Život

Nema više Baka Evdokije

B92 RSS / 22.05.2011. u 19:43

 

... sa nama više nije ni Đina, ni: Jelica Olga Lilit Evdokija Grigorijevna, Vuk Bogdan Lav Ognjen Viktor Grigorijevič i Ružica Ljudmila Stefana Anđelija Grigorijevna. 

RIP

Nesporna činjenica je da "Đina" nije rodila trojke, a "Baka Evdokija" - ne postoji. Svako ima (ili je imao) baku, pa je tako imala ili je ima (kako tvrdi) i "Đina", ali se baka čak ni ne zove Evdokija, s kojom ste posredstvom "Đine" komunicirali. 

Da li su priče "Baka Evdokije", navodno beležene u realnom vremenu, plod mašte, sećanja ili prepisane odnekud,  u svetlu činjenice da nije bilo trudnoće koja je na blogu opisana i od nekolicine pomno praćena, niti rođenja trojki, za čija imena je bio raspisan "tender", pa se čekao porođaj, pa je opisan porođaj, te je usledio i rezime u martu - ostaće nepoznanica.

Jedno je sigurno - "Đina" ima bujnu maštu!

 A sad, smatram da je potrebno da vas kao urednica ovog Bloga,  obavestim o činjenicama kojima raspolažem, od danas nepobitnno, jer polazim od pretpostavke da će čitaoce koji su pratili blog "Baka Evdokija i unuka Đina", to interesovati:

Poznato vam je (a onima kojima nije, evo prilike da se upoznaju) da je "Baka Evdokija (i unuka Đina)" na ovaj Blog "ušla" svojom pričom o porodjaju, u vreme kada je Krugolina napravila sajt "Majka Hrabrrost" i onda ovde objavljivala po svom izboru, neke od priča koje su joj tamo slali.

Nakon prve priče "Hvala mom svekru, gde čuo i gde ne čuo" usledilo je još nekoliko (5-6) "bakinih" priča koje je Krugolina praktično u kontinuitetu objavila na svom blogu, što je u priličnoj meri "okupiralo" njen blog, a solidan broj korisnika uzeo učešća u komentarisanju i tražio još. Nakon toga, Đina je prihvatila ponuđenu autorsku opciju (prethodno se propisno predstavila, dala kontakt, a tada se već pojavila na nekoj manifestaciji (štandu) koju je "Majka Hrabrost" organizovala, a potom i na promociji jedne od knjiga Jelice Greganović, sad već davnog, decembra 2009. godine. 

Nakon objavljivanja bloga o porođaju, koji se navodno desio u Moskvi, primećeno je, istina tek par dana nakon objavljivanja, da je blog pisan iz Srbije. To se moglo objasniti željom za privatnošću, jer autorka nije imala obavezu da otkrije gde se porodila i navodno ga i nije ga sama pisala, nego je pisan posredstvom "ćerke Milice". Međutim, kada se to ponovilo u narednom blogu, u kome je eksplicitno napisano "Moscow, 8.3.2011.",  upalila se "crvena lampica" (i to je moralo u nekom trenutku da se razreši). 

Čestitke su "pljuštale" kako na prvi (tada sam i ja čestittala), tako i na martovskii blog, a "povratak" u Srbiju je najavljen za maj. Oni koji su to čitali, znaju da je bilo molbi da se postave slike trojki i da je usledilo obećanje da će ih biti, kao i poseta ....

Kako je sumnja u celu pricu u martu bila već uveliko "rođena" (za razliku od "trojki" koje nisu), a  pokušaj da se  s "Đinom" stupi u kontakt je (neslavno) propao, došao je maj i vreme da se ova "saga" privede kraju. 

Zašto?

Zbog toga što je pisanje blog-priča koje mogu da sadrže elemente fikcije ili su čak kompletno fikcija, jedna stvar, a izmišljanje navodno stvarnih događaja i uvlačenje blogera u praćenje nečije trudnoće, izbor imena, čestitke i sve ono što je "Đina" uradila - OVDE  nedopustivo. 

Iako mi je "Đina" danas, preko telefona (nakon što je poziv na fiksni bio bezuspešan, ali se odazvala na mobilni, pretpostavljam zbog toga što sam upotrebila "trik" sakrivanja broja s koga se javljam) , pa sam je konačno suočila sa tim da je laž razotkrivena, što ona nije porekla (naprotiv) izjavila je, odnosno pitala šta je sporno u tome što je izmislila da je bila trudna, rodila trojke i tako dalje ... !!!!  te da nikome nije "naudila", zahvalila sam joj se na "saradnji", a ona je rekla da više nije ni nameravala da piše, ali da sad svakako neće.

Nakon što sam sam joj skrenula pažnju da postoje blogeri koji se interesuju za nju i "decu", te da ću ovo objaviti,  rekla mi je da postpim po sopstvenom nahođenju, jer ona i tako više neće pisati. 

Naravno, vi možete i pozivam Vas da iznesete svoje mišljenje o tome. 

Do mene je bilo da se na Blogu B92 ne ponovi  "Slučaj Soraja - dani kada je Internet plakao", niti da se održava laž koja možda ne bi imala takav epilog, ali, opravdana bojazan jeste postojala, jer, ako se čitaoci i komentatori (da se ograničim samo na tzv. trudnoću i porođaj), ne osećaju prevarenim što su čestitali i slavili, onda se makar upitajte kako biste se osećali da je "krenula da ih sahranjuje?!

Bila sam donekle neodlučna da li sve ovo da objavim, ali ovaj blog je ilustracija kako sam svoju dilemu razrešila.

Sve u svemu, ovo je blog o tome kako ništa na internetu ne treba da uzimate zdravo za gotovo. Čak ni kada nekoga upoznate, što je slučaj sa "Đinom", koju je na promociji Jelice Greganović upoznalo ili bar videlo, pedesetak (ako ne i više) kako autora, tako i komentatora s Bloga B92.

 

 Vaša razmišljanja i komentari su dobrodošli.

 

Vesna Dozet, 

urednica Bloga 

 

 

 

 

 

 

 



Komentari (936)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

alexlambros alexlambros 00:01 23.05.2011

Re: povodom

U pitanju je gola istina.


znamo

libkonz libkonz 21:57 22.05.2011

100

sedma sedma 22:03 22.05.2011

i sta sad?

Pa narode, ovo je definitivno super tema za pricu kad se sledeci put ljudi sa bloga okupe. Ako se to desi... Ovakva prica je definitivno za probijanje leda na takvim okupljanjima a da li ce biti poverenja... nisam imala prilike da dodjem na okupljanja a sada nisam sigurna ni da li bih se usudila.

Nije mi jasno samo... zasto? Jel je ona dobijala novac od nekoga? Za svaki postupak odrasle osobe postoji razlog. Koji je njen?
Osecam se namagarceno pa bih hela da znam sto?


G r o f G r o f 22:03 22.05.2011

..a gde je tu.

Obaveštavam poštovane blogere da i ja ne postojim. Verujem da su već mnogi posumnjali da ovakva budala uopšte može postojati. Zbog ovoga samoraskrinkavanja zahtevam da mi se zabrani daljnje komentarisanje i da mi se posveti jedan blog...po mugućnosti da ne liči na nekrolog kao ovaj.
Daklem, mislim da sve pisce treba pobiti.
Dosta mi je više tih ujudurmastih zavrzlama , laži i fikcija, zarad nekog zamlaćivanja umetnošću.
Setih se nešto...
Kad je laž u pitanju..
...a gde je tu Božidar Djelić.


AlexDunja AlexDunja 22:41 22.05.2011

Re: ..a gde je tu.

.po mugućnosti da ne liči na nekrolog kao ovaj.

nego da ima nekog sexa:)
kakvog takvog,
ali strasnog:)
G r o f G r o f 11:28 23.05.2011

Re: ..a gde je tu.

nego da ima nekog sexa:)


naravno...
i to bez kondoma.


fantomatsicna fantomatsicna 22:04 22.05.2011

Eto

Kad budem imala vremena moram da pregledam te blogove ..nesto ih se ne secam (mada kako trojke zaboraviti, nije to mala stvar).
Znaci..sad je usao crv sumnje i zagledamo svakog ovuda..neki je nemoguce da ne postoje...mislim oseca se iz njihovog pisanja da nemaju maste da to izmisle.A neki drugi...uh ne znam.
Uostalom kao sto se videlo nikad se ne zna, ako se ta Djina i srela sa nekima.
Ajde onda da kazemo sve sto je na blogu ako nije nikoga 'ostetilo' neka bude manje vise fikcija...
p.s I am real alive and kicking:)
kick68 kick68 22:06 22.05.2011

Re: Eto

p.s I am real alive and kicking:)

Me too:)
maca22 maca22 23:21 22.05.2011

Re: Eto

fantomatsicna
p.s I am real alive and kicking:)

Ma nemoj. Toliki zemljotresi i tajfuni, a tebi ništa?
Exitus Letalis Exitus Letalis 23:30 22.05.2011

Re: Eto

I am real alive


me too:))))
bez obzira na nik:))))
JJ Beba JJ Beba 00:42 23.05.2011

Re: Eto

Exitus Letalis
I am real alive


me too:))))
bez obzira na nik:))))

man ray loves me man ray loves me 22:29 22.05.2011

ah

napetokodbeske napetokodbeske 22:29 22.05.2011

Malo o temi i malo o ovom Blogu...

Šta reći, lakomih ljudi je bilo i biće zanavek, a pogotovu kod nas, i njih je najmanje na internetu za razliku od broja kojih ima u stvarnom životu.
Znate gospodo, sumnja u sve i svašta je znak paranoje, a sumnja u pojedine stvari je znak inteligencije.
A sad malo nešto o Blogu nam, rekao bih, da je kvalitet, pogotovu interesantnost tema ovog Bloga je stvarno stravično opao u poslednjih godinu-dve.
Zanimljivo je, da ovde jedva 10 % Blog tema uopšte ima neke veze sa Blog-formom uopšte.
Primetio sam da na Blogu imA gotovo 50 % tema koje uopšte nisu autorsko delo samog postavljača teme. To je nedopustiv procenat u tom smislu.
Zapazio sam, da Blog-teme, pogotovu naslovi tih tema, njeni autori i postavljači se prosto utrkuju i trude se ko će da-da što gluplji, nebulozniji, nejasniji, besmislenihi, nezanimljiviji naslov.
U besmislu i nemanju ideja šta bi komentator rekao na odredjene teme u Blog-u u pisanoj formi, gro njih koriste yutjubove do besmisla, i ceo Blog se pretvori u VIDEO-teku.
I dalje je ovde prisutno ono nakaradno odredjenje, gde je bitniije ko je nešto napisao, no šta i kako je napisao.
U biti imam još pola miliona primedbi, ali cenim da je i ovo podosta ko da sam ih svih milion i napisao.
blogovatelj blogovatelj 13:54 23.05.2011

Re: Malo o temi i malo o ovom Blogu...

i ceo Blog se pretvori u VIDEO-teku


Sta cu ti ja kad si jos na dial-upu.
Sta je lose u tome sto ima videa na blogu?
Obrati paznju da ovde kritikujes nacin (postavljanje videa) a ne sustinu (ono sto klipovi sadrze)
To je isto kao sto je nekada moja baba pricala da cu da poludim od gramofona. I kao sto danasnje tetke kukaju kako deci oci ispadose od Fejsbuka i igrica.
Kritikujes medije, a ne kritikujes informaciju koju ti mediji prenose.
Sto ce reci, ne razumes nista.
napetokodbeske napetokodbeske 20:50 23.05.2011

Re: Malo o temi i malo o ovom Blogu...

blogovatelj
i ceo Blog se pretvori u VIDEO-teku


Sta cu ti ja kad si jos na dial-upu.
Sta je lose u tome sto ima videa na blogu?
Obrati paznju da ovde kritikujes nacin (postavljanje videa) a ne sustinu (ono sto klipovi sadrze)
To je isto kao sto je nekada moja baba pricala da cu da poludim od gramofona. I kao sto danasnje tetke kukaju kako deci oci ispadose od Fejsbuka i igrica.
Kritikujes medije, a ne kritikujes informaciju koju ti mediji prenose.
Sto ce reci, ne razumes nista.


Au rodjače, dao sam ti preporuku na onom tvom incijalnom komentaru gde si dobio bruka mnogo preporuka. Ovde bi ti za ovaj gore dao 10 minusa, ali avaj, ta opcija ne postoji.Pročitaj moj komentar još 10 puta, pa ćeš videti da ništa Ti ne razumeš šta sam ja rekao i kritikovao ?
blogovatelj blogovatelj 01:30 24.05.2011

Re: Malo o temi i malo o ovom Blogu...

Pročitaj moj komentar još 10 puta, pa ćeš videti da ništa Ti ne razumeš šta sam ja rekao i kritikovao ?


Ja nisam kritikovao ceo komentar, kritikovao sam tvoj negativan stav prema pojavi da se blog pretvori u videoteku. Ja u tome stvarno ne vidim nista lose.
A to sto si mi dao preporuku, neka si.
Imas i kome
scabies scabies 22:49 22.05.2011

Od sada

više neću da dozvolim da nešto mislim, a ćutim, pa posle da bude da su drugi prvi otkrili Dakle, da među prvima javno kažem da mi ovaj Strongman odavno deluje kao veeliki negrađanin, džabe mu i diplome i život po belom svetu.
Dakle, zašto se ne priča o dve jako interesantne teme: ko je osoba koja je koristila nalog BabaDjinaiostali, i drugo: ko još od blogera ne postoji?
maca22 maca22 22:53 22.05.2011

Re: Od sada

O nekim stvarima se ne priča jer smo građani. Razumeš...
libkonz libkonz 22:54 22.05.2011

Re: Od sada

više neću da dozvolim da nešto mislim, a ćutim, pa posle da bude da su drugi prvi otkrili

ja sam malopre pogledao prepisku sa blogerima/blogerkama na temu Đina i moram da naglasim da ju je prva provalila Biljana 77, što bi rekli "još od prvog vagona". Pročitao sam tekst i samo se složio
scabies scabies 22:56 22.05.2011

Re: Od sada

moram da naglasim da ju je prva provalila Biljana 77, što bi rekli "još od prvog vagona".
Nemoj da me teraš da objavljujem PP od aprila 2009.! Ili je Bilja ipak bila brža?
maca22 maca22 22:58 22.05.2011

Re: Od sada

libkonz
više neću da dozvolim da nešto mislim, a ćutim, pa posle da bude da su drugi prvi otkrili

ja sam malopre pogledao prepisku sa blogerima/blogerkama na temu Đina i moram da naglasim da ju je prva provalila Biljana 77, što bi rekli "još od prvog vagona". Pročitao sam tekst i samo se složio

Daj link! Molim te. :)
libkonz libkonz 23:00 22.05.2011

Re: Od sada

brža si
medjutim92 medjutim92 23:03 22.05.2011

Re: Od sada

scabies
i drugo: ko još od blogera ne postoji?


Mislim da blogeri nisu istina, i da je sve to propaganda..
JJ Beba JJ Beba 23:09 22.05.2011

Re: Od sada

medjutim92
scabies
i drugo: ko još od blogera ne postoji?


Mislim da blogeri nisu istina, i da je sve to propaganda..

to što kažu...da propaganda, u ovome svetu...nije istina
freehand freehand 23:20 22.05.2011

Re: Od sada

scabies
više neću da dozvolim da nešto mislim, a ćutim, pa posle da bude da su drugi prvi otkrili Dakle, da među prvima javno kažem da mi ovaj Strongman odavno deluje kao veeliki negrađanin, džabe mu i diplome i život po belom svetu.
Dakle, zašto se ne priča o dve jako interesantne teme: ko je osoba koja je koristila nalog BabaDjinaiostali, i drugo: ko još od blogera ne postoji?

Biljana 77 Biljana 77 12:45 23.05.2011

Re: Od sada

moram da naglasim da ju je prva provalila Biljana 77

Ajde ovako.. pošto me nešto mnogo pominju. Mrzi me sada da brljam toliko unazad, ali jedno je sigurno. Od početka je bilo jasno da je Đina odličan pripovedač, ali kao i svaki amater malo nekonzistentan. Hoću da kažem da su se kod istih likova u različitim pričama provalačile razne jezičke nedoslednosti. Čini mi se da je yugaya već pominjala nešto na tu temu. Jbg.. profesionalna deformacija da se u pročitanom uvek traži kako je napisano. Ono što je meni fokus priče sa samog pripovedanja pomerilo na istinitost istih jeste određeni manipulativni raspored, tj. veliki broj njenih priča objavljen je na teme koje su neposredno pre toga pobrale veliki broj preporuka, komentara i opšte veliko zanimanje blogera. I na kraju potpuno me dotukla time što je jednom od svoje dece koje je dobila u braku sa Rusom, iz izrazito pobožne porodice dala ime Lilit (sve ovo pod znacima navoda).

Dakle osoba koje je koristila taj nalog je neko ko ima solidan talenat za pripovedanje, ali relativno ograničen izborom tema i kreiranog pripovedača. Izvan tog okvira probija nešto sasvim drugo, što baš nisam kompetentna da tumačim. Tek, izmisliti čitav jedan svet živopisnih likova je sasvim u redu, ali izmisliti sopstveni život i uključivati sasvim nepoznate ljude u njega je... zabrinjavajuće.
maca22 maca22 13:00 23.05.2011

Re: Od sada

Biljana hvala na odgovoru. Zaista me zanimalo kako si pogodila iz načina pisanja priči 'od Evdokije' jer znam da ti je umeće čitanja struka. Što se tiče samog lika Đine ima tu dovoljno čudnih stvari..(uključujući i Lilit)

Dakle, da, mnogi su primetili tu nedoslednost u govoru, ali kako ga je ona objasnila raznim uticajima tokom života, prestalo je da mi bude sumnjivo.

veliki broj njenih priča objavljen je na teme koje su neposredno pre toga pobrale veliki broj preporuka, komentara i opšte veliko zanimanje blogera.

Pa podstakne nju i babu da pričaju o tome, na primer ? Ne znam, mislim mi to ne bi bilo sumnjivo. :)
Biljana 77 Biljana 77 13:10 23.05.2011

Re: Od sada

Što se tiče samog lika Đine

Ovo si dobro rekla. Osim što je kreirala lik Evdokije - pripovedača i Evdokije - aktera, kao i mnogih drugih kompleksnih i manje kompleksinih likova, kreirala je takođe i lik Đine. E sad, treba biti ipak jako talentovan autor pa stvoriti lik koji će u potpunosti biti razdvojen od ličnosti autora a opet verodostojan. Nije joj uspelo. Strongmen koga je već neko pominjao takođe ima problem - u lik Strogmena koji nam je plasirao često mu slučajno uplivaju neki sitni detalji koji se ne uklapaju. Al' to je neka sasvim druga priča.
maca22 maca22 13:14 23.05.2011

Re: Od sada

Da li sam rekla da volim detektivske price?
zilikaka zilikaka 13:29 23.05.2011

Re: Od sada

El smem ja nešto da primetim, al generalno?!
Da li možete zamisliti nekog ko ima život buran ko 007, kako provodi silne sate na blogu, i to pišući o svojim dogodovštinama?
blogovatelj blogovatelj 13:40 23.05.2011

Re: Od sada

Biljana hvala na odgovoru. Zaista me zanimalo kako si pogodila iz načina pisanja priči 'od Evdokije' jer znam da ti je umeće čitanja struka.


Od sinoc pratim Djinin opus i vidim da kad baba prica koristi i juznosrbijanske lokalizme i urbani BG sleng. Malo cudno, zar ne?
Jukie Jukie 13:48 23.05.2011

Re: Od sada

Biljana 77
Strongmen koga je već neko pominjao takođe ima problem - u lik Strogmena koji nam je plasirao često mu slučajno uplivaju neki sitni detalji koji se ne uklapaju. Al' to je neka sasvim druga priča.

OMG Da li to znači da Strongmen ne postoji?
A i on je bio na potpisivanjima nekih knjiga
Biljana 77 Biljana 77 13:58 23.05.2011

Re: Od sada

Da li to znači da Strongmen ne postoji?

Postoji. Ne jedan nego dva. Strongmen literarni lik i Strongmen - njegov tvorac. Ni za Đinu niko nije rekao da ne postoji.
maca22 maca22 15:16 23.05.2011

Re: Od sada

Šta je fejk, da je radio u Majamiju, da je jak, da je obezbeđenko, da piše za časopis ili da ima ženu i dete?
:)
Biljana 77 Biljana 77 15:28 23.05.2011

Re: Od sada

Šta je fejk, da je radio u Majamiju, da je jak, da je obezbeđenko, da piše za časopis ili da ima ženu i dete?

Ih bre, nećemo da napadamo čoveka tako. Ne radi se uopšte o ideji da je neko izmislio čitav paralelni život (k'o Đina trojke... eto novog poređenja.. al' si ga izmislio..) već o tome da čak u i najbanalnijoj komunikaciji kada pričamo o sebe, mi sebe kreiramo kao lik, koji nikad nije identičan našoj ličnosti - prosto jezik je medij kroz koji mora malo da se prelomi slika... Kad se radi o bilo kakvom pripovedanju, a posebno onom koje ima literarnu pretenziju onda je to prelamanje još veće. Ako pripovedač nije vešt onda se u toj prelomljenoj, novoformiranoj slici probije neki deo realnosti koji se ne uklapa u potpunosti. Kod Đine je druga priča. Ona je lik Đine, sa sve kompleksnim poreklom i komplikovanim životom u potpunosti kreirala, ali nedovoljno pažljivo, nedovoljno sofisticirano i nedovoljno uverljivo. Htela je da stvori moderan pandan liku Evdokije, ženu na sve spremnu, ali iz 21. veka. Čini mi se da je Pikaso nekom prilikom vezano za apstraktnu umetnost rekao otprilike da se mora od nečega poći, a posle se mogu ukloniti svi tragovi realnosti. U kreiranju Evdokijinog lika bilo je tog polazišta, zato je i uspeo.
gorstak92 gorstak92 15:34 23.05.2011

Re: Od sada

Biljana 77
Da li to znači da Strongmen ne postoji?

Postoji. Ne jedan nego dva. Strongmen literarni lik i Stronjavascript:;gmen - njegov tvorac. Ni za Đinu niko nije rekao da ne postoji.


Ja sam video Strongmana uživo.
Znam ga još dok je imao nadimak Životinja i kad je trenirao košarku.
Živ je čovek i možda najčitaniji bloger jer ono što priča jeste pravi blog - opisani su događaji, razmišljanja koje jeste proživeo.

Nego da se mi vratimo na ono ko je i kad prvi provalio Đinu da je fake
Biljo, oprosti, sad čitam one tekstove i uživam u pravoj umetničkoj vrednosti istih. Skroz nova dimenzija bloga, umetnički pravac, pokret,...

Biljana 77
12:48 25.07.2010
Tek sad bi se Jevrem veselio

ivankagrump ivankagrump 15:37 23.05.2011

Re: Od sada

Mislim da se ne dovodi u sumnju postoji li Strongman nego, po mom jednostavnom shvatanju, kojoj Srbiji pripada
gorstak92 gorstak92 15:42 23.05.2011

Re: Od sada

ivankagrump
Mislim da se ne dovodi u sumnju postoji li Strongman nego, po mom jednostavnom shvatanju, kojoj Srbiji pripada

O!
O, mi se onda mnogo izvinjavamo.

Čuo sam na više mesta da se pominje više Srbija, ali nikako da ispratim celu priču.
Jel može neka sažeta verzija u rečenici dve, da se ne zamaram puno.
Izmori me ona Baka Evdokija sa njenim blogom.
Hansel Hansel 15:52 23.05.2011

Re: Od sada

Od sinoc pratim Djinin opus i vidim da kad baba prica koristi i juznosrbijanske lokalizme i urbani BG sleng.

Daj primer slenga, voleo bih da vidim. Đina je ionako rekla da ne piše po diktatu, nego po sećanju na Evdino pripovedanje!
Biljana 77 Biljana 77 15:58 23.05.2011

Re: Od sada

sad čitam one tekstove i uživam u pravoj umetničkoj vrednosti istih. Skroz nova dimenzija bloga, umetnički pravac, pokret,...

Ne znam šta hoćeš da kažeš. Ja nigde nisam sporila da je Đina talentovna za pisanje, i upravo o tome govorim. Kao i o tome da je Evdokija izuzetno dobro kreiran lik. Kada bi pažljivije čitao, a manje zlurado kopao po linkovima možda bi to i video. To je jedna stvar. Moje komentare na većini njenih blogova nećeš naći. Čestitka koju si linkovao je posledica moje ličnog shvatanja da se oko dece trudnoće i sl. ne laže osim u situacijama teške patologije ili nemerljive pohlepe (mislim da ovde ni jedno nije slučaj).
gorstak92 gorstak92 16:21 23.05.2011

Re: Od sada

Ne znam šta hoćeš da kažeš. Ja nigde nisam sporila da je Đina talentovna za pisanje, i upravo o tome govorim. Kao i o tome da je Evdokija izuzetno dobro kreiran lik. kada bi pažljivije čitao, a manje zlurado kopao po linkovima možda bi to i video

Zašto misliš da je moje ,,kopanje" zlurado?
Zar je bilo nejasnoća u rečenici da sad uživam u pravoj umetničkoj vrednosti Đininih tekstova?
Ako je i postojala trunka dvosmislenosti hteo bi ovom prilikom da je otklonim.
Nikome se ne podsmevam zato što je poverovao u Đinine bajke i ne mislim time da je glup. Kao u cirkusu kad mađioničar napravi trik - svi nasednu, a ja mislim ,,Bože, al je publika glupa".

Tebi se posebno izvinjavam jer u nastavku tvog komentara objašnjavaš/pravdaš zašto si joj čestitala tricu što me navodi da ti misliš da sam se zlurado obradovao tvojoj ,,gluposti".

Uzgred, u početnom komentaru sam ti se već jednom izvinio pa još stavio i cvetić i smajlić... sve u nameri da ga ne protumačiš onako kako jesi.

Priznaj barem malo da su Đinini Postovi sad, nakon ,,sarane", u najmanju ruku urnebesni.
Ok, nije onima koji su naseli na priču, ali, ... ipak jeste.
Vidim da ima blogera koji se smeju svojoj naivnosti - znači ne mislim jedini da jeste smešno.

I na kraju - nije na blogu najbitnije ne ispasti naivan/glup ili stalno biti u pravu.
Ja nemam problem sa time.
Donekle mi i krivo što se nisam više družio sa Đinom
Biljana 77 Biljana 77 16:39 23.05.2011

Re: Od sada

Priznaj barem malo da su Đinini Postovi sad, nakon ,,sarane", u najmanju ruku urnebesni.
Ok, nije onima koji su naseli na priču, ali, ... ipak jeste.

Oni koji se tiču njene svadbe&ostalog jesu zabavni, kako kad čitaš izjave posle prvenstva u fudbalu (naših) selektora i igrača koje su dali pre njega.
Ovi koji su Evdine priče i dalje izgledaju sasvim isto. I ne pravdam se za čestitanje. Ideja da neko izmisli tako nešto i dalje mi je sasvim strana. Imali smo koleginicu blogerku koje nam je opisala svoje i Žmuovo padanje u nesvest pri saznanju da su na putu blizanci. Sve sam joj poverovala. Blizanci, hvala Bogu, proslavili prvi rođendan i već sede na noši.

I na kraju - nije na blogu najbitnije ne ispasti naivan/glup ili stalno biti u pravu.
Ja nemam problem sa time.
Nije. Bitno je onda kada jesi u pravu.

I nema razloga da mi se izvinjavaš. Ja se u priču nisam od starta uključivala jer mrzim busanje - aha, ja sam znala od početka. Javila sam se tek kad sam direktno prozvana, da pojasnim šta mi je bilo sumnjivo, odnosno šta mi se nije uklapalo. Objasnila sam, koliko je moguće, sa čisto književno-teorijskog aspekta, a da ne smorim komentatore nekom terminologijom&teorijom. Rekla šta sam imala i to je to.
A za Strongmena očgledno nisi razumeo šta sam htela da kažem. Daleko od toga da dovodim u pitanje verodostojnost njegovih priča. Kod njega su u neskladu neke druge stvari, ali to i tako nije tema ovog bloga.
ivankagrump ivankagrump 20:23 23.05.2011

Re: Od sada


Čuo sam na više mesta da se pominje više Srbija, ali nikako da ispratim celu priču.
Jel može neka sažeta verzija u rečenici dve, da se ne zamaram puno.


Pa jesam rekla da mi je shvatanje jednostavno, moraces da se za elaboraciju obratis nekome komplikovanijem od mene
medjutim92 medjutim92 22:55 22.05.2011

A jeste li sigurni..

.. da ovo sad nije eksperiment Urednice, a da Evdokija postoji?

!Evdokija resiste!
gorstak92 gorstak92 23:00 22.05.2011

Re: A jeste li sigurni..


medjutim92
.. da ovo sad nije eksperiment Urednice, a da Evdokija postoji?

!Evdokija resiste!

Ribozom Ribozom 23:09 22.05.2011

Re: A jeste li sigurni..

A da napravimo neku zurku u cast Evokadije.
40-odnevni pomen

Da proslavimo sto smo naivni, mislim to je znak dobronamernosti.
maca22 maca22 23:10 22.05.2011

Re: A jeste li sigurni..

Mene zanima šta je bilo sa trojkama dalje...
mlekac mlekac 23:12 22.05.2011

Re: A jeste li sigurni..

Ribozom
A da napravimo neku zurku u cast Evokadije.
40-odnevni pomen

Da proslavimo sto smo naivni, mislim to je znak dobronamernosti.


Moze, al' sutra.
Ja sad odoh u krpe - ponedeljak je vec poceo...

A ovde se postovi smenjuju takvom brzinom da mi se pomalo vrti u glavi.

Laku noc svima, i ne sekirajte se previse - sve je to deo zivota...

JJ Beba JJ Beba 23:15 22.05.2011

Re: A jeste li sigurni..

maca22
Mene zanima šta je bilo sa trojkama dalje...

sa trojkama? nisu bile trojke, nagazili su liniju
Jukie Jukie 23:16 22.05.2011

Re: A jeste li sigurni..

maca22
Mene zanima šta je bilo sa trojkama dalje...

Dali su im samo jedan komplet besplatnih udžbenika . Ministarstvo kaže neka dele.
Hansel Hansel 23:28 22.05.2011

Re: A jeste li sigurni..

Ribozom
A da napravimo neku zurku u cast Evokadije.40-odnevni pomen Da proslavimo sto smo naivni, mislim to je znak dobronamernosti.

Ribozome, nemoj da ti pošaljemo jedan virus na RNK apropo te dobronamernosti?

Na žurku, neko je isto pomenuo, obavezno pozvati i Đinu!

A Vesna reče da se Evdokija nije zvala Evdokija - pa, naravno, i ona je imala nik! A i Đina je bila napisala da je samo ona tako zove u kući, pisalo u prvom ili drugom blogu, našao malopre!
stefan.hauzer stefan.hauzer 23:33 22.05.2011

Re: A jeste li sigurni..

medjutim92
.. da ovo sad nije eksperiment Urednice, a da Evdokija postoji?

!Evdokija resiste!


zeznuta stvar ...

inace, samo sam na trenutak otisao na terasu ,da popusim pljugu i ovde se stvarilo 100-ak novih komentara ...


zilikaka zilikaka 11:58 23.05.2011

Re: A jeste li sigurni..

A i Đina je bila napisala da je samo ona tako zove u kući, pisalo u prvom ili drugom blogu, našao malopre!

Evo, bez čitanja i traženja sećam se da su je svi ostali zvali Seka.
Bakine priče sam volela da pročitam, bile su dobre. Ko da je bitno da li je baka baš postojala, da li se tako zvala i da li je sve to preživela. Ponavljam meni su priče bile dobre, one što sam pročitala.
Đininu životnu priču nisam pratila jer ne volim zadiranje u privatnost, naročito ne pred publikom.
Cela priča mi liči na onu čuvenu fotku sa četiri babe na FB.
Jedino koga razumem su Jelica i još par onih koji su se lično upoznali i sve vreme bili kljukani izmišljotinama.
EDIT: Proverila u međuvremenu, pa shvatila da sam nesvesno lagila i baš nisam upućena u stvar. Od 22 bloga, 18 imaju sve nove komentare.
blogovatelj blogovatelj 13:46 23.05.2011

Re: A jeste li sigurni..

Mene zanima šta je bilo sa trojkama dalje...


Ti ko u onom vicu kad baba gleda pornice...
- Nano, aj promenimo kanal.
- Cek sine da vidim dal ce ovo dvoje da se uznu.
Milan Novković Milan Novković 23:15 22.05.2011

Vaša...

... Vaša razmišljanja i komentari su dobrodošli ...

... su dobrodošli

Jukie Jukie 23:17 22.05.2011

Re: Vaša...

Milan Novković
... Vaša razmišljanja i komentari su dobrodošli ... ... su dobrodošli

Razmišljanja na date teme
JJ Beba JJ Beba 23:19 22.05.2011

Re: Vaša...

Milan Novković
... Vaša razmišljanja i komentari su dobrodošli ...

... su dobrodošli


Đina? dobra joj tašna
Exitus Letalis Exitus Letalis 23:32 22.05.2011

Re: Vaša...

Milan Novković
... Vaša razmišljanja i komentari su dobrodošli ...

... su dobrodošli


da nisi u kritičnim pedesetim?
Milan Novković Milan Novković 23:35 22.05.2011

Re: Vaša...

da nisi u kritičnim pedesetim?

U pedesetim jesam, možda su i kritične.

Da nisi ti u kritičnim sto osamdeset devetim?
mlekac mlekac 16:52 23.05.2011

Re: Vaša...

Milan Novković
... Vaša razmišljanja i komentari su dobrodošli ...

... su dobrodošli


Samo da napomenem - apropo ove slike moj Zmu je od svega primetio da doticna dama ima sjajne TRBUSNJAKE

929292 929292 03:12 24.05.2011

Re: Vaša...

Samo da napomenem - apropo ove slike moj Zmu je od svega primetio da doticna dama ima sjajne TRBUSNJAKE


ja sam prvo uočio kvadricepse.
zilikaka zilikaka 07:16 24.05.2011

Re: Vaša...

mlekac

Milan Novković
... Vaša razmišljanja i komentari su dobrodošli ... ... su dobrodošliSamo da napomenem - apropo ove slike moj Zmu je od svega primetio da doticna dama ima sjajne TRBUSNJAKE

Čime ga hraniš?
mlekac mlekac 21:05 24.05.2011

Re: Vaša...

zilikaka
mlekac

Milan Novković
... Vaša razmišljanja i komentari su dobrodošli ... ... su dobrodošliSamo da napomenem - apropo ove slike moj Zmu je od svega primetio da doticna dama ima sjajne TRBUSNJAKE

Čime ga hraniš?

Pravo da ti kazem, u poslednje vreme, zbog nedostatka love, najcesce je na meniju testenina u raznim varijantama - mislis da je to uticalo?
gorstak92 gorstak92 23:20 22.05.2011

A sad malo o Soraji

VD
Do mene je bilo da se na Blogu B92 ne ponovi "Slučaj Soraja - dani kada je Internet plakao", niti da se održava laž koja možda ne bi imala takav epilog...


Ko ne gleda VB verovatno ne prati spotove Gru-a, ali to se dobija kad se u Google ukuca Soraja:

Nirmal umal nasrnuo na Soraju!!!
omega68 omega68 23:27 22.05.2011

E pa sad

A što moderacija nije banovala gosn Spajića?
ivana23 ivana23 00:11 23.05.2011

Re: E pa sad

omega68
A što moderacija nije banovala gosn Spajića?


Pa nije ni Djinu, citas li ti?
omega68 omega68 00:15 23.05.2011

Re: E pa sad

dobro Ivana...
što mu nisu uzeli autorsku kao njoj?
jesen92 jesen92 01:16 23.05.2011

Re: E pa sad

što mu nisu uzeli autorsku kao njoj?
..mozda zato sto je licno objasnio da se radilo o eksperimentu...
omega68 omega68 19:17 23.05.2011

Re: E pa sad


jesen92
što mu nisu uzeli autorsku kao njoj?
..mozda zato sto je licno objasnio da se radilo o eksperimentu...

pa tu je onda ceo problem
Ako je uredništvo nasankano - izgubiš opciju
Ako Spajić objasni uredništvu da je to eksperiment - onda može.Blogere ko hebe!

jesen92 jesen92 00:00 24.05.2011

Re: E pa sad

pa tu je onda ceo problem
Ako je uredništvo nasankano - izgubiš opciju
Ako Spajić objasni uredništvu da je to eksperiment - onda može.Blogere ko hebe!
...nije bas tako tj meni se tako ne cini...ne branim Spaica ali on je objavio jedan tekst i odmah iza njega je sledio drugi razotkrivajuci, tako da su se svi zezali i niko se nije naljutio ili uvredio sto je prevaren...
omega68 omega68 16:00 24.05.2011

Re: E pa sad

ne branim Spaica ali on je objavio jedan tekst i odmah iza njega je sledio drugi razotkrivajuci, tako da su se svi zezali i niko se nije naljutio ili uvredio sto je prevaren...

Sve se slažem
Ali ja pričam o reakciji urednice ili onih koji rukovode blogom , generalno
Ako su ONI obavešteni o prevari - nije prevara.
Ako oni NISU obavešteni onda je tragedija
Dvostruki standardi
B92 B92 10:31 25.05.2011

Re: E pa sad

omega68
ne branim Spaica ali on je objavio jedan tekst i odmah iza njega je sledio drugi razotkrivajuci, tako da su se svi zezali i niko se nije naljutio ili uvredio sto je prevaren...

Sve se slažem
Ali ja pričam o reakciji urednice ili onih koji rukovode blogom , generalno
Ako su ONI obavešteni o prevari - nije prevara.
Ako oni NISU obavešteni onda je tragedija
Dvostruki standardi



Skoro da ne mogu da poverujem da ste ovo napisali ozbiljno. Ne može se napraviti poređenje između Spajićevog teksta, obaška što ga je on već u narednom objasnio i ovoga kako je "Đina" obmanula ljude, dovela ih u zabludu, da pomenem još jednom, ako niste videli te komentare, i u RL.
Dakle, primer koji ste naveli apsolutno ne govori ni o kakvim dvostrukim standardima.
omega68 omega68 18:52 25.05.2011

Re: E pa sad

Skoro da ne mogu da poverujem da ste ovo napisali ozbiljno.

jesam, valjda na to imam pravo, ljudsko?
Ne može se napraviti poređenje između Spajićevog teksta, obaška što ga je on već u narednom objasnio

Nemam ništa protiv dotičnog, ja taj prvi tekst nisam ni čitao.Između prvog i drugog bloga je bilo ljudi koji su dovedeni u zabludu i to naknadno objašnjenje mnogima nije pomoglo da je lakše progutaju
Veliku , ogromnu, većinu blogera ''Đina'' ili kako sam je ja zvao Dinja, nije uvredila ili obmanula - kako imamo priliku da vidimo.Zbog nekolicine da bude ovolika tragedija, malo mi je čudno
Ali , neka bude da ste Vi u pravu ( vlast je vlast )
P.S.
Ipak se okreće
princi princi 23:44 22.05.2011

Само последња будала на свету је могла

помислити да је "бака Евдокија" стварни лик.
maca22 maca22 23:49 22.05.2011

Re: Само последња будала на свету је могла

princi
помислити да је "бака Евдокија" стварни лик.

i evo ga! :)
sedma sedma 23:52 22.05.2011

Re: Само последња будала на свету је могла

ta sam!
A da li si ti stvaran?
kikikikiki
Jelica Greganović Jelica Greganović 00:18 23.05.2011

Đinu

sam upoznala lično. Na to ime sam joj poslala poštom knjigu. I dobila ju je.
Što se mašte i trojki tiče, ne mislim da je ok zavoditi javnost, ali ako to nekome čini zadovoljstvo ili iz toga crpi hranu za neku drugačiju priču (koja ne bi smela da šteti drugima), ni to mi nije sporno...ali slati poruke o spontanim pobačajima i muci da se napravi dete...tu negde moje razumevanje gubi kondiciju.
Milan Novković Milan Novković 00:33 23.05.2011

Re: Đinu

ali slati poruke o spontanim pobačajima i muci da se napravi dete...tu negde moje razumevanje gubi kondiciju

To je interesantna tema, jedan od fenomenoloških u današnjoj tehnološkoj tranziciji, u vreme kad nas je Internet toliko opkolio da i ja i meni slični znamo kako se treba porađati, gde boli i kako disati.

Prosto, više nam pojedinac, u ogromnoj većini slučajeva, nije ni potrebna karika ni prepreka da dođemo, bez mnogo muke, do nekog znanja.

Tako, pojedinac može da tvrdi da ima puno pravo na kreativnost sve dok tako ne može da nanese verovatnu i opipljivu štetu drugima.

Koju tek kreativu svako od nas samom sebi priča, neverovatno, lažemo se samo tako, iskreno i vandredno kreativno (na kraju ispada da tako i treba, mnogi veseli među nama bi završili sa ozbiljnim depresijama da nema opuštene, iskrene, spontane i posebno ubedljive samo-laži)
ivankagrump ivankagrump 00:35 23.05.2011

Re: Đinu

A meni nekako drago sto je to bila laz, stekla sam lepo misljenje o liku Djine i bas sam se razocarala sto umesto da bude sa svojom cerkom vitla tamo negde po Rusiji i pravi detetu probleme
princi princi 01:29 23.05.2011

Re: Само последња будала на свету је могла

sedma
ta sam!
A da li si ti stvaran?
kikikikiki

Кикирики, то је једна од оних ствари коју вероватно никад нећеш сазнати.

Иначе, по слободном сећању, Дејан Станковић et moi смо први утврдили да се ради о литерарном предлошку, поредећи тада "Евдокију" са Петријом. Мени је посебно био сладак њен каснији политички ангажман, онако на линији неког Растка Поцесте (који је, алас, по свему судећи и на жалост, стваран лик). Мислим, подједнако глуп.
Jukie Jukie 06:15 23.05.2011

Re: Само последња будала на свету је могла

princi

онако на линији неког Растка Поцесте (који је, алас, по свему судећи и на жалост, стваран лик). Мислим, подједнако глуп.

Ćuti, ćuti, Pocesta je još ispod granice krivične odgovornosti
Bojana Maljević Bojana Maljević 22:01 23.05.2011

Re: Đinu

...ali slati poruke o spontanim pobačajima i muci da se napravi dete...tu negde moje razumevanje gubi kondiciju.

Samo u tome je stvar. Bravo Jelice.
freehand freehand 00:25 23.05.2011

Tu je babuška Jevdokija

tu je Đina,



jetrve, zaove, a bogami i osmorke!
Jelica Greganović Jelica Greganović 00:33 23.05.2011

Re: Tu je babuška Jevdokija

Ovo ko španska serija...sviđa mi se...
miloradkakmar miloradkakmar 00:59 23.05.2011

I

ja sam jedan od onih, privukao me drugačiji način pisanja, neposrednost, jednostavnost... Nešto mi se nije uklapalo posle 3-4 bloga , al' šta to vredi sada pričati. Naseo sam. Malo sam ljut na sebe. Na Djinu nisam
Đina nam nije ništa uradila u odnosu šta nam čine u stvarnom svetu.
nikvet pn nikvet pn 09:40 23.05.2011

Re: I

I
ja sam jedan od onih, privukao me drugačiji način pisanja, neposrednost, jednostavnost... Nešto mi se nije uklapalo posle 3-4 bloga , al' šta to vredi sada pričati. Naseo sam.

Pridružujem se.
Hansel
I, malo mi je odudarala od (pripisanog) moralnog sklopa priča o novcu koji nije vratila neljubaznoj kasirki i častila se čizmama - ona, uspešna poslovna žena - kosmopolita po poreklu, življenju i profesiji! A možda je baš to istina!

Tada je precrtana. Takve ne varim.

Inače ovo razotkrivanje nije ni loše. Kamo sreće da je npr. SPC prema Pahomiju kao Blog prema Đini.
ivankagrump ivankagrump 01:27 23.05.2011

Drugarice lazljivice

Je l' se samo meni ova pesma namece kao soundtrack uz ovu temu?

NNN NNN 01:31 23.05.2011

tako dakle...

Šetaju Mujo i Haso...
...i naiđu na govno...
- Haso, evo ti 100 maraka da ga pojedeš.
- ajd.
i tako šetaju dalje... i ponovo naiđu na govno
(da su šetali Hilandarskom odma' bi naleteli na dva ili više, kučeći')
- Mujo, aj dam sad ja tebi 100 maraka ako ga pojedeš.
- može (mljac)...
- Haso, mi se siti najedosmo govana, a na kraju ne zaradišmo ništa!?
- Ćuti, bolan, bitno je da se obrće kapital!


Meni žena odma' rekla da je fejk,
pa me još i ubeđivala,
ali meni se baš svidela priča o svekru,
pa sam i dalje čitao u nadi da će nešto slično,
(a i Đini se sviđalo da se pozdravljamo :))
ove kontemporarne pričice sam preskakao.

Kakve veze ima što je Evda ubijena,
ako lepo priča, neka priča i dalje teče...
maca22 maca22 01:32 23.05.2011

Re: tako dakle...

Pliz, kako je Biljana otkrila, gde, kada? :)
NNN NNN 01:47 23.05.2011

Re: tako dakle...

Možda joj Skabi poslala na PP

Mene kad je pokušavala da ubedi,
ja samo stavim ruke na uši i pričam la la la!

(maznuo sam smajlija od mace)
maca22 maca22 01:50 23.05.2011

Re: tako dakle...

NNN
Možda joj Skabi poslala na PP



Znači, niko neće da mi kaže... :)
mlekac mlekac 07:18 23.05.2011

Re: tako dakle...

NNN


Meni žena odma' rekla da je fejk,
pa me još i ubeđivala,
ali meni se baš svidela priča o svekru,
pa sam i dalje čitao u nadi da će nešto slično,
(a i Đini se sviđalo da je pozdravljamo :))
ove kontemporarne pričice sam preskakao.

Kakve veze ima što je Evda ubijena,
ako lepo priča, neka priča i dalje teče...


I onaj moj Anonimni autor odbio da cita njene blogove - al' ni ja nisam sluasala...

Cisto da znas - nisi jedini. (Ako ce ti biti lakse)

Naravoucenije: Mogli bi povremeno da obratimo malo vise paznje na to sta nam pricaju bracni drugovi.

Pozdravi Biljanu
NNN NNN 20:54 23.05.2011

Re: tako dakle...

Naravoucenije: Mogli bi povremeno da obratimo malo vise paznje na to sta nam pricaju bracni drugovi.

Pa, ne obraćam pažnju ni šta ja sam pričam

Cilj Evde je da pokaže da su prave vrednosti bezvremene


Pravda za Evdokiju
sesili sesili 07:44 23.05.2011

Ja sam PRVA budala...

Kako neko može da kaže da su samo budale mogle da poveruju da je to istina? U početku sam napisala da sam nasamarena, ali ni od toga ne pravim neku dramu! Slažem se sa blogerom napetokodbeske, da ovde treba da bude ozbiljnijih tekstova. Vidim i da je velika razlika u godinama blogera, što je dobro, ali kad neko gugla da vidi šta znači šustikla, onda ne može da se očekuje da su mu se svideli Djinini tekstovi. Teško je pratiti ceo tok zbog upadanja (TO mi se odavno ne dopada), jer se onda gubi smisao mnogih komentara. Jutros sam pogledala malo, baš zbog Jelice. Nju volim, a i ona je tražila pomoć blogera za naslov knjige. A onda, neko ko se javio sinoć u 21, oa onda ud jutros, pa opet od postavljanja bloga. Uzgred, prelistala sam DJinine postove. Da li je NEKO zbroji čitanost??? Hiljade... Pa kako onda, majku mu, niko nije čitao. Bilo mu glupo! Ne vidim ni sada da se javljaju neki, meni omiljeni, blogeri i TO prihvatam kao njihovu distancu od gluposti. A da gluposti, banalnosti, uvreda ima, to je tačno. Meni je izbrisan jedan bezazlen komentar, a onda kada počnem da čitam... ništa se ne dogadja. Elem, odoh da radim nešto pametnije, ovo je teško pratiti.
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 07:54 23.05.2011

kuknjava

ja ne kapiram bas najbolje razocarenje i kuknjavu "sto je izmisljeno", pa brdo ljubica i serija radi bas na tu kartu da je "ko pravo", pa se suze rone i publikum zarozava i prepricavaju se price sta ko kome i kako, a ta vasa Djina ("vasa" jer se meni to nije dopadalo) je napravila dobru formulu za ovdasnja srca, od ruskog smeka do bapskih naravoucenija, pa se ljudi primili, valjda se meri da je bilo lepo dok se citalo i voajerisalo.

:)

a koliko kapiram, stvar je u urednicinom srcu pukla na izmisljenu decu, s tim arhaicno ruskim imenima, heh.

digresija, kada je objavljeno da postoje deca duhovi, hiljade ljudi iz celog sveta su se javili s zeljom da ih usvoje:)

i kaporovu anu su voleli mnogi iako nije postojala, jel:)

ja sam u osnovnoj skoli plakala citajuci tihi don:) hehe

priznajem, ovo sam probala da citam, al mi bilo previse tog tradicionalnog kicha, da je bilo drugo pakovanje, verovatno bih se primila:)



Sepulturero Sepulturero 15:36 23.05.2011

Re: kuknjava

Vesna Knežević Ćosić
ja ne kapiram bas najbolje razocarenje i kuknjavu "sto

i kaporovu anu su voleli mnogi iako nije postojala, jel:)

ja sam u osnovnoj skoli plakala citajuci tihi don:) hehe

priznajem, ovo sam probala da citam, al mi bilo previse tog tradicionalnog kicha, da je bilo drugo pakovanje, verovatno bih se primila:)





Па ако баш буквално узмемо, Капорова Ана јесте постојала и још увек постоји, Ана Капор, Момина ћерка, прилично позната сликарка која живи у Италији.
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 15:51 23.05.2011

Re: kuknjava

Па ако баш буквално узмемо, Капорова Ана јесте постојала и још увек постоји, Ана Капор, Момина ћерка, прилично позната сликарка која живи у Италији.


Sepulturero, nije rec o tome:) Kada su Ispovesti jedne Ane il kako se to vec zvalo, pocele da izlaze u zenskim novinama Bazar, urednistvo je negovalo i hranilo iluziju kod publike da tekstove pisane u prvom licu pise mlada devojka Ana koja se mlati po Adi i dozivljava ovo ono. Tek posle dosta vremena, kada se publika primila i umirala od radoznalosti da upozna Anu, iskocio je Kapor kao autor Dnevnika jedne Ane.



Jukie Jukie 20:15 23.05.2011

Re: kuknjava

Vesna Knežević Ćosić
Kada su Ispovesti jedne Ane il kako se to vec zvalo, pocele da izlaze u zenskim novinama Bazar, urednistvo je negovalo i hranilo iluziju kod publike da tekstove pisane u prvom licu pise mlada devojka Ana koja se mlati po Adi i dozivljava ovo ono. Tek posle dosta vremena, kada se publika primila i umirala od radoznalosti da upozna Anu, iskocio je Kapor kao autor Dnevnika jedne Ane.

A znači knjiga je počela kao feljton? Meni je ta knjiga bila jako zanimljiva, verovatno me je potrefila u pravom trenutku. Nekako je bila istovremeno benigna i daredevil.
jesen92 jesen92 00:12 24.05.2011

Re: kuknjava

A znači knjiga je počela kao feljton?
da..
...sto bi danas rekli kolumna u nastavcima...u svakom broju Bazara jedna prica iz dnevnika Ane...
kukusigameni kukusigameni 07:55 23.05.2011

evo i ja nesto da kazem

Ja nesto nisam uspeo da se ukacim na njene blogove. Za one koji jesu, ostaje pitanje: da li bi danas sa saznanjem da je sve bilo fake i dalje citali njene blogove?
Ako bi, to znaci da su ti blogovi imali nekakav kvalitet mimo toga sta je realno, a sta nije. Ako ne bi, onda je jasno da je urednica dobro uradila: zavrsila pricu o toj baki whatever.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana