Život

Džabe si cepala mozak

Jelica Greganović RSS / 27.08.2011. u 18:06

 Baby.jpg Da se razumemo, ovo je prvi kontra blog koji pišem za skoro pet godina pisanja bloga ovde. Mnogi su mi kratili živce, mnogima sam i ja poradila na cepkanju istih, ali po prvi put ne želim da napišem komentar, već post-odgovor. Pre svega zato što ne mislim da pričam sama sa sobom, a vidim da autorka posta nema nameru da se pojavi i razgovara sa onima koji diskutuju na temu koju je postavila. Naravno, radi se o postu »Džabe si cepala matericu«.

  Ja sam svoju matericu pocepala četiri puta. Tri puta zbog tri carska reza kojima su spasavali život meni i deci koju sam rađala. Četvrti put zbog posledica pomenutih carskih rezova, kada su spasavali život samo meni. Zbog toga sam spremna u oči da skočim svakome ko mi kaže da sam to džabe uradila. »Najviše što čovek može da uradi u životu je da stvori drugog čoveka«, rekao je jedared moj drug Darko Rundek i ja se sa tim potpuno slažem. Ljudi se dive statuama ljudi, traživši i našavši u njima umetnost koja je to mahom zbog toga što uspe da napravi najpribližniju kopiju onoga što pravi Majka Priroda. I rađaju majke.

  Naravno da svako ima slobodan izbor da li će ili neće imati dete. Ponekad je taj izbor osujećen zdravstvenim problemima, zbog čega se većina ljudi koji ne mogu da imaju decu dobar deo svog života trudi da na neki od zakonom omogućenih načina »nadoknadi« svoj »nedostatak« i ima dete.

   Ma kako patetično zvučalo, deca ipak jesu najvažnije i najvrednije što imamo. Treba ih ceniti i voleti, jer samo pomoću ljubavi od deteta postaje čovek. Glavno merilo čoveka je njegov odnos prema drugim ljudima i živim bićima oko njega. Pre svega prema deci i na kraju krajeva prema majkama te dece. Znam ja da ima različitih majki, da ima i takvih koje to časno ime ne zaslužuju, ali kada neko ispljuje majke samo zato što očekuju da im se da mesto u autobusu ili da se puste preko reda, a da mu pri tome nije ugrožen život, već samo dovedeno u pitanje dobro vaspitanje i kratki živci, ja onda moram da kažem da to nisu problemi majke i dece koja plaču (što je stvarno skandalozna pojava), već onoga ko to govori ili piše.

   Majke su od praistorije do danas zaštićena vrsta i to bi tako i trebalo da bude. Čak i Majka Priroda sve svoje majke štiti najbolje što zna. Životinje majke su uvek mnogo manje upadljivog izgleda za razliku od mužjaka. Njihova »svrha« je da rode i odgaje produžetak vrste. A, produžetak vrste je, sviđalo se nama to ili ne, glavni domaći zadatak koji dobijamo u fajlu pri rođenju. Deca jesu naša budućnost, jer ako njih ne bude, neće biti nikoga ko će da vidi i one druge duhovne i domete uma ljudske vrste.

     Posebno sam osetljiva na žensko vređanje majki. Mogu da razumem (ali ne i da opravdam) kada muškarci ne razumeju šta sve prolazi žena do rođenja deteta, pa i posle. Ali da to ne razumeju same žene, čak i one koje nisu rodile, to mi je neshvatljivo. Da žena vređa majku, makar i u napisanom postu, i malu decu, to ne razumem i ne želim da razumem.

     Mogu i da objasnim, a ko ne voli ne mora da čita. Svejedno mi je. Ako su priče iz vojske dopuštena disciplina, ne vidim što to ne bi bio i potpuno prirodan i svakodnevni proces rađanja. Dakle, od trenutka kad vam vežu raširene noge kožnim kaiševima, tako da iznad sebe vidite samo plafon, pa vam zavuku prste i ruku ne bi li proverili, pregledali, napipali...sve do krvavog posla rađanja, žena prolazi kroz sve faze odricanja od stida i težak bol. Čak i kada to prođe, biće pocepana, zašivena, zakrpljena, sa krvavim flekama po sebi, školjka bola koji mora da pobedi samo da bi bila sposobna da brine za dete koje je rodila.

   »Kada bi muškarci rađali decu, ljudska vrsta bi odavno izumrla«, govorio je moj akušer, muškarac, lekar koji u Mariboru vodi ambulantu za rizične trudnoće. Tome je ponekad dodavao i čega se sve nagledao, kakvih patnji, trudnoća zbog kojih su žene svesno stavljale glavu u torbu, spasavanja ili gubljenja života...i sve to zbog par kilograma krvavog komada mesa, koji je mnogima od njih bio vredan rizikovanja sopstvenog života.

    Upravo zbog toga ne mogu da vidim drugačije nego kao čisti bezobrazluk vređanje majki i pisanje o deci kao sredstvu za zloupotrebu. Čega? Dolaženja na red preko reda? Stvarno strašno. Mislim onih pet ili deset minuta dužeg čekanja zato da žena sa detetom u ruci, ma šta značilo »novokomponovana«, ne bi morala da stoji...ili da se sa detetom u naručju ljulja u autobusu, uz opasnost da oboje padnu. Uz to obraćanje na »ti« nepoznatoj osobi, majci, je za mene – nevaspitanje. Gore od onog koje se toj majci, bez argumenata prebacuje.  Naslov mog teksta takođe ne sadrži persiranje, ali isključivo zbog toga što je parafraza.

     Da ne bih dužila, jer mislim da je i ovo previše odgovora za ionako po mnogim kriterijumima kratak tekst – deca su mala, a ne sitna, sitne su neke duše.


 



Komentari (1051)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

mrale54 mrale54 16:51 28.08.2011

Re: blog.b92.MILF.net

tihomir_simcic
A u prednje vrijeme mi se čini da kako koja tema dođe, mrale54 sagovornike kucače uredno na grčki način odvaja od kosti u argumentovanim diskusijama.



Ma jooook!
Kakav grčki način - grešiš!
To je posledica srpskog atavizma i tog, kako ono reče - kresanja sa strane!
A, kad se otreznim, valjda ću da se setim i nekog argumenta...
mariopan mariopan 16:52 28.08.2011

Re: blog.b92.MILF.net

mrale54
tihomir_simcic
A u prednje vrijeme mi se čini da kako koja tema dođe, mrale54 sagovornike kucače uredno na grčki način odvaja od kosti u argumentovanim diskusijama.



Ma jooook!
Kakav grčki način - grešiš!
To je posledica srpskog atavizma i tog, kako ono reče - kresanja sa strane!
A, kad se otreznim, valjda ću da se setim i nekog argumenta...

Nemoj da se trezniš, veruj, mogo ti je lepše tako
mrale54 mrale54 17:21 28.08.2011

Re: blog.b92.MILF.net

mariopan
mrale54
tihomir_simcic
A u prednje vrijeme mi se čini da kako koja tema dođe, mrale54 sagovornike kucače uredno na grčki način odvaja od kosti u argumentovanim diskusijama.



Ma jooook!
Kakav grčki način - grešiš!
To je posledica srpskog atavizma i tog, kako ono reče - kresanja sa strane!
A, kad se otreznim, valjda ću da se setim i nekog argumenta...

Nemoj da se trezniš, veruj, mogo ti je lepše tako



Pa, moram, bre! Vidiš da sam zbog pića propustio Šumpeter-a i razbucavanje porodice! Ne ide više ovako.

PS. Kad će fotke sa venčanja?
mariopan mariopan 17:38 28.08.2011

Re: blog.b92.MILF.net

PS. Kad će fotke sa venčanja?

Kad ispratim sina nazad
Ne mogu da danem dušom od gostiju, već dve nedelje, pa kada ostanem sama sa sobom ondak...a bilo je pravo Grčko. mrsno itd. i deca (mladenci) tako lepa, ma nije zato što su moji
Pa znaš kako mi "leglo" ovo razbucavanje porodice posle toga?
mrale54 mrale54 17:57 28.08.2011

Re: blog.b92.MILF.net

OK Čekamo.
Ma samo nek je veselo!
Ja počeo tamo da zezam, ona zaključa blog!
Dođem ovde - haos! Macu banovalo, miki dobio virus "prekomernus upotrebus tastaturus", a onda nam Tihomir da infuziju u vidu sporta i razonode!
Još malo pa ko na svadbi.
Jelica Greganović Jelica Greganović 18:52 28.08.2011

Re: blog.b92.MILF.net

Naravno ta priča se zaćutkuje jer u svakoj partiji koja bi u političkom programu imala extremnu migraciju kao riješenje problema,LDP sudbina bi joj bila zacementirana.

Šta je LDP sudbina?
koliko puta sa malim vuku iz dvice u keca........

Sve teže te pratim tihomire, al mi se nešto čini da i sam sebe sve teže stižeš.
Dakle,takozvanu porodicu (porodicu kakva je sad u Srbiji) treba razbucati kao posljednji i najznačajniji bastion atavizma u srba a onda praviti potpuno novo društvo.Ili kako Schumpeter kaže treba nam kreativni haos.

A, najbolje je taj haos započeti nipodaštavanjem i vređanjem majki i dece, naročito dece koja, o užasa i neshvatljive pojave, plaču, za razliku od uređenih, naprednih društava u kojima se malomesečne bebe oglašavaju pismenim putem...
Jelica Greganović Jelica Greganović 20:16 28.08.2011

Re: blog.b92.MILF.net

Macu banovalo

Macu sam u međuvremenu odbanovala jer se izvinila zbog pogrešnog nastupa.
spadalo92 spadalo92 20:52 28.08.2011

Re: blog.b92.MILF.net

tihomir_simcic
I tako, ako je ne daj bože uhvati kondukter, ona prikaže tuđa izgubljena pa nađena dokumanta, koja nije vratila vlasniku jer joj trebaju u slučaju da je uhvate, jer šta nju briga što će tamo neki jadnik koji je ta dokumenta izgubio da se naplaća kazniiii...što nije pazio?

Ja u ovakvim akcijama vidim svjetlo na kraju tunela.Ovo društvo konstantno porađa figure koje gube dokumenta,koji nisu znali,koji su jadni,"što će tamo neki jadnik",šta će jadni paori,nije njemu lako i tako dalje....Takvim društvima se uvijek zabodu kojekakve hladnjače,Srebrenice,sankcije,racije, blokade...Djecu treba učiti da budu odgovorni za svoje stvari.Treba ih učiti da ako izgube dokumente odu i izvade nove a netreba ih učiti da je narod pošten i da će mu vratiti dokumente.Konstantno se ide za onim koji nisu pazili,koji nisu znali,koji nisu pročitali,koji su zakasnili i sanira se napravljena šteta.Zar nije jednostavnije reći luzeri.
Drugo.Spominje se neka obaveza radjanja.Spominje se i neka bijela kuga.Ukratko.Ta priča je počela da se priča u Njemačkoj.Radio sam dosta na toj temi i mrzi me da kačim linkove.Prosječna starost u Njemačkoj je oko 42 god. Stope fertiliteta su oko 1,35 po majci.Ima oko 12% staraca preko 80 god. Dakle,sistem potpuno puca negdje izmedju 2035-2040.Podaci u Srbiji su +, - 5% identični. Jedino i potpuno realno riješenje je extremna migracija.Naravno ta priča se zaćutkuje jer u svakoj partiji koja bi u političkom programu imala extremnu migraciju kao riješenje problema,LDP sudbina bi joj bila zacementirana.
Treće.Hajde da ,kada se svi saberemo, otvorimo diskusiju koliko je pedagogija loša u Srbiji.Koliko su mame bahate,aljkave,koliko voze djecu u prilagodjenim sjedištima za djecu,koliko po tri mame sa kolicima jedna pored druge voze kolica na trotoaru,koliko su kao kurave obučene,koliko očevi karaju sa strane,koliko se netrijezne,koliko gluposti pričaju,koliko puta sa malim vuku iz dvice u keca........
Dakle,takozvanu porodicu (porodicu kakva je sad u Srbiji) treba razbucati kao posljednji i najznačajniji bastion atavizma u srba a onda praviti potpuno novo društvo.Ili kako Schumpeter kaže treba nam kreativni haos.

Dakle, čim sam pročitao, setio sam se Iljfa i Petrova i njihovog Robinzona. Napisao pisac lepu knjigu o brodolomcu koji se igrom sudbine našao na pustom ostrvu. Knjigu odneo partijskom komesaru na odobrenje. Pročit'o komesar i zabranio da se knjiga objavi. Zašto? Zato što se u knjizi nigde ne spominju široke narodne mase radnika, seljaka i poštene inteligencije, partijski rad u radnim kolektivima, rad omladinskih organizacija, SSNO, AFŽ, Narodna armija...
abrasax abrasax 21:19 28.08.2011

Re: blog.b92.MILF.net

Loše su strine,babe,snajke,ujne,komšinice,kume,jetrve,svekrve... sve one o kojima je blog izvjesne blogerke koja je ovdje predmet pljuvanja.


Tihomire, je li ovde običaj na blogu da se daje objašnjenje posle ubeđivanja? Izvinite na tonu ali mislim da sam bolje informisana od vas. A možda je to slučajnost?
mlekac mlekac 01:11 29.08.2011

Re: blog.b92.MILF.net

Jelica Greganović

A, najbolje je taj haos započeti nipodaštavanjem i vređanjem majki i dece, naročito dece koja, o užasa i neshvatljive pojave, plaču, za razliku od uređenih, naprednih društava u kojima se malomesečne bebe oglašavaju pismenim putem...


Morala sam da se vrnem da ti prisapnem - pre jedno sat il' dva isao na BBC-u dokumentarac iz Japana. Tamo organizuju takmicenje za sumo bebace od godinu dana. Pobedjuje beba koja se prva rasplace! Japanci smatraju da plac bebe donosi srecu!
maca22 maca22 12:15 29.08.2011

Re: blog.b92.MILF.net

mrale54
tihomir_simcic
Imam osjećaj da se na blogu b92 u zadnje vrijeme

A, kakav ti je osećaj u PREDNJE vreme?

Zadnje i poslednje su apsolutni sinonimi.
mrale54 mrale54 12:32 29.08.2011

Re: blog.b92.MILF.net

Ma lepo je sve to, al' ostao mi uslovni refleks na "zadnje vreme" i " trebaće", pa odma' lajem po blogu! K'o na zvonce!
spadalo92 spadalo92 15:06 29.08.2011

Re: blog.b92.MILF.net

maca22
mrale54
tihomir_simcic
Imam osjećaj da se na blogu b92 u zadnje vrijeme

A, kakav ti je osećaj u PREDNJE vreme?

Zadnje i poslednje su apsolutni sinonimi.

Znači zadnjica može da se zove i poslednjica...
maca22 maca22 12:58 30.08.2011

Re: blog.b92.MILF.net

mlekac
Morala sam da se vrnem da ti prisapnem - pre jedno sat il' dva isao na BBC-u dokumentarac iz Japana. Tamo organizuju takmicenje za sumo bebace od godinu dana. Pobedjuje beba koja se prva rasplace! Japanci smatraju da plac bebe donosi srecu!

Tamo ne ustaju zenama u prevozu.
khons khons 09:12 28.08.2011

.

karabasbarabas karabasbarabas 09:45 28.08.2011

Ja vas, ljudi, nista ne razumem

Skupio sam zeludac i procitao onaj tekst i nije mi jasno zasto vi ljudi toliko zapinjete da komentarisete.
To mi izgleda kao kad neki flasher iskoci pred nekog u parku i rasiri mantil i pokaze svoje adute.
Vecina ljudi sto pre pozuri da se skloni.
Oni koji mi nisu jasni pocnu da mu objasnjavaju: "zasto to cinis, hajde obuci se prehladices se, to je sramota sto radis".
Nije mi jasno kog djavola komentarisete kad nema svrhe, nikakve.
Kad je nekom svercovanje u prevozu ponos a kad se neko sa bebom pa makar i sa namerom prosvercuje u nekom redu onda je to za abortus.
Mislim naravno ima covek pravo da pise sta hoce i naravno da je sloboda govora svetinja.
Ali ovo sigurno nije neki liberalni krik, vapaj za slobodom od opresije. Ovo je naricanje tinejdzera kojem tata ne da da ostane napolju sa drustvom iza ponoci.
Zato, cemu...
coviax coviax 10:28 28.08.2011

Re: Ja vas, ljudi, nista ne razumem

Ma istomišljenik...Posebno što ja inače verujem u mačka u čizmama-moja religija...
Slažem se da nije trebalo,ali,evo i tebe kao i nas ostale-nešto povuče za jezik...
zilikaka zilikaka 10:30 28.08.2011

Re: Ja vas, ljudi, nista ne razumem

Mislim naravno ima covek pravo da pise sta hoce i naravno da je sloboda govora svetinja.
Ali ovo sigurno nije neki liberalni krik, vapaj za slobodom od opresije. Ovo je naricanje tinejdzera kojem tata ne da da ostane napolju sa drustvom iza ponoci.
Zato, cemu...
E, vala baš!
Jelica Greganović Jelica Greganović 18:53 28.08.2011

Re: Ja vas, ljudi, nista ne razumem

Mislim naravno ima covek pravo da pise sta hoce i naravno da je sloboda govora svetinja.

Sloboda reči, naročito javne reči je ograničena kao i sve druge slobode, slobodama drugih.
abrasax abrasax 21:24 28.08.2011

Re: Ja vas, ljudi, nista ne razumem

Sloboda reči, naročito javne reči je ograničena kao i sve druge slobode, slobodama drugih.


Da znaš.
ciracirafm ciracirafm 07:43 30.08.2011

Re: Ja vas, ljudi, nista ne razumem

Kratak i jasan poziv na cenzuru.
Bolji ne bi sastavila ni Spomenka Jovic.

Sramna izjava za osobu koja sebe zove novinarkom.


Branislav J. Ciric
seroliver seroliver 10:57 28.08.2011

nepotrebno komentarisati

blog je za svaku preporuku i mislim da nije potrebno bilo dozvoliti komentare
sesili sesili 11:50 28.08.2011

Re: nepotrebno komentarisati

TO sam i sama pomislila i - ćutala! A onda, prvi komentar je bio PREPORUKA! E, ne može baš sve da se oćuti...
lady_d lady_d 11:45 28.08.2011

Hvala!

Draga Jelice,
hvala sto ste napisali kontra blog. Deca jesu i bice najvece blago i nagrada za svaku zenu. Ona zena koja veruje da ce joj karijera (ili skupe krpice, izlasci...zavisno od afiniteta) nadoknaditi sve ocekuje da se jednog dana probudi praznog srca, svesna da ima sve i da nema nista. Kao mama koja svoje dete podize sama, sa 2000 km izmedju moje kcerke i svih baba koje bi mogle da pomognu (mada kilometraza ne znaci nista, ima zena cija je rodbina na recino 50 km, pa ne moze da pomogne) znam kako je tesko sa malom bebom ici bilo gde. Moja devojcica je bila divna beba (znaci nista od nocnog placa i vristanja, spavala je uvek celu noc) ali je imala "alergiju" na samoposluge. Kako bi usle pocinjala bi da vristi i place. Jos sebe mogu da vidim kako sa kolicima i njom izbezumljenom jurim oko rafova da sve sa spiska kupim, a onda stojim pred kasom i osobama bez i malo osecaja, pogledom se izvinjavam sto ih moja vristeca beba uznemirava dok obavljaju svoju kupovinu. Niko nikada me nije propustio. I nisam trazila. Verovala da je to truli zapad, operisan od emocija, mesto gde je pas (macka) imaju veca prava od bebe, gde se u rafovima jedni preko puta drugih nalaze proizvodi za bebe i pse... Verovala da u Srbiji ljudi jos uvek vole decu. Ovog verovanja sam se odrekla kad sam u jednom beogradskom restoranu zamoljena da ne ulazim sa malim detetom kako ne bih iznemiravala goste! Zao mi je kad shvatim da su mlade dame u Srbiji prihvatile sve ono lose sa zapada, a bas nista lepog (kao sto u nekim institucijama na zapadu postoji brzi red bas za mame s malom decom). Zao mi je sto se mladi ljudi u Srbiji ne bore protiv redova (svuda u svetu sve racune mozete da platite bez redova, od kuce, racunarom, davanjem ovlascenja da vam se odredjena svota direktno uzme s racuna...itd.) i da se umesto toga bore protiv mama s malom decom!
Hvala jod jednom!
jesen92 jesen92 12:46 28.08.2011

Re: Hvala!

Zao mi je sto se mladi ljudi u Srbiji ne bore protiv redova (svuda u svetu sve racune mozete da platite bez redova, od kuce, racunarom, davanjem ovlascenja da vam se odredjena svota direktno uzme s racuna...itd.) i da se umesto toga bore protiv mama s malom decom!

...Nemam obicaj da kontolisem datume registracija blogera ali vidim da je Martina nepunih mesec dana ovde i vec je VIP...da li je to opravdano ili ne , nije trenutak za takvu diskusiju...u svakom slucaju njen tekst je napisan jezikom koji nije primeren ovom mestu...S druge strane, ja nisam razumela da je ona mrzitelj majki i dece vec da je opisala neki konkretan slucaj(ja sam u jednom komentaru opisala slican slucaj) a tekst je zavrsila recenicom "Ti nisi dobra majka" ...i naravno da nije dobra majka ona koja ostavi muza u ladovini sa praznim kolicima a dete koristi kao "propusnicu"....Martina je "svoj dozivljaj" mogla da opise na duhovit nacin i onda bi sve bilo drugacije tj ne bi se digla ovolika prasina .....itd...ipak,nije bas zasluzila ovolike uvrede....
ivana23 ivana23 13:35 28.08.2011

Re: Hvala!

jesen92
S druge strane, ja nisam razumela da je ona mrzitelj majki i dece vec da je opisala neki konkretan slucaj(ja sam u jednom komentaru opisala slican slucaj) a tekst je zavrsila recenicom "Ti nisi dobra majka"


Jesen, izvini, mozda si previdela...

Martina pise u prvoj recenici: 'Da li ću zvučati monstruozno ako kažem da ne volim ljude koji imaju "sitnu" decu?'
jesen92 jesen92 14:12 28.08.2011

Re: Hvala!

esen, izvini, mozda si previdela...

Martina pise u prvoj recenici: 'Da li ću zvučati monstruozno ako kažem da ne volim ljude koji imaju "sitnu" decu?'

Ivana, nisam previdela...napisala sam neki komentar u kome sam rekla da je takvo pisanje nedopustivo..Nego,nekako mislim da je ona vise neiskusan bloger nego losa osoba...vidim da je pokusala i ovde, na Jelicinom blogu, da se nekako opravda..a ko priznaje pola mu se prasta...staro pravilo, zar ne...Moram da priznam da nisam procitala sve komentare na njenom blogu i da nisam citala ni predhodne njene blogove ali , na bazi procitanog, ne bih rekla da je sklona svadji..Ja nisam za linc posebno ako "osetim" da neko uvidja da je pogresio...e sad, ako je moja procena pogresna to je druga stvar
spadalo92 spadalo92 14:56 28.08.2011

Re: Hvala!

Moram da priznam da nisam procitala sve komentare na njenom blogu i da nisam citala ni predhodne njene blogove ali

Koliko ja znam, ona ima samo jedan blog na kome je objavljivala neke postove. Verovatno znate razliku između bloga i posta, samo ste u brzini pogrešili, zar ne? Drugačije rečeno, znate vi sve te termite, samo ste se u brzini pogrešno zarazili...
mikimedic mikimedic 15:47 28.08.2011

Re: Hvala!

...Nemam obicaj da kontolisem datume registracija blogera ali vidim da je Martina nepunih mesec dana ovde i vec je VIP...da li je to opravdano ili ne , nije trenutak za takvu diskusiju...u svakom slucaju njen tekst je napisan jezikom koji nije primeren ovom mestu...S druge strane, ja nisam razumela da je ona mrzitelj majki i dece vec da je opisala neki konkretan slucaj(ja sam u jednom komentaru opisala slican slucaj) a tekst je zavrsila recenicom "Ti nisi dobra majka" ...i naravno da nije dobra majka ona koja ostavi muza u ladovini sa praznim kolicima a dete koristi kao "propusnicu"....Martina je "svoj dozivljaj" mogla da opise na duhovit nacin i onda bi sve bilo drugacije tj ne bi se digla ovolika prasina .....itd...ipak,nije bas zasluzila ovolike uvrede....


nije ovo pisala jesen, ovo je pisao mikimedic pod jednim od njegovih 17 laznih nikova


mikimedic mikimedic 15:48 28.08.2011

Re: Hvala!

Martina pise u prvoj recenici: 'Da li ću zvučati monstruozno ako kažem da ne volim ljude koji imaju "sitnu" decu?'


a sta pise u recenici koja ide odmah posle te?

znas ivana - postoji citiranje, a postoji i citiranje namerno izvuceno van konteksta.
jesen92 jesen92 16:26 28.08.2011

Re: Hvala!

Koliko ja znam, ona ima samo jedan blog na kome je objavljivala neke postove. Verovatno znate razliku između bloga i posta, samo ste u brzini pogrešili, zar ne? Drugačije rečeno, znate vi sve te termite, samo ste se u brzini pogrešno zarazili

..jeste..pogresila sam u terminologiji a pojma nemam o cemu je ranije pisala Martina...nisam upoznata sa likom i delom...Hvala na ispravci..
ivana23 ivana23 17:03 28.08.2011

Re: Hvala!

mikimedic
Martina pise u prvoj recenici: 'Da li ću zvučati monstruozno ako kažem da ne volim ljude koji imaju "sitnu" decu?'a sta pise u recenici koja ide odmah posle te?

znas ivana - postoji citiranje, a postoji i citiranje namerno izvuceno van konteksta.


Recenica koju sam citirala je izdvojena od preostalog teksta. Da li je trebalo da citiram ceo post?

Uzgred, odgovorila sam jeseni koja je napisala da je Martina opisala neki konkretan slucaj, a da nije tako vidi se iz nastavka jer koristi mnozinu opisujuci 'sporne roditelje': Zapravo, prezirem određenu vrstu roditelja dece uzrasta do 6 godina. Iste one ljude koji svoju decu doživljavaju kao propusnicu za mnoge državne i privatne ustanove, one koji vam se beče u gradskom prevozu sa facom "hej, ja imam dete, a ti ne, hajde ustupi mi, ne mesto, nego deo autobusa od 'harmonike'.

Da li je jasnije?
jesen92 jesen92 19:03 28.08.2011

Re: Hvala!

ivana23
mikimedic
Martina pise u prvoj recenici: 'Da li ću zvučati monstruozno ako kažem da ne volim ljude koji imaju "sitnu" decu?'a sta pise u recenici koja ide odmah posle te?

znas ivana - postoji citiranje, a postoji i citiranje namerno izvuceno van konteksta.


Recenica koju sam citirala je izdvojena od preostalog teksta. Da li je trebalo da citiram ceo post?

Uzgred, odgovorila sam jeseni koja je napisala da je Martina opisala neki konkretan slucaj, a da nije tako vidi se iz nastavka jer koristi mnozinu opisujuci 'sporne roditelje': Zapravo, prezirem određenu vrstu roditelja dece uzrasta do 6 godina. Iste one ljude koji svoju decu doživljavaju kao propusnicu za mnoge državne i privatne ustanove, one koji vam se beče u gradskom prevozu sa facom "hej, ja imam dete, a ti ne, hajde ustupi mi, ne mesto, nego deo autobusa od 'harmonike'.

Da li je jasnije?

Uzgred, odgovorila sam jeseni koja je napisala da je Martina opisala neki konkretan slucaj, a da nije tako vidi se iz nastavka jer koristi mnozinu opisujuci 'sporne roditelje'
...i kada je govorila u mnozini rekla je da mrzi"odredjenu grupu" roditelja sa malom decom a ne sve roditelje...itd ...a onda je kao za primer opisala konkretan slucaj koji je ovde, cini mi se, najvise komentarisan...
Martina:Situacija od pre neki dan: 38 stepeni i sunce prži asfalt. U banci sedmometarski zmijoliki red zbijenih ljudi, a ispred banke mladi bračni par; on, ona, beba i kolica. Ona uzima bebu iz kolica, on ostaje sa kolicima ispred, na klupi u debelom ladu. Ona ulazi u banku, a pre ulaska je ili uštinula dete ili ne znam ni ja šta. U svakom slučaju, uradila je nešto i dete je počelo da plače.
...btw nemam ni malo razumevanja prema mrziteljima male dece i njihovih roditelja samo mislim da se doticna blogerka malo zanela u pokusaju da bude duhovita a koristeci zargon mladih generacija...

i jos nesto...u njenom tekstu su sporni rec "mrzim" i izraz "cepanje materice" cija upotreba zasluzuje svaku kritiku ali, po mom misljenju , ne i linc...sve ostalo je njen licni stav...
mikimedic mikimedic 22:00 28.08.2011

Re: Hvala!

Recenica koju sam citirala je izdvojena od preostalog teksta. Da li je trebalo da citiram ceo post?


ne. samo sledecu recenicu. da bi se shvatio kontekst i na koga se konkretno odnosi.

Zapravo, prezirem određenu vrstu roditelja dece uzrasta do 6 godina. Iste one ljude koji svoju decu doživljavaju kao propusnicu za mnoge državne i privatne ustanove,

meni je sasvim jasno sta si uradila.


maca22 maca22 02:32 29.08.2011

Re: Hvala!

jesen92
Ja nisam za linc posebno ako "osetim" da neko uvidja da je pogresio...e sad, ako je moja procena pogresna to je druga stvar

jesen92
u njenom tekstu su sporni rec "mrzim" i izraz "cepanje materice" cija upotreba zasluzuje svaku kritiku ali, po mom misljenju , ne i linc...sve ostalo je njen licni stav...

Zapravo, ne, vi uopste nemate pravo, niti mozete nikog da lincujete.
8c_competizione 8c_competizione 12:07 28.08.2011

vredjanje majki i ...

Cao Jelice,

Vrlo dobro razumem muke majki (iako sam mushkarac), posto znam vrlo dobro shta je moja (samohrana) majka podnela kao zhrtvu u zhivotu da bi mene rodila i podigla, te napravila coveka od mene. O tome kako sam "ispao" na kraju, ne bih da komentarishem, drugi ce to bolje. Takodje, pripadam onim poslednjim generacijama koje su ucene, sto kod kuce, sto u skoli: OLD SCHOOL. Tako da se ustupanje mesta trudnicama, majkama sa decom i starijim osobama APSOLUTNO PODRAZUMEVA. Ma pravi decacic iz Becke Shkole, istureno odelenje Zeleni Venac (Beograd).

Ali, na zhalost, brinu me nove generacije kako majki, tako i zhena uopshte. Pre nego shto skocish sada, dozvoli da iznesem slucaj, i tokroz nekoliko primera.

Zivim u Berlinu (neki kazhu da je sve to na vishem kulturoloshkom nivou nego mi Balkanci, hm mogli bi smo dugo da diskutujemo o svemu tome). Evo sta mi se desilo proshle nedelje:

Dakle stojim na peshackom prelazu, cekam zeleno svetlo i teglim veliki kofer na sopstvenim tockicima. Iza mene pristizhu dve mlade majke sa kolicima i nasmejanom decom. Po izgledu bih rekao neka srednja klasa drushtva, dakle ne polupismeni puk.

Pali se zeleno svetlo za peshake i pocinjem da prelazim ulicu. Ponovo napominjem da vucem kofer (dakle iza sebe) i da se nalazim ispred doticnih gospodjica/gospodja. U jednom trenutku udar gotovo prevrce moj kofer. Okrecem se i imam shta videti. Jedna od majki je naprasno odlucila da malko prepreci ulicu, okrenula kolica sa detetom i toliko jako udarila u kofer tolike velicine da bi se komadina kao Tijanic bez problema spakovala unutra!

Na to sam se okrenuo (prvo da vidim sta se deshava) a onda posve normalnim glasom rekao:"Mogli bi ste (sa sve obaveznim Sie velikim slovima) da malko pripazite na to kako gurate decja kolica!"

Da li mislish da se doticna izvinila? Ne, skoro sa pesnicom u moje lice je pocela da preti, poziova se na to kako je ona jelte majka, kako ja treba da gledam gde da idem (valjda pretpostavljam da je priroda trebala da mi ugradi i dva spoljna ogledala na glavu, ili bar josh jedno oko, kako boih pratio situaciju i pozadi) .....

Vrlo brzo sam prokljucao zbog iznesenog bezobrazluka i zaista se uzdrzhavao da ne budem prost ili da je udari, poshto je upotrebljavala reci tipa Wixer (ko zna nemacki i znacenje te fraze u svakodnevnom govoru, razumece razloge) i mnoge druge.

Sada zamisli situaciju da se svadja razvila i da je nedaj bozhe doshlo do mnogo ozbiljnijih reci ili i fizickog kontakta (na sta je gdja ocito bila i vishe nego spremna), sta mislish ko bi pred sudijom imao prednost. Krkan od 2 m visine, mushkog pola, iliti verovatno u tom momentu "ucveljena i teshko povredjena" mama? Cak i ako je tip u ovom slucaju bio u pravu?

Zanimljivo je bilo da je prijateljica doticne bila u shoku i nije mogla da veruje tome shta njena prijateljica radi. To mi je negde i bio zaustavni mehanizam, posto sam u momentu shvatio da samo imam nesrecu da naletim na idiota, te da i pored tih idiota ima i "normalnih".

Pricu sam podelio sa prijateljima i kolegama sa posla, podjednako zhenskog i mushkog pola. Necesh verovati, gomila njih, ukljucujuci i dame, mi je rekla da je imala bar jedan slican encounter sa "majkama koje na silu namecu njihovo pravo". Verovala ili ne, u Berlinu su se vec pojavili iplakati na ulicama, sa porukama gradjanskih inicijativa, da se takvo ponashanje spreci ili bar zakonski zaustavi!

Kao sto rekoh, ja sam ucen prilicno po OLD SCHOOL principu, dakle Bon-Ton je bio svakodnevica.

Ali svakodnevno vidjam zhene i majke, koje na primer greshe po pitanju istog. Ocigledan primer je pravo prednosti pri izlasku/ulasku. One, i gomila starijih, misle da UVEK imaju pravo prednosti, iako Bon-Ton jasno kazhe da je pravo izlaska u prednosti nad ulaskom, iz jednog vrlo prakticnog razloga. Zamislite sada punu sobu ljudi, iz koje jedna osoba zheli da izadje, a u koju druga zheli da udje. Ako karikiramo situaciju do granica, ukoliko je soba bash toliko puna, da ni igla vishe ne mozhe da stane unutra, kako misli osoba, koja hoce da udje, da udje, ukoliko se soba ne isprazni bar za jeddno mesto? Naravno da Bon-Ton tu ukazuje na prakticnost, ali ostavlja mogucnost da se ipak prednost da osobi koja ulazi, jer retko kada je prostor iz kog se izlazi toliko pun (iz ove izjve je iskljucen Bg gradski prevoz)!

Dakle, s moje strane, par poruka!

Prvo, apsolutno pravo prednosti samo na osnovu funkcije (zhena, starija osoba, majka ....) ne postoji i kao takvo na njemu ne treba insistirati, kao doticna gdja/gdjica iz prethodnog primera.

Drugo, nametanjem "podrazumevanja" prava se samo pokazuje nivo necije NEKULTURE (mene su tako ucili, da prava dama nikada to ne bi drekom nametala, no mozhda su me pogreshno ucili).

Trece, iskoristite priliku da ULJUDNO skrenete nekome pazhnju na nedostatak ili manjak poshtovanja prema starijima, zhenama ili majkama, ponarocito deci, poshto se tako edukativno deluje na druge (na zhalost moderno drushtvo, citaj porodica i edukativni sistem sve manje imaju vremena za ovakve osnovne drushtvene stvari, bitnije je versko obrazovanje u shkoli!) Ovo je dobro i zbog boljeg licnog osecanja, zato shto vas ne ostavlja u stanju nekoga ko je imao pravo koje mu je bilo ne uskraceno, a nije imao prilike da ucini neshto povodom toga.

Cetvrto, nemojte sebi nikada dozvoliti da se nekome NE IZVINITE, za neshto sto se mozhda i sasvim slucajno uradili, a da nije bilo na mestu. Da se doticna gdja/gdjica korektno izvinila, sve bi se zavrshilo na tome umesto mahanja pesnicom i razmene verbalne vatre!

Ponavljam, imam puni respekt prema majkama, zhenama, starijima ... ali to ne znaci da cu prihvatati nametanja po svaku cenu i kada to nije primereno!

Nedostatak kucne kulture je jako dubok problem kako nasheg, tako i ostalih "razvijenijih modernih" drushtava. Licno mislim da kada bi nivo licne, domace kulture bio na znatno vishem nivou, ne bi bilo ni ratova, svadja, tuca i ostalog.
angie01 angie01 15:01 28.08.2011

Re: vredjanje majki i ...

Ponavljam, imam puni respekt prema majkama, zhenama, starijima ... ali to ne znaci da cu prihvatati nametanja po svaku cenu i kada to nije primereno!


puno reci, al nerazumljiva ideja!

zene & majke bas i nemaju neku protekciju i uvazavanje generalno!

ne kapiram tu specijalnu osetljivost iskazanu jos na tako rogobatan nacin, kao sto je u Martininom blogu, od koga je sve i pocelo!

ne kapiram ni na sta ti ne pristajes, jer je prinudno podrazumevanje u pitanju, iz prostog razloga, sto su zene koje uslovno receno zloupotrebljavaju neku situaciju na ovaj nacin u manjini, a velika vecina se zlopati, jer je drustvo razumevanje i reakciju na svakodnevne ovakve situacije, ostavila na slobodnoj proceni drustva u kome su moral, etika, empatija,....izumrle i nepozeljne kategorije!
Jelica Greganović Jelica Greganović 15:09 28.08.2011

Re: vredjanje majki i ...


Prvo, apsolutno pravo prednosti samo na osnovu funkcije (zhena, starija osoba, majka ....) ne postoji i kao takvo na njemu ne treba insistirati, kao doticna gdja/gdjica iz prethodnog primera.


Nedostatak kucne kulture je jako dubok problem kako nasheg, tako i ostalih "razvijenijih modernih" drushtava. Licno mislim da kada bi nivo licne, domace kulture bio na znatno vishem nivou, ne bi bilo ni ratova, svadja, tuca i ostalog.
ivanakk ivanakk 12:20 28.08.2011

eh...

Slozila bih se sa Jelicom. Samo stvar kucnog vaspitanje koje neko ima ili nema. Sve i da je gospodjica koja ne voli roditelje sa sitnom decom (a ja sam bas jedan od tih na salterima i po autobusima, ne zato sto hocu nego silom prilika), u pravu sto je zamerila mamama sa bebama na tropskoj vrucini u postama i na ulici, izgubila je iz vida da se mesto ustupa ne zbog mame (jer bi onda mame i kad su same verovatno nosile bedzeve: imam bebu, ustupi mi mesto) nego zbog bebe koja nije birala gde ce se naci i po kakvim vremenskim prilikama.
xenia5 xenia5 12:33 28.08.2011

Džabe si cepala mozak

Imam troje dece. Starijeg sina i mladje blizance, dečaka i devojčicu. Kada je čula da nosim blizance, moja drugarica, inače poznata javna ličnost koja se ponosi svojom ulogom (namerno kažem ulogom) majke, pitala me je, doslovce: "I ti ćeš to da ostaviš?!" Blizanačku trudnoću sam morala da održavam ležanjem i mirovanjem,ali sam jednom prilikom morala da odem do jednog šaltera, lično. Kada sam zamolila ljude da me puste preko reda, dobila sam niz pogrda, a u vezi sa zloupotrebom svog do zuba stomaka...Kada sam se porodila, dobrih nekoliko godina nas, osim roditelja, niko nije zvao u goste. Jednom prilikom, na krsnoj slavi kod kumova, jedna od prisutnih gošći je prokomentarisala kako ona svoju decu ne voda po gostima i kako nikuda nije išla dok su bili mali. Raspon osećanja koje smo moja deca i ja izazivali kod svoje okoline, kretao se od sažaljenja, prezira, lažnog divljenja, pa do neskrivenog gadjenja. Podjednako kod onih bez dece i onih čija su deca već bila poodrasla. Moja deca su sada već velika, muž i ja jedva čekamo unuke. Neću da patetišem i pišem o ljubavi, radosti i sreći što ih živim zahvaljujući svojoj deci. Kada na ulici vidim roditelje sa dve bebe, samo se saučesnički osmehnem jer znam kroz šta prolaze.
mlekac mlekac 12:42 28.08.2011

Re: Džabe si cepala mozak

xenia5
Raspon osećanja koje smo moja deca i ja izazivali kod svoje okoline, kretao se od sažaljenja, prezira, lažnog divljenja, pa do neskrivenog gadjenja. Podjednako kod onih bez dece i onih čija su deca već bila poodrasla. Moja deca su sada već velika, muž i ja jedva čekamo unuke. Neću da patetišem i pišem o ljubavi, radosti i sreći što ih živim zahvaljujući svojoj deci. Kada na ulici vidim roditelje sa dve bebe, samo se saučesnički osmehnem jer znam kroz šta prolaze.




Sad si me podsetila na jedan dogadjaj iz vremena kad je Princeza bila beba!

Udaje mi se drugarica, i mi se, zajedno s podmlatkom, pripremamo za odlazak na svadbu a moja pokojna sveki sedi, krsti se i sve vreme ponavlja mantru: "Koji je to ludak pozvao vas i svo TROJE dece na svadbu?"

Slicnu reakciju izazvala je nasa odluka da krenemo u Bw. "A deca? Kome cete da ostavite decu?" Kad smo n-ti put objasnili da NE ostavljamo decu nikome, posto su to nasa deca i normalno je da idu s nama, usledilo je "Na toliki put sa TROJE dece????"

Valjda smo se zato vratili sa cetvoro...
xenia5 xenia5 23:13 28.08.2011

Re: Džabe si cepala mozak

Jednom je Timoti Džon Bajford govorio o svom detinjstvu provedenom u jednom Britanskom internatu u koji su ga roditelji poslali kada je imao, ako se dobro sećam, sedam godina. Veoma je slikovito opisao surove metode kojima je tamo vaspitavan. Tada je,otprilike, rekao da internati postoje kako bi se roditelji na "human" način otarasili svoje dece kao društveno neprihvatljivih bića...
8c_competizione 8c_competizione 12:42 28.08.2011

neshto za spushtanje tenzija

novi film

muaddib92 muaddib92 13:04 28.08.2011

Samo jedno pitanje

.. у шта се, жене/људи, овај блог претворио БРЕ????
ana_radmilovic ana_radmilovic 13:30 28.08.2011

da se razumemo

Da se razumemo, ovo je prvi kontra blog koji pišem za skoro pet godina pisanja bloga ovde.


naslov me odma' razveselio... a onda:
deca su mala, a ne sitna, sitne su neke duše.

p.s.

rečeni tekst koji je prethodio iznervirao je jednu osobu, onda je ta osoba meni poslala link, onda sam ja pročitala, onda se nisam šokirala nego mi je nešto mnogo išlo na živce, a ondak danas vidim - jeličica & naslov, razvuče mi se osmeh na licu i umutim novu kafu i nazdravim drugarici jelici.


živela ti meni draga, i pozdravi decu, muža, komšije, njihovu decu, i sve ostale...
Jelica Greganović Jelica Greganović 15:10 28.08.2011

Re: da se razumemo

Hvala, Anči ljub
kafka_88 kafka_88 14:31 28.08.2011

-------

Bravo za naslov bloga, Jelice...
Jelica Greganović Jelica Greganović 15:12 28.08.2011

Re: -------

Naslov je samo parafraza naslova koji je Martina u međuvremenu promenila, inače takav naslov ne bih nikada dala postu.
Biljana 77 Biljana 77 15:30 28.08.2011

neka stoji i ovde


mada sam rekla sebi da se neću upuštati u raspravu.

Više puta sam otvarala i njen i tvoj blog sa namerom da napišem komentar. Pa mi onda dođe žao same sebi i ovo malo slobodnog vremena što ga imam za svoje dete i odustanem jer ne mogu... Objšnjavati nekome sa tolikim odsustvom empatije da mi se svaki dan plače kad odstojim sa ovim stomakom na +148 stepeni u busu dok neko ne digne galamu da se ustane trudnici.. u ovoj zemlji "komunizma" (po nekim blogerima ) gde je majkama, deci i trudnicima, kao i invalidima i starima sve potaman. I onda se priča iskrene na to da neko smatra sebe vrednijim sedenja u busu (i naravno u životu jer priča uvek ode u tom pravcu) jer ima dete od nekog ko ga nema i gluposti se samo ređaju. A stvar je jednostavna - ustupiti mesto nekome sa detetom, trudnici, starcu ili invalidu isključivo je stvar vaspitanja i pristojnosti. Sve ostali kvazi stavovi po tom pitanju samo su pravljenje imidža modernizma na temu koju smo pročitali u nekom nepismenom fancy magazinu.
+ što je naravno negde u komentarima moralo da iskrsne kako su zaposlene majke lošiji radnici od od onih žena koje nemaju dece - kakvo odvratno podržavanje diskriminicije sveprisutne u ovom društvu koje trudnice i majke, kao i one koje imaju nameru da to postanu postavlja u potpuno neravnopravan položaj pri zapošljavanju - fuj!

spadalo92 spadalo92 21:08 28.08.2011

Re: neka stoji i ovde

Biljana 77

mada sam rekla sebi da se neću upuštati u raspravu.

Više puta sam otvarala i njen i tvoj blog sa namerom da napišem komentar. Pa mi onda dođe žao same sebi i ovo malo slobodnog vremena što ga imam za svoje dete i odustanem jer ne mogu... Objšnjavati nekome sa tolikim odsustvom empatije da mi se svaki dan plače kad odstojim sa ovim stomakom na +148 stepeni u busu dok neko ne digne galamu da se ustane trudnici.. u ovoj zemlji "komunizma" (po nekim blogerima ) gde je majkama, deci i trudnicima, kao i invalidima i starima sve potaman. I onda se priča iskrene na to da neko smatra sebe vrednijim sedenja u busu (i naravno u životu jer priča uvek ode u tom pravcu) jer ima dete od nekog ko ga nema i gluposti se samo ređaju. A stvar je jednostavna - ustupiti mesto nekome sa detetom, trudnici, starcu ili invalidu isključivo je stvar vaspitanja i pristojnosti. Sve ostali kvazi stavovi po tom pitanju samo su pravljenje imidža modernizma na temu koju smo pročitali u nekom nepismenom fancy magazinu.
+ što je naravno negde u komentarima moralo da iskrsne kako su zaposlene majke lošiji radnici od od onih žena koje nemaju dece - kakvo odvratno podržavanje diskriminicije sveprisutne u ovom društvu koje trudnice i majke, kao i one koje imaju nameru da to postanu postavlja u potpuno neravnopravan položaj pri zapošljavanju - fuj!


Razmišljao sam kako da komentarišem ovaj potpuno zdravorazumski stav. Na kraju sam zaključio da je ovo sasvim dovoljno
abrasax abrasax 21:31 28.08.2011

Re: neka stoji i ovde

Sve ostali kvazi stavovi po tom pitanju samo su pravljenje imidža modernizma na temu koju smo pročitali u nekom nepismenom fancy magazinu.


Juče ovo ne bih potpisala.
mlekac mlekac 22:49 28.08.2011

Re: neka stoji i ovde

abrasax
Sve ostali kvazi stavovi po tom pitanju samo su pravljenje imidža modernizma na temu koju smo pročitali u nekom nepismenom fancy magazinu.


Juče ovo ne bih potpisala.


A danas?
vishnja92 vishnja92 16:13 28.08.2011

znas sta miki

na stranu to sto radis sve vreme - tvoja slika i svakom svoje, ali:

primer kojim mases naokolo evo vec dva dana je mnogo (ajmo sada blaaaago) gluplji i neprimereniji od Martininog, iz razloga sto:
- je izuzetak koji potvrdjuje pravilo
- subjektivan
- svaka zena ce svoje poimanje odgovornosti i osecanja duga prema nekome (ooo da), kao i svoje radne navike, zalaganje, napor, znanje, iskustvo i vestine probati da uvisestruci onda kada postane majka. zato sto ima dodatni motiv da radi sve to i zato sto je tamo ceka neko kome je potrebna ona, na razne nacine (najpre, jer mame znaju da je deci onako kako je i njima - i dobro i lose. drugo, sto je gradjenje dobrog roditeljskog modela sasvim intuitivna stvar, nevezana za lupetanja i teorije).
dodatno, zaposlene zene koje su majke su (bar ovde) precutno ucenjene i ucenjivane svim i svacim, jer se podrazumeva da im je do radnog mesta stalo mnogo vise nego svima drugima, i da treba da budu zahvalne (cak i kad su ipadovi na groblju 286ica). i da se, u skladu sa tim, oduze.
tj, ono sto je neko (mislim da je spadalo) postovao sa slucajem obrnutim od tvog je daleko verovatnija varijanta.

osim toga, ovde su zaposlene zene koje su majke u daleko goroj situaciji nego one druge... a i nezaposlene zene koje su majke takodje.
ali i pored toga je ovaj projektovani mrz:
U jednom momentu, mlada mama okreće se ka meni, baš zbog mog uzdaha; upućujem joj pogled da znam čemu joj služi beba, a ona me mrzi jer znam i mrzi me jer na ramenu imam samo novčanik-torbicu, a ne dete od 3 kila i džak sa flašicama, pelenama i kašama.

toliko nedostojan i smesan, da... pa nemam pojma. valjda bioloski sat, ili tako nesto. ne postoji normalna zena koja ce da zavidi onoj drugoj sto na ramenu ima torbicu a ne dete, iz prostog razloga sto ne postoji nijedna komparativna prednost u ne-imanju dece. i to je ono sto mame znaju, a tvoja sticenica naslucuje pa pizdi po blogu onoliko.
a i ti s njom.
mikimedic mikimedic 16:52 28.08.2011

Re: znas sta miki

- je izuzetak koji potvrdjuje pravilo


kako znas da je izuzetak? koliko cesta mislis da je ta pojava? da li mislis da ce prosecna majka sa malim detetom imati isti odnos prema poslu i timu sa kojim radi kao i ostali koji nisu u toj istoj situaciji?

tj, ono sto je neko (mislim da je spadalo) postovao sa slucajem obrnutim od tvog je daleko verovatnija varijanta.


naravno, i taj primer je potpuno debilan (zato sto je van ikakvog konteksta ovde). stvarno ne znam sta je pisac hteo da kaze. sta je sporno u njegovom primeru, i na koji nacin on pobija primer koji sam ja dao (a koji je vezan za temu - zloupotreba polozaja od strane majki na racun male dece)

boldujem rec zloupotreba da ne bi doslo do zabune o cemu pricamo.

primer koji je on izneo verovatno da ima na stotine (i sam sam se susretao sa njima u x navrata), i naravno da je u pitanju mobing sto sam mu i potvrdio (kratko, stvarno nisam imao nameru da obrazlazem nesto sto nema nikakve veze sa temom, ali kad i ti insistiras na tome...)

toliko nedostojan i smesan, da... pa nemam pojma. valjda bioloski sat, ili tako nesto. ne postoji normalna zena koja ce da zavidi onoj drugoj sto na ramenu ima torbicu a ne dete, iz prostog razloga sto ne postoji nijedna komparativna prednost u ne-imanju dece. i to je ono sto mame znaju, a tvoja sticenica naslucuje pa pizdi po blogu onoliko.
a i ti s njom.


i po n-ti put kakve to veze ima sa mnom?


skener92 skener92 17:01 28.08.2011

Re: znas sta miki

vishnja92
ne postoji normalna zena koja ce da zavidi onoj drugoj sto na ramenu ima torbicu a ne dete, iz prostog razloga sto ne postoji nijedna komparativna prednost u ne-imanju dece. i to je ono sto mame znaju, a tvoja sticenica naslucuje pa pizdi po blogu onoliko.


pa, nije baš tako, zar ne? 'normalna žena'? imam nešto utisak da 'nenormalni' parovi vrlo, vrlo lepo žive.
vishnja92 vishnja92 17:11 28.08.2011

Re: znas sta miki

miki, ne moras ti nista da boldujes, spin sam mase izdaleka.

kako znas da je izuzetak? koliko cesta mislis da je ta pojava? da li mislis da ce prosecna majka sa malim detetom imati isti odnos prema poslu i timu sa kojim radi kao i ostali koji nisu u toj istoj situaciji?

procitaj moj prethodni komentar pa ces znati. majke male dece imaju (bedne) zakonske povlastice, a u realnosti su osudjene na crncenje, izvinjavanje i DOKAZIVANJE (mikimedicu) da su u stanju da urade ne istu i jednako dobru, nego mnogo vecu i kvalitetniju kolicinu posla nego sve druge zene i muskarci zajedno.
i zamisli - uspevaju :))

a oni koji im to rade su ISTI KAO TI, I TO JESTE MOBING.


mislim da si u predpubertetskom periodu gledao previse smrdljivih americkih serija o sudjenjima sve sa galamom, stisnutim vilicama i prepredenim advokatima. i takodje mislim da trenutno zivis na potpuno bolesnoj lokaciji (tj znam)

najsmrdljivija zavrsnica dobrog filma ikad je u Mirisu zene, a ti cak ni to ne umes. stalno neki antiklimaks, pa aj dovrsi se jednom jbte. stani iza sebe, majku mu, bar jednom, pa makar i pateticno.
b92fmember b92fmember 17:13 28.08.2011

Re: znas sta miki

a koji je vezan za temu - zloupotreba polozaja od strane majki na racun male dece)


Ja se slažem da je krajnje vreme da se to pitanje stavi na dnevni red.

Gde bi nam bio kraj da smo tome stali na put na vreme.

Da su deca oduzimatna od roditelja na vreme, čim prohodaju i slata u vojne škole i akademije, kosovo bi još uvek bilo srpsko!

vishnja92 vishnja92 17:26 28.08.2011

Re: znas sta miki

skener92
vishnja92
ne postoji normalna zena koja ce da zavidi onoj drugoj sto na ramenu ima torbicu a ne dete, iz prostog razloga sto ne postoji nijedna komparativna prednost u ne-imanju dece. i to je ono sto mame znaju, a tvoja sticenica naslucuje pa pizdi po blogu onoliko.


pa, nije baš tako, zar ne? 'normalna žena'? imam nešto utisak da 'nenormalni' parovi vrlo, vrlo lepo žive.

a ko su "nenormalni parovi", pajz sad kategoriju?

pricam o zenama koje IMAJU decu, a po Martini bi trebalo da zele da ih NEMAJU dok gledaju nju, tj Martinu (zbog ravnog trbuha, visokih grudi, slobodnog vremena ili jacanja bicepsa u banci, umesto u teretani).

e
normalna zena koja je majka ne zeli da to ne bude, aj prestani da lupas i ucitavas, ukratko.

(izmedju ostalog: ravan trbuh, torbica na ramenu i lepe grudi nisu medjusobno isljucive sa materinstvom )
skener92 skener92 17:30 28.08.2011

Re: znas sta miki

prvo, ne brecaj se na mene, to ne volEm, nikakva diskusija ne može da bude povod da se ponašaš prostački i nepristojni.

kad sam pročitala tvoj odgovor, baš sam razmislila, nikada mi se nije udvarao nijedan oženjen čovek koji nema decu, ali nikada.

ali zato, ovi sa ženama i 'decama', od njih ne može da se živi ...
vishnja92 vishnja92 17:40 28.08.2011

Re: znas sta miki

skener92
prvo, ne brecaj se na mene, to ne volEm, nikakva diskusija ne može da bude povod da se ponašaš prostački i nepristojni.

kad sam pročitala tvoj odgovor, baš sam razmislila, nikada mi se nije udvarao nijedan oženjen čovek koji nema decu, ali nikada.

ali zato, ovi sa ženama i 'decama', od njih ne može da se živi ...

a to ima veze sa temom - kakve?

aj dalje, pliz. npr: sta imas da kazes o raspustenicama? onima koje imaju decu ali ne i muza? zamisli tek njih, ili bolje nemoj... da ti se ne slosi.

da se ponašaš prostački i nepristojni.


:)))))))))
moja deca u busu pokupila foru za dalj-I-nski, na glavi mi sede s tim. e sad cu i ja ovo za kontru, hvala :)
skener92 skener92 17:42 28.08.2011

Re: znas sta miki

ma, po silnim tvojim postovima na blogu sam videla da si ti rodjeni šeret!

a, za ovo što sam rekla, znaš da sam u pravu ...
vishnja92 vishnja92 17:43 28.08.2011

Re: znas sta miki

skener92
ma, po silnim tvojim postovima na blogu sam videla da si ti rodjeni šeret!

a, za ovo što sam rekla, znaš da sam u pravu ...

ovde imamo mali problem, jer nisi rekla nista.
koksy koksy 18:32 28.08.2011

Re: znas sta miki


miki:

i po n-ti put kakve to veze ima sa mnom?

[u][/u]

Pa jebiga, tako si se namestio da smo na devojku Martinu skoro zaboravili.
Jedino se malo ovaj TiKomir upinje ali on je boranija.
antioksidant antioksidant 19:11 28.08.2011

Re: znas sta miki

Martinu (zbog ravnog trbuha, visokih grudi

ova tema je ponovo postala zanimljiva...
vishnja92 vishnja92 20:12 28.08.2011

post

scriptum za mmedica:
kako znas da je izuzetak? koliko cesta mislis da je ta pojava? da li mislis da ce prosecna majka sa malim detetom imati isti odnos prema poslu i timu sa kojim radi kao i ostali koji nisu u toj istoj situaciji?


e, aj ne glumi funkcionalnu nepismenost i ne igraj na iznurivanje, to smo vec ihaj puta prosli.

gore ti lepo pise. ne mislim nego znam da:

...prosecna majka sa malim detetom NECE imati isti odnos prema poslu i timu sa kojim radi kao i ostali koji nisu u toj istoj situaciji...

nego daleko bolji i kvalitetniji. to tvrdim i iza toga stojim, sa svim svojim godinama, pamecu, logikom, iskustvom i licnim i profesionalnim integritetom.

jos pitanja?

pps za ao - ne dobacuj
maksa83 maksa83 20:20 28.08.2011

Re: znas sta miki

Jedino se malo ovaj TiKomir upinje ali on je boranija.

Meni je TiKomir super sa ovim njegovim dekonstruktivnim rantovima.
Ubij-me-i-teraj-me-da-čitam-b92-vesti-o-seksu (baš tim redosledom), ali zamišljam ga ovako nekako:



vishnja92 vishnja92 20:30 28.08.2011

Re: znas sta miki

eodlicno, najbolniji insert (mada, kad razmislim, drugi su jos najbolnjiviji)
nemojte deco da gledate. kad ce skripte, o makso velicanstveni?
krkar krkar 20:48 28.08.2011

Re: post

svojim godinama, pamecu, logikom, iskustvom i licnim i profesionalnim integritetom.


Godine iz principa ne komentarišem (a i nema razloga, sve je to pitanje stava a ne krštenice), o profesionalnom integritetu ne mogu da sudim jer si odbila da se izjasniš kad si pitana - al' kud ovo ostalo, crna Višnjo???

Mis'm, podržavam ja tebe u potpunosti. Džebga, tako vreme došlo, Miki se izlupetao više nego ikad, baš onako wasowukadinowski i ko ga šiša, sam pao sam s' ubio, ko ga tera da pokušava da razmišlja univerzalno i principijelno.

Uopšte, gomila postova an ovom blogu (a pre sveka na Guskinom Mudrovanju) je čisto lupetanje i patološka projekcija sopstvenih duboko bolesnih psiholoških stanja koje nisam ni stručan ni nadležan da definišem ali umem da ih prepoznam.

Jebite se, namćori i govnari!
antioksidant antioksidant 20:59 28.08.2011

Re: post

e, aj ne glumi funkcionalnu nepismenost

ne glumi
pps za ao - ne dobacuj



spadalo92 spadalo92 21:15 28.08.2011

Re: znas sta miki

naravno, i taj primer je potpuno debilan (zato sto je van ikakvog konteksta ovde). stvarno ne znam sta je pisac hteo da kaze. sta je sporno u njegovom primeru, i na koji nacin on pobija primer koji sam ja dao (a koji je vezan za temu - zloupotreba polozaja od strane majki na racun male dece)

Hteo sam reći da si ti tvoj primer izmislio kao i ja svoj, samo sam zaboravio da napišem. Izvini.
abrasax abrasax 22:01 28.08.2011

Re: znas sta miki

pricam o zenama koje IMAJU decu, a po Martini bi trebalo da zele da ih NEMAJU dok gledaju nju, tj Martinu (zbog ravnog trbuha, visokih grudi, slobodnog vremena ili jacanja bicepsa u banci, umesto u teretani).



Izvini, višnja, mislim da se Martini taj stav odnekud nameće i da nije autentičan, pa otuda neke njene takve reči.No, to je stara, bolna tačka manipulacije u međuljudskim odnosima, koju je, mislim, moguće aktualizovati i kada nema nikakvog stvarnosnog osnova. Žene koje imaju decu (kakvim god slovima napisano) prirodno su svesne svoje prednosti. I svesne su prirodnosti te prednosti. Zato mislim da razlog tog stava ne leži u nesigurnosti, već u osećanju da nije fer nečim takvim joj kontrirati. No, možda je i neka doza autodestruktivnosti deo svih nas, koja nas nagoni da tražimo tu kontru? Ono što se meni čini je da Martina sigurno, ali sigurno ne bi zbog toga povredila bilo koga.
mikimedic mikimedic 22:06 28.08.2011

Re: znas sta miki

procitaj moj prethodni komentar pa ces znati. majke male dece imaju (bedne) zakonske povlastice, a u realnosti su osudjene na crncenje, izvinjavanje i DOKAZIVANJE (mikimedicu) da su u stanju da urade ne istu i jednako dobru, nego mnogo vecu i kvalitetniju kolicinu posla nego sve druge zene i muskarci zajedno.
i zamisli - uspevaju :))


jesu li?

ja to nisam primetio, bar ne u mom poslovnom okruzenju.


a oni koji im to rade su ISTI KAO TI, I TO JESTE MOBING.


sta im to ONI rade, i sta im to JA radim, kad me vec optuzujes za mobing?

daj neki konkretan primer, pls.

takodje mislim da trenutno zivis na potpuno bolesnoj lokaciji (tj znam)


raspitujes se o meni? imponuje.

a gde ja to zivim?




najsmrdljivija zavrsnica dobrog filma ikad je u Mirisu zene, a ti cak ni to ne umes. stalno neki antiklimaks, pa aj dovrsi se jednom jbte. stani iza sebe, majku mu, bar jednom, pa makar i pateticno.


aj mi prevedi pls...
mikimedic mikimedic 22:12 28.08.2011

Re: post

e, aj ne glumi funkcionalnu nepismenost i ne igraj na iznurivanje, to smo vec ihaj puta prosli.

gore ti lepo pise. ne mislim nego znam da:

...prosecna majka sa malim detetom NECE imati isti odnos prema poslu i timu sa kojim radi kao i ostali koji nisu u toj istoj situaciji...

nego daleko bolji i kvalitetniji. to tvrdim i iza toga stojim, sa svim svojim godinama, pamecu, logikom, iskustvom i licnim i profesionalnim integritetom.


a ja tvrdim da nece - i to tvrdim na osnovu dvadesetogodisnjeg radnog iskustva. bar neke majke.

i ne, ne zelim da generalizujem. govorim o primerima sa kojima sam se ja susretao.
vishnja92 vishnja92 22:16 28.08.2011

Re: post

al' kud ovo ostalo, crna Višnjo???

pa otud sto verujem u snagu motivacije.

a kada sve lepo uprosecis i generalizujes, kod ovih (fujfuj) novokomponovanih zaposlenih majki uglavnom imas malo jacu motivaciju (citaj: deca, tj usta koja treba hraniti, pecina & ulov 2 u 1, tajrad) i malo otezanije (hehe, ekstremno uzivam u sopstvenom deopismenjavanju) okolnosti. a kada normalnog coveka koji je zena stavis pod taj visemesecni guraj-vuci rezim u kome poslodavac mnogo vise nego ona potencira njeno roditeljstvo, tako da se vise i ne zna gde joj je dupe a gde glava, a jos manje sta je ona uopste i koliko vredi jer nije to sad tema vec nesto sasvim drugo - e pa tada ce gospodja mama-guracica-preko-reda da uradi prebacaj norme kao svaki novoprimljeni poletarac. zbog sebe, svoje dece i iscitane cinjenice da je mama. i to ce raditi tako sve dok joj ne predje u manir, tj zauvek.

da se razumemo, ovo nije nikakav licni frust - u vreme kad sam radjala, radilo se skoro iskljucivo na crno pa sam unapred morala da pravim porodiljski fond. samo, znas, zveram okolo, onako ispotiha :)



aj, bas sam prosirila sad, sori
mikimedic mikimedic 22:17 28.08.2011

Re: znas sta miki

Hteo sam reći da si ti tvoj primer izmislio kao i ja svoj, samo sam zaboravio da napišem. Izvini.


sorry - otkud znas da li sam primer izmislio ili ne?

da li smatras da je hipoteticki tako nesto nemoguce? pa posto je nemoguce, naravno, onda kao ni domacica (bloga) smatras da nema potrebe o tome pricati.

a tvojih primera ima na tone, tek da te obavestim. primera koji si izmislio i koji nema veze sa temom.
Jelica Greganović Jelica Greganović 22:19 28.08.2011

Re: znas sta miki

Ono što se meni čini je da Martina sigurno, ali sigurno ne bi zbog toga povredila bilo koga.

To je već učinila, vređajući majke i malu decu.
mikimedic mikimedic 22:19 28.08.2011

Re: post

Miki se izlupetao više nego ikad,


jeli krki - nikad ti neka koleginica iz firme nije rekla da ne moze da obavi neki posao posle radnog vremena (ono francuzi bombarodovali libiju, treba savatati neki novi izvor) - jer ima malu bebu kod kuce?

ili vi mozda nemate takav primer kod vas u firmi?
freehand freehand 22:20 28.08.2011

Re: post

mikimedic
e, aj ne glumi funkcionalnu nepismenost i ne igraj na iznurivanje, to smo vec ihaj puta prosli.

gore ti lepo pise. ne mislim nego znam da:

...prosecna majka sa malim detetom NECE imati isti odnos prema poslu i timu sa kojim radi kao i ostali koji nisu u toj istoj situaciji...

nego daleko bolji i kvalitetniji. to tvrdim i iza toga stojim, sa svim svojim godinama, pamecu, logikom, iskustvom i licnim i profesionalnim integritetom.


a ja tvrdim da hoce - i to tvrdim na osnovu dvadesetogodisnjeg radnog iskustva.


Miki druže - izgleda da je Krkar u pravu i da je Wukadin ušao u tebe, stvorivši time maligni amalgam od koga će neko ovde da krepa, jebote!
Ok, zajebo si se na prvom blogu, pa si krenuo to malkice da modeluješ i prilagođavaš dovodeći u ravan sa koje možeš da braniš tezu za koju više ni sam ne znaš šta je i kakva je...
Čoveče, idi negde pleši!
Nađi neki no children diskač, for blondes&skinheads only i istutnji se pa se vrati!

Jer ovako...


Miki Vs. blogeri
mikimedic mikimedic 22:22 28.08.2011

Re: znas sta miki

To je već učinila, vređajući majke i malu decu.


ne, vec samo majke koje zloupotrebljavaju malu decu.

ko sad generalizuje?
krkar krkar 22:36 28.08.2011

Re: post


ili vi mozda nemate takav primer kod vas u firmi?


Miki, Miki, baš si govno!

Jedna od stvari8 kojom se najviše na svetu ponosim je što me moja nekadašnja zaposlenica, divna osoba, podsetila kako mi je u strahu saopštila da je trudna i da projekat koji je počela iz objektivnih razloga neće moći da dovede do kraja. Ja se čak i slabo sećam - ali je ona zapamtila i podsetila me na to kad sam došao da upoznam jednu predivnu devojčicu - da sam joj rekao jebeš projekte, rađaj decu, biće projekata i sve što ostaviš čekaće te dok sam ja živ.

Baš veliki govnarluk pokušavate da napravite od sasvim prostih stvari.

Ko ne oseća potrebu da osobi sa malim detetom (ma može i orangutanu) ustupi svoje mesto u redu ili u autobusu ne zaslužuje ni da živi.

A sigurno ne voli ni karanfile.

Još jednom: jebite se! U smislu ODjebite se.
Jelica Greganović Jelica Greganović 22:46 28.08.2011

Re: znas sta miki

ne, vec samo majke koje zloupotrebljavaju malu decu.

ko sad generalizuje?

Ne, nego majke koje zloupotrebljavaju na osnovu njenih tvrdnji bez argumenata, tipa "ne znam ni ja šta", što se sigurno ne može nazvati kriterijumom.
Zbog čega tvoje pitanje ostaje bez osnove, shodno čemu je i odgovor izlišan.
vishnja92 vishnja92 22:49 28.08.2011

Re: post

a ja tvrdim da nece

e pa vidi, za ovo ces morati sada meni da se izvinis, za pocetak.
a posle jos kome bude trebalo.

uzgred
imala sam ekstremno losu voznju biciklom sa decom - ekipa se razbaskarila po biciklistickoj stazi kao i uvek (da se razumemo: posto sam i pesak i biciklista i vozac, jaaako drzim do svih i svacijih prava, a drzala bih i da nije tako): porodica sa malim detetom i bebom u kolicima. pesacka staza je pola metra pored biciklisticke, malo sira i u boljem stanju. prazna.

a kad je moje dete jedva izbeglo prilicno nezgodan pad da ne bi naletelo na razigrano-vrludajuca kolica, pa ja rekla gospodi "znate, ovo je biciklisticka staza", on je potegao niz psovki u odbrani svog ugrozenog plemena protiv boza-tika-visnja razularene bande (a tako i izgledamo, prilicno jezivo. sve troje). gospoja tzv martina medic ni obrvu nije podigla, a i sto bi - ono zbog cega su druge kurve, ona je svetica, i ima biti branjena, a tu postoji konjina glupa koja ce za nju da galami i glasno psuje okolo i pravi budalu od sebe.

to je tako smesan arhetip. i bilo da se ispolji na blogu ili u setnji, bedan je, jer uvek postoji ona druga strana o kojoj se nista ne zna.
u sta ti sebe uvaljujes :))

ps
znam gde si jer si jednom REKAO gde si, a ja za razliku od tebe pomalo i citam.
a to gde si mozda jeste zavodljivo, samo sto je, osim toga, obicna bedna i halapljiva rupcaga, i to ce ostati zauvek. veruj mi. bila sam tamo na mestima na koja ti nikada neces stici.

aj mi prevedi pls...

pa ne umem bre, sve vreme drobis i mrcvaris na sitno, a kad ce neki velicanstveni rezime? pa makar bio i glup. daj bar umetnicki dojam kad vec nema nista drugo.
mikimedic mikimedic 22:55 28.08.2011

Re: post

Miki, Miki, baš si govno!


sta li mu ti dodjes, muva?



Jedna od stvari8 kojom se najviše na svetu ponosim je što me moja nekadašnja zaposlenica, divna osoba, podsetila kako mi je u strahu saopštila da je trudna i da projekat koji je počela iz objektivnih razloga neće moći da dovede do kraja. Ja se čak i slabo sećam - ali je ona zapamtila i podsetila me na to kad sam došao da upoznam jednu predivnu devojčicu - da sam joj rekao jebeš projekte, rađaj decu, biće projekata i sve što ostaviš čekaće te dok sam ja živ.


a sad zamisli da tvoja bivsa uposlenica nije ta divna osoba, vec neka sasvim deseta, koja se svercuje u tramvaju, registruje kola u crnoj gori, i ciji muz gradi nelegalno kucu na miljajkovcu 3.

i ta osoba koja je ukljucena da radi na projektu, sasvim normalno zbog trudnoce prestaje na njemu da radi, i po povratku se ukljucuje ponovo.

nista sporno.

po povratku ta osoba provodi 3-4 sata dnevno na telefonu, cakulajuci sa majkom koja cuva bebu, zove grofa da pita jel su crnogorci digli takse za registraciju, a brine da li ce muz uspeti da uvali onom liku u opstini 100 evrica za legalizaciju.

u pola pet ti kaze da njoj ne pada na pamet da ostaje posle radnog vremena, iako cete ti i tvoji saradnici ostati bar do ponoci.

i tako svaki dan, jedno par godina.

u pravu si, mozda sam bas bas govno sto takvu sortu prezirem.

ne volem, nikog, krki lutko...



mikimedic mikimedic 22:56 28.08.2011

Re: znas sta miki

Ne, nego majke koje zloupotrebljavaju na osnovu njenih tvrdnji bez argumenata, tipa "ne znam ni ja šta", što se sigurno ne može nazvati kriterijumom.
Zbog čega tvoje pitanje ostaje bez osnove, shodno čemu je i odgovor izlišan.


da li je primer koji sam ja izneo isto tako bez osnove, i odgovor je izlisan?


mikimedic mikimedic 23:00 28.08.2011

Re: post

e pa vidi, za ovo ces morati sada meni da se izvinis, za pocetak.
a posle jos kome bude trebalo.


necu. jer rekoh 'bar neke majke, neke od onih koje sam susretao'.

tebe jos nisam sreo. najverovatnije ni necu.

znam gde si jer si jednom REKAO gde si, a ja za razliku od tebe pomalo i citam.
a to gde si mozda jeste zavodljivo, samo sto je, osim toga, obicna bedna i halapljiva rupcaga, i to ce ostati zauvek. veruj mi. bila sam tamo na mestima na koja ti nikada neces stici.


aj podseti me, zivota ti. na koja ja to mesta necu nikad stici?


spadalo92 spadalo92 23:09 28.08.2011

Re: znas sta miki

da li smatras da je hipoteticki tako nesto nemoguce?

Hipotetički je moguće. Hipotetički je moguće i da čovek slomije prst čačkajući nos, zar ne? Ali i ja i ti znamo da se to ne dešava, te stoga i nema potrebe o tome pričati.

a tvojih primera ima na tone, tek da te obavestim. primera koji si izmislio i koji nema veze sa temom.

Kako mogu izmisliti nešta čega već ima na tone? Kanda si malkice konfuzan...
spadalo92 spadalo92 23:15 28.08.2011

Re: post

krkar

ili vi mozda nemate takav primer kod vas u firmi?


Miki, Miki, baš si govno!

Jedna od stvari8 kojom se najviše na svetu ponosim je što me moja nekadašnja zaposlenica, divna osoba, podsetila kako mi je u strahu saopštila da je trudna i da projekat koji je počela iz objektivnih razloga neće moći da dovede do kraja. Ja se čak i slabo sećam - ali je ona zapamtila i podsetila me na to kad sam došao da upoznam jednu predivnu devojčicu - da sam joj rekao jebeš projekte, rađaj decu, biće projekata i sve što ostaviš čekaće te dok sam ja živ.

Baš veliki govnarluk pokušavate da napravite od sasvim prostih stvari.

Ko ne oseća potrebu da osobi sa malim detetom (ma može i orangutanu) ustupi svoje mesto u redu ili u autobusu ne zaslužuje ni da živi.

A sigurno ne voli ni karanfile.

Još jednom: jebite se! U smislu ODjebite se.

Krkar... (dramska pauza)...oduvek sam te cenio!
mikimedic mikimedic 23:23 28.08.2011

Re: znas sta miki

Hipotetički je moguće. Hipotetički je moguće i da čovek slomije prst čačkajući nos, zar ne? Ali i ja i ti znamo da se to ne dešava, te stoga i nema potrebe o tome pričati.


razumemo se. moj primer nije moguc. takve stvari se ne desavaju.

aj onda cao.
mikimedic mikimedic 23:25 28.08.2011

Re: znas sta miki

Kako mogu izmisliti nešta čega već ima na tone? Kanda si malkice konfuzan...


pod znacima navoda. ako treba crtati.
spadalo92 spadalo92 23:36 28.08.2011

Re: znas sta miki

mikimedic
Hipotetički je moguće. Hipotetički je moguće i da čovek slomije prst čačkajući nos, zar ne? Ali i ja i ti znamo da se to ne dešava, te stoga i nema potrebe o tome pričati.


razumemo se. moj primer nije moguc. takve stvari se ne desavaju.

aj onda cao.

Ko je rekao da je tvoj primer nemoguć? Opet si konfuzan. Moguć je. Moguće je i slomiti prst čačkajući nos. Oćeš reći da se to nikada nigde na svetu nije desilo? Jer, zaboga, TI za to nisi obavešten.
spadalo92 spadalo92 23:47 28.08.2011

Re: znas sta miki

a tvojih primera ima na tone, tek da te obavestim. primera koji si izmislio i koji nema veze sa temom.

mikimedic
Kako mogu izmisliti nešta čega već ima na tone? Kanda si malkice konfuzan...


pod znacima navoda. ako treba crtati.

Ne moraš crtati. Ali ako si još uvek na intelektualnom nivou crtanja, a ne pisanja slova, onda nemam ništa protiv.

A mene je čika Vuk učio da pišem kao što govorim, a da čitam kao što je napisano
mikimedic mikimedic 23:59 28.08.2011

Re: znas sta miki

Ko je rekao da je tvoj primer nemoguć? Opet si konfuzan. Moguć je. Moguće je i slomiti prst čačkajući nos. Oćeš reći da se to nikada nigde na svetu nije desilo? Jer, zaboga, TI za to nisi obavešten.


cao.
zilikaka zilikaka 13:44 29.08.2011

Re: post

Jebite se, namćori i govnari!


U ime namćora ulažem oštar protest, i zahtevam od autora ove izjave javno izvinjenje!

Trpati nas u sa takvima u isti koš je nedopustivo!


koksy koksy 21:21 28.08.2011

Re: slucajno videla dok sam citala vesti

p.s. da ne bude zabune da ponovim - nemam pojma kakav je drugi tekst


Nemoj to da preskočiš! Nikako! Tu je, odma' iza ćoška.
Jelica Greganović Jelica Greganović 21:26 28.08.2011

Re: slucajno videla dok sam citala vesti


nemam pojma o kom postu se radi i kome vi jelice odgovarate

da ne bude zabune da ponovim - nemam pojma kakav je drugi tekst

Ali si se zato sita "naodgovarala" i nasmatrala, baveći svim i svačim, a najviše mnome o kojoj takođe očito ne znaš dovoljno, i tražeći toleranciju netolerantnog teksta koji nisi ni pročitala.
Brišem. Banujem.
spadalo92 spadalo92 21:59 28.08.2011

Re: slucajno videla dok sam citala vesti

ali ima nas i koji mislimo da se |"covek pravi" i na drugi nacin a ne samo "cepanjem materice"

Mislite na rodu, kupus i to...
koji mislimo da i gej roditelji mogu biti odlicni roditelji i da mogu da "naprave ljude" bez da po svaku cenu " cepaju"

Pa jeste. Ima nižih bića koja će da se cepaju umesto njih. Nije to njihov nivo. Oni će doći po gotovo dete..."to menja malo sliku o tome ko je sebican i bezobrazan, ko je uspeo a ko ne u zivotu, ko stvarno brine o buducnosti i prirode i ljudi ..."
kazete zene koje ne mogu imati decu ili ne zele imati decu moraju nekako da nadomeste tu "prazninu" ... iskreno, ja sam srela vise zena koje se udaju i radjaju decu upravo da nadomeste prazninu

Znaći:
- Više žena koje se udaju i rađaju decu, čine to da bi nadomestile prazninu.
- Žene koje ne mogu imati decu ili ne žele imati decu moraju nekako da nadomeste tu prazninu.
Po meni, obe su tvrdnje tačne. Ne razumem šta tačno spočitavate Jelici.
ono sto "pravi ljude", draga gospodjo pisac i majko 4 detata, je malo vise toleranicje za tudje, razlicite zivotne izbore ...

Ono što pravi ljude, draga gospođo isprovocirana, zove se drugačije. Ja sam čovek u godinama i pamćenje me po malo izdaje. Ali znam sigurno da se ne zove "toleranicja za tudje, razlicite zivotne izbore". Mislim da ima mnogo kraće ime.
Jelica Greganović Jelica Greganović 22:00 28.08.2011

Re: slucajno videla dok sam citala vesti

Spadalo, ne trudi se, neće moći da ti odgovori.
fantomatsicna fantomatsicna 22:01 28.08.2011

Danas

Imam malo odstojanja ,pa samo da kazem,da mi je vrlo, vrlo,vrlo cudno da davanje prednosti majkama sa malom decom na bilo kom mestu uopste predstavlja temu ovolike diskusije..uvek sam mislila da je to najnormalnija stvar...kao sto je najnormalnije na takvim mestima postovati starije.
spadalo92 spadalo92 22:02 28.08.2011

Re: slucajno videla dok sam citala vesti

Jelica Greganović

nemam pojma o kom postu se radi i kome vi jelice odgovarate

da ne bude zabune da ponovim - nemam pojma kakav je drugi tekst

Ali si se zato sita "naodgovarala" i nasmatrala, baveći svim i svačim, a najviše mnome o kojoj takođe očito ne znaš dovoljno, i tražeći toleranciju netolerantnog teksta koji nisi ni pročitala.
Brišem. Banujem.

Da l' da brišem komentar koji sam, očigledno, pustio posle tvog banovanja?
Jelica Greganović Jelica Greganović 22:20 28.08.2011

Re: slucajno videla dok sam citala vesti

Kako god želiš

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana