Astrologija| Budućnost| Gradjanske inicijative

Dođite braćo Rusi, ako je moguće na tenkovima

libkonz RSS / 22.09.2011. u 12:48

Kako izgleda biti pod ruskom okupacijom, građani zemalja istočne Evrope jako dobro znaju. U stvari, i Rusi znaju kako je to živeti pod ruskom vlašću. Mi Srbi volimo da učimo samo na sopstvenim greškama i smatramo da bi nam dobro došla jedna čvrsta ruka - naravno ruska.

Kad je padao komunizam u Evropi, Srbi su odlučili da budu njegov poslednji bastion. Kad je svet rekao da će nam uvesti sankcije, verovali smo da će Rusi staviti veto, a oni glasali ZA. Kad je NATO pretio da će nas bombardovati, mi smo se uzdali u braću Ruse i njihov S300, koji bi nas kao spasao. Kad smo hteli da prodamo NIS, Rusi rekli - to je naše! Kad smo hteli da sudimo zlikovcima, Rusi rekli - ne damo ih.

Kad je ruski ambasador rekao da će nas i oni bombardovati ako NATO postavi neke rakete kod nas, svi su u Srbiji ćutali. To nisu rekli ni Česima, ni Poljacima, ni Rumunima. Kad nas je prozivao za manjak patriotizma, opet se ćutalo. Kad je voditelj gledanih vesti u Rusiji Đinđića nazvao zlikovcem koji je zaslužio metak, Srbi se pravili ludi. 

Pitajte samo radnike u Srbiji koji rade za Ruse i one koji rade za Nemce koliko su zadovoljni. Šta nam kažu mudraci iz NIS-a: "Najniža plata 40.000". Šta nam ne kažu mudraci iz NIS-a: Skoro svi radnici se primaju preko raznih agencija i omladinskih zadruga, gde mesečno dobijaju oko 15.000 dinara. 

A odbrana Kosova? Nedavno sam napisao da je bolje da mi trgujemo sada, nego "naša braća" kasnije. 

Ovoga teksta ne bi bilo da Srboljub Konuzin nije ovako dočekan u Topoli.

sad si pala najnize, Srbijo
sad si pala najnize, Srbijo
 

 

 

 

 

 

Braćo Rusi, mi smo se naguzili, šta čekate više?

Napomena: Dobar deo političara u Srbiji se isto tako namestio Amerikancima, izgleda da većinska Srbija smatra da bez patronata ne možemo da funkcionišemo. Ako Bosna ima patrone, što bi i nama falilo?

 

Atačmenti



Komentari (218)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

antioksidant antioksidant 12:58 22.09.2011

opcije

nije takvo ponasanje do kraja nelogicno
TRI IZBORA: EVROPA, AUTARHIJA I RUSKA GUBERNIJA
ipak je licni izbor u pitanju
stari92 stari92 13:06 22.09.2011

Re: opcije : političar tipa ..


drnzvrc drnzvrc 13:13 22.09.2011

Re: opcije

antioksidant
nije takvo ponasanje do kraja nelogicnoTRI IZBORA: EVROPA, AUTARHIJA I RUSKA GUBERNIJAipak je licni izbor u pitanju


Ovo drugo ne isključuje ovo treće. Prvo isključuje, verovatno.
bluestar bluestar 13:31 22.09.2011

Re: opcije

zasto nisi krenuo od 1914 i austro-ugarskog ultimatuma srbiji? ko nam je tad prvi pomogao i usao u rat zbog nas? ta komunisticka tvorevina koju ti u tekstu tendeciono nazivas rusija se zvala: Savez Sovjetskih Socijalistickih Republika (SSSR) i ima veze sa rusijom isto kao sto komunisticka SFRJ ima veze sa srbijom. i da ne zaboravim: ako je Josip Broz-Tito bio srbin po nacionalnosti, onda je i Josif Visarionovic Dzugasvili- Staljin rus.
libkonz libkonz 13:52 22.09.2011

Re: opcije

zasto nisi krenuo od 1914 i austro-ugarskog ultimatuma srbiji? ko nam je tad prvi pomogao i usao u rat zbog nas? ta komunisticka tvorevina koju ti u tekstu tendeciono nazivas rusija se zvala: Savez Sovjetskih Socijalistickih Republika (SSSR) i ima veze sa rusijom isto kao sto komunisticka SFRJ ima veze sa srbijom. i da ne zaboravim: ako je Josip Broz-Tito bio srbin po nacionalnosti, onda je i Josif Visarionovic Dzugasvili- Staljin rus.

Sadašnja Rusija ima mnogo više sličnost sa SSSR-om nego sa carskom Rusijom. Tema ovog bloga je opčinjenost Srba "majčicom Rusijom". Ako si gledao snimke susreta Tadića i Putina, Tadić je govorio o srpsko - ruskom prijateljstvu, a Putin o zajedničkim interesima dve države. Tu je naš problem, stalna politika "Što je babi milo, to joj se i snilo".
bluestar bluestar 14:20 22.09.2011

Re: opcije

Koliko je Rusa, našlo spas u Srbiji nakon sovjetskog komunistickog progona, nije lako utvrditi, ali se veruje da ih nije bilo manje od 50.000. Neki su ovde ostali samo dva-tri meseca, a neki zauvek. Među njima je bilo i mnogo intelektualaca, koji su dali nemerljiv doprinos razvoju Srbije između dva rata. Ruski emigranti bili su čuvene arhitekte, inženjeri, lekari, profesori, umetntici, poput hirurga Aleksandra Ignjatovskog, osnivača Interne klinike u Beogradu, vizantologa Georgija Ostrogorskog i drugih. Emigranti su osnivali kadetske škole, devojačke institute, gimnazije, podigli Ruski dom u Beogradu, Crkvu Svete Trojice na Tašmajdanu, kao i Rusko groblje i na njemu Iversku kapelu, vernu kopiju one iz Kremlja. Poznati kao veseljaci umeli su i da se dobro provode, po čemu je bio čuven i njihov noćni klub „Kazbeg“. I Olga Jančevedska, pevačica čije su šansone i danas popularne rođena je u Rusiji....



okupirali nas rusi znanjem, kulturom, lepim ponasanjem, ahitekturom...C,c,c...
libkonz libkonz 14:31 22.09.2011

Re: opcije

okupirali nas rusi znanjem, kulturom, lepim ponasanjem, ahitekturom...C,c,c...

ako tako gledamo... Pogledaj Vojvodinu i Bosnu pod Austro-ugarskom.
Kad jugo-komunistički nostalgičari pričaju da ovi ne mogu ni da okreče ono što je Tito napravio, šta tek onda reći za Mariju Tereziju?
bluestar bluestar 14:51 22.09.2011

Re: opcije

libkonz
okupirali nas rusi znanjem, kulturom, lepim ponasanjem, ahitekturom...C,c,c...

ako tako gledamo... Pogledaj Vojvodinu i Bosnu pod Austro-ugarskom.
Kad jugo-komunistički nostalgičari pričaju da ovi ne mogu ni da okreče ono što je Tito napravio, šta tek onda reći za Mariju Tereziju?



ajde, nemoj sad da se koprcas. nisu ruske izbeglice pred komunistickim terorom okupirale srbiju, nego su svojim znanjem i kulturom pomogle srbiji da postane deo evrope. ako hoces mogu da ti nabrojim sta su sve izgradili u beogradu... ili mozda nisi znao da su devojcice po prvi put u srbiji, pocele vezbati balet u skoli koju su otvorile ruske izbeglice? a o klasicnoj muzici, knjizevnosti, slikarstvu mislim da ne treba ni govoriti..
jedi-knight jedi-knight 14:59 22.09.2011

Re: opcije

ajde, nemoj sad da se koprcas. nisu ruske izbeglice pred komunistickim terorom okupirale srbiju, nego su svojim znanjem pomogle srbiji da postane deo evrope.


Oni nisu dosli da svojim znanjem pomognu Srbiji, vec su pobegli u ovamo. Srbija je njima pruzila utociste, a to sto su nastavili da se bave svojim poslom i time umnogome doprineli nasem kulturnom razvoju,to je posledica.
mariopan mariopan 15:09 22.09.2011

Re: opcije

slikarstvu mislim da ne treba ni govoriti..

Olja Ivanjicki
bluestar bluestar 15:19 22.09.2011

Re: opcije

jedi-knight
vec su pobegli u ovamo.



da, rusi su morali spasavati zivu glavu i bezati iz sopstvene zemlje, pred komunistickim terorom koji su provodili takozvani revolucionari. ti isti su kasnije okupirali pola evrope pod vodjstvom jednog od najvecih zlocinaca u istoriji, gruzina, staljina. sramotno je podmetati komunizam i okupaciju istocne evrope ruskom narodu....
gorran2 gorran2 16:20 22.09.2011

Re: opcije

okupirali nas rusi znanjem, kulturom, lepim ponasanjem, ahitekturom

Evo primera primene znanja i kulture:



Russian Corps
tyson tyson 17:17 22.09.2011

Re: opcije

Evo primera primene znanja i kulture:

Uh, al' si našao kako ćeš da ih iskritikuješ...

Matori bivši belogardejci - čuvari pruga u pacifikovanoj Srbiji.

Ako si već hteo da ilustruješ zle Ruse na Balkanu, mogao si se uhvatiti 15. SS kozačkog konjičkog korpusa (ili 1. kozačke divizije).



jedi-knight jedi-knight 17:58 22.09.2011

Re: opcije

da, rusi su morali spasavati zivu glavu i bezati iz sopstvene zemlje


Istina je da u skoro celom Sovjetskom periodu, na celu drzave nije bilo Rusa, ali zar Rusi, kao vecinski naord,nisu krivi sto su im na celu bili Gruzini, Ukrajinci itd. Onda je isto tako sramota podmetati Rusima da su oslobodili Evropu ili veci deo Evrope od Nemaca. Oslobodioci su vojnici Crvene armije, zar ne?

gorran2 gorran2 21:19 22.09.2011

Re: opcije

tyson
Evo primera primene znanja i kulture:

Uh, al' si našao kako ćeš da ih iskritikuješ...

Matori bivši belogardejci - čuvari pruga u pacifikovanoj Srbiji.

Ako si već hteo da ilustruješ zle Ruse na Balkanu, mogao si se uhvatiti 15. SS kozačkog konjičkog korpusa (ili 1. kozačke divizije).

Hi, Mike
Da, ali ne:
Dosta dobro poznajem borbe (i zločine) 1. kozačke konjičke divizije u Jugoslaviji (po Sremu, Slavoniji, Podravini, Bosni, Baniji...) u okviru XV brdskog korpusa, pa LXIX rezervnog korpusa, i kasnije 1. i 2. kk divizije u sastavu XV SS kk korpusa.



Generalleutnant Helmuth von Pannwitz , Kosaken-Kavallerie-Division 1. (kdt)

Međutim, kad se malo koncentrišeš videćeš da je gore u threadu bila reč o Rusima-emigrantima prebeglim u Jugoslaviju nakon revolucije u Rusiji, koji su se domaćinima odužili tako što su masovno stupili u službu Wehrmachta, najpre taktički i administrativno u službi Befehlshaber Serbien, Bevollmächtigter Kommandierender General und Befehlshaber Serbien, a zatim Militärbefehlshaber Südost (Hansa-Gustava Felbera).

Russisches Schutzkorps sastavljen je od ovih Rusa.

S druge strane, borci kozačkih konjičkih divizija regrutovani su velikom većinom iz redova državljana SSSR, ratnih zarobljenika.
zoja444 zoja444 23:29 22.09.2011

Re: opcije

samo da se izvinim tysonu zbog jedne greske. slucajno sam pritisla obavesti moderaciju skrolujuci komentare. izvinjavam se jos jednom.
mikimedic mikimedic 07:39 23.09.2011

Re: opcije

Sadašnja Rusija ima mnogo više sličnost sa SSSR-om nego sa carskom Rusijom. Tema ovog bloga je opčinjenost Srba "majčicom Rusijom".


jeli - a sta je sa opcinjenoscu majcicom evropom? ta ne smeta?

Kad je ruski ambasador rekao da će nas i oni bombardovati ako NATO postavi neke rakete kod nas, svi su u Srbiji ćutali.


kad je ovo rekao?


dragan7557 dragan7557 09:31 23.09.2011

Re: opcije: Nekad i SAD

Dođite braćo Rusi, ako je moguće na tenkovima

Vala ako si ih pozvao.

Oni drugi su dozivani a i prijahali na avionima.

"Dođite braćo alijanse ako je moguće na avionima."

I onda se žalimo kako niko ne dolazi?

cerski
jedan.kub jedan.kub 20:47 23.09.2011

Re: opcije

ruskom narodu.

Ne radi se o ruskom narodu nego o ruskoj politici.
Preporuka za tekst.
tyson tyson 05:14 24.09.2011

Re: opcije

gorran2

Dosta dobro poznajem borbe (i zločine) 1. kozačke konjičke divizije u Jugoslaviji (po Sremu, Slavoniji, Podravini, Bosni, Baniji...) u okviru XV brdskog korpusa, pa LXIX rezervnog korpusa, i kasnije 1. i 2. kk divizije u sastavu XV SS kk korpusa.

Vrlo zanimljiva tema, bar meni.


Međutim, kad se malo koncentrišeš videćeš da je gore u threadu bila reč o Rusima-emigrantima prebeglim u Jugoslaviju nakon revolucije u Rusiji, koji su se domaćinima odužili tako što su masovno stupili u službu Wehrmachta, najpre taktički i administrativno u službi Befehlshaber Serbien, Bevollmächtigter Kommandierender General und Befehlshaber Serbien, a zatim Militärbefehlshaber Südost (Hansa-Gustava Felbera).

Bio sam vrlo koncentrisan, i na tvoju aluziju da se doprinos ruskih izbeglica Srbiji meri njihovim učešćem u jedinicama pod komandom okupatora odgovorio sam ti da
1) je borbena vrednost tih jedinica ništavna te su kao takve i korišćene na odgovarajući način - njihova uloga u okupaciji Srbije je ništavna, te da
2) ako si već hteo da "okrpiš" Ruse generalno podsmevajući se mitu o rusko-srpskom bratstvu ilustracijom njihovog savezništva sa okupatorom i zločina prema civilnom stanovništvu, bolje da si za primer uzeo tzv. Čerkeze (t.j. Kozake) jer se njima ima šta zameriti iako nisu dolazili iz redova post-revolucionarnih izbeglica.

Postavljanje video klipa sa RZK vidim kao maliciozno podmetanje iz par razloga: nisi pružio nikakvo objašnjenje o tome kakav je ratni put te jedinice i realni značaj, i uz to si negirao doprinos ruskih izbeglica međuratnom razvoju Srbije i Jugoslavije kasnijim formiranjem nekakve vojne jedinice koja je služila okupatoru. To je klasična podmetačina, sve i da su upravo sve one arhitekte, lekari, naučnici, umetnici, trgovci, završili kao čuvari pruge u uniformi RZK. Jer, doprinos ruskih izbeglica naročito Srbiji, ratom razorenoj a i inače prilično zaostaloj, bio je nemerljiv.

Pročitaj ponovo Ruske izbeglice u zemljama Balkana (1920-1940) Jovanovića i drugih. Ne pominje RZK, ali piše o drugim, jako zanimljivim stvarima.


milisav68 milisav68 09:11 24.09.2011

Re: opcije

gorran2

Međutim, kad se malo koncentrišeš videćeš da je gore u threadu bila reč o Rusima-emigrantima prebeglim u Jugoslaviju nakon revolucije u Rusiji, koji su se domaćinima odužili tako što su masovno stupili u službu Wehrmachta, najpre taktički i administrativno u službi Befehlshaber Serbien, Bevollmächtigter Kommandierender General und Befehlshaber Serbien, a zatim Militärbefehlshaber Südost (Hansa-Gustava Felbera).

Russisches Schutzkorps sastavljen je od ovih Rusa.

Sources used

Jozo Tomasevich - War and Revolution in Yugoslavia, 1941-1945


Reference Material on this unit

- None known at this time -

gorran2 gorran2 09:25 24.09.2011

Re: opcije

tyson
Postavljanje video klipa sa RZK vidim kao maliciozno podmetanje iz par razloga: nisi pružio nikakvo objašnjenje o tome kakav je ratni put te jedinice i realni značaj, i uz to si negirao doprinos ruskih izbeglica međuratnom razvoju Srbije i Jugoslavije kasnijim formiranjem nekakve vojne jedinice koja je služila okupatoru. To je klasična podmetačina, sve i da su upravo sve one arhitekte, lekari, naučnici, umetnici, trgovci, završili kao čuvari pruge u uniformi RZK. Jer, doprinos ruskih izbeglica naročito Srbiji, ratom razorenoj a i inače prilično zaostaloj, bio je nemerljiv.

C'mon give me some credit
Nemam ja ništa protiv Rusa, njihove kulture, civilizacije, doprinosa svetskoj (i srpskoj) muzici, književnosti, arhitekturi...
Mrzeti neki narod iz političkih razloga, dosta je nisko i ograničeno.
1) je borbena vrednost tih jedinica ništavna te su kao takve i korišćene na odgovarajući način - njihova uloga u okupaciji Srbije je ništavna, te da

Borbena vrednost bila je mala iz dva razloga: nedostatka mlađih godišta u početku (iz raznih osnova, npr njihove mobilizacije u vojsku Jugoslavije), i nedostatka teškog naoružanja, kojim Nemci nisu želeli da ih opreme.
Možda se može reći da je njihova uloga minorna - pod uslovom da se prihvati da je značaj partizanske borbe u Srbiji 1942-1944 minoran. Ta borba je naravno bila daleko ispod nivoa borbe u BiH, Hrvatskoj, Crnoj Gori... ali je bila iznad nivoa ostalih evropskih zemalja (osim Grčke). U toj borbi, takvoj kakva je bila, sa značajem koji je imala, RZK je učestvovao svesrdno i imao zapaženu ulogu.
Inače, formacija je popravila svoju borbenu vrednost 1944, a i brojnost (na preko 11.000), i igrala ne tako malu ulogu u sastavu AgE prilikom njenog proboja preko Sandžaka i ist. Bosne.
tyson
gorran2

Dosta dobro poznajem borbe (i zločine) 1. kozačkejavascript:; konjičke divizije u Jugoslaviji (po Sremu, Slavoniji, Podravini, Bosni, Baniji...) u okviru XV brdskog korpusa, pa LXIX rezervnog korpusa, i kasnije 1. i 2. kk divizije u sastavu XV SS kk korpusa.

Vrlo zanimljiva tema, bar meni.

Nema neka prava monografija, ali može ponešto da se pohvata iz partizanskih prikaza. Na primer, iz monografija i sećanja banijskih jedinica tokom operacije Panther, brigada 4. divizije za operaciju Brandfackel, 12. slavonske brigade za dalje bore u centralnoj Bosni.
I naravno, svih slavonskih jedinica - Slavonija i Srem bile su u njihovoj primarnoj nadležnosti. Ovde npr. ima zanimljiv opis borbi 7. vojvođanske u Slavoniji (str. 110 i dalje).
Naravno, ne moram ti napominjati da partizanske prikaze treba provući kroz obrnutu optiku.

Ima u knjizi o 12. slavonskoj opis zanimljive situacije u centralnoj Bosni u kontekstu ove rasprave i srpsko-ruskog bratstva
Naravno, nemoj me opet pogrešno shvatiti, u smislu da bih ja hteo iz toga da izvlačim neke dalekosežne zaključke štajaznam o Rusima-kao-takvim, ili o rusko-srpskim odnosima uopšte.
Naime, tamošnje srpsko stanovništvo (severni deo centralne Bosne) preko svojih četničkih lidera imalo je sporazume sa ustaškom i nemačkom upravom, što su i kozaci respektovali. Zato su tokom operacija u januaru/februaru 1944. poštedeli srpska sela, a jedino češko selo (Nova Ves) su međutim zapalili, masakrirali jedan broj stanovnika, a žene silovali.
gorran2 gorran2 17:26 24.09.2011

Re: opcije

milisav68
Reference Material on this unit

- None known at this time -

Kad si baš toliko željan da se informišeš (), evo ti jedna knjiga

For Czar & Country: A History of the Russian Guard Corps, 1941-1945
milisav68 milisav68 18:44 24.09.2011

Re: opcije

gorran2
milisav68
Reference Material on this unit

- None known at this time -

Kad si baš toliko željan da se informišeš (), evo ti jedna knjiga

For Czar & Country: A History of the Russian Guard Corps, 1941-1945

E jbga, gde me nadje sad, kad nisam pri lovi.
tyson tyson 13:00 25.09.2011

Re: opcije

gorran2
Kad si baš toliko željan da se informišeš (), evo ti jedna knjigaFor Czar & Country: A History of the Russian Guard Corps, 1941-1945

Munoza ne preporučujem; ta knjižica mu je poprilično bezveze.

Meni je zapalo za oko ovo, ali ne znam da li je čemu...

Takođe i ovo, više zbog anegdotskog sadržaja koji povremeno zna da bude baš zanimljiv (čitao malo na google books).


gorran2 gorran2 14:20 25.09.2011

Re: opcije

Thanks.
Uglavnom, vidiš da nije sasvim bezvezna jedinica kao što si nagovestio gore.
Iz čega naravno ne bih izvlačio bilo kakav zaključak, ni o Rusima, ni o Srbima, ni o savremenoj spoljnopolitičkoj i bezbednosnoj orijentaciji.
NNN NNN 12:59 22.09.2011

Rusiju sanjam i kupujem lubrikante

uros_vozdovac uros_vozdovac 13:01 22.09.2011

Uf pa nije

tako lično, ima ona priča iz doba varšavskog pakta, kad pitaju rumuna kako ide saradnja sa SSSR a on kaže

Ide sjajno, mi njima damo žito, a oni nama uzmu naftu...

Elem, jel` maca22 još u bajboku, ako jeste daj amnestiju, ljudi smo grešimo...
mrdax mrdax 13:06 22.09.2011

Kad je nas sve je lakse

Pa cekaj, da li ti je bolje da te bije rodjak ili nepoznata osoba?

Nisu ovacije i klicanje samo srpski izum, bilo je toga i malo juznije.


gorstak92 gorstak92 13:23 22.09.2011

Re: Kad je nas sve je lakse

mrdax
Pa cekaj, da li ti je bolje da te bije rodjak ili nepoznata osoba?

Nisu ovacije i klicanje samo srpski izum, bilo je toga i malo juznije.


Ej ovo je ono kad su maznuli časovnik sa ruke Bušu dok je primao rukoljube
Obrati pažnju malo pre 1' i malo posle.
U trenutku krađe Buš je imao 6 telohranitelja oko sebe.
Dakle, čovek koji mu je maznuo časovnik je C A R lopova!!!

Ne bi me iznenadilo da je i obezbeđenje ostalo bez časovnika, novčanika, sredstava veze...

Ipak je skandiranje ,,Buši, Buši, Buši..." nešto što je najsmešnije u ovom, zapravo, tužnom video klipu

Možda je i Konuzin ostao bez npr. prstena nakon rukoljuba
tihomir_simcic tihomir_simcic 13:28 22.09.2011

Re: Kad je nas sve je lakse

Možda je i Konuzin ostao bez npr. prstena nakon rukoljuba


Srbija Konuzinu skinula prsten a dobila prstenjak.
gorstak92 gorstak92 13:34 22.09.2011

Re: Kad je nas sve je lakse

sihomir čićtim
Srbija Konuzinu skinula prsten a dobila prstenjak.

U bre, al si se ti primio.
Šta ti znači ono da je Srbija dobila prstenjak? Dobila je prst na koji se stavlja prsten
Došlo je do neke veridbe?
st.jepan st.jepan 14:38 22.09.2011

Re: Kad je nas sve je lakse

sihomir čićtim
prstenjak

prstenac?
gorstak92 gorstak92 14:59 22.09.2011

Re: Kad je nas sve je lakse

st.jepan
sihomir čićtim
prstenjak

prstenac?

I ja mislim da je glupava aluzija bila na prst u dupetu Srbije ma gde to bilo.
Ako čićsim hoće da se igra rečima (igra reč ima) mora da pazi na pravopis.
alselone alselone 13:08 22.09.2011

Velika je razlika izmedju ruskog naroda i

zvanicke ruske politike. Mislim da je u slucaju Rusije i Srbije ta razlika veca od bilo koje druge drzave i Srbije. Siguran sam da to unosi zabunu nasem narodu.
drnzvrc drnzvrc 13:23 22.09.2011

Re: Velika je razlika izmedju ruskog naroda i

alselone
zvanicke ruske politike. Mislim da je u slucaju Rusije i Srbije ta razlika veca od bilo koje druge drzave i Srbije. Siguran sam da to unosi zabunu nasem narodu.


Velika je razlika između bilo kog naroda i zvanične politike države tog naroda. Kad će više Srbi da se opamete? Rusija je moćna država, ne više toliko moćna kao Amerika, ali i dalje imperijalistički nastrojena, samo u rukavicama.

Pa šta mislite, da iz nekog nepoznatog ničim izazvanog razloga veoma ojača u odnosu na druge recimo Holandija, ili Španija, ili Portugalija (već viđeni imperijalisti), pa ako hoćete čak i Mađarska ili Poljska, da bi vodile drugačiju politiku? Seća li se neko uopšte kolonija, ili su vam za sve uvek krivi Nemci i Amerikanci?
alselone alselone 13:28 22.09.2011

Re: Velika je razlika izmedju ruskog narod

drnzvrc

Velika je razlika između bilo kog naroda i zvanične politike države tog naroda. Kad će više Srbi da se opamete? Rusija je moćna država, ne više toliko moćna kao Amerika, ali i dalje imperijalistički nastrojena, samo u rukavicama.

Pa šta mislite, da iz nekog nepoznatog ničim izazvanog razloga veoma ojača u odnosu na druge recimo Holandija, ili Španija, ili Portugalija (već viđeni imperijalisti), pa ako hoćete čak i Mađarska ili Poljska, da bi vodile drugačiju politiku? Seća li se neko uopšte kolonija, ili su vam za sve uvek krivi Nemci i Amerikanci?


Jebote, doso covek, ispricao mi sta ja zapravo mislim, posvadjao se sa mnom, objasnio mi i otisao.
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 13:28 22.09.2011

Re: Velika je razlika izmedju ruskog naroda i

Pa šta mislite, da iz nekog nepoznatog ničim izazvanog razloga veoma ojača u odnosu na druge recimo Holandija, ili Španija, ili Portugalija (već viđeni imperijalisti), pa ako hoćete čak i Mađarska ili Poljska, da bi vodile drugačiju politiku? Seća li se neko uopšte kolonija, ili su vam za sve uvek krivi Nemci i Amerikanci?

Kao na pr. sunovrat evra.

P.S. Sloboda za Macu, sloboda za govor (kontraistočnjački domaćine), makar se i činio pogrešnim.
jedi-knight jedi-knight 13:34 22.09.2011

Re: Velika je razlika izmedju ruskog naroda i

Velika je razlika izmedju ruskog naroda i
zvanicke ruske politike. Mislim da je u slucaju Rusije i Srbije ta razlika veca od bilo koje druge drzave i Srbije. Siguran sam da to unosi zabunu nasem narodu.


Potpuno se slazem. ziveo sam i radio u Moskvi vise od godinu dana. Nikada necu zaboraviti odnos obicnih ljudi kada bi culi da smo iz Srbije, iskren i topao.

Samo, ovde se ne radi o porodicnom letovanju, vec o sudbini jedne i interesima druge zemlje. Oni imaju svoju spostvenu spoljnu politiku, gde je Srbija samo jedna mrlja na mapi, a nas je problem sto verujemo da smo im mnogo bitni i to iz razloga koji ne postoje u politici. Tu ne vidim nikakav problem, svako bi se tako ponasao na isti nacin. Nas problem je nasa nezrelost da unutar spostvene kuce sredimo odnose. Tako smo uvek razapeti izmedju Kosova i Evropske unije, izmedju Amerike i Rusije, izmedju Mladica i Djindjica, izmedju Egzita i Guce, od izbora do izbora.


alselone alselone 13:38 22.09.2011

Velika je razlika izmedju ruskog naroda

jedi-knight


Potpuno se slazem. ziveo sam i radio u Moskvi vise od godinu dana. Nikada necu zaboraviti odnos obicnih ljudi kada bi culi da smo iz Srbije, iskren i topao.

Samo, ovde se ne radi o porodicnom letovanju, vec o sudbini jedne i interesima druge zemlje. Oni imaju svoju spostvenu spoljnu politiku, gde je Srbija samo jedna mrlja na mapi, a nas je problem sto verujemo da smo im mnogo bitni i to iz razloga koji ne postoje u politici. Tu ne vidim nikakav problem, svako bi se tako ponasao na isti nacin. Nas problem je nasa nezrelost da unutar spostvene kuce sredimo odnose. Tako smo uvek razapeti izmedju Kosova i Evropske unije, izmedju Amerike i Rusije, izmedju Mladica i Djindjica, izmedju Egzita i Guce, od izbora do izbora.


Potpisujem. Ja sam par puta bio u Sankt Peterburgu i jednako sam se osecao kao i ti. Ali, kao sto kazes, to nije letovanje i necemo ziveti od opijanja i bratimljenja nego, na primer, od gasa po povlascenim cenama.

libkonz libkonz 13:57 22.09.2011

Re: Velika je razlika izmedju ruskog naroda i

Velika je razlika izmedju ruskog naroda i
zvanicke ruske politike. Mislim da je u slucaju Rusije i Srbije ta razlika veca od bilo koje druge drzave i Srbije. Siguran sam da to unosi zabunu nasem narodu.

Slažem se. Ja svim srcem navijam za Ruse u hokeju, kad nema nas uvek navijam za Ruse i u drugim sportovima. Samo ne bih hteo da mi Rus bude gazda.
libkonz libkonz 14:02 22.09.2011

Re: Velika je razlika izmedju ruskog naroda i

kontraistočnjački domaćine

Ja cenim Japance, kad se kaže "istočnjački" valjda se misli na njih.
A što se tiče Rusa, oni su naša braća.
A mudro kaže naš narod - "Sa svojima jedi i pij, ali ne trguj"!
gorstak92 gorstak92 14:10 22.09.2011

Re: Velika je razlika izmedju ruskog naroda i

libkonz
Slažem se. Ja svim srcem navijam za Ruse u hokeju, kad nema nas uvek navijam za Ruse i u drugim sportovima. Samo ne bih hteo da mi Rus bude gazda.

libkonz
Pitajte samo radnike u Srbiji koji rade za Ruse i one koji rade za Nemce koliko su zadovoljni.

Pa Nemačka se barem dokazala kao vekovni prijatelj Srbije.
Obrati pažnju sa kojom zemljom imamo najveću privrednu saradnju!
To što nam na svakih pola veka prepolove stanovništvo to su samo sporadični incidenti.
USA+UK?
Oni su uveliko penetrirali sa Bondstil-om & USStill-om. Neko bi rekao da već jesmo pod njihovom vlasti, ali da to još ne znamo. Klinci iz komšiluka još imaju tikove na njihove demokratijom navođene avione. Nećemo se, valjda, zbog sitnica zamerati sa njima.
Ko je još ostao od svetskih sila? Kina?
Kineski butik je tu. Na ćošku ulice svakog od nas.
Brazil, Indija? Neozbiljno.

Umorio sam se od ove geografije.

Šta je tvoj predlog izlaska iz evidentne krize u kojoj se nalazimo?
Šta nam je činiti?
Da ostanemo kvazi nesvrstani ili da se svrstavamo, ali uz koga?
mariopan mariopan 14:12 22.09.2011

Re: Velika je razlika izmedju ruskog narod

Jebote, doso covek, ispricao mi sta ja zapravo mislim, posvadjao se sa mnom, objasnio mi i otisao.

libkonz libkonz 14:24 22.09.2011

Re: Velika je razlika izmedju ruskog naroda i

Šta je tvoj predlog izlaska iz evidentne krize u kojoj se nalazimo?
Šta nam je činiti?
Da ostanemo kvazi nesvrstani ili da se svrstavamo, ali uz koga?

Uzdaj se u se i u svoje kljuse. Dodao bih: i u svoju dijasporu.
Ići ka EU, ali ne biti slepac.
Dobro upoznati svet i videti smer u kom svet ide.
Biti racionalan, prihvatiti ono što ne možeš promeniti i tada videti šta možeš učiniti.
Jednako mene nervira stav velikog broja ljudi da je jedino važno da uđemu u EU i tad će svi naši problemi nestati.
gorstak92 gorstak92 14:41 22.09.2011

Re: Velika je razlika izmedju ruskog naroda i

libkonz
Dobro upoznati svet i videti smer u kom svet ide.

Ovo ti zvuči kao one zen mudrosti američkih predsednika ,,govori tiho i vodi (velikog) psa sa sobom".
Problem je šta raditi, a ne kako razmišljati. Nema se vremena za razmišljanje!

Kažeš EU.
Ima logike, ako ništa a ono geografske.
Ali (kako dobro izgleda kad se rečenica počne sa ali) ako gledamo smer u kom svet ide da li si siguran da je EU dobar smer.
Malo, malo pa neki ekonomisti izraze zabrinutost zbog zone EUR dok na drugoj strani Rusi rastu ko kvasac (zbog prirodnih resursa, naravno).
Isti ti ekonomisti predviđaju Kinu kao novog svetskog lidera.
Vođen tvojom ispravnom logikom gde si naglasio da treba gledati kuda ide svet i učiti iz iskustva loših izbora zar ne bi Kina bila pravi izbor da im se prikačimo?
Ili Rusija, ako gledamo gde su novci.

Opet, veoma je moguće da ja nisam u pravu i da nema veze sa mozgom ovo što pišem, ali nisam ja okačio Post sa naslovom ,,Daleko vam lepa kuća braćo Rusi"

DOPUNA:
libkonz
Ići ka EU, ali ne biti slepac.

Ovo je oksimoron iz više razloga.
Sasvim je izvesno da nikad, ali nikad i sasvim nikad, nećemo imati iste plate kao Nemci makar nam boravište bilo u Hamburgu.
Isto tako je izvesno da će glas Srbije u evropskom parlamentu da se ceni taman koliko i sad. Dakle, jako, jako malo.
Biti slepac ili ne pitanje je sad?
silver bullet silver bullet 15:21 22.09.2011

Re: Velika je razlika izmedju ruskog naroda i

libkonz
Ići ka EU, ali ne biti slepac.


Ovo je oksimoron iz više razloga.
Sasvim je izvesno da nikad, ali nikad i sasvim nikad, nećemo imati iste plate kao Nemci makar nam boravište bilo u Hamburgu.
Isto tako je izvesno da će glas Srbije u evropskom parlamentu da se ceni taman koliko i sad. Dakle, jako, jako malo.
Biti slepac ili ne pitanje je sad?


E ja, necu platu kao Nemac, daj bar kao Italijan ili Grk i ja cu biti zadovoljna. A to moze samo ako dodamo gas i konacno stignemo u EU, a mene tada nece moci poslodavac (tajkun) da iskorsicava deset godina na ugovor o delu.
gorstak92 gorstak92 15:36 22.09.2011

Re: Velika je razlika izmedju ruskog naroda i

silver b
E ja, necu platu kao Nemac, daj bar kao Italijan ili Grk i ja cu biti zadovoljna. A to moze samo ako dodamo gas i konacno stignemo u EU, a mene tada nece moci poslodavac (tajkun) da iskorsicava deset godina na ugovor o delu.

Ne, ne... izgleda da nisi dobro razumela.
Kakav Italijan ili Grk?!?
Pa znaš li kad su oni ušli u EU i koliko puta je njihova privreda jača od naše jade?
Ovako, EU je fino isklasirano društvo na čijem vrhu se nalaze Nemci.
Niko u EU nema plate kao oni. Niti će imati.
Italijani su na izvrsnoj deobi 5-8 mesta, Grci su pali ispod 20, a nama je rezervisano mesto odmah iza Hrvata i Crnogoraca (najverovatnije br. 30).

Dakle, neću ni ja platu kao Mišković, al ajde kao neki direktor npr. JAT-a.
E tako zvuči onaj tvoj zahtev.
silver bullet silver bullet 16:11 22.09.2011

Re: Velika je razlika izmedju ruskog naroda i

Italijani su na izvrsnoj deobi 5-8 mesta, Grci su pali ispod 20, a nama je rezervisano mesto odmah iza Hrvata i Crnogoraca (najverovatnije br. 30).



Dobro, ajde, izlicitirali smo. Hocu platu kao Hrvat. Meni dosta. Nama je rezervisano mesto koje nam pripada, takvi smo kakvi smo, pomiri se. Nisu nam Nemci krivi, kao sto ni Grcima nisu Nemci krivi sto padaju na toj listi.
Taj tvoj stav je cisto ono - kiselo grozdje.
libkonz libkonz 16:59 22.09.2011

Re: Velika je razlika izmedju ruskog naroda i

Problem je šta raditi, a ne kako razmišljati. Nema se vremena za razmišljanje!

Uvek ima vremena za razmišljanje. Ti kao da si savetnik srpskih ministara, oni sve impulsivno rade.
Opet, veoma je moguće da ja nisam u pravu i da nema veze sa mozgom ovo što pišem, ali nisam ja okačio Post sa naslovom ,,Daleko vam lepa kuća braćo Rusi"

Niti sam to napisao, niti to pomislio. Ovaj tekst je kritika nas, a ne Rusa.
Vođen tvojom ispravnom logikom gde si naglasio da treba gledati kuda ide svet i učiti iz iskustva loših izbora zar ne bi Kina bila pravi izbor da im se prikačimo?

Aj ne lupaj.
mrale54 mrale54 18:09 22.09.2011

Re: Velika je razlika izmedju ruskog naroda i

silver bullet


E ja, necu platu kao Nemac, daj bar kao Italijan ili Grk i ja cu biti zadovoljna.


A, šta i koliko ćeš da radiš za tu platu?
Na šalteru?
Uslužna delatnost?
Znači, hipotetički, onaj kukavac će u "Zastavi" da proizvede 10 Punta za mesec dana i dobije 300 evra, ali ako ti prodaš jednog, za isti period, tvoja plata treba da bude 500 evrića?
A, šta ćemo sa 9 neprodanih Punta?
Gde i u kom veku ti živiš???
drnzvrc drnzvrc 18:21 22.09.2011

Re: Velika je razlika izmedju ruskog naroda i

mrale54

silver bullet
E ja, necu platu kao Nemac, daj bar kao Italijan ili Grk i ja cu biti zadovoljna. A, šta i koliko ćeš da radiš za tu platu?Na šalteru?Uslužna delatnost?Znači, hipotetički, onaj kukavac će u "Zastavi" da proizvede 10 Punta za mesec dana i dobije 300 evra, ali ako ti prodaš jednog, za isti period, tvoja plata treba da bude 500 evrića?A, šta ćemo sa 9 neprodanih Punta?Gde i u kom veku ti živiš???

Ja uopšte ne vidim problem. Čemu onda služe krediti?
dragan7557 dragan7557 18:24 22.09.2011

Re: Velika je razlika izmedju ruskog naroda i

silver bullet
libkonz
Ići ka EU, ali ne biti slepac.


Ovo je oksimoron iz više razloga.
Sasvim je izvesno da nikad, ali nikad i sasvim nikad, nećemo imati iste plate kao Nemci makar nam boravište bilo u Hamburgu.
Isto tako je izvesno da će glas Srbije u evropskom parlamentu da se ceni taman koliko i sad. Dakle, jako, jako malo.
Biti slepac ili ne pitanje je sad?


E ja, necu platu kao Nemac, daj bar kao Italijan ili Grk i ja cu biti zadovoljna. A to moze samo ako dodamo gas i konacno stignemo u EU, a mene tada nece moci poslodavac (tajkun) da iskorsicava deset godina na ugovor o delu.


Za ovu retardiranost odnosa u privredi nisu krivi poslodavci(moralno jesu) već nakaradno zakonodavstvo koje donosi srpski parlament i vlada koja zakonodavnom telu (parlamentu) natura zakone.

Imam utusak da pola poslanika nema pojma šta sadrži zakon za koji glasaju a da druga polovina pritiska dugme koje mu pokaže vođa frakcije.

Opozicija koja je za ovako stanje odgovorna isto koliko i pozicija, je potpuno nepismena skoro na svim planovima upravljanja kompleksnim sistemima zvanim država, i to u ništa manjoj meri nepismenosti nego sama pozicija.

cerski

ljuboten ljuboten 21:59 22.09.2011

Re: Velika je razlika izmedju ruskog naroda i


E ja, necu platu kao Nemac, daj bar kao Italijan ili Grk i ja cu biti zadovoljna. A to moze samo ako dodamo gas i konacno stignemo u EU, a mene tada nece moci poslodavac (tajkun) da iskorsicava deset godina na ugovor o delu.


Za ovu retardiranost odnosa u privredi nisu krivi poslodavci(moralno jesu) već nakaradno zakonodavstvo koje donosi srpski parlament i vlada koja zakonodavnom telu (parlamentu) natura zakone.

Imam utusak da pola poslanika nema pojma šta sadrži zakon za koji glasaju a da druga polovina pritiska dugme koje mu pokaže vođa frakcije.

Opozicija koja je za ovako stanje odgovorna isto koliko i pozicija, je potpuno nepismena skoro na svim planovima upravljanja kompleksnim sistemima zvanim država, i to u ništa manjoj meri nepismenosti nego sama pozicija.


Ovim ste dali dijagnozu našeg mentalnog stanja. A ovakvi kakvi smo neće nas u Evropu. A kada nismo sami sa sobom, onda bilo da smo sa kim mi nećemo postojati. Što znači neče biti vinovni oni sa kojima smo. To smo pokazali sa jednim proizvodnim sistemom NIS-om, što je tako jasno. Da mi postoijimo ordiniramo i ordoniramo na visokom nivou mogli bi da budemo i sa Rusima jer bi bili i sa Evropljanima. Ispada da nismo ni za gdi smo.
mikimedic mikimedic 07:48 23.09.2011

Re: Velika je razlika izmedju ruskog naroda i

Samo ne bih hteo da mi Rus bude gazda.


docim protiv nemackog gazde nemas nista protiv?


hajkula1 hajkula1 09:21 23.09.2011

Re: Velika je razlika izmedju ruskog naroda i

gorstak92
....






Kaze da sam vec preporucila post
hajkula1 hajkula1 09:21 23.09.2011

Re: Velika je razlika izmedju ruskog naroda i

gorstak92
....






Kaze da sam vec preporucila post
gorstak92 gorstak92 09:22 23.09.2011

Re: Velika je razlika izmedju ruskog naroda i

libkonz
Uvek ima vremena za razmišljanje. Ti kao da si savetnik srpskih ministara, oni sve impulsivno rade.

U mom svetu ,gde nemam dodir sa partijskim komesarima osim ovde na blogu i ponekad kad uključim TV, ovo je ozbiljna uvreda.
Podseti me, molim te, koje partije si ti član? Za kralja?
Čini mi se da si već to rekao na blogu tako da nije problem da ponoviš.
Posle mi odgovori kako to da ti partijac mene porediš sa savetnikom impulsivnog ministra?
A možda sam te pomešao sa nekim drugim blogerom. U tom slučaju se izvinjavam što sam te nazvao partijcem, ali tvoja uvreda i dalje ne stoji.

libkonz
Niti sam to napisao, niti to pomislio. Ovaj tekst je kritika nas, a ne Rusa.

Ako tekst počinješ sa ovom rečenicom:
libkonz
Kako izgleda biti pod ruskom okupacijom, građani zemalja istočne Evrope jako dobro znaju. U stvari, i Rusi znaju kako je to živeti pod ruskom vlašću.

Pa poentiraš sa ovom konstatacijom:
libkonz
Pitajte samo radnike u Srbiji koji rade za Ruse i one koji rade za Nemce koliko su zadovoljni.

Moraš priznati da si malkice nespretno kritikovao Srbe, a ne Ruse.
Čini mi se da nisam jedini zbunjen oštrom kritikom.
libkonz
Aj ne lupaj.

Pazi, kad je Post pametan onda i komentari budu takvi.
Kad nije onda ne možeš očekivati suvu mudrost u komentarima.
Ako ti je stalo do dobrih komentara onda znaj šta ti je činiti.
Nisam ja napisao ,,Dođite braćo Rusi, ako je moguće na tenkovima" već ti i ti si taj koji želi da nam pojasni kako Srbi nisu dobri jer vole Ruse (da li sam sad dobro shvatio temu Posta?)
A možda je stigla direktiva sa vrha da mora to da se napiše bez obzira koliko tupavo zvučalo?
libkonz libkonz 12:36 23.09.2011

Re: Velika je razlika izmedju ruskog naroda i

U mom svetu ,gde nemam dodir sa partijskim komesarima osim ovde na blogu i ponekad kad uključim TV, ovo je ozbiljna uvreda.
Podseti me, molim te, koje partije si ti član? Za kralja?
Čini mi se da si već to rekao na blogu tako da nije problem da ponoviš.
Posle mi odgovori kako to da ti partijac mene porediš sa savetnikom impulsivnog ministra?
A možda sam te pomešao sa nekim drugim blogerom. U tom slučaju se izvinjavam što sam te nazvao partijcem, ali tvoja uvreda i dalje ne stoji.

Nikada nisam bio član ni jedne stranke, partije, organizacije... samo biblioteke. A mogao sam dobro da naplatim potpis, od devedesetih do danas.
Monarhista jesam.
libkonz libkonz 12:44 23.09.2011

Re: Velika je razlika izmedju ruskog naroda i

Nisam ja napisao ,,Dođite braćo Rusi, ako je moguće na tenkovima" već ti i ti si taj koji želi da nam pojasni kako Srbi nisu dobri jer vole Ruse (da li sam sad dobro shvatio temu Posta?)
A možda je stigla direktiva sa vrha da mora to da se napiše bez obzira koliko tupavo zvučalo?

Srbi "nisu dobri" jer guraju sebe u provaliju. Tonemo decenijama, uvek mislimo da smo dotakli dno, ali uvek nađemo način da potonemo još dublje.
A možda je stigla direktiva sa vrha da mora to da se napiše bez obzira koliko tupavo zvučalo?

Odakle, sa kog vrha? Jako me zanima na koga misliš?
gorstak92 gorstak92 12:48 23.09.2011

Re: Velika je razlika izmedju ruskog naroda i

libkonz
Nikada nisam bio član ni jedne stranke, partije, organizacije... samo biblioteke. A mogao sam dobro da naplatim potpis, od devedesetih do danas.
Monarhista jesam.

Pa ti si jedna kompleksna ličnost.
Još u prethodnom komentaru sam se izvinio za potencijalnu uvredu da si partijac.
Ti meni za savetnika impulsivnog ministra još nisi, ali nema veze.

Pomozi mi samo ono oko monarhije.
Da li si oduvek bio za Obrenoviće ili tek sad kad si video koliko se Prestolonaslednik Karađorđević uvlači u dupe Konuzinu?
Aleksaandar Karađorđević je bio jedan od organizatora performansa ljubljenja ruke Konuzinu u Topoli.
Ili ćeš da mu oprostiš sa onom ,,ko radi taj i greši + bez kralja ne valja"?

Odakle, sa kog vrha? Jako me zanima na koga misliš?

Mislio sam sa partijskog vrha jer ceo tekst miriše na partijski uradak.
Ali, kako kažeš, nisi član onda je i pitanje od kog partijskog vrha je došla direktiva suvišno.
libkonz libkonz 13:35 23.09.2011

Re: Velika je razlika izmedju ruskog naroda i

Ti meni za savetnika impulsivnog ministra još nisi, ali nema veze.

Izvinjavam se i tebi i svim blogerima koje sam u poslednje tri godine povredio svojim tekstovima ili komentarima.
libkonz libkonz 13:39 23.09.2011

Re: Velika je razlika izmedju ruskog naroda i

Da li si oduvek bio za Obrenoviće ili tek sad kad si video koliko se Prestolonaslednik Karađorđević uvlači u dupe Konuzinu?

Duhovitost ti nije jača strana, to sam odavno hteo da ti kažem. I ranije na blogu si pokušavao da budeš duhovit, ne leži ti to.
Prestolonaslednik u poslednjih dvadeset godina nije uradio ništa loše zbog čega bi imao da se stidi. Ne podilazi nikom i nije populista. Nađi bar jednu njegovu izjavu za poslednjih dvadeset godina za koju možeš reći da je bila pogrešna, gledano iz današnje perspektive. Ali kad se plitki ljudi bave onim kako priča, a ne šta priča.
libkonz libkonz 13:40 23.09.2011

Re: Velika je razlika izmedju ruskog naroda i

Mislio sam sa partijskog vrha jer ceo tekst miriše na partijski uradak.

Ko kaže nešto protiv Rusa taj je član LDP-a? Često čujem takvo razmišljanje. Smešno mi je, šta drugo da kažem?
antioksidant antioksidant 13:49 23.09.2011

Re: Velika je razlika izmedju ruskog naroda i

libkonz
Mislio sam sa partijskog vrha jer ceo tekst miriše na partijski uradak.

Ko kaže nešto protiv Rusa taj je član LDP-a? Često čujem takvo razmišljanje. Smešno mi je, šta drugo da kažem?

па бога му, има ли ваљда још нека партија сем тог лдп-а?
спс је партија. пупс је партија. упс је партија (себе представљају као урс)
(дс, дсс и снс су странке)
maksa83 maksa83 14:10 23.09.2011

Re: Velika je razlika izmedju ruskog naroda i

Nađi bar jednu njegovu izjavu za poslednjih dvadeset godina za koju možeš reći da je bila pogrešna

... ili gramatički ispravna.
libkonz libkonz 14:14 23.09.2011

Re: Velika je razlika izmedju ruskog naroda i

... i gramatički ispravna.

da! Ali ne mora i jedno i drugo u istoj izjavi.
gorstak92 gorstak92 14:19 23.09.2011

Re: Velika je razlika izmedju ruskog naroda i

libkonz
Duhovitost ti nije jača strana, to sam odavno hteo da ti kažem.

Joj kako ovo boli.
libkonz
Nađi bar jednu njegovu izjavu za poslednjih dvadeset godina za koju možeš reći da je bila pogrešna, gledano iz današnje perspektive.

Ajd ovako, nećemo o mojoj duhovitosti kao ni o tvojoj nepristojnosti. Te dve osobine teško mogu da se foliraju.

Probajmo logiku da upotrebimo.

Iskaz A: Konuzin bio u Topoli, Srbčići mu celivali ruke, blam! (kratak opis tvog tekstića)
Iskaz B: Prestolonaslednik bio jedan od organizotora (možda i glavni) jagnjeće brigade u Topoli (vest sa Monda koju si linkovao).

Pitanje:
libkonz
Nađi bar jednu njegovu izjavu za poslednjih dvadeset godina za koju možeš reći da je bila pogrešna, gledano iz današnje perspektive


Poveži A i B pa mi reci šta misliš da je odgovor na postavljeno pitanje.
Da li moram baš izjavu da navedem ili je dovoljan ovaj postupak?
Iz današnje perspektive ma šta ti to značilo.

I nemoj sad da mi opet odgovaraš ličnim uvredama tipa smrde mi noge već probaj da se držiš logike.
Da li si ti i dalje za Kralja kao što su i partijci za svoje vođe makar te vođe bile u krivu?

Konačno, kad vidimo da li je ili nije Prestolonaslednik podilazio tebi omraženom Gazdi Konuzinu objasni mi šta ti znači ono vatreno ,,nije populista".
Šta će mu onda služba PR?
libkonz libkonz 14:25 23.09.2011

Re: Velika je razlika izmedju ruskog naroda i

Da li moram baš izjavu da navedem ili je dovoljan ovaj postupak?

Problem je što je pozvao ruskog ambasadora u Topolu????????????
gorstak92 gorstak92 14:40 23.09.2011

Re: Velika je razlika izmedju ruskog naroda i

libkonz
Problem je što je pozvao ruskog ambasadora u Topolu????????????

Pazi, što se mene tiče ja ne vidim problem na koji ti ukazuješ.

Ali ja nisam napisao tekst o skandaloznom celivanju ruke Gazda Rusa zatim se zakunuo u kralja, a potom pozvao Ruse da guze sve dok je Prestolonaslednik tu u prvom redu.

Imam problem sa tvojom logikom.

Nikako da shvatim šta ti u stvari hoćeš:
a) Ruse da guze Srbe, ali ne i Prestolonaslednika jer on nikom ne podilazi
b) Ruse da odjebu tamo u njihov Sibir i ostave Srbiju na miru, ali da nam ostave Prestolonaslednika koji je sa njima u ekipici zato što ga mnogo voliš i koji nikad nikom šta god.

Moram ovako sa a) i b) da ti odgovaram jer sam siguran da ćeš sad da me pitaš nešto skroz nevezano.
libkonz libkonz 14:58 23.09.2011

Re: Velika je razlika izmedju ruskog naroda i

Moram ovako sa a) i b) da ti odgovaram jer sam siguran da ćeš sad da me pitaš nešto skroz nevezano.

neću više ništa, da poštedim blogere tvog humora.
gorstak92 gorstak92 15:12 23.09.2011

Re: Velika je razlika izmedju ruskog naroda i

libkonz
Moram ovako sa a) i b) da ti odgovaram jer sam siguran da ćeš sad da me pitaš nešto skroz nevezano.

neću više ništa, da poštedim blogere tvog humora.

Osećam li ja to da se ljutiš?
Opet vređaš na ličnoj osnovi.
Kad logika ne pomaže, a ti udri sa uvredama.
Žao mi je što sam se uopšte i upustio u raspravu sa tobom.
Sumnjam da ću tu grešku ponoviti.
Ostaj mi zdravo.
libkonz libkonz 15:27 23.09.2011

Re: Velika je razlika izmedju ruskog naroda i

Osećam li ja to da se ljutiš?

Ne, nego ne razumeš ti mene, ja stvarno ne razumem šta ti pišeš, čemu dalja rasprava?
dragan7557 dragan7557 10:48 24.09.2011

Re: Velika je razlika izmedju ruskog naroda i

Jednako mene nervira stav velikog broja ljudi da je jedino važno da uđemu u EU i tad će svi naši problemi nestati.

Gary to su mislili i Irci i Grci i Italijani i Portugalci i,i,i...

Sada više ne misle. Samo potpuni ludak može da veruje da će mu komšija bolje voditi kuću od njega samog.

Naravno onom ko je nesposoban da vodi svoju kuću u normalnom svetu se oduzimaju određena prava, ali ne od strane komšija već od strane zakonom ovlašćenih lica. Onda se imenuje milom ili silom kurator.

cerski
tihomir_simcic tihomir_simcic 13:17 22.09.2011

Država Srbija je loša

Beograd -- Policijski sindikat Srbije i pokret Dveri pozvali su sa zajedničkog sastanka predstavnike LGBT organizacija da odustanu od najavljene Parade ponosa.

Policijski sindikat Srbije i pokret Dveri radi zajednički sastanak i poziva predstavnike LGBT organizacije da odustanu od parade ponosa. Šta reći nego:




Konuzine raširi nam guzine!
mrdax mrdax 13:58 22.09.2011

Re: Država Srbija je loša

Beograd -- Policijski sindikat Srbije i pokret Dveri pozvali su sa zajedničkog sastanka predstavnike LGBT organizacija da odustanu od najavljene Parade ponosa.


Ovo kao Monti Pajton. Desnicari i policija protiv malinara i gejeva. Zvuci totalno ludo.

EDIT: No da vidimo sto mudrije otac Joil zbori

dragan7557 dragan7557 09:44 23.09.2011

Re: nesumnjivo "kvalitetan" i

tihomir_simcic
Beograd -- Policijski sindikat Srbije i pokret Dveri pozvali su sa zajedničkog sastanka predstavnike LGBT organizacija da odustanu od najavljene Parade ponosa.

Policijski sindikat Srbije i pokret Dveri radi zajednički sastanak i poziva predstavnike LGBT organizacije da odustanu od parade ponosa. Šta reći nego:




Konuzine raširi nam guzine!

najveći prostakluk na ovom blogu. Preporuka 12.

cerski
jedi-knight jedi-knight 13:39 22.09.2011

Prst u oko

Nije mi jasno zasto Rusija, odnosno njena zvanicna politika, ima stalnu potrebu da nam gura prst u oko kad nam toliko zele dobro:

- Ceca na prijemu u ambasadi
- istupi ambasadora
- pruzanje utocista licima sa poternice, za koje se potpuno osnovano sumnja da su umesani u pljacke i ubistva ( Karici, Milosevici... )
it'd.

P.S. Pravda za macu22
libkonz libkonz 13:48 22.09.2011

Re: Prst u oko

P.S. Pravda za macu22

Maca je banovana samo na prošlom tekstu i to je bio prvi put da nekog banujem. Za takve uvrede ću ubuduće trajno banovati, bez obzira o kom blogeru se radi.
hajkula1 hajkula1 15:38 22.09.2011

Re: Prst u oko

Pre neku godinu za ovo bi dobio preporukcinu ali danas, ovi nisu vredni pomena,
za mnoge su mala deca
- pruzanje utocista licima sa poternice, za koje se potpuno osnovano sumnja da su umesani u pljacke i ubistva ( Karici, Milosevici... )


Karici i Milosevici su nule za danasnje (tajkune i dr.).
gorstak92 gorstak92 15:45 22.09.2011

Re: Prst u oko

hajkula1
za ovo bi dobio preporukcinu

Šta bi dobio?
moderator05 moderator05 16:56 22.09.2011

Re: Prst u oko

libkonz
Maca je banovana samo na prošlom tekstu...

Pošto je autor odgovorio (a maca22 na ovom blogu može da ostavlja komentare) obrisala sam trol o banovanju. Molim vas da ne nastavljate, biće brisano.

Hvala.
Obren Markov Obren Markov 13:52 22.09.2011

Bolje...

... da nisam znao za ovo. Jako mi je teško da ostajem pristojan.

(i, preporuka od mene)
libkonz libkonz 14:37 22.09.2011

Re: Bolje...

... da nisam znao za ovo. Jako mi je teško da ostajem pristojan.

da, rukoljub stvarno ostavlja utisak.
Hvala za preporuku.
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 13:59 22.09.2011

Prozapadnjaštvo na anitistočnjaštvu

Crnogorstvo na antisrpstvu. Hrvatstvo. Bošnjaštvo...
Ajmo da istaknemo negativan primer.

Ambasadori, vladike, umetnici, sportisti u unutrašnjoj politici, svi oni koji zauzimaju prostor koji su im domaći političari ostavili na raspolaganju.
Drugim rečima, taj prostor, koji zauzima ambasador, bilo koje zemlje, neće se popuniti domaćom politikom, ukoliko to domaći političari sami ne urade. Istiskivanjem jednog ambasadora, pojavie se drugi, možda ambasador, možda sportista, umetnik, vladika itd. Zbog nedostataka demokratije, nedovoljne demokratije.
mariopan mariopan 14:37 22.09.2011

Re: Prozapadnjaštvo na anitistočnjaštvu

Kada sam pročitala naslov prvo sam se pitala šta ti bi, dal si zdrav?

A onda vidim da su Rusi tu, samo su tenkove kamuflirali ( to će kasnije da izvade)...za sada samo rukoljub? Pade mi kamen sa srca. Dobro je...može to i gore, ne dao Bog.

A povodom izjave da bi nas i oni bombardovali ako bi to bilo u zaštitu njihovih interesa - šta je tu čudno, pa nas su već zato bombrdovali naši prijatelji iz celog sveta , što bi oni bili gori, možda bi bili malo nežniji, pa braća su nam? Kad mogu svi....

Malo sam zabrinuta zbog onog raketnog štita koji nam je u komšiluku, šta misliš ako bi ... ma neće.... ali ako bi....da li bi mi bili pošteđeni? Od bilo koga? Možda je na to mislio?

Mi smo sa svima na Balkanu u ovom ekspres-loncu i kuvamo se dok pritisak ne izleti napolje a sa njim i svi mi u vasionu. Šta izabrati, kako biti pametan?

Mi se tu ništa ne pitamo. Svejedno je šta ćemo mi izabrati, za nas su već izabrali moćniji. Džabe se otimamo?

Jeste jadno, hm ?



srdjazlopogledja srdjazlopogledja 14:45 22.09.2011

Re: Prozapadnjaštvo na anitistočnjaštvu

Otimamo se od nas samih.
mariopan mariopan 14:48 22.09.2011

Re: Prozapadnjaštvo na anitistočnjaštvu

srdjazlopogledja
Otimamo se od nas samih.

Pa daj neki predlog?
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 15:00 22.09.2011

Re: Prozapadnjaštvo na anitistočnjaštvu

Ih.
Ličnosti, koje nisu pre svega iz domena politike, a vrše uticaj na mnjenje u političkom profilisanju, zasnivaju svoj autoritet na uspesima u poljima kojima se bave.
Vladike preko SPC, muftije preko Islamske zajednice, sportisti, poput Đokovića preko tenisa i svetske popularnosti, Srbljanovićka preko drame, ambasodori preko slike koje imamo o tim zemljama, ali i njiohovog stvarnog uticaja.
Nije problem u tome šo neko od njih obrazuje politiku, već što to radi na dominantan način. Zato se dešavaju toliki potresi. Uporno se traži rešenje na "manjem", umesto na "višem", pokušava se preko umanjivanja njihovog uticaja doći do pretezanja. Mislim da je to glupa ideja, osuđena na neuspeh.
Umesto toga, valja ojačati uticaj političara, domaćih, u domaćoj javnosti. Sada, njihov autoritet je pre svega zasnovan na sili, unutarpartijskoj, kvaziinstitucijskoj itd. Jak je to autoritet zasnovan na sili! Autoritet bi trebalo zasnivati na integritetu i vezi između stanovništva i njegovih predstavnika. Integritet tu dolazi sam po sebi, preko neposrendih izbora, jer će, tokom vremena, postati zahtev. Na taj način, predstavnik određenog stanovništva će biti zaista predstavnik od uticaja, preovladujućeg uticaja. Da se razumemo, neće nestati inteferencija ovih prethodnih, ali će postati sekundarna.
mariopan mariopan 15:16 22.09.2011

Re: Prozapadnjaštvo na anitistočnjaštvu

srdjazlopogledja

Ok, sve se slažem ali to je "šta bi bilo kad bi bilo"....šta sada da radimo, dok to ne bude?

Eno, pročitaj šta kaže Gorštak92 ( i dopunu) . pa to nam je što nam je, potpuno se slažem sa tim komentarom. To nam je realnost a ovo što ti pišeš je utopija.
Milan Karagaća Milan Karagaća 15:22 22.09.2011

Re: Prozapadnjaštvo na anitistočnjaštvu

Malo sam zabrinuta zbog onog raketnog štita koji nam je u komšiluku, šta misliš ako bi ... ma neće.... ali ako bi....da li bi mi bili pošteđeni? Od bilo koga? Možda je na to mislio?

a jel barem znaš šta te brine. Nisam znao da si stručnjak i za protivraketnu odbranu.
mariopan mariopan 15:34 22.09.2011

Re: Prozapadnjaštvo na anitistočnjaštvu

Milan Karagaća
Malo sam zabrinuta zbog onog raketnog štita koji nam je u komšiluku, šta misliš ako bi ... ma neće.... ali ako bi....da li bi mi bili pošteđeni? Od bilo koga? Možda je na to mislio?

a jel barem znaš šta te brine. Nisam znao da si stručnjak i za protivraketnu odbranu.

Nisam, naravno ali čitam vesti pa mi je nekako nelagodno sa tim čudom za leđima ....a tebi nije?

A ti, kao stručnjak, šta misliš zašto su te rakete baš tamo? Protiv koga/čega...i nemoj ono što piše u novinama da su tu da nešto/nekoga brane, nismo deca, tome ič ne verujem

I ako možeš bez veličanja jedne sile na štetu druge, briga me za obe - mi smo u sendviču?

Pa kako iz sendviča, samo to me zanima?
veseli_dalmatinac veseli_dalmatinac 16:44 22.09.2011

Re: Prozapadnjaštvo na anitistočnjaštvu

srdjazlopogledja
valja ojačati uticaj političara, domaćih, u domaćoj javnosti.


Upravo svjedocimo kako domaci politicari jacaju utjecaj i kako dobijaju pomoc kolega iz susjedstva... Srbija salje optuznice (koje su btw nistavne jer ih je pisao vojni sud JNA) za neke bivse i sadasnje hadezeovce, u trenutku kad su stjerani uz zid radi crnih fondova i ostalih afera a izbori su na vratima... Jadranka Kosor nije mogla pozeljeti bolji poklon od Tadica i ekipe... Slucajno? Mozda je "slucajno" isto kao i oni incidenti u Piranskom zaljevu koje je poklanjao Sanader Jansi i Jansa Sanaderu? Da parafraziram Klauskog... tko se jos sjeca crnih fondova kad Srbi gone nase heroje? Dobra suradnja izmedju Tadiceve i Kosoricine ekipe nema alternative...
libkonz libkonz 16:52 22.09.2011

Re: Prozapadnjaštvo na anitistočnjaštvu

Dobra suradnja izmedju Tadiceve i Kosoricine ekipe nema alternative...

Isto sam pomislio. Šta bi Jaca dala da ima Kosovo!
veseli_dalmatinac veseli_dalmatinac 17:06 22.09.2011

Re: Prozapadnjaštvo na anitistočnjaštvu

libkonz
Isto sam pomislio. Šta bi Jaca dala da ima Kosovo!


Dala bi obecanje da Hrvatska nikad nece priznati neovisnost Kosova
Milan Karagaća Milan Karagaća 17:48 22.09.2011

Re: Prozapadnjaštvo na anitistočnjaštvu

mariopan
Milan Karagaća
Malo sam zabrinuta zbog onog raketnog štita koji nam je u komšiluku, šta misliš ako bi ... ma neće.... ali ako bi....da li bi mi bili pošteđeni? Od bilo koga? Možda je na to mislio?

a jel barem znaš šta te brine. Nisam znao da si stručnjak i za protivraketnu odbranu.

Nisam, naravno ali čitam vesti pa mi je nekako nelagodno sa tim čudom za leđima ....a tebi nije?

A ti, kao stručnjak, šta misliš zašto su te rakete baš tamo? Protiv koga/čega...i nemoj ono što piše u novinama da su tu da nešto/nekoga brane, nismo deca, tome ič ne verujem

I ako možeš bez veličanja jedne sile na štetu druge, briga me za obe - mi smo u sendviču?

Pa kako iz sendviča, samo to me zanima?

Prvo, kada bih se ja pitao uništio bih sve te rakete uključujući i one iranske koje su iozgovor amerikancima.
Drugo, nikako mi nismo u sendviču, jedino ako se preselimo u Moldaviju ili Belorusiju.
Treće, domet tih raketa je takav da se nas baš i ne smatra.
Četvrto, ono što je Putin valjda rekao da bi njihove rakete bile usmerene i prema Srbiji ako bi u Srbiji bile stacionirane rakete NATO je sasvim logično, kao što bi bile usmerene i NATO ako bi bile stacionirane ruske. Dakle, ničije rakete nama ne trebaju na našoj teritoriji.
Mi nismo u sendviču izmeđi dve sile već smo okruženi samo zemljama NATO, pogledaj si kartu Jevrope.
dragan7557 dragan7557 18:34 22.09.2011

Re: iskustvo

libkonz
Dobra suradnja izmedju Tadiceve i Kosoricine ekipe nema alternative...

Isto sam pomislio. Šta bi Jaca dala da ima Kosovo!

Još jednu Oluju.

cerski
mariopan mariopan 20:05 22.09.2011

Re: Prozapadnjaštvo na anitistočnjaštvu

Četvrto, ono što je Putin valjda rekao da bi njihove rakete bile usmerene i prema Srbiji ako bi u Srbiji bile stacionirane rakete NATO je sasvim logično, kao što bi bile usmerene i NATO ako bi bile stacionirane ruske.

E, ovo sam htela da razjasnimo, hvala lepo
Ovde bilo reči da bi nas bombardovali pa ne znam zašto? Samo to mi je palo na pamet kao razlog, da će možda morati da se brane, što je legitimno?

Mi nismo u sendviču izmeđi dve sile već smo okruženi samo zemljama NATO,


Hahahahaha, pa na to sam mislila

U sendviču između dve sile. Šta god je između misliš da oni ne mogu da prebace?

Tebe neću da pitam kako da se izvučemo a da to ne bude poltronstvo bilo kome, i šta da biramo, znam odgovor.. hvala još jednom na stručnom mišljenju

Filip2412 Filip2412 20:33 22.09.2011

Re: Prozapadnjaštvo na anitistočnjaštvu

Šta god je između misliš da oni ne mogu da prebace?

Naravno da ne mogu. Smesno je i pomisliti da ce Rusija uci kopneno na NATO teritorije - cija je istocna granica na Crnom Moru.

A i Korea moz da prebaci atomske bombe do Evrope ali nije u tome stvar. Da ne razgovaramo sad ko da smo u obdanistu...
Filip2412 Filip2412 20:37 22.09.2011

Re: Prozapadnjaštvo na anitistočnjaštvu

.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana