Da je neproarčimo pre nego li je i stigla...

Drago Kovacevic RSS / 31.12.2007. u 15:52

Evo, dok ovo pišem, poslednje je popodne 2007. godine. U običnim prilikama, onima koje su odavno odselile sa ovih naših strana, bio bi red baviti se veselim i laganim stvarima. Stvarima što nose neke radosti i uzbuđenje, malo veće ili malo manje, ali tako vidljive u novogodišnjoj noći. I razmišljao sam da napravim veseli post, čak pretraživao prigodne fotografije koje bi mogao da postavim uz njega, sve dok me nije neugodno lecnuo dežurni sumnjivac u meni ponavljajući pitanje.. "A šta ćeš ako smo nastupajuću godinu protraćili i pre nego li je stigla." Nisam uspeo da odagnam "sumnjivca" i odustao sam od veseloga posta. Pre nego što pređem na teži sadržaj, upućujem svima, onima koji misle slično kao i ja, i onima koji misle potpuno različito od mene, onima iz zemlje kao i onima iz dijaspore, svim ljudima koji čitaju ovaj blog ili na njemu pišu i komentarišu, ukupnoj blogerskoj zajednici, sve najbolje u nastupajućoj godini sa posebnom željom da im to u ni jednom smislu ne bude protraćena godina.

E sad, zašto me je "sumnjivac" lako pokolebao u prvobitnoj nameri. Ne moram se uopšte vraćati daleko u proteklo.Dovoljno je bilo pogledati današnju štampu i videti na kojoj stanici stoji ovaj naš voz, sastavljen od "vagona koji kao da su kupovani preko butika za donji veš"..

Inflacija, dvocifrena i to po ličnom priznanju guvernera. Ministar finansija nas teši i kaže da ne brinemo o visini inflacije nego da vodimo računa o sebi. Budući da sam uspeo naučiti da je inflacija uvek "pljačka" najširih slojeva građanstva od strane države, njegovu opasku sam shvatio kao neprimeren cinizam.

Cena hrane u Srbiji, zabeležila je prethodne godine najveći rast u Evropi. Za duplo veći rast nego u bilo kojoj zemlji regiona. Trgovačke marže ubedljivo najveće i nisu uporedive sa ni jednom drugom zemljom. Da nam živi Delta, Salford i Mišković, a nemoj da bi neko slučajno izgovorio reč "monopol"..

Ruska država (Gasprom je državna firma), hoće i verovatno će im poći za rukom da kupe većinski paket u NIS-u za 500 miliona evra. Protiv toga se u vladi buni jedino Dinkić. Đilas mu šalje neku "šifrovanu poruku" kako je on dobar, iskusan i vredan, te da bi trebao da ostane u nekoj radnoj grupi noseći odgovornost sa kolegama, jer zaboga Rusi nisu običan kupac. Od formiranja ove vlade sam se strašno plašio da će Dinkić biti najbolji ministar. I eto doguraše dotle.

Boris Tadić je videvši valjda da bi mu to sa Gaspromom i NIS-om moglo naneti neku štetu, požurio dati izjavu kako NIS neće otići bud zašto, ali je izjavu sročio tako da pažljiv čitalac vidi da će se upravo to dogoditi. Najpre je rekao ne, pa onda ponudio sebe kao zaštitu, i na kraju kazao "ali", pa ubacio "južni potok" i na kraju sročio nešto tipa "dok, međutim,jok"..o)) U ostalom, biće kako kaže Koštunica, ma šta da je Boris kazao. Da je to tako govori mi i novi zakon o lokalnoj samoupravi. Znajući da ne može nikada imati gradonačelnika Beograda, Koštunica je naloložio da se on ne bira direktno, nego u skupštini. A tamo će onda sasvim lagano i legalistički dokazati DS-u kako su vađnija njegova dva odbornika nego njihovih četrdeset..

I tako. Čitava naša mašinerija je podešena za "rikverc"..Kad bi bar ova 2008. mogla da sačeka još koju godinu..a neće, moraćemo je živeti..

No, kakva god da bude...voleo bih da nas kao zajednicu malo opameti i prosvetli nam politički razum..

 

 

 

 



Komentari (87)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 15:59 31.12.2007

2008 ili 1993?

No, kakva god da bude...voleo bih da nas kao zajednicu malo opameti i prosvetli nam politički razum.


Drago, nema ovde spasa,nema ko da opameti a i kada se nadje neko taj ubrzo zavrsi u zatvoru il citulji.... daleko nam lepa kucha.

srecno i sve najbolje od sutra do vecnosti
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 16:16 31.12.2007

Re: 2008 ili 1993?

Aleksandar Stosic
No, kakva god da bude...voleo bih da nas kao zajednicu malo opameti i prosvetli nam politički razum.


Drago, nema ovde spasa,nema ko da opameti a i kada se nadje neko taj ubrzo zavrsi u zatvoru il citulji.... daleko nam lepa kucha.

srecno i sve najbolje od sutra do vecnosti

Hvala Aleksandre na lepim željama.
A ovo drugo, znaš kako - Ipak se najbolje uči na vlastitim zabludama...Treba nam očito još dokaza da je "živo" isto ono vreme koje je iznedrilo Slobu...
Jelena Milić Jelena Milić 16:19 31.12.2007

dragoooo

kakvo je to povrsno citanje novina-)

pazi ovo.

u pressu prvo intervju tijanica pa kostunice. kaze tijanic ekstremizam jedne grupe najveca opasnost. kaze kostunica srbija je starija od eu. pa sta, stariji smo i od un a zaklinjemo se u isti.

u ninu int sa tadicem. kaze tadic opsni su i jedna i drugi ekstremizam. hej. nije li to napredak u odnosu na tijanica -)

sve najbolje tebi i tvojima
JM
PS zelim ti/vam 220 000 +
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 16:48 31.12.2007

Re: dragoooo

Jelena Milić
kakvo je to povrsno citanje novina-)

pazi ovo.

u pressu prvo intervju tijanica pa kostunice. kaze tijanic ekstremizam jedne grupe najveca opasnost. kaze kostunica srbija je starija od eu. pa sta, stariji smo i od un a zaklinjemo se u isti.

u ninu int sa tadicem. kaze tadic opsni su i jedna i drugi ekstremizam. hej. nije li to napredak u odnosu na tijanica -)

sve najbolje tebi i tvojima
JM
PS zelim ti/vam 220 000 +

Kritika ti je potpuno na mestu..
Teza kako je Srbija"starija" od EU govori da Koštunica uopšte ne razume vreme u kome živimo i da je kazna za zemlju koju vodi...o))
Tijanića sam samo ovlaš prešao očima, onako dijagonalno, jer mi je i bez njega primitivizma preko glave...Video sam da je pomenuo i NM.
No, Tadić kaže za "Blic" da Vlada pod svaku cenu ostaje i da vodi ka EU, ali će "spasiti" i Kosovo... E, to je taj program..
Nadam se da i sebi želiš bar 600.000 plus..o)))
Tebi, tvojoj deci i tvojim najbližima želim puno sitnih i krupnih radosti...Svaki dan bar po nekoliko...
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 18:02 31.12.2007

Re: dragoooo

Drago, svidjami se opaska o dijagonalnom prelazenju Tijanica:) Ja ih sve prelazim po dijagonali, ali najvise volim da ih preskocim.
Pozdrav Drago i sve najbolje !
nikson nikson 19:42 31.12.2007

Re: dragoooo

Jelena Milić
kakvo je to povrsno citanje novina-)

pazi ovo.

u pressu prvo intervju tijanica pa kostunice. kaze tijanic ekstremizam jedne grupe najveca opasnost. kaze kostunica srbija je starija od eu. pa sta, stariji smo i od un a zaklinjemo se u isti.

u ninu int sa tadicem. kaze tadic opsni su i jedna i drugi ekstremizam. hej. nije li to napredak u odnosu na tijanica -)

sve najbolje tebi i tvojima
JM
PS zelim ti/vam 220 000 +


slicnu izjavu sam i ja cuo, ali ne od politicara. glasila je: ``postojali smo jos pre nego sto je nadjena amerika`` - valda se time hoce reci da je ovde postojala neka duhovnost jos pre vise vekova...
adam weisphaut adam weisphaut 16:23 31.12.2007

Ispunjeni strah

Ruska država (Gasprom je državna firma), hoće i verovatno će im poći za rukom da kupe većinski paket u NIS-u za 500 miliona evra. Protiv toga se u vladi buni jedino Dinkić. Đilas mu šalje neku "šifrovanu poruku" kako je on dobar, iskusan i vredan, te da bi trebao da ostane u nekoj radnoj grupi noseći odgovornost sa kolegama, jer zaboga Rusi nisu običan kupac. Od formiranja ove vlade sam se strašno plašio da će Dinkić biti najbolji ministar. I eto doguraše dotle.

Sjajan text Mise Brkica na temu sa Pescanikovog site-a:
http://www.pescanik.net/index.php?&p=288&an=Mi%C5%A1a_Brki%C4%87&ni=1215&nd=1
Inace srecna nova godina,Drago
Jelena Milić Jelena Milić 16:26 31.12.2007

Re: Ispunjeni strah

nije los ni blog vlade gligorava na blic online
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 16:49 31.12.2007

Re: Ispunjeni strah

adam weisphaut
Ruska država (Gasprom je državna firma), hoće i verovatno će im poći za rukom da kupe većinski paket u NIS-u za 500 miliona evra. Protiv toga se u vladi buni jedino Dinkić. Đilas mu šalje neku "šifrovanu poruku" kako je on dobar, iskusan i vredan, te da bi trebao da ostane u nekoj radnoj grupi noseći odgovornost sa kolegama, jer zaboga Rusi nisu običan kupac. Od formiranja ove vlade sam se strašno plašio da će Dinkić biti najbolji ministar. I eto doguraše dotle.

Sjajan text Mise Brkica na temu sa Pescanikovog site-a:
http://www.pescanik.net/index.php?&p=288&an=Mi%C5%A1a_Brki%C4%87&ni=1215&nd=1
Inace srecna nova godina,Drago

Hvala Adame..
I ja tebi želim sve najlepše...
AlexDunja AlexDunja 16:50 31.12.2007

pa, kad si vec u takvom raspolozenju

the future -leonard cohen

Give me back my broken night
my mirrored room, my secret life
it's lonely here,
there's no one left to torture
Give me absolute control
over every living soul
And lie beside me, baby,
that's an order!
Give me crack and anal sex
Take the only tree that's left
and stuff it up the hole
in your culture
Give me back the Berlin wall
give me Stalin and St Paul
I've seen the future, brother:
it is murder.

Things are going to slide, slide in all directions
Won't be nothing
Nothing you can measure anymore
The blizzard, the blizzard of the world
has crossed the threshold
and it has overturned
the order of the soul
When they said REPENT REPENT
I wonder what they meant
When they said REPENT REPENT
I wonder what they meant
When they said REPENT REPENT
I wonder what they meant

You don't know me from the wind
you never will, you never did
I'm the little jew
who wrote the Bible
I've seen the nations rise and fall
I've heard their stories, heard them all
but love's the only engine of survival
Your servant here, he has been told
to say it clear, to say it cold:
It's over, it ain't going
any further
And now the wheels of heaven stop
you feel the devil's riding crop
Get ready for the future:
it is murder

Things are going to slide ...

There'll be the breaking of the ancient
western code
Your private life will suddenly explode
There'll be phantoms
There'll be fires on the road
and the white man dancing
You'll see a woman
hanging upside down
her features covered by her fallen gown
and all the lousy little poets
coming round
tryin' to sound like Charlie Manson
and the white man dancin'

Give me back the Berlin wall
Give me Stalin and St Paul
Give me Christ
or give me Hiroshima
Destroy another fetus now
We don't like children anyhow
I've seen the future, baby:
it is murder

Things are going to slide ...

When they said REPENT REPENT ...

srecno, ipak:)))
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 16:52 31.12.2007

Re: pa, kad si vec u takvom raspolozenju

Šta da ti kažem...o)) Adekvatna kao i uvek..
Želim ti mnogo radosti i ljubavi...
AlexDunja AlexDunja 21:43 31.12.2007

Re: pa, kad si vec u takvom raspolozenju

Drago Kovacevic
Šta da ti kažem...o)) Adekvatna kao i uvek..
Želim ti mnogo radosti i ljubavi...

hvala! ovakve ljubavi, za sve, ne samo za nas:)))

Telo moje je tron tvoga sna.
Reč moja je hleb crni tvoga bola.
Oko moje je kruna tvoja.
Subota moja je tvoja nedelja.
Vreme koje mi prostireš je kraljevstvo tvoje.
Melanholija moja je beli konj tvog sna.
A plač tvoj je so smrti moje
Kraljice.

Nikita Stanescu
Djole Djole 16:55 31.12.2007

Ma pusti sad te negativne ...

... stvari. :)

Daj neku posalicu, otvori il Zilavku il'



Srecna Nova i sve najbolje

P.S. Jel bio neko od prisutnih na zurci u petak?
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 17:03 31.12.2007

Re: Ma pusti sad te negativne ...

Djole
... stvari. :)

Daj neku posalicu, otvori il Zilavku il'



Srecna Nova i sve najbolje

P.S. Jel bio neko od prisutnih na zurci u petak?

Može pošip care, svaka čast...o)) I evo, idu vedrije note..
Bio sam na žurci, ali ne dugo...za mene je bilo suviše bučno...o))
JJ Beba JJ Beba 17:07 31.12.2007

Re: Ma pusti sad te negativne

Dosta su nam trućali!!
ajda malo da se radi


ILY
Srećno šure :))


Drago Kovacevic Drago Kovacevic 17:13 31.12.2007

Re: Ma pusti sad te negativne

JJ Beba
Dosta su nam trućali!!
ajda malo da se radi


ILY
Srećno šure :))



Tako je šure..o))
Mnogo lepih trenutaka ti želim...
doktorka doktorka 18:18 31.12.2007

Re: Ma pusti sad te negativne


Prenosi Blic :
“Premijer Koštunica je gotovo sve vreme ćutao , držeći se po strani, da bi na kraju zaključio raspravu da je saradnja s Rusima od vitalnog interesa za Srbiju. U raspravu se nije mešao ni Velimir Ilić, a vicepremijer Božidar Đelić nije ni bio prisutan. Ministri iz redova DS poput Dragana Šutanovca i Dušana Petrovića bili su uglavnom uzdržani, dok se ministar bez portfelja Dragan Đilas zalagao za to da 51 odsto NIS treba prodati bar po knjigovodstvenoj vrednosti od 800 miliona evra”

A onda sam se setil sta je napisao jedan bloger ovde na Blogu B92. Zasto mu ne poverovati?
Nemanja Smigic (15 Maj, 2007 - 20:41) *novo
"Ako se pitate zasto je izbor osoba za ministre iz DSS-a ovakav i zasto su tako cudno rasporedjeni evo odgovora:
Tokom 2001 godine, a posebno 2002, radnici DB-a, (kasnije BIA) primetili su izuzetno povecanu aktivnost u zgradi "Ruskoga Doma" u ulici Narodnog Fronta.Tom prilikom ta je zgrada i ozvucena i postala predmet stalne opservacije. Tokom perioda opservacije i "slusanja" u trajanju od 18 meseci utvrdjeno je da je deo ruske obavestajne sluzbe oformio u zgradi "Ruskog Doma", stab za koordinaciju sa "patriotskim" politicarima DOS-a i sluzbenicima vojne obavestajne sluzbe.
Grupu politicara cinili su: Aleksandar Nikitovic vodja grupe, Dejan Mihajlov, Aleksandar Popovic, Gradimir Nalic. Uz njih su se pojavljivali kao kumovi i sponzori i Vuk Hamovic i Vojin Lazarevic( osobe sa velikim poslovnim interesima u Rusiji).
Vojsku je u to vreme vodila grupa generala koju su svi stranci zvali "crveni orkestar" i ciji je dirigent bio Branko Krga, a prva violina Aco Tomic.
Aranzer i osoba sa kontakt sa clanovima DSS-a bio je cuveni pukovnik Zivkovic!
(kasnije sudjen ali posle svedocenja Borisa Tadica i davanja alibija oslobodjen)
Ova grupa postavlja po nalogu Vojina Lazarevica (i Rusa) i Naumova na mesto predsednika UO EPS-a, a 2004 i na mesto ministra energetike. Na ovoj funkciji potpisao je desetine ugovora sa ruskim paravojnim firmama koji funkcionisu i dalje.
Ova je grupa i radila cuvenu privatizaciju RTB Bor!
Da bi se "zataskala" uloga Naumova sa ovom ruskom bandom, Nikitovic i Lazarevic su posle dogovora sa Rusima odlucili da jedan od glavnih clanova ovog klana A.Popovic dodje na mesto ministra energetike, sad kad se rade najvaznije privatizacije u istoriji ove drzave: EPS i NIS !
Da bi i Naumov mogao da bude tu i pomaze institucionalno, na silu je postavljen na mesto ministra vera, ali ce biti stalno u komisijama oko privatizacija.
Iza visemesecnih opservacija ove grupe ostalo je nekoliko hiljada stranica sluzbenih beleski, desetine kutija traka snimljenih razgovora, stotine kilograma transkripata.
Evo jos jednog razloga zasto se BIA ne sme ispustiti iz ruku.
Aleksandar Popovic je pre nekoliko godina bio pocasni gost na kongresu BAS partije, diktatora Sadama Huseina"
angie angie 18:25 31.12.2007

Drago, sve najbolje!



(kad vec nece breg Muhamedu,...:))))
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 18:29 31.12.2007

Re: Drago, sve najbolje!

angie


(kad vec nece breg Muhamedu,...:))))

Puno sreće Angie...
I da te vidimo u Srbiji ovo leto..o))
Tarkovski Tarkovski 18:57 31.12.2007

Ree; Blog

Sto rece pre neku nedelju Zarkovic, skoro nema nekog velike razlike u delovanju izmedju NS i LDP - populizam za svoje glasacko telo te i ovo vadjenje par cinjenica van konteksta.

Ako se nesto poboljasava od 2000.-te a i u 2007 to je ekonomija u Srbiji. Jeste da je inflacija velika bila prosle godine, jos gori je po meni broj nezaposlenih koje se ne smanjuje,... ali zasto onda ne reci da su odlicni rezultati u GDP rastu (7.5% - jedna od najvecih u Evropi), PPP rastu, rastu stranih investcija, porastu izvoza, jakim deviznim rezervama, rastu stednje, jacanju privatnih preduzeca...

Srecna Nova Godina takodje i da Srbija jos brze jaca i ekonomski i na svaki nacin u 2008-oj.
adam weisphaut adam weisphaut 19:07 31.12.2007

Re: Re; Blog

Sto rece pre neku nedelju Zarkovic skoro nema nekog velike razlike u delovanjeu izmedju NS i LDP - populizam za svoje glasacko telo te i ovo vadjenje par cinjenica van konteksta.

Zarkovic, to bese onaj Miskovicev portparol ?
Tarkovski Tarkovski 19:19 31.12.2007

Re: Re; Blog

Ne, nego samo jedan od najboljih novinara u Srbiji.
adam weisphaut adam weisphaut 19:28 31.12.2007

Re: Re; Blog

Tarkovski
Ne, nego samo jedan od najboljih novinara u Srbiji.

Pa i ja kazem da je na ceni
Exitus Letalis Exitus Letalis 22:01 31.12.2007

Re: Re; Blog

Tarkovski
Ne, nego samo jedan od najboljih novinara u Srbiji.


davno prošlo vreme.
Exitus Letalis Exitus Letalis 22:08 31.12.2007

izmeni

Exitus Letalis
Sto rece pre neku nedelju Zarkovic, skoro nema nekog velike razlike u delovanju izmedju NS i LDP


isti su. skroz.

drago, srećna ti 1990.
dokle bre?!?!?!



ne znam da izmenim. ili kod mene ne funkcioniše.

dakle treba izbaciti jedan klip i dodati ovaj koji ću sada da postavim

doktorka doktorka 08:47 01.01.2008

Re: Re; Blog

Tarkovski
Ne, nego samo jedan od najboljih novinara u Srbiji.

novogodisnja shala ili stvarno tako mislite?

Da podsetim:

Osam tačaka o slučaju Koraks

Prvo, malo je onih kojima dopuštam da veruju da Koraksa vole više nego što ga ja volim.
Drugo, nema onih koji mogu autentičnije od mene da svedoče o kvalitetu Koraksovog rada.
Treće, ja i on smo se posvađali i ja mu se izvinjavam. Žalim zbog nervozne i prenagljene reakcije, kada sam u žaru diskusije na njegovo pitanje da li ja hoću da on prestane da crta za "Vreme", rekao: "Hoću."
Četvrto, on i ja bismo se verovatno već pomirili da se nije umešao deo čaršije (o tome u tekstu "Glava u Peščaniku, drugi put". Iskreno se nadam da ćemo se i pomiriti.
Peto, evo kako vidim ono što Koraksić, u izjavi za "Peščanik", naziva sve češćim nesporazumima između mene i njega:
Kada sam mu rekao da bih želeo da ostane legenda, nisam mislio da bi trebalo da prestane da crta. Naprotiv. Rekao sam mu da je Srbija suviše mala scena za najmanje osam karikatura koliko on nacrta za nedelju dana – šest za "Danas" i po jednu za "Ekonomist" i "Vreme". Pošto je Koraksu, kao i redakciji, bilo stalo do toga da najbolju karikaturu nacrta baš za "Vreme", često smo obostrano, nakon ponekad i dugog promišljanja, odustajali od karikature jer te najbolje nije bilo.
U tom kontekstu treba shvatiti i moj iskaz da je "karikatura prevaziđena forma" jer, po meni, slika Srbije nije danas crno-bela, nija takva ni politička scena Srbije i teško je održati nivo i domet karikatura koje su se obračunavale sa jednim anticivilizacijskim režimom. Smatram da se Koraksova genijalnost rasipa u ilustrovanju dnevnih, ponekad efemernih događaja.
Tačno je i da sam rekao da se, ma koliko truda neko ulagao, "Od Koštunice ne može napraviti Milošević", jer niti su oni isti kao ljudi, niti je režim isti.Šesto, nisam licemer koji bi Koraksiću rekao "šta me briga šta ćeš da crtaš", jer ga cenim i njegov rad ne merim po tome da li smo prodali sto primeraka novina više ili manje.
Sedmo, posvađali smo se u kafani, što bi u Srbiji trebalo da bude olakšavajuća okolnost, a sam Koraksić je, opravdano ljut na mene, tražio da se njegovo ime povuče iz impresuma "Vremena".
Osmo i najvažnije, vrata i stranice "Vremena" Koraksiću su uvek otvotreni.

Dragoljub Žarković, glavni urednik nedeljnika "Vreme"
nikson nikson 14:54 01.01.2008

Re: Re; Blog

da zarkovic jeste najbolji novinar ili dajte boljeg
doktorka doktorka 17:19 01.01.2008

Re: Re; Blog

nikson
da zarkovic jeste najbolji novinar ili dajte boljeg

Milos Vasic, Teofil Pancic, Lj. Zivkov , Pera Lukovic. Inace, covek koji kaze da je karikatura prevazidjena forma , i da se od Kostunice ne moze napraviti Milosevic, pokazuje da se ne razume niti u novinarstvo , niti u politiku.
nikson nikson 19:40 01.01.2008

Re: Re; Blog

doktorka
nikson
da zarkovic jeste najbolji novinar ili dajte boljeg

Milos Vasic, Teofil Pancic, Lj. Zivkov , Pera Lukovic. Inace, covek koji kaze da je karikatura prevazidjena forma , i da se od Kostunice ne moze napraviti Milosevic, pokazuje da se ne razume niti u novinarstvo , niti u politiku.


prvo, cela ekipa koju si nabrojao pise u vremenu. i slazem se sa tobom da pisu zanimljive i dobre tekstove i ja volim da ih citam. sto se tice pere lukovica, njega najvise hvale oni koji su mu ideoloski bliski. dakle presudna je ideologija, a ne nekakvo novinarstvo i jos da ne nabrajam druge razloge.

za ovo sa koraksom ni ja ne mogu da razumem, ali za ovo sa kostunicom je potpuno u pravu. pa vec smo zakljucili milion puta da kostunica nije milosevic. o tome je lepo pisao montgomeri u jednom svom tekstu kada je citirao djukanovica.

ali ono zbog cega ja cenim zarkovica je to sto ume da predvidi dogadjanja. uzmi njegove tekstove od pre godinu dana i videces. po meni on pravi veoma dobre analize. da nema njega, ne znam ko bi umeo da uputi pristojnu zamerku LDP-u.

mislim da epitet dobrog novinara zasluzuje i Bujosevic (nin)

ali doktorka ajde ti meni reci kojeg novinara cenis a da ti nije ideoloski blizak?
doktorka doktorka 19:51 01.01.2008

Re: Re; Blog

nikson

doktorka

niksonda zarkovic jeste najbolji novinar ili dajte boljegMilos Vasic, Teofil Pancic, Lj. Zivkov , Pera Lukovic. Inace, covek koji kaze da je karikatura prevazidjena forma , i da se od Kostunice ne moze napraviti Milosevic, pokazuje da se ne razume niti u novinarstvo , niti u politiku.prvo, cela ekipa koju si nabrojao pise u vremenu. i slazem se sa tobom da pisu zanimljive i dobre tekstove i ja volim da ih citam. sto se tice pere lukovica, njega najvise hvale oni koji su mu ideoloski bliski. dakle presudna je ideologija, a ne nekakvo novinarstvo i jos da ne nabrajam druge razloge.za ovo sa koraksom ni ja ne mogu da razumem, ali za ovo sa kostunicom je potpuno u pravu. pa vec smo zakljucili milion puta da kostunica nije milosevic. o tome je lepo pisao montgomeri u jednom svom tekstu kada je citirao djukanovica.ali ono zbog cega ja cenim zarkovica je to sto ume da predvidi dogadjanja. uzmi njegove tekstove od pre godinu dana i videces. po meni on pravi veoma dobre analize. da nema njega, ne znam ko bi umeo da uputi pristojnu zamerku LDP-u. mislim da epitet dobrog novinara zasluzuje i Bujosevic (nin)ali doktorka ajde ti meni reci kojeg novinara cenis a da ti nije ideoloski blizak?

Nijednog, jer cenim objektivne i odgovorne novinare. Kazesh , Kostunica nije isto sto i Milosevic. Navedi mi razlike .
nikson nikson 20:05 01.01.2008

Re: Re; Blog

Nijednog, jer cenim objektivne i odgovorne novinare. Kazesh , Kostunica nije isto sto i Milosevic. Navedi mi razlike .


dobro doktorka ako ti mislis da sam ja budala u redu, ali valda jos neko cita sve ovo. ja te pitam da mi navedes nekog novinara kojeg cenis, a koji ti nije ideoloski blizak, a ti mi kazes da cenis objektivne novinare!!! postenije bi bilo da si rekla da ne cenis ljude koji nemaju skoro istovetne stavove u politici kao ti. ali to sa novinarstvom veze nema i sama znas.

sto se tice kostunice i milosevica, evo ti tri cinjenice. milosevic je koristio vlast za licno bogacenje, kostunica ne. dalje, milosevic je bio komunista, kostunica nije. milosevic je sa manje problema upravljao svojim finansijerima (miskovic), kostunica ima mnogo vise problema sa tim (miskovic)



Jelena Pavlović Jelena Pavlović 20:13 01.01.2008

Re: Re; Blog

with all do respect:)

nikson nikson 20:42 01.01.2008

Re: Re; Blog

jelena, zaboravili ste na srpsku rozu luksemburg i petokraku
doktorka doktorka 21:06 01.01.2008

Re: Re; Blog

nikson
Nijednog, jer cenim objektivne i odgovorne novinare. Kazesh , Kostunica nije isto sto i Milosevic. Navedi mi razlike .dobro doktorka ako ti mislis da sam ja budala u redu, ali valda jos neko cita sve ovo. ja te pitam da mi navedes nekog novinara kojeg cenis, a koji ti nije ideoloski blizak, a ti mi kazes da cenis objektivne novinare!!! postenije bi bilo da si rekla da ne cenis ljude koji nemaju skoro istovetne stavove u politici kao ti. ali to sa novinarstvom veze nema i sama znas.sto se tice kostunice i milosevica, evo ti tri cinjenice. milosevic je koristio vlast za licno bogacenje, kostunica ne. dalje, milosevic je bio komunista, kostunica nije. milosevic je sa manje problema upravljao svojim finansijerima (miskovic), kostunica ima mnogo vise problema sa tim (miskovic)

niksone , ako neko podrzava politiku ovih koji su na vlasti , a koji nas ocito zamajavaju , onda ne moze biti objektivan , nego licemeren ili glup. nema druge. ideologija? ja ne kapiram za koju su ovi na vlasti ,ideologiju. pomozi mi .
Tarkovski Tarkovski 21:12 01.01.2008

Re: Re; Blog

Stvarno je zalosno i neobecvajuce kako je deo naroda zadojen samo jednom opcijom i da nema mogucnosti bilo kakvog dijloga ili bilo kakve mogucnosti nekog kompromisa ili razumevanja cinjenica ili druge strane.

Evo samo u ovom thread-u koji pocinje kao reakcija na jednostranu sliku ekonomije Srbije bez predocavanja pozitivnih strani: jedan ubacuje sarkasticne one-liner-e; drugi lepi propagandnu fotomontazu; trecem se ne svidja ni jedan novinar osim onih koji potvrdjuju misljenje opcije...

adam weisphaut adam weisphaut 21:21 01.01.2008

Re: Re; Blog


Evo samo u ovom thread-u koji pocinje kao reakcija na jednostranu sliku ekonomije Srbije bez predocavanja pozitivnih strani: jedan ubacuje sarkasticne one-liner-e; drugi lepi propagandnu fotomontazu; trecem se ne svidja ni jedan novinar osim onih koji potvrdjuju misljenje opcije...

A pak cetvrti glumi laznu objektivnost a iz dna duse mrzi jednu opciju i sve njene predstavnike
nikson nikson 21:24 01.01.2008

Re: Re; Blog

niksone , ako neko podrzava politiku ovih koji su na vlasti , a koji nas ocito zamajavaju , onda ne moze biti objektivan , nego licemeren ili glup. nema druge. ideologija? ja ne kapiram za koju su ovi na vlasti ,ideologiju. pomozi mi .


da li ti posmatras nase politicare sa pozicije idealnog ili realnog? hocu da kazem da u odnosu na neku idealnu varijantu vlastodrzaca slazem se sa tobom, u odnosu na ono sto je moguce ne slazem se.

srecna ti nova 2008!

doktorka doktorka 21:41 01.01.2008

Re: Re; Blog

nikson
niksone , ako neko podrzava politiku ovih koji su na vlasti , a koji nas ocito zamajavaju , onda ne moze biti objektivan , nego licemeren ili glup. nema druge. ideologija? ja ne kapiram za koju su ovi na vlasti ,ideologiju. pomozi mi .da li ti posmatras nase politicare sa pozicije idealnog ili realnog? hocu da kazem da u odnosu na neku idealnu varijantu vlastodrzaca slazem se sa tobom, u odnosu na ono sto je moguce ne slazem se. srecna ti nova 2008!

srecna nam nova godina. bash treba i srece i pameti srpskom narodu.
doktorka doktorka 21:47 01.01.2008

Re: Re; Blog

Tarkovski
Stvarno je zalosno i neobecvajuce kako je deo naroda zadojen samo jednom opcijom i da nema mogucnosti bilo kakvog dijloga ili bilo kakve mogucnosti nekog kompromisa ili razumevanja cinjenica ili druge strane. Evo samo u ovom thread-u koji pocinje kao reakcija na jednostranu sliku ekonomije Srbije bez predocavanja pozitivnih strani: jedan ubacuje sarkasticne one-liner-e; drugi lepi propagandnu fotomontazu; trecem se ne svidja ni jedan novinar osim onih koji potvrdjuju misljenje opcije...


da ne mislite da djelic i dinkic zasluzuju pohvale?
Doctor Wu Doctor Wu 21:50 01.01.2008

Re: Re; Blog

with all do respect:)

:)))))))))), hau kul iz det? Jelena, carice, sve najbolje u 08. i da nastavite da nam se javljate. Što češće. Još kad bi neko mogao neko da se izbori da vam daju VIP status.
Tarkovski Tarkovski 21:59 01.01.2008

Re: Re; Blog

A pak cetvrti glumi laznu objektivnost a iz dna duse mrzi jednu opciju i sve njene predstavnike


Posto si se tacno prepoznao u grupi onih sa sarkasticnim one-liner-ima da odgovirim i na ovo.

Daleko toga da ja tvrdim da sam objektivan – to niko nije. Samo pokusavam da baziram svoje vidjenje na cinjenicama. I vrlo je kriticno prema jednoj opciji cije su metode i zalaganja cesto stetna za Srbiju.

Mrznja mi je strana a posebno ne mrzim ljude – plus neki osnivaci su rodjaci, o kojima mislim pozitivno glasaju i glasace tako; takodje sa 95% programa se slazem. Onde gde imam problema to i pisem.

Licno daleko da podrzavam sve sto radi vlada (katastroflan je ucinak npr. u obrazovanju ili zdravstvu ali to traje duze ) ali kada podvucem crtu za ovu godinu mislim da su uradili dosta toga dobrog. A kada pogledam alternative I mogucu drugu opciju onda mi dodje da jos vise budem za njih.

Pristup GOOD COP (Tadic) / BAD COP (Kostunica) dobro radi posebno u pregovorima oko Kosova i oko pristupa EU (potisivanje sporoazuma o pridruzivanju cini se na pragu).

da ne mislite da djelic i dinkic zasluzuju pohvale?

Zasto bi mislili drugacije? Oni su od 2000-te ako ne voditelji ekonomske reforme sigurno medju prvih pet najzasluznijih za rezultate. A rezultati su napred vec navedeni.
adam weisphaut adam weisphaut 22:23 01.01.2008

Re: Re; Blog



Posto si se tacno prepoznao u grupi onih sa sarkasticnim one-liner-ima da odgovirim i na ovo.

A otkud ti znas da sam se je prepoznao
? Da li sam to icim naznacio?
I vrlo je kriticno prema jednoj opciji cije su metode i zalaganja cesto stetna za Srbiju.

Steta koja se konkretno ogleda u cemu?
ali kada podvucem crtu za ovu godinu mislim da su uradili dosta toga dobrog.

Konkretni primeri?
Pristup GOOD COP (Tadic) / BAD COP (Kostunica) dobro radi posebno u pregovorima oko Kosova i oko pristupa EU (potisivanje sporoazuma o pridruzivanju cini se na pragu).

Koji je konkretno uspeh u vezii Kosva prolongiranje resenja ad infinitum, ili tacnije do jednostranog priznanja?
Sto se tice SSP ako bude i potpisan, bice to zasluga EU koja ne zeli da se destabilizuje Srbija zbog kosovske krize.
Napredak po pitanju EU proteklih nekoliko godina se mahom desava uprkos a ne zahvaljujuci radu vlade.Ni ovo ne bi bio izuzetak
doktorka doktorka 22:40 01.01.2008

Re: Re; Blog

Tarkovski
A pak cetvrti glumi laznu objektivnost a iz dna duse mrzi jednu opciju i sve njene predstavnikePosto si se tacno prepoznao u grupi onih sa sarkasticnim one-liner-ima da odgovirim i na ovo.Daleko toga da ja tvrdim da sam objektivan – to niko nije. Samo pokusavam da baziram svoje vidjenje na cinjenicama. I vrlo je kriticno prema jednoj opciji cije su metode i zalaganja cesto stetna za Srbiju.Mrznja mi je strana a posebno ne mrzim ljude – plus neki osnivaci su rodjaci, o kojima mislim pozitivno glasaju i glasace tako; takodje sa 95% programa se slazem. Onde gde imam problema to i pisem. Licno daleko da podrzavam sve sto radi vlada (katastroflan je ucinak npr. u obrazovanju ili zdravstvu ali to traje duze ) ali kada podvucem crtu za ovu godinu mislim da su uradili dosta toga dobrog. A kada pogledam alternative I mogucu drugu opciju onda mi dodje da jos vise budem za njih.Pristup GOOD COP (Tadic) / BAD COP (Kostunica) dobro radi posebno u pregovorima oko Kosova i oko pristupa EU (potisivanje sporoazuma o pridruzivanju cini se na pragu).
da ne mislite da djelic i dinkic zasluzuju pohvale?Zasto bi mislili drugacije? Oni su od 2000-te ako ne voditelji ekonomske reforme sigurno medju prvih pet najzasluznijih za rezultate. A rezultati su napred vec navedeni.


Dinkic je srusio DOS , znamo i sta je iskoristio kao argument. A vi kazete da je zasluzan za uspehe od 2000. Setite se i funkcije Djelica koje je imao u tadasnjoj Djindjicevoj vladi , pa mi sada objasnite kako je to sto ste napisali moguce. Dakle o zaslugama od 2000-te. Josh nesto , da li je zasluga izmamiti kredite , uz lazna obecanja da cemo saradjivati sa Hagom , ili postaviti privredu na noge , smanjiti nezaposlenost i uciniti zivot obicnog gradjanina pristojnim. Sto se tice Kosova, volela bih da Vas cujem sta cete pricati kada se bude prihvatio Ahtisarijev plan za Kosovo , i prizeljkujem da nam tada iznesete podatke koliko smo potrosili i novca i vremena , odugovlaceci sa priznavanjem onog sto je vec zacrtano . I da nam kazete ko je od toga profitirao? Da li srpski narod na Kosovu?
Exitus Letalis Exitus Letalis 23:17 01.01.2008

Re: Re; Blog

dobro doktorka ako ti mislis da sam ja budala u redu, ali valda jos neko cita sve ovo. ja te pitam da mi navedes nekog novinara kojeg cenis, a koji ti nije ideoloski blizak, a ti mi kazes da cenis objektivne novinare!!! postenije bi bilo da si rekla da ne cenis ljude koji nemaju skoro istovetne stavove u politici kao ti. ali to sa novinarstvom veze nema i sama znas.


novinari se razlikuju po tome da li su opozicija vlasti ili su uz vlast.

žarković je uz vlast.

da li misliš da bi mogao da piše u politici, da vodi milion emisija po raznim tv da nije.
novinari koji su ostali u vremenu su tu ne zbog žarkovića, to svakako znaš.
žarković je mali akcionrar kao i novinari koji više ne pišu za vreme. recimo, jeličić, miša brkic, boarov.

može novinar da bude prva klasa ali približavanjem vlasti gubi kredibilitet. žarković je bio klasa, više nažalost nije.

ima kod nas nekoliko novinara koji su zbilja prva liga. među njima su, pored pomenutih gore i dragan banjac, bojan tončić, miša brkić, dejan anastasijevic. ima nekoliko novinara iz unutrašnjosti i iz vojvodine. govorim o novinarima koji pišu.

među tv i radio novinarima je vrllo slab izbor. tu su svetlana lukić i svetlana vuković, senka vlatković, brankica stanović, danica vučinić i ja uz najbolju želju ne mogu da se setim nikog više.

a vrlo pratim i čitam skoro sve novine. pa i one koje su baš loše.

dakle, da ponovim, po mom mišljenju novinari se razlikuju po tome da li kritikuju vlast, istražuju korupciju, prate suđenja i izveštavaju o ratnim zločinima ili korupciji ili raznim mafijama (duvanska, građevinska, narko etc), pišu o zloupotrebi vlasti, nasiljem u porodici etc. ili pišu ružičasto i o režimu u srbiji i o stvarnosti.

eto, neki dan smo saznali da ima preko 600 dece beskućnika na ulicama beograda. pa čije je to postao da obavesti javnost?
ali ne, ovde je sada važno relativizovati stvarnosti. izjednačiti leve i desne, proglasiti da su to iste stvari, isti ekstremizmi. važno je relativizovati život, kao bolje je nego što je bilo.
zavisi kome.
ako imaš 300 eura po kolumni, tebi je svakako bolje.

kapiram da to sve nije lako u državi gde se urednici ne usuđuju da objave a i novinari se plaše i to s razlogom. setimo se ubijenog novinara pantića. setimo se kašikara na prozoru dejana anastasijevića.
verujem da zbog straha postoji i velika doza autocenzure.

sve u svemu, vrlo je čupavo biti novinar danas u srbiji.
zato kapa dole onim koji još imaju lične hrabrosti!!!!!

zato mi je muka kada se ovde svaki drugi blog bavi čestitanjem nove godine, da sve bude onako super, ko u opereti i blablabla...

zaista ne razumem kako možeš da budš srećan u ovako nesrećnom društvu
ljudi, pa to je nepristojno.




Tarkovski Tarkovski 03:01 02.01.2008

Re: Re; Blog

Koji je konkretno uspeh u vezii Kosva prolongiranje resenja ad infinitum, ili tacnije do jednostranog priznanja?

i prizeljkujem da nam tada iznesete podatke koliko smo potrosili i novca i vremena , odugovlaceci sa priznavanjem onog sto je vec zacrtano . I da nam kazete ko je od toga profitirao? Da li srpski narod na Kosovu?

Pregovori jos traju. Na kraju ce se moci tek podvuci linija. Radi se o tvrdom pregovaranju. Dok LDP bi se odrekla Kosova bez da dobije bilo sta za uzvrat mislim da srpska pregovaracka strana danas pokusava da izvuce maksimalno sto moze u vrlo teskoj situaciji. Cinjenica da verovatno nece biti previse jer drugi odlucuju umnogome ali u datim okolnostima treba barem da se pokusa sto vise.
Na primer, jos 2006-te je Holbruk predlagao da samo ako odustane od Kosova moze uci u Evropu. Danas je to prevazidjeno, Evropa izgleda nudi i bez Mladica u Hagu da Srbija postane kandidat za EU a cini se da Srbija tvrdi pazar i oko toga.
doktorka doktorka 03:15 02.01.2008

Re: Re; Blog

Tarkovski
Koji je konkretno uspeh u vezii Kosva prolongiranje resenja ad infinitum, ili tacnije do jednostranog priznanja?
i prizeljkujem da nam tada iznesete podatke koliko smo potrosili i novca i vremena , odugovlaceci sa priznavanjem onog sto je vec zacrtano . I da nam kazete ko je od toga profitirao? Da li srpski narod na Kosovu?Pregovori jos traju. Na kraju ce se moci tek podvuci linija. Radi se o tvrdom pregovaranju. Dok LDP bi se odrekla Kosova bez da dobije bilo sta za uzvrat mislim da srpska pregovaracka strana danas pokusava da izvuce maksimalno sto moze u vrlo teskoj situaciji. Cinjenica da verovatno nece biti previse jer drugi odlucuju umnogome ali u datim okolnostima treba barem da se pokusa sto vise. Na primer, jos 2006-te je Holbruk predlagao da samo ako odustane od Kosova moze uci u Evropu. Danas je to prevazidjeno, Evropa izgleda nudi i bez Mladica u Hagu da Srbija postane kandidat za EU a cini se da Srbija tvrdi pazar i oko toga.



ne znam , sta mi dobijamo tvrdjenjem pazara , osim sve bogatije tajkune iz milosevicevog vremena. gde mi tu profitiramo , mislim na obicne gradjane.? ima li nas na kosofu? nema nas. drugo , recite mi ,zar nije u nasem ineresu da se mladic posaljeu hag , a ne da ga skrivamo ? ne razumem za sta mi cuvamo ratne zlocince? za buduce ratove? da bi se kostunica i tadic odrzali na vlasti jer brane nacionalni interes , pa makar to bilo i nacionalno govno?
ice cream ice cream 03:51 02.01.2008

Re: Re; Blog

zato mi je muka kada se ovde svaki drugi blog bavi čestitanjem nove godine, da sve bude onako super, ko u opereti i blablabla...

zaista ne razumem kako možeš da budš srećan u ovako nesrećnom društvu
ljudi, pa to je nepristojno.

"Mi smo veseo narod, koji istovremeno ceni pesimizam jer ga smatra otmenim i oslobađa od odgovornosti."
vucko vucko 09:40 02.01.2008

Nepristojne i ekstremne želje

zato mi je muka kada se ovde svaki drugi blog bavi čestitanjem nove godine, da sve bude onako super, ko u opereti i blablabla...

zaista ne razumem kako možeš da budš srećan u ovako nesrećnom društvu
ljudi, pa to je nepristojno.

Jasna, srećna Vam Nova godina, da sve bude onako super... :)

(Dragu i ostalima na ovom blogu takođe)

Doctor Wu Doctor Wu 09:45 02.01.2008

Re: Re; Blog

zato mi je muka kada se ovde svaki drugi blog bavi čestitanjem nove godine, da sve bude onako super, ko u opereti i blablabla...

Ovo baš, onako, vedro. Pa još boldovano, :).
Exitus Letalis Exitus Letalis 10:44 02.01.2008

Re: Re; Blog

Doctor Wu
zato mi je muka kada se ovde svaki drugi blog bavi čestitanjem nove godine, da sve bude onako super, ko u opereti i blablabla...

Ovo baš, onako, vedro. Pa još boldovano, :).


zasto bi moralo da bude vedro? kad nije vedro.
jesi li odneo nesto u rex?
jesli li bio nekad u domu staraca?
nemoj da se vadiš ni ti ni bilo ka da ne živite ovde.
valjda ima neko ko može u vaše ime da odnese kilo keksa.
Exitus Letalis Exitus Letalis 10:46 02.01.2008

Re: Re; Blog

edit:
inače je to samo poslednja rečenica.
govorila sam uglavnom o novinarima. zar nisam?
Exitus Letalis Exitus Letalis 10:48 02.01.2008

Re: Re; Blog

ice cream
zato mi je muka kada se ovde svaki drugi blog bavi čestitanjem nove godine, da sve bude onako super, ko u opereti i blablabla...

zaista ne razumem kako možeš da budš srećan u ovako nesrećnom društvu
ljudi, pa to je nepristojno.

"Mi smo veseo narod, koji istovremeno ceni pesimizam jer ga smatra otmenim i oslobađa od odgovornosti."


to ti nešto na moj račun?
Treger Treger 12:11 02.01.2008

Re: Re; Blog

Doktarka evo na jednom primeru ću vam objasniti šta dobijamao sa odlaganjem:
Jedan moj prijatelj je imao neku malu ranicu na palcu leve noge. Pošto mi Srbi znamao da smo nebeski narod i znamo sve on je odmah znao da ako na to ne obraća pašnju već misli na vladiku Velimirovića ili Svetog Savu da će to proći. Onda jednog dana kada mu je buknula cela noga naši lekari koji pojma nemaju jer nisu učili kod Svetih Vrača medicinu, niti su imali veronauku u školi, rekli su mu da moraju da mu amputiraju nogu. On ih je naravno odbio iz više razloga ali najvašniji je da je predlog bio pisan latinicom što on kao pravi Srbin nebi mogao nikako da podnese. Drugo jeste da mu noga nije urasla u srce kao premijeru Kosovo, ali opet možda u pregovorima sa lekarima dobije na vremenu. Lekarimu posle pregleda rekoše da tumor počinje da se širi po celom telu i da će za dva do tri meseca još moći da živi. Posle duže razmašljanja on se učlani u DSS i ovlasti Voju da u njegovo ime pregovara. I to je omalo uspeha. Umro je tek posle tri ipo meseca sretan jer prešao lekare koji su mu rekli da ima još samo tri meseca. Što je najbitnije tumuror nije stigao da uhvati njegov pravoslavni mozak umro je pre.
Eto doktorko vidite da se odlaganje isplati. Da je poživeo još jedan dan bio bi sretan što nis ide u pravoslavne ruke.A da nije imao sreće da upozna sjajnog pisca Tarkovskog.
Treger Treger 12:28 02.01.2008

Re: Re; Blog

Evo objektivni Tarkovski jedno pitanje za tebe. Da li si skoro bio u Bugarskoj i Rumuniji? Da li si se tamo kretao među običnim ljudima. Ja jesam i mogu ti reći da tamo nisam video tmurne face, nisam video ljude koji ne vide perspektivu, Nisam video ljude koji razgovaraju sa vrapcima, a to sve imaš ovde oko nas, gde svi žive u strahu od sutra i gde omladina ne vidi svoju budućnost upravo zbog takvih koji joj prodaju maglu o budućnosti a mi stojimo u mestu. Glavni kočničari DOS - ove vlade su upravo bili Dinkić, Velja Ilić i Koštunica. Kada je G17+ ušao u vladu sa Vojom nije hteo da je ruši a zašto zato što je u toj vladi mogao da radi razne mahinacije bez posledica. Kod Đinđića to nije prolazilo. Setite se Veljine fabrike za prepakivanje cigara radi šverca. Nije mu prošlo iako su popovi osvšćivali temelje trovačnice naroda. Takođe setite se da je odmah yatražio ostavku generala Perišića bez ikakvih sumnji da li je kriv ili ne, jednostavno nije hteo da dozvoli da vlada bude pod pritiskom zbog toga. E tako se radi ako ti nije vlast po svaku cenu najvažnija.
Exitus Letalis Exitus Letalis 13:05 02.01.2008

Re: Re; Blog

Evo objektivni Tarkovski jedno pitanje za tebe. Da li si skoro bio u Bugarskoj i Rumuniji? Da li si se tamo kretao među običnim ljudima. Ja jesam i mogu ti reći da tamo nisam video tmurne face, nisam video ljude koji ne vide perspektivu


pa kako da ti kažem, nije za poređenje.
nisu ratovali, nisu pomagali u genocidu, nisu rušili vukovar, sarajevo....
nisu etnički čistili ni susede ni kosovo.
i u evropskoj su uniji.
mala, neznatna razlika.
nikson nikson 13:38 02.01.2008

Re: Re; Blog

da li misliš da bi mogao da piše u politici, da vodi milion emisija po raznim tv da nije.


marko vidojkovic uz vlast?


može novinar da bude prva klasa ali približavanjem vlasti gubi kredibilitet. žarković je bio klasa, više nažalost nije.


pa nije prvi koji je ostao dosledan
Exitus Letalis Exitus Letalis 14:21 02.01.2008

Re: Re; Blog

marko vidojkovic uz vlast?
to

to ništa ne dokazuje.
jedan od naboljih tekstova koje je prokić napisao posle atentata
na đinđića objavljen je u ninu a nin je dalje smeće.


pa nije prvi koji je ostao dosledan

misliš nedosledan.
Treger Treger 14:29 02.01.2008

Re: Re; Blog

Dobro stoji i to a i to da oni nisu imali izuzetno razvijeni patriotizam i da nisu imali nacionalno svesnu crkvu i da nisu kohabitirali i da nisu nebeski narod. Polakomili su se za noemalni život što je jeres. Nas naši političari i crkva vode u sveti asketizam. Oni što idu ulicom i govore sa vrapcima u stvari razgovaraju sa svetim Nikolajem.
ice cream ice cream 16:36 02.01.2008

Re: Re; Blog

to ti nešto na moj račun?

Ne ja, Zoran Djindjic.
Sto pitate, da se niste osetili "prozvanom"?
nikson nikson 16:40 02.01.2008

Re: Re; Blog

misliš nedosledan.


mislite: ``pre je vodio emisiju sa pokojnim nikolom milosevicem, a evo i sada mu je miloseviceva misao bliska`` - ta nemojte promenio se!
Tarkovski Tarkovski 18:01 02.01.2008

Re: Re; Blog

nema nas. drugo , recite mi ,zar nije u nasem ineresu da se mladic posaljeu hag , a ne da ga skrivamo ? ne razumem za sta mi cuvamo ratne zlocince? za buduce ratove?

Pa sigurno da bi morao da bude u Hagu. Ko se s tim spori? Moje su poente bile u vezi pregovoranja a sigurno da bi i opsta situacija i pregovaracka pozicija bila bolja da se on izruci.
Ja jesam i mogu ti reći da tamo nisam video tmurne face, nisam video ljude koji ne vide perspektivu, Nisam video ljude koji razgovaraju sa vrapcima,

Ajde da ostavimo na stranu preterivanja i generalizacije i jednodemenizonalne pricice. Nit je sve u BG i RO belo ni kod nas crno sa setajucim ludacima, St. Francisima od Asisija i Dr. Doolittle-ima.
Da li bi se neko vratio nazad i da ne bi prihvatio oko 50% bolji standard, da smo na pragu kandidature za EU, da moze da se stedi u bankama uzimaju krediti, da ne setaju ulicama eskadroni smrti,.. ? Sigurno je da bi mnogi brze i mozda drugacije ali kako i koliko je to realno? Koliko je tranzicionih, ratnih gubitnika i kako uspeti da se i oni ukljuce u reforme? Tako da se oni pljuju i mrze?
skyspoter skyspoter 19:23 31.12.2007

Meni je stvarno zao ali ja moram

da se žalim na kraju ove 2007 godine.

Ne znam kako ostali #dijasporci# ali meni oci ispadose dok citam bilo koje novine ovde u Beogradu! Pa mislim da li mogu da se štampaju sa manjim slovima?!!!!
Koja je to logika: manja slova pa će ljudi manje da čitaju ili manja slova da što više gluposti stane.
JJ Beba JJ Beba 19:31 31.12.2007

Re: Meni je stvarno zao ali ja moram

Ps
srećna nam nova sekularana država



daćebog .)))
adam weisphaut adam weisphaut 19:41 31.12.2007

Re: Meni je stvarno zao ali ja moram

daćebog .)))


Gospodipomiluj
nikson nikson 19:42 31.12.2007

....

i da, srecna nova godina svima, da zivite u miru!
Dragan Vujanović Dragan Vujanović 21:21 31.12.2007

Po naslovu se tekst poznaje..!!


Drago,

Već sam naslov teksta zaslužuje preporuku.

Srećna Nova Godina !
Exitus Letalis Exitus Letalis 22:27 31.12.2007

Re: Po naslovu se tekst poznaje..!!

Dragan Vujanović

Drago,

Već sam naslov teksta zaslužuje preporuku.

Srećna Nova Godina !


pitam se gde su te preporuke?!?!
koliko sati im atreba da se vide.


Doctor Wu Doctor Wu 12:53 02.01.2008

Re: Po naslovu se tekst poznaje..!!

pitam se gde su te preporuke?!?!
koliko sati im atreba da se vide.

Strpljenja, biće. Samo da se ljudi probude.
Nego, kako je bilo na proslavi Nove godine?
Exitus Letalis Exitus Letalis 13:07 02.01.2008

Re: Po naslovu se tekst poznaje..!!

Doctor Wu
pitam se gde su te preporuke?!?!
koliko sati im atreba da se vide.

Strpljenja, biće. Samo da se ljudi probude.
Nego, kako je bilo na proslavi Nove godine?


pitam za preporuke koje sam ja dala, probuđena već 20 godina:?

pa zar ti ne znaš da ja slavim samo sprsku:)
nemoj da vređađ:)
Exitus Letalis Exitus Letalis 13:08 02.01.2008

Re: Po naslovu se tekst poznaje..!!

pardon, vređaš:)
Doctor Wu Doctor Wu 14:10 02.01.2008

Re: Po naslovu se tekst poznaje..!!

probuđena već 20 godina:?

Nisam siguran da je probuđena baš prava reč...
mila mila 23:48 31.12.2007

2008.

Hej, Dragec, Deda Mraz mene kupio veeeliki, veeelikački monitor za komp te sada moooogu da ti čitam blog na široko i nadugačko, a tek sličke, što su veeelike, i muzikaaaaaa bome.
2008. da bude boljitak i zgoditak : ))
Unfuckable Unfuckable 04:51 01.01.2008

Drago,

sve najbolje u 2008.
Volim da svratim na Vaš blog i poštujem Vaš stav.
Poseban plus kod mene lično je beskrajno strpljenje kojim ste amortizovali - ponekad neugodna - pitanja nas nekoliko ničijih i samoniklih, a koja su samo bila u funkciji jačanja nečega što bi moglo biti jako dobro.
Nadam se da će biti dobro.
Šta mi je drugo preostalo ?
Veliki pozdrav.
Unfuckable The Voli Da Pita
kojak kojak 09:42 01.01.2008

Srecno bre!!!

blackbox blackbox 14:28 01.01.2008

"rikverc"..

Drago,
pre svega vama lično sve najbolje i puno sreće.
U pravu ste
Čitava naša mašinerija je podešena za "rikverc"..

Društvena i politička scena sve više liči na predpolitičko stanje, a 2008. sve više podseća na 1908. godinu i Aneksionu krizu.
Razum se povlači pred demagogijom svake vrste, mudrost se davno povukla ispred inata i sa takvom pameti je siguran put u minus.
Ko realno sagledava našu stvarnost sve je ubeđeniji pesimista.
Ne treba gubiti nadu da će ipak ova godina,kao što kažete ,
da nas kao zajednicu malo opameti i prosvetli nam politički razum..

nestorijanac nestorijanac 16:44 01.01.2008

Realnost i nada....

Razum se povlači pred demagogijom svake vrste, mudrost se davno povukla ispred inata i sa takvom pameti je siguran put u minus. Ko realno sagledava našu stvarnost sve je ubeđeniji pesimista. Ne treba gubiti nadu da će ipak ova godina,kao što kažete
da nas kao zajednicu malo opameti i prosvetli nam politički razum..


Optimizam je svakako najbolja opcija kada sve izgleda tako beznadezno.... Apsurdnost nase nade da je u Srbiji zajednistvo moguce, a da je ova nasa sadasnja stvarnost izmenljiva slicna je i dirljiva onoj nadi coveka koji pada iz aviona ili sa balkona da moze nauciti da leti, pre nego sto se razbije...
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 17:44 01.01.2008

Re: Realnost i nada....

nestorijanac
Optimizam je svakako najbolja opcija kada sve izgleda tako beznadezno.... Apsurdnost nase nade da je u Srbiji zajednistvo moguce, a da je ova nasa sadasnja stvarnost izmenljiva slicna je i dirljiva onoj nadi coveka koji pada iz aviona ili sa balkona da moze nauciti da leti, pre nego sto se razbije...

Da, ali mozda covek ima padobran:)))
Srecna Nova Godina!!!
bindu bindu 20:48 01.01.2008

Re: sretna...

2008-9-10-11-12.......................i sve tako dokle god se moze.

btw, Drago,lepo ti stoje polticke analize....
nestorijanac nestorijanac 21:03 01.01.2008

Re: Realnost i nada....

Da, ali mozda covek ima padobran:)))
Srecna Nova Godina!!!

Tacno ! Eto ga realni optimizam na delu !!!!
Srecna Nova Godina !!!
AlexDunja AlexDunja 22:47 01.01.2008

Re: Realnost i nada....

Optimizam je svakako najbolja opcija kada sve izgleda tako beznadezno....

aha:)
doktorka doktorka 22:55 01.01.2008

Re: Realnost i nada....

veciti opimista ispao kroz prozor jednog oblakodera , i padajuci , brojao spratove , 100.,99., 98. do 50 , a onda konstatovao da kad je do 50. sprata ostao ziv , prezivece i pad.
nestorijanac nestorijanac 23:06 01.01.2008

Re: Realnost i nada....

a onda konstatovao da kad je do 50. sprata ostao ziv , prezivece i pad.


Da, da.., a taj osecaj - da je sve u redu, verovatno ga nije napustio ni kada se smirio na trotoaru....
mila mila 23:20 01.01.2008

Re: Realnost i nada....

I pad je let, ali, bloga ti, zašto sve metafore shvataš bukvalno i lično?
doktorka doktorka 23:28 01.01.2008

Re: Realnost i nada....

mila
I pad je let, ali, bloga ti, zašto sve metafore shvataš bukvalno i lično?

i pad je let ako se izvede dobar zakljucaka. no nash covek pada , pri tome je optimista, a nista ne preduzima da pad zaustavi. optimista bez pokrica
mila mila 23:51 01.01.2008

Re: Realnost i nada....

Slažem se doktorko u potpunosti sa tobom i tvojim prethodnim komentarima, jer nisi malodušna i imaš optimistički stav. Moja sitna primedba bila je upućena nestorijancu , a on sve po starom:)
Novak je, i to reprizni, treba misliti na vesele dogadjaje, radovati se i nadati se. Pesimizam je bljakić.
NGS ;0))))
Exitus Letalis Exitus Letalis 01:05 02.01.2008

Re: Realnost i nada....

mila
Slažem se doktorko u potpunosti sa tobom i tvojim prethodnim komentarima, jer nisi malodušna i imaš optimistički stav. Moja sitna primedba bila je upućena nestorijancu , a on sve po starom:)
Novak je, i to reprizni, treba misliti na vesele dogadjaje, radovati se i nadati se. Pesimizam je bljakić.
NGS ;0))))


pa za optimizam nema neke realne nade.
a biti optimista na prazno malo je više bljak..
nestorijanac nestorijanac 01:36 02.01.2008

Re: Realnost i nada....

I pad je let, ali, bloga ti, zašto sve metafore shvataš bukvalno i lično?

Bloga mi, ne razumem Vas bas, ali da ste mi zivi, zdravi i veseli u Novoj 2008. godini !!!

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana