad si ti tu. da si ti nama živ i zdrav. da nije teba kako bi razlikovali dobro i zlo. treba te klonirati za svaki slučaj.
ana_radmilovic ana_radmilovic 11:36 20.03.2011

Re: koštinica

blogovatelj


To sto glavni lik ovog posta nije svetac, ne znaci da je kriv za sve sto tebi nije potaman u zivotu.



a ko onda da nam zameni slobu? moramo da imamo krivca, zaboga blogovatelju, ti baš nećeš da shvatiš
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 11:40 20.03.2011

Re: koštinica

a ko onda da nam zameni slobu?

jeste ana, i on je bio svetac.
blogovatelj blogovatelj 11:42 20.03.2011

Re: koštinica

samo kad si ti tu. da si ti nama živ i zdrav


Fala najlepse.

da nije teba kako bi razlikovali dobro i zlo


Dok nisi upoznao mene nisi bio u stanju da razlikujes ta dva?!

ana_radmilovic ana_radmilovic 11:42 20.03.2011

Re: koštinica

Srđan Mitrović
a ko onda da nam zameni slobu?

jeste ana, i on je bio svetac.

a što mora da bude svetac da ne bi bio kriv za sva zla ovog sveta?
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 11:44 20.03.2011

Re: koštinica

Dok nisi upoznao mene nisi bio u stanju da razlikujes ta dva?!

ja jesam na tvoju žalost ali mnogi nisu pa si ti došao da im otvoriš oči
blogovatelj blogovatelj 11:45 20.03.2011

Re: koštinica

a što mora da bude svetac da ne bi bio kriv za sva zla ovog sveta?


Pa i ja probao to da mu kazem, pa si videla kako reaguje. Nije sprican odavno.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 11:46 20.03.2011

Re: koštinica

a što mora da bude svetac da ne bi bio kriv za sva zla ovog sveta?

ko kaže da mora?
obojica su divne osobe, bezgrešne. red je da im se odužimo.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 11:48 20.03.2011

Re: koštinica

Nije sprican odavno.

glavno je da su tebe zalivali i đubrili dovoljno i na vreme.
AlexDunja AlexDunja 11:49 20.03.2011

Re: koštinica

a što mora da bude svetac da ne bi bio kriv za sva zla ovog sveta?

ne mora, ali on jeste.

i ne samo to. on je srbija.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 13:03 20.03.2011

Re: koštinica

ne mora, ali on jeste.

i ne samo to. on je srbija.


exactly, odnosno se pokusava tako predstaviti.

Peticija je naravno specificno kostunacasto napisana. Kao povod se navodi recimo ono sto je receno u Pescanikovom filmu a ustvari se kaze mi necemo da se Kostunica poziva na bilo kakva saslusanja.

"Осуђујемо као недостојан покушај да се Војислав Коштуница повеже са убиством премијера Зорана Ђинђића."

Sta znaci ovo 'poveze', kome se obraca peticija? Ocito se ne obraca Pescanikovom filmu, jer ne bi podigli ovoliku buku zbog toga, nego pravosudju. Drugim recima poruka je: niko, a ovo posebno vazi za istrazne organe, ne sme Kostunicu povezivati sa ubistvom Djindjica. Ovo je Ana i tebi verovatno jasno.

blogovatelj blogovatelj 13:06 20.03.2011

Re: koštinica

a ko onda da nam zameni slobu? moramo da imamo krivca, zaboga blogovatelju, ti baš nećeš da shvatiš


Neko mora da im bude kriv za učmakost i beznadežnost njihovih života, oni nikad nisu krivi. Sami ga doveli na vlast pa im onda neko drugi kriv.
Kako tad nisu videli da je djavo?!
mikimedic mikimedic 13:47 20.03.2011

Re: koštinica

Drugim recima poruka je: niko, a ovo posebno vazi za istrazne organe, ne sme Kostunicu povezivati sa ubistvom Djindjica. Ovo je Ana i tebi verovatno jasno.


naravno da ne smeju, ne samo kostunicu, nego ni bilo koju drugu osobu. za krivicno delo ubistva djindjica postoji pravosnazna presuda.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 14:35 20.03.2011

Re: koštinica

za krivicno delo ubistva djindjica postoji pravosnazna presuda.


I ostecena strana nikakav novi postupak ne sme da pokrece. Amin!
mikimedic mikimedic 15:03 20.03.2011

Re: koštinica

I ostecena strana nikakav novi postupak ne sme da pokrece. Amin!


naravno da ne moze za delo za koje postoji pravosnazna presuda. ovde naravno ne pricamo o gradjanskoj parnici za koju ne znam da li je vodjena.

Dr M Dr M 18:58 20.03.2011

Re: koštinica

za krivicno delo ubistva djindjica postoji pravosnazna presuda.


U obrazloženju piše i da politicka pozadina nije utvrdjena, ili tako nekako.
mikimedic mikimedic 19:45 20.03.2011

Re: koštinica

U obrazloženju piše i da politicka pozadina nije utvrdjena, ili tako nekako


ne postoji krivicno delo 'neutrvrdjena politicka pozadina'.
ana_radmilovic ana_radmilovic 21:29 20.03.2011

Re: koštinica

mikimedic
U obrazloženju piše i da politicka pozadina nije utvrdjena, ili tako nekako


ne postoji krivicno delo 'neutrvrdjena politicka pozadina'.


ne postoji a opet postoji - taj neki paradoks volim u srba. sve postoji čega nema i obrnuto, pa ti miki mediću vidi s tom tvojom logikom kako ćeš
dolybell92 dolybell92 00:19 21.03.2011

Re: koštinica

ne postoji krivicno delo 'neutrvrdjena politicka pozadina'


Ako neko ko zna sta radi, kaze da su oni samo metak
koji neko drugi upucuje... i ide tamo gde mu se naredi -
da li je logicno upitati ko je metak uputio?

Moze se to zvati npr. zavera, atentat, komplot...
a kad u tome postoji opravdana sumnja da je razlog
politicki interes (sta/ko iza tog interesa stoji)
potpuno je nebitno kako ce se opstim imenom zvati.

S obzirom da je dr Zoran Djindjic bio politicar,
u momentu atentata premijer, logicno je ispitati
i proveriti ko je moguci idejni tvorac i organizator,
ako ga ima i na politickoj strani, ako ga nema - nema.

Ne vidim zasto bi iko bio izuzet od svedocenja,
pogotovo sto nismo Indija?







mikimedic mikimedic 12:43 21.03.2011

Re: koštinica

Ako neko ko zna sta radi, kaze da su oni samo metak
koji neko drugi upucuje... i ide tamo gde mu se naredi -
da li je logicno upitati ko je metak uputio?


jeste, sve dok se ne dodje do pravosnazne presude. posle vise ne moze.

nemoguce je voditi dva puta postupak za isto krivicno delo (sem u vanrednom pravnom leku, i samo ako bi islo u korist osudjenom).

Ne vidim zasto bi iko bio izuzet od svedocenja,
pogotovo sto nismo Indija?


zato sto je postupak za ubistvo djindjica okoncan.
AlexDunja AlexDunja 12:46 21.03.2011

Re: koštinica

zato sto je postupak za ubistvo djindjica okoncan.

e, miki, si brojao koliko puta si ponovio
u varijantama ovu rečenicu?

ne u životu, nego u poslednjih par dana na blogu?
mikimedic mikimedic 16:28 21.03.2011

Re: koštinica

e, miki, si brojao koliko puta si ponovio
u varijantama ovu rečenicu?


ocigledno nedovoljno, jer ti i pored te cinjenice mozes da postavis pitanje

Ne vidim zasto bi iko bio izuzet od svedocenja, pogotovo sto nismo Indija?


finito - kapis?

dame i gospodo, ta predstava je zavrsena. bilo im je zadovoljstvo glupirati se za vas.

ali reprize nema...

tako da ovi jeftini spinovi da ce iko ikad vise moci da bude saslusan za ubistvo djindjica verovatno imaju neku svrhu, ali su daleko od realnosti.
AlexDunja AlexDunja 18:20 21.03.2011

Re: koštinica

jer ti i pored te cinjenice mozes da postavis pitanje

nisam ti ja postavila to pitanje.

samo me je fascinirala tvoja potreba
da milion puta pišeš jedno isto,
a niko i ne tvrdi suprotno.

vodiće se drugi postupak, za pobunu,
ako se steknu uslovi za to.
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 18:44 21.03.2011

Re: koštinica

AlexDunja
vodiće se drugi postupak, za pobunu,ako se steknu uslovi za to.


Па и то су помињали, чудна је та "побуна".
Шта значи побуна? Да заборавимо, на час, беретке, шта значи побуна?
mikimedic mikimedic 19:30 21.03.2011

Re: koštinica

vodiće se drugi postupak, za pobunu,
ako se steknu uslovi za to.


a jel tako?

a sto onda ne prokomentarises pitanja koja sam gore postavio... da te podsetim, komentar pocinje sa...

- govorimo iskljucivo o krivicnom delu oruzane pobune iz 2001. godine.

prvo pitanje: zasto postupak nije pokrenut po okoncanju pobune; zasto se ceka skoro deset godina?

drugo pitanje:

...



... da se ne bih ponavljao, i stavljao carsave (vodim racuna o duhovnom zdravlju gospodina forhenda).
AlexDunja AlexDunja 21:17 21.03.2011

Re: koštinica

Шта значи побуна?

pitaj istražne organe koji vode postupak.
AlexDunja AlexDunja 21:20 21.03.2011

Re: koštinica

a sto onda ne prokomentarises pitanja koja sam gore postavio... da te podsetim, komentar pocinje sa...


zato što nemam želju da podstičem
tvoju neobičnu, i krajnje dosadnu
mentalnu onaniju.

kako ti ne dosadi da vrtiš
dva komentara, u kojima samo ti vidiš logiku
danima i danima?

koliko ja znam na svoja glupa pitanja si dobio
krajnje razumne odgovore,
nekoliko puta.
antioksidant antioksidant 21:37 21.03.2011

Re: koštinica

koliko ja znam na svoja glupa pitanja si dobio
krajnje razumne odgovore,
nekoliko puta.

u boldovanom i jeste problem u komunikaciji sa predmetnim komentatorom. razumni odgovori ga zbunjuju, pa ih ignoriše
AlexDunja AlexDunja 22:09 21.03.2011

Re: koštinica

u boldovanom i jeste problem u komunikaciji sa predmetnim komentatorom. razumni odgovori ga zbunjuju, pa ih ignoriše


ма ок, немам ништа против
микијевих егзибиција,
али бих волела да схвати, да и ми
који нисмо заинтересовани за његове
многопутапоновљене бравуре морамо да их читамо.
таква је природа блога.

чисто насиље, ако мене питаш.
убијање досадом.
mikimedic mikimedic 22:58 21.03.2011

Re: koštinica

razumni odgovori ga zbunjuju, pa ih ignoriše


jedan link pls...

jel ti 'razumni' odgovori ukljucuju i ono o misljenju kad se da citat odluke suda, pa onda vise necemo o tome da pricamo;

pa onda kad se pitamo ko su vlasnici mandata stranke ili dos, pa kad se nadje cuveni koalicioni sporazum onda odjednom ucutimo i kao pravimo se nismo videi taj komentar...

a ja ignorisem odgovore da da...

daj mi link gde mi je odgovoreno zasto postupak nije vodjen pre deset godina

(ah da samo nemoj da bude jer je kostunica kontrolisao sluzbe).

a danas ih ne kontrolise

ana_radmilovic ana_radmilovic 23:14 21.03.2011

Re: koštinica

AlexDunja


чисто насиље, ако мене питаш.
убијање досадом.


to je tačno. insistira na nekim dosadnim činjenicama a zna se da ničeg dosadnijeg od činjenica nema na svetu
malaramona malaramona 00:48 22.03.2011

Re: koštinica

AlexDunja


vodiće se drugi postupak, za pobunu,
ako se steknu uslovi za to.


Da, ali ne samo to.
Odnosno, Koštunici (ako o njemu govorimo) ne može se suditi za pobunu(jer u njoj nije učestvovao), već samo za podstrekivanje na pobunu. Naravno, ako istraga utvrdi da za tako nešto postoje dokazi.
Ono što je bitnije, Koštunici se MOŽE suditi za podstrekivanje na ubistvo Z.Đ., naravno, opet, ako istraga utvrdi da za to postoje dokazi.
Ne znam da li se Miki slaze sa ovim, ako ne, bilo bi dobro da nam
objasni- zašto?

mikimedic mikimedic 10:54 22.03.2011

Re: koštinica

Ono što je bitnije, Koštunici se MOŽE suditi za podstrekivanje na ubistvo Z.Đ., naravno, opet, ako istraga utvrdi da za to postoje dokazi.
Ne znam da li se Miki slaze sa ovim, ako ne, bilo bi dobro da nam
objasni- zašto?


izvini, tek sad vidim ovaj komentar i zaista hvala ti na ovome. ovako bi trebalo da izgleda konstruktivna diskusija.

da, upravo je ovo pitanje koje i ja sam sebi postavljam i hteo sam da ga razjasnim.

nisam specijalizirao krivicu, i bas zato sto nemam dovoljno saznanja iz te oblasti htedoh jos kod krkara da probamo da to definisemo. cvele je dao neke smernice ali je ostalo nedoreceno.

u svakom slucaju, nemoguce je suditi ponovo za krivicno delo ubistva djindjica. da li je moguce razdvojiti krivicno delo ubistva i podrstrekivaja na ubistvo (da li su podstrekivaci saucesnici?) - da li ovde imamo dva razlicita bica krivicnog dela a oba vezana za jedan dogadjaj?

odlicno pitanje mala ramona - ja nisam ekspert za ovu materiju i ne libim se da kazem - ne znam.

ali me i te kako zanima misljenje po ovom pitanju nekoga ko je upuceniji od mene.

hvala jos jednom.
blogovatelj blogovatelj 02:46 23.03.2011

Re: koštinica

razumni odgovori ga zbunjuju, pa ih ignoriše


A ti satro znas sta je razuman odgovor
Hvala ti, od srca si me nasmejao...
master.dragi master.dragi 11:55 20.03.2011

kostunica vs djindjic

Осуђујемо као недостојан покушај да се Војислав Коштуница повеже са убиством премијера Зорана Ђинђића. На овај начин се не може нарушити углед Војислава Коштунице, већ држава саму себе извргава руглу. Позивамо одговорне државне власти да прекину ову неразумну кампању против Војислава Коштунице и да криминалце траже и нађу међу правим криминалцима.

kostunica i djindjic se nisu voleli, bilo je to jasno jos od prvih stranackih skupstina. kasnije, sa odvajanjem kostunice i formiranjem sopstvene stranke taj se jaz jos vise produbio.
kostunica devedesetih godina koketira sa milosevicevom politikom i jedini je opozicionar cija se stranacka saopstenja objavljuju u dnevnicima rts-a, dok ostatak opozicije cami u medijskom mraku koji je tada vladao srbijom.

petog oktobra 2000. godine gradjani se izjasnjavaju protiv vladajuceg rezima. nosilac liste koja je imala najvece sanse protiv milosevica bio je vojislav kostunica. nakon pobede opozicije i svrgavanja s. milosevica, svrgavanje je bilo i neophodno zbog nespremnosti da prizna rezultate izbora koje je u nekoliko mahova vec opstruirao i namestao, u svesti vojislava kostunice sazreva vec dugo pomisao da je neophodno premostiti prelazak iz jednog u drugi politicki sistem.
kostunica iz tog razloga ne dozvoljava lustraciju, stiti udarne pesnice i poluge sile miloseviceve diktature. shvativsi da i u novoj vlasti imaju na koga da se oslone, paravojne i paradrzavne grupacije krecu u obracun sa novim vlastima. u martu 2003. godine ubijen je demokratski premijer zoran djindjic. politicki protivnik vojislava kostunice. navodno su za postojanje namere da se likvidira djindjic znali svi u drzavnom vrhu, kao i sam djindjic. djindjicevi politicki protivnici radovali su se takvom saznanju. ubijanje politickih protivnika nije bilo nista novo na podrucju srbije tog vremena. stambolic, vuk draskovic i ostali samo su neki od dokaza kakvim se argumentima sluzila vlast koja je u srbiji opstajala citavu jednu deceniju.
saznanje da se sprema atentat ne cini onog ko takvo saznanje ima saucesnikom osim u slucaju da se postojanje takvog saznanja moze dokazati, video ili audio zapisom ili autenticnim i dokazivim zapisom. onaj ko poseduje takvo saznanje moze i da se brani da su to bile samo spekulacije, da nije bilo moguce dokazati niti predvideti postoje li ozbiljni izgledi da ce se tako nesto zaista i dogoditi.

da li je kostunica mislio da ce imati politicke koristi od atentata? imao je, ali na kratke staze...
da li je mislio da je atentat zasluzena kazna za onog ko je isporucio milosevica hagu? to bi samo kostunica znao...
da li je mogao nesto da preduzme u smislu odvracanja od atentata? da, na sopstvenu stetu i stetu svoje sopstvene sigurnosti, u slucaju da je i pokusao nesto da ucini u tom pravcu to bi bio i siguran dokaz o postojanju saznanja o pripremi atentata na djindjica...

niko ne zasluzuje da zbog politike izgubi zivot. oni koji svojim politickim protivnicima oduzimaju zivote oduzimaju ih i svima nama.
njima nije mesto u politici.
nije im mesto ni medju ljudima.

jedan broj ljudi je znao da se sprema atentat. mislim da danas to nije moguce dokazati. ono sto se tada dogodilo u zaru politicke borbe kostunice i djindjica moze se danas videti i kroz sukob tadica i nikolica, ili canka i ilica, pa u slucaju da se nekome od njih nesto desi uvek se moze posumnjati na njegovog politickog protivnika... mozda je protivnik svestan opasnosti koja se nad takmacem nadvija, mozda nije, mozda se nada uspehu zaverenika, a mozda ih se i plasi, cuti i ceka, mozda im posredno svesno ili nesvesno i pomaze, iz straha ili ubedjenja, motivi su manje vazni u takvom slucaju...
bilo sta da je posredi bilo kod v. kostunice, nije bilo u redu, eticki, moralno... ljudski, na kraju krajeva.

ana_radmilovic ana_radmilovic 12:03 20.03.2011

Re: kostunica vs djindjic

master.dragi

jedan broj ljudi je znao da se sprema atentat. mislim da danas to nije moguce dokazati.

u tom jednom broju ljudi koji su znali da se sprema atentat nalazi se i ekipa koja je snimila film, privatnu stvar, znao je (slutio, tačnije) svaki malo bolje informisani novinar u srbiji i na kraju, znao je sam zoran đinđić.
nasilje koje mediji čine nad koštunicom je mučno za gledati, a učestvovati u tome je za iole pristojnog čoveka nezamislivo. to što nije svetac ne znači da treba da bude meta.
master.dragi master.dragi 12:10 20.03.2011

Re: kostunica vs djindjic

u tom jednom broju ljudi koji su znali da se sprema atentat nalazi se i ekipa koja je snimila film, privatnu stvar, znao je (slutio, tačnije) svaki malo bolje informisani novinar u srbiji i na kraju, znao je sam zoran đinđić.
nasilje koje mediji čine nad koštunicom je mučno za gledati, a učestvovati u tome je za iole pristojnog čoveka nezamislivo. to što nije svetac ne znači da treba da bude meta.

kostunica je vecito bio okruzen losim ljudim i losim savetnicima. ja nikada nisam posumnjao u njegovu dobru nameru kada je u pitanju srbija i njeni interesi. ali u nacinu na koji se brani srbija i njeni interesi veoma cesto se krije i kljuc te odbrane. taj nacin neretko predstavlja postovanje nekih procedura od kojih se demokratija i sastoji.
medijski linc je svakodnevnica u srbiji. nije to prvi put kostunici da prodje kroz medijski linc.
svako moze da bude medijska meta.
niko ne sme da bude puscana meta.
Unfuckable Unfuckable 12:14 20.03.2011

Re: principijelnost, zanat najstariji

nasilje koje mediji čine nad koštunicom je mučno za gledati, a učestvovati u tome je za iole pristojnog čoveka nezamislivo.


...dočim je nasilje koje su mediji svojevremeno (godinama) činili nad Premijerom bilo sasvim razumljivo pa i opravdano, tako da potrebe za podizanjem glasa (javnosti, savesti, Odbora, subnora, sanu-a...) i peticijama nije ni bilo, koliko se sećam.
Principijelnost beše, to se tako zove?
Osim toga, hajde da malo razbistrimo svo to mastilo i da vidimo koga bi valjalo (kako potpisnica & autorica savetuje) promptno i "iz lakta" tužiti - dakle, ko to zaista povezuje Srbija - To - Sam - Ja - doktor Vojislava sa atentatom?
Evo mog spiska kandidata koje bi (sledeći uputstva autorice bloga koja trenutno nema mnogo vremena za razmišljanje jer spašava dušu svoju) Koštunica trebalo odmah da tuži jer ga permanentno i nedvosmisleno, već duži niz godina povezuju sa atentatom:
Biljana Kajganić
Gradimir Nalić
Aca Tomić
Dragan Jočić
Rade Bulatović
Aleksandar Tijanić
Ljiljana Nedeljković
Dejan Mihajlov
ana_radmilovic ana_radmilovic 12:21 20.03.2011

Re: principijelnost, zanat najstariji

Unfuckable

...dočim je nasilje koje su mediji svojevremeno (godinama) činili nad Premijerom bilo sasvim razumljivo pa i opravdano, tako da potrebe za podizanjem glasa (javnosti, savesti, Odbora, subnora, sanu-a...) i peticijama nije ni bilo, koliko se sećam.

premijeru niko nije stavljao ubistvo na dušu - to je (s obzirom na nedostatak dokaza) kleveta, a kleveta je krivično delo.
nasilje nad premijerom, između ostalih, vršili su oni koji sada izigravaju ožalošćenu porodicu. tačnije, pas s maslomk ne bi pojeo ono što su od 2001 do 2003 pričali o njemu sada najgrleniji zastupnici. ali to nije važno. ubica je (ja sam uverena) neko od potpisnika peticije. tipujem na boru đorđevića
Unfuckable Unfuckable 12:41 20.03.2011

Re: principijelnost, zanat najstariji

hajde da ne brkamo babe i žabe, da se ne igramo glavnog odbora DSS i da ne vređamo inteligenciju ljudima ovde ako već The Uvređeny Vojislav to radi naširoko - ubice Premijera su utamničene i osuđene.
Logističari, inspiratori i davaoci "političkog pokrića" - nisu.
Što se kleveta tiče ne znam tačno na koju misliš:
na onu o 600 kg heroina koji putuju ispod Drine, na onu o učešću DS u ubistvu Momira Gavrilovića, na onu o prisluškivanju ("Nebojša, daj Kobre!" ) Koštuničinog kabineta, možda onu čuvenu narodnu, pardon Nalićevu - "svi ćete bre u Hag", ili možda onu bezazlenu i političkom borbom opravdanu (rekoše) "zna Majka ko joj je ubio sina" - ili na neku drugu?

Ponoviću da ne proguta tama i spinovanje s Borom Čorbom, ovih nekoliko ljudi koje sam nabrojao u svom prvom komentaru Koštunica treba odmah da tuži jer ga veoma čvrsto i (rekao bih) neugodno povezuju sa atentatom na Premijera.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 13:10 20.03.2011

Re: principijelnost, zanat najstariji

nasilje koje mediji čine nad koštunicom je mučno za gledati,


O kakvom je nasilju rec, o kojim medijima, mozes dati neke primere? Tesko mi je da zamislim da RTS, Politika ili Vecernje Novosti vrse nasilje nad Kostunicom.
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 17:20 20.03.2011

Re: principijelnost, zanat najstariji

Unfuckable
ubice Premijera su utamničene i osuđene.
Logističari, inspiratori i davaoci "političkog pokrića" - nisu.


Hm, Unfuck,

ako ovo tvoje "logisticari" prevedemo kao saucesnici onda je verovatno da ih ima koji su izbegli ruku pravde i da nam ostaje da se nadamo da ce ih ta ruka stici...

Kakvo ti je ovo krivicno delo "davalac politickog pokrica" pojma nemam. Niti sam imao prilike da cujem da se time bavi bilo koji sud. Da je bilo onih koji su mrzeli Djindjica a mozda se i radovali njegovoj smrti tu nema sumnje. Ali dok nisu krivi po ovoj prvoj tacki nema smisla o njima govoriti u kontekstu pravosudnog postupka...

A ne znam ni sta ti znaci ovo "inspiratori". Ubicama nije bila potrebna nikakva druga "inspiracija" osim one da je njima ocigledno bilo "biti-il'-ne biti". Djindjic je resio da da rasksrsti sa njima, to su ocigledno znali i oni, i uspeli su da oni "raskrste" sa njim. Na zalost.

A to da se na srspskoj politickoj sceni mrze "k'o psi" bilo je i pre i posle toga ... a evo imamo i sada - ta mrznja je narocito uperena protiv Kostunice. Ako bi, ne daj boze, na njega danas bio izvrsen atentat ... da li bi oni mogli da budu osudjeni kao "inspiratori, davaoci politickog pokrica, stvaranje politicke atmosfere etc."? Sto se mene tice, ako nisu saucestvovali u samom cinu, ne bi ...

Unfuckable Unfuckable 18:35 20.03.2011

Re: principijelnost, zanat najstariji

pazi Virtuelni - logistika je rastegljiv pojam.
Nekad može da znači i "ok, mi što imamo tenkove i avione nećemo da se mešamo, protresite ih malo jer nam to sada odgovara", a nekad može da znači štancovanje ovakvih ili sličnih članaka - tako da se definitivno slažem da ruka pravde nije stigla sve logističare (i oko toga se i petljamo ovde).
Svestan sam da moj lični osećaj za pravdu (po kom bi sve "nazdravičare" 12.marta trebalo povešati) nije i opšti, pa ga ni ne namećem.
Političko pokriće možemo čitati i kao "simbioza", da ne objašnjavam previše situaciju gde neko ima utoke i bezobzirnu rešenost, a neko mandate i političku težinu (u tom momentu znatnu), da ne idemo u sitna crevca i postavljamo skroz idiotsko pitanje zbog koga/čega i kome za ljubav je dss (to je ovaj dss = Srbija, da ne bude zabune, što je osetio "trenutak" i progmizao na ulice ne bi li svojoj memljivoj vampir - peticiji udahnuo i malo običnog građanskog života) onoliko dugo blokirao donošenje zakona o borbi protiv organizovanog kriminala? Neki princip ih je blokirao ili čisto patriotska spoznaja da će "najbolji sinovi" guliti višedecenijski mardelj a oni izgubiti svoje militantno operativno krilo?
Što se inspiratora tiče, tu su tek stvari krajnje šarolike i zanimljive - počev od (hajmo onako na neviđeno) Gradimira - Sa Nama Nema Haga - Nalića, preko (hajde malo i maštu da uključimo, nedelja je, zaboga) vaskoliko nacionalno osvešćenog (zvuči poznato, a?) akademika - intelektualca koji se gnevno, u pola glasa, na nekoj večeri (vidim tu i par popova, ponekog dbovca i par grebatora - publicista, dakle sve nacionalno odgovoran, namrgođen i zabrinut svet) pita škrgućući perfektno sređenom kastanjetom "dokle li će onaj Bosanac da krčmi sve što je srpsko i ima li ikoga da to zaustavi" uz zdušno terciranje par lokalnih tajkuna (recimo) maloprodaje kojima se svet lagano urušava usled pretećeg otvaranja tržišta i prekida šverca par strateških a lukrativnih sirovina.
Zamišljajući tu mračnu ali nekako sasvim verovatnu sliku, sva ona "gasiranja" po medijima (to su oni mediji na koje, sasvim principijelno kako i dolikuje, malo obraćamo a malo ne obraćamo pažnju, zavisno koga napadaju) o 300 (ili koliko) pandura koje radosno čekaju u dalekom Hagu, o tome kako je Premijer krenuo da ubija konkurenciju po Srbiji, kako je u toku sukob u vrhu mafije i sl u tom kontekstu shvatam kao zabavu za široke narodne mase.

Histerična reakcija Očeva Nacije u vezi mogućnosti da se patrioti Vojislavu postavi nekoliko pitanja mene po retorici i intenzitetu inače jako podseća na pobunu JSO 2001. za koju se naknadnom rekonstrukcijom saznalo da je izvedena (između ostalog) i kao preventivna pretnja - jer je patriota Ulemek upravo tog dana svedočio u Palati pravde glede nekih neverovatnih dešavanja na Ibarskoj magistrali

Prema tome, ne vidim ni jedan razlog zbog kojeg bi neko - bilo ko - bio izostavljen od eventualne istrage koja bi postavila pitanja ko je tu koga, koliko, kako i zašto motivisao, ložio, gurkao i nutkao.
A nekako mi se (nada mi je jača od strepnje), u svetlu spoznaje da su patriota Kalinić i patriota Simović već neko vreme na državnoj hrani, "javlja" (ok, ipak je Dragec samo jedan) da nekih novih saznanja - ima.
blogovatelj blogovatelj 20:21 20.03.2011

Re: principijelnost, zanat najstariji

ubice Premijera su utamničene i osuđene.
Logističari, inspiratori i davaoci "političkog pokrića" - nisu.


Upravo tako.
Hajde sad da vidimo ko i kada ubija premijere...
Obicno ih ubijaju kada nekome ili nekolicini uskrate visemilionske prihode i iste preusmere u budzet.
Kome je ukinuta prodaja pljuga (Djindjic je ilegalnu prodaju smanjio za 70%)
Mislim da je prava adresa sledeca:
1. Marko Milosevic - odveo mu tatu u tvorza i sasvim sigurno mu je drasticno smanjio prihode
2. Bogoljub Karic -obrusio mu se na zlatnu koku mobilne telefonije
3. Bekovski tandem Milo - Subotic. Ni sam Subotic ne spori da se obogatio na prodaji pljuga u vreme sankcija tako sto je radio "u tal" s Milom

Mislite o tome...


Što se kleveta tiče ne znam tačno na koju misliš:
na onu o 600 kg heroina koji putuju ispod Drine, na onu o učešću DS u ubistvu Momira Gavrilovića, na onu o prisluškivanju ("Nebojša, daj Kobre!" ) Koštuničinog kabineta, možda onu čuvenu narodnu, pardon Nalićevu - "svi ćete bre u Hag", ili možda onu bezazlenu i političkom borbom opravdanu (rekoše) "zna Majka ko joj je ubio sina" - ili na neku drugu?


Ne cini ti se da je Kostunica sada upravo u poziciji u kojoj je Djindjic nekoc bio?
To sto je on, tj Kostunjavi, bio inicijator takve ogavne kampanje u to vreme cini ga gnjidom, ali mislim da to nije dovoljno za zatvor.
aleksanadar aleksanadar 20:32 20.03.2011

Re: principijelnost, zanat najstariji

Biljana Kajganić
Gradimir Nalić
Aca Tomić
Dragan Jočić
Rade Bulatović
Aleksandar Tijanić
Ljiljana Nedeljković
Dejan Mihajlov



Све сами анонимуси.
ana_radmilovic ana_radmilovic 08:00 21.03.2011

Re: principijelnost, zanat najstariji

Unfuckable

A nekako mi se (nada mi je jača od strepnje), u svetlu spoznaje da su patriota Kalinić i patriota Simović već neko vreme na državnoj hrani, "javlja" (ok, ipak je Dragec samo jedan) da nekih novih saznanja - ima.

Ja zaista ne mogu da shvatim tu želju za "saznanjima" koja nude lica poput nekih kalinića i simovića i još ranije onog bagzija, jebiga - država smo svedoka saradnika. I sad ja treba da citiram svedoke saradnike, da se oslanjam na njihovu naprasnu želju da se vrate na pravi put, šta li?
Unfuckable Unfuckable 11:41 21.03.2011

Re: principijelnost, zanat najstariji

Ja zaista ne mogu da shvatim tu želju za "saznanjima" koja nude lica poput nekih kalinića i simovića i još ranije onog bagzija, jebiga - država smo svedoka saradnika. I sad ja treba da citiram svedoke saradnike, da se oslanjam na njihovu naprasnu želju da se vrate na pravi put, šta li?


Želja za saznanjima, heh (dvostruki aršini, zanat najstariji)?
...hmda, dočim je ipak bilo sasvim logično i legitimno čekati, prokleto strpljivo čekati da "lice poput" Druga Gospodina Legije najzad progovori pa "da se okrenu nebo i zemlja a istina konačno ugleda svetlost dana" (kao što to najavljivaše drugovi i drugarice sa onog gornjeg spiska pred kojim tako uredno guraš glavu u pesak).
Ta moralno-patriotska gromada i Vesnik Istine omamljen mnogim "naprasnim željama" (a naročito onim o povratku na Pravi Put) koji (kako ono nežno reče, znam da me tronulo) "veruje u ovu Vladu" (2004 beše?) - pa joj se brže bolje predade u sred kampanje, trebalo bi da zasluži nešto malo više tvoje pažnje od trivijalnih Kalinić - Simović robota, mada primećujem da se to (uporno, nadam se ne i namerno) ne dešava
ana_radmilovic ana_radmilovic 11:51 21.03.2011

Re: principijelnost, zanat najstariji

Unfuckable

Želja za saznanjima, heh (dvostruki aršini, zanat najstariji)?
...hmda, dočim je ipak bilo sasvim logično i legitimno čekati, prokleto strpljivo čekati da "lice poput" Druga Gospodina Legije najzad progovori pa "da se okrenu nebo i zemlja a istina konačno ugleda svetlost dana" (kao što to najavljivaše drugovi i drugarice sa onog gornjeg spiska pred kojim tako uredno guraš glavu u pesak).
Ta moralno-patriotska gromada i Vesnik Istine omamljen mnogim "naprasnim željama" (a naročito onim o povratku na Pravi Put) koji (kako ono nežno reče, znam da me tronulo) "veruje u ovu Vladu" (2004 beše?) - pa joj se brže bolje predade u sred kampanje, trebalo bi da zasluži nešto malo više tvoje pažnje od trivijalnih Kalinić - Simović robota, mada primećujem da se to (uporno, nadam se ne i namerno) ne dešava


Priznajem, pročitala sam (ok, ne do kraja ali sam se trudila) jednu knjigu Druga Gospodina Legije i ne znam čijeg je smisla za humor naslovna strana delo - tek, tamo čuči majmun sa kapom a la Che i velikim slovima piše "Revolucionar"
Elem, pred kakvim spiskom guram glavu u pesak? Gurati glavu u pesak i postaviti blog o spornoj peticiji na ovom mestu ne ide jedno s drugim ruku pod ruku. Ali uzmimo da si u pravu, hajde da pričamo o spisku

Posle toga ću valjda steći pravo da kažem da mi nije simpatična država u kojoj su glavne političke zvezde postali svedoci saradnici.
freehand freehand 11:56 21.03.2011

Re: principijelnost, zanat najstariji

Ta moralno-patriotska gromada i Vesnik Istine omamljen mnogim "naprasnim željama" (a naročito onim o povratku na Pravi Put) koji (kako ono nežno reče, znam da me tronulo) "veruje u ovu Vladu" (2004 beše?) - pa joj se brže bolje predade u sred kampanje, trebalo bi da zasluži nešto malo više tvoje pažnje od trivijalnih Kalinić - Simović robota, mada primećujem da se to (uporno, nadam se ne i namerno) ne dešava

Kao i to gde se u međuvremenu deo, te ko ga je dočekao i šta je sa njim ćakulao do jutra...
A ova dvojica krvoločnih budaletina imaju, bogami, svašta da kažu na temu ko s kim kad gde zašto. Na tužiocu i na sudu je da razluče šta je tu istina i koliko to vredi.
Unfuckable Unfuckable 12:55 21.03.2011

Re: principijelnost, zanat najstariji

Priznajem, pročitala sam (ok, ne do kraja ali sam se trudila) jednu knjigu Druga Gospodina Legije

Ne znam zašto nisam ni jednog momenta posumnjao u to.

Elem, pred kakvim spiskom guram glavu u pesak?

Pred ovim spiskom, na kojem su lica koja Koštunicu najdirektnije povezuju sa Atentatom - što i jeste jedna od teza ovog posta, podsetiću : "Ko to sme da se usudi i poveže Koštunicu The Nedodirljivog sa Atentatom" uz junačenje tužbama za klevetu po preporuci autorke bloga. Dakle, da ponovim spisak, da se ne zaturi :
Biljana Kajganić
Gradimir Nalić
Aca Tomić
Dragan Jočić
Rade Bulatović
Aleksandar Tijanić
Ljiljana Nedeljković
Dejan Mihajlov


Što se spiskova tiče, imalo bi tu još što-šta da se razmotri: recimo, ministar Daček je spomenuo nekih dvadesetak osoba sa kojima bi se imalo o čemu popričati (jedna od njih je i stamena moralno patriotska gromada u liku Vojislava K.)
Ostalih devetnaestak komada duša niko ne spominje, niko ne uzima u zaštitu, nema peticija, podignutog glasa misleće intelektualne elite (zabrinute ali namrgođene) u tami unisonog jednoumlja, nikog da podigne steg slobodne misli... i niko ih ne stavlja apriorno izvan sumnje.
Nije li to zanimljivo?
Da li to drugovi potpisnici tj. akademici, pesnici, publicisti i ostala naprednost (da ne kažem "so soli" ) svih srpskih zemalja znaju nešto što mi ne znamo, ili su samo malo (po običaju) jednostrani u tumačenju principa istine, pravde i slobode?

Posle toga ću valjda steći pravo da kažem da mi nije simpatična država u kojoj su glavne političke zvezde postali svedoci saradnici.

Da, da pa nekako se uklapa (zašto opet nisam sumnjao?) - ovo me podseti na prekor koji je Gospodin Legija uputio tadašnjim vlastima, kako ono beše:
"...Jadna li je zemlja i policija u njoj ako slučajeve treba da joj rešava Ljubiša Buha svojim svedočenjima"
Možda i Legiji da date tu peticiju da potpiše, imam neki utisak da upravo/samo njegov potpis i nedostaje.
Bili Piton Bili Piton 13:01 21.03.2011

Re: principijelnost, zanat najstariji

Unfuckable


Mrzim da terciram (više volim paralelne kvinte) ali, briljiraš.

(mada moram da razblažim - pojma nemam ko su ovi likovi uglavnom, sem kajganićke čija mi je epizoda privukla pažnju svojevremeno)

(i dobro, ovih media rats kakav je tijanić)
aleksanadar aleksanadar 13:26 21.03.2011

Re: principijelnost, zanat najstariji

pojma nemam ko su ovi likovi uglavnom, sem kajganićke...


Исти случај, сем што не знам ко је Кајганићка.

Куварица?
Bili Piton Bili Piton 13:27 21.03.2011

Re: principijelnost, zanat najstariji

aleksanadar
pojma nemam ko su ovi likovi uglavnom, sem kajganićke...


Исти случај, сем што не знам ко је Кајганићка.

Куварица?


Advokatica bagzijeva, čini mi se. Ona kojoj ne nedostaje dobrih saveta, ako sam dobro upamtio.
mikimedic mikimedic 16:32 21.03.2011

Re: principijelnost, zanat najstariji

Histerična reakcija Očeva Nacije u vezi mogućnosti da se patrioti Vojislavu postavi nekoliko pitanja mene po retorici i intenzitetu inače jako podseća na pobunu JSO 2001. za koju se naknadnom rekonstrukcijom saznalo da je izvedena (između ostalog) i kao preventivna pretnja - jer je patriota Ulemek upravo tog dana svedočio u Palati pravde glede nekih neverovatnih dešavanja na Ibarskoj magistrali


i meni je totalno nebulozna ta reakcija, imajuci u vidu da je predmet djindjic okoncan pravosnaznom presudom.

pa kao i gore alex dunji da kazem, ocigledno je potrebno to objasnjavati i dalje.

ni kostunica niti bilo ko drugi moze biti ikada saslusan u vezi sa ubistvom premijera djindjica.
freehand freehand 16:38 21.03.2011

Re: principijelnost, zanat najstariji

i meni je totalno nebulozna ta reakcija, imajuci u vidu da je predmet djindjic okoncan pravosnaznom presudom.

pa kao i gore alex dunji da kazem, ocigledno je potrebno to objasnjavati i dalje.

ni kostunica niti bilo ko drugi moze biti saslusan u vezi sa ubistvom premijera djindjica.

Miki, daj bar jedan bis!
Mis'im, ko je tebi rekao u kom će (ako bude) svojstvu, za koje delo i na koje okolnosti biti saslušan građanin Vojislav The Žrtva Fuckin Voodoo Komplota Za Odvajanje Kosova od Metohije?
ljuboten ljuboten 17:24 21.03.2011

Re: principijelnost, zanat najstariji

Unfuckable


Mrzim da terciram (više volim paralelne kvinte) ali, briljiraš.


Baš tako:BRILJIJANTNO. Sklanjam četivo, trebaće nam za da uče buduće generacije, da se osposobe, da ne zalutaju. Da ne zalutaju kao Anu i njeno Odabrano Društvo obožavaoca zlomislečeg Koštunice.
freehand freehand 17:50 21.03.2011

Re: principijelnost, zanat najstariji

(mada moram da razblažim - pojma nemam ko su ovi likovi uglavnom, sem kajganićke čija mi je epizoda privukla pažnju svojevremeno)

Biljana Kajganić - Bagzijeva advokatica, prema transkriptu koji je Miša Vasić objavio u "Vremenu" pa bio tužen iako je transkript proglašen nepostojećim, pa opet postojećim, a u kome se čuje da ona (Kajganićka) svog branjenika nagovara da laže na sudu kako je Momira Gavrilovića ubio Ljubiša Buha;

Gradimir Nalić - jedan od Koštuničinih savetnika, "viđen" na raznim bezbednosno interesantnim mestima u državi;

Aca Tomić - šef Vojne službe bezbednosti, "Dragi Aca" kako ga, dok je u "Sablji" ležao u apsani oslovaljavao građanin Koštunica, savetujući mu da ćutke izdrži. Od Zemunaca u raznim prilikama primao poklone, obećao da se prilikom pobune JSO "Kobre" neće mešati;

Dragan Jočić - Ministar policije, trafikant, šef Odbora za doček Legije u noći predaje i jedan od ključnih Koštuničinih igrača; ima beleške-nema beleške igrokaz bio je naročito zapažen, kao i smena svega u policiji što je sa "Sabljom" imalo veze;

Rade Bulatović - savetnik za bezbednost predsednika Koštunica, kasnije šef BIA;

Aleksandar Tijanić - šta reći o njemu a da ne bude bledunjavo i tanko?

Ljiljana Nedeljković - šefica kabineta V.K., kažu jedna od najmoćnijih figura u državi tog vakta;

Dejan Mihajlov - gensek Vlade Srbije kad joj je predsednik bio V.K. čovek koji je na konferenciji za štampu u finišu predsedničke kampanje 2004. izgovorio najodvratnije laži koje su se u Srbiji čule u poslednjih 12 godina, iza sebe ostavljajući i čuvene julske majstore. Posle nekoliko desetina puta nedostupan za uručenje sudskog poziva, kada je trebalo da iskaze sa te konferencije iznese i pred sudom. Osoba od najvišeg poverenja, prodavao NIS, drugovao sa Peconijem i drugarima...

Bili Piton Bili Piton 21:36 21.03.2011

Re: principijelnost, zanat najstariji



Da u stvari znam ih ili sam čuo za njihove crtice iz života, ovako kad mi malo prodžaraš vijuge setim se ko je ko, thanks.
freehand freehand 21:50 21.03.2011

Re: principijelnost, zanat najstariji

Bili Piton


Da u stvari znam ih ili sam čuo za njihove crtice iz života, ovako kad mi malo prodžaraš vijuge setim se ko je ko, thanks.

Mogu ja to i detaljnije, al nisam imao vremena, a i Gugliša je tu
ana_radmilovic ana_radmilovic 22:01 21.03.2011

Re: principijelnost, zanat najstariji

Unfuckable
Priznajem, pročitala sam (ok, ne do kraja ali sam se trudila) jednu knjigu Druga Gospodina Legije

Ne znam zašto nisam ni jednog momenta posumnjao u to.


Kao, normalno je da ja čitam Legijine knjige ili šta?

Dakle, da ponovim spisak, da se ne zaturi :
Biljana Kajganić
Gradimir Nalić
Aca Tomić
Dragan Jočić
Rade Bulatović
Aleksandar Tijanić
Ljiljana Nedeljković
Dejan Mihajlov


Ok, a šta ja imam s tim spiskom? Mislim, šta želiš da ti kažem? Da, možda oni znaju nešto? Ne, oni nemaju pojma? Samo reci, napisaću
(ja sam mislila da ti želiš da komentarišem spisak potpisnika peticije, a sad te stvarno ne razumem)


Možda i Legiji da date tu peticiju da potpiše, imam neki utisak da upravo/samo njegov potpis i nedostaje.


A možda da ti probaš da objasniš šta tebe toliko nervira u nekoj tamo peticiji?
freehand freehand 22:22 21.03.2011

Re: principijelnost, zanat najstariji

Ok, a šta ja imam s tim spiskom? Mislim, šta želiš da ti kažem? Da, možda oni znaju nešto? Ne, oni nemaju pojma? Samo reci, napisaću
(ja sam mislila da ti želiš da komentarišem spisak potpisnika peticije, a sad te stvarno ne razumem)


A možda da ti probaš da objasniš šta tebe toliko nervira u nekoj tamo peticiji?

Čekaj, Ana, pa ti baš nisi djevuška blondinka.
A nisi ni Miki.
Daj se malo koncentriraj, bogati.
ana_radmilovic ana_radmilovic 22:29 21.03.2011

Re: principijelnost, zanat najstariji

freehand
Ok, a šta ja imam s tim spiskom? Mislim, šta želiš da ti kažem? Da, možda oni znaju nešto? Ne, oni nemaju pojma? Samo reci, napisaću
(ja sam mislila da ti želiš da komentarišem spisak potpisnika peticije, a sad te stvarno ne razumem)


A možda da ti probaš da objasniš šta tebe toliko nervira u nekoj tamo peticiji?

Čekaj, Ana, pa ti baš nisi djevuška blondinka.
A nisi ni Miki.
Daj se malo koncentriraj, bogati.


pa kakve veze imam sa tim spiskom? s kajganićkom i ekipom s anfakblove liste?
ok, možda nisam koncentrirana, ja sam za veka ovoga posta bila u NS vratila se bila u jagodini na promociji vratila se i tako... ajde mi onda dajte pomoći, šta tačno treba da kažem u vezi sa tim spiskom?
freehand freehand 22:41 21.03.2011

Re: principijelnost, zanat najstariji

pa kakve veze imam sa tim spiskom? s kajganićkom i ekipom s anfakblove liste?
ok, možda nisam koncentrirana, ja sam za veka ovoga posta bila u NS vratila se bila u jagodini na promociji vratila se i tako... ajde mi onda dajte pomoći, šta tačno treba da kažem u vezi sa tim spiskom?

Pazi ovako: na tom su spisku sve Zlojebove desne ruke, prednje i zadnje noge, mozgovi, oči i uši. I svi su, na ovaj ili onaj način do labrnje upetljani u mutljavine oko Zemunaca, JSO, pa i samog odstrela.
Pratišme?
Ako su mu svi najbliži saradnici/sledbenici/kompanjoni bez sumnje u toj mutljagi - zašto blaženo neobaveštenejši rab božiji Vojislav ne bi pristupio svetovnim organima vlasti te im uz Zdravo Marijo ukratko obrazložio kako je on samo u prolazu i ništa ne zna?
A ne da cima jadnog Dobricu da se deranžira do Dorćola i svoje dragoceno vreme troši na odbranu njegovu umesto da stvara za dobrobit naroda sprskoga?
AlexDunja AlexDunja 22:50 21.03.2011

Re: principijelnost, zanat najstariji

Pazi ovako: na tom su spisku sve Zlojebove desne ruke, prednje i zadnje noge, mozgovi, oči i uši. I svi su, na ovaj ili onaj način do labrnje upetljani u mutljavine oko Zemunaca, JSO, pa i samog odstrela.
Pratišme?


crtanje:
lica sa spska odgovaraju
na glavno pitanje peticije:
ko ]povezuje v.k sa atentatom.
oni.

ja bih dodala i ministra zdravlja, o
ironije, današnjeg.
a vojnog nekadašnjeg. na taj spisak.
ana_radmilovic ana_radmilovic 22:50 21.03.2011

Re: principijelnost, zanat najstariji

freehand
pa kakve veze imam sa tim spiskom? s kajganićkom i ekipom s anfakblove liste?
ok, možda nisam koncentrirana, ja sam za veka ovoga posta bila u NS vratila se bila u jagodini na promociji vratila se i tako... ajde mi onda dajte pomoći, šta tačno treba da kažem u vezi sa tim spiskom?

Pazi ovako: na tom su spisku sve Zlojebove desne ruke, prednje i zadnje noge, mozgovi, oči i uši. I svi su, na ovaj ili onaj način do labrnje upetljani u mutljavine oko Zemunaca, JSO, pa i samog odstrela.
Pratišme?
Ako su mu svi najbliži saradnici/sledbenici/kompanjoni bez sumnje u toj mutljagi - zašto blaženo neobaveštenejši rab božiji Vojislav ne bi pristupio svetovnim organima vlasti te im uz Zdravo Marijo ukratko obrazložio kako je on samo u prolazu i ništa ne zna?
A ne da cima jadnog Dobricu da se deranžira do Dorćola i svoje dragoceno vreme troši na odbranu njegovu umesto da stvara za dobrobit naroda sprskoga?

aaaaa to.
pa ne znam, ako je pitanje zašto voja nije uz zdravo marijo skoknuo do tih svetovnih organa vlasti - ne znam zašto nije.
a ekipa sa spiska su saradnici raba voje, a ne potpisnici peticije (evo, pratim, sve sam povezala) pa je to mene plavušu zbunilo jerbo ne znam kakve ja dođavola veze imam sa saradnicima raba voje.
ja taman reko da napišem da je akjganićka kurva, tijanić peder i stoka i tako dalje, pa da sve bude ok, međutim nije u tome čvor. mnogo vi ovde komplikujete stvari, mnogo!
ana_radmilovic ana_radmilovic 22:53 21.03.2011

Re: principijelnost, zanat najstariji

AlexDunja

lica sa spska odgovaraju
na glavno pitanje peticije:
ko [i]povezuje[/i] v.k sa atentatom.
oni.

e mene sad zanima - kako?
ako je dokaz (na primer tijanićev slučaj) onaj tekst koji je anfakbl linkovao - onda je dokaz fascinantan.
ne, stvarno - kako ga povezuju? svojim postojanjem?
AlexDunja AlexDunja 23:19 21.03.2011

Re: principijelnost, zanat najstariji

ne, stvarno - kako ga povezuju? svojim postojanjem?

ipak si plavuša.
:))

ili ne? praviš se da si plavuša.
nedostojno je da se lažno predstavljaš.
kalista67 kalista67 01:38 22.03.2011

Re: principijelnost, zanat najstariji

ana_radmilovic


... ja sam za veka ovoga posta bila u NS vratila se bila u jagodini na promociji vratila se i tako...


Ponovi to još jednom!
Bitno je da mi znamo da ti imaš promocije, a svakoga dana, u svakom pogledu ... promocije treba pominjati, promovisati ... kao i svoje pisanje u opskurnim novinama ...

jeftino i providno




Unfuckable Unfuckable 11:52 22.03.2011

Re: principijelnost, mastilo i rotkve

Kao, normalno je da ja čitam Legijine knjige ili šta?

Ne procenjujem uopšte da li je normalno to što čitaš (kako si i sama navela) "knjige" Gospodina Legije, samo konstatujem da mi se, nekako, sasvim uklapa imajući u vidu stav koji si iznela gore:
"Posle toga ću valjda steći pravo da kažem da mi nije simpatična država u kojoj su glavne političke zvezde postali svedoci saradnici."
a koji kao da je prepisan od Velikog Književnika (ko zna, možda i njega počasno prime u Francusku 7, predlažem jednu instant peticiju?), podsetiću:
"...Jadna li je zemlja i policija u njoj ako slučajeve treba da joj rešava Ljubiša Buha svojim svedočenjima"

Ok, a šta ja imam s tim spiskom? Mislim, šta želiš da ti kažem?

Što se famoznog Spiska tiče, s njim te u vezu dovodi ovaj deo tvog teksta:
"da sam je ja pisala, mislim da će mi dobar deo poverovati, gore bi zvučalo.
da sam na njegovom mestu odavno bih tužila za klevetu svakoga ko lupeta o umešanosti, političkoj pozadini i ostalim zločinima".
Uz verovatno suvišnu opasku da sasvim verujem da bi (peticija) daleko gore zvučala da si je ti napisala (ili bar konfuznije) -
ponoviću još jednom, pošto primećujem da ti nervoza (bespotrebno) raste a koncentracija (sasvim očekivano, čim se poređaju činjenice na sto) opada: upravo ti ljudi sa Spiska dovode Vojislava Koštunicu u najdirektniju i vrlo neugodnu vezu sa atentatom na Premijera.
Prema tome (a kao što preporučih i u početnom komentaru) mislim da bi neka dobra duša (a vidim ima ih trebalo da savetuje Koštunicu da pod hitno tuži osobe navedene u tom spisku. Ili da se javno ogradi i kaže kako, eto, nije imao blagog pojma šta to oni rade u polumraku dok on zabrinuto bdi nad sudbinom Srbijice.
Što se mene lično tiče, sve što je imalo da se objasni, a naročito to šta mislim o potpisnicima peticije nalazi se u tih mojih par gornjih komentara, mislim da titl nije potreban (neka ponavljanja jesu, ali računao sam s tim).

ja taman reko da napišem da je akjganićka kurva, tijanić peder i stoka i tako dalje, pa da sve bude ok, međutim nije u tome čvor. mnogo vi ovde komplikujete stvari, mnogo!

Ne sećam se da se iko bavio moralnim i inim anomalijama tih par navedenih Koštuničinih saradnika, pa ovaj pokušaj obesmišljavanja i "udri-na-šalu" kapiram kao klasičan i već previše puta viđen manir autorice bloga da "pusti mastilo" kada joj se predoči par neospornih činjenica.
Iznenađujuće neozbiljan nastup potpisnice jedne (bar se tako pričinjava s obzirom na ostale potpisnike) tako ozbiljne stvari, koja bi nekako (što bi se reklo) "i da stisne i da prdne" tj i da je se shvati ozbiljno, ali ne i previše (to drugo, naravno, kad zagusti. Onda je i biti plavuša veoma uputno)
Ne biva. Nisam kupac za te rotkve


ana_radmilovic ana_radmilovic 19:17 22.03.2011

Re: principijelnost, zanat najstariji

kalista67
ana_radmilovic


... ja sam za veka ovoga posta bila u NS vratila se bila u jagodini na promociji vratila se i tako...


Ponovi to još jednom!
Bitno je da mi znamo da ti imaš promocije, a svakoga dana, u svakom pogledu ... promocije treba pominjati, promovisati ... kao i svoje pisanje u opskurnim novinama ...

jeftino i providno






i neukusno. sad su opet biti odsutna ili maloprisutna (jedna reč) idem na par dana u francusku i italiju - na čemu se posebice ispričavam.

ps

jeftino je reći nekome da su novine u kojima radi opskurne, ali to je valjda dozvoljeno ako smatrate sebe osobom koja je vazda na pravoj strani.

providno je zamertati nekome promovisanje svojih promocija, a taj živi od toga.


ana_radmilovic ana_radmilovic 19:27 22.03.2011

Re: principijelnost, mastilo i rotkve

Unfuckable

Što se famoznog Spiska tiče, s njim te u vezu dovodi ovaj deo tvog teksta:
"da sam je ja pisala, mislim da će mi dobar deo poverovati, gore bi zvučalo.
da sam na njegovom mestu odavno bih tužila za klevetu svakoga ko lupeta o umešanosti, političkoj pozadini i ostalim zločinima".
Uz verovatno suvišnu opasku da sasvim verujem da bi (peticija) daleko gore zvučala da si je ti napisala (ili bar konfuznije) -
ponoviću još jednom, pošto primećujem da ti nervoza (bespotrebno) raste a koncentracija (sasvim očekivano, čim se poređaju činjenice na sto) opada: upravo ti ljudi sa Spiska dovode Vojislava Koštunicu u najdirektniju i vrlo neugodnu vezu sa atentatom na Premijera.
Prema tome (a kao što preporučih i u početnom komentaru) mislim da bi neka dobra duša (a vidim ima ih trebalo da savetuje Koštunicu da pod hitno tuži osobe navedene u tom spisku. Ili da se javno ogradi i kaže kako, eto, nije imao blagog pojma šta to oni rade u polumraku dok on zabrinuto bdi nad sudbinom Srbijice.




ok. ako te ne mrzi - osim tijanićevog teksta koji si linkovao (a gde ja ne nalazim dovođenje koštunice u vezu sa atentatom, možda n'umem da čitam al računam da umem) ja ne znam, nisam videla da ti ljudi povezuju VK sa atentatom. možda ne znam dovoljno. o tim licima (mada nije bilo pitanje) lično, ne mislim ništa. osim tijanića, ne znam ni šta su radili. mislim, znam, na nivou informacije od dve reči - ali šta su radili da bi doveli VK u vezu sa ubistvom, ne znam. znači, ne pravim se luda nego te ne razumem. ne znam šta s tim ljduima

ovaj pokušaj obesmišljavanja i "udri-na-šalu" kapiram kao klasičan i već previše puta viđen manir autorice bloga da "pusti mastilo" kada joj se predoči par neospornih činjenica.
Iznenađujuće neozbiljan nastup potpisnice jedne (bar se tako pričinjava s obzirom na ostale potpisnike) tako ozbiljne stvari, koja bi nekako (što bi se reklo) "i da stisne i da prdne" tj i da je se shvati ozbiljno, ali ne i previše (to drugo, naravno, kad zagusti. Onda je i biti plavuša veoma uputno)
Ne biva. Nisam kupac za te rotkve


šta je neozbiljno u mom "nastupu", osim odbijanja da ozbiljno diskutujem o tome da li je bora čorba ratni zločinac i slično?
dovoljno je ozbiljno što sam tu stvar potpisala, ja mislim da je od mene dosta. mogu da obrazložim svoj potpis, ali ne mogu da zastupam svakog božjeg stvora na toj listi, i na ovoj tvojoj listi - jer zaista ne vidim razlog da ih ja objašnjavam. nek se objanjavaju sami.
je l to dovoljno ozbiljno?
Unfuckable Unfuckable 20:09 22.03.2011

Re: principijelnost, mastilo i rotkve

šta je neozbiljno u mom "nastupu", osim odbijanja da ozbiljno diskutujem o tome da li je bora čorba ratni zločinac i slično?


Neozbiljno je (i jeftino providno, rekao bih) to što si upravo ti u sred diskusije o peticiji podmetnula "podtemu" (nešto slično pokušala si i iznad sa Tijanićem i Kajganićkom) o moralnom liku i delu takozvanog Bore Čorbe, na šta je dosta komentatora, na žalost, naselo - a onda se iskukala kako "imaš pravo" da ne diskutuješ o tome optužujući ostale kako skreću temu.
Klasično "puštanje mastila", kao što rekoh, sa neveselom ali sasvim primetnom idejom da pojedini komentatori ponesu teret i odgovornost samo i jedino tvoje nedoslednosti, konfuzije i nedorečenosti.
(uzgred, gospon Slučaj ume surovo da se poigra ponekad, mada to smo već znali: kod Krkara se u 350 komentara niko nije osvrnuo u vezi tvog potpisa na Peticiji, a na ovom blogu, otvorenom da se malo eto skrene pažnja i na tu slavnu okolnost - ispade da svi pišu o Bori. Jebiga, lajf saks.)

Što se tiče tvog potpisa tamo, ne sećam se da sam ga komentarisao ili tražio obrazloženje, ponoviću (opet ta koncentracija!):
kada pogledam ko je (i šta) potpisao, meni se sasvim uklapa da tvoj potpis bude tamo i mislim da je krajnje pošteno i pravedno da stoji među takvim volumenima.
Možda samo (i to spomenuh, mada je to stvar lične percepcije, dopustiću) nedostaje još par svetlih imena na tom istorijskom spisku slobodnomislećih patriota (Ulemek, Ikonić...) ali s obzirom da je peticija sa elitno-akademskih visova "sišla u mase", siguran sam da će se naći mesta i za ove, nadam se samo trenutno zaboravljene, istinske pregaoce/mislioce/delatnike/mučenike srpstva.
ana_radmilovic ana_radmilovic 20:51 22.03.2011

Re: principijelnost, mastilo i rotkve


Unfuckable
šta je neozbiljno u mom "nastupu", osim odbijanja da ozbiljno diskutujem o tome da li je bora čorba ratni zločinac i slično?


Neozbiljno je (i jeftino providno, rekao bih) to što si upravo ti u sred diskusije o peticiji podmetnula "podtemu" (nešto slično pokušala si i iznad sa Tijanićem i Kajganićkom) o moralnom liku i delu takozvanog Bore Čorbe, na šta je dosta komentatora, na žalost, naselo - a onda se iskukala kako "imaš pravo" da ne diskutuješ o tome optužujući ostale kako skreću temu.
Klasično "puštanje mastila"


neko je izvukao par imena s tog spiska i rekao da bi i njih trebalo ispitati ili tako nešto. među njima je bilo i borino ime, to je meni (bez Zadnjih namera) bilo smešno. posle se pretvorilo u višednevno sranje na borin račun, što ja (veruj mi) nisam želela. on mi je, na kraju, drug i ne bih podmetnula čoveka samo da bih... šta? zajebavala blogere?

kod Krkara se u 350 komentara niko nije osvrnuo u vezi tvog potpisa na Peticiji, a na ovom blogu, otvorenom da se malo eto skrene pažnja i na tu slavnu okolnost - ispade da svi pišu o Bori. Jebiga, lajf saks


eto kako ljudi različito doživljavaju pojave. meni je, na primer, bilo drago kad sam videla da se niko nije bacio kamenom kod krkara, smatrajući to nekom vrstom kolegijalnog ili makar poznaničkog puštanja na miru. isto tako, ne bih se osetila ok da sve to čitam i ćutim.

kada pogledam ko je (i šta) potpisao, meni se sasvim uklapa da tvoj potpis bude tamo i mislim da je krajnje pošteno i pravedno da stoji među takvim volumenima.


ne znam šta si hteo da kažeš ovim

Možda samo (i to spomenuh, mada je to stvar lične percepcije, dopustiću) nedostaje još par svetlih imena na tom istorijskom spisku slobodnomislećih patriota (Ulemek, Ikonić...) ali s obzirom da je peticija sa elitno-akademskih visova "sišla u mase", siguran sam da će se naći mesta i za ove, nadam se samo trenutno zaboravljene, istinske pregaoce/mislioce/delatnike/mučenike srpstva.


ok, i onda ja ne smem da se sprdam? ako sam dobro razumela ovde ima ironije, mestimično je i duhovito, na mahove previše ogorčeno ali u svakom slučaju - nasmejalo me je. ja, međutim, izigravam plavušu kad primetim kretenizam rasprave
aleksanadar aleksanadar 03:11 23.03.2011

Re: principijelnost, mastilo i rotkve

Unfuckable
na šta je dosta komentatora, na žalost, naselo


Насело - па шта?

Мени је лакше да причам о Бори Чорби, него о некој Кајганићки. Јер, Бору знам негде од своје дванаесте, а о Кајганићки знам, ето, од јуче, да је била Багзијев одвјетник.

Шта са тим?

Таблоиде не читам, не занима ме. Да хоћу да се у то упуштам, требало би да прочитам и свих 1275 страница обимног књижевног дела Душана Михајловића ("Магле и видици"?) - вреди ли то труда?

Покушао сам, додуше невешто, да мало спустим лопту и смањим напетост, указивањем на неозбиљност ове расправе. Али, очито, није било заинтересованих за овакво тумачење.



aleksanadar aleksanadar 09:52 23.03.2011

Re: principijelnost, mastilo i rotkve

ana_radmilovic
to je meni (bez Zadnjih namera) bilo smešno. posle se pretvorilo u višednevno sranje na borin račun... ne bih podmetnula čoveka samo da bih... šta?


Мени овај коментар, који стоји само мало ниже:

ja bih najpre ispitala slučaj bore đorđevića - taj je opasan kriminalac i ubojica


говори да није тако. Обрнуто, ово ми изгледа као доливање уља на ватру која већ гори.
Unfuckable Unfuckable 11:02 23.03.2011

Re: baci kosku

Обрнуто, ово ми изгледа као доливање уља на ватру која већ гори.

Bingo, upravo ono o čemu sam pisao.
Čim je postalo ozbiljno bačena je "koska" s Borom Č (čiji će lik, dijelo & tijelo retko ko da propusti) a u cilju naknadnog lepljenja etikete blogerima da su, eto, hteli da vešaju Boru The Književnika umesto da se bave temom.
Mislim, kakvi su bre to blogeri kad stalno maše suštinu (i to stalno kod jednih te istih autora)?
Stari, već milion puta viđen štos.
aleksanadar aleksanadar 11:31 23.03.2011

Re: baci kosku

Bingo


Слажемо се.

С тим, да ја не видим нешто посебно лоше у скретању с теме... Нико не спречава љубитеље теме, да се за њу држе.

Рецимо, моја маленкост је само "окрзнула" тему, из једног простог разлога: нити судска истрага, нити петиција, нити блоговање неће донети толико жељено и очекивано распетљавање овог замешатељства. Нити 500+ коментара, као и још неколико блогова на исту тему, нешто доказују, нити решавају.

Када је већ тако, може се причати и на музичке теме.


П.С.
Ако ћемо право, за прво "скретање" одоговаран је Били, у 2. по реду коментару, споменувши глумицу Жигон, млађу.
Unfuckable Unfuckable 11:45 23.03.2011

Re: baci kosku i pusti mastilo

pa ok, zavisi od ugla gledanja, mislim na to skretanje teme:
ali, svakako izgleda krajnje neobično kada sam autor (autorka) bloga u određenom momentu narastajuće diskusije požuri da promeni osnovnu temu svog bloga, a posle krene da se vajka kako su blogeri glupi i ništa ne kapiraju, pri tom se istovremeno zdušno trudeći da u priču (osim već etabliranog Bore) na isti način (puštanje mastila, rekoh već negde) uvuče i natovari još opskurnih likova.
Htedoh reći - na nečijem drugom blogu to bi izgledalo stvarno čudno, a na ovom je bilo sasvim za očekivati & već viđeno, tako da moja opaska nije bila upućena komentatorima, mislim da je to sada sasvim jasno.
blogovatelj blogovatelj 08:11 24.03.2011

Re: baci kosku

Mislim, kakvi su bre to blogeri kad stalno maše suštinu (i to stalno kod jednih te istih autora)?


Idemo sad dalje...
Volim Unfa, superteskog blogera, jednog od mojijeh omiljenih. Cisto da se zna. Zato ovo i pisem, merak mi je pricat' s' njim.
Jesam malo i o Bori pisao, poznat sam ovde po trolu (kralj Trol?!) ali reko' nesto i o predsedniku bivsem, The Neobavestenom, da upotrebim tvoj sleng.
Sada slede pitanja...
Zar ne mislis da je on sad u veoma slicnoj poziciji kao i Zoki neke pozne 2002?
I u cemu je onda razlika izmedju ovih drugosrbijanaca sada i onih neobavestenih bilmeza onda?
Nema razlike.
Samo sam to 'teo da kazem. Ovi sto Srbijom vladaju u zadnjih par vekova uvek 'oce da satru seme i pleme onima sto su Srbijom pre njih vladali.
Onaj baja koji taj mentalno-policicko-kulturno-sociolosko-psiholoski problem bude resio zasluzuje da mu se digne spomenik do Meseca u sred Beograda...
Do tada cekamo, ako dozivimo...
Unfuckable Unfuckable 09:18 24.03.2011

Re: baci kosku

Zar ne mislis da je on sad u veoma slicnoj poziciji kao i Zoki neke pozne 2002?

da preskočim mučna i brojna poređenja koja će ovu tezu temeljno demantovati već da (mada nije stil) odgovorim pitanjem:
ako su, kao što kažeš, u istoj situaciji - pa u kojoj su se mračnoj i neobaveštenoj rupi onda nalazili te 2002. godine svi ti principijelni velikani slobodne, patriotske i neukroćene misli?
(ili je slobodna misao ovde pomalo selektivna rabota?)
blogovatelj blogovatelj 09:36 25.03.2011

Re: baci kosku

ako su, kao što kažeš, u istoj situaciji - pa u kojoj su se mračnoj i neobaveštenoj rupi onda nalazili te 2002. godine svi ti principijelni velikani slobodne, patriotske i neukroćene misli?
(ili je slobodna misao ovde pomalo selektivna rabota?)


Nije sporno da su se neobavesteni nalazili u rupi. Tj pravili se da se nalaze u rupi, a znali su sve.
Ja samo kazem da su ovi sada isti kao i oni pre. A oni pre su bili isti kao i oni pre njih.
Svakome u Srbiji ko je na vlasti je za sopstvenu nesposobnost uvek bio kriv onaj prethodni.
Milosu Karadjordje, Crnoj ruci Aleksandar, Titu Karadjordjevici, Slobincima Tito, Djindjicu Slobinci, Kostunjavom Djindjicevci, pa ovim novozokijevcima opet Kostunjavi. Neko nekada mora to da prekine.
Nisam ni jednom recju rekao da je neobavesteni bio cvecka. Samo sam rekao da onome ko prekine to sumanuto vrzino kolo u Srbiji treba podici spomenik do neba.
Ovi sada su na vlasti godinama. Da ponovim, kako se nisu prisetili mnogo ranije da problem rese, nego sad kad nema kinte i kad je strajk cele drzave i Toma na vratima, oni se setise ko je kriv.
Opet drevna sumadijska izreka - na siroce i zec silji kurac. Lako im je sada da ga teraju na sud, a kad je imao pola birackog tela svi su mu bili u dupetu.
valhalen valhalen 12:09 20.03.2011

Inspiratori, nego šta!

neću u ime ostalih jer ne znam (čujem svi potopisnici su krivi za ratove devedesetih, držim da je van pameti diskutovati uopšte o tome - naravno, inspirator do inspiratora, ubica do ubice, sve ste u pravu)


Ova je ironija vrlo neduhovita.

Алекса Буха, академик
Бора Ђорђевић, песник
Рајко Петров Ного, академик
Милован Витезовић, књижевник
Мирослав Тохољ, књижевник
Брана Црнчевић, књижевник
Жељко Цвијановић, новинар
ana_radmilovic ana_radmilovic 12:16 20.03.2011

Re: Inspiratori, nego šta!

valhalen
neću u ime ostalih jer ne znam (čujem svi potopisnici su krivi za ratove devedesetih, držim da je van pameti diskutovati uopšte o tome - naravno, inspirator do inspiratora, ubica do ubice, sve ste u pravu)


Ova je ironija vrlo neduhovita.

Алекса Буха, академик
Бора Ђорђевић, песник
Рајко Петров Ного, академик
Милован Витезовић, књижевник
Мирослав Тохољ, књижевник
Брана Црнчевић, књижевник
Жељко Цвијановић, новинар


ja bih najpre ispitala slučaj bore đorđevića - taj je opasan kriminalac i ubojica

p.s.

ne vredi da se raspravljam s tobom, opet ćeš mi citirati martina luetra ili tako nekoga, identifikujući se sa svakim božjim borcem za prava nekog naroda, rase, prava na veroispovest, samoodbranu - sve, samo ako se ne radi o srbima. tada žališ što momci iz nato-a nisu bili dovoljno žestoku '99te, i što nisu krenuli sa silom sa kakvom su upravo krenuli da oslobaaju libiju od libijaca.
valhalen valhalen 12:22 20.03.2011

Re: Inspiratori, nego šta!

ja bih najpre ispitala slučaj bore đorđevića - taj je opasan kriminalac i ubojica


Čemu ispitivanje, čovek sve svojeveljno stavio na uvid javnosti:


ana_radmilovic ana_radmilovic 12:24 20.03.2011

Re: Inspiratori, nego šta!

valhalen
ja bih najpre ispitala slučaj bore đorđevića - taj je opasan kriminalac i ubojica


Čemu ispitivanje, čovek sve svojeveljno stavio na uvid javnosti:




pa zašto je na slobodi? to je skandal!
valhalen valhalen 12:27 20.03.2011

Re: Inspiratori, nego šta!

ana_radmilovic

pa zašto je na slobodi? to je skandal!


Jeste.

Dobre macke zagrebacke
bile su nam k'o igracke
e, moj druze zagrebacki
sve je bilo skroz jebacki

E, moj druze zagrebacki
propjevaces ti njemacki
vidi Franje pravi sranje
nekad vece, nekad manje

Uvijek kada ti zatreba
skociti cu do Zagreba
sve ce poci naopacke
za drugove zagrebacke

E, moj druze zagrebacki
eto nas kod vas u pljacki
mi cemo vas opljackati
a vi cete svi plakati


Moja braco zagrebacka
ja seljacina iz Cacka
nemojte da stavim tacku
na svu bracu zagrebacku
valhalen valhalen 12:29 20.03.2011

Re: Inspiratori, nego šta!

Ana, valjda ti je jasno da si potpisala peticiju sa srpskim Tompsonom.
ana_radmilovic ana_radmilovic 12:31 20.03.2011

Re: Inspiratori, nego šta!

valhalen
ana_radmilovic

pa zašto je na slobodi? to je skandal!


Jeste.

Dobre macke zagrebacke
bile su nam k'o igracke
e, moj druze zagrebacki
sve je bilo skroz jebacki

E, moj druze zagrebacki
propjevaces ti njemacki
vidi Franje pravi sranje
nekad vece, nekad manje

Uvijek kada ti zatreba
skociti cu do Zagreba
sve ce poci naopacke
za drugove zagrebacke

E, moj druze zagrebacki
eto nas kod vas u pljacki
mi cemo vas opljackati
a vi cete svi plakati


Moja braco zagrebacka
ja seljacina iz Cacka
nemojte da stavim tacku
na svu bracu zagrebacku


bora nema pojma. thompson je car! (ni jura nema pojma, da se razumemo, sve je to tunjavo... thompson je car)
valhalen valhalen 12:37 20.03.2011

Re: Inspiratori, nego šta!

bora nema pojma. thompson je car! (ni jura nema pojma, da se razumemo, sve je to tunjavo... thompson je car)


Ako je ovo ironija, onda mi je promakla. Tompson nije ni veći ni manji "car" od Bore. Između "Moraću da stavim tačku, na svu braću zagrebačku" i "Stići će vas naša ruka i u Srbiji", nema baš nikakve razlike.
zekapijevodicu zekapijevodicu 12:38 20.03.2011

Re: Inspiratori, nego šta!

srpskim Tompsonom



Ne samo sa Tompsonom. Hrvatski pisac Mile Budak bio je fašista.

Ova pesmica koju si objavio, klizi, ima ritam. Ali poruka je ... strašno!
master.dragi master.dragi 12:42 20.03.2011

Re: Inspiratori, nego šta!

Između "Moraću da stavim tačku, na svu braću zagrebačku" i "Stići će vas naša ruka i u Srbiji", nema baš nikakve razlike.

ima samo jedna mala, sitna razlika, ovi sto su slusali tompsona su to i uradili, a njihovi dedovi pre njih takodje, a ovi borini ostadose na pesmi...
Bili Piton Bili Piton 12:55 20.03.2011

Re: Inspiratori, nego šta!

valhalen


E, moj druze zagrebacki
eto nas kod vas u pljacki
mi cemo vas opljackati
a vi cete svi plakati


Moja braco zagrebacka
ja seljacina iz Cacka
nemojte da stavim tacku
na svu bracu zagrebacku


Jbt prvi put ovo sad čujem (mislim, ja i Bora Čorba, baš sam mu upućen u opus ) - stvarno me sramota da ovo potpisuje jedan moj zemljak, ma koliko ta veza medju nama labava bila.
valhalen valhalen 12:56 20.03.2011

Re: Inspiratori, nego šta!

master.dragi
Između "Moraću da stavim tačku, na svu braću zagrebačku" i "Stići će vas naša ruka i u Srbiji", nema baš nikakve razlike.

ima samo jedna mala, sitna razlika, ovi sto su slusali tompsona su to i uradili, a njihovi dedovi pre njih takodje, a ovi borini ostadose na pesmi...



????


zekapijevodicu zekapijevodicu 12:57 20.03.2011

Re: Inspiratori, nego šta!

master.dragi
Između "Moraću da stavim tačku, na svu braću zagrebačku" i "Stići će vas naša ruka i u Srbiji", nema baš nikakve razlike.ima samo jedna mala, sitna razlika, ovi sto su slusali tompsona su to i uradili, a njihovi dedovi pre njih takodje, a ovi borini ostadose na pesmi...



Strašno! Sluti na krv ...


Nemoj tako prijatelju



...
valhalen valhalen 12:58 20.03.2011

Re: Inspiratori, nego šta!

master.dragi
Između "Moraću da stavim tačku, na svu braću zagrebačku" i "Stići će vas naša ruka i u Srbiji", nema baš nikakve razlike.

ima samo jedna mala, sitna razlika, ovi sto su slusali tompsona su to i uradili, a njihovi dedovi pre njih takodje, a ovi borini ostadose na pesmi...



????


Unfuckable Unfuckable 13:00 20.03.2011

Re: Inspiratori, nego šta!

Jbt prvi put ovo sad čujem

...ma nije on tako mislio, to je bilo više u žaru političke borbe bre Bili, Bora Č je naš istaknuti (i priznati) književnik, publicista i nacionalni delatnik, uvek u dobrom i nepogrešivo odabranom patriotskom društvu

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana