Društvo| Ljudska prava| Mediji

Hvala vam, Martina

KRALJMAJMUNA RSS / 04.09.2011. u 09:50

          Ovaj tekst je nastao od prvobitno zamišljenog komentara koji nije stavljen na Blog Martine Anđelković. http://blog.b92.net/text/18568/Mesto-zlocina%3A-bracni-krevet/
Obećao sam da ću se javiti u roku od 24 časa ali sam zbog veličine teksta i moje hronično podignute temperature odlučio da postavim svoj blog.          
          
           Svako ko me lično poznaje zna da sam osetljiv na nepravdu. Da sam osetljiv na maltretiranje nemoćnih. Da sam mnogo puta pomagao -  ne mislim na pisanje na Blogu, nego na stvarnu opipljivu pomoć bolesnima, nemoćnima, deci, lekarima, nepoznatim ljudima, slepima,...Da sam osetljiv na bahatost. Na prevare. Na one koji mi iza leđa spremaju nepodopštinu. Na one koji se lažno predstavljaju kao borci za ljudska prava, kao borci protiv siromaštva, kao borci za rodnu ravnopravnost. Neskromno, to se vidi i iz mojih tekstova, komentara pre svega, na Blogu B92. Naravno manje nego što bih ja to voleo. I sve što se tiče pomoći nastradalima, uključujući i tesktove na tu temu, bude sa moje strane propraćeno sa pažnjom i širom otvorenih očiju.    

           S obzirom na potencijalno vruću temu koju je Martina potegla ja sam napisao tekst koji nije novinarski. Tekst koji je pre emotivno reagovanje na loš tretman ove teme od strane osobe koja je novinar na B92. I osobe koja je pokazala kroz svoje tekstove  da joj principijelnost u poštovanju zakonskih i moralnih normi nije baš ... ne umem da nađem pravu reč. Dakle, tekst nema glavu i rep, ali verno odražava zbrku ili zbirku osećanja i asocijacija kod mene posle čitanja Martininog teksta: zbunjenost, bes, moralna podrška početnicima, preteranu kritičnost, empatiju, ...   Tekst je postmoderna na blogovski način.     

           Ovo je adresar različitih Službi za pomoć i podršku žrtvama kriminaliteta u Beogradu, tako piše na sajtu Viktimološkog društva.  http://www.vds.org.rs/adresar.htm

Svako može da postane žrtva kriminaliteta - pišu oni. A ja sam mislio da svako može da postane žrtva kriminala ili kriminalaca. Možda je ovo pravno moguće ali meni bode i uši i oči da kriminalitet može da te napadne.

*Definicija na sajtu VDS-a: Kriminalitet predstavlja ukupan broj krivičnih dela izvršenih tokom određenog perioda na određenoj teritoriji.

Na sajtu VDS:  Aktivnosti VDS-a/Podrška žrtvama/Adresar. Ovaj skandalozan spisak sa radnim vremenima treba detaljno proučiti.  

         Psihološkinja, specijalistkinja, istraživačica - izrazi koji se pretežno koriste u hrvatskoj varijanti JEZIKA i na B92. Ovde kod nas u Srbiji se takvi izrazi nasilno ubacuju što ima katastrofalne posledice za naš i inače unakaženi jezik. Među glavnim krivcima su ... (ovo preskačem da ne bih doživeo neprijatnu sudbinu) a među najvernijim vojnicima i izvršiocima i NOSITELJKAMA su novinari, nepismeni i neškolovani novinari. Interesantno je da borci za ljudska prava nepogrešivo pokušavaju da na silu Boga ubace „hrvatske" izraze u naš jadni jezik, pa ni Martina nije izuzetak. Kad sam razgovarao sa prijateljima iz Hrvaske i pitao ih šta bi se desilo da novinar na njihovom mediju upotrebi izraze branioci umesto branitelji, tužilac umesto tužitelj, preduzeće umesto tvrtka ili poduzeće, nosilac umesto nositelj i sl. odgovorili su mi uz smeh da ne bi sačekao sutrašnji dan sa radnom knjižicom. Ovo navodim samo iz predostrožnosti da se ne bi desilo da me neku plavušan pljune da sam srpski nacionalista.      

Vidim da je na Blogu B92 vć postala čuvena rečenica: Istorijski gledano, nasilje nad ženama povezano je sa iskonskom podelom na ženu kao slabiju i muškarca kao jačeg. Tu se javlja linija nejednakosti između muškog i ženskog pola. Kakva je to iskonska podela na ženu kao slabiju i muškarca kao jačeg?! I ta linija koja se javlja?! Ovakve nepsimene konstrukcije se prevazilazi učenjem, učenjem, čitanjem, čitanjem, pisanjem, pisanjem ali ne i objavljivanjem. A neki pismeni urednik TO precrta sto hiljada puta dok se ne ispeglaju rečenice i misli. Ako toga nema onda imamo iskonski glupe rečenice koje se ne mogu sakriti iza teme na koju su svi normalni ljudi osetljivi.  Ja, posebno. Ali nije naša koleginica novinarka jedina. Mogli bismo joj odbiti ovakve rečenice na neiskustvo. Mnoge njene kolege novinari su postali etalon nepismenosti.
         Podizanje čitanosti Martininih tekstova  je kolateralna šteta. Užasno se osećam što dajem doprinos tome.
         Ja nisam novinar, u familiji sam imao novinare koji su vest od tri reda pisali dest puta da bi rečenica imala smisla, jasnoću,  rep i glavu. Martina, ovaj tekst i drugi vaši  tekstovi na blogu ne slute na dobro.  Samo vas  težak rad, recimo 1000 izveštaja sa pijaca uz čvrstu uredničku ruku, može dovesti u red i dovesti na kvalitetan novinarski put.  

To što vaš saradnik tako lucidno zapaža i nije za neku pohvalu: Sve je to vezano za neku našu tradiciju. Život u braku u Srbiji uvek je bio pod nekim velom tajne, sakriven od ostalog sveta, jer se uvek smatralo da je sramota da bilo šta izađe u javnost.  Pre bih rekao da je TO opšta svetska pojava. Prvo mi na pamet pada Austrija. Malo-malo pa otkriju neke mračne porodične „tajne" koje traju desetak, dvadeset godina, u odnosu na koje su silovanja žena u braku (po nekoj našoj tradiciji, jelte) mala maca.   

Martinina pravila:

Ukoliko ste doživeli silovanje:

1. Idite na sigurno mesto.
Idi u PM, Martina. Baš ti hvala na savetu. Odakle si ovo prepisala? Iz EU priručnika?  Onako bez mozga, prepisati?*!*.
2. Pozovite policiju.
I kažeš policajcu, recimo da je noć: Silovao me je muž, u našem bračnom krevetu, molim vas dođite. Bilo da si u Beogradu (ili si već otišla na neko sigurno mesto?), Surdulici, Tutinu. Znaš šta ćeš dobiti kao odgovor? Gde ti živiš, Marina?    
3. Pozovite prijateljicu/prijatelja ili nekog iz porodice
Ovo je valjda jedino smisleno.
4. Sačuvajte fizičke dokaze - ne tuširajte se i ne ispirajte polni organ
O, Bože! Ovo si gledala u USA filmovima? O, Bože, povraća mi se! 
5. Sačuvajte odeću koju ste nosili u vreme napada
Ajde?!
6. Ne pomerajte predmete u prostoru gde se napad dogodio
Da li ti znaš šta je silovanje? Nije to film u kome Meril Strip po scenariju glumi silovanu osobu koja ne pomera predmete u prostoru(?!) gde se napad dogodio. Krevet, čaršaf, čarape, muža, sto, ...Kakvi bre, predmeti, Martina?!  Prepisuješ ono što je već hiljadu novinara  bez mozga prepisalo.
7. Idite u bolnicu
Kada treba ići u bolnicu, Martina? Posle tuša, pre tuša, pre dolaska policije, posle policije koja neće doći, da li se obući, ili je možda bolje ići u donjem vešu ili sasvim gola?
8. Potražite informacije, savet i pravnu pomoć
Kada, Martina, od koga potražiti informacije? Šta to znači: potražiti informacije? Otići na Blog i čitati tvoj tekst? Ili sačekati da Dr Žikica dođe na posao pa onda sa uputom otići kod njega?   

I sad kad neka sjebana, prljava i krvava žena vidi ovaj Vaš spisak, šta mislite, Martina, da li će sledećeg puta kad bude silovana (ako bude silovana) znati šta treba da uradi?  Da ode na sigurno mesto, pa da pozove policiju, pa prijateljicu, pa onda da se ne opere i ne ispira*!*!*?, pa u bolnicu, i da gola uzme odeću i da se zaputi po pomoć ili po informaciju, a da istovremeno ne dira ništa*?*!*?*!  Da li ti stvarno misliš da će ova tvoja pravila ikome pomoći u toj gadnoj, prljavoj i krvavoj situaciji?!

Moja pravila.

A) Za silovane žene:

Muž treba da vas siluje  radnim danom, najbolje utorkom ili četvrtkom, od 10 do 14.  Tražite to od njega. Dakle, žene, dogovorite se sa vašim muževima. Ljudi smo, shvatiće oni da će ako poštuju taj ritam silovanja i oni biti siti i žene će biti mirne kao bubice. Sigurno ima neki razlog kad žena tako traži od njega.
A poenta je da tada one silne organizacije koje pomažu silovanim  rade. I samo tada! Birokratija? Ja bih rekao svinjarija.  Martina, da li ste vi i vaši istraživači pogledali sajt Viktimološkog društva? Ne mislim na dizajn sajta.
Dobićete pomoć silovana žena. Nadam se. U tako laganom ritmu (radni dan od.. do ...)  radi i to Viktimološko društvo koje mi se ogadilo onog trenutka kada sam malo prošetao po njihovom sajtu i po adresaru organizacija koje treba da pomognu silovanim. Neodoljivo me podsećaju  na INCEST TRAUMA CENTAR i Dušicu Popadić koji su ovde na Blogu doživeli zasluženu kritiku i nadam se raskinkavanje. I oduzimanje VIP statusa blogerki Dušici Popadić, slavnom rukovodiocu ITC-a. http://blog.b92.net/text/17188/SEKSUALNO-NASILJE-U-BLOGERSKOM-KONTEKSTU---PRIJAVLJUJEM/

B) Za muškarce koji siluju:

Silujte vikendom. Tu ste mirni. Skoro niko živ od organizacija za zaštitu silovanih i nemoćnih ne radi?!?! Ako silujete radnim danom gledajte da to bude popodne, noću i u rano jutro. Žena će da sedne za računar, i onako sjebana, prljava i krvava da potraži adresar na sajtu Viktimološkog društva i da shvati posle sat-dva da od silnih organizacija koje treba da joj pomognu niko ne radi! Može da pošalje mail. Već posle dan-dva dobiće odgovor. Mora žena da shvati muža, i on je ljudsko biće.     

I to se zove istraživačko novinarstvo, Martina?!  Samo da Vam kažem i da Vas pohvalim: Ne bih ja sve ovo znao nego ste dali mnogo korisnih informacija pa sam ja malo lutao po internetu i sajtovima.
Hvala vam, Martina.
Vrlo vam je inspirativan blog.
A koliko li para krckaju te silne organizacije koje su u tom adresaru, da li ste se zapitali, da li ste istraživali?! Ako znate nekoga iz tih organizacija,  molim vas da mi javite, voleo bih da pomognem. Valjda je i moj pogled koristan. Valjda mogu i ja da dobijem neki dinar.
   
Evo za kraj,  još malo lakih nota.

- Bilo koji seksualni kontakt koji žena ne želi i sa kojim nije saglasna.
A ako ona želi a nije saglasna (smeh). A ako ne želi a saglasna je(smeh).  Da nema ovde nekog viška rečenica?

- Da li mišljenje da je žena, kao fizički slabija i emotivnija, uglavnom žrtva bračnog silovatelja prelazi granicu i postaje stereotip? Čitati više puta Ko razume da odmah javi.

- Rečenicu koja počinje sa Istorijski gledano... smo već svi videli. I razumeli?

- Neosporno je da se silovanje u braku dešava iza ulaznih vrata nekih srpskih porodica. Nekih? Ulazna vrata srpskih porodica? Baš srpskih, karakteristično je - srpskih?!

- A malo kasnije: pa je teško uopšte ustanoviti koliko je to retka ili česta pojava. Pa o čemu mi pričamo?  Neosporno je, teško je ustanoviti, često, retko?  Uh.
A opet smo upotrebili višak reči: dovoljno je bilo reći koliko je to česta pojava i sve bi bilo jasno, ali našu Martinu neznanje vuče da kaže  „koliko je to retka ili česta pojava". Možda je htela da kaže „da li je to retka ili česta pojava",  ko zna.

Ovo me je na kraju dotuklo: Potrebni su programi pomirenja između žrtve i počinioca. Poenta?O, Bože!

PS
Inače, sama tema je „zanimljiva". Ko nađe način da se broj silovanja u braku smanji neka javi i neka ostavi komentar.  Svi bismo se, naravno, obradovali. Ako je VDS (kakvi su takvi su) radio analizu za Vojvodinu - možda je radio analizu i za druge delove Srbije, npr. za Kosovo i Metohiju ili za Beograd. Bilo bi interesantno videti.   



Komentari (147)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Jukie Jukie 10:10 04.09.2011

Prvi, izgleda

Čitam tekst i shvatim da se plašim kakve ću komentare naći kada stignem do kraja, kad ono nema nijednog
fantomatsicna fantomatsicna 10:34 04.09.2011

Mala ispravka

Ovakve nepsimene konstrukcije

Dobro je sto si prosirio informacije, sve ostalo je nepotrebno...
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 11:18 04.09.2011

Re: Mala ispravka

fantomatsicna
Ovakve nepsimene konstrukcije Dobro je sto si prosirio informacije, sve ostalo je nepotrebno...

Moguće da je tako. Ako je tako onda sam relativno zadovoljan. Ako se to može biti pored takve teme i takvih organizacija i novinara koji "pomažu" da se suzbiju uzroci i saniraju posledice.
mlekac mlekac 10:52 04.09.2011

Sad ja zurim...

Al' da rezervisem mesto za kasnije.
mariopan mariopan 11:24 04.09.2011

Re: Sad ja zurim...

Ne bih znala radno vreme raznih SOS službi, da nisam "prošetala" netom i videla da zaista rade ili dvokratno ili samo radnim danima.

Ko će njima da "pomogne" da počnu da rade kako treba - non-stop ?

Lepo me stra' da napišem komentar, pre svega zato što sam "opušteno", da ne kažem nepismeno, i ja pisala moje komentare. Po meni, blog je vrtsta zabave, jedno lepo mesto gde možemo da ćaskamo i da se družimo..

Hvala što si pomenuo takozvanu "rodnu ravnopravnost", neopevanu glupost koja izaziva podsmeh i služi za zezanje, a koju sve vreme pokušavaju da nam podmetnu kao "pismenost".

Ne verujem da će se "primiti" jer sve što je veštački, grubo nakalemljeno, samo će otpadne kada ga "telo" odbaci, kao što telo odbacuje nepriorodno nakalemljen organ.
mlekac mlekac 23:03 04.09.2011

Eve me, konacno!

mlekac
Al' da rezervisem mesto za kasnije.


Au, bre, al' se ovo raspisalo... Dobro je da sam rezervisala mesto.

Daklem - funkcionisanje NVO.

Iskreno, ja sam, ali stvarno, bila u shoku kad sam, jos tokom boravka u Bw, ukapirala da je percepcija ljudi ovde da su NVO nesto malo blaza verzija organizovanog kriminala.

Zasto?

Zato sto su u svetu NGO, u vecini slucajeva, vrlo cenjene i postovane zbog posla koji RADE. Medju obicnim ljudima, hocu da kazem. Zato sto rade ono za sta niko drugi nema sluha, volje ili zivaca...

No kad sam se vratila, ukapirala sam da je ovde, stvarno, rad NVO mrtvo slovo na papiru. U vecini slucajeva (cast izuzecima).

E, sad, iako sam imala visegodisnje iskustvo u radu NGO napolju, naravno, ovde nisam mogla da prismrdim ni jednoj. U pocetku, Zmu i ja, naivni, konkurisali na nekoliko mesta i uglavnom smo odbijani uz obrazlozenje da je "potrebno iskustvo u radu na DOMACEM terenu!"

Nije nego! Mozda bi ga i bilo kad bi ovde nesto radili!

Naravno, logicko pitanje koje se postavlja je - zasto napolju NGO rade, a nase samo levitiraju prodajuci maglu?

Pa, mozda zato sto napolju ni jedna NGO ne moze finansijski da opstane ako nema donacija, a donacije ne mogu da se dobiju ako se ne preda prednacrt i razradjen predlog, a potom, i kad se dobiju, svaka para MORA da se pokrije izvestajem i konkretnim dokazima. Bukvalno.

Ovde kod nas, kanda, to tako ne funkcionise.

I onda dobijamo idiotske termine rada organizacija koje bi trebalo da su dezurne 24/7.

A kako bi to, inace, trebalo da izgleda?

Imala sam slucaj jedne nase zene u Bw koju je dragi suprug u pola noci ubio od batina i izbacio na ulicu s detetom. Srecom, ostao joj mobilni u dzepu.

Pozvala me, ja okrenula Crveni krst (jedino sam njihov broj znala), oni mi u roku od 10 minuta javili mobilni dezurne u Sigurnoj kuci i sve u svemu, u roku od pola sata zenica i dete su bili pokupljeni i odvedeni u sigurnu kucu gde ih je sacekala ekipa - savetnik, psiholog i dezurna domacica.

Kad sam ih pitala kako su organizovani, objasnili su mi da imaju zvanicne prostorije koje rade normalno radno vreme, ali postoji "dezurni" mobilni. Onaj ko je na dezurstvu, nosi ga sa sobom - tako su dostupni 24/7.

U slucaju potrebe, odmah se zovu i drugi, koji nisu dezurni i oni dolaze da pruze pomoc.

Po slicnom principu funkcionisao je i WAR (Women Against Rape), NGO koji pomaze zenama zrtvama silovanja.

Izmedju ostalog, SVE policijske stanice u zemlji imale su dezurni broj WAR-a za svoju oblast i cim bi se pojavio slucaj, odmah su ih zvali. A cesto su zene zvale WAR i pre nego sto bi pozvale policiju.

Onda su savetnici WAR-a isli sa zrtvom na preglede, bili pored nje tokom davanja izjave u policiji, a imali su i par advokata koji su bili specijalisti upravo za takve slucajeve...

Kazem, ne znam kako ove nase funkcionisu, al' ocigledno je da stalno dezurnog broja NEMA!
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 07:12 05.09.2011

Re: Eve me, konacno!

mlekac
dobar komentar
nego ću sad strogo da izbegavam ono kad hoće da se kaže da smo mnogo zaostali:
nismo, valjda, u Africi!
mlekac mlekac 16:37 05.09.2011

Re: Eve me, konacno!

KRALJMAJMUNA
mlekac
dobar komentar
nego ću sad strogo da izbegavam ono kad hoće da se kaže da smo mnogo zaostali:
nismo, valjda, u Africi!


Kamo lepe srece da neke stvari funkcionisu kao u odredjenim delovima Afrike...

Za tebe
st.jepan st.jepan 11:21 04.09.2011

Hvala vam, Kralju,*

ne moram ja.

fantomatsicna
Ovakve nepsimene konstrukcije

Dobro je sto si prosirio informacije, sve ostalo je nepotrebno...

A zašto misliš da je nepotrebno?


* persiranje zbog parafraze.
maca22 maca22 12:13 04.09.2011

Re: Hvala vam, Kralju,*

Kralju, primecujes prave stvari.
fantomatsicna fantomatsicna 12:41 04.09.2011

Re: Hvala vam, Kralju,*

Pa mislim ova akcija protiv Martine se sad siri kao epidemija..malo je previse...
fantomatsicna fantomatsicna 12:44 04.09.2011

Re: Hvala vam, Kralju,*

A zašto misliš da je nepotrebno?


Pa, malo je dosadno na svaki njen blog kontrablog...
Inace ovo nepsimena konstrukcija je iz njegovog teksta(mada i ja cestoo gresim:)
maca22 maca22 12:48 04.09.2011

Re: Hvala vam, Kralju,*

fantomatsicna
Pa mislim ova akcija protiv Martine se sad siri kao epidemija..malo je previse...

Bilo bi lose da na OVAJ njen blog Kralj ne odreaguje samo zato sto ju je zbog proslog jurio stampedo Svetih krava.
fantomatsicna fantomatsicna 13:02 04.09.2011

Re: Hvala vam, Kralju,*

Bilo bi lose da na OVAJ njen blog Kralj ne odreaguje samo zato sto ju je zbog proslog jurio stampedo Svetih krava.

Mogao je da komentarise na njenom blogu..
maca22 maca22 13:04 04.09.2011

Re: Hvala vam, Kralju,*

Zar je trebao?
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 13:04 04.09.2011

Re: Hvala vam, Kralju,*

fantomatsicna
Bilo bi lose da na OVAJ njen blog Kralj ne odreaguje samo zato sto ju je zbog proslog jurio stampedo Svetih krava.Mogao je d akomentarise na njenom blogu..

Tamo sam napisao dva komentara. Jedan je bio najava. A kad sam video da sam se rasplinuo, i da tekst prelazi prihvatljiv obim komentara, napisao sam blog.
st.jepan st.jepan 13:04 04.09.2011

Re: Hvala vam, Kralju,*

A zašto misliš da je nepotrebno?

Pa, malo je dosadno na svaki njen blog kontrablog...


Jeste, ali me taj odgovor ne zadovoljava.
Mislim, slažem se da je nepotrebno, ali kome je nepotrebno?

Martini?
Najverovatnije, malo je kasno.
Dvajs'peta, ej!
Ivan Karamazov je u romanu imao 23, Stavrogin isto toliko.
Misliš li da je Majstor pogrešio?
Dabome da nije, to je (za one koji nisu intelektualno frigidni) doba intelektualnog orgazma - za svoju pamet iz dvaj's i neke, sada bih dao sve.

Tebi?
Svakako, pametna si onoliko, sve ti je to, garant, i bez Kralja jasno.

Kralju?
Ako sanja VIP (u što baš i ne verujem) svakako.

Onima koji su VIP devojče prejako napali, takoreći napljuvali, pa se na poslednjem blogu, samo zato što je bio ideološki korektan, onako egzaltirano iskupljivali?
Slažem se, šta će im, kvari katarzičnu dostojevštinu.
Mada smatram da na blogu, a i drugde, čak i u dnevnim novinama, nije dovoljno ŠTA, mora i KAKO. Pa stoga i nisam imao snage da taj poslednji blog izguram preko polovine.
Mislim, objektivno se lebu Sava nema šta prigovoriti, al' meni malko dosadno i otužno da ga žvačkam bez išta s tog leba. Mora i malo "onog nećeg", makar vegete (leba-vegete - moj patent iz 1993).

Blogovskoj publici?
Verovatno. Na koješta su ionako svikli.

A ja i dalje odgovorno tvrdim: ako Martina zaista izgleda kao na avataru, onda su joj blogovi ekselantni!

Šalu na stranu, mislim da je Martinina pismenost ipak pristojna.
Ne znam, možda je i izvanredna, ali u moje vreme, takva se (za regularnog maturanta bilo koje regularne gimnazije) podrazumevala.
Uz nekog dobrog i dobronamernog urednika, mogla bi biti sasvim solidan novinar.

Nakon onog zaista potresnog svedočenja o hororu koji je prošla po raznim redakcijama (to joj je najbolji blog), mogu samo da ponovim ono što sam joj tamo već poručio: Martina, iskreno ti želim da tvoja poslednja priča (novinarski rad na b92) bude priča sa hepiendom.

fantomatsicna fantomatsicna 13:06 04.09.2011

Re: Hvala vam, Kralju,*

Bilo bi lose da na OVAJ njen blog Kralj ne odreaguje

Zar je trebao?

Maco ..odluci se
fantomatsicna fantomatsicna 13:09 04.09.2011

Re: Hvala vam, Kralju,*

A ja i dalje odgovorno tvrdim: ako Martina zaista izgleda kao na avataru, onda su joj blogovi ekselantni!

Nisam ovo razumela..mozda zato sto nisam musko
mikimedic mikimedic 13:11 04.09.2011

Re: Hvala vam, Kralju,*

Onima koji su VIP devojče prejako napali, takoreći napljuvali, pa se na poslednjem blogu, samo zato što je bio ideološki korektan, onako egzaltirano iskupljivali?
Slažem se, šta će im, kvari katarzičnu dostojevštinu.





maca22 maca22 13:23 04.09.2011

Re: Hvala vam, Kralju,*

mikimedic
Onima koji su VIP devojče prejako napali, takoreći napljuvali, pa se na poslednjem blogu, samo zato što je bio ideološki korektan, onako egzaltirano iskupljivali?
Slažem se, šta će im, kvari katarzičnu dostojevštinu.



maca22 maca22 13:27 04.09.2011

Re: Hvala vam, Kralju,*

fantomatsicna
Bilo bi lose da na OVAJ njen blog Kralj ne odreaguje

Zar je trebao?

Maco ..odluci se

Nisi razumela. Pitam da li postoji neki specijalan razlog zbog kog smatraš da je Kralj trebalo da piše svoju reakciju tamo, kao post, umesto kod sebe, kao poseban blog?
A svakako treba da piše.
looping looping 13:33 04.09.2011

Re: Hvala vam, Kralju,*

A ja i dalje odgovorno tvrdim: ako Martina zaista izgleda kao na avataru, onda su joj blogovi ekselantni!


Iskreno, i ja se pomalo uzdrzavam od negativnih komentara zbog njenog avatara.
buba_truba buba_truba 13:58 04.09.2011

Re: Hvala vam, Kralju,*

maca22
Zar je trebao?

Nije "trebao" - nikako! Možda je trebalo da...

Kralju, a zašto ovde nisi odreagovao na nepismenost kad ti je pismenost toliko važna?
Različiti aršini, a?
st.jepan st.jepan 14:13 04.09.2011

Re: Hvala vam, Kralju,*

akcija protiv Martine

Nije protiv Martine.

Martina je paradigma, sindrom, produkt, skroz je nedužna.
Njena promocija je šala, istina, ne baš tako brutalna kao ona Minimaxova sa Žikom Obretkovićem, ili kao devedes'dvojkima sa izvesnim Mikijem, pčelarom, kuvarom i drvosećom iz Čelareva. Možda je umetnički koncept, nešto poput onih ogromnih plakata i bronzanih bista sa likovima slučajnih prolaznika, koje je bosanski umetnik Braco Dimitrijević svojevremeno posejao po Evropi.

Ili to ja opet nešto tripujem, učitavam nepostojeći kemp?
Malo je verovatno, pa ipak ne i sasvim nemoguće, da je uredništvo istinski oduševljeno, da ne vidi ono što čak i Kralj, mada je tek 'nako bloger, jasno vidi.

st.jepan st.jepan 14:14 04.09.2011

Re: Hvala vam, Kralju,*

Nisam ovo razumela..mozda zato sto nisam musko

Nećeš ni razumeti.
Jer nisi muško.
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 14:19 04.09.2011

Re: Hvala vam, Kralju,*

buba_truba

maca22Zar je trebao?Nije "trebao" - nikako! Možda je trebalo da...Kralju, a zašto ovde nisi odreagovao na nepismenost kad ti je pismenost toliko važna? Različiti aršini, a?

Trebalo je - to je ispravno. Ne očekuj da reagujem na svaki komentar. Umro bih. A ta ili taj nije novinar B92 ili neke druge RTV. To je bitna razlika. To jesu različiti aršini.
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 14:22 04.09.2011

Re: Hvala vam, Kralju,*

st.jepan
akcija protiv Martine Nije protiv Martine.Martina je paradigma, sindrom, produkt, skroz je nedužna. Njena promocija je šala, istina, ne baš tako brutalna kao ona Minimaxova sa Žikom Obretkovićem, ili kao devedes'dvojkima sa izvesnim Mikijem, pčelarom, kuvarom i drvosećom iz Čelareva. Možda je umetnički koncept, nešto poput onih ogromnih plakata i bronzanih bista sa likovima slučajnih prolaznika, koje je bosanski umetnik Braco Dimitrijević svojevremeno posejao po Evropi. Ili to ja opet nešto tripujem, učitavam nepostojeći kemp?Malo je verovatno, pa ipak ne i sasvim nemoguće, da je uredništvo istinski oduševljeno, da ne vidi ono što čak i Kralj, mada je tek 'nako bloger, jasno vidi.


maca22 maca22 15:02 04.09.2011

Re: Hvala vam, Kralju,*

KRALJMAJMUNA
buba_truba

maca22Zar je trebao?Nije "trebao" - nikako! Možda je trebalo da...Kralju, a zašto ovde nisi odreagovao na nepismenost kad ti je pismenost toliko važna? Različiti aršini, a?

Trebalo je - to je ispravno. Ne očekuj da reagujem na svaki komentar. Umro bih. A ta ili taj nije novinar B92 ili neke druge RTV. To je bitna razlika. To jesu različiti aršini.

Plus ja to radim namerno. Bubo, evo ti
looping looping 11:48 04.09.2011

Besan

neki blog. Ali dobar.
Sluzbe, centri, drustva za zastitu ovih ili onih sluze sama sebi - od neceg mora da se zivi. To je jasno i malom detetu.

Potrebni su programi pomirenja između žrtve i počinioca.

Ali ovo je tragikomicno. Sta ljudima sve pada na pamet.
maca22 maca22 12:45 04.09.2011

Re: Besan

looping
Potrebni su programi pomirenja između žrtve i počinioca.

Ali ovo je tragikomicno. Sta ljudima sve pada na pamet.

...i jos propraceno nekim konfuznim komentarima o pitanjima kroz koja zrtva prolazi i kojoj treba pomoci (i da shvati da nije kriva)... dok se po recima strucnjakinje njen psihicki oporavak stavlja u ruke pocinioca...
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 12:28 04.09.2011

Spsiak sa radnim vremenom

SLUŽBE KOJE PRUŽAJU
POMOĆ ŽRTVAMA U BEOGRADU*


1.Asocijacija za integralnu terapiju, trauma
terapiju i psihosocijalne intervencije (ATIP)
Radno vreme organizacije:
12 – 19 radnim danom

2.ASTRA – Anti Sex Trafficking Action
10 – 20 radnim danom,
SOS telefon 14 – 20 radnim danom

3. Autonomni Ženski Centar
Sa klijentkinjama od 14 – 18:30 radnim danima (genije!)

4.Beogradska podrška eksploatisanoj deci i omladini – BEOSUPPORT
Kancelarija odraslih od 9 do 13h a kancelarija mladih od 16 do 19h radnim danom.
Kancelarija mladih radi i subotom ujutru.

5.Dečiji romski Centar
Ponedeljkom, sredom i petkom od 9 – 17 časova,
utorkom i četvrtkom od 9 do 19 časova

6.Fond za humanitarno pravo
Od 9 - 17 radnim danom

7.Helsinški odbor za ljudska prava u Srbiji
10 – 17 radnim danom

8.Iz kruga... grupa za podršku ženama i deci i porodicama osoba sa invaliditetom
Ponedeljkom, sredom i petkom od 11 do 18 časova
SOS telefon (ponedeljak – sreda – petak 11 – 16 časova)
individualna podrška (utorak i četvrtak 11 – 16 časova)
pravna i advokatska pomoć (petak 16 – 17 časova)

9.Justicia – ženska pravna grupa
Radnim danom od 11 – 18 časova, rad sa klijentkinjama od 13 do 16 časova

10.Komitet pravnika za ljudska prava
10 –18 časova radnim danom

11.Međunarodna mreža pomoći – IAN
9 – 17 radnim danom, seanse do 20 časova

12.Opštinske službe pravne pomoći
Ovi će da pomognu mojoj pokojnoj babi

13.Prihvatilište za žene žrtve porodičnog nasilja
24 časa svakog dana!! (začkoljica: Prihvatilište se može kontaktirati preko Savetovališta protiv nasilja u porodici, i ima 3 zaposlena??)

14.Psihološko savetovalište Doma Omladine
četvrtkom od 14 do 17h (preventiva, srećom)

15.Savetovalište protiv nasilja u porodici (samo za Beograđanke, naravno)
10 – 19 radnim danom

16.Savetovalište za brak i porodicu Gradskog centra za socijalni rad
Radnim danom 9 - 15 časova

17.Sklonište za žene i decu žrtve nasilja – Beograd (naravno!)
8 – 15 radnim danom; po potrebi i popodne (ej, tugo!)

18.Sklonište za žene žrtve trgovine ženama
24 sata svakog dana (praktično jedini!!)

19.SOS telefon i Centar za devojke – Beograd
11 – 20 č~asova, SOS telefon 16-20 časova radnim danima
(ovde piše: sa posebnim akcentom na zaštitu od nasilja i seksualnosti?!?!?)

20.SOS telefon za žene i decu žrtve nasilja i diskriminacije
SOS telefon od 15 – 20 radnim danom, pre podne individualni razgovori sa ženama

21.Viktimološko društvo Srbije – VDS info i podrška žrtvama
10 – 14 časova radnim danima (ovi su se pretrgli, njih bi na Skener i CT, Martina)

Sad ide niz Domova zdravlja, u Beogradu.

Pa niz ustanova i Centara opšteg tipa, od Urgentnog centra do Stomatološke službe Vračara.

Svima, skoro svima je zajednička tema: silovanje i porodično nasilje. Ovajdiće se NIKO, nažalost.

* posebna tema je što su svi fokusirani na Beograd, a Afrika tj. jug Srbije i istok Srbije nemaju problem silovanja.


dragan7557 dragan7557 15:23 04.09.2011

Re: Spsiak sa radnim vremenom


KRALJMAJMUNA
SLUŽBE KOJE PRUŽAJU
POMOĆ ŽRTVAMA U BEOGRADU*


1.Asocijacija za integralnu terapiju, trauma
terapiju i psihosocijalne intervencije (ATIP)
Radno vreme organizacije:
12 – 19 radnim danom

2.ASTRA – Anti Sex Trafficking Action
10 – 20 radnim danom,
SOS telefon 14 – 20 radnim danom

3. Autonomni Ženski Centar
Sa klijentkinjama od 14 – 18:30 radnim danima (genije!)

4.Beogradska podrška eksploatisanoj deci i omladini – BEOSUPPORT
Kancelarija odraslih od 9 do 13h a kancelarija mladih od 16 do 19h radnim danom.
Kancelarija mladih radi i subotom ujutru.

5.Dečiji romski Centar
Ponedeljkom, sredom i petkom od 9 – 17 časova,
utorkom i četvrtkom od 9 do 19 časova

6.Fond za humanitarno pravo
Od 9 - 17 radnim danom

7.Helsinški odbor za ljudska prava u Srbiji
10 – 17 radnim danom

8.Iz kruga... grupa za podršku ženama i deci i porodicama osoba sa invaliditetom
Ponedeljkom, sredom i petkom od 11 do 18 časova
SOS telefon (ponedeljak – sreda – petak 11 – 16 časova)
individualna podrška (utorak i četvrtak 11 – 16 časova)
pravna i advokatska pomoć (petak 16 – 17 časova)

9.Justicia – ženska pravna grupa
Radnim danom od 11 – 18 časova, rad sa klijentkinjama od 13 do 16 časova

10.Komitet pravnika za ljudska prava
10 –18 časova radnim danom

11.Međunarodna mreža pomoći – IAN
9 – 17 radnim danom, seanse do 20 časova

12.Opštinske službe pravne pomoći
Ovi će da pomognu mojoj pokojnoj babi

13.Prihvatilište za žene žrtve porodičnog nasilja
24 časa svakog dana!! (začkoljica: Prihvatilište se može kontaktirati preko Savetovališta protiv nasilja u porodici, i ima 3 zaposlena??)

14.Psihološko savetovalište Doma Omladine
četvrtkom od 14 do 17h (preventiva, srećom)

15.Savetovalište protiv nasilja u porodici (samo za Beograđanke, naravno)
10 – 19 radnim danom

16.Savetovalište za brak i porodicu Gradskog centra za socijalni rad
Radnim danom 9 - 15 časova

17.Sklonište za žene i decu žrtve nasilja – Beograd (naravno!)
8 – 15 radnim danom; po potrebi i popodne (ej, tugo!)

18.Sklonište za žene žrtve trgovine ženama
24 sata svakog dana (praktično jedini!!)

19.SOS telefon i Centar za devojke – Beograd
11 – 20 č~asova, SOS telefon 16-20 časova radnim danima
(ovde piše: sa posebnim akcentom na zaštitu od nasilja i seksualnosti?!?!?)

20.SOS telefon za žene i decu žrtve nasilja i diskriminacije
SOS telefon od 15 – 20 radnim danom, pre podne individualni razgovori sa ženama

21.Viktimološko društvo Srbije – VDS info i podrška žrtvama
10 – 14 časova radnim danima (ovi su se pretrgli, njih bi na Skener i CT, Martina)

Sad ide niz Domova zdravlja, u Beogradu.

Pa niz ustanova i Centara opšteg tipa, od Urgentnog centra do Stomatološke službe Vračara.

Svima, skoro svima je zajednička tema: silovanje i porodično nasilje. Ovajdiće se NIKO, nažalost.

* posebna tema je što su svi fokusirani na Beograd, a Afrika tj. jug Srbije i istok Srbije nemaju problem silovanja.



Kud se dela Crkva pravoslavna i druge? Ili oni ne priznaju ovaj problem?
* posebna tema je što su svi fokusirani na Beograd,

Nasleđe od Dahija Aganlije, Kučuk Alije i ostatka Beo humanitaraca.
a Afrika tj. jug Srbije i istok Srbije nemaju problem silovanja.

Šta bijade sa severom i zapadom Serbije? Već se odvojili?

cerski
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 19:56 04.09.2011

Re: Spisak sa radnim vremenom

Šta bijade sa severom i zapadom Serbije? Već se odvojili?

Sever je VDS analiziralo. Ima tamo nekakvih rezultata. Na zapadu ništa novo, tamo nema problema. Silovanja se dešavaju samo u Vojvodini i u Beogradu.
A sve bih dao da vidim koliko žena dođe u te desetine organizacija.
Dragane, crkve širom sveta po tadiciji kriju takve stvari koje čine njihovi pastiri. A stado ko j...
tyson tyson 06:07 05.09.2011

Re: Spsiak sa radnim vremenom

Kud se dela Crkva pravoslavna i druge? Ili oni ne priznaju ovaj problem?

Crkva nije humanitarna organizacija.



docsumann docsumann 12:31 04.09.2011

Moglo

je i bez opservacija o jeziku, pridikovanja&poučavanja, ali sve u svemu dobar tekst. Malo preoštar za moj ukus (spram Marine, a ne prema službama) .. i tek da primjetim da ...
I sad kad neka sjebana, prljava i krvava žena vidi ovaj Vaš spisak, šta mislite, Martina, da li će sledećeg puta kad bude silovana (ako bude silovana) znati šta treba da uradi?

.... da sjebane, prljave i krvave žene ne tumaraju po blogovima tražeći rješenje za svoju situaciju .
mikimedic mikimedic 12:36 04.09.2011

Re: Moglo

je i bez opservacija o jeziku, pridikovanja&poučavanja, ali sve u svemu dobar tekst. Malo preoštar za moj ukus (spram Marine, a ne prema službama) .. i tek da primjetim da ...


jeli dok - a kod jelice, jel bilo preostro spram marine?


KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 12:37 04.09.2011

Re: Moglo

docsumann
je i bez opservacija o jeziku, pridikovanja&poučavanja, ali sve u svemu dobar tekst. Malo preoštar za moj ukus (spram Marine, a ne prema službama) .. i tek da primjetim da ...
I sad kad neka sjebana, prljava i krvava žena vidi ovaj Vaš spisak, šta mislite, Martina, da li će sledećeg puta kad bude silovana (ako bude silovana) znati šta treba da uradi?.... da sjebane, prljave i krvave žene ne tumaraju po blogovima tražeći rješenje za svoju situaciju .

Da, moguće. Postavlja se pitanje čemu onda Martinin tekst služi. Samo muškarcima, da pripaze kako siluju?! Da li je onda Martinin tekst samo studentska vežba? Nema tu ni i od istraživačkog novinarstva.
Da sam na njenom mestu, žrtvovao bih jedan vikend(kao ja) spremio se dobro i pravo u VDS ili u slične organizacije. Ili kao novinarka ili kao glumljena žrtva. Kad se ovakva stvar istražuje sve je dozvoljeno.
maca22 maca22 12:40 04.09.2011

Re: Moglo

mikimedic
je i bez opservacija o jeziku, pridikovanja&poučavanja, ali sve u svemu dobar tekst. Malo preoštar za moj ukus (spram Marine, a ne prema službama) .. i tek da primjetim da ...


jeli dok - a kod jelice, jel bilo preostro spram marine?

docsumann docsumann 12:40 04.09.2011

Re: Moglo

jeli dok - a kod jelice, jel bilo preostro spram marine?


tamo se nisam ni uključivao

ovaj tekst je konkretan u odnosu na problem o kojem je rijeć
mikimedic mikimedic 12:42 04.09.2011

Re: Moglo

tamo se nisam ni uključivao

ovaj tekst je konkretan u odnosu na problem o kojem je rijeć


samo pitam za misljenje...
docsumann docsumann 12:44 04.09.2011

Re: Moglo

samo pitam za misljenje...


pa stav je ujedno i mišljenje
mikimedic mikimedic 13:00 04.09.2011

Re: Moglo

pa stav je ujedno i mišljenje


koji stav/koje misljenje?

jel' kraljev ili martininin, tekst konkretan? i kakve veze konkretnost ima sa 'biti preostar spram martine'?

ja bih samo odgovor na pitanje sa pocetka threada:

jeli dok - a kod jelice, jel bilo preostro spram marine?
bez obzira sto nisi ucestvovao...





docsumann docsumann 13:25 04.09.2011

Re: Moglo

koji stav/koje misljenje?

jel' kraljev ili martininin, tekst konkretan? i kakve veze konkretnost ima sa 'biti preostar spram martine'?

ja bih samo odgovor na pitanje sa pocetka threada:

jeli dok - a kod jelice, jel bilo preostro spram marine?
bez obzira sto nisi ucestvovao...


ajde miki ne počinji. evo, posljednji pokušaj:

stav o neučestvovanju na blogu ( komentarisanjem) je i ujedno i mišljenje o njemu

ok, ima blogova na koje jednostavno ne stignem da svratim (produkcija je pozamašna u zadnje vrijeme), ima tema koje mi nisu interesantne, ali na onoliki blog, gdje su došli svi koji su imali ( ili bar htjeli) nešto da kažu i koji je trajao svih 7 dana, ne možeš da se ne pojaviš slučajno ...

ako sam rekao ovaj tekst, mislim na ovaj tekst ( u čijoj sjenci se nalazimo), da sam mislio na onaj (Martinin) tako bih i rekao ... je l' viš sad šta sve moram da ti crtam

i kakve veze konkretnost ima sa 'biti preostar spram martine'?




jeli dok - a kod jelice, jel bilo preostro spram marine?
bez obzira sto nisi ucestvovao


po meni potpuno nepotreban blog, tako da je svejedno je l' bilo tupo ili preoštro ... otprilike kao da pitaš da li je silovatelj bio dobar

e, sad samo da me ne uzmu na zub zbog ove paralele
godec godec 13:39 04.09.2011

Re: Moglo

po meni potpuno nepotreban blog, tako da je svejedno je l' bilo tupo ili preoštro ... otprilike kao da pitaš da li je silovatelj bio dobar


Paralela je odlična, kao jedna bekhend paralela Novaka Đokovića.

Paralela Novaka Đokovića
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 13:50 04.09.2011

Re: Moglo

docsumann
e, sad samo da me ne uzmu na zub zbog ove paralele

paralela jeste neukusna.
a blog je potreban (Edit: ako se primedba o nepotrebnosti odnosi na moj blog), makar zbog toga što su ljudi otkrili nešto što nisu znali. tako mislim sada i zato sam odlučio da napišem blog.
ja mislim da je Martinin blog (onakav kakav je) nepotreban.
i mislim da je dobro da joj neko kaže na početku njene "zvezdane" karijere gde greši. ja sam to uradio i na njenom prvom blogu (više se to odnosilo na onoga ko joj je dao wild card i dao joj prerano vetar u jedra) - efekat je bio nula.
jedna njena kompanijska koleginica je napisala ljubazan i efektan tekst koji je trebalo da je spusti na zemlju a da njene nadređene opomene (to je bilo na granici kompanijskih pravila). efekat nula.
ana je napisala novi blog na temu Martininog bloga o silovanju. i ja sam napisao svoj - nadam se da je važnije od ukazivanja na Martinine greške (onaj BTW filmić iz WC-a je nešto najpogrešnije što ozbiljan novinar može da uradi u vezi sa osetljivom temom) to što sam ukazao i na ono što je ona potpuno previdela u svojoj fascinaciji sopstvenim kvalitetima i sposobnostima.
mikimedic mikimedic 13:58 04.09.2011

Re: Moglo

po meni potpuno nepotreban blog, tako da je svejedno je l' bilo tupo ili preoštro ... otprilike kao da pitaš da li je silovatelj bio dobar


ok, onda se razumemo
maca22 maca22 13:58 04.09.2011

Re: Moglo

Nemam lepo misljenje ni o Jelicinom, niti Aninom kontra-blogu. Tvoj mi se svidja.
docsumann docsumann 14:09 04.09.2011

Re: Moglo

a blog je potreban (Edit: ako se primedba o nepotrebnosti odnosi na moj blog), makar zbog toga što su ljudi otkrili nešto što nisu znali. tako mislim sada i zato sam odlučio da napišem blog.
ja mislim da je Martinin blog (onakav kakav je) nepotreban.


za tvoj sam rekao da ima smila, jer je konkretan u odnosu na problematiku (žrtve silovanja u porodici).

paralela jeste neukusna


ima i gorih stvari ...
mikimedic mikimedic 14:27 04.09.2011

Re: Moglo

a blog je potreban (Edit: ako se primedba o nepotrebnosti odnosi na moj blog), makar zbog toga što su ljudi otkrili nešto što nisu znali.


pajz sad ovo...

i mislim da je dobro da joj neko kaže na početku njene "zvezdane" karijere gde greši. ja sam to uradio i na njenom prvom blogu (više se to odnosilo na onoga ko joj je dao wild card i dao joj prerano vetar u jedra) - efekat je bio nula.


ok, nisi jedini...

jedna njena kompanijska koleginica je napisala ljubazan i efektan tekst koji je trebalo da je spusti na zemlju a da njene nadređene opomene (to je bilo na granici kompanijskih pravila). efekat nula


ovde pretpostavljam da mislis na jelicu - ono je po tebi ljubazan tekst koji martinu spusta na zemlju? ili mozda mal(o vec)a doza ljubomorice (nb: uh sto volim plavusaste izraze) -- od strane starije koleginice cije vreme, bar na ovom portalu, ocigledno prolazi



ali kralju, efekat te ljubomorice ipak nije bio nula - prvi sledeci martinin tekst je politicki korektan, bas onakav kakav copor (figurativno) sa jelicinog bloga prizeljkuje.

sasvim onakav da zasluzi coporativno tapsanje po ramenu.

zar ne?



KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 14:35 04.09.2011

Re: Moglo

mikimedic ili mozda mal(o vec)a doza ljubomorice (nb: uh sto volim plavusaste izraze) -- od strane starije koleginice cije vreme, bar na ovom portalu, ocigledno prolazi

Uh, mislim da si ovde potpuno promašio. Ne znam kako to njeno vreme na ovom portalu očigledno prolazi? A da je ona ljubomorna na Martinu - to mi deluje potpuno pogrešno. Ona je dopisnik iz Ljubljane i piše knjige i ima troje mladunaca i ovo joj je zaista sporedna delatnost. Sada ja advokatišem.
mikimedic mikimedic 14:38 04.09.2011

Re: Moglo

Uh, mislim da si ovde potpuno promašio. Ne znam kako to njeno vreme na ovom portalu očigledno prolazi? A da je ona ljubomorna na Martinu - to mi deluje potpuno pogrešno. Ona je dopisnik iz Ljubljane i piše knjige i ima troje mladunaca i ovo joj je zaista sporedna delatnost. Sada ja advokatišem.


whatever, cemu onda onaj blog?

ako se ti slazes sa tim (jelicinim blogom), i ne vidis tu dozu ljubomorice, voleo bih da prokomentarises coporativno tapsanje po ramenu vec na sledecem martininom blogu (na koji si ti, ovaj put, pripremio kontra udar).

i da se razumemo, kolektivno tapsanje u kome jelica (za sad) ne ucestvuje, ali svi puleni iz njenog sinjela su tu.


st.jepan st.jepan 14:40 04.09.2011

Re: Moglo

mal(o vec)a doza ljubomorice (nb: uh sto volim plavusaste izraze) -- od strane starije koleginice cije vreme, bar na ovom portalu, ocigledno prolazi

Bedastoća, ali razumem, i mene kadkad ponese.

Edit: a odustajanje je za seka-perse.
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 14:54 04.09.2011

Re: Moglo

mikimedic
Uh, mislim da si ovde potpuno promašio. Ne znam kako to njeno vreme na ovom portalu očigledno prolazi? A da je ona ljubomorna na Martinu - to mi deluje potpuno pogrešno. Ona je dopisnik iz Ljubljane i piše knjige i ima troje mladunaca i ovo joj je zaista sporedna delatnost. Sada ja advokatišem. whatever, cemu onda onaj blog?ako se ti slazes sa tim (jelicinim blogom), i ne vidis tu dozu ljubomorice, voleo bih da prokomentarises coporativno tapsanje po ramenu vec na sledecem martininom blogu (na koji si ti, ovaj put, pripremio kontra udar). i da se razumemo, kolektivno tapsanje u kome jelica (za sad) ne ucestvuje, ali svi puleni iz njenog sinjela su tu.

miki, mislim da si zabasao na pogrešan put. nisam detaljno pratio čoporativno tapšanje po ramenu. nisam iz priče o šinjelima i čoporima. ja bih ovde odustao od diskusije o Jelici. ne bih da "prokomentarisem coporativno tapsanje po ramenu vec na sledecem martininom blogu", ako mi dozvoliš. dopao mi se gore st.jepanov komentar: Martina je paradigma, sindrom, produkt, skroz je nedužna.
mikimedic mikimedic 14:55 04.09.2011

Re: Moglo

miki, mislim da si zabasao na pogrešan put. nisam detaljno pratio čoporativno tapšanje po ramenu. nisam iz priče o šinjelima i čoporima. ja bih ovde odustao od diskusije o Jelici. ne bih da "prokomentarisem coporativno tapsanje po ramenu vec na sledecem martininom blogu", ako mi dozvoliš. dopao mi se gore st.jepanov komentar: Martina je paradigma, sindrom, produkt, skroz je nedužna.


fair enough.
milisav68 milisav68 14:57 04.09.2011

Re: Moglo

mikimedic

ako se ti slazes sa tim (jelicinim blogom), i ne vidis tu dozu ljubomorice, voleo bih da prokomentarises coporativno tapsanje po ramenu vec na sledecem martininom blogu (na koji si ti, ovaj put, pripremio kontra udar).

i da se razumemo, kolektivno tapsanje u kome jelica (za sad) ne ucestvuje, ali svi puleni iz njenog sinjela su tu.

To što se ne javljaju, oni koji misle suprotno, ne znači da ih nema.

Ja lično, imam zamerke na sve njene tekstove, ali nemam želju da se "objašnjavam", pošto vidim da je motiv za objavljivanje tekstova na blogu - tezgarenje.
maca22 maca22 15:05 04.09.2011

Re: Moglo

St.jepan je objasnio.
Ja čoporativo tapšanje objašnjavam krivicom.
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 15:25 04.09.2011

Re: Moglo

milisav68 tezgarenje.

??
milisav68 milisav68 15:32 04.09.2011

Re: Moglo

KRALJMAJMUNA
milisav68 tezgarenje.

??

Mislio sam na tekstove koje je pisala Martina.

edit.
Ja lično, imam zamerke na sve njene tekstove, ali nemam želju da se "objašnjavam", pošto vidim da joj je motiv za objavljivanje tekstova na blogu - tezgarenje.

Nisam bio precizan.
zoja444 zoja444 18:57 04.09.2011

Re: Moglo

mikimedic


miki, mislim da neadekvatno koristis pojam ljubomore(ljubomorice).
ona je vezana za odnos gde postoje troje: subjekat ljubavi, objekat ljubavi i treci koji ljubav objekta preotima od subjekta ljubavi i gde je ljubomora onda strah subjekta od gubitka te ljubavi od stane objekta. karakteristicna je za partnersko - ljubavne odnose. i za decu.
gde ti na blogu vidis ljubavno - partnerske odnose? gde uopste vidis ljubav? blog je interakcija skupa anonimnih pojedinaca koji se uglavnom medjusobno ne poznaju i najverovatnije se nikada i nece upoznati. to je mesto gde ljudi povrsno komuniciraju, najcesce bez ikakve namere da se taj odnos produbi a kamoli da postane ljubav. ko tu koga da voli i ko tu na koga da bude ljubomoran?
neki drugi termin bi bio verovatno prikladniji.

mislim takodje i da precenjujes mladost. ja se nikada ne bih vratila u neke godine. bilo, proslo, gotovo je, idemo dalje. ne bih zelela da ostanem zaglavljena u nekoj fazi zivota. to bi bio preveliki luksuz.

oko svega ostalog nemam stav jer ne zelim da ga imam. i onako od mog misljenja nista ne zavisi.

Hansel Hansel 19:21 04.09.2011

Re: Moglo

Mikija je ponelo Martinino pominjanje ljubomorice još u prvom blogu: "Ljubomorica? Slatko!"

Je l' tako, Miki?
mikimedic mikimedic 19:26 04.09.2011

Re: Moglo

Mikija je ponelo Martinino pominjanje ljubomorice još u prvom blogu: "Ljubomorica? Slatko!"

Je l' tako, Miki?


rekoh jos gore da volim plavusaste izraze.

naravno - slatko.

a tek trepavice...




zoja444 zoja444 19:36 04.09.2011

Re: Moglo

ah, muskarci.
mikimedic mikimedic 19:44 04.09.2011

Re: Moglo

ah, muskarci.


ne znam iz kog konteksta si mogla da izvuces materijal za prethodni komentar?



mislim da tu pricu vec jednom treba zatvoriti, ali ne mogu da ne vidim callithoweveruwantljubomoricu kod jelice. nisu tu u pitanju nikakvi anonimnoblogoplatonski odnosi vec nesto sasvim deseto.

ja mogu bez mnogo blama za mnoge ovde da napisem da su novinarcici, ali kad to uradi jelica na njenom osvetnickom blogu (karakteristican je komentar 'treba zasluziti da se bude koleginica') - to je vec potpuno druga relacija.
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 19:49 04.09.2011

Re: Moglo

mikimdeic
'treba zasluziti da se bude koleginica')

To mi se najviše svidelo. Nadobudni žutokljunac koji ni po čemu ne može da se meri sa Jelicom, svojim prvim blogom nanosi štetu matičnoj kući. Tu, očigledno, postoje neki problemi u kući koji su isplivali na blogu. To nisu problemi ljubomorice, tu nešto gadno smrdi i biće tu još dima.
zoja444 zoja444 20:24 04.09.2011

Re: Moglo

mikimedic
ah, muskarci. ne znam iz kog konteksta si mogla da izvuces materijal za prethodni komentar?mislim da tu pricu vec jednom treba zatvoriti, ali ne mogu da ne vidim callithoweveruwantljubomoricu kod jelice. nisu tu u pitanju nikakvi anonimnoblogoplatonski odnosi vec nesto sasvim deseto. ja mogu bez mnogo blama za mnoge ovde da napisem da su novinarcici, ali kad to uradi jelica na njenom osvetnickom blogu (karakteristican je komentar 'treba zasluziti da se bude koleginica') - to je vec potpuno druga relacija.


hm, znas sta, i ja ne bih mnogo da talasam.

lepo je sto si stao u odbranu Martine, ako je to bilo principijelno a ne sa namerom da privuces njenu paznju i da joj se svidis. to ti vidi sam sa sobom sta je. i sta jeste, na kraju, tvoja je stvar. uprkos svom tvom naporu, mislim da si Martini ucinio "medvedju uslugu" jer se ona potpuno iskljucila iz diskusije, a to bi njoj bilo ipak najkorisnije (da se celici kroz dijalog). na kraju mi je sve to licilo kao na "odbranu klijenta pred sudom", ali vise kao, ne ljuti se, promociju advokata gde je klijent totalno nebitan.

ja gledam da se sto manje mesam u medjuljudske odnose koji vladaju na blogu. ipak su u pitanju odrasli a ne deca. trudim se da se drzim teme.

sto se spornih blogova tice, ne slazem se ni sa jednim ni sa drugim u potpunosti - niti da neko planski radja decu da bi ga neko propustio u redu, niti da su privilegovaniji oni koji imaju decu. istina je negde izmedju. slazem se sa stavovima nekih komentatora, pa se ne bih ponavljala.

meni je jedino interesantno kako po blogovima, tj. postovima vidim kako vreme protice.
mikimedic mikimedic 20:25 04.09.2011

Re: Moglo

To mi se najviše svidelo. Nadobudni žutokljunac koji ni po čemu ne može da se meri sa Jelicom, svojim prvim blogom nanosi štetu matičnoj kući. Tu, očigledno, postoje neki problemi u kući koji su isplivali na blogu. To nisu problemi ljubomorice, tu nešto gadno smrdi i biće tu još dima.


pa ja o tome i pricam, i sto sam upotrebio tu rec ajde da kazem iz fazona radi. takodje, ne bih se upustao ni u komentarisanje rada niti jedne niti druge - jednostavno nisu moj cup of tea. ni jedna. ali, onakav blog odise frustriranoscu i ne sluzi na cast nekome ko bi trebalo da je stariji i iskusniji.
mikimedic mikimedic 20:37 04.09.2011

Re: Moglo

lepo je sto si stao u odbranu Martine, ako je to bilo principijelno a ne sa namerom da privuces njenu paznju i da joj se svidis. to ti vidi sam sa sobom sta je. i sta jeste, na kraju, tvoja je stvar.


sta sam rekao o martini, rekao sam na nekoliko prvih blogova. nisam mislio da su previse vredni, pa nisam ni ostavljao previse komentara. u svakom slucaju ona nije ni gora ni losija od vecine novinara danas u srbiji, pa ni od jelice. nesto slicno sam ponovio i na njenom 'pokajnickom' blogu (sto je tek posebna tema).

principijelna je bila ne moja odbrana martine, vec teme koju je zaista mocno odabrala, znajuci da ce da rusi sve tabue. e tu sam se slozio sa njom 200%, i prosao kao i ona. a implikacije koje je taj moj stav doneo imputirane od copora (figurativno) su krajnje degutantne.

uprkos svom tvom naporu, mislim da si Martini ucinio "medvedju uslugu" jer se ona potpuno iskljucila iz diskusije, a to bi njoj bilo ipak najkorisnije (da se celici kroz dijalog). na kraju mi je sve to licilo kao na "odbranu klijenta pred sudom", ali vise kao, ne ljuti se, promociju advokata gde je klijent totalno nebitan.


pa vidis, da tu postoji nekakav odnos 'advokat-klijent' onda bi bilo sasvim na mestu ovo sto si sad rekla. ali ne postoji.

bas me briga da li sam joj ucinio dobru ili medvedju uslugu. ona je nebitna, bas kao i jedan dobar deo blogera. meni je bitna bila tema koju je ona obradila, i sa kojom sam se potpuno slozio, i krenuo u odbranu teme.

sto se promocije advokata tice, i tu bi ti bila u pravu da se ja kojim slucajem bavim advokaturom. ali ne bavim se. a i najmanje mi je potrebna licna promocija na blogu.

i sto se njenog iskljucena iz diskusije tice, zaboravila si da ona nije komentarisala (previse) na jelicinom blogu (sem onog pokajnickog komentara, totally out of place). da sam na njenom mestu ne bih ni ja mnogo tu komentarisao.

ja gledam da se sto manje mesam u medjuljudske odnose koji vladaju na blogu. ipak su u pitanju odrasli a ne deca. trudim se da se drzim teme.


neminovno je da ljudski odnosi uticu na temu - vidis kako sam ja stao u odbranu teme da bi se sve odmah svelo na medjuljudske odnose.


sto se spornih blogova tice, ne slazem se ni sa jednim ni sa drugim u potpunosti - niti da neko planski radja decu da bi ga neko propustio u redu,


to niko nije ni rekao. ali kad je dete vec tu zgodno je da se neke stvari obave na racun deteta.

meni je jedino interesantno kako po blogovima, tj. postovima vidim kako vreme protice.



zoja444 zoja444 20:55 04.09.2011

Re: Moglo

principijelna je bila ne moja odbrana martine, vec teme koju je zaista mocno odabrala, znajuci da ce da rusi sve tabue. e tu sam se slozio sa njom 200%, i prosao kao i ona. a implikacije koje je taj moj stav doneo imputirane od copora (figurativno) su krajnje degutantne.


koje tabue? uvek ce neko gledati da dodje preko reda. uvek je toga bilo i bice. i onih koji, nepisanim pravilima, imaju pravo na to i onih koji nemaju.
nije to nikakvo otkrivanje rupa na saksiji.

meni je "mocnija tema" ulazenje preko reda kod lekara. ko tu procenjuje ko je bolesniji od koga i ko ima veca prava na vreme i paznju lekara?
maca22 maca22 21:00 04.09.2011

Re: Moglo

Sad ja izigravam advokata, ali ne vidim nikakvu ljubomoru, na sta, zaboga? Da je ista slicno bilo u pitanju, pojavila bi se nakon prvog, drugog, treceg bloga... Ne, nego su se majke, mnoge majke, copor majki (!:)) razjario kad im je kruna spala s glave. Otuda gnev, smatram.
mikimedic mikimedic 21:00 04.09.2011

Re: Moglo

koje tabue?


zloupotreba na racun dece.
angie01 angie01 21:07 04.09.2011

Re: Moglo

koji stav/koje misljenje?


ma kazi ti nama miki, kako je to biti majka!?
zoja444 zoja444 21:13 04.09.2011

Re: Moglo

mikimedic
koje tabue?


zloupotreba na racun dece.


veci je tabu zloupotreba dece u okviru porodice i sa mnogo nesagledivijim posledicama nego sto je u nekom redu gde se sve zavrsi za 10 min i "sad se vidimo i nikad vise".
Jukie Jukie 21:17 04.09.2011

Re: Moglo

zoja444

miki, mislim da neadekvatno koristis pojam ljubomore(ljubomorice)..

Ljudi često mešaju ljubomoru i zavist. To smo videli pre neki dan na TV Avala u reality seriji "Kefalica".

Recimo da su Pera i Đole zaljubljeni u Tamaru. Đole i Tamara postaju momak i devojka.
Zavist je kada je Peri krivo što on (Pera) nije Tamarin dečko, nego je to nekitamo Đole.
Ljubomora je kada Đole ne voli što se Tamara povremeno druži sa Perom, jer se plaši da će se njih dvoje smuvati, i onda je on ljubomoran na Peru.

E sad, nije mi sasvim jasno da li je Đole ljubomoran na Tamaru. Ja mislim da nije nego da se ljubomora odnosi na potencijalnog otimača, ali deca u Kefalici su uglavnom smatrala da je Đole ljubomoran na Tamaru.
maca22 maca22 21:18 04.09.2011

Re: Moglo

To je promasaj na koga je ljubomoran.
Jos nisi dotakao zavist. :)
mikimedic mikimedic 21:26 04.09.2011

Re: Moglo

veci je tabu zloupotreba dece u okviru porodice i sa mnogo nesagledivijim posledicama nego sto je u nekom redu gde se sve zavrsi za 10 min i "sad se vidimo i nikad vise".


naravno, a jos veca slanje dece da prose. samo sto ni jedna ni druga nisu tabu teme, a ova koju je martina odabrala jeste.
zoja444 zoja444 21:28 04.09.2011

Re: Moglo

Jukie





Jukie, jedino sto ja ne mogu da te pratim sa tim serijama jer tv jos nisam popravila.
Jukie Jukie 21:34 04.09.2011

Re: Moglo

zoja444

Jukie, jedino sto ja ne mogu da te pratim sa tim serijama jer tv jos nisam popravila.

Samo mi reci koje su bile pa ću ti prepričati o čemu se koja radi.
zoja444 zoja444 21:48 04.09.2011

Re: Moglo

Jukie

zoja444

Jukie, jedino sto ja ne mogu da te pratim sa tim serijama jer tv jos nisam popravila.


Samo mi reci koje su bile pa ću ti prepričati o čemu se koja radi.


ma, nema veze. popravicu tv pa cemo onda o serijama.
zoja444 zoja444 21:50 04.09.2011

Re: Moglo

naravno, a jos veca slanje dece da prose. samo sto ni jedna ni druga nisu tabu teme, a ova koju je martina odabrala jeste.


ja ne vidim tu tabu, ali, nema veze.
mikimedic mikimedic 21:58 04.09.2011

Re: Moglo

ja ne vidim tu tabu, ali, nema veze.


propustila si copor?
maca22 maca22 22:00 04.09.2011

Re: Moglo

Ja i dalje mislim da nije TO tabu, vec HRH Majka. :)
mikimedic mikimedic 22:04 04.09.2011

Re: Moglo

Ja i dalje mislim da nije TO tabu, vec HRH Majka. :)


naravno da je tabu, za hrh majku. doduse, pitanje je kako definisemo rec 'tabu'.
zoja444 zoja444 22:16 04.09.2011

Re: Moglo

propustila si copor?


joj, miki, ne navlaci me na tanak led. ja sam relativno nova ovde, ali sam ukapirala da postoje razna pravila. neka vaze za sve, neka za neke. neka su formalna, neka su neformalna. nekome je dozvoljeno da do kraja iskaze svoje misljenje, nekome ne. i svasta jos nesto. sve je isto kao i u realnom zivotu.

meni blog dodje da ubijem vreme, nesto novo saznam, da procitam nesto lepo a i ruzno, procavrljam neku sa nekim dragim i simpaticnim ljudima... i nesimpaticnim, dam neku informaciju oko necega, prodrmam malo nervne celije... i da se skinem sa neta... ovo je postala prava zavisnost. zivot je ipak negde drugde.
mikimedic mikimedic 22:23 04.09.2011

Re: Moglo

hvala ti na izuzetno tacnom, korektnom i pre svega zdravom komentaru.



zoja444 zoja444 00:18 05.09.2011

Re: Moglo

mikimedic


hvala tebi.
fantomatsicna fantomatsicna 03:58 05.09.2011

Re: Moglo

veci je tabu zloupotreba dece u okviru porodice i sa mnogo nesagledivijim posledicama nego sto je u nekom redu gde se sve zavrsi za 10 min i "sad se vidimo i nikad vise".

fantomatsicna fantomatsicna 03:58 05.09.2011

Re: Moglo

veci je tabu zloupotreba dece u okviru porodice i sa mnogo nesagledivijim posledicama nego sto je u nekom redu gde se sve zavrsi za 10 min i "sad se vidimo i nikad vise".

tyson tyson 12:52 04.09.2011

Grand Martina


Ova žena ispade zvezda bloga B92 posle četiri napisana teksta. Valjda je to i bila početna ideja onih koji su je instalirali ovde. A prašina koju diže - koja se između ostalog meri i brojem kontrablogova - potvrđuje da uopšte nije začuđujuća popularnost Velikog Brata (poteklog u Srbalja upravo na B92) i sličnih trash/šund programa.



docsumann docsumann 12:57 04.09.2011

Re: Grand Martina

Ova žena ispade zvezda bloga B92 posle četiri napisana teksta. Valjda je to i bila početna ideja onih koji su je instalirali ovde. A prašina koju diže - koja se između ostalog meri i brojem kontrablogova - potvrđuje da uopšte nije začuđujuća popularnost Velikog Brata (poteklog u Srbalja upravo na B92) i sličnih trash/šund programa.


tako je nekako trebao da glasi moj sledeći komentar ... za kojim više nema potrebe

edit: oni koji vole da rabe onu Njegoševu, pučina je stoka jedna grdna, konstantno previđaju svoje članstvo u istoj
maca22 maca22 12:59 04.09.2011

Re: Grand Martina

A sa istog fakulteta odakle dolaze novanari, dolazi nam i "blog mlade politikološkinje i aktivistkinje YIHR-a i SDO-a. Ne, ona nije treći razred osnovne škole, ali kao da jeste! Potpuni treš."
http://anitamitic.wordpress.com/


Inace, na ovo sam naisla u grupi "Trešerana, duhovna mi hrana"
fantomatsicna fantomatsicna 13:17 04.09.2011

Re: Grand Martina

I da vam zadovoljstvo bude potpuno izvolte od mene:

mrale54 mrale54 13:40 04.09.2011

Re: Grand Martina

maca22
A sa istog fakulteta odakle dolaze novanari, dolazi nam i "blog mlade politikološkinje i aktivistkinje YIHR-a i SDO-a. Ne, ona nije treći razred osnovne škole, ali kao da jeste! Potpuni treš."
http://anitamitic.wordpress.com/


Inace, na ovo sam naisla u grupi "Trešerana, duhovna mi hrana"



Pa, dobro, bre, Maco - gde će ti duša?
Kako da zaspim noćas?
Pa, znaš li ti da ovde, u Gr., nema bensedina?
Mislim, stvarno...
godec godec 13:53 04.09.2011

Re: Grand Martina

"blog mlade politikološkinje i aktivistkinje YIHR-a i SDO-a. Ne, ona nije treći razred osnovne škole, ali kao da jeste! Potpuni treš."


Pročitao sam tekst na koji vodi link. Nisam našao u njemu ništa što bi zaslužilo da ga kvalifikuješ kao treš. Možeš li da objasniš zašto si tako kvalifikovala blog koji si linkovala?
maca22 maca22 13:54 04.09.2011

Re: Grand Martina

To pitanje treba proslediti onim ljudima koji su je okacili na paradu Treša. Ja sam se samo složila.
docsumann docsumann 14:29 04.09.2011

Re: Grand Martina

kad kažem treš ja mislim na ... TRASH
godec godec 14:54 04.09.2011

Re: Grand Martina

To pitanje treba proslediti onim ljudima koji su je okacili na paradu Treša. Ja sam se samo složila.


Ti si okačila (linkovala) navedeni blog ovde i ti si ovde isti okarakterisala kao treš. Molim te odgovori na moje pitanje i objasni zašto si ovaj blog ti okarakterisala kao "potpuni treš!"?
maca22 maca22 15:07 04.09.2011

Re: Grand Martina

Eto, ne mogu da se izvučem, a pokušala. Gospodine, ne pada mi napamet da nekom to objašnjavam. Žao mi je. Ako vam se sviđa, samo vi čitajte.
maca22 maca22 15:15 04.09.2011

Re: Grand Martina

fantomatsicna
I da vam zadovoljstvo bude potpuno izvolte od mene:

Meni je zanimljivo kako si tu uverena da mi eto tako likujemo što je neko dumb. Pa ima i gorih, šta misliš, što ne pišemo o njima?
angie01 angie01 21:13 04.09.2011

Re: Grand Martina

tyson


i jos sam ti dala preporuku-eto sta je sve ispalo!

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana