Astrologija| Politika

Šta se krčka u kosovskom loncu?

freehand RSS / 27.07.2011. u 15:10

16984084464e301621261c8278429091_640x427.jpg

I taman je posle godina toplo-hladno i okolo-naokolo diplomatije izgledalo da se nešto pozitivno dešava na relaciji Beograd - Priština via Brisel, taman se moglo pomisliti da se bar oko nečega može naći zajednički jezik a da živi ljudi mogu biti kopča koja će političare naterati da pokušaju da nađu razumno rešenje. 
Ili upravo zbog toga?
No pre nego što krenem dalje (a trudiću se da ne budem opširan) da odmah kažem: o Kosovu i zbivanjama na njemu ne znam skoro pa ništa sem onoga što u medijima vidim, čujem ili pročitam.
Dakle - možda čak i manje od većine spoljno-političkih analitičara, eksperata i nvo vidovnjaka, zvezdočataca i genijalaca opšte prakse.

Elem, u ovim momentima a od pre nekoliko dana vest stiže vest:
kosovske vlasti uvode embargo na robu iz Srbije; zaposedaju granične prelaze specijalnim jedinicama policije. Te jedinice povlače, pa vraćaju, pa ponovo povlače. Mrtvih i ranjenih na obe strane ima u neutvrđenom broju, sem jednog prištinskog policajca za koga se pouzdano zna da je preminuo od hica iz vatrenog oružja, a za koji se opet kaže da je ispaljen iz snajperskog oružja.

Na terenu šef pregovaračkog tima Beograda (to mu je titula u vestima) Borko Stefanović i ministar za KiM Goran Bogdanović naizmenično pregovaraju sa Šefom KFOR-a, generalom Bilerom, pa onda ufaju Srbe na severu Kosova i javnost u Srbiji. Biler malo klima glavom na jednu stranu pa malo na drugu, malo helikopterom prištinske specijalce vozi na jednu pa malo na drugu stranu.

Predsednik Tadić kaže kako neće ratovati, kako se dešavaju opasne stvari za mir i stabilnost u regionu, ali usput nekoliko puta već pominje prištinske sponzore, poludiskretno upirući prstom u Amerikance.

Evropska unija pere ruke i kaže kako sa pumpanjem situacije nema ništa.

A Hašim Tači između ostalog kaže i sledeće:

Tači je izjavio da je opredeljen i za dobre odnose sa predstavnicima međunarodne zajednice, ali ne na uštrb interesa Kosova.

"Rekao sam da partnerstvo sa međunarodnim predstavnicima treba da čuvamo kao zenicu oka, ali Ustav i suverenitet moje zemlje su za mene i moje saradnike svetinja, i dosežu dalje od partnerstva", kazao je premijer.

Šta su uzroci ove najnovije eskalacije koja dovodi u pitanje i onako krhki ekvilibrijum odnosa na Kosovu? Nije li na ljutu ranu Martijevog izveštaja i formiranja tima za istragu o trgovini organima, uz stalne priče istiha o teškom kriminalu i korupciji na Kosovu u čemu prednjače bivši ratni komandanti a sadašnji politčki rukovodioci, so dodatno dosulo i kosovsko specijalno tužilaštvo  obznanivši optužnicu protiv Tačijevog zamenika u vođstvu partije i poslanika kosovske skupštine, Fatmira Ljimaja? 

Da li je ovo možda bio okidač da se Tači unervozi i krene da pred domaćom javnošću priprema teren za neke druge i drastičnije poteze, usput skrećući pažnju sa svoje bogate karijere i biografije? 

 



Komentari (397)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

mlekac mlekac 15:19 27.07.2011

Hmm

Ne znam ni ja sta se dogadja, al' mozda ovo pomogne?
Horoscope of Kosovo · Kosovo's natal chart

freehand freehand 15:52 27.07.2011

Re: Hmm

mlekac
Ne znam ni ja sta se dogadja, al' mozda ovo pomogne?
Horoscope of Kosovo · Kosovo's natal chart


E Mlekac, š'a piše ovde?!
mlekac mlekac 16:09 27.07.2011

Re: Hmm

freehand
mlekac
Ne znam ni ja sta se dogadja, al' mozda ovo pomogne?
Horoscope of Kosovo · Kosovo's natal chart


E Mlekac, š'a piše ovde?!



Nemam pojma - moracemo da pitamo Kru - to je njena profesija.

Ja samo nasla, pa, ko velim, kad si vec stavio "astrologija", mozda pomogne...
Jukie Jukie 17:56 27.07.2011

Re: Hmm

freehand

š'a piše ovde?!

MISLIM da piše:
Sunce (znak) u vodoliji
Podznak u lavu
(dva znaka na suprotnim stranama kruga, rastrzanost na sve strane)
Merkur u vodoliji
Venera u jarcu
Mars u blizancima
(čini mi se kao prava predispozicija za ADHD, ne zna šta će sa sobom, cupka u mestu i smeta svima ostalima)
Sve važnije planete su ugurane u 6. i 7. kuću a to nisam siguran šta znači.
janeznam janeznam 20:03 27.07.2011

Re: Hmm

Ja samo nasla, pa, ko velim, kad si vec stavio "astrologija", mozda pomogne...

Mlekac!!!!
Koliko je meni poznato da bi se napravila natalna karta potreban je datum rodjenja kao i mesto rodjenja. Pitanje je kako ti znas datum rodjenja Republike Kosova kao i mesto rodjenja istog kad se takva tvorevina jos nije rodila? Tako bar kazu na tv.Jel iz lk? Aj` sad da te vidim?
Jukie Jukie 20:55 27.07.2011

Re: Hmm

janeznam
Ja samo nasla, pa, ko velim, kad si vec stavio "astrologija", mozda pomogne...Mlekac!!!!Koliko je meni poznato da bi se napravila natalna karta potreban je datum rodjenja kao i mesto rodjenja. Pitanje je kako ti znas datum rodjenja Republike Kosova kao i mesto rodjenja istog kad se takva tvorevina jos nije rodila? Tako bar kazu na tv.Jel iz lk? Aj` sad da te vidim?

Pa ni dete nema LK dok ne postane punoletno
janeznam janeznam 21:02 27.07.2011

Re: Hmm

Pa jeste. Brisem lk iz teksta
mlekac mlekac 00:17 28.07.2011

Re: Hmm

janeznam
Ja samo nasla, pa, ko velim, kad si vec stavio "astrologija", mozda pomogne...

Mlekac!!!!
Koliko je meni poznato da bi se napravila natalna karta potreban je datum rodjenja kao i mesto rodjenja. Pitanje je kako ti znas datum rodjenja Republike Kosova kao i mesto rodjenja istog kad se takva tvorevina jos nije rodila? Tako bar kazu na tv.Jel iz lk? Aj` sad da te vidim?


Nisam ja to pravila, nego skinula sa NET-a.

Kazu, uzeli su dan i sat kad su proglasili nezavisnost, a posto je proglasena u Pristini, onda mu to, valjda, dodje mesto rodjenja...

Stvarno se ne razumem. Moje bilo da ukucam u cika Googleta "natal chart Kosovo". Evo, ima i za Srbiju, mada ni tu nemam pojma sta pise:

Jukie Jukie 00:33 28.07.2011

Re: Hmm

mlekac

Evo, ima i za Srbiju, mada ni tu nemam pojma sta pise:

Jasno je kao dan - skoro sve planete su u Škorpiji, dakle uzmu se Sunčani znaci Linde Gudmen i pročita se celokupan tekst o Škorpiji. Nezavisna, ne voli da se mazi, teško sklapa prijateljstva ali jednom stečene prijatelje jako ceni i brani, ima unutrašnju energiju koja previre kao vulkan.
mlekac mlekac 00:43 28.07.2011

Re: Hmm

Jukie
mlekac

Evo, ima i za Srbiju, mada ni tu nemam pojma sta pise:

Jasno je kao dan - skoro sve planete su u Škorpiji, dakle uzmu se Sunčani znaci Linde Gudmen i pročita se celokupan tekst o Škorpiji. Nezavisna, ne voli da se mazi, teško sklapa prijateljstva ali jednom stečene prijatelje jako ceni i brani, ima unutrašnju energiju koja previre kao vulkan.


I udara iz potaje! (To je jedino sto znam o njima)
antioksidant antioksidant 15:20 27.07.2011

.

*/
utisak mi je da postoji bar neka doza podrske od amerikanaca za ovo "krckanje"
ne verujem da je taci bitan (bar ne vidim zasto bi on bio amerikancima bitan - zamenjiv je). pre ce biti da je potrebno zaokruziti neke stvari pre kraja mandata (dok se ima demokratska podrska (republikanci ipak drugacije reaguju na ovu temu)).
srbija je bila suocena sa izgradnjom "nelegalne kuce" na svojoj teritoriji (nisam ja to tako nazvao a korektan je opis) a sada kosovo ima istu situaciju na svojoj
ukratko - nije ovo "bitka" za kosovo vec za severno kosovo

edit: ovo je samo licni utisak - otvoren sam za cinjenice i tumacenja
freehand freehand 15:32 27.07.2011

Re: .

ne verujem da je taci bitan (bar ne vidim zasto bi on bio amerikancima bitan - zamenjiv je)

Sebi je sigurno bitan, a i svestan upravo ovoga što si ti konstatovao. A nema više ni aduta ni vremena.
U pretpostavljenoj situaciji u kojoj dolazi do nekog raskravljivanja odnosa i nekih vidova saradnje kroz traženje mogućih rešenja - prosto ne vidim njegovo mesto.
011-495 011-495 15:47 27.07.2011

Re: .

Nama je to bitka za ostatke tragova nase civilizacije na toj teritoriji. Za njih je to bitka da nikom vise ne padne napamet da moze da promeni ili ponisti njihova resenja,kakva god da su.
vojislav948 vojislav948 20:32 27.07.2011

Re: .


ukratko - nije ovo "bitka" za kosovo vec za severno kosovo

Tači ne bi bez zelenog svetla SAD učinio ni jedan potez, sve ovo je pripremljeno u SAD, a predsednica Kosova je bila tamo na pripremi. Da li se ovo moglo pretpostaviti, odgovor je pozitivan DA, moglose očekivati i ovo je pokušaj da se uspostavi vlast nad celom teritorijom Kosova. SAD su rešene da završe operaciju Kosovo i skrenu pažnju svog javnog mnjenja sa problema ogromnog budžetskog deficita na problem Kosova. Ne sme se sada ništa ishitreno i nerazumno preduzeti jer to bi SAD i njihovi partneri upravo i želeli. Nije isključeno ni da se iscenira nekakav nemio događaj i to iskoristi za ulazak u severni deo Kosova. Videćemo kakav će tok to sve poprimiti, najbolje bi bilo ukoliko se rešenje nađe za stolom i kroz diplomatske kontakte svih strana. Sve opcije su otvorene, ali sve one traže razum i smirenost.
princi princi 21:02 27.07.2011

Re: .

pre ce biti da je potrebno zaokruziti neke stvari pre kraja mandata (dok se ima demokratska podrska (republikanci ipak drugacije reaguju na ovu temu)).

Neeee, korupcija je kod američkih senatora i kongresmena (a iz njihovih redova se bira novi predsednik) potpuno ravnomerno raspoređena. Njima spoljna politika služi samo za pumpanje bankovnih računa. Nikakvih tu razlika nema- pa Kosovo su priznali u jeku Bushovog predsednikovanja, a Obamina politika se tu ni za j nije promenila (kao ni u malo čemu drugom kad je u pitanju spoljna politika).
dali76 dali76 21:41 27.07.2011

Re: .

Hasim Taci je u americkoj spoljnoj politici “our son of a bitsch”.. Dok god on moze kontrolisati stabilnost na terenu nece mu se dogoditi nista.
Naravno garantovanej stabilnosti je samo jedan preduslov njegove preobrazbe .
On je kao svjedok pokajnik u sudskom proecesu , stavljena mu je kravata oko vrata , proglasen je demokratom , prica o redu I zakonu sa najvisim zvanicnicima kako EU,tako I SAD.
Zauzvrrat mora pustiti niz vodu, tj. Na sud svoje bivse saradnike.

pogledajte samo predsednicu Kosova, ili seficu pregovaracke misije , to nisu ljudi iz njegovog miljea , to su ljudi za koje se amerikanci I evropljani nadaju da ce jednog dana preuzeti vlast dok Tacija ceka penzija,ako dosljedno ispuni svoje obaveze .
Ne vjerujem AO da Taci ima ozbiljnog prostora da kalkulise sa mogucnosti smene vlasti u bijeloj kuci , kao sto ne vjerujem das u oscilacije u americkoj spoljnoj politici dovoljno velike da bi se tu bilo sta drasticno promjenilo.
Demokrate I Republikanci su u spoljnoj politici pripadnici iste skole,realizma, za njih je Taci makavijelansko sredstvo koga opravdava cilj.
Ovu odluku Taci nije donio sam.
Mislim da vodi ka onome sto zele I Pristina I Beograd,tj podela na reci Ibar.
Resenje koje najmanje pase Srbima juzno od reke Ibar.
Al jebesga realiste mnogo ne brine narod,ni pre sto godina niti sad.
paki_i_paki paki_i_paki 21:42 27.07.2011

Re: .

najbolje bi bilo ukoliko se rešenje nađe za stolom i kroz diplomatske kontakte svih strana
Pa šta ih može naterat za pregovore.pretnja atomskom ili šta .
princi princi 22:14 27.07.2011

Re: .

Sve upućuje na podelu Kosova kao jedino racionalno i bezbolno rešenje, ali Amerikanci i Englezi uporno, glupavo i tvrdoglavo insistiraju na pumpanju mišića. Na kraju se to svima može obiti o glavu.
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 22:16 27.07.2011

Re: .

princi
Sve upućuje na podelu Kosova kao jedino racionalno i bezbolno rešenje, ali Amerikanci i Englezi uporno, glupavo i tvrdoglavo insistiraju na pumpanju mišića. Na kraju se to svima može obiti o glavu.

A, arhineprijatelji... Odučili se od racionalnog.
schweppes92 schweppes92 22:27 27.07.2011

Re: .

princi
Sve upućuje na podelu Kosova kao jedino racionalno i bezbolno rešenje, ali Amerikanci i Englezi uporno, glupavo i tvrdoglavo insistiraju na pumpanju mišića. Na kraju se to svima može obiti o glavu.

Podela Kosova je bila jedno od mogućih, mada ovde prećutkivanih, rešenja sve do noći u kojoj je u Beogradu zapaljena američka ambasada. Te noći je prvi put zvanično izgovoreno da podele Kosova neće biti (Kondoliza Rajs). Da li je to iz razloga što im se tako "može", da nam malo pokažu ko je glavni baja, ili podela nikada za SAD nije bila opcija, ne znam. S druge strane, od te noći se ovde o podeli govorilo sa sve manje šapata.
Jbg, nije šibica za decu i maloumne. A vidim, opet su je se dokopali ...
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 22:29 27.07.2011

Re: .

schweppes92
princi
Sve upućuje na podelu Kosova kao jedino racionalno i bezbolno rešenje, ali Amerikanci i Englezi uporno, glupavo i tvrdoglavo insistiraju na pumpanju mišića. Na kraju se to svima može obiti o glavu.

Podela Kosova je bila jedno od mogućih, mada ovde prećutkivanih, rešenja sve do noći u kojoj je u Beogradu zapaljena američka ambasada. Te noći je prvi put zvanično izgovoreno da podele Kosova neće biti (Kondoliza Rajs). Da li je to iz razloga što im se tako "može", da nam malo pokažu koje glavni, ili podela nikada za SAD nije bila opcija, ne znam. S druge strane, od te noći se ovde o podeli govorilo sa sve manje šapata.
Jbg, nije šibica za decu i maloumne. A vidim, opet su je se dokopali ...

Znači, paljenje ambasade je ključan događaj?
schweppes92 schweppes92 22:33 27.07.2011

Re: .

srdjazlopogledja

Znači, paljenje ambasade je ključan događaj?

Nemam pojma, ali je tada, baš te noći, prvi put javno rečeno da je neće biti. Ne bi me čudilo da je to neka vrsta "kaznene mere". Nebrojeno puta su pokazali da "im se može". I sva ova dogadjanja na Kosovu danas nam potvrđuju to isto.
Kinetčka vojna akcija - to ti je, drugim rečima rečeno, "može nam se da Libiju sravnimo sa zemljom i ubijemo Gadafija".
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 22:38 27.07.2011

Re: .

schweppes92
srdjazlopogledja

Znači, paljenje ambasade je ključan događaj?

Nemam pojma, ali je tada, baš te noći, prvi put javno rečeno da je neće biti. Ne bi me čudilo da je to neka vrsta "kaznene mere". Nebrojeno puta su pokazali da "im se može". I sva ova dogadjanja na Kosovu danas nam potvrđuju to isto.

Ne, tada ste načulili uši da čujete to.
princi princi 22:38 27.07.2011

Re: .

A, arhineprijatelji... Odučili se od racionalnog.

Откуд вам то да су нам Енглези архинепријатељи? Ми нисмо у њиховој зони интереса а они нас користе само кад треба направити неку чарламу Европи (нама нико није крив што смо ми толико фасцинирани њима и што наседамо на увек исте фазоне- ако је за утеху, нисмо једини).

Овог пута у питању нису никакви вековни интереси него најобичнија корупција. Албанци су, преко лобистичких група, поткупили све што доноси неке одлуке и у УСА и у УК, и то је то. Нема ту никаквих мудрости, 16 милијарди тона лигнита (и Енглези и Американци имају тога на гомиле), једноставна корупција. Са нешто империјалне ароганције.
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 22:46 27.07.2011

Re: .

princi
A, arhineprijatelji... Odučili se od racionalnog.

Откуд вам то да су нам Енглези архинепријатељи?

Oткуд... Откуд...

princi
Ми нисмо у њиховој зони интереса а они нас користе само кад треба направити неку чарламу Европи (нама нико није крив што смо ми толико фасцинирани њима и што наседамо на увек исте фазоне- ако је за утеху, нисмо једини).


Шта се подразумева под "Европом"?
princi
Овог пута у питању нису никакви вековни интереси него најобичнија корупција. Албанци су, преко лобистичких група, поткупили све што доноси неке одлуке и у УСА и у УК, и то је то. Нема ту никаквих мудрости, 16 милијарди тона лигнита (и Енглези и Американци имају тога на гомиле), једноставна корупција. Са нешто империјалне ароганције.

А... Ипак знате откуд оно "архинепријатељи". Што се остатка тиче, не знам зашто би ствари биле толико баналне.
schweppes92 schweppes92 22:48 27.07.2011

Re: .

srdjazlopogledja

Ne, tada ste načulili uši da čujete to.

Srđo, ne znam šta ti je cilj? Šta želiš da mi pripišeš? Vidim da neki naum imaš.
Ne bih da se izvinjavam što pažljivo slušam ono što se govori.
paki_i_paki paki_i_paki 23:09 27.07.2011

Re: .

im se može"

ima se , može se rekle bi babe
hm ovo ima se svi olako svaćate
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 23:11 27.07.2011

Re: .

schweppes92
srdjazlopogledja

Ne, tada ste načulili uši da čujete to.

Srđo, ne znam šta ti je cilj? Šta želiš da mi pripišeš? Vidim da neki naum imaš.
Ne bih da se izvinjavam što pažljivo slušam ono što se govori.

Немам наум да приписујем, мада нисам сигуран шта то значи.

Само разговарамо, те желим да кажем да је противљење подели Косова од самог почетка занимања ино сила за исто.

Но, када се узме у обзир пресуда МСП, као и 1244, мој, и само мој утисак (не сретох никог са сличним) је да постоји простор ту...
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 23:15 27.07.2011

Re: .

paki_i_paki
im se može"

ima se , može se rekle bi babe
hm ovo ima se svi olako svaćate

Баш да немају за војску, то ће последње да препусте.
schweppes92 schweppes92 23:18 27.07.2011

Re: .

paki_i_paki
ovo ima se svi olako svaćate

To "ima se" može da znači sve osim da će Amerika propasti i nestati kao faktor globalne "demokratizacije". Naprotiv, moguće je da im "demakratizujući" nagon bude sve jači - tome se i dosad pribegavalo u trenucima najvećih kriza...
princi princi 23:24 27.07.2011

Re: .

paki_i_paki
im se može"

ima se , može se rekle bi babe
hm ovo ima se svi olako svaćate

Тих 14К милијарди је управо направило оних 800 милијарди које се сваке године издвајају за војску. Ако ће дизати плафон задуживања, за шта се залаже Обама, онда је генерисање кризних места по свету један од начина да 14К милијарди постане 15К, 16К, 17К...
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 23:26 27.07.2011

Re: .

schweppes92
paki_i_paki
ovo ima se svi olako svaćate

To "ima se" može da znači sve osim da će Amerika propasti i nestati kao faktor globalne "demokratizacije". Naprotiv, moguće je da im "demakratizujući" nagon bude sve jači - tome se i dosad pribegavalo u trenucima najvećih kriza...

Ратом против кризе?

Ш'о мрзим те социјалистичке генијалности.


P.S. schweppes92, немојте опет да схватате коментар противу Вас упућен, изузев ако мислите да рат извлачи из кризотине.
edi-va edi-va 09:23 28.07.2011

Re: .

SAD su rešene da završe operaciju Kosovo i skrenu pažnju svog javnog mnjenja sa problema ogromnog budžetskog deficita na problem Kosova


Ne primećujem da se bave Kosovom - medijski (od juče malo nešto, simbolično rekla bih), a i da se bave, sumnjam da će Kosovo da skrene pažnju sa egzistencijalnih strahova koji trenutno muče stanovništvo SAD-a.

Nego, ono što meni nije jasno u događanjima, jučerašnjim - konkretno: napad maskiranih mladića koji pale pa potom bagerom ruše... na snimcima se vidi kako naviru, a policija ispred njih beži. Vidi se policajac koji maše svojim kolegama da beže (rekla bih u prvacu Srbije), i dva plava džipa odlaze sa lica mesta, gde je u blizini (navodno) i KFOR - jednostavno se to divljanje ne sprečava, niko ni ne pokušava da spreči... očigledno da je trebalo da se dogodi, i da je dozvoljeno da se dogodi. Ne bih da spekulišem o tome ko je pripremio ili dirigovao, a ko dozvolio ili se "iznenadio"...

Nemci, danas, u svojim izveštajima one koji su divljali nazivaju etničkim Srbima, dok ih domaći mediji nazivaju "grupom mladića koja je došla iz pravca severnog dela Kosovske Mitrovice".
Ako je policija u pograničnom delu u pripravnosti, kako je juče, pre nemilih događaja izjavio ministar Dačić, pa smo čuli i izjave da je policja spremna da brani Eulex i KFOR, u čemu se onda ogledala ta pripravnost juče...?



EDIT: evo za sve koji bi da prate malo ažurnije nego što mediji postižu:

Bravo za @stefanzivkovic! Tviteraš Stefan izveštava s Kosova, prate ga i ministri

antioksidant antioksidant 09:36 28.07.2011

Re: .

u čemu se onda ogledala ta pripravnost juče...?


pa sama si rekla
Vidi se policajac koji maše svojim kolegama da beže


pripravno su se sklonili da bi mladici s kapuljacama na miru postigli autogol
edi-va edi-va 09:54 28.07.2011

Re: .

pripravno su se sklonili da bi mladici s kapuljacama na miru postigli autogol


Autogol?
mikimedic mikimedic 09:55 28.07.2011

Re: .

Но, када се узме у обзир пресуда МСП, као и 1244, мој, и само мој утисак (не сретох никог са сличним) је да постоји простор ту...




naravno srdjo.

prostor postoji za potpuno legalnu intervenciju srbije na kosovu, po medjunarodnom pravu.
edi-va edi-va 11:27 28.07.2011

Trol: Dokumentarac nemačke TV - ZDF

Nije li na ljutu ranu Martijevog izveštaja


Nemačka TV ZDF je skoro emitovala dokumentarac o trgovini organima na Kosovu.
Znam, na nemačkom je, malo ko razume, ali ipak... neko vreme već razmišljam kako i gde da postavim link uz predlog da neki od domaćih medija otkupi pravo emitovanja... Blutige-Geschaefte - ZDF Zoom Doku
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 15:21 27.07.2011

Lonac u loncu

U kosovskom loncu se kuva bosanski lonac.
Kuvari nisu odavde.
Sad svi pošteni i naivni ljudi kao i NVO mogu da se slikaju sa pričom o ljudskim pravima na KiM i sa Miloševićem kao začinom i uzrokom kosovskih problema.
I da se slikaju sa floskulama o važnosti ljudi i nevažnosti teritorije.
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 15:21 27.07.2011

Lonac u loncu

.
Biljana 77 Biljana 77 15:24 27.07.2011

Ili upravo zbog toga?

Mene je juče posebno iznervirala činjenica da se između gomile neproverenih vesti stalno provlači kako eto nemamo jasnu sliku šta se događa (mediji, tj.) U 21. veku? Par stotina kilometara odavde? A znaju šta je doručkovao Željko Joksimović?

+ naše vlasti koje pozivaju stanovništvo (civile!!!) na Kosovu da drže nekakve blokade. Jbt.. ne kapiram, kako ih (državu) nije sramota da to traže od ljudi? Sa čijim se životima oni tako igraju?
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 15:29 27.07.2011

Re: Ili upravo zbog toga?

Biljana 77
Mene je juče posebno iznervirala činjenica da se između gomile neproverenih vesti stalno provlači kako eto nemamo jasnu sliku šta se događa (mediji, tj.) U 21. veku? Par stotina kilometara odavde? A znaju šta je doručkovao Željko Joksimović? + naše vlasti koje pozivaju stanovništvo (civile!!!) na Kosovu da drže nekakve blokade. Jbt.. ne kapiram, kako ih (državu) nije sramota da to traže od ljudi? Sa čijim se životima oni tako igraju?

Biljana,
druga alternativa je da se sklone. I da Tačijeva demokratska vlast preuzme i severni deo KiM.
Inače, i da im država nije rekla da drže blokade oni bi ih držali.
Biljana 77 Biljana 77 15:32 27.07.2011

Re: Ili upravo zbog toga?

i da im država nije rekla da drže blokade oni bi ih držali

Jasno mi je, ali mi je i dalje odvratna ideja da država koja se povukla i prepustila vlast nekom drugom, sada traži od preostalog civilnog stanovništva da se suprotstavi tima pred kojima se povukla. Ne kažem da imam pametnije rešenje, već samo da mi je ovo odvratno.
bluestar bluestar 15:56 27.07.2011

Re: Ili upravo zbog toga?

simptomaticno je da se sutanovac (inace obozava da se slika) sakrio, nema ga nigde. ja sam ocekivao da ce on preuzeti odgovornost.. zar nisu vojska srbije i kfor partneri? ocigledno je da tacijevi fasisti uz pomoc amerikanaca spremaju oluju na severu, a svi su se u beogradu (osim dacica) zavukli u misije rupe.
Ribozom Ribozom 16:28 27.07.2011

Re: Ili upravo zbog toga?

bluestar
ocigledno je da tacijevi fasisti uz pomoc amerikanaca spremaju oluju na severu


Nije ocigledno da Taqija podrzavaju ameri.
Cak sto vise, mislim da su mu dani odbrojani od istih tih amera.
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 16:39 27.07.2011

Re: Ili upravo zbog toga?

Ribozom

bluestarocigledno je da tacijevi fasisti uz pomoc amerikanaca spremaju oluju na severuNije ocigledno da Taqija podrzavaju ameri.Cak sto vise, mislim da su mu dani odbrojani od istih tih amera.

Ameri, nažalost, podržavaju nezavisno Kosovo. Zbog svojih interesa. Svejedno je da li je Tači ili neko drugi.
srdjan.pajic srdjan.pajic 16:47 27.07.2011

Re: Ili upravo zbog toga?

KRALJMAJMUNA
Ribozom

bluestarocigledno je da tacijevi fasisti uz pomoc amerikanaca spremaju oluju na severuNije ocigledno da Taqija podrzavaju ameri.Cak sto vise, mislim da su mu dani odbrojani od istih tih amera.

Ameri, nažalost, podržavaju nezavisno Kosovo. Zbog svojih interesa. Svejedno je da li je Tači ili neko drugi.


Podseti me samo koji su to njihovi interesi, malo nisam u toku? Otkrili naftu na Kosovu?

corn mouth corn mouth 16:49 27.07.2011

Re: Ili upravo zbog toga?

I da Tačijeva demokratska vlast preuzme i severni deo KiM.

I onda? Smak sveta?
hoochie coochie man hoochie coochie man 16:58 27.07.2011

Re: Ili upravo zbog toga?

I onda? Smak sveta?


Pa ne bi se desio smak sveta ali ne bi bilo bas ni prijatno.
Ni bi bio smak sveta ni da je uspela Slobina politika da Kosovo bude srpsko pa opet neki na to nisu hteli da pristanu ni po koju cenu.
Reci molim te po kojoj logici ti je ok da Srbija moze da gubi deo teritorije a Kosove ne?
Ako je Kosovo oduzeto Srbiji i dato Albancima jer su oni bili vecina na tom, tada, delu Srbije zasto ta ista logika ne bi bila primenjena na severno Kosovo jer su tamo Srbi izrazita vecina i zasto se njihova zelja ne bi postovala ako se vec postovala albanska?
schweppes92 schweppes92 17:08 27.07.2011

Re: Ili upravo zbog toga?

corn mouth
I da Tačijeva demokratska vlast preuzme i severni deo KiM.
I onda? Smak sveta?

Svojim odsustvom smislenosti ovaj komentar toliko mami na repliku a, upravo zbog potpune besmislenosti, teško mu je replicirati.
Možda je najbolje ignosrisati... jbg,ne uspeva mi uvek ...
nsarski nsarski 17:10 27.07.2011

Re: Ili upravo zbog toga?

Podseti me samo koji su to njihovi interesi, malo nisam u toku?


Mir u svetu i ljubav medju narodima, to znaju i plavuse koje su izabrane za Miss Necega.
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 17:14 27.07.2011

Re: Ili upravo zbog toga?

corn mouth
I da Tačijeva demokratska vlast preuzme i severni deo KiM.I onda? Smak sveta?

Da. Smak sveta za Srbe. Kao što je smak sveta bio za Srbe koji su isterani i koji su ostalu u enklavama.
bluestar bluestar 17:15 27.07.2011

Re: Ili upravo zbog toga?

nsarski
Podseti me samo koji su to njihovi interesi, malo nisam u toku?


Mir u svetu i ljubav medju narodima, to znaju i plavuse koje su izabrane za Miss Necega.




libela libela 17:22 27.07.2011

Re: Ili upravo zbog toga?

Biljana 77
...
+ naše vlasti koje pozivaju stanovništvo (civile!!!) na Kosovu da drže nekakve blokade. Jbt.. ne kapiram, kako ih (državu) nije sramota da to traže od ljudi? Sa čijim se životima oni tako igraju?

Ovo je uzas!
Oni ideje nemaju ni sta ni kako...
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 17:22 27.07.2011

Re: Ili upravo zbog toga?

srdjan.pajic

KRALJMAJMUNA

Ribozombluestarocigledno je da tacijevi fasisti uz pomoc amerikanaca spremaju oluju na severuNije ocigledno da Taqija podrzavaju ameri.Cak sto vise, mislim da su mu dani odbrojani od istih tih amera.Ameri, nažalost, podržavaju nezavisno Kosovo. Zbog svojih interesa. Svejedno je da li je Tači ili neko drugi. Podseti me samo koji su to njihovi interesi, malo nisam u toku? Otkrili naftu na Kosovu?

Ironija i pominjanje nafte u vezi sa grubim otimanjem dela teritorije, u vezi sa grubim kršenjem svih mogućih međunarodnih normi (vrhunac je bio bombardovanje SiCG, naravno) govori da nema svrhe vama pominjati koji su to interesi SAD. Vi imate svoj stav.
Ipak ću pokušati:
jedan najprostiji sadašnji interes SAD je da opravda ono svoje fašističko bombardovanje naše zemlje (kolateralna posledica je ostvarenje viševekovnog pritiska sa albanskih i turskih brda i dolina). Ima SAD još mnogo važnijih i dugoročnijih interesa ali sad mi je zamorno, pretpostavljam da je i ovo mnogo za vaš ukus.
angie01 angie01 17:56 27.07.2011

Re: Ili upravo zbog toga?

Podseti me samo koji su to njihovi interesi, malo nisam u toku? Otkrili naftu na Kosovu?


izgubili vojne baze u okruzenju-pa im treba nova teritorija, dovoljno slabih i zahvalnih, da ih nece gledati popreko, kao sto su navikli!


naravno da su iskoristili situacuju koju im je milosevic, sa svojom ubitacnom politikom pruzio na tacni!
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 18:00 27.07.2011

Re: Ili upravo zbog toga?

srdjan.pajic
KRALJMAJMUNA
Ribozom

bluestarocigledno je da tacijevi fasisti uz pomoc amerikanaca spremaju oluju na severuNije ocigledno da Taqija podrzavaju ameri.Cak sto vise, mislim da su mu dani odbrojani od istih tih amera.

Ameri, nažalost, podržavaju nezavisno Kosovo. Zbog svojih interesa. Svejedno je da li je Tači ili neko drugi.


Podseti me samo koji su to njihovi interesi, malo nisam u toku? Otkrili naftu na Kosovu?



Prirodna bogatstva, rude, cista voda.
angie01 angie01 18:02 27.07.2011

Re: Ili upravo zbog toga?

Biljana 77
i da im država nije rekla da drže blokade oni bi ih držaliJasno mi je, ali mi je i dalje odvratna ideja da država koja se povukla i prepustila vlast nekom drugom, sada traži od preostalog civilnog stanovništva da se suprotstavi tima pred kojima se povukla. Ne kažem da imam pametnije rešenje, već samo da mi je ovo odvratno.


nisu prepustili vlast-nego izgubili rat!

doveli do toga da je srpskom stanovnistvu lose na toj teritoriji i sada ih drze kao taoce, da dokazu neka prava, koja ocigledno nece isterati-kao na primer ovim pozivanjem na otpor- sto samo opet dovodi do neke tenzije koja ih ugrozava!

Sofroniye Sofroniye 18:06 27.07.2011

Re: Ili upravo zbog toga?

libela
Biljana 77
...
+ naše vlasti koje pozivaju stanovništvo (civile!!!) na Kosovu da drže nekakve blokade. Jbt.. ne kapiram, kako ih (državu) nije sramota da to traže od ljudi? Sa čijim se životima oni tako igraju?

Ovo je uzas!
Oni ideje nemaju ni sta ni kako...


Odakle uopste nekom ideja da bilo ko iz Srbije ima nameru da ga brani? Ovo je jednostavno, kao sto neko rece, homogenizacija Kosova. Srbija nece uciniti nista i Srbi sa severa Kosova ce jasno shvatiti da su prepusteni sebi. Ili ce se iseliti ili ce napraviti dogovor sa kako-god-se-ta-etnicka-grupa-zvala (Siptar, Albanci, Kosovari) i zavrsiti tu pricu. Onda ce naravno doci kasnije druge oblasti na red i mi cemo se uvek nesto opirati, onda biti ... (upisi po zelji), i onda pristati. Srbija kao jedinu homogenizujucu ideju ima INAT a sve drugo vise razjedinjava zemlju nego sto je ujedinjuje. A kad si slab uvek ce se naci neko da te udari, zajase ili sta god vec.

No naravno lakse je tarlahati o ljudskim pravima, polozaju homoseksualaca, lezbejki, i slicnim temama nego se baviti ekonomijom. Ucinak na polju ekonomije se mnogo lakse kvantifikuje nego bilo sta drugo. No naravno svi hoce da su zasluzni za uspeh a bez odgovornosti za fijasko :)

srdjan.pajic srdjan.pajic 18:55 27.07.2011

Re: Ili upravo zbog toga?

KRALJMAJMUNA


jedan najprostiji sadašnji inetres SAD je da opravda ono svoje fašističko bombardovanje naše zemlje (kolateralna posledica je ostvarenje viševekovnog pritiska sa albanskih i turskih brda i dolina). Ima SAD još mnogo važnijih i dugoročnijih interesa ali sad mi je zamorno, pretpostavljam da je i ovo mnogo za vaš ukus.


Da opravda bombardovanje kojim je završen ratni sukob na Kosovu tako što će isprovocirati novi ratni sukob? Daj neki bolji argument, ovo nije dostojno ni ovih plavuša, gorepomenutih. Ili se odma prebaci na ove dugoročnije, važnije i teže za objasniti interese, mislim, ako se nisi baš toliko smorio od napora.

Da li je bombardovanje bilo fašističko ili oslobodilačko dosta zavisi iz čijeg ugla se gleda. Kapiram da ti nije milo što si se, kao i ja, našao na pogrešnoj (poraženoj) strani, sigurno ne svojom krivicom, mada vidim da ti je Sloba ipak, donekle, mio.

voki_bgd voki_bgd 19:06 27.07.2011

Re: Ili upravo zbog toga?

srdjan.pajic
KRALJMAJMUNA
Ribozom

bluestarocigledno je da tacijevi fasisti uz pomoc amerikanaca spremaju oluju na severuNije ocigledno da Taqija podrzavaju ameri.Cak sto vise, mislim da su mu dani odbrojani od istih tih amera.

Ameri, nažalost, podržavaju nezavisno Kosovo. Zbog svojih interesa. Svejedno je da li je Tači ili neko drugi.


Podseti me samo koji su to njihovi interesi, malo nisam u toku? Otkrili naftu na Kosovu?



Dobro placaju lobiste, odatle interes.
freehand freehand 19:34 27.07.2011

Re: Ili upravo zbog toga?

srdjan.pajic
KRALJMAJMUNA
Ribozom

bluestarocigledno je da tacijevi fasisti uz pomoc amerikanaca spremaju oluju na severuNije ocigledno da Taqija podrzavaju ameri.Cak sto vise, mislim da su mu dani odbrojani od istih tih amera.

Ameri, nažalost, podržavaju nezavisno Kosovo. Zbog svojih interesa. Svejedno je da li je Tači ili neko drugi.


Podseti me samo koji su to njihovi interesi, malo nisam u toku? Otkrili naftu na Kosovu?


A ti misliš da je u pitanju čist humanizam i renesansa, kao i obično kad su američke vojne intervencije tema?
I da očekujemo da nam pišiju i neko oružje za masovno uništenje u narednih nekoliko sati ili dana, ako baš ne bude išlo po planu?
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:40 27.07.2011

Re: Ili upravo zbog toga?

freehand
srdjan.pajic
KRALJMAJMUNA
Ribozom

bluestarocigledno je da tacijevi fasisti uz pomoc amerikanaca spremaju oluju na severuNije ocigledno da Taqija podrzavaju ameri.Cak sto vise, mislim da su mu dani odbrojani od istih tih amera.

Ameri, nažalost, podržavaju nezavisno Kosovo. Zbog svojih interesa. Svejedno je da li je Tači ili neko drugi.


Podseti me samo koji su to njihovi interesi, malo nisam u toku? Otkrili naftu na Kosovu?


A ti misliš da je u pitanju čist humanizam i renesansa, kao i obično kad su američke vojne intervencije tema?
I da očekujemo da nam pišiju i neko oružje za masovno uništenje u narednih nekoliko sati ili dana, ako baš ne bude išlo po planu?


Ma ne mislim ništa, 'el ne vidiš da pitam? Nego su odgovori malo, kako da kažem, miloševićevski.

Ne moraju da prišivaju WMD, eno su ti navijači, pale granične prelaze.



AlexDunja AlexDunja 19:43 27.07.2011

Re: Ili upravo zbog toga?

Ne moraju da prišivaju WMD, eno su ti navijači, pale granične prelaze.


tamo je haos, " mladi ljudi u fantomkama",
pali se molotovljevim koktelima snimatelju razbijena glava...

sve je ozbiljnije
maca22 maca22 19:52 27.07.2011

Re: Ili upravo zbog toga?

Citajuci Comskog, Ameri mnogo vole da saradjuju sa narko mafijama.
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 20:03 27.07.2011

Re: Ili upravo zbog toga?

Dobro placaju lobiste, odatle interes.

Nije to kokoška, već jaje.
vojnicic vojnicic 20:26 27.07.2011

Re: Ili upravo zbog toga?

Dobro vece..
Sutanovca nema nigde jer bi samo napravio problem.
Naime, Vojska se nalazi u KZB (5km u teritoriji Srbije) po ODOBRENJU k-danta KFOR, koji to odobrenje moze da povuce, sam, bez da pita UN.
Tako da bi, Dragance u svojim izjavama morao da pazi da ne iznervira njega ali da ne izgubi 'politicke poene' na ovoj strani!
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 20:28 27.07.2011

Re: Ili upravo zbog toga?

Vojska se nalazi u KZB (5km u teritoriji Srbije)

vojnicic vojnicic 20:48 27.07.2011

Re: Ili upravo zbog toga?

Dobro vece...
Ne znam sta nije jasno.
DA, nas Vojska se nalazi u Kopnenoj Zoni Bezbednosti, koja se prostire 5km u dubinu teritorije, po iskljucivom odobrenju k-danta KFOR!!!
Za svaki incident ili 'spornu situaciju' nasa Vojska izvestava KFOR i trazi odobrenje da reaguje.
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 20:53 27.07.2011

Re: Ili upravo zbog toga?

DA, nas Vojska se na lazi u Kopnenoj Zoni Bezbednosti, koja se prostire 5km u dubinu teritorije, po iskljucivom odobrenju k-danta KFOR!!!
Za svaki incident ili 'spornu situaciju' nasa Vojska izvestava KFOR i trazi odobrenje da reaguje.

Da reaguje gde? Na teritoriji centralne Srbije? Odobrenje Kfora?
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 21:01 27.07.2011

Re: Ili upravo zbog toga?

srdjan.pajic

KRALJMAJMUNAjedan najprostiji sadašnji inetres SAD je da opravda ono svoje fašističko bombardovanje naše zemlje (kolateralna posledica je ostvarenje viševekovnog pritiska sa albanskih i turskih brda i dolina). Ima SAD još mnogo važnijih i dugoročnijih interesa ali sad mi je zamorno, pretpostavljam da je i ovo mnogo za vaš ukus. Da opravda bombardovanje kojim je završen ratni sukob na Kosovu tako što će isprovocirati novi ratni sukob? Daj neki bolji argument, ovo nije dostojno ni ovih plavuša, gorepomenutih. Ili se odma prebaci na ove dugoročnije, važnije i teže za objasniti interese, mislim, ako se nisi baš toliko smorio od napora.Da li je bombardovanje bilo fašističko ili oslobodilačko dosta zavisi iz čijeg ugla se gleda. Kapiram da ti nije milo što si se, kao i ja, našao na pogrešnoj (poraženoj) strani, sigurno ne svojom krivicom, mada vidim da ti je Sloba ipak, donekle, mio.

Izvini,
ne razumeš ti ništa.
Plavušane, ne žele oni ovde novi rat (mada je to jako dobra ideje, vidi pod Irak, Libija, Avganistan, Bondstil, ...) oni žele samo da se nezavisna država Kosovo održi, zaokruži, nasilno utemelji, i da time opravdaju svoju fašističku, klintonovsku, bušovsku, ubitačnu, bespravnu, besramnu, uobičajenu (uobičajenu za sve velike sile) agresiju na kojoj su dobijali izborne poene i izbore. Zamisli da se ta država Kosovo ne održi za njihovog vakta! Svi bi morali da odlete sa vlasti što im nije cilj, to znaš.

Iz mog ugla je bombardovanje SiCG bilo fašističko odvratno iživljavanje. Iz tvog ugla to nije tako. Ok.

A kad sam ja bio protiv Slobe ti si piškio po pesku, kada sam ja video šta će baja da ubrza, kuda nas vodi i da ne vidi ništa kao što ne vidiš ti sada - svi današnji liberali, demokrate i ostali matori eksperti su bili gola govna ili debelo na strani SM. To u vezi sa onom tvojom čudnom rečenicom da mi je Sloba donekle, ipak, mio.
Da mi je milo što sam na poraženoj strani - nije. Jedino se tu slažem sa tobom.

Kad komentarišeš moj komentar ili tekst moraš da staviš prst na čelo. Nije ti prvi put da to nisi uradio. I ne igraj na prvu loptu. Već su te na to ranije na jednom blogu upozorili drugi blogeri.
A šta sad da se radi: sve je moguće, duh je izleteo iz boce, kao kad pustiš balon koji je naduvan da nekontrolisano pušta vazduh. Može da završi bilo gde. I iza ormara i može da upadne u lonca sa vrućom supom i da upropasti ručak. Sve je moguće. Baš sve. I sad više nije bitno ko je naduvao balon i ko je pustio balon i ko su maskirani mladi ljudi i da li će neko da baci bombu i da li će neko da ubije nekoga.
Moj, Srđane.
Suviše je to stari problem da bi se svodio na SM-a ili na Rambuje ili na kosovsku naftu i ugalj. Postojao je problem i kad nije bilo potražnje za naftom. Mada se neka "nafta" uvek nađe. Kad kažem "nafta" mislim interes. Mislim: baciti loptu daleko od svog dvorišta. Daleko od svojih problema. Blizu Evrope, ako može. Mislim: opravdati poverenje koje beslovesna masa daje na izborima, u Kongresu, u Senatu. Mislim: Rusija. Mislim: NATO. Mislim...
vojnicic vojnicic 21:01 27.07.2011

Re: Ili upravo zbog toga?


Da reaguje gde? Na teritoriji centralne Srbije? Odobrenje Kfora?


Reaguje - u smislu da intervenise ako dodje do pucnjave ili bilo cega u zoni koju obezbedjuju nasi vojnici (a to je 5km u teritoriju Centralne Srbije!)....ne ovoj situaciji....
Povod je bio komentar bluestara o nepojavljivanju Sutanovca, nista drugo...
U ovoj situaciji, nasa Vojska nema potrebe da reaguje....
Ako se razumemo.
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 21:12 27.07.2011

Re: Ili upravo zbog toga?

u smislu da intervenise ako dodje do pucnjave ili bilo cega u zoni koju obezbedjuju nasi vojnici (a to je 5km u teritoriju Centralne Srbije!)

Odobrenje Kfora?

Možda zbog
nepojavljivanju Sutanovca


Ali odobrenje Kfora
u zoni koju obezbedjuju nasi vojnici (a to je 5km u teritoriju Centralne Srbije!)
vojnicic vojnicic 21:29 27.07.2011

Re: Ili upravo zbog toga?

Pouzdano znam....
KZB je zona koja se proteze 5km u dubinu teritorije Srbije i pod ingerencijom je KFOR. 2001.god nasa Vojska je dobila odobrenje od k-danta KFOR da posedne zonu bezbednosti i obezbedjuje istu. K-dant KFOR je ostao odgovoran za obezbedjenje kompletne admin.linije sa obe strane.
Nasa Vojska salje redovne izvestaje komandi KFOR o stanju KZB i realizuje zajednicke patrole sa pripadnicima KFOR, kao i redovne (dva puta mesecno na nivou svake baze) sastanke gde nas komandir baze sve lepo referise nekom njihovom kapetanu/majoru o stanju u zoni koju on obezbedjuje.
Npr...nasa Vojska NE SME da opali metak a da ne obavesti KFOR o tome, a, nedajboze, da opali metak KA teritoriji Kosova.
I to nije nikakva tajna....svaki nas vojnik prvo mora da zapamti da je 'sef u KZB' komandant KFOR i da ne sme nista da uradi sto bi njega iznerviralo.
I to 5km u dubinu teritorije Centralne Srbije.
Nas vojnik NE SME da predje admin.liniju ni u kojoj situaciji jer bi to bilo krsenje dogovora kojim je odobreno posedanje KZB.
Ranije se to zvalo drzavna granica, sad ne znam....
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 21:35 27.07.2011

Re: Ili upravo zbog toga?

nasa Vojska NE SME da opali metak a da ne obavesti KFOR o tome

Za svaki incident ili 'spornu situaciju' nasa Vojska izvestava KFOR i trazi odobrenje da reaguje

Pitaj pa pucaj, il' pucaj pa obavesti?
vojnicic vojnicic 21:43 27.07.2011

Re: Ili upravo zbog toga?

Hm...zvanicno....pucaj pa obavesti..ali..
Svaki vojnik zna da NE SME da radi to jer ce posle da ga nasi udave sa papirologijom i disc.merama. A sve u cilju da ga sprece da radi takve stvari jer u odobrenju ono sto mi zovemo administrativna linija je definisano kao 'border' tako da se i tretira tako.
A inace, mahom (kazem mahom, ali ima i svercera, kriminalaca i naoruzanih lovaca) su to ljudi koji seku svoje sume oko admin.linije pa i nije pozeljno da ih diras jer su sume inace njihove.... sad...sto oni zive u Podujevu (npr) a sume su im u Retkoceru (2km unutar Centralne Srbije), to moze da bude problem...
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 21:49 27.07.2011

Re: Ili upravo zbog toga?

nije pozeljno da ih diras jer su sume inace njihove

Sproveli su restituciju tu?
vojnicic vojnicic 21:56 27.07.2011

Re: Ili upravo zbog toga?

To ne znam, ali znam da mestani tacno znaju cije su sume....i ne bune se mnogo kada neko 'od preko' dodje i sece 'njegovu' sumu...Znaju tacno od koga su 'dobili sume' kada su naseljavani...
oscar-vincent-wilde oscar-vincent-wilde 21:57 27.07.2011

Re: Ili upravo zbog toga?

bluestar
15:56 27.07.2011 / *novo
Re: Ili upravo zbog toga?
simptomaticno je da se sutanovac (inace obozava da se slika) sakrio, nema ga nigde. ja sam ocekivao da ce on preuzeti odgovornost.. zar nisu vojska srbije i kfor partneri? ocigledno je da tacijevi fasisti uz pomoc amerikanaca spremaju oluju na severu, a svi su se u beogradu (osim dacica) zavukli u misije rupe.


indeed.
ulicno_pojacanje ulicno_pojacanje 22:33 27.07.2011

Re: Ili upravo zbog toga?

otkrili neki metal potreban za oruzje najvece nalaziste u evropi, antimon il nesto iz tog dela PS. to je rekla kazala pa tu rudu bunare i vuku kuci na preradu. nista drugo nisu nasli za saada.
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 22:36 27.07.2011

Re: Ili upravo zbog toga?


ulicno_pojacanje
otkrili neki metal potreban za oruzje najvece nalaziste u evropi, antimon il nesto iz tog dela PS. to je rekla kazala pa tu rudu bunare i vuku kuci na preradu. nista drugo nisu nasli za saada.

Sa pogrešne strane je administrativne linije, taj antimon.
dragan7557 dragan7557 22:48 27.07.2011

Re: Ili upravo zbog toga?

I da očekujemo da nam pišiju i neko oružje za masovno uništenje u narednih nekoliko sati ili dana, ako baš ne bude išlo po planu?

Pa to je stari oprobani trik, dokumentovan od nemačke WDR televizijske mreže, čini mi se još 2001.

Dokumentarni se nalazi na youtube:

"It started with Lie"-Nato agrression against Serbia 1999,

gde su detaljno pobijene gnusne laži iznešene o Srbima, imenovani i intervjuisani lažovi koji su aktivno učestvovali u obmani celokupne svetske javnosti u vezi sa Kosovom. Film je na nemačkom a titlovan je na engleskom.

cerski

p.s. nema potrebe da odgovaraš sa svojim metaforama pošto više ne diskutujem na ovom blogu. Ova replika je čisto informacione prirode za blogere kojima je ovaj dokumentarac nepoznat.
st.jepan st.jepan 00:33 28.07.2011

Re: Ili upravo zbog toga?

otkrili neki metal potreban za oruzje najvece nalaziste u evropi, antimon il nesto iz tog dela PS. to je rekla kazala pa tu rudu bunare i vuku kuci na preradu. nista drugo nisu nasli za saada.

A ja cuo za nalaziste nekog ultra giga mocnog prirodnog magneta, izvanredno retkog, vaznog za ne bih znao sta.

P.S. Nekako mi na ovom blogu nedostaje Ana.
srdjan.pajic srdjan.pajic 03:01 28.07.2011

Re: Ili upravo zbog toga?

st.jepan
otkrili neki metal potreban za oruzje najvece nalaziste u evropi, antimon il nesto iz tog dela PS. to je rekla kazala pa tu rudu bunare i vuku kuci na preradu. nista drugo nisu nasli za saada.

A ja cuo za nalaziste nekog ultra giga mocnog prirodnog magneta, izvanredno retkog, vaznog za ne bih znao sta.

P.S. Nekako mi na ovom blogu nedostaje Ana.


Razume se u magnete? Ili antimon?
paki_i_paki paki_i_paki 06:49 28.07.2011

Re: Ili upravo zbog toga?

A ja cuo za nalaziste nekog ultra giga mocnog prirodnog magneta, izvanredno retkog, vaznog za ne bih znao sta.

P.S. Nekako mi na ovom blogu nedostaje Ana.

neomidij za magnete NdFeB
najveća nalizišta u kini ,ali kinezi deru velike izvozne carine
inače u Srbiji ga koriste da stave na brojilo pa ga zablokiraju ( sa ostalim magnetima ne ide jel je kučište antimagnetsko ali kad staviš jedno 5000 Gausa brenza)
mada ne vredi to troškova rata
zaštita naftovoda kojih neće biti je bio interes i cilj.
sad koje američke interese štite u budučnosti da bi opravdali trošak i imaju li neki drugi intersi prioritet
arthur_dent arthur_dent 08:32 28.07.2011

Re: Ili upravo zbog toga?

ne kapiram, kako ih (državu) nije sramota da to traže od ljudi?

A od koga da traži?

Službeno naša vojska, pa ni policija ne smeju da provire ni nos na teritoriju Kosova.
Jedina strana sa pristupom terenu i raspoloženjem za takva delovanja su lokalni stanovnici.
mikimedic mikimedic 09:52 28.07.2011

Re: Ili upravo zbog toga?

Službeno naša vojska, pa ni policija ne smeju da provire ni nos na teritoriju Kosova.


naprotiv, i te kako smeju i trebalo bi; po rezoluciji 1244.

a da ne pominjem teorije suvereniteta...
st.jepan st.jepan 09:57 28.07.2011

Re: Ili upravo zbog toga?

stave na brojilo pa ga zablokiraju ( sa ostalim magnetima ne ide jel je kučište antimagnetsko ali kad staviš jedno 5000 Gausa brenza)
mada ne vredi to troškova rata

'S ti normalan, kako ne vredi?
Jel' znas ti posto je u Americi struja?
paki_i_paki paki_i_paki 11:56 28.07.2011

Re: Ili upravo zbog toga?

'S ti normalan, kako ne vredi?
Jel' znas ti posto je u Americi struja?

jes subvencionirana ko na balkanu, daju im ispod cene a oni još kradu
alselone alselone 11:58 28.07.2011

Re: Ili upravo zbog toga?

paki_i_paki

jes subvencionirana ko na balkanu, daju im ispod cene a oni još kradu


Moderni softveri za upravljanje distribucijama otkrivaju kradju 1 na 1. Nase distribucije imaju ovako nesto. Ja mislim da je kod nas politicka odluka da se kraduckanje ne dira.
srdjan.pajic srdjan.pajic 14:32 28.07.2011

Re: Ili upravo zbog toga?

mikimedic
Službeno naša vojska, pa ni policija ne smeju da provire ni nos na teritoriju Kosova.


naprotiv, i te kako smeju i trebalo bi; po rezoluciji 1244.

a da ne pominjem teorije suvereniteta...


Tako je. Samo da se vrate svi sa letovanja iz Grčke, pa da se zavede jedna totalna mobilizacija, da im razjebemo oba ta granična prelaza. Svako da zaduži po 10 kila kaldrme i fantomku, mislim da zavaramo prokleti NATO, da nam ne bi srušili Djilasov novi (i skoro gotovi) most na Adi. To, naravno, samo dok ne stigne S300 od braće Rusa i Elipton od nas sa zapada, posle skidamo fantomku i mećemo šajku. A kad već budemo tamo, ne vidim što da ne povratimo nalazišta antimona i niodimijuma, kao i naftovode, a šiptare poteramo preko Prokletija, kako je bilo planirano onih zlatnih godina. Da ne pominjem što će cela američka javnost biti pogleda uprta u nas, umesto na bankrot, tako da su i vuci siti i ovce na broju.
pnbb pnbb 14:52 28.07.2011

Re: Ili upravo zbog toga?

Zamisli da se ta država Kosovo ne održi za njihovog vakta! Svi bi morali da odlete sa vlasti što im nije cilj, to znaš.
...
Suviše je to stari problem da bi se svodio na SM-a ili na Rambuje ili na kosovsku naftu i ugalj. Postojao je problem i kad nije bilo potražnje za naftom. Mada se neka "nafta" uvek nađe. Kad kažem "nafta" mislim interes. Mislim: baciti loptu daleko od svog dvorišta. Daleko od svojih problema. Blizu Evrope, ako može.


ovo me fascinira kako u istom tekstu, od istog autora, nadjes glupu i pametnu stvar...
npr ovo prvo je bas malo ... bezveze... ne mogu da smislim blazi izraz za glupo ali valjda nije suvise grubo .. bas da odlete s vlasti zbog jebenog kosova.. nista bankrot, terorizam, socijalna politika, ekonomski kolaps.. , nego bas kosovo ako propadne, e tu su s e sjebali, ima da ih prozivaju za akciju od pre 20 godina

dok je ovo drugo 100% pametno
srdjan.pajic srdjan.pajic 15:27 28.07.2011

Re: Ili upravo zbog toga?

pnbb
Zamisli da se ta država Kosovo ne održi za njihovog vakta! Svi bi morali da odlete sa vlasti što im nije cilj, to znaš.
...
Suviše je to stari problem da bi se svodio na SM-a ili na Rambuje ili na kosovsku naftu i ugalj. Postojao je problem i kad nije bilo potražnje za naftom. Mada se neka "nafta" uvek nađe. Kad kažem "nafta" mislim interes. Mislim: baciti loptu daleko od svog dvorišta. Daleko od svojih problema. Blizu Evrope, ako može.


ovo me fascinira kako u istom tekstu, od istog autora, nadjes glupu i pametnu stvar...
npr ovo prvo je bas malo ... bezveze... ne mogu da smislim blazi izraz za glupo ali valjda nije suvise grubo .. bas da odlete s vlasti zbog jebenog kosova.. nista bankrot, terorizam, socijalna politika, ekonomski kolaps.. , nego bas kosovo ako propadne, e tu su s e sjebali, ima da ih prozivaju za akciju od pre 20 godina

dok je ovo drugo 100% pametno


Ma ima tu više nivoa gluposti i kontradiktornosti, ali me nešto malo mrzi sad da se raspravljam pa sam odustao. Kapiram da je Milošević ostavio veliko nasledje, i ta neka simpatija prema njegovoj ličnosti i idejama, čak i kod prvoboraca kao što je Kralj, a koju je teško priznati, je verovatno uzrok ovakve deranžiranosti u komentarima.
mikimedic mikimedic 15:39 28.07.2011

Re: Ili upravo zbog toga?

da im razjebemo oba ta granična prelaza


administrativna punkta.


srdjan.pajic srdjan.pajic 15:58 28.07.2011

Re: Ili upravo zbog toga?

mikimedic
da im razjebemo oba ta granična prelaza


administrativna punkta.




I njih, ako treba.
Da mi je da još samo jednom vidim Koštunicu u maskirnoj uniformi (kamufliranog u Leši kapetana), dok uzvikuje 'zamnom braćo', i mogao bih da mrem.
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 16:01 28.07.2011

Re: Ili upravo zbog toga?

pnbb
Zamisli da se ta država Kosovo ne održi za njihovog vakta! Svi bi morali da odlete sa vlasti što im nije cilj, to znaš....
Suviše je to stari problem da bi se svodio na SM-a ili na Rambuje ili na kosovsku naftu i ugalj. Postojao je problem i kad nije bilo potražnje za naftom. Mada se neka "nafta" uvek nađe. Kad kažem "nafta" mislim interes. Mislim: baciti loptu daleko od svog dvorišta. Daleko od svojih problema. Blizu Evrope, ako može. ovo me fascinira kako u istom tekstu, od istog autora, nadjes glupu i pametnu stvar...npr ovo prvo je bas malo ... bezveze... ne mogu da smislim blazi izraz za glupo ali valjda nije suvise grubo .. bas da odlete s vlasti zbog jebenog kosova.. nista bankrot, terorizam, socijalna politika, ekonomski kolaps.. , nego bas kosovo ako propadne, e tu su s e sjebali, ima da ih prozivaju za akciju od pre 20 godinadok je ovo drugo 100% pametno


Skoro sve se slažem. Nije pre 20 godina nego je to aktuelno i sad. Vrlo. To se može videti iz uzajamnih izjava ljubavi i uzajamnih poseta aktera poslednjih godina.
Tamo se gubi vlast zbog stvari koje su nama vrlo nebitne, i obratno. A Bondstil je tako blizu i tako je bitan Amerikancima. Tako da možda nisam napisao glupu stvar. Razmislićemo obojica.
A sad idem da ošišam malog srdjana.pajica.
srdjan.pajic srdjan.pajic 16:14 28.07.2011

Re: Ili upravo zbog toga?

KRALJMAJMUNA
pnbb
Zamisli da se ta država Kosovo ne održi za njihovog vakta! Svi bi morali da odlete sa vlasti što im nije cilj, to znaš....
Suviše je to stari problem da bi se svodio na SM-a ili na Rambuje ili na kosovsku naftu i ugalj. Postojao je problem i kad nije bilo potražnje za naftom. Mada se neka "nafta" uvek nađe. Kad kažem "nafta" mislim interes. Mislim: baciti loptu daleko od svog dvorišta. Daleko od svojih problema. Blizu Evrope, ako može. ovo me fascinira kako u istom tekstu, od istog autora, nadjes glupu i pametnu stvar...npr ovo prvo je bas malo ... bezveze... ne mogu da smislim blazi izraz za glupo ali valjda nije suvise grubo .. bas da odlete s vlasti zbog jebenog kosova.. nista bankrot, terorizam, socijalna politika, ekonomski kolaps.. , nego bas kosovo ako propadne, e tu su s e sjebali, ima da ih prozivaju za akciju od pre 20 godinadok je ovo drugo 100% pametno


Skoro sve se slažem. Nije pre 20 godina nego je to aktuelno i sad. Vrlo. To se može videti iz uzajamnih izjava ljubavi i uzajamnih poseta aktera poslednjih godina.
Tamo se gubi vlast zbog stvari koje su nama vrlo nebitne, i obratno. A Bondstil je tako blizu i tako je bitan Amerikancima. Tako da možda nisam napisao glupu stvar. Razmislićemo obojica.
A sad idem da ošišam malog srdjana.pajica.


Sa čime se slažeš, sa ovim što si sam napisao, ili sa ovim da je glupo to što si napisao? Ajd sad me šišaj, ja odo malo da radim, treba popuniti ovaj budžetski deficit, bolje tako nego da opet nekog na pravdi boga bombarduju, svrgnu s vlasti ili okupiraju. I smisli u medjuvremenu neki konretan razlog, nemoj da ti ovde šapuću (antimon, neodimijum, lignit, naftovodi), može i brojevi i grafikoni, snaći ću se nekako.



KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 17:01 28.07.2011

Re: Ili upravo zbog toga?

srdjan.pajic

pnbb
Zamisli da se ta država Kosovo ne održi za njihovog vakta! Svi bi morali da odlete sa vlasti što im nije cilj, to znaš....
Suviše je to stari problem da bi se svodio na SM-a ili na Rambuje ili na kosovsku naftu i ugalj. Postojao je problem i kad nije bilo potražnje za naftom. Mada se neka "nafta" uvek nađe. Kad kažem "nafta" mislim interes. Mislim: baciti loptu daleko od svog dvorišta. Daleko od svojih problema. Blizu Evrope, ako može. ovo me fascinira kako u istom tekstu, od istog autora, nadjes glupu i pametnu stvar...npr ovo prvo je bas malo ... bezveze... ne mogu da smislim blazi izraz za glupo ali valjda nije suvise grubo .. bas da odlete s vlasti zbog jebenog kosova.. nista bankrot, terorizam, socijalna politika, ekonomski kolaps.. , nego bas kosovo ako propadne, e tu su s e sjebali, ima da ih prozivaju za akciju od pre 20 godinadok je ovo drugo 100% pametnoMa ima tu više nivoa gluposti i kontradiktornosti, ali me nešto malo mrzi sad da se raspravljam pa sam odustao. Kapiram da je Milošević ostavio veliko nasledje, i ta neka simpatija prema njegovoj ličnosti i idejama, čak i kod prvoboraca kao što je Kralj, a koju je teško priznati, je verovatno uzrok ovakve deranžiranosti u komentarima.

Pajče,
ne odustaj.
Opet nisi ništa razumeo. Kakav Milošević? Kakvo nasleđe? Zašto ga stalno pominješ? Kakva simpatija prema ličnosti i idejama? Kakva deranžiranost? Čija?
Ajmo redom:
1. Moraš da se koncentrišeš. Nemoj na prvu loptu. Polako.
2. Ovde nema Miloševićevog nasleđa, ovde ima NATO nasleđa, interesa velikih sila, brojnosti Šiptara i Albanaca, istorijskih sukoba Srba i Arnauta, .. sve to bi bez Miloševića eksplodiralo samo malo kasnije nego što je inače bilo. Jasno ti je ovo. Dakle, nema ljubavi i simpatija. Isto je bilo i 1914. i 1941. i 1944/45/46. i 1968. i 1971. i 1980/81. i ... a i pre 1914 je bilo zanimljivo.
3. Da ne bude da ja volim Slobu: ti si mi ga zalepio, ničim izazvan, a ja ti ga ljubazno vraćam. Opsesija je tvoja. A ti možeš da ga prosleđuješ dalje, iako jeto ćorsokak.
4. Ideje i ličnosti? Ovo baš nisam razumeo, jer nisam razumeo ideje Miloševića dok je bio na vlasti. Ali nemoj da mi objašnjavaš šta si mislio. A simpatija prema ličnosti? To je bez veze. Miri sam ja bio simpatičan, da ti odam jednu tajnu, obrnuto nije važilo .
5. Deranžiranost u komentarima? ???? joše jednom ???? vidi u rečniku značenje izraza deranžiranost.
E, Srdjane, udavio sam te. Znam. Naleteo si mi, čačkao si mečku & kraljamajmuna.
Ma, ovde se radi o mnogo važnijim stvarima nego da li da te ošišam javno. Ovde se radi o patriotizmu i kako se boriti protiv sliedžija. Sada kad je stvar zabrljana.
Otkriću ti još jednu moju malu tajnu: ne verujem da sadašnja vlast ima pametnih rešenja, nemam poverenja u njih ni malo. To je razočaravajuće. Verovatno i za tebe. A ko će ih zameniti? Ajde da pričamo o mogućim potezima i zamenama naših eksperata za prosipanje mleka. Ali problema nije lak, da se razumemo na kraju.
Goran Vučković Goran Vučković 17:07 28.07.2011

Re: Ili upravo zbog toga?

a i pre 1914 je bilo zanimljivo

Posebno 1912. i 1913.
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 17:14 28.07.2011

Re: Ili upravo zbog toga?

Goran Vučković
a i pre 1914 je bilo zanimljivoPosebno 1912. i 1913.

i pre 1912. je bilo zanimljivo
to je bila klasična borba za opstanak, za državu, za teritoriju,...
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 17:27 28.07.2011

Re: Ili upravo zbog toga?

Goran Vučković
a i pre 1914 je bilo zanimljivoPosebno 1912. i 1913.

Gorane, hoćeš da pričaš o Turskoj viševekovnoj okupaciji balkanskih teritorija/zemalja?
Hoćeš da kažeš da ima opravdanja za formiranje velike Albanije?
Hoćeš da kažeš da ima opravdanja za otimanje KiM od Srbije? Da ima opravdanja za bombardovanje Srbije?
Hoćeš da zabašuriš da se Turska povlačila posle pet vekova i da je u Arnautima imala (današnjim rečnikom rečeno) sjajne kvislinge?
U to vreme je klanje bilo standard, baš kao i širom Evrope i sveta. I širom AUSTROUGRASKE i Turske. Takvog standardnog ponašanja imaš mnogo ranije i mnogo kasnije koliko hoćeš, citiranjem takvih izvora ne možeš ništa dokazati (a da, nisi ni hteo, izvini).

Alo, Gorane!

Dobar ti je ovaj tekst sa Vikipedije, baš dobar, onako objektivan, kao da su ga pisali Tači, Enver Hodža i Poćorek (u 6 ruku).

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana