Društvo| Moj grad

Prohibicija

Vojislav Stojković RSS / 12.05.2011. u 16:57

Kad sam sa nepunih dvadeset godina, jednog nedeljnog prepodneva, skupio hrabrost i prvi put seo u baštu hotela Moskva, oko mene su sedela sve starija gospoda, u ono vreme drugovi. Sede, a pred njima kafe i vinjaci. Svi čitaju Politiku. Sednem i ja, čekam, ali kelner nikako da me primeti. Mislim, to je zato što ne čitam Politiku. Skoknem preko do kiska, a na stolu sam ostavio cigarete F57 i šibicu, kupim Politiku, raširim i tobože čitam, a sve gledam kad će kelner. Međutim, kelner me uporno ne primećuje. Džaba mi cigarete, džaba mi i Politika. Shvatim da mladićima mojih godina nije mesto u kafani i pokunjeno, ko popišan, napustim baštu.

Prolazile su godine, nisam baš imao vremena za kafane. Sada imam.

Jedno veče, a i nije bilo mnogo kasno, svratim posle šetnje Knezom u jedan kafić. Jedva nekako nađem slobodno mesto i u opštoj graji uz, preko svake mere, preglasnu muziku, uspem da naručim kriglu piva.. Okrenem se okolo i vidim da je kafana prepuna isključivo mladog sveta. Malo mi neprijatno, ali šta je tu je, naručio sam piće, ne mogu da odem. Taman kad sam ispio prvi gutljaj, okreću se trojica mladića iza susednog stola, gledaju me i smeju mi se u lice.  Jedan od njih me pita: "Matori, koja je tebe muka u klafanu naterala ovako kasno?"
Ne odgovaram, ispijem gutljaj piva i brže bolje, pokunjeno, ko popišan, izlazim. Shvatim  da danas nije vreme da ljudi mojih godina sede u kafani. Putem do kuće pitam samog sebe: Pa, kada je to, zaboga, trebalo da bude moje vreme da sedim u kafani?

Da se u kioscima ne kupuju samo novine i cigarete, shvatio sam sredinom osamdesetih godina prošlog veka. Pored gimnazije u kojoj sam radio, svako jutro je ispred  kioska  stajala omanja grupa muškaraca. Zimsko doba, još  nije pravo ni svanulo, mraz stegao, a oni čekaju da se kiosk otvori. Da kupe novine, mislio sam. Jednog jutra sačekam i ja zajedno s njima da se kiosk otvori i da kupim novine. Dvojica od njih kupili su «unučiće» sa šljivovicom, jedan sa Rubinovim vinjakom, dvojica pivo, a samo ja novine.

Ispred stana gde sada stanujem je veliki zeleni park. U njemu se uveče oko deset časova okupljaju mladići i devojke. Kako noć odmiče sve su glasniji. Meni to ne smeta, znam mladi su, a i navikao sam. Više od decenije svako jutro, pre odlaska na posao, tim parkom sam šetao mog Iliju, crnog labradora, sve dok Ilija nije otputovao (u Španiju, verujem). Svako jutro, oko svake klupe ležale su na desetine praznih plastičnih pivskih boca, ponegde i po koja prazna staklena boca od votke, a ponekad i po koji, od pića komatizovani mladić, skoro dečak. Ilija bi lajao, ja ga drmusao, ali pijani ili drogirani mladići se obično ne bi budili. Nas dvojica bi ih čuvali dok ne stigne hitna pomoć. Nedaleko je, naravno,  kiosk koji radi od 00 do 24.00. Na tom kiosku odavno se ne prodaju novine, samo piće.

Nedavno su gradski oci doneli odluku da se beogradske kafane, kafići i restorani radnim danom moraju zatvoriti do ponoći, a da se alkoholna pića u prodavnicima i na kioscima mogu prodavati samo do 22.00 časa. Iskren da budem, obradovao sam se toj odluci. Pomislio sam: Došlo je vreme da se beogradska mladež ponovo okrene učenju, studiranju i radu.

Međutim, mediji javljaju da se sinoć  velika grupa mladih ljudi organizovala preko FB mreže i protestovala protiv tih odluka gradskih vlasti. To je, kažu, ograničavanje njihovih demokratskih prava i sloboda.

Možda su u pravu, ali neko tim mladim ljudima mora javiti da u demokratiji, pored prava i sloboda, postoje i obaveze.  Da se uči, studira ili radi, naprimer.



Komentari (211)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

maca22 maca22 21:14 13.05.2011

Re: Nanny state

Dosta tvrdjenja pazara, kuvana sam.
uninamama uninamama 07:40 14.05.2011

Re: Nanny state

Oću i ja, oću i ja!!!
srdjan.pajic srdjan.pajic 08:53 14.05.2011

Re: Nanny state

uninamama
Oću i ja, oću i ja!!!


Pa da stavimo oglaščić, u taj Voice of Martin Acres?

mariopan mariopan 15:26 14.05.2011

Re: Nanny state

srdjan.pajic
blogovatelj
A, znači "...smiješane, najbolje se piju", što reče Njegoš.


Kako posle da te ne volem, Šabane
Samo bih još dodao da ako se nalije par piva poslije ovijeh smiješanijeh, ugodjaj je potpun


Nnnnnnaaaarkomane!

Pita unuk babu :
Baba , jel si videla one moje tablete negde?
Nisam sinko , a jesi li ti video one zmajeve što lete po kuhinji?
blogovatelj blogovatelj 16:18 15.05.2011

Re: Nanny state

Pa ti sad vidi gde bi radije da živiš.


E bas me tera djavo da odgovaram
Sabane, postao si pravi profi marketing mag srednjeg Kolorada, a i sire.
Do savrsenstva potencirane "selling features" kao neophodan uslov za prodaju robe.
Kako stojimo sa cijenom kad se neka zena poradja?
Ili ne daj boze da nekome zatreba operacija na otvorenom srcu?
Ovde u Kanadi dzabe, a imamo i sve to sto vasa firma zvana USA nudi, sem one municije po Volmartima. To se ovde prodaje kao i u svakoj normalnoj zemlji.
Aj sad kazi tko bolje reklamira robu
maca22 maca22 19:06 15.05.2011

Re: Nanny state

Uh, uh... >grcka nokte<
mrale54 mrale54 12:54 17.05.2011

Re: Nanny state

Vojislav Stojković
kukusigameni
generalne fizičke neaktivnosti


Kako bre, kad po ceo dan gledamo tenis?
A onda proslavljamo Novakove pobede, uz pivo, naravno.


a posle toga gledamo pornice i tako ceo dan prodje u fizickoj aktivnosti !! Sta ces bolje i vise ??
fedor18 fedor18 17:33 12.05.2011

Zabrana

služi zapravo da se revitalizuju domaćinske vrednosti kod omladine,a i starijih...
Mora da se vodi računa o nabavci na vreme i u dovoljnim količinama
bettypage bettypage 18:13 12.05.2011

Re: Zabrana

Koliko god na nabaviš uvek ponestane oko 00:00 :)
Dobro,nisam za povrćanje po ulicama, ali ispijanje piva u parku je bilo poslednja utočiše mladih i "drugačijih" (sa navodnicima hoću da naglasim da je to bila odlika posebnih grupa), a onda su i ostali upali....to je bilo naše mesto gde smo bili slobodni, a opet smo kukali..."Kad budem imao para,neću se više vući ovuda"...sad kad smo se uozbiljili,i dalje ponekad sednemo na tu istu klupu....i izvršavamo svoje građanske dužnosti svako jutro....ali više ne maštamo kako ćemo promeniti svet na bolje...
jesen92 jesen92 22:17 12.05.2011

Re: Zabrana

služi zapravo da se revitalizuju domaćinske vrednosti kod omladine,a i starijih...
Mora da se vodi računa o nabavci na vreme i u dovoljnim količinama

..bas me nasmeja..
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 07:40 13.05.2011

Re: Zabrana

bettypage
Koliko god na nabaviš uvek ponestane oko 00:00 :)


Jukie Jukie 18:39 12.05.2011

Ne može, protiv zakona

Možda su u pravu, ali neko tim mladim ljudim mora javiti da u demokratiji, pored prava i sloboda, postoje i obaveze. Da se uči, studira ili radi, naprimer.

Postoji nešto što se zove zakon o dečjim pravima, a to je u našim školama naravno naopako protumačeno tako da deca smeju da rade šta hoće. Naravno deci uglavnom padaju na pamet nestašluci. Nestašluci imaju nezgodnu osobinu da pošto dostignu kritičnu brojnost prerastu u haos. Škola nema mehanizam da spreči decu da prave haos. Deca odrastaju u školama. Kada dorastu do opijanja u parku imaju već dugačak staž neznanja da postoji ikakav pojam "obaveza" i samo znaju da imaju prava da rade šta hoće.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 07:43 13.05.2011

Re: Ne može, protiv zakona

Jukie
Naravno deci uglavnom padaju na pamet nestašluci.


Naravno da im padaju.
Mala deca mali nestašluci, veća deca veći nestašluci.
libkonz libkonz 18:45 12.05.2011

Ima još zabrana :-)

Od samog teksta više su me zabavili komentari.
njuz
Jukie Jukie 18:50 12.05.2011

Re: Ima još zabrana :-)

libkonz
Od samog teksta više su me zabavili komentari. njuz


Hhahaha kakvi ste vi bolesnici cc…. Narod nema sta da jede a oni kupuju teleskope strasno.A i da mi je vidjeti ko ce se ovog prodrzavati lol i kako ce mi naplatiti kaznu

drugari, ovo je jedna ogromna glupost… Ako ovakav zakon postoji bilo gde u evropi, ja cu za dupe da se ujedem…

U EU za to koriste infracrveni skener pa ne moraju da ulaze u domove ljudi da bi videli šta ko radi. Samo ako na skeneru primete dve ili više osoba u sumnjivom položaju, tek tada ulaze unutra. Ja sam se vadio da mi je sat u kvaru pa sam prošao bez kazne

Vi ste postali jedni bolesnici koji umesto da donose zakone bitne za drzavu donose jedne BOLESNE gluposti kao sto je ova.Ti ces nama da zabranis da radim sta ja hocu u mojoj kuci.Idu ubi se klosaru



maca22 maca22 18:52 12.05.2011

Re: Ima još zabrana :-)

libkonz libkonz 18:55 12.05.2011

Re: Ima još zabrana :-)

a ima i onih sa socijalnim elementima:
E drzavo, daju pare za teleskope, a fabrike zatvaraju, otpustaju radnike! Katastrofa i bruka! Bolje bi im bilo da cute, da se ne brukaju sa ovakvim stvarima, stidite se politicari!

mariopan mariopan 20:59 12.05.2011

Re: Ima još zabrana :-)

libkonz
Od samog teksta više su me zabavili komentari.
njuz

Vojislav Stojković Vojislav Stojković 10:42 13.05.2011

Re: Ima još zabrana :-)

libkonz
Od samog teksta više su me zabavili komentari.
njuz

mariopan mariopan 10:53 13.05.2011

Re: Ima još zabrana :-)

libkonz
a ima i onih sa socijalnim elementima:
E drzavo, daju pare za teleskope, a fabrike zatvaraju, otpustaju radnike! Katastrofa i bruka! Bolje bi im bilo da cute, da se ne brukaju sa ovakvim stvarima, stidite se politicari!


Pa to je onaj iz njuza o seksu
Voja Radovanović Voja Radovanović 19:02 12.05.2011

Blog

Imenjače, odličan tekst...pošto već godinama ne pijem, a kao mlad prošao sam sve faze alkoholizma, vrlo dobro znam kakvo je to zlo...tako da podržavam svaku odluku koja pijančenje svodi na prihvatljivu meru...pozz i prijatan dan ti želim...
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 06:22 13.05.2011

Re: Blog

Voja Radovanović
vrlo dobro znam kakvo je to zlo...


Imenjače, slažem se, jeste zlo, ako čovek nema pravu meru.

poz, dobro jutro i prijatnu prvu kaficu ti želim.
Milan Karagaća Milan Karagaća 19:11 12.05.2011

Diktatura bato

Odličan vam je tekst i još jedna potvrda kolika je onda diktatura bila.Zamisli da jedeci bilo zabranjeno da piju alkohol, da se drogiraju i da se ponašju nepristojno.
Što bi rekla jedna osoba , bile su ukinute slobode.
JJ Beba JJ Beba 19:18 12.05.2011

Re: Diktatura bato

Diktatura bato

kako izgleda samo lovani mogu da piju kad hoće.

protest u parku

ps
vlasti, komunlaci i ostali panduri bi mogli da hapse one koji prodaju maloletnicima piće po trafikama ispred škola
jesen92 jesen92 00:12 13.05.2011

Re: Diktatura bato

protest u parku
...koliko mogu da primetim ovi mladi ljudi nisu oni sto ponekad ruse Beograd i kradu patike...
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 06:06 13.05.2011

Re: Diktatura bato

JJ Beba

vlasti, komunlaci i ostali panduri bi mogli da hapse one koji prodaju maloletnicima piće po trafikama ispred škola

Jednostavnije je zabraniti promet alkoholnim pićima u zaista nenamenskim prodajnim objektima kao što su ulični kiosci. U kioscuma su se oduvek prodavale novine, cigarete i sl. a sada uglavnom piće.

Da sam nešto vlast, ja bih išao i korak dalje, pa bih doneo rigidne propise oko pripreme i prodaje brze hrane u uličnim kioscima. Pitam se gde one prodavačice/pekarice/kuvarice, što u kioscima 1,5x1m, peku roštilj ili pice, peru ruke, gde idu u WC, kako održavaju elementarnu higijenu posuđa koje koriste, etc.

Lukrecija Bordžija je za takve običan amater.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 06:24 13.05.2011

Re: Diktatura bato

Milan Karagaća
Zamisli da jedeci bilo zabranjeno da piju alkohol, da se drogiraju i da se ponašju nepristojno.


... a morali su da idu i u školu i nisu smeli da neopravdano izostanu više od 25 časova.
Strašno!
natasavb natasavb 08:48 13.05.2011

Re: Diktatura bato

Vojislav Stojković
JJ Beba

vlasti, komunlaci i ostali panduri bi mogli da hapse one koji prodaju maloletnicima piće po trafikama ispred škola

Jednostavnije je zabraniti promet alkoholnim pićima u zaista nenamenskim prodajnim objektima kao što su ulični kiosci. U kioscuma su se oduvek prodavale novine, cigarete i sl. a sada uglavnom piće.

Da sam nešto vlast, ja bih išao i korak dalje, pa bih doneo rigidne propise oko pripreme i prodaje brze hrane u uličnim kioscima. Pitam se gde one prodavačice/pekarice/kuvarice, što u kioscima 1,5x1m, peku roštilj ili pice, peru ruke, gde idu u WC, kako održavaju elementarnu higijenu posuđa koje koriste, etc.

Lukrecija Bordžija je za takve običan amater.


Beba je u pravu. Postoji zakon koji zabranjuje prodaju alkohola maloletnim licima, i u prodavnicama, i u kaficima, koji niko ne postuje i ne sprovodi.
Sad donose drugi zakon, koji je navodno napisan zarad brige o mladima, sto je toliko besmiselna prica, da se je opet, po ko zna koji put pitam je li oni stvarno misle da smo tolike budale. A ocito da jesmo.

Briga o mladima se pokazuje na drugi nacin, tako sto ce se tim mladim nesto ponuditi, npr. vise stipendija, vece nagrade za uspesne djake i studente, finansiranje i podsticanje rada omladinskih organizacija (koje nisu u okviru politickih partija), otvaranje novih radnih mesta itd.

Ovo sto su oni sad doneli ima za svrhu nesto drugo, a to je naplacivanje kazni i zatvaranje ono malo privatnih radnji koje se koprcaju medju monopolistima.
Privatnici su ti koji uglavnom rade celu noc, jer je to jedini nacin da opstanu, i prvo ce oni biti na udaru.

Drugi deo zakona koji se odnosi na ogranicen rad kafica u stambenim objektima, zbog buke, mi je sasvim ok.

Rejlem Rejlem 08:59 13.05.2011

Re: Diktatura bato

natasavb

Postoji zakon koji zabranjuje prodaju alkohola maloletnim licima, i u prodavnicama, i u kaficima, koji niko ne postuje i ne sprovodi.Sad donose drugi zakon, koji je navodno napisan zarad brige o mladima, sto je toliko besmiselna prica, da se je opet, po ko zna koji put pitam je li oni stvarno misle da smo tolike budale. A ocito da jesmo.Briga o mladima se pokazuje na drugi nacin, tako sto ce se tim mladim nesto ponuditi, npr. vise stipendija, vece nagrade za uspesne djake i studente, finansiranje i podsticanje rada omladinskih organizacija (koje nisu u okviru politickih partija), otvaranje novih radnih mesta itd.Ovo sto su oni sad doneli ima za svrhu nesto drugo, a to je naplacivanje kazni i zatvaranje ono malo privatnih radnji koje se koprcaju medju monopolistima.Privatnici su ti koji uglavnom rade celu noc, jer je to jedini nacin da opstanu, i prvo ce oni biti na udaru.Drugi deo zakona koji se odnosi na ogranicen rad kafica u stambenim objektima, zbog buke, mi je sasvim ok.

Sve je receno.
kukusigameni kukusigameni 09:03 13.05.2011

Re: Diktatura bato

zbog buke

JJ Beba JJ Beba 14:05 13.05.2011

Re: Diktatura bato

Beba je u pravu. Postoji zakon koji zabranjuje prodaju alkohola maloletnim licima, i u prodavnicama, i u kaficima, koji niko ne postuje i ne sprovodi.
Sad donose drugi zakon, koji je navodno napisan zarad brige o mladima, sto je toliko besmiselna prica, da se je opet, po ko zna koji put pitam je li oni stvarno misle da smo tolike budale. A ocito da jesmo.

Briga o mladima se pokazuje na drugi nacin, tako sto ce se tim mladim nesto ponuditi, npr. vise stipendija, vece nagrade za uspesne djake i studente, finansiranje i podsticanje rada omladinskih organizacija (koje nisu u okviru politickih partija), otvaranje novih radnih mesta itd.

tako je.
a gde je edukacija po školama, rad sa roditeljima, prevecija?

Drugi deo zakona koji se odnosi na ogranicen rad kafica u stambenim objektima, zbog buke, mi je sasvim ok.


da. taj deo nema veze sa prohibicijom.

JJ Beba JJ Beba 14:06 13.05.2011

Re: Diktatura bato

kukusigameni
zbog buke



ako je zbog bunta evo ove

duchesse duchesse 19:17 12.05.2011

Boardwalk Empire

Vojislav Stojković Vojislav Stojković 19:21 12.05.2011

Re: Boardwalk Empire

Dobro nam se vratila, duchesse.


Milan Karagaća Milan Karagaća 11:05 15.05.2011

Re: Boardwalk Empire

Vojislav Stojković
Dobro nam se vratila, duchesse.



i ja pozdravljam njen povratak.dobro došla.
bocvena bocvena 19:39 12.05.2011

Lepo napisano.

Jedino ne razumem, Vojislave, odakle zabrinutost za omladinu, kao da samo mladi piju i onda zbog toga ne obavljaju svoje obaveze. Meni se čini da će upravo sredovečni i stariji alkosi više da pate zbog ovog zakona. Mlad organizam bolje podnosi i preterivanje i apstinenciju.
Matorci će opasno da kaliraju:)

Šalu na stranu, uvek sam skeptična prema zabranama kao rešenjima. Ali, bumo videli.

Ja bih pre da se manemo propagiranja alkohola kao društveno prihvatljivog opijata, dok pušače tretiramo kao natempirane bombe. Da ne nutkamo svoje osnovce da probaju rakiju što je deda ispekao, a na slavama i svadbama da se lešimo sa roditeljima i bližom rodbinom. Da roditelji posle ekskurzije prete tužbama ako im kažeš da im je dete pušilo marihuanu, a na ispiranje želuca zbog trovanja alkoholom sležu ramenima i komentarišu - Pa mladost, ludost! Tako sam i ja u njegovim godinama!

Uvek pre za prevenciju i edukaciju nego za zabrane. No, k'o što rekoh, vreme će pokazati.
Bili Piton Bili Piton 19:43 12.05.2011

Re: Lepo napisano.

bocvena
Jedino ne razumem, Vojislave, odakle zabrinutost za omladinu, kao da samo mladi piju i onda zbog toga ne obavljaju svoje obaveze. Meni se čini da će upravo sredovečni i stariji alkosi više da pate zbog ovog zakona. Mlad organizam bolje podnosi i preterivanje i apstinenciju.
Matorci će opasno da kaliraju:)

Šalu na stranu, uvek sam skeptična prema zabranama kao rešenjima. Ali, bumo videli.

Ja bih pre da se manemo propagiranja alkohola kao društveno prihvatljivog opijata, dok pušače tretiramo kao natempirane bombe. Da ne nutkamo svoje osnovce da probaju rakiju što je deda ispekao, a na slavama i svadbama da se lešimo sa roditeljima i bližom rodbinom. Da roditelji posle ekskurzije prete tužbama ako im kažeš da im je dete pušilo marihuanu, a na ispiranje želuca zbog trovanja alkoholom sležu ramenima i komentarišu - Pa mladost, ludost! Tako sam i ja u njegovim godinama!

Uvek pre za prevenciju i edukaciju nego za zabrane. No, k'o što rekoh, vreme će pokazati.


Sobering words of wisdom, as usual
bocvena bocvena 19:51 12.05.2011

Re: Lepo napisano.

Sad se osećam k'o neka tetka:))))

Živeli, Bili...nije još 22 sata.
Bili Piton Bili Piton 19:57 12.05.2011

Re: Lepo napisano.

bocvena
Sad se osećam k'o neka tetka:))))

Živeli, Bili...nije još 22 sata.


Saće evrošizija....jao da mi se naduvati pa gledati, ne možete da ZAMISLITE koji je tek to onda ugodjaj. Al ne smem od mame i tate
mirelarado mirelarado 20:06 12.05.2011

Re: Lepo napisano.

Bili Piton
bocvena
Jedino ne razumem, Vojislave, odakle zabrinutost za omladinu, kao da samo mladi piju i onda zbog toga ne obavljaju svoje obaveze. Meni se čini da će upravo sredovečni i stariji alkosi više da pate zbog ovog zakona. Mlad organizam bolje podnosi i preterivanje i apstinenciju.
Matorci će opasno da kaliraju:)

Šalu na stranu, uvek sam skeptična prema zabranama kao rešenjima. Ali, bumo videli.

Ja bih pre da se manemo propagiranja alkohola kao društveno prihvatljivog opijata, dok pušače tretiramo kao natempirane bombe. Da ne nutkamo svoje osnovce da probaju rakiju što je deda ispekao, a na slavama i svadbama da se lešimo sa roditeljima i bližom rodbinom. Da roditelji posle ekskurzije prete tužbama ako im kažeš da im je dete pušilo marihuanu, a na ispiranje želuca zbog trovanja alkoholom sležu ramenima i komentarišu - Pa mladost, ludost! Tako sam i ja u njegovim godinama!

Uvek pre za prevenciju i edukaciju nego za zabrane. No, k'o što rekoh, vreme će pokazati.


Sobering words of wisdom, as usual


Да додам и свој потпис испод Боцвениног коментара. :)

И још једна напомена. Мислим, Војиславе, да си заборавио да кажеш како су претходне београдске генерације ипак имале, додуше тек једну, кафану која је радила целу ноћ - "Шансу". Постоји и данас, али је обичан ресторан - пицерија. И пиво се могло купити целе ноћи у драгстору у Нушићевој... И дискотеке су радиле до зоре. Није омладина ни тада била баш тако непорочна.

JJ Beba JJ Beba 20:08 12.05.2011

Re: Lepo napisano.

И дискотеке су радиле до зоре. Није омладина ни тада била баш тако непорочна.

kako je lako zaboraviti
sesili sesili 20:19 12.05.2011

Re: Lepo napisano.

slažem se sa tim zabranama. Čini mi se da blogovatelj reče: piju k'o stoka! Nije tačno, stoka uvek zna kada je dosta i ne prežderava se. Za to su zaduženi ljudi. Ne razumem ovu "konzumaciju" iz Njuza, da li je povezana jedna sa drugom?
mariopan mariopan 21:20 12.05.2011

Re: Lepo napisano.

NE slažem se sa zabranama.

Ne može se zabranama postići da deca ne piju - jer deca koja piju su ispuštena mnogo ranije, mnogo pre pića, piće je samo posledica zanemarivanja od strane roditelja koji se sada nadaju da će drđžava zabranama da im utera dete u red?
Mada se zgražavam kada vidim pijane klince ne verujem da će ovo da ih "otrezni".Snaći će se oni već.


I odrasli koji piju će na vreme da se snađu, što znači štek u svim ladicama, frižideru, fiokama itd.
Šta je onda bila namera vlasti?
Pa da se malo zabavljamo nečim dok čekamo da trava naraste.. da ne pitamo mnogo ozbiljnija pitanja nego što je ovo.
pnbb pnbb 21:24 12.05.2011

Re: Lepo napisano.

И пиво се могло купити целе ноћи у драгстору у Нушићевој

jel u onom sto se zatvarao u ponoc?
mariopan mariopan 21:28 12.05.2011

Re: Lepo napisano.

libkonz
Od samog teksta više su me zabavili komentari.
njuz

sesili
slažem se sa tim zabranama. Čini mi se da blogovatelj reče: piju k'o stoka! Nije tačno, stoka uvek zna kada je dosta i ne prežderava se. Za to su zaduženi ljudi. Ne razumem ovu "konzumaciju" iz Njuza, da li je povezana jedna sa drugom?

Njuz je zezatorski i sve što tamo pročitaš samo je parodija na neku vest ili "genijalan" potez naše vlasti..izuzetno su duhoviti i zato baci pogled i na druge njihove tekstove, dobri su da se slatko nasmeješ....

...da povezani su samo temom koja je o zabrani (aluzija na zabranu alkohola) a oni komentatori koji su ozbiljno shvatili tekst o zabrani seksa pa se zabrinuli su posebno smešni..to je pojenta
Pozdrav
mirelarado mirelarado 21:28 12.05.2011

Re: Lepo napisano.

pnbb
И пиво се могло купити целе ноћи у драгстору у Нушићевој

jel u onom sto se zatvarao u ponoc?


Ма јок, затварао се чим се смркне, када су сви узорни омладинци и омладинке одлазили кући, на шољу млека па у кревет.
pnbb pnbb 21:37 12.05.2011

Re: Lepo napisano.

претходне београдске генерације ипак имале, додуше тек једну, кафану која је радила целу ноћ - "Шансу".

au bre al si ti lose informisana...
sesili sesili 21:44 12.05.2011

Re: Lepo napisano.

Joooj, pa znam! Nije bilo znakova navoda, ali... nisam baš naivna! Mala šala.
mirelarado mirelarado 21:45 12.05.2011

Re: Lepo napisano.

pnbb
претходне београдске генерације ипак имале, додуше тек једну, кафану која је радила целу ноћ - "Шансу".

au bre al si ti lose informisana...


Зато си ти ту, да ме исправиш и допуниш. Конструктиван, као и увек.
pnbb pnbb 21:55 12.05.2011

Re: Lepo napisano.

Конструктиван, као и увек

sta, oces da kazes da samo seruckam onako sa strane?
tja, verovatno si u pravu.. ali posto je danas cetvrtak 12, izuzetno cu uciniti iznimku - ja znam za bar jos jednu - beli grad na zelenjaku, a dragstor u nusicevoj je radio celu noc mozda par godina..
jedini koji je stvarno radio non stop je, naravno -

a onda su se krajem osamdesetih otvorili orbali
JJ Beba JJ Beba 22:06 12.05.2011

Re: Lepo napisano.

a dragstor u nusicevoj je radio celu noc mozda par godina..
jedini koji je stvarno radio non stop je, naravno

jedini koji je radio non stop bio je dragstor na banovom brdu, što naravno bb znade


Dragstor u nušićevoj je radio celu noć, sećam se ko juče da je bilo. U sredini je bilo stakleno kafanče.

beli grad na zelenjaku, legendarno mesto protuva koje piju čaj.

radila i kafana Brodarska kasina, u karađorđevoj. E to je bilo mesto. mesto ipo
kukusigameni kukusigameni 22:07 12.05.2011

Re: Lepo napisano.

radila i kafana Brodarska kasina, u karađorđevoj. E to je bilo mesto. mesto ipo

A posle po vruc lebac u onu pekaru u blizini.
JJ Beba JJ Beba 22:18 12.05.2011

Re: Lepo napisano.

kukusigameni
radila i kafana Brodarska kasina, u karađorđevoj. E to je bilo mesto. mesto ipo

A posle po vruc lebac u onu pekaru u blizini.

da sa kratkorukim pekarom.


sećam se jedne noči nekog leta, neki urađeni lik u fensi disko odelu klekao pred njim i otpevao mu onu rambovu- poznaniče sa bašćaršije

evo našla vanzemaljac

valjali smo se


a kratkoruki mu viče maršupičkumaterinu, a ovaj kleko i vuče ga za nogu i urla
mirelarado mirelarado 22:26 12.05.2011

Re: Lepo napisano.

pnbb
ja znam za bar jos jednu - beli grad na zelenjaku, a dragstor u nusicevoj je radio celu noc mozda par godina..
jedini koji je stvarno radio non stop je, naravno - a onda su se krajem osamdesetih otvorili orbali



JJ Beba
Dragstor u nušićevoj je radio celu noć, sećam se ko juče da je bilo. U sredini je bilo stakleno kafanče.

beli grad na zelenjaku, legendarno mesto protuva koje piju čaj.

radila i kafana Brodarska kasina, u karađorđevoj. E to je bilo mesto. mesto ipo


Хвала за ове допуне и подсећања, употпуњују слику и потврђују моју тезу да ноћни провод у Бограду није од јуче.
jesen92 jesen92 22:41 12.05.2011

Re: Lepo napisano.

Dragstor u nušićevoj je radio celu noć, sećam se ko juče da je bilo. U sredini je bilo stakleno kafanče.
..ja se secam takodje kao da je juce bilo, radio non-stop i danju i nocu...a kada je to prestalo ne znam...secam se i vrucih pecenih pilica u pola noci vise nego neke rakicine koju su pili moji drugari..:))
....sad se setih da sam jednom kroz staklo od staklenog kafanceta videla uroljanog Petra Kralja...pa sta je falilo, covek nikoga nije uznemiravao a meni bas izgledao zanimljivo u to doba..:))
JJ Beba JJ Beba 22:55 12.05.2011

Re: Lepo napisano.

.sad se setih da sam jednom kroz staklo od staklenog kafanceta videla uroljanog Petra Kralja...pa sta je falilo, covek nikoga nije uznemiravao a meni bas izgledao zanimljivo u to doba..:))


tadašnja vlast je trebalo da ukine prodavanje alkohola omladini, kako iste pošast provoda ne bi skretalo sa pravog puta. Umesto toga Tito & Jovanka došli na otvaranje dragostora

sad treba i neko od ovih što falšaju istoriju da kažu kakao su tada bile suspendovane lične slobode.....
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 22:59 12.05.2011

Re: Lepo napisano.

bocvena

Matorci će opasno da kaliraju:)

Od takvih je i Bog digo ruke, a kamoli gradska vlast i ja.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 23:04 12.05.2011

Re: Lepo napisano.

mirelarado


И још једна напомена. Мислим, Војиславе, да си заборавио да кажеш како су претходне београдске генерације ипак имале, додуше тек једну, кафану која је радила целу ноћ - "Шансу".


"Poslednja šansa" je služila zimi kao sabirni centar kad se zakasni na poslednji autobus, onaj u 00.30č, a prvi naredni, "radnički", kreće u 05.00.


jesen92 jesen92 23:55 12.05.2011

Re: Lepo napisano.

...e bas mi je drago da se renovira taj prostor....dugo vremena je bio katastrofa a meni bilo prsto tuzno da prodjem...


jesen92 jesen92 00:19 13.05.2011

Re: Lepo napisano.

и потврђују моју тезу да ноћни провод у Бограду није од јуче.

...Mirela, to nije teza to je činjenica...samo ko je sada mlad i onaj ko je mladost prespavao moze tako nesto da pomisli

...a sto je najvažnije , nisu postojle cece, jece i slicni likovi da zagadjuju životnu sredinu...
mlekac mlekac 02:19 13.05.2011

Re: Lepo napisano.

pnbb
Конструктиван, као и увек

sta, oces da kazes da samo seruckam onako sa strane?
tja, verovatno si u pravu.. ali posto je danas cetvrtak 12, izuzetno cu uciniti iznimku - ja znam za bar jos jednu - beli grad na zelenjaku, a dragstor u nusicevoj je radio celu noc mozda par godina..
jedini koji je stvarno radio non stop je, naravno -

a onda su se krajem osamdesetih otvorili orbali

Ovo se zove lokalpatriota!!!

Mada, kad se setim kako oko trojke trazimo najtreznijeg vozaca na zuraji (koja je, normalno, na N. Bgd) da nas preveze do B. Brda ne bi li popunili zalihe...
shumska shumska 05:09 13.05.2011

Re: Lepo napisano.

JJ Beba
kukusigameni
radila i kafana Brodarska kasina, u karađorđevoj. E to je bilo mesto. mesto ipo

A posle po vruc lebac u onu pekaru u blizini.

da sa kratkorukim pekarom.


sećam se jedne noči nekog leta, neki urađeni lik u fensi disko odelu klekao pred njim i otpevao mu onu rambovu- poznaniče sa bašćaršije

evo našla vanzemaljac

valjali smo se


a kratkoruki mu viče maršupičkumaterinu, a ovaj kleko i vuče ga za nogu i urla


plačem od smeha u 6 ujtru, ali plačem. (brodasrskakasina je bila valjda poslednja sa kariranim stoljnjacima)
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 06:37 13.05.2011

Re: Lepo napisano.

mariopan
NE slažem se sa zabranama.


Mariopan, tvoj demokratski senzibilitet je vredan svakog poštovanja, ali...
Generacija kojoj pripadam, a mislim da si i ti tu negde, je svoje prvo piće pila na maturskoj ekskurziji ili maturskoj večeri. U kafanama, onda nije bilo kafića, sedeo je stariji ozbiljniji svet, a pijanci i kartaroši po bircuzima.

Ne vidim da su danšnji klinci i klinceze od 15-16 godina nešto naročito dobili osvojivši demokratsku slobodu da izlaze oko 23.00 i da ostaju čitavu noć po kafićima ili da piju po parkovima.

a možda su to samo moje godine u pitanju?
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 06:40 13.05.2011

Re: Lepo napisano.

shumska
(brodasrskakasina je bila valjda poslednja sa kariranim stoljnjacima)


Retrostil, nova/stara "ZORA".


mariopan mariopan 09:10 13.05.2011

Re: Lepo napisano.

Vojislav Stojković
mariopan
NE slažem se sa zabranama.


Mariopan, tvoj demokratski senzibilitet je vredan svakog poštovanja, ali...
Generacija kojoj pripadam, a mislim da si i ti tu negde, je svoje prvo piće pila na maturskoj ekskurziji ili maturskoj večeri. U kafanama, onda nije bilo kafića, sedeo je stariji ozbiljniji svet, a pijanci i kartaroši po bircuzima.

Ne vidim da su danšnji klinci i klinceze od 15-16 godina nešto naročito dobili osvojivši demokratsku slobodu da izlaze oko 23.00 i da ostaju čitavu noć po kafićima ili da piju po parkovima.

a možda su to samo moje godine u pitanju?

Ma nisu godine, mi smo još mladi ( u duši)..samo zaista mislim da se zabranama ne postiže ništa.

Mi smo bili drugačije vaspitani i TO bih predlagala pre nego bilo koju zabranu.

Mi smo imali i obaveze i to ozbiljne i od ispunjenja tih obaveza zavisilo je da li ćemo na ekskurziju ili letovanje ili ćemo leto da provedemo u zagušljivom BG nad knjigom za popravni?

Kakav alkohol, to ni pod razno niko nije probao ni do 18-te...a živela sam među decom koja su skupljena s koca i konopca, bez roditelja, bez ikoga ko bi bio zainteresovan da to dete stasa u čoveka, što će reći i bez neke stroge kontrole koja nije bila ni moguća - cilj je bio samo da doguramo do 18-te pa da nas "otpuste" - to jest bace na ulicu. Pa ipak,u mojoj generaciji retko ko da je probao alkohol , pre smo krišom pušili i to smatrali najvećim prekršajem discipline..u to doba puna kapa nestašluka je bilo zapaliti cigaretu.

Deca koja imaju roditelje trebalo bi da su bolje (pažljivije i nežnije) od nas vaspitavana..sad već govorim o današpnjem vremenu...pa šta ti roditelji rade ako im klinci od desetak godina počinju da piju...do pijanstva? Da se obeznane? Šta toj deci nedostaje u vaspitanju pa da to rade?
Možda im nedostaju baš roditelji, oni koji su zainteresovani za svoju decu?

To ne može država da rešava zabranama niti će se to time rešiti.
Jesam za zabranu prodaje u kioscima jer trebalo bi da se zna za šta kiosci služe, da se kupi štampa i cigarete...sada prodaju sve i svašta kao mali cirkuski karavan...a najviše piće.

Ali, da li će neko kupiti piće ili šptampu zavisi od toga šta je kao dozvoljeno naučio kod kuće.
Danas je deci sve dozvoljeno a oni ne znaju sami da stave granicu- to treba da rade roditelji.
scabies scabies 11:29 13.05.2011

Re: Lepo napisano.

Да додам и свој потпис испод Боцвениног коментара. :)

scabies scabies 11:46 13.05.2011

Re: Lepo napisano.

Da roditelji posle ekskurzije prete tužbama ako im kažeš da im je dete pušilo marihuanu, a na ispiranje želuca zbog trovanja alkoholom sležu ramenima i komentarišu - Pa mladost, ludost!
Ovde se još uvek veruje da se može postati narkoman tako što vam neko (obično konobar) sipa drogu u piće.
I uvek me zadive one priče kad roditelji postanu očajni kada saznaju da im je dete navučeno na drogu (obično saznaju tek kada stigne do igle) i pokušavaju da ga odviknu. A to što nisu primetili da je neuredni, neorganizovani besposličar bez plana i ideje šta će sa svojim životom - to nikada nije predstavljalo problem. Ne znam za vas, ali ja još nisam čula da postoje osobe zavisne od psihoaktivnih supstanci koje su savesne, odgovorne, uspešne i slično. Uostalom to je uključeno u samu definiciju zavisnosti.
kukusigameni kukusigameni 11:58 13.05.2011

Re: Lepo napisano.

Ne znam za vas, ali ja još nisam čula da postoje osobe zavisne od psihoaktivnih supstanci koje su savesne, odgovorne, uspešne i slično.

Eh!
JJ Beba JJ Beba 14:00 13.05.2011

Re: Lepo napisano.

plačem od smeha u 6 ujtru, ali plačem. (brodasrskakasina je bila valjda poslednja sa kariranim stoljnjacima)

da. kad smo se kao klinci motali tuda slikar Ljuba Popović je često tu sedeo (imao je atelje u karađorđevoj ulici). Ponekad je i kelnerisao


kafana je glumila i kod Žike Pavlovića
pnbb pnbb 16:06 13.05.2011

Re: Lepo napisano.

Umesto toga Tito & Jovanka došli na otvaranje dragostora

u bre sedamdesete, ja mislio kasnije... znaci sastavio je deceniju i kusur, vec pocetkom osamdesetih je bilo do ponoci
pnbb pnbb 16:11 13.05.2011

Re: Lepo napisano.

A posle po vruc lebac u onu pekaru u blizini.

a dal je neko zabasao u onu prostoriju iza prodavnice... ja jednom ... kukuuuuu (tm)
legalizacijabg legalizacijabg 21:15 12.05.2011

PODRŠKA GRADSKOJ VLASTI

Ma za protest protiv prohibicije,oni će da se sakupe tačno u podne ako treba.Kad je trebalo da obaramo Miloševića bilo je ono,'mene politika ne zanima'(sredinom devedesetih,bio je upadljiv izostanak studentskih generacijama na protestima,nekako,nas klinaca je bilo više)
Btw,odličan potez gradskih vlasti vlasti.Naročito je korisno,gašenje muzike u 23h,i doprineće popularnosti gradske vlasti.
JJ Beba JJ Beba 21:22 12.05.2011

Re: PODRŠKA GRADSKOJ VLASTI

Btw,odličan potez gradskih vlasti vlast


takorekuć ingeniozan


Ustavni sud Srbije doneo je odluku po kojoj je neustavna odluka grada Novog Sada o zabrani prodaje alkohola u toku noći svim građanima, a ne samo maloletnicima. Da li ista sudbina čeka i odluku Beograda koji takođe uvodi noćnu prohibiciju, niko nije mogao da potvrdi.

Zabrana prodaje alkohola neustavna
maca22 maca22 21:27 12.05.2011

Re: PODRŠKA GRADSKOJ VLASTI

legalizacijabg
Btw,odličan potez gradskih vlasti vlasti.Naročito je korisno,gašenje muzike u 23h,i doprineće popularnosti gradske vlasti.

Jel ovo ironija ili ozbiljno, prvo da pitam? Posto to jeste odlican potez. samo kad bi se primenjivao...
mlekac mlekac 22:07 12.05.2011

Re: PODRŠKA GRADSKOJ VLASTI

JJ Beba
Btw,odličan potez gradskih vlasti vlast


takorekuć ingeniozan


Ustavni sud Srbije doneo je odluku po kojoj je neustavna odluka grada Novog Sada o zabrani prodaje alkohola u toku noći svim građanima, a ne samo maloletnicima. Da li ista sudbina čeka i odluku Beograda koji takođe uvodi noćnu prohibiciju, niko nije mogao da potvrdi.

Zabrana prodaje alkohola neustavna


Kanda onaj nas drvoubica smatra da je iznad ustava Ili smo dobili jos jednog legalistu?
legalizacijabg legalizacijabg 22:32 12.05.2011

Re: PODRŠKA GRADSKOJ VLASTI

ta govna treba ukinuti.
legalizacijabg legalizacijabg 22:32 12.05.2011

Re: PODRŠKA GRADSKOJ VLASTI

legalizacijabg
ta govna(Ustavnni sud) treba ukinuti.

mlekac mlekac 02:22 13.05.2011

Re: PODRŠKA GRADSKOJ VLASTI

legalizacijabg
legalizacijabg
ta govna(Ustavnni sud) treba ukinuti.


Alo, majstore, niko nista nije rekao za muziku, pricamo o prohibiciji!!!
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 06:45 13.05.2011

Re: PODRŠKA GRADSKOJ VLASTI

JJ Beba

Zabrana prodaje alkohola neustavna


Ih, pa ne mora se ni Ustavni sud uvek držati Ustava, ko pijan plota.
Bojan Budimac Bojan Budimac 21:22 12.05.2011

Stoka

Više puta je pomenuta stoka u vezi pića (Blogovatelj & Srki). Paaaa drugovi moram vam reći da nemate pojma

Pre jedno petnaestak godina nađem se u društvu (sredovečnih) tipova pripuštenih s lanca (došli na vikend u Budimpeštu). Kad smo seli u kafanu lider čopora je glasanjem rešio dilemu "hoćemo li da pijemo k'o ljudi ili k'o stoka". Većina je glasala za "k'o ljudi", a ja (naivan) pitam u čemu je fora, šta je razlika? Onda mi je objašnjeno da stoka pije dok je žedna, a ljudi dok se unerede.

Dakle drugovi, molim da se ne vređa stoka
blogovatelj blogovatelj 22:16 12.05.2011

Re: Stoka

Pre jedno petnaestak godina nađem se u društvu (sredovečnih) tipova pripuštenih s lanca (došli na vikend u Budimpeštu). Kad smo seli u kafanu lider čopora je glasanjem rešio dilemu "hoćemo li da pijemo k'o ljudi ili k'o stoka". Većina je glasala za "k'o ljudi", a ja (naivan) pitam u čemu je fora, šta je razlika? Onda mi je objašnjeno da stoka pije dok je žedna, a ljudi dok se unerede.


Drevna kragujevacka poslovica veli "kada pije ima mere, pije dok se ne usere"
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 23:16 12.05.2011

Re: Stoka

Bojan Budimac
pitam u čemu je fora, šta je razlika?


Postavio si pravo pitanje, u pravo vreme i na pravom mestu.
blogovatelj blogovatelj 22:18 12.05.2011

Nego, jel' iko video Drageca?

Nema Drageca da čujemo njegov stav spram ove teme, a sproću aktuelne vlasti.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 23:08 12.05.2011

Re: Nego, jel' iko video Drageca?

Izgleda da je otišao u nabavku pre 22.00, još se nije vratio.
srdjan.pajic srdjan.pajic 23:19 12.05.2011

Re: Nego, jel' iko video Drageca?

Vojislav Stojković
Izgleda da je otišao u nabavku pre 22.00, još se nije vratio.


Dragec je bootlegger.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 23:24 12.05.2011

Re: Nego, jel' iko video Drageca?

Znači, već je počelo.
fantomatsicna fantomatsicna 23:57 12.05.2011

Proslo te..

" Pa, kada je to, zaboga, trebalo da bude moje vreme da sedim u kafani? "

Pa mislim ..proslo ti vreme.A ako bude prohibicija plasim se da neces moci ni da spavas od kafane u parku
jesen92 jesen92 00:04 13.05.2011

Re: Proslo te..

Pa mislim ..proslo ti vreme.A ako bude prohibicija plasim se da neces moci ni da spavas od kafane u parku

..nisi razumela, moze da se pije u kafani al ne moze u parku..
srdjan.pajic srdjan.pajic 00:05 13.05.2011

Re: Proslo te..

jesen92
Pa mislim ..proslo ti vreme.A ako bude prohibicija plasim se da neces moci ni da spavas od kafane u parku

..nisi razumela, moze da se pije u kafani al ne moze u parku..


Al' od kafanče - poljanče, očas posla ?!
fantomatsicna fantomatsicna 07:47 13.05.2011

Re: Proslo te..

jesen92
Pa mislim ..proslo ti vreme.A ako bude prohibicija plasim se da neces moci ni da spavas od kafane u parku..nisi razumela, moze da se pije u kafani al ne moze u parku..

Ma razumela sam ali zar omladina ne radi uvek ono sto ne sme
Rejlem Rejlem 09:02 13.05.2011

Re: Nego, jel' iko video Drageca?

Vojislav Stojković
Izgleda da je otišao u nabavku pre 22.00, još se nije vratio.

eli.lacrosse eli.lacrosse 03:16 13.05.2011

Enigmatični pristup ili …?

u baštu hotela Moskva

u jedan kafić


Čini se, Vojislave, da ste odabrali enigmatični metodički pristup u kritičkom osvrtu na jedan kafić, vremena prošla i vremena sadašnja, omladinu i njihove navike + prava i slobode vs. obaveze.

Nas čitaoce ste doveli u prilično neobičan položaj: prinuđeni smo da poredimo baštu svima dobro poznatog hotela Moskva i neki "jedan kafić".

Što bi rekli naši tragači za identitetima: bilo bi fer napisati o kom se "jednom kafiću" radi, i to odmah!

Šalu na stranu, pronađoh link na Vaš tekst "Tajne srca". Veoma mi se svideo.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 05:47 13.05.2011

Re: Enigmatični pristup ili …?



Eto, rešenja enigme.
poz, eli.lacrosse.
eli.lacrosse eli.lacrosse 06:00 13.05.2011

Re: Enigmatični pristup ili …?

Eto, rešenja enigme.
poz, eli.lacrosse.

Rejlem Rejlem 09:03 13.05.2011

Re: Enigmatični pristup ili …?

pronađoh link na Vaš tekst "Tajne srca".

I ja procitao, sjajan tekst
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 10:49 13.05.2011

Re: Enigmatični pristup ili …?

Hvala vam na pohvalama.
tyson tyson 17:47 15.05.2011

Re: Enigmatični pristup ili …?

Eto, rešenja enigme

I bolje što njihovo pivo nisi popio, očajno je.

Treba da si zahvalan tim gilipterima kojima si bio sumLJiv.



miloradkakmar miloradkakmar 08:48 13.05.2011

Reda , rad i tako to...

Svako jutro, oko svake klupe ležale su na desetine praznih plastičnih pivskih boca, ponegde i po koja prazna staklena boca od votke

I u moje/ naše vreme se pilo, al' se znalo kad očevi udju u kafanu mi brišemo napolje. Pilo se i na javnim mestima, al' nismo ostavljali traga sve je moralo da bude čisto, to je bio uslov ove avanture. U malom selu se , ipak, nije moglo ništa sakriti, pa se onda odmah sutra znalo koje cevčio na tom i tom mestu. Nismo dovoljno vodili računa o tragovima stopala!? Razgovarali smo o pročitanim knjigama, tiho "udarali " u gitaru, a sutradan si morao biti svež za školu, posao...jer su roditelji primenjivali oštre sankcije.
Pa, kada je to, zaboga, trebalo da bude moje vreme da sedim u kafani?

Uvek je vreme da čovek sedi u kafani, al' mora da se drži kućnog reda i da zna svoje mogućnosti.

Ja idem u kafanu, nekad bila kao "gradska", u kojoj je fajront u 15:00. Neki put nas konobarica zaključa i ostanemo sat-dva duže dok ona poobavlja neke svoje poslove po centru varošice.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 10:48 13.05.2011

Re: Reda , rad i tako to...

Očito, milorade, da to zavisi i od kafane, a ne samo od godina.
jinks jinks 09:04 13.05.2011

Bas

ste ovo interesantno srocili.

Kafana ume da bude mesto na kome neko povremeno moze da uziva u druzenju, razgovoru i djakonijama u trenutcima odmora.

Ali neko deo price koji se tice umaranja ponekad izgleda da uspeva olako da preskoci.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana