O brisanju ili negativna izborna kampanja protiv Tadica

Virtuelni Vasilije RSS / 15.01.2008. u 14:59

(stetnost neumernih kritika i napada na Borisa Tadica na ovom blogu od strane nekih pristalica LDP-a)

Uvodno objasnjenje: jos pre neki dan sam mislio/rekao da nemam nameru da iskoristim svoje (od pocetka novog bloga steceno pravo) da postavljam teme. Pre svega zato sto nemam vremena za to ... ali ni prevelike zelje. Ali evo promenio sam misljenje i to iz dva razloga:
a) Zbog cinjenice da se u poslednjih nekoliko dana pojavile cak cetiri teme koje kritikuju predsednickog kandidata Borisa Tadica i to od strane osoba koje na ovom blogu zastupaju stavove njegovog protivkandidata Cedomira Jovanovica.
b) Neposredan povod (ili ona poslovicna "kap") je to sto me je Srdjan Kusovac banovao na njegovoj temi na kojoj on (po drugi put u roku od par dana) kritikuje Borisa Tadica. I ne samo da me je banovao nego i obrisao dva posta u kojima ga kritikujem. A ja se izuzetno trudim da NIKAD ne vredjam i ne krsim pravila bloga. A ako mi se ponekad tako nesto i omakne (ili bar "pogodjena" strana to protumaci kao uvredu) onda sam spreman i da se izvinim ...

Pa posto smatram da je Kusovac ovim prekrsio pravila bloga (pre svega o brisanju postova) iznecu ovde to sto je on obrisao. I usput otvaram temu o smislenosti "negativne izborne propagande".

Kao prvo, ono sto je gospodin Kusovac obrisao na svojoj temi Srbija do Beverly Hillsa (jedan deo po secanju):

Bloger DaToSamJa:

ne znam kako se vama ovo čini ali ja imam oprečno mišljenje sam sa sobom

naime to da srbijanske kompanije sponzorišu tako nešto je poprilično besmisleno s obzirom na stanje u zemlji i potrebom za sponzorisanje koječega

s druge strane to je nagrada nikola tesla, nagrada koja promoviše rad tog naučnika, srpskog naroda... i svega ostalog pozitivnog što drugi ne znaju u srbiji

kad je već reklama na cnn-u nešto najjadnije što sam vidio na toj televiziji... mora se nekako promovisati

Odgovor Virtuelni Vasilije:

nemate mnogo razloga za dileme. Jasno je da je besmisleno sponzorisanje svega i svacega nesto sto zasluzuje kritiku. Ali pokusaj promocije jedne zemlje (havala sto ste nam skrenuli paznju na nagradu Nikola Tesla) nije besmislen. Naprotiv on je vrlo uobicajen u danasnjem svetu i posebno kad su u pitanju manje razvijene i siromasne zemlje (recimo na CNN-u). Posto se na taj nacin poboljsava imidz zemlje, privlace turisti, ulagaci ... pa samim tim i poboljsava stanje u zemlji ...

Naravno to ne znaci da se i svaki pokusaj ovakve promocije ne moze kritikovati sa stanovista opravdanosti i posebno nacina kako se sprovodi. Ali mislim da smo diskutujuci o ovome promasili temu. Posto se ovde radi o kritici predsednickog kandidata Borisa Tadica i autor bloga nam vec unapred sugerise odgovor: Tadic je odgovoran sto se gladnoj deci "otkida od usta i daje prebogatim holivudskim zvezdama" ... hm, sto je naravno NOTORNA BESMISLICA koju tesko ko da moze "progutati" ...

Znaci ovde se radi o politickoj propagandi u okviru aktuelnih predsednickih izbora. I kritikom Borisa Tadica se ocigledno pomaze nekom drugom kandidatu. Pitanje samo kojem? Ja tipujem: Tomislavu Nikolicu. Njemu u svakom slucaju najvise koristi ...

A sad sto se tice teme i u cemu ja vidim problem ovakvog nastupa.

Da se razumemo: uopste se ne bunim protiv argumentovane kritike. Kako bih se bunio kad i ja to najcesce radim (ili pokusavam da radim) na ovom blogu? A jedan od glavnih zadataka opozicije i jeste da kritikuje vlast(argumentovano i konstruktivno). Ali ovo sto sam opisao i u vreme predsednickih izbora je visestruko LOSE. Evo zbog cega:

1) Pozitivan pristup je uvek bolji od negativnog. Znaci mnogo je bolje da hvalim "svog" kandidata i ubedjem druge u njegove kvalitete nego da stalno trazim mane nekih drugih. Ovaj drugi pristup znatno pogorsava opstu klimu na politickoj sceni...

2) Permanentnom kritkom kandidata koji je po programskim ciljevima i onome sto zastupa znatno blizi C. Jovanovicu nego Nikolic se znatno ogranicava manevarski prostor za drugi krug u kome se ocekuje da protivkandidati budu Tadic i Nikolic. U tom slucaju je bi bilo logicno da LDP pozove svoje birace da glasaju za Tadica, a kako to da urade ovi koji ga sada toliko kritikuju? Cak i ako zamislimo (takoreci neverovatnu) mogucnost da Jovanovic udje u drugi krug kako onda ti ljudi da ocekuju podrsku od strane pristalica DS (koja bi tgrebalo da je prirodna) ako ih ovim svojim trenutnim nastupom odbijaju? Iz ovoga sledi da ovi "negativni propagatori" ustvari unapred propagiraju apstinenciju u drugom krugu. Ali kako neko ko iole razmislja ne vidi da time javno izjavljuje: podjednako mi je bliska ideja granica Karlobag-Virovitica i "svi smo Srbi(ukljucucjuci i one koji toga nisu svesni" ... i ideja demokratske i evropske Srbije (makar se i ne salgali o nacinu ulaska u Evropu)???

3) Otezava se sklapanje eventualne buduce koalicije. Posebno je nelogicno preterivanje u kritici opcije sa kojom LDP jedino i moze da stupi u koaliciju u buducnosti. Da ne govorimo kad se pored kritike sluze i blacenjem i vredjanjem (eg. "zlocinacko udruzenje"). Napade i najostrije kritike bi ipak trebalo cuvati za protivnike sa kojima je mala verovatnoca da ce se stupiti u koalciju ... A od onih "blizih" u politickom spektru je valjda bolje da pokazemo u cemo smo mi to bolji ako vec zelimo da neki od njihovih biraca glasaju za nas ... Tako da kasnije uvek mozemo mirne savesti da kazemo: ok mi nismo uspeli, ali podrzite one koji su ipak nama najbolizi ...

I jos jedno pitanje za kraj: iako se nadam se vecina ljudi slaze sa ovim stavom o stetnosti preterivanja kad su u pitanju kritike predsednickih kandidati koji nisu "nasi" ipak mi kroz glavu proalazi i to da postavim i temu recimo "sta zameram Cedomiru Jovanovicu". Jednostavno su neki TOLIKO preterali da je ova NERAVNOTEZA na blogu izuzetno ruzna. Pa ispasce stvarno da je ovaj blog bastion onih koji zastupaju gospodina Jovanovica i napadaju sve druge... Sta mislite vi?

Zavrsne napomene: Nisam siguran koliko cu imati vremena da odgovoram na postove a jos manje da se bavim moderacijom. Moj stav prema uvredama i pljuvanju (znaci krsenju pravila bloga) je jasan: takvi postovi zasluzuju brisanje ... kao sto se svako korektno izneto misiljenje i stav NE SME BRISATI. Ali to imam nameru da prepustim moderatorima...

Da je jedan od razloga za pisanje ovog teksta i moj protest zbog potiskivanja/zabrane drugacijeg misljenja, gusenje demokratske razmene misljenja i zloupotrebe svog prava na brisanje/banovanje od pojednih blogera, valjda ne treba ni da objasnjavam ...



Komentari (242)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 15:07 15.01.2008

za pocetak

stetnost neumernih kritika i napada na Borisa Tadica na ovom blogu od strane nekih pristalica LDP-a

Kritika ne moze da bude stetna, Vasilije....
ok odoh sad da citam taj tvoj carsav pa da krenemo u diskusiju
Srđan Kusovac Srđan Kusovac 20:08 16.01.2008

Ako laže koza ne laže rog

Netačno je da je korisniku koji ovde nastupa pod pseudonimom „Virtuelni Vasilije“ zabranjeno komentarisanje na mom poslednjem blogu zbog njegovih stavova koji su različiti mojim stavovima. (Na dnu ove poruke su navedeni razlog zbog kojeg sam to učinio i obrisani komentari koji dokazuju da je to istina, a ne ono što navodi „Virtuelni Vasilije“).

Netačno je da sam ma kada ma kome zabranio komentarisanje iz razloga koje je ovde naveo korisnik koji nastupa pod pseudonimom „Virtuelni Vasilije“.

Netačno je da sam ma kada od kada pišem blog na B92 ma koji komentar obrisao, a da nisam podrobno objasnio zašto sam to učinio. (Pri tome sam se držao uvek istih kriterijuma koje sam u više navrata javno izneo. Trajno je zabranjeno komentarisanje nekolicini anonimnih osoba koje su stalno pisale neadekvatne komentare i koje nakon višestrukih upozorenja nisu prestajale da to čine.)

Netačno je da na ovom blogu „SKORO nije bilo uvreda“ na moj račun. Devojka ne može biti „malo trudna“, pa ni uvreda ne može „skoro biti“ ili „skoro ne biti“ već ih može biti ili ne biti. Ovde ih je bilo i to jako grubih. Osim ako nazivanje nekoga „ljigavim“ (Doctor Wu) i iznošenje prljavih laži (Angie) nije uvredljivo.


„Virtuelnog Vasilija“, koji već nekoliko meseci iznosi na mojim blogovima grube neistine na moj račun i svaki moj blog upropaštava za diskusiju stavljajući po svaku cenu u kontekst političke borbe LDP-a i DS-a (i predsedničkih kandidata tih stranaka) zamolio sam 15.01.2008. u 12:12 da prestane to da čini. „Virtuelni Vasilije“ je apel ignorisao i objavio komentar tri minuta kasnije nakon čega je komentar obrisan, a autoru je onemogućeno komentarisanje na minimalni mogući rok – 1 dan. Radi korektnog odnosa obrisani su i komentari u kojima su se ostali autori pozivali na obrisani komentar „Virtuelnog Vasilija“.

Etikecija Bloga B92 odnosno ovdašnji kodeks ponašanja – što pominje Dejan Restak - podrazumeva da se autori ne prepucavaju i da ne reaguju „blogom na blog“. Taj kodeks poštujem uprkos neistinama i uvredama iznetim ovde na moj račun i činjenici da bi takvo rešenje za mene bilo bolje jer bi takav moj novi blog dopro do više onih koji su poverovali „Virtuelnom Vasiliju“ nego ova moja poruka koju namerno objavljujem tridesetak sati nakon osnovne poruke.

Više se ovde neću javljati.

-----------------------------------------------------

Komentar na tekst "Srbija do Beverly Hillsa"


Re: hmmmm
DaToSamJane znam kako se vama ovo čini ali ja imam oprečno mišljenje sam sa sobomnaime to da srbijanske kompanije sponzorišu tako nešto je poprilično besmisleno s obzirom na stanje u zemlji i potrebom za sponzorisanje koječegas druge strane to je nagrada nikola tesla, nagrada koja promoviše rad tog naučnika, srpskog naroda... i svega ostalog pozitivnog što drugi ne znaju u srbijikad je već reklama na cnn-u nešto najjadnije što sam vidio na toj televiziji... mora se nekako promovisati

Ma nema potrebe da budete u dilemi: spornzorisanje svega i svacega jeste stetno i suvisno... i zasluzuje kritiku. Ali pokusaj da se promovise jedna zemlja i njene vrednosti u danasnjem svetu JESTE i uobicajeno i korisno(hvala sto ste nam skrenuli paznju na nagradu Nikola Tesla). I tu ne menja nista bitno sto je zemlja u losem stanju. Naprotiv. Pa najcesce se (recimo na CNN) i reklamiraju siromasne zemlje koje zele da idu napred ... posto takva promocija moze da popravi imidz zemlje, privuce turiste, ulagace etc. Pa samim tim i da poboljsa stanje u zemlji ...

Ovo naravno ne znaci da je svaka promocija dobra i da se ne moze kritikovati. Ali mislim da smo diskutujuci o tome u stvari promasili temu: a to je kritika predsednickog kandidata Borisa Tadica. Pa autor bloga je vec i sam dao objasnjenje i sugerira nam: Tadic je odgovoran sto sprska vlast otima sredstva iz usta gladne dece i daje ih prebogatim holivudskim zvezdama ... hm, verovatno i ima takvih koji mogu da progutaju takvu NOTORNU BESMISLICU ...

A sto se mene tice, autor bloga se napadom na Tadica bavi politickom propagandom u okviru aktuelnih predsednickih izbora. Pitanje je samo u ciju korist. Ja tipujem: u korist Tomislava Nikolica. Njemu to, u svakom slucaju, najvise koristi ...
Autor: Virtuelni Vasilije @ 12.02 15.01.2008.


>>>>>>>>>>


Komentar na tekst "Srbija do Beverly Hillsa"


Re: hmmmm
Pitanje je samo u ciju korist. Ja tipujem u korist Tomislava Nikolica. Njemu to, u svakom slucaju, najvise koristit ...

Vaso ti ko pokvarena ploca, vrtis li vrtis... ali tesko da se ponavljanjem lazi dolazi do istine
Autor: Nenad M. @ 12.08 15.01.2008.

>>>>>>>>>>>>>


Komentar na tekst "Srbija do Beverly Hillsa"


Re: hmmmm
jes bre V V..baš lažeš...mora da kradeš i varaš - logičan sled, kaj ne
...bole te uvo - nije podne otkucalo,dobio si novu etiketlu...danas te baš.... krenulo
Pitanje za Nenad M : a kako to, prosim lepo, gospon Virtuelni laže ? Može li malo detalja za nas sa jeftinijim kartama ?
Autor: Unfuckable @ 12.11 15.01.2008.


>>>>>>>>>>


Komentar na tekst "Srbija do Beverly Hillsa"


Re: hmmmm
Virtuelni,

svaki moj blog zagađuješ beskonačnim ponavljanjima iste teze o tome kako ja navodno radim nešto protiv Borisa Tadića. Nisam tvoje komentare brisao ni kada si u prilog toj tezi iznosio notorne laži na moj račun. Sada je zaista dosta! Ako budeš nastavio da preteruješ ode ti na odmor što se ovog bloga tiče.
Autor: Srđan Kusovac @ 12.12 15.01.2008.


>>>>>>>>>>>>

Komentar na tekst "Srbija do Beverly Hillsa"


Re: hmmmm
Vaso ti ko pokvarena ploca, vrtis li vrtis... ali tesko da se ponavljanjem lazi dolazi do istine

Neso,

prestorg si prema meni, ja nisam nista tvrdio da bi se moglo govoriti o lazi - nego sam rekao: tipujem. Sto naravno ne iskljucuje mogucnost i da postovani gospodin Kusovac ovde pokusava da pomogne nekom drugom predsednickom kandidatu

pozz

Autor: Virtuelni Vasilije @ 12.15 15.01.2008

>>>>>>>>>>>>


MilosP MilosP 20:30 16.01.2008

Re: Ako laže koza ne laže rog

Netačno je da je korisniku koji ovde nastupa pod pseudonimom „Virtuelni Vasilije“ zabranjeno komentarisanje na mom poslednjem blogu zbog njegovih stavova koji su različiti mojim stavovima. (Na dnu ove poruke su navedeni razlog zbog kojeg sam to učinio i obrisani komentari koji dokazuju da je to istina, a ne ono što navodi „Virtuelni Vasilije“).


A zbog čega mu je zabranjeno? U komentarima koje ste prikazali u ovom postu ne vidim ništa uvredljivo što bi trebalo da izazove takvu reakciju sa vaše strane. U celom lancu poruka jedino što deluje kao nešto što je uvredljivo je:

svaki moj blog zagađuješ beskonačnim ponavljanjima iste teze o tome kako ja navodno radim nešto protiv Borisa Tadića.


A obrisani komentari, bar meni, ne dokazuju da je to što tvrdite istina.
angie angie 20:38 16.01.2008

Re: Ako laže koza ne laže rog

iznošenje prljavih laži (Angie) nije uvredljivo.



u tom smislu pogledati na blogu Jasmine Teshanovic o sluchaju Dejana Anastasijevica preuzetog sa drugog bloga- ako nije obrisano.

Gospodine Kusovche, ja ne lazem, te tako ne mogu ni prljavo - ne znam samo shta je chista varijanta.
milosib milosib 21:38 16.01.2008

Re: Ako laže koza ne laže rog

Netačno je da je korisniku koji ovde nastupa pod pseudonimom „Virtuelni Vasilije“ zabranjeno komentarisanje na mom poslednjem blogu zbog njegovih stavova koji su različiti mojim stavovima. (Na dnu ove poruke su navedeni razlog zbog kojeg sam to učinio i obrisani komentari koji dokazuju da je to istina, a ne ono što navodi „Virtuelni Vasilije“).

Re: hmmmm
Virtuelni,

svaki moj blog zagađuješ beskonačnim ponavljanjima iste teze o tome kako ja navodno radim nešto protiv Borisa Tadića. Nisam tvoje komentare brisao ni kada si u prilog toj tezi iznosio notorne laži na moj račun. Sada je zaista dosta! Ako budeš nastavio da preteruješ ode ti na odmor što se ovog bloga tiče.
Autor: Srđan Kusovac @ 12.12 15.01.2008.

Gospodine Kusovac ne bih da budem drveni advokat, ali jedan takav demokratski kapacitet bi morao da otrpi i nečije, pa čak i dosadno, komentarisanje stavova.Niko vas nije tukao po ušima da pišete blog, a ako to već radite i komentari g.Vasilija mu idu u rok službe.
To i jeste nevolja pisanja na blogu. Znate kako ono u našim naučnim krugovima kažu da nije bitno vredi li rad čemu već da li imaš prijateljski nastrojenu komisiju. Kada pišete na blogu komisija je prilično šarena pa i kritički nastrojena, ali je izazov valjda tim veći, pa i zadovoljstvo učinjenjim.
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 22:50 16.01.2008

Re: Ako laže koza ne laže rog

Srđan Kusovac

Netačno je da je korisniku koji ovde nastupa pod pseudonimom „Virtuelni Vasilije“ zabranjeno komentarisanje na mom poslednjem blogu zbog njegovih stavova koji su različiti mojim stavovima.


Srdjane,

imas preporuku od mene sto si se javio

Hvala ti i sto si objavio original obrisanih postova. Ja sam gore i napisao da sam objavio obrisani deo po secanju ... i koliko vidim, rekao bih da me secanje dobro sluzi. Ok i bilo je ubrzo posle brisanja pa sam jos mogao dosta verno da ga reprodukujem (post na koji sam odgovarao sam naravno mogao da kopiram posto je jos uvek na tvom blogu).

Inace ja nisam ovde ni pokusavao da iznosim tvrdnje o necemu sto ne znam nego samo moje predstave o tvojim stavovima koje ti ovde zastupas. Iskljucivo na osnovu onoga sto si pisao na blogu i sto je i svima dostupno. Tako da ne vidim kako se tu moze govoriti o nekim neistinama. Nego samo o razlicitom tumacenju procitanog/napisanog. Koliko se secam u jednoj od nasih diskusija u koju je bio delimicno ukljucen i g. Spaic si i sam razjasnio da ti ovde nastupas kao gradjanin-bloger i da branis politicku opciju (LDP) koju ti preferiras (i da NE nastupas kao novinar).

Uostalom da zamislimo i da ja NISAM u pravu - sta je tu onda lose? Jel mora svako od nas da bude u pravu? Onda ce samo ljudi kazati/pomisliti opet ovaj Vasilije preteruje sa kritikom i vidi stvari kojih nema ... Mada mislim da ovde ni ti ne mozes da osporis da je tvoj blog kriticki uperen protiv Tadica. Kao i onaj prethodni. Uostalom i na ovom mom blogu o tome diskutujemo i mnogi od nas kritikuju/brane Cedu ili Tadica. Znaci nastupamo u korist jednog ili drugog. To sam ja uglavnom i tvrdio i za tebe ...

Inace ovde ima mnogo postova i ljudi koji pokusavaju da dokazu da oni koji su za Cedu mogu (ili bi trebalo) da kritikuju Tadica ... a ja opet imam drugi stav ...

Sto se tice dvog bloga ja i dalje mislim da kritka Tadica koja je sa tvoje strane tamo izneta i nacin na koji je to uradjeno nije u redu. Ti mozes da to branis ... a citaoci neka procene moje i tvoje argumente. I ciji stav je cvrsce utemeljen (naravno ne misle svi isto pa se neki slazu sa tobom a neki sa mnom). Jedino sto ne vidim kako sam ti ja upropastio blog??? Za svoj blog si sam odgovoran i stavove iznete tamo moras sam da branis...

O etikeciji ne bih vise posto na drugoj strani postoji vise nego opsirna diskusija sa g. Restakom i ostalima ...

Tamo se vidi i da mene posebno pogadja brisanje - da si me samo banovao ne bi ni doslo do ovoga svega...

pozz

ps. Samo mala korekcija. Upozorenje se odnosilo na "odlazak na odmor"(znaci banovanje) ali ne i na brisanje sto je mene posebno pogodilo. Da budem iskren, nisam cak siguran ni da sam video ono tvoje upozorenje pre pisanja posta nego tek kad sam taj kratki odgovor Nendau poslao (ali to nije ni bitno)
kuki kuki 15:19 15.01.2008

Grobari vs. CIgani

Zasto u Srbalja uvek mora da bude crno - belo? Zasto uvek polarizacije? Da li zbog nesposobnosti da se misli svojom glavom pa je lakse usvojiti tudje ideje? Jos ako su "kolektivne" lepo upakovane (demagoske), idi bre, gde ce nam kraj.

Tako i ti Vasilije, polazis od pogresne premise da blogeri ne misle svojom glavom vec da ovde na B(r)logu zastupaju interese svoje stranke.

Druga pogresna premisa je da jednom zauzeti stav se ne sme promeniti. Verovatno jer se naslanja na prvu, da je pridrzavanje smernica CK isto sto i Sveto pismo. Ljudi menjaju svoja misljenja i svoje stavove. Razlozi su razliciti ali im je najcesa zajednicka crta da se to cine tezeci razvoju, napredovanju ili usavrsavanju. Sedeti u rovu iskopanom u proslosti nije zdravo.
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 15:36 15.01.2008

Re: Grobari vs. CIgani

kuki
Zasto u Srbalja uvek mora da bude crno - belo? Zasto uvek polarizacije? Da li zbog nesposobnosti da se misli svojom glavom pa je lakse usvojiti tudje ideje? Jos ako su "kolektivne" lepo upakovane (demagoske), idi bre, gde ce nam kraj.


ovo mi deluje kao da sam ja napisao - znaci potpuno slaganje ...

kuki
Tako i ti Vasilije, polazis od pogresne premise da blogeri ne misle svojom glavom vec da ovde na B(r)logu zastupaju interese svoje stranke.


ne polazim kuki ... mora da si me pogresno razumeo (ili sam se pogresno izrazio, negde?). Mislim samo da ima i takvih ... mada naravno da valjda ni jedan ni drugi ne mislio to bukvalno - nego da se radi o tome da su neki vise podlozni uticaju a neki drugi manje

kuki
Druga pogresna premisa je da jednom zauzeti stav se ne sme promeniti. Verovatno jer se naslanja na prvu, da je pridrzavanje smernica CK isto sto i Sveto pismo. Ljudi menjaju svoja misljenja i svoje stavove. Razlozi su razliciti ali im je najcesa zajednicka crta da se to cine tezeci razvoju, napredovanju ili usavrsavanju. Sedeti u rovu iskopanom u proslosti nije zdravo.


Ovo bih isto mogao da potpisem pa samim tim ne smatram premisu kao moju. Samo da preciziram: stavovi se (retko) menjaju u kratkom periodu. Recimo: malo je verovatno da ja danas mislim da je neki kandidat los, a za dve nedelje dobar... osim ako se u medjuvremenu ne desi neka NAGLA/DRASTICNA promena ...

pozz
antioksidant antioksidant 15:55 15.01.2008

Re: Grobari vs. CIgani

Mislim samo da ima i takvih ... mada naravno da valjda ni jedan ni drugi ne mislio to bukvalno - nego da se radi o tome da su neki vise podlozni uticaju a neki drugi manje

da Vasilije ali ti cesto procenjujes da li neko misli svojom glavom ili ima "instrukcije"
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 17:45 15.01.2008

Re: Grobari vs. CIgani

da Vasilije ali ti cesto procenjujes da li neko misli svojom glavom ili ima "instrukcije"


ok priznajem ... "misljenje svojom glavom" sam objasnio. A ono u vezi instrukcija tumacim ovako: svaki clan partije (nije bitno koje) u principu bi morao da javno zastupa stavove svoje partije (ili bar da ih ne kritikuje) ... pa bi to bilo to ... Ne mislis valjda da sam ja mislio ono bukvalno: neko dobije izdiktirano sta ovde treba da pise ...

E sad da ima dogovoranja to je verovatno ... Eto meni pada na pamet neki strajk ... nekad. Bilo je prica a i informacija da je tu bilo i nekih dogovora ... ali to je nebitno ...
Torpedo Torpedo 15:22 15.01.2008

Gospon Vasilije,


mislim da ce vrlo brzo da vas brisu sa ovog bloga, blok koji spominjete ima da izvrsi pritisak na supermoderatora... a uzgred i on je clan te bratije.
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 15:22 15.01.2008

V2

Opa, bato. Fau 2 (V2) piše na Blogu B92! Od 1945. godine jedan od najznačajnijih događaja. )
Neobična situacija. Preporuka onome ko ti je dozvolio. A za tekst ćemo da vidimo. Prvo čitanje kaže: jaka trojka.

nestorijanac nestorijanac 15:34 15.01.2008

Re: V2

Prvo čitanje kaže: jaka trojka.

Meni je javljeno jaka cetvorka !
Simpaticno je i Vase izvinjavanje zbog prezauzetosti !
Posebno kad se uzme u obzir sa koliko truda i kako cesto
komentarisete sve i svasta.
Nego, to oko ovakve kritike BT od strane ldp-a...
Da, pa to mozda i jeste jedina realna nada
ldp-a da moze da opstane kao nekakva (kakva-takva)
politicka opcija.
Ukoliko pobedi TN.
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 15:43 15.01.2008

Re: V2

nestorijanac
Simpaticno je i Vase izvinjavanje zbog prezauzetosti !
Posebno kad se uzme u obzir sa koliko truda i kako cesto
komentarisete sve i svasta.


hahaha dobro ste primetili:) U zadnje vreme sam ga bas preterao. Samo sto i mene samog nervira cesto to sto gubim toliko vremena ovde. A i pored ovog svog "prezimena" ustvari mislim da bi pametan covek trebalo mnogo vise vremena da provodi u realnom svet ... a sto manje u virtuelnom ...

Pa sam time uzeo odstupnicu posto ne planiram da veceras i celu noc budem ovde. A i ne mogu da svakom odgovorim kao bi mozda bio red (i neki fini ljudi rade) ... pa da se zahvalim na pohvalama ... o pokusam da razjasnim nesporazume ...

pozz
Unfuckable Unfuckable 15:59 15.01.2008

Re: V2

Prvo čitanje kaže: jaka trojka.


..pa jes - nije dečko vip da mu daš 5 ko vrata bez gledanja, po svom starom običaju..
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 13:00 16.01.2008

Re: V2-->U1

Unfuckable
Prvo čitanje kaže: jaka trojka.
..pa jes - nije dečko vip da mu daš 5 ko vrata bez gledanja, po svom starom običaju..

Popravio si se. Ali tek za slabu dvojku na polugodištu. Podržavam te. Još se samo oslobodi tih paranoja i biće nešto od tebe. Napred.
Stari običaji postoje samo u tvojoj glavi.
Unfuckable Unfuckable 13:17 16.01.2008

Re: V2-->U1

KRALJMAJMUNA
Unfuckable
Prvo čitanje kaže: jaka trojka.
..pa jes - nije dečko vip da mu daš 5 ko vrata bez gledanja, po svom starom običaju..
Popravio si se. Ali tek za slabu dvojku na polugodištu. Podržavam te. Još se samo oslobodi tih paranoja i biće nešto od tebe. Napred.
Stari običaji postoje samo u tvojoj glavi.


..a ja se već zabrinuo da me ignorišete, Veličanstvo ; )))))
...što se paranoje tiče - prosto je obožavam, takav sam,ybg....refleksija urbanog....štatijaznam...nadam se da ne smeta previše.
a za stare običaje, Veličanstvo, verovaću tek kada se uverim sopstvenim očima da predznak "vip" ne utiče na oštrinu / preciznost / otvorenost / direktnost ....nečijeg komentara.
Tek tada će "stari običaji", kako ih Vi zovete, u mojoj glavi biti zamenjeni smeškom prijatnog iznenađenja, pa čak i preporukom.
Dragan Vujanović Dragan Vujanović 15:26 15.01.2008

Polna ravnoteža bloga B92 ..!!

Ovaj post neće toliko doprineti da tretman prema jednom od kandidata bude manje loš, koliko će izvaditi utisak što se samog bloga B92 tiče. Blog je do te mere doživeo "čedizaciju", da je to već došlo do granice neukusa.
jesen jesen 15:41 15.01.2008

Re: Polna ravnoteža bloga B92 ..!!

....ja mislim da čedizacija najvise smeta Čedi.....odnosno jednoj opciji koja bi mogla biti vrlo respektabilna...
Dragan Vujanović Dragan Vujanović 15:48 15.01.2008

Re: Polna ravnoteža bloga B92 ..!!

Manje smeta Čedi, jer je on po defaultu opredeljen i treba mu svako slovce koje hvali njegov lik i delo, ali Blog B92 nije član LDP. On bi, po defaultu, trebao da pripada svim korektnim posetiocima. Neka i nije odgovornost samog bloga što je njegova "čedizacija" dosegla ovoliku meru, ali ta pojava mu je svakako nanela štetu.
margos margos 18:14 15.01.2008

Re: Polna ravnoteža bloga B92 ..!!

Dragane, a zašto je naslov komentara 'Polna ravnoteža...'?
antioksidant antioksidant 18:29 15.01.2008

Re: Polna ravnoteža bloga B92 ..!!

margos
Dragane, a zašto je naslov komentara 'Polna ravnoteža...'?

Pa zato sto podrzava Milanku Karic kao predsednickog kandidata
Dragan Vujanović Dragan Vujanović 20:40 15.01.2008

Re: Polna ravnoteža bloga B92 ..!!

Margos: " Dragane, a zašto je naslov komentara 'Polna ravnoteža...'? "
Draga Margo, moja osnovna asocijacija bila je "polarizacija" (u smislu podela), oštra politička polarizacija samog bloga. Zatim sam, onako plastično, imao sliku dva politička pola u formi dva suprotna magnetna pola (poput onih na zemljinoj kugli). Rešio sam da taj izraz ostavim u naslovu, pretpostavivši da će kod većine posetilaca izazvati pomisao na rodnu ravnopravnost. Čak ni politika nije veći magnet od erotike... Eto, otprilike je to bila putanja do baš ovakvog naslova. Pozdravljam vas :))
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 13:01 16.01.2008

Re: Polna ravnoteža bloga B92 ..!!

jesen
....ja mislim da čedizacija najvise smeta Čedi.....odnosno jednoj opciji koja bi mogla biti vrlo respektabilna...

Jesen, bravo.
Dragan Vujanović Dragan Vujanović 15:46 16.01.2008

Re: Polna ravnoteža bloga B92 ..!!

NA OVOM MESTU JE BILO JOŠ 20-TAK NI PO ČEMU NEUMESNIH KOMENTARA -- KOJI SU NEČIJOM ODLUKOM
I Z B R I S A N I !!!!!!!
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 15:57 16.01.2008

Re: Polna ravnoteža bloga B92 ..!!

NA OVOM MESTU JE BILO JOŠ 20-TAK NI PO ČEMU NEUMESNIH KOMENTARA -- KOJI SU NEČIJOM ODLUKOM
I Z B R I S A N I !!!!!!!


Dragane sorry,

pogledaj kraj druge strane ... kasce ti se samo ...

pozz
mariopan mariopan 21:24 16.01.2008

Re: Polna ravnoteža bloga B92 ..!!

Dragan Vujanović
NA OVOM MESTU JE BILO JOŠ 20-TAK NI PO ČEMU NEUMESNIH KOMENTARA -- KOJI SU NEČIJOM ODLUKOM
I Z B R I S A N I !!!!!!!

Ajde , mozda su pravili mesta za nove vidis da je navala opsta )))

A ja dosla sa jednim pitanjem , posto je i moj post obrisan...na drugoj temi saznam ( kaze Pufna ) da sam ja DOZIVOTNO banovana kod onog blogera sto rekoh da me preventivno banovao , kad ono gle , dozivotno. Ne znam da li je to tacno i koje sam uslove morala da ispunim da bih zaradila taj orden? Mislim i gde se taj orden kaci , levo ili desno? To nadjoh na temi " VIP ili vrlo interesantni podaci" i blago se zaprepastim.

Naravno , moze domacin bloga da radi sa svojim blogom sta hoce ali volela bih da znam sta sam uradila pa da to ne ponovim kod nekih blogera koji su mi vrlo dragi.Namerno ne bih ucinila nista nekorektno , ako jesam to moze biti samo slucajnoi ne znajuci , zato MOLIM ODGOVOR.
AlexDunja AlexDunja 00:42 17.01.2008

Re: Polna ravnoteža bloga B92 ..!!

NA OVOM MESTU JE BILO JOŠ 20-TAK NI PO ČEMU NEUMESNIH KOMENTARA -- KOJI SU NEČIJOM ODLUKOM
I Z B R I S A N I !!!!!!!

izvinite, a zasto vicete?
to je na ovom mestu uobicajena praksa:))
to je deo sharma bloga b92:))
efemeris:))
pufna pufna 01:32 17.01.2008

Re: Polna ravnoteža bloga B92 ..!!

A ja dosla sa jednim pitanjem , posto je i moj post obrisan...na drugoj temi saznam ( kaze Pufna ) da sam ja DOZIVOTNO banovana kod onog blogera sto rekoh da me preventivno banovao , kad ono gle , dozivotno. Ne znam da li je to tacno i koje sam uslove morala da ispunim da bih zaradila taj orden?

mariopan,
pogresno me interpretiras. Ja sam pisala o dozivotnom banovanju i sta je neophodno za tako nesto i to je bila prepiska sa supermodom, pomenula sam tebe jer si sama napisala da te je neko banovao a da se do tog otvaranja njegovog bloga nisi na njegovom blogu ni oglasila. Ocigledno je moja greska da sam to nazvala dozivotnim. Na kraju svega nikad nista nije izvesno, sem cinjenice da smo svi prolazni. : )
Verovatno sam zakljucila da je dozivotno iz nacina na koji je prvobitno izvedeno a i to nisam dovela u direktnu vezu nego sam samo tvoj primer dala u zagradi. Ja ne znam ko je tebe banovao a ponajmanje da li mu je namera da tako do daljnjeg ostane, tako da kad ovako kazes ''pufna mi rekla'' zvuci da sam ja neki insajder.
eto samo to da razjasnim
mariopan mariopan 14:13 17.01.2008

Re: Polna ravnoteža bloga B92 ..!!

pufna
A ja dosla sa jednim pitanjem , posto je i moj post obrisan...na drugoj temi saznam ( kaze Pufna ) da sam ja DOZIVOTNO banovana kod onog blogera sto rekoh da me preventivno banovao , kad ono gle , dozivotno. Ne znam da li je to tacno i koje sam uslove morala da ispunim da bih zaradila taj orden?

mariopan,
pogresno me interpretiras. Ja sam pisala o dozivotnom banovanju i sta je neophodno za tako nesto i to je bila prepiska sa supermodom, pomenula sam tebe jer si sama napisala da te je neko banovao a da se do tog otvaranja njegovog bloga nisi na njegovom blogu ni oglasila. Ocigledno je moja greska da sam to nazvala dozivotnim. Na kraju svega nikad nista nije izvesno, sem cinjenice da smo svi prolazni. : )
Verovatno sam zakljucila da je dozivotno iz nacina na koji je prvobitno izvedeno a i to nisam dovela u direktnu vezu nego sam samo tvoj primer dala u zagradi. Ja ne znam ko je tebe banovao a ponajmanje da li mu je namera da tako do daljnjeg ostane, tako da kad ovako kazes ''pufna mi rekla'' zvuci da sam ja neki insajder.
eto samo to da razjasnim

Izvini Pufna na pogresnoj interpretaciji , mislila sam prvo da sam banovana privremeno , ni ne znam da li to moze dozivotno ili ne ...pa izvini ali i ja sam se ustvari nasalila , dodje mu kao dozivotna robija )))
Ali zaista me zanima koji su kriterijumi jer ne mogu ni da se setim da li sam nesto ikada komentarisala na tom blogu gde sam banovana ( zapravo i sada sam tamo banovana to sve traje ) tako da sam ocekivala odgovor da li sam prekrsila neko pravilo bloga . To je vec stvarno nesto sto treba da znam a ne znam. Pa ja u prvi mah nisam ni znala da je to banovanje , mislila sam da se nesto pokvarilo na kompjuteru tek posle pregledanja ostalih tema shvatila sam da je to TO a TO mi je prvi put.
Pa prvi se macici u vodu bacaju i ja cu tako , samo mi treba informacija kako se stice ta zasluga da uopste ne komentarisete ( pa dakle ne krsim nikakvo pravilo ) a ipak se iskljucuje ? Moze covek da me ne voli , to razumem , ni ja ne volim bas sve blogere ali ima valjda pristojniji nacin da se to izvede.

Izvini na pogresnoj interpretaciji ali ja sam to tako i razumela pa sam se onda amlo i nasalila sa tim. Nema ljutnje ? Pozdrav.
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 19:14 20.01.2008

Re: Polna ravnoteža bloga B92 ..!!

Mariopan Pa ja u prvi mah nisam ni znala da je to banovanje , mislila sam da se nesto pokvarilo na kompjuteru tek posle pregledanja ostalih tema shvatila sam da je to TO a TO mi je prvi put.

Isto i meni bilo.
A mogu li da pitam nešto što me kopka? Gledao sam pravila Disclaimer i zakljucio da se jedno pravilo najčešće krši, po pravilu bez posledica. To je zabrana psovanja! Nemam pojma kako se desilo da skoro svako može da psuje, baš onako! A onda nekoga banuju zbog psovke. Predlažem da ukunu to pravilo, jednostavnije je.
angie angie 15:38 15.01.2008

eee vaso,

samo shto nisam pala sa stolice, a josh me kafa nije izoshtrila.

najvishe mi se dopalo: "jos pre neki dan sam mislio/rekao da nemam nameru da iskoristim svoje (od pocetka novog bloga steceno pravo) da postavljam teme"- he, he, vaso srecno ti bilo!

Priznajem da teshko kapiram shta obichno hocesh u svojim komentarima, jer se u glavnom sluzish demagogijom , na koju ja imam ustanovljenu alergiju:)))

Ali mi je alergija josh jacha od bahatog ponashanja pojedinih blogera ovde iako podrazvaju opciju koja mi je najbliza, ali zbog takve vrste agresije, samo mi tu opciju udaljuju, jer im je nastup kontraproduktivan.

A shto se kalkulacije trenutnog stanja tiche-pa meni je najodvratnija sama chinjenica da su ds i ldp na suprotnim stranama, iako su najprirodniji partneri i da se podrshka trazi od po difoltu nekompatabilnih grupacija, pa se onda desi da koshtunije podrzi selju.

A josh mi je neprijatnija chinjenica, da gradjani-glasachi ne vode rachuna o tome, ko ce i na koji nachin uticati povoljno na njihove zivote-ako uopshte ima ta opcija, nego se hipnotisani drze nekog nachina razmishljanja, koji je trebalo da je davno sahranjen u kuci cveca- gde glasaju za predsednika i to ti je!
MilutinM MilutinM 15:43 15.01.2008

Re: eee vaso,

Angie,

svaka čast na izuzetno korektnom i smislenom komentaru.
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 15:47 15.01.2008

Re: eee vaso,

Andja
samo shto nisam pala sa stolice, a josh me kafa nije izoshtrila.


A ja se Andjo toliko slazem sa ovim sto si ti napisala da se pitam: il' ti polako postajes demagog:p ... il' ja prestajem to da budem(il' se mozda suprotnosti privlace?. Sta bilo da bilo - malo smo preterali sa slaganjem u zadnje vreme - jedva cekam da se "posvadjamo" opet :)))))

poz
angie angie 15:56 15.01.2008

Re: eee vaso,

MM-hvala lepo!
AlexDunja AlexDunja 15:58 15.01.2008

Re: eee vaso,

. Sta bilo da bilo - malo smo preterali sa slaganjem u zadnje vreme - jedva cekam da se "posvadjamo" opet :)))))

jeste vaso, majke mi moje:)))
samo da te preporucim, i da ti kazem da se radujem sto si se predomislio:)))
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 16:12 15.01.2008

Re: eee vaso,

Virtuelni Vasilije
Da je jedan od razloga za pisanje ovog teksta i moj protest zbog potiskivanja/zabrane drugacijeg misljenja, gusenje demokratske razmene misljenja i zloupotrebe svog prava na brisanje/banovanje od pojednih blogera, valjda ne treba ni da objasnjavam ...

Apsolutno se slazem sa tobom Vasilije, preporuka za post. Iz istog razloga kao i ti - zbog drugacijeg misljenja, i ja sam banovan od Zeke Novi Sad i Biljane Srbljanovic. Radi se o grupi LDP autora na blogu, koja direktno ovim suzbija slobodu govora - sto govori da ta stranka nije, niti ima nameru da bude demokratska a kamoli liberalna. Demokratska su stranka isto koliko i DSS - u nazivu samo.

Ne bih se bavio kritikom LDP-a, oni su minorna politicka stranka, koja nece osvojiti ni ni 150,000 glasova na ovim izborima. Zasto trositi vreme na kritikovanje marginalne politicke opcije - ne vidim sta se postize sa time. Greske LDP-a ce njih same najvise kostati - njihove greske, njihov problem.

Kritika je konstruktivna i pozitivna - samo kada posle nje sledi predlog resenja. Negativne pojave uvek treba kritikovati, ali ne sa ciljem da bi se kritikovani diskreditovao i uvredio, ne sa ciljem da bi kritizer politicki profitirao - vec da bi se predlozilo resenje, da se kritikovane pojave isprave. Predlog resenja moze biti dobar ili los, to kritizer naravno ne moze oceniti - to ocenjuje javnost na izborima, koja je merodavna i koja je uvek u pravu. U demokratskim utakmicama (izborima) najbolji uvek pobedjuje, kolike se god to kome svidjalo ili ne.
mariopan mariopan 16:26 15.01.2008

Re: eee vaso,

I meni se dopao komentar Angie , bas kako jeste.

Cudi i mene da je neko dozvolio Vasi da pise ali moram da se slozim sa delom njegovog misljenja gde kaze da Cedi najvecu politicku korist zapravo donela koalicija sa DS to jest sa Borisom Tadicem jer su prirodno bliski , tj to je jedina demokratska opcija , sve ostalo nosi vodu na radikalsku vodenicu.Pa ako to i mi vidimo , kako da to ne vide i oni koji se politikom bave malo vise nego mi - obicni gradjani ? Kome ide u korrist takvo obrusavanje na jedinog coveka koji moze da pobedi , to Ceda nije...dakle da li je bolje biti zadrti Cedista po svaku cenu pa doci do toga da pobedi TN i Radikali? Sta onda njima znaci ( LDP) to sto bi pobedio Radikal...znaci sto gore to bolje sve dok vam mi ne dodjemo? A kada ce to biti..za sto godina ? Jer cinjenica je i dalje da LDP ima jako mali procenat glasaca i da pobeda Cede ne dolazi u obzir jos dugo dugo....Naravno , Ceda je iskoristio ove izbore za promociju svoje stranke ionako sve to placamo svi mi pa zasto da ne...i to je jedini razlog zasto ucestvuje...zna i on da nema sanse.

A brisanje i banovanje...pa ja sam bila banovana a ne znam ni zbog cega Na teme tog VIP blogera koji me je banovao gotovo se i ne javljam. Slucajno sam to primetila...pa onda su mi stizale privatne poruke i cestitke ...kazu drugi blogeri da je svojevrstan kompliment ako te banuju na blogu B 92 )))))))) Dakle banuju se i brisu upravo ljudi koji misle svojom glavom.

Nemam svog favorita medju politickim partijama i strankama , SVIMA sve zameram jer su svi vladali u nekom vremenu koje je proslo i svi imaju udela u ovome sto nam se sada dogadja , neko manje neko vise , neko cinjenjem neko necinjenjem. Dok kritikujem ove sada sto vladaju sve je ok. Kada se usudim da pomenem Cedu i vreme koje je izgubljeno a da nista dobro za nas nije uradjeno a moglo je ....e tada krece kanonada napada i UTERIVANJA PRAVILNOG MISLJENJA. Pa to nam je demokratija koju otprilike mozemo ocekivati od LDPa ako0 dodje na vlast? Hvala to smo vec imali ...velikog vodju kome niko nije smeo da se zameri .I njegove ostrascene obozavaoce...jos mi u glavi zvoni "Slobo , slobodo "....da li nam obecavaju taj stepen slobode da oni kazu sta zele a mi mozemo samo da klimnemo glavom da se slazemo?
pnbb pnbb 16:44 15.01.2008

Re: eee vaso,

A brisanje i banovanje...pa ja sam bila banovana a ne znam ni zbog cega Na teme tog VIP blogera koji me je banovao gotovo se i ne javljam. Slucajno sam to primetila...pa onda su mi stizale privatne poruke i cestitke ...kazu drugi blogeri da je svojevrstan kompliment ako te banuju na blogu B 92 )))))))) Dakle banuju se i brisu upravo ljudi koji misle svojom glavom.



bila banovana..... ne znam ni zbog cega.... misle svojom glavom....


jel da izvlacim sta iz toga proizilazi

ili ce neko manje zlonameran
nestorijanac nestorijanac 16:45 15.01.2008

Re: eee vaso,

ili ce neko manje zlonameran

U pravu ste. Bolje neko manje zlonameran.
dunjica dunjica 16:50 15.01.2008

Re: eee vaso,

nestorijanac
ili ce neko manje zlonameran

U pravu ste. Bolje neko manje zlonameran.


Ne tvrdim da sam manje zlonamjerna (možda i više, tko će ga znati?), ali nisam banovala, niti sam bila banovana. A sve se uljuljkavam pričom da mislim svojom glavom.

Šalu na stranu, moj je utisak da ljudi banuju iz 2 razloga:
1. i češći: kad su taj dan "ustali na lijevu nogu"
2. i daleko rjeđi: da pokažu "može mi se, hoće mi se"

Pozdrav hrabrim blogericama i blogerima!
AlexDunja AlexDunja 16:58 15.01.2008

Re: eee vaso,

A sve se uljuljkavam pričom da mislim svojom glavom.

he, he, duska:)) trazis komplimente:)))
salu na stranu , kada su blogeri u pitanju,
meni se cini da je ovo pod 2 cesce:)))
a moderacija mi je totalno nejasna .
ne kapiram ni zasto brisu, ni zasto banuju :))
angie angie 17:04 15.01.2008

Re: eee vaso,

ne kapiram ni zasto brisu, ni zasto banuju :))



znam da nije lako pratiti sve i ekvilibrirati, al mi eto ostade neprijatan osecaj ok trolovanja- pa trol je svakako neophodan zachin blogu, sem ako nema vredjanja i ideje da se dezavuishe tema, al onda je to organizovana grupa u pitanju, al evo vec dav puta kod dushana na blogu moderator brishe neshto shto i nije za brisanja, pa malo neshto zaboravi i onad ostane nesrecno editovana varijana, pa kod pedjice jednom i da ne davim, ono skroz mi je uvredljivo, a ostanu napr neki perverzno uvradljivi komentari, kao kod godpodina markovica, gde josh regrutovana ekipa daje preporuke.

Volela bih da se taj deo razjasni, da ne pishemo bez veze, a kao nije uputno, a s druge strane jeste.
AlexDunja AlexDunja 17:09 15.01.2008

Re: eee vaso,

Volela bih da se taj deo razjasni, da ne pishemo bez veze, a kao nije uputno, a s druge strane jeste.

pa,da:))
nestorijanac nestorijanac 17:12 15.01.2008

Re: eee vaso,

meni se cini da je ovo pod 2 cesce:)))
a moderacija mi je totalno nejasna .
ne kapiram ni zasto brisu, ni zasto banuju :))

Da, mada to sto je kao nejasno,
ipak je sasvim jasno...
A, ono sto se kao ne kapira,
savim se, sasvim, vec skapiralo.

mariopan mariopan 17:13 15.01.2008

Re: eee vaso,

pnbb
A brisanje i banovanje...pa ja sam bila banovana a ne znam ni zbog cega Na teme tog VIP blogera koji me je banovao gotovo se i ne javljam. Slucajno sam to primetila...pa onda su mi stizale privatne poruke i cestitke ...kazu drugi blogeri da je svojevrstan kompliment ako te banuju na blogu B 92 )))))))) Dakle banuju se i brisu upravo ljudi koji misle svojom glavom.



bila banovana..... ne znam ni zbog cega.... misle svojom glavom....


jel da izvlacim sta iz toga proizilazi

ili ce neko manje zlonameran

Ovo je tacno od reci do reci...bila banovana od coveka kod koga skoro ne idem da citam ili pisem...od samog pocetka teme meni je opcija "odgovori" bila uskracena...dakle ni jedan post nisam ni napisala a bila sam banovana UNAPRED.

Posto mi se to prvi put desilo obratila sam se nekim prijateljima blogerima sa pitanjem da li sam nesto pogresno uradila i zasto mi se UNAPRED zabranjuje da negde nesto napisem ))) e onda su me oni obavestili da je to BANOVANJE...ja dozivela prvi i jedini put.

Blog dozivljavam kao privatno mesto , dnevnik ili "kucu " onoga ko je domacin na temi i ako on ne zeli da udjem u njegovu kucu ja cu to postovati..to je jedino pristojno...ali i dalje ne znam zbog cega.
adam weisphaut adam weisphaut 17:14 15.01.2008

Re: eee vaso,


Da, mada to sto je kao nejasno,
ipak je sasvim jasno...
A, ono sto se kao ne kapira,
savim se, sasvim, vec skapiralo.

Nestore, ovo jos malo dodje kao slovenska antiteza
AlexDunja AlexDunja 17:17 15.01.2008

Re: eee vaso,

Da, mada to sto je kao nejasno,
ipak je sasvim jasno...
A, ono sto se kao ne kapira,
savim se, sasvim, vec skapiralo.

izvinjavam se???
nestorijanac nestorijanac 17:25 15.01.2008

@ AlexDunju i Adama

Nestore, ovo jos malo dodje kao slovenska antiteza

izvinjavam se???


Dragi moji,
kao da je i vas zbunila ona indo-evropejska dijalektika sto se iznenada
prosetala ovim prostorima !
I mene je, pravo da vam kazem !
AlexDunja AlexDunja 17:34 15.01.2008

Re: @ AlexDunju i Adama

Dragi moji,
kao da je i vas zbunila ona indo-evropejska dijalektika sto se iznenada
prosetala ovim prostorima !
I mene je, pravo da vam kazem !

tek ovo ne razumem:(
( ali, pretpostavljam da ste
i hteli da tako bude)
nestorijanac nestorijanac 17:40 15.01.2008

Re: @ AlexDunju i Adama

tek ovo ne razumem:(

Ma, sta ima tu da se razume.
Vi ste rekli da ne kapirate nista -
ni moderatore, ni banovanja ni brisanja...
Slozio sam se sa Vama.
Jer, ni ja to nista ne kapiram.
I ni meni nista nije jasno.
Kao i Vi sto rekoste
da ni Vama nije.
Onda (dok sam kuckao po tastaturi)
ucinilo mi se da sve to ipak kapiramo svi mi.
I ja i Vi.
I onda to napisem. Takodje.
Eto.

AlexDunja AlexDunja 17:50 15.01.2008

iz zanimljivog ugla

ucinilo mi se da sve to ipak kapiramo svi mi.

kada se odatle pogleda, moguce da ste u pravu:))
samo ja bih ipak volela da znam
kako oni to...:))
pnbb pnbb 18:49 15.01.2008

Re: eee vaso,

Ovo je tacno od reci do reci...bila banovana od coveka kod koga skoro ne idem da citam ili pisem...od samog pocetka teme meni je opcija "odgovori" bila uskracena...dakle ni jedan post nisam ni napisala a bila sam banovana UNAPRED.


pa kako onda znas da je banovao zbog toga sto 'mislis svojom glavom', a ne zato sto si jednostavno mozda tom coveku antipaticna, ne svidjaju mu se tvoji komentari...

ovako, ispada da ne znas sta je to zbog cega su te banovali, ali je to cega nisi svesna plod tvog samostalnog razmisljanja...

malo neobicno zvuci...
mariopan mariopan 19:23 15.01.2008

Re: eee vaso,

pnbb
Ovo je tacno od reci do reci...bila banovana od coveka kod koga skoro ne idem da citam ili pisem...od samog pocetka teme meni je opcija "odgovori" bila uskracena...dakle ni jedan post nisam ni napisala a bila sam banovana UNAPRED.


pa kako onda znas da je banovao zbog toga sto 'mislis svojom glavom', a ne zato sto si jednostavno mozda tom coveku antipaticna, ne svidjaju mu se tvoji komentari...

ovako, ispada da ne znas sta je to zbog cega su te banovali, ali je to cega nisi svesna plod tvog samostalnog razmisljanja...

malo neobicno zvuci...

A ja sam mislila da se banuju oni koji nekoga vredjaju , koji sire neku mrznju ili netoleranciju..sto ja ne radim. Pa sam bas zato i postavljala sebi pitanje zasto sam banovana ? Mogao je covek lepo da mi se obrati , to jest da saceka da vidi da li cu uopste nesto da napisem , mozda necu nista...i onda da mi kaze da mu se moji komentari ne dopadaju i tu bismo se lepo rastali....zar nije nevaspitano i arogantno nekoga UNAPRED I PREVENTIVNO banovati ako vam se ne svodjaju njegovi komentari na nekim temama a da ne znate ni da li ce taj da se danas javi ? Sedeo je i iskljucivao svakoga ko mu ne odgovara unapred oblikujuci svoj blog gde ce samo JEDNOUMLJE da se sliva kao reka a oni sto misle drugacije nece imati opciju da to kazu. Zato i kazem da sam banovana zato sto mislim svojom glavom...ne dozvoljavam da mi neko ispira mozak i servira unapred odobreno misljenje.
milosib milosib 12:15 16.01.2008

Re: eee vaso,

A ja sam mislila da se banuju oni koji nekoga vredjaju , koji sire neku mrznju ili netoleranciju..sto ja ne radim. Pa sam bas zato i postavljala sebi pitanje zasto sam banovana ? Mogao je covek lepo da mi se obrati , to jest da saceka da vidi da li cu uopste nesto da napisem , mozda necu nista...i onda da mi kaze da mu se moji komentari ne dopadaju i tu bismo se lepo rastali....zar nije nevaspitano i arogantno nekoga UNAPRED I PREVENTIVNO banovati ako vam se ne svodjaju njegovi komentari na nekim temama a da ne znate ni da li ce taj da se danas javi ? Sedeo je i iskljucivao svakoga ko mu ne odgovara unapred oblikujuci svoj blog gde ce samo JEDNOUMLJE da se sliva kao reka a oni sto misle drugacije nece imati opciju da to kazu. Zato i kazem da sam banovana zato sto mislim svojom glavom...ne dozvoljavam da mi neko ispira mozak i servira unapred odobreno misljenje.

Potpisujem.
P.S. G.Vasilije, pozdravljam i uveren sam da ce vase pisanje znaciti manje jednoumlja na blogu od dosadasnjeg.
blackbox blackbox 15:57 15.01.2008

u pravu ste

Vasilije puna podrška.
Suština demokratije i civilizacijska vrednost je da se afirmiše time štp ćemo biti bolji , korektniji, razumniji, tolerantniji , a ne misliti da branimo svoj stav tako što ćemo se podsmevati drugom a svoje slabosti opravdavati još većim slabostima drugih.
Nažalost to je karakteristika našeg političkog i javnog života, a na blogovima sve izrazitije dolazi do izražaja.
Ako mi se ne sviđa nešto kod drugog onda to kritikujem zato što zaslužuje kritiku kao pojava.
U pravu ste, svako ima pravo da navija i afirmiše svoju opciju ali to treba raditi ističući vrednost iste a ne isključivo blaćenjem drugog.
I dobro neko reče, od koga LDP očekuje glasove ako teorijski uđe u drugi krug, a i DS, prirodno očekuje glasove i LDP.
nestorijanac nestorijanac 16:08 15.01.2008

Re: u pravu ste

Suština demokratije i civilizacijska vrednost je da se afirmiše time štp ćemo biti bolji , korektniji, razumniji, tolerantniji


Ovo zvuci kao opis nekakvog carstva slobode i demokratije. Gde ga u danasnjem svetu konstatujete ?
blackbox blackbox 18:50 15.01.2008

Re: u pravu ste

nestorijanac
Suština demokratije i civilizacijska vrednost je da se afirmiše time štp ćemo biti bolji , korektniji, razumniji, tolerantniji Ovo zvuci kao opis nekakvog carstva slobode i demokratije. Gde ga u danasnjem svetu konstatujete ?

slažem se da nema ali to nije razlog da se tome ne teži.
Činjenica je da kod nas preovlađuje pristup da se loše stvari, umesto ispravljaju, pravdaju lošijim kod drugih, pa valjda tako dokazujemo da smo bolji.
Dragan Vujanović Dragan Vujanović 21:06 15.01.2008

Re: u pravu ste

nestorijanac: Suština demokratije i civilizacijska vrednost je da se afirmiše time štp ćemo biti bolji , korektniji, razumniji, tolerantniji Ovo zvuci kao opis nekakvog carstva slobode i demokratije. Gde ga u danasnjem svetu konstatujete ?
Blackbox : slažem se da nema ali to nije razlog da se tome ne teži.
Bravo. Da se teži. Carstvo slobode ne samo da ne postoji u današnje vreme, nego nije postojalo nikad. Ali su mu ljudi uvek težili. Zahvaljujući tome svet napreduje. Princip je da se stvari stalno popravljaju i miču u pozitivnom smeru. Čitava caka je u toj vrsti tendencije, a ne u isključivim kategorijama, odnosno u zaglavljivanju na pitanjima tipa: "Pa dobro, a gde to kao nema korupcije..?" Ili: "Pa dobro, gde to kao vlada pravda?!" Ili: "A na Zapadu je, kao, prava demokratija?!"
Nenad M. Nenad M. 00:34 16.01.2008

Re: u pravu ste

dobro neko reče, od koga LDP očekuje glasove ako teorijski uđe u drugi krug, a i DS, prirodno očekuje glasove i LDP.


Tadic nas naziva ekstremistima a ocekuje nase glasove? Tesko.

Virtelni, tvoje spinovanje kod Kusovca JESTE bilo preterano. Niko od nas, a ponajmanje Kusovac pomaze Nikolicu. To JESTE vredjanje ako je on to tako doziveo ( i ja bih) iako to inicijalno nije bila tvoja namera. Ali namere su jedno a efekti katkad nesto posve drugo. Tvoje vredjanje je mnogo perfidnije tako da je Ceda cedica, Ldp strancica a svi mi marginalci.
Ldp je i nastao pre svega na kritici Tadiceve politike kada je ista pocela da lici na Kostunicinu a njegova na Milosevicevu. Ali teza koju ti konstantno plasiras nije nova i podseca na one gluposti tipa da je Sonja Biserko kriva za rasta SRS-a.

Meni konstantno spocitavas da sam "po nalogu partije" a mrzi me svaki put (iznova) da objasnjavam ( ili da se pravdam) kako nisam ni u jednoj partiji. Glasam za Cedomira Jovanovica, i ne banujem nikoga u porodici iako su svi odreda za Tadica. Ali prezirem poturanje da Ldp doprinosi Nikolicu na bilo koji nacin. Pozicija Ldp-a u odnosu na radikale je kristalno jasna. I nije blog merilo zatrovane medijske scene na kojem je svaka kritika Tadica nedopustiva ili je glas za onog drugog ( zaboravlja se da ovo ipak nije referendum) Ovde sam i procitao staru komunisitcku krilaticu kako treba kritikovati ali naravno KONSTUKTINO cime se a priori osudjuje kriticki stav kao takav.

I nikako da shvatis da Ldp ima pravo ( demokratsko na koje se pozivas) da kritikuje kao opozicija on koji su pozicija; kritika je jaca sto si slicniji sa nekim kako bi se diferencijacija bila jasnija. Ali ti nam u stvari porucujes da je najbolje da Ldp nije izasla na izbore i na taj nacin sebe ugasila. Govoris da si nepristrastan a sve vreme samo o Ldp-u pises a na kraju cak i 'pretis' novim blogom iako si o CJ napisao ( zbirno po blogovima) kriticki traktat

ipak mi kroz glavu proalazi i to da postavim i temu recimo "sta zameram Cedomiru Jovanovicu". Jednostavno su neki TOLIKO preterali da je ova NERAVNOTEZA na blogu izuzetno ruzna.


treba li da te podsetim koliko je bilo blogova koji se kriticki bave CJ ili si ih slucajno zaboravio? Mislim da postoji potpuna ravnoteza jer medju VIP blogerima ima dosta tadicevaca sem sto su im argumeti malo neubedljiviji da izgleda da ih je manje.

Vaso pisi sta hoces i koliko hoces a nas pusti da budemo opozicija, ona koju bi po svaku cenu da ugusi "napadu nesklon" DS. Posto nisi u zemlji, rado cu ti pomoci da sagledas kakva se prljava kampanja vodi protiv Ldp-a ali neki drugi put. A do tada slusaj

BIG MOUTH STRIKES AGAIN - the Smiths

Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 08:01 16.01.2008

Re: u pravu ste

Nenade
Virtelni, tvoje spinovanje kod Kusovca JESTE bilo preterano. Niko od nas, a ponajmanje Kusovac pomaze Nikolicu. To JESTE vredjanje ako je on to tako doziveo ( i ja bih) iako to inicijalno nije bila tvoja namera.
.

Nenade,

neko moze da bude uvredjen ako mu se kaze da nije istina to sto kaze, ili da je to spinovanje ... ili da se misljenje poklapa sa Borisovim, Cedinim, Vojinim ... a ima ih koji se uvrede i samo zato sto im se kaze da nisu u pravu Ali to sve nije vredjanje u smislu krsenja pravilnika bloga ... inace bi ovde prakticno mogli da "diskutuju" sarmo istomisljenici. A diskusija neistomisljenika podrazumeva da jedna (ili obe) strane misle da onaj na drugoj nije u pravu, preteruje, prica netacnosti/neistine etc ..."

Glasam za Cedomira Jovanovica, i ne banujem nikoga u porodici iako su svi odreda za Tadica. Ali prezirem poturanje da Ldp doprinosi Nikolicu na bilo koji nacin.


Mozes ti da prezires koliko hoces i da sebe (i druge) ubedjujes da nije tako ... ali napadi na Tadica (posebno oni preterani tipa "lici na Tita", "umesto na gladne trosi nase prave na holivudske zvezde" etc) mogu da imaju za posledicu odbijanje glasace od njega ... i to ne samo one koji se nalaze na granici izmedju DS i LDP ... nego i one koji se nalaze izmedju DS i narodnjaka (nisu svi glasaci "poslusni" i mogu da se odluce za nekog drugog kandidata, ili da apstiniraju nezavisno od poziva svojih politickih vodja) ... A situacija u drugom krugu jeste "binarna" ili ILI-ILI (ma koliko neki od nas (ne) voleli

pozz
Unfuckable Unfuckable 09:38 16.01.2008

Re: u pravu ste

"umesto na gladne trosi nase prave na holivudske zvezde"


...istini za volju, zašto niko ne primeti da je Alimpićeva (Tadićeva) Skupština grada dala ovih dana neku ne baš malu kintu za Sigurnu kuću umesto da finansira doček srpske nove godine ?
Ako hoćemo istinu, i poštujemo principe - hajde onda i to da primetimo....pa kao što sam napisao za sponzorstva kod Kusovca da je to idiotarija i bacanje para, tako isto ja mislim da je ovo ok potez i da ga treba pozdraviti.
Ili bar primetiti, ako ništa drugo.
metanoia metanoia 16:02 15.01.2008

Sloboda mišljenja

Vasilije je u pravu kad kaže da je u zadnje vreme kod pojedinih autora sa bloga došlo do značajne polarizacije prema kandidatu DS-a i samim tim oštrije kritike prema istom. Slažem se sa Vasilijem da ipak nije u redu brisati komentare koji ne odgovaraju autoru bloga, ipak je sloboda mišljenja i nepristrasnost ono što je oduvek krasilo B92, a samim tim to pravilo trebaju poštovati i autori koji su dobili mogućnost da pišu na ovom blogu. A što se tiče polarizacije LDP -a i njihovih kritika prema DS-u, to je već rušenje mosta kojeg će morati da pređu za koju nedelju, jer bi bilo prirodno da u drugom krugu podrže Borisa Tadića, u suprotnom bi upravo oni bili posrednim putem odgovorni za pobedu Nikolića.
antioksidant antioksidant 16:06 15.01.2008

NERAVNOTEZA na blogu

NERAVNOTEZA na blogu izuzetno ruzna

1. Zasto je neophodno da postoji ravnoteza na blogu?
blog je dnevnik i svako ko ga pise, pise po licnom nahodjenju i iz licnih afiniteta. kome se ne svidja - ne cita, ne komentarise, ne nervira se....
2. Kako se uspostavlja ravnoteza na blogu?
a) tako sto svaki bloger "uravnotezeno" bira teme?
b) tako sto postoji "uravnotezen" broj blogera koji zastupaju sve opcije
a) zadire u pravo licnog izbora. b) je uspostavljeno. Imas pravo da postavljas teme jako dugo. Iskoristi ga.
Pozz i srecan ti odlazak na "drugu stranu"
(jos da dozivim da ti "dodje" Biljana pa da je "stavis na klupu", pa da kazem - sve sam video )
medjutim medjutim 17:06 15.01.2008

Re: NERAVNOTEZA na blogu

antioksidant
NERAVNOTEZA na blogu izuzetno ruzna

1. Zasto je neophodno da postoji ravnoteza na blogu?
blog je dnevnik i svako ko ga pise, pise po licnom nahodjenju i iz licnih afiniteta. kome se ne svidja - ne cita, ne komentarise, ne nervira se....
2. Kako se uspostavlja ravnoteza na blogu?
a) tako sto svaki bloger "uravnotezeno" bira teme?
b) tako sto postoji "uravnotezen" broj blogera koji zastupaju sve opcije
a) zadire u pravo licnog izbora. b) je uspostavljeno. Imas pravo da postavljas teme jako dugo. Iskoristi ga.
Pozz i srecan ti odlazak na "drugu stranu"
(jos da dozivim da ti "dodje" Biljana pa da je "stavis na klupu", pa da kazem - sve sam video )


Naravno da ce blogeri da pisu sta im padne na pamet i da niko ne treba. Da nema neravnoteze u podeli na Vip i Navip blogere, ne bi se to toliko ni primetilo, pise ko sta hoce i svi su jednaki po pravima. Ali ako postoji "neravnoteza" u izboru Vip blogera, onda to nije spontano, vec je uradjeno necijom odlukom. Nesto sumnjam da je tu u pitanju samo licni izbor..
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 17:38 15.01.2008

Re: NERAVNOTEZA na blogu

Mrav
1. Zasto je neophodno da postoji ravnoteza na blogu?


Atomski, moram i tebi da odgovorim posto si me totalno pogresno razumeo. Kad sam pomenuo "ravnotezu na blogu" mislio sam na sve teme i sve blogere (znaci blog B92) ... I ne znaci da i u tome mora da postoji potpuna ravnoteza nego da ne bude ovoliko JEDNOSTRANO. Pa pogledaj: svaki cas neka tema protiv Tadica ... i sve od onih koji zastupaju oderedjenu opciju. Pa nije bre ovo valjda sajt LDP?

A kad su u pitanju pojednicani blogeri onda bi mi recimo bilo smesno da je Biljana objektivna i neutralna. To nikako ne ide uz njuj. Ok, mogla bi malo da se potrudi ... ali to je njena stvar - a nasa da se (ne)slazemo ... Ja pokusavam uvek da budem sto realniji i objektivniji - ali to je moja stvar...

E kad su u pitanju novinari onda vec imam drugacije misljenje. Ako neko hoce da pretenduje na objektivnu analizu politicke situacije on vec MORA da se trudi da bude uravnotezen i realan (potpuno ne moze niko). Recimo Jelena Milic to radi vec duze vreme ... iako nisam cuo da je novinarka ...


(jos da dozivim da ti "dodje" Biljana pa da je "stavis na klupu", pa da kazem - sve sam video )


Hahaha to vec neces doziveti. Mislim ne ovo stavljanje na "klupu" sa moje strane. Tek bih se njoj obradovao i prihvatio je oberucke ... i postavio pored mene na "autorsku klupu" . Ne verujem da cu ikad nekog banovati (naravno nikad covek ne treba da kaze nikad ... ali njoj evo obecavam javno - NIKAD JE NECU BANOVATI. Moze da kaze sta god hoce ... ako se ne plasi odgovora
JJ Beba JJ Beba 17:50 15.01.2008

Re: NERAVNOTEZA na blogu

... I ne znaci da i u tome mora da postoji potpuna ravnoteza nego da ne bude ovoliko JEDNOSTRANO. Pa pogledaj: svaki cas neka tema protiv Tadica ... i sve od onih koji zastupaju oderedjenu opciju. Pa nije bre ovo valjda sajt LDP?

Vaso, ael ti 'oćeš da kažeš da je uredništvo to koje treba da uravnotežuje teme? Pa ovo je jslobodni, javni medij, svako ima prava da piše o onome što hoće na način koji mu se dopada, a korisnici su ti koji imaju slobodu da idu ili ne idu na pojedine blogove. Kada bi uredništvo "uravnorežavalo" teme nisam sigurna da bi se to onda moglo nazvati slobodnim medijem. to smo vežbali 90tih
Inače ja ne podržavam banovanja i brisanaja, sem kada bloger / komentator širi govor mržnje (antisemitizam, rodnu, rasnu i versku netrpeljivost, fašizam i kada i ako negira zločine). Svakom drugom govoru treba dozvoliti da se na blogu razvija.
Ako uredništvo bude to koje treba da diktira uravnoteženost, teme, da briše i banuje ja po kozna koji put postavljam pitanje - ko nas čuva od čuvara?
nestorijanac nestorijanac 17:56 15.01.2008

Re: NERAVNOTEZA na blogu

ko nas čuva od čuvara?

Ne daj Boze da nas Vi cuvate !
:)
antioksidant antioksidant 18:01 15.01.2008

Re: NERAVNOTEZA na blogu

I ne znaci da i u tome mora da postoji potpuna ravnoteza nego da ne bude ovoliko JEDNOSTRANO. Pa pogledaj: svaki cas neka tema protiv Tadica ... i sve od onih koji zastupaju oderedjenu opciju. Pa nije bre ovo valjda sajt LDP?

Rekao sam ti - imas opciju da postavljas teme - iskoristi je. Na taj nacin uspostavljas ravnotezu i blog nece biti sajt LDPa. Nemas koga kriviti osim sebe. Ne ocekujes valjda da neko "proredi" svoje javljanje zato sto nema "ravnoteze".
E kad su u pitanju novinari onda vec imam drugacije misljenje. Ako neko hoce da pretenduje na objektivnu analizu politicke situacije on vec MORA da se trudi da bude uravnotezen i realan (potpuno ne moze niko).
ovo je blog, ne mesto gde se iznose relevantne politicke analize. Kriterijumi koje mora da zadovolji neki tekst ovde su dati u pravilima. Nigde ne pise da tekstovi moraju da budu uravnotezeni i realni.
adam weisphaut adam weisphaut 18:03 15.01.2008

Re: NERAVNOTEZA na blogu

Ne daj Boze da nas Vi cuvate !
:)

Prvo slovenska antiteza, pa sad ne daj boze.
Jos malo pa ce te pisati iskljucivo u desetrecu
JJ Beba JJ Beba 18:03 15.01.2008

Re: NERAVNOTEZA na blogu

Ne daj Boze da nas Vi cuvate !
:)

pa eto sreća te ja nisam u uredništvu bloga, mada bi bilo bolje i za tebe da nas ja čuvam - ja nikog ne baih brisala i banovala, čak ni tebe.
nestorijanac nestorijanac 18:05 15.01.2008

Re: NERAVNOTEZA na blogu

Jos malo pa ce te pisati iskljucivo u desetrecu

Prorokujete ?
nestorijanac nestorijanac 18:07 15.01.2008

Re: NERAVNOTEZA na blogu

ja nikog ne baih brisala i banovala, čak ni tebe.

Obecanja, obecanja....
:))
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 18:09 15.01.2008

Re: NERAVNOTEZA na blogu

Bebice
Vaso, ael ti 'oćeš da kažeš da je uredništvo to koje treba da uravnotežuje teme?


Postoje blogovi gde nema urednistva at all. Onda tamo vazi "apsolutno slobodan medij" ... pise ko sta hoce ...
Ovde gde ima urednistva naravno da ono ne treba da odredjuje ko sta treba da pise ... ja prvi ne bih prihvatio tako nesto (male smernice su ok

Ali posto ovde urednistvo odredjuje ko uopste moze da pise onda se tako moze vrsiti indirektan uticaj u tom smislu. Recimo, meni bi se svidjalo da medju VIP-ovima ima bar po jedan iz svake paralamentarne stranke. Pa i slino i od drugih javnih licnosti ... Pa i od nas "nebitnih" se mogu izabrati ljudi kod kojih se vidi da nisu zastupnici samo jedne opcije ... ili ako jesu onda iz raznih opcija ... itd

Naravno postoji jos jedan nacin uticaja sajta: moderatorska politika. Uvreda javne politicke licnosti isto nije po pravilima bloga ... a ovde su se tolerisale NAKBLJAKASTIJE uvrede svih ... osim jednih. Naravno to je bilo ranije... Sad su se (sa novim blogom) stvari promenile bitno na bolje ...

pozz

ps. Ne mislim ja ni da mora da bude ravnoteza ... Ok je ako naprimer ima VISE onih koji su okrenuti u jednom politickom pravcu ... ali preterana (da ne kazem iskljuciva) JEDNOSTRANOST je losa
adam weisphaut adam weisphaut 18:11 15.01.2008

Re: NERAVNOTEZA na blogu


Prorokujete ?

Nisam ja Prorokovic. A ni Koordinacioni centar. Al' cujem da tamo deseterac tamo dobro prolazi
nestorijanac nestorijanac 18:15 15.01.2008

Re: NERAVNOTEZA na blogu

Al' cujem da tamo deseterac tamo dobro prolazi

Valjda Vam je sluh pouzdan. Pa, nista - srecno sa tim poslovima tamo !
adam weisphaut adam weisphaut 18:19 15.01.2008

Re: NERAVNOTEZA na blogu

Recimo, meni bi se svidjalo da medju VIP-ovima ima bar po jedan iz svake paralamentarne stranke.

Sabornost na delu, Vaso
Nego da te pitam da li postoje takve kvote u recimo Jadnom servisu ili Politici ? To su mediji sa drzvnim vlasnistvom pa kreni od njih a nemoj da s mesas u poslovanje privatnih medija
JJ Beba JJ Beba 18:21 15.01.2008

Re: NERAVNOTEZA na blogu

Ali posto ovde urednistvo odredjuje ko uopste moze da pise onda se tako moze vrsiti indirektan uticaj u tom smislu. Recimo, meni bi se svidjalo da medju VIP-ovima ima bar po jedan iz svake paralamentarne stranke. Pa i slino i od drugih javnih licnosti ...

ok je da uredništvo određuje ko će da piše, ali kako i šta će da se piše je besmisleno.

ako već imaš tu mogućnost da pišeš, a nisi zadovoljanan temama i načinom na koji VIP ili bilokoji drugi blogeri pišu, Vaso zavrni rukave, zašilji olovku, presavij tabak pa piši. Ima i ti da banuješ, dok si reko mali ašov
:)))
adam weisphaut adam weisphaut 18:23 15.01.2008

Re: NERAVNOTEZA na blogu


Pa, nista - srecno sa tim poslovima tamo !

A ja hteo to isto da vam kazem
nestorijanac nestorijanac 18:28 15.01.2008

Re: NERAVNOTEZA na blogu

A ja hteo to isto da vam kazem

Eto ! Sinhronicitet ili empatija na delu !
adam weisphaut adam weisphaut 18:31 15.01.2008

Re: NERAVNOTEZA na blogu

Eto ! Sinhronicitet ili empatija na delu !

Konsultujte I Ching, mozda vam se javi sta je od tog
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 18:34 15.01.2008

Re: NERAVNOTEZA na blogu

JJ Beba
drugi blogeri pišu, Vaso zavrni rukave, zašilji olovku


Eh lako je to reci Bebice ... ali to nije KONSTRUKTIVAN predlog. Bar ne dok mi ne kazes i sta da radim ... kad me zbog bloga ostavi zena:))))))))))))))))))))))
nestorijanac nestorijanac 18:35 15.01.2008

Re: NERAVNOTEZA na blogu

Konsultujte I Ching, mozda vam se javi sta je od tog

Pa, ja, znate, koristim pasulj.... Gledam u pasulj i kako mi se sta javi tako to i bude.
Trenutno nisam pri pasulju, ali cim prije budem, reci cu Vam o cemu se radi.
adam weisphaut adam weisphaut 18:43 15.01.2008

Re: NERAVNOTEZA na blogu


Pa, ja, znate, koristim pasulj.... Gledam u pasulj i kako mi se sta javi tako to i bude.
Trenutno nisam pri pasulju, ali cim prije budem, reci cu Vam o cemu se radi.

Aha to je izvor vase prosvetljenosti
JJ Beba JJ Beba 18:44 15.01.2008

Re: NERAVNOTEZA na blogu

Eh lako je to reci Bebice ... ali to nije KONSTRUKTIVAN predlog. Bar ne dok mi ne kazes i sta da radim ... kad me zbog bloga ostavi zena:))))))))))))))))))))))

tebe? da bi tebe ostavila žena? ma daaaaj. ako te ostavi zbog bloga onda nekaje -nije ni trebalo da bude sa tobom hahahhahahhaha
sem toga nećeš da pišeš svaki dan po ceo dan. Objasni gospoji da će tvoje autorstvo na blogu uneti dinamiku u bračni život, udarati čežnju...zipa, kad gospoja vidi koliko si omiljen, neomiljen, važan, čitan qqqq ima ti daje supu svaki dan
:))))))
nestorijanac nestorijanac 19:31 15.01.2008

Re: NERAVNOTEZA na blogu

Aha to je izvor vase prosvetljenosti

Aha. Pasulj je izvor. Prosvetljenosti. Moje.
adam weisphaut adam weisphaut 19:33 15.01.2008

Re: NERAVNOTEZA na blogu

Aha. Pasulj je izvor. Prosvetljenosti. Moje.

Dobro. Ako sami. To. Sebi kazete
nestorijanac nestorijanac 19:42 15.01.2008

Re: NERAVNOTEZA na blogu

Dobro. Ako sami. To. Sebi kazete

Adame, kako se Vi i ja uvek lepo razumemo !
:)
adam weisphaut adam weisphaut 19:51 15.01.2008

Re: NERAVNOTEZA na blogu

Adame, kako se Vi i ja uvek lepo razumemo !
:)

Nepogesivo
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 23:49 15.01.2008

Re: NERAVNOTEZA na blogu

JJBeba
nije ni trebalo da bude sa tobom hahahhahahhaha


Ok onda, reci cu joj:

Jedna Bebica mi rekla da nisi ni trebala da budes sa mnom :)))))))))))))

Pa ti posle vidi sta ces kad te pitam kako dalje?:))))))))) Nemoj samo da kazes: pisi Vaso, pisi :))))

pozz
Nenad M. Nenad M. 01:49 16.01.2008

Re: NERAVNOTEZA na blogu

: svaki cas neka tema protiv Tadica ... i sve od onih koji zastupaju oderedjenu opciju. Pa nije bre ovo valjda sajt LDP?


gresis, Dusan Maljkovic je pisao kriticki blog o CJ, Ivan Marovic malo pre pohvalno o Tadicu, Goran Miletic slicno... Hoces dalje. Jelena Milic cesto veoma krticna prema Ldp-u, gordanac je tu da zastupa ds pricu...ima toga jos. Teza ti je oborena Vaso, menjaj plocu.

pozzz
Unfuckable Unfuckable 09:40 16.01.2008

Re: NERAVNOTEZA na blogu

gordanac je tu da zastupa ds pricu.


..zanimljivo...ako bi mogao da navedeš blog gordanca na kojem je zastupala ds - priču, molio bih te - ja sam verovatno nešto propustio...
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 09:43 16.01.2008

Re: NERAVNOTEZA na blogu

gresis, Dusan Maljkovic je pisao kriticki blog o CJ, Ivan Marovic malo pre pohvalno o Tadicu, Goran Miletic slicno... Hoces dalje. Jelena Milic cesto veoma krticna prema Ldp-u, gordanac je tu da zastupa ds pricu...ima toga jos. Teza ti je oborena Vaso, menjaj plocu.


Hehe Nenade, teza je oborena samo u ocima obozavaoca Cedice:p Jovanovica ... Onih istih koji meni stalno prebacuju da je koriscenje deminutiva uvreda i potcenjivanje. A to NIKAD ne moze biti uvreda po pravilima bloga - pa samo pokazuje (pre)osetljivost nekih ljudi kad je u pitanju vodja. U mom slucaju nije cak ni potcenjivanje ... mozda samo malo sarkazma/ironije i nista vise. Mada i potcenjivanje nije suprotno pravilniku bloga. Pa svaka OCENA necijeg rada rizikuje da bude (i cesto jeste) potcenjivanje ili precenjivanje (najredji su oni koji "potrefe" ... mada je i to uvek relativno)...

Moja teza ne moze biti oborena cak ni da je jutros Biljana Cincarevic napisala blog "sta zameram Cedi" (sto se od nje kao vrlo objektivne osobe i moze ocekivati ... posto toga nije bilo kad sam ja pisao blog (mislim ova podrska Marovica). Pohvale od Gorana Miletica Tadicu ... za tako nesto nisam cuo ... gordanac pise o svemu osim o politici (sto ja podrzavam/prihvatam ali nema veze sa obaranjem moje teze). Jelena pise uravnotezeno svaka cast ... Tako da ostaje samo Maljkovic kao ona poslovicna "jedna lasta..."

Teza bi bila oborena samo da je recimo od pocetka kampanje bilo ovde par suportera DS koji su napisali blog u kome kritikuju Cedu ... Nadajmo se da ce se to desiti, ali budimo i relani: sanse su nikakve ...

pozz
Atomski mrav Atomski mrav 09:49 16.01.2008

Re: NERAVNOTEZA na blogu

Atomski, moram i tebi da odgovorim posto si me totalno pogresno razumeo.

Izvini, Vaso, ali ja te nisam to pitao. Šta više, ovo je moj prvi komentar na tvom postu?! Pitanje je, čini mi se, postavio antioksidant. Osim ako se nečiji "prstići" ne mešaju u naše komentarisanje...

Inače, antioksidant je u pravu. Ako želiš da postigneš neku "ravnotežu", što do sada nisi pisao postove na blogu? Kažeš, nemaš vremena? Pa, žalim slučaj... ako sabereš svo vreme koje utrošiš pišući komentare na tuđe postove (a uglavnom nisu kratki), sigurno bi imao vremena da napišeš i koji post s vremena na vreme.

Postavlja se tu još nekoliko pitanja... da li je ta "neravnoteža" posledica toga što pristalice Čede Jovanovića imaju vremena da pišu postove kojim veličaju njega a pljuju Tadića (skoro isključivo) a ostali nemaju ili "ne mare"; ili je to posledica toga što je VIP blogera koji su pristalice Čede Jovanovića više nego ostalih; ili je to posledica nekakvih prljavih rabota moderatora, uprave bloga, ljudi iz senke...? Imao sam problema sa moderatorima na starom blogu - ne zbog brisanja ili banovanja, već zbog izmene mojih postova!!! Tada su moderatori bili kolege blogeri, samo maskirani... tako da su zbog ličnih netrpeljivosti mogli da zloupotrebljavaju svoju moderatorsku dužnost. Kakva je sada situacija, ne znam... pitao sam Restaka šta ako se ponovi takva situacija, on mi je rekao da se žalim njemu ili, ako mi se ne sviđa kako je ovaj blog uređen, da ga više ne posećujem (vrlo arogantno, al' može mu se).

Da se razumemo, pljuvačina po Tadiću po ugledu na Kurirske pljuvačine po Jovanoviću, nije po mom ukusu. To što je Kusovac napisao dva posta posle dužeg vremena, potpomognut kontinualnim i konstantnim pisanijem Drage Kovačevića, samo govori da dža-bu taktika sa Perom Lukovićem nije dala rezultata pa su krenulo sa perfidnijim metodama. Bilo kako bilo, od volje im - dozvoljeno je na blogu, jel'te...

Dakle, ako je nekome do ravnoteže, zašiljite pera i pišite. Pa kom opanci, kom obojci... da vidimo ko će da piše bolje, kvalitetnije, konktetnije, zanimljivije a ne količinski više....
Atomski mrav Atomski mrav 10:01 16.01.2008

Re: NERAVNOTEZA na blogu

..zanimljivo...ako bi mogao da navedeš blog gordanca na kojem je zastupala ds - priču, molio bih te - ja sam verovatno nešto propustio...

Tačno... šta više, gordanac zna vrlo često da bude kritična prema odlukama Vlade, Skupštine... i uvek kad se radi o vrlo, vrlo konkretnim stvarima. To što ne koristi jeftino politikantsvo ovde na blogu je ogromni plus za nju kao osobu i kao političara.
Unfuckable Unfuckable 10:34 16.01.2008

Re: NERAVNOTEZA na blogu

...gde si bre, atomski - nema te 100 godina ?!?!?
Pozdrav starom prijatelju !

Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 10:46 16.01.2008

Re: NERAVNOTEZA na blogu

Mrav
Izvini, Vaso, ali ja te nisam to pitao. Šta više, ovo je moj prvi komentar na tvom postu?!


Atomski, verovatno je moja greska ... sorry. Ali ako mi se "prividjas" nije to sigurno iz nekog negativnog stava u odnosu prema tebi. Tvoje misljenje i nastup postujem ... slagao se ili ne. Na neke stvari iz tvog posta sam vec odgovorio ovde drugim ljudima pa se ne bih ponavljao. A sa drugima se slazem ...

pozz
antioksidant antioksidant 10:53 16.01.2008

Re: NERAVNOTEZA na blogu

Ali ako mi se "prividjas" nije to sigurno iz nekog negativnog stava u odnosu prema tebi. Tvoje misljenje i nastup postujem ... slagao se ili ne

S obzirom na cinjenicu da mi je poznato postovanje koje Vasilije ima prema Atomskom, ja sam to sto nas je pomesao i doziveo kao kompliment mom skromnom nicku. Mada sam sada zabrinut sto Atomski oseca potrebu da se ogradi od mene (tuzan ja).

U krajnjem slucaju, vazno je da je Vasilije odgovorio na pitanje (u stvari nije, ali nema veze).

Pozdrav
Atomski mrav Atomski mrav 10:55 16.01.2008

Re: NERAVNOTEZA na blogu

@Unfuckable - tu sam ja, samo ne komentarišemo na istim postovima, izgleda... čestitam na statusu autora, use the power visely.. :)

@Vasilije - No problem. Sad sam video da voliš da edituješ citate, tako da je to razlog... Šta reći, jedva čekam da izbori prođu, tanana, milena, da izbori prođu - pa da blogom opet preovladaju kvalitetni postovi koje pišu kvalitetni ljudi.

Pozdrav svima.
zoricag zoricag 11:01 16.01.2008

Re: NERAVNOTEZA na blogu

gordanac pise o svemu osim o politici


Gordanac je mudra zena i dobar politicar. Svi njeni blogovi su politicki. Ja iz njenih blogova vidim stav sto mi je veoma bitno kod politicara. I vidim mudrost u licnom delovanju u odnosu na vreme u kome se deluje.

Gordanino vreme ce doci.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana