Politika

Bojkot je samoubilačko rešenje

Dr M RSS / 25.11.2011. u 19:16

 Bojkot je samoubilacko resenje. On moze da ima neku politicku i moralnu tezinu u situaciji u kojoj bojkotovana strana ima makar trunku savesti i morala.

 

To kod nas nije slucaj.

 

Nasa jedina perspektiva je potpuna podela birackog tela na dva dela -Demokratski front, kako ga ja nazivam, i one druge. Srbija mora da zakoraci u jednom pravcu, ili evropske vrednosti sada ili vera u zagrobni zivot zauvek.

 

Ne mozemo vise da budemo ovako raskreceni.

 

Po mom misljenju DF bi bio koalicija DS, LDP, dela DSS (onih ljudi koji su prozreli, pa prema tome i prezreli, Kostunicu), manjinskih stranaka i onog dela inertnog birackog tela koji shvati da je Srbija u klinickoj smrti.

 

Pod "deo DSS..." mislio sam na mnoge ljude koji su glasali za DSS zavedeni gradjanskim imidzom koji je prikazivao VK krajem proslog veka ali su ga prozreli kad se okruzio Tijanicima, Nalicima, Legijama, Tomicima itd...,a prezreli kad se slizao sa Cecama, Sandama, Veljama,Borama i Palmama.

 

U ovom planu slaba tačka je Boris Tadić.

 

 

Ovako sam pisao pred prethodne izbore, kad je katastrofa bila samo u najavi.

Sad, kad je katastrofa vidljiva i kad smo toliko očajni da mislimo da treba da se prepustimo sudbini  neizlaskom, bojkotom ili crtanjem Čiča-Gliše na listićima, mislim da, umesto pasivnim protestom treba da uzvratimo očajničkim udarcem.

 

Da glasamo za LDP!

 

Uprkos svih njihovih mana, kojih sam svestan, uprkos Čedi i njegovim gafovima, uprkos... uprkos...ali i uprkos ovoj kamarili na vlasti. Ne možemo im učiniti ništa gore nego što je glasanje za LDP.

 

Odmah da kažem, da ne bude zabune, šta mislim da time dobijamo a šta ne.

 

Dobijamo ubrzanje na proevropskom putu. Meni je to važno, možda i većini u Srbiji. Oni koji taj put ne vole i tako će glasati za SNS, DSS i SRS.

 

Dobijamo veći uticaj na državna, javna i slična preduzeća i kadriranje u njima. LDP nema dovoljno aparatčika pa će morati da gura stručne vanpartijce a skoro je sigurno da bi neki iz sadašnje vlasti morali da potraže drugi posao.

 

Dobijamo prelazak SPS u opoziciju, a ako bi dragi Bog dao, i G17. Meni bi i ovo bilo dosta.

 

Ono što ovim ne dobijamo je neki nagli preokret u glavama i džepovima, za to je potrebno malo više vremena, ali je korak u dobrom pravcu.

 

Ne treba ni da se bojimo da će sad Čeda da nam sedne na glavu. LDP u ovoj Srbiji, i sada, ne može, ni u snovima, da dobaci preko 10%, ali je važno da ima više od SPSe, sa moje tačke gledišta.

 

Ono čega treba da se bojimo, ukoliko LDP bude važan činilac vlasti, su preletači, naročito na lokalu. Iskreno, ne znam kako to može da se izbegne.

 

Eto, iskreno sam napisao šta mislim. I, iskreno vam kažem da sam glasao za LDP i na prethodnim izborima. Takodje, iskreno mi je žao što se oko bojkota i belog listića ne slažem sa nekim od svojih vrlo dragih FB prijatelja ali se iskreno nadam da me, zbog ovolike iskrenosti, neće unfriendovati..

 

Na kraju, jedna crtica iz bivšeg života, neko je se, možda, seća sa mojih davnih blogova.

 

Godina 1984,  pauzu za ispijanje kafe osoblje koristi za kuknjavu oko nestašica, par-nepar korišćenja automobila, bonova za benzin i svačega drugog...a ja im kažem:

 

“Samo vi kukajte, pamtićete vi `84 kao dobru godinu”!

 

A sad da vam kažem, evo sad, na blogu:

 

Samo bojkotujte pa ćete pamtiti 2011. kao dobru godinu!

 

 

 

 

 



Komentari (248)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Jukie Jukie 23:30 25.11.2011

Re: Svejedno !

aleksanadar

onda je bolje u tu nedelju ostati kod kuće.


Glasam za šetnju po prirodi

milisav68 milisav68 20:53 25.11.2011

otkaz

Moram prvo da kažem, da sam i ja definitivno rešio da posle 20 godina dam DS-u otkaz (copyright by Maksa) , a dvoumim se izmedju bojkota i poništavanja listića.

Poništavajem listića šaljemo poruku vlasti - njih baš zabole šta mislimo - a male stranke ostaju bez cenzusa - ostaje čistija slika - i agonija može da potraje duže.

Bojkotom - male stranke dobijaju veće šanse da prodju - pa je samim tim i otimačina posle izbora veća - prednost - agonija može kraće da traje.



Dr M Dr M 21:29 25.11.2011

Re: otkaz

dvoumim se izmedju bojkota i poništavanja listića.


Milisave, ja sam malo drugačije nastrojen, ja sam za aktivno učešće.

Znaš kako kažu pokeraši

Sa dalje se ne dobija.
JJ Beba JJ Beba 21:42 25.11.2011

Re: otkaz


Milisave, ja sam malo drugačije nastrojen, ja sam za aktivno učešće.

pa u tome i jeste keč, doktore. I beli listić je aktivan stav, vrlo aktivan.
Apsolutno bi bilo glupo i glupo je, da političke stranke omalavažavaju značaj belih glasova.
milisav68 milisav68 21:47 25.11.2011

Re: otkaz

Dr M
dvoumim se izmedju bojkota i poništavanja listića.


Milisave, ja sam malo drugačije nastrojen, ja sam za aktivno učešće.

Znaš kako kažu pokeraši

Sa dalje se ne dobija.

Al` u preferansu posle možeš da pratiš, pa čak i da oboriš.

Mislim da ovaj put "neodlučni" mogu više da utiču izlaskom/neizlaskom, nego sami glasači koji glasaju.

Dr M Dr M 22:00 25.11.2011

Re: otkaz

Apsolutno bi bilo glupo i glupo je, da političke stranke omalavažavaju značaj belih glasova.


Pa ne znam, to se računa kao nevažeći glas i samo smanjuje biračko telo.

A stranke omalovažavaju i bele i ostale glasove, samo da naprave profitabilnu koaliciju, primer DS i SPS.
Dr M Dr M 22:04 25.11.2011

Re: otkaz

Al` u preferansu posle možeš da pratiš, pa čak i da oboriš


Nažalost, ovde se igra pokerica, i to obeleženim kartama..

Mislim da ovaj put "neodlučni" mogu više da utiču izlaskom/neizlaskom, nego sami glasači koji glasaju.


E, ovo ne razumem, kako utiču, osim moralno.
Ali, gde kod naših stranaka vidiš moral?
srdjan.pajic srdjan.pajic 22:20 25.11.2011

Re: otkaz

JJ Beba

Milisave, ja sam malo drugačije nastrojen, ja sam za aktivno učešće.

pa u tome i jeste keč, doktore. I beli listić je aktivan stav, vrlo aktivan.
Apsolutno bi bilo glupo i glupo je, da političke stranke omalavažavaju značaj belih glasova.


A od kad je to glupost strana političkim partijama?

(pazi, da se ne lažemo ovde, nemam nikakvu ideju šta nam/vam valja činiti, osim pakovanja kofera i bežanije. Doktor predlaže nešto konkretno, možda pogrešno, ali vredi razmisliti. Ali, bre, Danica Drašković, pa hebo te, da li baš mora?)

milisav68 milisav68 22:43 25.11.2011

Re: otkaz

Dr M

E, ovo ne razumem, kako utiču, osim moralno.

Primer iz komšiluka (BiH) na prošlim izborima su imali 190 000 nevažećih (radi lakšeg računanja neka bude 200 000).
E sad, kod nas recimo ima 6 miliona glasača, izlaznost bude 40%, to je 2 400 000 (zajedno sa nevažećim listićima).
Cenzus za ulazak u skupštinu je 5%, i to je 120 000 glasova.

Ako ovih 200 000 ode na pecanje, onda je broj izašlih 2 200 000, pa je onda cenzus 110 000 glasova.

I sad recimo PUPS reši da izadje samostalno (a "mota" se oko 5%), a mene nervira Krkobabić, ja izadjem, poništim listić i podignem cenzus za jedan glas, i oni izvise da udju u skupštinu.

Ili malo ozbiljnije, kad je veća izlaznost, stradaju manje partije,i onda ima manje partija(izbornih lista) u skupštini.






Dr M Dr M 22:45 25.11.2011

Re: otkaz

Danica Drašković, pa hebo te, da li baš mora?)


Samo da razjasnimo, kad sam rekao LDP, nisam rekao Preokret, tako da Danica Drašković ne figurira u mojim razmišljanjima.

A za ovo sa koferima, prošo voz
JJ Beba JJ Beba 22:51 25.11.2011

Re: otkaz

Doktor predlaže nešto konkretno, možda pogrešno, ali vredi razmisliti. Ali, bre, Danica Drašković, pa hebo te, da li baš mora?)

pa to ti kaem, plus Boris Bizetić pride
qq

kakv bre preokret, kakvi bakrači
zabole njih za nas.
to su i pokzali posle poslednjih izbora

ad sam rekao LDP, nisam rekao Preokret,

pa kako misliš da ne glasaš za sve njih, za koaliciju Preokrtet- paja, gaja i vlaja?
freehand freehand 22:57 25.11.2011

Re: otkaz

(pazi, da se ne lažemo ovde, nemam nikakvu ideju šta nam/vam valja činiti, osim pakovanja kofera i bežanije.

Ma pakuj se, Šabane, i begaj!
Evo ja ću da ti dam azil.
i pumu ću da primim.
Ako treba otvoriću "Sigurnu kuću za čikaške Srbe"
Možemo da palimo Verana da stane iza akcije!
Dr M Dr M 22:58 25.11.2011

Re: otkaz

kad je veća izlaznost, stradaju manje partije,i onda ima manje partija(izbornih lista) u skupštini.


Sad sam razumeo, samo što se PUPSovi od toga brane predizbornim koalicijama.

Kakva zemlja, sve mora da se menja..
Dr M Dr M 23:13 25.11.2011

Re: otkaz

ad sam rekao LDP, nisam rekao Preokret,


pa kako misliš da ne glasaš za sve njih, za koaliciju Preokrtet- paja, gaja i vlaja?


Nisu najavili predizbornu koaliciju. Svaka koalicija sa Vukom je siguran put u platku.

Vuk može da im donese 50.000 ali će da izgubi, automatski, 100.000 dosadadašnjih svojih. Valjda nije toliko glup!
mirelarado mirelarado 23:39 25.11.2011

Re: otkaz

Kakva zemlja, sve mora da se menja.


Да, ПреЦедниче, а пре свега постојећи накарадни и наопаки изборни систем, као и владавина без икакве одговорности. Док се то не деси, неважећи листић је максимум који ми поштење дозвољава.
Jukie Jukie 23:42 25.11.2011

Re: otkaz

milisav68

kod nas recimo ima 6 miliona glasača, izlaznost bude 40%, to je 2 400 000 (zajedno sa nevažećim listićima).Cenzus za ulazak u skupštinu je 5%, i to je 120 000 glasova..

Mislim da su rekli da u Srbiji ima npr. 7.2 miliona stanovnika. Ako uzmemo da je prosečna starost (recimo da je aritmetička sredina kod ovako velikog uzorka jednaka medijani) npr. 36 godina, a pola od 36 je 18, znači da jedna četvrtina stanovnika ne sme da glasa jer su maloletni
Dakle 7.2*3/4=21.6/4=10.8/2=5.9

5% od 5.900.000 je 1/20 od 5.900.000, dakle 5.900.000/20=590.000/2=295.000
Cenzus za ulazak u skupštinu bi bio 295.000 glasova.
lidiaz lidiaz 23:42 25.11.2011

Re: otkaz

freehand
(pazi, da se ne lažemo ovde, nemam nikakvu ideju šta nam/vam valja činiti, osim pakovanja kofera i bežanije.

Ma pakuj se, Šabane, i begaj!
Evo ja ću da ti dam azil.
i pumu ću da primim.
Ako treba otvoriću "Sigurnu kuću za čikaške Srbe"
Možemo da palimo Verana da stane iza akcije!

Ne diraj Cikaske Srbe. Ovo ti je divlji zapad, mi smo srednji zapad :p
milisav68 milisav68 23:51 25.11.2011

Re: otkaz

Jukie
milisav68

kod nas recimo ima 6 miliona glasača, izlaznost bude 40%, to je 2 400 000 (zajedno sa nevažećim listićima).Cenzus za ulazak u skupštinu je 5%, i to je 120 000 glasova..

Mislim da su rekli da u Srbiji ima npr. 7.2 miliona stanovnika. Ako uzmemo da je prosečna starost (recimo da je aritmetička sredina kod ovako velikog uzorka jednaka medijani) npr. 36 godina, a pola od 36 je 18, znači da jedna četvrtina stanovnika ne sme da glasa jer su maloletni
Dakle 7.2*3/4=21.6/4=10.8/2=5.9

5% od 5.900.000 je 1/20 od 5.900.000, dakle 5.900.000/20=590.000/2=295.000
Cenzus za ulazak u skupštinu bi bio 295.000 glasova.

5% od izašlih, a ne upisanih birača.

2000 Upisano 6.493.672 glasaca Izaslo na biralista 3.748.623 57,72%

2003 Upisano 6.511.450 glasaca Izaslo na biralista 3.825.471 58,75%

2007 Upisano 6.653.851 glasaca Izaslo na biralista 4.033.586 60,62%

2008 Upisano 6.749.688 glasaca Izaslo na biralista 4.029.249 59,69%
Dr M Dr M 23:52 25.11.2011

Re: otkaz

mirelarado
Kakva zemlja, sve mora da se menja.


Да, ПреЦедниче, а пре свега постојећи накарадни и наопаки изборни систем, као и владавина без икакве одговорности. Док се то не деси, неважећи листић је максимум који ми поштење дозвољава.


Pošteno..

Samo, ja zamišljam da moram da se žrtvujem za opšte dobro pa makar i sa mukom u stomaku, iako sam. Sančo prodao Rosinantu da plati kockarski dug pa zbrisao...
srdjan.pajic srdjan.pajic 00:16 26.11.2011

Re: otkaz

lidiaz
freehand
(pazi, da se ne lažemo ovde, nemam nikakvu ideju šta nam/vam valja činiti, osim pakovanja kofera i bežanije.

Ma pakuj se, Šabane, i begaj!
Evo ja ću da ti dam azil.
i pumu ću da primim.
Ako treba otvoriću "Sigurnu kuću za čikaške Srbe"
Možemo da palimo Verana da stane iza akcije!

Ne diraj Cikaske Srbe. Ovo ti je divlji zapad, mi smo srednji zapad :p


Hebeš ti države kojima su Ajova i Misuri - Zapad.
srdjan.pajic srdjan.pajic 01:26 26.11.2011

Re: otkaz

freehand
(pazi, da se ne lažemo ovde, nemam nikakvu ideju šta nam/vam valja činiti, osim pakovanja kofera i bežanije.

Ma pakuj se, Šabane, i begaj!
Evo ja ću da ti dam azil.
i pumu ću da primim.
Ako treba otvoriću "Sigurnu kuću za čikaške Srbe"
Možemo da palimo Verana da stane iza akcije!


Neka, hvala, Šaban i Puma bi da ovaj put sa bezbedne udaljenosti isprate dolazak malog Slobe na vlast.
dragan7557 dragan7557 17:01 26.11.2011

Re: otkaz

Svaka koalicija sa Vukom je siguran put u platku.

Valjda u Bastilju?

cerski
aknidar aknidar 19:48 28.11.2011

Re: otkaz

GLASAJ ZA ČIČA GLIŠU!
aknidar aknidar 19:48 28.11.2011

Re: otkaz

GLASAJ ZA ČIČA GLIŠU!
sesili sesili 20:55 25.11.2011

Uh, uh,

baš se stidim. Ja nešto pamtim procente izlaska... Neobaveštena sam, ali lako za mene...
aleksanadar aleksanadar 20:57 25.11.2011

Kalkulacija


Ne treba ni da se bojimo da će sad Čeda da nam sedne na glavu. LDP u ovoj Srbiji, i sada, ne može, ni u snovima, da dobaci preko 10%, ali je važno da ima više od SPSe, sa moje tačke gledišta.


Samo ovo da primetim.

Ako je tako kao što kažeš (a blisko je pameti), onda LDP ne može da bitno utiče na sastav neke buduće koalicije. Osim ako ne bude upravo LDP onaj "jezičak na vagi" (kao SPS na prošlim) - što je, opet, malo verovatno.

Zato su mogućnosti sledeće:

1. LDP neće ući u novu vladu

2. LDP će ući u koaliciju sa nesrodnim strankama (koalicija koja će uključivati neku od ovih stranaka: SPS / SNS / Jedinstvena Srbija)


(Verovatno sam "suviše osetiljiv", tj. imam slab stomak, kada ovu opciju pod 2. odbacujem, tek tako. Šta mogu? Pamtim.)


P. S.

Da bih testirao svoje znanje o srpskom političaru Draganu Markoviću Palmi, otišao sam na wiki. Srpska verzija je prilično štura, a u engleskoj stoji:

Dragan Marković is very well known for his admiration of Ludwig van Beethoven and Frédéric Chopin



Yes, of course. He plays harp, too.

Dr M Dr M 21:25 25.11.2011

Re: Kalkulacija

Osim ako ne bude upravo LDP onaj "jezičak na vagi" (kao SPS na prošlim) - što je, opet, malo verovatno.


Aleksandre, ja se nadam da će da budu taj jezičak koji će da pretegne na proevropsku stranu. Ne mogu ni da zamislim ono pod 2.

A ako ispadne da jesu jezičak, očekujem da stave veto na neke likove iz DSe, mada se bojim da je tih likova previše.

Ja nisam nikakav LDP fanatik, samo gledam šta može da se uradi da DS krene na pravu, za mene pravu, stranu i tu mi LDP dodje kao pogodan alat.

Sad, ako se tim čekićem lupimo po prstu...
aleksanadar aleksanadar 22:52 25.11.2011

Re: Kalkulacija

Aleksandre, ja se nadam da će da budu taj jezičak...


Da podsetim, rezultat prethodnih izbora bio je takav da je SPS mogao "i sa ovima i sa onima", tj. bili su stranka oko koje su se nadmetali i "levi" i "desni" (sa jedne strane, DSS + SNS, sa druge strane DS i njihovi partneri).

Kako je to bilo moguće? Odn. zašto je upravo SPS bio ta, takva stranka, koja je mogla bilo šta, sa bilo kim? (A izgleda da je upravo tako bilo.)

Po mom uverenju, SPS je, da bi kako-tako opstao na političkoj sceni, odbacio bilo kakvu ideologiju i rešio da "pluta" na površini političkog života i da ga matica događaja nosi - čas na jednu, čas na drugu stranu. Od stranke je ostala samo ljuštura (tj. organizacija), koja može da se napuni bilo kojim "sadržajem". Ova, svojevrsna "fluidnost" upravo je omogućila SPS-u i da stupi u koaliciju sa svojim (nekada) tvrdim protivnikom.

Neke prognoze predviđaju sličnu poziciju SPS-a i nakon narednih izbora.

Imam utisak da se LDP ne može naći u takvoj poziciji. Tj. program LDP-a je takav, da je dosta uzak krug stranaka sa kojima se može stupiti u savez.


Ja nisam nikakav LDP fanatik...


Ni ja. Neke "sitnice" kvare sliku o njima. Sitnice, koje život znače.


Sad, ako se tim čekićem lupimo po prstu...


Možda je upravo to ključno: strah da ćemo biti prevareni.

Taj strah uvek, naravno, postoji. Međutim, ima situacija kada je (kao ovo sada) "doteralo cara do duvara", više se ne može dalje, i mnogi će reći: "Dosta više! Ne dam da mi prodaju rog za sveću (muda za bubrege)!"

Dr M Dr M 23:02 25.11.2011

Re: Kalkulacija

Možda je upravo to ključno: strah da ćemo biti prevareni.


Moj problem je u tome što uvek dajem prednost nadi nad iskustvom.

Mladalačka bolest..
dragan7557 dragan7557 17:06 26.11.2011

Re: Kalkulacija

Palmi, otišao sam na wiki. Srpska verzija je prilično štura, a u engleskoj stoji:

Kakva bre palma vise lici na Sekvoju Giganteu, a ovo na engleskoj verziji bas pise:
zilikaka zilikaka 21:16 25.11.2011

45

Negde (možda i ovde) sam pročitala zanimljivu ideju spram glasanja.
Kaže, treba glasati za prave Radikale.
Oni jedini nemaju koalicioni potencijal a ni šansu da sastave većinsku vladu
Ipak moj izbor će biti neizlazak.
Dr M Dr M 21:33 25.11.2011

Re: 45

Kaže, treba glasati za prave Radikale.


Zilikaka, znaš šta piše na vratima jedne trafostanice u Engleskoj?

Pažnja, visoki napon! NE DIRAJ!!!
Preživeli će biti sudski gonjeni!

G r o f G r o f 21:21 25.11.2011

...

Sa ovakvim igračima na sceni svaka igra je propast ali ako glasmo za ds nema šanse da se u dužem periodu pojave novi igrači.
Mora se nešto pretumbati pa makar na prvi pogled izgledalo gore.
Zato glasati za bilo koga osim za DS.
Dr M Dr M 21:35 25.11.2011

Re: ...

Zato glasati za bilo koga osim za DS


Kruna-pismo sistem?
G r o f G r o f 21:46 25.11.2011

Re: ...

Ne slažem se da je to kocka.
Očigledno da glasnjam ne možemo izabrati bolje ali to ne znači da ne možemo kazniti one koji su radili loše.
Bilo ko da dodje imaće to u vidu. Ja bolji način ne vidim.
aleksanadar aleksanadar 22:57 25.11.2011

Re: ...

Zato glasati za bilo koga osim za DS.


To bi bila još kakva-takva opcija, kada ne bi postojala mogućnost da taj za koga glasamo sklopi, naknadno, koalicijiu sa DS-om.

U tom slučaju, opet ćeš dobiti DS, mada nisi za njih glasao.

anchiba anchiba 23:52 25.11.2011

Re: ...

aleksanadar
Zato glasati za bilo koga osim za DS.


To bi bila još kakva-takva opcija, kada ne bi postojala mogućnost da taj za koga glasamo sklopi, naknadno, koalicijiu sa DS-om.

U tom slučaju, opet ćeš dobiti DS, mada nisi za njih glasao.



Е, вала баш тако ће и бити. И када бисмо гласали за црни ЛДП и они би склопили коалицију са ДС или СНС. Са радикалима сигурно не би. Све у свему, исто с...., друго паковање.
Dr M Dr M 23:56 25.11.2011

Re: ...

када бисмо гласали за црни ЛДП и они би склопили коалицију са ДС или СНС.


Sa SNS sigurno ne, sa DS sigurno da. Inače ništa nema smisla.
expolicajac expolicajac 21:43 25.11.2011

Sekiracija

Doktore obuzeo me ozbiljan strah da će posle ovih izbora da pametni zaćute, budale progovore a fukare se dodatno obogate.
zilikaka zilikaka 22:02 25.11.2011

Re: Sekiracija

Doktore obuzeo me ozbiljan strah da će posle ovih izbora da pametni zaćute, budale progovore a fukare se dodatno obogate.

Pa tu situaciju imamo već mnogo godina. Gotovo da se i ne sećamo drugog.
Ne vidim po čemu su ovi izbori presudniji od bilo kojih prethodnih.

Mi svi negde priželjkujemo oštar zaokret na čelu sa nekompromitovanim snagama, ali od toga nema ništa.
S druge strane, mislim da priča bolje ovi nego oni više ne pije vodu.


Dr M Dr M 22:39 25.11.2011

Re: Sekiracija

expolicajac
Doktore obuzeo me ozbiljan strah da će posle ovih izbora da pametni zaćute, budale progovore a fukare se dodatno obogate.


Šta se bojiš, valjda si navik`o, nisi od juče..
expolicajac expolicajac 05:26 26.11.2011

Re: Sekiracija

Šta se bojiš, valjda si navik`o, nisi od juče..


Posle ovakvih izjava shvatio sam da sam od juče

dragan7557 dragan7557 20:01 26.11.2011

Re: Sekiracija

expolicajac
Doktore obuzeo me ozbiljan strah da će posle ovih izbora da pametni zaćute, budale progovore a fukare se dodatno obogate.


Sratus quo.

cerski
draft.dodger draft.dodger 21:49 25.11.2011

...

Odlučio sam se za nevažeći glasački listić.

Nikako ne mogu da glasam za ovo što se bestidno nudi, pa ni za ovaj komični,
LIBERALNI POKRET OBNOVE...

Jedva čekam da vidim tragikomičnu kampanju, i priče stranačkih lidera o
novoj energiji i promenama.

A tek oni snimci i slike sa seljanima, penzionerima, stranačkom inteligencijom, decom i omladinom!!!


Dr M Dr M 22:15 25.11.2011

Re: ...

Odlučio sam se za nevažeći glasački listić.


draft.dodger, dobro si me podsetio!

Oni koji odluče da glasaju belim listićima treba da nacrtaju nešto, da isključe moućnost da se listić zloupotrebi u korist neke stranke.

Imali smo razna iskustva..
Jelica Greganović Jelica Greganović 21:54 25.11.2011

Neka

fala.
Ne bih ja ni jedno, ni drugo.
G r o f G r o f 21:58 25.11.2011

Re: Neka

Jelica Greganović
fala.
Ne bih ja ni jedno, ni drugo.


Ne bih ni ja da sam već otišao u EU.
Dr M Dr M 22:17 25.11.2011

Re: Neka

Jelica Greganović
fala.
Ne bih ja ni jedno, ni drugo.


Ponudjen, k`o počašćen..
G r o f G r o f 22:03 25.11.2011

Čoban je odgovorno zanimanje.

Ja nemam primedbe na program LDP ali Čedo mi jednostavno ne deluje kao neko kome bih poverio ovce na čuvanje.
aleksanadar aleksanadar 23:06 25.11.2011

Re: Čoban je odgovorno zanimanje.

Čedo mi jednostavno ne deluje kao neko...


Da, zaista... A izgleda da je ovakvo mišljenje prilično rašireno, pa se čovek zapita: "Kako mi je to uspelo? Čime je to stvorio toliki odijum oko sebe?" (Pretpostavljam da neko već ima spreman odgovor na ovo pitanje.)

Primera radi, ovakvo mišljenje sam čuo od prijatelja koji je bio u stranci (LDP), ali ima loše mišljenje o njenom predsedniku, pa je izašao.

Drugim rečima, izgleda da LDP ima "personalni", a ne toliko programski feler. Tj. oni koji su opredeljeni u izvesnom pravcu - glasali bi za LDP, ali "samo da nije Čeda takav..."

Čedo, daj ostavku - za dobro Srbije!



freehand freehand 00:03 26.11.2011

Re: Čoban je odgovorno zanimanje.

Drugim rečima, izgleda da LDP ima "personalni", a ne toliko programski feler. Tj. oni koji su opredeljeni u izvesnom pravcu - glasali bi za LDP, ali "samo da nije Čeda takav..."

Čedo, daj ostavku - za dobro Srbije!

Dobra ideja.
Pitao sam već Ko je to LDP sem Čede?
Dobio sam odgovor nemaveze.
A sad i tebe da pitam: šta je to LDP bez Čede?
I pošto vidim da si temeljit čovek i na tome insistiraš (na programskim opredeljenjima i sadržajima) - šta fali programu DS-a? I šta ti se naročito sviđa u programu LDP-a?
I kakva je bitna razlika između ova dva programa?
(pazi - ni program DS nema Preambulu!)
Dr M Dr M 00:03 26.11.2011

Re: Čoban je odgovorno zanimanje.

Čedo, daj ostavku - za dobro Srbije!



Ne verujem u toliko požrtvovanje kod bilo kog političara ali, kad bi učinio nezamislivo i proglasio da se povlači ako dobiju 15%, ispao bi car. Samo što mu niko ne bi verovao.

I Toma je obećavao penziju pored kazana pa ništa.
aleksanadar aleksanadar 00:13 26.11.2011

Re: Čoban je odgovorno zanimanje.

Ne verujem u toliko požrtvovanje kod bilo kog političara...


Ni ja, naravno.

Zapravo, podrazumeva se: ako si u politici, ostaćeš tu dok si živ! (Uzmimo, evo, za primer dr Mićunovića.)


...kad bi učinio nezamislivo i proglasio da se povlači ako dobiju 15%, ispao bi car.


Ne, "ispao bi car", ako bi se povukao pre toga.

Naravno, to je još manje zamislivo.

dragan7557 dragan7557 20:04 26.11.2011

Re: Čoban je odgovorno zanimanje.

ni program DS nema Preambulu

Pa valjad je dovoljna jedna, ona u Ustavu? Kol'ko bi ti?

cerski
uros_vozdovac uros_vozdovac 22:05 25.11.2011

Dobri moj dottore

Nema onog LDP-a od pre nekoliko godina. Ja odoh da glasam za antisistemske opcije, NOPO ili Piratsku.

Čedomiru hvala na par uzbudljivih godina
kukusigameni kukusigameni 22:06 25.11.2011

Re: Dobri moj dottore

uros_vozdovac
Ja odoh da glasam za antisistemske opcije


Jbt, pazi kad sam pročitao "antisemitske" opcije.
uros_vozdovac uros_vozdovac 22:13 25.11.2011

Re: Dobri moj dottore

kukusigameni
uros_vozdovac
Ja odoh da glasam za antisistemske opcije


Jbt, pazi kad sam pročitao "antisemitske" opcije.


Zlonamerni bi rekli "što je babi milo..."
Dr M Dr M 22:23 25.11.2011

Re: Dobri moj dottore

Nema onog LDP-a od pre nekoliko godina.


Nemoj mi staješ na muku..

Nekad sam ih smatrao za dobro, a sad za manje zlo.

Žao mi što ne pijem, ovo su dani kad je opravdano biti alkos..
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 13:25 26.11.2011

Re: Dobri moj dottore

Nema onog LDP-a od pre nekoliko godina. Ja odoh da glasam za antisistemske opcije, NOPO ili Piratsku.


mene zanima (stvarno nemam pojma kako to funkcionise) da li ce NOPO i Piratska partija biti na listi? Da li ce proci cenzus?

KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 13:55 26.11.2011

Re: Dobri moj dottore

Vesna Knežević Ćosić
Nema onog LDP-a od pre nekoliko godina. Ja odoh da glasam za antisistemske opcije, NOPO ili Piratsku.mene zanima (stvarno nemam pojma kako to funkcionise) da li ce NOPO i Piratska partija biti na listi? Da li ce proci cenzus?

moguće da neće ući ni na listu
mariopan mariopan 14:51 26.11.2011

Re: Dobri moj dottore

Vesna Knežević Ćosić
Nema onog LDP-a od pre nekoliko godina. Ja odoh da glasam za antisistemske opcije, NOPO ili Piratsku.


mene zanima (stvarno nemam pojma kako to funkcionise) da li ce NOPO i Piratska partija biti na listi? Da li ce proci cenzus?


Verujem da hoće, bar NOPO, za Pirate ne znam.

Ako dobiju glasove preći će cenzus, to im mi dajemo glasanjem, i to im daje prolaz u Skupštinu.
A idu na listu ako su registrovana stranka, verujem da NOPO hoće, znači od nas zavisi - zato ću i da glasam, (za bilo koga od njih), ako ih vidim na listi.
Čekam da vidim listu.

Ako ih nema , crtam čiča glišu i izlazim napolje.
Dr M Dr M 17:37 26.11.2011

Re: Dobri moj dottore

da li ce NOPO i Piratska partija biti na listi? Da li ce proci cenzus?


Vesna, mislim da nemaju šanse za prolaz, nemaju nikakvu medijsku podršku. O parama de se i ne govori.

Ja ne bih ni čuo za njih da nije bloga.
jesen92 jesen92 00:18 27.11.2011

Re: Dobri moj dottore

Ja ne bih ni čuo za njih da nije bloga

...a koji su NOPO? ja pvi put cujem ovde a mrzi me da se vracam na komentare, znam da negde pise...pomagaj doktore..:))
Dr M Dr M 00:32 27.11.2011

Re: Dobri moj dottore

a koji su NOPO?


Grupa mladih ljudi koji su registrovali stranku
Ništa Od Ponudjenih Odgovora.

Ima na Wiki kad ukucaš NOPO stranka.


jesen92 jesen92 01:35 27.11.2011

Re: Dobri moj dottore

Grupa mladih ljudi koji su registrovali stranku
Ništa Od Ponudjenih Odgovora.

Ima na Wiki kad ukucaš NOPO stranka.

...aaaaaaaa znam za njih ali nisam znala da su registrovani...dobijala sam i neke mailove, zznas ono,siri dalje...ja sam razumela da oni predlazu da na listicu bude i ta opcija "nista od punudjenih odgovora" ali nisam ukapirala da su se organizovali kao stranka..Fala na odgovoru
tsunade tsunade 22:22 25.11.2011

sve-je-dno

ali ne hvala.

ne glasam. ne pada mi na pamet da izlazim i guram se sa penzosima zapahnuta jutarnjim belim lukom. ko ce da dobije izbore i šansu da krade u naredne četiri godine od ponudjenih kandidata svejedno je.

read my lips:

SVE JE DNO!
Dr M Dr M 22:29 25.11.2011

Re: sve-je-dno

ne pada mi na pamet da izlazim i guram se sa penzosima zapahnuta jutarnjim belim lukom


Šteta, mogla bi da naletiš na mene.

Ako, ipak, rešiš, ja sam onaj što miriše na


tsunade tsunade 22:34 25.11.2011

Re: sve-je-dno

mogla bi da naletiš na mene


ti si cute, but of course,
mozda i naletim na tebe
ali to sigurno nece biti na biralistu
Dr M Dr M 22:36 25.11.2011

Re: sve-je-dno

mozda i naletim na tebe


Samo nemoj dok voziš..
tsunade tsunade 22:46 25.11.2011

Re: sve-je-dno

pa, hm, staraću se...

vidi, dear m, najviše što mogu da učinim za čedu je da ne izadjem i time utičem na snižavanje cenzusa. ovi što gadjaju belim listićima, bojim se, ozbiljno mu osujećuju šansu za preskakanje te rampe.

ne znam dal to svesno rade ili nesvesno. tek i beli listići dobri su za kalkulaciju. za dobre svinje (a naše su nepatvoreno dobre) nema loših pomija.

zato ja sebe brišem iz biračkog spiska dok ne ugledam nekog ko hoće da priča o porezima, zaradama, taksama i tim tricama i kučinama. dok god se bude drobilo o dudinom kršu, brnjaku i jarinju as well as čedinim evropskim vrednostima, there is nothing in it for me...
freehand freehand 22:23 25.11.2011

I jedno pitanje, bzvz

Ko je to LDP?
Čeda. Ok. Nenad Milić. Ok. Akademik Prokić? Ok.
I?
Ko još?
tsunade tsunade 22:31 25.11.2011

Re: I jedno pitanje, bzvz

Ko još?


jovo kapicic i njegov sin dragan kapicic.

enough said.
Dr M Dr M 22:34 25.11.2011

Re: I jedno pitanje, bzvz

Ko je to LDP?
Čeda. Ok. Nenad Milić. Ok. Akademi Prokić Ok.
I?
Ko još?


Nemam pojma!

Al` znam da nisu ni Boris, Toma, Ivica, Mladja...itd.

Kapiraš šemu?
freehand freehand 22:46 25.11.2011

Re: I jedno pitanje, bzvz

Nemam pojma!

Al` znam da nisu ni Boris, Toma, Ivica, Mladja...itd.

Kapiraš šemu?

A-a.
dragan7557 dragan7557 20:07 26.11.2011

Re: I jedno pitanje, bzvz

freehand
Ko je to LDP?
Čeda. Ok. Nenad Milić. Ok. Akademik Prokić? Ok.
I?
Ko još?

Tebe jos nisu uputili u onaj slogan: "Svi smo mi....."

cerski
dragan7557 dragan7557 20:08 26.11.2011

Re: I jedno pitanje, bzvz

Al` znam da nisu ni Boris, Toma, Ivica, Mladja...itd.

Cini ti se jesu po opredeljenju i uverenju.

cerski
libkonz libkonz 23:19 25.11.2011

Bojkot!

aleksanadar aleksanadar 23:31 25.11.2011

Ne verujem ništa i verujem sve


Koliko je verovatna mogućnost da post-izborna (ne, naravno, pred-izborna) vladajuća koalicija bude sastavljena od dve najveće stranke: DS i SNS ?

Već je više puta kalkulisano sa ovom varijantom. (Pretpostavljam da ste to uočili. Ako niste, mogu pokušati da vam i dokumentujem.)

Ono što ovu varijantu čini mogućom jeste, svakako, načelna saglasnost u programskim opredeljenjima. (Neko će reći da su "neiskreni". A ko je, ovde, iskren?)

Takođe, poznato je zbog čega su ove dve stranke (do sada) zazirale međusobno.

Jedan detalj: politički savetnik SNS je bivši američki ambasador u Srbiji Viljem Montgomeri. (Inače, sjajan analitičar, po mom sudu. Jako me je razočarao.)

I, najzad, u Srbiji - ništa nije nemoguće, tj. sve je moguće.


(Naravno, ovakav razvoj stvari bi me tek ubedio u opravdanost odluke da u nedelju ostanem kod kuće.)
Dr M Dr M 00:17 26.11.2011

Re: Ne verujem ništa i verujem sve

Koliko je verovatna mogućnost da post-izborna (ne, naravno, pred-izborna) vladajuća koalicija bude sastavljena od dve najveće stranke: DS i SNS ?


Meni ne izgleda nemoguće. Neka javna preduzeća će da promene rukovodstvo, imaćemo još više populizma, prodaćemo EPS Rusima za male pare, ništa što već nismo videli.

Toma će da krene na časove engleskog a Boris ruskog.
Milan Karagaća Milan Karagaća 00:28 26.11.2011

Re: Ne verujem ništa i verujem sve

Dr M
Koliko je verovatna mogućnost da post-izborna (ne, naravno, pred-izborna) vladajuća koalicija bude sastavljena od dve najveće stranke: DS i SNS ?


Meni ne izgleda nemoguće. Neka javna preduzeća će da promene rukovodstvo, imaćemo još više populizma, prodaćemo EPS Rusima za male pare, ništa što već nismo videli.

Toma će da krene na časove engleskog a Boris ruskog.

Sve je moguće. Nemaju oni ni približno animoziteta jedni prema drugima kako to narodu predstavljaju. Oni su međusobno u mnogo boljim odnosima nego njihove vatrene pristalice.
Ono što su nekada govorili jedni za druge u žaru političke borbe u istom takvom žaru pređu preko toga.
Evo, npr.
aleksanadar aleksanadar 00:34 26.11.2011

Re: Ne verujem ništa i verujem sve


Meni ne izgleda nemoguće.


Sve je moguće.



Ako je tako, jedino čemu se nadam jeste da će Corax nastaviti da crta Nikolića - i kada ovaj bude vlast - upravo kao na ovoj karikaturi, sa zarđalom kašikom iza uveta!

AlexDunja AlexDunja 00:36 26.11.2011

Re: Ne verujem ništa i verujem sve

Sve je moguće.

osim drvenog šporeta

u tome je naša nada
Milan Karagaća Milan Karagaća 01:01 26.11.2011

Re: Ne verujem ništa i verujem sve

osim drvenog šporeta

može i to za jednokratnu upotrebu, tj.jedan mandat.
AlexDunja AlexDunja 01:05 26.11.2011

Re: Ne verujem ništa i verujem sve

može i to za jednokratnu upotrebu, tj.jedan mandat.

prošlo
dragan7557 dragan7557 17:13 26.11.2011

Re: Ne verujem ništa i verujem sve

Nemaju oni ni približno animoziteta jedni prema drugima kako to narodu predstavljaju.

Hoces reci nikakvog?! It's all about the Money!

cerski
anchiba anchiba 00:07 26.11.2011

Европа

Dobijamo ubrzanje na proevropskom putu. Meni je to važno, možda i većini u Srbiji


Два питањца. Зашто мислите да треба да журимо (можемо да се слупамо ако много пожуримо) у Европу (у којој се већ налазимо)? И која је то већина за улазак у ЕУ (мене нико званично није питао да ли сам за улазак у ЕУ)?

aleksanadar aleksanadar 00:22 26.11.2011

Re: Европа

Зашто мислите да треба да журимо (можемо да се слупамо ако много пожуримо) у Европу (у којој се већ налазимо)?


Može li protiv-pitanje?

Ako se "već nalazimo" u Evropi, kako je uopšte moguće da se "žurimo u Evropu"?

(Inače, i ja mislim da je Srbija u Evropi, a ne u Africi.)


И која је то већина за улазак у ЕУ (мене нико званично није питао да ли сам за улазак у ЕУ)?


Poslednji izbori za predsednika Srbije navodno su se vrteli upravo oko tog pitanja - "za" i "protiv" Evrope.

I te izbore je dobio Boris Tadić, koji je bio, navodno, "za" Evropu. (Njegov protivnik, Tomislav Nikolić navodno je bio "protiv" Evrope.)

To, navodno, pokazuje da je (tada) većina građana bila "za" Evropu.

Kakvo je danas većinsko opredeljenje građana Srbije ("za" ili "protiv" Evrope) - teško je reći.

Meni se čini da je mnogima dosta "i Evrope, i Kosova" i da razmišljaju o sasvim banalnim stvarima: hlebu, mleku i računu za struju.

Dr M Dr M 00:26 26.11.2011

Re: Европа

Зашто мислите да треба да журимо (можемо да се слупамо ако много пожуримо) у Европу (у којој се већ налазимо)?


Ako jako požurimo, stižemo za deset godina, ali mene tu nema..A voleo bih da živim u zemlji u kojoj vlada red i poštuje se zakon, kakav god bude. Ovde toga, bez EU, neće biti ni za pola veka. Osim ako se ne uvede neka diktatura, kao posle WWII.


која је то већина за улазак у ЕУ (мене нико званично није питао да ли сам за улазак у ЕУ)?


Tadić je dobio izbore na proevropskom programu, Toma, koji je onda bio protiv, izgubio.
anchiba anchiba 00:38 26.11.2011

Re: Европа

Директор Канцеларије за европске интеграције Владе Републике Србије Милица Делевић изјавила је данас да 53 одсто грађана наше земље подржава чланство Србије у Европској унији, као и да расте проценат подршке реформама које се спроводе у процесу приближавања Србије ЕУ.

Делевић је на конференцији за новинаре, представљајући рjavascript:;езултате најновијих истраживања јавног мњења о подршци чланству у ЕУ, рекла да је истраживање, које је спроведено од 16. до 23. јуна, показало да би уколико би сутра био расписан референдум са питањем "да ли подржавате учлањење Србије у ЕУ?", 53 одсто грађана гласало потврдно, 24 одсто би гласало негативно, док остали не би гласали или не би одговорили.


http://www.seio.gov.rs/%D0%B2%D0%B5%D1%81%D1%82%D0%B8.39.html?newsid=995]

Говорим о овоме. На ком проценту испитаника је рађено ово истраживање и где је тај референдум да се прво изјасни грађанство да ли хоће тамо где нас неће и тамо где се темељи полако урушавају?
Dr M Dr M 00:43 26.11.2011

Re: Европа

референдум


Mislim da referendum ide tek pred prijem ali nisam siguran da li mora ili će vlast sama da se dogovori.

A što se tiče tih istraživanja javnog mnjenja, sva su mi jako sumnjiva.
dragan7557 dragan7557 17:19 26.11.2011

Re: Европа


Tadić je dobio izbore na proevropskom programu,

A sad, Cedina Perestrojka!

Uz elegiju:

Cedomire covece od gvozdja,
Prvi Vozde posle Karadjordja!

Druze Cedo mi ti se kunemo,
S' Preokreta nema da skrenemo!

cerski

p.s. jebote nisam ni znao da je ovo stihoklepanje ovol'ko lako!
Dr M Dr M 17:49 26.11.2011

Re: Европа

Cedina Perestrojka!


Pere Strojka, stroj za pranje?

Zavisno od izabranog programa, može da pere i pare i državu.

Tehnika narodu!
dragan7557 dragan7557 20:10 26.11.2011

Re: Европа

Зашто мислите да треба да журимо

Pa moz' da pobegne, k'o voz? Brze pruge Srbije su zaguljena stvar.


cerski
AlexDunja AlexDunja 00:13 26.11.2011

dok se vi ne kandidujete,

alli stvarno,
moj predsedniče, ja neću glasati.

imam lep osećaj mirnog sna posle prethodnih izbora,
da bar nisam doprinela.

nisam glasala na parlamentarnim ni na predsedničkim.

ai onda su plašili tomom i radikalima.

ja vam dobra stojim da toma i radikali, novi ni stari,
neće biti na vlasti, makar svi mi odavde, sa svim prezirom
prema njima, progutali prezir i glasali baš za njih.

oni nisu instalirani da vladaju.
oni su instalirani da nas zbunjuju.

mene ne. odavno ne više.

ja volim ovu zemlju i nemam nameru da idem.
ali znam da će moja deca otići.
znam daa će njihova deca čitati vaska popu na engleskom.

koncentrišem se na to da naučim dovoljno
da im pomognem da uoče razliku i zavole svoj jezik.
Dr M Dr M 00:35 26.11.2011

Re: dok se vi ne kandidujete,

dok se vi ne kandidujete,


Pa dobro, kabinet već imam, samo da nadjemo finansijera.
Ja uplatio LOTO a nisam ni video da li sam dobio, zabavio se ovde..

ja volim ovu zemlju i nemam nameru da idem.
ali znam da će moja deca otići.


Meni su dvoje već otišli a i treće se sprema..

Neka makar oni žive u uredjenim državama..
AlexDunja AlexDunja 00:39 26.11.2011

Re: dok se vi ne kandidujete,

Ja uplatio LOTO a nisam ni video da li sam dobio, zabavio se ovde

i ja ću da počnem:)
Milan Karagaća Milan Karagaća 00:16 26.11.2011

Bojkot nikako

Preporuka doktore, slažem se. Bojkot nikako, a da li je moguće da DS i LDP dobiju toliko nisam siguran. Što se tiče glasača DSS mislim da su oni koji neće glasati za nju da će pre dati glas SNS.
Nego, ne treba se sekirati jer će ionako biti kako bude bilo. Programi svih stranaka su prilično slični jer se ni jedna ne drži programa, ideologije takođe nemaju pa su tako moguće sve predizborne i postizborne kombinacije.
kukusigameni kukusigameni 00:22 26.11.2011

Re: Bojkot nikako

Milan Karagaća
Nego, ne treba se sekirati jer će ionako biti kako bude bilo.


aleksanadar aleksanadar 00:25 26.11.2011

Re: Bojkot nikako

Nego, ne treba se sekirati jer će ionako biti kako bude bilo.


Tačno - biće kako će biti, čak iako se moja malenkost ne pojavi na biračkom mestu.


Programi svih stranaka su prilično slični jer se ni jedna ne drži programa, ideologije takođe nemaju pa su tako moguće sve predizborne i postizborne kombinacije.


Da li ovo treba da me ubedi da izađem na izbore!?



Dr M Dr M 00:39 26.11.2011

Re: Bojkot nikako

ne treba se sekirati jer će ionako biti kako bude bilo


Milane, ja se ne sekiram, gledam kroz mikroskop kako se kreću te amebe i pokušavam da vidim koji antibiotik može da ih neutrališe, čista nauka.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana