Društvo| Ljudska prava| Obrazovanje| Politika| Religija

Patrijarh je primio štafetu

nikolic777 RSS / 17.10.2011. u 02:54

Milan Nikolić

184016_jagodina-patrijarh-irinej-foto-anita-mitrovic-1_f.jpg?ver=1318768018 

Jučerašnjim dočekom patrijarha u Jagodini kao da je završen jedan pedantno i precizno režirani ciklus događaja koji je imao svog glavnog junaka. Ivicu Dačića, pogodili ste. Počeo je zabranjivanjem Parade ponosa, a nastavio otvorenim ruganjem, cinizmom i sprdanjom sa ljudskim pravima ili, ako hoćete sasvim precizno, sa Ustavom i zakonima nečega što se i dalje, vulgarno i prepotentno, zove Država. Ovoga puta čak i bez onih prepoznatljivih, utešnih refrena o pogrešnom trenutku i boljim vremenima koja dolaze. U ruganju su učestvovali svi, oni za koje se iz ove perspektive slobodno može reći da stoje i da su oduvek stajali na istoj strani: političari, visoki predstavnici crkve i najverniji deo stada - siledžije iz ekstemističkih organizacija. Pre dve večeri u Beogradu je nožem izbodena devojka koja je nosila majicu sa znakom Parade ponosa. Sutradan se patrijarh u audiju, u skladu sa tradicionalnim vrednostima pretpostavljam, Srbi su oduvek bili verni luksuznim četvorotočkašima, iskrcao među okupljene ljude i dečicu. Utisak je da je na taj način jedna serija događaja okončana jasnom i nedvosmislenom porukom. Samo neki dan pre ove svetkovine duhovnosti, predsednik države je u jednom  od svojih najmiloševićevskijih govora do sada a sve povodom famozne kandidature, govorio nešto o pozitivnim ocenama za krupne pomake koje je Srbija napravila na mnogim poljima, između ostalog, na polju korupcije i ljudskih prava. Nema tog julovca koji bi se postideo ovakve izjave. Predsednik je baš ispekao zanat.  Da li je do Ivice ili je prosto sudbina, ne znam.

Ali da se vratim ruganju, između zabrane i kaljanja točkova oko akva parka. Bilo je tu svega - mahnitanja ministra policije kao u  stara zla vremena pre nego što se reformisao, izrugivanja gradonačelnika Jagodine gay aktivistima kojima je u TV duelima nacionalnih televizija nudio da im kupi uloške, a sve je na poseban način začinjenom delovanjem same crkve. Uvek treba početi sa Amfilohijevim metaforama, predlog poverenice Petrušić mitropolitu za iste stilske figure korišćene prošle godine, ukoliko ga se još uvek neko seća,  završio je gde i izveštaji Verice Barać - na marginama interesovanja javnosti. Ove godine nije bilo smrada, za sram se opet pobrinuo sam patrijarh, ali je bilo drveća koje ne rađa zbog čega se "siječe i u vatru baca". Mitropolit je zapravo na svoj način parafrazirao Himlera: "Za nas je od vitalnog značaja da ih se rešimo; moramo da ih izčupamo poput korova, bacimo ih u vatru i spalimo. Ovo ne treba uraditi zbog nekakvog osvetničkog duha već zbog neophodnosti; ove kreature moraju biti istrebljene." (Heinrich Himmler, 18. 02. 1937.god.)

Nakon toga, uporedo sa slavljem mladih fašista, dodeljeno je ordenje jednom ministru i jednom pedofilu. Zatim je neko, u ime porodičnih vrednosti, odnosno u ime svih stabljika koje rađaju, izvadio nož i napao u, kako se u izveštajima ove vrste sasvim nepotrebno naglašava - samom centru Beograda, kao da posle svega što se dogodilo u poslednjih mesec dana postoji nekakva razlika između centra i periferije ili između Beograda i Jagodine. Zašto i ne bi? Nedeljama niko od tih strašnih izgrednika koji su, kako je vlast doznala, kao u najluđim scenarijama planirali otmice autobusa i napade košnicama pčela, nije uhapšen. Kako saznala, tako i zaboravila. Jer, glavno je prošlo. Događaj je zabranjen, a odlikovani ministar policije je stigao da izjavi da bi glavni grad da je događaj kojim slučajem dozvoljen i da se dogodilo sve sto je očekivano - izgledao smešno. U pravu je, ovako izgleda samo jadno. Ali verno realnom stanju stvari.

Na kraju, patrijarh stiže u Jagodinu, žargonski rečeno, da overi celu stvar. Nedelja će se, učenicima i nastavnicima, računati kao radni dan, nema razloga da se ne računa, to mu dođe kao praktična, primenjena veronauka. U najboljem maniru teatra apsurda, učenici koji ne budu došli da mašu njegovoj blindiranoj svetosti, biće kažnjeni neopravdanim izostankom. Ozbiljno se govori o direktivi opštinskih vlasti, dakle direktno od gazde parohije, ovog što jednima deli uloške a drugima keš za medeni mesec, o obaveznom prisustvu, a pojvaljuju se i  navodi direktora jagodinskih škola o identičnom nalogu iz Ministarstva prosvete. Žarka Obradovića, inače, snimih na nekoj svečanosti Univerziteta Megatrend ali ga gostovanje kod Miće zvanog Sjajna budućnost od kog je možda i naučio da su sve žene glupače (Mića izdaje knjige M.Mateus), nije omelo da primeti da patrijarh punih osamdeset godina nije dolazio u Jagodinu i da je to dovoljan razlog da se sve živo, verno i neverno, mobiliše. S druge strane, i pored ozbiljnih napora da propratim većinu nacionalnih dnevnika ne bi li video na koji način će ovdašnje cirkuske informativne redakcije da  "proprate" vest o napadnutoj devojci, dakako u samom, stogom, najstrožijem centru Beograda, nisam našao ništa. Nadam se da nisu baš sve redakcije zakazale, možda samo ja nisam imao sreće, ali sam zato solidno nagrađen prilogom o početku emitovanja nove serije Zdravka Šotre po motivima dela Mir Jam za koju se na Javnom servisu ozbiljno nadaju da će dostići rekordnu gledanost. Ponovo moram da kažem da ni ova nada nije uzaludna jer su se čedne ljubavi i ljupke palanke iz pera ove spisateljice i pod rediteljskom palicom ovog reditelja već pokazale kao čist melem za dušu tradicionalnog naroda željnog sačuvane nevinosti i udvaranja u đul baštama. Smešna podudarnost je i ta da je Milica Jakovljević rođena u Jagodini krajem XIX veka.

184021_img1284_ig.jpg 

Napad je u medijima loše prošao, ali patrijarh nije. O poseti gradu poznatom po žirafama i heteroseksualnosti, izveštavalo je i pismeno i nepismeno, u svim udarnim i neudarnim terminima. Da li je stigao da blagosilja kavez u kojem boravi najveća jagodinska retkost, kao nekad NIKE i shopping molove, nije bilo reči, tek ukoliko su navodi o direktivama tačni, ovo je još jedan primer najogavnije zloupotrebe dece za ćef polupismenih svinjarskih gazdi i njihovih pajtosa po ministarstvima. Ali, kao što protekle nedelje reče Ivica Dačić - Ja sam mogao i sa Tomom i Koštunicom - ovako je SPS zapravo doveo Srbiju na vrata Evropske unije. Da je zaista tako i da pomenuta vrata nisu čista misaona imenica, čovek bi imao puno razloga da nikada ne pipne kvaku na njima, a kamoli da poželi da uđe. Bilo kako bilo, oktobarski krug je zatvoren, sve su poruke jasne. Patrijarh je primio štafetu, a suprotno svim Božjim zapovestima nedelja je u Jagodini bila prvi radni dan. Ostaje nam da se molimo da izbegne sumpornu kišu.



Komentari (254)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

valhalen valhalen 11:28 17.10.2011

tri karte za akva-park

Odličan blog! Ovo sa štafetom je pun pogodak. Ja bih ga možda nazvao "druže patrijarše, mi ti se kunemo...", ali to je zapravo isto. Nisam od onih koji uživaju da gade Crkvu, ali ovo je stvarno prevršilo svaku meru. Patrijarh se praktično uključio u Palminu predizbornu kampanju i pritom održao predizborni govor o Kosovu i EU. Kako odvratno manipulisanje duhovnim autoritetom u dnevnopolitičke svrhe. Bljuv.

Inače, siguran sam da nisam jedini ko se povodom jagodinskog dočeka setio ovoga:



nikolic777 nikolic777 11:40 17.10.2011

Re: tri karte za akva-park


Inače, siguran sam da nisam jedini ko se povodom jagodinskog dočeka setio ovoga:


izabrao si najbolji mogući insert

kao što reče miša radivojević sinoć u Utisku svi nasi problemi su posledica našeg vaspitanja
vladimir petrovic vladimir petrovic 12:48 17.10.2011

Budimo tolerantni

Jedna moja tetka ima običaj da kaže: Džabe čoveku da ide u pozorište, ako predstavu gleda sa pogrešnim naočarima.

U ovom blogu ne samo da se na pojedine stvari gleda sa pogrešnim naočarima, nego se koristi i pamfletski rečnik:

Milan Nikolić

Ove godine nije bilo smrada, za sram se opet pobrinuo sam patrijarh,


Moj drugar Dušan ima običaj, kada vidi da neko preteruje u palamuđenju, kaže: "Ko si ti, gnjido, da daješ sebi za pravo i ocenjuješ da je smrdljivo i sramno ono što patrijarh radi". Ja nisam tako rigidan, ali mislim da nije uljudno reč sram vezivati za ličnost i ime patrijarha SPC.

Naravno, sa njim, kao vođom SPC, čovek se može slagati ili ne slagati, ali nema prava da se sprda. Greše oni koji veruju da je u demokratiji sve dozvoljeno.
Neuljudnost ne bi smela biti dozvoljena ni u kojoj prilici. Pa ni na blogovima, ako se iole drži do decentnosti.

Da se razumemo, ja se slažem umnogome sa domaćinom kada se bori za pravo onih kojima su prava osporena, kao što je slučaj sa gejevima. Podsećam i da sam lično više puta nedvosmileno ukazivao da se ne slažem sa stavovima SPC oko homoseksualnosti, koju ona smatra grehom, ali uvažavam pravo SPC na njene stavove, koji su bazirani na Bibliji, a Biblija na pet-šest mesta oštro osuđuje homoseksualnost. Da li treba spaliti Bibliju? Ja mislim da ne.

učenici koji ne budu došli da mašu njegovoj blindiranoj svetosti,


Šta ovo treba da znači?
Koliko znam, patrijarh nije prošao pored učenika i drugog sveta u blindiranim kolima (što Rimski papa ponekad praktikuje). Čemu izrugivanje nečemu što faktički ne stoji?

Ponavljam: prava gejeva mogu se braniti i bez pljuvanja po Crkvi.

A podržavam napade na aktuelnu vlast, jer sve je u njihovim rukama. Ministar policije bi morao da se stidi kada kaže "da je on zabranio Paradu ponosa u Beogradu", a on se time hvali (kao da je zaboravio da postoji narodna izreka: budala se hvali sa onim čega se pametan stidi). Da li će rukovodioci Srbije, izabrani na izborima, da slušaju stavove SPC po nečemu ili neće, to ne zavisi od SPC nego od vlasti koje narod na izborima bira.

Tolerancije prema SPC, molim!
maksa83 maksa83 12:53 17.10.2011

Re: Budimo tolerantni

. Ja nisam tako rigidan, ali mislim da nije uljudno reč sram vezivati za ličnost i ime patrijarha SPC.

Moraćeš da prihvatiš da su krave nekome Svete, a nekome samo - krave.

A sad da se pomolimo uz ovu ikonu.

Sklopimo ruke na potiljku, i All Abide.

nikolic777 nikolic777 12:56 17.10.2011

Re: Budimo tolerantni

Ponavljam: prava gejeva mogu se braniti i bez pljuvanja po Crkvi.



da ali se prava gejeva ne mogu odbraniti od pljuvanja Crkve po njima

sta su pricale tvoje tetke, drugovi je njihova stvar, ali kad je rec o tome koliko ko vidi ja mislim da ne bi trebalo narocito da se istices buduci da u silnim citatima i procitanim knjigama obicno vidis malo osim pukog prepricavanja i reprodukcije...ajde malo probaj sa analizom za promenu kada si vec knjiski moljac...pamfletski recnik, btw, ponekad zna da bude manje opterecujuc od karikaturalno visokoparnog!

EDIT: I ne zabijaj sebi autogolove, patrijarh je paradu nazvao paradom srama zbog toga i kazem da se on "pobrinuo za sram" kada je o verbalnim izlivima reč...

poredjenja sa papom i uopste poredjenja generalno kada se o ovakvim stvarima govori su nesto najjadnije i najbesmislenije sto moze da se cuje

zivite li vi tu knjizvnost koju citate ili vam to sluzi samo za pozu?
alexlambros alexlambros 12:57 17.10.2011

Re: Budimo tolerantni

a nisam tako rigidan, ali mislim da nije uljudno reč sram vezivati za ličnost i ime patrijarha SPC.



hahahahahah, fenomenalno kolko ste trivijalni .... uvek me zabavite ...

alexlambros alexlambros 12:59 17.10.2011

Re: Budimo tolerantni

Ponavljam: prava gejeva mogu se braniti i bez pljuvanja po Crkvi.


nikolic777 nikolic777 13:12 17.10.2011

Re: Budimo tolerantni

Greše oni koji veruju da je u demokratiji sve dozvoljeno.


upravo, to bi vas patrijarh trebalo da nauci, posebno kada cascava pridevima i ordenjem
nikolic777 nikolic777 13:13 17.10.2011

Re: Budimo tolerantni


hahahahahah, fenomenalno kolko ste trivijalni .... uvek me zabavite ...


covece, k'o gospodjica u klubu na bridžu
Dawngreeter Dawngreeter 13:19 17.10.2011

Re: Budimo tolerantni

vladimir petrovic
"Ko si ti, gnjido, da daješ sebi za pravo i ocenjuješ da je smrdljivo i sramno ono što patrijarh radi".


Osoba koja radi za svoj hleb?
nikolic777 nikolic777 13:25 17.10.2011

Re: Budimo tolerantni

Osoba koja radi za svoj hleb?



ma on se to meni hriscanski obraca, ali da ne bude direktno, uvija sve u upravni govor i citate

a o kultovima da ne pricam

po kom je to osnovu patrijarh moralna gromada nad nama gnjidama? samo zbog toga sto je patrijarh? dno, čemer, jad
Dawngreeter Dawngreeter 13:29 17.10.2011

Re: Budimo tolerantni

Molim lepo, koliko ljudi moze da kaze da im je ime izvuceno u koverti na "Da li zelite da budete Patrijarh" kvizu? Nije mala stvar.

1) SPC kaze da se Sveti Duh postarao da on bude izvucen
2) Prirucnik SPC-a kaze da je jeres prizivati Svetog Duha da utice na ljudske aktivnosti
------
=> Patrijarh je moralna gromada


Makes perfect sense.
nikolic777 nikolic777 13:31 17.10.2011

Re: Budimo tolerantni

Prirucnik SPC-a kaze da je jeres prizivati Svetog Duha prizivati da utice na ljudske aktivnosti



a te bajalice koje oni predstavljaju kao čiste epifanije su im omiljeni hobi...eh, da je jedini
alselone alselone 13:32 17.10.2011

Re: Budimo tolerantni

Dawngreeter
Molim lepo, koliko ljudi moze da kaze da im je ime izvuceno u koverti na "Da li zelite da budete Patrijarh" kvizu? Nije mala stvar.

1) SPC kaze da se Sveti Duh postarao da on bude izvucen
2) Prirucnik SPC-a kaze da je jeres prizivati Svetog Duha prizivati da utice na ljudske aktivnosti
------
=> Patrijarh je moralna gromada


Makes perfect sense.




Al' si im doako. Tri studentkinje etnologije i Ratibor Trivunac ti tapsu iz Meka.
dragan7557 dragan7557 13:34 17.10.2011

Re: Budimo tolerantni

Ja nisam tako rigidan, ali mislim da nije uljudno reč sram vezivati za ličnost i ime patrijarha SPC.


Elem Vladimire,

nisi ni naročito određen, ličnost i ime, si, čini mi se, domaćinski pobrkačio sa funkcijom i statusom, zluradi bi rekli nameštenjem i privilegijama.

cerski
alselone alselone 13:35 17.10.2011

Re: Budimo tolerantni

a te bajalice koje oni predstavljaju kao čiste epifanije su im omiljeni hobi...eh, da je jedini


Ako zahtevas postovanje onda ga i daj, bednice.
Slobodno obrisi.
nikolic777 nikolic777 13:36 17.10.2011

Re: Budimo tolerantni


Ako zahtevas postovanje onda ga i daj, bednice.


ne ostavicu sa zadovoljstvom

postovanje se zasluzuje
Dawngreeter Dawngreeter 13:36 17.10.2011

Re: Budimo tolerantni

Niko ne zahteva postovanje, bednice. Osim bednika. Postovanje se zasluzuje.
valhalen valhalen 13:37 17.10.2011

Re: Budimo tolerantni

nikolic777
ma

sta su pricale tvoje tetke, drugovi je njihova stvar, ali kad je rec o tome koliko ko vidi ja mislim da ne bi trebalo narocito da se istices buduci da u silnim citatima i procitanim knjigama obicno vidis malo osim pukog prepricavanja i reprodukcije...


Vala baš!

Inače, što se tiče religije, patrijarha i ostalog, i mene jako nervira militantna anti-religioznost lambrosovskog tipa - ne vidim ništa suštinski problematično u religiji kao takvoj i mislim da je pljuvanje religioznosti kao takve pogrešno, glupo i kontraproduktvino. Takođe mislim da je Dokins neznalica, a Hičens preispoljni kreten.

That said, pljuvanje po patrijarhu nije pljuvanje po religiji kao takvoj. Patrijarh je čovek kao i svaki drugi koji vodi jednu vrlo konkretnu instituciju. Njegovi javni nastupi podložni su svim vrstama javne kritike, uključujući tu i i polemiku i satiru i sve ostalo čemu se rutinski izlažu svetovni političari i javne ličnosti.

Kad patrijarh traži od države da zabrani Prajd, on se petlja u nešto što a religijom nema nikakve veze - a to je funkcionisanje pravne, sekularne države. Razumem ja da Crkva osuđuje homoseksualnost, i to je njeno pravo, ali iz osude homoseksualnosti ne sledi zabrana Prajda. Prvo je moralno pitanje, drugo je pitanje Ustavna jedne sekularne države. Zato patrijarhu na ovakve izjave treba reći isto što i drugima koji pozivaju na kršenje tuđih ustavnih prava - more m'rš!

Antireligioznost nije isto što i antiklerikalizam. Verske vođe ovde drže političke govore, a traže da budu izuzeti od javne kritike. E, pa neće moći.
alselone alselone 13:39 17.10.2011

Re: Budimo tolerantni

Vas dvojica ste - jedno?
Dawngreeter Dawngreeter 13:41 17.10.2011

Re: Budimo tolerantni

valhalen
ne vidim ništa suštinski problematično u religiji kao takvoj i mislim da je ljuvanje religioznosti kao takve pogrešno, glupo i kontraproduktvino.


Nacelno se ne pljuje na "religioznost kao takvu" (ili kao nekakvu drugaciju). Da tvoja religija nalaze da treba da sedis i ucis, ne bih pljuvao po njoj. Ali pljuvanje po religiji kao ucenju da je bog nekoj zeni u pustinji napravio sebe kao sina i onda se zrtvovao sebi da bi on sam mogao sa ljudi da skine baksuz koji je pre toga on bacio...
alselone alselone 13:44 17.10.2011

Re: Budimo tolerantni

Dawngreeter
Ali pljuvanje po religiji kao ucenju da je bog nekoj zeni u pustinji napravio sebe kao sina i onda se zrtvovao sebi da bi on sam mogao sa ljudi da skine baksuz koji je pre toga on bacio...


O gejmeru, gejmeru, pa nije valjda da i dalje posmatras celu hriscansku pricu ovako infantilno. Potrudi se malo najoptimalnije.
maksa83 maksa83 13:46 17.10.2011

Re: Budimo tolerantni

Da tvoja religija nalaze da treba da sedis i ucis, ne bih pljuvao po njoj.

Može jedna koja nalaže da samo sediš?

alexlambros alexlambros 13:52 17.10.2011

Re: Budimo tolerantni

Nacelno se ne pljuje na "religioznost kao takvu" (ili kao nekakvu drugaciju). Da tvoja religija nalaze da treba da sedis i ucis, ne bih pljuvao po njoj. Ali pljuvanje po religiji kao ucenju da je bog nekoj zeni u pustinji napravio sebe kao sina i onda se zrtvovao sebi da bi on sam mogao sa ljudi da skine baksuz koji je pre toga on bacio...


hahahahahhaahah ... j'adoreeeee
alexlambros alexlambros 13:53 17.10.2011

Re: Budimo tolerantni

O gejmeru, gejmeru, pa nije valjda da i dalje posmatras celu hriscansku pricu ovako infantilno.


cekam transcedentni uvid nestrpljivo!

budu uvek hilarious
alselone alselone 13:53 17.10.2011

Re: Budimo tolerantni

alexlambros

hahahahahhaahah ... j'adoreeeee


E, sad je ekipa tj. vozic potpun.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 13:57 17.10.2011

Re: Budimo tolerantni

Naravno, sa njim, kao vođom SPC, čovek se može slagati ili ne slagati, ali nema prava da se sprda. Greše oni koji veruju da je u demokratiji sve dozvoljeno.


Sprdnja i demokratija su cesto jako dobri saveznici.
Dobar primer kosriscenja sprdnje su pamfleti Martina Luthera protiv pape, i opet nema mnogo religioznih pokreta koji su toliko doprineli demokratizaciji Evrope kao protestantizam:

Prevod poruke napisane na latinskom: "Don’t frighten us Pope, with your ban, and don’t be such a furious man. Otherwise we shall turn away and show you our rears."
alexlambros alexlambros 13:58 17.10.2011

Re: Budimo tolerantni

E, sad je ekipa tj. vozic potpun.


hahahahahahahahahhahahahahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

fenomenalno ... sex vam izbija iz svake vijuge religijom sprzenog mozga ...
nikolic777 nikolic777 13:59 17.10.2011

Re: Budimo tolerantni

E, sad je ekipa tj. vozic potpun.


a tebe poslali samog da obavljas prljav posao da bi oni zadržali salonsku pozu...
nemoj da divljaš ovuda, jer ovo nije tvoje zabavište a ja ti nikako necu dozvoliti da nastavis sa vredjanjem ljudi koji ovde komentarišu
alexlambros alexlambros 14:01 17.10.2011

Re: Budimo tolerantni

nemoj da divljaš ovuda, jer ovo nije tvoje zabavište a ja ti nikako necu dozvoliti da nastavis sa vredjanjem ljudi koji ovde komentarišu


da ga nisi banovao ni slucajno!
prezabavan je
Dawngreeter Dawngreeter 14:02 17.10.2011

Re: Budimo tolerantni

alselone
E, sad je ekipa tj. vozic potpun.


Cekaj da vidim dal' sam napravio dobar uvid u argumentovanu prepirku, alselone style.

1) Demonstriraj poznavanje imena jos jedne osobe koja se protivi necemu
2) Demonstriraj da si ranije citao neki tekst ucesnika u diskusiji
3) Konstatuj da se jos jedan ateista pridruzio diskusiji, kada se jos jedan ateista pridruzi diskusiji


Ne, protiv ovoga ne mogu nista reci. Ja ti se izvinjavam, u pravu si. Zbun je zaista goreo u pustinji.
nikolic777 nikolic777 14:04 17.10.2011

Re: Budimo tolerantni

da ga nisi banovao ni slucajno!


ma kakvi, jos cu da ga zovem u vozic
alselone alselone 14:09 17.10.2011

Re: Budimo tolerantni

Jebote vas trojica ste hlerijes. Potpuno jednako i istovremeno odgovarate na iste stvari. Zanimljivo vas je gledati kako se tapsete po tintarama.
alselone alselone 14:10 17.10.2011

Re: Budimo tolerantni

Dawngreeter


TI stvarno verujes da ja imam nameru da vodim sa tobom argumentovanu prepirku?
nikolic777 nikolic777 14:11 17.10.2011

Re: Budimo tolerantni

TI stvarno verujes da ja imam nameru da vodim sa tobom argumentovanu kritiku?


voditi kritiku?


edit: kasno si promenio....jbg
Dawngreeter Dawngreeter 14:13 17.10.2011

Re: Budimo tolerantni

Ne, ja mislim da bi bez tebe i slicnih kritika crkve bila daleko neuspelija. Sad sta je tvoja namera, to ti sam sebi objasnjavaj nocu.
Dawngreeter Dawngreeter 14:15 17.10.2011

Re: Budimo tolerantni

maksa83
Da tvoja religija nalaze da treba da sedis i ucis, ne bih pljuvao po njoj.

Može jedna koja nalaže da samo sediš?



Na to bih imao samo da kazem:

"Yeah, well, that's just, like, your opinion, man."
alselone alselone 14:16 17.10.2011

Re: Budimo tolerantni

nikolic777


Jbg, tvoj F5 refresh rate je zadivljujuci.
alselone alselone 14:18 17.10.2011

Re: Budimo tolerantni

Dawngreeter
Ne, ja mislim da bi bez tebe i slicnih kritika crkve bila daleko neuspelija. Sad sta je tvoja namera, to ti sam sebi objasnjavaj nocu.


vladimir petrovic vladimir petrovic 14:51 17.10.2011

Re: Budimo tolerantni

Milan Nikolić


sta su pricale tvoje tetke, drugovi je njihova stvar, ali kad je rec o tome koliko ko vidi ja mislim da ne bi trebalo narocito da se istices buduci da u silnim citatima i procitanim knjigama obicno vidis malo osim pukog prepricavanja i reprodukcije...ajde malo probaj sa analizom za promenu kada si vec knjiski moljac...pamfletski recnik, btw, ponekad zna da bude manje opterecujuc od karikaturalno visokoparnog!


Ne vređaj po ličnoj osnovi, please.

Moja tetka je veoma razborita žena.

I moj drugar Dušan je izuzetno inteligentan čovek (inače se ne bih družio sa njim).

A smešno mi je ovo tvoje ukazivanje na moje korišćenje silnih citata, pročitanih knjiga i sličnog, u čemu ti vidiš malo osim pukog prepričavanja i reproduciranja, pa mi očinski savetuješ da se manem jalovog posla i da probam sa analizama za promenu...

Uf... pa ja pokušavam, probam iz petnih žila da analiziram sve oko mene, počev od doručka pa do onoga što mi svet kaže na ulici i na poslu, trudim se, ali nisu svi od Boga obdareni da budu veliki analitičari. Da sam veliki analitičar ja bih se družio sa Vukadinovićem i inima, onima tamo gde se bistri srpska politika...

Da li sam ja knjiški moljac?

Ako jesam, da li treba da patim zato što jesam?
Hajde da to stavim ovako: verovatno su u pravu oni koji veruju da knjige mogu škoditi čoveku. Pa zato stalno govorim se one poznate Židove reči: "Treba, Natanaele, da spališ u sebi sve knjige". (Andre Gide: Les nourritures terrestres), ali mi niko ne garantuje da ću, kada prestanem sa čitanjem knjiga automatski postati pametan čovek, čovek koji može da pravi dobre analize, koje će se svideti Milanu Nikoliću i inim blogerima koji traže samo dobre analize.

Imaju pravo na pisanje, valjda, i oni koji čitaju (tudje) knjige i kažu tek ponešto s tim u vezi.

A to o dobrim analitičarima koji ne čitaju tudje knjige, ti okači mačku o rep.

Drugim rečima: Zašto prebacuješ stvar na lični plan, zašto se služiš uvredama ako ti se nije svidelo ono što sam rekao? Da li ja to što ti mudro meni kažeš, meni koji sam po tvom sudu nišči analitičnim duhom, treba da shvatim kao - uvredu?
Reci mi da znam, jer ja često ne razlikujem da li me neko vređa ili hvali.

Moja poenta je bila da ne treba sa prljavom vodom baciti i bebu. A to se ovde radi, u odbrani nečijih prava (gejeva) napadaju se besomučno svi redom, sa stanovištem kako Maksa kaže, da nema svetih krava, da svakome možemo reći da je smrad i sram Srbije, pa i patrijarhu SPC.

Tu se ne slažemo.

Opasulji se, čoveče!
Meni se može pre prebaciti da sam pomalo jeretik, a ne da sam neznalica.

Ja se umnogome slažem sa onim što ti iznosiš u tvojim tekstovima, samo sam hteo reći da ne treba preterivati, a posebno ne treba kriviti SPC za sva zla koja se nanose oko odnosa prema Paradi ponosa.

Ja to kažem i kada zaboravim da sam čitao dosta knjiga, kada zaboravim sve citate koje imam u glavi, ili u Beležnici.

Osnovno pitanje je ovde - da li se treba javiti kod tebe i onda kada se s nekim tvojim stavom baš ne slažem u potpunosti?

Izgleda da - ne, da ti očekuješ samo istomišljenike, a da svi oni koji se ne slažu imaju urodjenu prirodnu manjkavost u analizama, koju ne mogu popraviti i čitanjem knjiga.

I ja idem u pozorište, čoveče!

Mogu ja i ovako da kažem: tačno je da meni visokoumne analize nisu baš jaka strana, ali kao normalno ljudsko biće znam šta je dobro a šta je rdjavo, pa, makar i stidljivo, to kažem, sve dok ne počnu da me - biju.

Da li treba da očekujem linč?
Priznajem, ne volim da budem bijen, ne volim batine.

Milane, uozbilji se.

Ništa nisam ja loše mislio onda kada sam rekao da malo vređa zdravu pamet kada se neki blogeri ovde vežbaju u pljuvanju po svemu što dolazi od SPC.
Već nam je pun kurac onog Madoninog poklonika koji trenira strogoću pljuvanjem po SPC, ali i po religijama uopšte, te se samoinicijativno proglašava islomofobom i ne znam već čime!

Da li treba zabraniti SPC?
Ne.
Da li treba zabraniti blogera koji ne voli neosnovane napade na SPC?
Ne.

Uozbiljimo se, Milane Nikoliću.

U odnosima nas blogera, ovde, ja ne tražim voljenje i ljubav, ali određena norma decentnosti, odnosno uljudnosti je potrebna.

Osećam da si besan i zato što sam ti uopšte skrenuo pažnju kako nije baš elegantno što samohvalisavo na početku svakog svog teksta stavljaš tvoje ime i prezime. Nisi me udostojio odgovorom, da makar kažeš da se ne slažeš, da je to benigno, da si ti sav benigan kada pišeš blogove i tako to.
Tvoje pravo.

No hard feelings, please.
Nemoj me mrzeti, please.

I još samo ovo: Ako ti misliš da treba da prestanem sa čitanjem knjiga, i da povećam analitičke sposobnosti kako bih tebi bio dostojan partner na blogu, ja ću tu opciju ozbiljno uzeti u obzir, jer, priznajem, ja bih voleo, ne samo da budem tvoj drugar, već i da budem dobar bloger, a izgleda da mi to baš ne ide od ruke, he, he, he...

P. S. Ponavljam da je pogrešno verovati da su smrad i sram počeli od patrijarha SPC. Ne budimo sitni.
vladimir petrovic vladimir petrovic 14:53 17.10.2011

Re: Budimo tolerantni

Maksa
... Moraćeš da prihvatiš da su krave nekome Svete, a nekome samo - krave.

Prihvatam. A tamo gde su krave, ima i volova.
maksa83 maksa83 15:04 17.10.2011

Re: Budimo tolerantni

sa stanovištem kako Maksa kaže, da nema svetih krava, da svakome možemo reći da je smrad i sram Srbije, pa i patrijarhu SPC.


Ovo "smrad" si vrlo nevešto umetnuo. C. c. c.

Dno Pižone, dno.

Rock bottom.

Ali nije kasno.

Klekni, i pokaj se.

Abide.



But don't piss on his fuckin' rug, man!
vladimir petrovic vladimir petrovic 15:08 17.10.2011

Re: Budimo tolerantni

Vladimir Petrović ...Ponavljam: prava gejeva mogu se braniti i bez pljuvanja po Crkvi.

Milan Nikolić....da ali se prava gejeva ne mogu odbraniti od pljuvanja Crkve po njima


Ovo je pogrešan pristup. Pokazuje osnovno nerazumevanje Crkve.
Crkva ne pljuje po gejevima. Ona samo ukazuje da je homoseksualnost greh. Jer to piše u Bibliji.
A današnja Crkva izuzetno se trudi da naglasi da se protivi nasilju.

Milane, ne budi dete, nije problem u Crkvi, problem je u Vladi i onima koji rukovode zemljom.
Ti meni prebacuješ donkihotovsku zaluđenost knjigama, odnosno manjkavost analitičnosti, a ti ne uvidjaš u kom je grmu zec.

Sa Crkvom (u našem slučaju sa SPC) se igraju kako kome padne na pamet. Čas je potpuno ignorišu i drže po strani. Slobodan Milošević, primera radi, je bio popovsko dete ali je za Crkvu mario koliko je veliki francuski pesnik Vijon mario za lanjski sneg (izgleda da ja mnogo čitam, i da ne bi smelo da se poštapujem sa mislima velikih pisaca).
A niko ih nije bio po ušima da se tako grubo ponašaju prema Crkvi.

A čas joj se udvaraju, pa budu na čelu akcija za dovršenje Hrama Sv. Save na Vračaru, pa uvode veronauku u škole na početku 21. veka (što nije bilo potrebno), pa idu na poklonjenje patrijarhu i slično...

Takvi su političari, Milane Nikoliću, to bi ti koji pretenduješ da si čovek visokog analitičarskog duha, morao da shvatiš.

Nije njih zaludela Crkva, zaludjuju oni narod svojim koketiranjem sa Crkvom.

Tu postoji razlike koju ti i ini sa visokim smislom za analitiku ne vidite.
nikolic777 nikolic777 15:10 17.10.2011

Re: Budimo tolerantni

Opasulji se, čoveče!



I ja idem u pozorište, čoveče!


Milane, uozbilji se.


Uozbiljimo se, Milane Nikoliću.


No hard feelings, please.
Nemoj me mrzeti, please.



ovo je više od klasicističkog teatra, ali ajde da uvažim sve ekslamacije

naslov tvog komentara je bio Budimo tolerantni

i ja te sada pitam - sa čim? Sa peridevima sram, smrad, sodoma i gomora, predlozima o bacanju u vatru, itd. Da li su to reči kojima bi treblo da se služe ljudi koji se nazivaju velikodostojnicima, tj.ljudi koji su za tebe, sto je tvoje pravo, iznad svake kritike?

Osećam da si besan i zato što sam ti uopšte skrenuo pažnju kako nije baš elegantno što samohvalisavo na početku svakog svog teksta stavljaš tvoje ime i prezime.


tu tvoju evaluaciju, pritom utemeljenu na netačnim premisama (oduvek se potpisujem ispod naslova jer nastupam otvoreno) sam stavio u stranu, jer sam pomislio da Horatio ima loš dan...znaš meni sitna mera i zlovolja ne idu uz ljude koji iskreno vole književnost, književnost oplemenjuje,ona gradi čoveka sto opet zavisi od pristupa

I još samo ovo: Ako ti misliš da treba da prestanem sa čitanjem knjiga, i da povećam analitičke sposobnosti kako bih tebi bio dostojan partner na blogu, ja ću tu opciju ozbiljno uzeti u obzir, jer, priznajem, ja bih voleo, ne samo da budem tvoj drugar, već i da budem dobar bloger, a izgleda da mi to baš ne ide od ruke, he, he, he...


mislio sam analitički pristup u tretiranju književnih tema, go deeper, ne bih ti savetovao da mislim da ne možeš...iskreno, ne bih se ni mešao u to da nisi krenuo sa pamfletskim rečnikom nesvestan da govoriš o jeziku svog patrijarha, a ne o mom...

Ne vređaj po ličnoj osnovi, please.

Moja tetka je veoma razborita žena.

I moj drugar Dušan je izuzetno inteligentan čovek (inače se ne bih družio sa njim).


nigde to nisam učinio, ali tvoj drug je u elegantnom citatu, poetski upotrebio termin gnjida, ja bih ti za ubuduće preporučio termin hulja, prefinjenije je a jednako gađa, koji se očigledno odnosi na sve koji se usude da kritikuju patrijarha i svitu

pa knjizvnost nas valjda uci da negujemo kritičko a ne podaničko biće u sebi...večno preispitivanje!

o tetki sve najbolje, nista o njoj nisam rekao

i na kraju

Da li treba zabraniti SPC?

Da li treba zabraniti blogera koji ne voli neosnovane napade na SPC?


Ne,nikada, ali čovek se ponekad mora braniti
nikolic777 nikolic777 15:13 17.10.2011

Re: Budimo tolerantni


Nije njih zaludela Crkva, zaludjuju oni narod svojim koketiranjem sa Crkvom.



o tome sam mnogo puta pisao...jednako deluju i jedni drugi
maksa83 maksa83 15:19 17.10.2011

Re: Budimo tolerantni

Prihvatam. A tamo gde su krave, ima i volova.

Ima, al' što ima ovaca za šišanje, nemošdaveruješ.

Ne zovu oni džabe svoju pastvu - stado.

vladimir petrovic vladimir petrovic 15:45 17.10.2011

Re: Budimo tolerantni

sa stanovištem kako Maksa kaže, da nema svetih krava, da svakome možemo reći da je smrad i sram Srbije, pa i patrijarhu SPC.

Maksa
... Ovo "smrad" si vrlo nevešto umetnuo. C. c. c.
Dno Pižone, dno.
Rock bottom.


Makso, ne sitničari.
Domatjin je napisao
Ove godine nije bilo smrada, za sram se opet pobrinuo sam patrijarh, ali je bilo drveća koje ne rađa zbog čega se "siječe i u vatru baca".

tako da su smrad i sram u jednoj rečenici, stoje u korelaciji, a ja, kao nesavršeno biće, prvog momenta sam pomislio da se to sve odnosi na patrijarha.

OK, prihvatam da bi se moglo shvatiti da se ono smrad ne odnosi baš direktno na patrijarha, već je samo sram za njega vezan, pa se izvinjavam Nikoliću, ali mu i dalje itekako zameram što kači sram uz patrijarha.

Međutim, ako se malo bolje promisli, nije ta kombinatorika Nikolićeva naivna. On konstatuje da nije bilo smrada ali se za sram pobrinuo patrijarh, što znači da se aktivnošću patrijarha faktički stvara i smrad.

Šta vredi da pričam...
JJ Beba JJ Beba 15:48 17.10.2011

Re: Budimo tolerantni


Moj drugar Dušan ima običaj, kada vidi da neko preteruje u palamuđenju, kaže: "Ko si ti, gnjido, da daješ sebi za pravo i ocenjuješ da je smrdljivo i sramno ono što patrijarh radi". Ja nisam tako rigidan, ali mislim da nije uljudno reč sram vezivati za ličnost i ime patrijarha SPC.

al si mu ipak reko, doduše preko drugog....
bljak

Ponavljam: prava gejeva mogu se braniti i bez pljuvanja po Crkvi.

kapiram da se i paravoslavlje može braniti bez bacanja dažda, sumpora, blata i smrada na lgbt/gej građane
maksa83 maksa83 15:59 17.10.2011

Re: Budimo tolerantni

Makso, ne sitničari.

A moram malo jbg, nitpicking je razonoda sitnih duša.

Međutim, ako se malo bolje promisli, nije ta kombinatorika Nikolićeva naivna. On konstatuje da nije bilo smrada ali se za sram pobrinuo patrijarh, što znači da se aktivnošću patrijarha faktički stvara i smrad.

Ja mislim da je "smrad" (odsutni) referenca na "smrad sodomski", izraz koji je rab Božiji član Sinoda SPC Mitropolit Amfilohije (*) svojevremeno upotrebio za učesnike gej parade.


(*) To je onaj Mitropolit koji je krstio Čedomira Jovanovića, pa je ovaj tako Uprepodobljen zajedno sa pok. Premijerom u znak zahvalnosti uveo veronauku u škole. Mitropolit se posle pokajao, sasvi moguće i Čeda, ali je veronauka ostala.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 16:01 17.10.2011

Re: Budimo tolerantni

ali mu i dalje itekako zameram što kači sram uz patrijarha.


"Naš grad i našu javnost i ove godine potresa pitanje održavanja takozvane 'parade ponosa'. Sa puno opravdanja ovu pošast nazvao bih 'paradom srama' kojom se blati ljudsko dostojanstvo i gazi svetinja života i porodice", naveo je patrijarh u poruci objavljenoj na sajtu Srpske pravoslavne crkve.
dragan7557 dragan7557 16:06 17.10.2011

Re: Budimo tolerantni

Moraćeš da prihvatiš da su krave nekome Svete,


Dakle makso,
koliko su "svete" i kako divljački završavaju u vlastitoj krvi, možeš videti u dokumentarnom filmu "Earthlings" čime će tvoj stav o svetosti biti srušen u krvavu prašinu.

Narvno i Vladimirov.

cerski
maksa83 maksa83 16:13 17.10.2011

Re: Budimo tolerantni

koliko su "svete" i kako divljački završavaju u vlastitoj krvi, možeš videti u dokumentarnom filmu "Earthlings" čime će tvoj stav o svetosti biti srušen u krvavu prašinu.

U mom kosmosu sveta su samo deca i tuđa tragedija.

U tom kosmosu sve ostalo (uključujući i kler, pogotovo kler, bilo koji) je validna meta za najsuroviju zajebanciju.

dragan7557 dragan7557 16:55 17.10.2011

Re: Budimo tolerantni

(*) To je onaj Mitropolit koji je krstio Čedomira Jovanovića, pa je ovaj tako Uprepodobljen zajedno sa pok. Premijerom u znak zahvalnosti uveo veronauku u škole. Mitropolit se posle pokajao, sasvi moguće i Čeda, ali je veronauka ostala.


Iz Bare Radovića u donjoj Morači Crna Gora?

Ne beše l' to striko Zorice Radović udate Koštunica?

E baš je svet mali.

I šta ka'eš krstio Čedu DS, mislim LDP, ako, ako, on veruje u Boga isto kolko i Čeda.

cerski
nikolic777 nikolic777 17:13 17.10.2011

Re: Budimo tolerantni

al si mu ipak reko, doduše preko drugog....
bljak


e, upravo se o tome radi
nemam ja problem sa tim sto me vladimir petrovic smatra gnjidom, ali imam problem sa tim insistiranjem na pristojnosti...cela situacija sa Crkvom kao i sa postovima vp je jako nepristojna, sve sto se desava u zemlji je vise nego nepristojno...

a opet na kraju začinjeno tim patetičnim izlivima nemoj me mrzeti, eh, kad bi se tako rasipale emocije po blogovima šta bi ostalo za stvaran život..
freehand freehand 17:16 17.10.2011

Re: Budimo tolerantni

a opet na kraju začinjeno tim patetičnim izlivima nemoj me mrzeti, eh, kad bi se tako rasipale emocije po blogovima šta bi ostalo za stvaran život..

Ma zato sam uvek ja tu, da ti, kad svi odu, kažem:

Hvala ti što postojiš!
nikolic777 nikolic777 17:26 17.10.2011

Re: Budimo tolerantni

Međutim, ako se malo bolje promisli, nije ta kombinatorika Nikolićeva naivna. On konstatuje da nije bilo smrada ali se za sram pobrinuo patrijarh, što znači da se aktivnošću patrijarha faktički stvara i smrad.


a kako bi bilo da se pogleda i rečenica pre i da se manipulatorski ne čupa iz konteksta...ja sam analizirao GOVOR predstavnika crkve u odnosu na prošlu godinu...dakle, s obzirom na to da je prosle godine bilo "smrada sodomskog koji je zagadio prestoni grad svojim paradom srama", ja sam, slusajući ovogodišnje govore zaključio da se smrad nije pominjao (amilohije je kao nesto opomenut, poverenica petrusic i blabla) ali da se patrijarh pobrinuo za sram jer je paradu ponosa sve vreme nazivao paradom srama

dakle, ja razumem da postoje manipulatori, teoretičari zavera, usamljeni ezoterici i loši čitaoci, ali, VP, ajde malo smanji doživljaje
alexlambros alexlambros 17:58 17.10.2011

Re: Budimo tolerantni

Već nam je pun kurac onog Madoninog poklonika koji trenira strogoću pljuvanjem po SPC, ali i po religijama uopšte, te se samoinicijativno proglašava islomofobom i ne znam već čime!


joj, pa Vi ste fan
alexlambros alexlambros 18:00 17.10.2011

Re: Budimo tolerantni

Već nam je pun kurac onog Madoninog poklonika koji trenira strogoću pljuvanjem po SPC, ali i po religijama uopšte, te se samoinicijativno proglašava islomofobom i ne znam već čime!



kuku, ako tetka procita ovu bezobraznu rec
dragan7557 dragan7557 18:04 17.10.2011

Re: Budimo tolerantni

freehand
a opet na kraju začinjeno tim patetičnim izlivima nemoj me mrzeti, eh, kad bi se tako rasipale emocije po blogovima šta bi ostalo za stvaran život..

Ma zato sam uvek ja tu, da ti, kad svi odu, kažem:

Hvala ti što postojiš!

Biće da dr.M nije u pravu, ipak si ti poj'o dva bensedina!

cerski
alexlambros alexlambros 18:10 17.10.2011

Re: Budimo tolerantni

Crkva ne pljuje po gejevima. Ona samo ukazuje da je homoseksualnost greh. Jer to piše u Bibliji.
A današnja Crkva izuzetno se trudi da naglasi da se protivi nasilju.


hahahahahahahahahaahahahhaahahahhaahahahahahahahahahahahahahahahahahahhaah

osuditi greh al ljubiti gresnika ko Lady Kachavenda!
alexlambros alexlambros 18:13 17.10.2011

Re: Budimo tolerantni

Jer to piše u Bibliji.


pise kojesta ... i sad u 21. veku znamo da je to gomila izfantaziranih nebuloza ...

dragan7557 dragan7557 18:25 17.10.2011

Re: Budimo tolerantni

A današnja Crkva izuzetno se trudi da naglasi da se protivi nasilju.

Vala baš, vidi se i po onom snimku ispraćaju Škorpiona, u Bosnu beše.

Onaj pop osveštava rečima "dobro otiš'o, još bolje se vratio."

Ni reči nasilja, nema čak ni reči o tada popularnom govoru mržnje.

Ma ni a, o nasilju nije zucno.

cerski
JJ Beba JJ Beba 19:38 17.10.2011

Re: Budimo tolerantni


Ima, al' što ima ovaca za šišanje, nemošdaveruješ.

Ne zovu oni džabe svoju pastvu - stado.

došlo je vreme da vuk šiša ovce
dragan7557 dragan7557 19:38 17.10.2011

Re: Budimo tolerantni

Re: Budimo tolerantni

Yes, Yes , Yes
vladimir petrovic 16:08 17.10.2011
Re: Budimo tolerantni

I odma kontra blog iz naftalina izvučenog sveštenika, istog imena i prezimena????

Tolerancija? Nikad čuo.

cerski

p.s. a isključiti komentare je predpostavljam zaštita jadnih otaca od bezobrazne blogerske rulje?
maksa83 maksa83 19:44 17.10.2011

Re: Budimo tolerantni

I odma kontra blog iz naftalina izvučenog sveštenika, istog imena i prezimena????

Meni je to što je blog zatvoren za komentare apsolutno ... presmešno.

Dodatno mi je smešno što se poziv na toleranciju završava citatom Nikolaja Velimirovića koji je nosilac Hitlerovog ordena i hard core antisemita.

Brate Pižone, što bi rekao Rodni - cosmic.



vladimir petrovic vladimir petrovic 19:57 17.10.2011

Re: Budimo tolerantni

MILAN NIKOLIĆ


... ja mislim da ne bi trebalo narocito da se istices buduci da u silnim citatima i procitanim knjigama obicno vidis malo osim pukog prepricavanja i reprodukcije...ajde malo probaj sa analizom za promenu kada si vec knjiski moljac...pamfletski recnik, btw, ponekad zna da bude manje opterecujuc od karikaturalno visokoparnog!


Opet sam se vratio i ponovno ovo pročitao, sada kada sam slobodan, mirnije glave.

Moram ti reći da je ova tvoja kritika, koja se svodi na to da sam totalno NEANALITIČAN delovala pozitivno na mene.

Odmah sam počeo da surfujem i tražim agencije koje daju kurseva za osposobljavanje ljudi da postanu analitični.

Ako neke agencije nude kurseve pomoću kojih čovek koji ne zna engleski, navodno, može da nauči engleski za 20 dana, mora da ima takvih kurseva, zaključio sam ja u mojoj malenoj glavici, i za analitičnost, pa makar da traju i trideset dana. Toliko mogu da odvojim, jer mi je stalo da postanem analitičan.

A posle ču se javiti i zamoliti te da pogledaš da li se i u kojoj meri moja analitičnost povećala. (Ako ne bude napretka, tražiću od agencije da mi vrati pare, ili da ponovimo kurseve, he, he, he... ).

Ali, teško je, Milane, da mi možeš izbiti iz glave naviku da se stalno prisećam nekih dobrih izreka i citata.

Tako mi je, baš kada si me ti iskritikovao, palo na pamet da je svojevremeno Andre Malro (Malraux) bio zaključio da Borhes „neosporno ima veliku erudiciju, ali da ona nije duboka“. Dobro, ja nisam Borhes, ali verujem da imam solidnu erudiciju, jer mnogo radim na tome, a da nije duboka, verovatno nije, ali ću je produbiti maksimalno.

Ja primam kritiku zato što I’m still in the “stamp collecting” phase…

Da, da, ja još skupljam markice i tako te stvari. Ali počinjem sve ozbiljnije da gledam na život.



nikolic777 nikolic777 20:10 17.10.2011

Re: Budimo tolerantni

Ali, teško je, Milane, da mi možeš izbiti iz glave naviku da se stalno prisećam nekih dobrih izreka i citata.



samo ti paradiraj (ups!) i poziraj sa citatima, za vise od toga, izgleda, nisi sposoban


btw, i GROTESKE se covek uzeli

sto se kurseva tice, to je jedino resenje ukoliko si za ostalo zakasnio

cestitam ti na dobroti sto si "svesteniku" ustupio prostor da te odbrani od "gomile pokuda" zaboravljajuci da si celu ovu dramu ti zapoceo pogesnim, naravno, citanjem...lep ti je taj dijalog sa samim sobom i zavidna sposobnost uzivljavanja, toliko velika da se ja pomalo bojim...za tebe naravno!

abrasax abrasax 20:40 17.10.2011

Re: Budimo tolerantni

koji su bazirani na Bibliji, a Biblija na pet-šest mesta oštro osuđuje homoseksualnost.



Molila bih te ipak za citate koji nisu starozavetni.
Rasprava o principskoj različitosti ovoga u odnosu na Jevanđelja mogla bi nas odvesti i na neku nepotrebnu stranu. Poznato je i da je Isus gajio topla i nežna prijateljstva prema svojim učenicima i da je tu bliskost izražavao na način kojeg bi se današnji prosečni homofob zgrozio po službenoj dužnosti svoje normalnosti.
alexlambros alexlambros 20:52 17.10.2011

Re: Budimo tolerantni

Moram ti reći da je ova tvoja kritika, koja se svodi na to da sam totalno NEANALITIČAN delovala pozitivno na mene.


pa ako je rezultat ovaj novi zakljucani blog na kom ste gostovali sami kod sebe, vrlo je razocaravajuce i, bojim se, nema nade ....
alselone alselone 20:56 17.10.2011

Re: Budimo tolerantni

Najhlerijes u celom ovom tredu je sto Nikolic zamera Vladimiru nedostatak analiticnosti. Nikolic ultimativni "Mirjam" kriticar, Vladimiru koji je obradio na perfektan nacin toliko poznatih pisaca, tema i dela.

Po poznavanju knjizevnosti i analiticnosti razlika izmedju vas dvojice je kao izmedju Karleuse i Montserat Kabalje, da prostis Nikolicu.
alexlambros alexlambros 21:00 17.10.2011

Re: Budimo tolerantni

Najhlerijes u celom ovom tredu je sto Nikolic zamera Vladimiru nedostatak analiticnosti. Nikolic ultimativni "Mirjam" kriticar, Vladimiru koji je obradio na perfektan nacin toliko poznatih pisaca, tema i dela.


pa ti da znas sta uopste znaci analiticnost ne bi ovako epski, da ne kazem biblijski, lupetao ....
Filip2412 Filip2412 21:03 17.10.2011

Re: Budimo tolerantni

alselone
Najhlerijes u celom ovom tredu je sto Nikolic zamera Vladimiru nedostatak analiticnosti. Nikolic ultimativni "Mirjam" kriticar, Vladimiru koji je obradio na perfektan nacin toliko poznatih pisaca, tema i dela.

Po poznavanju knjizevnosti i analiticnosti razlika izmedju vas dvojice je kao izmedju Karleuse i Montserat Kabalje, da prostis Nikolicu.


Slazem se. Ne poznajem rad Nikolica, ali Vladimirove pisanije citam ponekad i tekstovi su mu odlicni. Retko se ko tako trudi i retko ko ima sposobnost da tako puno pise & biva citan a ne juri citanost na jeftine dnevnopoliticke teme.

E sad, ovo sto se mnogo zauzima za Crkvu tu ne saosecam sa njim.
vladimir petrovic vladimir petrovic 21:04 17.10.2011

Re: Budimo tolerantni

Moj drugar Dušan ima običaj, kada vidi da neko preteruje u palamuđenju, kaže: "Ko si ti, gnjido, da daješ sebi za pravo i ocenjuješ da je smrdljivo i sramno ono što patrijarh radi". Ja nisam tako rigidan, ali mislim da nije uljudno reč sram vezivati za ličnost i ime patrijarha SPC.
JJ Beba
... al si mu ipak reko, doduše preko drugog....
bljak


Bože, Bebo, jel ti imaš dušu?

Pa zar ti nisi čula za ono kada kolega dođe kod koleginice, dobre prijateljice, dobro se poznaju, pa joj kaže da je čuo neke glasine da je ona, koleginica, počela previše da švrlja tamo gde ne treba, da će postati kurva i tako to.
E, sada, prijateljica, kao fina osoba, može da mu kaže da on odgovori tim zlonamernicima da je ona poštena ženska, te da oni gledaju svoja posla.
A, ako nije fina osoba, ona će posumnjati da to što joj kolega prenosi, je njegovo lično mišljenje, što je bez veze...

Prema tome, ja sam samo preneo mišljenje mog drugara o onima koji neosnovano napadaju poglavara Crkve, a daleko od toga da sam rekao konkretno za domaćina... To nisam, ne stavljaj mi u usta nešto što nisam rekao.


Ne guši polemiku.
alselone alselone 21:07 17.10.2011

Re: Budimo tolerantni

alexlambros

pa ti da znas sta uopste znaci analiticnost ne bi ovako epski, da ne kazem biblijski, lupetao ....


Ti me posebno uveseljavas kad upadnes da branis svog drugara, Daco.

nikolic777 nikolic777 21:09 17.10.2011

Re: Budimo tolerantni

Vladimiru koji je obradio na perfektan nacin toliko poznatih pisaca, tema i dela.


de li si ti, da te ne imenujem, ucio sta je "obrada"
alselone alselone 21:09 17.10.2011

Re: Budimo tolerantni

Filip2412

E sad, ovo sto se mnogo zauzima za Crkvu tu ne saosecam sa njim.


Razuman odgovor. Ni ja "ne saosecam" sa njim zbog zatvaranja bloga za komentare pa ga ne optuzujem na random.
vladimir petrovic vladimir petrovic 21:10 17.10.2011

Re: Budimo tolerantni

joj, pa Vi ste fan

Jesam.
Verovatno se tu sličnosti između mene i tebe i - završavaju.
(Da ne grešim dušu, cenim i tvoje osećanje za likovnu umetnost, to sam primetio).
alselone alselone 21:12 17.10.2011

Re: Budimo tolerantni

nikolic777

de li si ti, da te ne imenujem, ucio sta je "obrada"


Nigde ali ipak mogu da prepoznam domet Kurira i Knjizevnih novina, npr.
nikolic777 nikolic777 21:15 17.10.2011

Re: Budimo tolerantni


Nigde ali ipak mogu da prepoznam domet Kurira i Knjizevnih novina, npr.





jasno je da nisi nigde

ali ok ja razumem navijacke strasti pesadije koja istupa ispred svojih visokoparnih inspiratora...


samo napred
alselone alselone 21:20 17.10.2011

Re: Budimo tolerantni

nikolic777

ali ok ja razumem navijacke strasti pesadije koja istupa ispred svojih visokoparnih inspiratora...

samo napred



jaoooooo, qq.
E, Milane, Milane, sta ti sve neces nalupetati samo ako ti covek kaze da nemas pojma...
To sto ti formalno jesi zavrsio, nije ti bas puno pomoglo.
dragan7557 dragan7557 21:20 17.10.2011

Re: Budimo tolerantni

alexlambros
Jer to piše u Bibliji.


pise kojesta ... i sad u 21. veku znamo da je to gomila izfantaziranih nebuloza ...


Dakle veću glupst nisam pročitao.

Hiper modernistički prilaz modernog Balkanca sa primesom zaostalih komunistički stavova.

Aferim subaša. I ti to zoveš tolerancijom?

Izvor tog, za ovu priliku, iz intelektualne rezerve potegnutog znanja, je svakako pasus o apologetici vere iz Istorijskog Marksizma za 5 razred Osnovne Škole Moša Pijade, stvorenog na osnovu prevoda Kapital-a, pisanog u robijašnici Mitrovica, od strane već spomenutog Moše.

Naravno manjinskom ostataku sveta skromnih tri milijarde plus, koji iskreno veruje da nije u pitanju samo gomila, izfanataziranih nebuloza, tvoj strogo naučni termin, za potrebe ideološke prirode, je jednim potezom mača istine, odfikarena pogana glava ideološkog protivnika.

Mesto ali ne i vreme se poklapa sa dekretom o nepostojanju Boga CK KPJ koji je ne baš ovako direktno i bez ovolike larme, već preko polit komesara imao zavidan uspeh.

Naravno verbalna ultimativna nota je komponovana na isti način jedino je kompozitor promenio stranu. Modus operandi je ostao isti.

Da oni drugi "mi" ima drugi stav, a i muda da to ispolje, ti drugi "mi" kod tebe su upućeni na "znanje" i "činjenice" da su u pitanju samo nebuloze?

cerski
alselone alselone 21:23 17.10.2011

Re: Budimo tolerantni

dragan7557

Dakle veću glupst nisam pročitao.

Hiper modernistički prilaz modernog Balkanca sa primesom zaostalih komunistički stavova.

Aferim subaša. I ti to zoveš tolerancijom?

Izvor tog, za ovu priliku, iz intelektualne rezerve potegnutog znanja, je svakako pasus o apologetici vere iz Istorijskog Marksizma za 5 razred Osnovne Škole Moša Pijade, stvorenog na osnovu prevoda Kapital-a, pisanog u robijašnici Mitrovica, od strane već spomenutog Moše.

Naravno manjinskom ostataku sveta skromnih tri milijarde plus, koji iskreno veruje da nije u pitanju samo gomila, izfanataziranih nebuloza, tvoj strogo naučni termin, za potrebe ideološke prirode, je jednim potezom mača istine, odfikarena glavu ideološkog protivnika.

Mesto ali ne i vreme se poklapa sa dekretom o nepostojanju Boga CK KPJ koji je ne baš ovako direktno i bez ovolike larme, već preko polit komesara imao zavidan uspeh.

Naravno verbalna ultimativna nota je komponovana na isti način jedino je kompozitor promenio stranu. Modus operandi je ostao isti.

Da oni drugi "mi" ima drugi stav, a i muda da to iznese, ti drugi "mi" kod tebe su upućeni na "znanje" i "činjenice" da su u pitanju samo nebuloze?

cerski


Jbt cerski, mudro pises, ali smanji Red Bull.
Filip2412 Filip2412 21:28 17.10.2011

Re: Budimo tolerantni

nikolic777
ali ok ja razumem navijacke strasti pesadije koja istupa ispred svojih visokoparnih inspiratora...
with all respect Niki.... na ovoj temi se slazem sa tobom, medjutim Vladimirovo pisanje je Dostojevski u poredjenju sa onim sto neki blogeri a i ti sam u ovom konkretnom tekstu radis: Brze bolje copy-pastujete vest koja je atraktivna pa napisete svoju burnu reakciju i ondak se to maaaaaaaaaaaaaasovno komentarise.

Cesto se ovde pojavi 5-6 takvih blogova koji pokusavaju da eksploatisu jednu istu vest; u principu nemam nista protiv toga medjutim mnogo je teze pisati bez da to bude NEVEROVATNO, SKANDALOZNO SENZACIONALNO itd. a ipak biti citan a to Vladimir radi. Sad sto ima ove ubace oko crkve ybga... niko nije savrsen
abrasax abrasax 21:29 17.10.2011

Re: Budimo tolerantni

E, sad je ekipa tj. vozic potpun.


U našem autizmu...
Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 21:43 17.10.2011

Re: Budimo tolerantni

JJ Beba

Moj drugar Dušan ima običaj, kada vidi da neko preteruje u palamuđenju, kaže: "Ko si ti, gnjido, da daješ sebi za pravo i ocenjuješ da je smrdljivo i sramno ono što patrijarh radi". Ja nisam tako rigidan, ali mislim da nije uljudno reč sram vezivati za ličnost i ime patrijarha SPC.

al si mu ipak reko, doduše preko drugog....
bljak


Ponavljam: prava gejeva mogu se braniti i bez pljuvanja po Crkvi.

kapiram da se i paravoslavlje može braniti bez bacanja dažda, sumpora, blata i smrada na lgbt/gej građane


Ma ne da je bljak nego...bljak x 100

Ali to je vec Vladimirov specijalitet - on vise voli da prica kroz trece lice nego leba da jede.
Secam se onomad kako je umotao svoju mizoginiju u Vajningera - kao predlaze co'ek da se malo bolje iscita Vajningerova teorija o zenama, ima tu kao nesto, ipak je Vajninger genije.
Pa kad je doslo prosle godine o gej paradi, opet co'ek pozvao nekog geja da se usprotivi paradi na njegovom blogu. Ajd sad ti kazi da je gej homofobican, ako smes. Jasno da mu to sto je gej daje vecu objektivnost i cisti Vladimira od bilo kakvih predrasuda.
Pa sad drugar bi reko...
A eno ga i sad - javio mu se svestenik.
Neimenovani, naravno.
He, he, he. Ups, pardon, o, la, la.
I nema komentara! Da ne bi slucajno ko se izlanuo da mu stil mnogo, ali mnooooogo brate lici na Vladimirov. A i koristi blogerski zargon. A i ne zna da ona parabola o smokvi ne znaci bukvalno da treba pobiti nerotkinje/gejeve.
Ma upisancija.

Na sta lici ovaj blog anymore...



alexlambros alexlambros 21:55 17.10.2011

Re: Budimo tolerantni

Nigde ali ipak mogu da prepoznam domet Kurira i Knjizevnih novina, npr.


verujem da mozes .... bogomoljci obicno dotle i dobace
freehand freehand 21:57 17.10.2011

Re: Budimo tolerantni

alexlambros
Nigde ali ipak mogu da prepoznam domet Kurira i Knjizevnih novina, npr.


verujem da mozes .... bogomoljci obicno dotle i dobace

Madonaničari ni dotle...
alexlambros alexlambros 22:05 17.10.2011

Re: Budimo tolerantni

Ali to je vec Vladimirov specijalitet - on vise voli da prica kroz trece lice nego leba da jede.


prepoznao bih VP i na sanskritu da pise ...

3 su opcije, text je napisala:

osoba A:

matora ugladjena salonska tetka koja je nasledila biblioteku od neke prababa tetke iz sporedne grane loze sitnog austrougarskog plemstva

osoba B:

student teologije homosexualac

osoba C:

vladimir petrovic
alexlambros alexlambros 22:08 17.10.2011

Re: Budimo tolerantni

Madonaničari ni dotle


alexlambros alexlambros 22:13 17.10.2011

Re: Budimo tolerantni

Slazem se. Ne poznajem rad Nikolica, ali Vladimirove pisanije citam ponekad i tekstovi su mu odlicni. Retko se ko tako trudi i retko ko ima sposobnost da tako puno pise & biva citan a ne juri citanost na jeftine dnevnopoliticke teme.


VP blogovi podsecaju na one knjige koji srednjoskolci koji nisu procitali lektiru nose na pismeni iz srpskog da prepisu koji citat i pokazu da su citali i pri ruci imaju digest ako ih neko nesto pita

a to nema blage veze ni sa kakvom analiticnoscu
Filip2412 Filip2412 22:26 17.10.2011

Re: Budimo tolerantni

alexlambros
a to nema blage veze ni sa kakvom analiticnoscu
Nek bude, al bar se bavi knjizevnoscu a ne kao mnogi (a i ti najcesce) biraju teme koje ce jednostavno da isprovociraju ljude i time postignu citanost.

VP je jedan od retkih koji NE eksploatise dnevnu politiku. Ili ako to radi onda je jednom u 200 textova.
alexlambros alexlambros 22:41 17.10.2011

Re: Budimo tolerantni

Nek bude, al bar se bavi knjizevnoscu a ne kao mnogi (a i ti najcesce) biraju teme koje ce jednostavno da isprovociraju ljude i time postignu citanost.


ne, to nema veze sa knjizevnoscu, ni analizom ni knjizevnom kritikom ... ko sto rekoh, to je pisanje na nivou digest izdanja za srednjoskolce koji ne citaju lektiru ...

sto se tema tice ... ocito ne kapiras potrebu za kritickim osvrtom na nasu stvarnost .... licno mislim da Nikolic sa svojim textovima predstavlja zrno zdrave pameti u ovoj svepotapajucoj talibaniji i predstavlja siranodeberzerakovski pokusaj otpora sveopstoj drustvenoj anasteziranosti ....
freehand freehand 22:43 17.10.2011

Re: Budimo tolerantni

alexlambros
Madonaničari ni dotle




A ko je ova vulgarna porno baba?
nikolic777 nikolic777 22:47 17.10.2011

Re: Budimo tolerantni


prepoznao bih VP i na sanskritu da pise ...

3 su opcije, text je napisala:

osoba A:

matora ugladjena salonska tetka koja je nasledila biblioteku od neke prababa tetke iz sporedne grane loze sitnog austrougarskog plemstva

osoba B:

student teologije homosexualac

osoba C:

vladimir petrovic


Genijalno!
alexlambros alexlambros 23:00 17.10.2011

Re: Budimo tolerantni

A ko je ova vulgarna porno baba?


you are such a laugh
metrevelic metrevelic 23:00 17.10.2011

Re: Budimo tolerantni

Moraćeš da prihvatiš da su krave nekome Svete, a nekome samo - krave.

nemoj tako ovde se krave štite
al ne i arhipastiri
alexlambros alexlambros 23:23 17.10.2011

Re: Budimo tolerantni

Naravno manjinskom ostataku sveta skromnih tri milijarde plus, koji iskreno veruje da nije u pitanju samo gomila, izfanataziranih nebuloza


a to iskreno verovanje dokazuje sta?

nemam uopste nadrazaj da se nadovezujem na raspravu ovog tipa, savrseno je besmislena .... inace da, upucujem na znanje i cinjenice ...

freehand freehand 01:34 18.10.2011

Re: Budimo tolerantni

alexlambros
A ko je ova vulgarna porno baba?


you are such a laugh

Aha. A ona je i dalje odrtavela pačvork porno baba.
A ti si njen prorok, to ok.
alselone alselone 07:08 18.10.2011

Re: Budimo tolerantni

bogomoljci


Kako sve nisam etiketiran na ovom blogu, pa to je sjajno.
maca22 maca22 10:13 18.10.2011

Re: Budimo tolerantni

alselone
bogomoljci

Kako sve nisam etiketiran na ovom blogu, pa to je sjajno.

...dok si ti nastupao argumentovano i razumno.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana