Život

SASVIM NEPRIMENLJIV PRIRUČNIK ZA BORBU SA VETRENJAČAMA

razmisljam RSS / 10.07.2011. u 23:10

                                                                     ili

                                         UZALUDNO I BESKORISNO PAMETOVANJE

 

               Da se odmah razumemo. Ne volim motivacione skupove, ježim se na , ,popravi se sam'' priručnike, kosa mi se diže na glavi od Dragih Saveta, odavno sam digla ruke od svakodnevnog čitanja horoskopa, ne pamtim kada sam poslednji put prevrnula šoljicu sa socom od kafe e da bi mi neko osmotrio sudbinu, nerviraju me kvaziiscelitelji duša koji znaju laka rešenja za teške probleme, iritiraju me muzike za relaksaciju sa dozivanjem kitova, muka mi je od nasmejanih prodavaca svih nadripsiholoških magli i izmaglica, ne padam na jeftinu propagandu majstora za redekoraciju tuđih života...

               Ali, prosto nisam mogla da odolim...


               - Nauči da kažeš ne. Zvuči surovo, ali spasava živu glavu i ima neverovatno korisnu primenu u onom što se uobičajeno naziva životom.
               - Usudi se da priznaš da nisi sveznalica i počni da postavljaš pitanja i zahtevaš odgovore.
               - Prihvati činjenicu da imaš pravo na sopstveni trenutak u svakom danu koji je pred tobom, izbori se za njega ( niko ti ga neće pokloniti, ne nadaj se odveć ) i uživaj u njemu što više možeš.
               - Shvati konačno da svet može da funkcioniše i kada se ti svojom sopstvenom voljom i željom malo udaljiš iz epicentra dešavanja.
               - Počni da sasvim slobodno pokazuješ sva svoja (ne)raspoloženja. Ko razume, shvatiće. A ko ne shvati, nije vredan truda.
               - Nemoj da grickaš zanoktice. To sa sobom povlači priličnu količinu naknadnih neprijatnosti. Zato se na vreme obuzdaj i neka ti pri ruci uvek bude pribor za nokte.
               - Slobodno kaži ono što misliš sve dok time nikoga ne povređuješ ili vređaš.
               - Ne budi zlopamtilo.
               - Nemoj trošiti svoju energiju na sve ljude koji se pojave u tvom vidokrugu. Budi izbirljiva, ali kada odabereš, uloži svu svoju snagu u uzajamnost.
               - Osmehuj se kad god možeš. Osmesi su zarazni i šire se neverovatnom brzinom. I okrepljuju.
               - Ako si u mogućnosti, popij pred spavanje čašicu dobrog domaćeg kupinovog vina. Provereno ne udara u glavu, a garantuje snove u boji.
               - Ne očekuj ni od koga ono što nije u stanju da ti pruži. Imaš dva izbora. Ili osobu prihvati u zatečenom stanju, ili produži dalje.
               - Suoči se sa tim da nemaš snage da promeniš svet. Zato možeš da menjaš sebe, što će neminovno izazvati lančanu reakciju u tvojoj okolini.
               - Ne nerviraj se ako ti se kora za tortu raspadne. Iskali bez zazora sav svoj bes na njoj, iseckaj je energično na komadiće, pomešaj sa filom, izruči u neku lepu činiju, dobro ohladi, lepo dekoriši i pravi se da je to najnoviji recept koji si upravo rešila da isprobaš. Naravno, budi mrvu tajanstvena i ne daj ga nikom. Neka to bude tvoj mali kapric uspešne domaćice.
               - Ne pati što nisi u stanju da pomogneš svima kojima bi pomoć dobro došla. Otvorenog srca pomaži kad možeš, koliko možeš i kome možeš, ali veoma, veoma pazi da ni jednim svojim gestom nikoga ne poniziš.
               - Slobodno pusti glas i zapevaj kada god osetiš potrebu za tim. Nema veze što možda falširaš. U prednosti si nad onima koji te svoje male manjkavosti nisu svesni, a to je već dobra startna pozicija za jedno malo uživanje.
               - Kad god si u prilici, obraduj one do kojih ti je stalo nekom sitnom pažnjom, tek onako, bez povoda, jer, tada je najslađe. Pri tome, nemoj da zaboraviš da s vremena na vreme udovoljiš i sopstvenim sitnim hirovima.
               - Osluškuj, slušaj, čuj...
               - Skontaj da mačkama ne trebaju gumene čizme ili kišobran kada zahtevaju da po najvećem pljusku izađu iz kuće. Jednostavno ih pusti napolje. Znaju one šta rade i sigurno se neće prehladiti.
               - Ne sudi o postupcima drugih ako nisi prošla slično iskustvo. Čovek ne može da zna kako će da reaguje u ekstrmnim situacijama. Zato prvo dobro razmisli i ne donosi ishitrene zaključke. Lako je biti sudija, teško je razumeti i prihvatiti.
               - Izbegavaj priče o politici, stanju u društvu, ekonomiji i sličnim temama. To sa sobom donosi zlu krv i stoga ti ne treba ni za kad. Ima mnogo bitnijih stvari oko kojih se da nervirati, ako ti je baš stalo do toga.
               - Prođi nekad ispod postavljenih merdevina, nemoj da ustukneš kada ti crna mačka pređe put - izazovi sudbinu.
               - Ali nemoj da zaboraviš da se uhvatiš za dugme kada vidiš odžačara - oni su danas toliko retka pojava, da prosto moraš da budeš srećna kad ih opaziš.
               - Smeš da imaš loš dan.
               - Smeš da budeš neraspoložena i bezvoljna.
               - Smeš da pokažeš nezadovoljstvo. To te ne čini slabijom.
               - Pokušaj da se osećaš dobro u sopstvenoj koži. Pa šta ako imaš višak kilograma, bora, nesigurnosti? Pa šta ako ti se negde između pijace, posla i kuće pocepala čarapa? Ti si i dalje ti, a to bi trebalo da se broji. ( Ko ne zna matematiku, precrtaj ga, i gotovo. )
               - Razgovaraj, razgovaraj, razgovaraj...
               - Dopusti sebi neku malu ludost, detinjariju, sitnu nepodobštinu. Namerno izađi na letnji pljusak bez kišobrana i pokisni do gole kože. Hodaj po nekom ivičnjaku kao po žici, raširenih ruku. Našali se sa prodavačicom u obližnjoj radnji, tek onako, kao uzgred.
               - Imaj uvek na umu da se čitav život zapravo sastoji od neprestanog niza sitnica i običnosti i da je samo na tebi da ih učiniš posebnim. Neprestano smišljaj načine.
               - ...
               - ...
               - ...
               - Ne pametuj bez potrebe i ne deli netražene savete.


 

Tagovi



Komentari (179)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Hansel Hansel 18:01 14.07.2011

Re: ..samo jedan savet!

Јаоо, Р., шта да ти кажем... прво, знам ја да нисам савршен, али сам схватио да не морам да будем савршен, па и да не морам да се око нечега трудим ако тиме не угрожавам никога, а мени је боље тако.

А знаш која је цака с познатима, мислим да то поменух - у репетитивности увек истих прича, или прича на исти калуп, одсуству жеље да се то промени и сталној жељи да тиме засипају. Другарство јесте у суиштини неинтересна категорија, али ипак смета када имате тако неког ко, притом, сам никада не жели да чује нешто о вапим проблемима. Па, сама си рекла да си и сама одлучила некад да чуваш своју енергију, па чак и да "окренеш леђа" кад је нужно. И, шта сад, проблем је у мени? Мало су побркани лончићи, ја не мислим нужно да од мене неко нешто очекује (раније сам мислио да је тако, чим ми нешто прича - мислим да хоће размену мишљења) и наравно да сам способан и да у многим ситуацијама само слушам (тамо где се једноставно и не може нешто рећи). Како да ти објасним - ако ми једна пријатељица врло узнемирено говори о својим проблемима, ако се ту помињу неке црне идеје, ја просто не могу да будем обичан слушалац такве унутрашње драме. Иако слушам слично много пута, приморан некад да се надгласавам с њом (јер ме буквално не чује, чује неретко само себе), слушам је, јер ми је драга и знам какве је све проблеме имала и има. Али, знам и да јој каткад прихвати нешто, али обично то траје кратко. Знам да јој то пражњење пружа олакшање и ћутим и слушам (обично телефоном), али не могу све изнова исто да поново пажљиво слушам, јер бих полудео. Ево, то је био конкретан случај, како би на њега применила своје савете?

Али, ако ми дугогодишњи друг (од детињства) стално прича како вара раније девојке а сада жену, због чега се негде у себи ипак не осећа добро, а просто је компулсиван у томе (да не говорим о бизарним детаљима које ми је причао а да га нисам никада на то наводио), али и не жели да реално ишта у томе промени, да ли ти изгледа смислено тако нешто стално слушати и ћутати? Бити стално увлачен у светове у којима не желиш да будеш, апсолутно без икакве сврхе, осим да ће се некоме можда накратко мало умирити савест јер је то некоме испричао? Постајем ли нека врста саучесника таквог понашања? Притом не осуђујем никога, иако ми се то не свиђа, али једноставно, негде морам да поставим границу...
razmisljam razmisljam 01:08 15.07.2011

Re: ..samo jedan savet!

Hansel
Јаоо, Р., шта да ти кажем... прво, знам ја да нисам савршен, али сам схватио да не морам да будем савршен, па и да не морам да се око нечега трудим ако тиме не угрожавам никога, а мени је боље тако.


Овим исказом си кренуо на пут ка савршенству.
Шалим се.
Али, добар ти приступ проблему. Наравно да ниси савршен, наравно да не треба ни да будеш, јер нико то од тебе ни не очекује, наравно да не мораш да се трудиш увек и по сваку цену.
Мислим да сам већ негде рекла да за све морају постојати некакве границе које се морају поставити. Од човека до човека, оне су другачије. Битно је осетити их, поштовати и не прелазити их без допуштења.

И, шта сад, проблем је у мени? Мало су побркани лончићи, ја не мислим нужно да од мене неко нешто очекује (раније сам мислио да је тако, чим ми нешто прича - мислим да хоће размену мишљења) и наравно да сам способан и да у многим ситуацијама само слушам (тамо где се једноставно и не може нешто рећи).


Ала си ти осетљив!
Но, коначно си у једној реченици рекао оно што си покушавао до сада, али се очигледно нисмо најбоље разумели ( Да не кажем да мени није било јасно који су ти ставови. ).
Овако како си изрекао своје мишљење и понашање у одређеним ситуацијама, ствари постају сасвим другачије и само могу да кажем да си изабрао, бар што се мене тиче, неку праву равнотежу.
( Колико смо само речи у међувремену потрошили узалуд, играјући се глувих телефона! )

Знам да јој то пражњење пружа олакшање и ћутим и слушам (обично телефоном), али не могу све изнова исто да поново пажљиво слушам, јер бих полудео. Ево, то је био конкретан случај, како би на њега применила своје савете?


Слушала бих, наравно, ако ми је до особе стало. Ако би ми у неком тренутку досадило, рекла бих оно што мислим. Из искуства знам да некада ваља ући у отворену конфронтацију, ,,посвађати се'', подићи тон... Да видиш, дешава се да успе - дотични се прене и мало ревидира понашање, да не кажем ,,поради'' на себи. Није пријатно, али у највећем броју случајева, прође без последица по дружење, пошто су у питању мени блиски људи који знају каква сам и да немам злу намеру ( Овде неко злурад може да помене ону о паклу и добрим намерама поплочаном путу ка њему, али, не мари... ).
Ако се и поред свега ништа не промени, кренеш Јово наново.
То када ти је до некога баш стало.
Ако није, пливаш леђа стил... и одеш, или спустиш слушалицу.
И никад више не пристанеш на ту врсту односа са том особом.

Али, ако ми дугогодишњи друг (од детињства) стално прича како вара раније девојке а сада жену, због чега се негде у себи ипак не осећа добро, а просто је компулсиван у томе (да не говорим о бизарним детаљима које ми је причао а да га нисам никада на то наводио), али и не жели да реално ишта у томе промени, да ли ти изгледа смислено тако нешто стално слушати и ћутати? Бити стално увлачен у светове у којима не желиш да будеш, апсолутно без икакве сврхе, осим да ће се некоме можда накратко мало умирити савест јер је то некоме испричао? Постајем ли нека врста саучесника таквог понашања? Притом не осуђујем никога, иако ми се то не свиђа, али једноставно, негде морам да поставим границу...


Прво што сам помислила било је: ,,Изем ти таквог друга.''
Поставио си сва та питања, мислим, више реторички, јер сам убеђена да знаш шта ћу ти одговорити.
Не, нема смисла увек изнова слушати такве приче и ћутати.
Сумњам да он тим причама умирује савест. Пре ће бити да се хвали. Да га Џимини озбиљно прогања, престао би са том работом, а сам кажеш да не жели ишта да мења. Ако је то више од мачо фазона, онда има озбиљан проблем, и морао би да се лечи. ( Извини што сам овако оштра, али, просто размишљам о опцијама које бих сама имала на уму да се сретнем са таквим понашањем. )
За саучесништво нисам начисто. Мада, ако бих била поштена према себи, мислим да бих одбила и да будем учесник у слушању. Не би ми пријало. Гризло би ме. Без даљњег бих направила рез, сопствене савести ради.
( Имала сам / сасвим условно, до душе / слично искуство и пресекла сам, иако ми је такав начин разрешавања ситуација потпуно стран. Сасвим. Не кајем се. Не бих се вратила на старо. )
Наравно да треба да поставиш јасну и прецизну границу. Како другачије?

P.S. Имај на уму - нисам, понављам, нисам Драга Савета, нити желим то да будем. И даље, још увек, размењујемо мишљења - разговарамо.
Hansel Hansel 06:49 15.07.2011

Re: ..samo jedan savet!

Па, кажем ја да је требало да на почетку будем довољно детаљан!

А овако, ја као да скратим, говорим начелно, онда смо се запетљалии и - одосмо...

Што се тог друга тиче, не знам шта да ти кажем... Ја немам утисак да је примарни циљ хвалисање, зато што зна какви су ми ставови, ја више у свему томе видим неку чудну несигурност (мада ме истовремено вероватно и провоцира)... да се он код неког професионално саветује, да не кажем, као ти - лечи, мислим да нема шансе... Рекох ти, знамо се од детињства, постоји ту једноставно нека врста опуштености типа "одувек се знамо", могло се с њим филозофирати од тих дана детињства, нећеш веровати, после су се путеви и буквално разишли (живот у различитим градовима, сада и државама, али било је периода када смо потпуним случајем живели у истом насељу, и ове приче датирају из тог времена), али је тај базичан однос из времена кад смо били седмогодишњаци остао. Прилично чудно, у мом животу врло ретко.

А, видиш, то ти је добра илустрација за оно што сам на почетку ове километраже поменуо - човек ти прича и, ето, ти (конкретно) помислиш да треба да се лечи (ја можда нешто блаже) - да ли би му то и (како) рекла? А он се, рецимо, наљути, што му се мешаш у живот! Тако сам ја почео причу, јер су ми се неки пријатељи (млади брачни пар тада, добили и дете, био сам им кум на венчању) жалили, жалили и жалили једно на друго - развод на помолу. И ја видим још да их околина ложи против супротне стране, да их охрабрује у њиховим укопавањима и престанем да само слушам - док се обоје нису наљутили на мене што им се мешам! Сада ми је смешно (тада далеко од тога), а можда је још смешније да су се онда и помирили, тј. нашли неки компромис, ваљда их је ујединила љутња према мени! То је било, само да ти буде јасније, пре 20-ак година...
jinks jinks 11:00 11.07.2011

...

PRIRUČNIK ZA BORBU SA VETRENJAČAMA

Šta bi na jednom od mogućih krajeva mogla da bude ta čuvena vetrenjača sa kojom se izgleda svako, neko pre neko kasnije, neminovno susretne.

To je, možda, sujeta. Sujeta drugih, i svoja, lična. Najjača droga, nezajažljiva i nezasita ... najskuplji hobi na svetu, hobi koji sa plaća životima, svojim i tuđim ... bilo istog trenutka, bilo godinama, na tenane.

Tako da bi još jedan savet mogao da bude, bežite od sujete ako možete, svoje pogotovo.
razmisljam razmisljam 16:06 11.07.2011

Re: ...

jinks
PRIRUČNIK ZA BORBU SA VETRENJAČAMA

Šta bi na jednom od mogućih krajeva mogla da bude ta čuvena vetrenjača sa kojom se izgleda svako, neko pre neko kasnije, neminovno susretne.

To je, možda, sujeta. Sujeta drugih, i svoja, lična. Najjača droga, nezajažljiva i nezasita ... najskuplji hobi na svetu, hobi koji sa plaća životima, svojim i tuđim ... bilo istog trenutka, bilo godinama, na tenane.

Tako da bi još jedan savet mogao da bude, bežite od sujete ako možete, svoje pogotovo.


Као прво, драго ми је што те видим у свом дворишту. Добродошао.

А онда прелазим на тему.
Свиђа ми се што си нагласио да су крајеви са ветрењачама врло различити. Наравно, свако има своје сопствене ветрењаче и своје сасвим личне начине борбе са њима.
Сујета у читавој причи није ни мало занемарљиво поглавље и ни мало наиван противник са којим се треба изборити. Драго ми је да си је поменуо.

А савет утефтерен. Само га још треба применити.
Voja Radovanović Voja Radovanović 11:59 11.07.2011

blog

Nikad ne reci nikad...zašto se setih 007 još uvek razmišljam...pozz
razmisljam razmisljam 16:14 11.07.2011

Re: blog

Voja Radovanović
Nikad ne reci nikad...zašto se setih 007 još uvek razmišljam...pozz


Војо, ако ми верујеш, управо ми се то мотало по глави док сам писала овај свој приручник, тако да си га погодио тачно у сриду.

А одакле ти 007 на памети, никако да се сетим...
Мораћу, канда, и сама мало да размишљам на ту тему.
( Ваљда нам се мозгови неће прегрејати од претераног размишљања. А и ако сето догоди, можемо 'ладно да се вадимо на ову врућинчину. )

Хвала на поздраву. Као и увек, узвраћам истом мером.

Voja Radovanović Voja Radovanović 18:39 11.07.2011

Re: blog

razmisljam
Voja Radovanović
Nikad ne reci nikad...zašto se setih 007 još uvek razmišljam...pozz


Војо, ако ми верујеш, управо ми се то мотало по глави док сам писала овај свој приручник, тако да си га погодио тачно у сриду.

А одакле ти 007 на памети, никако да се сетим...
Мораћу, канда, и сама мало да размишљам на ту тему.
( Ваљда нам се мозгови неће прегрејати од претераног размишљања. А и ако сето догоди, можемо 'ладно да се вадимо на ову врућинчину. )

Хвала на поздраву. Као и увек, узвраћам истом мером.


Pa ja mislim da sam se setio 007, jer ovaj njegov mladji brat 006 još nije razmišljao na tu temu...pozz
razmisljam razmisljam 19:11 11.07.2011

Re: blog

Voja Radovanović

Pa ja mislim da sam se setio 007, jer ovaj njegov mladji brat 006 još nije razmišljao na tu temu...pozz


Ја мислим да ти можеш свега да се сетиш зато што имаш тааааако лепо базенче и онда ти је лако и једноставно да доколичиш размишљајући.
Дочим мени мисли стално на оној слици коју си окачио и џаба ми сви сопствени добронамерни савети кад не умем ништа друго до да ти завидим.
Voja Radovanović Voja Radovanović 19:52 11.07.2011

Re: blog

razmisljam
Voja Radovanović

Pa ja mislim da sam se setio 007, jer ovaj njegov mladji brat 006 još nije razmišljao na tu temu...pozz


Ја мислим да ти можеш свега да се сетиш зато што имаш тааааако лепо базенче и онда ти је лако и једноставно да доколичиш размишљајући.
Дочим мени мисли стално на оној слици коју си окачио и џаба ми сви сопствени добронамерни савети кад не умем ништа друго до да ти завидим.

U pravu si...nije sve u bazenu...nešto je i u plivaču...pozz...
razmisljam razmisljam 20:03 11.07.2011

Re: blog

Voja Radovanović

U pravu si...nije sve u bazenu...nešto je i u plivaču...pozz...


Наравно.
( Ала си се сетио!
А то је до базена. )
omega68 omega68 12:07 11.07.2011

A je l može

još jedan?

Nađi švalera / ku
razmisljam razmisljam 16:23 11.07.2011

Re: A je l može

omega68
još jedan?


Наравно да може.
Ето, признаћу ти да радим на сопственој књизи на тему самомотивације, али нешто нисам превише мотивисана да се претерано трудим око тога, па сам решила да овде забацим удицу и накупим паметне и добре савете од блогоколега, те да их једноставно препишем и прогласим за своју интелектуалну својину.

- Не кити се туђим перјем.

Nađi švalera / ku


Прихватам само ако признаш да имаш позитивно лично искуство гледе тог савета и ако ми откријеш неке занимљиве детаље.
freehand freehand 20:40 11.07.2011

Re: A je l može

omega68
još jedan?

Nađi švalera / ku

Krkare, manijače, hakovo si nalog čoveku?!
omega68 omega68 23:15 11.07.2011

Re: A je l može

ако признаш да имаш позитивно лично искуство гледе тог савета и ако ми откријеш неке занимљиве детаље.

Krkare, manijače, hakovo si nalog čoveku?!

A, ne
Krki i ja još nismo zašli u te Vaše srednje godine
I NEĆEMO IMATI S KIM OSTATI MLADI AKO SVI OSTARITE

razmisljam razmisljam 00:24 12.07.2011

Re: A je l može

freehand
omega68
još jedan?

Nađi švalera / ku

Krkare, manijače, hakovo si nalog čoveku?!


Кркар у ове пределе не свраћа. Џаба се трудиш да га призовеш. Неће те чути.
razmisljam razmisljam 00:29 12.07.2011

Re: A je l može

omega68

I NEĆEMO IMATI S KIM OSTATI MLADI AKO SVI OSTARITE


За ово немаш бриге. Сачекај једно (хммм...) година. Подмладићемо се ми. Тако рећи подетињити ( Лично више волим да кажем подецити. ) А ви ћете улетети у о'средње. У-та-та!!!
razmisljam razmisljam 12:28 11.07.2011

Експеримент у блоговању

Хоће ли ми успети да објавим коментар?
Или ће ми се поново као једини резултат појавити 404 Not found?

Напомена:
Ако овај коментар не видите, онда ништа. Покушаћу касније.
Ако га пак, видите, опет ништа, јер ми дневни распоред у овом тренутку приказује неке друге активности, тако да ћу да се врнем касније.
dusanovaiivanovamama dusanovaiivanovamama 21:45 12.07.2011

Re: Експеримент у блоговању

razmisljam
Хоће ли ми успети да објавим коментар?
Или ће ми се поново као једини резултат појавити 404 Not found?

Напомена:
Ако овај коментар не видите, онда ништа. Покушаћу касније.
Ако га пак, видите, опет ништа, јер ми дневни распоред у овом тренутку приказује неке друге активности, тако да ћу да се врнем касније.



Saveti ili naredjenja?

razmisljam razmisljam 00:46 13.07.2011

Re: Експеримент у блоговању

dusanovaiivanovamama

Saveti ili naredjenja?


Огласна табла са веома важним обавештењем председнице кућног савета.
Дакле, савети.
Дотична иначе никад не издаје наређења, осим у паузама давања савета.
Biljana 77 Biljana 77 14:53 11.07.2011

Htela sam da izaberem

savet koji mi se najviše dopao, tj. onaj koji mi se čini najakorisnijim, ali onda se naređalo - i ovo, i ovo, i ovo... SvidŽa mi se... samo bih onu čašu vina zamenila pivom.
myredneckself myredneckself 16:28 11.07.2011

Re: Htela sam da izaberem

Ne budi zlopamtilo.

Nisam, razmišljam, života mi
(Ali, nekada mi dođe da nekome malo boldujem onu - došla maca na vratanca.
Pa i fela "lud i dobar su braća", ima dušu )
razmisljam razmisljam 16:31 11.07.2011

Re: Htela sam da izaberem

Biljana 77
savet koji mi se najviše dopao, tj. onaj koji mi se čini najakorisnijim, ali onda se naređalo - i ovo, i ovo, i ovo...


Надам се да си схватила да су сви ти савети корисни само ако почнеш да их примењујеш. У противном не помажу ни мало. Проверила у пракси.

SvidŽa mi se... samo bih onu čašu vina zamenila pivom.


Ја од два гутљаја пива стандардно завршим сасвим обамрла под столом, тако да, што се мене тиче, нека - хвала. Не бих да кварим сопствену тешко стечену репутацију непорочне особе ( ако изузмемо дуван и шампите и ... ).
А ти слободно прилагођавај савете сопственим потребама.

Него, камо твога личног доприноса приручнику?
razmisljam razmisljam 16:57 11.07.2011

Re: Htela sam da izaberem

myredneckself
Ne budi zlopamtilo.

Nisam, razmišljam, života mi


Нисам ни мислила. Не делујеш.
Мада... можда само по некад.

(Ali, nekada mi dođe da nekome malo boldujem onu - došla maca na vratanca.


Не секирај се због тога, јер је сасвим у складу са приручником:

Počni da sasvim slobodno pokazuješ sva svoja (ne)raspoloženja.


Дакле, учиш брзо ( А колико брзо заборављаш научено? ) и примењујеш усвојено градиво.
Ето мени нове каријере!

Pa i fela "lud i dobar su braća", ima dušu )


Има, није да нема. Ал' такви не спадају у добре трговце - распродају је будзашто и не траже хвала. Чудан неки свет.
bravar92 bravar92 16:02 11.07.2011

bez naslova

E, sad sam sasvim sigurna da u adresar zanimanja treba uvesti i ovo: razmisljalica:)
a onda izabrane zaposliti da razmisljaju i da nam svoja razmisljanja na trpezi posluzuju.
Posebno kad je ceteres' i kusur u ladu:)))

Draga, sve sam saglasna sto si napisala.

kukusigameni kukusigameni 16:31 11.07.2011

Re: bez naslova

bra(dati)var(varin)92
Draga, sve sam saglasna sto si napisala.

Nikada se ne slazi u potpunosti sa autorom bloga.
bravar92 bravar92 16:37 11.07.2011

Re: bez naslova

bra(dati)var(varin)92


hvala za ovaj osmeh golemi na licu mi

Nikada se ne slazi u potpunosti sa autorom bloga.


jel ovo tvoj doprinos neprimenljivom prirucniku za borbu sa vetrenjacama ?
ako jeste... da ti reknem.... mogao si ti to i bolje
razmisljam razmisljam 16:39 11.07.2011

Re: bez naslova

bravar92
E, sad sam sasvim sigurna da u adresar zanimanja treba uvesti i ovo: razmisljalica:)
a onda izabrane zaposliti da razmisljaju i da nam svoja razmisljanja na trpezi posluzuju.
Posebno kad je ceteres' i kusur u ladu:)))


Цврц! Нисам баш ни ја наивна, па да се прихватим тог занимања за стално. Не'ш ме наговорити, не надај се. Само ако је баш неопходно и искључиво за пријатеље. Иначе - јок.

Draga, sve sam saglasna sto si napisala.


А да и ти мало допринесеш задатој теми?
Не'ш се истопити ако покушаш.


bravar92 bravar92 16:47 11.07.2011

Re: bez naslova

Prvo cu da se zalim: otkucam komentar sve uredno i umesto da kliknem objavi ja kinkem nesta drugo i sve nestane vako... puf!!!

sad cem iz pocetka, ako uzmognem da se setim sta sam tela rec:)))))))))))
bravar92 bravar92 16:52 11.07.2011

Re: bez naslova

Само ако је баш неопходно

naravno da je neophodno! ja sam dosta dugo razmisljala (jednocetresikusur:) i nista pametno nisam smislila, tako da sam odlucila da primenim onu narodnu: radi samo ono sto umes (a slabo sta znaem) i pusti druge da to isto rade... ili tako nesto.... nisam bas sad sigurna da li sam reknula kako je trebalo, ali razumeces ti mene:)))

Не'ш се истопити

jok necu. ja vec topljena... vidi me (doduse ovdi sam pod maskom jer sam jos kol'ko malkopre bila na nekakvom maskenbalu... ali....

razmisljam razmisljam 17:00 11.07.2011

Re: bez naslova

kukusigameni

Nikada se ne slazi u potpunosti sa autorom bloga.


- Никада не препоручуј зевзечке коментаре.

( Само да знаш, ова прва препорика је моја. )
razmisljam razmisljam 17:04 11.07.2011

Re: bez naslova

bravar92

jel ovo tvoj doprinos neprimenljivom prirucniku za borbu sa vetrenjacama ?
ako jeste... da ti reknem.... mogao si ti to i bolje


Ако си му и рекла!

( - Не буди злобан/на. )



bravar92 bravar92 17:05 11.07.2011

Re: bez naslova

( Само да знаш, ова прва препорика је моја. )


Nikad ne tvdri nesto za sta nisi 100 posto sigurna :))))))))))))
bravar92 bravar92 17:08 11.07.2011

Re: bez naslova

( - Не буди злобан/на. )


mua??? taman posla... kud bih ja mogla biti zlobna
razmisljam razmisljam 17:20 11.07.2011

Re: bez naslova

bravar92
Prvo cu da se zalim: otkucam komentar sve uredno i umesto da kliknem objavi ja kinkem nesta drugo i sve nestane vako... puf!!!


Жалба усвојена. Мада, није то до тебе.
Овај блог је нешто сасвим на своју руку.
Да набројим:

1. Откуцам коментар ( Подужи, наравно, а како другојаче? ) и у оном делићу времена пре него што постигнем да кликнем на Објави нестане струје на минут и, отприлике, фртаљ.
2. Уместо да кликнем на Препоручи, скренем лево код Албукиркија и кврцнем Обриши. Немаааа...
3. Колега кукусигамени окачи некакав чаршав са својим, у најмању руку непримереним, опсервацијама на тему, и тиме ми поплаши барем половину потенцијалних читалаца.
4. Колега омега промовише прељубу.
5. Колегинице боцвена и myredneckself се заклињу у свашта нешто, а при томе евидентно не држе до истине.
6. Поново куцкам коментар, али ми се уместо њега појави неки not found
7. Онда твоје пуф!!!

... Па ти види шта се овде дешава. Жива нисам ако је заразно.

sad cem iz pocetka, ako uzmognem da se setim sta sam tela
rec:)))))))))))


Канда си се сетила.
razmisljam razmisljam 17:34 11.07.2011

Re: bez naslova

bravar92
( Само да знаш, ова прва препорика је моја. )


Nikad ne tvdri nesto za sta nisi 100 posto sigurna :))))))))))))


Пролетело ми кроз главу: шта ако...
Ал' ко велим, ризиковаћу са изјавом па шта буде. Нек' иде живот.

А тамо и даље пише: Preporuka: 0.
Можда моја ипак искочи прва. Ипак је домаћинска.
razmisljam razmisljam 17:38 11.07.2011

Re: bez naslova

bravar92
( - Не буди злобан/на. )


mua??? taman posla... kud bih ja mogla biti zlobna


То је био само прилог за Приручник. Морала сам одмах да га прибележим, да га не бих заборавила.
А што што си се ти осетила прозваном... Грицка савест, а?
razmisljam razmisljam 17:44 11.07.2011

Re: bez naslova

bravar92

naravno da je neophodno! ja sam dosta dugo razmisljala (jednocetresikusur:) i nista pametno nisam smislila, tako da sam odlucila da primenim onu narodnu: radi samo ono sto umes (a slabo sta znaem) i pusti druge da to isto rade... ili tako nesto.... nisam bas sad sigurna da li sam reknula kako je trebalo, ali razumeces ti mene:)))


Одох у фрижидер да се опоравим. Ово је превише за моје тренутне когнитивне капацитете.

jok necu. ja vec topljena... vidi me (doduse ovdi sam pod maskom jer sam jos kol'ko malkopre bila na nekakvom maskenbalu... ali....




О-дли-чна фотка! Тако питорескна и дубоког емоционалног набоја. И прецизна у опису ситуације.
bravar92 bravar92 17:58 11.07.2011

Re: bez naslova

Жива нисам ако је заразно.



b(l)oga mi... sve je mogucno!

Mada... od sve zaraze najvise ziva nisam od zaraznog smeha:)))

U to ime - jedno pitanje:

Kako Cak Noris pije vodu sa cesme?

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
naiskap!

edit:
Грицка савест, а?


cuj! gricka... razjeda
bravar92 bravar92 18:00 11.07.2011

Re: bez naslova

Одох у фрижидер да се опоравим.



nadam se da si se oporavila, jerbo ja sad ovo moram kod Tebe da kacim. stiglo mi malo pre na e-mail pod naslovom ne placi - ako mozes i ja sad tebe pitam: kako?

razmisljam razmisljam 19:03 11.07.2011

Re: bez naslova

bravar92
Mada... od sve zaraze najvise ziva nisam od zaraznog smeha:)))




U to ime - jedno pitanje:

Kako Cak Noris pije vodu sa cesme?


Не знам, јер дотични више не залази у Земун.

( Шта Чак норис ради у Земуну?
а) Оно што му се каже.
б) Склекове. )

Али нисам ни сумњала да ћу сазнати од тебе.

Грицка савест, а?
cuj! gricka... razjeda


Црвић ради...
Није то ни тако лоше.


razmisljam razmisljam 19:07 11.07.2011

Re: bez naslova

bravar92
stiglo mi malo pre na e-mail pod naslovom ne placi - ako mozes i ja sad tebe pitam: kako?


Је л' си се ти баш толико примила на овај Приручник да збиља мислиш да имам одговоре на сва питања?

А сад озбиљно.
За сада бирам да ћутим.

bravar92 bravar92 19:37 11.07.2011

Re: bez naslova

Грицка ... Црвић



Sta si se ti uvatila tih deminutiva:))) a stvar golema i - ozbiljna! ccc

bravar92 bravar92 19:39 11.07.2011

Re: bez naslova

Је л' си се ти баш толико примила на овај Приручник


ja kad odlucim - neodustajem i tacka! mislim... 3 tacke:)))

PS
razmisljam razmisljam 19:52 11.07.2011

Re: bez naslova

bravar92
Грицка ... Црвић

Sta si se ti uvatila tih deminutiva:))) a stvar golema i - ozbiljna! ccc


Не каже се деминутив него деминутивчић и уместо ствар - стварчица.
Срећица твоја што си у овој реченичици шкртарила на именичицама.
razmisljam razmisljam 19:55 11.07.2011

Re: bez naslova

bravar92
Је л' си се ти баш толико примила на овај Приручник


ja kad odlucim - neodustajem i tacka! mislim... 3 tacke:)))


И не одустајеш...
И не одустајеш...
И не одустајеш...
И...
не...
одустајеш...
kukusigameni kukusigameni 20:00 11.07.2011

Re: bez naslova

ja (bra(dati)var(varin)92) kad odlucim - neodustajem i tacka! mislim... 3 tacke:)))

Dakle, kad nesto odlucis ne odustaj!
Kad kazes tacka, misli na tri tacke (sto znaci da je svaka od te tri tacke jos tri tacke pa se tacke do u beskonacno umnozavaju)
Nisam stavio tacku ako si primetila
bravar92 bravar92 20:23 11.07.2011

Re: bez naslova

Не каже се деминутив него деминутивчић и уместо ствар - стварчица.
Срећица твоја што си у овој реченичици шкртарила на именичицама.





bravo!!! mislim... bravisimo:)))
bravar92 bravar92 20:26 11.07.2011

Re: bez naslova

И не одустајеш...
И не одустајеш...
И не одустајеш...
И...
не...
одустајеш...


da! i...
ne odustajem...
ne odustajem...
ne odustajem...
ne odustajem...
ne odustajem...
ne odustajem...
ne odustajem...




PS a jel' sam ti reknula da ne odustajem:)))
bravar92 bravar92 20:28 11.07.2011

Re: bez naslova

Dakle, kad nesto odlucis ne odustaj!


E, to je savet! da ne reknem savetcic (moram da promenim font!) mislim.... savetčić

do u beskonacno



kad smo kod beskonačnosti - jel znaš ti da je Čak Noris dva puta brojao do beskonačno
bravar92 bravar92 20:29 11.07.2011

Re: bez naslova

razmisljam


kukusigameni



razmisljam razmisljam 00:34 12.07.2011

Re: bez naslova

bravar92

da! i...
ne odustajem...
ne odustajem...
ne odustajem...
ne odustajem...
ne odustajem...
ne odustajem...
ne odustajem...


PS a jel' sam ti reknula da ne odustajem:)))


Стварно?!?
Ниси.
razmisljam razmisljam 00:36 12.07.2011

Re: bez naslova

bravar92

kad smo kod beskonačnosti - jel znaš ti da je Čak Noris dva puta brojao do beskonačno


Унатраг?
razmisljam razmisljam 00:59 12.07.2011

Re: bez naslova

bravar92
razmisljam

kukusigameni



Hansel Hansel 15:16 13.07.2011

Re: bez naslova

Не каже се деминутив него деминутивчић и уместо ствар - стварчица.
Срећица твоја што си у овој реченичици шкртарила на именичицама.

Шкрткарила!
Hansel Hansel 15:16 13.07.2011

Re: bez naslova

Не каже се деминутив него деминутивчић и уместо ствар - стварчица.
Срећица твоја што си у овој реченичици шкртарила на именичицама.

Шкрткарила!
kukusigameni kukusigameni 15:25 13.07.2011

Re: bez naslova

Nema skrtkarenja kod Hansela. Odmah dva ista posta, pa nek ide zivot.
Hansel Hansel 16:19 13.07.2011

Re: bez naslova

Hehe... pazi, stvarno! Mogu svečano da izjavim da nisam kriv!
razmisljam razmisljam 00:23 14.07.2011

Re: bez naslova

Hansel

Шкрткарила!



razmisljam razmisljam 00:28 14.07.2011

Re: bez naslova

kukusigameni
Nema skrtkarenja kod Hansela. Odmah dva ista posta, pa nek ide zivot.


Ви'ш шта ти је широка душа.
Зато нисам могла ни ја да шкрткарим, те сам му препоручила коментар двапут.
razmisljam razmisljam 00:31 14.07.2011

Re: bez naslova

Hansel
Hehe... pazi, stvarno! Mogu svečano da izjavim da nisam kriv!


Изјављуј ти шта хоћеш, али форензички докази говоре против тебе.
Hansel Hansel 06:07 14.07.2011

Re: bez naslova

Иамте ли доказе да сам кликнуо двапут?!
Hansel Hansel 13:01 14.07.2011

Re: bez naslova

E, što je Pariz bio popularan tadaaaa! Ko nije snimio spot isred Ajfelove kule, taj nije ni postojao!

razmisljam razmisljam 14:29 14.07.2011

Re: bez naslova

Hansel
Иамте ли доказе да сам кликнуо двапут?!


БИће.
Послала сам најбољу екипу да их сакупи:


razmisljam razmisljam 14:36 14.07.2011

Re: bez naslova

dusanovaiivanovamama




abrasax abrasax 16:46 14.07.2011

Re: bez naslova


Di su krenuli ovi muzičari?
milisav68 milisav68 21:37 14.07.2011

Re: bez naslova

abrasax

Di su krenuli ovi muzičari?

Na koncert.

razmisljam razmisljam 01:18 15.07.2011

Re: bez naslova

abrasax

Di su krenuli ovi muzičari?


Да се баве екологијом.


razmisljam razmisljam 01:25 15.07.2011

Re: bez naslova

milisav68
abrasax

Di su krenuli ovi muzičari?

Na koncert.




Да се вратимо на тему, мада сам ово већ качила. Надам се да нећеш замерити.

milisav68 milisav68 07:58 15.07.2011

Re: bez naslova

razmisljam

Да се вратимо на тему, мада сам ово већ качила. Надам се да нећеш замерити.

Ma jok, nego naleteh na ovo, pa reko da podelim sa prijateljima.
razmisljam razmisljam 17:29 11.07.2011

Непроцењиво!!!

kukusigameni
Ali znaj, to ce svi primetitjavascript:;


Одмах сам приметила, али заборавила да подвучем. Само нисам начисто да ли се догодило спонтано или си имао намеру?
Како год .
kukusigameni kukusigameni 20:03 11.07.2011

Re: Непроцењиво!!!

Meni se taj javascript (dvetacke, tackazarez) uvukao i u svakodnevni govor. Pa tako na pijaci pre neki dan, kupujem ja kajsije i kazem: "Dacete mi kilo od javascript:; ovih."
bravar92 bravar92 20:35 11.07.2011

Re: Непроцењиво!!!

kajsije



ne pominji mi javascriptkajsije jerbo ćem da puknem (čitaj kriknem) od nji'- munkalitiavatarskog!
razmisljam razmisljam 00:56 12.07.2011

Re: Непроцењиво!!!

bravar92

ne pominji mi javascriptkajsije jerbo ćem da puknem (čitaj kriknem) od nji'- munkalitiavatarskog!


А пази сад обрта:

99. freehand ( 21:32 )
101. freehand ( 21:36 )
100. BRAVA(r) ( 21:35 )

Следи и награда, разуме се:



fantomatsicna fantomatsicna 06:49 12.07.2011

Nagrada (malo kisela)

razmisljam razmisljam 13:59 12.07.2011

Re: Nagrada (malo kisela)

fantomatsicna


Баш си могла и да направиш лимунаду. Пријала би на ову скапсу овде онолико.
zilikaka zilikaka 17:23 12.07.2011

Dooobro

Sad kad si sama zvanično proglasila 100-tog, smem i ja da se upišem.
I da znaš da meni trenutno na ekranu piše 136.

Znači, dovoljno daleko od bilo kakvog jubileja.

Bolje ja da napišem nego da posle bude kojekakih podmetanja i nameštanja
razmisljam razmisljam 18:41 12.07.2011

Re: Dooobro

zilikaka
Sad kad si sama zvanično proglasila 100-tog, smem i ja da se upišem.
I da znaš da meni trenutno na ekranu piše 136.


Мени пише 137, а не знам зашто.

Znači, dovoljno daleko od bilo kakvog jubileja.

Bolje ja da napišem nego da posle bude kojekakih podmetanja i nameštanja


А, не. Код мене све то на научној основи: упоређивање пролазних времена, па одузимање, па сабирање, па проверавање, па извлачење из шешира, па подела по наклоностима...
Упс! Мислим да сам управо рекла више него што сам хтела.

Него, када смо решили техничка питања, а да ди ти је прилог за Приручник?
Башка што не инсистирам на прилозима. Може и предлог.
Опет, прилози су ми дражи.

Шифрирано:
свастикин бут девојачка династија кљукана журка проминцле

У потпису:
Шерлок Холмс лично

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana