Astrologija

Jeste li čuli za Mlađana Dinkića?

libkonz RSS / 29.05.2011. u 21:16

Na političkoj sceni Srbije pojavio se nov i nadasve perspektivan političar, koji nam svojim izjavama otvara oči. Danas je izjavio sledeće:

Od Titovog doba nije završen nijedan put, termo ili hidorecentrala u Srbiji.

Pravilo postavljanja partijskih kadrova u javnim preduzećima dovelo je Srbiju do ruba propasti.  

Srbija nije dobro, jer je izgubljeno poverenje u političke stranke i niko nov ne može da se probije na političku scenu.

Predlažem da se ovom mladom i perspektivnom čoveku i njegovim prijateljima pruži šansa i da im se odmah da vlast! Dosta je bilo demagogije! Mlađane, Srbija je uz tebe.

 Edit Link ka vesti

 

Atačmenti

Tagovi



Komentari (104)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

expolicajac expolicajac 21:18 29.05.2011

Al nas ti zajebavaš

Pa zar u ovo mirno nedeljno veče poče i ti da nas zajebavaš-
Jukie Jukie 21:22 29.05.2011

Re: Al nas ti zajebavaš

expolicajac
mirno nedeljno veče

Priznaj da ti je drago što si EX policajac.
libkonz libkonz 21:26 29.05.2011

Re: Al nas ti zajebavaš

Pa zar u ovo mirno nedeljno veče poče i ti da nas zajebavaš-

Smeta ti što se konačno pojavio neko ko sme da kaže ono što narod misli. Mislim da treba da mu pružimo šansu, vidiš kako dobro zapaža.
expolicajac expolicajac 21:29 29.05.2011

Re: Al nas ti zajebavaš

Priznaj da ti je drago što si EX policajac.

E sad i mene lično zajebavaš, al ako, sam sam tražio, ipak si ti moj blogodrugar.
maca22 maca22 22:26 29.05.2011

Re: Al nas ti zajebavaš

expolicajac
Pa zar u ovo mirno nedeljno veče poče i ti da nas zajebavaš-

dragan7557 dragan7557 08:27 30.05.2011

Re: Al nas ti zajebavaš

Smeta ti što se konačno pojavio neko ko sme da kaže ono što narod misli.

Dinkić kao Trubetina Jerihonska da nije za plakanje bilo bi smešno. Osim što je sa dugim cevima osvojio NBS (koju niko nije ni branio), i bio dugogodišnji vlasnik svih para Srbije, što napisa i u praksi izvede, najgoru Ekonomiju Destrukcije, goru od Turaka na desti stepen, sada je po tebi i neko ko Sme da kaže šta narod misli?

Pa što to ne reče (I SAGRADI) tokom deset godina rukovanja, sa svim parama građana Srbije, rasturajući nasleđene funkcionalne sisteme države, jedan po jedan, sve dok nije ostao ni kamen na kamenu?

Upravo Dinkić kao Jezičina i Kuraž, hrabrost naroda? Bahatost, nepismenost, naduvenost, drskost... su osnovne karakteristike ovog Najboljeg Ministra Ekonomije u Svetu za čiju "ocenu" najbolji, pare ote iz narodne kase, kojoj sam sebe proglasi za gazdu?
Mislim da treba da mu pružimo šansu, vidiš kako dobro zapaža.

PRE DESET GODINA JE ISTI SAM SEBI PRISVOJIO ŠANSU DA NEŠTO URADI.

A ovo Dinkićevo zadnje njakanje, je najnovije lupanje u tamburu preusmeravanja nezadovoljstva naroda sa stanjem u koje, su isti taj Dinkić & Narodni Instruktori, svojim ličnim nesposobnostima doveli državu i njene građane.



cerski
libkonz libkonz 08:54 30.05.2011

Re: Al nas ti zajebavaš

Cerski za predsednika!
freehand freehand 09:03 30.05.2011

Re: Al nas ti zajebavaš

libkonz
Cerski za predsednika!

Samo se ti zezaj.
libkonz libkonz 09:05 30.05.2011

Re: Al nas ti zajebavaš

Samo se ti zezaj.

ko se bre zeza?
Baš mi je falio Cerski kad je pravio pauzu od bloga i fale mi njegovi tekstovi.
buba_truba buba_truba 09:07 30.05.2011

Re: Al nas ti zajebavaš

libkonz
Cerski za predsednika!

Ima moj glas, s njim nikad nije dosadno.
alselone alselone 12:12 30.05.2011

Re: Al nas ti zajebavaš

libkonz
Cerski kad je pravio pauzu od bloga


nesto mi se cini da znam gde je bio...
mrale54 mrale54 14:39 01.06.2011

Re: Al nas ti zajebavaš

More , kad pomenu NBS i duge cevi , sta , bre , bi sa onih 600 KILA finog belog praha ( za gletovanje mozgova ) koji je - kao - spaljen u TE Obrenovac ( sic - sa cu poverujem , sam da trgnem pivce ! ) Pa niste valjda zaboravili ???!!!
expolicajac expolicajac 20:54 01.06.2011

Re: Al nas ti zajebavaš

More , kad pomenu NBS i duge cevi , sta , bre , bi sa onih 600 KILA finog belog praha ( za gletovanje mozgova ) koji je - kao - spaljen u TE Obrenovac ( sic - sa cu poverujem , sam da trgnem pivce ! ) Pa niste valjda zaboravili ???!!!

Ima par blogera sa zvanjem psihijatra koji bi ti verovatno iz čisto humanih razloga pomoglo da nadješ put do ustanove gde bi se osećao kao u svojoj kući.
mrale54 mrale54 07:31 02.06.2011

Re: Al nas ti zajebavaš

expolicajac
More , kad pomenu NBS i duge cevi , sta , bre , bi sa onih 600 KILA finog belog praha ( za gletovanje mozgova ) koji je - kao - spaljen u TE Obrenovac ( sic - sa cu poverujem , sam da trgnem pivce ! ) Pa niste valjda zaboravili ???!!!

Ima par blogera sa zvanjem psihijatra koji bi ti verovatno iz čisto humanih razloga pomoglo da nadješ put do ustanove gde bi se osećao kao u svojoj kući.

pa vidi se - jednom pub - uvek pub!! Sa svojih 58 god. jedno dva - tri puta sam probo travu ( ne ide da lazem organe vlasti , pa makar i ex , sta cu - Titov pionir ! )ali u kombinaciji sa PIVOM ! E - posto sam se svaki put izvrto ko carapa to sam se opredelio za ovo drugo ( ne ide , bre , trava uz prasence na raznju i sopsku salatu ili jagnjesce - mmm - ali PIVCE ... ma , znas i sam !! A priznajem da ga koristim u obilatim kolicinama i bez gore pomenutih djakonija slavne nam hajducke kuhinjice !!) te me konobari i ne pitaju sta cu da popijem. Kad , ponekad , narucim kafu - pitaju me jesam li bolestan !! Na stranu sto mos da ga kupis gde oces. Kud bre , da se smucam po budzaci i coskovi u ove god. u potazi za dilerima !!
Mislio sam , naime , ako pretvorimo tih 600 kg. u bilo koje novcane jedinice , e nesto slabo mogu da poverujem ( cek da trgnem jos jedno pivce ) da bi gore pomenuti gigant nasih ekonomskih dostignuca bio gadljiv na tu lovicu !! Mozda mu dodje i kao dzeparac , al na lovi ne pise odakle je !!!
PS. Ne preporucujem TI blogere sa zvanjem psihijatra - jer Tvoj nacin razmisljanja nije manifestacija oboljenja , vec , jednostavno profesionalna deformacija , pa ti , shodno tome , ne mogu pomoci !!!
Hansel Hansel 21:29 29.05.2011

Mlađa!

Stvarno je prevazišao sebe, stvarno je neverovatan!...
niccolo niccolo 21:36 29.05.2011

Podržavam

ja sam se uvek zalagao da se mladima prižu šansa...

p.s. Dobar ti naziv fotke
freehand freehand 21:41 29.05.2011

Možda resor finansija?

Da se i tu malo provetri, da dođe neko nov, mlad, stručan i bez mrlja u biografiji?
Zašto ne upravo gospodin koga pominjete?
libkonz libkonz 21:43 29.05.2011

Re: Možda resor finansija?

niccolo

freehand

I meni se čini da bi mu trebalo pružiti priliku da vodi finansije. Vidi se po njemu da neće gledati stranačku pripadnost nego stručnost, da će ispuniti sve što obeća i da zna šta radi.
niccolo niccolo 21:51 29.05.2011

Re: Možda resor finansija?

I meni se čini da bi mu trebalo pružiti priliku da vodi finansije

To je onda izgleda rešeno
libkonz libkonz 21:55 29.05.2011

Re: Možda resor finansija?

To je onda izgleda rešeno

OK, nego ima on drugaricu koju zovu Naša Maja. Kakvu njoj funkciju da damo?
Hansel Hansel 22:04 29.05.2011

Re: Možda resor finansija?

niccolo
To je onda izgleda rešeno

Ne, ne, isključivo premijersko mesto za njega, Ničić (gradonačelnik Zaječara, vidi se na slici u vesti B92) bi mogao da bude guverner (gde će bolja preporuka nego osuđivanost zbog pronevere), a Maja bi mogla ili finansije ili ekonomiju... ma, najbolje - oba resora!
mariopan mariopan 22:33 29.05.2011

Re: Možda resor finansija?

I meni se čini da bi mu trebalo pružiti priliku da vodi finansije.

Naravno, ko bi bolje vodio finasije nego Ali Baba i Ujedinjeni Razbojnici Srbije?
sepeo sepeo 23:02 29.05.2011

Re: Možda resor finansija?

a, jel to bese ista maja koja je '95. glasala za "sramni zakon o oduzimanju imovine gradovima i opstinama", kako ga sada naziva?

no, sve cemo joj oprostiti dokle god nas bude ovako uveseljavalja:

"Skupština grada po svemu sudeći neće na sutrašnjoj sednici raspravljati o predlogu za decentralizaciju Srbije, koji je podnela Odbornička grupa Ujedinjenih regiona Srbije (URS), jer su njeni odbornici pobrkali glavni grad Vojvodine sa Kragujevcom."


srdjazlopogledja srdjazlopogledja 00:21 30.05.2011

Re: Možda resor finansija?

Molim Vas!

Dozvolimo političarima da se menjaju... Možda odrastu jednog dana?
srdjan.pajic srdjan.pajic 02:12 30.05.2011

Re: Možda resor finansija?

Hansel
niccolo
To je onda izgleda rešeno

Ne, ne, isključivo premijersko mesto za njega, Ničić (gradonačelnik Zaječara, vidi se na slici u vesti B92) bi mogao da bude guverner (gde će bolja preporuka nego osuđivanost zbog pronevere), a Maja bi mogla ili finansije ili ekonomiju... ma, najbolje - oba resora!



Ajte, ljudi, vi niste normalni. Pa ko drugi, ako ne Mladja?!?!!!??!??!?!
dragan7557 dragan7557 08:29 30.05.2011

Re: Možda resor finansija?

Vidi se po njemu da neće gledati stranačku pripadnost nego stručnost,


Koju nikada nije ni posedovao.

cerski
dragan7557 dragan7557 13:58 30.05.2011

Re: Možda resor finansija?

OK, nego ima on drugaricu koju zovu Naša Maja.

Nekada naj-udavača Vojvodine. Divan par: Ona i On, ili Naj i Naj.

cerski
JJ Beba JJ Beba 21:42 29.05.2011

dok je bilo tita...

Dinkić je nostalgičan..
kod njega i Slobe samo lobe
libkonz libkonz 21:54 29.05.2011

Re: dok je bilo tita...

Dinkić je nostalgičan..

i meni se čini da žali za nekim prošlim vremenima.
freehand freehand 22:25 29.05.2011

Re: dok je bilo tita...

Pa da mu se daju onda finansije, SOKOJ, Filharmonija i Beogradsko proleće?
Ajde, i Kolibri.
mariopan mariopan 22:30 29.05.2011

Re: dok je bilo tita...

E, ja upravo čitala tu VEST ali i komnentare, molim da mi se uvaži što sam zakasnila na feštu

Hahahahahahahaahahhaahahahahahahahah


Jako smešan čova


I još VERUJE DA MU NEKO VERUJE to što priča
maca22 maca22 00:25 30.05.2011

Re: dok je bilo tita...

mariopan
I još VERUJE DA MU NEKO VERUJE to što priča

Pazi da se ne iznenadiš... :(
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 00:27 30.05.2011

Re: dok je bilo tita...

To za Broza je... Jbga, što ne kaže da je za CENTRALNU, plansku privredu?
dragan7557 dragan7557 08:32 30.05.2011

Re: dok je bilo tita...

srdjazlopogledja
To za Broza je... Jbga, što ne kaže da je za CENTRALNU, plansku privredu?

Za tvoju informaciju osim planske NE POSTOJI DRUGA PRIVREDA.

A centralno upravljanje planskom privredom, je jedini moguć i logičan pravac.

Najbolji primer za ovo je Japananska privreda, u kojoj je centralizacija upravljanja privredom posle WW 2 ali i pre, više ličila na do detalja planiranu vojnu operaciju, nego na bilo šta drugo.

Ovaj model uklopljen u tradicionalne društvene strukture je rezultirao najvećim doprinosom visokom standardu koji Japanski građani imaju.

Naravno "Ekonomisti" kako pripadnici Političke Ekonomije za proletarijat tako i pripadnici tzv. Građanske Političke Ekonomije nisu shvatili osnovne postavke Japnskog Modela Ekonomije, centralizovanog upravljanja privredom države.

Dinkićeva privredna brljotina je isto što i Čedina brljotina a ovo važi i za "teoretske" brljotine (poput SNS 10 principa) ili domaćinsko brljanje uz rakiju ostatka populističke polit scene.

cerski
mariopan mariopan 09:37 30.05.2011

Re: dok je bilo tita...

maca22
mariopan
I još VERUJE DA MU NEKO VERUJE to što priča

Pazi da se ne iznenadiš... :(

Veruj da JESAM iznenađena

Stvarno ima ljudi koji mu VERUJU - i eto njega u sledećoj Vladi, mogu da se kladim.
jedan.kub jedan.kub 21:45 31.05.2011

Re: dok je bilo tita...

Hahahahahahahaahahhaahahahahahahahah

Bas mi je nedostajao ovih dana ovaj humor.
prskalica prskalica 22:39 29.05.2011

novo lice srbije

i ja sam za to da se podrze nove, mlade snage. bas gledam to novo lice veceras i pitam se, pa gde je taj covek bio sve ove godine. i moram da priznam da mu dobro stoji govornica, a kad je tek podigao u vis svoje palceve ...ne, prosto to ime se mora zapamtiti...verujem da ce se za njega tek cuti!
omega68 omega68 23:05 29.05.2011

Re: novo lice srbije

ko?
Mirosinkin mali?
ne treba ga potcenjivati
Pisao Čeda u svojoj knjizi da je Đinđić zazirao samo od njega
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 00:30 30.05.2011

Re: novo lice srbije

Piše Čeda?
Dinkić opasan?

Po koga?
Sepulturero Sepulturero 13:25 30.05.2011

Re: novo lice srbije

omega68
ko?
Mirosinkin mali?
ne treba ga potcenjivati
Pisao Čeda u svojoj knjizi da je Đinđić zazirao samo od njega


Слажем се. Никада ми није било јасно зашто је на последњим изборима ДС ишао са њим у предизборну коалицију јер он им стварно није био потребан за гласове. Да није било те коалиције Г17 не би никада прешла цензус нити, логично учествовала у Влади. И то не само симболично већ у врло значајним ресорима.

Једно објашњење је да неко (страни амбасадори?) свих ових година врше снажан притисак да Г17 обавезно буде на власти и држи финансије.
miloradkakmar miloradkakmar 23:46 29.05.2011

I

jedino on sme da reklamira na radiju URS van predizborne kampanje. To je znak da se radi o vanserijskom političaru!?
dragan7557 dragan7557 19:06 30.05.2011

Re: I

miloradkakmar
jedino on sme da reklamira na radiju URS van predizborne kampanje. To je znak da se radi o vanserijskom političaru!?

Jok! Copyright. Ili ti Intelektualna Svojina mr. Dinkića.

cerski
jedan.kub jedan.kub 21:49 31.05.2011

Re: I

miloradkakmar
jedino on sme da reklamira na radiju URS van predizborne kampanje. To je znak da se radi o vanserijskom političaru!?

Pa valjda prijavio autorizaciju.
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 00:14 30.05.2011

Niste pošteni

Zar nije rečeno da se glasa za politiku, a ne za ličnosti??

Osim toga, kada bi glasali za karaktere, šta bi žvrljali?
:-D
buba_truba buba_truba 07:45 30.05.2011

Re: Niste pošteni

srdjazlopogledja
Zar nije rečeno da se glasa za politiku, a ne za ličnosti??

Evo ja poštena - baš me briga za ličnosti, pa sam mislila da ne glasam ni za koga, ali ako neko (bilo ko) ponudi program u kome će jedina stavka da bude: "Zalaganje za doživotni progon Mlađana Dinkića sa političke, finansijske, muzičke etc. scene u Srbiji" - ima moj glas.
st.jepan st.jepan 00:30 30.05.2011

LINAK

Edit: Link ka vesti

Dobro je što si turio linak, odmah sam prepozno čoveka.
To je onaj genije koji je počeo sa "Ekonomijom destrukcije" a završio sa destrukcijom ekonomije.
dsk007 dsk007 01:15 30.05.2011

...

Mlađane, Srbija je uz tebe.



Ne bih ja njega bas tako lako otpisala.


dragan7557 dragan7557 08:46 30.05.2011

Re: LINAK

st.jepan
Edit: Link ka vesti

Dobro je što si turio linak, odmah sam prepozno čoveka.
To je onaj genije koji je počeo sa "Ekonomijom destrukcije" a završio sa destrukcijom ekonomije.

Višestrukom destrukcijom. Paraklastični talasi će trajati decenijama pred nama.

cerski
blogov_kolac blogov_kolac 01:22 30.05.2011

Mladja >>> Mladjan

Prosecnom srpskom glasacu muka je vise od svih postojecih politickih stranaka, a narocito su im se smucili nova vecita vlast G17+ i vecita (ekstremna) opozicija SRS. Narod hoce nesto novo i sveze, i to su u ovom trenutku pre svega URS i SNS. Dosta su vise Mladjan i Tomislav zamajavali ovaj narod, i krajnje je vreme da neko novi i sposobniji dobije priliku da pokaze sta zna i moze, neko poput Mladje ili Tome!
mlekac mlekac 01:46 30.05.2011

Re: Mladja >>> Mladjan

blogov_kolac
Prosecnom srpskom glasacu muka je vise od svih postojecih politickih stranaka, a narocito su im se smucili nova vecita vlast G17+ i vecita (ekstremna) opozicija SRS. Narod hoce nesto novo i sveze, i to su u ovom trenutku pre svega URS i SNS. Dosta su vise Mladjan i Tomislav zamajavali ovaj narod, i krajnje je vreme da neko novi i sposobniji dobije priliku da pokaze sta zna i moze, poput Mladje i Tome!


Nego, sta cemo ako njih dvojica naprave koaliciju?

Mislim, sudeci po ostalima s kojima se Toma udruzio, nista nije nemoguce...
palilula92 palilula92 04:44 30.05.2011

Re: Mladja >>> Mladjan

blogov_kolac
Prosecnom srpskom glasacu muka je vise od svih postojecih politickih stranaka, a narocito su im se smucili nova vecita vlast G17+ i vecita (ekstremna) opozicija SRS. Narod hoce nesto novo i sveze, i to su u ovom trenutku pre svega URS i SNS. Dosta su vise Mladjan i Tomislav zamajavali ovaj narod, i krajnje je vreme da neko novi i sposobniji dobije priliku da pokaze sta zna i moze, poput Mladje i Tome!


A ko su ti [b]URS i SNS[/b nikad cula. Ovaj covek Mladjan zvuci jako perspektivno. Takvog sam cekala celog zivota da se pojavi i uradi nesto konkretno.Sveze ideje, svaka cast. Sa novim ljudima u nove pobede.
dragan7557 dragan7557 08:36 30.05.2011

Re: Mladja >>> Mladjan

Prosecnom srpskom glasacu muka je vise od svih postojecih politickih stranaka,

Ovo je netačno.

Prosečnom srpskom glasaču je muka od svih drugih političkih stranaka-osim njegove.

cerski
blogov_kolac blogov_kolac 11:26 30.05.2011

Re: Mladja >>> Mladjan

Evo necu da se vracam u malo dalju proslost i to kako smo kao zacarani vecinski u jednom Slobodanu Milosevicu i jednom Vojislavu Seselju uporno iz izbora u izbore prepoznavali lidere koji ce najbolje braniti srBske nacionalne interese u deceniji kada smo se bili nasli u jednoj od nasih najvaznijih istorijskih raskrsnica. Necu ni da se osvrcem kako to prosecan Srbin i dan danas kada se zagleda u veliki svet najvece zlo i nedostatke u unutrasnjoj i spoljnoj politici vidi u Americi, Engleskoj, Nemackoj, Francuskoj, raznim Skandinavcima... a naklonost i postovanje cuva za razne Gadafije, Ahminedzade, Fidele, Lukasenke, Mugabee... Osvrnucu se samo na ovo novo vreme i nasu domacu politicku situaciju, kada je eto kao navodno konacno dosla demokatija kod nas i narod je sam sebi u prilici sebi da izabere vlast kakvu zeli na svim nivoima.

Posle 5.oktobra (a pre pojave URS i SNS) samo je jedan potpuno novi politicki subjekt i lider uspeo (makar na kratko) da se nametne kao prilicno bitan faktor u birackom telu. Bio je to Pokret Snaga Srbije Bogoljuba Karica. Dakle kada se srpskom narodu ogadila varijanta privatizacije koja se ovde obavljala, i ogroman negativni uticaj koji su razni tajkuni imali na sve - on je bas u Bogoljubu Karicu i njegovom na brzinu sklepanom pokretu "znalacki" prepoznao snagu koja ce biti najbolji odgovor za te novonastale izazove!? Zasto se onda unapred cudimo sto ce isti taj narod koji je u jednom Bogoljubu Karicu video "nesto novo" i najbolji lek protiv lose privatizacije i tajkuna, koliko vec na narednim izborima prepoznati upravo u Nikolicu i Vucicu "nove" lidere koji ce nas konacno uvesti u tu jEvropu, a bas u Mladjanu Dinkicu najveceg borca protiv pogubne prakse da o maltene svim tokovima drzavnog novca odlucuje jedna te ista mala grupica ljudi iz jednog jedinog centra. Ali ajde da ne baksuziram... mozda ce nas od Tomislava stvarno najbolje braniti Toma, a od Mladjana Mladja. Ako i corava koka ubode neko zrno, mozda i srpski biraci konacno nesto potrefe kako treba Ili da upotrebim omiljenu predizbornu frazu mnogih nasih politicara: NAROD NIKO NE MOZE DA PREVARI.
dragan7557 dragan7557 14:08 30.05.2011

Re: Mladja >>> Mladjan

NAROD NIKO NE MOZE DA PREVARI.

Jel to niža partijska ili Viša partijska škola Kumrovec?

Modernizovano za upotrebu "Sve će to narod pozlatiti" L. K. Lazarević.

cerski

Vojislav Stojković Vojislav Stojković 05:08 30.05.2011

Kandidatura

To Mlađan najavljuje svoju kandidaturu za upražnjeno mesto druga Tita.
kakapo kakapo 07:13 30.05.2011

Re: Kandidatura

Vojislav Stojković
To Mlađan najavljuje svoju kandidaturu za upražnjeno mesto druga Tita.

Pa i Tito je svojevremeno izjavio: "Ja sam govorio da se radi dobro, a radilo se loše!" (Dugo je ova mudrost, izvajana u stiroporu, krasila izlog jedne apoteke).
dragan7557 dragan7557 08:40 30.05.2011

Re: Kandidatura

Vojislav Stojković
To Mlađan najavljuje svoju kandidaturu za upražnjeno mesto druga Tita.

Sa sloganima:

"I posle Mlađana, Mlađan!"

Uz refren hora G17+:

"Druže Mlađo mi ti se kunemo..."

cerski
joseywales joseywales 05:53 30.05.2011

Supermlađan

Is it a turd? Is it a stain? No, it's Supermlađan!
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 07:24 30.05.2011

5+

S jedne strtane genijalan potez ( ) za G17/URS - jedini potez koji će ih možebiti prebaciti preko crte 5+ i koji spasava G17 od zaborava i od skidanja sa finansijskih infuzija preko javnih preduzeća.
A sa druge strane čovek priča kao da on nije učestvovao u tome, učestvovao ne kao šrafčić nego kao kreator takvog sistema protiv kojega sada tako zdušno ustaje.
Muka mi je.
natasavb natasavb 07:40 30.05.2011

Re: 5+

A sa druge strane čovek priča kao da on nije učestvovao u tome, učestvovao ne kao šrafčić nego kao kreator takvog sistema protiv kojega sada tako zdušno ustaje.
Muka mi je.



Otkad o Dinkicu i onome sto on radi prica i pise Branko Dragas, ali nema ko da cuje.
dragan7557 dragan7557 08:42 30.05.2011

Re: 5+

natasavb
A sa druge strane čovek priča kao da on nije učestvovao u tome, učestvovao ne kao šrafčić nego kao kreator takvog sistema protiv kojega sada tako zdušno ustaje.
Muka mi je.



Otkad o Dinkicu i onome sto on radi prica i pise Branko Dragas, ali nema ko da cuje.

Dragaša ni drugi nažalost ne uzimaju za ozbiljno, a sam Dinkić je kod njega tražio posao još u davna vremena.

cerski

p.s. Branko Dragaš je Finansijski Ekonomista a ono što je u Srbiji potrebno su Makro Ekonomisti i Top Level Managemnt, koji niti smo u stanju da iškolujemo niti da pristojno platimo.
stefan.hauzer stefan.hauzer 12:23 30.05.2011

.

nikad cuo.

ali primeti se da je decko fino podgojen,rumenih obraza,iako je malko posedeo... pravo seljace s' planince
libkonz libkonz 12:27 30.05.2011

Re: .

pravo seljace s' planince

sa Stare Planine?
stefan.hauzer stefan.hauzer 12:35 30.05.2011

Re: .

khm, prica se da je sa avale i da je zazirao od velikog grada u podnozju... pravi sumadinac
mikele9 mikele9 13:37 30.05.2011

Re: .

nikad cuo.

ali primeti se da je decko fino podgojen,rumenih obraza,iako je malko posedeo... pravo seljace s' planince

Ni ja, mislim, nisam nikad čuo ali me neodoljivo potseća na jednog Pit Bul Terijera iz komšiluka, što naravno ne mora ništa da znači. Bitno je da je on (najzad!) jedno novo lice koje zna šta hoće, ume to da sprovede...jednom reči srpski Mesija. Treba ga iz sve snage.....poplju...podržati.
dragan7557 dragan7557 20:30 30.05.2011

Re: .

stefan.hauzer
nikad cuo.

ali primeti se da je decko fino podgojen,rumenih obraza,iako je malko posedeo... pravo seljace s' planince

A što mu ti tepaš?

cerski
fantomatsicna fantomatsicna 13:50 30.05.2011

Pravedno

Bi bilo da se ako je po takvim izjavama prvo nekim nasim blogerima(da ne nabrajam)
dodele visoke funkcije..jer oni najbolje znaju sta ne valja..
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 16:28 30.05.2011

istina ili ne?

ne mogu da verujem da se svi komentari bave sa KO je rekao, a bas ni jedan sa STA je rekao.

mene zanima da li je to istina?

TO da "od Titovog doba nije završen nijedan put, termo ili hidorecentrala u Srbiji"?

ako jeste isitna, bas me briga KO je rekao, vazno da STA je REKAO.


libkonz libkonz 16:37 30.05.2011

Re: istina ili ne?

Vesna, o tome šta je rekao svi govorimo već godinama. Ali on to da kaže!?
Čovek koji je svojim glupostima razbio ekonomiju ove zemlje, čovek koji je stvorio virus partijskog zapošljavanja (koji je Tadić usavršio)!
Znam da Dinkić traži način da se dočepa cenzusa, ali ovo je krajnji bezobrazluk jednog kvarnog čoveka.
JJ Beba JJ Beba 17:12 30.05.2011

Re: istina ili ne?

Čovek koji je svojim glupostima razbio ekonomiju ove zemlje, čovek koji je stvorio virus partijskog zapošljavanja (koji je Tadić usavršio)!

Dinkić i njegova "ekspertska" partija su najveće zlo koje se pojavilo, pazi kad su veće zlo i od JULa i od SPSa zajedno!
To su uglavnom neznalice, foliranti, selfpromoteri, drčni nadobudni foliranti.
Ako tome dodamo populizam, pokvarenjaštvo i ličnu korist & mediokritetsvo dobićemo Dinkića & comp.
čovek koji je stvorio virus partijskog zapošljavanja (koji je Tadić usavršio)!


pazi kad ni muzikanti ne mogu da dobiju svirke ako nisu povezani sa njim i njegovom partijom!!!!
On javi na telefon "svom" gradonačelniku npr "Ej Veso, uplati der kintu Kikiju (ili nekom sličnom) za svirku na trgu" (naravno kinta je u desetinama hiljada jura, koju Mlađa pre toga iz svog misnistarskog resora uplati svom gradonačelniku). Onda se svi lepo rastale i volila.
Onaj mučeni Kiki Lesandrić je primer za to. Služi i izvođać Dinkićevih impotentnio imbecilnih kompozicija. Ako hoćeš kintu za album, uzmi "kompozicioju" Dinkića i gotova stvar. fakat je da je Dinkić kao muzikant loš i netalentovan
libkonz libkonz 17:55 30.05.2011

Re: istina ili ne?

Služi i izvođać Dinkićevih impotentnio imbecilnih kompozicija.

Koje su po SOKOJ-u najslušanije u Srbiji. Samim tim Mlađan Dinkić je prošle godine dobio najviše novca od svih autora u zemlji!
JJ Beba JJ Beba 19:25 30.05.2011

Re: istina ili ne?

libkonz
Služi i izvođać Dinkićevih impotentnio imbecilnih kompozicija.

Koje su po SOKOJ-u najslušanije u Srbiji. Samim tim Mlađan Dinkić je prošle godine dobio najviše novca od svih autora u zemlji!


da jbte, te kretenske pesme koje niko ne zna da odzviždi.
SOKOJ je priča za sebe.

a o partijskom zapošljavanju ovih iz G17 nemoguće je a ne zaprepastiti se. Samo je po tom pitanju DS gori od njih:
Dinkićeva kuma (žena na kuma mu Avženra, takođe Avžner) je sekretarka za kulturu garda Beograda!!! Ejjjj žena koja sa kulturom ima veze ko ja sa molekularnom biologijom.
Kažu mi ljudi koji rade neke arhitektonske poslove pri minsitrastvu zdravlja da je njihov direktor zaposlio i kumu i najbolju prijateljicu svastike Tomice Milosavljevića!!! kao leva smetala, sekretarice itajrad, nikakva stručna lica

libkonz libkonz 19:36 30.05.2011

Re: istina ili ne?

Ali, the winner is

U zvaničnoj biografiji koju je Marković dostavio Skupštini Srbije navedeno je da je posle završene paraćinske gimnazije „studirao Fakultet političkih nauka u Beogradu i usavršavao istoriju i kulturu u Madridu i Barseloni". Novi ministar, kadar G17 Plus, izbegao je da kaže da je završio samo gimnaziju, a u polje „zanimanje" napisao je da je „državnik"

- Da, tačno je da nisam diplomirao. Upisao sam Fakultet političkih nauka 1974. godine, ali smo imali predmet Samoupravljanje. Ja nisam hteo da polažem taj ispit i 1980. sam prekinuo studije. Usavršavao sam posle istoriju i kulturu u Madridu i Barseloni. To vam je nešto poput specijalizacije. Eto, to vam je to. Hvala. Prijatno
JJ Beba JJ Beba 19:43 30.05.2011

Re: istina ili ne?

ali smo imali predmet Samoupravljanje.

to je svim lošim đacima i ponavlajačima alibi.

specijalizovao se u barseloni ko svi mi- obilazeći muzeje, znamenitosti


mnoge članove g17 znam još iz vremena ex- YU. Sa nekima sam radila, neke znam onako i mogu da vam javim da ništa odvratnije nisam videla.
kažem vam. odvratniji su od JULa I SPSa zajedno, baš zato što su došli s demoktraskim promenama. mada znam kako su i za vreme Slobe svi oni super dilovali sa pomenutima.
a tek Labus...

jednom rečju ti regioni, Dinkić & comp com saks

dragan7557 dragan7557 20:20 30.05.2011

Re: istina ili ne?

- Da, tačno je da nisam diplomirao. Upisao sam Fakultet političkih nauka 1974. godine, ali smo imali predmet Samoupravljanje. Ja nisam hteo da polažem taj ispit i 1980. sam prekinuo studije.


Pa ako je u pitanju jedan ispit nije strašno, al' čini mi se da ih je više, pa ne bi bilo zlo da Ekselencija pošalje svog Ađutanta do faksa i da mu tamo izdaju potvrdu o položenim ispitima. Kladim se da nije samo samoupravljanje kojie je inače veoma lak predmet.

Zlobnici bi primetili da ako Ekselencija nezna šta je samoupravljanje kako onda zna kako da upravlja sa drugima?

Šta reći na porazan podatak da je Ekselencija je 6 i slovima šest godina studirala? mada sudeći po Ekselenciji Armade Srbije ipak je ovo kratak rok, Ekselencija na čelu Oružane Sile je čini mi se studirala 11 godina bez Istorije i Kulture, kao nepotrebnih predmeta.

Pa onda:
Usavršavao sam posle istoriju i kulturu u Madridu i Barseloni.

Prava država za usavršavanje manjana, manjane, mislim Hispania.

A čini mi se da se prezentirao i kao Izdavač?

Malo je važno da li neko ima fakultet ili pak ne, kao što to pokaza i Tito, al' sam siguran da ova Ekselencija nema tako ekselentne kvalitete kao spomenuti Broz.



cerski
dragan7557 dragan7557 20:23 30.05.2011

Re: istina ili ne?

mada znam kako su i za vreme Slobe svi oni super dilovali sa pomenutima.
a tek Labus...


?????

Prijavljena imovinska karta prilikom dolaska na Vlas' $ 24.000 - štedna knjižica.

cerski
dragan7557 dragan7557 20:27 30.05.2011

Re: istina ili ne?

specijalizovao se u barseloni ko svi mi- obilazeći muzeje, znamenitosti

Pa ka'e čo'ek:
Eto, to vam je to. Hvala

Prijatno

Nisam siguran za druge al' meni je- neprijatno.

cerski
maca22 maca22 20:59 30.05.2011

Re: istina ili ne?

JJ Beba
ali smo imali predmet Samoupravljanje.

to je svim lošim đacima i ponavlajačima alibi.

Da dodamo i opravdanje za nezavrsavanje Ekonomskog:
nalazi se na mestu nemorala.
dragan7557 dragan7557 21:07 30.05.2011

Re: istina ili ne?

a o partijskom zapošljavanju ovih iz G17 nemoguće je a ne zaprepastiti se. Samo je po tom pitanju DS gori od njih:

Ne budi nepravedna prema Dani i Kur..., ovaaaj, Vučini.

cerski
dragan7557 dragan7557 21:11 30.05.2011

Re: istina ili ne?

Da dodamo i opravdanje za nezavrsavanje Ekonomskog:
nalazi se na mestu nemorala.

Kako se ono zvaše park ispred Ekonomskog

cerski
freehand freehand 21:18 30.05.2011

Re: istina ili ne?

Kako se ono zvaše park ispred Ekonomskog

Luna?
dragan7557 dragan7557 21:26 30.05.2011

Re: istina ili ne?

freehand
Kako se ono zvaše park ispred Ekonomskog

Luna?

Ja mislio "tri črvene."

cerski
freehand freehand 21:38 30.05.2011

Re: istina ili ne?

dragan7557
freehand
Kako se ono zvaše park ispred Ekonomskog

Luna?

Ja mislio "tri črvene."

cerski

Pionirski?
expolicajac expolicajac 16:46 30.05.2011

Nema ko da ga zameni

mnogo Mladja treba da se izapne da bi zamenio..........

dragan7557 dragan7557 21:29 30.05.2011

Re: Nema ko da ga zameni, pu, pu, pu

expolicajac

Pa majku mu božiju drugovi, jel' baš sve mora da počne i završi se sa Titom?

cerski
expolicajac expolicajac 21:43 30.05.2011

Re: Nema ko da ga zameni, pu, pu, pu

Pa majku mu božiju drugovi, jel' baš sve mora da počne i završi se sa Titom?

Znaš pisao sam jednom šta mi je pokojni deda Luka pričao. " Za Kulina bana i dobrijeh dana", "a ovaj Tita mnogo podseća na to vrijeme". E moj Cerski, jebeš naše čitanje i znanje kad se nakotila bagra pa nam jebe majku gde stigne
dragan7557 dragan7557 21:55 30.05.2011

Re: Nema ko da ga zameni, pu, pu, pu

E moj Cerski, jebeš naše čitanje i znanje kad se nakotila bagra pa nam jebe majku gde stigne

Vala baš.

cerski
kukusigameni kukusigameni 21:56 30.05.2011

Re: Nema ko da ga zameni, pu, pu, pu

expolicajac
kad se nakotila bagra pa nam jebe majku gde stigne

A kao sto znamo: jedna je majka!
dragan7557 dragan7557 09:51 31.05.2011

Re: Nema ko da ga zameni, pu, pu, pu


Znaš pisao sam jednom šta mi je pokojni deda Luka pričao. " Za Kulina bana i dobrijeh dana", "a ovaj Tita mnogo podseća na to vrijeme"

Ex ne gubi nadu, dobri dani su u toku, ko ne veruje taj ne čita Blic:

Veroljub Dugalić: građani Srbije NISU prezaduženi, tačka.

Ekonomista Ivan Nikolić : država je od početka godine zadužila više od 51% Telekoma. Ražanj imamo, a zeca kad ufatimo.

Al najsrećnija današnja vest Krem il' Kruna je:

Potrošnja lekova:

2006 4,2 miliona ljudi u Srbiji podiglo 60.000.000 kutija lekova na recept

a 2010 4,1 milion ljudi podiglo više od 90.000.000 kutija lekova!

Kako polit praktikanti drogiraju srpske građane opričala je lekarka Milica Nikolić .... Brufenom piju k'o bombone.

Vidi se da je graždanija uvidela da:


Srbija ne štedi na uvozu povrća

ipak treba štedeti na uvozu povrća, i pomoći domaću privredu.

cerski
maca22 maca22 21:51 30.05.2011

Dokle smo došli...

Srbija ne štedi na uvozu povrća

Dugačka je lista zemalja iz kojih Srbija uvozi povrće - Holandija, Italija, Slovenija, Švajcarska, Austrija, Albanija, Makedonija, Bugarska, Crna Gora, Bosna i Hercegovina, Egipat, Francuska, Portugal, Kipar, Turska, Slovenija, Grčka, Španija i druge.

Takođe je dugačka i lista povrća koje se uvozi - beli luk, špargla, blitva, boranija, celer, crni luk, cvekla, salata, krompir, grašak, karfiol, keleraba, kelj, kupus, krastavci i drugo.

U Ministarstvu navode i da je u ovoj godini vraćeno nekoliko pošiljki povrća iz inostranstva.

Vraćen je u januaru pasulj iz Kine, zbog oštećenja zrna, u ferbuaru kupus iz Albanije, jer je bio promrzao, u martu zelena salata iz Italije, zbog povećane koncentracije pesticida, u aprilu krompir iz Slovenije, zbog prisustva teških metala i pasulj iz Kirgistana zbog nepravilnog deklarisanja proizvoda, a u Austriju je vraćen veliki broj trulih plodova.


http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2011&mm=05&dd=30&nav_id=515448
dragan7557 dragan7557 22:08 30.05.2011

Re: Dokle smo došli, Bolje vas našli!

Vraćen je u januaru pasulj iz Kine, zbog oštećenja zrna, u ferbuaru kupus iz Albanije, jer je bio promrzao, u martu zelena salata iz Italije, zbog povećane koncentracije pesticida, u aprilu krompir iz Slovenije, zbog prisustva teških metala i pasulj iz Kirgistana zbog nepravilnog deklarisanja proizvoda, a u Austriju je vraćen veliki broj trulih plodova.



Stoka bre, misle da mi jedemo svašta. Džukeele im nisu ravne!



Srbija ne štedi na uvozu povrća


Ima se bre, može se.
Srbija uvozi povrće - Holandija, Italija, Slovenija, Švajcarska, Austrija, Albanija, Makedonija, Bugarska, Crna Gora, Bosna i Hercegovina, Egipat, Francuska, Portugal, Kipar, Turska, Slovenija, Grčka, Španija i druge.


Nećemo valjda mi da agrarišemo, a oni da žderu?

uvozi - beli luk, špargla, blitva, boranija, celer, crni luk, cvekla, salata, krompir, grašak, karfiol, keleraba, kelj, kupus, krastavci i drugo.


Ovo 'i drugo' i 'i druge,' treba zameniti za: i sve ostalo i sve ostale.

Lakše upamtiti.

cerski
dragan7557 dragan7557 07:56 31.05.2011

Re: Eutanator : Pas il' Džukela?

Eutanator srpskih banaka, pronalazač milijardi sa Kipra, Vrhovni Zapovednik ekspertske grupe Gadost 17+, grobar srpske privrede, kompozitor sa najvećim opusom Srbije, Najbolji Ministar Ekonomije Sveta, i ko će nabrajati sva ostala veličanstvena žrtvovanja za dobro naroda Srpskog, je čitajući ovaj Blog, započeo da se ispoveda i objasni kako je došlo do pojave spontane iskrenosti.

Mišljena u Srba su podeljena ima ih koji smatraju da Mlađa laže "KAO PAS:
Dinkić i njegova "ekspertska" partija su najveće zlo koje se pojavilo, pazi kad su veće zlo i od JULa i od SPSa zajedno!

.jednom reči srpski Mesija. Treba ga iz sve snage.....poplju...podržati.

program u kome će jedina stavka da bude: "Zalaganje za doživotni progon Mlađana Dinkića sa političke, finansijske, muzičke etc. scene u Srbiji" - ima moj glas.


A ima ih i onih koji smatraju da laže: "K'o Džukela":

Predlažem da se ovom mladom i perspektivnom čoveku i njegovim prijateljima pruži šansa i da im se odmah da vlast! Dosta je bilo demagogije! Mlađane, Srbija je uz tebe.

Možda resor finansija?
Da se i tu malo provetri, da dođe neko nov, mlad, stručan i bez mrlja u biografiji?

niccolo
I meni se čini da bi mu trebalo pružiti priliku da vodi finansije

To je onda izgleda rešeno


Ima ih koji stidljivo primećuju:
Vojislav Stojković
To Mlađan najavljuje svoju kandidaturu za upražnjeno mesto druga Tita.



cerski
g.radicevic g.radicevic 09:03 31.05.2011

Re: Eutanator : Pas il' Džukela?

Ima ih koji stidljivo primećuju:

Vojislav Stojković
To Mlađan najavljuje svoju kandidaturu za upražnjeno mesto druga Tita.


zna on da je to
vec popunjeno

dragan7557 dragan7557 09:20 31.05.2011

Re: Eutanator : Pas il' Džukela?

g.radicevic
Ima ih koji stidljivo primećuju:

Vojislav Stojković
To Mlađan najavljuje svoju kandidaturu za upražnjeno mesto druga Tita.


zna on da je to
vec popunjeno


Pa sunce mu žarko, kad pre?

ceraki
g.radicevic g.radicevic 09:54 31.05.2011

Re: Eutanator : Pas il' Džukela?

Pa sunce mu žarko, kad pre?


i bre
el ti pratish uopshte
pa vec jedan ipo mandat
sa tendencijom da preraste u dozzivotnu.... nama


dragan7557 dragan7557 09:58 31.05.2011

Re: Eutanator : Pas il' Džukela?

g.radicevic
Pa sunce mu žarko, kad pre?


i bre
el ti pratish uopshte
pa vec jedan ipo mandat
sa tendencijom da preraste u dozzivotnu.... nama



Aaaa, ti misliš na Precednika deržave, partije, nacionalnog Saveta bezbednosti, nacionalnog Saveta za Infra Strukturu i svih ostalih saveta, odbora, fondova .....SVEGA.

Jebi ga

Njega se nisam setio.

cerski
g.radicevic g.radicevic 10:52 31.05.2011

o chem se ovdi radi....

Predlažem da se ovom mladom i perspektivnom čoveku i njegovim prijateljima pruži šansa

Lib
el mislish na ovog


il ned'o bog na ovog



novac u rukama
Mladju
libkonz libkonz 11:27 31.05.2011

Re: o chem se ovdi radi....

Na onog prvog, muzicara.
omega68 omega68 15:06 31.05.2011

Re: o chem se ovdi radi....

el mislish na ovog

rekao bih da misli na ovog
Alan Čumak:


ČUDOTVORAC
dragan7557 dragan7557 15:38 31.05.2011

Re: o chem se ovdi radi....

ČUDOTVORAC


i pripovedač Bajki.

Pretvara k'o od šale 1.000 Evra u 1.000 dinara. A čini i druge opsenarje.

cerski

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana