Život

Džabe si cepala mozak

Jelica Greganović RSS / 27.08.2011. u 18:06

 Baby.jpg Da se razumemo, ovo je prvi kontra blog koji pišem za skoro pet godina pisanja bloga ovde. Mnogi su mi kratili živce, mnogima sam i ja poradila na cepkanju istih, ali po prvi put ne želim da napišem komentar, već post-odgovor. Pre svega zato što ne mislim da pričam sama sa sobom, a vidim da autorka posta nema nameru da se pojavi i razgovara sa onima koji diskutuju na temu koju je postavila. Naravno, radi se o postu »Džabe si cepala matericu«.

  Ja sam svoju matericu pocepala četiri puta. Tri puta zbog tri carska reza kojima su spasavali život meni i deci koju sam rađala. Četvrti put zbog posledica pomenutih carskih rezova, kada su spasavali život samo meni. Zbog toga sam spremna u oči da skočim svakome ko mi kaže da sam to džabe uradila. »Najviše što čovek može da uradi u životu je da stvori drugog čoveka«, rekao je jedared moj drug Darko Rundek i ja se sa tim potpuno slažem. Ljudi se dive statuama ljudi, traživši i našavši u njima umetnost koja je to mahom zbog toga što uspe da napravi najpribližniju kopiju onoga što pravi Majka Priroda. I rađaju majke.

  Naravno da svako ima slobodan izbor da li će ili neće imati dete. Ponekad je taj izbor osujećen zdravstvenim problemima, zbog čega se većina ljudi koji ne mogu da imaju decu dobar deo svog života trudi da na neki od zakonom omogućenih načina »nadoknadi« svoj »nedostatak« i ima dete.

   Ma kako patetično zvučalo, deca ipak jesu najvažnije i najvrednije što imamo. Treba ih ceniti i voleti, jer samo pomoću ljubavi od deteta postaje čovek. Glavno merilo čoveka je njegov odnos prema drugim ljudima i živim bićima oko njega. Pre svega prema deci i na kraju krajeva prema majkama te dece. Znam ja da ima različitih majki, da ima i takvih koje to časno ime ne zaslužuju, ali kada neko ispljuje majke samo zato što očekuju da im se da mesto u autobusu ili da se puste preko reda, a da mu pri tome nije ugrožen život, već samo dovedeno u pitanje dobro vaspitanje i kratki živci, ja onda moram da kažem da to nisu problemi majke i dece koja plaču (što je stvarno skandalozna pojava), već onoga ko to govori ili piše.

   Majke su od praistorije do danas zaštićena vrsta i to bi tako i trebalo da bude. Čak i Majka Priroda sve svoje majke štiti najbolje što zna. Životinje majke su uvek mnogo manje upadljivog izgleda za razliku od mužjaka. Njihova »svrha« je da rode i odgaje produžetak vrste. A, produžetak vrste je, sviđalo se nama to ili ne, glavni domaći zadatak koji dobijamo u fajlu pri rođenju. Deca jesu naša budućnost, jer ako njih ne bude, neće biti nikoga ko će da vidi i one druge duhovne i domete uma ljudske vrste.

     Posebno sam osetljiva na žensko vređanje majki. Mogu da razumem (ali ne i da opravdam) kada muškarci ne razumeju šta sve prolazi žena do rođenja deteta, pa i posle. Ali da to ne razumeju same žene, čak i one koje nisu rodile, to mi je neshvatljivo. Da žena vređa majku, makar i u napisanom postu, i malu decu, to ne razumem i ne želim da razumem.

     Mogu i da objasnim, a ko ne voli ne mora da čita. Svejedno mi je. Ako su priče iz vojske dopuštena disciplina, ne vidim što to ne bi bio i potpuno prirodan i svakodnevni proces rađanja. Dakle, od trenutka kad vam vežu raširene noge kožnim kaiševima, tako da iznad sebe vidite samo plafon, pa vam zavuku prste i ruku ne bi li proverili, pregledali, napipali...sve do krvavog posla rađanja, žena prolazi kroz sve faze odricanja od stida i težak bol. Čak i kada to prođe, biće pocepana, zašivena, zakrpljena, sa krvavim flekama po sebi, školjka bola koji mora da pobedi samo da bi bila sposobna da brine za dete koje je rodila.

   »Kada bi muškarci rađali decu, ljudska vrsta bi odavno izumrla«, govorio je moj akušer, muškarac, lekar koji u Mariboru vodi ambulantu za rizične trudnoće. Tome je ponekad dodavao i čega se sve nagledao, kakvih patnji, trudnoća zbog kojih su žene svesno stavljale glavu u torbu, spasavanja ili gubljenja života...i sve to zbog par kilograma krvavog komada mesa, koji je mnogima od njih bio vredan rizikovanja sopstvenog života.

    Upravo zbog toga ne mogu da vidim drugačije nego kao čisti bezobrazluk vređanje majki i pisanje o deci kao sredstvu za zloupotrebu. Čega? Dolaženja na red preko reda? Stvarno strašno. Mislim onih pet ili deset minuta dužeg čekanja zato da žena sa detetom u ruci, ma šta značilo »novokomponovana«, ne bi morala da stoji...ili da se sa detetom u naručju ljulja u autobusu, uz opasnost da oboje padnu. Uz to obraćanje na »ti« nepoznatoj osobi, majci, je za mene – nevaspitanje. Gore od onog koje se toj majci, bez argumenata prebacuje.  Naslov mog teksta takođe ne sadrži persiranje, ali isključivo zbog toga što je parafraza.

     Da ne bih dužila, jer mislim da je i ovo previše odgovora za ionako po mnogim kriterijumima kratak tekst – deca su mala, a ne sitna, sitne su neke duše.


 



Komentari (1051)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

gospodjica gospodjica 08:25 01.09.2011

Re: Čudna živuljka ovaj blog?

maca22
Meni nije jasno gde se dede pedagogija ovolikih Majki?(Majki s velikim pocetnim slovom, ustajem dok pisem)Martini je samo trebalo objasniti dve obicne stvari: da ne moze biti sigurna da je to bila zloupoteba, i da uvek pusta ljude s bebama, cak i kad misli da jeste zloupotreba. Zasto? Zato. Kad poraste, samo ce joj se kasti. Jer ja tako lepo. Ili joj priblizite da zamisli zivot s bebom.Ne vidim kako joj ovakva pljuvanja pomazu da to shvati.


Upravo. Martinin blog je uvredljiv i sasvim neumeren, međutim jasno ti je da ga je napisala mlada devojka u trenutku nekog svog besnog nadahnuća, da je to jedan tren u njenom životu, kratkotrajna emocija koja će proći i biti zaboravljena, trenutak u životu kakav smo svi mi imali (inače me, po stilu i načinu izražavanja, pomalo podseća na Peđu A.) Jelicin je napisan prigodno, politički korektno, ali ispod svih tih fino sročenih reči izbija strahovita osvetoljubivost izazvana ponajviše ličnim životnim okolnostima u koje je Martina nepromišljeno čačnula,i zbog toga mora da bude surovo kažnjena...
Martina je uputila javno izvinjenje, pa se kamenovanje nastavilo, sa blagoslovom sablaznute Majke čiji se gnev utišati ne može. Sitničavo, zlonamerno osecanje sablazni. Jel Martina treba da izvrši javno samospaljivanje da bi gnev pravednika utihnuo?

Sablaznjavas se jedino zbog toga sto si gord i slep! Ispunjavas neka spoljasnja pravila zakona, i zato se divis samom sebi; prezires, osudjujes bliznje, u kojima zapazas narusavanje nekih sitnica, a ne primecujes ispunjenje velikih, skrivenih vrlina koje Bog voli, nepoznatih tvom nadmenom, okrutnom srcu.
spadalo92 spadalo92 08:25 01.09.2011

Re: Čudna živuljka ovaj blog?

helen_vuk
Cini mi se da Maca misli na generlno pljyvanje kojoj je OVAJ blog posvecen.... Meni se bas svidja tvoj sazetak!

Misliš na blog.b92.net ili samo na Jeličin post na tom blogu? Verujem da znaš razliku između bloga i posta, no si u brzini...
maksa83 maksa83 08:34 01.09.2011

Re: Čudna živuljka ovaj blog?

Jel Martina treba da izvrši javno samospaljivanje da bi gnev pravednika utihnuo?

Nikako spaljivanje, to je konačno i nema nazad.

Ali jedan mladalački kratkotrajno emotivni besno nadahnuti striptiz bi popravio stvar.
mrale54 mrale54 10:05 01.09.2011

Re: Čudna živuljka ovaj blog?

maksa83


Ali jedan mladalački kratkotrajno emotivni besno nadahnuti striptiz bi popravio stvar.



Evo ti Spadalo primera gde, i bez interpunkcije, čovek koji poseduje pežorativnu narativnost, budi u nama najtananije osećaje!
Ili je to samo denzitet? Prasa?
spadalo92 spadalo92 11:00 01.09.2011

Re: Čudna živuljka ovaj blog?

mrale54
maksa83


Ali jedan mladalački kratkotrajno emotivni besno nadahnuti striptiz bi popravio stvar.



Evo ti Spadalo primera gde, i bez interpunkcije, čovek koji poseduje pežorativnu narativnost, budi u nama najtananije osećaje!
Ili je to samo denzitet? Prasa?


Ovo nije ni prosto proširena ni složena rečenica. U pitanju je složeno proširena rečenica. Nova vrsta u Pravopisu srpskog jezika...

Svojevremeno su "vadili mast" Dragi Kovačeviću na izrazu "prasa". Zezali su ga da je pisao pijan pa je umesto "prase", napisao "prasa". Međutim, Drago je bio mortus trezan. U kraju iz kog on potiče, za praziluk se kaže prasa.

Na koji nivo denziteta si mislio?
maksa83 maksa83 11:21 01.09.2011

Re: Čudna živuljka ovaj blog?

čovek koji poseduje pežorativnu narativnost

1) Ne poseduje on nju, nego ona njega.

2) Šta ste se uspalili, nije to za vas nego za mikimedica koji se ovde stvarno trudio, a nije samo nepristojno dobacivao iz zadnje klupe kao vi.

3) Imajuć u vidu da je taj orignialni blog zapravo čist egzibicionizam, to bi bio neki logičan nastavak - razrešenje takoreći.

Ako treba još neko objašnjenje - tu sam.
spadalo92 spadalo92 11:38 01.09.2011

Re: Čudna živuljka ovaj blog?

Ako treba još neko objašnjenje - tu sam.

Kakva je razlika između pileta?
maksa83 maksa83 11:50 01.09.2011

Re: Čudna živuljka ovaj blog?

Kakva je razlika između pileta?

Nema razlike. Svako pile kad tad postane kokoška.
mrale54 mrale54 11:53 01.09.2011

Re: Čudna živuljka ovaj blog?

Ma znam. I, ovde u Gr se kaže prasa - sa akcentom na prvom a!
Sad, konstrukcija - "...im...bila...prasa...", hmmm? Da stavim još neki znak pitanja?
I pored opcije "pregledaj" moguće su greške (lično iskustvo), ali, bez zlonamernosti, čovek je uš'o u legendu.
Pa, i ti si, meni, na početku mog bivanja ovde, zavalio rečenicu bez razmaka, zareza itd., u vidu opomene, pa se sad vide rezultati.

Ali - zezanje je neprocenjiva stvar (u granicama pristojnosti).

Tako i sa pomenutom rečenicom. Hteo sam da dam akcenat na "pežorativnu narativnost", izraz koji ja nikad ne bih upotrebio, aludirajući na izražavanje pojedinih...?
Aha! Tu smo! Znači podela je - blog (blog b92), post (tekst nekog od autora na blogu) i komentar. Pitam - da se ne zaražavam i ja pogrešno?
maca22 maca22 11:58 01.09.2011

Re: Čudna živuljka ovaj blog?

Juce jednu mamu s bebom nisam pustila pre mene u redu...
(nisu ni trazili, na pamet im nije palo, ali svejedno...)
mrale54 mrale54 12:04 01.09.2011

Re: Čudna živuljka ovaj blog?

maksa83


2) Šta ste se uspalili, nije to za vas nego za mikimedica koji se ovde stvarno trudio, a nije samo nepristojno dobacivao iz zadnje klupe kao vi.




Da znaš da si u pravu!
Meni bilo teško da prebrojim sve njegove komentare, a tek njemu da uh kuca...
I, to za dva dana!
Vala, zaslužio je...
gorstak92 gorstak92 12:25 01.09.2011

Re: Čudna živuljka ovaj blog?

maca22
Juce jednu mamu s bebom nisam pustila pre mene u redu...
(nisu ni trazili, na pamet im nije palo, ali svejedno...)

A tata od bebe bio u ladovini?
Da li je beba bila onaj plačljivi model ili je pajkila?
Mora da su od skoro postali roditelji kad tako amaterski ne traže da im ustupiš mesto u redu.
Sledeći put obavezno pusti poruku gde je red sa mamom i bebom pa da svi zainteresovani blogeri pohrle i kažu reč dve mami zlostavljaču.

Spadalo
Na koji nivo denziteta si mislio?

Ijao, to je onaj blog o denzitetima bića!
Ne mogu da ga nađem da linkujem.
Ionako ništa nisam razumeo.
Valjda zato što sam samo na trećem nivou denziteta (nešto između amebe i Srbina), a treba dogurati do dvocifrenog broja.
maca22 maca22 12:33 01.09.2011

Re: Čudna živuljka ovaj blog?

gorstak92
maca22
Juce jednu mamu s bebom nisam pustila pre mene u redu...
(nisu ni trazili, na pamet im nije palo, ali svejedno...)

A tata od bebe bio u ladovini?
Da li je beba bila onaj plačljivi model ili je pajkila?

Ni jedan. Beba je ukljucena shoping. Majka sasvim lepo razgovarala sa bebom sta da uzmu koja se smeje i 'odgovara'. I u redu su nastavili da "razgovaraju".
helen_vuk helen_vuk 12:57 01.09.2011

Re: Čudna živuljka ovaj blog?

BRAVO za Gospodjicy!!!!
Toliko o tome....

@spadalo92

Shvatila sam do sada sta je blog, a sta je post, hvala na ykazanom poverenjy.... Nije y pitanjy brzina vec samo odgovor na post
Mrale54
A, ja ne vidim gde sam, u prethodnom komentaru pomenuo Martinu?
Jednostavno sam skupio sve pravce i tokove u kojima je išao OVAJ blog i u jednom šaljivom tonu sažeo u ovaj komentar.
Ništa više!
freehand freehand 12:57 01.09.2011

Re: Čudna živuljka ovaj blog?

maca22
gorstak92
maca22
Juce jednu mamu s bebom nisam pustila pre mene u redu...
(nisu ni trazili, na pamet im nije palo, ali svejedno...)

A tata od bebe bio u ladovini?
Da li je beba bila onaj plačljivi model ili je pajkila?

Ni jedan. Beba je ukljucena shoping. Majka sasvim lepo razgovarala sa bebom sta da uzmu koja se smeje i 'odgovara'. I u redu su nastavili da "razgovaraju".

I onda su otišle potpuno nesvesne koliko ti duguju za poklonjeni život...
A moglo je da bude kao onomad u Dodž sitiju!

BTW - ni ja ih nisam pustio preko reda.
Potpuno je irelevantno što nisam bio tamo, niti su one pokušale da se proguraju.
Jelica Greganović Jelica Greganović 13:01 01.09.2011

Re: Čudna živuljka ovaj blog?

međutim jasno ti je da ga je napisala mlada devojka u trenutku nekog svog besnog nadahnuća, da je to jedan tren u njenom životu, kratkotrajna emocija koja će proći i biti zaboravljena, trenutak u životu kakav smo svi mi imali

Mladost ne može uvek da opravda sve, naročito kada se radi o osobi koja pretenduje da nosi naziv novinarke, shodno čemu mora da bude svesna odgovornosti javne reči.
Martina je uputila javno izvinjenje

Martinino izvinjenje je upravo kao i njen sporni post, u njemu ona i dalje ne kapira šta je pogrešno uradila.
gorstak92 gorstak92 13:04 01.09.2011

Re: Čudna živuljka ovaj blog?

free
BTW - ni ja ih nisam pustio preko reda.
Potpuno je irelevantno što nisam bio tamo, niti su one pokušale da se proguraju.

Evo ni ja ih nisam pustio malopre.
Probale kod mene da se proguraju, ali nisam im dao!
Iste te što nisu pokušale kod tebe.
Mene su našle
Jelica Greganović Jelica Greganović 13:06 01.09.2011

Re: Čudna živuljka ovaj blog?

Juce jednu mamu s bebom nisam pustila pre mene u redu...
(nisu ni trazili, na pamet im nije palo, ali svejedno...)

BRAVO! To se zove lepo vaspitanje i poštovanje majke i deteta. I ne samo da je nisi pustila, nego se time i javno hvališ. Odlično.
gorstak92 gorstak92 13:07 01.09.2011

Re: Čudna živuljka ovaj blog?

gorstak92
free
BTW - ni ja ih nisam pustio preko reda.
Potpuno je irelevantno što nisam bio tamo, niti su one pokušale da se proguraju.

Evo ni ja ih nisam pustio malopre.
Probale kod mene da se proguraju, ali nisam im dao!
Iste te što nisu pokušale kod tebe.
Mene su našle


Edit: Gorštak je uzeo komentar br. 900!!!
Hvala svima na podršci, a posebno hvala Jelici na nabačen centaršut, maci22 jer je usporila mamu sa bebom da se probije kao i stamenom freehandu koji ih je zaledio pogledom i time mi omogućio jubilarni komentar.
Hvala majci, ocu, rođacima, dalekim rođacima i znajte da se zalažem za mir u svetu!

Edit edita tzv etida: greškom sam sam sebe citirao umesto da kliknem na dugme izmeni. To što se sebi obraćam u trećem licu nije bila greška!
Jelica Greganović Jelica Greganović 13:23 01.09.2011

Re: Čudna živuljka ovaj blog?

To što se sebi obraćam u trećem licu nije bila greška!

Kod vlasnika 900. komentara to bi moralo već da bude dijagnoza, a ne greška.

Edit:
Hvala svima na podršci, a posebno hvala Jelici na nabačen centaršut, mlekcu jer je usporila mamu sa bebom da se probije kao i stamenom freehandu koji ih je zaledio pogledom i time mi omogućio jubilarni komentar.
Hvala majci, ocu, rođacima, dalekim rođacima i znajte da se zalažem za mir u svetu!



maca22 maca22 13:51 01.09.2011

Re: Čudna živuljka ovaj blog?

Jelica Greganović
Juce jednu mamu s bebom nisam pustila pre mene u redu...
(nisu ni trazili, na pamet im nije palo, ali svejedno...)

BRAVO! To se zove lepo vaspitanje i poštovanje majke i deteta. I ne samo da je nisi pustila, nego se time i javno hvališ. Odlično.

Niti su trazili, niti su izgledali kao da im treba.
gorstak92 gorstak92 13:58 01.09.2011

Re: Čudna živuljka ovaj blog?

maca22
Niti su trazili, niti su izgledali kao da im treba.

Ej, mora da smo bili u istom redu.
Ona majka-zlostavljačica što nije probala da se probije kod freehand-a sigurno je izgledala kao da joj treba proboj, ali nije tražila
mrale54 mrale54 13:59 01.09.2011

Re: Čudna živuljka ovaj blog?

helen_vuk
BRAVO za Gospodjicy!!!!
Toliko o tome....



Znači - da razumem?
Martina je napisala "uvredljiv i sasvim neumeren" tekst, "u trenutku besnog nedahnuća", što meni daje za pravo da pomislim -
Ako ja Vama, na ulici, jer ste me zgazili, onako besno i sa zlim pogledom, opsujem MAJKU, to će kod Vas biti "kratkotrajna emocija koja će proći", zato što sam ja "nepromišljeno čačnuo" u Vaš rodoslov?
Šta ću? Moram da crtam!
Eh, mi umetnici...
maca22 maca22 14:10 01.09.2011

Re: Čudna živuljka ovaj blog?

Jelica Greganović
http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2011&mm=09&dd=01&nav_category=12&nav_id=538796

http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2011&mm=09&dd=01&nav_category=12&nav_id=538939

Kakve to veze ima sa bilo cime ovde? :)
Jelica Greganović Jelica Greganović 14:17 01.09.2011

Re: Čudna živuljka ovaj blog?

Kakve to veze ima sa bilo cime ovde? :)

Ma ja to samo onako, htela sam to da okačim na post o voženju bicikla kroz Poljsku, pa mi se omaklo...
mikimedic mikimedic 14:30 01.09.2011

Re: Čudna živuljka ovaj blog?

Mladost ne može uvek da opravda sve, naročito kada se radi o osobi koja pretenduje da nosi naziv novinarke, shodno čemu mora da bude svesna odgovornosti javne reči.



sta reci tek o iskusnijim novinarcicima...



mikimedic mikimedic 14:33 01.09.2011

Re: Čudna živuljka ovaj blog?

http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2011&mm=09&dd=01&nav_category=12&nav_id=538796


pa jel sad da se zabrinemo citajuci ovu vest?

jel mene treba da brine sto je manje srba u drzavi srpskoj?

ne razumem sta je poenta ovog citata?
Jelica Greganović Jelica Greganović 14:36 01.09.2011

Re: Čudna živuljka ovaj blog?

ne razumem sta je poenta ovog citata?

Briga me što ne razumeš. Ni ne očekujem, posle svega što si napisao, da razumeš.
jel mene treba da brine sto je manje srba u drzavi srpskoj?

Što pitaš mene, pitaj sebe, valjda si poslovno sposoban, čim nastupaš ovde.

pa jel sad da se zabrinemo citajuci ovu vest?

Počeo si sebi da se obraćaš u množini? E, to bi već moglo da me zabrine.
mikimedic mikimedic 14:43 01.09.2011

Re: Čudna živuljka ovaj blog?

Što pitaš mene, pitaj sebe, valjda si poslovno sposoban, čim nastupaš ovde.


ne znam - cudni likovi ovde nastupaju. jel pocesta bio poslovno sposoban kad je nastupao?



Jelica Greganović Jelica Greganović 14:48 01.09.2011

Re: Čudna živuljka ovaj blog?

ne znam - cudni likovi ovde nastupaju. jel pocesta bio poslovno sposoban kad je nastupao?

Nije. Zato sam o njegovom nastupu i imala mišljenje koje sam na njegovim postovima iznela. I ako misliš da ćeš da me navučeš na novu višemetarsku diskusiju sa tobom, varaš se. Ako ne znaš, ostani na tome, ne bavi se drugima.
mikimedic mikimedic 14:56 01.09.2011

Re: Čudna živuljka ovaj blog?

Nije. Zato sam o njegovom nastupu i imala mišljenje koje sam na njegovim postovima iznela. I ako misliš da ćeš da me navučeš na novu višemetarsku diskusiju sa tobom, varaš se. Ako ne znaš, ostani na tome, ne bavi se drugima.


ma kakvi - ovo je tek bilo ono malo za kraj, vec smo ionako prestali da komuniciramo ovde poodavno, jos od trenerovih neodgovorenih komentara.


Jelica Greganović Jelica Greganović 15:02 01.09.2011

Re: Čudna živuljka ovaj blog?

Možda drugi jesu, al ti još nisi, "a ka'ćeš ne znamo".
mrdax mrdax 15:10 01.09.2011

Re: Čudna živuljka ovaj blog?

Jelica Greganović
Možda drugi jesu, al ti još nisi, "a ka'ćeš ne znamo".

Ja cekam da maznem 'iljadarku , redak trofej na blogu .
Jelica Greganović Jelica Greganović 15:16 01.09.2011

Re: Čudna živuljka ovaj blog?

mrale54 mrale54 16:47 01.09.2011

Re: Čudna živuljka ovaj blog?

mrdax
Jelica Greganović
Možda drugi jesu, al ti još nisi, "a ka'ćeš ne znamo".

Ja cekam da maznem 'iljadarku , redak trofej na blogu .



Aaaa! Pa neće da može batice!
Deder prošetaj se malo po komentarima
da vidiš ko prvi čeka u redu za somića!
Sad, ako poneseš neko "kmekavče", možda te i pustim preko reda!
A, kad uzmeš somića, ja ću ti reći - "Ti si nikakva majka!"


EDIT Izvini domaćice, ali ovo ostaje u analima, rame uz rame sa prasom!
spadalo92 spadalo92 17:13 01.09.2011

Re: Čudna živuljka ovaj blog?

maksa83
Kakva je razlika između pileta?

Nema razlike. Svako pile kad tad postane kokoška.

U pravu si, samo nije tačno. Većina pilića završi kao pile na roštilju ili tako nekako. Inače, svako pile ima dve noge, naročito levu.

Ne znaš ni ti baš sve...
mrale54 mrale54 17:14 01.09.2011

Re: Čudna živuljka ovaj blog?

Jelica Greganović
To što se sebi obraćam u trećem licu nije bila greška!

Kod vlasnika 900. komentara to bi moralo već da bude dijagnoza, a ne greška.




Ovo znači da, ako maznem 'iljdarku, u mom sličaju će da bude autopsija a ne dijagnoza?
Da prepustim ja to mrdax-u? A?
spadalo92 spadalo92 17:20 01.09.2011

Re: Čudna živuljka ovaj blog?

mrale54
Ma znam. I, ovde u Gr se kaže prasa - sa akcentom na prvom a!
Sad, konstrukcija - "...im...bila...prasa...", hmmm? Da stavim još neki znak pitanja?
I pored opcije "pregledaj" moguće su greške (lično iskustvo), ali, bez zlonamernosti, čovek je uš'o u legendu.
Pa, i ti si, meni, na početku mog bivanja ovde, zavalio rečenicu bez razmaka, zareza itd., u vidu opomene, pa se sad vide rezultati.

Ali - zezanje je neprocenjiva stvar (u granicama pristojnosti).

Tako i sa pomenutom rečenicom. Hteo sam da dam akcenat na "pežorativnu narativnost", izraz koji ja nikad ne bih upotrebio, aludirajući na izražavanje pojedinih...?
Aha! Tu smo! Znači podela je - blog (blog b92), post (tekst nekog od autora na blogu) i komentar. Pitam - da se ne zaražavam i ja pogrešno?


Ma zezamo se... Relax... Iz ovog života živ nećeš izaći, ne shvataj ga mnogo ozbiljno.

I da...Internet, blog, post, komentar, rekomentar...
malaramona malaramona 18:33 01.09.2011

Re: Čudna živuljka ovaj blog?

novo

spadalo92
helen_vuk
Cini mi se da Maca misli na generlno pljyvanje kojoj je OVAJ blog posvecen.... Meni se bas svidja tvoj sazetak!

Misliš na blog.b92.net ili samo na Jeličin post na tom blogu? Verujem da znaš razliku između bloga i posta, no si u brzini...


Ti si stvarno zajedljiv čovek s kompleksom više vrednosti. Dovoljno dugo si ovde da znaš da se već godinama za pojedinačne postove na blogu B92 kaže blogovi. To nije tačno značenje reči u nekom striktnom smislu, ali odomaćilo se i niko ne pravi pitanje.

Verovatno je tako jer većina ljudi koja se ovde registrovala nije došla iz blogosfere (nije pre toga učestvovala na nekom blogu, oa i nije baratala osnovnim pojmovima.

Ali blog B92 postao je institucija, različita od mnoštva drugih blogova sa svojim posebnim jezikom koji svi ovde dobro razumeju. Ovo je inače već mnogo puta ispričano i verujem da i ti to znaš. Nego ne umeš drugačije da spustiš sagovorniku, pa ideš na ove jeftine poene, još kad počneš o pravopisu...dosadno do zla boga. Imaš potpuno neodgovarajući nik, spadalo bi trebalo da bude zanimljiv.
Jelica Greganović Jelica Greganović 18:43 01.09.2011

Re: Čudna živuljka ovaj blog?

EDIT Izvini domaćice, ali ovo ostaje u analima, rame uz rame sa prasom!

maca22 maca22 18:49 01.09.2011

Re: Čudna živuljka ovaj blog?

mrale54
Ako ja Vama, na ulici, jer ste me zgazili, onako besno i sa zlim pogledom, opsujem MAJKU, to će kod Vas biti "kratkotrajna emocija koja će proći", zato što sam ja "nepromišljeno čačnuo" u Vaš rodoslov?

Pa Mrale, misliš da cu se vraćati kuci, glasno plačući i preživajuci sadržaj klasične psovke nekog divljaka kojeg sam slučajno zgazila?
spadalo92 spadalo92 18:51 01.09.2011

Re: Čudna živuljka ovaj blog?

...još kad počneš o pravopisu...dosadno do zla boga. Imaš potpuno neodgovarajući nik, spadalo bi trebalo da bude zanimljiv.


Šta si imala iz srpskog? Da li te je profesor srpskog mrzeo?

Spadalo...pa spadalo jeste zanimljiv nik, zar nije?

Ali 'ajde da zanemarimo pravopis. Nekome#su!priče*o&&međuzvezdanim$#putovanjima(//(strašnozanimljive+'++adrugimasu°°dozlabogadosadnˇˇe~~štaćeš``nemogu˝˝svi##sve?voleti??!

malaramona malaramona 19:16 01.09.2011

Re: Čudna živuljka ovaj blog?

spadalo92
...još kad počneš o pravopisu...dosadno do zla boga. Imaš potpuno neodgovarajući nik, spadalo bi trebalo da bude zanimljiv.


Šta si imala iz srpskog? Da li te je profesor srpskog mrzeo?

Spadalo...pa spadalo jeste zanimljiv nik, zar nije?

Ali 'ajde da zanemarimo pravopis. Nekome#su!priče*o&&međuzvezdanim$#putovanjima(//(strašnozanimljive+'++adrugimasu°°dozlabogadosadnˇˇe~~štaćeš``nemogu˝˝svi##sve?voleti??!



nešto nisi razumeo?


mrale54 mrale54 19:29 01.09.2011

Re: Čudna živuljka ovaj blog?

maca22

Pa Mrale, misliš da cu se vraćati kuci, glasno plačući i preživajuci sadržaj klasične psovke nekog divljaka kojeg sam slučajno zgazila?



Bravo! Drago mi je da se razumemo po pitanju tolerancije, empatije, zloupotrebe dece itd., jer kad neko upotrebom uličnog žargona tipa "novokomponovana" ...da ne davim k'o miki, izazove ostale, rešenje je - ?
A, šta ako je taj "divljak", ustvari jedan fini uglađeni profesor od 60 god. i ima "kurje oko" na koje si ti zgazila?
maca22 maca22 19:38 01.09.2011

Re: Čudna živuljka ovaj blog?

mrale54
Bravo! Drago mi je da se razumemo po pitanju tolerancije, empatije, zloupotrebe dece itd., jer kad neko upotrebom uličnog žargona tipa "novokomponovana" ...da ne davim k'o miki, izazove ostale, rešenje je - ?

Da izazvani poradi na sebi i ne da se vise tako lako izazvati?
spadalo92 spadalo92 19:50 01.09.2011

Re: Čudna živuljka ovaj blog?

malaramona
spadalo92
...još kad počneš o pravopisu...dosadno do zla boga. Imaš potpuno neodgovarajući nik, spadalo bi trebalo da bude zanimljiv.


Šta si imala iz srpskog? Da li te je profesor srpskog mrzeo?

Spadalo...pa spadalo jeste zanimljiv nik, zar nije?

Ali 'ajde da zanemarimo pravopis. Nekome#su!priče*o&&međuzvezdanim$#putovanjima(//(strašnozanimljive+'++adrugimasu°°dozlabogadosadnˇˇe~~štaćeš``nemogu˝˝svi##sve?voleti??!



nešto nisi razumeo?



maj ok,.!pokušavamda za nemarim pravo opis dati bude m za nimljivi ji.......!??
malaramona malaramona 19:56 01.09.2011

Re: Čudna živuljka ovaj blog?

spadalo92




maj ok,.!pokušavamda za nemarim pravo opis dati bude m za nimljivi ji.......!??


Nemaš duha, nisi duhovit i nikada to nećeš postati. Pozdrav
spadalo92 spadalo92 20:10 01.09.2011

Re: Čudna živuljka ovaj blog?

malaramona
spadalo92




maj ok,.!pokušavamda za nemarim pravo opis dati bude m za nimljivi ji.......!??


Nemaš duha, nisi duhovit i nikada to nećeš postati. Pozdrav

Ih kakva si! A da ti ispričam vic? Bili u avionu Amerikanac, Rus i malaramona... E, sad, ne znam baš tačno kako se sve dešavalo. Ali na kraju je malaramona ispala najpametnija! Buuuaaahaaahaaa!
mrale54 mrale54 20:58 01.09.2011

Re: Čudna živuljka ovaj blog?

maca22
mrale54
Bravo! Drago mi je da se razumemo po pitanju tolerancije, empatije, zloupotrebe dece itd., jer kad neko upotrebom uličnog žargona tipa "novokomponovana" ...da ne davim k'o miki, izazove ostale, rešenje je - ?

Da izazvani poradi na sebi i ne da se vise tako lako izazvati?


Upravo to! A, nije ni bilo toliko teško, zar ne?
E, sad, kad se u takvoj situaciji pojavi "veseli" TiKomir i krene o ... i atavizmu srpske porodice, ja mooooram da uzmem konzervu i da pročitam koliko procenata "prase" ima u mom pivu!
Čisto da vidiš da i u tom slučaju radim na sebi.
Jelica Greganović Jelica Greganović 17:09 02.09.2011

Re: Čudna živuljka ovaj blog?

a to znaci da slepo sledimo, podrzavamo i ginemo za rec kojy je napisala doticna blogerka..

Ti to u svoje ime iz dosadašnjeg iskustva četvrte noge Martininog klavira, je l tako?
Već si u množini? Nazdravlje.
maca22 maca22 17:30 02.09.2011

Re: Čudna živuljka ovaj blog?

Jelica Greganović
Juce jednu mamu s bebom nisam pustila pre mene u redu...
(nisu ni trazili, na pamet im nije palo, ali svejedno...)

BRAVO! To se zove lepo vaspitanje i poštovanje majke i deteta. I ne samo da je nisi pustila, nego se time i javno hvališ. Odlično.

Pustam kome treba, ili ko misli da mu treba, sta bi JOS zelela? :)
Da izigravam kavaljera i insistiram da majka s bebom prodje? Pa mogu i to ako sam raspolozena... cesto i jesam. :)
Ne znam da li mozes da razumes, i vidis sebe sa strane, ali ti uspostavljas posebnu kategoriju "Majka&dete" koje su izvan i iznad svih normi humanosti i plemenitosti, jedna super-nad-ultra-kategorija, iza koje se krije Zasluzna Majka Heroj.

Ljudi masovno nisu vaspitani da se potcinjavaju Zasluznim Gradjanima, i ako si to ocekviala, ne smem da pomislim koliko si razocarenja dozivela....
vishnja92 vishnja92 21:08 02.09.2011

Re: Čudna živuljka ovaj blog?

ali ti uspostavljas posebnu kategoriju "Majka&dete" koje su izvan i iznad svih normi humanosti i plemenitosti, jedna super-nad-ultra-kategorija, iza koje se krije Zasluzna Majka Heroj.

a ovo pise osoba koja se na blogu pojavila (pa posle zapatila) kao potpuno nekriticka podrska* krugolini, i ucestvovala u svim zenskim dzaparanjima sa lepljenjem etiketa "vaka majka, naka majka" (ukljucujuci podrzavanje mita i podrsku Gospodzi Ministarki)
materice, zrtve, krv koja lipti, ministar u fekalijama, nadnaravna iskustva, majka koja radja (a na spomenuto "a beba se radja - i ona ima tesku ulogu i posao" je bilo otpr - jebes bebu, pricamo o mamama)

e pa sram te bilo :)


*s tim u vezi, najbolji komentar ever je "kru, stvorila si monstruma!"
maca22 maca22 21:41 02.09.2011

Re: Čudna živuljka ovaj blog?

Ovaj Vishnja, većina stvari koju pišeš ne odgovara istini, iliti stvarnosti... možda možeš da objasniš o čemu govoriš? :)
maca22 maca22 02:11 03.09.2011

Re: Čudna živuljka ovaj blog?

vishnja92
a ovo pise osoba koja se na blogu pojavila (pa posle zapatila) kao potpuno nekriticka podrska* krugolini, i ucestvovala u svim zenskim dzaparanjima sa lepljenjem etiketa "vaka majka, naka majka" (ukljucujuci podrzavanje mita i podrsku Gospodzi Ministarki)
materice, zrtve, krv koja lipti, ministar u fekalijama, nadnaravna iskustva, majka koja radja (a na spomenuto "a beba se radja - i ona ima tesku ulogu i posao" je bilo otpr - jebes bebu, pricamo o mamama)

e pa sram te bilo :)


*s tim u vezi, najbolji komentar ever je "kru, stvorila si monstruma!"

Najbolji komentar u vezi sa ovakvim izlivima ever je bio: "pad zdravog razuma"
Jelica Greganović Jelica Greganović 08:04 03.09.2011

Re: Čudna živuljka ovaj blog?

Cini mi se da Maca misli na generlno pljyvanje kojoj je OVAJ blog posvecen

Ovaj blog nije posvećen "kojoj generalom pljuvanju", nego je odgovor pljuvačkom blogu. Ako već ne možeš sama da dobaciš dotle da ti pomognem. Sažetkom.
maca22 maca22 12:35 03.09.2011

Re: Čudna živuljka ovaj blog?

Jelica Greganović
Cini mi se da Maca misli na generlno pljyvanje kojoj je OVAJ blog posvecen

Ovaj blog nije posvećen "kojoj generalom pljuvanju", nego je odgovor pljuvačkom blogu. Ako već ne možeš sama da dobaciš dotle da ti pomognem. Sažetkom.

Sadrzaj bloga ne, ali kad pogeldas poruke, jeste pljuvacki.
spadalo92 spadalo92 20:17 01.09.2011

milenijum

Ljudi, još malo pa 1000!
mrale54 mrale54 21:06 01.09.2011

Re: milenijum

spadalo92
Ljudi, još malo pa 1000!



Da te pitam?
Pošto nešto ne verujem da će ideja pežorati...(opet serem) makse biti realizovana (striptease- kapiš?) kako bi bilo da mi tu hiljadarku poklonimo - mikiju? A?
Mislim, što reče maksa, pa trudio se čo'ek, jel'!
Trudio? Hmm... trudan...majka...ma joooook!
Lupam!
spadalo92 spadalo92 21:36 01.09.2011

Re: milenijum

mrale54
spadalo92
Ljudi, još malo pa 1000!



Da te pitam?
Pošto nešto ne verujem da će ideja pežorati...(opet serem) makse biti realizovana (striptease- kapiš?) kako bi bilo da mi tu hiljadarku poklonimo - mikiju? A?
Mislim, što reče maksa, pa trudio se čo'ek, jel'!
Trudio? Hmm... trudan...majka...ma joooook!
Lupam!

Ja se slažem da mu čuvamo mesto. Miki je sjajan! Ne bi ovde bilo ni upola toliko komentara da njega nije bilo.
maca22 maca22 15:10 02.09.2011

Re: milenijum

Top komentar:
vishnja92
ono zbog cega su druge kurve, ona je svetica, i ima biti branjena, a tu postoji konjina glupa koja ce za nju da galami i glasno psuje okolo i pravi budalu od sebe.




edit: Komentar je odlican. Dodatno je smesno sto se Visnji ukrstilo u glavi, pa je ovu "Majku koja ima biti branjena" nazvala Martinom i I Medicem, iako su oni suprotna strana u raspravi.
Jelica Greganović Jelica Greganović 17:11 02.09.2011

Re: milenijum

Ljudi, još malo pa 1000!

Spadalo, kasniš, uzbrdo su bar dva konkurenta u busiji za somića.
vishnja92 vishnja92 21:19 02.09.2011

Re: milenijum

Dodatno je smesno sto se Visnji ukrstilo u glavi, pa je ovu "Majku koja ima biti branjena" nazvala Martinom i I Medicem, iako su oni suprotna strana u raspravi

izvini, sta si imala iz matematike i/ili logike?
da li ti razumes da 90% ovoga ne razumes? jel ja glumim kretena sto ne radim ignore sa tobom pa te time hranim?

setila sam se danas (klinci mi krenuli u skolu) kako sam pokusavala da pojmim da neko na casu ne razume sve te obicne stvari, i bilo mi je tesko da si docaram. posle sam shvatila da su to samo okolnosti i da svako moze da razume sve, ali za pocetak mora da bude nesiguran u sebe i da se zapitkuje. i da pita druge, a to je najteze :)))

jer, zasto bi ti dozvolila Jelici da govori o necemu sto ne znas? a da te pitam, zasto dozvoljavas nsarskom? zasto ne odes tamo pa ne isporazlupavas sve redom svojim komentarima?

a) zato sto ne znas minimum minimuma potrebnog za diskusiju (dok si se ovde obucila na Glorijama i kod Krugoline)
b) zato sto je lakse udariti po temama gde ljudi imaju licni odnos, jer onda znas da ce neko da popizdi i da ti odgovori, i ti srecna
c) oba
maca22 maca22 21:24 02.09.2011

Re: milenijum

Draga Vishnja, odavno sam priznala da tebe uglavnom ič ne razumem. Mada je fun. :)
"Razbijanje komentarima" prepuštam tebi. Poz.
mlekac mlekac 07:57 02.09.2011

950

Cisto da zaokruzim - pa sad Mrale i co. mogu da se trkaju do somica, od mene, 'volko, pa o prazniku ako me se sete...

mrale54 mrale54 10:31 02.09.2011

Re: 950

mlekac
Cisto da zaokruzim - pa sad Mrale i co. mogu da se trkaju do somica, od mene, 'volko, pa o prazniku ako me se sete...



Pa i nije ti neki fazon.
Sindromu jedan, znaš!
maca22 maca22 15:43 02.09.2011

Re: 950

Da se odjavim i ja: Nije tacno da zivotinje brane majke sa mladuncadi. To prvo zavisi od vrste do vrste, a velikom broju vrsta zenke kriju mladunce od copora ili krda, da ih ne bi ubili.
Samo muzjaci macaka umeju da ubijaju macice ako naidju na leglo.

Nije tacno da je merilo coveka odnos prema prvenstveno majkama i decu. Merilo covecnosti je odnos prema svima slabijima, a to mogu biti majke sa decom, ali deca uopste, zene uopste, bolesni, invalidi, stari, manjine, zivotinje...svi koji su SLABIJI, po bilo kom kriterijumu. Uopste, covecnost se meri odnosom prema drugome.

Ne mislim se da majke rade nesto najvaznije za vrstu, niti da su icime zaduzile bilo koga. Majke radjaju decu zbog sebe, i za sebe i niko im nije NISTA duzan. A kult Majki-Heroja je samo stetan i nazadan.
Ne bronite, to i dalje podrazumeva pustanje preko reda ako majkama s decom treba. Ali to je zato sto njima to TREBA. I tu je kraj. Ne zato sto su se svetinje pojavile.

Sve majke koje nose decu kao propusnicu za redove, koriste se svojom decom.

A sto se tice muskaraca koji su se pridruzili u ovom kamenovanju Martine, msilim da su to redovni blogonasilnici koji ionako koriste svaku priliku da se izivljavaju. Plus krivicom dresirani smaraci (za ekstremnu formu videti Vishnjin duhovit prikaz).

Novokomponovane, po meni, su one majke koje dete u IZLAZAK dete vode u trzne centre. Ne jer nemaju kome da ih ostave. Ne jer zele da budu sa bebom sto sasvim legitiman stav. Vec je to izlazak za dete.
Novokomponovani su i ljudi koji BEBE vode na tropska mesta zarad letovanja, pa ga ostave preko dana u hotelskoj sobi. (ili se neko zrtvuje i plati da sedi u sobi)

A primitivne su one silne gastarbajterke koje svoj minijaturan porod avionom (ili autobsima) tegle do zavicajnog blata - da se pohvale. Ali, svakom svoje...
spadalo92 spadalo92 17:03 02.09.2011

Re: 950

Da se odjavim i ja: Nije tacno da zivotinje brane majke sa mladuncadi. To prvo zavisi od vrste do vrste, a velikom broju vrsta zenke kriju mladunce od copora ili krda, da ih ne bi ubili.
Samo muzjaci macaka umeju da ubijaju macice ako naidju na leglo.

Ovo si u pravu. Kod nižih vrsta je to uobičajeno. Međutim, kod vrsta za koje obično smatramo da su inteligentnije (delfini, slonovi, šimpanze...), cela grupa čuva podmladak. To bi trebalo da važi i za čoveka ako ga smatramo za najineligentnijeg među inteligentnima.
Majke radjaju decu zbog sebe, i za sebe i niko im nije NISTA duzan.

Prema tome, kad majka umre, dete gubi svoju svrhu i treba ga reciklirati. I zašto uopšte država pomaže samohrane majke? Pa njima niko nije NIŠTA dužan. Čemu sigurne kuće i ostale gluposti?
maca22 maca22 17:23 02.09.2011

Re: 950

spadalo92
Da se odjavim i ja: Nije tacno da zivotinje brane majke sa mladuncadi. To prvo zavisi od vrste do vrste, a velikom broju vrsta zenke kriju mladunce od copora ili krda, da ih ne bi ubili.
Samo muzjaci macaka umeju da ubijaju macice ako naidju na leglo.

Ovo si u pravu. Kod nižih vrsta je to uobičajeno. Međutim, kod vrsta za koje obično smatramo da su inteligentnije (delfini, slonovi, šimpanze...), cela grupa čuva podmladak. To bi trebalo da važi i za čoveka ako ga smatramo za najineligentnijeg među inteligentnima.

Kako da se covek odjavi? :)
Ne, nije to do inteligencije, vec do drustvene organizacije. No nebitno.
I gde sam ja rekla da treba cuvati podmladak? Ne treba cuvati šlepera, uobrazenu primadonu majku, sto je patriajhalni trip.

spadalo92
Majke radjaju decu zbog sebe, i za sebe i niko im nije NISTA duzan.

Prema tome, kad majka umre, dete gubi svoju svrhu i treba ga reciklirati. I zašto uopšte država pomaže samohrane majke? Pa njima niko nije NIŠTA dužan. Čemu sigurne kuće i ostale gluposti?

Ne pazis na casu. :) Niko ne spori po pomoci slabijem.

Jelica Greganović Jelica Greganović 17:25 02.09.2011

Re: 950

Da se odjavim i ja: Nije tacno da zivotinje brane majke sa mladuncadi.

Nisam ni ja rekla da ih sve brane, ali ako hoćeš da cepidlačiš, ajd da ti napišem da to rade neke životinje, pa ako čovek bar sa tim nekim životinjama ne može da se uporedi, e onda smo stvarno džaba krečili.

Nije tacno da je merilo coveka odnos prema prvenstveno majkama i decu. Merilo covecnosti je odnos prema svima slabijima, a to mogu biti majke sa decom, ali deca uopste, zene uopste, bolesni, invalidi, stari, manjine, zivotinje...svi koji su SLABIJI, po bilo kom kriterijumu.

Ajmo na još tanje dlake, pa da kažem da je merilo čovečnosti saosećanje prema drugom čoveku, a tek onda i posebno prema slabijem, a među slabijima su majke i deca...i valjda nećemo opet u krug.


Sve majke koje nose decu kao propusnicu za redove, koriste se svojom decom.

Ali dok nemaš čvrst argument za tu zloupotrebu, nemaš ni pravo da paušalno pljuješ i šamaraš naokolo.


Novokomponovane, po meni, su one majke koje dete u IZLAZAK dete vode u trzne centre. Ne jer nemaju kome da ih ostave. Ne jer zele da budu sa bebom sto sasvim legitiman stav. Vec je to izlazak za dete.

Živote...a da li u definiciju spada i vođenje kod frizera, recimo? Prosto pitam da li je ovo konačna definicija?

Plus krivicom dresirani smaraci

Šta ovo uopšte znači? Molim, objasni.


A primitivne su one silne gastarbajterke koje svoj minijaturan porod avionom (ili autobsima) tegle do zavicajnog blata - da se pohvale.

E, sad bi mogli ponovo da otvorimo višekilometarsku diskusiju. Primitivne zato što vode svoje male bebe sa sobom, a ti ni ne znaš zašto možda moraju...možda je neko umro, bolestan je, možda se sele nazad...možda ima koliko hoćeš...Uz to nisam znala da avioni, autobusi i možda i ostatak prevoznih sredstava nisu za male bebe, da nisu poželjne zbog ostalih putnika, je l? Koji su nameračili da dosegnu nirvanu baš u busu ka matici...I na kraju krajeva, pa i ako ih vode sa sobom zato da se pohvale, u čemu je problem? Nije za hvalu? Bolje bi bilo da se pohvale novim autom? I ovo "zavičajno blato" mi se ič ne sviđa...a ako ih vode na zavičajni asfalt, da l je bolje...dozvoljeno?

maca22 maca22 18:07 02.09.2011

Re: 950

Znaci, iza zivotinjskog carstva se ne mogu sakriti, niti njime opravdati ljudske aspiracije.
Da, nigde u covecnost ne spada stav mirno pred kategorijom "Majka Heroj/Zrtva".
Ne moram ja davati niakakve argumente jer govorim u nacelu. A ko radi ono sto je lose, ume da se prepozna i sam.

edit: nisam davala nikakve definicije, ali eto u novokomponovane roditelj mogu spadati oni koji bebe hrane u meku. (sad ce očekujem podmetanje pričom kako je tamo bas zgodno organizovati rodjendan, a ja treba da vraćam fokus na reči beba i ishrana...)


Jelica Greganović
pa i ako ih vode sa sobom zato da se pohvale, u čemu je problem? Nije za hvalu?

Tuzno cemu deca sluze...
zoja444 zoja444 18:48 02.09.2011

Re: 950

edit: nisam davala nikakve definicije, ali eto u novokomponovane roditelj mogu spadati oni koji bebe hrane u meku. (sad ce očekujem podmetanje pričom kako je tamo bas zgodno organizovati rodjendan, a ja treba da vraćam fokus na reči beba i ishrana...)



Maco, zar ne mislis da malo preterujes? kako mozes da propisujes gde ce majke ici sa svojom decom (osim ako nekim drugim pravilima to nije zabranjeno)? restorani, prevozna sredstva, trzni centri... kako nekome mozes da ogranicavas slobodu kretanja?

edit

i, da. mene su kao malu roditelji ostavljali kod rodjaka kada su isli na neka putovanja ili statijaznam. zapamtila sam to, uvek sam im prebacivala i nikad im nisam oprostila.
razni ljudi, razne cudi.
maca22 maca22 18:58 02.09.2011

Re: 950

Ovo nerazumevanje je vec ispljujuće... Nisam propisivala da neko ne ide u tržni centar, vec fokus na reči IZLAZAK u tržni centar, kao mesto gde se izlazi. Nije mi jasno o kakvom čistom vazuhu i prirodi se tamo radi? Nekom jeste? Dobra ventilacija?
Nisam niko nista propisivala, GDE sam propisivala? vec smatram da je izlazak tamo novokomponovan. Znam roditelje koji su se hvalili okolo što je njihova beba izašla u novi Merkator (ko se seća, bilo je izgaženih na otvaranju). To je novokomponovana moda. Da niej u duhu tradicije i naših starih?
A što se mene tiče, nek ide gde god ko hoće...

Tako isto preispitaj razumevanje ostalih stvari za koje me pitaš.

edit:
edit
i, da. mene su kao malu roditelji ostavljali kod rodjaka kada su isli na neka putovanja ili statijaznam. zapamtila sam to, uvek sam im prebacivala i nikad im nisam oprostila.
razni ljudi, razne cudi.

Izgleda da je trebalo da nas pitaju.
zoja444 zoja444 19:11 02.09.2011

Re: 950

Tako isto preispitaj razumevanje ostalih stvari za koje me pitaš.


preispitujem, pa zato i komentarisem.

mislis li da svaka majka nije svesna da je odgovorna za svoje dete i u smislu krivicne odgovornosti ako je nebriga u pitanju? jel pise negde u nekom zakoniku gde se moraju a gde ne smeju voditi bebe (deca)? bebe (deca) su mnogo otpornije nego sto se misli. a mislim i da ti generalizujes. sigurno svaka majka ne izvodi dete svaki dan u trzni centar. i ako ga i izvodi, to je verovatno povezano sa obavezama i organizacijom vremena. i ako to radi, ne radi sigurno svaki dan. a narocito ne da bi namerno naskodila necim svome detetu. jer, ako detetu nesto bude, ko ce na kraju krajeva voditi racuna o tome - opet ta ista majka.
spadalo92 spadalo92 19:12 02.09.2011

Re: 950

Jelica Greganović
pa i ako ih vode sa sobom zato da se pohvale, u čemu je problem? Nije za hvalu?


Tuzno cemu deca sluze...

Svako se hvali onim najvrednijim što ima. Neko frizurom, neko autom, neko grdnim novcima, a neko dobrom zadnjicom. Neko se, eto, hvali svojom decom. Kao ja, na primer. Ona su najbolja deca na svetu. Što ne znači da ti nemaš pravo da se hvališ nečim drugim, nečim što je za tebe vrednije od sopstvene dece. I u potpunosti te podržavam u tvom pravu.
maca22 maca22 19:17 02.09.2011

Re: 950

zoja444
sigurno svaka majka ne izvodi dete svaki dan u trzni centar. i ako ga i izvodi, to je verovatno povezano sa obavezama i organizacijom vremena. i ako to radi, ne radi sigurno svaki dan. a narocito ne da bi namerno naskodila necim svome detetu. jer, ako detetu nesto bude, ko ce na kraju krajeva voditi racuna o tome - opet ta ista majka.

Ama :))) gde je deo: "Pohvalimo se po familiji da smo zahebali celu planetu i bili u tržnom centru "?

Ne pričam da će dete da umre od tržnog centra, već o STAVU da je to jako IN i VAU i COOL, te da smo zbog toga uspešni. :))) Stav je novokomponovan. :)

edit: negde se pojavilo pitanje šta znači novokomponovan roditelj. Pa ja odgovoram na zadatu temu: šta je za mene ...
maca22 maca22 19:20 02.09.2011

Re: 950

Ma dobro Spadalo, svakom svoje, ali ako će mali da npr. ispovraća dušu na putu do rodbine, ja bih odložila tu reklamu, slala fotke, šta već...

edit: vidim ja mine koje podmećeš, pa sad treba da kažem da su ljudiam deca najvažnija, ali ni slučajno nisu svi hvalisavi, a naročito ne sa nečim kao što su deca (hvalisanje decom drugima???), ali, svakom svoje...
naravno, možemo sad da raspravljamo o apsektima značenju reči hvalisanje, ne moraju sva biti loša itd.
ali ja ću se zadržati na pojavi: nek se mali ispovraća, zvekne temepraturu, samo da mene u moje blato cenU, napokon...
zoja444 zoja444 19:25 02.09.2011

Re: 950

Gfe je deo: "Pohvalimo se po familiji da smo zahebali celu planetu i bili u tržnom centru "?

Ne pričam da će dete da umre od tržnog centra, već o STAVU da je to jako IN i VAU i COOL, te da smo zbog toga uspešni. :))) Stav je novokomponovan. :)


ja i dalje mislim da preterujes.

to sto su trzni centri za nas i kod nas wow i in i cool, vise govori o nasoj zaostalosti za modernim svetom. to je normalna pojava za ljude na Zapadu. oni i nemaju obicne prodavnice u kojima kupuju. tamo se majke sa malom decom podrazumevaju. druga je stvar sto u nasim trznim centrima nema odvojenih prostora u kojima bi deca boravila dok su im roditelji u kupovini. i to je marketinski smisljeno, jer roditelji (ne svi), potrose mnogo vise novca kada su u kupovini sa decom.
maca22 maca22 19:28 02.09.2011

Re: 950

Ne, jednostavno ne vidiš o čemu pričam. Ne znam s koje strane više da priđem. I ne pričam o decu, pričam o bebama...ali ne vredi...


edit: "to sto su trzni centri za nas i kod nas wow i in i cool, vise govori o nasoj zaostalosti za modernim svetom. "
A nije li to majka novokomponovanosti?
zoja444 zoja444 19:46 02.09.2011

Re: 950

maca22
Ne, jednostavno ne vidiš o čemu pričam. Ne znam s koje strane više da priđem. I ne pričam o decu, pričam o bebama...ali ne vredi...


mozda i ne vidim.

ja sam pre neki dan gledala jednu majku koja doji svoju bebu u trznom centru. nista lose nisam videla u tome. cak mi je i to bilo vrlo zanimljivo jer kod nas nije uobicajeno. u trenutku kada je bas bebu primakla dojci, okrenula sam glavu, jer mi je to nekako bilo preintimno i nisam zelela da svojim "buljenjem" prekinem taj trenutak ili da se ta zena oseti neprijatno. niko od okupljenih nije pravio "dramu" od toga.


mrdax mrdax 19:47 02.09.2011

Re: 950

maca22
Ne, jednostavno ne vidiš o čemu pričam. Ne znam s koje strane više da priđem. I ne pričam o decu, pričam o bebama...ali ne vredi...


edit: "to sto su trzni centri za nas i kod nas wow i in i cool, vise govori o nasoj zaostalosti za modernim svetom. "
A nije li to majka novokomponovanosti?


Ma da vidite tog stampeda kada se otvara novi Walmart, pa se sutra prepricava.Nisu hvalisanja trznim centrima samo srpska posast, vec je to onako univerzalni sport.

Daj mi 10 pari ovih snizenih patika. I meni, imeni...

maca22 maca22 19:48 02.09.2011

Re: 950

Niko od okupljenih nije pravio dramu oko sise, te zato onaj ko se loži na tržne centre jer je zaostao za svetom nije novokomponovan?

Ok. :)
zoja444 zoja444 19:49 02.09.2011

Re: 950

edit: "to sto su trzni centri za nas i kod nas wow i in i cool, vise govori o nasoj zaostalosti za modernim svetom. "
A nije li to majka novokomponovanosti?


nije. kako krecu tokovi, u buducnosti ce i biti samo trznih centara(ja bar tako percipiram). to je savremen, a ne novokomponovan svet.
mlekac mlekac 19:54 02.09.2011

Re: 950

mrale54
mlekac
Cisto da zaokruzim - pa sad Mrale i co. mogu da se trkaju do somica, od mene, 'volko, pa o prazniku ako me se sete...



Pa i nije ti neki fazon.
Sindromu jedan, znaš!


977! (Moras vise da se potrudis - mozda i ti postanes sindrom)
maca22 maca22 19:59 02.09.2011

Re: 950

zoja444
nije. kako krecu tokovi, u buducnosti ce i biti samo trznih centara(ja bar tako percipiram). to je savremen, a ne novokomponovan svet.

Pa...ja sam uverena da te mame koje se hvale kako im je beba (?) overila novi Maerkator misle da su veoma moderne. Pa nek svako to imenuje kako želi. :)
mrdax mrdax 20:03 02.09.2011

Re: 950

mlekac
mrale54
mlekac
Cisto da zaokruzim - pa sad Mrale i co. mogu da se trkaju do somica, od mene, 'volko, pa o prazniku ako me se sete...



Pa i nije ti neki fazon.
Sindromu jedan, znaš!


977! (Moras vise da se potrudis - mozda i ti postanes sindrom)


Bila bi fora da Jelica na 999 zakljuca Blog.
maca22 maca22 20:05 02.09.2011

Re: 950

Zoja, mislim da pričaš o Separation-anxiety
maca22 maca22 20:06 02.09.2011

Re: 950

mrdax
Bila bi fora da Jelica na 999 zakljuca Blog.



Izvini, greškom sam obavestila moderatora, a htela da dam preporuku.
zoja444 zoja444 20:06 02.09.2011

Re: 950

maca22
Niko od okupljenih nije pravio dramu oko sise, te zato onaj ko se loži na tržne centre jer je zaostao za svetom nije novokomponovan?Ok. :)


cini mi se da ti imas neki trip oko trznih centara. ja kad idem u kupovinu, idem gde mi je najblize. ako je neka veca kupovina, idem gde je najjeftinije. vodim racuna i o kvalitetu. sasvim mi je svejedno da li je kiosk ili trzni centar. meni je vazno da kupovinu obavim, ne praveci problem oko toga. a narocito ne filozofiju. jedino gledam da me kasirka ne za*jebe oko racuna, da mi neko ne mazne novcanik. oko mene mogu da budu deca, slonovi, goli muskarci, sta vec god, ne interesuje me.

a ta zena sto je dojila, to je bilo i pitanje njene slobode i izbora kao sto je i moje bilo da je gledam i da okrenem glavu na drugu stranu.

to oko povracanja je vise stvar navike. desava se da bebe, deca, odrasli povracaju. ne treba im sada odrubiti glavu zbog toga. ne zivimo u savrsenom svetu i pod staklenim zvonom. koliko se tebi puta desilo da vidis neku bebu da se ispovraca? i na koji je to nacin uticalo na tebe osim ako se nije ispovracala na tebe?
spadalo92 spadalo92 20:11 02.09.2011

Re: 950

maca22
Ne, jednostavno ne vidiš o čemu pričam. Ne znam s koje strane više da priđem. I ne pričam o decu, pričam o bebama...ali ne vredi...

Pa istina, reč "beba" si spomenula čak na dva mestu...
U stvari, sve je mnogo jednostavnije. Ti i tebi slični mrzite decu. Ja i meni slični volimo decu. Između nas nema nikakvih spojnih sudova. I možemo ovako raspravljati još sto godina, nećemo se razumeti.
maca22 maca22 20:14 02.09.2011

Re: 950

zoja444
cini mi se da ti imas neki trip oko trznih centara.

Joooj, Zoja, idi... :))))

Sad ja imam trip oko TC, a ne oni koji se hvale kako ima ga je beba osvojila. Ajde.. :)
A vazduh u TC je klimatizovan, koriste se hemijska sredstva za čišćenje ventilacije, koriste se hemijska sredstva za čišćenje svih površina kojima smo okruženi od vrha do dna, i znam da hemijska sredstva izazivaju astmu. A tamo ih je previše.
Takođe znam da bebe imaju nerazvijen imunitet i ne treba ih držati pod staklenim zvonom, ali ni turati da hiljadu ljudi duva u njih. Sreća što sisa imuna tela...
A i nekako zdrav razum mi kaže da deca teba da su u prirodi, a ne u zatvorenom....(sad će neko da izleti sa " Axa, a ambrozija, a polen?" :)))
maca22 maca22 20:15 02.09.2011

Re: 950

spadalo92
Ti i tebi slični mrzite decu. Ja i meni slični volimo decu.

Baš je obrnuto. Mi i meni slični volimo decu. Ti i tebi slični mrzite decu.


edit: mislim, da, potpuno si u pravu, ljudi koji provlače decu kroz razne patnje da bi se najzad stekli malo ugleda u svojoj familiji tu decu vole, kako da ne. Vole ih, ali ima nešto što vole malo više. Sebe.
mrdax mrdax 20:21 02.09.2011

Re: 950

maca22
mrdax
Bila bi fora da Jelica na 999 zakljuca Blog.



Izvini, greškom sam obavestila moderatora, a htela da dam preporuku.


Aha, znaci moderator se obavestava.
zoja444 zoja444 20:25 02.09.2011

Re: 950

Joooj, Zoja, idi... :))))

Sad ja imam trip oko TC, a ne oni koji se hvale kako ima ga je beba osvojila. Ajde.. :)
A vazduh u TC je klimatizovan, koriste se hemijska sredstva za čišćenje ventilacije, koriste se hemijska sredstva za čišćenje svih površina kojima smo okruženi od vrha do dna, i znam da hemijska sredstva izazivaju astmu. A tamo ih je previše.
Takođe znam da bebe imaju nerazvijen imunitet i ne treba ih držati pod staklenim zvonom, ali ni turati da hiljadu ljudi duva u njih. Sreća što sisa imuna tela...
A i nekako zdrav razum mi kaže da deca teba da su u prirodi, a ne u zatvorenom....(sad će neko da izleti sa " Axa, a ambrozija, a polen?" :)))


eto, a ja znam da je astma "krik za ljubavlju". raznih teorija ima.
ali sigurno je da su bebe mnogo otpornije nego sto mislimo.

ovim podrzavam dojenje beba koliko je god potrebno.

za mene je npr. novokomponovanost to sto neke majke radi sopstvenog komfora, zelje da budu in i wow i cool, namerno vise nece da doje, mislim da u vestackom mleku ima vise hemikalija nego u vazduhu nekog trznog centra.
maca22 maca22 20:28 02.09.2011

Re: 950

Ne znam ta taj krik za ljubavlju, znam ovo za hemijska sredstva za čišćenje.
A što se tiče dojenja, pričalo se dosta o tome kod Krugoline. Nije moda. Već majkama u porodilistima niko ne uspostavi laktaciju. Sestre koje treba time da se bave odbijaju da rade svoj posao. Prati izveštaje Majke Hrabrost, Imas ovde i dugme na sajtu B92. Nisu mame krive.
spadalo92 spadalo92 20:31 02.09.2011

Re: 950

maca22
spadalo92
Ti i tebi slični mrzite decu. Ja i meni slični volimo decu.

Baš je obrnuto. Mi i meni slični volimo decu. Ti i tebi slični mrzite decu.


edit: mislim, da, potpuno si u pravu, ljudi koji provlače decu kroz razne patnje da bi se najzad stekli malo ugleda u svojoj familiji tu decu vole, kako da ne. Vole ih, ali ima nešto što vole malo više. Sebe.

U jednom se ipak razumemo. Da se ne razumemo. I čemu onda sve ovo? Što se mene tiče, ja jurim hiljadarku...
maca22 maca22 20:48 02.09.2011

Re: 950

Srećan lov. :))) Mada...možda je Leonida tu negde....
maca22 maca22 21:05 02.09.2011

Re: 950

to oko povracanja je vise stvar navike. desava se da bebe, deca, odrasli povracaju. ne treba im sada odrubiti glavu zbog toga. ne zivimo u savrsenom svetu i pod staklenim zvonom. koliko se tebi puta desilo da vidis neku bebu da se ispovraca? i na koji je to nacin uticalo na tebe osim ako se nije ispovracala na tebe?

Nije stvar navike, vec nepodnosenja. I da li je ikako na trenutak moguce pomisliti kako je detetu koje je prisiljeno da povraca, umesto kako je posmatraču?


Osećam i da Spadalo misli kako ja vidim bebu, pa je mrzim, pa tek onda izvodim zaključke: otkud ono recimo u meku čup-po-čup ručka onaj treš, a isuviše je malo da je samo tražilo da ide tamo. Kao, mi ne znamo da je to junk, to je neko zloban izmislioooo. Itd.
zoja444 zoja444 21:14 02.09.2011

Re: 950

Nije stvar navike, vec nepodnosenja. I da li je ikako na trenutak moguce pomisliti poimisliti kako je detetu koje je prisiljeno da povraca, umesto kako je posmatraču?



jeste stvar navike, veruj mi. ja sam kupala mesecima svoje roditelje koji su bili smrtno bolesni i menjala im pelene a izuzetno sam gadljiva. u pocetku mi se povracalo, onda sam neko vreme nosila masku a posle sam oguglala. na sve se covek navikne. moze. drugo je pitanje da li hoce.
maca22 maca22 21:17 02.09.2011

Re: 950

Žao mi je zbog tebe i zbog njih, ali pričamo o mučnini i povraćanju u prevozu.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana