Budućnost| Politika

Mir u svetu i izdaja Srbije

libkonz RSS / 31.08.2011. u 22:28

Teško je zamisliti normalnu zemlju u kojoj bi zajedničko slikanje dve takmičarke na izboru za Mis sveta izazvalo toliko pažnje. Ali u šizofrenom društvu, kakvo je na žalost naše, fotografija na kojoj su se zajedno slikale naša i Mis Kosova izaziva veliko interesovanje i mnoštvo reakcija.

"sporna" fotografija
"sporna" fotografija
Obična fotografija izazvala je bes mnogobrojnih patriJota, a naša lepotica je morala da se vadi sledećom izjavom: "Bila sam zatečena, a pravila lepog ponašanja nosim iz zemlje koju predstavljam. Bilo bi nedostojanstveno pred svima pobeći iz kadra. Svim srcem podržavam politiku i borbu svoje zemlje, tako da ova slika nije nikakvo priznanje, već kulturan odnos na ličnom nivou. Kada budem zvanično govorila, naravno da ću reći da je Kosovo Srbija i srpski Jerusalim".

Vesna Jugović, vlasnica licence za Srbiju, žena koju mnogi povezuju sa elitnom prostitucijom u Srbiji, pored komentara da se "na fotografiji jasno vidi da se na licu naše predstavnice vidi da je jasno sudržana", dodala je i: "Naravno da postoji razlika između pojavljivanja u javnosti i ličnog stava. Sigurno da će sve njene zvanične izjave biti na liniji srpske politike kada je reč o Kosovu. Anja zbog ovoga neće snositi nikakve sankcije".

I tako je jedna fotografija sa ovog krajnje glupog takmičenja postala "pitanje od nacionalnog interesa". Komentara po netu ima raznih, od teorija zavere (lukava Albanka je sve iscenirala), preko izdaje od strane naše misice, do euforije kako je to prvi korak ka pomirenju. A u pitanju je samo jedna fotografija!

Pre otprilike mesec dana sam sedeo u društvu u kom je tema razgovora bila Libija, pa preko Libije dođosmo do Kosova i stava jednog mog poznanika: "Sada je vreme da vojno krenemo na Kosovo, Amerika je pred bankrotom, Kina i Rusija nikada jače, NATO ratuje u Libiji, sa mnogo vojske u Iraku i Avganistanu, sad je naša šansa.  Gledao sam ga sa nevericom, pošto ga znam kao razumnog i racionalnog čoveka. Upitao sam ga da nam ne bude mnogo da dva puta pobedimo NATO za manje od 15 godina, a onda se zaprepastio činjenicom da su ga skoro svi podržali u ovom stavu, sa komentarom: "Dosta su nas ponižavali, vreme je da nešto uradimo".

Reakcije na ovu fotografiju i ovaj razgovor iz kafane su mi dovoljan pokazatelj da je Kosovo zaista najskuplja srpska reč. Kako se približavam četrdesetoj sve mi je jasnije šta je najvažniji nacionalni interes Srbije. Nije to ni Kosovo, ni rast nataliteta, ni ekonomija. Najvažniji interes svake zemlje je mentalno stanje nacije. Važnije od svih teritorija, članstva u EU, od izvoza, od uspeha sportista. A ova priča oko Kosova nas mentalno razara.

Kada bi pitali prosečnog Srbina zbog čega mu je toliko važno Kosovo, većina bi rekla da je to srpski Jerusalim, da se tu nalaze najvažnije srpske svetinje, da je Kosovo prebogato rudama i da je to zemlja naših predaka. Kada bi tog istog Srbina pitali da li bi pristao na podelu Kosova, gde bi pri tom Srbija dobila samo sever Kosova (oko 15% teritorije), većina bi na to pristala bez mnogo razmišljanja. To što se na tom severu ne nalazi ni jedna od velikih svetinja srpskih, kao ni delić rudnog bogatstva, to nema veze. Daj šta daš, samo da je izraženo teritorijama, to je osnovna vodilja "borbe za naše Kosovo". To što bi polovina Srba na Kosovu bila osuđena na egzodus, to je izgleda nebitno.

ranije je bio u pravu
ranije je bio u pravu
Ako je verovati Vuku Draškoviću, a mene su dešavanja devedesetih naučila da mu verujem u ono što priča, Srbiji se nudi sledeće (citiram VD) :Postoji, i nazvaću ga putem „zelenih linija" koje su borba za moguće i garantuju pobedu. Stotine i stotine miliona evra koje godišnje trošimo na odbranu „crvenih linija" poraza preusmerimo Srbima i manastirima na Kosovu. U svim kosovskim opštinama sa srpskom većinom, od Štrpca do opština na severu, prema Ahtisarijevom planu koji je Priština prihvatila, lokalna vlast može biti samo srpska, policija srpska, prvostepeni sudovi srpski, a nesporna je i njihova ekonomska i kulturna povezanost sa Srbijom.

 

Uz samo malo diplomatskog napora od EU možemo dobiti tvrde garancije i statusne vezanosti svakog kosovskog Srbina za državu Srbiju, da budu njeni državljani i učestvuju i na izborima za Skupštinu i predsednika Srbije. Možemo da Srbima naselimo i oko 40 zaštićenih zona oko naših manastira i crkava, a srpski jezik i ćirilica ravnopravni su sa albanskim jezikom i pismom...

Zar ovo nije bolje od 15% severa Kosova? Da ne pričam o tome da bi ovakvo rešenje dovelo do normalizacije odnosa sa Albancima i vratilo srpsku robu u rafove kosovskih prodavnica. Ono što se meni odavno vrzma po glavi je činjenica da Albanci sa Kosova sve ove godine nisu bojkotovali robu iz Srbije, za razliku od Hrvata, a mi "sečemo vene" za hrvatskim proizvodima, dok o Albancima govorimo sa nipodoštavanjem.

Priznanje Kosova od nas niko ne traži. Ukoliko se izborimo za ovo što Drašković predlaže, vreme će tada  raditi za nas. Albanci će poželeti da idu na Olimpijadu, da igraju fudbal sa ostatkom sveta, da se uključe u svetske ekonomske tokove. A mi možemo reći: priznali bi mi vas, ali tu je pitanje naše imovine. Imamo neke rudnike, fabrike, infrastrukturu koja je u našem vlasništvu.  Rešimo te imovinske odnose, pa da vas priznamo. Jer bolje da mi trgujemo danas sa priznavanjem Kosova, nego Rusi sutra. 

Naravno da je ovo što sam danas napisao u domenu bajki. Kada imaš predsednika koji vuče sve konce, tatinog sina kome je u životu jedino bitno kakav mu je rejting svakog dana, onda dobijaš populističku politiku koja Srbiju vuče ka dnu u svakom pogledu. Lakše je kukati nad zlom sudbinom i pričati o nepravdi, nego stisnuti zube i nešto uraditi. A za to treba imati i petlju (da ne upotrebim drugu reč), a naš je predsednik odavno dokazao da on to ne poseduje.

Da i ja jednom upotrebim belešku ispod margine:

__________

Kada sam se u privatnom životu nalazio u naizgled bezizlaznim situacijama, kada je izgledalo da sam dostigao dno i da više nema povratka gore, držao sam se stare poslovice: "Igraj sa kartama koje su ti podeljene".

 

 

 

 

Atačmenti

Tagovi



Komentari (101)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

ulicno_pojacanje ulicno_pojacanje 22:37 31.08.2011

Pu prvi

U kom pravcu bi trebala da ide rasprava, ili da se slozimo pa da idemo dalje zajedno?

Nesto slicno debati ili nasumice?

Preporuka na tekst
libkonz libkonz 22:43 31.08.2011

Re: Pu prvi

U kom pravcu bi trebala da ide rasprava, ili da se slozimo pa da idemo dalje zajedno?

to niko ne zna, sve je spontano.
Pozdrav za prvog!
Bili Piton Bili Piton 23:19 31.08.2011

Re: Pu prvi

ulicno_pojacanje


Preporuka na tekst


+1
Dr M Dr M 22:40 31.08.2011

SLIKA


Sve si lepo rekao, tako da meni ostaje samo da dodam...

NAŠA JE LEPŠA!
libkonz libkonz 22:47 31.08.2011

Re: SLIKA

NAŠA JE LEPŠA!

moraću da pogledam takmičenje, na TV-u se bolje vidi
mikimedic mikimedic 22:48 31.08.2011

bogami

I tako je jedna fotografija sa ovog krajnje glupog takmičenja postala "pitanje od nacionalnog interesa". Komentara po netu ima raznih, od teorija zavere (lukava Albanka je sve iscenirala), preko izdaje od strane naše misice, do euforije kako je to prvi korak ka pomirenju.


ja bih se rado pomirio sa obe ove nase.

Dr M Dr M 22:53 31.08.2011

Re: bogami

ja bih se rado pomirio sa obe ove nase.


Konstruktivan stav!

Samo, jedno pitanje.

Šta ćeš ako pristanu?
mikimedic mikimedic 22:57 31.08.2011

Re: bogami

Šta ćeš ako pristanu?


zar je to problem, samo nek je u skladu sa r1244!


Dr M Dr M 23:09 31.08.2011

Re: bogami

mikimedic
Šta ćeš ako pristanu?


zar je to problem, samo nek je u skladu sa r1244!





Atomski mrav Atomski mrav 23:56 31.08.2011

Re: SLIKA

NAŠA JE LEPŠA!

Možda je naša lepša, ali nji'ova je bolja!
srdjan.pajic srdjan.pajic 02:33 01.09.2011

Re: SLIKA

Atomski mrav
NAŠA JE LEPŠA!

Možda je naša lepša, ali nji'ova je bolja!


De je sad ovaj princija, da da neki uobičajen rasistički komentar na temu "njihovih" žena .

Lepa je i naša, mada liči na bilo koju prosečnu college girl gone wild Amerikanku (nadam se da ovo nije uvreda )

dr.wagner dr.wagner 06:34 01.09.2011

Re: bogami

... jutro

Dr M

Samo, jedno pitanje.
Šta ćeš ako pristanu?


-Predlažem časni uzmak ...
... sve drugo vodi u blamažu ...



W ... sa iskustvom
Milan Karagaća Milan Karagaća 08:57 01.09.2011

Re: bogami

mikimedic
Šta ćeš ako pristanu?


zar je to problem, samo nek je u skladu sa r1244!



kako bre nije. Pa obe su je detaljno izučile, inače se ne bi slikale.
dragan7557 dragan7557 10:19 01.09.2011

Re: Kraljevina strikes back!

Možemo da Srbima naselimo i oko 40 zaštićenih zona oko naših manastira i crkava, a srpski jezik i ćirilica ravnopravni su sa albanskim jezikom i pismom...

A predpostavljam Vuk Drašković će sa Dedinja o'ma da se seli na Kosovo u neku od tih zona? Ah da, koji od Manastira misli da prisvoji i oće l' biti davanja hleba iz kamiona?

Naravno uz pratnju svih populista Tome Vučića domaćina i ostalih vernih vazala Kraljevine Serbie?

ICTY će se preseliti tamo kako bi i njegov Kum, The Vojvoda mogao na miru da uživa u blagodetima i čarima Novog Srpskog Kosova?

cerski
aleksandarkarisik aleksandarkarisik 23:08 31.08.2011

najvažnije

Najvažniji interes svake zemlje je mentalno stanje nacije

Tu sve počinje i tu se sve završava. Ovaj tekst je dobar i zastrašujuć opis mentalnog stanja naše nacije.
Ono što se meni odavno vrzma po glavi je činjenica da Albanci sa Kosova sve ove godine nisu bojkotovali robu iz Srbije, za razliku od Hrvata, a mi "sečemo vene" za hrvatskim proizvodima

Diskutabilno i nepoterebno u ovom, inače dobrom blogu.

E, što se Tadića tiče, stvari nisu crno-bele. Mnogi će se možda ljutiti ali činjenica da je on predsednik Srbije je za mene iznenađujuć civilizacijski pomak, pogotovo imajući u vidu prvi citat. Premalo je mesta da ovo obrazložim, nadam se da je kontekst u kom sam ovo napisao dovoljan. Mada, mislim da ovoj tezi valja posvetiti poseban blog.
libkonz libkonz 23:14 31.08.2011

Re: najvažnije

Mnogi će se možda ljutiti ali činjenica da je on predsednik Srbije je za mene iznenađujuć civilizacijski pomak, pogotovo imajući u vidu prvi citat.

Mislim da on ima dobre namere, ali realnost jasno pokazuje da tonemo. Niti se izborio sa korupcijom, ni partokratijom, niti se ekonomija pokrenula. Fali mu ono što bi Španci rekli Cohones (ako se ne varam)
aleksandarkarisik aleksandarkarisik 23:28 31.08.2011

Re: najvažnije

"nepotrebno" sam hteo reći.
Mislim na stavljanje cele te priče u ovaj kontekst. A iz godine u godinu viđam sve više srpske robe u hrvatskim rafovima. To koja roba ide gde, malo je kompleksnija priča i u osnovi je anacionalnija nego što se misli.
Iz citata sam namerno izostavio onaj deo o nipodaštavanju Albanaca jer se sa time slažem u smislu dubljem od trgovačkih odnosa. Tragično je po nas sa koliko se nemara i zaborava odnosimo prema Albancima.
libkonz libkonz 23:35 31.08.2011

Re: najvažnije

A iz godine u godinu viđam sve više srpske robe u hrvatskim rafovima.

Da, posebno u poslednjih godinu - dve. Nisam hteo da vređam Hrvate, ali mi je nejasno to ponižavanje Albanaca kod velike većine ljudi. Otud to možda nespretno poređenje.
Tragično je po nas sa koliko se nemara i zaborava odnosimo prema Albancima.

Poznajem dosta ljudi koji su sarađivali sa Albancima. Ono što svi ističu je: kad radiš sa Albancem budi siguran da te neće prevariti.
Moj poznanik drži pekaru u mom mestu. Srpski mu nije jača strana, ali zato deca perfektno govore. Dobri su to ljudi, iskreni, bar ovi koje ja lično poznajem.
aleksandarkarisik aleksandarkarisik 23:38 31.08.2011

Re: najvažnije

To oko Cohones sam i ja često pomislio. I nije se izborio sa mnogim stvarima sa kojima skromno mislim da je trebao. Verovatno se oko toga ne bi mnogo sporili, samo, rekoh, stvari nisu crno bele a civilizacijski pomak za Srbiju posle komunizma, Miloševića i Koštunice je ipak velik. Možda samo zato što se od velikog minusa krenulo, možda presporo ali u kontekstu koji si sam postavio, velik.
abrasax abrasax 23:56 31.08.2011

Re: najvažnije

Mislim da on ima dobre namere, ali realnost jasno pokazuje da tonemo.

Mislim da su komentatori ti koji se prvi dohvate teške reči: "tonemo, šizofreno, strašno, strašno": u redu, razumem reakcije, ali one ne vode ničemu.
mariopan mariopan 23:56 31.08.2011

Re: najvažnije

Ovaj tekst je dobar i zastrašujuć opis mentalnog stanja naše nacije.

Pa ne bih rekla cele nacije samo političara?

Evo dokaza zdravog mentalnog stanja:
ja bih se rado pomirio sa obe ove nase.

Pa još:
NAŠA JE LEPŠA!

Obe su veoma lepe..dakle kakva god da smo nacija nismo ćoravi?

Ostatak teksta gde se na ove devojke (ili bar ovu "našu" verovatno baca drvlje i kamenje ne mogu da citam, nemam stomak za to.


Pozdrav devojkama i ne dajte se da vas neko #### u zdrav mozak
aleksandarkarisik aleksandarkarisik 00:00 01.09.2011

Re: najvažnije

Nisam hteo da vređam Hrvate

To mi je više nego jasno bilo odmah, samo je tako zazvučalo, ne kao vređanje, više kao skretanje sa bitne teme. Ne zameri.
abrasax abrasax 00:03 01.09.2011

Re: najvažnije

Vesna Jugović, vlasnica licence za Srbiju, žena koju mnogi povezuju sa elitnom prostitucijom u Srbiji, pored komentara da se "na fotografiji jasno vidi da se na licu naše predstavnice vidi da je jasno sudržana", dodala je i: "Naravno da postoji razlika između pojavljivanja u javnosti i ličnog stava. Sigurno da će sve njene zvanične izjave biti na liniji srpske politike kada je reč o Kosovu. Anja zbog ovoga neće snositi nikakve sankcije".



Postoji razlika između pojavljivanja u javnosti i ličnog načina izražavanja. Ni sva pojavljivanja u javnosti nisu međusobno ista. Zavisi od toga jesu li u "institucionalnim okvirima" ili ne. Zavisi od kompletne "scene" na kojoj se odvija komunikacija. Sagovornici oblikuju iskaze prilagođavajući ih svim ovim okolnostima.
aleksandarkarisik aleksandarkarisik 00:04 01.09.2011

Re: najvažnije

Pa ne bih rekla cele nacije samo političara?

To je dosta u domenu kokoška-jaje rasprava. Mislim da tu ipak ima korelacija raznih.
Pozdrav devojkama i ne dajte se da vas neko #### u zdrav mozak

Pridružujem se svim srcem. Mada, to oko zdravog mozga važi i za momke.
mariopan mariopan 00:21 01.09.2011

Re: najvažnije

aleksandarkarisik
Pa ne bih rekla cele nacije samo političara?

To je dosta u domenu kokoška-jaje rasprava. Mislim da tu ipak ima korelacija raznih.
Pozdrav devojkama i ne dajte se da vas neko #### u zdrav mozak

Pridružujem se svim srcem. Mada, to oko zdravog mozga važi i za momke.

Za momke?

Oni citirani delovi su od dva momka sa bloga i dokazuju zdravorazumsko oduševljenje lepotama prirode

Što dokazuje da je bar muška populacija na blogu zdrava i nije ćorava
doloreshaze doloreshaze 00:33 01.09.2011

Re: najvažnije

što bi Španci rekli Cohones (ako se ne varam)


coJones
abrasax abrasax 00:59 01.09.2011

Re: najvažnije

Oni citirani delovi su od dva momka sa bloga i dokazuju zdravorazumsko oduševljenje lepotama prirode


Mješoviti su citati, kol'ko sam uspela da zapazim taj slučaj.
929292 929292 03:05 01.09.2011

Re: najvažnije

Ostatak teksta gde se na ove devojke (ili bar ovu "našu" verovatno baca drvlje i kamenje ne mogu da citam, nemam stomak za to.



to verovatno pišu frustrirani likovi koji na na njih dve samo i mogu da bacaju...
mislim, ne drvlje i kamenje nego nešto drugo.
dragan7557 dragan7557 11:11 01.09.2011

Re: najvažnije

Lakše je kukati nad zlom sudbinom i pričati o nepravdi,

Eksperti već preko 600 godina. Since 1389, nema od nas jačih u vas celoj Jevropi.
A za to treba imati i petlju (da ne upotrebim drugu reč), a naš je predsednik odavno dokazao da on to ne poseduje.

Čime se uključio u vekovnu tradiciju srpskih "vladara" sebi istih. Počelo sa "Nejakim Urošem."

cerski

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 23:15 31.08.2011

mir u svetu

slušaj, ako SRB i KOS i IL i PAL uspeju da uspostave mir ovih dana, možda ipak ima nade za ovaj svet, a onaj čovek ipak da zaradi onu Nobelovu koju je dobio.

libkonz libkonz 23:17 31.08.2011

Re: mir u svetu

Često u zadnje vreme čujem da se nešto lepo dešava na relaciji Izraelci - Palestinci. Ko će ga znati, svašta je moguće.
JJ Beba JJ Beba 23:23 31.08.2011

Re: mir u svetu

slušaj, ako SRB i KOS i IL i PAL uspeju da uspostave mir ovih dana, možda ipak ima nade za ovaj svet, a onaj čovek ipak da zaradi onu Nobelovu koju je dobio.

bogami bilo bi lepo

avansir'o je

edit
btw
Naravno da postoji razlika između pojavljivanja u javnosti i ličnog stava. Sigurno da će sve njene zvanične izjave biti na liniji srpske politike kada je reč o Kosovu. Anja zbog ovoga neće snositi nikakve sankcije".

koje bre sankcije!!!!

madam nije normalna
skener92 skener92 23:32 31.08.2011

Re: mir u svetu

JJ Beba

koje bre sankcije!!!!

madam nije normalna


Bili Piton Bili Piton 23:32 31.08.2011

Re: mir u svetu

JJ Beba


madam nije normalna


"Damage" control overload.

Ne mogu da verujem da je i od ovoga neko napravio issue. Dobro neko reče večeras, duboko bolesno društvo. Ponekad mi se plače od muke.

JJ Beba JJ Beba 23:34 31.08.2011

Re: mir u svetu

Ponekad mi se plače od muke.

joooj Bili.


meni se vrišti
abrasax abrasax 00:22 01.09.2011

Re: mir u svetu

slušaj, ako SRB i KOS i IL i PAL uspeju da uspostave mir ovih dana, možda ipak ima nade za ovaj svet, a onaj čovek ipak da zaradi onu Nobelovu koju je dobio.


Ma on ju je dobio, nećemo valjda ti ili ja da mu je oduzmemo?
abrasax abrasax 00:30 01.09.2011

Re: mir u svetu



Srđan Fuchs Srđan Fuchs 07:49 01.09.2011

Re: mir u svetu

libkonz
Često u zadnje vreme čujem da se nešto lepo dešava na relaciji Izraelci - Palestinci. Ko će ga znati, svašta je moguće.


što reče (blesavi) Nole Đoković na nekom intervjuu - thanks, from your mouth to God's ears - američka novinarka ga pogledala u fazonu, hmm, what kind of expression that 'll be...


abrasax
slušaj, ako SRB i KOS i IL i PAL uspeju da uspostave mir ovih dana, možda ipak ima nade za ovaj svet, a onaj čovek ipak da zaradi onu Nobelovu koju je dobio.


Ma on ju je dobio, nećemo valjda ti ili ja da mu je oduzmemo?


mi sigurno nećemo, ali Istorija će možda hteti. al' da lepo priča, lepo priča, i to kažem ja, sa iskustvom osvajanja 3. mesta na recitatorskom takmičenju Beograda '88.


freehand freehand 23:37 31.08.2011

Glasam

za KOS.
Nekako mi je SDB uvek bio manje simpatičan.
A i lepša je, pošteno.
JJ Beba JJ Beba 23:47 31.08.2011

Re: Glasam

freehand
za KOS.
Nekako mi je SDB uvek bio manje simpatičan.
A i lepša je, pošteno.

free je strog ali pravedan
blogovatelj blogovatelj 13:09 01.09.2011

Re: Glasam

free je strog ali pravedan


Zna da prekori, ali i da nagradi.
docsumann docsumann 16:44 01.09.2011

Re: Glasam

Zna da prekori, ali i da nagradi.


aha, sa bombonama
blogov_kolac blogov_kolac 02:28 01.09.2011

kosovska mis-terija

Preporuka za tekst, iako se ne slazem bas sa svim detaljima.

Tako je po meni "mentalno stanje jedne nacije" generalno gledano jedna poprilicno trivijalna kategorija, osim u izuzetno specificnim istorijskim situacijama - u kakvoj se nazalost bas mi nadjosmo, i to vec duze vreme. Slazem se da je prepravljanje granica na Balkanu opasna i rizicna rabota, ali bi bas ovaj slucaj sa severom Kosova mogao biti izuzetak, i nesto sto bi bila ustvari real-politika i pacifikacija situacije. To mozda jeste skoro 15% kosovske teritorije, ali je manje od 5% njegovog stanovnistva na koje Pristina ocito ni ne gleda kao svoje. A mogao bi se napraviti i siri dil koji bi ukljucio i referendum u Presevu... Ali real-politika i Kosovo nekako tesko idu u istu recenicu. A ovaj slucaj sa misicama jeste upecatljiv, ali ako cemo da izaberemo neku simbolicku sliku koja plasticnije i objektivnije predstavlja sve sto se trenutno sa i oko Kosova desava - i ona koja bi personifikovala danasnju Srbiju, i ona koja bi personifikovala KosovA trebalo bi da budu ruzne taman koliko su ove dve lepe! A materijala o tome koliko uporno ne zelimo da vidimo i priznamo da nam je kosovska politika udarila u zid po ko zna koji put nekako zadnjih dana ima mozda vise nego nikada. Lazna i nerealna dilema Evropa ili Kosovo skoro da je jednako besmislena, kao onomad kada smo zbog tog istog Kosova od sveta bili priterani uza zid, a mi na vrhuncu sopstvenog autizma utripovali da ce problem nestati ako organizujemo referendum (sa unapred zagarantovanih 95% glasova "protiv" ) sa pitanjem: „Да ли прихватате учешће страних представника у решавању проблема на Косову и Метохији?“. Tako i ovaj nas najnoviji umisljeni racun bez krcmara i razanj bez zeca: na osnovu kojih to proracuna je neko izracunao da ce nam Kosovo biti vraceno ako se odreknemo Evrope, a takodje, da se mi javno odreknemo svake buduce aspiracije da tamo povratimo drzavni suverenitet, spisak svih onih uslova i preduslova (mislim na unutrasnje reforme, jer raznih Hagova vise nema) koji treba da se ispuni za ulazak u EU mora biti odradjen do kraja, a kilavim tempom kojim se krecemo u tom smeru trebace nam godine i godine za to. Pre neki dan sam naleteo na intervju Bozidara Djelica, i bas me zaintrigiralo sta ima da kaze bas on ciji je resor ekonomija i evropske integracije dan-dva nakon sto nas je posetila i otvoreno natrljala nos kancelarka najveceg ekonomskog EU dzina i kljucna zemlja kada je rec o dosadasnjim prosirenjima Unije na istok. I o cemu je pricao - O CRVENIM LINIJAMA!? Nesto kasnije je stigla ova veoma hrabra Draskoviceva konstatacija, ali kakva je to uteha kada je Drug Glavni bio vise nego jasan:
Борис Тадић
Косово је наша свеЋа земља, и као једном достојанственом богомољцу, знамо шта нам је чинити.
abrasax abrasax 03:54 01.09.2011

Re: kosovska mis-terija

o mozda jeste skoro 15% kosovske teritorije, ali je manje od 5% njegovog stanovnistva na koje Pristina ocito ni ne gleda kao svoje.


Ne bih se baš složila sa tobom da tako gledaju.
tyson tyson 03:50 01.09.2011

Mir & Paqe & Plavuše


Dobre su obe ove misice; to mora da su se neki pederi bunili za fotografiju

Inače, na žalost ovom rečenicom si se diskvalifikovao za svaku iole ozbiljniju raspravu na temu politike:

Ako je verovati Vuku Draškoviću, a mene su dešavanja devedesetih naučila da mu verujem u ono što priča



dant.gwyrdd dant.gwyrdd 05:34 01.09.2011

Slikanje

Dakle, kao neko kome je jedan roditelj kosovsko-albanskog ubeđenja, a drugi srpskog, meni je izgleda najbolje da se više ne slikam--da ne bih morao da dokazujem MIP-u (pretpostavljam) i javnosti da srpski genetski materijal na slici izgleda suzdržano u dovoljnoj meri ne bi li dotična slika mogla biti objavljena na fejsbuku (kao jednom od sredstava javnog informisanja 21. veka).
coviax coviax 06:55 01.09.2011

Rakursi

Prvo bile grčke provincije i iliri .pa došli rimljani i oteli,pa Vizantija,pa bugari(njih niko da pomene da bili par stotina godina ovde),pa južni sloveni...
Ili več kako narodi dolazili,raseljavali,naseljavali,odlazili...Nama se čini da je ovo konačno,ali za nekoliko stotina godina ili čak više ,ako krenu lednici sa severa,evo germana i severnih slovena.
Države su tvorevine elita koje vladaju masama i nisu više gradovi države,mada iz tih gradova pipci vlasti pruženi...
Drugi rakurs je onaj koji kaže da izbor mesta i vremena rođenja,pa ni gena nije dat
pojedinom ni čoveku ni ikojem biću...
Treći rakurs iz ugla ekonomije pokazuje nezamislivost situacije posle loma svih monetarnih sistema koji sledi u Velikoj krizi...Najteža vremena od pada rimskog carstva...
Četvrti rakurs elite postavlja pitanje:-Stvarno,koliko još to Kosovo vredi i šta se sve za njega može dobiti?Kako ćemo ga "prevrednovati"za izbore?(Pitanje upućeno Sužbi...)
Kosovo i mir u svetu? Dajte nekom novom mladom Nušiću...
tyson tyson 11:17 01.09.2011

Re: Rakursi

Prvo bile grčke provincije i iliri .pa došli rimljani i oteli,pa Vizantija,pa bugari(njih niko da pomene da bili par stotina godina ovde),pa južni sloveni...

Prvo južni Sloveni pa tek onda Bugari, čisto da se zna. Hronike kažu da su Bugari (Vulgari, Volgari) došli sa istoka i pokorili devet slovenskih plemena koja su živela u nekadašnjoj Trakiji, ali su osvajači relativno brzo bili asimilizovani - slovenizovani - od strane starosedelasa.



coviax coviax 11:47 01.09.2011

Re: Rakursi

A mir u svetu_?
Hansel Hansel 07:54 01.09.2011

Drašković

Mislim da smo već ranije nešto ti i ja prozborili o njemu, ali moram i ovde da kažem da su mi njegove zakasnele utopije dojadile. Kao da bi Albanci pristali na tako nešto, kao da bi famozna MZ pristala na tako nešto. (Ako nude takve stvari, zašto to ne kažu i javno, kao ono o "paralelnim institucijama"? Površno to pratim, ali zar taj zahtev nije malo u kontradikciji sa citiranim detaljima o "srpskoj vlasti" gde Srbi imaju većinu?) Koliko on beše bio dugo u Vladi pre Rambujea, pre bombardovanja? Pa, Krunić i (Dragan, beše?) Čović su 22h pred bombardovanje u "Noćniku B92" (koji sam NAŽALOST tokom bombordovanja presnimio nečim drugim, valjda stoji negde u nekoj arhivi) govorili kako su uvereni da neće biti bombardovanja. Kad je gađan CK, Čović je dramatično tresao rukom i govorio: "Pa, ovo je medijska kuća!" (u smislu: 'Kako su mogli, kako su smeli... da gađaju Košavu?')

I, ja sam zaista govorio u svom okruženju većinu tih stvari koje je "prorokovao" i Drašković (čak i pre njega, a imao sam možćda triput manje godina tada od njega), s tom razlikom što u njihovom generisanju nisam učestvovao (samo da pomenem gostovanja Komnenića i VD-a na TVB 1990. i interpretacije tih gostovanja na TVZ, "barjak", "sečenje ruku" i razne druge biser-izjave da ne pominjem).

Inače, čestitam zasluženi "izlaz" na naslovnu stranu!
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 08:09 01.09.2011

Re: Drašković

Hansel
Mislim da smo već ranije nešto ti i ja prozborili o njemu, ali moram i ovde da kažem da su mi njegove zakasnele utopije dojadile.


Sto se mene tice najbolji opis Vuka Draskovica koji sam imao prilike da procitam je ovaj "zajednicki" sacinjen od strane Zeljka Cvijanovica i nekadasnjeg americkog ambasadora Majkla Polta( ŠARGAREPA, VIKILIKS I ŠTA DANAS SRBI KRIJU OD SVOJE POLITIČKE KLASE ):

Jedan od odgovora u petak je ponudio notorni Vikiliks, taj neizbežni vesnik promena na periferijama Imperije. Istog ovog Vuka Draškovića, koga je B92 spakovao da Srbima liči na proroka Jeremiju, američki ambasador Majkl Polt 2006. godine opisao je u depeši Vašingtonu nešto skromnije - kao „nacionalističkog kameleona". Podsećajući koliko je bio krivudav Vukov put do američkog saveznika koji se zalaže za ulazak u NATO, Polt navodi njegove stanice od komunističkih kabineta, preko slanja dobrovoljaca u rat i vlade Slobodana Miloševića. U depeši se navodi i to da je Vuk u pismu tadašnjem američkom državnom sekretaru Kondolizi Rajs odbio podelu Kosova i opisao joj srpske crvene linije, mnogo crvenije od ovih Borisovih, koje danas napada, kao i da se Rajsovoj obraćao sa „draga Kondioliza", valjda da bi se ova prisetila odakle ga poznaje, sa časova klavira ili iz vojske. Naravno, već 2009. Draškovićeve crvene linije su izbledele, pa ispoveda podelu Kosova, dok je, kako vidimo, 2011. za dobrosusedske odnose sa pokrajinom. To je ozbiljan evolutivni luk, koji se, plašim se, 2013, ako ga samo još malo pritisnu, može završiti samo njegovim zalaganjem za bombardovanje kosovskih Srba, pod uslovom nešto od njih ostane tamo.
Hansel Hansel 11:57 01.09.2011

Re: Drašković

Teško nama sa svima njima...
libkonz libkonz 12:06 01.09.2011

Re: Drašković

Nemam ja stomak da čitam lupetanja Željka Cvijanovića. Ako ti je njegovo pisanje interesantno, šta da ti kažem? Isti taj Cvijanović je pokušaj atentata na Vuka svojevremeno nazvao lošim marketingom. Žalosni su ti uzori, Vaso.
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 13:04 01.09.2011

Re: Drašković

libkonz
Nemam ja stomak da čitam lupetanja Željka Cvijanovića. Ako ti je njegovo pisanje interesantno, šta da ti kažem? Isti taj Cvijanović je pokušaj atentata na Vuka svojevremeno nazvao lošim marketingom. Žalosni su ti uzori, Vaso.


Hm, a jel' ti mozda cim se nakim slozis po nekom pitanju automatski on postaje i tvoj uzor?

Ni Cvijanovic a jos manje bivsi americki ambasador nisu moji uzori - jednostavno slazem se sa njima u vezi citiranog.
libkonz libkonz 13:10 01.09.2011

Re: Drašković

Koga Cvijanović kudi, tome to može biti samo kompliment. Bolje to nego da ga taj ....... pohvali.
libkonz libkonz 13:13 01.09.2011

Re: Drašković

Hansel

ni ja se ne razumem dovoljno da bih znao da li se to stvarno nudi ili ne. Pitam se zašto ti to zvuči tako nerealno?
Hvala za čestitke.
Hansel Hansel 15:03 01.09.2011

Re: Drašković

Na primer, "naseljavanje Srbima područja na Kosovu". Ne znam treba li tu išta reći. Kada ti misliš da bi to bilo moguće, da se mi recimo odmah postavimo kao u ovoj platformi?

I, drugo, nije mi jasno zašto se ove opcije ne nude javno ako su zaista na stolu, u kom svojstvu ih neki domaći političar, u ovom slučaju VD (da ne ispadne da je on tema) prezentuje? Pre svega, KO ih tačno nudi?
maksa83 maksa83 08:19 01.09.2011

Čekaj

bre libkonz

Pitaću te isto što i nekog ko je već kačio taj link na nekom drugom mestu.

Hajmo pošteno, zar ne bi i ti prigrlio ovu Mis Lažne Države Kosovo i odveo je negde da na miru, neopterećeni emotivnim nabojima davnih i skorih istorijskih događaja i zanemarujući sve etničke podele diskutujete o povratku matici i svim reperkusijama rezolucije 1244?

Mislim, onako, pošteni da budemo.
alselone alselone 08:20 01.09.2011

Re: Čekaj

maksa83
i sve etničke podele diskutujete o povratku matici i svim reperkusijama rezolucije 1244?


Nikako 1244!
Zar 1244 ne dozvoljava ulazak samo vojsci i policiji i to samo na granicu?!
maksa83 maksa83 08:27 01.09.2011

Re: Čekaj

alselone
maksa83
i sve etničke podele diskutujete o povratku matici i svim reperkusijama rezolucije 1244?

Nikako 1244!
Zar 1244 ne dozvoljava ulazak samo vojsci i policiji i to samo do granice?!


Pa to ti kažem, to su te reperkusije od kojih zapravo niko ne dobija, raskorak papira i stanja na terenu. Kreneš od toga da je severni deo već u našim rukama, to su dobre osnove za pregovore oko nekih ustupaka na južnom delu. Potegneš ako treba i Natašu Bekvalac koja se ne skida sa Feliksove ... jahte, kako to nije uredu i kako je to jednostrano, i kako je neophodno izbalansirati te bilateralne odnose...
alselone alselone 08:38 01.09.2011

Re: Čekaj

maksa83

Pa ti ti kažem, to su te reperkusije od kojih zapravo niko ne dobija, raskorak papira i stanja na terenu. Kreneš od toga da je severni deo već u našim rukama, to su dobre osnove za pregovore oko nekih ustupaka na južnom delu. Potegneš ako treba i Natašu Bekvalac koja se ne skida sa Feliksove ... jahte, kako to nije uredu i kako je to jednostrano, i kako je neophodno izbalansirati te bilateralne odnose...


Now you're talking. Samo jos da sredimo ekstrateritorijalnost za svetinje u centralnom i juznom delu i mozemo da pisemo novu rezoluciju.
libkonz libkonz 08:45 01.09.2011

Re: Čekaj

Hajmo pošteno, zar ne bi i ti prigrlio ovu Mis Lažne Države Kosovo i odveo je negde da na miru, neopterećeni emotivnim nabojima davnih i skorih istorijskih događaja i zanemarujući sve etničke podele diskutujete o povratku matici i svim reperkusijama rezolucije 1244?

Naravno, prodiskutovali bi i analizirali iz više uglova, a vodio bih računa da ne obrukam Srbiju.
tyson tyson 11:24 01.09.2011

Re: Čekaj

Samo jos da sredimo ekstrateritorijalnost za svetinje u centralnom i juznom delu i mozemo da pisemo novu rezoluciju.

Ni na kakvu esteritorijalnost ne pristajati, naročito ne u centralnom delu. Ništa nije sveto. Ovo je XXI vek.



Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 08:41 01.09.2011

hm

libkonz
Kada bi tog istog Srbina pitali da li bi pristao na podelu Kosova, gde bi pri tom Srbija dobila samo sever Kosova (oko 15% teritorije), većina bi na to pristala bez mnogo razmišljanja. To što se na tom severu ne nalazi ni jedna od velikih svetinja srpskih, kao ni delić rudnog bogatstva, to nema veze. Daj šta daš, samo da je izraženo teritorijama, to je osnovna vodilja "borbe za naše Kosovo". To što bi polovina Srba na Kosovu bila osuđena na egzodus, to je izgleda nebitno.


Dobra ti ova drugosrbijansko-draskovicevska logika, da ne kazem izvratanje stvari. Da mi je samo znati na osnovu cega si dosao do zakljucka da bi ona "polovina Srba na Kosovu" (u juznom delu) bila osudjena na egzodus u slucaju da do podele kao kompromisnog resenja zaista dodje - a do tog egzodusa navodno ne bi doslo ukoliko se i ovi Srbi predaju "na tacni" Hasimu Taciju? Valjda bi ih UCK&Co vise "voleli" ako ih ima vise pod njihovom vlascu?

Ja bih rekao da covek mora zbilja da bude politicki potpuno zaslepljen da bi verovao "golubu prevratacu" Vuku Draskovicu. Stvari kao sto su lokalna vlast može biti samo srpska, policija srpska, prvostepeni sudovi srpski, a nesporna je i njihova ekonomska i kulturna povezanost sa Srbijom su i u slucaju podele stvari za koje se EU (i Srbija naravno) MORA zalagati nezavisno da li su one deo Ahtisarijevog plana ili ne - zato sto je to nesto sto se podrazumeva za svaku iole normalnu demokratsku zemlju i deo osnovih principa za koje se EU zalaze. Pa jel bi bilo normalno da u jednoj opstini u kojoj zive iskljucivo Srbi policajci, sudije, opstinski sluzbenici budu Albanci?

I ovo da bi prosecni gradjanin Srbije bio za podelu navodno zbog teritorije je zbilja besprimerno: zar na tom delu teritorije ne zivi 60-ak hiljada gradjana drzave Srbije koji ni po koju cene ne zele da potpadnu pod vlast/kontorlu kriminalaca iz Pristine? I zar oni koji se zalazu da se to ucini protiv njihove volje se ustvari ne odricu tih ljudi.

A da ce do egzodusa Srba sa Kosova doci kad (i ako) Kosovo i od strane Srbije bude priznato u to ne treba ni sumnjati. I to ne samo zbog neprijateljskog odnosa Albanaca prema njima nego i iz ekonmskih razloga: veliki deo tamosnjih Srba je zato sto dobija neke ekonmske stimulacije (Bez plata iz Srbije, nema opstanka?). U slucaju priznavanja Kosova onda ne postoje nikve osnove (a ni smisao) da Srbija ulaze i izdrzava njene gradjane ... niti da na bilo koji drugi nacin izdvaja te Srbe u odnosu na one ostale koji zive izvan njenih granica...

libkonz libkonz 08:57 01.09.2011

Re: hm

Vaso, a šta je to što Srbija može dobiti?
Ja nisam stručnjak i stvarno ne znam koliko ima istine u onome što priča Vuk, ostaje mi samo da mu verujem ili da mu ne verujem. Ono što vidim i što mi je jasno je činjenica da se politika Srbije zasniva na narodnoj "šta je babi milo to joj se i snilo". Političari ne stavljaju na kocku samo Srbe sa Kosova, nego i celu Srbiju. Bojim se da bi osećaj učinjene nam nepravde mogao izazvati gomilu problema u samoj Srbiji. U poslednjih dvadeset godina smo totalno poniženi kao narod. Taj isti osećaj je u Nemačkoj stvorio nacizam i doveo Hitlera na vlast. Mnogo toga je na kocki zbog neracionalne politike. Izgubili smo 20 godina, narod je siromašan, nesrećan i frustriran. Gledam gomilu petnaestogodišnjih narkomana, destruktivne desetogodišnjake i inertne ljude u svojim dvadesetim, tridesetim, četrdesetim. Ne mislim da je sve to zbog Kosova, naravno, ali stojim pri stavu da sva ova dešavanja oko Kosova uništavaju psihu ovog naroda.
dragan7557 dragan7557 10:45 01.09.2011

Re: hm


Ako je verovati Vuku Draškoviću, a mene su dešavanja devedesetih naučila da mu verujem u ono što priča,

Ja nisam stručnjak i stvarno ne znam koliko ima istine u onome što priča Vuk, ostaje mi samo da mu verujem ili da mu ne verujem.

Nije mi jasno zašto se ova dva iskaza dernjaju jedan na drugog?

cerski
dragan7557 dragan7557 10:54 01.09.2011

Re: hm

Izgubili smo 20 godina, narod je siromašan, nesrećan i frustriran.

Ne znam kako ti računaš, al' od 1980 do sada, je slovom tri'es godina, a i brojem 30 godina?

cerski
tyson tyson 11:29 01.09.2011

Re: hm

Ne znam kako ti računaš, al' od 1980 do sada, je slovom tri'es godina

I to od 4. maja 1980. godine, od 15:05h; samo da se zna od kad da počne da se broje sunovrat i kataklizma




dragan7557 dragan7557 11:47 01.09.2011

Re: hm

dragan7557
Izgubili smo 20 godina, narod je siromašan, nesrećan i frustriran.

Ne znam kako ti računaš, al' od 1980 do sada, je slovom tri'es godina, a i brojem 30 godina?

cerski

Ako ćemo pravo, počelo je sa kao i obično insceniranom krizom drugom polovinom 1979, mada su se znaci buduće propasti pokazivali i dve godine ranije.

cerski
vojnicic vojnicic 15:52 01.09.2011

Re: hm

Znas sta V V
Mi smo se ovako (ili slicno) bunili i 'balvanovali' u Hrvatskoj, pa je usledila 'Oluja'....samo me je strah da nam se ponovo ne desi....jer...svet ce dozvoliti, kao i u Hrvatskoj
fantomatsicna fantomatsicna 08:41 01.09.2011

Vazno je

Da obe vole decu i mir u svetu
alselone alselone 08:42 01.09.2011

Re: Vazno je

fantomatsicna
Da obe vole decu i mir u svetu

i Koelja!
mikimedic mikimedic 08:59 01.09.2011

Re: Vazno je

i Koelja!



Milan Karagaća Milan Karagaća 09:07 01.09.2011

i tebe će optužiti

da podrivaš nacionalne interese i suverenitet i teritorijalni integritet Srbije.
Sa moje strane preporuka za tekst.
libkonz libkonz 09:15 01.09.2011

Re: i tebe će optužiti

Uništiše oni psihu ovog naroda.
Hvala za preporuku.
dragan7557 dragan7557 10:58 01.09.2011

Re: i tebe će optužiti

libkonz 10:15 01.09.2011
Re: i tebe će optužiti
Uništiše oni psihu ovog naroda.

Ko, bre?

cerski
011-495 011-495 10:47 01.09.2011

Kao u vicu

...nasle se dve palvuse...
Rejlem Rejlem 10:54 01.09.2011

Preporuka naravno

Odlican tekst.
Nego, je l ovo prvi tekst u VIP statusu (letos nisam pratio bas redovno?) Ako jeste, opravdao si ga
libkonz libkonz 12:22 01.09.2011

Re: Preporuka naravno

hvala. prvi je.
mikele9 mikele9 11:40 01.09.2011

Čestitke

za status
Na dar ti jedna od favoritkinja za Mis Kosova 2011

alselone alselone 11:42 01.09.2011

Re: Čestitke

mikele9
za status
Na dar ti jedna od favoritkinja za Mis Kosova 2011


iju boga ti poljubim, ovoj biK tek ekstrateritoralizovao svetinje.
maca22 maca22 12:17 01.09.2011

Re: Čestitke

celo vece trazim neku gadnu fotku ove druga nase, da povecam sanse onoj prvoj nasoj, ali nema....

najgore je ovo:

libkonz libkonz 12:20 01.09.2011

Re: Čestitke

Dobar izbor, Mikele.
Hvala.
Maco, na toj fotografiji je najbolje ispala. Lepa!
maca22 maca22 12:25 01.09.2011

Re: Čestitke

ali, ali.....nisko ravno celo, gremlin usi, velike zubekanje...anything?


Salim se, podseca me na Lindu Evangelistu.
Biljana 77 Biljana 77 13:13 01.09.2011

Mentalno stanje

... pa o čemu pričamo kad će ovde pola komentatora da se u'vati za to što si citirao Vuka Draškovića i da ceo izuzetno smislen tekst diskvalifikuje na osnovu toga. Ako nisi sa nama i sl...
libkonz libkonz 13:15 01.09.2011

Re: Mentalno stanje

Hvala Biljana. Slažem se, nije ovde Vuk tema.
Hansel Hansel 14:55 01.09.2011

Re: Mentalno stanje

Nije niko, Biljana, diskvalifikovao tekst zbog Draškovića, koliko ja vidim, mada isti izaziva neke reflekse, kao Cvijanović kod libkonza, a i kod drugih (ja ga nisam proučavao, pa pomen tog prezimena lakše "varim" ). Ali, prosto, osoba koja iznosi neke stavove ima ili nema određenu težinu - tako je, nažalost. Pa još ako se iskompromitovala... Ali, kao što rekoh, niko nije ni rekao da je Vuk tema, bile su to beleške na margini...
Biljana 77 Biljana 77 16:04 01.09.2011

Re: Mentalno stanje

osoba koji iznosa neke stavove ima ili nema određenu težinu

I za neku konkretnu stvar može izreći smislen stav nezavisno od prethodnih. Doslednošću se na žalost ne može pohvaliti ni jedan ovdašnji političar.
antioksidant antioksidant 18:42 01.09.2011

Re: Mentalno stanje

Doslednošću se na žalost ne može pohvaliti ni jedan ovdašnji političar.

шешељ је доследно луд
динкић доследно... ма боље да ћутим
libkonz libkonz 19:20 01.09.2011

Re: Mentalno stanje

шешељ је доследно луд
динкић доследно... ма боље да ћутим

Hansel Hansel 06:52 02.09.2011

Re: Mentalno stanje

Biljana 77
osoba koja iznosi neke stavove ima ili nema određenu težinu
I za neku konkretnu stvar može izreći smislen stav nezavisno od prethodnih. Doslednošću se na žalost ne može pohvaliti ni jedan ovdašnji političar.

Osim što sam ispravio čudnu permutaciju poslednjih slova u svoje dve reči mogu jedino još da skrenem pažnju na pitanje koje sam gore postavio - u ime koga VD govori, tj. čiji je to predlog i zašto nije javan (tj. direktan, bez "glasnogovrnika" )? I da verujemo VD-u da se to nudi, kako da znamo da se ozbiljno nudi, bez ikakvih garancija? Kad bismo bili sigurni, da je npr. Angela Merkel iznela takav predlog, mislim da bi vredelo da raspravljamo... ovako... zadržao bih se na AOvoj odličnoj crtici o doslednosti...
Biljana 77 Biljana 77 17:56 02.09.2011

Re: Mentalno stanje

Ja sam govorila o nedoslednosti stavova, a ne o doslednosti karakternih crta i psiho(pato)loških stanja naših političara.

u ime koga VD govori
Valjda u svoje?
Hansel Hansel 11:22 03.09.2011

Re: Mentalno stanje

Biljana 77
u ime koga VD govori
Valjda u svoje?

libkonz
Ako je verovati Vuku Draškoviću, a mene su dešavanja devedesetih naučila da mu verujem u ono što priča, Srbiji se nudi sledeće (citiram VD)

Dakle, KO nudi, tj. kao čiji PR on iznosi te ponude? (Da ne nastavljam čitav lanac pitanja koja se, po meni, otvaraju.) Ovo pitam samo zarad ustanovljenja ozbiljnosti ponude.
Hansel Hansel 06:44 05.09.2011

EDIT

Samo da pojasnim prethodno pitnje, ako neko ovo ikada bude čitao (pošto se blog uskoro zatvara) - pominje se, naravno, Ahtisarijev plan, ali - osnovno je pitanje sada da li je on još na stolu i šta o tim njegovim delovima kaže albanska strana (a i svet). Po onome što smo do sada videli, nije primećeno da idu u smeru sprovođenja ovih ideja...
libkonz libkonz 07:13 05.09.2011

Re: EDIT

na to pitanje ja nemam odgovor, ali mislim da Vuk ne priča u prazno.
Hansel Hansel 07:17 06.09.2011

Re: EDIT

Mene nervira što o tome SADA govori, kada nam je pozicija (po običaju) gora i, samim tim, sve funkcionalno za nas iz tog predloga još dalje od realizacije. Nisam primetio da je o tome govorio kada je Ahtisarijev plan ugledao svetlost dana, a ni bilo ko drugi - ako jeste, mea culpa, ali mislim da bi se on sada pozvao na ta svoja stara upozorenja, ne sumnjam...
libkonz libkonz 08:03 06.09.2011

Re: EDIT

tu si u pravu.
doctor.blog doctor.blog 21:37 02.09.2011

...

"Pred Srbijom su alternative- da li hoće u Evropsku uniju bez Kosova ili neće u Evropsku uniju, takođe bez Kosova. I to je jedino što nam se nudi. Ako nastavimo sa aktuelnom politikom i Kosovo i EU, nećemo dobiti ništa!", Vesna Pešić
doctor.blog doctor.blog 21:49 02.09.2011

...

Odličan blog!!! Možda će izgledati kao reklama, ali mislim da bi bilo zanimljivo pogledati neke istorijske činjenice na jednom mom blogu koje će mnogim Srbima pomoći da lakše prihvate ćinjenicu da Kosovo nije Srbija: KOSOVO (NI)JE SRBIJA !!!
milisav68 milisav68 20:58 03.09.2011

Re: ...

doctor.blog
Odličan blog!!! Možda će izgledati kao reklama, ali mislim da bi bilo zanimljivo pogledati neke istorijske činjenice na jednom mom blogu koje će mnogim Srbima pomoći da lakše prihvate ćinjenicu da Kosovo nije Srbija: KOSOVO (NI)JE SRBIJA !!!

Baš ti lepa istorija, 1389. godina, pa 1912-ta, a izmedju prazno.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana