a dan je tako lepo poceo

Dule Nedeljković RSS / 13.06.2007. u 10:15

Nadmeno ponasanje i elitisticko palamudjenje, ciji je primer, izmedju ostalog, i fajt koji se ovih dana desava na ovom blogu oko VIP i NEVIP, nas je dovelo do toga da radikali neometano zajebavaju 92-jku lepeci plakate sa R.M. po zgradi. Itd, itd…Ok, svi su ljudi u Srbiji, koji ne daju Kosovo, glupi, ali dajte da im objasnimo. I meni da non-stop govore da sam mentol probudili bi u meni inat. Nekako ne volim slajmaru u lice I da mi neko lupa macole u mom gradu I mojoj zemlji.

Ne  mogu da se zakunem da bi bilo koja postojeca garnitura resila pitanje zlikovaca (ratnih, privrednih, politickih, ekonomskih, saobracajnih, univerzitetskih) koji treba da odgovaraju zbog zlocina. Cane mi je OGROMAN dokaz. Bojana Tref, takodje. Nije njima DSS signalizirao da zapale iz zemlje. Pre sumnjam na njihove kucne prijatelje sa vezama u policiji. Ko je pustio Miru Markovic da se iseta iz zemlje!? Pa, nije moja baba Kurana!

 U kakvoj mi sizofrenicnoj zemlji zivimo, pokazao mi je I sinocni B.S. blog. Dilema koja se pojavljuje tice se komercijalizacije ovog medija (blog) I stavljanje istog pod svoj patronat. Izvinite, pa jesmo mi svi degenerici. Ko vlada Srpskim medijskim prostorom? Ne znate, evo ja cu da Vam kazem za trojicu za koju ja znam. Sveto Trojstvo: Saper, Djilas, Zanetic. Zar je to toliko neprimetno. Naravno da nece da dozvole da ih neometano prozivamo, ni njih, ni njihove gazde. Neo Liberali. Ha! Ali nije to moja kataklizma ovog jutra.

Kada sam popio 10 kafu, I dobro razmislio shvatio sam da Glimer Tvinsi na celu nase drzave samo rade ono sto je njihova duznost prema drzavi i ogromnoj vecini njenih stanovnika - postuju ustav i cuvaju integritet.

Najlakse je izgleda Cedi. Za njega je Kosovo izgubljeno. Dok se on, uz moj glas, docepa vlasti imace eventualno ingerenciju nad Velikim Ratnim Ostrvom i Malim Mokrim Lugom. Slutim.

Izjave predednika Busa i americke administracije su cista demonstracije sile i politicke osionosti i bahatosti preko koje se ne sme cutke preci. Nema spora da je nas interes dobri odnosi sa SAD ali ne sme se prevideti da odnosi u ovom trenutku nisu dobri upravo zbog pristrasne politike SAD i zbog apsolutnog ignorisanja Srbije i medjunarodnog prava. Jednostavno SAD nas uporno ucenjuje i ponizava. Mister Polt, did I wrong?

Velikoj vecini gradjana Srbije Kosovo je vaznije od NATO i EU.  5.oktobra smo oborili Milosevica ocekujuci pomoc i razumevanje zapada, ocekivali smo da pomognu nasem demokratskom razvoju i napredku i da nas postuju zato sto vise nismo krvava, Miloseviceva drzava. A sta smo dobili za uzvrat? Samo gomilu ucena, nepovernja i ponizavanja. Narod je razocaran sto se jasno moze videti po ogromnom rastu popularnosti SRS-a. Od zapada smo ocekivali boljitak i reforme a ne otimacinu dela nase teritorije, pa makar se zvala I Murternica Donja, a ne Kosovo. Njima je u ovom trenutku dobar I Rade Bulatovic.  

I sta sada, mi nindze, da radimo!?

 

ps.ukoliko ovaj blog ugleda svetlo dana?!

 

 



Komentari (209)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

snezana7plus snezana7plus 11:46 13.06.2007

to do: 1.

E vidis, ja mislim da ovde lezi sustina problema:
Nadmeno ponasanje i elitisticko palamudjenje, ciji je primer, izmedju ostalog, i fajt koji se ovih dana desava na ovom blogu oko VIP i NEVIP, nas je dovelo do toga da radikali neometano zajebavaju 92-jku lepeci plakate sa R.M. po zgradi.

Vazda bilo i bice: "dok se dvoje svadjaju - treci se okoristi"
Dok god ima BITNIH i NEBITNIH - bice manje jedinstva u borbi protiv zla br.1.
E sad kome tako odgovara - tako neka nastavi.

Ja sam vise pristalica "to do liste" - otkacinjemo prvo najvaznije....
wk wk 12:32 13.06.2007

A sta smo dobili za uzvrat?

5.oktobra smo oborili Milosevica ocekujuci pomoc i razumevanje zapada, ocekivali smo da pomognu nasem demokratskom razvoju i napredku i da nas postuju zato sto vise nismo krvava, Miloseviceva drzava. A sta smo dobili za uzvrat? Samo gomilu ucena, nepovernja i ponizavanja.

I jedno 12 milijardi evra da ne umremo od gladi, trecinu potrebne struje zime 2000/2001 da se ne smrznemo, donacije da popravimo mrezu i elektrane da ne bi trazili struju sledece zime...

Ma sta su nam doneli ti rimljani?
MMMila MMMila 12:48 13.06.2007

Cak necu ni da se trudim da shvatim...

...elitizam, razloge za fajt, pobune, uzvisene misli i komentare!

Ako nismo spremni da se suocimo sa posledicama sopstvenih ratova, onda ne treba ni da ih zapocinjemo!

Kraj!
Trinidad Tobagović Trinidad Tobagović 12:58 13.06.2007

tema je surova

Nije problem Koštunica i način na koji on reaguje (bahato, osiono, ispravno, jedino moguće... izaberite šta se kome sviđa) Koštunica je samo delić posledice. Uzrok je loš menadžment (nije moj izraz ali je mnogo zgodan) tokom celog prošlog veka. Ne samo vezano za integraciju Albanaca, već i kosovskih Srba, o kojima danas, tobože, toliko svi brinu. Nigde nije narod živeo tako jadno i zaostalo kao na Kosovu, čak i u utopijskoj SFRJ bio je to jedan od najnerazvijenijih regiona Evrope. Razlog tome je svakako loš menadžment i nebriga o stanovništvu, tako da su jednako jadno živeli i Srbi i Albanci.
Jedan od uzroka je sigurno i gramzivost pojedinaca., koji su prodavali straćare i zapuštene njive Albancima za milione maraka. Primer: par meseci pred rat u BiH, moj teča dobije ponudu sa šest cifara za jedan omanji lokal u Sarajevu. Nije prihvatio ponudu, zato što je stigla od koloniste iz sandžaka. A čovek je već rešio da se seli u Srbiju i mogao je da kaže "ko Vas šiša drage komšije, ja uzeh milion i odoh". Posle rata, prodao je razrušen lokal za dvadesetak puta manje pare. Znači princip je u pitanju. Prema tome, ne mogu ja da prodam nešto za fine pare, pa onda da pozivam pet miliona ljudi da gine za nešto što sam ja unovčio, pa zvalo se to dedovina, "kolevka srpstva" ili kako god hoćete. Činjenica je da su Albanci, dok su Srbi decenijama bez pokrića glumili gazde, radili najgore poslove (cepali drva, kopali ugalj, švercovali drogu itd) štekali lovu i planski kupovali.
I sad treba neko da kaže, kad je već 90% populacije i zemlje na KiM Albansko- "šipak svima, to je naše (uvek bilo i biće)"???? Proš'o voz... crnjak, ali tako je.
1. Umesto žalopojki i guslanja, država bi mogla nešto konkretno da uradi barem za te enklave na severu. Da imaju ljudi struju, vodu, lekove, zaštitu. Ne treba očekivati značajan povratak izbeglica u većinski Albanske sredine, bar ne u prvih 10-15 godina, i suludo je na tome insistirati. Ja ne bih živeo u Prištini sve da mi to lično garantuju potpisima G.W.Bush, papa Benedikt XVI i general Putin sa sve EU đuture. Što ne znači da neko ne bi ili da već ne živi sasvim normalno dole.
2. Jedini uslovi od kojih nikako ne bi trebalo odustati jeste da se ne dozvoli formiranje bilo kakve "vojske Kosova" i da se izričito zabrani Kosovu pripajanje bilo kojoj drugoj državi. Nemam pojma o međunarodnom pravu ali pretpostavljam da takav uslov može i da se potvrdi dokumentom na kojem bi bio potpis USA, EU, Rusije, UN.
3. Zaštititi imovinu republike Srbije i Srba (lična imovina, staž itd) na Kosovu.
4. Zahtevati novčanu odštetu, pre svega da bi se zbrinuli ljudi koji su već izbegli i koji će tek da se isele u Srbiju.

Ako uz sve to može da se užicka još koji bonus (keš, vizni režim, olakšan prolaz u EU...) evo ne mora Čeda Jovanović ili St Protić, ja ću da potpišem nezavisnost Kosova i da im poželim srećan put.
Mislim da bi suštinski trebalo promeniti pristup. Umesto "sve osim nezavisnosti" preći na "može nezavisnost ali pod uslovom". Pa ako mogu da ispune naše uslove- super, nek im je sa srećom i imaju naš blagoslov. Usput se još malo ciganati i gledati da im se izvuče bar dolar više. Jbg znam da zvuči surovo i "nepatrijotski" ali realno to bi bila samo finalizacija velike prodaje. U suprotnom može da nam se desi da ostanemo bez ičega, samo sa etiketom ruskog satelita na balkanu.
duck duck 13:32 13.06.2007

BOJKOT

Sta raditi?

Bojkotovati novi blog!

Verovatno cu sad da budem banovan ali me bas briga, ovo sto su napravili od bloga je kao Grand Show.

Unfuckable Unfuckable 13:43 13.06.2007

Re: BOJKOT

ako bojkotuješ ....onda si uradio baš ono što Grand ekipa hoće...Moje mišljenje je da je Grand, etc - sve to što si naveo - više "u oku posmatrača"...dakle : posmatraj i prati ono što te zanima...drugim rečima - bojkotuj Grand a ne Blog !
milosrdni andjeo milosrdni andjeo 13:48 13.06.2007

Re: BOJKOT

Ма то је само блог,опуштено.Шаб ме габри хоће ли ме неки ВИП даровати неким погрдним именом,хоће ли ме бановати,хоће ли ту наскочити чопор да ме растргне на миг газде...савршено ми се .ебе.Уосталом већ сам банован код Миленковића,додуше принајем грех,реаговао сам онако како не би требао и користио сам речник који користи баш дотични господин као и већи део "елите" овде(уз извињење оном малом делу са којима се да полемисати и кад немаш исто мишљење).

а шта радити?

хех,отићи до Гусана на пиво:)
Ајде поздрав
duck duck 13:48 13.06.2007

Re: Re: BOJKOT

Grand bojkotujem (Pink i ne postoji na mom TV-u) a problem je sto i ovo postaje Grand Show, znaci treba bojkot i ovog bloga pa neka im pisu intelektualne gromade tipa Cedomir Antic (Ceda Nebitni), Zeljka Buturovic ("poznavalac" misli Zorana Djindjica) i Radovan Nastic (navijaci Rada su bas fini)...
duck duck 13:50 13.06.2007

Re: BOJKOT

@milosrdni andjeo
Pa vidis da ovde vise i ne vidimo ko je sta kome odgovorio. Za Gusana se slazemo :)
Unfuckable Unfuckable 13:59 13.06.2007

Re: Re: BOJKOT

..pa na ovaj ovde Grand sam i mislio ;-)))
duck duck 14:05 13.06.2007

Re: Re: BOJKOT

@ unfuckable

Pa kako ti to uspeva?
Unfuckable Unfuckable 14:18 13.06.2007

Re: Re: BOJKOT

....šta kako mi uspeva ? Da ne šljivim morone ? Sad ti ja, kao otkrivam toplu vodu, mnogo sam pametan, jel...Pa prosto - ako me baš nervira - zalepim mu šta imam i ne obazirem se više na skota....idiotske blogove ne čitam uopšte i štedim vreme & nerve - ako se do sada nisu unormalili, ja ih sigurno neću dovesti u red . ...a i ne zanima me ko i na koji način masturbira...i zašto ....
Zapanjim se kada vidim kako se ljudi lagano primaju na najbednije provokacije i ulaze u polemiku sa "IQ 78" modelima - smatrajući ih ravnopravnima....S druge strane /ko Majkl Džekson...hahaha/ - volim dobar fajt tu i tamo, ako ima smisla i ako će malo da podigne temperaturu...i ako se ne koriste informacije dobijene od Službe ....U poslednje vreme najteže mi je da tolerišem gomilu kvaziintelektualnih poltrončina koji ne izlaze iz chmara pojedinih vip-ova i time im urušavaju kakav-takav image...
duck duck 14:42 13.06.2007

Re: Re: BOJKOT

@ Unfuckible

Nismo se najbolje razumeli :)
Mene na ovom novom blogu prvenstveno odbija sto se vise ne moze pratiti nit rasprave vec je sve nekako izmesano na gomili (pogledaj samo ovo odgovaranje nase na moj pocetni komentar).
Svakako da cu da izbegavam blogere koji pisu gluposti (ove VIP-ovce sto sam naveo procitao sam po jednom i vise nikad) i ne odgovaram ljudima koji ne umeju da komuniciraju ali je sada sve napravljeno da moras procitati gomilu gluposti pre nego sto dodjes do zanimljivih komentara.
Sto se tice fajtova medju komentatorima, njih uglavnom izbegavam. Inace s tobom se ne bih slozio jedino sto vecinu komentatora delis na ulizice i pljuvace.
Unfuckable Unfuckable 14:49 13.06.2007

Re: Re: BOJKOT

Verovatno se nisam dobro izrazio ...ali mislim da ima oko 50 % prihvatljivih komentatora, 20% pljuvača i 30 % poltrončina...nikako ne mislim da ulizice i džiberi imaju većinu...ali su najglasniji, i po pravilu /spojenih sudova/ u čoporu....
Mirko Kontic Mirko Kontic 14:12 13.06.2007

Ti si doziveo

prosvetljenje. I ja te sasvim razumem. I ja sma ga doziveo jedno stotinu ako ne i vise puta. Evo kako me ko upzona, posle nekog vremena ako nisam spijun sigurno sam mason a ako nisam mason onda sam Prosvetljen. Znam sta treba raditi, ali zaista ne sretoh jos nikoga, DULE, ko bi shvatio da to sto kazem TREBA da se uradi, a ne samo da se PRICA o tome.

ZIvela, kakoje neko izlepio Beograd, :


REPUBЉIK ATЉANTID!
plonk plonk 14:55 13.06.2007

Priznajem, samo sam preletela preko teksta ovog bloga...

I sad cu onako da upadnem nevezano za citavu pricu... ali meni se strasno dojmilo kada sam procitala:
"Ko vlada Srpskim medijskim prostorom? Ne znate, evo ja cu da Vam kazem za trojicu za koju ja znam. Sveto Trojstvo: Saper, Djilas, Zanetic."

Mozda sam ja mnogo naivna i pojma nemam ko sta radi i cime se sve sluzi da ovlada medijskim prostorom... ali mi se svidja ideja da zivim u zemlji u kojoj medijskim prostorom vladaju ova trojica, a ne neka druga trojica koji bi pored ambicija i sposobnosti da ovladaju pomenutim prostorom bili uz to i mnogo gluplji, bahatiji, prostiji...

Dule Nedeljković Dule Nedeljković 17:02 13.06.2007

Re: Priznajem, samo sam preletela preko teksta ovog bloga...

mnogo si naivna i pojma nemas:)
Rio-Coker Rio-Coker 14:56 13.06.2007

Je li....

.....Gledao neko kako Bushu drpishu sat ti "poshteni" Albanci....Ma koga shisha i njega i SAD....odoh ja na Cubu dok je Fidel josh ziv da se opustim od Coka-Cole,Fante,Fox-a,Pink-a......da se vozim u kolima iz 60-ih i da se ne osecam glupo.....NAdam se da cu doziveti "Potenzia".....i da na trenutak zaboravim ko su Shaper(a kako li sam samo voleo "Idole",osta samo Divljan sad),Tadic,Djilas,Nikolic.....Ma samo da Fidel dozivi jul !!!!

P.S. Evo opet gledam......joj umirem od smeha....xaxaxaxaxaxa....ode sat!!!!!
Nietzsches Aprentice Nietzsches Aprentice 19:27 13.06.2007

Re: Je li....

Rio-Coker
.....Ma samo da Fidel dozivi jul !!!!


Vish kaki je ovih dana, agilan ko da mu je 20! Zovi kad podjes, i ja sam planirao ovih dana :)
Trinidad Tobagović Trinidad Tobagović 15:38 13.06.2007

off topic

Ubeđen sam da su zoxter, JJ Beba i ostali "LDP-jugend" ustvari radikalski špijuni. Živi bili pa videli...
nebojsa m nebojsa m 15:46 13.06.2007

Munze vezo!

Begaj
kelija provaljena
raskinuti diplomatske odnose sa Trinidadom i Tobagom
JJ Beba JJ Beba 15:47 13.06.2007

Re: off topic

Ja priznajem da sam radikalski shpijun. Spijam za Pop Lazic, Natashu Blajhanu Jovanoc & onakakosezove Rasheta.
pa shta? Ocu na Trinidad...:)
Trinidad Tobagović Trinidad Tobagović 15:53 13.06.2007

dobro je kad priznaješ

A vizu ću lično da ti odobrim.
Lado Lado 16:00 13.06.2007

Re: off topic

onakakosezove Rasheta

Eee, JJ, a stalno ti na komitetu ponavljamo: "Nije Rašeta, nego Radeta", a ti , crna, nikako da zapamtiš. Prijaviću te zbog zaboravnosti Kirčiću.
Trinidad Tobagović Trinidad Tobagović 16:04 13.06.2007

maske samo padaju

samo se Vi otkrivajtte i dalje.
nebojsa m nebojsa m 16:06 13.06.2007

Re: off topic

Prijaviću te zbog zaboravnosti Kirčiću.

Kirčiću!?!
nebojsa m nebojsa m 16:08 13.06.2007

Re: maske samo padaju

samo se Vi otkrivajtte i dalje.

svi bi na Trinidad
Lado Lado 16:10 13.06.2007

Re: off topic

Ma onomkakosezove... Kirčić, Nirčić, ma Mirčić bre! Au, eto i ja zaboravan ki JJ - nemo' brate da me prijavljuješ Centralnoj Otadžbinskoj Gluplavi, molim te!!!! Jedva sam se išunjao iz DSS-a međ' radikale!
Trinidad Tobagović Trinidad Tobagović 16:10 13.06.2007

maske samo padaju

Evo saznali smo da ima i neki Kirčić u SRS. Tako nešto bi mogli samo da znaju okoreli radikali.

Nikola Kirčić?
Trinidad Tobagović Trinidad Tobagović 16:20 13.06.2007

svi bi na Trinidad

"...nudistički raj na Zemlji, gde možete da se otkrivati i šetate goli gde god, kad god i koliko god želite"
JJ Beba JJ Beba 16:21 13.06.2007

Re: off topic Lado saborche stari

Radeta......:))) Fala.... Nikako da zapamtim ime i Blajhanoj pa sam reshila da je tako prekrstim. I mojne da me prijavljujesh, prebacice me na ulicno shpijanje ..Mada bolimeuvo, ide lepo vreme....:))
MMMila MMMila 16:23 13.06.2007

Ja bih na Tokelau!

Tri ostrvca Bogu iza nogu... 1500 stanovnika... nesto oko 12 kvadratnih kilometara svako. Najblizi komsija na 30 sati putovanja srednje sporim brodicem!
adam weisphaut adam weisphaut 16:23 13.06.2007

Re: off topic Lado saborche stari

Od miloste znana kao SmRadeta
JJ Beba JJ Beba 16:25 13.06.2007

Re: maske samo padaju

nebojsam
ima da nadjemo Trinidad!Ja hocu tango! A si si!!
Trinidad Tobagović Trinidad Tobagović 16:27 13.06.2007

to mi je fotka iz mlađih dana

Odličan izbor btw. Tango je igra za dvoje, prvo da otkačiš ostale radikale.
Lado Lado 16:31 13.06.2007

Re: off topic Lado saborche stari

Ma de da me boli uvo? Blog je keva - sediš, kuckaš, ubaciš po neku buvu - milina brate! A onomad, dok sam još bio u JUL-u, muka brate - od studentske tribine do protesta, od kafane do mehane, od promocije knjige do otvaranja izložbe - tabanaj bato, znaš kako zabole noge. A Mira ne pita sneg li pada ili je sunčano. Ja bi' i dalje uz kompišku. - tehnika je ćudo!
milosrdni andjeo milosrdni andjeo 16:34 13.06.2007

Re: Ja bih na Tokelau!

и даље мислим да ти је једина грешка у животу што навијаш за ЦЗ:)
JJ Beba JJ Beba 16:40 13.06.2007

Re: to mi je fotka iz mlađih dana

prvo da otkačiš ostale radikale.

Kako bre....
Pogle te detinje ochi! I ovaj pametan izgled
Lado Lado 16:47 13.06.2007

Re: to mi je fotka iz mlađih dana

Razumem te JJ, i ja sam se jedva otkačio od DSS-a - divni ljudi! Svaki put kada bi' otisao u kabinet precednika SRJ po instrukcije osećao bi' se ko u zaparloženoj međeđoj jazbini - my natural habitat.
Džudi S Džudi S 21:26 13.06.2007

Re: to mi je fotka iz mlađih dana

Ko je ovaj čovek pored Mihajlova?
Lado Lado 21:37 13.06.2007

Re: to mi je fotka iz mlađih dana

Zar Vi ne rekoste da se bavite politikom na lokalu kod Coleta? Taj je mnogo važan. Trebali bi biti bolje informisani.
Džudi S Džudi S 15:53 13.06.2007

...

Sviđa mi se ceo post.

Pozdrav!
milosrdni andjeo milosrdni andjeo 16:27 13.06.2007

У јбте

овде мало мало па нова епизода балканског шпијуна...можда после њега неко напише и "блогерског шпијуна"..мислим да би то било изванредно:)Дуле ето ти идеја за једну епизоду са Милетом транзицијом,хехе:)
umetnik na violini umetnik na violini 16:54 13.06.2007

Sjajan tekst koji me podseća...

...na vreme od pre 10 godina, 1997. godinu, kad je Holbruk branio Slobu i ubeđivao srpsku opoziciju da izađe na izbore. Nažalost, pre svega SAD, ali i EU, svojim ponašanjem duvaju vetar u jedra SRS, SPS, Gardi cara Lazara i ostalim likovima. Teško je to sve podneti, a ne videti da će najveći gubitnici biti ona bolja - reformska, demokratska i liberalna - Srbija.
Dule Nedeljković Dule Nedeljković 17:07 13.06.2007

Re: Sjajan tekst koji me podseća...

to ja tvrdim, oni kao da namerno ostrascuju ljude ovde. A mozda nije "kao"...ipak su to Busovi sledbenici. To je isto kao da Sloba vlada a SPS uvodi red po svetu. Jbt-e sta smo mi doziveli!
Krasici Krasici 20:30 13.06.2007

POZIV NA TRIBINU (ili umesto pozdrava)

Naš dobri stari blog bio je dobar ne samo zbog toga što smo tu upoznali i zavoleli mnoge divne ljude već pre svega zbog činjenice da je to bio jedan unikatni, necenzurisani medij na kome smo mogli, rukovođeni svojom savešću, da pokrećemo (i ponekad isteramo do kraja) razne akcije i inicijative za koje je ona zvanična Srbija, koja je ogrezla u nemoralu i pljački, ostajala gluva.

Možda će neko reći da su, odlaskom nekih sa ovog bloga, mešetari ipak pobedili. Ne znam. Možda su oni ljudi sa JJ Bebine slike, moji bivši prijatelji Šaper i Krstić, večeras veseli. Ne znam ni to. Iskreno, ni ne zanima me. Ono što me zanima, drugari, jeste da se što pre čitamo na nekom drugom mestu. Jer, upristojavanje Srbije još nije ni počelo. Da ne bih više patetisala, pozdravljam se od vas, evo, stvaljajući vam ovde poziv da se možda vidimo uživo, sledeće nedelje, na jednoj tribini koja je takođe veoma važna za upristojavanje ove naše kuće:

DOĐITE NA TRIBINU „Srbija i obnavljanje pregovora sa Evropom: koliko smo daleko od Evropske unije"

Tribina će se održati 19. juna u 19h, u bioskopu "Rex", u Jevrejskoj ulici. Gosti ce biti Biljana Srbljanović, Goran Svilanović i Duška Anastasijević. Moderator tribine biće Vesna Pešić.


...
Molim vas, postavite ovaj poziv još na nekoliko mesta na ovom blogu!

Hvala, K.

JJ Beba JJ Beba 20:52 13.06.2007

Re: POZIV NA TRIBINU (ili umesto pozdrava)

Evo su


angie angie 20:57 13.06.2007

Re: POZIV NA TRIBINU (ili umesto pozdrava)

Kids on the Block, Inc.
KafaJeGotova KafaJeGotova 21:45 13.06.2007

Re: POZIV NA TRIBINU (ili umesto pozdrava)

ja bih pre: block on the kids
ZokiZoki ZokiZoki 22:38 13.06.2007

Re: POZIV NA TRIBINU / MALJCIKI

tijanic tijanic 07:09 14.06.2007

Re: POZIV NA TRIBINU (ili umesto pozdrava)

Ono što me zanima, drugari, jeste da se što pre čitamo na nekom drugom mestu.
[DOĐITE NA TRIBINU „Srbija i obnavljanje pregovora sa Evropom: koliko smo daleko od Evropske unije"

Tribina će se održati 19. juna u 19h, u bioskopu "Rex", u Jevrejskoj ulici. Gosti ce biti Biljana Srbljanović, Goran Svilanović i Duška Anastasijević. Moderator tribine biće Vesna Pešić.


Pozdravljam
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:34 13.06.2007

kuc, kuc

Posle one guzve od sinoc, prosto ne znam da li sam bar podnosljiv i da li smem da malo pisem ovde.
A pise mi se, pa evo kucam i pitam. Jel' slobodno?
Samo nije mi jasno, posto postoji nacin da sprecite nekoga da komentarise zasto to ne koristite, mnogo bi manje problema bilo.
hoochie coochie man hoochie coochie man 00:10 15.06.2007

Re: kuc, kuc

posto vidim da je kod BKC bilo pogresno shvaceno pa da ne bi bilo i ovde.....

hoochie coochie man 12:38 14.06.2007 Moze li se?....samo komentarisati #Linkizgleda da se nismo razumeli..
ali nema veze....ajd da sacekamo da se stvar malo razbistri
Zvonko Drazevic Zvonko Drazevic 21:19 13.06.2007

Kada je.....

....novi blog pocinjao sa radom pisalo je da novi clanovi mogu da se registruju samo uz preporuku starih. Od toga nema nista! Sem toga i registracija je smesna, svako ko ima vise mail adresa (a svi imaju vise adresa) moze da ima i vise nickova pa su se i stari problematicni verovatno "snabdeli" sa vise nickova. Izgleda da ni moderatori ne ispoljavaju zelju za kontrolom situacije i kada se sve to sabere ne treba da se iznenadjujemo desavanjima.
angie angie 21:33 13.06.2007

Re: Kada je.....

na novom blogu su autori moderatori, svako na svom. Al' normalno , da niko ne moze da dezura 24 sata.
Zvonko Drazevic Zvonko Drazevic 22:49 13.06.2007

Re: Kada je.....

To su noviteti. U tom slucaju, uz pravo da se bude autor ide i obaveza tj. odgovornost za desavanja na svom blogu, ako situacija ne moze da se drzi pod kontrolom ne treba ni da se prihvata odgovornost. Ako treba da se dezura 24h, onda ce da se dezura da bi sve proslo ok. Vrlo jednostavno.
kapi kapi 21:35 13.06.2007

Dule,

Pa nije Zapad ubio Zorana Djindjica! Pogledaj samo kako se Kostunica ponasao sve vreme dok je DOS bio na vlasti. Seti se kako je DSS napustio DOS i Skupstinu onog trenutka kada je Milosevic poslat u Hag. Ne znam da li si pratio blog Svilanovica , ali tu si mogao da saznash sta se sve desavalo u vezi Kosova posle 5. oktobra. Ja ne bih krivicu trazila u Zapadu, nego u nama. Negirali smo ne samo umesanost nego i da je izvrsen genocid u Srebrenici , jos uvek nismo isporucili Mladica Hagu , pa kako onda da ocekujemo razumevanje Zapada?
Bad_Beat Bad_Beat 21:49 13.06.2007

We lack the motion to move to the new beat

Aniram Aniram 23:32 13.06.2007

elitizam na internetu, pa još u srbiji (ho, ho, ho)

akko odete na prve stranice ovog bloga, dok još nije bio otvoren za javnost, možete jasno videti kako se svi lepo snalaze na novom blogu (np. u priči o cipelama. )

očigledno se društvu svideo separe...hat, međutim, internet je koZmopolitska tvorevina u kojoj se ljudi povezuju i razmenjuju informacije. jučerašnji blog BS me je podsetio koliko smo inertni da prihvatimo nove stvari, novo vreme i svaku vrstu promene koja nam ne ide na ruku.
Der Fremde Der Fremde 01:52 14.06.2007

...

J.B.T. !!! Ko ste vi, ljudi !!!??? Medj' 151 komentarom ima svega 4 pseudonima koja od ranije poznajem .......
Hocu BILJANU S. ! Pleeeaaase, NAJBITNIJA, vrati nam se ... inace ...
BBB OOO JJJ KKK OOO TTT ! ... definitivni !
vinska musica vinska musica 03:06 14.06.2007

Re: ...

Bila sam juce ceo dan odsutna i jedva pohvatala konce desavanja. Piiizdim od besa. Niti me zanima titula VIP, niti narocito cesto pisem komentare, vec na blog dolazim ISKLJUCIVO da bi citala sta pametni, elokventni, pismeni, upuceni ljudi imaju da kazu na VAZNE, zivotne, egzistencijalne teme. Pritom mi je savrseno nebitno da li su VIP-ovci, obicni blogeri, pod punim imenom ili preudonimom.

Muka mi je od buckurisa tema koje jedna drugu zatrpavaju. Smatram sramotnim staviti u istu kvalitativnu ravan temu o ratnim zlocinima ili atentatu na hrabrog novinara s temom o buducem nazivu “Starkovih” cokoladnih bananica.

Slazem se da postoje bitne i nebitne teme, kao i BITNI i NEBITNI blogeri / i VIP i obicni/.
Jesam i za negovanje ELITIZMA, jer ga, ionako, oko nas jedva ima u bilo kojoj sferi javnog zivota. Ako ce blogovska demokratija da se pretvori u TEROR MEDIOKRITETA, hvala lepo, naci cu kvalitetno stivo za citanje na drugom mestu.

Gadi mi se i ona raspojasana armija neinventivnih aplaudera, koji nemaju nista suvislo da kazu, ali su, preko svake podnosljive mere, impresionirani mogucnoscu da “dzakaju” s nekom poznatom facom, medju kojima je Biljana, sudeci po konstantnom rejtingu, takvima najveci izazov.

Potpuno podrzavam razloge njenog nezadovoljstva i bojkota. Bez nje, Kusovca, Jasne, Jelice i jos ponekih, ovaj blog moze da se zatvori, jer ce se posetioci rapidno osipati.

A za one koji Biljani zamere na ostrini reci; e, bas tako treba. Ne izvinjavati se mediokritetima sto smo iznadprosecni, ne dozvoliti da nam trose nerve, vreme i oduzimaju energiju, ne uzmicati pred njima zarad toboznje skromnosti ili gradjanske pristojnosti.
Pametan covek uci od boljeg od sebe, a ne smatra se njemu ravnim po “prirodnom” /demokratskom/ pravu. Ni u realnom zivotu se ne druzimo sa svakim ko bi s nama “popio casicu”, vec tezimo okruzenju od koga mozemo nesto da naucimo ili neku korisnu razmenimo.

Medij kakav je blog moze da bude izvrsno edukativno mesto, pod uslovom da se skribomani i logorejicari uzdrze, pa manje pisu, a vise citaju one koji imaju sta zanimljivo i korisno da kazu. Ovako.. prerasta u obicnu brbljaonicu, koja oduzima svaku zelju da se unutra i zaviri.



MMMila MMMila 06:52 14.06.2007

Re: ...

Zivot cine i male stvari. A mali ljudi su vazniji! Jer glasaju! Jer rade na njivi! Jer rade u fabrici! Jer prave sve ono sto koristite svaki dan!
Kada mali covek pozeli da pise o zivotu, veliki ga prozove salabajzerom! Ili makar generalno ga prozove idiJotom! Kada malom coveku zasmeta veliki, on ga prozove imenom i prezimenom.
Slazem se da na obog blogu ima toliko inih koji samo psovki radi i istresanja sopstvene frustracije pisu, ali UVREDILI STE TOLIKO NAS MALIH, da je nemoguce oprostiti! Ili ste mozda zaboravili da zivot cine i fudbal, putovanja, cipele...
LBSL LBSL 07:10 14.06.2007

MMMila


MMMila pa zasto smo mi mali, zato sto ne razmisljamo isto kao oni, oni tripuju da su velicine - jednostavno se precenjuju. Pa Biljana ne moze biti velika, procitajte onaj njen Blog poslednji, ono je bruka i sramota. Ja bih se stidio da se pojavim medju ljudima godinu dana, da sam napisao onako nesto. Ona je mala, ona je niko i nista od karaktera.

Ono je moralno dno sto je napisala. Ako je dobar pisac, uopste ne mora da znaci da je karakterna i da je dobra politicarka - naprotiv.

Kakvo crno velika, ponasa se kao nezrela klinka od 15 godina, brise sve komentare, pa brise blogove, pa tera autore sa bloga, pa pickara i nipodastava sve redom, polni organi i fekalije sevaju kao na vatrometu u svakoj recenici. Oterala je pola bloga. Ona uopste nije za blog i za medju ljude, vidite li da je emocionalno nezrela, asocijalna i konfliktna osoba.
MMMila MMMila 08:09 14.06.2007

Nije lepo:(

Izvinite, ali nije lepo ni to sto govorite iza ledja!

Ako ste imali sta da joj kazete, jesto li joj rekli? Druga stvar je da li je ona to umela da otrpi ili ne.

Zloupotrebljavate moj komentar da biste napisali neki pamflet! Tako mi to izgleda!

Pokusala sam da vratim film i blogove, pa iskreno govoreci... na pocetku je Dejan R. lepo rekao: SADA SU MNOGO VISE ODGOVORNI SAMI BLOGERI NEGO NEKO DRUGI!

Meni se samo cini da sami blogeri nisu bili spremni za preuzimanje odgovornosti! Neki su to shvatili kao dezuranje na sopstvenom blogu, neki su to shvatili kao slobodu koja je dostojna normalnim ljudima, a neki nisu ni shvatili!

Opet kazem, ne vredjajte ljude okolo odgovarajuci meni, molim Vas.
MMMila MMMila 08:11 14.06.2007

Re: Nije lepo:(

Uostalom, i ona, i vecina drugih ima ovde ime i prezime, ili makar ime.

Sta znaci to LBSL??? Deluje kao skracenica neke stranke:(

Ne volim ljude koji se kriju iza skracenica, imena zivotinja i besmislenih naziva:(

Znam ni da moje MMMila nije previse inventivno, ali bar je nadimak nastao od imena (uz slovnu varijaciju).
LBSL LBSL 08:33 14.06.2007

Re: LBSL je skracenica mog nadimka


pa zar je bitno, ocigledno je da je skracenica od necega evo moze od - Lepa Biljana Srbljanovic Liberalka (LBSL), igra recima, potpuno bezveze. Zasto ste formalista gospodjo MMMila.

Pa nije iza ledja, sama je otisla - niko je nije terao da ode. A evo ga ceo njen blog na kraju prve strane ovog istog bloga, ja ga samo komentarisem. U tom blogu ona vredja, sve nas ovde. Ja joj samo odgovaram.

Zasto ne skinu taj blog vise - da da ne pricamo vise o njoj, i obrisu ovaj poziv na strajk, mislim stvarno nije fer prema ljudima iz B92, toliko su ucinili za razvoj demokratije u Srbiji

I kakav je ovo strajk, koji ona organiozuje - na sta ovo lici. Prvo organizuje neki Resistance na blogu , pa sad strajk. Protiv koga!

Ma dajte molim Vas, niste ni Vi fer prema meni.
MMMila MMMila 08:43 14.06.2007

Stvarno prosipate parole!

I to mi se ne svidja:(

Opet nastavljate komentare! Ako vam se ne svidja neciji blog, NEMOJTE DA GA CITATE!

Nego, kod nas se demokratija shvata kao mogucnost da svakog pljujemo, pa bili ili ne u pravu!

Boli me uvce za sustinu svadje, bojkota ili strajka, ili svega jos! Boli me uvo i da li je sta ili ne fer...Hocu da citam ono sto hocu! Sto hocu sama da izaberem!

I hocu da mogu coveku da se obratim sa gospodine tajitaj, a ne ... I sto se stidite svog nadimka? pa ga skracujete!
Dule Nedeljković Dule Nedeljković 08:46 14.06.2007

Re: LBSL je skracenica mog nadimka

Biljana nije u strajku niti organizuje bilo kakav "Protest". Ona je sa punim pravom ljuta na administratora bloga zato sto je nije zastitio od budale, ili vise njih. Jbg-a, nova tehnologija je donela nove nevolje. Sada smo mi sami administratori i moderatori svojih blogova. Imamo opciju da izbrisemo sve sto nam se ne svidja, sto ja u principu ne volim i ne radim ali kod mene na blogovima i nema nekih skaradnih desavanja. To sto se ljudi malo popice izmedju sebe je meni super dok ne predje u kulovsko vredjanje. Dakle, verujte meni. Ne organizuje B. strajk, nema ona potrebe za tim. Potrebno je da se svi ovde zastite od ludaka i da ne postoji ni najmanja sumnja kada nam neko garantuje "bezbednost" licnih podataka. Dok postoji sumnja da je neko iznutra zloupotrebio podatke sa Biljaninog licnog mejla dotle ce i biti ovakvih sizofrenicnih situacija.
LBSL LBSL 08:59 14.06.2007

Re: Stvarno prosipate parole!


Verujte mi na rec Gospodjo Mila, nece Vam se svideti ako Vam ga kazem, mislicete da sam prepotentan, ali posto ste jedna jako fina dama - i posto TOLIKO insistirate reci cu Vam, kad sam bio student zvali su me Lepi Boki Sa Liona ili LBSL jos cesce. Ja mislim da nisam lep da ne budem lazno skroman, a reci cu Vam uskoro i pravo ime ako bas insistirate, ne stidim se ja svog imena, nego eto muka naterala draga Gospodjo Mila.

Odo da spavam ovde je tek ili vec 3 ujutro. Volim vas sve i ljubim iz USA, pa de se izmirite i da zivite i blogerisete u miru i slozi.
Dr M Dr M 09:24 14.06.2007

Re: ...Veliki odmor

Blog je kao veliki odmor u skoli. Preziveli smo, kako ko, prva dva casa pa se skupljamo u dvoristu da ogovaramo profane, komentarisemo pravedno ili nepravedno date ocene, formiramo grupice zainteresovanih za modu ili sport, streberi izmenjuju puskice.

Uskoro, grupice nisu ravnomerno rasporedjene po celom dvoristu, pocinju da se slivaju prema najinteresantnijim licnostima, interesantnim po izgledu, duhovitosti, zapocetim temama, britkim i vickastim komentarima, harizmom. Jos ako imaju i sve petice a nisu streberi i imaju autentican stil a ne trce za trenutnom modom…pa, takve osobe postanu bitne u sirem okruzenju.

Oni okolo, oni manje bitni, dele se na dve vrste. Jedni se priblizavaju da cuju, izmene neku opasku ili salu, da deo bitnosti predje i na njih i da , jednostavno, budu deo klape u kojoj se dobro osecaju. Medjutim, tako formirana klapa ima nepisana ali cvrsta pravila: ko nema nijedno od svojstava koja se u toj grupi cene, ni pamet, ni duh, ni stil, ni…, biva izguran u drugu grupu, onih okolo, zavidljivih i ogorcenih posmatraca, nebitnih.

I sta se desava kad zvoni za sledeci cas?

Bitni kazu klapi;” Jbt, vidi kakva nam je ova skola, razbijeni prozori, zapuseni klozeti, pijani profani…” a klapa odgovara: “ Daj da pisemo ministarstvu ili TV ili…”

Nebitni, u grupama od 2-3 persone, u pola glasa:”Ma pusti je, samo se pravi vazna, znas kolike su joj usi, videla sam, zato i pusta kosu da se ne vide.”…”Ma znam, samo se femka, niko joj nije dobar, iskulirala tolike zesce frajere, ko zna kome oce da se proda…”
(varijacuja: “ Ma pusti, samo se pederise, malo mu dva strana jezika nego privatno uci francuski i spanski, j…ga Servantes)

Bitna osobina bitnih je da ne dozvoljavaju da nebitni postanu bitni.

U protivnom, bice bitno ko ima klempave usi a nebitno kakva je skola u kojoj moramo da provedemo jos neko vreme, dok ne zapalimo napolje.
Spiridon Spiridon 10:00 14.06.2007

Re: ...

Der Fremde


Izvini, a ko si ti?
Spiridon Spiridon 10:06 14.06.2007

LBSL je skracenica mog nadimka

Dule,

uvek si bio glas razuma, bio bi dobar za diplomatiju =]
Dule Nedeljković Dule Nedeljković 10:20 14.06.2007

Re: LBSL je skracenica mog nadimka

ne znam, brate, sta se desava, najiskrenije. Ja uvek sve imenom i prezimenom udarim u celo. Dok se mrsomudi ja ne znam kako da reagujem. Pa mislim da sam ja gore napisao mnogo gore stvari od svih do sada vidjenih na blogu pa nemam apsolutno nikakvu frku. Ne znam sta se desava. Ali pretpostavljam. Ako su moje pretpostavke tacne ja cu ih izneti. A to ce boleti. Da ne bih bio do kraja nedorecen, privatna govna su zagadila ovaj blog, licne mrznje i animoziteti. Sminkerska ekipa se dohvatila sjajnog terena za obracun i sada udara tamo gde najvise boli. Ali posto mene, jedino sto boli je da me boli q--c za njih, ne mogu mi nista.
Spiridon Spiridon 10:41 14.06.2007

Dule,

Dule Nedeljković
ne znam, brate, sta se desava, najiskrenije. Ja uvek sve imenom i prezimenom udarim u celo. Dok se mrsomudi ja ne znam kako da reagujem. Pa mislim da sam ja gore napisao mnogo gore stvari od svih do sada vidjenih na blogu pa nemam apsolutno nikakvu frku. Ne znam sta se desava. Ali pretpostavljam. Ako su moje pretpostavke tacne ja cu ih izneti. A to ce boleti. Da ne bih bio do kraja nedorecen, privatna govna su zagadila ovaj blog, licne mrznje i animoziteti. Sminkerska ekipa se dohvatila sjajnog terena za obracun i sada udara tamo gde najvise boli. Ali posto mene, jedino sto boli je da me boli q--c za njih, ne mogu mi nista.


Dule, normalno je sto nemas frku i sto te boli ona stvar. Ti pises onako kako osecas i sta ti mislis da je OK. Ima mnogo onih koji pisu ili vredjaju po sluzbenoj duznosti (sto je takodje OK = imamo friske informacije).
Moram da ti kazem da podrzavam bojkot i (Goran Miletic bi ovde stavio "ili" u isto vreme mi je malo truba, po sistemu "ako neces da se igras kako ja hocu onda cao".

sve u svemu jedna nezdrava situacije u kojoj ne uzivam

Spira
pufna pufna 10:50 14.06.2007

to dule oko strajka, pobune i slicno!

nisam ni pomislila da ga Biljana organizuje to samo oni koji su vece pape od pape. tekst navodnog strajka je smesan i sam po sebi kofa mogucih i nemogucih zahteva.
Ono sto mi se namece kao pitanje je da ste vi vip-ovci isprobavali novi blog i ne moguce da niste na probleme "moderatorstva" bii upozoreni.
Takodje kad ste uveli tu nebuloznu ideju da blogeri pisu po preporuci ste isto morali znati da ce doci do svakakvih preporuka. Nije ni stari blog bio ociscen od raznih ( mahom opsednuti B.S) smaraca, i blogera na zadatku. Takodje vam ni lista vip- blogera nije bila sjajna, svasta se tu moglo procitati da ti digne pritisak. Kako ste onda mogli ocekivati da ce vas neki vip- zastititi kad je tu bilo i Antica i slicnih, da ne nabrajam.
I sad na prvo sranje ko deca koja hoce da piske pa nece- vratimo stari! Em sto mi je trebalo da se naviknem na novi em me nervira taj dilentatizam.

Potrebno je da se svi ovde zastite od ludaka i da ne postoji ni najmanja sumnja kada nam neko garantuje "bezbednost" licnih podataka. Dok postoji sumnja da je neko iznutra zloupotrebio podatke sa Biljaninog licnog mejla dotle ce i biti ovakvih sizofrenicnih situacija.


jedina legitimna stvar za strajk je ovo i utvrdjivanje istinitosti izrecenog ne bi trebalo da traje dugo. Ne mozemo mi pored kompjutera o tome vise znati od vas koji imate komunikaciju sa urednistvom. S druge strane vec me je neko vreme mucilo pitanje kako vi VIP znate ko sa kojim adresom se registruje na blog b92?! Biljana je u dva navrata ( sto pozdravljam jer su u pitanju bili kreteni) rekla da im zna e mail adresu. Kako?
bladerunner bladerunner 11:28 14.06.2007

Re: LBSL je skracenica mog nadimka

Dule ovo je prvi put da pišem od kad je postavljen ovaj novi blog i to pišem na vašem iz prostog razloga što vas poštujem jer za razliku od nekih drugih vi poštujete ljude koji odluče da daju komentar na ono što ste baš vi napisali.
Ti isti ljudi mogu da izaberu i da kažu -- ma koji bre Dule, neću ni da ga pročitam, tenkre!
Jel tako?
Što znači da ipak VIP blogeri treba da vode računa o tome kako se obraćaju smrtnicima koji odluče da učestvuju i da odgovore baš njima. Jer da nema tih ne znam koliko smrtnika koji učestvuju, mogli bi da naprave svoje 'dvorište' sa svojih 10 učesnika koji za njima cunjaju i aminuju i bukvalno im vire noge iz njihovog dupeta.

Ja poštujem to da je Biljana Srbljanović svetski priznat pisac. Žena je našla recept da osvoji 'truli' zapad na kome je najveći problem izbor boje kola ili turističke destinacije pa im priče o popovima u crvenim cipelama i raznoraznim bedama i očajnim ljudskim stanjima naravno uvek neminovno privuku pažnju. Ne može da omane. I to je lepo . Ali zar se niste zapitali zašto na vaš mail ne stižu pretnje? Lepo je čak i to da se kaže -- ja sam super , ja sam najbolja, ma ja , ko ja?! Onda se javi neko i pita -- a izvini kome si ti to bitna ( osim onima koji cunjaju za tobom?) I lepo je čak i da se kaže -- ja nisam demokrata, neću da budem demokrata ako to znači pravo mediokriteta. I to je lepo . Ali to povlači posledice za sobom . Ko što vi rekoste niko ne voli baš u lice, zar ne? Onda isto tako znači i pravo mediokriteta da kažu -- zašto bih čitao jednu histeričnu ženu koja je uz to i nevaspitana i dopušta sebi svašta a na osnovu čega tačno? A može nekome od mediokriteta da padne na pamet i da preti i onda dodje do ovoga.

Ko što rekoh vas poštujem. Možemo da se ne slažemo u mišljenjima ali ne sećam se da ste ikad vredjali nekog od učesnika vašeg bloga. I moram na žalost da se složim sa Piromanskim, Unfuckable i LBSL...
bladerunner bladerunner 11:43 14.06.2007

Re: LBSL je skracenica mog nadimka

I da dodam - što se tiče novog bloga -- ne dopada mi se i cilj je postignut. Očigledno je da je nakon masovnog pljuvanja Tadića i ostale družine bilo neophodno razbiti odredjenu grupu ljudi na ovom blogu ( LDP grupu konkretno) i čini mi se na žalost i da su uspeli u tome. Ovo je dobar marketinški potez , napravljen u pravom trenutku. Dovoljno je bilo promeniti 'omot' - jedna od metoda ( što je zbunjivalo u startu stare blogere ) i udaljiti ljude 10ak dana sa bloga taman da se smanji žar ,izgubi navika i razbiju neki redovi.Novi omot je možda privuko neke druge ljude.
Pa čini mi se da su uspeli ...videćemo
Lionsgate Lionsgate 11:50 14.06.2007

Re: LBSL je skracenica mog nadimka

Dok postoji sumnja da je neko iznutra zloupotrebio podatke sa Biljaninog licnog mejla dotle ce i biti ovakvih sizofrenicnih situacija.


To onda uopste nije problem blogera, to je problem zaposlenih na B92 i vrlo lako ga je otkriti jer verovatno samo par ljudi ima mogucnosti da udje u licne podatke. A onda moze da usledi i krivicna prijava zbog pretnji, otpustanje sa radnog mesta itd.
pufna pufna 12:04 14.06.2007

to bladerunner

Unfuckable i LBSL nisu iz istih motiva pisali i nisu isto pisali. Za pocetak....
To da mediokriteti( preuzecu tvoj termin) se ljute i prste pa zasipaju blogovski prostor od "umilnih" do ogavnih kritika se regulise banovanjem od strane vip blogera.

zašto bih čitao jednu histeričnu ženu koja je uz to i nevaspitana i dopušta sebi svašta a na osnovu čega tačno?
kako smo od te recenice tako lako dosli do-
A može nekome od mediokriteta da padne na pamet i da preti i onda dodje do ovoga.

ovoga?
To sto moze ne znaci da treba da se dozvoli i da je osoba ukoliko je neosetljiva na njihova naklapanja sama kriva sto je postala zrtva. To mora da se spreci. A sto cuti urednistvo b92? spava?

Možemo da se ne slažemo u mišljenjima ali ne sećam se da ste ikad vredjali nekog od učesnika vašeg bloga.
ja se ne secam ni da je B.S. ikad to radila.

Ja poštujem to da je Biljana Srbljanović svetski priznat pisac. Žena je našla recept da osvoji 'truli' zapad na kome je najveći problem izbor boje kola ili turističke destinacije pa im priče o popovima u crvenim cipelama i raznoraznim bedama i očajnim ljudskim stanjima naravno uvek neminovno privuku pažnju. Ne može da omane. I to je lepo .

ovo je bljaka ( sto kaze moj petogodisnji sin). Stvarno ispod nivoa. Sto komentarises nesto sto ne razumes?! Evo, ja se ne petljam u kvantnu fiziku.
bladerunner bladerunner 12:06 14.06.2007

Re: LBSL je skracenica mog nadimka

Pa kao što rekoh moguće da je stigao nalog od nekog iz vlasti Tv B92 da promeni 'omot' , samo ja mislila B92 drugačija TV.
Možda mi se ne dopada što je BS nevaspitana ali mi se još manje dopada da se bilo ko plaši i da bude zastrašivan pa samim tim i ona . Ako joj neko šalje od učesnika pretnje to je problem ali ako joj šalje neko iznutra od 'vaših' to je onda veliki problem i u tom slučaju bi svi trebalo da se odjavite i da ne pišete jer će vas takvo zastrašivanje naterati da sledeći put povedete računa šta govorite i ode sloboda govora u ...
Katie Morosky Katie Morosky 12:29 14.06.2007

"a dan je tako lepo poceo"


Kad je blog u pitanju, dan baš i nije lepo počeo. Crni oblaci se nisu samo naslućivali, nego su se odlično videli.
Oni koji nisu bili napolju ili nisu gledali kroz prozor, mogli su bar da čuju potmulu grmljavinu koja je upozoravala na dolazeću "oluju".



Dule Nedeljković
Biljana nije u strajku niti organizuje bilo kakav "Protest". Ona je sa punim pravom ljuta na administratora bloga zato sto je nije zastitio od budale, ili vise njih. Jbg-a, nova tehnologija je donela nove nevolje. Sada smo mi sami administratori i moderatori svojih blogova. Imamo opciju da izbrisemo sve sto nam se ne svidja, sto ja u principu ne volim i ne radim ali kod mene na blogovima i nema nekih skaradnih desavanja. To sto se ljudi malo popice izmedju sebe je meni super dok ne predje u kulovsko vredjanje. Dakle, verujte meni. Ne organizuje B. strajk, nema ona potrebe za tim. Potrebno je da se svi ovde zastite od ludaka i da ne postoji ni najmanja sumnja kada nam neko garantuje "bezbednost" licnih podataka. Dok postoji sumnja da je neko iznutra zloupotrebio podatke sa Biljaninog licnog mejla dotle ce i biti ovakvih sizofrenicnih situacija.


Da li je Biljana u štrajku i da li organizuje bilo kakav "Protest", to ne znam, ako si s njom u kontaktu i ako ti je ona to potvrdila, a ti preneo, nemam razloga da sumnjam, a ako je to tvoja pretpostavka, moguće je i da grešiš.
Kao što grešiš kada tvrdis da je ona "sa punim pravom ljuta na administratora bloga zato što je nije zastitio od budale, ili vise njih".
Ako je tačno da je Biljana primila uvredljiv i preteći e mail, ne razumem kako je od toga mogao da je zaštiti administrator Bloga B92?!!!

Biljana Srbljanović je pre, ako se ne varam desetak dana otvorila blog u kome je pisala o tome da dobija vulgarne mejlove posle kojih se oseća kao silovana. Taj blog je kasnije obrisala.

Da li ti, koji pišeš da je "sa punim pravom ljuta na administratora" tvrdiš da je e mail adresa na koju je primila pretnju bila poznata isključivo adminu Bloga?
Ja u to ne verujem.
Mislim da adminu duguješ izvinjenje.

A Biljana?

Pa ona je primadona.

Traži zasebnu garderobu koja se ne deli sa ostalim glumcima, a kamoli statistima.


eto
pa vi sad štrajkujte


glodur glodur 12:45 14.06.2007

Re: Stvarno prosipate parole!

Hihihihhi... lepi boki sa liona... hihihihih.... Da pukneš od smeha!
kamichak kamichak 13:04 14.06.2007

Re: LBSL je skracenica mog nadimka

Dule Nedeljković
Biljana nije u strajku niti organizuje bilo kakav "Protest". Ona je sa punim pravom ljuta na administratora bloga zato sto je nije zastitio od budale, ili vise njih.


kakve veze ima administrator bloga sa onim sto bilo kome od ovde prisutnih stize na privatni mail?
hajde dule, mucni malo glavom.
ako se sveznajuci na drupalu obratio srbljanovicki privatnom porukom, i ona mu odgovorila,
onda je u zaglavlju poruke mogao da vidi njen privatni mail - onaj koji je prijavila kada se registrovala na starom blogu. dalja komunikacija preko tog maila nema nikakve veze sa administratorima bloga.
i potpuno je jadno da se sad njima pripisuje nekakvo neviteshko propustanje da je zastite.
Dule Nedeljković Dule Nedeljković 13:40 14.06.2007

Re: LBSL je skracenica mog nadimka

administrator ima veze ukoliko su te pretnje napisane u okviru komentara a nije ih pobrisao. Ukoliko oni nemaju vise tu opciju onda je B. jednostavno pre nego sto je posla na spavanje trebala da ukine opciju komentarisanja. Administratori ili kako-god-da-ih-nazovemo su u proslosti reagovali na mnogo trivijalnije stvari, pa ne vidim zasto to sada nije ucinjeno. Ne branim ja ni jedne ni druge, ali da je otislo predaleko, jeste. To je pre svega rezultiralo time da ja vise nikome ne verujem. Zauzeo sam stav "boli me "ono"" dok mi se neko ne obrati i objasni mi u cemu je problem. Ja ne znam vise ko je ovde "za dzabe" a ko je instruisan i placen da ovde radi to sto radi. Ja sam se zajebavao i isprozivao Bebu P. kada sam posle tri minuta dobio udarac ispod pojasa: "od koga sam placen"! Uzasno je glupo sada stati i rasturiti ovaj Blog. Meni je isto pucalo pred ocima, pizdeo sam na kolicinu prostakluka koji je vladao komentarima ali niko na mene nije obracao paznju. Mislim da interakcija koju pruza ovaj blog ne postoji trenutno u Srbiji i to nekome zestoko smeta. Ja ne smem da se zakunem da cela ova prica nije iskonstruisana. Ajde da podjemo od te pretpostavke. Biljani jesu pretili, ali i Dekiju Ananasu su stavili bombu na prozor pa nije prestao da pise u "VREMENU". Kakve B92 ima veze sa ovim. Ako je neko stavio sapu i hoce da komercijalizuje Blog ja cu se prvi pobuniti. Za sada ne vidim neki problem i definitivno nikada ali nikada mi niko nije rec rekao o onnome o cemu pisem. Bilo je manjih nesuglasica ali sve se to resavalo jedno-minutnim razgovorima.
Lionsgate Lionsgate 13:55 14.06.2007

Re: LBSL je skracenica mog nadimka


1)
Potrebno je da se svi ovde zastite od ludaka i da ne postoji ni najmanja sumnja kada nam neko garantuje "bezbednost" licnih podataka. Dok postoji sumnja da je neko iznutra zloupotrebio podatke sa Biljaninog licnog mejla dotle ce i biti ovakvih sizofrenicnih situacija.


2)
administrator ima veze ukoliko su te pretnje napisane u okviru komentara a nije ih pobrisao.


Znaci, tvrdnja pod rednim brojem 2) je istinita... onda moje izvinjenje web administratorima.
kamichak kamichak 14:07 14.06.2007

Re: LBSL je skracenica mog nadimka

Dule Nedeljković
administrator ima veze ukoliko su te pretnje napisane u okviru komentara a nije ih pobrisao. Ukoliko oni nemaju vise tu opciju onda je B. jednostavno pre nego sto je posla na spavanje trebala da ukine opciju komentarisanja. Administratori ili kako-god-da-ih-nazovemo su u proslosti reagovali na mnogo trivijalnije stvari, pa ne vidim zasto to sada nije ucinjeno. Ne branim ja ni jedne ni druge, ali da je otislo predaleko, jeste.


dule, ovde se ne radi o komentarima na blogu,
nego o mailu koji je isprovocirao citavu lavinu potonjih dogadjaja,
demonstrativno povlacenje sa bloga, kao i bizarni strajk (?!) - helou, ljudi, kakav bre strajk?
neko je ovde opasno pobrkao loncice.
eno vam blogger, pa strajkujte.
www.blogger.com

sto se komentara na blogu tice, brisala ih je biljana, ili onaj koga je ona ovlastila (tipa ona zena krasici),
ili vec svaki bloger na svom blogu.
po meni, bolje je da svako brise na svom blogu, nego da se dopusti da biljana brise po blogovima drugih ljudi.
bilo je tu kvalitetnih rasprava koje je ona po-ko-si-la u napadu amoka.

Mislim da interakcija koju pruza ovaj blog ne postoji trenutno u Srbiji i to nekome zestoko smeta.


kome, 'leba ti?
hajde molim te, zvucis kao ilija cvorovic.
uopste, ovde su problem dve stvari:
1. totalno nepoznavanje medija na kome se odredjeni ljudi oglasavaju. ljudi koji se tripuju da ce ocuvati elitni status na webu su se opasno zeznuli. prosto, na pogresnom su mestu. i ne-vi-dje-no se blamiraju. nevidjeno. osecam se kao da gledam onu seriju office, dodje mi da zbrishem do frizidera, da vidim sta ima, samo da ne gledam kolicinu blama kojoj se srbljanovicka izlozila onim poslednjim entrijem. resistance
jebote.
2. shvatanje sebe preozbiljno, odsustvo svake autoironije.
Dule Nedeljković Dule Nedeljković 14:27 14.06.2007

Re: LBSL je skracenica mog nadimka

ako kazem da nekome smeta, zasto to tebi zvuci cudno. Smeta i te kako, pa ne bi kukali i pretili da im ne smeta...
ja uopste nemam frku da me neko ispljuje i izgazi ako je u pravu, ali postoje ocigledno ljudi koji nisu cisti i imaju paranoju da ce njihova prljavstina da ispliva na povrsinu.
kamichak kamichak 14:49 14.06.2007

Re: LBSL je skracenica mog nadimka

Ja sam se zajebavao i isprozivao Bebu P. kada sam posle tri minuta dobio udarac ispod pojasa: "od koga sam placen"!


ja uopste nemam frku da me neko ispljuje i izgazi ako je u pravu, ali postoje ocigledno ljudi koji nisu cisti i imaju paranoju da ce njihova prljavstina da ispliva na povrsinu.


tebe je kusovac pitao od koga si placen, ako se ne varam.
kakve sad to ima veze s ovim?

sto se poslednje epizode tice, hoces da kazes da je taj sveznajuci srbljanovickin politicki oponent?
tipa, neka partija/sluzba ga poslala?
ja bih pre rekla da je to neki bolesnik, i jedino je pitanje odakle mu njen mail.
ako je razmenjivala porukice s njim na starom blogu - jebiga, greska u koracima.




johnny011 johnny011 14:49 14.06.2007

Re: LBSL je skracenica mog nadimka

osecam se kao da gledam onu seriju office, dodje mi da zbrishem do frizidera, da vidim sta ima, samo da ne gledam kolicinu blama


hohoho, the office!! mene je zaista bilo ponekada blam kada sam gledao tu, inače odličnu, seriju. transfer neprijatnosti, to se tako nekako zove?!
johnny011 johnny011 14:51 14.06.2007

Re: LBSL je skracenica mog nadimka

i jedino je pitanje odakle mu njen mail


Odgovorila mu je na poruku o nekakvom projektu zaštite životinja i tip je video adresu njenog maila i to je tako, bar s njim, počelo.
kamichak kamichak 14:59 14.06.2007

Re: LBSL je skracenica mog nadimka

ok.
ali zasto je to problem blogoadmina?
svi smo znali kako je stari softver radio - video se mail u zaglavlju kad posaljes nekome poruku.
i to je bilo isto za sve. i kakav sad strajk?

1. Ponistiti sva ovlascenja za pisanje blogova i vratiti ih onim i samo onim autorima koji su imali pravo pisanja na starom blogu na dan 01.05.2007;


pravo pisanja na blogu
nemam reci.

2. Omoguciti da se replike podvlace pod komentare na koje se odnose osim ako to nije tehnicki nemoguce;


ovo kao da su kupili mixer pa pishu proizvodjacu da se vrti samo ulevo, a oni bi da moze i udesno.

3. Da se ne dozvoli registracija sa free adresa bez provere kako bi se izbeglo da se na mailove bloggera salju anonimne pretece poruke


samoupravljanje, teeeskiii poremecaji nastali odrastanjem u samoupravljanju.
obaska sto je registracija iskljucena, koliko znam, pa nikakav problem od otvaranja turbobloga nije mogao da nastane usled iste.
Dule Nedeljković Dule Nedeljković 15:06 14.06.2007

Re: LBSL je skracenica mog nadimka

i ja to kazem, bolesnik sto posto. Ovde se trenutno ne radi o jednoj osobi, nego kao sto vidis ima ih podosta. Strajkuju?! Srdjanu nisam zamerio, ne znamo se licno pa mu ne mogu uzeti za zlo. Covek ima svakojaka iskustva. Njegova opreznost u komunikaciji sa ljudima nalaze i meni da ne verujem bez-rezervno svakome.
Unfuckable Unfuckable 23:53 14.06.2007

Re: LBSL je skracenica mog nadimka

Pa zar se ne svodi na ono sto sam te pitao na prvoj strani ...da privatne stvari pocinju da se mesaju ovde - posto imam utisak da se dosta ljudi poznaje ovde - a to sam ti i rekao - i da se mnogi drze u nekoj vanbracnoj atmosferi pseudoslaganja zbog informacija koje poseduju jedni o drugima...- i onda nekom pukne film, pa ponesto izleti u "javnost" / ko pretnje dosijeima, jbt !!!! / - potvrda za ovo mi je sto sam dosta puta, jos na starom blogu citao / gledao prepucavanja koja mi u prvom momentu lice na mentolska - bezvezan povod, "lako za pobediti" - a onda se onaj drugi bloger posle par razmena potpuno iznenadno povlaci - iako je oponent ocito mentalno limitiran - i to se obicno povlaci posle neke asocijacije ili kratke opaske, koja je, naravno, svima ostalima potpuno nejasna.....cudno, hm - ali ponavljajuce
Druga stvar je - kako se ponasamo kada nas neko bolno udari.. ? Placemo na sav glas, uzvratimo, odcutimo ili se nasmejemo ? "Javljamo" li i mi sami, cesto nesvesno, gde nas to najvise boli ?
Jos jedno pitanje, posto sam totalna dileja /osvedoceno, nadam se/ za tumacenje nekih stvari na blogu - primetio sam pored par mojih komentara da imaju "preporuke" ...predpostavljam da ih je jos neko, osim nesrecnog domacina bloga, procitao sto mi je drago../kada davim, volim da je masovno/...Pitanje : Kome idu te preporuke,cemu sluze, ....malo objasnjenje ako moze - moze li se videti ko je preporucio tekst....
ako sakupim neki odredjen broj dobije li se neko "pozitivno brojanje", ili kakva karakteristika.... - mozda 25% gratis...bilo cega.... lol - ok ovo je sala, cisto da napomenem, za one sa manjim kapacitetom, koji moje piskaranje ovde poistovecuju sa Lepim Ne Znam Kojim i Blejdranerom - ali prvi deo pitanja me zaista zanima
Unfuckable Unfuckable 00:13 15.06.2007

Re: LBSL je skracenica mog nadimka

"Ko što rekoh vas poštujem. Možemo da se ne slažemo u mišljenjima ali ne sećam se da ste ikad vredjali nekog od učesnika vašeg bloga. I moram na žalost da se složim sa Piromanskim, Unfuckable i LBSL..."[/b]

Zamolio bih te da malo vise koncentracije upotrebis dok citas komentare ovde, plz - pokusavas da me uturis u fioku u koju ne mogu da stanem. Povrsnost je nesto sto nam svima mnogo ometa licno napredovanje. Misli o tome sto cesce.

"Očigledno je da je nakon masovnog pljuvanja Tadića i ostale družine bilo neophodno razbiti odredjenu grupu ljudi na ovom blogu ( LDP grupu konkretno) i čini mi se na žalost i da su uspeli u tome"
A sad malo politike- nismo odavno ...jel...?
Prvo - ne kapiram ni Kena ni "grupu" kao neku zlostavljanu nedonoscad kojoj treba sazaljenje...zvuci mi malo kao u onim pateticnim "Zbornicima narodnih heroja" kada je zli Nemac razbio skojevsku celiju u okupiranom, ali nepokorenom Bg-u... - e sad, dal je zli Nemac il je Mileticka drukala - ne zna se... - al kelija je padu sklona bila, cim je pala...
Drugo - da li je neophodno postojanje bilo kakve "grupe" na blogu - hoces li se tako nervirati i ako se razbije neka druga "grupa" ? Sta sad - bez grupe nema bloga ? Ako su grupa - trebalo bi da su organizovani, jel ? Ako su organizovani, tesko ih je razbiti, jel ? Pa...ako su razbijeni - kao sto ti kazes - morace bolje da se /re/ organizuju, i sve 5...Ali definitivno treba malo pazljivije da citas - cini mi se da sve vise ljudi obznanjuje da su LICNE stvari i razmirice doprinele ovim desavanjima na blogu....
Necu komentarisati tvoj "spomenicarski" - "tek da napomenem da sam na pravoj strani" - nastup..."i čini mi se na žalost i da su uspeli u tome"...smesno je to dodvoravanje...i masovno...Mnogo ljudi kuka da su se stvari stranacki polarizovale, a istovremeno masu partijskim knjizicama...
I premnogo koristis "na zalost"...pogotovu kada moras da se slozis sa necijim misljenjem, a nisi siguran koje je politicke opcije.../vidi prvi pasus/
Unfuckable Unfuckable 00:14 15.06.2007

Re: LBSL je skracenica mog nadimka

Ovo je bio odgovor bladerunnneru - ali je upao ovde...NA ZALOST....
Atomski mrav Atomski mrav 07:08 14.06.2007

ADIOS

Ovaj blog treba prepustiti tim velkim misliocima kad su već mali i anonimni ljudi nepoželjni. Pustimo elitu da napravi svoj sopstveni virtuelni svet, poput Second Life-a. Neka jedni drugima čitaju i komentarišu postove, možda će tada biti srećni i zadovoljni.
LBSL LBSL 07:23 14.06.2007

Re: ADIOS


Atomski nemoj da ides bre, sto palis pa sad je super sad ce ona da ode bice do jaja druzzzze (meko z) ajde nemo si cava, ostani
Atomski mrav Atomski mrav 07:35 14.06.2007

Re: ADIOS

Koja "ona"? Ne razumem. Idem jer mi se smučilo SVE kompletno. Što bih čitao tuđe izlive nervoze i frustracija?

Bye.
LBSL LBSL 07:44 14.06.2007

Re: ADIOS


Pa biljana covece, za sve je ona kriva, ona je zakuvala sve ovo na blogu. Pa jel zbog nje da ides i zacutis. Nismo cutali dok je Sloba bio na vlasti njoj cu balavici nezreloj da cutim. Meni niko nece da kaze da cutim, narocito ne ona.

Nek ide kod psihijtra ako ima krize, sta to ima to veze sa nama
Atomski mrav Atomski mrav 07:51 14.06.2007

Re: ADIOS

AMA ČOVEČE AKO IMAŠ NEŠTO SA BILJANOM SRBLJANOVIĆ RASPRAVI TO SA NJOM AKO MOŽEŠ. AKO NE MOŽEŠ, NEMOJ NI MENE SMARATI S TIM. NE ZANIMA ME UOPŠTE ZAŠTO SI SE POKAČIO SA NJOM. UPRAVO OVO JE JEDAN OD RAZLOGA ZAŠTO JE BLOG OTIŠAO U TRI LEPE, JER SE LJUDI SAMO SVAĐAJU NA NJEMU.

Atomski mrav over & out.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana