Društvo| Životni stil

Nekoliko saveta organizatorima Parade ponosa

Nebojsa Krstic RSS / 02.10.2011. u 22:27

 

 Najčešće izrečena primedba organizatora ovogodišnje Parade ponosa glasi da u poslednjih godinu dana država nije učinila ništa kako bi se ovogodišnja Parada održala bez nasilja, ili kako je jedan od pripadnika LGBT populacije rekao u večerašnjem Utisku, uz bar nekakvo malo i prihvatljivo nasilje.

Ajde nek je i tako. Neka država nije učinila mnogo. Neka nije učinila ništa. I sam imam primedbe na mnoge izjave nekih političara i državnih službenika. O nekima sam pisao na ovom blogu.

Ali bih sada postavio drugo pitanje.

Šta je sama LGBT populacija, odnosno organizacije koje štite njene interese, učinila u poslednjih godinu dana kako bi umanjila odijum javnosti koja je većinski homofobična?

Razlog opštenarodne «homofobije» i nepovoljnog stava prema Paradi ponosa, po mom skromnom mišljenju, je to što ljudi ne znaju lično nikoga ko je LGBT. Pa o onome što ne znaju imaju pogrešnu predstavu. Ljudi o homoseksualcima znaju ono što su videli na TV ili čuli od nekoga ko o tome ništa ne zna. Znaju onoliko koliko smo npr. mi znali o četnicima učeći o njima iz filmova Veljka Bulajića. Dakle, većinski,  svi mi imamo karikaturalnu i izvitoperenu predstavu i o gejevima i o njihovom problemu.

E, ako je tako, a tako je, pitam se šta su same LGBT organizacije učinile u poslednjih godinu dana, kako bi objasnili javnosti da su oni ljudi isti kao svi mi. Da su oni ljudi sa problemima koje imamo svi mi samo uvećanim za onaj deo koji proizvodi homofobija okoline.

Nisam siguran da su uradili mnogo.

Organizatori prošlogodišnje parade su uglavnom nestali iz javnosti. Pojedinci koji nisu, uglavnom su o sebi i svom problemu govorili tabloidima, na tabloidni, kvazihumoristički i senzacionalistički i nekoristan način. Potom su se umesto prošlogodišnjih organizatora, ove godine pojavili potpuno novi ljudi. Za to vreme, organizatori prošlogodišnje tražili su da se ovogodišnja uopšte ne održi.

Na kraju, sada, post festum, organizatori ovogodišnje zabranjene Parade kritikuju policiju konfrontirajući se sa ljudima koji su prošle godine podmetali svoje glave pred kamenice kojom su gađani pederi.

I da ne gnjavim više. Gej organizacije ne mogu da dozvole sebi da im organizacija Parade bude jedina aktivnost. Oni moraju da osmisle mnoštvo neinvazivnih aktivnosti kojima bi se predstavili onima koji nisu delovi militantnih, ekstremističkih, fašistoidnih i sličnih skupina, dakle običnim dobronamernim građanima kojima bi objasnili da biti homoseksualac ne znači ni biti pedofil, ni seksualni manijak, ni silovatelj. Ili bar, da to znači u istoj meri koliko to biva i kod heteroseksualaca. Tuđa ruka svrab ne češe, i zalud će LGBT osobe da se žale na mali trud države, ako same za sebe ne učine ništa korisno.

Tagovi



Komentari (275)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

zoja444 zoja444 23:37 02.10.2011

Re: ne bas

ne verujem da vecina u srbiji ne zna sta je to homoseksualac. mislim, ajde, ljudi su gej odvajkada, svako od nas ima u porodici nekog ko se nikada nije udao/ozenio, ko gaji diskretno odredjeni lifestyle... samo sto oni ne smeju ili ne zele da to otvoreno kazu.


odakle ovakav zakljucak? moze da postoji 1001 razlog zasto se neko nije udao/ozenio a da je samo jedan od tih razloga necija homoseksualnost.

ako smo jos zaglavljeni kod i oko ovakvih stereotipa, manjinske grupe ce popricekati da dodju na red oko resavanja svojih problema.
man ray loves me man ray loves me 23:41 02.10.2011

Re: ne bas

Mali je problem što i oni iz "agresivnog dela društva" misle isto. Nije valjda da i "nenasilni delovi društva" treba da se late nasilja kako bi se rešili problemi nasilja?

batina = drzava.
jedina strana koja ima pravo da nosi batinu je drzava, a batina predstavlja konsenzus svih nas da zelimo da zivimo u drustvu bez nasilja.
man ray loves me man ray loves me 23:46 02.10.2011

Re: ne bas

odakle ovakav zakljucak? moze da postoji 1001 razlog zasto se neko nije udao/ozenio a da je samo jedan od tih razloga necija homoseksualnost.

to nije nikakav zakljucak vec samo jedna mogucnost od mnogih, kao sto i ti kazes. ja sam dala implikaciju samo u jednom smeru, ne u oba. pre nego sto optuzis nekog za netolerantnost, mozda procitaj pazljivije sta pise.
to je samo mali primer koji ilustruje glavnu tvrdju - da su homoseksualci deo srpskog drustva odvajkada, da svako od nas zna nekog ko je gej i da vecina ljudi ne pribegava nasilju. vise smo u fazonu don't ask don't tell. to je takodje diskriminacija, ali nije isto sto i batina u glavu.
ta vecina nije problem. to je bar moj utisak. ako neko ima drugacija direktna iskustva, neka me ispravi.

ne govorim o diskriminaciji uopste. ona moze uzeti mnoge oblike moze da se ispolji na poslu, u dnevnom zivotu, .... govorim samo o tome zasto danas nije odrzan prajd, i mislim da nije odrzan zato sto je huliganima poslata poruka od strane drzave da danas mogu da se izivljavaju.
abrasax abrasax 00:57 03.10.2011

Re: ne bas

batina = drzava.
jedina strana koja ima pravo da nosi batinu je drzava, a batina predstavlja konsenzus svih nas da zelimo da zivimo u drustvu bez nasilja.



Ni ja ne mislim da je iko ovde ovca...
a_jovicic a_jovicic 01:24 03.10.2011

Re: ne bas ... i "amalgami"

Nebojsa Krstic
na zalost nacin da se promeni drustvena svest agresivnog dela drustva je batina. nema druge.

Mali je problem što i oni iz "agresivnog dela društva" misle isto. Nije valjda da i "nenasilni delovi društva" treba da se late nasilja kako bi se rešili problemi nasilja?

"Nenasilni delovi društva" su takvi (nenasilni) dok veruju da postoji neko ko će da primenjuje zakonom dozvoljenu silu u svrhu zaštite kompletnog društva. Naravno, daće oni šansu i nekima drugima da to sprovedu (sreća te skoro idu izbori) ... Medjutim ukoliko shvate da država ne može da ih zaštiti (a da su sve partije iste) moraju da se sami pobrinu za sopstvenu zaštitu ... a onda se to zove GRADJANSKI RAT! Zato država mora da upotrebi i batinu ako treba da zaštiti zakon inače ne treba uopšte da postoji (što da plaćamo za uslugu koju ne dobijamo?)

... a pravljenje kognitivnih i afektivnih amalgama koji se prosipaju u protekla 2 dana od strane zvaničnika k'o da ih je smišljao sam Žan-Mari Le Pen lako mogu da ih koštaju ne samo sledećih izbora nego da ih politički ukopaju za vjeke vjekova ... ili im u ovoj državi ciljna grupa više nisu obrazovani nego OBRAZovani!?!
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 07:53 03.10.2011

Re: ne bas

Nebojsa Krstic
na zalost nacin da se promeni drustvena svest agresivnog dela drustva je batina. nema druge.

Mali je problem što i oni iz "agresivnog dela društva" misle isto. Nije valjda da i "nenasilni delovi društva" treba da se late nasilja kako bi se rešili problemi nasilja?


Nebojsha, cao iz gej-tel aviva, gde ova najzlocinackija drzava novog doba, izrael, dozvoljava besomuchnim gejevima i lezbejkama da se shetaju gologuzi, piju koktelchice, ljube se i maze po ulici...

... jedna stvar mi se zaista dopada kod vlasti chiji se reprezent, a to je da umete da birate odluke chiji je plod mir (vashi neprijatelji bi rekli da birate takve odluke jer ste mekushci i ne umete zube da pokazete nikome, ochigledno, isto bi rekli i fashisti i komunisti ). iz nekog razloga, to je kod mene probudilo nostalgichnu setnost, odnosno nostalgichnu uspomenu na vreme koje je bilo posmatrano iz perspektive vremena koje tek treba da dodje (sf emocija ), za vremenom koje ce doci i u kome vas nece vishe biti, te miroljubive vlasti (imate i ti i goca i borko taj mirni vajb, za razliku od recimo jeremica, koji je doduse sps-ovac, doduse i borkov stric je sps-ovac mada je borka prevaspitala ns-ulica)... (iako imate velike razloge za zabrinutost s obzirom da ste ustuknuli pred nasilnicima i zlom, mira radi, sto je, iz perspektive zla, slabost a ne mudrost.)

zato, a i u velikoj meri raznezen uspehom odbojkashica, eto i vi ste ljudi iako ste vlast, sam zeleo da te zamolim da pripremis blog, pre nego sto se uspirlitaju predizborne strasti, u kojem bi podrobno objasnio sta je ds-zevs koalicija tacno uradila dobro za srbiju u periodu vladavine u kojem joj apsolutno niko od ideoloskih neprijatelja nije smetao u obavljanju vlasti. odnosno, mozes li nam objasniti zbog cega je dobro da vam damo glas. hoces biti lik i napraviti takav blog?
Milan Novković Milan Novković 08:44 03.10.2011

Srki ...

...zato, a i u velikoj meri raznezen uspehom odbojkashica, eto i vi ste ljudi iako ste vlast, sam zeleo da te zamolim da pripremis blog, pre nego sto se uspirlitaju predizborne strasti, u kojem bi podrobno objasnio sta je ds-zevs koalicija tacno uradila dobro za srbiju u periodu vladavine u kojem joj apsolutno niko od ideoloskih neprijatelja nije smetao u obavljanju vlasti. odnosno, mozes li nam objasniti zbog cega je dobro da vam damo glas. hoces biti lik i napraviti takav blog?...

... on the roll

"Logično" bi bilo u priču dodati i obećanja, da nije deo sumraka, novine tamošnje političke scene i ta nulta težina/vrednost/punjenje što su političari navukli preko koncepta obećanja.

Ja se sećam dve immutable crtice iz detinjstva (ostalo iz te kategorije podložno fluksu, donekle): ratoborno reagovanje kad ti neko opsuje majku i kad neko prekrši obećanje.

Srpski političari izmislili novinu - politički metak bez punjenja, za njih do sada bio od srebra, dok ostali više ni ne znaju šta je, niti im radi bilo kakav posao

Jbt, da strpaš monstruma u zatvor na kraju bi ga ipak hranio tamo, dok srpska politička vrhuška gleda narod kao mostruma čije jedino pravo, pa obaveza, je da kupi lažna obećanja pa stavi X na "pravo mesto" na glasačkom listiću.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:25 03.10.2011

Re: Srki ...

Milan Novković


"Logično" bi bilo u priču dodati i obećanja, da nije deo sumraka, novine tamošnje političke scene i ta nulta težina/vrednost/punjenje što su političari navukli preko koncepta obećanja.

Ja se sećam dve immutable crtice iz detinjstva (ostalo iz te kategorije podložno fluksu, donekle): ratoborno reagovanje kad ti neko opsuje majku i kad neko prekrši obećanje.

Srpski političari izmislili novinu - politički metak bez punjenja, za njih do sada bio od srebra, dok ostali više ni ne znaju šta je, niti im radi bilo kakav posao

Jbt, da strpaš monstruma u zatvor na kraju bi ga ipak hranio tamo, dok srpska politička vrhuška gleda narod kao mostruma čije jedino pravo, pa obaveza, je da kupi lažna obećanja pa stavi X na "pravo mesto" na glasačkom listiću.


Milane,
ne znam da li sam isuvise pod utiskom Hiperiona koga ispijam u retkim slobodnim trenucima na plazi, ali mi zvucis kao pojedini likovi iz te priche! ipak sam uspeo da shvatim sta govoris!

Jbt, da strpaš monstruma u zatvor na kraju bi ga ipak hranio tamo, dok srpska politička vrhuška gleda narod kao mostruma čije jedino pravo, pa obaveza, je da kupi lažna obećanja pa stavi X na "pravo mesto" na glasačkom listiću.


nisam zeleo da budem ovoliko oshtar, zahvaljujuci Odbojkashicama , ali eto, ostaje da vidimo da li ce nas Nebo udostojiti Odgovora. za tvoje rechi je izlishno reci da opisuju do tanchina/tachnina nichim zasluzhenu agoniju srpske (populacije) buducnosti.

nece vishe niko u Srbiji nasesti na ta Zevsova zastrashivanja proshloshcu radikala jer sadashnjost demokrata nije nishta bolja (sa jedinom kljuchnom razlikom, Mira), to je sigurno, chisto dobronamerno za Neba, da zna kako da kreira strategiju pristupa besnom ili rezigniranom srpskom Elektoratu.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 10:57 03.10.2011

Re: ne bas

od recimo jeremica, koji je doduse sps-ovac, doduse i borkov stric je sps-ovac mada je borka prevaspitala ns-ulica)...

A da ne znaš kojim slučajem šta mu je teča?
freehand freehand 11:00 03.10.2011

Re: ne bas

Nebojsa Krstic
od recimo jeremica, koji je doduse sps-ovac, doduse i borkov stric je sps-ovac mada je borka prevaspitala ns-ulica)...

A da ne znaš kojim slučajem šta mu je teča?

Mašinbravar?
abrasax abrasax 01:28 04.10.2011

Re: Srki ...

Srpski političari izmislili novinu - politički metak bez punjenja, za njih do sada bio od srebra, dok ostali više ni ne znaju šta je, niti im radi bilo kakav posao


Ako se priča iscrpljuje u ovome, onda je to teški i višestruki besmisao. Počevši od toga da to nije nikakva novina, pa do toga da - ako je uteha, onda nemojte puštati slike iz nekih lepših krajeva. No, sumnjam, iz prostog razloga što im je politička platforma tananija od toga - računa iskljuičivo sa zlatnom podlogom.
abrasax abrasax 02:21 04.10.2011

Re: ne bas

Mašinbravar?



Fri, srećniče! Ak si gledao tu epizodu s njim, ispričaj, ja sam čula da su oba dela super.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 22:53 04.10.2011

Re: ne bas

freehand

A da ne znaš kojim slučajem šta mu je teča?

Mašinbravar?


bash i ja tedo da pitam: shta, neshto slobistichko?

edit: kako bi, inache, u srbiji doshao do takve pozicije?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 00:39 05.10.2011

Re: ne bas

bash i ja tedo da pitam: shta, neshto slobistichko?

Može da bude nešto slobističko, može da bude i Sloba lično. Mnogo odvratnije od toga je kad se neko na taj način bavi tuđom rodbinom (i rodoslovom).
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 14:19 05.10.2011

Re: ne bas

dobro. fino si izeskivirao pitanja. as you wish.
cult cult 23:44 02.10.2011

Apsolutno

ništa gej zajednica nije radila proteklih godinu dana što bi bilo vidljivo prosečnom gradjaninu Srbije. Nulta kreativnost (gledajući Utisak večeras jasno mi je i zašto). Ne znam ni gde se dede taj strašni gej-lobi koji vlada svetom.
Nego...ovaj Djilas krupnim koracima ide ka vrhu deesa i države. Osmehuje mu se zanimljiva budućnost.
chicadacha chicadacha 23:54 02.10.2011

Spinner

Šta je sama LGBT populacija, odnosno organizacije koje štite njene interese, učinila u poslednjih godinu dana kako bi umanjila odijum javnosti koja je većinski homofobična?


Šta bi, po Vama, zapravo bila uloga države?

Sumnjam da biste mi mogli dokazati da država funkcioniše, samo zato što administrativni aparat funkcioniše i Vi primate platu.

Odbacivanjem odgovornosti, naročito onih koji se poput Vas bave kreiranjem javnog mnjenja, ne podrazumeva da nje i nema.

Isprazne priče koje se plasiraju i promovišu, uz istovremeno potpuno odsustvo interesovanja ili kompetencije da se svoj posao obavlja, čine sudbinu (kako god to sad patetično zvučalo) ove države žalosnom.
draft.dodger draft.dodger 23:57 02.10.2011

DRŽAVA...

nikolic777 nikolic777 00:02 03.10.2011

cudne teze


mene zanima ovo oko familijarizacije ličnosti oganizatora...navodno da su bili poznatiji javnosti mase ih ne bi percipirale kao pedere, izopacenike i lose srbe, vec kao osobe sa imenom i prezimenom koje zaista imaju neki problem...

ne secam se da je boban stojanovic prosle godine imao neposredne i epifanijske susrete sa narodom, kao ni da je visio po pinkovima ne bi li podvriskivanjem na nove hitove ili spremanjem zaprške po nedeljnim popodnevima - postao blisko, drago lice...

(o tome nasta lice politicke tv pricaonice nema potrebe posebno govoriti)

takodje, primedbe oko toga da su organizatori proslogodisnje parade prosto nestali iz javnog prostora..pre ce biti da se mediji nisu interesovali za njih, sto je vrlo uobicajeno, osim ukoliko se sami aktivisti ne opredele sa šiki miki skandal pristup koji se takodje pominje u tekstu...

ja se nekako uzdam u autorovo poznavanje srpskih medija a i u razloge eventualnih "nestanaka" LGBT osoba sto je uvek u vezi sa famozna 4 zida, dakle sve samo ne licni izbor

u to ime preporucujem Freehendov komentar kao recept, čitati deset puta na dan, ponavljati pred spavanje, pre i posle jela i uvek, posle prvog umivanja direktno u ogledalo!

Freehand: Nebojša Krstić bi, ipak, pre prozivanja organizatora Prajda morao da prozove one što su kroz zube i narogušeni najavljivali "jezivi odgovor države". I one što su koliko juče govorili da od države niko nije jači. I one što su građanska prava i slobode proglašavali za svetinje.
A ova prozivka organizatora - koliko god tačna - samo je luk i voda, dim i magla, i sprdanje sa situacijom.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 00:21 03.10.2011

Re: cudne teze

u to ime preporucujem Freehendov komentar kao recept,

Nažalost ovde nema jednostavnog recepta. Da li su svi funkcioneri bili na visini zadatka? Nažalost ne. Možda niste pratili, ali pisao sam i o tome.
Jedna od legitimnih stvari koje država može da preduzme kako bi zaštitila građane izložene riziku, u ovom slučaju LGBT osobe, je da skup ne dozvoli. Oni koji sad kritikuju takvu odluku države, siguran sam, kritikovali bi i više da se Prajd desio i da je neko stradao. Ovde bi na blogu b92 isti ti urlali na državu zašto je dozvolila da se to desi. A takva stvar može da se desi i kad 10000 policajaca obezbedi sam skup, može da se desi kad se sve završi, kad učesnici parade krenu kućama, kad se udalje od policajaca. E tada bi oni koji ovde pametuju imali sasvim drugu vrstu pameti.
nikolic777 nikolic777 00:30 03.10.2011

Re: cudne teze

E tada bi oni koji ovde pametuju imali sasvim drugu vrstu pameti.


vrlo verovatno,

ali eventualne zrtve moraju da prestanu da budu izgovor

pocnite da se bavite ekstremistickim organizacijama, ali zaista...ako sve ostane samo na konstatciji sta je sve moglo da se dogodi od pozara na Avali do otmice autobusa, to ce zaista znaciti da ste im predali drzavu i da Djilas nije bio u pravu kada je veceras rekao da iskljucivo drzava ima monopol na silu...jednostavno samo se drzite sopstvenih donetih zakona i Ustava, nista vise, nista manje


tako ce i organizatori, aktivisti i ostali biti slobodniji da se razmahnu kreativnoscu i priblize gnevnom coveku ispred ekrana ili na ulici

vi stvarate ambijent

ovakav vid "zastite" oduzimanjem prava na slobodno okupljanje, pa onda sve to isticanje neodgovornosti LGBT zajednice s obzirom na stanje u zemlji nije nista drugo do sateravanje i 4 zida, obespravljivanje i potvrda snage ekstr.grupacija
bookbinder bookbinder 01:26 03.10.2011

Re: cudne teze

Nebojsa Krstic
Oni koji sad kritikuju takvu odluku države, siguran sam, kritikovali bi i više da se Prajd desio i da je neko stradao. Ovde bi na blogu b92 isti ti urlali na državu zašto je dozvolila da se to desi.


Idi!

Dakle, kad neko kritikuje drzavu zato sto nije uspela da zastiti mirno okupljanje/protest gradjana, onda je to bas bezveze...

A takva stvar može da se desi i kad 10000 policajaca obezbedi sam skup, može da se desi kad se sve završi, kad učesnici parade krenu kućama, kad se udalje od policajaca.


Pa moze, naravno. Pogotovu u Srbiji danas. I juce, a bojim se, i sutra.

Pazi, nocas mi bas ide elementarno sabiranje (vidi gore), pa cu pokusati jos malo s istim. Zadrzacu se samo do dvojke.

Prvo, nisu pederi u cetvrtak najavili okupljanje, o tom konkretnom okupljanju se zna podugo. A sam problem istog (okupljanja) traje vec... par godina. Sta je drzava uradila po tom pitanju?

Drugo, sve i da su okupljanje (mirno, da neko pogresno ne sabira dvojku i trojku, samo smo na dvojkama) najavili u cetvrtak, i drzava isto iz bezbedonosnih razloga zabranila, bilo bi mesta kritici. OK, naravno da bi, u datim okolnostima, takva odluka bila vise nego razumna. Ali, nije murija u noci izmedju cetvrtka i petka dosla do saznanja o masovnom organizovanju protivustavnih elemenata koji ugrozavaju zivote njenih gradjana, moralo se to znati ihahaj odranije. Pa sad, ko da ne pita (i kritikuje) takvu drzavu sto je dozvolila da do takvog stanja dodje?
Bili Piton Bili Piton 01:33 03.10.2011

Re: cudne teze

bookbinder
Ali, nije murija u noci izmedju cetvrtka i petka dosla do saznanja o masovnom organizovanju protivustavnih elemenata koji ugrozavaju zivote njenih gradjana, moralo se to znati ihahaj odranije.


Spiking of vič, ja pogiboh da saznam nešto više o tim cunning (cunting?) planovima, libijski scenario i taj rad - beše li u izgledu i neka otmica autobusa u nehumanitarne svrhe? Bilo bi lepo da u javnost izadje sve to za šta ministar dačić priča da se navodno spremalo. neki evidens, neki link.

Ili treba da mu verujemo na reč?
a_jovicic a_jovicic 02:22 03.10.2011

Re: cudne teze ... i druga šansa

Bili Piton
Spiking of vič, ja pogiboh da saznam nešto više o tim cunning (cunting?) planovima, libijski scenario i taj rad - beše li u izgledu i neka otmica autobusa u nehumanitarne svrhe? Bilo bi lepo da u javnost izadje sve to za šta ministar dačić priča da se navodno spremalo. neki evidens, neki link.

Ili treba da mu verujemo na reč?

Detalje teško da ćemo čuti ... ili zato što je "srBska jesen" izmišljena zbog "gašenja požara" (tj. pretnje pobunom u samom MUP-u ... na šta može da ukaže javni nastup sindikata istog) ... ili zato što policija stvarno nešto i pokušava da uradi pa nije baš pametno da otkriva detalje da slučajno ne otkriju i izvore ... ako je ovo drugo imaju "fore" nedelju - dve da počnu sa 'apšenjima pa makar nikad i ne saznali detalje.

Da je scenario moguć ... moguć je ... zašto?

1. Upotreba Interneta kao sredstva komunikacije za organizovanje subverzivnih delatnosti protiv (demokratskih ili "demokratskih" vlada) se u toku ove godine više puta pokazala kao vrlo efikasna. Celo "arapsko proleće" se zasnivalo na korišćenju komunikacionih servisa i socijalnih mreža, "slučajno" pomagano od strane zapadnih "demokratija" (tj. njihovog obaveštajnog kompleksa) ... što im se umalo obilo o glavu u Londonskim nemirima (a videćemo i kako će se kanalisati u trenutnim Vol Strit demonstracijama). Činjenica je da OBRAZovana "pešadija" (tj. batinaši koji nose "bezbolne" palice) nisu baš visokog IQ-a (ili bar mnogo školovani) ali zato njihove vodje jesu ... a ako ima i elemanata stranog obaveštajnog delovanja "bratskih" država ovo je više nego verovatno. Obzirom da se kao "kanal veze" koriste chat kanali video igrica, to je više nego savršen način da zasite eventualne prislušne kapacitete domaće službe bezbednosti, ali ne znači i da čini presretanje komunikacije nemogućim (a mogla bi malo i ta NSA-FBI da pripomogne ... bar što se toga tiče oni znaju kako se to radi a naši su ipak saradjivali sa njima tokom raznih "Balkanskih ratnika" ... naravno, osim ako oni ne stoje iza svega ovoga)

2. Autobus - pa ni to nije nemoguć scenario (sreća te su pilotske škole u Srbiji skupe) ... Znači opet varijacija na više puta vidjene primere upotrebe civilnih prevoznih sredstava u ne-civilne svrhe (bio to 9/11 aviJon ili otmice autobusa po bliskom istoku). Sreća što su ovo "teroristi-početnici" pa nešto baš nisu vešti sa eksplozivima (a i ne mogu do njih da dodju) pa su samo zamislili da koriste GSP kao "ovna za probijanje" kordona.

3. Paljevina po periferiji - takodje moguće. Videla "deca" od "vršnjaka" iz Londona ... a naravno i njihov "generalštab" je lepo isplanirao "vezivanje neprijateljskih snaga diverzijama manjeg intenziteta" (a ako se usput zakači i neki TV, lap-top ili patike ... pa gde će boljeg "ratnog plena" )

Znači što bi rekli "MythBusters" - Plausible!

Medjutim ono što mene brine je što je sve ovo gore prilično ozbiljno krivično delo koje je na granici uvodjenja vanrednog stanja a ministar unutrašnjih dela sve izbrblja pred kamerama uz propratnu salvu spinova raznih apartčika i od svega se desi 'apšenje 6 "izvidjača" i nikakva "obrada" organizatora prošlogodišnjih nemira. Ponavljam ... eto imaju fore nedelju - dve da nas uvere u istinitost "srBskog proleća" (ili veruju da će do tada narod zaboraviti ove brljotine uz radovanje uz neke nove pobede sportista, smanjivanje nezaposlenosti i relativizaciju "nasilnik - žrtva" )
freehand freehand 10:55 03.10.2011

Re: cudne teze

Nebojsa Krstic
u to ime preporucujem Freehendov komentar kao recept,

Nažalost ovde nema jednostavnog recepta. Da li su svi funkcioneri bili na visini zadatka? Nažalost ne. Možda niste pratili, ali pisao sam i o tome.
Jedna od legitimnih stvari koje država može da preduzme kako bi zaštitila građane izložene riziku, u ovom slučaju LGBT osobe, je da skup ne dozvoli. Oni koji sad kritikuju takvu odluku države, siguran sam, kritikovali bi i više da se Prajd desio i da je neko stradao. Ovde bi na blogu b92 isti ti urlali na državu zašto je dozvolila da se to desi. A takva stvar može da se desi i kad 10000 policajaca obezbedi sam skup, može da se desi kad se sve završi, kad učesnici parade krenu kućama, kad se udalje od policajaca. E tada bi oni koji ovde pametuju imali sasvim drugu vrstu pameti.

Ovakvo je razmišljanje potpuno legitimno.
No nešto se prisećam, i koliko me pamćenje služi, lane a baš u ovo vreme Blog je bio kao jedan veliki Panegirik i Oda zahvalnica srpskoj policiji, hrabroj vlasti na čelu sa Predsednikom i tako već.
Koliko me, opet, pamćenje služi - pretnja i opasnost nisu bile značajno manje, a i Fejsbuk nije nastao u međuvremenu.
Kao da je ipak rešenost države prošle godine bila na malo višem nivou, no ove.
Šta se to promenilo, i kako od onakih goropadnih lavova nastadoše ove male mace?
kao da mi se ne slažu kockice, naročito kad čujem vest da se "danas nastavlja suđenje Mladenu Obradoviću...".
Samo se Džilas rasrdio kukajući za većim ovlašćenjima da može da zabranjuje naširoko.
Kao da se sprema za kohabitaciju?
koksy koksy 11:32 03.10.2011

Re: cudne teze

freehand
Nebojsa Krstic
u to ime preporucujem Freehendov komentar kao recept,

Nažalost ovde nema jednostavnog recepta. Da li su svi funkcioneri bili na visini zadatka? Nažalost ne. Možda niste pratili, ali pisao sam i o tome.
Jedna od legitimnih stvari koje država može da preduzme kako bi zaštitila građane izložene riziku, u ovom slučaju LGBT osobe, je da skup ne dozvoli. Oni koji sad kritikuju takvu odluku države, siguran sam, kritikovali bi i više da se Prajd desio i da je neko stradao. Ovde bi na blogu b92 isti ti urlali na državu zašto je dozvolila da se to desi. A takva stvar može da se desi i kad 10000 policajaca obezbedi sam skup, može da se desi kad se sve završi, kad učesnici parade krenu kućama, kad se udalje od policajaca. E tada bi oni koji ovde pametuju imali sasvim drugu vrstu pameti.

Ovakvo je razmišljanje potpuno legitimno.
No nešto se prisećam, i koliko me pamćenje služi, lane a baš u ovo vreme Blog je bio kao jedan veliki Panegirik i Oda zahvalnica srpskoj policiji, hrabroj vlasti na čelu sa Predsednikom i tako već.
Koliko me, opet, pamćenje služi - pretnja i opasnost nisu bile značajno manje, a i Fejsbuk nije nastao u međuvremenu.
Kao da je ipak rešenost države prošle godine bila na malo višem nivou, no ove.
Šta se to promenilo, i kako od onakih goropadnih lavova nastadoše ove male mace?
kao da mi se ne slažu kockice, naročito kad čujem vest da se "danas nastavlja suđenje Mladenu Obradoviću...".
Samo se Džilas rasrdio kukajući za većim ovlašćenjima da može da zabranjuje naširoko.
Kao da se sprema za kohabitaciju?


Sad će 777 da te preporuči za otkup po bibliotekama Srbije.
freehand freehand 11:37 03.10.2011

Re: cudne teze

Sad će 777 da te preporuči za otkup po bibliotekama Srbije.

To je već sredjeno sa julskom frakcijom ledepea.

Nego, ljudi - gde nam je Jeca?!
Ja sve ne mogu da skapiram zašto je čitava ova diskusija i hepening na tako niskom medijsko-intelektualnom nivou, Utisak ko Znanje-imanje...
A ono - nema Ikone, jebote!
angie01 angie01 11:43 03.10.2011

Re: cudne teze

Utisak ko Znanje-imanje...


al zato:

ima i ovako
Strongman Strongman 00:14 03.10.2011

Ja saglasan sa Nebojšom

pretpostavljam da svi na ovom blogu mislimo isto o pravima pedera i lezbejki. Definitivno su ugrožena i definitivno je dug put do njihovog izjednačavanja sa ostalom populacijom po pitanju elementarnih ljudskih prava.

Na ovom blogu se u prošlosti često oglašavao, samoproklamovani lider homosekdualne populacije, koji je po meni naneo više štete (vređanje pravoslavnih vernika karikaturnim montažama pok Patrijarha Pavla) nego koristi smanjivanju procepa između sadašnjeg i željenog stanja vezano za prava pedera i lezbejki. Nije mi on tema.

Tema mi je način na koji "borci za prava lgbt populacije" dejstvuju sa ciljem da budu izjednačeni sa pravima u odnosu na ostalu populaciju. Tu je ključni kamen spoticanja koji ja vidim. Model koji je, opet čini mi se, prepisan iz neke Švedske, neke Austrije ili neke Kalifornije neće da bude najprikladniji za kod nas. Razlozi su mnogi a glavni je, kao što Nebojša napisa karikaturalna ideja homoseksualizma i vrlo stereotipna sredina.

Oko CILJA se svi slažemo. Cilj je svi jednaka prava, kao što piše u ustavu. Imam debelo neslaganje sa STRATEGIJOM i TAKTIKOM kojom se LGBT populacija bori za svoja prava. Strateški je pogrešno koristiti pristup hladnog tuša i sablažnjavanja javnosti koja ima debelo predubeđenje već treba ići na njihovu edukaciju. Langzam aber ziher. Polako kroz medije, tribine, edukativne programe približiti ljudima da se rađaju muškarci u ženskom telu i žene u muškom (izvinjavam se na uprošćavanju) koji moraju ceo svoj život ili da beže od svoje prirode ili da je prihvate ali da se kriju od Srba koji bi ih "prevaspitavali".

Dakle neka marketinška agencija sa ovih prostora bi, siguran sam, osmislila daleko efikasniju strategiju i taktiku kako da od "ubi pedera" dođemo do "peder dobar komšija".

Ono što meni pada na pamet je da "vođe pokreta otpora" koji žive od para od negde, i kako mi se čini vrlo solidno žive, namerno imaju tabloidni pristup "mirenja sa Srpstvom" kroz svađanje i sablažnjavanje kako bi im finansiranje što duže trajalo. Ovo je moj utisak iz domena teorije zavere, ali hej... Ima logike.

spadalo92 spadalo92 00:31 03.10.2011

Re: Ja saglasan sa Nebojšom

Strongman
pretpostavljam da svi na ovom blogu mislimo isto o pravima pedera i lezbejki. Definitivno su ugrožena i definitivno je dug put do njihovog izjednačavanja sa ostalom populacijom po pitanju elementarnih ljudskih prava.

Na ovom blogu se u prošlosti često oglašavao, samoproklamovani lider homosekdualne populacije, koji je po meni naneo viđe štete (vrešanje pravoslavnih vernika karikaturnim montažama pok Patrijarha Pavla) nego koristi smanjivanju procepa između sadašnjeg i željenog stanja vezano za prava pedera i lezbejki. Nije mi on tema.

Tema mi je način na koji "borci za prava lgbt populacije" dejstvuju sa ciljem da budu izjednačeni sa pravima u odnosu na ostalu populaciju. Tu je ključni kamen spoticanja koji ja vidim. Model koji je, opet čini mi se, prepisan iz neke Švedske, neke Austrije ili neke Kalifornije neće da bude najprikladniji za kod nas. Razlozi su mnogi a glavni je, kao što Nebojša napisa karikaturalna ideja homoseksualizma i vrlo stereotipna sredina.

Oko CILJA se svi slažemo. Cilj je svi jednaka prava, kao što piše u ustavu. Imam debelo neslaganje sa STRATEGIJOM i TAKTIKOM kojom se LGBT populacija bori za svoja prava. Strateški je pogrešno koristiti pristup hladnog tuša i sablažnjavanja javnosti koja ima debelo predubeđenje već treba ići na njihovu edukaciju. Langzam aber ziher. Polako kroz medije, tribine, edukativne programe približiti ljudima da se rađaju muškarci u ženskom telu i žene u muškom (izvinjavam se na uprošćavanju) koji moraju ceo svoj život ili da beže od svoje prirode ili da je prihvate ali da se kriju od Srba koji bi ih "prevaspitavali".

Dakle neka marketinška agencija sa ovih prostora bi, siguran sam, osmislila daleko efikasniju strategiju i taktiku kako da od "ubi pedera" dođemo do "peder dobar komšija".

Ono što meni pada na pamet je da "vođe pokreta otpora" koji žive od para od negde, i kako mi se čini vrlo solidno žive, namerno imaju tabloidni pristup "mirenja sa Srpstvom" kroz svađanje i sablažnjavanje kako bi im finansiranje što duže trajalo. Ovo je moj utisak iz domena teorije zavere, ali hej... Ima logike.


Sve k'o da si mene pit'o! Bravo orle! Eno gore sam ja nesta slicno napisao.
Goran Vučković Goran Vučković 00:44 03.10.2011

Re: Ja saglasan sa Nebojšom

Dakle neka marketinška agencija sa ovih prostora bi, siguran sam, osmislila daleko efikasniju strategiju i taktiku kako da od "ubi pedera" dođemo do "peder dobar komšija".

Da parafraziram Nušića (Velbužd -> Ćustendil): da probaju lingvisti nekim gramatičkim transformacijama?
schweppes92 schweppes92 00:52 03.10.2011

Re: Ja saglasan sa Nebojšom



strongman: pretpostavljam da svi na ovom blogu mislimo isto o pravima pedera i lezbejki. Definitivno su ugrožena i definitivno je dug put do njihovog izjednačavanja sa ostalom populacijom po pitanju elementarnih ljudskih prava

Uporno pokušavam da saznam na koja se to prava misli kada se ovako decidirano tvrdi da su ugrožena. Naročito me interesuje koja su to elementarna ljudska prava koja imam ja a nema ih npr. Azdejković? Slušao sam večeras Miletića na "utisku" i ništa novo a smisleno nisam saznao (ne sećam se da sam ikada od njega saznao išta smisleno po bilo kom osnovu). Reče, ja sve u neverici slušam, da "u vojsci postoje neki koje zezaju za doručkom". Onaj drugi momak, predsednik LGBT, izjavljuje da je ovo sa "Paradom radi parade" kontraproduktivno (to mi je donekle jasno).
Hajde ti, Milane, pošto vidim da za tebe ovde nema nepoznanice, molim te, navedi neko od tih prava. Ali nemoj izlaziti izvan granice zdravog razuma.
abrasax abrasax 01:23 03.10.2011

Re: Ja saglasan sa Nebojšom

glavni je, kao što Nebojša napisa karikaturalna ideja homoseksualizma i vrlo stereotipna sredina.


koji moraju ceo svoj život ili da beže od svoje prirode ili da je prihvate ali da se kriju od Srba koji bi ih "prevaspitavali".


kako mi se čini vrlo solidno žive, namerno imaju tabloidni pristup "mirenja sa Srpstvom" kroz svađanje i sablažnjavanje kako bi im finansiranje što duže trajalo.


Meni je posle objašnjenja jasnije. Nadam se i samom Nebojši. :)
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 01:39 03.10.2011

Re: Ja saglasan sa Nebojšom

Uporno pokušavam da saznam na koja se to prava misli kada se ovako decidirano tvrdi da su ugrožena.

Na papiru nisu nikakva, u praksi mnoga. Siguran sam da što je sredina manja to su manja i prava, odnosno veća je nemogućnost pojedinca da bude to što jeste. Zbog školovanja, dobijanja posla, zbog opstanka na poslu ako ga već ima, zbog nemogućnosti da ima normalan socijalni život, da ne bude prokazan u društvu i obeležen, možda i maltretiran...na ta se prava misli.
ecce-florian ecce-florian 07:58 03.10.2011

Re: Ja saglasan sa Strongmanom

@strongman
Dakle neka marketinška agencija sa ovih prostora bi, siguran sam, osmislila daleko efikasniju strategiju i taktiku kako da od "ubi pedera" dođemo do "peder dobar komšija".


prilog: taze grafit otkude Niš

izvor? samo fejs normaaaalno

još ima i muzičku podlogu ( davorike dyke)


schweppes92 schweppes92 13:08 03.10.2011

Re: Ja saglasan sa Nebojšom

Nebojsa Krstic

1. Zbog školovanja,
2.dobijanja posla,
3.zbog opstanka na poslu ako ga već ima,
4.zbog nemogućnosti da ima normalan socijalni život,
5.da ne bude prokazan u društvu i obeležen, možda i maltretiran...
na ta se prava misli.


1. Školovanje - možda sam nešto propustio tokom školovanja ali apsolutno ni u jednom trenutku nisam primetio da je bilo kom po osnovu sex opredeljenja bilo uskraćeno pravo na školovanje.
2. Dobijanje posla - mada je o ovoj temi deplasirano govoriti zbog okolnosti u kojima ni vrhunski stručnjaci ne mogu dobiti adekvatan posao, tvrdim da 99% firmiu svojim upitnicima nema predviđen podatak o sex opredeljenju, niti tokom intervjua kandidat biva pitan o tom.
3. Opstanak na poslu je veoma škakljiva stvar u Srbiji, nevezano za temu o kojoj ovde govorimo. Pre nekog vremena sam čuo vic, ne bih ga prepričavao, koji kaže da ako hoćeš da ne budeš otpušten reci da si peder. U novinama se u poslednje vreme često pojavljuju priče o ljudima koji su izgubili posao bez ikakvih osnova. Ni u jednom slučaju se nije radilo o LGBT. Ne kažem da neko i zbog toga nije izgubio posao ali sam prilično skeptičan prema predpostavci da je otpuštanje LGBT zaposlenih neko sistematsko dešavanje.
4. Nemogućnost da ima normalan socijalni život - nije mi baš najjasnije šta se pod tim podrazumeva. Ako se to odnosi na odbijanje pojedinaca da se druže sa pederima/lez... onda ću ti reći da sam i ja u istom problemu. Odbijam da se družim sa ljudima koji imaju ograničenja takve prirode (mislim na te strejt face).
5. Pravo da se ne bude prokazan u društvu i obeležen imaju svi. Čak i radikali i SNS, koje na sve načine pokušavate prikazati kao nižu vrstu. I srpski seljak ima pravo da ga ovi, gle čuda svi borci za prava, stereotipno vide kao glupog, smrdljivog, pokvarenog, bezubog... genetski otpad. Čak i ti, u komunikaciji sa JJB pominješ nekakvu populaciju glupih. Sve u svemu, ne vidim na koji su način u Srbiji pederi ekskluzivno izuzeti od ovog prava. Svi smo mi obeleženi i po nekom osnovu, uvek iznenadjujućem, meta batinaša. Tuku zvezdaše jer su zvezdaši, cigane jer su cigani, seljake jer su seljaci, beograđane jer su beograđani, šminkere jer su šminkeri ... Nikako ne stoji da su gay neizjednačeni u ovom pravu sa ostalima, kako Strongman Milan reče.

Ono što je meni zanimljivo je trend da se tvrdi da su "gay prava" ugrožena. Ti mi ovde nisi rekao ništa čime bi to potvrdio. Uzeo si oblasti u kojima je sex orijentacija potpuno irelevantna, oblasti u kojima su ugrožena prava većine građana i kroz njih pokušavaš da poentiraš na LGBT ugroženosti.
Ja bih celu priču uopštio i sveo na prava svih građana, na suštinsku korumpiranost sistema koji je nejednak za sve, na partijski moral ...
malaramona malaramona 13:25 03.10.2011

Re: Ja saglasan sa Nebojšom

Tuku zvezdaše jer su zvezdaši, cigane jer su cigani, seljake jer su seljaci, beograđane jer su beograđani, šminkere jer su šminkeri ...


Pa jes, u pravu si ti, sve ovde tuku. Al samo pederima zabranjuju paradu, ovim ostalima se dozvoljava. Doduše, ne znam kakva bi bila situacija sa Ciganima i šminkerima. Oni još nisu probali da se organizuju.
Bili Piton Bili Piton 00:21 03.10.2011

Re: Zemljače, pa ti bi bar morao da znaš

Dejan Tiago Stanković


Sve ostalo je folklor.


evo folklora kolko išteš
Dejan Tiago Stanković Dejan Tiago Stanković 00:23 03.10.2011

Re: Zemljače, pa ti bi bar morao da znaš

kad sam u beogradu imam jutarnje ritualnoi čitanje novina s ocem. I koju god temu potegnem on ima 3 spremna odgovora:
ako je muško u pitanju: Ma, pusti budalu!
ako je žensko: Ma, batali gusku!
ako je neka budalaština: Ma, geačka posla.
i što je najgore, to bi bilo to.
Filip Mladenović Filip Mladenović 00:28 03.10.2011

Odgovor je u Njujorku!

MAKE JOBS, NOT WAR! - pisalo je na jednom od transparenata tokom aktuelnih protesta u blizini Wall Street-a. Demonstranti u centru Njujorka, svih rasa, godišta, nacionalnosti i političkih uverenja složni su u zaključku da je 1 odsto populacije zgrnulo celokupno bogatstvo i moć, dok preostalih 99 odsto populacije preživljava.
Isto je i u Srbiji! Predstavnik tog 1 procenta u Srbiji deli lekcije jednom deliću preostalih 99 odsto, kojima je zajedničko uporno i neizdrživo trpljenje kršenja ljudskih prava, od prava na rad do prava na slobodno okupljanje, poput Parade ponosa!

Ako treba, tih 1 odsto će preostalih 99 odsto gurnuti u još jedan besmisleni rat, samo ako se dovedu u pitanje njihove sinekure, privilegije, esktraprofiti, politička i ekonomska moć, fotelje, tajni fondovi...

Srbiji ne samo da fale inkubatori za bebe, već i inkubatori za vizije, razboritost, socijalnu pravdu, prosperitet, toleranciju...
palilula92 palilula92 00:30 03.10.2011

krivi, nema sta

Šta je sama LGBT populacija, odnosno organizacije koje štite njene interese, učinila u poslednjih godinu dana kako bi umanjila odijum javnosti koja je većinski homofobična?


Ma krivi su i tacka. Nista nisu uradili da objasne ostalima da su ljudi od krvi i mesa i da postoje.

Krle, pa ovo je stvano super spin, ajde da malo okrenemo ovu tvoju logiku i postavimo ovakvo pitanje:

Sta je drzava ucinila u poslednjih godinu dana da objasni svojim gradjanima ustavno pravno na ravnopravnost? Kako je drzava kaznila ljude koji su pravili nerede prosle godine za vreme parade? Koja je kazna za diskriminaciju i krsenje ustava?

Drzava je ta, koja je morala da kroz javni proces da svojim gradjanima do znanja da protiv-zakonito i protiv-ustavno ponasanje nece biti tolerisano. Koliko god stanovnistvo bilo homofobicno do drzave je da objasni ljudima da mogu da misle sta god hoce ali da moraju da postuju prava svih ljudi. Ovaj tvoj blog vise lici na ajde da svalimo krivicu na zrtvu.

Evo sad svi pomno cekamo da vidimo sta ce drzava uciniti i na koji nacin kazniti one koji su pretili paljenjem, rusenjem i batinama.
Srboskeptik Srboskeptik 00:38 03.10.2011

Velika farma nojeva u Srbiji

Šta je sama LGBT populacija, odnosno organizacije koje štite njene interese, učinila u poslednjih godinu dana kako bi umanjila odijum javnosti koja je većinski homofobična?


Ima nekih populacija koje baš ne umeju da se izbore za svoja prava. Eto i Jevreji su imali priliku da objasne nemačkoj javnosti da su oni samo radišni ljudi i lojalni građani. Ali jok, oni se pouzdali u zaštitu države...

Hoću reći, nisu LGBT građani posebno ugroženi od javnosti već od države. Paradržavne organizacije i grupe im prete a državni organi ih ne štite. Skretanje pažnje na (moguće) slabosti u radu LGBT organizacija je zabijanje glave u pesak...
Filip2412 Filip2412 00:55 03.10.2011

...

Nebojsa, ne mora samo LGBT da se bori za svoja prava, oni u kakvoj su situaciji dobro je da imaju hrabrosti da se uopste oglase.

Nego, valjda strejt vecina treba da uradi nesto. Demokratija se ogleda u tome sto vecina brine o pravima manjine.

Medjutim, vecina na vlasti kroz Palmu i Djilasa svojim izjavama ohrabruje huligane. Nasi poliicari na vlasti mrtvi ladni izjavljuju kako nije moguce zastititi Beograd od huligana, sta reci nakon toga?

Ko vlada zemljom? Huligani s motkama ciji PR su Tadic, Djilas, Palma, Dacic? Lepo kaze ovaj Srboskeptik:
nisu LGBT građani posebno ugroženi od javnosti već od države. Paradržavne organizacije i grupe im prete a državni organi ih ne štite.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 01:06 03.10.2011

Re: ...

Nebojsa, ne mora samo LGBT da se bori za svoja prava, valjda vecina treba da uradi nesto.

Pa da, većina treba! Ali ovde većina misli da su pederi nasilnici, a ne kvazipatriote. Da bi se to promenilo država mora da uradi svoje, slažem se, ali moraju i LGBT organizacije. To što će jednom godišnje da imaju kampanju povećanja animoziteta prema sebi nije korisno.
Filip2412 Filip2412 01:21 03.10.2011

Re: ...

To što će jednom godišnje da imaju kampanju povećanja animoziteta prema sebi nije korisno.

Ma u pravu si donekle, ali to sto radi LGBT je zanemarljivog znacaja. Mnogo je relevantnije ono sto radi drzava: ohrabruje nasilje

Samo da je 20-ak huligana uhapseno i osudjeno na dobre kaze prosle godine situacija bi danas bila mnogo bolja. Drzava ne radi svoj posao - ne stiti Ustav i prava gradjana i niko ne moze odmeniti drzavu u tom poslu niti je fer prebacivati krivicu sa drzave na nekakvu neformalnu i skroz manjinsku grupu koju sad nazivamo LGBT.

Jel mozda ocekujes od LGBT i da hapsi nasilnike?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 01:33 03.10.2011

Re: ...

Samo da je 20-ak huligana uhapseno i osudjeno na dobre kaze prosle godine situacija bi danas bila mnogo bolja.

Ja da se pitam ne bi bilo 20-ak, nego dvestotinak.
Filip Mladenović Filip Mladenović 01:37 03.10.2011

Re: ...

[url=http://www.blic.rs/Strip/1234/Marko-Somborac][/url]
draft.dodger draft.dodger 01:49 03.10.2011

Re: ...

Filip Mladenović
[url=http://www.blic.rs/Strip/1234/Marko-Somborac][/url]

Bili Piton Bili Piton 01:52 03.10.2011

Re: ...

draft.dodger
Filip Mladenović
[url=http://www.blic.rs/Strip/1234/Marko-Somborac][/url]



Znao sam da će da se oglasi somborac, taj ne izneverava. postajem sve veći fan

bluestar bluestar 03:27 03.10.2011

Re: ...

Nebojsa Krstic

Samo da je 20-ak huligana uhapseno i osudjeno na dobre kaze prosle godine situacija bi danas bila mnogo bolja.

Ja da se pitam ne bi bilo 20-ak, nego dvestotinak.



danas na twitteru ostrascena NGO ludjakinja iz beograda, zali sto nato nije okupirao zemlju, uz opste odobravanje istomisljenika vecinom iz srbije? postoji li nekakva krivicna odgovornost i za to?
malaramona malaramona 08:31 03.10.2011

Re: ...


bluestar



danas na twitteru ostrascena NGO ludjakinja iz beograda, zali sto nato nije okupirao zemlju, uz opste odobravanje istomisljenika vecinom iz srbije? postoji li nekakva krivicna odgovornost i za to?


Postojala je, u državama po tvom ukusu. Samo, rikno Staljin, pa promeniše...
a_jovicic a_jovicic 09:32 03.10.2011

Re: ... NE NATO ... a Turci?!?

bluestar
danas na twitteru ostrascena NGO ludjakinja iz beograda, zali sto nato nije okupirao zemlju, uz opste odobravanje istomisljenika vecinom iz srbije? postoji li nekakva krivicna odgovornost i za to?

NE NATO! ... nikako NATO ... ali ...

Turci vratite se - sve vam je oprošteno!

(a i porez u njihovo vreme je bio samo "desetak", tj. 10% ... a ovi danas ...)
dragan7557 dragan7557 12:42 03.10.2011

Re: ...

malaramona

bluestar



danas na twitteru ostrascena NGO ludjakinja iz beograda, zali sto nato nije okupirao zemlju, uz opste odobravanje istomisljenika vecinom iz srbije? postoji li nekakva krivicna odgovornost i za to?


Postojala je, u državama po tvom ukusu. Samo, rikno Staljin, pa promeniše...

Još samo da rikne Patiot Act, a ti nam dojaviš na vreme i kvit.

cerski
bluestar bluestar 15:08 03.10.2011

Re: ...

malaramona
Postojala je, u državama po tvom ukusu. Samo, rikno Staljin, pa promeniše...



Protesti protiv bogatih i socijalno neosetljivih profitera, koji su doveli do velike ekonomske krize, vec 16 dana traju na Wall Streetu u New Yorku. A u Americkim medijima-MUK!





"Rikno" Staljin, ali njegovo delo jos uvek zivi. I to u Njujorku..C,c,c strasno.
malaramona malaramona 16:50 03.10.2011

Re: ...

bluestar


Protesti protiv bogatih i socijalno neosetljivih profitera, koji su doveli do velike ekonomske krize, vec 16 dana traju na Wall Streetu u New Yorku. A u Americkim medijima-MUK!


Rikno Staljin, ali njegovo delo jos uvek zivi. I to u Njujavascript:;jorku..C,c,c strasno.


Vidim ti baš pratiš američke medije. Ne znam kako ti je ovo promaklo.

NY Times

[url=http://online.wsj.com/article/SB10001424052970204612504576608730855935832.html?mod=WSJ_WSJ_US_News_3]
Wall Street Journal
[/url]


CBS


[url=http://edition.cnn.com/2011/10/02/business/wall-street-protests/index.html]
CNN[/url]
corn mouth corn mouth 17:14 03.10.2011

Re: ...

N Krstic
Ja da se pitam ne bi bilo 20-ak, nego dvestotinak.

A ko se pita?
bluestar bluestar 19:16 03.10.2011

Re: ...

Cekaj, koliko ih je onaj Mayor Bloomberg (tezak preko 18 milijardi $) pohapsio? Samo 700 u jednom danu? "Ti ces moj Njujork da rusis, bree! Ako nemas sta da jedes i gde da spavas, crkni stoko"!
maksa83 maksa83 19:43 03.10.2011

Re: ...

Cekaj, koliko ih je onaj Mayor Bloomberg (tezak preko 18 milijardi $) pohapsio? Samo 700 u jednom danu? Ti ces moj Njujork da rusis, bree! Ako nemas sta da jedes i gde da spavas, crkni stoko!

Ljudi udarili us srž njegovih prihoda (market data terminali) i po glavnoj klijenteli (investment banke), a to ne ide...
malaramona malaramona 08:34 04.10.2011

Re: ...


bluestar
Cekaj, koliko ih je onaj Mayor Bloomberg (tezak preko 18 milijardi $) pohapsio? Samo 700 u jednom danu? "Ti ces moj Njujork da rusis, bree! Ako nemas sta da jedes i gde da spavas, crkni stoko"!



A kakve to ima veze sa tvojom tvrdnjom da američki mediji ne informišu o protestima na Wall Streetu. Ti si ko oni što su devedesetih tvrdili da muslimani u Sarajevu bacaju srpske bebe lavovima u zoo vrtu? Kad si ti u fajtu s nekim, sva sredstva su dozvoljena, a laž je i poželjna?
princi princi 01:47 03.10.2011

Šta je, bre, ovo?

Neka igra? Šacin komentar se volšebno, pritiskom na taster F5, pretvara u komentar Filipa Mladenovića (i nekakvu glupavu karikaturu onog Somborca)... Sine, medžik.
JJ Beba JJ Beba 01:53 03.10.2011

Re: Šta je, bre, ovo?

a ja se smejala na ono kako krleta svugde brani, a on tako
maksa83 maksa83 01:58 03.10.2011

Re: Šta je, bre, ovo?

Neka igra? Šacin komentar se volšebno, pritiskom na taster F5, pretvara u komentar Filipa Mladenovića (i nekakvu glupavu karikaturu onog Somborca)... Sine, medžik.


Morfin princi, morfing.

Klarkov 3. Zakon: Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.

Ćiribućiriba.
Bili Piton Bili Piton 02:01 03.10.2011

Re: Šta je, bre, ovo?

princi
(i nekakvu glupavu karikaturu onog Somborca)...


ne prepoznaješ u njoj viziju jedne budućnosti koja je less than totally improbable? ja je bogme vidim.
princi princi 02:20 03.10.2011

Re: Šta je, bre, ovo?

ne prepoznaješ u njoj viziju jedne budućnosti koja je less than totally improbable? ja je bogme vidim.

Ma ne nije u tome problem, nego što, jednostavno, nije smešno. Mnogo na prvu loptu.
vishnja92 vishnja92 08:08 03.10.2011

Re: Šta je, bre, ovo?

nije smešno. Mnogo na prvu loptu.

e, konacno.
Bili Piton Bili Piton 18:26 03.10.2011

Re: Šta je, bre, ovo?

princi
jednostavno, nije smešno. Mnogo na prvu loptu.


namera mu i nije bila da nasmeje i razonodi, naprotiv.

I nije na prvu loptu već šakom u glavu, kako i treba.
gorran2 gorran2 06:34 03.10.2011

Nekoliko saveta savetniku

Šta je sama LGBT populacija, odnosno organizacije koje štite njene interese, učinila u poslednjih godinu dana kako bi umanjila odijum javnosti koja je većinski homofobična?

Ovo je dakle ideja o samopomoći.
Ako su LGBT osobe ugrožene, odnosno diskriminisane, neka edukuju narod i neka mu se umile.
Ako su slabovidni diskriminisani, nek organizuju seminare.
I samodoprinos, da se ugrade zvučni signali u semafore.
Ako ima predrasuda o levorukima, mogli bi i oni isto tako.
Mladi mrze "Albance" i "Hrvate" - pa šta da se radi? Neka oni sami organizuju propagandnu kampanju "dobri i pošteni komšija Hrvat/Albanac".

Međutim, problem je što LGBT nisu organizacija. nemaju finansije, logistiku, službe, vojsku, policiju. Jedino da svaka gay osoba organizuje mali tečaj za svoje komšije u zajedničkim prostorijama zgrade pod naslovom "upoznajte me da biste me više voleli".

Dok država, sa svoje strane, ima finansije, logistiku, službe, vojsku, policiju. I, još važnije, ima obrazovni sistem.
Nisu vam se sviđale predrasude koje su postojale prema četnicima. Lepo - napunili ste školske udžbenike afirmativnim i mitskim predstavama o četnicima.
I sad svi obožavaju četnike.
Znači, možete kad hoćete.

Zašto to ne biste uradili i za ugrožene manjine, drugačije, obeležene, neomiljene, one prema kojima postoje predrasude?

Šta je inače posao države, ako je Vaš savet ugroženima - pomozite sami sebi?

I, da li biste isto to preporučili još jednoj ugroženoj populaciji koju sredina gleda sa predrasudama i negativnim predubeđenjima?
Na primer, Srbima na Kosovu?
Edukujte svoje komšije Albance, povedite propagandne kampanje, uverite ih da ste dobre komšije?
Dok to ne uradite, ne očekujte ništa od nas?

Još jedan savet, ne manje koristan:
Uopšte ne bi bilo loše - naprotiv, brzo bi pomoglo - kad biste demontirali korupcionaški partokratski sistem vladavine koji onemogućava razvoj i ima za posledicu veliki broj nezaposlenih, besperspektivnih, frustriranih i gnevnih mladih ljudi.
princi princi 06:49 03.10.2011

Re: Nekoliko saveta savetniku

Uopšte ne bi bilo loše - naprotiv, brzo bi pomoglo - kad biste demontirali korupcionaški partokratski sistem vladavine koji onemogućava razvoj i ima za posledicu veliki broj nezaposlenih, besperspektivnih, frustriranih i gnevnih mladih ljudi.

Uh, pa to je jedino što ne može. Sva svrha ovih koski i jeste da se partokratski aparat ne dira i da se po milijarditi podgrejava jedna te ista i čini se večita srpska dilema: Toma ili Boris.
freehand freehand 07:42 03.10.2011

Re: Nekoliko saveta savetniku

Krstić-domatjine, ko je onaj lav u gornjem redu levo koji na 00:55 počinje zverski da zeva? Reci mu da je miljenik publike.

Novo lice MGM-a?
Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 08:05 03.10.2011

Re: Nekoliko saveta savetniku

gorran2


Nego, moram da prokomentarisem. Mesecima se ne javljam, ali ne mogu da izdrzim posle sinocnog nastupa. Jednostavno ta kolicina licemerja, umotana u neki fol pragmatizam, obucen u brigu za LGBT populaciju od nekoga ko ocigledno pikira na vrh drzave...
Smesi si nam se svetla buducnost

A uostalom sta i ocekivati od nekog ko je prvo pokupio Cigane, zatim platane...

Nego, kad vec pricamo o drzavi, evo jedno pitanje i od mene.
Sta je drzava za godinu dana ucinila da se kod raznih kriminalnih organizacija i pojedinaca smanji odijum prema postovanju reda i zakona, a ako ne to ono bar poveca strah od posledica krsenja istih?
Cisto, pitam.
cult cult 08:15 03.10.2011

Re: Nekoliko saveta savetniku

A uostalom sta i ocekivati od nekog ko je prvo pokupio Cigane,


Misliš raselio ona nehigijenska kartonska naselja, a stanovnike iz blata i kartonskih kutija preselio u neke humanije uslove za život, poslavši im decu u osnovne škole? Ono jest, sećam se besa belih roditelja bele dece kad su protestovali što su ovi naseljeni u njihovu blizinu i što im deca u školu u kraju moraju zajedno s Ciganima.
Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 08:25 03.10.2011

Re: Nekoliko saveta savetniku

Da, drago mi je da si se bas za taj detalj uhvatio od celog komentara, jer o tome se ovde prica, kako bismo sada okrenuli raspravu u tom smeru.
Primecujem, inace, da je na blogu 92 konverzacija postala takva - vidim pola komentara je terminloske prirode, uhvatili se ljudi za jednu rec, pa ajde... a ni na drugim blogovima nije mnogo razlicito. Sve samo da se ne vodi razgovor o temi. Je l' to neka nova moda?

Nego, da ponovim, sta je drzava uradila a sta ce tek da uradi u vezi sa tim ljudima koji su pretili da ce paliti garaze, autobuse i slicno? Ocekujem odgovor.
cult cult 08:39 03.10.2011

Re: Nekoliko saveta savetniku

Da, drago mi je da si se bas za taj detalj uhvatio od celog komentara, jer o tome se ovde prica, kako bismo sada okrenuli raspravu u tom smeru.


Da, za taj detalj jer ti kompozicija komentara aludira na "prvo su odveli cigane, ja sam ćutao" itd. Potezu gradske vlasti koji treba pozdraviti dao si naci elemente, a to je nefer vrlo.

Od države koja nije u stanju da podeli lične karte, pasoše, tablice stanovništvu ne možeš očekivati ništa ili gotovo ništa. Ipak, neki od prošlogodišnjih siledžija jesu procesuirani, osudjeni itd. Medjutim, oslanjati se samo na golu silu protiv onoliko ostrvljenih ludaka nije moguće. Svake godine će biti isto ukoliko se gej zajednica/populacija ne trgne iz letargije i ne poradi na približavanju društvu, a ne da taj posao prepušta nekolicini nekreativnih ngo karijerista.
Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 08:53 03.10.2011

Re: Nekoliko saveta savetniku

cult
Da, drago mi je da si se bas za taj detalj uhvatio od celog komentara, jer o tome se ovde prica, kako bismo sada okrenuli raspravu u tom smeru.


Da, za taj detalj jer ti kompozicija komentara aludira na "prvo su odveli cigane, ja sam ćutao" itd. Potezu gradske vlasti koji treba pozdraviti dao si naci elemente, a to je nefer vrlo.

Od države koja nije u stanju da podeli lične karte, pasoše, tablice stanovništvu ne možeš očekivati ništa ili gotovo ništa. Ipak, neki od prošlogodišnjih siledžija jesu procesuirani, osudjeni itd. Medjutim, oslanjati se samo na golu silu protiv onoliko ostrvljenih ludaka nije moguće. Svake godine će biti isto ukoliko se gej zajednica/populacija ne trgne iz letargije i ne poradi na približavanju društvu, a ne da taj posao prepušta nekolicini nekreativnih ngo karijerista.


Pa dobro, ako su nacisti skupljali i stabla, onda ok

Ne, u redu, nije trebalo da ima naci prizvuk, ali JESTE trebalo da ima autoritarni prizvuk, jer i kod Cigana i kod platana, barem koliko ja znam nije konsultovan onaj kome se tim potezom cini to navodno dobrocinstvo. (Znaci Cigani sa jedne, i gradjani sa druge strane). Pa majku mu, zar nemaju oni pravo da odrede sta je dobro za njih? Zar nije bas u TOME diskriminacija (Cigana)? Kad bi smeo da iseli nekog ko nije Ciganin i da mu kaze, pa sta hocete, bolje vam je u Borci, ili sta vec?
Ali kazem, ne zelim da rasprava ide u tom smeru.

A sto se tice ovde bedne jadne impotentne drzave, jasno mi je da je nesposobna da bilo sta uradi. Ali onda lepo priznaj da si nesposoban, da nisi za vlast, i skloni se sa puta. A ne ovamo : mi imamo monopol na silu, najjaci smo najjaci, a onda eto drzava nam je ovakva a narod pa onakav i sta ocekivati?

Ma sve je ovo isprazna rasprava, neko gore je rekao sustinu. Dovoljno je pogledati Dacicev intervju i kako se samo zajapurio : "pa neka organizuju paradu u Pristini" da se ukapira da je ovo nas odgovor na necije zahteve, a preko ledja LGBT. Pa sto samo oni da ne dobiju po njusci kad i ovako sve ostale non stop jebavaju?
Sto je samo dokaz da je ovo jedna nediskriminisuca vlast, svi gradjani su joj isti.

Bravo!
freehand freehand 09:25 03.10.2011

Re: Nekoliko saveta savetniku

Pa majku mu, zar nemaju oni pravo da odrede sta je dobro za njih? Zar nije bas u TOME diskriminacija (Cigana)? Kad bi smeo da iseli nekog ko nije Ciganin i da mu kaze, pa sta hocete, bolje vam je u Borci, ili sta vec?

Da je bilo ko drugi (a ne Cigani) živeo u kartonskoj kutiji ispod mosta skupljajući brda đubreta i da su ga odatle oterali (ne davši mu kontejner/kuću/štagod) o tome ne bi ni pisale novine.
Eventualno, možda, posle vriske što to nije ranije urađenio.
jasnaz jasnaz 08:18 03.10.2011

Ovo je, na primer, stolica. Ko bi rekao!

arianna arianna 08:27 03.10.2011

savet državi

Kao što se opismenjavanje naroda ne sprovodi po seminarima, paradiranjem i jednokratnim kampanjama tako se i razbijanje predrasuda, i poštovanje različitosti ne uteruje silom, na ulici, jednokratno već je potrebna sistematizovana i kontinuirana edukacija, organizovana i kontrolisana od strane države

Zašto? Zato što sve te akcije, propagandne kampanje i seminari (za prava ugroženih i marginalizovanih društvenih grupa i protiv nasilja) koštaju jako puno, ne dopiru do svih slojeva društva, realni efekti su im mali i kratkoročni, a vrlo često ih vode nekompetentna lica kojima je bitnija lična promocija i koristoljublje, nego stvarni efekti kampanje.

Spremnost i sposobnost jedne države, koja pretenduje da nosi epitet "demokratske" (a demokratija nije anarhija) ogleda se u tome, da brigu o SVIM svojim gradjanima, poštovanje prava, edukacija stanovništva, podizanje nivoa svesti, razvijanje tolerancije i poštovanje različitih sprovodi kroz postojeće sisteme (obrazovni,pravni, medije), a ne prepušta borbu za ustavom garantovana prava gradjana - dobroj volji pojedinaca, aktivistima, nevladinom sektoru, političkom trenutku, ucenama spolja, stihiji...

Država treba i mora da vodi brigu o svojim gradjanima, a ne da se te svoje uloge odriče i da odgovornost prenosi na druge.


Rešenje je: kontinuirana sistematizovana edukacija, kroz redovan školski sistem i adekvatna akcija policije i pravosudnih organa a ne: brigo moja predji na drugoga
silver bullet silver bullet 10:18 03.10.2011

Re: savet državi

Rešenje je: kontinuirana sistematizovana edukacija, kroz redovan školski sistem i adektvana akcija policije i pravosudnih organa a ne: brigo moja predji na drugoga


Ju, ju, ju! Pa kako to? Zar ne rece Djilas u Utisku da se vecinski slaze sa stavovima onog iz Dveri kome to i JESTE najveca briga: da slucajno nasa deca u skoli ne uce o "kralju i kralju" umesto o "kraljici i kraju"!

I tu negde dolazimo do paradoksa cele situacije. Kako drzava (danas DS) nesto sistemski da uradi a da pritom "ne uskoci u svoja usta"? Kako da obrazuje ljude kad je UPRAVO TO ono protiv cega se Dveri bore, Parada mu dodje tek onako usput. Ovo, ujedno, i ogoljava sustinu Dveri kao licemerne, nacionalisticke organizacije. Oni jednostavno smatraju da TO nije normalno i kao takvo mora da ostane na marginama drustva. A Djilas se, uz malo funkcionerskog komformizma, 'ladno slozio s njima.

PS. Kako LGBT populacija da se priblizi narodu kad o njima nema nijedna jedina emisija na RTS-u. Pu, pu! Sta bi tek onda rekle Dveri?

PPS. Zapamtite ovu rec - DVERI. Njihovi su sledeci izbori, mozda ne vecinski ali sustinski.
arianna arianna 10:40 03.10.2011

Re: savet državi

Ju, ju, ju! Pa kako to?




1.Nije normalno da svi imamo isto mišljenje, i odlično je što ga nemamo

2.Nije normalno da tražimo druge da nas poštuju, ako mi to ne činimo sebi i drugima.
primer: "Zemlji u kojoj aktivisti LBGT populacije u istoj rečenici u kojoj se zalažu za apsolutno poštovanje ljudskih prava, mogu da dodaju da ih nije briga koliko će ljudi da pogine da se njihova prava poštuju..."

3.Nije normalno da neko prima naknadu da svoj rad i predstavlja se kao borac za prava neke od manjina, a oglasi se uslovno rečeno jednom godišnje (mislim na vodje LGBT populacije)

4.Nije normalno da država čeka da neko umesto nje odradi posao (čitaj: izabranih i odgovornih) i da prozivaju neke druge za svoj nerad, a da ti isti izabrani i odgovorni nisu učinili NIŠTA (čitaj: vlast)

5.Nije normalno da se bavimo pitanjima ljudskih prava u XXI veku jer su ta pitanja i prava regulisana Ustavom.

6.Nije normalno da imamo mali miolion repriza na javnom servisu umesto tematskih emisja, i kad već repriziraju program zašto nam ne repriziraju uplatnice za tv pretplatu?

7.Nije normalno da nemamo ponudu izbora NORMALNIH na sledećim izborima

mnogo što šta nije normalno....
janeznam janeznam 08:27 03.10.2011

Slusam juce

neku, da li konferenciju za stamapu, sta li je Bog ce sveti znati sta je, na kojoj je bio Kacin ( jos uvek mi nije jasno sta je rekao, mislim u smislu sta to znaci za Srbiju sto nije bilo toga cega nije bilo ), prof Turajlic ( sta je htela da kaze za Dacica to ona zna ) ali ono sto je rekao ( mislim da se zove ) Boban, da on zeli za 20 godina da ide polugo Bgd-om...Pa idite ali to nece popraviti polozaj LGBT populacije. Ili Vi mislite da hoce?!
Pa ljudi odavno idu polugoli ulicama, pogotovu zene. I, koliko vidim, malo ko se buni
antioksidant antioksidant 08:46 03.10.2011

Re: Slusam juce

jos uvek mi nije jasno sta je rekao, mislim u smislu sta to znaci za Srbiju sto nije bilo toga cega nije bilo

izasao je malo iz svojih okvira
rekao je da ne zna da li ce neodrzavanje parade imati uticaja na stav komisije za prihvatanje kandidature srbije ali da ce imati uticaja na kasnije ratifikacije tog prihvatanja od strane zemalja clanica eu
kacin je izvestilac eu parlamenta za srbiju - on sa nacionalnim parlamentima nema nikakve veze tako da se njegov komentar ne moze prihvatiti kao zvanican (a nisam stekao utisak ni da pokusava da da zvanican komentar/stav eu (parlamenta))
inace, osnova njegove izjave je sasvim korektna (a kad kazem da je izasao iz svojih okvira mislim sto se uopste pojavio na toj konferenciji - iako je dosao da iznese licne stavove cinjenica je da ce svi u njemu gledati "predstavnika eu"

Ne mogu da zamislim nijednu državu članicu EU koja bi zbog Parade ponosa sazivala sednicu Saveta za nacionalnu bezbednost. Srbija nije pred ratom pa da saziva ovaj organ. Ovde sam se uvek osećao bezbedno i mislim da su snage reda u potpunosti bile spremne da obezbede ovogodišnji prajd - rekao je Jelko Kacin, izvestilac Evropskog parlamenta za Srbiju.On je na tribini u Beogradu rekao da je zabrana ovogodišnjeg prajda politčka poruka i da ne zna da li će ona uticati na formiranje teksta preporuke koje će objaviti Evropska komisija.

- Srbija mora da nauči da sve što radi radi zbog sebe i svojih građana, a ne zbog EU. Nemojte bilo šta da radite za nas, mi smo već u Evropi - rekao je Kacin.

Izvestilac Evropskog parlamenta za Srbiju Jelko Kacin izjavio je danas da ne zna da li će zabrana održavanja Parade ponosa uticati na formulisanje prepopuke Evropske komisije, ali da će sigurno uticati na države članice, koje donose odluku da li će tu preporuku o napretku Srbije ka EU usvojiti.


link ka blicu
janeznam janeznam 08:55 03.10.2011

Re: Slusam juce

izasao je malo iz svojih okvira

Da, da , da i sve je vec izaslo iz svojih okvira i svako moze da izadje iz svojih okvira samo Srbija ne.
antioksidant antioksidant 08:57 03.10.2011

Re: Slusam juce

i svako moze da izadje iz svojih okvira samo Srbija ne.

ne znam za ovo
moguce je da si u pravu
dragan7557 dragan7557 14:37 03.10.2011

Re:Slusam juce, trudbenik Jelko

ako je dosao da iznese licne stavove cinjenica je da ce svi u njemu gledati "predstavnika eu"


Ne mogu da zamislim nijednu državu članicu EU koja bi zbog Parade ponosa sazivala sednicu Saveta za nacionalnu bezbednost. Srbija nije pred ratom pa da saziva ovaj organ. Ovde sam se uvek osećao bezbedno i mislim da su snage reda u potpunosti bile spremne da obezbede ovogodišnji prajd - rekao je Jelko Kacin, izvestilac Evropskog parlamenta za Srbiju.On je na tribini u Beogradu rekao da je zabrana ovogodišnjeg prajda politčka poruka i da ne zna da li će ona uticati na formiranje teksta preporuke koje će objaviti Evropska komisija.

- Srbija mora da nauči da sve što radi radi zbog sebe i svojih građana, a ne zbog EU. Nemojte bilo šta da radite za nas, mi smo već u Evropi - rekao je Kacin.

Izvestilac Evropskog parlamenta za Srbiju Jelko Kacin izjavio je danas da ne zna da li će zabrana održavanja Parade ponosa uticati na formulisanje prepopuke Evropske komisije, ali da će sigurno uticati na države članice, koje donose odluku da li će tu preporuku o napretku Srbije ka EU usvojiti.


Sa godišnjom zaradom od mizernih 416.000 Evra, svake godine, (član EU Parlamenta od 2006) i sledećim pedigreom njega i njegove kaste:

David Craig "The Times."


"I soon realised that the EU project and the institutios have been hijacked by an arrogant, self-serving and undemocratic elite, which has become increasingly isolated from and disdainful of the people who pay their considerable salaries and pensions - us."

cerski

p.s. trla baba lan da joj prođe dan u Jelkovom (i njegovih kolega članova EU Parlamenta) slučaju znači svaki dan

416.000 Evra podeljeno na 365 dana =..........,, Evra dnevno.

p.p.s. iznosi su od 2009 godine i treba ih korigovati inflatornom stopom za EU službenike koja iznosi svega 34 % na godišnjem nivou.
antioksidant antioksidant 14:41 03.10.2011

Re: Re:Slusam juce, trudbenik Jelko

David Craig "The Times."

?
james bond?

a citat gadja metu u centar
dragan7557 dragan7557 14:48 03.10.2011

Re: Re:Slusam juce, trudbenik Jelko

antioksidant
David Craig "The Times."

?
james bond?

a citat gadja metu u centar

Ako hoćeš da razumem onda budi jasniji.

cerski
antioksidant antioksidant 14:50 03.10.2011

Re: Re:Slusam juce, trudbenik Jelko

Ako hoćeš da razumem onda budi jasniji.

david craig se zove ovaj glumac
glumio je james bonda
da li si njega citirao ili se slucajno citirani isto zove?


edit
james bond je daniel craig
moja greska
dragan7557 dragan7557 15:05 03.10.2011

Re: Re:Slusam juce, trudbenik Jelko

antioksidant
Ako hoćeš da razumem onda budi jasniji.

david craig se zove ovaj glumac
glumio je james bonda
da li si njega citirao ili se slucajno citirani isto zove?


edit
james bond je daniel craig
moja greska

OK

cerski
quickspacemantra quickspacemantra 08:35 03.10.2011

Šamar

Šamarčina, da se ne lažemo.

Ekipa koja instruira kako balvan-revolucionare na SevKosMetu, tako i raznoraznu huliganiju po užoj Srbiji - lupila vam je šamarčinu.

Predizborna poruka koju smo svi primili iz prethodnih događaja: (1) ne kontrolišete ništa i nikoga na SevKosMetu, ponajmanje Srbe, (2) ne možete ni centar Bg da odbranite od pretnji. Čista nemoć.

Džabe je sad pokušavati da plivuckate na talasu anti-pederizma (okrivljujući žrtve i sprdajući se sa fundamentalnim ljudskim pravima).

Svi zajedno ćemo da kušamo plodove vašeg nerada i paktiranja sa đavolom od 2004. na ovamo. Prvo, kroz nove mere pacifikacije Srbije i SevKosMeta, a potom, kroz moguću izbornu pobedu onih-koji-su-čak-i-od-vas-gori.

Dakle, trebalo je da branite paradu. Ne zbog naroda, države ili bilo čega smislenog, već samo zbog sebe i izbora - nemoć je krajnje nepopularna predizborna osobina.
anamarkana anamarkana 08:50 03.10.2011

e, pa . . .

Dakle, većinski, svi mi imamo karikaturalnu i izvitoperenu predstavu i o gejevima i o njihovom problemu.



. . . vecinski, svi mi (!?) nemamo takvu predstavu vec je ima ovcetina kojoj se vlast udvara i koju neguje, koju ni ne zeli da obrazovno menja jer joj je glupava zgodnija za obradu ... i samo kod te iste ovcetine prolazi ovakav spin - da manjina obrazuje vecinu o razlicitostima i pravima svih gradjana dok se u medijima daje prostor Palmi, Djilasu i ostalim homofobima!

bajdvej... ti Krsticu ostani da savetujes tamo gde primas debelu platu i privilegije a ostavi se savetovanja organizatora LGBT, ovaj ti spin-savet ispade dozlaboga trapav !
antioksidant antioksidant 08:53 03.10.2011

?

da li je parada otkazana zbog stava vecine o lgbt populaciji/zajednici (ili sta ste se vec dogovorili)?
ili je pak u pitanju povlacenje iz straha da se ekstremisti nece moci iskontrolisati?
ako je prvo u pitanju to se nekim radom moze promeniti
koji je savet ukoliko je ova druga opcija tacna?
i gde se tu tacno uklapa dragan djilas?
vishnja92 vishnja92 09:17 03.10.2011

Re: ?

da li je parada otkazana

nije otkazana, zabranjena je.
antioksidant antioksidant 09:21 03.10.2011

Re: ?

vishnja92
da li je parada otkazana

nije otkazana, zabranjena je.

tnx na ispravci
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 10:43 03.10.2011

Re: ?

da li je parada otkazana

nije otkazana, zabranjena je.


Pa ako ćemo potpunu preciznost, svi su skupovi zabranjeni, i miting i kontramiting.
antioksidant antioksidant 10:47 03.10.2011

Re: ?

Nebojsa Krstic
da li je parada otkazana

nije otkazana, zabranjena je.


Pa ako ćemo potpunu preciznost, svi su skupovi zabranjeni, i miting i kontramiting.

i koncert na marakani
vludvig vludvig 13:04 03.10.2011

Re: ?

Pa ako ćemo potpunu preciznost, svi su skupovi zabranjeni, i miting i kontramiting.


Ha, ha, zabranili su okupljanje i ovima što mašu zastavicama i ovima što biju i pale. Precizno i pravedno, nema šta! Da se niko ne uvredi.
antioksidant antioksidant 14:02 03.10.2011

Re: ?

ecce-florian
Izvini domaćine, ali šta je u komentaru koji sam postavio a ti obrisao protivno disclaimeru?

pomimnjanje fb
Dr Mebius Dr Mebius 09:42 03.10.2011

promasaj

Krle, bolje da nisi nista pisao na ovu temu, jer nema smisla da branis ono u sta i sam, cini mi se, ne verujes. U Srbiji ima dovoljno Palmi, Nikolica i Dacica (sad vec i Djilasa) da bi im ti pravio drustvo.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 10:41 03.10.2011

Re: promasaj

Krle, bolje da nisi nista pisao na ovu temu, jer nema smisla da branis ono u sta i sam, cini mi se, ne verujes. U Srbiji ima dovoljno Palmi, Nikolica i Dacica (sad vec i Djilasa) da bi im ti pravio drustvo

Bojim se da doktore nisi razumeo poentu.
Dr Mebius Dr Mebius 11:02 03.10.2011

Re: promasaj

Jesam, a i ti si. Pozdrav.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana