Astrologija| Politika

Šta se krčka u kosovskom loncu?

freehand RSS / 27.07.2011. u 15:10

16984084464e301621261c8278429091_640x427.jpg

I taman je posle godina toplo-hladno i okolo-naokolo diplomatije izgledalo da se nešto pozitivno dešava na relaciji Beograd - Priština via Brisel, taman se moglo pomisliti da se bar oko nečega može naći zajednički jezik a da živi ljudi mogu biti kopča koja će političare naterati da pokušaju da nađu razumno rešenje. 
Ili upravo zbog toga?
No pre nego što krenem dalje (a trudiću se da ne budem opširan) da odmah kažem: o Kosovu i zbivanjama na njemu ne znam skoro pa ništa sem onoga što u medijima vidim, čujem ili pročitam.
Dakle - možda čak i manje od većine spoljno-političkih analitičara, eksperata i nvo vidovnjaka, zvezdočataca i genijalaca opšte prakse.

Elem, u ovim momentima a od pre nekoliko dana vest stiže vest:
kosovske vlasti uvode embargo na robu iz Srbije; zaposedaju granične prelaze specijalnim jedinicama policije. Te jedinice povlače, pa vraćaju, pa ponovo povlače. Mrtvih i ranjenih na obe strane ima u neutvrđenom broju, sem jednog prištinskog policajca za koga se pouzdano zna da je preminuo od hica iz vatrenog oružja, a za koji se opet kaže da je ispaljen iz snajperskog oružja.

Na terenu šef pregovaračkog tima Beograda (to mu je titula u vestima) Borko Stefanović i ministar za KiM Goran Bogdanović naizmenično pregovaraju sa Šefom KFOR-a, generalom Bilerom, pa onda ufaju Srbe na severu Kosova i javnost u Srbiji. Biler malo klima glavom na jednu stranu pa malo na drugu, malo helikopterom prištinske specijalce vozi na jednu pa malo na drugu stranu.

Predsednik Tadić kaže kako neće ratovati, kako se dešavaju opasne stvari za mir i stabilnost u regionu, ali usput nekoliko puta već pominje prištinske sponzore, poludiskretno upirući prstom u Amerikance.

Evropska unija pere ruke i kaže kako sa pumpanjem situacije nema ništa.

A Hašim Tači između ostalog kaže i sledeće:

Tači je izjavio da je opredeljen i za dobre odnose sa predstavnicima međunarodne zajednice, ali ne na uštrb interesa Kosova.

"Rekao sam da partnerstvo sa međunarodnim predstavnicima treba da čuvamo kao zenicu oka, ali Ustav i suverenitet moje zemlje su za mene i moje saradnike svetinja, i dosežu dalje od partnerstva", kazao je premijer.

Šta su uzroci ove najnovije eskalacije koja dovodi u pitanje i onako krhki ekvilibrijum odnosa na Kosovu? Nije li na ljutu ranu Martijevog izveštaja i formiranja tima za istragu o trgovini organima, uz stalne priče istiha o teškom kriminalu i korupciji na Kosovu u čemu prednjače bivši ratni komandanti a sadašnji politčki rukovodioci, so dodatno dosulo i kosovsko specijalno tužilaštvo  obznanivši optužnicu protiv Tačijevog zamenika u vođstvu partije i poslanika kosovske skupštine, Fatmira Ljimaja? 

Da li je ovo možda bio okidač da se Tači unervozi i krene da pred domaćom javnošću priprema teren za neke druge i drastičnije poteze, usput skrećući pažnju sa svoje bogate karijere i biografije? 

 



Komentari (397)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 23:39 29.07.2011

Re: Ili upravo zbog toga?

freehand

KRALJMAJMUNA

freehandEj Sunwukong, ti si se baš uzbudio. Čemu ovo vređanje i bolji-gori besmislice?Nikoga nisam uvredio. Bolji-gori? To je ono što svaki seljak zna. Ali se, izgleda, ne sme napisati. Po svemu smo bili i ostali bolji. Po higijeni, po ekonomiji (čak i to), po kulturnom nivou (čak i to), po stepenu korupcije (čak i to), po primeni zakona, po putevima, u sportu smo daleko bolji, po kvalitetu škola i fakulteta (ovde uključujem i sever KiM i srpske škole i fakultete), po zaštiti nacionalnih manjina smo sto svetlosnih godina iznad, ... Po muzici (zbog Želja Mitrovića&Co) smo gori, priznajem. Poslednji put kad sam putovao i šetao po KiM tako je bilo. Možda se sada popravilo, ama ne verujem. PS Zar se primećuje da sam se uzbudio?Potpuna je besmislica porediti nacije na taj način. Takođe ne liči na dvorsko vaspitanje vređati ljude i nacije.A koristiti reč Veleizdaja van suda je ... Nemam adekvatnog opisa sem tako julovski.

Dobro, zalepio si mi pridev julovski.
Nemam pojma šta znači.
Ali ću ponoviti: najteže krivično delo u svakoj državi je veleizdaja. To znači da onaj koji ruši teritorijalni integritet zemlje i njen ustavni poredak ide pred streljački stroj ili na dugi zatvor. A Nataša Kandić nije izašla pred sud zbog ono sedenja u Skupštini Kosova na dan porglašenja države iz meni potpuno nejasnog razloga. I to je tipičan primer veleizdaje. Školski. Ej, podržava žena rušenje državae i otimanje dela teritorije!!!!
I nikom ništa. Pa to ti pitaj naše tužilaštvo zašto nije reagovalo. A mi se pozivamo na Rezoluciju 1244 i tražimo (s pravom) njenu punu primenu!!!
Dakle, ne vređam ni nacije ni ljude. I ne znam zašto se one silne rang liste objavljuju po celom svetu gde se zemlje (i nacije) ređaju i gde smo mi obično na dnu, malo iznad BiH.
talicni talicni 23:40 29.07.2011

Re: Ili upravo zbog toga?

KRALJMAJMUNA

Nijemci su od nas ili daleko gori ili daleko bolji. Zavisi od oblasti. Mogli bismo da ih pojurimo i da učimo o organizaciji, radu, tehnologiji, standardizaciji, disciplini,...
Ali u nekim drugim oblastima... daleko im lepa kuća. Da ne pominjem, setićete se.

Just curious, u cemu su po tvom misljenju Nijemci daleko gori od Srba?
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 23:49 29.07.2011

Re: Ili upravo zbog toga?

talicni

KRALJMAJMUNANijemci su od nas ili daleko gori ili daleko bolji. Zavisi od oblasti. Mogli bismo da ih pojurimo i da učimo o organizaciji, radu, tehnologiji, standardizaciji, disciplini,...Ali u nekim drugim oblastima... daleko im lepa kuća. Da ne pominjem, setićete se. Just curious, u cemu su po tvom misljenju Nijemci daleko gori od Srba?

Npr. po slavnoj istoriji od pre 70 godina, kad već moram da psujem.
freehand freehand 23:54 29.07.2011

Re: Ili upravo zbog toga?

Dobro, zalepio si mi pridev julovski.

Ne. Način upotrebe reči izdaja i veleizdaja je tipično julovski. Ili bi ti duši lakše bilo da kažem - radikalski?
Malo sam alergičan na tu reč, da ti pravo kažem, od onomad kad su nas njome tako štedro čašćavali oni patriotski div-junaci Matići, Marovići, Šešelji i Vučići i ostali šovinistički ološ finansijske provenijencije.
I ne znam zašto se one silne rang liste objavljuju po celom svetu gde se zemlje (i nacije) ređaju i gde smo mi obično na dnu, malo iznad BiH.

Dobro si rekao ono prvo - zemlje, odnosno države, ne nacije.
Nacije se pominju u onim rubrikama - ko najviše bije žene, kome smrde noge, potrošnja alkohola i takve stvari.
Dr M Dr M 00:02 30.07.2011

Re: Ili upravo zbog toga?

Ti očekuj nešto bolje ali meni je jedino ostalo da pričam o prošlosti.


Predao si se? Baš su Te ubili u pojam.

Pobednici su Orić, Ante, Klinton, Tači, Zukorlić, Kepiro i naslednici.


I šta sad, da pustimo da uživaju u pobedi dok mi nemoćno ležimo i pričamo o prošlosti? Da se davimo u nemoćnoj mržnji?

Ili da probamo da budemo bolji, pametniji, uspešniji, bogatiji. Da nikom i ne padne na pamet da nas pogleda popreko. Ne nas Srbe, nego nas, gradjane Srbije.

A to nećemo dočekati sve dok ne prestanemo da rešavamo današnje probleme sredstvima prohujalih doba.
Bili Piton Bili Piton 00:09 30.07.2011

Re: Ili upravo zbog toga?

Dr M


Ili da probamo da budemo bolji, pametniji, uspešniji, bogatiji. Da nikom i ne padne na pamet da nas pogleda popreko.


Lekcija koju su Švabe počele da uče 1945 i već u narednih 10-15 godina savladale sa odličan (5).
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 00:16 30.07.2011

Re: Ili upravo zbog toga?

freehand
Dobro, zalepio si mi pridev julovski.Ne. Način upotrebe reči izdaja i veleizdaja je tipično julovski. Ili bi ti duši lakše bilo da kažem - radikalski?Malo sam alergičan na tu reč, da ti pravo kažem, od onomad kad su nas onomad njome tako štedro čašćavali oni patriotski div-junaci Matići, Marovići, Šešelji i Vučići i ostali šovinistički ološ finansijske provenijencije.
I ne znam zašto se one silne rang liste objavljuju po celom svetu gde se zemlje (i nacije) ređaju i gde smo mi obično na dnu, malo iznad BiH.Dobro si rekao ono prvo - zemlje, odnosno države, ne nacije.Nacije se pominju u onim rubrikama - ko najviše bije žene, kome smrde noge, potrošnja alkohola i takve stvari.

Ja ne pišem naučni rad. I zato često uprošćeno kažem Hrvati, Albanci, Nijemci, misleći na državu Hrvatsku, Albaniju (Veliku Albaniju), Nemačku ili na većinsko opredeljenje građana tih država. A i u tim rang listama se često izjednačava nacija i država. Svako od nas kaže: onda su im Rusi hebali nanu misleći na Crvenu Armiju Sovjetskog Saveza. Ne kaže se najviše biju žene građani Albanije nego najviše biju žene Albanci (ili Š...) a i noge im smrde neopevano. Više nego srpske noge, časna reč.

Ja nisam podnosio navedene div-junake ali ne podnosim ni da mi neko iznutra komada zemlju. I da za to bude nagrađivan a mi da pevamo od sreće. Valjda zato lako padnem u vatru pa malo preteram ne bi li se ovako malobrojan odbranio.
freehand freehand 00:20 30.07.2011

Re: Ili upravo zbog toga?

a i noge im smrde neopevano.

Šta si ti radio oko njihovih nogu?
I kad si već iskusan - koliko nogu imaju?
Onaj me Grof načisto zbunio!
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 00:21 30.07.2011

Re: Ili upravo zbog toga?

Dr M
Ti očekuj nešto bolje ali meni je jedino ostalo da pričam o prošlosti.Predao si se? Baš su Te ubili u pojam.
Pobednici su Orić, Ante, Klinton, Tači, Zukorlić, Kepiro i naslednici. I šta sad, da pustimo da uživaju u pobedi dok mi nemoćno ležimo i pričamo o prošlosti? Da se davimo u nemoćnoj mržnji?Ili da probamo da budemo bolji, pametniji, uspešniji, bogatiji. Da nikom i ne padne na pamet da nas pogleda popreko. Ne nas Srbe, nego nas, gradjane Srbije.A to nećemo dočekati sve dok ne prestanemo da rešavamo današnje probleme sredstvima prohujalih doba.

Doktore, izgleda da je svima dozvoljeno da rešavaju današnje probleme sredstvima prohujalih doba samo nama GRAĐANIMA Srbije nije. Nije to fer , mj doktore.

Mi ne rešavamo probleme uopšte. Kad kažem mi mislim na vlast.
Ja moram da pričam o prošlosti, nema mi druge, sadašnjost su zauzeli nesposobni i ne mogu ih smeniti ni na izborima. A alternativa nam je takođe sjajna.
Šta mi predlažeš?
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 00:26 30.07.2011

Re: Ili upravo zbog toga?

freehand
a i noge im smrde neopevano. Šta si ti radio oko njihovih nogu? I kad si već iskusan - koliko nogu imaju?Onaj me Grof načisto zbunio!

Sve više i više nogu imaju.
Dr M Dr M 00:32 30.07.2011

Re: Ili upravo zbog toga?

Šta mi predlažeš?


Herojsko samoubistvo, glasaj za LDP!
Bili Piton Bili Piton 00:41 30.07.2011

Re: Ili upravo zbog toga?

KRALJMAJMUNA

Doktore, izgleda da je svima dozvoljeno da rešavaju današnje probleme sredstvima prohujalih doba samo nama GRAĐANIMA Srbije nije. Nije to fer , mj doktore.


Malo je toga u životu fer (ovo je frazetina, ali je tačna). A što se ostalog tiče, mislim da grešiš, to je dozvoljeno samo najjačima (što reče Maksa, onima s najvećom batinom - ništa novo od praistorije) - i onima koji, znajući da su mali i slabi, zaklon potraže ispod suknje najjačeg, što je u najmanju ruku oprezno, ako ne i mudro.

Gde smo mi u takvoj konstelaciji stvari mislim da je jasno.
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 00:51 30.07.2011

Re: Ili upravo zbog toga?

Bili Piton

KRALJMAJMUNADoktore, izgleda da je svima dozvoljeno da rešavaju današnje probleme sredstvima prohujalih doba samo nama GRAĐANIMA Srbije nije. Nije to fer , mj doktore. Malo je toga u životu fer (ovo je frazetina, ali je tačna). A što se ostalog tiče, mislim da grešiš, to je dozvoljeno samo najjačima (što reče Maksa, onima s najvećom batinom - ništa novo od praistorije) - i onima koji, znajući da su mali i slabi, zaklon potraže ispod suknje najjačeg, što je u najmanju ruku oprezno, ako ne i mudro.Gde smo mi u takvoj konstelaciji stvari mislim da je jasno.

Samo mi nemoj zabraniti da te male i slabe koji nas kecaju i koji zaklon potraže ispod suknji najjačih - prezirem. I opljunem po njima, što sam ovde jadan izazvan radio.
Bili Piton Bili Piton 00:55 30.07.2011

Re: Ili upravo zbog toga?

KRALJMAJMUNA

Samo mi nemoj zabraniti da te male i slabe koji nas kecaju i koji zaklon potraže ispod suknji najjačih - prezirem. I opljunem po njima, što sam ovde jadan izazvan radio.


Ja to ne mogu da ti zabranim sve i kad bih hteo. Ali mene više muči jedno drugo pitanje, a to je zašto smo se našli na brisanom prostoru na kome je svakom dozvoljeno da nas kinji (a nama, zauzvrat, nije dozvoljeno nikoga - ako sam te dobro razumeo).

Sve da je to i bila nečija grupna podla igra, a ne naš propust (ili oboje!) - mnogo smo se prešli u računici.
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 01:15 30.07.2011

Re: Ili upravo zbog toga?

Bili Piton

KRALJMAJMUNASamo mi nemoj zabraniti da te male i slabe koji nas kecaju i koji zaklon potraže ispod suknji najjačih - prezirem. I opljunem po njima, što sam ovde jadan izazvan radio. Ja to ne mogu da ti zabranim sve i kad bih hteo. Ali mene više muči jedno drugo pitanje, a to je zašto smo se našli na brisanom prostoru na kome je svakom dozvoljeno da nas kinji (a nama, zauzvrat, nije dozvoljeno nikoga - ako sam te dobro razumeo). Sve da je to i bila nečija grupna podla igra, a ne naš propust (ili oboje!) - mnogo smo se prešli u računici.

Oboje, naravno! Nismo imali sreće sa elitom. Kratkovida politika.
Ja samo da navedem jedan od mnogih primera.
Kad je naša elita pravila noćni banket slaveći pad vlasti u Moskvi i povratak komunista. Koja to beše godina?
Ej, mi šaka jada slavimo pad vlasti u Sovjetskom Savezu/Rusiji!?! To nam nikada nisu zaboravili.
Kao što nikada velike sile neće zaboraviti kako su naši elitni političari pljuvali po njima. Ili nisu primali njihove ambasadore. Ja, ma koliko ne voleo vlast neke velike sile, ne bih nikada dozvolio da njihov ambasador čeka duže od 2,4 minut.
srdjan.pajic srdjan.pajic 01:28 30.07.2011

Re: Ili upravo zbog toga?

KRALJMAJMUNA

Doktore, izgleda da je svima dozvoljeno da rešavaju današnje probleme sredstvima prohujalih doba samo nama GRAĐANIMA Srbije nije. Nije to fer , mj doktore.


Ajde, ajde, Kralju, dodji, sedi kod čika Srkija u krilo, da pomazimo ćubicu, da te zagrlim i suze obrišem. A, evo i bona.

Nego, kad pomenuste Nemce, jel snimio neko rad onog generala dole na barikadama? Delovao je malo unezvereno u početku, ko da mu je neko maznuo sour kraut ili bratwurst koji je šteknuo za užinu. Ali ipak je ostao kranje priseban, nije naredio pucnjavu i tučnjavu, nego još onako, šmekerski, ko deci, ajde, ovo da vam je zadnji put, idem sad, i nemoj više da se ponavlja ovde da mi pravite sranja na putu, palite i javno urinirate, svima ću uši da vam izvučem. Koji Car. A ne ko ovaj naš Kralj. Cmizdravko, a onamo bi šatro nekog da proteruje preko Prokletija kad se iznervira.

Bili Piton Bili Piton 01:34 30.07.2011

Re: Ili upravo zbog toga?

KRALJMAJMUNA


Kad je naša elita pravila noćni banket slaveći pad vlasti u Moskvi i povratak komunista. Koja to beše godina?


tačno

KRALJMAJMUNA
Ej, mi šaka jada slavimo pad vlasti u Sovjetskom Savezu/Rusiji!?! To nam nikada nisu zaboravili.


tačno

KRALJMAJMUNA
Kao što nikada velike sile neće zaboraviti kako su naši elitni političari pljuvali po njima. Ili nisu primali njihove ambasadore. Ja, ma koliko ne voleo vlast neke velike sile, ne bih nikada dozvolio da njihov ambasador čeka duže od 2,4 minut.


Verovatno tačno, a evo ti još jedan prizor koji je obišao svet - tenkovi JNA - sa petokrakama - i vojnički šlemovi - sa petokrakama - idu na Vukovar, i narod na njih baca cveće. Ni to se nije zaboravilo.
talicni talicni 01:43 30.07.2011

Re: Ili upravo zbog toga?

srdjan.pajic
KRALJMAJMUNA

Doktore, izgleda da je svima dozvoljeno da rešavaju današnje probleme sredstvima prohujalih doba samo nama GRAĐANIMA Srbije nije. Nije to fer , mj doktore.


Ajde, ajde, Kralju, dodji, sedi kod čika Srkija u krilo, da pomazimo ćubicu, da te zagrlim i suze obrišem. A, evo i bona.


Srki veleizdajnice!
Kralj nam je zadnja nada, ako stvari krenu po zlu poslacemo ga na Kosovo. Onda su ga Albanci ugasili.
srdjan.pajic srdjan.pajic 01:51 30.07.2011

Re: Ili upravo zbog toga?

talicni
srdjan.pajic
KRALJMAJMUNA

Doktore, izgleda da je svima dozvoljeno da rešavaju današnje probleme sredstvima prohujalih doba samo nama GRAĐANIMA Srbije nije. Nije to fer , mj doktore.


Ajde, ajde, Kralju, dodji, sedi kod čika Srkija u krilo, da pomazimo ćubicu, da te zagrlim i suze obrišem. A, evo i bona.


Srki veleizdajnice!
Kralj nam je zadnja nada, ako stvari krenu po zlu poslacemo ga na Kosovo. Onda su ga Albanci ugasili.


Pa nema, bre, mesta, el ne vidiš da je Strongmen jedva stao!!?!!? (aparat za espreso morao da ostavi na granič..(izvini Miki) administrativnom punktu, a vidjen je neki švapski general kako se otšunjava sa tim aparatom u pravcu Leposavića, eh ti Gali.

KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 11:51 30.07.2011

Re: Ili upravo zbog toga?

srdjan.pajic A ne ko ovaj naš Kralj. Cmizdravko, a onamo bi šatro nekog da proteruje preko Prokletija kad se iznervira.

Dobro, pokušaj humora poštujem.

Proterivao bih i masovno streljao, kao što sam negde gore pisao u dva-tri slučaja:

- 1912/13/14/18 kad su bili jasno na strani teškog viševekovnog okupatora i
još uz put ubijali srpske vojnike i civile koji su se povlačili pred
jezivim okupatorom sa severozapada;

- 1941/44/45/46 kad su bili jasno na strani užasnih okupatora i ubica koje
je ceo slobodoljubivi (pazi sad, kad dobijem za ovo neku etiketu) svet
osuđivao i tamanio;

- 1999. kad su stali po ko zna koji put na stranu agresora i masovnih ubica;

A nisam vam pričao za Blajburg, Drezden, Berlin, Aušvic, Jasenovac, Hirošimu, Nagasaki, Japance u USA 1941-1945, crne u USA, Jevreje, Muslimane i Palestince,... To ću su sledećem izvlačenju.
Sad sam malo preterao sa količinom pisanja.
A i sa nekim prejakim ocenama, priznajem.
Ama, u borbi za opstanak sve je dozvoljeno.

freehand freehand 12:07 30.07.2011

Re: Ili upravo zbog toga?

A nisam vam pričao za Blajburg, Drezden, Berlin, Aušvic, Jasenovac, Hirošimu, Nagasaki, Japance u USA 1941-1945, crne u USA, Jevreje, Muslimane i Palestince,... To ću su sledećem izvlačenju.

Uf... Pade mi kamen sa srca.
blogovatelj blogovatelj 16:10 30.07.2011

Re: Ili upravo zbog toga?

Šta si ti radio oko njihovih nogu?
I kad si već iskusan - koliko nogu imaju?


Dozvolite mi da navedem dva dogadjaja kojima sam licno prisustvovao i o kojima mogu da svedocim pod zakletvom pred svakim haskim sudom na svetu.

1. Kraj aprila - pocetak maja 1987.
U spavaoni strazare u Novom Mestu, Slovenija, sam osetio najgori smrad nogu u zivotu. Otprilike kao lesina, samo jos gore.
Moj kolega po oruzju, sa Kosova, lezao je na krevetu i noge su mu smrdele. Da stvar bude gora, stopala su mu bila pored otskrinutog prozora, a udaljenost od mog nosa do njegovih carapa je bila oko 5m. Dakle, otskrinuti prozor je umanjivao kolicinu smrada, nikako je nije uvecavao.
Na zahtev suda mogu navesti i ime vojnika o kome je rec.
Moj drugi kolega po oruzju, koji je sa mnom usao u strazaru, rodom iz Bosne i veroispovesti kao ovaj na krevetu, je manirom dzombe, a pod pretnjom batinama poterao smrdljivka na bacanje carapa i prinudno pranje nogu. I ime i prezime ovog drugog vojnika mogu na zahtev suda da kazem.


2. Kraj sedamdesetih - pocetak osamdesetih. Doba godine - kraj avgusta. Kraj letnjeg raspusta.
Voz Kicevo - Skoplje
U Gostivaru u kupe ulaze dve individue, nacionalnosti iste kao i individua iz primera jedan, kojoj su smrdele noge. Posle pola minuta sedenja, vade masan papir u kome se nalazi peceno pile.
Nude moju sestru i mene, mi uctivo odbijamo.
Jeli su dok nisu pojeli sve.
Po zavrsenom obedu, kosti pileta uvijaju u masan papir, otvaraju prozor i otpatke bacaju kroz isti.
A onda, zavesu u kupeu, kojoj je normalna boja maslinastozelena, a od prljavstine je crna, koriste kao salvetu i njome brisu usta i ruke. Obojica.
Ovo je moju sestru i mene nagnalo na povracanje, ali smo izdrzali.
Posle toga su nas ponudili i sokom marke Jupi, sto smo takodje uctivo odbili.
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 16:16 30.07.2011

Re: Ili upravo zbog toga?

freehand
A nisam vam pričao za Blajburg, Drezden, Berlin, Aušvic, Jasenovac, Hirošimu, Nagasaki, Japance u USA 1941-1945, crne u USA, Jevreje, Muslimane i Palestince,... To ću su sledećem izvlačenju.Uf... Pade mi kamen sa srca.


Hvala tebi na strpljenju i na dobrim živcima da izdržiš sva naša trabunjanja.
Kad malo bolje pogledam, od poslanika Skupštine Srbije smo sigurno duhovitiji.
Jednu jedinu prednost imaju nad nama: imaju mnogo više informacija od nas.
Hvala svim čitaocima koji su imali živaca da prate ovu predugu diskusiju, i da lupaju preporuke i kad treba i kad ne treba, hvala moderaciji koja je imala težak zadatak da me ne kazni kad sam igrao na ivici noža, hvala službama stranim i domaćim koje vredno prate ovakve blogove.

I samo jedno pitanje za moderaciju: onaj broj za čitanost u zaglavlju, da li u njega ulaze i čitaoci koji se ne loguju?
freehand freehand 21:29 30.07.2011

Re: Ili upravo zbog toga?

Dr M
Šta mi predlažeš?


Herojsko samoubistvo, glasaj za LDP!

Možda ipak nešto lakše i sa manje patnje za početak?
Skok sa Džilasovog mosta, da overi Adu i da se posle zove po njemu?
moderator05 moderator05 22:04 30.07.2011

Re: Ili upravo zbog toga?

KRALJMAJMUNA
I samo jedno pitanje za moderaciju: onaj broj za čitanost u zaglavlju, da li u njega ulaze i čitaoci koji se ne loguju?

Da, u taj broj ulaze i neregistrovani čitaoci bloga.
srdjan.pajic srdjan.pajic 22:33 30.07.2011

Re: Ili upravo zbog toga?

moderator05
KRALJMAJMUNA
I samo jedno pitanje za moderaciju: onaj broj za čitanost u zaglavlju, da li u njega ulaze i čitaoci koji se ne loguju?

Da, u taj broj ulaze i neregistrovani čitaoci bloga.


A jedno potpitanje za M5: da li se broje samo različiti posetioci bloga, ili se broje svi hit-ovi (višestruki pristupi istih čitalaca)?
moderator05 moderator05 09:27 31.07.2011

Re: Ili upravo zbog toga?

srdjan.pajic
A jedno potpitanje za M5: da li se broje samo različiti posetioci bloga, ili se broje svi hit-ovi (višestruki pristupi istih čitalaca)?

Koliko ja znam (ukoliko nešto nije promenjeno u poslednjih par meseci) broje se samo različiti posetioci bloga.
Bojan Budimac Bojan Budimac 09:30 31.07.2011

Re: Ili upravo zbog toga?

Pajić
da li se broje samo različiti posetioci bloga

Pustite ženu da se odmori za vikend
Da, broje se unique visitors.
Jes' softver krš, ali baš nije toliki krš da broji hits.
freehand freehand 09:36 31.07.2011

Re: Ili upravo zbog toga?

Bojan Budimac
Pajić
da li se broje samo različiti posetioci bloga

Pustite ženu da se odmori za vikend
Da, broje se unique visitors.
Jes' softver krš, ali baš nije toliki krš da broji hits.

'nači - nije honorar po kliku nego po vizitu?
Dobro da znam, da kažem Filipu.
Dr M Dr M 10:02 31.07.2011

Re: Ili upravo zbog toga?

Skok sa Džilasovog mosta, da overi Adu i da se posle zove po njemu?


Ne vredi, taj most će da se zove Srba.

Zato što će da ga prelazi ko stigne a on će da visi.
011-495 011-495 15:41 27.07.2011

Zulum

je veliki. Bice jos veci, proporcionalno veci ponavljanjima nasih politicara da nece braniti nas narod i nasu teritoriju. Zasto bi se Shqiptari zaustavili kada nema ko da ih zaustavi.
Vreme za ustanak se polako priblizava. :(
G r o f G r o f 16:12 27.07.2011

krčkamo mi pa posle jaučemo

Krčka se nepočišćena žabokrečina u glavama.
bluestar bluestar 16:38 27.07.2011

..

Kosovo: Srbi zapucali na hrvatski
helikopter u sastavu KFOR-a!



a evo i komsija iz hrvatske, kako bi to moglo proci bez njih.

Jutarnji.hr
corn mouth corn mouth 17:06 27.07.2011

Re: ..

a evo i komsija iz hrvatske, kako bi to moglo proci bez njih.

Nije cudno. Opet balvan revolucija.
Infinite loop.
talicni talicni 18:31 27.07.2011

Re: ..

Vec se zaboravilo da prethodna balvan revolucija nije imala srecan kraj.
JJ Beba JJ Beba 00:48 28.07.2011

Re: ..

Opet balvan revolucija.

bal van
Goran Vučković Goran Vučković 00:52 28.07.2011

Re: ..

bal van

Ovo k'o ležeći policajci - više za usporavanje saobraćaja nego za zaustavljanje.
ivanivica ivanivica 17:01 27.07.2011

Smrtno nenaoružani

Kako pucali, pa zar nije to goloruk i nenaoružan narod? Čak i nenaoružani uspjeli pogoditi policajca u glavu.
legalizacijabg legalizacijabg 17:21 27.07.2011

Re: Smrtno nenaoružani

ivanivica
Kako pucali, pa zar nije to goloruk i nenaoružan narod? Čak i nenaoružani uspjeli pogoditi policajca u glavu.

narod dole nikad nije bio nenaoružan.i dole nikad nije prestajao rat.dok smo mi decenijama uživali u miru diljem SFRJ, dole se ratovalo i gubile glave usled medjunacionalnih sukoba.Srbi su se budili i odlazili da spavaju, sa osećanjem života u ratnoj zoni.Bili su progonjeni samo zato što su Srbi.
a pamtim ovde na ovom blogu,otvorene,nekažnjene, izlive mržnje prema istima Srbima od strane 'specijalnih i posebnih'blogera,i podržavanje šiptara i njihovog terora prema manjinskom srpskom narodu.

Ima toga čak i sad.Individua sa nikom krkar,naziva iste Srbe bagrom i gamadima.Nekažnjeno.Zamislite situaciju,da jedan Srbin u sred Hrvatske,naziva u hrvatskom mediju Hrvate u Krajini,koji su izloženi recimo progonu od strane Srba, bagrom??Da li neko može da zamisli takvu situaciju?

Teško.

Ali ništa čudno,za nas.
meni je nešto drugo interesantno.da neki tamo Hrvati iz Hrvatske, ratuju protiv Srba Kosovaca,nije nemoguće da gledamo ovaj scenario uskoro

Potreban je snažniji odgovor Srbije ili da bacimo karte i priznamo totalni poraz.

edit:Ovo izgleda kao naknadna pamet,ali treba stalno ponavljati,kao terapiju zabludelom stanovništvu.
da smo početkom 90'promenili režim, koji je hteo da sačuva komunizam i privilegije ogrnuvši se u ponjave nacionalizma,zavadivši nas sa celim svetom,danas bi sve bilo drugačije.U našu korist.
freehand freehand 19:40 27.07.2011

Re: Smrtno nenaoružani

Ima toga čak i sad.Individua sa nikom krkar,naziva iste Srbe bagrom i gamadima.Nekažnjeno

Ma idi!
Taj i one što bespravno grade zove lopovima!
I ne hebe legalizaciju, ič!
Težak izdajnik i neprijatelj, potpuno si u pravu.
paki_i_paki paki_i_paki 17:07 27.07.2011

Većina sveta

Tači svaća ono što srbi još nisu svatili.
Kosovo podržava većina sveta
Ta većina nije ni u čeljadi, ni u teritoriju
to je većina u od svetskog budžetskog deficita. Sponzori kosova u ovom trenutku imaju malih fiskalnih problema.Euro je pred slomom i sva lova treba da bi se zajednica očuvala. USA ne može da zatvori financiski proračun a vodi dva i pol rata (onaj Libiski na pola) . Dali su ciljevi zbog kojih je americi trebalo kosovo ostvareni. Ne nisu .putevi nafte koji su se odatle trebali štitit neće postojat.
Ako Obama povuče vojsku , vući će je prvo odatle (besmisleni trošak) , Republikanci će verovatno furat izolacionizam u blagoj varijanti.Europa bi se rešila tačija , amerika verovtno. Tači želi dotle utvrdit severnu granicu da bi imao slobodne ruke za Makedoniju..
Podržat embargo i uvesti ga na energente ( dobavu struje će teško alternativno rešit)
ako je moguče tenziju prebacit na kosovsko makedonski sukob,
i biti spreman na sve uključujući u slučaju rasula eu-usa snaga pokušaj okupiranja preševske doline i djela južne Srbije ( eh njima je Crvena Jabuka neko selo koga više nema kod Niša san)
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 20:11 27.07.2011

Re: Većina sveta

to je većina u od svetskog budžetskog deficita.


Al' šta Srbija, uz svoj deficit, može?
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 17:55 27.07.2011

Jednostavno kao pasulj

Nista i nigde ne valja. Mora da se drma kako bi se ostalo na vlasti, otimalo, kralo, muvalo, razmenjivalo...kobajagi se vodi politika. Kosovo je univerzalni recept za ostajanje u poziciji kako nasih, tako njihovih, a i onih jos dalje, preko velike vode...
ivana23 ivana23 18:44 27.07.2011

***

Albanski hakeri oborili su danas sajt niškog Siti radija i postavili svoju poruku "Kosovo is Shqiperi" (Kosovo je albansko) i znak "UČK", saopštila je redakcija tog niškog medija.



Sajt niškog radija oboren je u popodnevnim satima, a u redakciji veruju da je razlog hakerskog napada zajednička emisija tog niškog medija i radio stanica sa Kosova i Metohije pod nazivom "Most izvan granica".

Mondo
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:59 27.07.2011

Re: ***

ivana23
Albanski hakeri oborili su danas sajt niškog Siti radija i postavili svoju poruku "Kosovo is Shqiperi" (Kosovo je albansko) i znak "UČK", saopštila je redakcija tog niškog medija.


Sajt niškog radija oboren je u popodnevnim satima, a u redakciji veruju da je razlog hakerskog napada zajednička emisija tog niškog medija i radio stanica sa Kosova i Metohije pod nazivom "Most izvan granica".

Mondo


E, šaljemo im Strongmena, sa sve aparatom za espresso, nahebali su ga.
uros_vozdovac uros_vozdovac 20:18 27.07.2011

Re: ***

Jugoslavija uzvraća

Ovde su bili neki linkovi ka sajtovima koje je Jugoslavija crew deface-ovala, a hakerska dela ne traju dugo, u medjuvremenu se sadrzaj izmenio, pa da ja ne zarazim nikog linkovanjem pobio sam linkove.

Stanislave ti si bezbedan
opetnaistommestu opetnaistommestu 00:24 28.07.2011

Re: ***

Sad me pita DiImama šta s' to linkovao, u ff otvaranje ovih linkova ima za posledicu da se prozor smanji na kockicu koja prošeta po desktopu i onda se polako uveća i stane sa kretanjem. Na Kromijumu nema takvog ekcesnog ponašanja, otvara linkove u novim tabovima bez problema... Kakvu rupu nalazi u ff ili kakav bedem ne može da sruši u Kromijumu pitam se. :)
Jukie Jukie 18:59 27.07.2011

Evo trenutnih vesti

Zapaljen prelaz Jarinje!
27 jul 2011. | 19:46 | Izvor: B92
Na administrativnom prelazu Jarinje oko 19 sati počeli veliki incidenti, grupa od nekoliko desetina mladića zapalila objekat
ivana23 ivana23 19:41 27.07.2011

Re: Evo trenutnih vesti

bluestar bluestar 19:47 27.07.2011

Re: Evo trenutnih vesti

Nista novo, na isti nacin su siptari dobili drzavu, paljenjem i rusenjem.
freehand freehand 19:50 27.07.2011

Re: Evo trenutnih vesti

bluestar
Nista novo, na isti nacin su siptari dobili drzavu, paljenjem i rusenjem.

E pa - ovo je izvanredan način da mi izgubimo i ono što nam je ostalo.
alselone alselone 19:52 27.07.2011

Re: Evo trenutnih vesti

freehand

E pa - ovo je izvanredan način da mi izgubimo i ono što nam je ostalo.


Meni se cini da se ne pitamo mnogo. U ovoj konstalaciji snaga ni Sun Cu ne bi sacuvao to malo severa.
ivana23 ivana23 19:54 27.07.2011

Re: Evo trenutnih vesti

Grupa od pedesetak mladića sa kapuljačama na glavama, navodno pripadnici ekstremističkih pokreta iz Srbije, zapalili su danas oko 19 sati administrativni punkt Jarinje na severu Kosova. Kako saznajemo, oni su prošli pored Srba sa Kosova koji već dva dana blokiraju prelaz i od njih zatražili da se udalje od punkta, a potom počeli da ruše i pale objekte na prelazu. Predsednik Boris Tadić pozvao je Srbe sa Kosova na uzdržanost i zatražio da se nasilje na Jarinju odmah prekine i uspostavi mir.


LIVEBLOG - Automatsko učitavanje na 1min - Blic
bluestar bluestar 19:57 27.07.2011

Re: Evo trenutnih vesti

freehand
bluestar
Nista novo, na isti nacin su siptari dobili drzavu, paljenjem i rusenjem.

E pa - ovo je izvanredan način da mi izgubimo i ono što nam je ostalo.


ja nikoga ne opravdavam, samo konstatujem
ivana23 ivana23 19:58 27.07.2011

Re: Evo trenutnih vesti

20:56 - Zapaljeni objekti na prelazu Brnjak
Objekti na administarativnom prelazu Brnjak zapaljen je večeras nešto pre 21 sat, javljaju izveštači Tanjuga sa terena.


EDIT:

@srbijadanas
Tanjug siri dezinformacije. Prvo je izjavio da gori i Brnjak (naravno mediji su objavili odmah) onda isti tanjug povukao vest
paki_i_paki paki_i_paki 21:49 27.07.2011

Re: Evo trenutnih vesti

Meni se cini da
bi sun cu pitao šta posle ovoga
alselone alselone 19:49 27.07.2011

Sto nas pitas?

Na takva pitanja samo jedan covek moze odgovoriti. Prti stvari i kreni ka njemu.
Usput naberi plodove svetoga drveta sljive, nacini mu napitak po predanju starom i plezir ucini darivajuci ga.
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:51 27.07.2011

Re: Sto nas pitas?

alselone
Na takva pitanja samo jedan covek moze odgovoriti. Prti stvari i kreni ka njemu.


Krkar?
alselone alselone 19:55 27.07.2011

Re: Sto nas pitas?

srdjan.pajic

Krkar?



Ne, ne, jedan drugi, bice viseg denziteta, Oracle, njemu se obracas kad buducnost iskas znati.
Krkaru se obracas za ronjenje, letenje, letenje dok ronis...
freehand freehand 19:56 27.07.2011

Re: Sto nas pitas?

srdjan.pajic
alselone
Na takva pitanja samo jedan covek moze odgovoriti. Prti stvari i kreni ka njemu.


Krkar?

Citiram:

Ništa mi se to ne sviđa...I nekako mnogo liči na neka ranija loša iskustva...

Sva je mudrost skoncentrisana u ciglo dve rečenice...


Oracle, njemu se obracas kad buducnost iskas znati.

Pa On je već 2010. znao šta će biti 1993. čoveče!
paki_i_paki paki_i_paki 20:01 27.07.2011

Re: Sto nas pitas?

freehand
srdjan.pajic
alselone
Na takva pitanja samo jedan covek moze odgovoriti. Prti stvari i kreni ka njemu.


Krkar?

Citiram:

Ništa mi se to ne sviđa...I nekako mnogo liči na neka ranija loša iskustva...

Sva je mudrost skoncentrisana u ciglo dve rečenice...

e kako je njemu , gleda a čuti,tipko bi, duša ište al sujeta ne da .
alselone alselone 20:11 27.07.2011

Re: Sto nas pitas?

Samo krkar vari pod vodom.
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 20:13 27.07.2011

Re: Sto nas pitas?

e kako je njemu , gleda a čuti,tipko bi, duša ište al sujeta ne da .

E, sujeta?
Neć' bit'!
ivanivica ivanivica 19:56 27.07.2011

Ne umemo da radimo, al' da se bijemo...

Rat, najpoznatiji srpski proizvod.
freehand freehand 20:00 27.07.2011

Re: Ne umemo da radimo, al' da se bijemo...

ivanivica
Rat, najpoznatiji srpski proizvod.


Vidi, gospon susjed: so na ranu i ulje na vatru - to je vazda bila divna rabota i nekima tako svojstvena i draga.

Nego...
U nekom pervertiranom obliku ovo neodoljivo podseća na proleće '91 u Istočnoj Slavoniji, Bogdanovce, Marince... Sa jedne strane ustanici, sa druge hrvatski MUP, a između JNA sa cevima okrenutim glede Zagreba eda bi razdvojila sukobljene strane.
Ovoga puta te su cevke okrenute put Beograda, bez obzira ko pravi njesra.


alselone alselone 20:02 27.07.2011

Ne umemo da radimo, al' da se bijemo...

ivanivica
Rat, najpoznatiji srpski proizvod.


define: drkadzija
bluestar bluestar 03:28 28.07.2011

Re: Ne umemo da radimo..

ivanivica
Rat, najpoznatiji srpski proizvod.





izvukli su je iz kreveta u pidzami. bila je jedna sasvim obicna djevojcica sa zagrebacke tresnjevke. imala je 12 godina i zvala se Aleksandra Zec. isla u skolu, isla na balet, radovala se sasvim obicnim stvarima poput svojih zagrebackih vrsnjakinja... i onda su jedne noci dosli zlikovci u uniformama hrvatske policije. ubili su joj pred ocima tatu koji ju je pokusao zastititi, a nju i mamu su odveli na sljeme gdje su ih silovali i ubili...


pocinioci zlocina: pomocnik ministra unutrasnjih poslova RH Tomislav Mercep,
pripadnici rezervnog sastava MUP-RH
uros_vozdovac uros_vozdovac 20:11 27.07.2011

Eto baš

gori i Brnjak. Još jedan autogol. Ja ne mogu a izmislim scenario po kojem je ovo dobra vest za Srbe.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 20:36 27.07.2011

Re: Eto baš

uros_vozdovac
gori i Brnjak. Još jedan autogol. Ja ne mogu a izmislim scenario po kojem je ovo dobra vest za Srbe.


Narravno da nije dobra vest za Srbe. Kao sto nije bila dobra vest ni paljenje dzamija u Beogradu i Nisu 2004.
I tada i sada inspiratori nisu bili iz Srbije. Sto naravno ne znaci da se glupavi izvrsioci ne busaju u srpske grudi.
Meni su svi ti "obrazi" i slicni jako sumnjivi po pitanju ko ih kontrolise od prekidanja bozicne sluzbe anglikanske crkve u kapeli u patrijarsiji 2002. godine.
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 07:21 28.07.2011

Re: Eto baš

uros_vozdovac
gori i Brnjak. Još jedan autogol. Ja ne mogu a izmislim scenario po kojem je ovo dobra vest za Srbe.


Kad sam video one maskirane huligane ja sam pomislio da se mozda iza tih maski kriju neki Tacijevi ljudi. Ne verujem da je tako, ali sa njegove tacke gledista ne mogu da zamislim bolji scenraio: na jednoj strani on civilizovani demokrata podnosi zrtve (cak i u ljudskim zivotima) a na drugoj strani srpkse divlje huliganske horde ....

A da ima pameti na srpskoj strani u svet bi otisle slike srpskih civila, zena i dece koji masovno i mirno demonstriraju i sprecavaju albanske snage da prodju u strahu za svoj opstanak pod vlascu zlocincaca, prodavaca organa i droge Tacija&UCK

A srpske vlasti bi trebalo da se svim silama trude da takva poruka ode u svet. Medijskom ofanzivom ali i politicko-diplomatskom...

Ja ne znam zasto Srbija ne insistira (pa i najavi) da ce da posalje hiljadu (ili koliko vec) policajaca/granicara na kososvske granice (ovoga puta bar na sever) na sta ima pravo po rezoluciji 1244 i/ili kumanovskom sporazumu. Ti dokumenti su jos uvek vazeci ... pa cak i ako je to nemoguce (kao sto verovatno jeste) - da zahteva i insistira na tome i na taj nacin vrsi pritisak na drugu stranu. Ako nista drugo, onda bi bar na taj nacin izbila na videlo i podvucen cinjenica da druga strana nije u stanju da obezbedi normalan zivot...
freehand freehand 07:24 28.07.2011

Re: Eto baš

A da ima pameti na srpskoj strani u svet bi otisle slike srpskih civila, zena i dece koji masovno i mirno demonstriraju i sprecavaju albanske snage da prodju u strahu za svoj opstanak pod vlascu zlocincaca, prodavaca organa i droge Tacija&UCK.

Čoveče, u tebi čuče Veljko Bulajić&Goran Matić
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 07:38 28.07.2011

Re: Eto baš

freehand

Čoveče, u tebi čuče Veljko Bulajić&Goran Matić


Samo se ti sprdaj - ali zato na zapadu veliki deo ljudi misli da u tebi (a i vecini ostalih u Srbiji) cuci huligan (i genocidni zlocinac) koji se moze samo silom drzati pod kontrolom i koga svako malo treba bombardovati. Pa ako vec zapad nece da "prlja ruke" mogao bi posao "privodjenja pameti" da ponudi finom demokrati Taciju ...
mikimedic mikimedic 09:50 28.07.2011

Re: Eto baš

Ja ne znam zasto Srbija ne insistira (pa i najavi) da ce da posalje hiljadu (ili koliko vec) policajaca/granicara na kososvske granice (ovoga puta bar na sever) na sta ima pravo po rezoluciji 1244 i/ili kumanovskom sporazumu. Ti dokumenti su jos uvek vazeci ... pa cak i ako je to nemoguce (kao sto verovatno jeste) - da zahteva i insistira na tome i na taj nacin vrsi pritisak na drugu stranu. Ako nista drugo, onda bi bar na taj nacin izbila na videlo i podvucen cinjenica da druga strana nije u stanju da obezbedi normalan zivot...





highshalfbooze highshalfbooze 20:25 27.07.2011

Povuci - potegni

21:20 - Tanjug povukao vest da je prelaz Brnjak zapaljen


Jarinje:
uros_vozdovac uros_vozdovac 20:26 27.07.2011

Re: Povuci - potegni

Da vidim, ali albanska ekipa na twitteru ne odustaje, videćemo za par minuta.
929292 929292 20:33 27.07.2011

Re: Povuci - potegni


uros_vozdovac
Da vidim, ali albanska ekipa na twitteru ne odustaje, videćemo za par minuta.



sudbina severnog kosova je u rukama tviteraša!
izdržite!
legalizacijabg legalizacijabg 22:46 27.07.2011

Re: Povuci - potegni

uros_vozdovac
Da vidim, ali albanska ekipa na twitteru ne odustaje, videćemo za par minuta.

ti trenutno nisu opasni,nego ovi na komentarima.komentari imaju daleko najveći uticaj na gradjane,a naši se opako pecaju na iste.postoje organizovane grupe(verovatno šik,albanska tajna služba) koje izvrsno govore i pišu srpski, i u stanju su da se užive mentalno u ulogu prosečnog Srbina i tako nastupaju.naravno,sa specijalnim komentarima.

na žalost mi naprosto nemamo organizovane ljude koji se bave time,i koji mogu da prepoznaju tu igru i adekvatno odgovore na ovaj specijalni rat ..osim u napljuvavanju političkih protivnika.a i ti su, buranija.

naše državne službe zaostale u nekom davnom vremenu,ili naprosto nestručne i nezainteresovane,veoma se slabo bave ovim problemom
yugaya yugaya 22:54 27.07.2011

Re: Povuci - potegni

i u stanju su da se užive mentalno u ulogu prosečnog Srbina


to ostavlja trajne posledice, nadam se da imaju duplo beneficirani radni staž

( )


Jukie Jukie 23:03 27.07.2011

Re: Povuci - potegni

yugaya
i u stanju su da se užive mentalno u ulogu prosečnog Srbina

to ostavlja trajne posledice, nadam se da imaju duplo beneficirani radni staž

Verovatno se probude u pola noći pa vrište
arthur_dent arthur_dent 09:05 28.07.2011

Re: Povuci - potegni

@legalizacijabg
mnogo si paranoičan
freehand freehand 20:34 27.07.2011

Drugovi Fantom i Molotov

Zaista, koji je ovo put da se raspaljana patriotska mladež, kojoj je dosta diplomatskog palamuđenja koje je u stvari čista izdaja - napojena na nekom od izvora mudrosti ovako zaleti da nam spali i ovako usranu budućnost?
I da li je moguće da nema nikakve kontrole koja bi mogla da spreči ovakva samoubilačka dešavanja?
Dakle, mislim da se Tači ovakvom uspehu nije nadao u tako kratkom roku.



vrabac_u_steni vrabac_u_steni 20:37 27.07.2011

Re: Drugovi Fantom i Molotov

freehand

I da li je moguće da nema nikakve kontrole koja bi mogla da spreči ovakva samoubilačka dešavanja?


O ne, kontrola postoji i vrlo je efikasna.
uros_vozdovac uros_vozdovac 20:40 27.07.2011

Re: Drugovi Fantom i Molotov

vrabac_u_steni
freehand

I da li je moguće da nema nikakve kontrole koja bi mogla da spreči ovakva samoubilačka dešavanja?


O ne, kontrola postoji i vrlo je efikasna.


I meni izgleda da postoji i kontrola i koordinacija, a pravo pitanje je: ko profitira?
legalizacijabg legalizacijabg 20:57 27.07.2011

Re: Drugovi Fantom i Molotov

freehand
Zaista, koji je ovo put da se raspaljana patriotska mladež, kojoj je dosta diplomatskog palamuđenja koje je u stvari čista izdaja - napojena na nekom od izvora mudrosti ovako zaleti da nam spali i ovako usranu budućnost?
I da li je moguće da nema nikakve kontrole koja bi mogla da spreči ovakva samoubilačka dešavanja?
Dakle, mislim da se Tači ovakvom uspehu nije nadao u tako kratkom roku.




Ne znam možda grešim,ali nekako mi se čini da je Priština krenula da inkorporira sever Kosova,a ovo je jedan od načina da se to uspori.E sad,ko tu sve i kakve interese ima, to je druga priča.Ipak vidimo najnovije saopštenje Euleksa, gde se verovatno pod uticajem ovih dešavanja,osudjuje jednostrana akcija Prištine i oni kažu da neće to da podrže,već insistiraju na dogovoru.

izvod saopštenja:Euleks, nije u poziciji da podrži mere koje nisu preduzete uz puno konsultaciju sa svim relevantnim činiocima", navodi se u saopštenju Euleksa.

maksa83 maksa83 21:23 27.07.2011

Re: Drugovi Fantom i Molotov

Ne znam možda grešim,ali nekako mi se čini da je Priština krenula da inkorporira sever Kosova

Šta te navelo da to pomisliš?
ljuboten ljuboten 07:29 28.07.2011

Re: Drugovi Fantom i Molotov


Zaista, koji je ovo put da se raspaljana patriotska mladež, kojoj je dosta diplomatskog palamuđenja koje je u stvari čista izdaja - napojena na nekom od izvora mudrosti ovako zaleti da nam spali i ovako usranu budućnost?
I da li je moguće da nema nikakve kontrole koja bi mogla da spreči ovakva samoubilačka dešavanja?


Pa upravo zbog nemanja kontrole od strane vlasti u Prištini nad teritorijom severno od Mitrovice zapoičeli su akcijom, prvo uspotavljnu kontrole na graničnim prelazima Jarinje i Brnjak. Mladiće koji su uništili objekat na graničnom prelazu bi trebalo da spreče Srbi severno od Mitrovice, a ja i Vi zanmo da baš ne bi mogli da nađemo Srbina koji to ne bi odobrio, a oni koji bi bili protiv ne bi im se isplatilo da to javno kažu. U tom delu od najticjnih Srba na mase su članovi partije nekada svi SPS, sada više četničke partije Šešelja, i Novočteničke Nikolića, a ima i DSS. Tadić je za njih šonja, pa ajd da se ne raduju što su njihovi sinovi bili tako delotvorni, tj, kontarproduktivni dipolomatiji kakvu na terenu vode Tadićevi ljudi. Jedini akivan političar a mudar, koji je iz tog dela je Oliver Ivanović. Njega uvažavju i Albanci, čak i oni koji ne znaju srpski, jer Ivanović odlično se služi albanskim jezikom.
ljuboten ljuboten 07:52 28.07.2011

Re: Drugovi Fantom i Molotov

Dakle, mislim da se Tači ovakvom uspehu nije nadao u tako kratkom roku.


Ne da se nije nadao nego je upravo zato naredio da se akrtivira njegova policija i krene da zauzme granične prelaze. A da nije on znao ima ko da ga savetuje, jer u Prištini stanije kordinator svih akcija Zapada po imenu Piter Fejt. Ja sam još juče reagovao sa komentarom posle ubistva albanskog policajca, no niti jedan mediji nije hteo da to objavi.
A znali su kako treba sa Srbima i svi protivnici u ratovaju devedesetih, no i ranije. U pitanju je civilizaciski nivo svesti, ili prikladnije: nakurčenost Srba još uvek nije splasnula od ratovanja sa Turcima. To možete da zaključite i ovde među obrazovanim blogerima. Vi ste makar mudri, osim duhoviti. A kada nismo imali njih onda smo se tukli sa Nemcima. Čista metafizička inercija.
Tu psihojosociološku osobinu pokazujemo vrlo delotvorno u sportu. Nema nacije u svetu tako malobrojna a sa toliko uspešnih boraca u sportu. Evo samo danas naše ekipe u nekoliko sportova igraju utakmice na najvišim svetskim takmičnjima.
A vidi to, da su i Nemci i Turci devedesetih, i osamdesetih, jer je pobuna Albanmca započela 1981. bili su samo simpatizeri našim protivnicima. I Amerima je trebalo dve godine da to shvate. Zato su ćutali dok smo mi pregazli trećinu Hrvatske i dve trećine BiH, kada su zaključili da će morati da upotrebe silu protiv nas.
G r o f G r o f 20:48 27.07.2011

pih..

Kakva drama oko ničega.
Na Albance poslati dobrovoljce koji su godinama ganjali dnevnice, a sve nadgledati zakupljenim izraelskim satelitom.
...i stvar rešena.
Pregovarački tim nagraditi jer su problem graničnih prelaza rešili sa voljom i na vreme.
ivana23 ivana23 20:49 27.07.2011

***

- 21:23 - Bilt pokušava da smiri situaciju na prelazima
Prema saznanjima "Blica", u rešavanje incidentne situacije na Kosovu uključile su se i pojedine međunarodne diplomate poput Karla Bilta koji pokušavaju da utiču na smirivanje situacije.

- 21:27 - Veljović: Srpska policija će pomoći Kforu i Euleksu
Policija Srbije neće dozvoliti nasilje na severu Kosova i pružiće zaštitu pripadnicima Kfora i Euleksa, poručio je večeras direktor policije Milorad Veljović.
"Nećemo dozvoliti dolazak ekstremista iz unutrašnjosti Srbije na sever Kosova i da tamo narušavaju javni red i poredak", rekao je on agenciji Tanjug.
Veljović je istakao da policija neće dozvoliti nasilje i neće biti remetilački faktor.
"Pružićemo zaštitu pripadnicima Euleksa i Kfora i ostalim predstavnicima međunarodne zajednice", rekao je direktor srpske policije i dodao da je uveren da će pobediti razum, dogovor i politika, a ne nasilje.

- 21:33 - Snage Kfora krenule ka Leposaviću
Velike snage Kfora u koloni od 30 borbenih i vatrogasnih vozila kreću se iz pravca Kosovske Mitrovice ka Leposaviću. Kolonu iz vazduha prate i helikopteri, javlja reporter "Blica" sa lica mesta.

- 21:40 - Italija pokreće inicijativu u EU o situaciji na Kosovu
Italija će pokrenuti inicijativu u Evropskoj uniji da bi se, putem odgovarajućih institucija, prevazišle napetosti na severu Kosova i Metohije i bio otvoren prostor za razgovor, izjavio je danas u Rimu italijanski ministar spoljnih poslova Franko Fratini. On je istakao da će Italija, kao "prvi zagovornik" budućeg članstva Srbije u EU, "još jednom pokrenuti inicijativu u Evropi" kako bi preko odgovarajućih institucija bile "prevaziđene napetosti", ostavljajući prostor razgovorima, prenela je italijanska agencija ANSA. Fratini se na napetu situaciju na severu Kosova, izazvanu pokušajima kosovske policije da preuzme administrativne prelaze Brnjak i Jarinje na severu Kosmeta, osvrnuo tokom pres konferencije u Udruženju stranih novinara u Rimu.
G r o f G r o f 20:55 27.07.2011

Re: ***

ivana23
- 21:23 - Bilt pokušava da smiri situaciju na prelazima
Prema saznanjima "Blica", u rešavanje incidentne situacije na Kosovu uključile su se i pojedine međunarodne diplomate poput Karla Bilta koji pokušavaju da utiču na smirivanje situacije.

- 21:27 - Veljović: Srpska policija će pomoći Kforu i Euleksu
Policija Srbije neće dozvoliti nasilje na severu Kosova i pružiće zaštitu pripadnicima Kfora i Euleksa, poručio je večeras direktor policije Milorad Veljović.
"Nećemo dozvoliti dolazak ekstremista iz unutrašnjosti Srbije na sever Kosova i da tamo narušavaju javni red i poredak", rekao je on agenciji Tanjug.
Veljović je istakao da policija neće dozvoliti nasilje i neće biti remetilački faktor.
"Pružićemo zaštitu pripadnicima Euleksa i Kfora i ostalim predstavnicima međunarodne zajednice", rekao je direktor srpske policije i dodao da je uveren da će pobediti razum, dogovor i politika, a ne nasilje.

- 21:33 - Snage Kfora krenule ka Leposaviću
Velike snage Kfora u koloni od 30 borbenih i vatrogasnih vozila kreću se iz pravca Kosovske Mitrovice ka Leposaviću. Kolonu iz vazduha prate i helikopteri, javlja reporter "Blica" sa lica mesta.

- 21:40 - Italija pokreće inicijativu u EU o situaciji na Kosovu
Italija će pokrenuti inicijativu u Evropskoj uniji da bi se, putem odgovarajućih institucija, prevazišle napetosti na severu Kosova i Metohije i bio otvoren prostor za razgovor, izjavio je danas u Rimu italijanski ministar spoljnih poslova Franko Fratini. On je istakao da će Italija, kao "prvi zagovornik" budućeg članstva Srbije u EU, "još jednom pokrenuti inicijativu u Evropi" kako bi preko odgovarajućih institucija bile "prevaziđene napetosti", ostavljajući prostor razgovorima, prenela je italijanska agencija ANSA. Fratini se na napetu situaciju na severu Kosova, izazvanu pokušajima kosovske policije da preuzme administrativne prelaze Brnjak i Jarinje na severu Kosmeta, osvrnuo tokom pres konferencije u Udruženju stranih novinara u Rimu.


...o ovoga rešenja se nisam ni ja setio. Poslati srpsku policiju da zajedno sa Albanskom tuče Srbe. Genijalno...To je rešeeeeenije.
Koji je to nepresušni izvor poena za ulazak u EU...Bravo.

Jukie Jukie 20:58 27.07.2011

Re: ***

G r o f

o ovoga rešenja se nisam ni ja setio. Poslati srpsku policiju da zajedno sa Albanskom tuče Srbe.

Pa kad nisu smeli da ih tuku u Beogradu (dok su ih gađali kamenicama) pa da ih ceo svet vidi, mogu da ih tuku u nekoj šumetini bogu iza leđa
Goran Vučković Goran Vučković 20:58 27.07.2011

Re: ***

Koji je to nepresušni izvor poena za ulazak u EU...Bravo.

Zvuči kao "povratak srpskih policajaca na Kosovo po rezoluciji 1244", iskreno.
ivana23 ivana23 21:03 27.07.2011

Re: ***

G r o f
...o ovoga rešenja se nisam ni ja setio. Poslati srpsku policiju da zajedno sa Albanskom tuče Srbe. Genijalno...To je rešeeeeenije.Koji je to nepresušni izvor poena za ulazak u EU...Bravo.


Ne moras sve da citiras kada se osvrces na jednu stavku.

A sta je po tebi resenje? Da odavde idu neki agresivci i prave 'problem', pre svega Srbima sa savera KiM?! Naravno da ih treba spreciti u tome.
freehand freehand 21:03 27.07.2011

Re: ***

Poslati srpsku policiju da zajedno sa Albanskom tuče Srbe.

A što je srpska (pravilno) malim slovom, a albanska (nepravilno) velikim?
Jel to ima neki dublji smisao?

Uzgred, maskiranoj zoro-bandi još nije zvanično utvrđena nacionalna pripadnost te ko god da bije - bije huligane koji divljaju na štetu Srbije.
G r o f G r o f 21:18 27.07.2011

Re: ***

A sta je po tebi resenje? Da odavde idu neki agresivci i prave 'problem', pre svega Srbima sa savera KiM?! Naravno da ih treba spreciti u tome.


Po meni je rešenje trebalo naći pre incidenta i bilo je prosto.
Ovo sad je sprdačina.
Najpre zakuvamo pa onda tržimo genijalna rešenja. Malo mi se zgadio taj stil.
freehand freehand 21:22 27.07.2011

Re: ***

Najpre zakuvamo pa onda tržimo genijalna rešenja. Malo mi se zgadio taj stil.

a koji ste Vi to zakuvali, i kako?
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 21:23 27.07.2011

Re: ***

G r o f
A sta je po tebi resenje? Da odavde idu neki agresivci i prave 'problem', pre svega Srbima sa savera KiM?! Naravno da ih treba spreciti u tome.


Po meni je rešenje trebalo naći pre incidenta i bilo je prosto.
Ovo sad je sprdačina.
Najpre zakuvamo pa onda tržimo genijalna rešenja. Malo mi se zgadio taj stil.

Šta je bilo prosto? Rešenje? Pa dajte podelite to sa nama!
nsarski nsarski 21:24 27.07.2011

Re: ***

Po meni je rešenje trebalo naći pre incidenta i bilo je prosto.

"Za svaki komplikovan problem moze da se nadje resenje koje je jednostavno, lako i pogresno" - H. Mencken
ivana23 ivana23 21:27 27.07.2011

Re: ***

G r o f
Naravno da ih treba spreciti u tome.Po meni je rešenje trebalo naći pre incidenta i bilo je prosto.Ovo sad je sprdačina.Najpre zakuvamo pa onda tržimo genijalna rešenja. Malo mi se zgadio taj stil.


- 22:17 - Stefanović: Priština je dobila ono što je i htela
Posle ovoga što se desilo, mogu samo da kažem da je Priština dobila upravo ono što je htela, rekao na Jarinju šef pregovaračkog tima Srbije Borko Stefanović i dodao da je "pred nama je duga noć puna neizvesnosti", javlja KIM radio. "Ovo što se desilo je čin ekstremista i sigurno neće pomoći našim nastojanjima da problem rešimo onako kako smo želeli. Mi smo na ovom prelazu trebali da imamo novi krug razgovora sa generalom Bilerom i mislim da smo bili nadomak konačnog sporazuma. Nakon ovoga što se desilo, mogu samo da kažem da je Priština dobila upravo ono što je htela. Pred nama je duga noć puna neizvesnosti", naglasio je Stefanović.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana