Društvo| Gost autor| Roditeljstvo| Život

Šokantni snimci dečje pornografije

niccolo RSS / 16.11.2011. u 19:56

gost autor: gedza.73

 

U policijskoj akciji su uhapšeni, kako čovek da ih nazove ljudima, ne može ni zločincima i za njih čovek može da pronađe mrvu samilosti saosećanja, monstrumi je opet preblaga reč, čudovišta koja su prodavala i kupovala snimke i slike dečje pornografije.


Eeej, dece. Ne može tu čovek da nađe opravdanje, samo osudu. Ja sam toliko bio potresen dok sam čitao, a zatim napisao komentar kod Nikolića, da nisam ni stigao do dela da su ti ljudi u Srbiji osuđeni na kazne od oko godinu i po dana.

 

 

"Pored njih tu su i starije bebe od godinu - dve, u direktnim seksualnim činovima, sa odraslim osobama. Tako da praktično ne samo da tu dolazi do seksualnog čina, već dolazi i do telesnog povređivanja te dece. I nažalost na tim snimcima se jasno može videti u određenim momentima bol koji takva vrsta fizičkog dodira nanosi. Nažalost, kod te dece se zaista vidi da učestvuju u nečemu što im nanosi ne samo fizičku povredu, već i težak psihički bol", kaže tužilac Stamenković.


"Ono što je iznenađujuće, što je nas policajce kao profesionalce iznenadilo, da su tu ljudi iz svih struktura, počev od profesora, sveštenika, radnika, onih koji se najviše brinu o deci. Dakle nema pravila. I to su uglavnom ljudi srednje dobi", navodi direktor policije.


Ja se slažem sa komentatorima tih vesti da imena, prezimena, fotografije tih ljudi treba objaviti.


Da li je to opravdoni ili nije, ja smatram da takvi gmazovi ne treba da hode zemljom.


Potresen sam da ovo što sam napisao možda deluje isuviše zbrkano, ali sumnjam da bilo ko može normalno da razmišlja kad samo pomisli na tu jadnu decu.

 



Komentari (208)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

niccolo niccolo 20:05 16.11.2011

Кривично дело

о коме се ради у тексту:

Приказивање, прибављање и поседовање порнографског материјала и искоришћавање малолетног лица* за порнографију

Члан 185.
(1) Ко малолетнику прода, прикаже или јавним излагањем или на други начин учини доступним текстове, слике, аудио-визуелне или друге предмете порнографске садржине или му прикаже порнографску представу, казниће се новчаном казном или затвором до шест месеци.

(2) Ко искористи малолетника за производњу слика, аудио-визуелних или других предмета порнографске садржине или за порнографску представу, казниће се затвором од шест месеци до пет година.

(3) Ако је дело из ст. 1. и 2. овог члана извршено према детету, учинилац ће се казнити за дело из става 1. затвором од шест месеци до три године, а за дело из става 2. затвором од једне до осам година.

(4) Ко прибавља за себе или другог, поседује, продаје, приказује, јавно излаже или електронски или на други начин чини доступним слике, аудио-визуелне или друге предмете порнографске садржине настале искоришћавањем малолетног лица, казниће се затвором од три месеца до три године.

(5) Предмети из ст. 1. до 4. овог члана одузеће се.
nestor92 nestor92 22:52 16.11.2011

Re: Кривично дело

Zanimljivo mi je da se ne pravi nikakva distinkcija u stavu 4 između onog ko prodaje i prikazuje i onog ko poseduje ili pribavlja za sebe.

Bez obzira što mi se lično gade neke od pomenutih stvari, jednostavno te dve stvari nisu isto.

Na kraju krajeva šta je devijantno ili ne uvek je stvar aktuelnog društvenog dogovora.

Ukoliko su među uhapšenima i oni koji snimaju ovakav materijal, na njih se svakako odnosi krivično delo obljuba sa detetom koje ima znatno strože kazne. Ja bih i te pooštrio.
niccolo niccolo 22:57 16.11.2011

Re: Кривично дело

Ja bih ipak ostavio da se za sve u lancu propisuju iste kazne, jer mi se čini da su svi oni čvrsto povezani i uzajamno zavisni (da se tako izrazim) jedni od drugih. Evo nisam na početku ni obratio pažnju na stav 2 koji ima teže kazne od ovih iz stava 4. Iako se radi o različitim radnjama, mislim da su sve one tako povezane da među njima ne treba praviti razlike.
nestor92 nestor92 23:08 16.11.2011

Re: Кривично дело

Ja sam od onih koji bi pravili razliku.

Ipak, dosta bih pooštrio kazne. Posebno za one koji učestvuju u pravljenju tj. snimanju, pa za one koji prodaju, pa na kraju za one koji poseduju.

A ovi što samo gledaju ... to je teško i kompleksno pitanje. Mislim da će njima žigosanje biti najveća kazna. Doduše, razotkriven je identitet samo trojice, treba onda i ostalih. Ovako je direktor nepravedno istaknut. I pop, ali njega ako.
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:10 16.11.2011

Re: Кривично дело

Na kraju krajeva šta je devijantno ili ne uvek je stvar aktuelnog društvenog dogovora.


Ima tu neceg

To je ono sto sam pokusao da kazem kad sam pisao o tome da bezeci u savremeno mozda idemo u neljudsko



Kakv bre drustveni dogovor o tome da li je pedofilija devijantna ili ne
nestor92 nestor92 23:18 16.11.2011

Re: Кривично дело

Kakv bre drustveni dogovor o tome da li je pedofilija devijantna ili ne


Upravo to.

Niko nam ne garantuje da ne idemo možda u vreme kada će pedofilija biti prihvatljiv modalitet seksualnog ispoljavanja i kao takva dozvoljena.



yugaya yugaya 01:04 17.11.2011

Re: Кривично дело

nestor92
Kakv bre drustveni dogovor o tome da li je pedofilija devijantna ili ne


Upravo to.

Niko nam ne garantuje da ne idemo možda u vreme kada će pedofilija biti prihvatljiv modalitet seksualnog ispoljavanja i kao takva dozvoljena.





starije bebe od godinu - dve, u direktnim seksualnim činovima, sa odraslim osobama.


Trenutak kada to postane prihvatljivo makar "samo" gledati na snimku je trenutak kada prestajemo biti ljudi.
gedza.73 gedza.73 01:11 17.11.2011

Re: Кривично дело

Sve vreme mi je izmicalo ovo
yugaya
Trenutak kada to postane prihvatljivo makar "samo" gledati na snimku je trenutak kada prestajemo biti ljudi.
libkonz libkonz 08:05 17.11.2011

Re: Кривично дело

Zanimljivo mi je da se ne pravi nikakva distinkcija u stavu 4 između onog ko prodaje i prikazuje i onog ko poseduje ili pribavlja za sebe.

i ne treba da se pravi.
nestor92 nestor92 12:28 17.11.2011

Re: Кривично дело

renutak kada to postane prihvatljivo makar "samo" gledati na snimku je trenutak kada prestajemo biti ljudi.


Ja se bojim da je granica već odavno pređena.
appendix appendix 20:06 16.11.2011

..

- Trifunjagić je pedofilski materijal prodavao preko oglasa, i to po ceni od 25 evra po DVD.
Za stare mušterije koje su od njega već uzimali snimke “specifičnog sadržaja”, kako je navodio, Trifunjagić je davao popust, pa je dva DVD davao za 45 evra, plus jedan gratis. Po dogovoru sa mušterijama, on je slao DVD, a novac je uplaćivan uplatnicama - navodi izvor “Blica”.


kaolavanda kaolavanda 20:33 16.11.2011

Re: ..

Kakva ležernost! Broj fiksnog telefona, opušteno ostavljen. Čak ni ne pokušava da prikrije tragove, nego, da ne bude zabune, naglašava ekstremnu mladost "akterki". Kakvo poverenje u sudstvo, policiju, i državu, naravno.

Nemam reči.
NNN NNN 00:11 17.11.2011

Re: ..

Verovatno da je platio nekoj od državnih marketinških agencija,
mogao je i bilbord i neonsku reklamu da okači...
8c_competizione 8c_competizione 12:59 17.11.2011

Re: ..

Ja mislim da bi trebali da odgovaraju i predstavnici novina koji su objavljivali ovakve oglase. Jasno i glasno! Mislim iz samog oglasa se vidi da je ovo preshlo granicu zakonom dozvoljenog i trebali su sami to da prijave policiji.
mariopan mariopan 20:13 16.11.2011

...

POkušala sam da napišem nešto ali...obrisala ..pa opet....i ne ide, izvini. Toliko sam zgrožena da ne znam uopšte šta tu vredi napisati. Kome? Sudijama? Zašto im kriju imena i tako štite monstrume? Zašto tako mala kazna kao da su se pogrešno parkirali? I koliko puta smo već pisali kako silovatelji dece dobijaju dve packe i idu kući da rade to što rade jer su ih sudije pomilovale?

Za decu nema pomilovanja?

FUJ SUDIJE !
EDIT
Zašto naši mediji ne objave slike tih monstruma ?
gedza.73 gedza.73 20:28 16.11.2011

Re: ...

POkušala sam da napišem nešto ali...obrisala ..pa opet....i ne ide, izvini.

Šta da kaže čovek.
Ostaneš bez reči. A ovog zlikovca koji je prodavao snimke... Vidiš li ti kako je on samo napisao ponudu. Da ga čovek pogleda u oči... Ma šta ima i da vidi tamo. hebale ga pare.

Kažu da u srednjevekovnom japanu kad neko učini neki zločin, oni ga proteraju iz sela, i ako se dobro sećam, on postaje izgnanik koji sa jednom posudom prosi ispred kapija naseljenih mesta. Tako, vremenom, on skapa.
I ove zveri treba obeležiti.
Da kad izađu iz zatvora da budu obeleženi. Da ih svi znaju. Da ih ne pustaju u prodavnicu, poštu, bolnicu. Da crknu kao najgori skotovi.

Jer ovi što su kupovali snimke su kupovali zato što nisu imali hrabrost da to isto učine sa decom.
Što ne znači da jednom i neće.

Niccolo je postavio zakon sa kaznenim odredbama. Opasno dobar zakon. Čudo posle otpuštanja iz zatvora im ne daju besplatan pristup internetu.
niccolo niccolo 20:31 16.11.2011

Re: ...

Opasno dobar zakon

Ja sam bio ubeđen da su kazne veće...
zilikaka zilikaka 20:49 16.11.2011

Re: ...

Opasno dobar zakon. Čudo posle otpuštanja iz zatvora im ne daju besplatan pristup internetu.

I posao u nekoj ustanovi za decu

Još lepo kaže da su na spisku uhapšenih i profesori, sveštenici, advokati...i drugi viđeniji .
mariopan mariopan 20:55 16.11.2011

Re: ...

niccolo
Opasno dobar zakon

Ja sam bio ubeđen da su kazne veće...

Ja nisam, mada nisam znala da su ovako male i ove, jer kazne za silovanje dece, kada se zločin već počini i kada je dokazan, budu tako male da se čoveku smuči ime Pravde, Zakona, Sudije, Države sve na gomilu.... jer ne dobiju više od par godina.

A istina je što kaže Gedža, oni su kupovali pornografski pedofilski materijal jer se nisu usudili da to urade lično, a možda i jesu ili su nameravali? Ko sada može da tvrdi da nisu?

TO JESU PEDOFILI - nisu filmofili.

Malo bi bila doživotna za ovo, a naš zako im "odreže" dve packe i pošalje ih kući.

Mi smo naše zakone u sudstvo, zapravo celu Državu, sahranili onog momenta kada su kriminalci mogli da se dogovaraju sa sudijama o svojim kaznama, da ih služe kod kuće sa nanogvicama i kućnom poslugom, pored bazena.
omega68 omega68 20:57 16.11.2011

Re: ...

Za decu nema pomilovanja?

FUJ SUDIJE !

Da crknu kao najgori skotovi.

Treba li reći da se za neke slučajeve zalažem za vraćanje smrtne kazna
gedza.73 gedza.73 21:10 16.11.2011

Re: ...

Treba li reći da se za neke slučajeve zalažem za vraćanje smrtne kazna

To sam isto rekao. U ovakvim slučajevima nedvosmisleno opravdana kazna. Neka mi Bog oprosti, ali tako mislim.

Izvini, omega, preporučih ti komentar, a uz to sam kliknuo i na obavesti moderatora.

Zilikaka, ja verujem da i u drugim kategorijama ima ovih 'skotova' ali ovi pobrojani treba da budu stub obrazovanja, formiranja ličnosti.

Ja sam vernik, pa hoću i sa te strane da kažem nešto. SPC ima u svojim redovima odlične, smirene i obrazovane teologe i velikodostojnike.

Smatram, ovo iznosim kao lično mišljenje, da bi trebali da daju jednu izjavu u kojoj bi osudili ponašanje bilo koga ko se na ovaj ili sličan način odnosi prema deci. Ne mora to da bude eksplicitna osuda nekog po imenu, već eksplicitna osuda stvorenja koja su kadra da unište mlade živote.

Ako je abortus zločin protiv života, i ovo je zločin protiv duše i tela.

Deca su deca.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:27 16.11.2011

Re: ...

Smatram, ovo iznosim kao lično mišljenje, da bi trebali da daju jednu izjavu u kojoj bi osudila ponašanje bilo koga ko se na ovaj ili sličan način odnosi prema deci. Ne mora to da bude eksplicitna osuda nekog po imenu,


Pokusavam ovo da razumem, ali zaista pokusavam, i ne nalazim neko racionalno objsnjenje.
Zasto i crkva ne bi osudila po imenu i prezimenu?
Naravno ne samo crkva, na sve ostalo mislim.
Razumem da se ne iznose imena ovih sad pohapsenih, u redu, nije dokazano, hajd da postujemo taj princip da niko nije kriv dok se ne dokaze ali nema imena ni osudjenih, tog npr sto je osudjen na 18 meseci.
A i te blage kazne, i to je zanimljiva tema za razmisljanje.
Ne verujem da sudije koje odredjuju takve kazne imaju simpatije prema pedofilima, nece biti da je to razlog. Ne verujem ni da oni koji donose takve zakone imaju te simpatije a ipak se takvi zakoni i takve presude donose.
Mora biti da je nesto dublje trulo u sistemu. I to ne samo srpskom naravno.
Izgleda da mi bezeci od toga da budemo primitivni, trudeci se da se svrstamo u progresivne, plaseci se da ne zaglavimo u konzervativizam unistavamo i one najosnovnije iskonske ljudske vrednosti.
gedza.73 gedza.73 21:39 16.11.2011

Re: ...

Pokusavam ovo da razumem, ali zaista pokusavam, i ne nalazim neko racionalno objsnjenje.
Zasto i crkva ne bi osudila po imenu i prezimenu?

Nisam toliko upućen u teologiju, ali pretpostavljam da crkva se rukovodi onom maksimom
'kako sudiš, biće ti suđeno' i da 'je Bog taj koji kažnjava' ali bi ipak trebala da se izjasni po ovom pitanju.
I to ne da se izjasni, već da osudi. Jer dete je najbliže po svojoj nemoći, nevinosti, skrušenosti tom nekom idealu koji hrišćanstvo propoveda.
I ona treba da ustane u zaštitu nemoći jednog deteta.


Izgleda da mi bezeci od toga da budemo primitivni, trudeci se da se svrstamo u progresivne, plaseci se da ne zaglavimo u konzervativizam unistavamo i one najosnovnije iskonske ljudske vrednosti.


Ovaj svet ide u budućnost savremenim tehnologijama, ali po empatiji i vrednostima vrtoglavo u prošlost, i to onu najmračniju i najzlokobniju.
Razumem da se ne iznose imena ovih sad pohapsenih, u redu, nije dokazano, hajd da postujemo taj princip da niko nije kriv dok se ne dokaze ali nema imena ni osudjenih, tog npr sto je osudjen na 18 meseci.

Defitivno treba sve generalije tih spodoba da budu javne i dostupne. Da društvo bude u mogućnosti da ih izopšti.
mariopan mariopan 21:55 16.11.2011

Re: ...

Ne verujem da sudije koje odredjuju takve kazne imaju simpatije prema pedofilima, nece biti da je to razlog. Ne verujem ni da oni koji donose takve zakone imaju te simpatije a ipak se takvi zakoni i takve presude donose.
Mora biti da je nesto dublje trulo u sistemu. I to ne samo srpskom naravno.

Možeš da nađeš podatke na guglu, ja malo prelistavala davno, zgrožena tako malim kaznama, upravo za silovanje dece.......pa veruj, Zakonom zaprećene kazne jesu veće ( i za to mislim da je nedovoljno) ali sudije gotovo po pravilu izriću najmanje (jer imaš "od toliko-do toliko" )........što je neverovatno zbog težine zločina.
Silovatelju se čak uzima za "olakšavajuću okolnost" što je bio pijan pa, recimo, silovao dečaka i dobio je samo dve godine...da se ubiješ od muke. Što nije skočio sa mosta kada je bio pijan nego silovao dete?

I još kažu da su nam zatvori puni pa je i to razlog, pa koji je profil zatvorenika, koliko ih ima sa sitnim prekršajima, dok se monstrumi šetaju okolo? Zašto ne sazidaju još zatvora? Ionako nam građevinci nemaju posla, bilo bi tu i za čuvare posla, ali ja bih sve njih na posao, u rudnike, neka zarade svoj hleb i smeštaj, ništa nema zabadava i na račun kuće.

I obavezno u zatvorima obavestiti "stanare" da su to pedofili i silovatelji dece, jer će samo tako da dobiju šta su zaslužili , ako čekamo da ih zakon kazni kako zaslužuju to dočekati nećemo.
8c_competizione 8c_competizione 22:14 16.11.2011

Re: ...

Kakvu izjavu ocekujete od SPC?

Dodeljivanje jos jednog Belog andjela?

Ako se SPC tada nije ogradila od zlotvora Pahomija cisto sumljam da joj je savest cista.

A ako, kao sto kazes, ima I postenih u SPC sto se oni nisu javno ogradili od Pahomija I dodeljenog mu Belog andjela.

Sve su to ista govna ako mene pitas, u Bozhje sluge ovde na Zemlji sam se odavno razocarao.
Jelica Greganović Jelica Greganović 22:16 16.11.2011

Re: ...

Ja sam bio ubeđen da su kazne veće...

I sramota je što nisu.
8c_competizione 8c_competizione 22:16 16.11.2011

Re: ...

Bitno je da osudjuju sve ostalo sto im nije okuugodno
gedza.73 gedza.73 22:37 16.11.2011

Re: ...

8c
Sve su to ista govna ako mene pitas, u Bozhje sluge ovde na Zemlji sam se odavno razocarao.

Ne smatram da su svi isti, ali imaš pravo da budeš razočaran. Veliko je to društvo i tamo ima sigurno raznolikog sveta. Ja ipak verujem da ima mnogo više poštenih i smernih.

Ne želim da se moj stav o istupanju crkve po ovom pitanju iskoristi za paljenje crkve i čupanja brada. Ja bih voleo da se čuje osuda sa te strane kao jednog autoriteta i stuba ovog društva od velikog ugleda i poverenja.

To je trebalo da bude samo delić teme.

Tema je da postoje stvorovi koji su u stanju da otmu, siluju i ubiju dete.

Voleo bih, Jelice, da sam mogao da ti poželim dobrodošlicu na nekom veselom blogu, ali je ovo prva tema koja me je istinski dirnula i kao što ti reče
da je sramota što kazne nisu veće pomislio sam šta kad jedan zlikovac izađe na slobodu.

Niko, ili malo njih, znaju ko je on. Mala kazna, ništa strašno. Godinu i po na 'suvom'. A sad na slobodi.
I pitanje je trenutka kada će od 'gledača' preći granicu do 'aktera'.

Nije ovo poziv na linč ali bi trebalo da se zna ko su ti ljudi. Ako ne možemo znati skrivene, bar treba da znamo osuđene.
anchiba anchiba 22:58 16.11.2011

Re: ...

omega68

Treba li reći da se za neke slučajeve zalažem za vraćanje smrtne kazna

Јој омега, мени је за овакве и смртна казна блага. Знаш, то је накако кратко, ињекција и заспи. НЕ!!! Често размишљам шта би таквим болесницима требало све урадити и натерати их да моле за смрт! Не знам. Мислим да бих била гора од најгорег нацисте, када су ови у питању. Мука ми је.
Aleksandar Vasović Aleksandar Vasović 00:14 17.11.2011

Re: ...

Treba li reći da se za neke slučajeve zalažem za vraćanje smrtne kazna


To sam isto rekao. U ovakvim slučajevima nedvosmisleno opravdana kazna. Neka mi Bog oprosti, ali tako mislim.


To se ne kaznjava. To se iskorenjuje kao korov. Budakom. Tu nema filozofije, ljuCkih prava, penologije i ostalih bedastoca. Nema opravdanja, pokajanja i popravke. Nego fljus! Pa neka im posle koliko oce oprasta dragi Bog ako nadje za shodno.

inco inco 07:18 17.11.2011

Re: ...

gedza.73
Nisam toliko upućen u teologiju, ali pretpostavljam da crkva se rukovodi onom maksimom
'kako sudiš, biće ti suđeno' i da 'je Bog taj koji kažnjava' ali bi ipak trebala da se izjasni po ovom pitanju.
I to ne da se izjasni, već da osudi. Jer dete je najbliže po svojoj nemoći, nevinosti, skrušenosti tom nekom idealu koji hrišćanstvo propoveda.
I ona treba da ustane u zaštitu nemoći jednog deteta.


Bez uvrede, posto si se vec izjasnio kao vernik, al' meni bi se stomak okrenuo kad bi SPC ustala u zastitu nemoci jednog deteta nakon svega oko Pahomija, `cika Jove` i mnogih drugih. Moz' je prenapregnuta analogija, al' bi mi to licilo na Dveri da ustanu u odbranu homoseksualaca...

Prvo treba da se jasno izjasne oko onoga sto su radili da prikriju monstrume u svojim redovima, pa mozda tek onda treba razmisliti da li imaju prava da pozivaju na zastitu...

mariopan
Silovatelju se čak uzima za "olakšavajuću okolnost" što je bio pijan pa, recimo, silovao dečaka i dobio je samo dve godine...da se ubiješ od muke. Što nije skočio sa mosta kada je bio pijan nego silovao dete?


Pa zar pre neku godinu jednom ovakvom monstrumu ne uzese kao olaksavajucu okolnost sto je samohran roditelj pa sta ce dete bez njega...

Nakon toga me nista ne moze iznenaditi od naseg 'reformisanog sudstva'... A bo'me ne bi me ni zacudilo da ceo pravni sistem padne u vodu i ljudi preuzmu 'zakon' u svoje ruke...
dragan7557 dragan7557 09:12 17.11.2011

Re: ...

I posao u nekoj ustanovi za decu

To se upravo tokom godine desilo u Holandiji.

Pedofil dosao iz Nemacke, gde je vec imao dosije, kao takav, zaposlio se u decijem vrticu i dalje zna se. Cini mi se da kazna jos nije izrecena, nisam u toku.
Trenutak kada to postane prihvatljivo makar "samo" gledati na snimku je trenutak kada prestajemo biti ljudi.

Odavno smo mi prestali biti ljudi, a postali potrosaci svakog smeca koje nam se ponudi.

cerski
angie01 angie01 09:16 17.11.2011

Re: ...

To se ne kaznjava. To se iskorenjuje kao korov. Budakom. Tu nema filozofije, ljuCkih prava, penologije i ostalih bedastoca. Nema opravdanja, pokajanja i popravke. Nego fljus! Pa neka im posle koliko oce oprasta dragi Bog ako nadje za shodno.


mrzim nasilje svake vrste, al se sa ovim slazem vise puta!
nestor92 nestor92 12:44 17.11.2011

Re: ...

To se ne kaznjava. To se iskorenjuje kao korov. Budakom. Tu nema filozofije, ljuCkih prava, penologije i ostalih bedastoca. Nema opravdanja, pokajanja i popravke. Nego fljus! Pa neka im posle koliko oce oprasta dragi Bog ako nadje za shodno.


Ja sam protiv. Zbog toga što ljudski rod ima problem sa tim ko drži budak i ko određuje kada će budak biti upotrebljen.

Drugo, ima još desetine krivičnih dela kod kojih bi se isto mogao upotrebiti bez žaljenja pa se ne upotrebljava.

Ja sam prvo za veoma stroge kazne, naravno.

Ali, mislim da je važno da bez obzira na visinu kazne osuđeni pedofili moraju biti registrovani. Dakle ako imate dete, treba da vam bude omogućeno da znate da li u vašem kraju ima razloga za brigu.
antioksidant antioksidant 12:50 17.11.2011

Re: ...

Ali, mislim da je važno da bez obzira na visinu kazne osuđeni pedofili moraju biti registrovani

osudjeni? ili osumljičeni?
Ako nekoga uhvatimo da ima kod sebe dečiju pornografiju i kažemo u medijima da je uhapšen taj i taj sa takvim i takvim materijalom da li smo ga diskreditovali mi time što smo to rekli ili se on diskreditovao sam?

8c_competizione 8c_competizione 12:56 17.11.2011

Re: ...

Ne smatram da su svi isti, ali imaš pravo da budeš razočaran. Veliko je to društvo i tamo ima sigurno raznolikog sveta. Ja ipak verujem da ima mnogo više poštenih i smernih.


ono sto je meni zanimljivo je da niko od tih "postenih i smernih" kako kazhesh do sada nije digao glas protiv kolega koji su zli. Zar se to negde u zakonu ne zive i saucesnishtvo u zlocinu?

dosta je meni tih "postenih i smernih" koji sada cute ko zaliveni, ali su zato najglasniji kada ...... (dalje popunite sami!)
apacherosepeacock apacherosepeacock 13:09 17.11.2011

Re: ...

dragan7557
I posao u nekoj ustanovi za decu

To se upravo tokom godine desilo u Holandiji.

Pedofil dosao iz Nemacke, gde je vec imao dosije, kao takav, zaposlio se u decijem vrticu i dalje zna se. Cini mi se da kazna jos nije izrecena, nisam u toku.
Trenutak kada to postane prihvatljivo makar "samo" gledati na snimku je trenutak kada prestajemo biti ljudi.

Odavno smo mi prestali biti ljudi, a postali potrosaci svakog smeca koje nam se ponudi.

cerski


Jeste, to je slucaj najnoviji u nizu slucajeva ove godine, nije jos zavrseno sudjenje ali je od preko 100 dece seksualno iskoristavane (direktor obdanista nije stavio kamere cak i nakon sto je jedan od roditelja deteta koje je u to obdaniste islo nekoliko godina unazad prijavilo istu tu osobu da sumnja na pedofiliju, kao provereno, ali pojeo vuk magarca) broj koji je zavrsio na sudu i optuzbu za pedofiliju daleko manji...

Advokat odbrane je odmah krenuo u redukciju broja optuzbi (preko 100)
gde se ne moze dokazati - penetracija
Zalosno ali istinito, sa malom decom gde je svedocenje nemoguce ili otezano, 'otpadaju' za optuznicu.

U Holandiji su kazne smesno male ne samo za pedofiliju nego uopste.
Sramota gde ide kaznena politika u ovim krasnim demokratijama.

PS Nedavno je zena koja je ubila 4 svoje tek rodjene bebe (poradjala se u kuci u kojoj zivi kod roditelja koji btw kao nista nisu znali ni primetili kao ni komsiluk da je uopste ikad bila trudna...) pa ih drzala u koferima na tavanu, zakopala u saksiji, pustena je na slobodu (oslobodjena optuzbe) pod obrazlozenjem sudija da se ne moze dokazati da je bilo koja od 4 bebe 'udahnula vazduh' tj. rodjena ziva

Ma neverovatno sta sve sudska praksa ovde belezi, ubistva dece prolaze nekaznjena takodje an gro.
gedza.73 gedza.73 15:02 17.11.2011

Re: ...

inco
Bez uvrede, posto si se vec izjasnio kao vernik, al' meni bi se stomak okrenuo kad bi SPC ustala u zastitu nemoci jednog deteta nakon svega oko Pahomija, `cika Jove` i mnogih drugih.

Ma, ne vređam se ja. Ja imam svoje mišljenje, i ako se nešto kosi sa mojim stavovima, ne prihvatan to bilo od kog autoriteta da dolazi.

Samo verujem da bi ipak imalo nekog odjeka kada bi crkva stala u odbranu dece.
Pored svih mana koje imaju ljudi koji je čine, ima tamo puno dobrih strana.
Ja bar tako verujem.
Aleksandar Vasović Aleksandar Vasović 15:08 17.11.2011

Re: ...

Dakle ako imate dete, treba da vam bude omogućeno da znate da li u vašem kraju ima razloga za brigu.


a sto me drzava ne bi resila te brige jednom zauvek?

sto MI da se brinemo ponovo kad taj izadje iz zatvora i sta tim povodom da radimo?

po vazecim zakonima kad izadje napolje takav neki je (uslovno receno) slobodan covek (sa sve eventualnim nadzorom i tome podobno).

i buduci da je svaki sistem bez razlike porozan eto prilike da se covek vrati starom hobiju.

u krajnjoj liniji, drzava mu moze i zabraniti i uraditi niz stvari i time ograniciti njegovu slobodu ali se taj isti niz moze prekrsiti ako je covek resen. naprosto se provuce kroz rupe u sistemu, a njih ima onoliko. razmotriti molim literaturu o povratu kod pocinitelja slicnih zlocina.

kolika je steta nakon sto neko siluje ili navede na protivprirodni blud XYZ dece pa to eventualno ponovi i kolika je steta ako jednog takvog vise nema za vo vjeki vjekov amin? ja sam za manje zlo.

sta onda ostaje gradjanima? da cipujemo decu sa GPS odasiljacima ko nosoroge da bi u svakom trenutku znali gde su? ili da tog nekoga flusnemo motkom cim ga vidimo? ili da ne pustamo decu iz kuce dok je taj ziv? ili sta? da nam jedan psihopata zagorcava zivot svojim prisustvom? ili da uzmemo kuke i motike i rezimo problem prostopravoslavnim lincom?

ili da cekamo da drzava reaguje, a drzava nece reagovati dokle god ne postoji osnovana sumnja, a sistem je notorno spor i neefikasan cemu nas uce mnogi primeri, i tako dalje i tako dalje...

Drugo, ima još desetine krivičnih dela kod kojih bi se isto mogao upotrebiti bez žaljenja pa se ne upotrebljava.


pa steta sto se ne upotrebljava.

mariopan mariopan 17:36 17.11.2011

Re: ...


Pa zar pre neku godinu jednom ovakvom monstrumu ne uzese kao olaksavajucu okolnost sto je samohran roditelj pa sta ce dete bez njega...

Nakon toga me nista ne moze iznenaditi od naseg 'reformisanog sudstva'... A bo'me ne bi me ni zacudilo da ceo pravni sistem padne u vodu i ljudi preuzmu 'zakon' u svoje ruke...

Baš tako.
dragan7557 dragan7557 20:00 17.11.2011

Re: ...

da cipujemo decu sa GPS odasiljacima ko nosoroge da bi u svakom trenutku znali gde su?

Ne samo deca, vec i vi ce te sami biti telesno, demokracki cipovani uskoro. Oni koji ne veruju u to neka se daju u guglanje i RIFD cipovanje. Uostalom ex corps ste vec cipovani sa vasim bankarskim karticama i mobilnim telefonima.

Skora buducnost.

cerski
kremba kremba 17:14 18.11.2011

Re: ...

mariopan
POkušala sam da napišem nešto ali...obrisala ..pa opet....i ne ide, izvini.


Drugi dan pokusavam nesto da napisem ali tema mi je tako mucna da mi je tesko i da mislim o tome a kamoli nesto napisem na tu temu.

Jadna deca.

mariopan
FUJ SUDIJE !

Ne znam ko mi je odvratniji, skotovi il' sudije koji ih pustaju.
anchiba anchiba 17:52 18.11.2011

Re: ...

Ne znam ko mi je odvratniji, skotovi il' sudije koji ih pustaju.


А пустише их!!! Да се бране са слободе и да слободно време проводе како? .......................................................................
Domazet Domazet 21:29 16.11.2011

Ne verujem...

...da ce se mnogi slozhiti sa mnom, ali mislim da vas je poneo pravednichki bes. Nikako ne mislim da umanjujem krivicu tih jadnika (ovo nikako nije saosecanje) jer, konachno, oni su ti koji kreiraju trzhishte. Svakako da drushtvo mora da se permanentno zashtiti od njih i da je maksimalna kazna od svega tri godine potpuno neodgovarajuca (van pameti, zapravo) ali ne mislim da treba da budu streljani. Pravi monstrumi su oni koji organizuju snimanja i snimaju takve filmove. Oni to rade sa punom sveshcu i iskljuchivo iz monstruozne gramzivosti. Oni su ti koji na teshka iskushenja stavljaju moj stav da je smrtna kazna neprimerena civilizovanom drushtvu. A ovaj imbecil Trifunjagic je negde izmedju. To pod uslovom da mu je udeo bio ogranichen samo na distribuciju.
niccolo niccolo 21:44 16.11.2011

Re: Ne verujem...

Pravi monstrumi su oni koji organizuju snimanja i snimaju takve filmove

To je u neku ruku pitanje šta je starije, kokoška ili jaje - da li bi ovi snimali da nema onih koji traže takve filmove. Kako god bilo, ovo su neka od krivičnih dela koja bi mogla da dođu u obzir za one koji organizuju snimanja i snimaju:

Обљуба са дететом
Члан 180.


(1) Ко изврши обљубу или са њом изједначен чин са дететом, казниће се затвором од три до дванаест година.

(2) Ако је услед дела из става 1. овог члана наступила тешка телесна повреда детета према којем је дело извршено или је дело извршено од стране више лица или је дело имало за последицу трудноћу, учинилац ће се казнити затвором од пет до петнаест година.

(3) Ако је услед дела из ст. 1. и 2. овог члана наступила смрт детета, учинилац ће се казнити затвором од најмање десет година.

(4) Неће се казнити за дело из става 1. овог члана учинилац, ако између њега и детета не постоји значајнија разлика у њиховој душевној и телесној зрелости.


Подвођење и омогућавање вршења полног односа
Члан 183.


(1) Ко подведе малолетно лице ради вршења обљубе, са њом изједначеног чина или друге полне радње, казниће се затвором од једне до осам година и новчаном казном.

(2) Ко омогућава вршење обљубе, са њом изједначеног чина или друге полне радње са малолетним лицем, казниће се затвором од шест месеци до пет година и новчаном казном.


Навођење малолетног лица на присуствовање полним радњама
Члан 185а


(1) Ко наведе малолетника да присуствује силовању, обљуби или са њом изједначеним чином или другој полној радњи, казниће се затвором од шест месеци до пет година и новчаном казном.

(2) Ако је дело из става 1. овог члана учињено употребом силе или претње, или према детету,
учинилац ће се казнити затвором од једне до осам година.


Искоришћавање рачунарске мреже или комуникације другим техничким средствима за извршење кривичних дела против полне слободе према малолетном лицу
Члан 185б


(1) Ко у намери извршења кривичног дела из чл. 178. став 4, 179. став 3, 180. ст. 1. и 2, 181. ст. 2. и 3, 182. став 1, 183. став 2, 184. став 3, 185. став 2. и 185а овог законика, користећи рачунарску мрежу или комуникацију другим техничким средствима договори са малолетником састанак и појави се на договореном месту ради састанка, казниће се затвором од шест месеци до пет година и новчаном казном.
(2) Ко дело из става 1. овог члана изврши према детету, казниће се затвором од једне до осам година.

Može i obljuba zloupotrebom položaja, ali su kazne iste kao i za obljubu sa detetom.
gedza.73 gedza.73 21:47 16.11.2011

Re: Ne verujem...

Ne verujem...
...da ce se mnogi slozhiti sa mnom, ali mislim da vas je poneo pravednichki bes

Nije to do slaganja samo sa tobom. I moja glava se slaže sa tvojim stavom, ali srce kaže da 'kupce' treba umoriti inekcijom posle par meseci čekanja na izvršenje, a ove 'prave monstrume' 'trgovce' u plamen.
Oni to rade sa punom sveshcu i iskljuchivo iz monstruozne gramzivosti.
Oni su ti koji na teshka iskushenja stavljaju moj stav da je smrtna kazna neprimerena civilizovanom drushtvu

Opet ti glava daje za pravo, ali samo mi padne na pamet bol jednog detenceta i sam bih potpalio vatru.
Jelica Greganović Jelica Greganović 22:18 16.11.2011

Re: Ne verujem...

oni su ti koji kreiraju trzhishte

To nije tržište. To je zločin i navođenje na zločin.
nestor92 nestor92 22:55 16.11.2011

Re: Ne verujem...

To je u neku ruku pitanje šta je starije, kokoška ili jaje - da li bi ovi snimali da nema onih koji traže takve filmove.


To kaže i Željko Mitrović - narod traži

nestor92 nestor92 23:01 16.11.2011

Re: Ne verujem...

Opet ti glava daje za pravo, ali samo mi padne na pamet bol jednog detenceta


E baš tako. Iako je ovim obuhvaćen i pornografski materijal sa decom koja su uobičajeno seksualno aktivna ali još uvek nisu punoletna ( teorijski mogu imati sedamnaest i po godina ), ono što me posebno uznemirava je korišćenje, zlostavljanje, iživljavanje nad decom koja su daleko ispod tog uzrasta. E za to ne mogu da nadjem reči opravdanja. Ni jednu jedinu.

Jesam i ostajem načelno protivnik smrtne kazne, ali kod nas ne postoji ni doživotna ni teška robija. Nešto mora da se ima za monstrume.
gedza.73 gedza.73 23:12 16.11.2011

Re: Ne verujem...

nestor92
ono što me posebno uznemirava je korišćenje, zlostavljanje, iživljavanje nad decom koja su daleko ispod tog uzrasta. E za to ne mogu da nadjem reči opravdanja. Ni jednu jedinu.
Domazet Domazet 23:12 16.11.2011

Re: Ne verujem...

niccolo

(3) Ако је услед дела из ст. 1. и 2. овог члана наступила смрт детета, учинилац ће се казнити затвором од најмање десет година.
.
.
.
Može i obljuba zloupotrebom položaja, ali su kazne iste kao i za obljubu sa detetom.


Meni su ove kazne josh vishe van pameti od onih prvih. A ne slazhem se sasvim o tome da se radi o dilemi kokoshka ili jaje. Rekoh vec da jedno bez drugoga ne mozhe. Medjutim mislim da postoji razlika u bestijalnosti i posebno u mogucnosti kontrole te bestijalnosti. Tako da mislim da je kontraproduktivno primenjivati isti arshin za sve. Kada se isti arshin primenjuje na sve on prestaje da bude arshin.
Domazet Domazet 23:22 16.11.2011

Svaki pravi marksista...

Jelica Greganović
oni su ti koji kreiraju trzhishte

To nije tržište. To je zločin i navođenje na zločin.

...bi ti nma ovo odgovorio da je svako trzhishte zlochin i navodjenje na zlochin. Recimo Wall Street. Ja cu se ogranichiti samo na to da ti kazhem da je i prodaja droga zlochin koji opstaje jer postoji trzhishte za prodaju droga. Normalno, postoji razlika u beskrupuloznosti pomenutih zlochina. Tu pre svega mislim na ochiglednu razliku izmedju trzhishta drogom i trzhishta dechjom pornografijom. Postoji opshti konsenzus da svi korisnici trzhishta dechje pornografije moraju da snose krivichnu odgovornost. Konsenzus o krivichnom kazhnjavanju korisnika trzhishta droga je vec znachajno slabiji. Kada se radi o poredjenju Usput, u sluchaju poredjenja Wall Streeta sa trzhishtem droga vec ne bih bio tako kategorichan da postoji znachajna razlika.
gedza.73 gedza.73 23:35 16.11.2011

Re: Svaki pravi marksista...

Domazet, lepo si ti napisao
ochiglednu razliku

Sve ovo što si naveo pogađa relativno odraslog čoveka ili mladu osobu.
Ovde su u pitanju bebe i mala deca.
Čime ono da se odbrani i zaštiti onako malo i bespomoćno?
mariopan mariopan 23:56 16.11.2011

Re: Svaki pravi marksista...

Čime ono da se odbrani i zaštiti onako malo i bespomoćno?

MI smo dužni da ih zaštitimo, mi odrasli.
ZAKONOM.
KAZNENOM POLITIKOM.

Samo strah od kazne drži svet da ne podivlja.
Niko nije dobar sam od sebe nego zato što zna da će snositi posledice.
Da nije tako svi bi navalili da pljačkaju banke, kradu automobile koji im se dopadaju, tuđe kuće itd.
Kada kazne budu drakonske malo će se zamisliti, a oni koji se ne zamisle biće tamo gde nikome neće moći da naude.
Domazet Domazet 00:14 17.11.2011

Ti bre Mariopan obavezno da se...

mariopan
Čime ono da se odbrani i zaštiti onako malo i bespomoćno?

.
.
.
Samo strah od kazne drži svet da ne podivlja.
.
.
.

prijavish za portparola Michele Bachman.

Vidish ja mislim da je to sve ipak malo drugachije. I mislim da je drushtvena osuda tu mnogo efikasnija. Osim kada se radi o najekstremnijim sluchajevima. Dakle ja mislim (mozhda je poshtenije reci nadam se) da vecinu tih pedo-pornofila daleko vishe pogadja i drzhi pod kakvom takvom kontrolom prezir javnosti nego zakonske kazne.

PS Tek sad prochitah nastavak. Je s' mi teshko da te zamislim kao Bonnie a zhiv izgoreh da saznam ko bi bio Clyde
NNN NNN 00:19 17.11.2011

Re: Ne verujem...

Обљуба са дететом
Члан 180.

(1) Ко изврши обљубу или са њом изједначен чин са дететом, казниће се затвором од три до дванаест година.
U praksi/srbiji/prevodu...
SIGURNO (NE VIŠE OD) TRI GODINE!
(bez obzira da li je u pitanju povratnik)

Isto važi i ta ostale - uvek su minimalne kazne (tj. izrugivanje žrtve!)
mariopan mariopan 00:31 17.11.2011

Re: Ti bre Mariopan obavezno da se...


PS Tek sad prochitah nastavak. Je s' mi teshko da te zamislim kao Bonnie a zhiv izgoreh da saznam ko bi bio Clyde

Nemam Klajda, otvoren je konkurs al svi junaci nickom ponickoše
libkonz libkonz 08:09 17.11.2011

Re: Ne verujem...

SIGURNO (NE VIŠE OD) TRI GODINE!

Na seminaru o incestu koji je nedavno održan u mom gradu, sudija je iznela podatak da je neki monstrum, da li otac ili očuh, nebitno, za obljubu sa dvogodišnjim detetom odležao samo dve godine. Nešto gadno smrdi u ovoj državi.
dragan7557 dragan7557 09:43 17.11.2011

Re: Ne verujem...

(2) Ако је услед дела из става 1. овог члана наступила тешка телесна повреда детета према којем је дело извршено или је дело извршено од стране више лица или је дело имало за последицу трудноћу, учинилац ће се казнити затвором од пет до петнаест година.

A kud su se dele psihicke povrede, koje su u ovom slucaju trajne i uzasavajuce?

cerski
niccolo niccolo 09:49 17.11.2011

Re: Ne verujem...

A kud su se dele psihicke povrede, koje su u ovom slucaju trajne i uzasavajuce?

Pa one postoje uvek, i kod stava 1 i kod stava 2 i uopšte kod svih dela iz te grupe rekao bih.
8c_competizione 8c_competizione 22:04 16.11.2011

cekaj sta se cudite

Mene ne bi nista cudilo da neko od njih ne dobije Belog Andjela posle zastarevanja slucaja kao I da se ne slikaju sa Dacicem I Palmom.

Nista me ne bi cudilo
kaldorei kaldorei 22:05 16.11.2011

pravo...

U kazan, bre! U kazan!
Neću da gradim društvo sa takvim spodobama!
Uništavaju so čovečanstva - decu. U kazan!
8c_competizione 8c_competizione 22:23 16.11.2011

Re: pravo...

Izvinite za dugresiju, ali kada ste vec "nastavili" taj kazan, bi li ste bili ljubazni da u isti ubacite josh neke koji su takodje,dodushe ne pornografski, zloupotrebljavali decu 90ih?
kaldorei kaldorei 23:40 16.11.2011

Re: pravo...

apsolutno.
zadnjapetoletka zadnjapetoletka 22:24 16.11.2011

Eto nam ga sad

Jedino vanzemaljci mogu da se pojave niotkuda a mi da se cudimo - odakle sada ovi? Svaka vlast/sistem "propusta" bas ono sto zeli da propusti. Makar da bi izgledalo da se protiv toga bori. Kada napravis film, tacnije "Srpski film" pa ga onda nahvalis na sva zvona kao nesto sto je bogom dano prirodna stvar, nema se cudis kada iz svojih rupa izmile ovakvi tipovi. Hajde da se ponovim: zeleli smo - gledajmo.
Bojana Maljević Bojana Maljević 23:42 16.11.2011

SLAVA

Pre desetak dana, jedan mi je pripadnik policije rekao da je ova akcija u toku, odnosno da je u toku njen nastavak, za koji smo iz novina sad i saznali. Pošto me tema zanima, možda snimim i film.
Međutim ono što me je dodatno sablaznilo, u svemu što sam čula o pedofiliji u Srbiji, a čula sam mnogo: jedan od uhapšenih puštao je te snimke na svojoj krsnoj slavi i gledao zajedno sa nekim prijateljima.
mariopan mariopan 00:01 17.11.2011

Re: SLAVA

Bojana Maljević
Pre desetak dana, jedan mi je pripadnik policije rekao da je ova akcija u toku, odnosno da je u toku njen nastavak, za koji smo iz novina sad i saznali. Pošto me tema zanima, možda snimim i film.
Međutim ono što me je dodatno sablaznilo, u svemu što sam čula o pedofiliji u Srbiji, a čula sam mnogo: jedan od uhapšenih puštao je te snimke na svojoj krsnoj slavi i gledao zajedno sa nekim prijateljima.

Ludilo.
hoochie coochie man hoochie coochie man 00:08 17.11.2011

Re: SLAVA

Međutim ono što me je dodatno sablaznilo, u svemu što sam čula o pedofiliji u Srbiji, a čula sam mnogo: jedan od uhapšenih puštao je te snimke na svojoj krsnoj slavi i gledao zajedno sa nekim prijateljima.


Jos kad se uz rec slava stavi i rec krsna sve poprima neki uzviseniji smisao.

Mozda bi trebalo da to bude tako ali nije, i kao sto biti vernik ne znaci biti moralan ili posten, tako i slava pa iako je krsna ne znaci dostojanstveno slavlje koje treba da ima i neku dozu naglasene poboznosti vec su cesto krsne slave bahanalije organizovane po satrama, kafanama, uz polugole pevaljke sa obiljem krke, pica i kokaina.
gedza.73 gedza.73 00:11 17.11.2011

Re: SLAVA

Međutim ono što me je dodatno sablaznilo, u svemu što sam čula o pedofiliji u Srbiji, a čula sam mnogo: jedan od uhapšenih puštao je te snimke na svojoj krsnoj slavi i gledao zajedno sa nekim prijateljima.

Neverovatno. Ja bi ga zvoknuo pesnicom preko slavske sveće i prijavio bez trunke razmišljanja.
Sad sam pomislio na njihove porodice.
Kako gleda svoje dete, svoje unuče? Sestrino, bratovo dete?

Svi mi imamo kosture u ormaru, ali ovo? Ne može čovek da pronađe prave reči.
Ja samo mislim na tu dečju bespomoćnost i na nadmoć ovih čudovišta.

Možda previše emotivno reagujem, ali skoro sam čuo priču o jednoj ženi kojoj je nestalo dete u velikom tržnom centru. Ona prvo zove dete po imenu, onda počinje histerično da vrišti, dok drugo dete drži za ruku. Otac juri, pokušava da ga pronađe.

Prvo mi je palo na pamet da ga je neko oteo baš zbog ovoga. I osećaj sopstvene nemoći. A šta mislite kako je majci? Šta ako je to ona isto pomislila?
Tu pucaju grudi.

A ako znate sve to, i slučajno ugledate tu osobu kako vuče dete.

Ja bi mu zubima kidao telo.

Nekako mi deluje, Bojana, da onaj film o sestrama i može da ima nekog odjeka i uticaja.
O ovoj temi samo može da skrene pažnju, ali zveri se ne menjaju. Samo mogu da budu gore.
Bojana Maljević Bojana Maljević 00:15 17.11.2011

Re: SLAVA

Jos kad se uz rec slava stavi i rec krsna sve poprima neki uzviseniji smisao.

Ma ne, bre, naglasak je bio da su to neki ljudi, gosti, prijatelji, gledali dakle tamo. kod njega. Znači ono, grupno. Ne mislim ja da je stvar manje strašna ako neko to gleda sam, nego bih volela te prijatelje da upoznam. Da li je neko ustao, otišao? Prijavio? To me zanima.
Bojana Maljević Bojana Maljević 00:22 17.11.2011

Re: SLAVA

Nekako mi deluje, Bojana, da onaj film o sestrama i može da ima nekog odjeka i uticaja.
O ovoj temi samo može da skrene pažnju, ali zveri se ne menjaju. Samo mogu da budu gore.

Film Sestre, kao nijedan sličan film, nema ambiciju da menja zveri. Nego da skrene pažnju na problem, da dodatno informiše gledaoce, da im pruži mogućnost da kroz igranu strukturu osete bar deo strahote. I da eventualno prijave slučaj koji znaju. Zatim, služi da ohrabri žrtve, da progovore. Takođe, mogao bi da služi i "mušterijama" koje su neinformisane, pa misle da se te žene dobrovoljno bave time. Ako saznaju da većina njih to ne radi dobrovoljno, možda će makar jedan odustati od plaćenog seksa. Ili će drugačije obratiti pažnju na te devojke, žene i decu. Mislim, oni koji nisu zveri, imaju šanse.
A zverima se filmovi ne prave. Češće o njima.

pozz
nestor92 nestor92 00:32 17.11.2011

Re: SLAVA

jedan od uhapšenih puštao je te snimke na svojoj krsnoj slavi i gledao zajedno sa nekim prijateljima.


Bolesnici. Nego, jesu li i oni prihapšeni, mislim slavski gosti? Mada iz zakona proizlazi da možeš da gledaš takve stvari na slavi, ako nisi domaćin i ako DVD nije tvoj.

Da li je neko ustao, otišao? Prijavio? To me zanima.


Odakle policiji taj podatak ako neko nije prijavio?
mariopan mariopan 00:36 17.11.2011

Re: SLAVA

Bojana Maljević
Jos kad se uz rec slava stavi i rec krsna sve poprima neki uzviseniji smisao.

Ma ne, bre, naglasak je bio da su to neki ljudi, gosti, prijatelji, gledali dakle tamo. kod njega. Znači ono, grupno. Ne mislim ja da je stvar manje strašna ako neko to gleda sam, nego bih volela te prijatelje da upoznam. Da li je neko ustao, otišao? Prijavio? To me zanima.

Da, ja sam tako i shvatila, umesto (bar zamišljam da se stidi) i da krije svoju gadost i devijantnost on se time hvalio i ponosio? I oni ćutali? Isti su, zato su to zajedno i gledali, bolesnici.
draft.dodger draft.dodger 00:36 17.11.2011

Re: SLAVA

Bojana Maljević
Pošto me tema zanima, možda snimim i film.

Kad smo već kod filma.
Austrijski film Michael...

A drama focused on five months in the life of pedophile who keeps a 10-year-old boy locked in his basement.

IMDb info



hoochie coochie man hoochie coochie man 00:40 17.11.2011

Re: SLAVA

Bojana Maljević
Jos kad se uz rec slava stavi i rec krsna sve poprima neki uzviseniji smisao.

Ma ne, bre, naglasak je bio da su to neki ljudi, gosti, prijatelji, gledali dakle tamo. kod njega. Znači ono, grupno. Ne mislim ja da je stvar manje strašna ako neko to gleda sam, nego bih volela te prijatelje da upoznam. Da li je neko ustao, otišao? Prijavio? To me zanima.


Pa sta mislis kakav se olos moze sakupiti na takvoj slavi?

Verujem da iako je i bilo, a sasvim je moguce i verovatno da jeste, bilo i onih kojima je bilo muka od tih filmova, nisu smeli to da pokazu da ne bi ispali p***e.

Ne znam, mozda gresim, ali scena te slave mi se javlja ne kao okupljenje nekih pervreznjaka po toj osovi, ne kao neka njihova mobidna seansa, vec kao okupljanje ovih novovernika koji o veri, slavi ama bas nista ne znaju niti ih to zanima vec misle da je slaviti in. Pa je verovatno bilo i onih koji misle da je pedofilija in a kao je nesto in onda.....

Otisao nam je sistem vrednosti do sto djavola, s tim treba racunati kao sa realnom stanjem.
Bojana Maljević Bojana Maljević 00:56 17.11.2011

Re: SLAVA

Odakle policiji taj podatak ako neko nije prijavio?

Pojma nemam. Ja sam bila toliko šokirana, da sam to zaboravila da pitam. A pitaću.
niccolo niccolo 09:14 17.11.2011

Re: SLAVA

Odakle policiji taj podatak ako neko nije prijavio?

Možda je prisustvovao i neki ubačeni policajac. Inače bih rekao da naša policija radi dobar posao u pogledu otkrivanja ovih dela. Kaže u tekstu da su za dve godine podneli 39 prijava, plus još ovih 20 sada uhapšenih. To je sasvim dobar skor imajući u vidu da se teško otkrivaju ta dela, a i kada se otkriju uvek se ide na to da se uhvati što veća mreža učesnika.
mrdax mrdax 13:02 17.11.2011

Re: SLAVA

Međutim ono što me je dodatno sablaznilo, u svemu što sam čula o pedofiliji u Srbiji, a čula sam mnogo: jedan od uhapšenih puštao je te snimke na svojoj krsnoj slavi i gledao zajedno sa nekim prijateljima.


Jbt, da li je ovo moguce?
Bojana Maljević Bojana Maljević 18:51 17.11.2011

Re: SLAVA

To je sasvim dobar skor imajući u vidu da se teško otkrivaju ta dela, a i kada se otkriju uvek se ide na to da se uhvati što veća mreža učesnika.

Tačno. Međutim, sad je zbog napretka tehnologije to verovatno lakše. Drugačije, brže. Šta znam. Jer preko interneta razmenjuju najviše takvog materijala. Odnosno, lakše ih je "povezati". Ko kome šta šalje i td. Kako god, jezivo je što postoje. I što nisu adekvatno kažnjavani.
draft.dodger draft.dodger 19:27 17.11.2011

Re: SLAVA

niccolo
To je sasvim dobar skor imajući u vidu da se teško otkrivaju ta dela, a i kada se otkriju uvek se ide na to da se uhvati što veća mreža učesnika.


Upravo je u tome jeza pedofilije.

Nije teško prepoznati nasilnika, lopova, sadistu, prevaranta, očajnog narkomana spremnog na sve...
Pedofila je nemoguće prepoznati!
Dakle, bez ozbiljnog policijskog rada, ne biva.

Kaznena politika za sve seksualne delikte je LOŠA.

Ne sećam se poslednje ozbiljne inicijative da se nešto na ovom planu promeni...

alselone alselone 07:43 17.11.2011

Ja b' pobio govna

i gotova stvar.

vladaxy vladaxy 08:21 17.11.2011

Nema razmišljanja

Štrojenje + zatvor. Prethodno obaveštavati zatvorenike da im stiže silovatelj i pedofil.

Ili

- Nije komplikovano kao što ljudi smatraju. Za streljanje koristimo puške sa cevima dugim metar. Od osuđenika smo udaljeni oko četiri metra. Naciljamo u glavu, povučemo obarač i tu je kraj - kaže Ksijao....dalje
skener92 skener92 09:07 17.11.2011

Re: Nema razmišljanja

na jednom blogu o silovateljima sam proglasena od nekih blogera za monstruma kada sam napisala sta sa njima treba da se uradi. ali, uvek ponavljam i ponavljacu da za njih i pedofile nema dovoljno strasne smrti.
gedza.73 gedza.73 12:18 17.11.2011

Re: Nema razmišljanja

skener92
na jednom blogu o silovateljima sam proglasena od nekih blogera za monstruma kada sam napisala sta sa njima treba da se uradi. ali, uvek ponavljam i ponavljacu da za njih i pedofile nema dovoljno strasne smrti.

Sad kad se čovek smiri poveruje da je bolje rešenje od strašne smrti strašan život. Za nauk drugima.
Da budu toliko vidljivi, prepoznati i poznati da svako zna za njih.
Da umiru od gladi, bolesti a da im niko ne pomogne.
A pre toga
vladaxy
Štrojenje + zatvor. Prethodno obaveštavati zatvorenike da im stiže silovatelj i pedofil.
skener92 skener92 14:43 17.11.2011

Re: Nema razmišljanja

veruj, gedzo, prosto sam se razbolela kada sam procitala tu vest, fizicki mi je bilo muka i zlo. prema takvima nema milosti.
mikimedic mikimedic 09:23 17.11.2011

gluposti zakonodavca

ja rekoh da me nema na blogu dok se ovde nesto drasticno ne promeni, ali ipak cu da se javljam samo kad su u pitanju notorne gluposti, budalastine, ili zla namera, a koje mogu da imaju da imaju posledice.

cini mi se da je nase zakonodavstvo, bar kad je ova tema u pitanju ovaj prvi slucaj - (gluposti i budalastine). nesto tipa - nesto su 'teli.

aj na pocetku ograda: za krivicno pravo sam potpun laik, i dobro je sto su nicc i nestor tu, i sto su nam dali vec izvode iz idiotski napisanog zakona. i moci ce bolje od mene prvenstveno da nam objasne kakva je sudska praksa na osnovu ovih idiotskih zakona. kako se oni danas u srbiji tumace.

a zasto su zakoni tako napisani - pa znamo, zato sto nazalost u pravnim (partijskim) sluzbama cesto nema mnogo mozga, a o pismenosti da ne govorimo.

ajmo redom. pajz sad:

Члан 185.
(1) Ко малолетнику прода, прикаже или јавним излагањем или на други начин учини доступним текстове, слике, аудио-визуелне или друге предмете порнографске садржине или му прикаже порнографску представу, казниће се новчаном казном или затвором до шест месеци.

(2) Ко искористи малолетника за производњу слика, аудио-визуелних или других предмета порнографске садржине или за порнографску представу, казниће се затвором од шест месеци до пет година.

(3) Ако је дело из ст. 1. и 2. овог члана извршено према детету, учинилац ће се казнити за дело из става 1. затвором од шест месеци до три године, а за дело из става 2. затвором од једне до осам година.

(4) Ко прибавља за себе или другог, поседује, продаје, приказује, јавно излаже или електронски или на други начин чини доступним слике, аудио-визуелне или друге предмете порнографске садржине настале искоришћавањем малолетног лица, казниће се затвором од три месеца до три године.

(5) Предмети из ст. 1. до 4. овог члана одузеће се.


ne mogu u istom clanu zakona da se nadju: mladic od 18 godina koji devojci od 17 pusti meki pornic na youtube (umesto da deca lepo slusaju ploce), i neko ko ce devojcicu od 14.5 godina iskoristiti da snimi pornic. pa makar bili u pitanju i razliciti stavovi i razlicito zaprecene kazne (a da ne pricamo koliko je mala razlika u pitanju). ajde da kazem, ovo manje vise.

ali zipa dalje - ovo su mnogo opasnije odredbe:

Обљуба са дететом
Члан 180.

(1) Ко изврши обљубу или са њом изједначен чин са дететом, казниће се затвором од три до дванаест година.

(2) Ако је услед дела из става 1. овог члана наступила тешка телесна повреда детета према којем је дело извршено или је дело извршено од стране више лица или је дело имало за последицу трудноћу, учинилац ће се казнити затвором од пет до петнаест година.

(3) Ако је услед дела из ст. 1. и 2. овог члана наступила смрт детета, учинилац ће се казнити затвором од најмање десет година.

(4) Неће се казнити за дело из става 1. овог члана учинилац, ако између њега и детета не постоји значајнија разлика у њиховој душевној и телесној зрелости.


nista sporno.

ali pajz sad nastavak:


Подвођење и омогућавање вршења полног односа
Члан 183.

(1) Ко подведе малолетно лице ради вршења обљубе, са њом изједначеног чина или друге полне радње, казниће се затвором од једне до осам година и новчаном казном.

(2) Ко омогућава вршење обљубе, са њом изједначеног чина или друге полне радње са малолетним лицем, казниће се затвором од шест месеци до пет година и новчаном казном.


dakle sta imamo ovde: tipu od 50 koji izvrsi obljubu nad devojkom od 17.5 godina se nece nista desiti (osim linca na blogu naravno ),

jer on nije izvrsio obljubu nad detetom, vec nad maloletnikom.

a to nije krivicno delo, jel da.

ali ce zato, na primer, klinac od 18 godina koji je upoznao tu devojku sa matorcem, i recimo za potrebe istog primera, dao njemu (matorcu) svoju gajbu, - da zaglavi od sest meseci do pet godina, ili... novcanu kaznu.

a ako je recimo od matorca uzeo kintu za to (pa makar 100 dindzi za cigare), za to ce dobiti od jedne do osam godina.

matorcu nista.

srbija zato spada u grupu zemalja sa niskom starosnom granicom kad su u pitanju seksualni odnosi sa maloletnicima. tj. seks je zabranjen samo sa detetom, ali ne i maloletnikom. doduse, 'podvodjenje' i 'omogucavanje' je kaznjivo.

ne bi bilo lose ako bi nicc i nestor nam malo objasnili sta sve sudska praksa tumaci kao 'podvodjenje' ili 'omogucavanje'. moguce je naravno da klinac od 18 ne bi na'ebao ako praksa kod nas nije takva, ali onda pitanje cemu takva idiotska odredba u zakonu, i zasto bi klinca jurili ako ne jurimo matorca?

moje misljenje je da kad su u pitanju maloletnici potrebno povecati granicu na minimum 16 godina, a delo 'podvodjenja i omogucavanja' izjednaciti sa organizovanjem prostitucije - ako naravno prostitucija treba da bude kaznjiva, sto je posebna tema.

u svakom slucaju nije normalno da neko moze da ima seks sa maloletnikom (14-18) godina i da to ne bude kaznjivo, a 'omogucavanje' tog seksa (sta god to znacilo) bude.

ajmo dalje:


Навођење малолетног лица на присуствовање полним радњама
Члан 185а

(1) Ко наведе малолетника да присуствује силовању, обљуби или са њом изједначеним чином или другој полној радњи, казниће се затвором од шест месеци до пет година и новчаном казном.


pajz sad genija od zakonodavca na ovom primeru: tip od pedeset resio da kresne klinku od 15, drugaricu od njegovog sina koji ima 18 (i recimo sam to dogovori bez da njegov sin posreduje). nevertheless, njegovom sinu se dopadne ideja, pa dovede ortaka koji ima 17 da gledaju kako cale krese njihovu drugaricu.

matorcev sin ce da dobije od 6 meseci do 5 godina, ili novcanu kaznu - jer je doveo maloletnog ortaka. matorac koji je sve smislio (osim da ce sin da dovede ortaka), i naravno kresnuo klinku - nista.

mozda je ovakav primer u praksi nemoguc, mozda je ipak u pitanju samo moja pokvarena masta (i prljave strasti ), ali ipak...

i onda nesto slicno za kraj:

Искоришћавање рачунарске мреже или комуникације другим техничким средствима за извршење кривичних дела против полне слободе према малолетном лицу
Члан 185б

(1) Ко у намери извршења кривичног дела из чл. 178. став 4, 179. став 3, 180. ст. 1. и 2, 181. ст. 2. и 3, 182. став 1, 183. став 2, 184. став 3, 185. став 2. и 185а овог законика, користећи рачунарску мрежу или комуникацију другим техничким средствима договори са малолетником састанак и појави се на договореном месту ради састанка, казниће се затвором од шест месеци до пет година и новчаном казном.
(2) Ко дело из става 1. овог члана изврши према детету, казниће се затвором од једне до осам година.


dakle klinac od 18 chatuje sa klinkom od 17 i kaze da neki matorac hoce da je kresne. dogovore se i mala dodje na dogovoreno mesto i matorac je kresne.

klinac od 18 ce dobiti od 6 meseci do 5 godina, ili novcanu kaznu. matorac nista.

mislite o tome.
niccolo niccolo 09:45 17.11.2011

Re: gluposti zakonodavca

i moci ce bolje od mene prvenstveno da nam objasne kakva je sudska praksa na osnovu ovih idiotskih zakona

Istini za volju, osim za poresku utaju i tih par poreskih krivičnih dela, ja malo šta mogu da kažem o sudskoj praski jer se ne bavim krivičnim (osim kažem u vezi sa poreskim delima). Ipak, ovo si odlično primetio (ako posmatramo čisto formulaciju ta dva člana):

jer on nije izvrsio obljubu nad detetom, vec nad maloletnikom.

a to nije krivicno delo, jel da.

ali ce zato, na primer, klinac od 18 godina koji je upoznao tu devojku sa matorcem, i recimo za potrebe istog primera, dao njemu (matorcu) svoju gajbu, - da zaglavi od sest meseci do pet godina, ili... novcanu kaznu.


dragan7557 dragan7557 10:07 17.11.2011

Re: gluposti zakonodavca = Skupstina

dobro je sto su nicc i nestor tu, i sto su nam dali vec izvode iz idiotski napisanog zakona.

Nije problem u idiotizmu samog zakona, vec u onima koji su taj i takav (kao i druge) zakon predlozili, i onima koji su taj i takav (i druge)zakon usvojili. U prvom slucaju je to Vlada u drugom Skupstina.

cerski
deset_slukom deset_slukom 11:31 17.11.2011

Re: gluposti zakonodavca

Искоришћавање рачунарске мреже или комуникације другим техничким средствима за извршење кривичних дела против полне слободе према малолетном лицу
Члан 185б

(1) Ко у намери извршења кривичног дела из чл. 178. став 4, 179. став 3, 180. ст. 1. и 2, 181. ст. 2. и 3, 182. став 1, 183. став 2, 184. став 3, 185. став 2. и 185а овог законика, користећи рачунарску мрежу или комуникацију другим техничким средствима договори са малолетником састанак и појави се на договореном месту ради састанка,...


Da li je korišćenje računara otežavajuća ili olakšavajuća okolnost? Ako se dovikuješ s brda na brdo - to je nešto drugačije?

Da li brzina prenosa podataka koju počinilac koristi ima uticaja na procenu težine krivičnog dela?

Ah ta tehnologija, toliko brzo napreduje - ne može zakonodavac da postigne, da sve ugradi u zakone.
nestor92 nestor92 12:23 17.11.2011

Re: gluposti zakonodavca

dakle klinac od 18 chatuje sa klinkom od 17 i kaze da neki matorac hoce da je kresne. dogovore se i mala dodje na dogovoreno mesto i matorac je kresne.

klinac od 18 ce dobiti od 6 meseci do 5 godina, ili novcanu kaznu. matorac nista.


Ne znam kakva je sudska praksa jer se generalno više bavim građanskim pravom, ali verujem da nema izgrađenog stava. Ja naime manje verujem u klasičnu korupciju kao razlog lošeg rada suda kod nas već više verujem da razlog leži u načinu školovanja i načinu biranja što za posledicu prvo ima nekompetentnost pa onda bahatost ( sindrom naših političara od SRS do LDP ). Govorim o proseku i izvinjavam se onima koje vredjam na ovaj način jer postoje ekstremno kompetentni, inteligentni i pošteni ljudi u branši ( ali od ovih drugih se ne mogu probiti ).

Da se vratim na primer:

"Matorac" bi odgovarao kao podstrekač za omogućavanje vršenja polnog odnosa. Za to što je mladić pozvao svoje maloletne drugove da gledaju ne bi odgovarao jer za to nije znao ( ako nije znao ).

Idiotizam leži u tome što nije kažnjiv polni odnos sa maloletnikom ali jeste omogućavanje istog. Onaj ko je pisao je nešto 'teo ali zbog toga što se i oni koji pišu selektiraju po istim kriterijumima kao gore, biće da ne zna da artikuliše šta bi 'teo. Zašto bi omogućavanje dela koje nije kažnjivo bilo kažnjivo? I kod podvođenja se postavljaju neka pitanja ali o tome ne bih.

I tako je u čitavom nizu propisa. Ili golo prepisivanje bez ulaženja u suštinu ili izvikani pravni stručnjaci prave sistem u kome ne rade pa i ne znaju šta se sve u praksi postavlja kao pitanje.

I zbog toga svake 2 godine menjamo osnovne proceduralne propise umasto da se ne menjaju decenijama.

Naravno, tvoj primer je više kao zadatak na vežbama iz krivičnog ili pravosudnom.

Ja bih svakako položio.
nestor92 nestor92 12:26 17.11.2011

Re: gluposti zakonodavca

Da li je korišćenje računara otežavajuća ili olakšavajuća okolnost? Ako se dovikuješ s brda na brdo - to je nešto drugačije?


Pa jeste specifično jer omogućava zloupotrebu i iskorišćavanje lakomislenosti npr. putem lažnog identiteta i sl.

S brda je nekako - otvorenije.
niccolo niccolo 12:26 17.11.2011

Re: gluposti zakonodavca

Zašto bi omogućavanje dela koje nije kažnjivo bilo kažnjivo?

Odlično pitanje, apsolutno nema logike.

A s ovim se potpuno slažem
I tako je u čitavom nizu propisa. Ili golo prepisivanje bez ulaženja u suštinu ili izvikani pravni stručnjaci prave sistem u kome ne rade pa i ne znaju šta se sve u praksi postavlja kao pitanje.

antioksidant antioksidant 12:28 17.11.2011

Re: gluposti zakonodavca

Zašto bi omogućavanje dela koje nije kažnjivo bilo kažnjivo?

samoubistvo?
(mada primer nije do kraja primeren jer su kod samoubistva "zrtva" i pocinilac issta osoba sto kod polnog odnosa sa maloletnikom nije slucaj)
niccolo niccolo 12:42 17.11.2011

Re: gluposti zakonodavca

mada primer nije do kraja primeren jer su kod samoubistva "zrtva" i pocinilac issta osoba sto kod polnog odnosa sa maloletnikom nije slucaj

Pa da, kod samoubistva ne možeš da kazniš ovoga koji se samoubio (ili barem nema koristi ako nije bio uspešan - ne treba mu kazna već pomoć psihijatra), a kod polnog odnosa možeš da kazniš ovoga koji je imao odnos sa maloletnikom. Međutim, ako ne kažnjavaš njega zašto bi kažnjavao nekog ko je "omogućio"?
deset_slukom deset_slukom 12:57 17.11.2011

Re: gluposti zakonodavca

nestor92
Da li je korišćenje računara otežavajuća ili olakšavajuća okolnost? Ako se dovikuješ s brda na brdo - to je nešto drugačije?


Pa jeste specifično jer omogućava zloupotrebu i iskorišćavanje lakomislenosti npr. putem lažnog identiteta i sl.

S brda je nekako - otvorenije.


Ako ima zloupotrebe i iskoršćavanja lakomislenosti, njih treba koristiti kao otežavajuću okolnost, a ne upotrebu računara.

Искоришћавање рачунарске мреже или комуникације другим техничким средствима


Da li je do ere interneta upotreba telefona bila otežavajuća okolnost? Meni se čini da se zakonodavcu, u trenutku pisanja zakona, internet još uvek činio kao tamni vilajet pun opasnih i nepoznatih pojava.
dragan7557 dragan7557 14:56 17.11.2011

Re: gluposti zakonodavca

Meni se čini da se zakonodavcu, u trenutku pisanja zakona,

Zakonodavac ne pise zakone, vec ih donosi. Zzakonodavac je zkonodavno telo.

Pisanje zakona rade cate sa faks diplomama.
internet još uvek činio kao tamni vilajet pun opasnih i nepoznatih pojava.

Bogami on to izmedju ostalog i jeste. Porast tzv. cibercrime je neverovatan.


cerski
ecce-florian ecce-florian 23:53 17.11.2011

Re: gluposti zakonodavca

niccolo
i moci ce bolje od mene prvenstveno da nam objasne kakva je sudska praksa na osnovu ovih idiotskih zakona

Istini za volju, osim za poresku utaju i tih par poreskih krivičnih dela, ja malo šta mogu da kažem o sudskoj praski jer se ne bavim krivičnim (osim kažem u vezi sa poreskim delima).


Super.Ajd treba mi praksa za utaju poreza kod optužnica protiv onih firmi koje su poslovale sa "fantomskim " firmama političkih stranaka za prošle i one tamo izbore. Daj na PP ili bilo kako.

Hvala
niccolo niccolo 13:31 18.11.2011

Re: gluposti zakonodavca

U kom smislu fantomskim firmama?
ecce-florian ecce-florian 14:41 18.11.2011

Re: gluposti zakonodavca

niccolo
U kom smislu fantomskim firmama?

Naziv potiče od tužilaštva a radi se o firmama koje su bile uredno registrovane u APR-u imale PIB i matični, poslovale preko računa kod poslovnih banaka i izdavale izjave o nabavci robe za dalju prodaju dobijene od nadležnih organa. Posle izvesnog vremena nestane pravi osnivač, ispostavi se da je lična karta bila ukradena i iskorištena za registraciju.
Jedan od tih iz bgd na čiju je ličnu kartu bila osnovana firma, kao svedok se saslušavao u šest krivičnih postupaka širom Srbije, pa je kad mu je dosadilo angažovao neku agenciju i donosio na saslušanja podatke da je firma registrovana na njegovo ime služila za pranje para za izbornu kampanju određene stranke. Ovi dokazi nisu dalje izvođeni.
Traju još uvek suđenja odgovornim licima firmi koje su im isporučile robu i to za poresku utaju, a da firme imaju svu urednu dokumentaciju u skladu sa zakonom (potvrđeno nalazom veštaka) i da su postupanjem državnih organa (APR koji je davao podatke identične PIB-u i matičnom broju kod provere i poslovne banke koje su morale da provere identnitet lica te sudovi - overa potpisa ovlašćenog lica) bili dovedeni u neotklonjivu pravnu zabludu.Da ne spominjem da im je poslovanje sa navedenim firmama ispod 5% ukupnog poslovanja na godišnjem nivou
Ako imaš nešto slično a da je presuđeno daj praksu, ne mogu da nađem

Hvala
niccolo niccolo 18:37 18.11.2011

Re: gluposti zakonodavca

Ako imaš nešto slično a da je presuđeno daj praksu, ne mogu da nađem

Nemam. Mislim, nije došlo dalje od istrage. U jednom u kome se spominju fantomske istraga nije ni počela a u jednog drugom nije bila podignuta optužnica. Ono što ih mi uvek pitamo jeste da li su te firme uredno bile registrovane za PDV (pošto je u mojim slučajevima bilo reči o PDVu) u vreme kada smo mi vrši promet. Oni kažu jesu bili su. Onda mi kažemo a šta mi imamo sad sa time što ta firma više ne postoji, mi smo od njih nabavljali i primali račun sa PDVom kada su uredno obračunavali i plaćali PDV, šta je bilo 3 godine posle nema nikakvog uticaja na ovaj postupak...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana