Hobi| Kućni ljubimci| Lingvistika| Muzika| Sex

Pope, baš sereš!

krkar RSS / 18.10.2011. u 01:15

 Filaret.jpg

Kod blogokolege Petrovića javio se nekakav, navodni, pop.

Imam nekoliko problema sa tim blogom:

1. Navodni pop isključio je mogućnost komentara

Ne volim ex cathedra mrsomuđenje i tvrdim da ono nikad i ni u kojim uslovima ne doprinosi ni međusobnom razumevanju ni prevazilaženju suprotstavljenih stavova. Nikad i nigde.

A baš to palamuđenje s visoka bez primisli da se vodi ikakav dijalog je jedna od  ključnih zamerki koju mnogi Građani Srbije imaju u odnosu na podivljalu samoživu nevladinu organizaciju parahrišćanske provenijencije koja samu sebe naziva Srpskom pravoslavnom crkvom (NVO SPC).

2. Navodni pop kao jedini problem današnjeg srbijanskog društva vidi homoseksualizam

Ako je navodni pop stvarno pop - možda njegov stav oslikava stepen pahomijevštine u NVO SPC. Ipak, uveren sam da  u današnjem srbijanskom društvu ni gejstvo ni odnos prema gejstvu nikako nisu ključni problemi jedne stvarne hrišćanske crkve.

3. Navodni pop besramno se poziva na fašističkog apologetu Nikolaja Velimirovića

Citiranjem učenog Vladike Nikolaja Velimirovića: "Neka se Srbi slože, umnože i - obože" navodni pop potvrđuje da je NVO SPC parahrišćanska sekta duboko ogrezla u jeres etnofiletizma. Istinskom hrišćanstvu pojam nacije - a posebno pozivanje na naciju u bilo kakvom učenju i tumačenju hripćanskog nauka - moralo bi biti u potpunosti neprihvatljivo.

Istovremeno, odajem priznanje navodnom popu što je potpuno lucidno ukazao na političko kurvanjstvo vlade stvarno nenadležnog Borisa Tadića i njegove marionete Mirka Cvetkovića i prokazao ih kao formalno najodgovornije za neprincipijelnu,antidemokratsku i farsičnu situaciju vezanu za (ne)održavanje gej parade 2011. a u širem smislu i za bujanje anti-gejstva i uopšte anti-različitosti u Srbiji.

Voleo bih da je navodni pop bio manje licemeran i da nije odgovornost crkve pokušao da zamaskira odgovornošću Vlade i lika koji vanustavno upravlja Srbijom.

A blogokolegu Petrovića obaveštavam da se ono što je uradio - pripustio gosta-autora (navodnog popa) ali ukinuo mogućnost komentarisanja - u Zagorju slikovito i precizno naziva: ni v rit - ni mimo.



Komentari (534)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

krkar krkar 18:23 18.10.2011

Reis - Patrijarh 3:0 (bez borbe)


Oružane snage BiH otvorene i za homoseksualce

Očekujem da će sad svi militantni srpski pederi da zavole unitarnu Bosnu.

Za srbijanske pedere još nema dobrih vesti.
fantomatsicna fantomatsicna 21:01 18.10.2011

Re: Google zaglupljuje ljude!

deset_slukom

alseloneDajte samo jedan kontra primer... madjarski Madjar - Madjarijanac, rumunski Rumun - Rumunijanac, crnogorski Crnogorac - Crnogorijanac, srpski Crnogorac - ?Besmisleni primeri ne dokazuju besmislene tvrdnje, za razliku od smislenih, koji mogu da posluže za dokazivanje smislenih tvrdnji:Austrija - AustrijanacAustralija - AustralijanacAmerika - AmerikanacPersija - PersijanacPeru - PeruanacKostarika - Kostarikanac...Srbija - Srbijanac

Novozelandjanin..Kivi
dali76 dali76 21:08 18.10.2011

Re: Reis - Patrijarh 3:0 (bez borbe)

Ma ima Krkar I za srbijanske I za vojvodjanske (da ne bismo diskriminirali jelda, samo treba google malcice. I nas blogokolega Pedja je dao izjavu povodom toga, mislim povodom konkursa za vojsku Srbije u kojoj ravnopravno konkurisu srpski gradjani, bili oni srbijanci ili Vojvodjani ,a prica se da je I Macvanima dozvoljeno.
Kazezoze Kazezoze 21:35 18.10.2011

Re: Google zaglupljuje ljude!

fantomatsicna
deset_slukom

alseloneDajte samo jedan kontra primer... madjarski Madjar - Madjarijanac, rumunski Rumun - Rumunijanac, crnogorski Crnogorac - Crnogorijanac, srpski Crnogorac - ?Besmisleni primeri ne dokazuju besmislene tvrdnje, za razliku od smislenih, koji mogu da posluže za dokazivanje smislenih tvrdnji:Austrija - AustrijanacAustralija - AustralijanacAmerika - AmerikanacPersija - PersijanacPeru - PeruanacKostarika - Kostarikanac...Srbija - Srbijanac

Novozelandjanin..Kivi

a kako se zovu stanovnici raja?
rajanci, rajčani, rajani...?
oni se inače prepoznaju po paradajzu:)))
fifismack fifismack 22:24 18.10.2011

Re: "Srbijancima" nema izlaska iz genitiva

Broadcatsing Corporation of Britain i sad se zove BCB


jel može neki linak za ovo pls?
ja sam baš veliki fan BBC-ija i volim dan da počnem sa njihovim Breakfast-om
naročito od kad Sir Terry Wogan nije redovan u jutarnjem programu BBC Radio 2

recimo u nedelju sam na BBC2 gledala prvo kako Clarkson koristi svaku priliku ne bi li izgrlio Cameron Diaz i ako je Tom Cruise postavio rekord staze :)
posle uživala u Fry-ovoj priči o jeziku
gledala uveče čak i Match of the Day

i nikad za sve ove godine nisam čula da neko kaže BCB
ne spominje se nigde ta skraćenica ni na njihovom sajtu na stranici o njima samima
http://www.bbc.co.uk/aboutthebbc/purpose/what.shtml
a ni wikipedia je ne spominje (slažem se da nije baš pouzdana ali kontam ovo bi trebalo da znaju da je opšte poznata činjenica)
http://en.wikipedia.org/wiki/BBC

zato molim linak
volim da učim
naročito o stvarima koje volim ...
krkar krkar 22:28 18.10.2011

Re: "Srbijancima" nema izlaska iz genitiva

jel može neki linak za ovo pls?


Bogme će taj linak morati da ti dadne Myredneckself, stručnjakinja za evropsko zakonodavstvo o nacionalnim genitivima


fifismack fifismack 22:37 18.10.2011

Re: "Srbijancima" nema izlaska iz genitiva



eh mr krkar...
ne sumnjam ni najmanje da mrns ima prilično moćnih suknjica ali nisam očekivala da su baš tako merlinovskih atributa da vi iza neke od njih nestanete
bar da ste njegovu izabrali pa da shvatim šta je pisac hteo da kaže...



Hansel Hansel 23:01 18.10.2011

Re: srbijanci

krkar
Oh, pa ti ne znaš za jako bitnu Borbu protiv hrvatskog genitiva?

Nisam znao, kad su davali naziv, jedva sam bio punoletan (ili jedva nisam bio), iako sam prilično pomno pratio vesti sluteći rat, razmišljajući kako da ga izbegnem, hvala na informacijama.

Ono za BBC sam i ja pomislio dok sam pisao komentar, ali pomislih - nije skroz isto pošto je Britanija naziv za zemlju u kojoj živi više naroda (moguće da ne znam nešto iz istorije), otprilike naziv BBC korespondira s nekadašnjim JRT-om i, teoretski, sa nekom Srbijanskom RTV . A to je onda različito od prisvojnog prideva (umesto genitiva ) u CRO .
Domazet Domazet 23:38 18.10.2011

Hmmm...

krkar
Ili mislis da gejevi imaju veca prava od desnicara?


Nemaju ali zaslužuju

...da ljubitelj stanovitih korachnica ne vidi problem u nejednakosti vec u raspodeli iste i nije narochito iznenadjujuce. To da na Blogu postoji josh jedanaest blogera koji sa njime razmenjuju Youtube klipove vec jeste.
myredneckself myredneckself 00:38 19.10.2011

Re: "Srbijancima" nema izlaska iz genitiva

Bogme će taj linak morati da ti dadne Myredneckself, stručnjakinja za evropsko zakonodavstvo o nacionalnim genitivima

:пљаспочелу:
Нисам видела овај коментар Кркара!
А била сам спремна да му на неком следећем посту дам одличан рецепт за гомбоце Војводине!



krkar krkar 00:40 19.10.2011

Re: "Srbijancima" nema izlaska iz genitiva

А била сам спремна да му на неком следећем посту дам одличан рецепт за гомбоце Војводине!


Pored žive tašte za gomboce ne treba.

Dajder nešto što n'umemo
myredneckself myredneckself 01:13 19.10.2011

Re: "Srbijancima" nema izlaska iz genitiva

Dajder nešto što n'umemo


Рецепт за чесницу Војводине, особит....мљаццц!
Добро, добро, има и оно што нумеш.
Док правиш чесницу, говориш Символ вере и Оченаш, све до последњег листа чеснице
freehand freehand 02:08 19.10.2011

Re: "Srbijancima" nema izlaska iz genitiva

myredneckself
Dajder nešto što n'umemo


Рецепт за чесницу Војводине, особит....мљаццц!
Добро, добро, има и оно што нумеш.
Док правиш чесницу, говориш Символ вере и Оченаш, све до последњег листа чеснице

A el ima nešto za lokume i baklavu?
krkar krkar 02:53 19.10.2011

Re: "Srbijancima" nema izlaska iz genitiva

A el ima nešto za lokume i baklavu?


E za to mora Fatiha
frederikq frederikq 05:55 19.10.2011

Re: Reis - Patrijarh 3:0 (bez borbe)

Oružane snage BiH otvorene i za homoseksualce


Ovo sam morao nekoliko puta da procitam. Izgleda da ti nisi spoznao pravu poruku koju salje Islam.
Nego, da ti citiram nesto malo bolje od vesti sa radiosarajeva.ba.

Preuzeto sa ovog sajta.


Ovaj pasus je najvazniji:
Kakva je kazna za ovakav grijeh

Šeri'at naređuje smrtu kaznu za one koji čine ovaj grijeh. Ibnul-Kajjim, rahmetullahi 'alejh, spominje da su ashabi Allahova poslanika, sallallahu 'alejhi ve sellem, jednoglasnog mišljenja da se takva osoba treba pogubiti. Međutim, razilaze se po pitanju načina njegova ubistva. Pojedini hanbelijski pravnici prenose Idžma'a ashaba, radijallahu 'anhum, o pogubljenju onoga koji sprovodi ovaj nemoralni čin shodno hadisu Allahova poslanika, sallallahu 'alejhi ve sellem: „Ako pronađete nekoga da čini nemoral poput Lutova naroda, ubijte onoga koji to čini i nad kim se čini." (Hadis bilježe sakupljači Sunena, Ibnu-Hibban tvrdi za njega da je vjerodostojan i imam Ahmed dokazuje njime) Osobine onih koji se bave ovim nemoralnim i razvratnim činom su slijedeće:
-zmjenjene su prirode, daleko od one u kojoj ih je Uzvišeni Allah stvorio.
-Slast i sreću nalaze u zadovoljavanju svojih strasti.
-Nemaju stida ni koliko životinje. Takvi se ne stide nikoga, niti Allaha, subhanehu ve te'ala, niti ljudi. Zato u takvima nema nikakve koristi.
-Jasno se na njima primjećuje žudnja i razmišljanje za ovim nemoralnim činom.
-Pri sebi nemaju ljudskosti, niti muškosti pred drugim muškarcima, već se dovijaju i laskaju drugima poput žena, jer žude za njima.
U kur'anskim ajetima došli su njihovi opisi: oni su fasici, prelaze svaku Allahovu granicu, čine nasilje na zemlji.

Upozorenje, a posebno onima koji se pripisuju islamu

Znaj, Allah te uputio, da je Allahov poslanik, sallallahu 'alejhi ve sellem, rekao: „Allah prokleo onoga koji čini djelo Lutova naroda! Allah prokleo onoga koji čini djelo Lutova naroda! Allah prokleo onoga koji čini djelo Lutova naroda!" (Ahmed, 2763, 2765; Hakim, 8166; i kaže da je hadis vjerodostojan.)


Vidim da imas hrabrosti da vredjas pravoslavce. A da li smes da vredjas muslimane?
myredneckself myredneckself 08:04 19.10.2011

Re: "Srbijancima" nema izlaska iz genitiva

A el ima nešto za lokume i baklavu?

Oooo...izvoli uđi, ne izuvaj se frihende
Ne, na žalost samo štrudl, nudl...i tako
alselone alselone 08:15 19.10.2011

Re: "Srbijancima" nema izlaska iz genitiva

myredneckself


Utornikom pravimo obično bezmesno. Paradajz čorbica sa čikovima, nasuvo sa krompirom, kiseli krastavci i rezanci sa makom.

Danas sreda, bice bolje. Kisela čorba sa pirinčem, pohovana piletina i išleri.

gorstak92 gorstak92 09:28 19.10.2011

Re: "Srbijancima" nema izlaska iz genitiva

Utornikom pravimo obično bezmesno. Paradajz čorbica sa čikovima, nasuvo sa krompirom, kiseli krastavci i rezanci sa makom.

Danas sreda, bice bolje. Kisela čorba sa pirinčem, pohovana piletina i išleri.

Ponedeljak
Vrati se gorštak umoran sa posla (pil'o drva) pita ženu šta ima za ručak, a ona pasulj.
,,Jes! Pasulj"
Utorak
Vrati se sa posla pita ženu ona pasulj
,,Jupi, pasulj, obožavam pasulj"
Sreda
... pita ženu ona pasulj
,,Ok, pasulj, dobar je pasulj"
Četvrtak
opet pita ženu ona pasulj
Dobro, daj taj pasulj
Petak
nije ni pitao ženu ona pasulj
Dokle taj pasulj? ima li šta drugo
Subota
... pita ženu ona pasulj
Jebote dokle taj pasulj
Nedelja
... pita ženu ona pasulj
Muka mi od tebe i pasulja
.
.
.
Ponedeljak
Vrati se gorštak umoran sa posla (pil'o drva) pita ženu šta ima za ručak, a ona pasulj.
,,Jes! Pasulj"
gorstak92 gorstak92 09:32 19.10.2011

Re: Google zaglupljuje ljude!

deset_slukom
alselone
Dajte samo jedan kontra primer... madjarski Madjar - Madjarijanac, rumunski Rumun - Rumunijanac, crnogorski Crnogorac - Crnogorijanac, srpski Crnogorac - ?


Besmisleni primeri ne dokazuju besmislene tvrdnje, za razliku od smislenih, koji mogu da posluže za dokazivanje smislenih tvrdnji:

Austrija - Austrijanac
Australija - Australijanac
Amerika - Amerikanac
Persija - Persijanac
Peru - Peruanac
Kostarika - Kostarikanac
...
Srbija - Srbijanac


Ljudi, pa ovo je neizdrživo.
Rambo je bio u pravu 100%. Tačnije, on je uvek u pravu.
Ima li ko da pomogne gramatički zabludelom blogeru?

Posebno mi se dopadaju primeri iz istorije: Romejac, Romanijac, Rumljanin, ...
Pobednik za ovu nedelju je... tarara ... Persijanac!

Vidi šta sam ja našao u arhivi - doajen akademik Stjepan Zarez:
alselone alselone 09:36 19.10.2011

Re: "Srbijancima" nema izlaska iz genitiva

gorstak92


Uz suljpa najbolje zapevati onu staru:
- Konj to kaze, konj to laze, da je meni mali,
nije mali, nije mali, triput on obali.
gorstak92 gorstak92 09:45 19.10.2011

Re: "Srbijancima" nema izlaska iz genitiva

alselone
gorstak92


Uz suljpa najbolje zapevati onu staru:
- Konj to kaze, konj to laze, da je meni mali,
nije mali, nije mali, triput on obali.

Znaš kako,
već sam dobio primedbu da sam nadmen pa sam hteo da se opravdam zašto se ja nadimam.
Mislim, ko ne voli pasulj.
Jesi li čitao Eiza koji je pisao o svetoj srbijanskoj tajni zvanoj Suljpa?

Uzgred, rešio sam skroz na skroz da se preobratim.
Od sad pa nadalje i ubuduće (c.r. Oglo), trošiću izraz srbijanski i to isključivo kad hoću da se zajebavam.
Promena jezika da delu.
Srbijanskog.
myredneckself myredneckself 09:47 19.10.2011

Re: "Srbijancima" nema izlaska iz genitiva

alselone
Utornikom pravimo obično bezmesno. Paradajz čorbica sa čikovima, nasuvo sa krompirom, kiseli krastavci i rezanci sa makom.

Derane, špic!
Oma se vidi da si iz dobre kuće di se zna reda
alselone alselone 09:52 19.10.2011

Re: "Srbijancima" nema izlaska iz genitiva

gorstak92

Znaš kako,
već sam dobio primedbu da sam nadmen pa sam hteo da se opravdam zašto se ja nadimam.
Mislim, ko ne voli pasulj.
Jesi li čitao Eiza koji je pisao o svetoj srbijanskoj tajni zvanoj Suljpa?

Uzgred, rešio sam skroz na skroz da se preobratim.
Od sad pa nadalje i ubuduće (c.r. Oglo), trošiću izraz srbijanski i to isključivo kad hoću da se zajebavam.
Promena jezika da delu.
Srbijanskog.


Nisam čitao, potražiću.
Ma da, nije to loše. "Srbijanski" sa sobom nosi onaj duh purgerskog šmekera sto priča u deminutivima (helić, fotić...). Sve je deo imidža.
alselone alselone 09:54 19.10.2011

Re: "Srbijancima" nema izlaska iz genitiva

myredneckself
alselone
Utornikom pravimo obično bezmesno. Paradajz čorbica sa čikovima, nasuvo sa krompirom, kiseli krastavci i rezanci sa makom.

Derane, špic!
Oma se vidi da si iz dobre kuće di se zna reda


Al' što noćom volem da se najedem kad zaglavim kod komše.
Dok sam još na vrati, otključavam i vičem ženi - Postaljaj!

myredneckself myredneckself 10:27 19.10.2011

Re: "Srbijancima" nema izlaska iz genitiva

alselone
myredneckself
alselone
Utornikom pravimo obično bezmesno. Paradajz čorbica sa čikovima, nasuvo sa krompirom, kiseli krastavci i rezanci sa makom.

Derane, špic!
Oma se vidi da si iz dobre kuće di se zna reda


Al' što noćom volem da se najedem kad zaglavim kod komše.
Dok sam još na vrati, otključavam i vičem ženi - Postaljaj!



Ijuuu, jesil furtom taki, il sam kad zabatrgaš?
sevarlica sevarlica 10:31 19.10.2011

Re: srbijanci

Pa "srbijanski" nije karakterna osobina, dok su pizda ili peder upravo to - označavaju karakternu osobinu, a ne polni organ odnosno seksualnu opredeljenost ;>

a od čege je nastala reč pederastija (ne samo kod nas) to ne označava homoseksualu osobu, nego "malo boljeg" pedofila (ne "bavi se" malom decom, nego malo starijom). Jeste, mnogi diljem sveta misle da je to i gej osoba jedno te isto, ali to stoga što misle - ma sve je to nastrano i bolesno, samo su u pitanju nijanse. Eno i Lažni Šćepan Pop iz zaključanog bloga - puna mu usta pedera.


Malo ste u kontri samom sebi ovde zar ne???

"Peder" nije samo karakterna osobina, to je nastala u žargonskom govoru. Peder je neko ko pripada pederastiji(to je ona reč napisana grčkim slovima). Pederastija je način uređenja društvene zajednice i podrazumeva vezu starijeg muškarca i mlađeg momka pa čak i dečaka. Ako pederastija nema veze sa homoseksualnošću, šta je onda Tajno(Sveto) Bratstvo koje je proisteklo iz pederastije?
alselone alselone 10:37 19.10.2011

Re: "Srbijancima" nema izlaska iz genitiva

myredneckself

Ijuuu, jesil furtom taki, il sam kad zabatrgaš?


Samo o retke petke.
sevarlica sevarlica 10:55 19.10.2011

Re: srbijanci

Exitus Letalis
a da se vratimo na temu?


Pa to i jeste tema

Ja drugu temu bloga nisam provalio
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 11:03 19.10.2011

Re: "Srbijancima" nema izlaska iz genitiva

Paradajz čorbica sa čikovima, nasuvo sa krompirom, kiseli krastavci i rezanci sa makom.

zilikaka zilikaka 11:15 19.10.2011

Re: "Srbijancima" nema izlaska iz genitiva

Paradajz čorbica sa čikovima, nasuvo sa krompirom, kiseli krastavci i rezanci sa makom.

kod nas skoverci četvrtkom...
alselone alselone 11:19 19.10.2011

Re: "Srbijancima" nema izlaska iz genitiva

zilikaka

kod nas skoverci četvrtkom...


E, ovo ne znam sta je ali me jako zanima.

@BOL

krkar krkar 13:46 19.10.2011

Re: Reis - Patrijarh 3:0 (bez borbe)

Izgleda da ti nisi spoznao pravu poruku koju salje Islam.


A ti si je spoznao sa islambosna.ba?

To ti je isti qrc kao i instant hrišćanstvo sa sajta Dveri.



Vidim da imas hrabrosti da vredjas pravoslavce. A da li smes da vredjas muslimane?


Kad se neki Svetosavac samoeksplodira, odnosno kad to postane relativno raširena pojava, tretiraću ih sa istim respektom kao i muslimane.
zilikaka zilikaka 15:31 19.10.2011

Re: "Srbijancima" nema izlaska iz genitiva

alselone

zilikakakod nas skoverci četvrtkom...E, ovo ne znam sta je ali me jako zanima. @BOL

Nema slika al i ovo će pomoći
Skoverci
Zabuckati testo za skoverce (to je isto testo kao za palacinke samo duplo masnije-vidi recept za palacinke ispod).
Peci u tiganj u koji ste pre toga usuli do pola ulja.
Tako ispecene skoverce filovati s mlevenim orasima, a moze i s' pekmezom od kajsija.
Sitnoj deci u kuci je posebno simpaticno kad ih odrasli pljenu sa tako masnim skovercom po obrazu.
Dan kad su skoverci na jelovniku se smatra dijetalnim.
alselone alselone 15:53 19.10.2011

Re: "Srbijancima" nema izlaska iz genitiva

zilikaka

Zabuckati testo za skoverce (to je isto testo kao za palacinke samo duplo masnije-vidi recept za palacinke ispod).
Peci u tiganj u koji ste pre toga usuli do pola ulja.
Tako ispecene skoverce filovati s mlevenim orasima, a moze i s' pekmezom od kajsija.
Sitnoj deci u kuci je posebno simpaticno kad ih odrasli pljenu sa tako masnim skovercom po obrazu.
Dan kad su skoverci na jelovniku se smatra dijetalnim.



Ovo je strava, moracemo jedared da probamo. Mozda bas veceras, kao dijetalnu veceru.
deset_slukom deset_slukom 19:29 19.10.2011

Re: Google zaglupljuje ljude!

gorstak92

Ljudi, pa ovo je neizdrživo.
Rambo je bio u pravu 100%. Tačnije, on je uvek u pravu.
Ima li ko da pomogne gramatički zabludelom blogeru?
...
Pobednik za ovu nedelju je... tarara ... Persijanac!

Vidi šta sam ja našao u arhivi - doajen akademik Stjepan Zarez:


Potpuno sam zatečen ovako neoborivom argumentacijom. Nikad ne bih pomislio da reči "Persijanac" i "Srbijanac" nemaju nikakve sličnosti u tvorbenom smislu, a to sam shvatio tek posle tvoje neizmerno duhovite reakcije.
zilikaka zilikaka 20:49 19.10.2011

Re: "Srbijancima" nema izlaska iz genitiva

Ovo je strava, moracemo jedared da probamo. Mozda bas veceras, kao dijetalnu veceru

Znaš kako spada red.
Posle slanine obavezno uzeti malo dijete.
Naročito noćom.
krkar krkar 21:32 19.10.2011

Re: "Srbijancima" nema izlaska iz genitiva

Posle slanine obavezno uzeti malo dijete.
Naročito noćom.


I ti si, sestro slatka, pedofil?

A pojma nisam imao da si ijekavica.
zilikaka zilikaka 07:04 20.10.2011

Re: "Srbijancima" nema izlaska iz genitiva

I ti si, sestro slatka, pedofil?

Ovo još da ti oprostim
A pojma nisam imao da si ijekavica.

al ovo ne mogu nikako

A baš sam se iz sveg srca trudila da korisno obogatim blog...

Sad, što tebi tašta ne pravi skoverce, pa ne znaš šta je prava stvar, šta ću ti ja
gorstak92 gorstak92 09:49 20.10.2011

Re: Google zaglupljuje ljude!

deset_slukom
Potpuno sam zatečen ovako neoborivom argumentacijom. Nikad ne bih pomislio da reči "Persijanac" i "Srbijanac" nemaju nikakve sličnosti u tvorbenom smislu, a to sam shvatio tek posle tvoje neizmerno duhovite reakcije.

Ja priznajem da malo sporije kapiram fazone.
Tek skoro sam provalio da vi mene ložite sa onim Srbijanac, a ja se primio ko Krkar na Vasu pa sve nešto argumentujem. Mene ste našli.

Ponoviću da sam rešio i ja da trošim Srbijanac, ali samo u zajebantske svrhe.
Kad budem želeo nekoga baš da uvredim ima da mu kažem da je Persićanin (tvorbeno od persirćetne kiseline).
krkar krkar 12:39 20.10.2011

Re: "Srbijancima" nema izlaska iz genitiva

Sad, što tebi tašta ne pravi skoverce, pa ne znaš šta je prava stvar, šta ću ti ja


Vala ima da je testiram prvom prilikom.

Ako ona n'ume - onda to nije pravo vojvođansko jelo nego neko vaše sektaško banatsko.

Mada, sviđa mi se o'ma recept koji počinje sa zabućkati testo...
deset_slukom deset_slukom 16:21 20.10.2011

Re: Google zaglupljuje ljude!

gorstak92

Kad budem želeo nekoga baš da uvredim ima da mu kažem da je Persićanin (tvorbeno od persirćetne kiseline).


Već odavno je duhovitost imperativ na blogu, moram reći da su mnogi blogeri i uspešni u tome.

Ne valja kada je humor jedina svrha pisanja ili se njime pokušava nametanje lažnog utiska suverenog vladanja materijom. Tada argumenti, jednostavno, nisu potrebni - dovoljno je ismejati sagovornika.

Uzgred, "tvorba" je izraz koji se uobičajeno koristi u nauci o jeziku, zašto ti je zapao za oko? I on je uvredljiv?
gorstak92 gorstak92 09:48 21.10.2011

Re: Google zaglupljuje ljude!

deset_slukom
gorstak92

Kad budem želeo nekoga baš da uvredim ima da mu kažem da je Persićanin (tvorbeno od persirćetne kiseline).


Već odavno je duhovitost imperativ na blogu, moram reći da su mnogi blogeri i uspešni u tome.

Ne valja kada je humor jedina svrha pisanja ili se njime pokušava nametanje lažnog utiska suverenog vladanja materijom. Tada argumenti, jednostavno, nisu potrebni - dovoljno je ismejati sagovornika.

Uzgred, "tvorba" je izraz koji se uobičajeno koristi u nauci o jeziku, zašto ti je zapao za oko? I on je uvredljiv?

O bre deset s lukom šta si zapeo argumenti pa argumenti. Ponoviću da sam skontao da me ložite, ali nema veze.

Ajde kad insistiraš da se igramo gramatike. Evo primer:

Srbijanac - Persijanac
Srbin - ?

Šta bi ti predložio? Onako, smisleno, kako samo ti umeš.
Ja bih tvorbio Persin, ali Persićanin mi nekako prirodnije zvuči.
krkar krkar 13:50 21.10.2011

Re: Google zaglupljuje ljude!

Ja bih tvorbio Persin, ali Persićanin mi nekako prirodnije zvuči.


Persil.

Ljudima odavno ušlo u uvo.
gorstak92 gorstak92 22:08 21.10.2011

Re: Google zaglupljuje ljude!

krkar
Ja bih tvorbio Persin, ali Persićanin mi nekako prirodnije zvuči.


Persil.

Ljudima odavno ušlo u uvo.


Meni taj Persil zvuči kao neki mladunac od Persijanca, a možda je to teritorijalna odrednica koja jasno razgraničava Persijance. Znaš, ono Irak Iran.
krkar krkar 02:04 22.10.2011

Re: Google zaglupljuje ljude!

Meni taj Persil zvuči kao neki mladunac od Persijanca, a možda je to teritorijalna odrednica koja jasno razgraničava Persijance. Znaš, ono Irak Iran.


Persilac - Persil(ij)anac?
dali76 dali76 02:27 18.10.2011

seru jedni, seru drugi,placaju svi

Steta sto je Vladimir zatvorio svoj blog jer njegov gost, pop ili svestenik,kako ko voli je takao krucijalnu temu : odnos drzave ,deklrativno sekularne I crkve, u ovom slucaju SPC.
Nazalost I sam gost Vladimira je sve sveo na rat vernika I nevernika pa tako porucuje da crkva postoji dve hiljade godina I postojat ce dok je sveta I veka.
Odnos drzave I crkve , I pitanje vjerovanja u boga ili ne su totalno odvojene teme I ako se one spoje dialog je samo gubljenje vremena.
To vjerujem li ja u boga, Isusa, svetu kravu il Madonu je moja licna stvar,ali pitanje odnosa drzave I crkve nije nicija licna stvar vec stvar drzave, gradjana I zakona.
Bas zbog mesanja ove dve odvojene teme Nikolicev blog je izgubio ostricu koja je po mom sudu trebala ici prije svega ka drzavi ,ali I Vladimirov gost je ,iako je takao odgovornost drzave, ipak svoju temu na kraju sveo na krstaski I antikrstaski rat, tako da je glavni problem ostao netaknut I zagubljen u artiljeriji vernici vs nevernici .
freehand freehand 09:00 18.10.2011

Re: seru jedni, seru drugi,placaju svi

To vjerujem li ja u boga, Isusa, svetu kravu il Madonu je moja licna stvar,ali pitanje odnosa drzave I crkve nije nicija licna stvar vec stvar drzave, gradjana I z akona.

Tačno tako. I onda uz jurodive vladike koji se frljaju anatemama, tamjanom, sumporom i zašiljenim krstačama imaš nedojebane madonaničare i agresivne zapenušane ateiste, koji bi da otkrste ili spale, pa kako ti volja u te tri sekunde kolko ti daju fore, ako si vernik.
A imaš i Krkara koji proglašava crkvu zločinačkom organizacijom, onako bez pardona i bez priziva.
Do mojego, vala.
alselone alselone 09:04 18.10.2011

Re: seru jedni, seru drugi,placaju svi

freehand

Tačno tako. I onda uz jurodive vladike koji se frljaju anatemama, tamjanom, sumporom i zašiljenim krstačama imaš nedojebane madonaničare i agresivne zapenušane ateiste, koji bi da otkrste ili spale, pa kako ti volja u te tri sekunde kolko ti daju fore, ako si vernik.
A imaš i Krkara koji proglašava crkvu zločinačkom organizacijom, onako bez pardona i bez priziva.
Do mojego, vala.


E vala bas! Ja bih bio poslednji koji ima volju da brani crkvu. Ne smatram se vernikom u pravom smislu reci vec tradicionalistom, ali me posebno zivcira ovo tepih kipovanje smeca. Pogledati samo ovog pacijenta.
Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 09:45 18.10.2011

Re: seru jedni, seru drugi,placaju svi

dali76
Steta sto je Vladimir zatvorio svoj blog jer njegov gost, pop ili svestenik,kako ko voli je takao krucijalnu temu : odnos drzave ,deklrativno sekularne I crkve, u ovom slucaju SPC.
Nazalost I sam gost Vladimira je sve sveo na rat vernika I nevernika pa tako porucuje da crkva postoji dve hiljade godina I postojat ce dok je sveta I veka.
Odnos drzave I crkve , I pitanje vjerovanja u boga ili ne su totalno odvojene teme I ako se one spoje dialog je samo gubljenje vremena.
To vjerujem li ja u boga, Isusa, svetu kravu il Madonu je moja licna stvar,ali pitanje odnosa drzave I crkve nije nicija licna stvar vec stvar drzave, gradjana I zakona.

Bas zbog mesanja ove dve odvojene teme Nikolicev blog je izgubio ostricu koja je po mom sudu trebala ici prije svega ka drzavi ,ali I Vladimirov gost je ,iako je takao odgovornost drzave, ipak svoju temu na kraju sveo na krstaski I antikrstaski rat, tako da je glavni problem ostao netaknut I zagubljen u artiljeriji vernici vs nevernici .


Upravo tako.
Sad kad me je malo prosao bes zbog Vladimirovog pokusaja da pribavi kredibilitet laznim predstavljanjem, pa mi je poslo za rukom da tekst procitam do kraja, slazem se da je steta sto je na onaj nacin izneo svoje stavove i zatvorio za komentarisanje. Ali, sta cu, retko sta me nervira kao osporavanje slobode govora. Mozda bas zato, kao pravoslavni vernik, imam veci strah od jacanja snage pravoslavne crkve, nego sto imam otpor prema stavovima ateista koji s vremena na vreme pljunu po crkvi i poglavarima, pa i svoj religiji. Slazem se da to moze da bude i preterano, kako kaze VP, ali preteranost je vec stvar globalne politike B92 koja ocigledno nema bolje autore, pa se uvek i jedino vrte iste teme - homoseksualizam, cetnici i partizani, i tome slicno. Uz par svetlih i tamnih izuzetaka. Nije moja krivica sto nemaju ideja i sto teraju i citaoce i autore od sebe.
Mozda bas i ne umem lepo da se izrazim, ali da li ja verujem ili ne treba da bude moja intimna stvar, a ne stvar nekog drugog. Neka meni Bog sudi da li sam dostojan vernik, ali popovi neka ostave i mene i gejeve na miru.
A tuzno je to sto, upravo je crkva prva pocela to mesanje u "njihovu stvar" (mislim na paradu kod nas), pa se na zalost sada borba za gej prava prakticno pretvorila u borbu ne samo protiv crkve, vec i protiv religije. Sto se mene tice, ja cu vecito braniti prava ateista da iznose svoje stavove, ali isto tako, ako bi militantni ateisti ikada dostigli moc u oblikovanju drustva i drzave, kakvo sada ima crkva, moje zalaganje bi bilo na strani vernika i njihovih prava da slobodno biraju u sta ce da veruju.
I to bi trebala da bude sustina borbe za prava i slobode manjina, ovako ta poenta se gubi u medjusobnim rafalima...
Jos jedna stvar, mislim da je kljucno za gejeve da svoju borbu odvoje od crkve (iako kapiram da je to tesko moguce kad se crkva okomila na njih, however treba pokusati ili bar ograniciti kritiku na one postupke crkve koji se ticu gejeva), jer alijenacija vecinskog stanovnistva koje se identifikuje sa crkvom i njenim stavovima im nece pomoci.
krkar krkar 09:53 18.10.2011

Re: seru jedni, seru drugi,placaju svi

da li ja verujem ili ne treba da bude moja intimna stvar, a ne stvar nekog drugog. Neka meni Bog sudi da li sam dostojan vernik, ali popovi neka ostave i mene i gejeve na miru.




(ako nije nedostojan smajli za jednog vernika)
draft.dodger draft.dodger 02:28 18.10.2011

POP MAŠINA

Umesto da kadi, pop sere o Vladi...
Unfuckable Unfuckable 05:21 18.10.2011

autobiografija o drugima

Ne volim ex cathedra mrsomuđenje i tvrdim da ono nikad i ni u kojim uslovima ne doprinosi ni međusobnom razumevanju ni prevazilaženju suprotstavljenih stavova. Nikad i nigde.
srdjan.pajic srdjan.pajic 05:33 18.10.2011

Re: autobiografija o drugima

Unfuckable
Ne volim ex cathedra mrsomuđenje i tvrdim da ono nikad i ni u kojim uslovima ne doprinosi ni međusobnom razumevanju ni prevazilaženju suprotstavljenih stavova. Nikad i nigde.

oscar-vincent-wilde oscar-vincent-wilde 10:55 18.10.2011

Re: autobiografija o drugima

Unfuckable
Ne volim ex cathedra mrsomuđenje i tvrdim da ono nikad i ni u kojim uslovima ne doprinosi ni međusobnom razumevanju ni prevazilaženju suprotstavljenih stavova. Nikad i nigde.




moram da dragom krkaru, ipak, uskliknem s ljubavlju - bez zezanja! - što je promtno reagovao pravim naslovom i odličnim, kratkim postom na nedopustivo, odvratno poturanje "misli" anonimnog popa ( pošto je jasno da je blog lično pisao kolega ČEMU ), koje se izležavaju na prostoru vipovca, tog nadobudnog, dosadnog, potuljenog, a nepismenog VIPovca.

taj je post "Kolege Čemu", u stvari, Živ Dokaz izrazito niskih grana Bloga92.
posebno kriterijuma po kojima se biraju blogeri sa autorskom opcijom, odnosno vipovci at the very first place
expolicajac expolicajac 06:47 18.10.2011

Taj nije pop

Pamflet objavljen kod blogokolege Petrovića nije pisalo svešteno lice. Mislim da se neko ozbiljno poigrao sa dobrim nameram Petrovića. Taj "poštovani" pop trebalo bi da se potpiše imenom i prezimenom, reda radi, ovako ...
maksa83 maksa83 06:59 18.10.2011

Re: Taj nije pop

Mislim da se neko ozbiljno poigrao sa dobrim nameram Petrovića

Ja mislim da se Petrović poigrao sam sa sobom i svojim namerama. A "igranje sa samim sobom" ima još poneko ime.


P.S. Skandal uz blagoslov crkve: U Španiji čak 300.000 beba ukradeno od roditelja. Džasmine, biiiznis.

krkar krkar 08:59 18.10.2011

Re: Taj nije pop

Pamflet objavljen kod blogokolege Petrovića nije pisalo svešteno lice


Ih, što volim brz operativni rad!

A kako danas znate šta popovi pišu? Nekad su bili otisci svih pisaćih mašina i to razumem, malo pipavo al' slovo po slovo i zna se ko je pisao (ili bar na kojoj mašini), ali kako danas?
Exitus Letalis Exitus Letalis 10:19 18.10.2011

Re: Taj nije pop

expolicajac
Pamflet objavljen kod blogokolege Petrovića nije pisalo svešteno lice. Mislim da se neko ozbiljno poigrao sa dobrim nameram Petrovića. Taj "poštovani" pop trebalo bi da se potpiše imenom i prezimenom, reda radi, ovako ...

da se složomo. to sam već napisala.
mislim, ima li ime dotični?
olivasvoli olivasvoli 10:31 18.10.2011

Re: Taj nije pop

expolicajac
Pamflet objavljen kod blogokolege Petrovića nije pisalo svešteno lice. Mislim da se neko ozbiljno poigrao sa dobrim nameram Petrovića. Taj "poštovani" pop trebalo bi da se potpiše imenom i prezimenom, reda radi, ovako ...


Jeste, al' šta ćeš kolega, ovde imaju prednost anonimusi, pa onda junaci crtanih filmova, serija, onda nikovi mrtve prirode, tek na ubedljivom zadnjem mestu su oni sa imenom i prezimenom i generalijama po rodjenju. Etoo takoo.
P.S. Mogu da se zakunem u mog druga Stanlija da je tako.
expolicajac expolicajac 12:29 18.10.2011

Re: Taj nije pop

A kako danas znate šta popovi pišu? Nekad su bili otisci svih pisaćih mašina i to razumem, malo pipavo al' slovo po slovo i zna se ko je pisao (ili bar na kojoj mašini), ali kako danas?

Kad visokoumni Krkiša nije prokljuvio, neka ostane mala tajna velikog majistora kuhinje
alselone alselone 07:11 18.10.2011

Meni je fantasticno

Pored svega sto je radila Katolicka crkva u istoriji, od Inkvizicije, preko placanja oprosta grehova, pacovskih kanala pa do trenutnog skandala u Spaniji, SPC koja je sacuala sigurno makar trunku vise izvornog hriscanstva naziva parahriscanskom sektom. Pa ko je onda nosilac hriscanskih vrednosti danas Krkar? Rim? Papa?
maksa83 maksa83 07:17 18.10.2011

Re: Meni je fantasticno

SPC koja je sacuala sigurno makar trunku vise izvornog hriscanstva

Razlika je samo u količini para i moći kojima raspolažu. Hrist sigurno nije rekao "idite i vozite se u BMW džipovima i Audijima".

Pa ko je onda nosilac hriscanskih vrednosti danas Krkar? Rim? Papa?

Nazareni.

Sve ostalo su manje ili više uspešne firme i firmice.
alselone alselone 07:28 18.10.2011

Re: Meni je fantasticno

maksa83
SPC koja je sacuala sigurno makar trunku vise izvornog hriscanstva

Razlika je samo u količini para i moći kojima raspolažu. Hrist sigurno nije rekao "idite i vozite se u BMW džipovima i Audijima".


Nije rekao. Ali nije ni rekao "spasavajte naciste", "palite vestice", "placajte za oproste", "kradite bebe". Da li je to bilo kod nas? Ja nisam rekao da su nasi savrseni nego da su u manjoj epsilon okolini od statne koordinate. A sve sam ovo zapoceo jer se samo SPC naziva "parahriscanskom sektom", pored svega ostaloga.


maksa83 maksa83 07:36 18.10.2011

Re: Meni je fantasticno

Nije rekao. Ali nije ni rekao "spasavajte naciste", "palite vestice", "placajte za oproste", "kradite bebe". Da li je to bilo kod nas?

Pa nije, ali je ikona sprskih klerofila Nikolaj Velimirović (sveže kanonizovani) nosilac Hitlerovog ordena i dokumentovani antisemita, Ljotićev guru.

A oko "plaćajte za oproste", nije izbacio ni tarifu "venčanje u viđenoj Crkvi košta 400 EUR", opelo 100 EUR, krštenje toliko-i-toliko.

Ne priznajem epsilon okoline, u tog "molera" ne sme "kuća da bude neokrečena".

Ako je "moral" roba koju valjaš zajedno sa nekim načelima, onda ima da budeš moralan i skroz ispravan po tim načelima od podrške preko sejlza do aper menadžmenta, inače si - falš. A jesu falš. Što su veći to su više falš. Svi.
Dr M Dr M 07:42 18.10.2011

Re: Meni je fantasticno

Hrist sigurno nije rekao "idite i vozite se u BMW džipovima i Audijima".


...ali je Gospod rekao

Lux fiat..
alselone alselone 08:02 18.10.2011

Re: Meni je fantasticno

maksa83
Ne priznajem epsilon okoline, u tog "molera" ne sme "kuća da bude neokrečena".

Ako je "moral" roba koju valjaš zajedno sa nekim načelima, onda ima da budeš moralan i skroz ispravan po tim načelima od podrške preko sejlza do aper menadžmenta, inače si - falš. A jesu falš. Što su veći to su više falš. Svi.


U redu, ja ovo prihvatam kao stav. Ali onda imamo problem ponovo od starta. Nije samo SPC "parahriscanska sekta". Ili su svi sekte ili nije SPC.
krkar krkar 09:04 18.10.2011

Re: Meni je fantasticno

Pored svega sto je radila Katolicka crkva u istoriji, od Inkvizicije, preko placanja oprosta grehova, pacovskih kanala pa do trenutnog skandala u Spaniji, SPC koja je sacuala sigurno makar trunku vise izvornog hriscanstva naziva parahriscanskom sektom. Pa ko je onda nosilac hriscanskih vrednosti danas Krkar? Rim? Papa?


Čuveni argument u Americi muče crnce.

Sa odnosom prema srbijanskim i srpskim pederima RKT crkva ni papa Racinger nemaju nikakve veze. Ni Opus Dei, ni pokojni inkvizitori, trte-mrte. Sa generisanjem i podgrevanjem mržnje prema svemu što nije srpsko-po-trenutnoj-definiciji-SPC nemaju veze ni američki anabaptisti ni kalvinisiti iz Ženeve.

SPC je parahrišćanska sekta ogrezla u jeres etnofiletizma.
krkar krkar 09:07 18.10.2011

Re: Meni je fantasticno

Nije rekao. Ali nije ni rekao "spasavajte naciste", "palite vestice", "placajte za oproste", "kradite bebe". Da li je to bilo kod nas?


Bilo je. Otac SPC-ovskih genocidnih poriva, Sveti Sava, uveo je ideju totalnog fizičkog istrebljenja bez suda i presude onoga što crkvi milo nije.

Da je SPC ostala u poziciji apsolutne vlasti - bilo bi i spaljivanja veštica i svega ostalog. Hvala Muratu i Sulejmanu što nije!
alselone alselone 09:11 18.10.2011

Re: Meni je fantasticno

krkar

Bilo je. Otac SPC-ovskih genocidnih poriva, Sveti Sava, uveo je ideju totalnog fizičkog istrebljenja bez suda i presude onoga što crkvi milo nije.

Da je SPC ostala u poziciji apsolutne vlasti - bilo bi i spaljivanja veštica i svega ostalog. Hvala Muratu i Sulejmanu što nije!



Krenuo sam da ti odgovorim na prethoni komentar i sva sreca pa refresovah stranu i procitah ovo. Stvarno nemam nameru polemisati o ovome sa tobom. Samo o ronjenju, klopi i slicnim stvarima. Nista preko toga. Uzivaj krkar.
krkar krkar 09:17 18.10.2011

Re: Meni je fantasticno

Nije samo SPC "parahriscanska sekta". Ili su svi sekte ili nije SPC.


Diskusija je otišla u potpuno pogrešnom smeru (tačnije ti si je tamo usmerio).

Nije SPC parahrišćanska sekta zbog lažljivosti, licemerja i gramzivosti popova. Iako je to licemerje vrlo rašireno, iako gotovo cela SPC besramno laže, iako se grabi i otima koliko god se može - sve su to ipak slabosti čoveka kao pojedinca i slabosti sistema. Kakva je da je, SPC nije (još uvek!) zasnovana na kradi, otimaj, muvaj i laži. To su devijacije i slabosti koje (još uvek!) nisu osnova sistema.

Razlog zašto SPC smatram parahrišćanskom sektom leži u njenom sopstvenom definisanju sebe same kao crkve za Nacion. Hrišćanstvo-za-Srbe.

Ideji hrišćanstva postojanje nacije savršeno je nebitno (u najmanju ruku). Hrišćanstvo može ljude deliti samo na vernike i nevernike, nikako na nacije. A ta ideja nacije je fundamentalna ideja parahrišćanske sekte SPC. I što je još gore, ta parahrišćanska sekta Srpstvo priznaje samo sopstvenim pripadnicima, makar i deklarativnim.

U tome je problem. Mnogo, mnogo dubok problem. Nema tu IHS od hrišćanstva.
Hansel Hansel 09:51 18.10.2011

Re: Meni je fantasticno

Zar nisu sve pravoslavne crkve organizovane po tom principu (sad, da li nacionalnom ili narodnom, neka razlika u osnovi tu ipak postoji)? Naravno da taj princip bode oči; RKC nije organizovana primarno na taj način, ali (koliko znamo) i ona je i ona na "specijalan način" tretirala (i tretira) one koji nisu pod njenim okriljem.
Exitus Letalis Exitus Letalis 10:20 18.10.2011

Re: Meni je fantasticno

Pa ko je onda nosilac hriscanskih vrednosti danas Krkar? Rim? Papa?

kojih vrednosti?
ono - drvo koje ne rađa, seče se i baca u vatru;
il - parada srama...
il obuvanje u boss-u,
il umlaćivanje "pacijenata" lopatom;
il učešće u ratu...
to su sve radili sveštenici.
neki od njih i doktori teoloških nauka;
il popove ratne zločince koji su 2006. proglašeni svecima.
da ne pominjemo antisemitizam nikolaja velimirovića,
njegovo lamentiranje nad evropom etc.

hrišćanske vrednosi i primena istih u praksi ovde su ko nebo i zemlja.
dakleM, pričam o srbiji i pravoslavlju.
da se ne kačimo oma na katolike i islam o kojima mislim sve najgore.
nestor92 nestor92 10:22 18.10.2011

Re: Meni je fantasticno

Nije rekao. Ali nije ni rekao "spasavajte naciste", "palite vestice", "placajte za oproste", "kradite bebe". Da li je to bilo kod nas?


Bilo je ponešto drugo.

Otac SPC-ovskih genocidnih poriva, Sveti Sava, uveo je ideju totalnog fizičkog istrebljenja bez suda i presude onoga što crkvi milo nije.


Mislim da je pre njega njegov otac jurio jeretike. Kao uostalom i skoro svaki srednjevekovni vladar koji je sebe nazivao hrišćaninom. Šta su krstaški ratovi? Da li je Srbija učesvovala? Sv. Sava inicirao? Ko je proterivao Jevreje? Nije počelo od Hitlera. Da nije Sv. Sava?

U svakom slučaju, teško je povezati Sv. Savu kao ličnost iz 12. i 13. veka, odnosno iz mračnog srednjeg veka sa modelima i pravilima 20. i 21. veka.

Mržnja prema crkvi uopšte ili posebno srpskoj kao uostalom i svaka druga mržnja kulturnom i obrazovanom čoveku ne bi trebalo da bude svojstvena. Mržnja ometa rasuđivanje.

nestor92 nestor92 10:30 18.10.2011

Re: Meni je fantasticno

Hvala Muratu i Sulejmanu što nije!


A Mehmed II Osvajač ? Sulejman III ? Možda drug Tito? Ima tu još zaslužnog sveta.
krkar krkar 10:30 18.10.2011

Re: Meni je fantasticno

U svakom slučaju, teško je povezati Sv. Savu kao ličnost iz 12. i 13. veka, odnosno iz mračnog srednjeg veka sa modelima i pravilima 20. i 21. veka.


Naprotiv, vrlo lako je povezati 13. i 21. vek. Kad se ima čime!



Doklem je Sveti Sava učvršćivao jednoumlje u Srbalja, negde drugo su takve ograničavali zakonom.
olivasvoli olivasvoli 10:42 18.10.2011

Re: Meni je fantasticno

krkar
Nije rekao. Ali nije ni rekao "spasavajte naciste", "palite vestice", "placajte za oproste", "kradite bebe". Da li je to bilo kod nas?


Bilo je. Otac SPC-ovskih genocidnih poriva, Sveti Sava, uveo je ideju totalnog fizičkog istrebljenja bez suda i presude onoga što crkvi milo nije.

Da je SPC ostala u poziciji apsolutne vlasti - bilo bi i spaljivanja veštica i svega ostalog. Hvala Muratu i Sulejmanu što nije!


Cenim da je ovde gosn. Krkar apsolutno i aksiomski u pravu, i tu nema nekog prostora za drugojačija mišljenja.
Kada ne bude u pravu negde na nekoj drugoj temi, ako mi preživi ovaj nalog reći ću mu to zasigurno. Je l' to u redu ?
nestor92 nestor92 10:46 18.10.2011

Re: Meni je fantasticno

krkar
U svakom slučaju, teško je povezati Sv. Savu kao ličnost iz 12. i 13. veka, odnosno iz mračnog srednjeg veka sa modelima i pravilima 20. i 21. veka.


Naprotiv, vrlo lako je povezati 13. i 21. vek. Kad se ima čime!


Nisam poneo naočare a slova su sitna. Ako možeš ...
krkar krkar 10:48 18.10.2011

Re: Meni je fantasticno

Kada ne bude u pravu negde na nekoj drugoj temi, ako mi preživi ovak nalog reći ću mu to zasigurno. Je l' to u redu ?


Volim i ja vas!
krkar krkar 10:49 18.10.2011

Re: Meni je fantasticno

Nisam poneo naočare a slova su sitna. Ako možeš ...


Možem, možem.
olivasvoli olivasvoli 10:50 18.10.2011

Re: Meni je fantasticno

krkar
Kada ne bude u pravu negde na nekoj drugoj temi, ako mi preživi ovak nalog reći ću mu to zasigurno. Je l' to u redu ?


Volim i ja vas!

Je l' to znači da niko ne sme da me bije i banuje, il' ??
krkar krkar 10:53 18.10.2011

Re: Meni je fantasticno

Je l' to znači da niko ne sme da me bije i banuje, il' ??


Pa, bar do idućeg 5. oktobra.

Mada, od Vasinog gušenja ne mogu ni ja da te zaštitim.
freehand freehand 10:53 18.10.2011

Re: Meni je fantasticno

Da je SPC ostala u poziciji apsolutne vlasti - bilo bi i spaljivanja veštica i svega ostalog. Hvala Muratu i Sulejmanu što nije!

I Adolfu Hitleru što je Nikolaja sprečio u antisemitskim namerama...
krkar krkar 10:54 18.10.2011

Re: Meni je fantasticno

I Adolfu Hitleru što je Nikolaja sprečio u genocidnim namerama...


Opet tebe svrbi ta nacionalna peMzija.
freehand freehand 11:00 18.10.2011

Re: Meni je fantasticno

krkar
I Adolfu Hitleru što je Nikolaja sprečio u genocidnim namerama...


Opet tebe svrbi ta nacionalna peMzija.

A ta se stiče kad nastavim tvoj logički niz, zahvaljujući se stranim vladarima-dobročiniteljima i visokomoralnim humanistima koji su sprečavali podivljale zapenušane srpske vladike u njihovom istrebljivačkom zanosu?
Da ti kažem - ja bih i neku internacionalnu, nego su mi zasluge nikakve, jebi ga.

I ok je provokacija, i preterivanje i hiperbola. al ti ga nekad baš iberprepumpaš.
A za naslov bloga ti je bolje bilo ono
Pope, popneš mi se!
nestor92 nestor92 11:07 18.10.2011

Re: Meni je fantasticno

Naprotiv, vrlo lako je povezati 13. i 21. vek. Kad se ima čime!


Pa može se povezati, ali sama Magna Carta uslovno garantuje prava slobodnih ljudi, ali ne i zavisnog stanovništva - kmetova. Njima u 13. veku možeš da radiš šta hoćeš, a u 21. veku ne.

Hoću da kažem, da je za srednji vek proganjanje po raznim osnovama bilo uobičajeno, nauka nerazvijena, a crkva diktirala svoje viđenje sveta. U tom svetlu treba posmatrati i Svetog Savu.
krkar krkar 11:36 18.10.2011

Re: Meni je fantasticno

Pa može se povezati, ali sama Magna Carta uslovno garantuje prava slobodnih ljudi, ali ne i zavisnog stanovništva - kmetova. Njima u 13. veku možeš da radiš šta hoćeš, a u 21. veku ne.


Da nije došlo do priznavanja prava slobodnjaka ne bi bilo ni priznanja prava kmetova.


Hoću da kažem, da je za srednji vek proganjanje po raznim osnovama bilo uobičajeno, nauka nerazvijena, a crkva diktirala svoje viđenje sveta. U tom svetlu treba posmatrati i Svetog Savu


Možda. Ali:

1. Englezi su se izborili za Magnu cartu - Srbi nisu.

2. Ajde da se složim da u tom svetu treba posmatrati SvS u 13. veku. A šta ćemo sa 21. u kojem nekakvo Svetosavlje treba da zameni i hrišćanstvo i sve društvene nauke i sva dostignuća savremenog sveta. Možda jednog dana svetosavljem vakcinišu protiv gripa.

Jedino sumnjam da svetosavlje može da proizvede BMW.
zilikaka zilikaka 11:37 18.10.2011

Re: Meni je fantasticno

@freehand
Prva preporuka je od mene!
freehand freehand 11:38 18.10.2011

Re: Meni je fantasticno

nestor92
Naprotiv, vrlo lako je povezati 13. i 21. vek. Kad se ima čime!


Pa može se povezati, ali sama Magna Carta uslovno garantuje prava slobodnih ljudi, ali ne i zavisnog stanovništva - kmetova. Njima u 13. veku možeš da radiš šta hoćeš, a u 21. veku ne.

Hoću da kažem, da je za srednji vek proganjanje po raznim osnovama bilo uobičajeno, nauka nerazvijena, a crkva diktirala svoje viđenje sveta. U tom svetlu treba posmatrati i Svetog Savu.

Prvo što je sa broda iznošeno u Africi, Severnoj Americi, Australiji, Indiji i darovano tamošnjim nižim bićima, bila je, naravno - Magna Carta Libertatum, blagoš njima!
Doduše, kombinovana sa misionarima, odvojenim od države.
Toga je, na primer, svedok i Anglikanska crkva sa kenterberijskom biskupijom. Koja bi, da je ona lola Henri slučajno bio peder a ne švaler, još u srednem veku priznala i homoseksualne brakove i time još za tri koraka isprednjačila mimo mraka u ostatku sveta.
nestor92 nestor92 11:47 18.10.2011

Re: Meni je fantasticno

1. Englezi su se izborili za Magnu cartu - Srbi nisu.


U Dušanovom zakoniku ima ponešto od ograničenja samovolje. Ali se i to odnosi na prava vlastele u odnosu na vladara. Boraniju ko j...

A šta ćemo sa 21. u kojem nekakvo Svetosavlje treba da zameni i hrišćanstvo i sve društvene nauke i sva dostignuća savremenog sveta.


A zašto ne i prirodne nauke?

Dostignuća savremenog sveta ( ma šta to bilo ) teško da su u opasnosti od svetosavlja ( ma šta to bilo ).

Možda jednog dana svetosavljem vakcinišu protiv gripa.


Zar to nije počelo?
expolicajac expolicajac 12:43 18.10.2011

Re: Meni je fantasticno

Možem, možem.

Stvarno si danas sadista, pa zar na engleskom. Mučitelju, širokih blogerskonacionalističkih snaga.
krkar krkar 12:46 18.10.2011

Re: Meni je fantasticno

U Dušanovom zakoniku ima ponešto od ograničenja samovolje. Ali se i to odnosi na prava vlastele u odnosu na vladara. Boraniju ko j...


Ali je suština Dušanovog zakonika potpuno druga od Magna Carte.

Magna Carta je ugovor između kralja i vlastele po kojem se kralj obavezuje da će poštovati prava te vlastele. Samim činom donošenja MC kralj i vlastela postaju partneri, ugovorne strane sa pravima i obavezama.

Dušanov zakonik je uredba jednog samodršca, obznana kako će on vladati. Nikakva obaveza. Mogao je sutradan da donese novi, sasvim suprotan zakonik i da ono što je bilo pokuđeno postane dobro a ono što je bilo dobro bude kažnjivo. Ako je imao snage i volje - ništa ga u time nije ograničavalo.

Dva fundamentalno različita principa. Koji se protežu do danas.
krkar krkar 12:51 18.10.2011

Re: Meni je fantasticno

Stvarno si danas sadista, pa zar na engleskom. Mučitelju, širokih blogerskonacionalističkih snaga


Dobro, onda.
expolicajac expolicajac 13:09 18.10.2011

Re: Meni je fantasticno

Dobro, onda.

Slabo divanim madjarski
nesto malo
i to s greskom
tecno govorim rukama
i perfektno se sluzim smeskom
nestor92 nestor92 13:18 18.10.2011

Re: Meni je fantasticno

Magna Carta je ugovor između kralja i vlastele po kojem se kralj obavezuje da će poštovati prava te vlastele. Samim činom donošenja MC kralj i vlastela postaju partneri, ugovorne strane sa pravima i obavezama.

Dušanov zakonik je uredba jednog samodršca, obznana kako će on vladati. Nikakva obaveza. Mogao je sutradan da donese novi, sasvim suprotan zakonik i da ono što je bilo pokuđeno postane dobro a ono što je bilo dobro bude kažnjivo. Ako je imao snage i volje - ništa ga u time nije ograničavalo.

Dva fundamentalno različita principa. Koji se protežu do danas.


Ni ja ni ti nismo istoričari, pa sad odosmo u besplodnu raspravu.

Magna Carta je naravno jedan od prvih "ustavnih akata". Ali, to nije u pravom smislu ugovor kako ti tvrdiš. Kralj Džon ( Jovan Bez Zemlje ) je bio primoran na izda ovu Povelju pod pritiskom plemstva budući u lošoj i spoljnopolitičkoj situaciji ( sukob sa papom ). Navodno je nikad nije potpisao, već na njoj postoji samo kraljevski pečat. Nikad je nije poštovao i nije imao nameru da je poštuje i završilo se građanskim ratom.

Verujem i da je Car Dušan doneo zakonik pod pritiskom jakog plemstva. Ne verujem da je to bila posledica njegovih lepih želja i namera.

A to o fundamentalno različitim principima, to je nesporno sadašnji rezultat.

Ne bih za to okrivljavao "svetosavlje" ( ma šta to bilo ). A ti si naravno slobodan da okriviš koga hoćeš.



krkar krkar 13:18 18.10.2011

Re: Meni je fantasticno

Slabo divanim madjarski


Džebga, nema na albanskom
kremba kremba 13:49 18.10.2011

Re: Meni je fantasticno

Samo da napomenem da ovo nije moj komentar, vec mog kolege s posla sto se super razume u religiju i tako to, i ko sta radi, samo cita blogove i internet. Ja sam otisao da vozim biciklo. (pazite samo, voli smajlija vise nego leba da jede, da ne bude da nisam rekao. Takodje, oponasa stil drugog kolege koji se ponekad ovde dopisuje s mog naloga i ima recenice od po pola kilometra, potpuno bezrazlozno, bespotrebno i bez smisla, a povrh svega lozi se da je duhovit! Taj drugi, ne ovaj sto ce da pise.)
__________________________________________________________

Gost komentator

alselone
Ili su svi sekte ili nije SPC.


Zaboravio si cicu!
Ne tu, sto sam ja stavio, vec ovu


Prvo da vam se predstavim, kako dolikuje, i da vam pozelim prijatan dan i vedro raspolozenje.

Gledam neki dan, na blogu, fotku skolske table sa casa veronauke, i razmisljam kako je bolje da o tome ne razmisljam nego da radim sklekove kao "pametnija posla", al' jbga, izvinte me sto psujem, djavo ne da mira, pa su pali i sklekovi i razmisljanje, kao kompromis.

Na toj slici, tj. na tabli, je pisalo nesto ovako

1. pravoverje - Pravoslavlje
2. krivoverje - Katolicizam, Islamizam i svi ostali
3. sujeverje
4. zloverje - sekte
5. neverje - ateisti


Primetio sam da su sekte "zloverje", sto ranije nisam znao! Pa, ako tako gledamo, dragi alselone, (izvini sto ne persiram, kremba mi rek'o da je to ovde nepristojno), dakle, onda ono tvoje, "ili su svi sekte", vodi do toga da na sve strane budu zlovernici. Jezim se na tu pomisao, pravo da ti kazem, ali samo na tren, jer su meni svi vernici isto, ma kako se to zvalo.

Takodje me zainteresovalo to sto pored sujeverja ne pise nista i ko je uopste taj koji je odredio koje verje je pravo, koje krivo i sta je (ili sta nije) suje, a pogotovo sta je zlo.
Naravno, jasno je da su ovu top listu napravili samozvani tzv pravovernici, jer su sebe stavili na prvo mesto, i isto tako je jasno da bi bila drugacija da je pravi neki krivovernik, zlovernik ili sujevernik.

Ono sto mene interesuje je:

Zasto smo mi 5-ti, majku mu?
Zasto je neverje gore od zloverja?!
Zasto je neverje gore od sujeverja?!?
Zasto je neverje gore od krivoverja?!?!
Kako ih nije sramota da nas ovako ogovaraju, pred decom???
Ima li neko da cuje moj vapaj i kad ce vise 3 sata???
Zasto je blog oranicen na samo 10 smajlija?
>:(
Milan Karagaća Milan Karagaća 18:28 18.10.2011

Re: Meni je fantasticno

Ajde da se složim da u tom svetu treba posmatrati SvS u 13. veku. A šta ćemo sa 21. u kojem nekakvo Svetosavlje treba da zameni i hrišćanstvo i sve društvene nauke i sva dostignuća savremenog sveta. Možda jednog dana svetosavljem vakcinišu protiv gripa.

Jeste, i još se ponose nekim nacionalizmom Sv.Save.
To je samo dokaz da zaslepljeni nacionalizmom nemaju mere ni orjentacije u vremenu i prostoru.
Tačno je da je Sv. Sava radio isto što su radili i drugi u ono vreme, ali misliti, raditi i ponašati se u 21. veku kao u 13.veku je čista manipulacija od onih koji to dobro znaju i znaju kako i zašto rade i onih jadnika koji su poluobrazovani i polupismeni na to lako napaljivi.
metrevelic metrevelic 22:38 18.10.2011

Re: Meni je fantasticno

Zar nisu sve pravoslavne crkve organizovane po tom principu (sad, da li nacionalnom ili narodnom, neka razlika u osnovi tu ipak postoji)? Naravno da taj princip bode oči; RKC nije organizovana primarno na taj način, ali (koliko znamo) i ona je i ona na "specijalan način" tretirala (i tretira) one koji nisu pod njenim okriljem.

niti jedna
niti jedna od 4 stara patrijarhata nije organiziran na nacionalnom principu (peti iz "pentapatrijaršije je upao/otpao u herezu)
RPC se prostire na 15 država i pripadaju joj i Japanci
i SPC ima tri arhiepiskopa
a kad je sveti Savo dobijo arhiepiskopiju ona nije bila issključivo srpska(srpskih zemalja,primorja... pokrivala je i deo mađarske i slovačke)
Nekoliko patriaraha su Grci al grčka nema patrijarha (arhiepiskop atinski nije patrijarh)
ali SPC jeste jeste u Hristu, neću navodit ozbiljnije razloge, na njen pomen unezvere se demonizirani

Da je SPC ostala u poziciji apsolutne vlasti - bilo bi i spaljivanja veštica i svega ostalog. Hvala Muratu i Sulejmanu što nije!

otud vešticama i štrigunima stalna potreba da brane Murate i Sulejmane
metrevelic metrevelic 23:05 18.10.2011

Re: Meni je fantasticno

Dva fundamentalno različita principa. Koji se protežu do danas.

ko između Josipa Broza i Slobodana Jovanović
krkar krkar 23:39 18.10.2011

Re: Meni je fantasticno

stalna potreba da brane Murate i Sulejmane


Češće se peru

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana