Eksperimenti u blogovanju

Nataša Kandić, čemu?

vladimir petrovic RSS / 07.06.2011. u 19:52

Sa zakašnjenjem sam pregledao Njujork Tajms, da bih se veoma iznenadio kada sam u (jučerašnjem) uvodniku tog dnevnika, koji ima milionsko čitalaštvo, ne samo u SAD već i širom sveta, video naslov - THE SHAME OF SERBIA.

Štrecnulo me nešto, pitajući se o čemu se sada radi.

A onda sam video da ga je napisala Ms. Nataša Kandić, razglabajući o slučaju generala Ratka Mladića i njegovom izručenju Hagu.

Za mene je ta afera sa Mladićem, kako-tako, privedena kraju. Bilo je propusta, moglo se to uraditi ranije, ali bolje ikada nego nikada. Uglavnom je taj čin Srbije pozitivno primljen u svetu. Sam Njujork Tajms je pre nekoliko dana pozdravio hapšenje  Mladića, doduše uz prekor da „Srbija sve radi pod pritiskom", ali uz izraženo zadovoljstvo što je najzad Mladić u Hagu.

A onda dolazi ovaj članak sa ubitačnim naslovom Ms. Nataše Kandić, naslovom velikim kao vrata.

 

Quo vadis Ms. Nataša Kandić?

Pretpostavljam da sada sedite u vašoj rezidenciji, ispijate limunadu na tanku slamku i likujete, smejući se u ogledalu, kako ste uspeli da čak u tako poznatom Njujork Tajmsu proturite članak u kome, reklo bi se, zagovarate da Srbiju i dalje treba držati na stubu srama, naslovom u stilu: Kartaginu treba razoriti! (Carthago delenda est).

Naknadno vidim da je tekst tog spornog članka „Srpska sramota" objavljen i na srpskom.

Ja izbegavam da pišem blogove na političke teme, ali ovom prilikom nisam mogao da na ovaj način ne protestujem -  prvenstveno protiv naslova. Moglo je da se kaže sve što se htelo reći i na ispravniji način. 

Zna se da su naslovi važni, odnosno da je forma kako nešto saopštavate svetu važnija od same sadržine. Siguran sam da mnogi koji vide naslov THE SHAME OF SERBIA neće ni čitati tekst, ali će videti da  nastojanja iz nedavnih proteklih vremena - da je sve što dolazi iz Srbije sramotno, još nisu postala prošlost. Zato reagujem.

Ne bih voleo da popijem kafu sa Ms. Natašom Kandić. Ne bi mi prijala.

Atačmenti



Komentari (681)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

libkonz libkonz 22:17 07.06.2011

Re: NK

Moj utisak, sa pijace, iz autobusa i sličnih relevantnih mesta, još je gori.

Isto i kod mene.
milisav68 milisav68 22:19 07.06.2011

Re: NK

Exitus Letalis

bio je jedan nepotreban zločin.
pazi, nepotreban zločin.
ima, dakle i neki koji je potreban.

Ima, ubiješ neke svatove, da bi izazvao rat.
freehand freehand 22:22 07.06.2011

Re: NK

milisav68
Exitus Letalis

bio je jedan nepotreban zločin.
pazi, nepotreban zločin.
ima, dakle i neki koji je potreban.

Ima, ubiješ neke svatove, da bi izazvao rat.

Ili šefa policije u Osijeku?
Ili gomilu civila sa kalašnjikovima u Račku?
predatortz predatortz 22:24 07.06.2011

Re: NK

freehand
milisav68
Exitus Letalis

bio je jedan nepotreban zločin.
pazi, nepotreban zločin.
ima, dakle i neki koji je potreban.

Ima, ubiješ neke svatove, da bi izazvao rat.

Ili šefa policije u Osijeku?
Ili gomilu civila sa kalašnjikovima u Račku?


Ili golobrade momke koji su pošli kućama u Tuzli
niccolo niccolo 23:36 07.06.2011

Re: NK

Moj utisak, sa pijace, iz autobusa i sličnih relevantnih mesta, još je gori.

Isto i kod mene.

Ma vi Vojvođani ste oduvek poznati kao ekstremisti
filantrop filantrop 05:57 08.06.2011

Re: NK

Dr M
natasavb
kad pročitam koliko ljudi misli da je Mladić heroj ili da se u Srebrenici dogodila mala svadja medju komšijama.

Koliko ih je?
Ja nesto ne videh da ih je mnogo izaslo da protestvuje protiv hapsenja Mladica.
Cini mi se da su pominjali da je na tom mitingu bilo oko 5000.


Ankete kažu preko 50% Mladić heroj, 78% protiv izručenja, ako je verovati anketama i mom sećanju.

Moj utisak, sa pijace, iz autobusa i sličnih relevantnih mesta, još je gori.

E, TO je The shame of Serbia..


ih pijac i bus
evo ih i ovde
na blogu
libkonz
Da su Nemci imali Natašu Kandić posle drugog svetskog rata da ih suočava sa nacističkom prošlošću, još bi bili većinski za Hitlera.


Preporuka: 26


http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2011&mm=05&dd=15&nav_id=512262



jadna, beznadezna zemlja srbija
kad joj je natasa kandic narodni neprijatelj #1
i u kojoj hitler i natasa uopste mogu da se nadju u istoj recenici


*glupo mi je dajem preporuke, nek ih uzme ko hoce, ionako je besmisleno
libkonz libkonz 08:50 08.06.2011

Re: NK

ih pijac i bus
evo ih i ovde
na blogu

Filantropovo rasipanje pameti: Ko ne voli NK, taj je ratni zločinac!
Stvarno si uzeo pogrešan nick, ti si jedan od blogera koji je najviše mržnje pokazao prema neistomišljenicima.
Pogledaj se malo u ogledalo, pa posle kritikuj druge.
duchesse duchesse 12:31 08.06.2011

Re: NK

Moj utisak, sa pijace, iz autobusa i sličnih relevantnih mesta, još je gori.

E, TO je The shame of Serbia..

Kad smo već kod pijace, dovoljno je otvoriti komentare na bilo kakvu vest koja sadrži "Mladić" u naslovu, a na sajtu Blica, i odokativno potvrditi statistiku.
E, al, na žalost manjine koja kapira da zločin treba kazniti sa koje god zaraćene strane je počinjen, to nije the shame of Serbia, to jeste Serbia.
A da ne bude nejasno nešto: Kandić
natasavb natasavb 13:15 08.06.2011

Re: NK

E, al, na žalost manjine koja kapira da zločin treba kazniti sa koje god zaraćene strane je počinjen, to nije the shame of Serbia, to jeste Serbia.


Hajde molim te kazi mi u kojoj drzavi sa ovih podrucja to kapira vecina.

Jedna od posledica delovanja NK i njoj slicnih je sto mnogi na svoju zemlju, Srbiju, pocinju da gledaju kao zemlju neobrazovanih primitivaca, svakog trenutka spreminih za ubijanje neistomisljenika.
Goran Vučković Goran Vučković 13:16 08.06.2011

Re: NK

Jedna od posledica delovanja NK i njoj slicnih je sto mnogi na svoju zemlju, Srbiju, pocinju da gledaju kao zemlju neobrazovanih primitivaca, svakog trenutka spreminih za ubijanje neistomisljenika.

Mislim da je to uglavnom porodično vaspitanje, nema veze sa NK.
duchesse duchesse 15:18 08.06.2011

Re: NK

Hajde molim te kazi mi u kojoj drzavi sa ovih podrucja to kapira vecina.

Nisam nas poredila ni sa kim, tako da suština mog komentara nije bila da smo najgori, već konstatacija činjeničnog stanja. Nemoj da mi kvariš doživljaj, Nataša, već duže vremena se grozim komentarima na Blicu, moram negde da istresem negativnu energiju.
duchesse duchesse 15:27 08.06.2011

Re: NK

porodično vaspitanje

Ja sam mislila da te mama i tata uče da se javiš ljudima na ulici, učiš vredno u školi, kažeš hvala i ne uzimaš bombone od stranaca. Kad dodje do zaključaka o sugradjanima koje donosiš kroz svakodnevnu komunikaciju, ne vidim gde kućno vaspitanje kicks in. Osim u slučaju da si nesposoban za nezavisno razmišljanje.
jedi-knight jedi-knight 15:55 08.06.2011

Re: NK

To je jedini način da se rešimo svih Nataša Kandić.


Mislim da ste pogresno procenili doticnu gospodju. Nije njoj u interesu da iznosi podatke o srpskim zlocinima i da nam tako otvara oci.
Nije ona borac za istinu i pravdu jer je ne interesuju srpske zrtve kojih ( izvinjavam se ) itekako ima. Jos se i mesa u politiku. Koliko juce je u Pristini zahtevala da Evropska unija postavi Srbiji kao uslov priznanje Kosova za njenu eventualnu kandidaturu.
Priznati bilo sta, njoj bi joj samo dalo krila da bude jos beskrupuloznija.
Ona nema temu, vec fiksaciju i to vec spada u ozbiljnu klinicku sliku.
Ukoliko se moze naci bilo kakav osnov, treba podneti tuzbu protiv nje, traziti psihijatrijsko vestacenje i na osnovu eventualne dijagnozet, zabraniti joj bilo kakvu vrstu javnog delovanja.
Ona sama stati nikad nece.
Goran Vučković Goran Vučković 17:07 08.06.2011

Re: NK

Ja sam mislila da te mama i tata uče da se javiš ljudima na ulici, učiš vredno u školi, kažeš hvala i ne uzimaš bombone od stranaca. Kad dodje do zaključaka o sugradjanima koje donosiš kroz svakodnevnu komunikaciju, ne vidim gde kućno vaspitanje kicks in. Osim u slučaju da si nesposoban za nezavisno razmišljanje.

Ja sam, opet, mislio na ovo ovo.
niko_kao.ja niko_kao.ja 18:49 08.06.2011

Re: NK

Ukoliko se moze naci bilo kakav osnov, treba podneti tuzbu protiv nje, traziti psihijatrijsko vestacenje i na osnovu eventualne dijagnozet, zabraniti joj bilo kakvu vrstu javnog delovanja.


J..e i svi problemi u Srbiji (bogatoj, obrazovanoj, uređenoj, i na svaki način tolerantnoj) rešeni. O živote...
blogovatelj blogovatelj 20:06 08.06.2011

Re: NK

Mislim da je to uglavnom porodično vaspitanje, nema veze sa NK.


Da parafraziram gradonacelnika Splita - tako su odgojeni.
jedi-knight jedi-knight 21:12 08.06.2011

Re: NK

J..e i svi problemi u Srbiji (bogatoj, obrazovanoj, uređenoj, i na svaki način tolerantnoj) rešeni. O živote...


A iz cega ti to zakljucio?
Ovde se govori samo o NK.
Ako zamenis smrdljive carape, neces resiti sve probleme u zivotu, ali ces se lepse osecati i bar ti noge nece smrdeti.
niko_kao.ja niko_kao.ja 21:21 08.06.2011

Re: NK

Ako zamenis smrdljive carape, neces resiti sve probleme u zivotu, ali ces se lepse osecati i bar ti noge nece smrdeti


Prvo valja oprati noge, zar ne. Džaba čiste čarape na prljave noge.
Dr M Dr M 21:35 08.06.2011

Re: NK

Mislim da ste pogresno procenili doticnu gospodju. Nije njoj u interesu da iznosi podatke o srpskim zlocinima i da nam tako otvara oci.


Nismo procenjivali ni nju ni njen interes. Meni je interesantan samo naš interes a on nije u tome da se inatimo sa celim svetom oko evidentnih stvari. I nije naš interes u tome da ne priznajemo očigledno, samo u inat Nataši Kandić.

Zato sam i rekao

hajde da joj uzmemo temu pa da mi, jednom za svagda, kažemo da smo uradili ono što smo uradili, i da više nikad nećemo.


Tako to više ne bi bila glavna tema, mogli bismo da krenemo dalje a i većina današnjih komentatora bi bila zadovoljna jer bi NK izgubila posao.

Šta ćeš više?
jedi-knight jedi-knight 21:51 08.06.2011

Re: NK

Prvo valja oprati noge, zar ne. Džaba čiste čarape na prljave noge.


Naravno :)
jedi-knight jedi-knight 22:06 08.06.2011

Re: NK

Tako to više ne bi bila glavna tema


Nisam ubedjen da je to njena glavna tema. Mislim da ima malo dublje motive.
I nije ovde glavna tema njen clanak, vec NK kao pojava koja se nikad nece smiriti, tj dokle god budemo u situaciji da neko nesto odlucuje o nama, ona ce uvek biti tu, spremna i orna da nas blati, a tema ima u izobilju.
Dr M Dr M 22:49 08.06.2011

Re: NK

jedi-knight
Tako to više ne bi bila glavna tema


Nisam ubedjen da je to njena glavna tema. Mislim da ima malo dublje motive.
I nije ovde glavna tema njen clanak, vec NK kao pojava koja se nikad nece smiriti, tj dokle god budemo u situaciji da neko nesto odlucuje o nama, ona ce uvek biti tu, spremna i orna da nas blati, a tema ima u izobilju.


Uvek će se naći neko, zato što dopuštamo da drugi odlučuju o nama i zato što proizvodimo teme u izobilju, umesto da ih rešavamo. NK nije uzrok, ona je posledica.


pnbb pnbb 17:35 10.06.2011

Re: NK

Jedna od posledica delovanja NK i njoj slicnih je sto mnogi na svoju zemlju, Srbiju, pocinju da gledaju kao zemlju neobrazovanih primitivaca, svakog trenutka spreminih za ubijanje neistomisljenika.


e ako NK delovanje moze neko me d a promeni pogled na SVOJU zemlju, onda jebiga... problem je u spoljasnjem marketingu, a ne unutrasnjem...

ako se vec pridrzavamo glupe floskuel o ciscenju u sopstvenom dvoristu, zasto taj higijenski otklon potencirati u tudjim medijima? mislim, ako vec cistis svoje dvoriste i priznajes da si kriv i odgovoran za svoje djubre, cemu se hvaliti tim dostignucima po komsiluku? mogao bi neko da pomisli da cistis samo zato sto su ti sugerisali iz blizeg ili daljeg komsiluka, a ne zato sto ne podnosis to isto djubre...
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 21:53 07.06.2011

Kuku lele

Pre nego što krenemo da zdušno neargumentovano pljujemo Natašu Kandić, treba nešto istaći:

Jel nešto slagala?! Nije!

Jel sramota?! Jeste.

Jedino što treba u čitavoj priči zameriti jeste čemu Njujork Tajms i čemu to služi? Zašto su Amerikanci / stranci ciljna grupa, šta će taj tekst da doprinese suočavanju sa prošlošću u Srbiji... apsolutno ništa, samo je kontraproduktivan.

Nataša Kandić je medijski katastrofalna, ako uopšte uzmemo u obzir da joj je cilj suočavanje sa prošlošću i sređivanje situacije u Srbiji... ali ako joj je cilj međunarodna slava i međunarodno priznanje, onda je mega giga uspešna!
libkonz libkonz 22:01 07.06.2011

Re: Kuku lele

šta će taj tekst da doprinese suočavanju sa prošlošću u Srbiji... apsolutno ništa, samo je kontraproduktivan.

Nataša Kandić je medijski katastrofalna, ako uopšte uzmemo u obzir da joj je cilj suočavanje sa prošlošću i sređivanje situacije u Srbiji...

sve si rekao, samo što drugi ćute o tome.
AlexDunja AlexDunja 22:19 07.06.2011

Re: Kuku lele


Nataša Kandić je medijski katastrofalna, ako uopšte uzmemo u obzir da joj je cilj suočavanje sa prošlošću i sređivanje situacije u Srbiji... ali ako joj je cilj međunarodna slava i međunarodno priznanje, onda je mega giga uspešna!

razumem tvoj pristup,
ali to je nebitno.
nataša je nebitna.

o zločinima se radi.
libkonz libkonz 22:23 07.06.2011

Re: Kuku lele

nataša je nebitna.

Nataša je vrlo bitna. Većina ljudi u Srbiji mora da prihvati neke stvari (naravno i u družavama u okruženju). Nataša Kandić je jedna od glavnih kočnica tog procesa u Srbiji.
predatortz predatortz 22:27 07.06.2011

Re: Kuku lele

libkonz
nataša je nebitna.

Nataša je vrlo bitna. Većina ljudi u Srbiji mora da prihvati neke stvari (naravno i u družavama u okruženju). Nataša Kandić je jedna od glavnih kočnica tog procesa u Srbiji.


Ponovo saglasan! Uzela žena monopol na rasvetljavanje mnogo bolnih stvari. I radi to tako selektivno, pristrasno,neukusno... da je većini ljudi gadnija ona od onih koji bi svima nama trebali da budu gadni.
AlexDunja AlexDunja 22:33 07.06.2011

Re: Kuku lele

Nataša je vrlo bitna. Većina ljudi u Srbiji mora da prihvati neke stvari (naravno i u družavama u okruženju). Nataša Kandić je jedna od glavnih kočnica tog procesa u Srbiji.

ja mislim da su oni koji su krili mladića
sve ove godine(ovo sad banalizujem)
daleko krivlji.

nataša je nevina.
Exitus Letalis Exitus Letalis 23:05 07.06.2011

Re: Kuku lele

razumem tvoj pristup,
ali to je nebitno.
nataša je nebitna.

o zločinima se radi.

pa, sad ...
da je baš nebitna ... ne bih rekla.
jedina se bavi zločinima, činjenicama, počiniocima, dokazima, dokumentima ...
samo što ovde 90 posto nikad nije ni privirili na sajt fonda. samo onako ofrlje gađaju ...

na kraju, zar ona nije romkinja ili još gore, albanka ... na crkvi u nišu
pise da je balijka ... u šešeljevoj knjizi koju je onako zdušno promovisao aleksandar vučić, ovaj radikal bez bedža, naslov je "afera hrtkovci i ustaška kurva nataša kandić".
šta je i ko je ona, u stvari?
naravno da nemate pojma. samo vam nije simpatična (blago rečeno) i bez ijednog argumenta napadate samo nju, ne ono što ona radi. a još manje tekst o kome je reč.

a to, da li bi neko popio kafu s natašom kandić, pa i ona se valjda nešto pita.
samo što je ona pristojnija od vas, pa možda i bi.

Predrag Azdejković Predrag Azdejković 23:08 07.06.2011

Re: Kuku lele

o zločinima se radi.


da, ali ciljna grupa su Srbi i Srbija... ne Njujork Tajms i Amerikanci?!

ako je cilj promeniti usijane srpske glave, onda Nataša treba prva da se skloni, jer to ona nikada neće uraditi - i ona to dobro zna, ali to neće da učini.
babmilos babmilos 23:08 07.06.2011

Re: Kuku lele

naravno da je nebitna. da je bitna, već bi arkani, šešelji, obrazi i ostala bia našli način da joj dođu glave.
libkonz libkonz 23:13 07.06.2011

Re: Kuku lele

a to, da li bi neko popio kafu s natašom kandić, pa i ona se valjda nešto pita.
samo što je ona pristojnija od vas, pa možda i bi.

video sam je jednom na nekoj planini, u restoranu, delovala je vrlo uplašeno kad sam prolazio. Da sam znao da je ona tamo, promenio bih restoran.
JJ Beba JJ Beba 23:18 07.06.2011

Re: Kuku lele

Jedino što treba u čitavoj priči zameriti jeste čemu Njujork Tajms i čemu to služi? Zašto su Amerikanci / stranci ciljna grupa, šta će taj tekst da doprinese suočavanju sa prošlošću u Srbiji... apsolutno ništa, samo je kontraproduktivan.

kolko se ja razumem u izdavaštvo novina, a razumem se, sasvim je moguće da je NK članak naručen...pitali je da napiše šta misli o hapšenju Mladića i ona rekla. nije ništa slagala. sasvim je moguće da je naslov dala redakcija, kako se to inače radi
AlexDunja AlexDunja 23:31 07.06.2011

Re: Kuku lele

a to, da li bi neko popio kafu s natašom kandić, pa i ona se valjda nešto pita.
samo što je ona pristojnija od vas, pa možda i bi.

iskreno, šta će mi kafa sa njom?
meni je tekst koji je napisala
ok.
dsk007 dsk007 23:33 07.06.2011

Re: Kuku lele

nataša je nevina.




ma, ov kors.

outcast outcast 01:48 08.06.2011

Re: Kuku lele

AlexDunja
Nataša Kandić je medijski katastrofalna, ako uopšte uzmemo u obzir da joj je cilj suočavanje sa prošlošću i sređivanje situacije u Srbiji... ali ako joj je cilj međunarodna slava i međunarodno priznanje, onda je mega giga uspešna!razumem tvoj pristup,ali to je nebitno.nataša je nebitna.o zločinima se radi.



dragan7557 dragan7557 09:33 08.06.2011

Re: Kuku lele

Predrag Azdejković 22:53 07.06.2011
Kuku lele
Pre nego što krenemo da zdušno neargumentovano pljujemo Natašu Kandić, treba nešto istaći:

Jel nešto slagala?! Nije!

Jel sramota?! Jeste.

Ti si definitivno pobrkao Natašu Kandić sa Jelenom Karleušom?

cerski
Spiridon Spiridon 09:53 08.06.2011

Re: Kuku lele

ali ako joj je cilj međunarodna slava i međunarodno priznanje, onda je mega giga uspešna!



isto kao i tebi na blogu
Exitus Letalis Exitus Letalis 09:57 08.06.2011

Re: Kuku lele

Uzela žena monopol na rasvetljavanje mnogo bolnih stvari.

ne vidim da su se drugi otimali.

osnivani i to sve od profesora i akademika odbori za odbranu radovana karađića i ratka mladića, pa sve do dobitnika kanske palme:
"ko ne voli dabić rašu, popušio karu našu" i ranije
"ko ne voli radovana ne dočeko đurđevdana".
predatortz predatortz 10:00 08.06.2011

Re: Kuku lele

osnivani i to sve od profesora i akademika odbori za odbranu radovana karađića i ratka mladića, pa sve do dobitnika kanske palme:
"ko ne voli dabić rašu, popušio karu našu" i ranije
"ko ne voli radovana ne dočeko đurđevdana".


Intelektualci i umetnici retko prihvataju da ih neko pravi budalama. Njihov način borbe protiv globalizacije...
Exitus Letalis Exitus Letalis 10:01 08.06.2011

Re: Kuku lele

video sam je jednom na nekoj planini, u restoranu, delovala je vrlo uplašeno kad sam prolazio.

hahahahahaha...
vidi se da ne znaš ništa o njoj.
na moje oči u bg kafani su joj prosuli piće u kafani.
odbili da je voze taksijem.
odbili da joj prodaju novine na kiosku.
odbila policijsku zaštitu od tadića.
sama se vozi tramvajem.
ide sama na pijacu.
nije da se baš uplašila.

a tebi nije bilo kasno da promeniš kafanu.
slobodan si građanin.
freehand freehand 10:02 08.06.2011

Re: Kuku lele

Exitus Letalis
Uzela žena monopol na rasvetljavanje mnogo bolnih stvari.

ne vidim da su se drugi otimali.

osnivani i to sve od profesora i akademika odbori za odbranu radovana karađića i ratka mladića, pa sve do dobitnika kanske palme:
"ko ne voli dabić rašu, popušio karu našu" i ranije
"ko ne voli radovana ne dočeko đurđevdana".

To bi trebalo prevesti na engleski, pod obavezno. Dragocen dokazni materijal, i to višenamenski!

libkonz libkonz 10:21 08.06.2011

Re: Kuku lele

nije da se baš uplašila.

tako je delovala. onda sam se zapitao kolike su to pare u pitanju dovoljne da budeš u konstantnom strahu.
jedi-knight jedi-knight 16:06 08.06.2011

Re: Kuku lele

Predraze, ovaj put je potpuno slazem sa tobom
bubamarac bubamarac 23:05 08.06.2011

Re: Kuku lele

AlexDunja
Nataša je vrlo bitna. Većina ljudi u Srbiji mora da prihvati neke stvari (naravno i u družavama u okruženju). Nataša Kandić je jedna od glavnih kočnica tog procesa u Srbiji.ja mislim da su oni koji su krili mladićasve ove godine(ovo sad banalizujem)daleko krivlji.nataša je nevina.

Znao sam!
gedza.73 gedza.73 14:15 09.06.2011

Re: Kuku lele

AlexDunja
nataša je nevina.

Odkada sam je prvi put video nikada nisam posumnjao u tu konstataciju.
edit
Vidim da i bubamarac misli isto.
babmilos babmilos 21:57 07.06.2011

nije mi jasno

lično nisam zgađen naslovom, jer on zapravo glasi "Sramota Srbije", što je kao naslov o redu. pročitajte šta hauard zin govori o usa - to je ubitačno podrivanje srži te države (a valjda je jasno da je mladić bio tek vojnik - poludeo ili ne odlučiće sud - i nikakva državotvorna figura), a zin je bio amerikanac. nesumnjivo i svaka druga država ima nezavisne intelektualce koji bez pardona seciraju mitološko tkivo sopstvene države, njoj u korist, pre ili kasnije.

mnogo više mi se gadi "prevod" naslova sa drugog linka - "Srpska sramota". baš takvi sugestivni "prevodi" i stvaraju pun smisao pridevu "srbijanski". koliko god vidovdan to želeo, Srbi nisu isto što i Srbija, niti je Srbija isto što i Srbi. zapravo je Srbija bila primer efikasnog multietničkog i multikulturalnog društva, i baš su vidovdani i družina razlog što smo se našli u situaciji da nam francuzi i nemci sole pamet oko toga kako se "manjine" integrišu u društvo.
Exitus Letalis Exitus Letalis 22:27 07.06.2011

Re: nije mi jasno

vatos_locos vatos_locos 23:31 07.06.2011

Re: nije mi jasno


Dali smo zaboravili Bozić93? Nismo bolan junuze ,ni ti neces Potočare 95
jeca92 jeca92 22:23 07.06.2011

Pa i nije ako strasno..

I za mene je pitanje Ratka Mladica zavrseno njegovim izrucenjem u formalnom smislu. Medjutim ovo sto je napisano u NT nije laz, to je kriticki stav, razocaranje nacinom na koji se postupalo u slucaju Ratka Mladica ali i razocaranje celokupnim odnosom prema zlocinima tj. genocidu koji su ucinili Srbi u Srebrenici. Prvo ne verujem da ce ovaj tekst bilo sta promeniti u stavu koji americki politicari vec imaju ili u stavu koji ima onaj deo javnosti koji uopste nesto i zna o Srbiji. Taj stav je odavno formiran i ne moze se razbiti jednim tekstom. Zato na ovaj tekst posmatram malo opustenije, zasto ne bi kritikovali one postupke za koje smatramo da nisu ispravni. Meni je licno dosta i Mladica i Hadzica i Kosova u smislu da dok mi ovim tempom resimo sve nase politicke probleme, da bi tek onda dosli do onih gorucih, zivotnih (ekonomskih) problema, mislim da cemo propasti kao drzava, zaista se na tom polju nama ne pise dobro. Pohvale su tu - uhapsen je, da li bas mozemo i reci, e sada je sve u redu...
mayo1 mayo1 22:26 07.06.2011

...?

Gledam sa strane i ne vidim da je itko konkretno osporio bilo koju činjenicu/tezu/razmišljanje Nataše Kandić.
Sve se svodi uglavnom na osobnu diskvalifikaciju, bez argumenata.

Po balkanskom "...zna se..."
babmilos babmilos 22:27 07.06.2011

Re: ...?

pa ovde se i ne raspravlja o tezama, već samo o naslovu. koji je sitna riba pljuckavica spram naslova iz naših novina.
gedza.73 gedza.73 22:56 07.06.2011

Re: ...?

Gledam sa strane i ne vidim da je itko konkretno osporio bilo koju činjenicu/tezu/razmišljanje Nataše Kandić.

Po balkanskom "...zna se..."

Meni deluje da se baš ne zna. Jedni tvrde da je Mladić heroj i da nije bilo njega bilo bi više ubijenih srba, drugi da je zlikovac i da je pobio 8000, onda ovi prvi kažu da na tom spisku pobijenih ima ljudi koji žive u inostranstvu, i da u grobnicama ima srba, jedni viču opsada sarajeva, drugi da je postojao logor gde su ubijani srbi.

Onda drugi one prve nazivaju barbarima jer su im bombardovali stradun, a prvi kažu da ovi drugi lažu. A onda drugi sruše neki stari most, ali oni nisu barbari.
Jedni su agresori i otimači teritorije, a ovi drugi su branoljubi koji su časno pobile neke starine.

Jedni se ljute što je predsednik države isporučio ubicu, a drugi što je kasnio,a oni tamo se hvale što im premijerka bila na kanabetu nekog ko je osumnjičen za ubistva.
Neke majke ubijene dece hoće da ubica visi, ali ne priznaju drugim majkama da znaju gde su im deca nestala. Jedne slave što se njihov heroj vratio iz zatvora, a druge plaču jer je ubica na slobodi.

Mnogo konkretnog postoji samo ga svako tumači kako želi ili kako mu odgovara. A ubica je ubica, moj ili tvoj. I lešinar je lešinar.

Samo što poneko voli da svog ubicu proglasi za heroja, a lešinara za proroka.



mayo1 mayo1 23:08 07.06.2011

Re: ...?

Mnogo konkretnog postoji samo ga svako tumači kako želi ili kako mu odgovara. A ubica je ubica, moj ili tvoj. I lešinar je lešinar


Opet ništa konkretno što opovrgava tekst Nataše Kandić.

A blog je o članku u NYT.
Što konkretno nije istina...?
Koju veliku laž je žena navela, pa da zaslužuje takve kvalifikacije - od osobnih uvreda do otvorenih prijetnji?
JJ Beba JJ Beba 23:28 07.06.2011

Re: ...?

babmilos
pa ovde se i ne raspravlja o tezama, već samo o naslovu. koji je sitna riba pljuckavica spram naslova iz naših novina.

i ja to kažem. naslov je sigurno redakcijski. ako je neko od vas radio ili radi u novinama zna kako se to radi i šta prodaje novine
gorran2 gorran2 01:40 08.06.2011

Re: ...?

Eh, dragi susjede, znaš kako se kaže... Ne pada blog da pokrije brijeg, već da svaka zvjerka svoj trag pokaže.
Spiridon Spiridon 09:56 08.06.2011

Re: ...?

i ja to kažem. naslov je sigurno redakcijski. ako je neko od vas radio ili radi u novinama zna kako se to radi i šta prodaje novine


evo kako to Bob Dylan maestralno definise


legalizacijabg legalizacijabg 22:47 07.06.2011

žena opasnih namera

Nekad su za Vuka Draškovića,uplašeni za svoje privilegije udarom daška svežeg vetra,
one stare komunjare iz boračkih organizacija govorili,čovek opasnih namera.

da parafraziram na ovaj slučaj.

može ovaj naslov u N.T.da nas udalji od kandidature na nekoliko meseci,a možda i godinu dana.ja to računam ovako.mnogo nerodjenih beba,budućih radnika i punilaca pio fonda,mnogo umrlih hroničnih bolesnika zbog smanjenog kvaliteta srpskog zdravstva,izazvanog nedolaskom donacija iz EU(valjda,će nešto da se odvoji i za zdravstvo ha?ili samo za povlašćene 'projekte' antitalenata bliskih vlastima?)

Da ne pominjemo smanjenje stranih ulaganja..a Novak se toliko mučio
babmilos babmilos 23:05 07.06.2011

Re: žena opasnih namera

ne može ovaj naslov ništa.
naš problem su korupcija, restitucija, privatizacija, partokratija (URS included).
Exitus Letalis Exitus Letalis 23:10 07.06.2011

Re: žena opasnih namera

babmilos
ne može ovaj naslov ništa.
naš problem su korupcija, restitucija, privatizacija, partokratija (URS included).


hej!
naslov je dala redakcija!!!!
raspitajte se.

i valjda znate da to redakcije/urednici rade.
Exitus Letalis Exitus Letalis 23:11 07.06.2011

Re: žena opasnih namera

može ovaj naslov u N.T.da nas udalji od kandidature na nekoliko meseci,a možda i godinu dana.ja to računam ovako.mnogo nerodjenih beba,budućih radnika i punilaca pio fonda,mnogo umrlih hroničnih bolesnika zbog smanjenog kvaliteta srpskog zdravstva,izazvanog nedolaskom donacija iz EU(valjda,će nešto da se odvoji i za zdravstvo ha?ili samo za povlašćene 'projekte' antitalenata bliskih vlastima?)

Da ne pominjemo smanjenje stranih ulaganja..a Novak se toliko mučio

da se nisi malo zaneo!
babmilos babmilos 23:17 07.06.2011

Re: žena opasnih namera

znam, ali izgleda da pisac bloga to ne zna. valjda zamišlja objavljivanje teksta u NYT kao blogovanje.
JJ Beba JJ Beba 23:29 07.06.2011

Re: žena opasnih namera

babmilos
znam, ali izgleda da pisac bloga to ne zna. valjda zamišlja objavljivanje teksta u NYT kao blogovanje.


možda zna, ali čemu?
dragan7557 dragan7557 14:53 08.06.2011

Re: opasne namer

babmilos
ne može ovaj naslov ništa.
naš problem su korupcija, restitucija, privatizacija, partokratija (URS included).

A kud se dela:

LUSTRACIJA ????????


cerski
babmilos babmilos 15:54 08.06.2011

Re: opasne namer

dragan7557
LUSTRACIJA ????????

ko da se seti svih cija?
sybil sybil 07:31 09.06.2011

Re: žena opasnih namera

može ovaj naslov u N.T.da nas udalji od kandidature na nekoliko meseci,a možda i godinu dana

ne brini prijatelju, Amerikanci nisu glupi, znaju oni sve to i bez Natase Kandic.
omega68 omega68 23:47 07.06.2011

e nek me neko tuži

ali činjenice su činjenice:
skoro dolazila u selo da se pomiri sa sestrom
sa nekoliko džipova obezbeđenja
ništa
članovi još uže porodice ne govore sa njom
A možda je sve to zbog pradede?
Exitus Letalis Exitus Letalis 10:27 08.06.2011

Re: e nek me neko tuži

omega68
ali činjenice su činjenice:
skoro dolazila u selo da se pomiri sa sestrom
sa nekoliko džipova obezbeđenja
ništa
članovi još uže porodice ne govore sa njom
A možda je sve to zbog pradede?

neće da te tuži jer si nevažan.
u koje selo je dolazila?
nataša je iz kragujevca i ima samo jednu sestru.
kod koje odlazi i koja kod nje dolazi.
nema nikakve dipove.
fond ima jedan službeni auto.

već je ranije pisano o navodonom njenom bogatstvu.
živi u dvosobnom stanu i velika je gadarija ovo što pišeš.
nema privatni auto, niti dozvolu za vožnju.

za razliku od gorespomenutih bulatovićke i kosare, nikad nije bila član
partije.
a ove dve su bile. radile na rts-u i žarile i palile u info programu.

kosta čavoški, malo informacija, bio je u svoje vereme poperovac i zagovornik
otvorenog društva.

Коста Чавошки (26. октобар 1941, Банатско Ново Село, Југославија) је српски правник, теоретичар права, професор Правног факултета Универзитета у Београду, академик САНУ и члан Сената Републике Српске.


Филозофија отвореног друштва. Политички либерализам Карла Попера (1975)
omega68 omega68 15:46 08.06.2011

Re: e nek me neko tuži

nataša je iz kragujevca

nije , iz sela pored Kragujevca
u koje selo je dolazila?

U Opornicu
nema privatni auto, niti dozvolu za vožnju.

Nisam ni rekao da je bila svojim autom ili da je vozila
velika je gadarija ovo što pišeš.

samo činjenice
kao i činjenica da joj je pradeda bio Četovođa, komandant četnika, elitnih boraca koji su ''čistili'' teritoriju iza neprijateljskih linija, uglavnom bugarskih i turskih , po potrebi.Samo sa dve bombe i sa kamom.U čarapama, da ih neprijatelj ne čuje.
U to vreme plemenit i potreban čin
Danas se živ iz Haga ne bi vratio.

Exitus Letalis Exitus Letalis 16:23 08.06.2011

Re: e nek me neko tuži

Nisam ni rekao da je bila svojim autom ili da je vozila

nema ni džipove.

nema ni tu silnu rodbinu s kojom ne govori.
samo jednu jedinu sestru.

ovo o pradedi prvi put čujem.
daj neki link?

u zvaničnoj biografiji nema ništa sem da nije bila u partiji ... i ostalo
što znamo...
baš bih volela da znam nešto više o dedi u čarapama.
jel na glavi il na nogama:))))

ko ovi tvoji:)))
omega68 omega68 16:34 08.06.2011

Re: e nek me neko tuži

nema ni džipove.

Alo, nema ona daje joj ova država
nema ni tu silnu rodbinu s kojom ne govori.

veruj da postoje svedoci, ali neću da tračarim ko sve neće da čuje za nju.
daj neki link?


komite nisu bili transparentni ni za vreme 1. balkanskog rata
baš bih volela da znam nešto više o dedi u čarapama.

pitaj je
ko ovi tvoji:)))

koji?
niko moj nije nabacivao decu na bajonet:((((
eto šta je božja kazna
nekad-bio-kuki nekad-bio-kuki 00:30 08.06.2011

sramota bloga

nojevi, zabijte glavu u pesak jos dublje
miloradkakmar miloradkakmar 00:30 08.06.2011

Naslov

ti je dobar. Mogao bi tako zaređati sa imenima.
asparagus asparagus 00:47 08.06.2011

toliko o svima njima

Natasha Kandic is the executive director of the Humanitarian Law Center in Serbia. This article was translated by Vesna Bogojevic from the Serbian.


Jebes sav njen uticaj kad ne zna dve slajfne na engleskom sama da napise.
libkonz libkonz 08:28 08.06.2011

Re: toliko o svima njima

This article was translated by Vesna Bogojevic from the Serbian.

ko li joj je nabacio posao, da ovo prevodi
mikimedic mikimedic 09:18 08.06.2011

Re: toliko o svima njima

Bogojevic


zanimljivo, veoma zanimljivo




libela libela 03:53 09.06.2011

Re: toliko o svima njima

Bogojevic


Ovo je fenomenalno!
Filip Mladenović Filip Mladenović 01:19 08.06.2011

Jedan primer sramote:

Tužilaštvo za ratne zločine podiglo je optužnicu protiv Dragana Jovića (54), Zorana Đurđevića (45) i Alena Ristića (38), koji se terete da su u Bijeljini juna 1992. godine ubili jednog Muslimana i više puta na najbrutalniji način silovali žene iz njegove porodice.


Sva trojica su bili dobrovoljci iz Srbije - Jović iz Niša, Đurđević iz Šapca, a Ristić iz Sombora - i priključili su se Vojsci Republike Srpske preko Srpske radikalne stranke.

Prema navodima optužnice, 14. juna 1992. godine bili su u Bijeljini i u kafiću „Tref“ su čuli da u gradu živi musliman koji navodno nabavlja oružje za bošnjačke snage.
Sa okrivljenim Ž. M, protiv koga je razdvojen postupak, otišli su do kuće žrtve, istog dana oko 22.30 časova.

Kada su stigli, kako se navodi u optužnici, prinudili su suprugu, ćerku i snaju da skinu svu odeću.

Tako gole, žene su odveli u sobu i silovali ih naizmenično. Nakon toga je Jović, kako se navodi u optužnici, čoveku stavio cev „kalašnjikova“ u usta i ubio ga ispalivši jedan hitac.



Ispred kuće su izveli sina ubijenog i njegovu suprugu, koja se nekoliko dana ranije porodila, kao i sestru. Dve potpuno gole žene i muškarca vodili su kroz grad da im pokažu ko ima automobil, jer je njihova „zastava 128“ kojom su došli upala u jarak.

Dve žene su tako ponižavali dok nisu upali u kuću žene invalida. Od nje su uzeli novac, nakit, ključeve od vozila „jugo 55“. Posle toga su ušli u ukradeni „jugo“ i sa sobom poveli i dve mlađe žene, koje su sve vreme bile gole i već jednom silovane. Krenuli su ka Brčkom, ali su stali u mestu Ljeljenča, gde su izveli žene ispred automobila.

Tu su ih, nasred puta, ponovo silovali na najbrutalniji način. Posle silovanja, tu su i ostavili dve žene potpuno gole i bose.


U optužnici se navodi da je veštačenjem utvrđeno da su trojica okrivljenih bila uračunljiva i da to ničim nije dovedeno u sumnju, kao i da su sve radili sa umišljajem.



vatos_locos vatos_locos 02:04 08.06.2011

Re: Jedan primer sramote:

Silovanja ,ubistava iz koristoljublja ima i sad u sred Sarajeva u kome nema Srpskog uveta ,a kamoli u ratu gdije fukara dodje na svoje ....
Te zlokovce ako se dokaze da su krivi treba ubiti

Ovakvih primera ima na hiljade na zalost ,ali sta to dokazuje
sta treba da mislimo o Hitlerovoj Nemackoj ,ako su Crveno Armejci silovali milion Nemica (tako kazu Nemci)
Jeli treba da pricam o silovanju Srpkinja po Sarajevu ,za nestalih 6 hiljada Sarajevskih Srba
jedi-knight jedi-knight 16:50 08.06.2011

Re: Jedan primer sramote:

Tu su ih, nasred puta, ponovo silovali na najbrutalniji način. Posle silovanja, tu su i ostavili dve žene potpuno gole i bose.


Izvini, koji ti je mootiv ovog komentara?
Jel zelis da podrzis nastup NK ili zelis da je nadmasis?
Dok smo se bavili istorijom, nije valjalo, sada se svi ti kojima to nije valjalo, bave samo istorijskim pitanjima i to na vrlo icemeran nacin i selektivno. U redu, biloo je zlocina, to vise niko ne porice, sta maltretiras nas koji to osudjujemo?
Skoro sve sto je trebalo da zavrsi na sudu, zavrsilo je, sta jos hocete? Ovo ja zovem izivljavanje, a svi vi koji to radite, na celu sa NK, ste potpuno isti kao ove ubice, samo sto ne ubijate mecima i nozevima nego manipulacijom ljudskih tragedija. Radite to sa istom hladnokrvnoscu i bezobzirnoscu kao i svi ovi psi rata sa snimaka, na kojoj god da su strani.
Ja se stidim ovakvih primera koje ti navodis, a ti vidim, volis da me podsecas na moju sramotu, da slucajno ne ozdravim i krenem napred.
Ti i tebi slicni ozivljavate lesinu zvanu srpski nacionalizam.
Razmisli malo pre nego sto nas prosvetlis jos nekim slicnm primerom.
outcast outcast 01:22 08.06.2011

U cemu je poenta ovog bloga?

princi princi 01:26 08.06.2011

Прво, потпуно ми је

невероватно да неко велича Младића као хероја. Чак и ови транскрипти које су обавили показују да се ради о најобичнијој официрској вуцибатини каквих је ЈНА била препуна. Његово помињање Векарићеве националности, и оно ласцивно добацивање секретарици (и то у тренутку када театрално захтева да обиђе гром покојне ћерке) говоре да се ради о једном приглупом психопати који се стицајем историјских прилика нашао на месту где се нашао. Мишљења сам, међутим, да Младић ту није никакав изузетак и да су слични кретени и остали злочинци попут Чекуа, Дудаковића, Орића и иних.

Кандићка се, то је јасно, залаже за ситуацију у којој ће Србија бити талац организација као што је њена и у којој читава земља чекати док она не измузе и последњи долар из разноразних фондова којима се финансирају НГО-ови. Поред тога што су њене изјаве директно оспоравање рада суда у Хагу и што она пише пресуде Србији које ни један релевантан суд није донео, то за шта се она залаже је еквивалентно као кад би сад неко написао интеграцију Хрватске у ЕУ треба обуставити док се не нађе потпуна истина о Јасеновцу.

Мислим, wtf, жено, ајде мало сјаши. За промену.
Goran Vučković Goran Vučković 01:44 08.06.2011

Iskreno...

...mene članak, u kome Nataša Kandić kaže manje-više svima poznate stvari i njenu ideju recepta za rešenje problema - uopšte ne pogađa, posle gledanja Ratka Mladića i priče o ratovima 90-tih na svakom aerodromskom TV ekranu koji sam prošao od Santjaga, preko Pariza do Glazgova pre neki dan.

Žena priča jednu te istu priču već takoreći decenijama - i stalno kao ispada da baš ta priča smeta Srbiji da uđe u EU, pa koliko će to da nas košta itd. Kao da bi svet odjednom prestao da priča o ratovima 90-tih da nema Nataše Kandić. Kao da bi odjedared Srbija ušla u EU, kad bi Natašu Kandić neko najeo plutonijuma, što neko ovde predloži.

J**** zemlju u kojoj se onaj ko kaže "general je go" proglašava za neprijatelja društva, pa bio general u pitanju Mladić ili Gotovina.

Sramota Srbije je kada ozbiljni ljudi, intelektualci, priželjkuju likvidacije političkih disidenata kao način rešavanja društvenih problema. Užas Srbije su oni momenti kada ovo postane stvarnost. Nažalost smo i živeli u takvim vremenima neko vreme. Nadam se da je to ostalo za nama zauvek.
princi princi 01:59 08.06.2011

Re: Iskreno...

Žena priča jednu te istu priču već takoreći decenijama - i stalno kao ispada da baš ta priča smeta Srbiji da uđe u EU, pa koliko će to da nas košta itd. Kao da bi svet odjednom prestao da priča o ratovima 90-tih da nema Nataše Kandić. Kao da bi odjedared Srbija ušla u EU, kad bi Natašu Kandić neko najeo plutonijuma, što neko ovde predloži.

Не, Вучко, ствар је управо обратна. Кандићка прича о ратовима 90-тих управо зато јер постоје интерес да се Србији као услов за почетак преговора са ЕУ поставља Младић. Кандићка није креатор, она је егзекутор.

То са плутонијумом је апсолутна љигавштина коју би требало кривично гонити (као што, уосталом, и Буцко Bros најзад треба почети кривично гонити за Републику Шумску). Наташи Кандић због свега овога не би смела ни длака с главе да фали. Да сам Тадић/Дачић лично бих се за то побринуо.
Goran Vučković Goran Vučković 02:05 08.06.2011

Re: Iskreno...

Не, Вучко, ствар је управо обратна. Кандићка прича о ратовима 90-тих управо зато јер постоје интерес да се Србији као услов за почетак преговора са ЕУ поставља Младић. Кандићка није креатор, она је егзекутор.

Onda ima ambiciozan biznis plan. Ali to ne znači da ona u pristupnim pregovorima ima bilo kakvu značajnu ulogu. Nije Mladić bio uslov zbog Kandićkinog pregalaštva, rekao bih.

То са плутонијумом је апсолутна љигавштина коју би требало кривично гонити (као што, уосталом, и Буцко Bros најзад треба почети кривично гонити за Републику Шумску). Наташи Кандић због свега овога не би смела ни длака с главе да фали. Да сам Тадић/Дачић лично бих се за то побринуо.

Tvoj omiljeni bloger je definitivno veći ultralevičar od tebe - ti bi samo trpao u zatvor zbog verbalnog delikta - a on bi ukrašavao terazijske bandere krupnim kalitalistima
gorran2 gorran2 02:20 08.06.2011

Re: Iskreno...

J**** zemlju u kojoj se onaj ko kaže "general je go" proglašava za neprijatelja društva, pa bio general u pitanju Mladić ili Gotovina.

Sramota Srbije je kada ozbiljni ljudi, intelektualci, priželjkuju likvidacije političkih disidenata kao način rešavanja društvenih problema. Užas Srbije su oni momenti kada ovo postane stvarnost.

To na b92. Inače je u proseku gore.

Postoji jedan ključni problem, oko koga je spor. Posle dosta vremena, gotovo da je prihvaćena koncepcija da su činjeni zločini, i da počinioci treba da odgovaraju.
I to je nekakav napredak.
Ali to nije dovoljno.
Stvar je u tome da nisu postojali samo pojedinačni zločini, nego su ti ratovi kao takvi, sami po sebi, bili zločinačke kampanje. Njihova ideologija - ideologija etničkog čišćenja i stvaranja etnički čistih država - za mene je gnusna i anticivilizacijska.
To je aspekt sa kojim niko ne želi da se suoči - ni vlade, ni narodi (osim u delu da optuži za to "one druge" ). Svi se ponašaju kao zločinci koji se trude da zadrže svoju zločinačku dobit.
To je sramota Srbije. I Hrvatske uostalom. I Kosova.

Ali, to ne čini Srbiju (Hrvatsku, Kosovo...) gorim u odnosu na većinu zemalja. Civilizacijski standardi uopšte nisu tako visoki kao što to nekad izgleda
princi princi 02:21 08.06.2011

Re: Iskreno...

definitivno veći ultralevičar od tebe

Mислиш, запремински? За овакву увреду следи моментални прекид комуникације, .
Goran Vučković Goran Vučković 02:23 08.06.2011

Re: Iskreno...

To na b92. Inače je u proseku gore.

Eto - bar neko hvali večeras B92 na ovom blogu
Goran Vučković Goran Vučković 02:24 08.06.2011

Re: Iskreno...

Mислиш, запремински? За овакву увреду следи моментални прекид комуникације, .

Radikalniji - nema veze sa Maksinim klipom
princi princi 02:34 08.06.2011

Re: Iskreno...

Мене трпати у левичарски кош... Мислим, 'де ће ти душа?
Goran Vučković Goran Vučković 02:35 08.06.2011

Re: Iskreno...

Мене трпати у левичарски кош... Мислим, 'де ће ти душа?

freehand freehand 12:00 08.06.2011

Re: Iskreno...

princi
Мене трпати у левичарски кош... Мислим, 'де ће ти душа?

Čekaj... Zar nisi ti onaj lik iz čitanke, onaj iz pripovetke "Princi je video Tita"?
jinks jinks 04:20 08.06.2011

...

Bas sam juce ujutru slucajno, cekajuci tramvaj kod Tasmajdana, prvi put u zivotu video gospodju Kandic. Tesko je hodala i veselo razgovarala sa nekom poznanicom.

Nije mi delovala kao neko ko prezire okruzenje u kome zivi, niti koga prezire okruzenje u kome zivi.
sybil sybil 05:03 08.06.2011

Sta je to Natasa Kandic

pogresila?

Da Srbija nije rascistila sa zlocinackom prosloscu? Istina, vratili su se na vlast i svaki dan izdaju neka saopstenja, Dobrica Cosic et al. ponovo jasu posle svega.

Da su od nase devizne stednje finansirane zlocinacke bande po Bosni? Tacno.

Da Boris Tadic nije pomenuo pravdu i saosecanje sa zrtvama, nego samo neku ljagu na imenu srpskom? Tacno.

Da ne postoji iskrena namera i iskreno osecanje u borbi sa srpskim fasizmom: hapsenje Mladica i zabrana onih nacista je cista kalkulacija edabise otvorili neki fondovi EU.

Vecina Srbije je zaljubljena u Putina, koji je Milosevic alter-ego, ne spontano, nego zato sto im se namece odozgo.

O cemu mi bese pricamo?

Srbija u EU?

Razlika izmedju Natase Kandic i te slobodne mislilice sto brani Bin Ladena je u tome sto Natasa Kandic brani cast svoga naroda boreci se protiv zlocina, ova druga glupaca podrzava zlocin nad neduznima. No, kao sto vec znamo, sve je to isto, ekstremizam je ekstremizam.
bluestar bluestar 06:05 08.06.2011

Re: Sta je to Natasa Kandic


Razlika izmedju Natase Kandic i te slobodne mislilice sto brani Bin Ladena je u tome sto Natasa Kandic brani cast svoga naroda boreci se protiv zlocina, ova druga glupaca podrzava zlocin nad neduznima



ako mislis na suzan sontag, ona nije branila bin ladena nego je okrivila SAD da su svojom ekspanzionistickom politikom uzrokovale septembar 11. i samo zbog toga je automatski oterana sa stranica njujork tajmsa, wasington posta i ostalih uglednih liberalnih medija. inace je poznata po tome da se za bosanske muslimane tokom gradjanskog rata zalagala vise i od samog harisa silajdzica. svako gostovanje na CNN-u je pocinjala i zavrsavala recenicom o "dzenosajdu in bazznija". bila je toliko neobjektivna i ostrascena da je to neverovatno. i onda je dosao 11. septembar, na vrhuncu slave se malo zanela, i vlastita drzava joj je dala besplatnu skolu sta su to nacionalni interesi i dokle intelektualac moze da ide. od te lekcije se nikad nije uspela oporaviti.
filantrop filantrop 06:22 08.06.2011

Re: Sta je to Natasa Kandic

ako mislis na suzan sontag, ona nije branila bin ladena nego je okrivila SAD da su svojom ekspanzionistickom politikom uzrokovali septembar 11


da
to apsolutno opisuje kakva je osoba u pitanju :)))
bluestar bluestar 06:47 08.06.2011

Re: Sta je to Natasa Kandic

da
to apsolutno opisuje kakva je osoba u pitanju :)))


pa eto, sybil brani nacionalne interese svoje amerike pa je jednu vrhunsku intelektualku (to se mora priznati, slagali se mi sa njenim politickim angazmanom ili ne) nazvala glupacom i uz put izmislila da je podrzavala bin ladena. tako se brani svoja zemlja, sybil je pravi US patriJota

a, da ja, slucajno tako nazovem natasu kandic, izvredjala bi me zestoko. to sto natasa blateci srbiju u njujork tajmsu radi protiv svoje zemlje i ljudi koji zive u njoj...nema veze. siguran sam samo u jedno, da natasu kandic ova kriza nije ni dotakla. ona se vec odavno financijski osigurala.
sybil sybil 08:23 08.06.2011

Re: Sta je to Natasa Kandic

pa eto, sybil brani nacionalne interese svoje amerike pa je jednu vrhunsku intelektualku (to se mora priznati, slagali se mi sa njenim politickim angazmanom ili ne) nazvala glupacom i uz put izmislila da je podrzavala bin ladena. tako se brani svoja zemlja, sybil je pravi US patriJota

kako moze ta vajna intelektualka da opravdava 9.11. a da bude protiv bin ladena koji je mastermind? koja je to logika boze sacuvaj. logika te intelektualke je primenjeno na srbiju ovo: srbi su napravili toliko zlocina po okruzenju da su zasluzili da nestanu sa lica zemlje i treba im baciti atomsku bombu ili bar pobiti nekoliko hiljada. sta sad velis junace?
blateci srbiju u njujork tajmsu radi protiv svoje zemlje i ljudi koji zive u njoj...nema veze. siguran sam samo u jedno,

kako neko ko u sustini brani cast svoje zemlje moze da radi protiv svoje zemlje? samo zato sto ne peva u populisticko-priglupom horu dobrice cosica treba da se proglasi za izdajnika?
Atomski mrav Atomski mrav 08:33 08.06.2011

Re: Sta je to Natasa Kandic

kako moze ta vajna intelektualka da opravdava 9.11. a da bude protiv bin ladena koji je mastermind?

Ko kaže da opravdava? To ti je kao kad bismo posmatrali bombardovanje Srbije isključivo od 24.3.1999. ne razmišljajući o svemu što se događalo ranije a uticalo je da se bombardovanje dogodi...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana