Biz| Energetika| Na današnji dan| Politika| Reč i slika

Ode titlerka u Sibir

Obren Markov RSS / 24.03.2011. u 14:30

Očekujem čistku po Radio-televiziji Vojvodine posle ovog.

I to bržu i efikasniju nego kad je onomad Sloba preko srbijanskog DB-a i carinika Bracike pravio diferencijaciju autonomaša.

Ako se ovo dogodilo namerno, u pitanju je ona vrsta pojedinačne lične hrabrosti koja nije viđena još od tihog otpora dolasku gore navedenog Slobe na vlast. I, bez obzira na uzaludnost, tako nešto ne može a da nema moju simpatiju.

A iskreno: ne verujem da se ovakve stvari slučajno dešavaju.

Ima još nešto: ko će sada postaviti granicu u reakciji prema odgovornima, između obične zaštite profesionalnosti na javnom servisu od ponašanja zemlje Sorabije kao da je ona snishodljiva, ili čak tiho, nevidljivo, okupirana država ?



Komentari (179)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

predatortz predatortz 23:45 24.03.2011

Re: Zaslužen otkaz


A može i ovako: ovaj čovek je sa navedenim kajronom svoj cilj postigao. A ti idi pa piši svoj blog, viči sa srednjoškolcima u štrajku ili šta već voliš, odvolje ti bilo.



I meni liči na to da se nekom 'preporučivao'. Sad će njegova prava da brene dežurni dušebrižnici, a on će 'hrabrost' debelo da unovči.
Bili Piton Bili Piton 23:53 24.03.2011

Re: Zaslužen otkaz

princi


Мислим, можеш ли замислити мајндсет човека који у 5 поподне седи испред ТВ-а и гледа Дневник РТ Војводина?


Kao klinac bih na telki često zakačio i albanski i madjarski dnevnik popodne, tako da mi taj koncept nije sasvim stran

A inače si malo nepravedan - ne znam zasigurno ali sam dvesta na sto siguran da moji matorci npr. gledaju vojvodjanski dnevnik, pošto jedino i gledaju vesti i informativne emisije (sve) i sport.
princi princi 23:59 24.03.2011

Re: Zaslužen otkaz

Kao klinac bih na telki često zakačio i albanski i madjarski dnevnik popodne

Ма, добро, ти си то радио због секси Маџарица... А ово за Албанце, не знам, мајндбоглинг,
Atomski mrav Atomski mrav 01:03 25.03.2011

Re: Zaslužen otkaz

Мислим, можеш ли замислити мајндсет човека који у 5 поподне седи испред ТВ-а и гледа Дневник РТ Војводина?


Otkad znam za sebe, program TVNS (a sada RTV) je izgledao ovako:
- Vesti na srpskom (srpskohrvatskom)
- Vesti na mađarskom
- Vesti na slovačkom
- Vesti na rumunskom
- Vesti na rusinskom

Taman kad se završi ovaj blok, vreme je za nove vesti na srpskom (s/h) i tako u krug...

Ono što je bilo dobro to je bio sportski pregled na mađarskom. Nisam imao pojma šta čovek priča, ali su zato tu bili svi rezultati, tabele i inserti za sve moguće i nemoguće sportove u ondašnjoj državi + rezultati prve fudbalske lige Mađarske (korisno ako ih igraš na kladionici a nemaš teletekst). Kratko i jasno, bez gostiju i dosadne žvake.

Takođe, sećam se da smo ćale, burazer i ja odgledali prenos jedne fudbalske utakmice (Švajcarska - Jugoslavija, čini mi se) na TVNS sa mađarskim komentatorom jer smo se smorili od Milojka Pantića na RTS-u...

Ono što zaista vredi na današnjoj RTV je "Petkazanje". O toj emisiji je bilo reči i ovde na blogu, gordanac je napisala jako lep post.

A što se ove "građanske neposlušnosti" tiče, mislim da bi odgovorni za to popili otkaz i na nekoj drugoj (profesionalnijoj) televiziji, tako da nema mesta nekakvim zgražavanjima, povikama na čistke i slično.
sybil sybil 07:22 25.03.2011

Re: Gradjanska hrabrost

I juce me je bilo strasno sramota gledajuci kako vascela Srbija dozivljava kolektivni orgazam pred Putinom. Jedino sto me je malo razveselilo i dalo nadu je upravo "incident" na RTV. Vive la résistance!

svaka cast sister in arms!
Obren Markov Obren Markov 07:38 25.03.2011

Re: Zaslužen otkaz

A što se ove "građanske neposlušnosti" tiče, mislim da bi odgovorni za to popili otkaz i na nekoj drugoj (profesionalnijoj) televiziji, tako da nema mesta nekakvim zgražavanjima, povikama na čistke i slično.


To što je popila otkaz ne znači da se građanska neposlušnost u tom kontekstu stavlja pod navodnike, već naprotiv - da je u pitanju hrabar čin. Dobro, po svoj prilici i nepromišljen...

wukadin wukadin 08:57 25.03.2011

Re: Zaslužen otkaz

Мислим, можеш ли замислити мајндсет човека који у 5 поподне седи испред ТВ-а и гледа Дневник РТ Војводина?


Ona Laura dobro izgleda, ali ipak je isuviše dosadno samo zbog toga da bih gledao.
Jutarnji program je već nešto drugo. Tu su dosta slatke voditeljke i one što drže vremensku prognozu.
Spiridon Spiridon 22:09 24.03.2011

svaka slicnost je slucajna




Putin se pali na Jula 100 posto.
AlexDunja AlexDunja 22:12 24.03.2011

Re: svaka slicnost je slucajna

Putin se pali na Jula 100 posto.

samo ima manjak ciganske krvi,
te višak sala, samim tim
zilikaka zilikaka 22:31 24.03.2011

Re: svaka slicnost je slucajna

AlexDunja
Putin se pali na Jula 100 posto. samo ima manjak ciganske krvi,te višak sala, samim tim

I kao iskusan vremešniji švaler, visoko paše pantalone. Da se ne vidi
wukadin wukadin 10:22 25.03.2011

Re: svaka slicnost je slucajna

Goran Vučković Goran Vučković 23:50 24.03.2011

Kvas

A bre, Obrene, jesu li tebe terali da piješ kvas kad si bio mali?
Bili Piton Bili Piton 00:10 25.03.2011

Re: Kvas

Goran Vučković
A bre, Obrene, jesu li tebe terali da piješ kvas kad si bio mali?


stra ŠNO
srdjan.pajic srdjan.pajic 01:06 25.03.2011

Re: Kvas

Goran Vučković
A bre, Obrene, jesu li tebe terali da piješ kvas kad si bio mali?


Mikimedić je upao u kazan sa kvasom kad je bio mali, sad ne bi smeo ni kap da lizne.
Bili Piton Bili Piton 01:16 25.03.2011

Re: Kvas

srdjan.pajic


Mikimedić je upao u kazan sa kvasom kad je bio mali



Ne ali stvarno, baš razmišljam, taj kvas je bio toliko odvratan da to stvarno samo okoreli rusofil može da ponudi detetu
Obren Markov Obren Markov 07:32 25.03.2011

Re: Kvas

Goran Vučković
A bre, Obrene, jesu li tebe terali da piješ kvas kad si bio mali?


Nisu, al sam video kojeg je ukusa kod ovih koje su terali
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 00:32 25.03.2011

pa da...

biće ovde građanskog rata.
krvavog.
Goran Vučković Goran Vučković 00:33 25.03.2011

Re: pa da...

biće ovde građanskog rata.
krvavog.

O pregrizi jezik zloguki čoveče
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 00:49 25.03.2011

Re: pa da...

ma pregrišču ga ako treba.
ali, dve strane, dva potpuno drugačija univerzuma, i oba potpuno ubeđena da su ugrožena od strane onog drugog. u jednom momentu, po neumitnoj logici društvenih kretanja moraće jednom da se pogledaju u oči.
a bojim se da tada neće zaplakati i pasti jedni drugima u zagrljaj.
Goran Vučković Goran Vučković 00:54 25.03.2011

Re: pa da...

ali, dve strane, dva potpuno drugačija univerzuma, i oba potpuno ubeđena da su ugrožena od strane onog drugog.

Čuj - kad se u Crnoj Gori nisu međusobno svi poubijali kad su se odvajali od Srbije, računam da neke nade ipak postoje
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 01:01 25.03.2011

Re: pa da...

Goran Vučković

Čuj - kad se u Crnoj Gori nisu međusobno svi poubijali...


a pa čekaj, bilo je još rano.biće to u sklopu, ipak je to svesrpska stvar, a ne samo srbijanska.
viš da se i ovi vojvođani nešto kurobecaju :)
Goran Vučković Goran Vučković 01:08 25.03.2011

Re: pa da...

viš da se i ovi vojvođani nešto kurobecaju :)

Dolaze herojska vremena, sudeći po ovome
sybil sybil 07:23 25.03.2011

Re: pa da...

pa da...
biće ovde građanskog rata.
krvavog.

nece, nego ce biti repriza 5. oktobra, sa 6. oktobrom pride.
Obren Markov Obren Markov 07:30 25.03.2011

Re: pa da...

biće ovde građanskog rata.
krvavog.


Ili to, ili će pre toga kometa pasti na zemlju 21.12.2012., odnosno 3.1.2013. na Srbiju.
alselone alselone 07:33 25.03.2011

Re: pa da...

Ma kakav gradjanski rat, u Vosi ima u postotcima koji se broje prstima jedne sakate ruke onih koji razmisljaju kao OM.
Obren Markov Obren Markov 07:42 25.03.2011

Re: pa da...

u Vosi ima u postotcima koji se broje prstima jedne sakate ruke onih koji razmisljaju kao OM.

Ma nema uopšte, čak ni ja ne razmišljam tako, nego sam plaćen od Albanske mafije, Ustaša i CIAe pa eto moram ponekada nešto takvo i da napišem.
Ban za tebe. Tako sakato se kući raspravljaj, na mom blogu vala nećeš.
wukadin wukadin 08:59 25.03.2011

Re: pa da...

sybil
pa da...biće ovde građanskog rata.krvavog.nece, nego ce biti repriza 5. oktobra, sa 6. oktobrom pride.


Ali obrnutim predznakom.
... i ne mislim na stiropoL
sybil sybil 10:29 25.03.2011

Re: pa da...

wukadin

sybilpa da...biće ovde građanskog rata.krvavog.nece, nego ce biti repriza 5. oktobra, sa 6. oktobrom pride.Ali obrnutim predznakom.... i ne mislim na stiropoL

hocete da vratite mirjanu i marka u tom vasem 6. oktobru. ma sta da vratite, treba da postane ministarka za emigraciju
nikodiva nikodiva 12:52 25.03.2011

Re: pa da...

alselone
Ma kakav gradjanski rat, u Vosi ima u postotcima koji se broje prstima jedne sakate ruke onih koji razmisljaju kao OM.


Prijatno bi se iznenadio koliko nas ima
predatortz predatortz 12:54 25.03.2011

Re: pa da...

nikodiva
alselone
Ma kakav gradjanski rat, u Vosi ima u postotcima koji se broje prstima jedne sakate ruke onih koji razmisljaju kao OM.


Prijatno bi se iznenadio koliko nas ima


I oji je vaš cilj?
nikodiva nikodiva 13:58 25.03.2011

Re: pa da...

predatortz
nikodiva
alselone
Ma kakav gradjanski rat, u Vosi ima u postotcima koji se broje prstima jedne sakate ruke onih koji razmisljaju kao OM.


Prijatno bi se iznenadio koliko nas ima


I oji je vaš cilj?


Au, nisam bas sigurna, al javi za svaki slucaj Djuri da blokira aerodrom
Domazet Domazet 01:50 25.03.2011

Ovoliko divljenje gradjanskoj hrabrosti...

...sluzhbenika/ce drzhavne televizije koji je reshio da u radno vreme 'smesti' visokom drzhavniku nimalno nevazhne drzhave koji je u zvanichnoj poseti mi pokazuje za kakvu su Evropu spremni ovdashnji najglasniji zagovornici Evropske ideje. Samo za Protektorsku Evropu i Srbiju protektorat u kome bi postali kapoi.

Mada, shta se koga vraga chudim, pa glavni politichki proponent Pristupa Evropi je fanatichni protivnik visokoholesterolske ishrane. Bozhe koji ste vi phonies...
nikodiva nikodiva 06:54 25.03.2011

Re: Ovoliko divljenje gradjanskoj hrabrosti...

Nista ti, sine, ne kapiras. Nema opasnosti da Srbija postane evropski protektorat, nece ljudi da prljaju ruke. Uzivaj u svojoj fantasticno uredjenoj drzavi, taman je takva kakvu je zasluzujete.
wukadin wukadin 09:42 25.03.2011

Re: Ovoliko divljenje gradjanskoj hrabrosti...

Još kad ne bi hteli da prljaju ruke s našim preduzećima, i kad ne bi hteli da prljaju ruke nepristojno malim i inače bezobraznim ponudama - ja bih bio veoma zadovoljan.
Goran Vučković Goran Vučković 10:34 25.03.2011

Re: Ovoliko divljenje gradjanskoj hrabrosti...

Nista ti, sine, ne kapiras. Nema opasnosti da Srbija postane evropski protektorat, nece ljudi da prljaju ruke.

Normalno. Evropi se ne pristupa. Evropi se moli, prinose joj se žrtve i pale sveće.
antioksidant antioksidant 10:37 25.03.2011

Ovoliko divljenje gradjanskoj hrabrosti...

Evropi se moli, prinose joj se žrtve i pale sveće.

zanimljiv pristup
bio sam uveren da se ispunjavaju neki propisani uslovi definisani na osnovu nekih kriterijuma
a ako se moze proci sa molitvom i svecama onda nema zime. bar iskustva u molebanima imamo
predatortz predatortz 10:40 25.03.2011

Re: Ovoliko divljenje gradjanskoj hrabrosti...

Goran Vučković
Nista ti, sine, ne kapiras. Nema opasnosti da Srbija postane evropski protektorat, nece ljudi da prljaju ruke.

Normalno. Evropi se ne pristupa. Evropi se moli, prinose joj se žrtve i pale sveće.


Ova priča o EU mi sve više liči na komunističku mantru o prelasku iz socijalizma u komunizam. Poklonici te ideje reaguju identično kao i napaljeni komunisti onomad: ko izrazi i tračak sumnje taj je nazadnjak, ljubitelj zlikovaca, klerofašista,ekstremni nacionalista... Čeka se još samo termin nepoštena inteligencija
antioksidant antioksidant 10:43 25.03.2011

Re: Ovoliko divljenje gradjanskoj hrabrost

Čeka se još samo termin nepoštena inteligencija

odakle ta inteligencija sa ovakvim skolstvom?
sybil sybil 10:47 25.03.2011

Re: Ovoliko divljenje gradjanskoj hrabrosti...

Ova priča o EU mi sve više liči na komunističku mantru o prelasku iz socijalizma u komunizam. Poklonici te ideje reaguju identično kao i napaljeni komunisti onomad: ko izrazi i tračak sumnje taj je nazadnjak, ljubitelj zlikovaca, klerofašista,ekstremni nacionalista... Čeka se još samo termin nepoštena inteligencija

radi se o kvazi inteligenciji. recimo ovo poredjenje prelaska iz socijalizma u komunizam koje se nikada nije desilo i ulaska u EU koje se uveliko desilo u realnosti, tj. sve zemlje istocne evrope su prosle kroz to. izgleda bombasticno da nije glupo i netacno.
predatortz predatortz 10:54 25.03.2011

Re: Ovoliko divljenje gradjanskoj hrabrost

antioksidant
Čeka se još samo termin nepoštena inteligencija

odakle ta inteligencija sa ovakvim skolstvom?


E ta što nije naučila da misli je poštena.
Problem je ona koja ne gaji kult ličnosti. Koja ljudima ne daje nadnaravne osobine. Dobre ili loše, svejedno...

Tito svetac - kralj podli dezerter
Đinđić svetac - Koštunica ubica

A što je Tito živeo luksuznije nego kralj, a Đinđić se družio sa onim koji su ga ubil, to nema veze.
Što je više kleveta i laži...

Dajte ljudi, uozbiljite se. Mante se kulta ličnosti i slepog verovanja da će neko drugi da učini da vam (nam) bude bolje.
antioksidant antioksidant 10:59 25.03.2011

Re: Ovoliko divljenje gradjanskoj hrabrost

predatortz
antioksidant
Čeka se još samo termin nepoštena inteligencija

odakle ta inteligencija sa ovakvim skolstvom?


E ta što nije naučila da misli je poštena.
Problem je ona koja ne gaji kult ličnosti. Koja ljudima ne daje nadnaravne osobine. Dobre ili loše, svejedno...

Tito svetac - kralj podli dezerter
Đinđić svetac - Koštunica ubica

A što je Tito živeo luksuznije nego kralj, a Đinđić se družio sa onim koji su ga ubil, to nema veze.
Što je više kleveta i laži...

Dajte ljudi, uozbiljite se. Mante se kulta ličnosti i slepog verovanja da će neko drugi da učini da vam (nam) bude bolje.
raspisao si bas lep komentar u kome nisi ni pokusao da odgovoris na pitanje - odakle ta inteligencija?
ti bi odmah o po[tenju (verovatno i da da[ neki sertifikat o tome) i naravno o novoj modi etiketiranja - kultu licnosti (sve to dan posto vam je idol otisao kuci posle sleta i prigodnog programa). ipak, dobijas pola boda jer nisi ubacio "partiju ciji smo clanovi"... (nazire se iz teksta ali ipak to treba malo nesuptilnije - pogledaj kod drugara (ovih postenih koji ne pripadaju ni jednom kultu licnosti (putin valjda dodje kao neki polubog, sta li (da je visi bio bi i ceo bog))

predatortz predatortz 11:06 25.03.2011

Re: Ovoliko divljenje gradjanskoj hrabrost

pogledaj kod drugara (ovih postenih koji ne pripadaju ni jednom kultu licnosti (putin valjda dodje kao neki polubog, sta li (da je visi bio bi i ceo bog))


A gde ti mene poveza sa Putinom?
Čovek došao, bio i otišao... Niti mi je smetao njegov dolazak, niti sam ga tražio po stadionima. Računam, dobro je za zemlju da se za nju interesuju veliki igrači. A i koncepcija Evropa nema alternativu ja pacerska.
Zamisli da ženi otvoreno kažeš da je nezamenjiva!? Ma koliko to bila istina, pametan muškarac to zadržava u sebi. Ili postaje otirač. Tako ti je i sa državama.

Dakle, moj stav je ići u EU. Ali bez ponižavanja sebe i onih kojima EU nije interesantna.
Goran Vučković Goran Vučković 11:06 25.03.2011

Re: Ovoliko divljenje gradjanskoj hrabrosti...

bio sam uveren da se ispunjavaju neki propisani uslovi definisani na osnovu nekih kriterijuma

Džaba - oni neće da prljaju ruke. Samo usrdna molitva i pokajanje pomažu da se bar bude sa desne strane, kad dođe kraj istorije.
antioksidant antioksidant 11:11 25.03.2011

Re: Ovoliko divljenje gradjanskoj hrabr

Goran Vučković
bio sam uveren da se ispunjavaju neki propisani uslovi definisani na osnovu nekih kriterijuma

Džaba - oni neće da prljaju ruke. Samo usrdna molitva i pokajanje pomažu da se bar bude sa desne strane, kad dođe kraj istorije.

super
za srbiju onda nema problema
antioksidant antioksidant 11:15 25.03.2011

Re: Ovoliko divljenje gradjanskoj hrabrost

Čovek došao, bio i otišao... Niti mi je smetao njegov dolazak, niti sam ga tražio po stadionima. Računam, dobro je za zemlju da se za nju interesuju veliki igrači. A i koncepcija Evropa nema alternativu ja pacerska.
Zamisli da ženi otvoreno kažeš da je nezamenjiva!? Ma koliko to bila istina, pametan muškarac to zadržava u sebi. Ili postaje otirač. Tako ti je i sa državama.

Dakle, moj stav je ići u EU. Ali bez ponižavanja sebe i onih kojima EU nije interesantna.

i kakve veze ima ovaj komentar sa onim prizivanjem "da se uzme u pamet" gore?
da se odustane od "kulta licnosti i davanja ljudima nadnaravnih osobina"?
i jos mi nisi odgovorio -zasluzio je metak ili nije? ne pitam za smenjivost na izborima (s tim se slazem naravno). pitanje je vezano za konkretnu izjavu - zasluzio je metak ili ne?
wukadin wukadin 11:16 25.03.2011

Re: Ovoliko divljenje gradjanskoj hrabrosti...

bio sam uveren da se ispunjavaju neki propisani uslovi definisani na osnovu nekih kriterijuma


Kosovo i Metohija, centralizacija BiH, Wojwodina, Sandžak, NATO, javna preduzeća, federalizacija...
Naravno, ništa od ovoga nije obavezno u svim članicama EU, niti u svim drugim zemljama koje radosno pristupaju. A dobar deo toga je nezamislivo, recimo protivustavno, u skoro svim, ako ne i svim članicama EU.
p.s. Umalo da zaboravim gej parade kojih ipak nema u svim članicama EU.
antioksidant antioksidant 11:18 25.03.2011

Ovoliko divljenje gradjanskoj hrabrosti...

Kosovo i Metohija, centralizacija BiH, Wojwodina, Sandžak, NATO, javna preduzeća, federalizacija...
Naravno, ništa od ovoga nije obavezno u svim članicama EU, niti u svim drugim zemljama koje radosno pristupaju. A dobar deo toga je nezamislivo, recimo protivustavno, u skoro svim, ako ne i svim članicama EU.

pretpostavljam da je centralizacija bih protivustavna u francuskoj

edit: seiris vukadine. nepotrebno i nepristojno. tako uobicajeno za tebe. nesposobno
predatortz predatortz 11:19 25.03.2011

Re: Ovoliko divljenje gradjanskoj hrabrost

i jos mi nisi odgovorio -zasluzio je metak ili nije? ne pitam za smenjivost na izborima (s tim se slazem naravno). pitanje je vezano za konkretnu izjavu - zasluzio je metak ili ne?


Pitanje je bezobrazno, čak i vređa. Ali, odgovoriću ti: pokojni Zoran Đinđić ničim nije zaslužio metak.



PS

I molim te da se završi na ovom pokušaju jeftine podmetačine.
wukadin wukadin 11:19 25.03.2011

Re: Ovoliko divljenje gradjanskoj hrabrosti...

tj. sve zemlje istocne evrope su prosle kroz to.


I sad prosto ne znaju šta će od sebe onako radosni. Čuo sam da je povećana smrtnost - hiljade njih su se samoubile od sreće
A da, nemaju problema sa psima lutalicama... Ili je za rešenje tog problema dovoljno ući u NATO
predatortz predatortz 11:21 25.03.2011

Re: Ovoliko divljenje gradjanskoj hrabrosti...

Ili je za rešenje tog problema dovoljno ući u NATO


Što? NATO je cool. Putuješ po svetu, upoznaješ zanimljive kulture i ljude. I nekažnjeno ih ubijaš.
antioksidant antioksidant 11:22 25.03.2011

Re: Ovoliko divljenje gradjanskoj hrabrost

Pitanje je bezobrazno, čak i vređa. Ali, odgovoriću ti: pokojni Zoran Đinđić ničim nije zaslužio metak.



PS

I molim te da se završi na ovom pokušaju jeftine podmetačine.

izvini ako si se uvredio
zahvaljujem na odgovoru a insistirao sam zato sto sam ocekivao ovakav odgovor
jedan deo osoba nema tu ljudskost da izgovori tako nesto a dobro je cuti
hvala i izvini jos jednom
wukadin wukadin 11:23 25.03.2011

Re: Ovoliko divljenje gradjanskoj hrabrosti...

pretpostavljam da je centralizacija bih protivustavna u francuskoj


Ne čitaš me dobro, puteru

"A dobar deo toga je nezamislivo, recimo protivustavno..."

Recimo da bi u Francuskoj bilo nezamislivo da se priznaje pravo na samoopredeljenje Korzike, a i federalizacija bi, recimo, teško išla.
A zamislimo nekog francuskog Čedu Jovanovića koji traži da se ispravi "200 godina vođenja pogrešne politike" (to je citat) prema Korzici, Bretanji, Alzasu i Lorenu... Ili da se javno odrekne onoga što je De Gol uzviknuo u Kvebeku...
wukadin wukadin 11:25 25.03.2011

Re: Ovoliko divljenje gradjanskoj hrabrosti...

tako uobicajeno za tebe. nesposobno


Kad izazoveš buru sa samo tri reči ("I meni je" javi mi se
predatortz predatortz 11:26 25.03.2011

Re: Ovoliko divljenje gradjanskoj hrabrost

hvala i izvini jos jednom


idemo dalje
antioksidant antioksidant 11:27 25.03.2011

Re: Ovoliko divljenje gradjanskoj hrabro

A zamislimo nekog francuskog Čedu Jovanovića

e tako
pomeni i stranku
pa vukadine, da te nema valjalo bi te ismisliti (u svih nekoliko miliona kloniranih smesnih primeraka)
Obren Markov Obren Markov 15:56 25.03.2011

Re: Ovoliko divljenje gradjanskoj hrabrosti...

Ova priča o EU mi sve više liči na komunističku mantru


Živeo u kanalizaciji mali crv, živeo i pojma nije imao da neki žive i drugačije. Jednog dana, nađe on neke stare raskišeljene novine, počne da čita, čita, pa zaprepašćeno zapita oca:
"Tata, je li tačno da ima crva koji žive u jabukama?"
"Tačno je, sine.", odgovara tata,
"A je li tačno da neki crvi žive i u mesu?"
"I to je tačno, pile tatino".
"A ima ih i u salami",
"Ima dete moje, ima"
"Pa zašto mi onda zaboga, živimo u ovim govnima?"
"Zato, sine, što je ovo naša OTADŽBINA!"
Domazet Domazet 23:48 25.03.2011

Poneshto mama...

nikodiva
Nista ti, sine, ne kapiras. Nema opasnosti da Srbija postane evropski protektorat, nece ljudi da prljaju ruke. Uzivaj u svojoj fantasticno uredjenoj drzavi, taman je takva kakvu je zasluzujete.

...ipak kapiram. Recimo to da ovdashnji najglasniji Evropljani svesni sopstvene nejakosti u ruke zapomazhu kod Evrope da ona zasuche rukave i uprlja ih chisteci Srbiju. A mislim da kapiram shta ih (pored nejakosti) sprechava da prljaju svoje ruke. Morali bi prethodno da podseku zanoktice na pomenutim. Shto bi bilo poprilichno bolno. Barem za phonies koje redovno srecem na ovom blogu
wukadin wukadin 09:39 25.03.2011

A sad malo ozbiljnije

Inače je teško biti ozbiljan kada krenu uobičajene podele.

Ja sam se odavno izjasnio protiv podaništva, istina kad je Bajden "prvi" došao. To bi onda trebalo da važi i u ovom slučaju. Onda je, recimo, mogao ići starim mostom i tamo sve da se blokira, ako je takav protokol, nisu morali blokirati autoput, Gazelu i sve okolo. Podrepaštvo u medijima postoji još od ranije. Izbori na kojima je pobedio Barak Husein Obama, praćenje istih na javnom servisu (RTS, za RTV stvarno ne znam) pokazalo je belodano jasno o čemu govorim. Da li se možda izbori u Kazahstanu prate celu noć? Koliko znam ne prate se ni izbori u Srbiji toliko.

U ovom slučaju to važi takođe. Ja naše medije uopšte nisam gledao, nije me zanimalo, pa ne mogu reći koliko su mu "titrali". Imate Dragecov blog i još gomilu istih, pa komentarišite koliko vam je volja. Tamo sam ionako banovan. Sećam se kad je Bajden dolazio koliko se preterivalo u medijima. I, recimo, da je prednjačila Ljiljana Smajlović koja je toliko omržena od drugosrbijanaca da me stvarno čudi kako je sad ona amerikanofil
U ovom slučaju, ako je Putin bio na tekmi sa bajkerima, ako je toliko voljen, a jeste (e to VAMA najviše smeta) onda nije trebalo preterivati sa merama obezbeđenja. Opet, ne znam koliko ih je bilo. Ovoga puta sam odustao od vraćanja u selo moje posle posla, i bio na staroj lokaciji do koje mogu peške stići. Istini za volju, i Bajdena sam dobro iskoristio - da se izbegne gužva, šetnja pored reke u prijatnom društvu

E sad, što se tiče ovoga, smešno mi je šta reče drug dirEktor
Takođe, na danas održanom Izvršnom odboru RTV-a usvojen je čitav niz mera koje će biti preduzete kao 'potvrda neprijateljstva' prema svim neradnicima i saboterima", naveo je Popović.

Auuu Mileee...
Mnogo hevi, to batice... Nego, ako ćete čvrstu ruku, a ja nikako nisam protiv, zna se odakle se riba čisti. Od glave! Ne mora onako drakonski kao tovariš Staljin onomad sa železničarima. Neka preCednik Tadić podvikne Miškoviću, Beku i još nekima k'o Putin Deripaski. Samo bi prethodno bio red da se malo počiste svi "transparentni" lopovi iz vlasti, ili baš polovina (verujem da ni Putin nije mako sve). A pre svega, bar malo poštovanja zakona. Recimo da lice s poternice ne bude ovde neki faktor. Mislim pre svega na Bogoljuba i Caneta. A možda mož' i država malo da se potrudi da poternica vredi više od papira na kome je ispisana.
E, kad sve to sredimo, da vidimo malo sitne ribe, bile one "saboteri" i "neradnici" ili možda "građanski neposlušni" (i ovo drugo nema smisla bez sankcija, što smo dokazali).
Uostalom, ovaj Popović je valjda čuo da se nešto podnosi u fazonu koji neki zovu "moralni čin". Ergo, ako je ovo toliko strašno, a on odgovoran, očekujem moralni čin prvo od njega. Si claro, ako ima morala...
Luka Ivanišević Luka Ivanišević 14:36 25.03.2011

ZBOGOM ZAUVEK!

Zbogom pameti, zbogom demokratijo, zbogom Srbijo! Cenzura je ozakonjena, a mi prdnusmo u čabar. Pitanje je samo kad li će nam krajnike vaditi na dupe...
sybil sybil 14:45 25.03.2011

Re: ZBOGOM ZAUVEK!

Luka Ivanišević
Zbogom pameti, zbogom demokratijo, zbogom Srbijo! Cenzura je ozakonjena, a mi prdnusmo u čabar. Pitanje je samo kad li će nam krajnike vaditi na dupe...

da su tako efikasni kad su u pitanju huligani
wukadin wukadin 15:13 25.03.2011

Re: ZBOGOM ZAUVEK!

Luka Ivanišević
Zbogom pameti, zbogom demokratijo, zbogom Srbijo! Cenzura je ozakonjena, a mi prdnusmo u čabar. Pitanje je samo kad li će nam krajnike vaditi na dupe...



Luka Ivanišević Luka Ivanišević 15:36 25.03.2011

Re: ZBOGOM ZAUVEK!



Imaš pravo WUKADINE! Što se kaže:" JEZIK ZA ZUBE, DUPE UZA ZID!"
Obren Markov Obren Markov 15:37 25.03.2011

Re: ZBOGOM ZAUVEK!

wukadin


Luka Ivanišević Luka Ivanišević 15:40 25.03.2011

Re: ZBOGOM ZAUVEK!

sybil

Luka IvaniševićZbogom pameti, zbogom demokratijo, zbogom Srbijo! Cenzura je ozakonjena, a mi prdnusmo u čabar. Pitanje je samo kad li će nam krajnike vaditi na dupe...da su tako efikasni kad su u pitanju huligani


I ja bih voleo da jesu. Al' huligani su besni i izgladneli kerovi, a takvi su im potrebni. Štp rekao jedan od lidera GESTAPO-a: "SVE INTELEKTUALCE BI TREBALO ODVESTI U RUDNIK UGLJA I DIĆI U VAZDUH!" Kako je krenulo, svako ko misli drukčije, ovako će i proći...
Goran Vučković Goran Vučković 15:43 25.03.2011

Re: ZBOGOM ZAUVEK!

Al' huligani su besni i izgladneli kerovi

Evropske vrednosti u komunikaciji?
sybil sybil 15:45 25.03.2011

Re: ZBOGOM ZAUVEK!

Evropske vrednosti u komunikaciji?

da, tako je to po evropski, oni koji prebijaju do smrti su kerovi. jedino su u srbiji deca koja se neguju.
Goran Vučković Goran Vučković 16:16 25.03.2011

Re: ZBOGOM ZAUVEK!

da, tako je to po evropski, oni koji prebijaju do smrti su kerovi. jedino su u srbiji deca koja se neguju.

Imam jedno naizgled glupo pitanje za tebe: kako ti zamišljaš fašizam?
sybil sybil 18:53 25.03.2011

Re: ZBOGOM ZAUVEK!

Goran Vučković
da, tako je to po evropski, oni koji prebijaju do smrti su kerovi. jedino su u srbiji deca koja se neguju. Imam jedno naizgled glupo pitanje za tebe: kako ti zamišljaš fašizam?

kao prebijanje po ulicama, u nekim slucajevima do smrti, uz horsku podrsku relativizatora koji menjaju teze i umanjuju zlo.
Goran Vučković Goran Vučković 19:14 25.03.2011

Re: ZBOGOM ZAUVEK!

kao prebijanje po ulicama, u nekim slucajevima do smrti, uz horsku podrsku relativizatora koji menjaju teze i umanjuju zlo.

E vidiš, mene na fašizam više podseća kada se srednja klasa prenemaže ovako:
Zbogom pameti, zbogom demokratijo, zbogom Srbijo! Cenzura je ozakonjena, a mi prdnusmo u čabar. Pitanje je samo kad li će nam krajnike vaditi na dupe...

A onda kaže:
Al' huligani su besni i izgladneli kerovi

I čeka da im "Evropa" reši problem.

Previše me podseća na ovo:



Ako pričamo o građanskoj akciji, evo kako izgleda jedna:



I za to je čovek zaglavio 10 dana zatvora bez prava žalbe.

A ovaj "građanin" iz RTV je zloupotrebio službeni položaj u državnoj instituciji da pokaže svoj loš smisao za humor. Za to je mogao da dobije otkaz i da je poruka bila druge prirode.
antioksidant antioksidant 19:17 25.03.2011

Re: ZBOGOM ZAUVEK!

Za to je mogao da dobije otkaz i da je poruka bila druge prirode.

nije problem u otkazu vec u obrazlozenju..."pokusaj narusavanja tradicionalno dobrih odnosa ruskog i srpskog naroda"... i da razjasnim - to je pateticno - nije fasizam
Obren Markov Obren Markov 19:52 25.03.2011

Re: ZBOGOM ZAUVEK!

E vidiš, mene na fašizam više podseća kada se srednja klasa prenemaže ovako:

Zbogom pameti, zbogom demokratijo, zbogom Srbijo! Cenzura je ozakonjena, a mi prdnusmo u čabar. Pitanje je samo kad li će nam krajnike vaditi na dupe...

Eno Wukadin će ti objasniti detalje oko fašizma. Čitao je Umberta Eka.

A to sa srednjom klasom i njenim prenemaganjem nije fašizam, nego kapitalizam. Društveni sistem sa strašno mnogo mana, od kojih je verovatno najveća ta što bolji od njega u praksi još nigde nije zaživeo. I što su u njemu lične slobode i vrednosti daleko više cenjene od kolektivnih magli.
Luka Ivanišević Luka Ivanišević 22:13 25.03.2011

Re: ZBOGOM ZAUVEK!

Goran Vučković
Al' huligani su besni i izgladneli keroviEvropske vrednosti u komunikaciji?


Gorane, vidi se da si se udubio u Orvelovu "1984" i novogovor. Ako bih ih nazvao besnim i izlgadnelim piranama, šta sam promenio? Šiju u vrat?
sybil sybil 20:21 26.03.2011

Re: ZBOGOM ZAUVEK!

I za to je čovek zaglavio 10 dana zatvora bez prava žalbe.

A ovaj "građanin" iz RTV je zloupotrebio službeni položaj u državnoj instituciji da pokaže svoj loš smisao za humor. Za to je mogao da dobije otkaz i da je poruka bila druge prirode.

lepo. tebi je znaci pobuna protiv cenzure- fasizam.
Goran Vučković Goran Vučković 20:28 26.03.2011

Re: ZBOGOM ZAUVEK!

lepo. tebi je znaci pobuna protiv cenzure- fasizam.

Kreativnost u zaključivanju ti ne nedostaje.
Luka Ivanišević Luka Ivanišević 23:36 26.03.2011

Re: ZBOGOM ZAUVEK!

Gospodo, ne izvrcite stvari i ne komplikujte ih! Cenzuru je primenjivana u svakom totalitarnom rezimu. ENDE!
Goran Vučković Goran Vučković 23:45 26.03.2011

Re: ZBOGOM ZAUVEK!

Gospodo, ne izvrcite stvari i ne komplikujte ih! Cenzuru je primenjivana u svakom totalitarnom rezimu. ENDE!

Sybil je dama. Kad se potrudi
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 03:20 26.03.2011

...

Kao što rekoh, ovde će očigledno biti krvi do kolena.
Goran Vučković Goran Vučković 09:25 26.03.2011

Re: ...

Kao što rekoh, ovde će očigledno biti krvi do kolena.

Kupite ribarske čizme.
Luka Ivanišević Luka Ivanišević 12:34 26.03.2011

Re: ...

vrabac_u_steni
Kao što rekoh, ovde će očigledno biti krvi do kolena.


Vala baš. I meni na to miriše. Sa velikom rezignacijom mogu da konstatujem da će u Srbiji pre izbiti građanski rat nego što će se Srbi međusobno složiti. Tu ima jedan krajnje surov, ali realan aforizam:
KAKO IZGLEDA SRPSKA SLOGA?
JEDAN SRBIN = DEGEN
DVA SRBINA = MAFIJAŠKI OBRAČUN
TRI SRBINA = GRAĐANSKI RAT.

Inače imaš preporuku za komenatar od mene.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana