Porodica

Oprostiti DS-u, i dati im glas, ipak?

Srđan Fuchs RSS / 04.12.2011. u 10:36

iliti, pod radnim naslovom: šta treba da se dogodi pa da arogantni DS-političari dobiju, ponovo, moj glas na predstojećim izborima?

images?q=tbn:ANd9GcTf6M3KRTbqWW07nUK5xzJSx_h2e5McbreBcyIEZDd92Wsp8kLnxAGlavni utisak kada se ulazi u Srbiju iz Evrope, sa Zapada odnosno, bilo kopnom bilo vazduhom, jeste da se ulazi u veoma, veoma siromašnu državu. O tome svedoči duboki, opipljivi mrak koji vlada između Surčina i Beograda, ili teška tmina sa prigušenim, siromašnim uličnim osvetljenjima na tri jedine tačke od granice do prestonice severne provincije: samo oko Subotice, Bačke Topole i Vrbasa. Oko svega drugog gospodari duboka tama, noću, a danju su to tužne, ruševne, posivele, posivele ruine. To je glavni utisak, kada pristižete sa evropskog tla železnicom koja je celim putem kroz kontinent besprekorno stizala i polazila na vreme dok je na 90 siromašnih kilometara srpske teritorije uspela da napibirči 30 minuta kašnjenja?! - utisak Srbije, duboko zagazivše u XXI stoleće.

Pre nego što se upustim u dalju introspekciju, pošto vidim da je u Srbiji omiljeni sport prebacivanje odgovornosti s jedne na drugu stranu a ulazimo u izbornu godinu, želim da moje polazno stanovište bude kristalno jasno - za jedinog i odgovornog krivca za očajno stanje u državi doživljavam i vidim isključivo dežurnu vlast - Demokratsku stranku iz Beograda (sa specifičnim iskrivljenim  urođeno isfoliranim akcentom pri izgovoru poslednje reči ;) ).

Samo kratka digresija na početku, i da kažem da me je na ovaj mrežni unos isprovocirao arogantni pamflet Bojana Pajtića, koji ovih dana kruži po Novom Sadu, sa mapom grada i od stranke učinjenog i doprinesenog na nivou grada, podaci na osnovu kojih bismo mi morali pokloniti Demokratskoj stranci i drugi uzastopni mandat.

Ono što Srbiji, odnosno srpskom elektoratu, očigledno nedostaje ogledano je u generalnom odsustvu sposobnosti individualnog rasuđivanja; tačnije, u istreniranoj sklonosti elektorata da ne rasuđuje individualno već kolektivno, odnosno da prihvati nešto što mu je unapred skuvano i zgotovljeno u "narodnim kujnama" (ima ko je plaćen i ko će to da radi za vas, rajo). Drugim rečima, srpski elektorat kao da nije svestan snage i važnosti svog glavnog demokratskog oruđa moći - slobodnog glasa kojim mu je dato da raspolaže prilikom izbora.

Demokratska stranka je uradila mali broj dobrih stvari za građanstvo u užem smislu i za narod u najširem značenju te reči,  u smislu rekonstrukcije dečjih igrališta, sportskih terena i usklađenja velikih zelenih površina, good work boys, for that! Šokantni su međutim podaci, barem na lokalnom nivou Bačkog okruga, ovde kod nas, da je u periodu ničim uzurpirane vladavine DS-a izgrađeno i rekonstruisano 222 objekta religiozne namene, dok svega oko stotinjak i manje objekata zdravstvene namene (?). Lokali se po gradu tužno zatvaraju, pola SPENS-a zvrji prazno, recimo, Pajtićev pamlfet govori o otpočetim biznisima, a nigde ne pominje broj zatvorenih preduzeća (?!). Uopšte, u Bačkoj Pajtić gradi lik obožavanog, preduzimljivog, sposobnog, lidera sa vizijom - stvar koja ne bi bila loša po sebi da se ne tiče samo Pajtića i njegovog kruga, a ne naroda kao takvog... Druga stvar, ono što Demokratska stranka kolektivno i gospodin Pajtić pojedinačno uzimaju sebi u prilog kao ne znam kako zapanjujuće dobar učinak su, u suštini, najelementarnije stvari koje bi svako od nas preduzeo da je na poziciji da upravlja i odlučuje na višem nivou.

Dobro, mislim da je dobro da sam napravio stanku sa kuckanjem, pošto mi je osnovna namera da napišem tekst tako da bude miran, odnosno da ne pobuđuje bes, iako ima puno prostora za to.

Neću previše dužiti sa negativnim aspektima DS-vladavine, pošto je i više nego jasno da svaki pojedini čitaoc na mreži može navesti sigurno jedan rđav primer iz vlastitog iskustva, i da nemam ja šta tu da pametujem. Kada bih tražio suštinu onoga što meni lično smeta u vladavini Demokratske stranke, ona bi se ogledala u tome da je društvo koje je stvoreno pod dirigentskom palicom dotične jedno društvo u kojem pravo i šansu na uspeh imaju samo njima servilni likovi, drugim rečima, šlihtare - da upotrebim pank-žargon Ulice.

Šta je ono što ja želim od Demokratske stranke da bih njenim kandidatima prepustio svoj glas? Želim pre svega izvinjenje. Želim da njeni lideri stanu pred javnost i da se jasno i glasno izvine za sve propušteno. Drugo što želim je da se ne grade kultovi ličnosti, jer to blage veze s demokratijom nema. Mogu da shvatim da je politika kao droga i da je političarima potrebno, uostalom kao i svakome, da budu ne znam koliko voljeni, ali da se tako očigledno stvara kult ličnosti, kao što je Pajtić učinio na svom pamfletu, i više je nego uvreda inteligencije prosečnog srpskog glasača. Treće, želim da Demokratska stranka prestane sa, očigledno, dugogodišnjom praksom potenciranja svojih poslušnika pa barem koliko oni nekompetentni bili, ali eto, u partiji su. Mogu da prihvatim da vode ovu državu ali tako što neće sebe i svoje prizemne i kratkoročne interese staviti iznad državnog i nacionalnog interesa.

Thanks, be fine. 

sada sam smandrljao tekst, ali nema veze, čini mi se da je poenta uočena.

 

 

 



Komentari (197)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

mariopan mariopan 18:14 04.12.2011

Re: ...

ne budem lenj...



A Pecu za Predsednika.
freehand freehand 18:27 04.12.2011

Re: ...

Gospodine Brkicu, zar vam nije lakse da jednostavno kazete ja prosto volim Evropu i taj svet i muka mi je od ove nase kaljuge? To vam niko ne bi zamerio a i ne biste bili usamljeni. Ali u svakoj vasoj analizi mi smo ti koji smo krivi za sve - ne kazem time da nismo ni zasta krivi - ubogi, nesposobni... Na kraju ce nas taj evrojezuitizam u to ubediti, da takvi i postanemo...

A tek ta neviđena potreba ostavljenog siročeta za tutorstvom, strogim roditeljskim pogledom i teškom ali pravednom rukom i zamahnutim kaišem...
mariopan mariopan 18:36 04.12.2011

Re: ...

freehand
Gospodine Brkicu, zar vam nije lakse da jednostavno kazete ja prosto volim Evropu i taj svet i muka mi je od ove nase kaljuge? To vam niko ne bi zamerio a i ne biste bili usamljeni. Ali u svakoj vasoj analizi mi smo ti koji smo krivi za sve - ne kazem time da nismo ni zasta krivi - ubogi, nesposobni... Na kraju ce nas taj evrojezuitizam u to ubediti, da takvi i postanemo...

A tek ta neviđena potreba ostavljenog siročleta za tutorstvom, strogim roditeljskim pogledom i teškom ali pravednom rukom i zamahnutim kaišem...

A meni je najbolji onaj deo o parama, tzv "davanjima" kojima se ko budale nadamo da nas iz EU "spasu"......pa kod nas ima narodna : Kuma donela kuma pojela (odnela).
A nama sleduju dugovi i beda do guše.
apacherosepeacock apacherosepeacock 18:43 04.12.2011

Re: ...

mariopan
freehand
Gospodine Brkicu, zar vam nije lakse da jednostavno kazete ja prosto volim Evropu i taj svet i muka mi je od ove nase kaljuge? To vam niko ne bi zamerio a i ne biste bili usamljeni. Ali u svakoj vasoj analizi mi smo ti koji smo krivi za sve - ne kazem time da nismo ni zasta krivi - ubogi, nesposobni... Na kraju ce nas taj evrojezuitizam u to ubediti, da takvi i postanemo...

A tek ta neviđena potreba ostavljenog siročleta za tutorstvom, strogim roditeljskim pogledom i teškom ali pravednom rukom i zamahnutim kaišem...

A meni je najbolji onaj deo o parama, tzv "davanjima" kojima se ko budale nadamo da nas iz EU "spasu"......pa kod nas ima narodna : Kuma donela kuma pojela (odnela).
A nama sleduju dugovi i beda do guše.


Ma da, onaj ko je poverovao da je bombardovanje bilo humanitarno taj ce da poveruje da se odande dele pare iz istih razloga
antioksidant antioksidant 18:44 04.12.2011

Re: ...

- radio sam u drzavnoj administraciji u periodu 2002-2004. iz mog licnog iskustva mogu da tvrdim da je postojeci broj agencija trenutno na grbaci poreskih obveznika direktna posledica instrukcija EU politike. Prvo vam kazu da ce dati pare ali ne mogu direktno u budzet, pa vam zato savetuju da otvorite agenciju za ovo ili ono, pa onda radnu grupu za to isto, pa onda savet za to isto itd. Onda daju donacije kroz projekte koje sami potrose na sopstvene konsultante koji proizvedu jedan izvestaj godisnje, dok vama ostanu sluzbenici iz agencija, radnih grupa i saveta na budzetu.

dakle te agencije placa eu (bar ove o kojima peca govori)
Povecanje broja drzavnih sluzbenika, protiv cega ste vi a i ja, odigrava se upravo u procesu pridruzivanja, taj broj je udvostrucen u odnosu na vladu S. Milosevica
za vreme vlade slobodana milosevica srbija je bila deo sire drzavne zajenice cije je nadleznosti preuzela (vojska i spoljna politika za pocetak)
Demagosko povecanje penzija koje nas je umalo kostalo finansijskog kraha 2009. godine, je stvar kome EU ili zapad u celini gleda kroz prste iz razumevanja prema proevropskoj vladi, kojoj, eto treba politicka podrska za reformske ciljeve
to demagosko povecanje penzija je trebalo u srbiji zaustaviti, ne razumem zasto neko zamera sto eu nije reagovala na nasu zelju da skocimo u ponor? (kad kazem nasu - mislim na vecinu u srbiji)
Budzetski deficit Srbije, ili budzetski deficit bilo koje zemlje je potpuno nenormalna stvar koja dolazi upravo iz EU, USA itd, koja se opravdava nekakvim investicionim budzetima, ocekivanim rastom BDP-a, a onda se sve to potrosi - cuo sam vas na radiju da lepo ilistrujete - prodje kroz creva, deficit se pokriva zaduzivanjem ili prodajom resursa. Upravo je to nasa vlada uradila u proteklih 10 godina, bas u procesu pridruzivanja. Ali ostavimo nas na trenutak, molio bih bilo kog ekonomskog eksperta da mi objasni zasto Italiji i Spaniji, lepim i prelepim, bogatim i prebogatim zemljama treba deficit budzeta?
budzetski deficit na zalost imaju skoro sve zemlje sveta. to nema veze ni sa eu ni sa amerikom ni sa rusijom. trosimo mnogo vise nego sto proizvodimo (na zalost srbija jako malo i proizvodi)
Ako Evropu drma problem javnog duga, zasto niko ne spomene, bar da pohvali Bugarsku ili Makedoniju koje su uspele da obuzdaju zaduzivanje do nivoa ispod 15% bdp? Rumunija nesto ispod 20%? Ne, za takve zemlje rezervisane su packe - "Rumunija i Bugarska su primljene bez ispunjenih kriterijuma" - da nije mozda rec o predrasudama? Mozda Balkan stvarno nije vredan kostiju jednog jedinog grenadira? (na stranu to sto su i posle Bizmarka toliki grenadiri ostavili kosti ovde)

bugarska nije ispunila kriterijum kontrole utroska javnih sredstava - tamo je korupcija veoma razvijena bolest. (i da neko ne misli da verujem da je korupcija "balkanska bolest" - razlog sto se na zapadu donose antikorupcioni zakoni je taj sto i tamo postoji korupcija)
Da li znate da je industrijski proizvod Srbije ispod nivoa iz 1998?
to je tacno i na zalost to je jedan od indikatora dubine problema srbije
Jeste li vi jedan od onih koji tvrde da bez EU ne bismo imali struju, vec restrikcije - budimo posteni, stvarno su dali i to zive pare a ne konsultante u penziji - ali razlog sto imamo struju nije taj, vec cinjenica da je indistrija zamrla u srbiji, cime je smanjena potrosnja
?
У периоду од 2008. до 2015. године, очекује се просечна годишња стопа раста потрошње електричне енергије на територији Републике Србије од око 0.9%, а вршне снаге око 0.5%. Релативно стабилан раст потрошње електричне енергије у индустрији од око 1.8% годишње и нешто блажи раст потрошње на ниском напону од око 1.4% годишње, довешће до смањења неравномерности потрошње. У 2015. години финална потрошња електричне енергије ће износити око 31.195 GWh, а вршна снага око 7.000 МW.
Ko je izmislio ludacki sistem subvencija - mi ili oni? Setite se sta je Djindjic o tome govorio. Imali bismo poljoprivrednu proizvodnju kada bi imali ekonomsku cenu za taj proizvod ali smo primorani od strane EU da pustimo tu tako proizvednu robu inace nam nece dati novac koji je opet namenjen za deficit (EBRD, EB - podrska budzetu) Koliko su razmere tog ludila najbolje ilustruje subvencionisanje sece jabucnjaka u Francuskoj koji je eto posadjen uz podrsku opet neke subvencije.

subvencije nije izmislila ni eu ni srbija


Gospodine Brkicu, zar vam nije lakse da jednostavno kazete ja prosto volim Evropu i taj svet i muka mi je od ove nase kaljuge? To vam niko ne bi zamerio a i ne biste bili usamljeni. Ali u svakoj vasoj analizi mi smo ti koji smo krivi za sve - ne kazem time da nismo ni zasta krivi - ubogi, nesposobni... Na kraju ce nas taj evrojezuitizam u to ubediti, da takvi i postanemo.

mnogo bi lakse peci bilo lakse da kaze da mrzi eu nego da izmislja "opravdanja"


mariopan
ne budem lenj...



A Pecu za Predsednika.

moze. u ono o cemu prica razume se taman koliko sadasnji predsednik (ili predsednik bilo koje stranke u srbiji)

dajte ljudi, ukljucite mozak malo, ne odusevljavajte se svacim sto "lepo zvuci"
dragan7557 dragan7557 18:50 04.12.2011

Re: ...

man ray loves me
ne budem lenj...

dakle, Peca:

Postovani g Brkicu,
Grdno se varate ako iskreno mislite da je EU bilo kakva garancija ili prepreka prekomernom trosenju, budzetskim deficitima i populistickom i neodgovornom ponasanju politicara i administracije. EU i bas taj sistem od koga vi ocekujete poboljsanje upravo je ono sto je od zdravih ekonomija i normalnog zivota napravio potrosacko ludilo, zaduzivanje, deficit, javni dug a najgore od svega preti da zatre demokratiju - pogledajte slucaj Italije i Grcke kojima je Brisel nametnuo nove vlade i cak izabrao premijere. Navescu vam nekoliko cinjenica koje govore upravo suprotno od onoga sto vi tvrdite
- radio sam u drzavnoj administraciji u periodu 2002-2004. iz mog licnog iskustva mogu da tvrdim da je postojeci broj agencija trenutno na grbaci poreskih obveznika direktna posledica instrukcija EU politike. Prvo vam kazu da ce dati pare ali ne mogu direktno u budzet, pa vam zato savetuju da otvorite agenciju za ovo ili ono, pa onda radnu grupu za to isto, pa onda savet za to isto itd. Onda daju donacije kroz projekte koje sami potrose na sopstvene konsultante koji proizvedu jedan izvestaj godisnje, dok vama ostanu sluzbenici iz agencija, radnih grupa i saveta na budzetu.
- Povecanje broja drzavnih sluzbenika, protiv cega ste vi a i ja, odigrava se upravo u procesu pridruzivanja, taj broj je udvostrucen u odnosu na vladu S. Milosevica
- Demagosko povecanje penzija koje nas je umalo kostalo finansijskog kraha 2009. godine, je stvar kome EU ili zapad u celini gleda kroz prste iz razumevanja prema proevropskoj vladi, kojoj, eto treba politicka podrska za reformske ciljeve
- Budzetski deficit Srbije, ili budzetski deficit bilo koje zemlje je potpuno nenormalna stvar koja dolazi upravo iz EU, USA itd, koja se opravdava nekakvim investicionim budzetima, ocekivanim rastom BDP-a, a onda se sve to potrosi - cuo sam vas na radiju da lepo ilistrujete - prodje kroz creva, deficit se pokriva zaduzivanjem ili prodajom resursa. Upravo je to nasa vlada uradila u proteklih 10 godina, bas u procesu pridruzivanja. Ali ostavimo nas na trenutak, molio bih bilo kog ekonomskog eksperta da mi objasni zasto Italiji i Spaniji, lepim i prelepim, bogatim i prebogatim zemljama treba deficit budzeta?
- Ako Evropu drma problem javnog duga, zasto niko ne spomene, bar da pohvali Bugarsku ili Makedoniju koje su uspele da obuzdaju zaduzivanje do nivoa ispod 15% bdp? Rumunija nesto ispod 20%? Ne, za takve zemlje rezervisane su packe - "Rumunija i Bugarska su primljene bez ispunjenih kriterijuma" - da nije mozda rec o predrasudama? Mozda Balkan stvarno nije vredan kostiju jednog jedinog grenadira? (na stranu to sto su i posle Bizmarka toliki grenadiri ostavili kosti ovde)
- Da li znate da je industrijski proizvod Srbije ispod nivoa iz 1998?
- Jeste li vi jedan od onih koji tvrde da bez EU ne bismo imali struju, vec restrikcije - budimo posteni, stvarno su dali i to zive pare a ne konsultante u penziji - ali razlog sto imamo struju nije taj, vec cinjenica da je indistrija zamrla u srbiji, cime je smanjena potrosnja
- Ko je izmislio ludacki sistem subvencija - mi ili oni? Setite se sta je Djindjic o tome govorio. Imali bismo poljoprivrednu proizvodnju kada bi imali ekonomsku cenu za taj proizvod ali smo primorani od strane EU da pustimo tu tako proizvednu robu inace nam nece dati novac koji je opet namenjen za deficit (EBRD, EB - podrska budzetu) Koliko su razmere tog ludila najbolje ilustruje subvencionisanje sece jabucnjaka u Francuskoj koji je eto posadjen uz podrsku opet neke subvencije.
Itd, itd.
Gospodine Brkicu, zar vam nije lakse da jednostavno kazete ja prosto volim Evropu i taj svet i muka mi je od ove nase kaljuge? To vam niko ne bi zamerio a i ne biste bili usamljeni. Ali u svakoj vasoj analizi mi smo ti koji smo krivi za sve - ne kazem time da nismo ni zasta krivi - ubogi, nesposobni... Na kraju ce nas taj evrojezuitizam u to ubediti, da takvi i postanemo...
(Peca, 4. decembar 2011 14:35)

Pa sta je ovde posebno? Sve je to tacno. Iole pametniji gradjanin EU sve ovo zna vec od EEZ koja je ovaj modus operandi postavila na noge usavrsila i naredila njegovu primenu u drzavama clanicama.

Mozda je novo za vas, ali nije novo za EU birokratiju. Sto se vama prodaju druge price je nevazna stvar. Ko u BEU Birokratskoj Evropskoj Uniji trazi demokratiju je oduvek bio na pogresnoj adresi.


cerski

dragan7557 dragan7557 18:53 04.12.2011

Re: ...

Ma da, onaj ko je poverovao da je bombardovanje bilo humanitarno taj ce da poveruje da se odande dele pare iz istih razloga

Bombe su samo drugi oblik novca.

cerski
mariopan mariopan 19:01 04.12.2011

Re: ...


Ma da, onaj ko je poverovao da je bombardovanje bilo humanitarno taj ce da poveruje da se odande dele pare iz istih razloga

Otkud ti ideja da ja mislim da se "dele" ?
apacherosepeacock apacherosepeacock 19:03 04.12.2011

Re: ...

dragan7557
Ma da, onaj ko je poverovao da je bombardovanje bilo humanitarno taj ce da poveruje da se odande dele pare iz istih razloga

Bombe su samo drugi oblik novca.

cerski


Za nas specijalna cena i na mostu i na cupriji.
freehand freehand 19:04 04.12.2011

Re: ...

apacherosepeacock
mariopan
freehand
Gospodine Brkicu, zar vam nije lakse da jednostavno kazete ja prosto volim Evropu i taj svet i muka mi je od ove nase kaljuge? To vam niko ne bi zamerio a i ne biste bili usamljeni. Ali u svakoj vasoj analizi mi smo ti koji smo krivi za sve - ne kazem time da nismo ni zasta krivi - ubogi, nesposobni... Na kraju ce nas taj evrojezuitizam u to ubediti, da takvi i postanemo...

A tek ta neviđena potreba ostavljenog siročleta za tutorstvom, strogim roditeljskim pogledom i teškom ali pravednom rukom i zamahnutim kaišem...

A meni je najbolji onaj deo o parama, tzv "davanjima" kojima se ko budale nadamo da nas iz EU "spasu"......pa kod nas ima narodna : Kuma donela kuma pojela (odnela).
A nama sleduju dugovi i beda do guše.


Ma da, onaj ko je poverovao da je bombardovanje bilo humanitarno taj ce da poveruje da se odande dele pare iz istih razloga

Nisam pominjao pare. Kao što ih ni promoteri EU, u politici i na blogu više ne pominju.
Govorim o toj besmisleno skovanoj mantri kako će nas oni već upristojiti. Eto, kad već nismo normalni - daj da se podvrgnemo adekvatnoj terapiji...
A ono što je tu najgluplje i najbesmislenije je, u stvari, bežanje od odgovornosti i traženje izgovora za nepreduzimanje neophodnih koraka da bismo društvo učinili produktivnim, pristojnim i funkcionalnim.
Mi moramo da konačno sredimo državu (administraciju, sudstvo, silu) da bimso mogli dalje.
apacherosepeacock apacherosepeacock 19:05 04.12.2011

Re: ...

mariopan

Ma da, onaj ko je poverovao da je bombardovanje bilo humanitarno taj ce da poveruje da se odande dele pare iz istih razloga

Otkud ti ideja da ja mislim da se "dele" ?


Nisam na tebe mislila, samo sam se nadovezala, ima ih koji tako misle.
apacherosepeacock apacherosepeacock 19:12 04.12.2011

Re: ...

freehand
apacherosepeacock
mariopan
freehand
Gospodine Brkicu, zar vam nije lakse da jednostavno kazete ja prosto volim Evropu i taj svet i muka mi je od ove nase kaljuge? To vam niko ne bi zamerio a i ne biste bili usamljeni. Ali u svakoj vasoj analizi mi smo ti koji smo krivi za sve - ne kazem time da nismo ni zasta krivi - ubogi, nesposobni... Na kraju ce nas taj evrojezuitizam u to ubediti, da takvi i postanemo...

A tek ta neviđena potreba ostavljenog siročleta za tutorstvom, strogim roditeljskim pogledom i teškom ali pravednom rukom i zamahnutim kaišem...

A meni je najbolji onaj deo o parama, tzv "davanjima" kojima se ko budale nadamo da nas iz EU "spasu"......pa kod nas ima narodna : Kuma donela kuma pojela (odnela).
A nama sleduju dugovi i beda do guše.


Ma da, onaj ko je poverovao da je bombardovanje bilo humanitarno taj ce da poveruje da se odande dele pare iz istih razloga

Nisam pominjao pare. Kao što ih ni promoteri EU, u politici i na blogu više ne pominju.
Govorim o toj besmisleno skovanoj mantri kako će nas oni već upristojiti. Eto, kad već nismo normalni - daj da se podvrgnemo adekvatnoj terapiji...
A ono što je tu najgluplje i najbesmislenije je, u stvari, bežanje od odgovornosti i traženje izgovora za nepreduzimanje neophodnih koraka da bismo društvo učinili produktivnim, pristojnim i funkcionalnim.
Mi moramo da konačno sredimo državu (administraciju, sudstvo, silu) da bimso mogli dalje.



Znam freehand o cemu ti govoris (slucajno sam se nadovezala na tvoj i mariopan quote), mada mislim da gresis i da pored ocinskog kajisa ni fantomski fondovi nisu jednako taj predmet zelje za promotere da sire okice ovoliko.
mariopan mariopan 19:23 04.12.2011

Re: ...


bugarska nije ispunila kriterijum kontrole utroska javnih sredstava - tamo je korupcija veoma razvijena bolest. (i da neko ne misli da verujem da je korupcija "balkanska bolest" - razlog sto se na zapadu donose antikorupcioni zakoni je taj sto i tamo postoji korupcija)

A kako mi stojimo u odnosu na Bugarsku, i sa dugom i sa korupcijom? Koliko su nama tu "bolest" oprostili i zašto nama jesu a njima nisu?
subvencije nije izmislila ni eu ni srbija

A ko je izmislio?
I samo to je dovoljno da kažem "Pecu za Predsednika" !
Problem nije što subvenicje postoje nego što neometana korupcija omogućava pljačku tih sredstava, stvaranje privilegovanih bogataša - pojedinaca, domaćih ili stranaca, kako kome daju, a kredite za to svi vraćamo?
dajte ljudi, ukljucite mozak malo, ne odusevljavajte se svacim sto "lepo zvuci"

Ništa ne zvuči lepo ovde, samo nam otvara oči i kaže, "u se i u svoje kljuse", jer ne treba samo čekati "pristupne fondove", oni iz EU imaju svoje interese ( što je normalno) a mi treba da gledamo svoje interese, da li je to baš sve za nas dobro (prekomerno zaduživanje), ako nije, a ipak moramo, sa koliko štete možemo da se nosimo? Ako ne možemo, treba na vreme stati. Da ne prođemo kao Grčka, mada mislim da smo mi i gori ali nam to još niko nije rekao.

Čovek ipak misli svojom glavom. Ja sam ga tako razumela.
mariopan mariopan 19:28 04.12.2011

Re: ...

Mi moramo da konačno sredimo državu (administraciju, sudstvo, silu) da bimso mogli dalje

Naravno.
mariopan mariopan 19:41 04.12.2011

Re: ...

apacherosepeacock
mariopan

Ma da, onaj ko je poverovao da je bombardovanje bilo humanitarno taj ce da poveruje da se odande dele pare iz istih razloga

Otkud ti ideja da ja mislim da se "dele" ?


Nisam na tebe mislila, samo sam se nadovezala, ima ih koji tako misle.

Ok, ja to stvarno ne mislim, ali ih ima koji se tome taaako nadaju da me to već boli
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:45 04.12.2011

Re: ...

dakle te agencije placa eu (bar ove o kojima peca govori)

Ne citas dovoljno pazljivo.
Oni naloze (savetuju je korektniji sinonim) osnivanje agencija, tim agencijama daju donacije, taj novac agencije potrose placajuci konsultante koje preporuce "savetodavci" a kad sve to prodje, kad se sastavi taj izvestaj, agencije i dalje ostaju i palcaju se iz srpskog budzeta.
dok vama ostanu sluzbenici iz agencija, radnih grupa i saveta na budzetu.


Ako je verovati Peci, a prilicno logicno zvuci.
bugarska nije ispunila kriterijum kontrole utroska javnih sredstava

Mozda, ali to nema mnogo veze sa podatkom da je njen dug ispod 15%.


dragan7557 dragan7557 20:39 04.12.2011

Re: ...

Mi moramo da konačno sredimo državu (administraciju, sudstvo, silu) da bimso mogli dalje.

Samo jos nedostaje da ka'es ko je MI?
Ovako ispada da prcas k'o i svaki politikos.

cerski
antioksidant antioksidant 21:25 04.12.2011

Re: ...

Ako je verovati Peci, a prilicno logicno zvuci.

ma ako peca kaze mora da je tacno
(cisto jedan hint - jedna od tih agencija je i drzavna revizorska institucija (sad ce gordanac da se javi da je srbija to izmislila a eu prepisala od nas pa da pojasnim - nije nam ni savetovano ni naredjeno ali dok ne proradi (znaci ne samo doneti zakon) nema pristupa, pa zakljucke izvodite sami )
i da se razumemo - eu birokratija je poznata po svom besmislu, glomaznosti i cemu god jos... to ne sporim. sama eu administracija je tek posebna prica, ali hakde postavimo stvari ovako - treba ti prevodilac sa bugarskog na malteski... to kosta jako puno (kad saberes sta sve treba da prevedes) ali na taj nacin stistis kulture malobrojnih drzava...

Mozda, ali to nema mnogo veze sa podatkom da je njen dug ispod 15%.

nema ali nije dug ono sto se smatra problematicnim kod bugarske

hoochie coochie man hoochie coochie man 21:44 04.12.2011

Re: ...

ma ako peca kaze mora da je tacno


Ti si tumacio taj komentar a ja sam samo video, cii mi se gresku u tumacenju.
Nista vise. Nisam ulazio u ispravnost komentara vec tumacenja.
Meni samo ceo komentar odise logikom i deluje prilicno uverljivo.
Samo toliko.
jedna od tih agencija je i drzavna revizorska institucija ....... nije nam ni savetovano ni naredjeno

Jedna od mnogih, a izgleda da je problem u onim mnogobrojnim drugim :)

nije dug ono sto se smatra problematicnim kod bugarske


Ko zna? :)
Mozda je bas to nekome problem.
Em je dokaz da se moze drzava (ne tako bogata i mocna) organizovati i bez prevelikog zaduzivanja, em je Bugarska nesto pojacala trgovinu sa Rusijom.

A ima i ono cuveno tumacenje Grcke situacije:

-Jel vam se svidjaju ove nase lepe stvari?
-Pa svidjaju nam se
-Pa kupite ih
-Ali nemamo para
-Ma nema problema, dacemo vam mi kredite, povoljno, nasi smo, vraticete.
-Pa.....hajde
I kupuju, kupuju, kupuju, a onda jednog dana
-Ej kad cete bre vi vracati pare i to naravno sa kamatom
-Joj pa nemamo
-Nista, onda cemo mi da upravljamo vasom zemljom.

Industrija i dalje pravi lepe stvari, bankama se da jos para i ide se dalje.

Tako da dug moze da bude nekad i efikasno sredstvo.
dragan7557 dragan7557 21:47 04.12.2011

Re: ... i plausibilno objasnjenje

to demagosko povecanje penzija je trebalo u srbiji zaustaviti, ne razumem zasto neko zamera sto eu nije reagovala na nasu zelju da skocimo u ponor? (kad kazem nasu - mislim na vecinu u srbiji)

Ajd'casom da ti razjasni ovo sa penzijama:

netacno je da su penzije povecane , jer se desilo upravo surotno, penzije su dva puta smanjene. A Vele majstor opsene krka to pretvorio u licnu i personalnu zaslugu njegove manifakture.

Samnjenje je izvedeno prividnim povisenjem, koje nije bilo ni blizu a kamo li na nivou realne inflacije, koju drazava ne priznaje, vec laze da je niza nego sto jeste.

Ovo je uticalo na povecanje cena, pa je sa ovim potezom realna plativa moc penzija, jos jednom smanjena. Nominalno povecanje nije isto sto i pravo realno povecanje, sa ukljucenim indeksiranom inflacijom i ostalim relevantnim faktorima.

Isti slucaj je sa svim primanjima u Srbiji.

Birokratija EU zna ovu trikologiju pa zato nisu ni reagovali, a nemaju ni potrebe jer nisu relevantna institucija.

cerski
antioksidant antioksidant 22:29 04.12.2011

Re: ... i plausibilno objasnjenje

netacno je da su penzije povecane , jer se desilo upravo surotno, penzije su dva puta smanjene.

slazem se, zato i pise - demagosko povecanje
Birokratija EU zna ovu trikologiju pa zato nisu ni reagovali, a nemaju ni potrebe jer nisu relevantna institucija.

tacno. tu se mmf vise pitao
antioksidant antioksidant 22:30 04.12.2011

Re: ...

Jedna od mnogih, a izgleda da je problem u onim mnogobrojnim drugim :)

i da se razumemo - eu birokratija je poznata po svom besmislu, glomaznosti i cemu god jos... to ne sporim.

maksa83 maksa83 11:46 04.12.2011

DS Novi Sad

Demokratsku stranku iz Beograda (sa specifičnim iskrivljenim urođeno isfoliranim akcentom pri izgovoru poslednje reči ).


Nije valjda da se odričeš ovog krasnog mladića:

Svetozar Čiplić is a Serbian politician. He was born in Novi Sad, in 1965.
He graduated from the Law School in Novi Sad, where he also received a master’s degree. He has been employed at the school since 1995, where he teaches constitutional law.

---
Podsetimo, Vlada Srbije već mesecima traži od nekadašnjeg ministra za ljudska i manjinska prava da vrati skoro dva miliona dinara, 2.500 švajcarskih franaka, laptop, torbe i dva mobilna telefona "nokija". Uz to, Čiplić još uvek nije vratio ni diplomatski pasoš.

Posle iznošenja podatka da je sa službene kartice za dve godine skinuo skoro 20.000 evra, između ostalog i u prodavnicama gardrobe, nameštaja i knjižarama..

---

man ray loves me man ray loves me 11:51 04.12.2011

Re: DS Novi Sad

u prodavnicama gardrobe, nameštaja i knjižarama..

pa normalno! kad covek kupi regal mora da kupi i knjige da stavi na police... sto deblje to bolje... (sifra: metraza na kilo)
maksa83 maksa83 11:56 04.12.2011

Re: DS Novi Sad

pa normalno! kad covek kupi regal mora da kupi i knjige da stavi na police... sto deblje to bolje... (sifra: metraza na kilo)

"Dajte mi četiri plave deblje i tri zelene srednje, i par žutih tanjih da preseče monotoniju. Može, može i ta narandžasta."
man ray loves me man ray loves me 12:02 04.12.2011

Re: DS Novi Sad

alternativno objasnjenje: mozda je isao u knjizare da proucava (pismenu) manjinu kao ministar za iste?
expolicajac expolicajac 11:50 04.12.2011

Narodna umotvorina

Nekada davno kada je najveći greh bio krađa konja, uhvati vlast mladića koji je u susednom selu ukrao konja. Osude ga na smrt vešanjem. Kad su ga popeli na konja koji je ukrao i stavaili omču oko vrata upitaše ga, koja mu je poslednja želja. On odgovori , da poljubi majku. Dovedoše staricu pred njega, on se nagnu i mesto da je poljubi odrgrize joj nos. Narod zgoržen ovakvim postupkom poče da traži da ga linčuje ali starešina sela, pametan i mudar zaustavi rulju i postavi pitanje mladiću. Koji si ti zlotvor pa i majci odgrize nos, zašto? A na to mladić reče. "Da me je prebila kada sam doneo u kuću prvo ukradeno jaje, ne bih ja sada čekao da visim o ovom drvetu".
Naravoučenije - zaključite sami
loader loader 11:56 04.12.2011

Kraj izbora tri putića !

Umesto "dati glas" možda je bolje reći "izabrati". Tada se postavlja malo aktivniji odnos samog pojedinca koji određuje svoj stav o načinu upravljanja stvarima u društvu. Za mnoge je to svejedno. Mislim da nije. U sadašnjoj situaciji nije nimalo lako izabrati. "Nemam za koga" i "Ma, svi su isti" čuje se pred svake izbore, a ovoga puta čini se da je to najizraženije. Kombinacija velike ekonomske krize i stvarnih operativnih nedostataka zvanične srpske politike doveli su do toga da se prst, gde bi drugde, uperi u stranke aktuelne vlade. Sa druge strane se nude ovi koji su sada u opoziciji, ali je očigledno da tu nema energije koja je potrebna da bi se zemlja oporavljala od svojih dugogodišnjih strukturnih anomalija kombinovanih sa lošim karakteristikama koje su u međuvremenu mutirale. Arogancija jednih i "nevina genijalnost" drugih prosečnog birača stavljaju pred zaista težak zadatak. Ne glasati ni za koga je, opet, novi problem, jer tada se na neki način okreću leđa problemu i poručuje se da ova zemlja može i da se ukine. Obeshrabrenje stvari čini još težim. Trebalo bi shvatiti i to da je politika umetnost mogućeg. Sveukupno - velika, skoro mučna dilema.
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 16:00 04.12.2011

Re: Kraj izbora tri putića !

Umesto "dati glas" možda je bolje reći "izabrati".

Кога? Изабрати КОГА?
Цео проблем јесте персонални, па након тога и идеолошки. Ако су странке "лидерске", тј. председник, председништво је свемоћно, после довољно итерација, у ситуацији када све исти људи обитавају у политици, избори се сужавају, постају ирелевантни.
loader loader 16:22 04.12.2011

Re: Kraj izbora tri putića !

To bi bilo tako kada bi sve stranke, svi programi i svačija praksa bili isti. Ali, nisu.

Dakle, kako napraviti stranku po meri?
I ako bi se napravila, po meri kojeg dela biračkog tela bi ona bila napravljena?
Biračko telo ima potpuno oprečne moralne i političke kriterijume. Takve su i stranke. Drugačije i ne može da bude, nego onako kako ljudi hoće.
Imali ste i ono, da su podanici sm nahvatani kako kradu izbore, ali velikom delu biračkog tela to nije smetalo, nego se opet glasalo za njega.
Takođe veliki deo biračkog tela podržava ili je podržavao strukturu ljudi koji su pravili "sigurnu kuću" za ratka mladića iako je ovaj optužen za pogubljenje par hiljada osoba. Ovde se kao ne podnosi lopovluk, a uništenje ljudskih života je ok?!

I jedna jednostavna pretpostavka - Da je 80-90% ljudi i deklarativno i u dnevnoj praksi za to da se napravi sasvim nov, po njih prihvatljiv sistem vrednosti da li bi bilo moguće da se to ne ostvari? Naravno da ne bi bilo moguće da se ne ostvari . Nakon samo jednog jedinog izbornog ciklusa stvari bi izgledale osetno drugačije.

srdjazlopogledja srdjazlopogledja 16:31 04.12.2011

Re: Kraj izbora tri putića !

I jedna jednostavna pretpostavka - Da je 80-90% ljudi i deklarativno i u dnevnoj praksi za to da se napravi sasvim nov, po njih prihvatljiv sistem vrednosti da li bi bilo moguće da se to ne ostvari?

Ух. Тоталитарне државе праве системе "вредности". Нема шта да се држава бави системом вредности, нарочито док високи функционери причају да је "морал за у цркву". Много гадно.

А у исто време, ова држава није у стању да ухапси и осуди, а након тога и спакује у затвор, људе који убијају, силују, пљачкају, краду... Ако то спада у "систем вредности", онда јесте државни посао... Али чему онда скривање са тим причама?

To bi bilo tako kada bi sve stranke, svi programi i svačija praksa bili isti. Ali, nisu.

Све странке су "лидерске", а програми служе за брисање гузица тих лидера.

I ako bi se napravila, po meri kojeg dela biračkog tela?

То је питање за катмана.
maksa83 maksa83 16:35 04.12.2011

Re: Kraj izbora tri putića !

нарочито док високи функционери причају да је "морал за у цркву". Много гадно.

Da, to je stvarno bio žešći blunder - moral i crkva nemaju puno veze. Pogotovo The Cult of Zombie Jew.
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 16:41 04.12.2011

Re: Kraj izbora tri putića !

maksa83
Da, to je stvarno bio žešći blunder - moral i crkva nemaju puno veze.

Могу да имају, али то није оно што хтедох да нагласим. Промоција "система вредности", и негација морала у јавном животу, дају неки јако чудан резултат.
antioksidant antioksidant 16:41 04.12.2011

Re: Kraj izbora tri putića !

The Cult of Zombie Jew


kako cool ime. šteta što se kod nas zapatio kult haljinonosača džipovozača
dragan7557 dragan7557 20:56 04.12.2011

Re: Kraj izbora samo jedan! Al' " vredan"


Ух. Тоталитарне државе праве системе "вредности".

Naravno ove danasnje, glanc nove pod imenom New Age, napravijo je precednik Bus Senior, u saradnji sa Mikom Gorbatijovim. I ti jednom nesto da ka'es istinito

cerski
loader loader 01:51 05.12.2011

Re: Kraj izbora samo jedan! Al' " vredan"

Нема шта да се држава бави системом вредности

Otkud da sistem vrednosti treba da pravi država? U tom kontekstu nije pomenuta država. Država i društvo nisu isto. No, ako je (evo i po ovome što je rečeno u citatu) stav da država ili partija treba da stvore (poprave) sistem vrednosti, onda je jasno zašto ovde stvari idu do te mere teško i sporo.

To bi bilo tako kada bi sve stranke, svi programi i svačija praksa bili isti. Ali, nisu.


Све странке су "лидерске", а програми служе за брисање гузица тих лидера.

Onda, ako je sve isto, dobro.
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 02:09 05.12.2011

Re: Kraj izbora samo jedan! Al' " vredan"

Onda, ako je sve isto, dobro.

Nije isto...

Imas

Borisa, Tomu, Kostunicu, Cedu, Seselja, Canka, Vuka, Rasima, Dinkica, Koraca...
nani.bacciabiggia nani.bacciabiggia 11:58 04.12.2011

Napuštena kuća u Kneza Miloša

Prije dvije sedmice bio sam u Beogradu i šetajući ulicom Kneza Miloša,naišao sam na potpuno devastiranu kuću (pored američke ambasade). Deset minuta sam posmatrao taj nevjerovatan prozor. Jebote, fantastična kuća, ogromna, centar grada a ona potpuno devastirana, daske vire iz prozora, neko staklo, prljavština, sve išarano... Ali život ide dalje, psi laju...
Razmišljam, pa Srbija ovakva kakva je, ni ne može zaraditi više kinte od ovoliko koliko ima.
Prazne poslovne prostore,stare fabrike, napuštene sajmove, pogone, dati ako treba crnom luciferu, ako će se nešto muvati, ako će se okrečiti, počistiti, zaposliti 2-3 čovjeka, uplatiti neki doprinos jer ovako više ne može.
maksa83 maksa83 12:01 04.12.2011

Re: Napuštena kuća u Kneza Miloša

Prije dvije sedmice bio sam u Beogradu i šetajući ulicom Kneza Miloša,naišao sam na potpuno devastiranu kuću (pored američke ambasade).

Da, mi je još zovemo i pok. Generalštab.
ivankagrump ivankagrump 12:29 04.12.2011

Re: Napuštena kuća u Kneza Miloša

Da, mi je još zovemo i pok. Generalštab.

Mislim da misli bas na kucu, onu predratnu, sa debelim zidovima i visokim plafonima (vidi se sa ulice jer su prozori izvaljeni). Valjala bi za skvot.
uros_vozdovac uros_vozdovac 14:10 04.12.2011

Re: Napuštena kuća u Kneza Miloša

ex ambasada Albanije
mariopan mariopan 16:36 04.12.2011

Re: Napuštena kuća u Kneza Miloša

Razmišljam, pa Srbija ovakva kakva je, ni ne može zaraditi više kinte od ovoliko koliko ima.
Prazne poslovne prostore,stare fabrike, napuštene sajmove, pogone, dati ako treba crnom luciferu, ako će se nešto muvati, ako će se okrečiti, počistiti, zaposliti 2-3 čovjeka, uplatiti neki doprinos jer ovako više ne može.

Isto mislim, dajte narodu da radi bilo šta...ali ne daju dok ne platiš reket. Njima, naravno. Pardon, porez na glupost što ti je u Srbiji i palo na pamet da nešto radiš..
dr.wagner dr.wagner 12:12 04.12.2011

Od dva (ili više) zla ...

... jutro

-Danas su izbori , u jednoj finoj i bogatoj zemlji ... , gdje od aerodroma do
centra grada svijetli javna rasvjeta ... , a cesta ima dvije-tri trake ...
-Nacionalni avioprevoznik ima ukupno 6 aviona , ali nema veze ...

-Dosadašnja vlast nam je bila dobra i poštena , baš kao i vaša ... samo je
kod nas pravosuđe nešto efikasnije ..., pa im završetak mandata neće biti isti
kao kod vaših ...

-Ne treba biti Nostradamus ... da biste bili sigurni kako će danas pobjediti
opozicija ... "lijeva opozicija" ... i kako će se uskoro formirati nova vlast
, sa novim premijerom .... koji nudi "nadu i obećanja" ... baš kao i kod vas ...

-A Obama ... sjeća li se netko Obame ...???

... to je onaj koji u SAD-u uveo besplatno zdravstvo , završio ratove i povukao
vojnike kući ... , mislim čak i da je zatvorio Guantanamo ...
... a koju je priču prodavao papcima , mislim nešto kao "HOPE" ...

-Kako nas je dotaknulo "blagostanje demokracije" , sa svakim novim izborima
čovjek pomisli ... "... pa ne mogu biti lošiji od ovih dosadašnjih ..."
... i uvijek se iznenadi


Wagner

srdjazlopogledja srdjazlopogledja 15:35 04.12.2011

Re: Od dva (ili više) zla ...

... a koju je priču prodavao papcima , mislim nešto kao "HOPE"

Sad ce "CHANGE"
ivana23 ivana23 15:42 04.12.2011

Re: Od dva (ili više) zla ...

srdjazlopogledja
... a koju je priču prodavao papcima , mislim nešto kao "HOPE"

Sad ce "CHANGE"


Neinformisan si...

I to je vec iskoristio kao slogan:

srdjazlopogledja srdjazlopogledja 15:52 04.12.2011

Re: Od dva (ili više) zla ...

Нисам. Неинформисан.
dr.wagner dr.wagner 16:54 04.12.2011

Re: Od dva (ili više) zla ...

... večer

-Ne nosim inače crvene kravate ... , osim na izborni dan
-Idem vidjeti kako su se susjede dotjerale za izbore ....
...jer rezultat je uglavnom poznat .

W
ivana23 ivana23 19:50 04.12.2011

Re: Od dva (ili više) zla ...

dr.wagner
... večer

-Ne nosim inače crvene kravate ... , osim na izborni dan
-Idem vidjeti kako su se susjede dotjerale za izbore ....
...jer rezultat je uglavnom poznat .

W


Kukuriku...

mariopan mariopan 20:06 04.12.2011

Re: Od dva (ili više) zla ...

-Kako nas je dotaknulo "blagostanje demokracije" , sa svakim novim izborima
čovjek pomisli ... "... pa ne mogu biti lošiji od ovih dosadašnjih ..."
... i uvijek se iznenadi


Wagner

Kako vesti javljaju da je kod vas u komšiluku došlo do promene na ovim izborima, da je pobedila "Kukuriku" koalicija, da vam svima poželim da sa ovom promenom ipak bude bolje !
dragan7557 dragan7557 21:02 04.12.2011

Re: Od dva (ili više) zla ...

dr.wagner 12:12 04.12.2011
Od dva (ili više) zla ...
... jutro

-Danas su izbori , u jednoj finoj i bogatoj zemlji ... , gdje od aerodroma do
centra grada svijetli javna rasvjeta ... , a cesta ima dvije-tri trake ..
.

Ih, bre dr W. pa u Belgiji, vas celu noc na svim autobanovima drzave, svetli javna rasveta, Cetiri ili sest traka, nema veze, rasveta sjakti.

A tebi smeta od avijo druma do grada.

cerski
dr.wagner dr.wagner 09:36 05.12.2011

Re: Od dva (ili više) zla ...

... jutro svima

mariopan
... da vam svima poželim da sa ovom promenom ipak bude bolje !


-Hvala za želje gospođo M ...
... ali nekako sam poslovično oprezan

-Mogu vam se pohvaliti da je tulum trajao do tri ujutro ,
... nagovarao sam "ljevičarke" i objašnjavao kako je brak ne-avangardna
pojava ... ali ništa ...,a i gospođa W mi je stalno "mutila vodu" ...

-Vidim da je i u Deželi otišlo " u lijevo" ...
... još se samo vas čeka


Wagner

mariopan mariopan 16:34 05.12.2011

Re: Od dva (ili više) zla ...


-Vidim da je i u Deželi otišlo " u lijevo" ...
... još se samo vas čeka


Wagner

Nadam se ne dugo, pa će i naši političari tako prijatno da se "iznenade"
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 16:50 05.12.2011

Re: Od dva (ili više) zla ...

dr.wagner
-Vidim da je i u Deželi otišlo " u lijevo" ...... još se samo vas čeka Wagner

Cenim da vas ceka kratak put ka dnu, a onda ce vam poslati namesnika da sredi finansije.
dr.wagner dr.wagner 19:43 05.12.2011

Re: Od dva (ili više) zla ...

Pozdrav S

srdjazlopogledja

Cenim da vas ceka kratak put ka dnu, a onda ce vam poslati namesnika da sredi finansije.


-To i nisu loše želje ...
... bolje da bilo tko "drži šapu" na lovi ,... samo ne ovi "naši"

-Njemci , Francuzi , Austrijanci ... to je fin svijet ...
, malo nam je njihova "čizma" bila teška , ali za red & rad su OK ...


W
inco inco 12:15 04.12.2011

Wishlist...

Je l' ovo mesto gde se stavlja wishlist? Iskreno, Toma/SNS ima vece sanse da glasam za njega/njih od Tadica/DS, a za Tomu da glasam mor'o bi od sad pa do izbora da se ne treznim i da dnevno arcim po dva grama belog - sto ce reci, vece su sanse da Jeremic vrati Kosovo pod okrilje Srbije nego da ja za DS glasam.

No, ako im je bas stalo za moj glas (kad bi se zezali), evo sta treba da urade do kraja mandata:

- Priznaju nezavisnost Kosova uz insistiranje na primeni Arthisarijevog plana, te cvrste garancije od EU da ce tako i biti.
- Daju jasan signal nasem sve-samo-nezavisnom sudstvu da je OK da privedu doktora Kostunjavog na saslusanje.
- Pretresu knjige Dulicevog ministarstva pa da malko objasni koliko se razume u programski jezik CMS i iznajmljivanje plakata od pola milje jura.
- Otkazu gostoprimstvo gospodinu Konuzinu.

Za druge stvari cenim da nema vremena - ovo nekako staje u 4-5 meseci timeframe-a kol'ko ima do izbora. E, al' nece se izvuci tako lako, za samo glasanje kad dodju izbori nakon toga slede:


Preduslovi:
- Najurivanje iz stranke Dulica, Jeremica, Djilasa, Petrovica i Pajtica. Il' bar da ih nigde ne stavljaju blizu vlasti. I sudske prijave za grehove vecine njih.
- Cvrsto obecanje da Ljajic i Krkobabic nece biti ni u upravnim odborima, a kamo li u Vladi. Bonus points: obecanje da sa njima nece saradjivati ni na kom nivou.

Obecanja i planovi (uz garancije):
- Ukidanje ministarstava bez portfelja i uz maksimalno dva potpredsednika Vlade.
- Maksimalno 12 ministarstava, uz obavezno eliminisanje ministarstava vere, dijaspore i sporta.
- Ukidanje poslanickih imuniteta za ista van zgrade Skupstine.
- Zamrzavanje primanja svih na drzavnoj sisi, od skupstinara do penzionera, tokom celog mandata. Mogucnost revidiranja i uskladjivanja sa inflacijom ostaviti za trecu godinu mandata samo ukoliko imamo pozitivan efektivni privredni rast.
- Smanjivanje javnog sektora za 10% svake godine njihovog mandata, uz obecane ostavke ako omase i koji procenat nize na kraju svake godine.
- Ukidanje planiranog budzetskog deficita kao kategorije. Ako jedne godine lose procene, sledece moraju da nadohnade iz suficita, ili da podnesu ostavke.
- Ukidanje svih subvencija.
- Ukidanje garancija za kredite javnih preduzeca kao i nadohnadjivanja njihovih gubitaka iz drzavne kase.
- Detaljan plan dovodjenja poreza na prihode na minimum i ofsetovanje izgubljenih prihoda na porez na imovinu. Extra points za prelazenje na bruto sistem isplate gde zaposleni dobija celu svoju zaradu pa sam odgovara za poreze i doprinose.
- Uvodjenje nezavisnih budzetskih revizora kao obaveznu aktivnost. Po mogucstvu pozvati i posmatrace iz EU da revidiraju revizore.
- Obaveza da se sve javne nabavke, od pakovanja spajalica do aviona, objave sa svom pratecom dokumentacijom na internetu. Tender za svaku javnu nabavku vecu od 10M RSD.
- Ukidanje veronanije i smradjanskog vaspitanja u skolama prvog dana kad se osnuje novo ministarstvo prosvete (i da isto bude odvojeno od ministarstva za nauku!).
- Na kraju mandata (posto se ne moze raditi na pocetku bez raspisivanja novih izbora) - menjanje izbornog i pratecih zakona, Ustava i sta vec da se broj narodnih poslanika dovede na maksimalno 100 komada, i da se uvede predstavnicka demokratija odnosno da se glasa za licnost a ne za stranku. I da tu licnost mogu gradjani da opozovu uz 50% glasova onih koji su je glasali ukoliko ne ispunjava svoje obaveze.

Il' da rezimiramo - pre ce Krkar i Vasilije da podele porciju pihtija n'o sto ce DS od mene dobiti glas. Inace zahtevi su isti i za ostale stranke (u skladu sa njihovim mogucnostima u datom trenutku, naravno), necu ja nikog tu da favorizujem. Ovo su moji bare minimum zahtevi da na ikoga utrosim glas.

Za manje zlo vise ne glasam. Sve ili nista.
omega68 omega68 14:51 04.12.2011

Re: Wishlist...

te cvrste garancije od EU da ce tako i biti.



srdjazlopogledja srdjazlopogledja 16:04 04.12.2011

Re: Wishlist...

omega68
te cvrste garancije od EU da ce tako i biti.

Да, тај део је наиван... Али ове ствари су ок
- Daju jasan signal nasem sve-samo-nezavisnom sudstvu da je OK da privedu doktora Kostunjavog na saslusanje

- Ukidanje ministarstava bez portfelja i uz maksimalno dva potpredsednika Vlade.
- Maksimalno 12 ministarstava, uz obavezno eliminisanje ministarstava vere, dijaspore i sporta.

Зашто само та три?
Мени је ок да министарства буду следећа:
судства, полиције, војске и ино. Кој' ће нам остала?
- Zamrzavanje primanja svih na drzavnoj sisi, od skupstinara do penzionera, tokom celog mandata. Mogucnost revidiranja i uskladjivanja sa inflacijom ostaviti za trecu godinu mandata samo ukoliko imamo pozitivan efektivni privredni rast.
- Smanjivanje javnog sektora za 10% svake godine njihovog mandata, uz obecane ostavke ako omase i koji procenat nize na kraju svake godine.
- Ukidanje planiranog budzetskog deficita kao kategorije. Ako jedne godine lose procene, sledece moraju da nadohnade iz suficita, ili da podnesu ostavke.
- Ukidanje svih subvencija.
- Ukidanje garancija za kredite javnih preduzeca kao i nadohnadjivanja njihovih gubitaka iz drzavne kase.
- Detaljan plan dovodjenja poreza na prihode na minimum i ofsetovanje izgubljenih prihoda na porez na imovinu. Extra points za prelazenje na bruto sistem isplate gde zaposleni dobija celu svoju zaradu pa sam odgovara za poreze i doprinose.
- Uvodjenje nezavisnih budzetskih revizora kao obaveznu aktivnost. Po mogucstvu pozvati i posmatrace iz EU da revidiraju revizore.
- Obaveza da se sve javne nabavke, od pakovanja spajalica do aviona, objave sa svom pratecom dokumentacijom na internetu. Tender za svaku javnu nabavku vecu od 10M RSD.

- Na kraju mandata (posto se ne moze raditi na pocetku bez raspisivanja novih izbora) - menjanje izbornog i pratecih zakona, Ustava i sta vec da se broj narodnih poslanika dovede na maksimalno 100 komada, i da se uvede predstavnicka demokratija odnosno da se glasa za licnost a ne za stranku. I da tu licnost mogu gradjani da opozovu uz 50% glasova onih koji su je glasali ukoliko ne ispunjava svoje obaveze.

westvleteren westvleteren 18:12 04.12.2011

Re: Wishlist...

- Pretresu knjige Dulicevog ministarstva pa da malko objasni koliko se razume u programski jezik CMS i iznajmljivanje plakata od pola milje jura.


Meni je samo ovo dovoljan uslov. Šta ćeš, nužda me naterala da snizim kriterijume.

A sad ozbiljno.

Neko je ovde na blogu pominjao završni račun koji je vlast dužna da ispostavi na kraju svake godine (koliko je para dobijeno po raznim osnovama i na šta su sve potrošene)

Ako to ne urade ove godine moj glas mogu samo da sanjaju.
inco inco 07:15 05.12.2011

Re: Wishlist...

srdjazlopogledja
Да, тај део је наиван... Али ове ствари су ок


Pa mora neko da neke garancije da ce se nesto sprovoditi na prostoru koji mi realno nikako ne mozemo da kontrolisemo. Znam ja da je to sarena laza, al' eto, bar da znaju da su pizde ako ne bude k'o dogovoreno...

A i ako se ostali moji predlozi sprovedu u delo mozemo se nadati opipljivom ekonomskom rastu i daleko zdravijim osnovama drzave pa nece ni EU bas istim ocima gledati na sporazume koje pravimo s njima. Ne kazem ja da cemo sad da postanemo Norveska, za to treba brat-bratu jedno dva veka da se stegne kais i da se udarnicki radi, al' bez ekonomskog napretka i tapkanja u mestu nastavice da nas tretiraju kao bananu, odnosno gloginja drzavu - dok mi avanzujemo do banane proci ce mnogaja ljeta...

srdjazlopogledja
Зашто само та три?
Мени је ок да министарства буду следећа:
судства, полиције, војске и ино. Кој' ће нам остала?


Ma ta tri moraju, a sto je manje drugih to bolje. At this point, na tvoju listu bih dodao samo prosvetu i infrastrukturu jer su nam to toliko neuredjene oblasti da moraju prvo da se srede pre no sto se prepuste samovolji. Naravno, to ja u svom naivnom nadanju da ce na celo istih doci ozbiljni ljudi sa ozbiljnim timovima...

Zaboravih jos jednu stavku glede izbornih/stranackih/whatever zakona - return of investment dobijaju samo stranke, odnosno ljudi, koji prodju cenzus - ostali shlus.

I, on a personal note, da se obeca da ce se svinja iz RTS-a proterati i da ce mu se zabraniti bilo kakav javni angazman. Pa da nezaposlen ceka da ga pozovu na pripitivanje sta je radio one veceri sa gospodinom Legijom.

westvleteren
Neko je ovde na blogu pominjao završni račun koji je vlast dužna da ispostavi na kraju svake godine (koliko je para dobijeno po raznim osnovama i na šta su sve potrošene)

Ako to ne urade ove godine moj glas mogu samo da sanjaju.


Pa to mu potpada pod ono 'revizija'. I necu samo za ovu, hocu za sve prethodne godine. I to detaljno rasclanjeno, zajedno sa uzetim kreditima i njihovim planovima otplate. Pa da se upustimo u follow the money avanturu. Cenim da ce Dulic i Mrka prvi da oberu bostan (ili sta se vec sadi u Padinjaku) kad bi se to zaista objavilo... Nisu ni drugi daleko, da se razumemo.

No sad vec sve ovde navedeno prelazi u domen Rakica i njegovog Dolapa - Pusti snovi... Mislim da je quite obvious da za DS glasati nemam nameru, a kako niko drugi ni priblizno ne nastupa sa ovih pozicija, ostaje mi samo dilema da l' da archim vreme da idem da im crtam poruke licne prirode il' da se kobnog izbornog dana izlezavam?
seroliver seroliver 21:20 05.12.2011

Re: Wishlist...

inco
Je l' ovo mesto gde se stavlja wishlist? Iskreno, Toma/SNS ima vece sanse da glasam za njega/njih od Tadica/DS, a za Tomu da glasam mor'o bi od sad pa do izbora da se ne treznim i da dnevno arcim po dva grama belog - sto ce reci, vece su sanse da Jeremic vrati Kosovo pod okrilje Srbije nego da ja za DS glasam.

No, ako im je bas stalo za moj glas (kad bi se zezali), evo sta treba da urade do kraja mandata:

- Priznaju nezavisnost Kosova uz insistiranje na primeni Arthisarijevog plana, te cvrste garancije od EU da ce tako i biti.
- Daju jasan signal nasem sve-samo-nezavisnom sudstvu da je OK da privedu doktora Kostunjavog na saslusanje.
- Pretresu knjige Dulicevog ministarstva pa da malko objasni koliko se razume u programski jezik CMS i iznajmljivanje plakata od pola milje jura.
- Otkazu gostoprimstvo gospodinu Konuzinu.

Za druge stvari cenim da nema vremena - ovo nekako staje u 4-5 meseci timeframe-a kol'ko ima do izbora. E, al' nece se izvuci tako lako, za samo glasanje kad dodju izbori nakon toga slede:


Preduslovi:
- Najurivanje iz stranke Dulica, Jeremica, Djilasa, Petrovica i Pajtica. Il' bar da ih nigde ne stavljaju blizu vlasti. I sudske prijave za grehove vecine njih.
- Cvrsto obecanje da Ljajic i Krkobabic nece biti ni u upravnim odborima, a kamo li u Vladi. Bonus points: obecanje da sa njima nece saradjivati ni na kom nivou.

Obecanja i planovi (uz garancije):
- Ukidanje ministarstava bez portfelja i uz maksimalno dva potpredsednika Vlade.
- Maksimalno 12 ministarstava, uz obavezno eliminisanje ministarstava vere, dijaspore i sporta.
- Ukidanje poslanickih imuniteta za ista van zgrade Skupstine.
- Zamrzavanje primanja svih na drzavnoj sisi, od skupstinara do penzionera, tokom celog mandata. Mogucnost revidiranja i uskladjivanja sa inflacijom ostaviti za trecu godinu mandata samo ukoliko imamo pozitivan efektivni privredni rast.
- Smanjivanje javnog sektora za 10% svake godine njihovog mandata, uz obecane ostavke ako omase i koji procenat nize na kraju svake godine.
- Ukidanje planiranog budzetskog deficita kao kategorije. Ako jedne godine lose procene, sledece moraju da nadohnade iz suficita, ili da podnesu ostavke.
- Ukidanje svih subvencija.
- Ukidanje garancija za kredite javnih preduzeca kao i nadohnadjivanja njihovih gubitaka iz drzavne kase.
- Detaljan plan dovodjenja poreza na prihode na minimum i ofsetovanje izgubljenih prihoda na porez na imovinu. Extra points za prelazenje na bruto sistem isplate gde zaposleni dobija celu svoju zaradu pa sam odgovara za poreze i doprinose.
- Uvodjenje nezavisnih budzetskih revizora kao obaveznu aktivnost. Po mogucstvu pozvati i posmatrace iz EU da revidiraju revizore.
- Obaveza da se sve javne nabavke, od pakovanja spajalica do aviona, objave sa svom pratecom dokumentacijom na internetu. Tender za svaku javnu nabavku vecu od 10M RSD.
- Ukidanje veronanije i smradjanskog vaspitanja u skolama prvog dana kad se osnuje novo ministarstvo prosvete (i da isto bude odvojeno od ministarstva za nauku!).
- Na kraju mandata (posto se ne moze raditi na pocetku bez raspisivanja novih izbora) - menjanje izbornog i pratecih zakona, Ustava i sta vec da se broj narodnih poslanika dovede na maksimalno 100 komada, i da se uvede predstavnicka demokratija odnosno da se glasa za licnost a ne za stranku. I da tu licnost mogu gradjani da opozovu uz 50% glasova onih koji su je glasali ukoliko ne ispunjava svoje obaveze.

Il' da rezimiramo - pre ce Krkar i Vasilije da podele porciju pihtija n'o sto ce DS od mene dobiti glas. Inace zahtevi su isti i za ostale stranke (u skladu sa njihovim mogucnostima u datom trenutku, naravno), necu ja nikog tu da favorizujem. Ovo su moji bare minimum zahtevi da na ikoga utrosim glas.

Za manje zlo vise ne glasam. Sve ili nista.


Evo teksta za program neke nove partije!
Ko god da preuzme vlast posle izbora prvo bi morao da ispuni gore napisane uslove i to u roku od 6 meseci inace ima da radi metla u vidu leteceg objekta.
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 14:41 06.12.2011

Re: Wishlist...

inco
Ma ta tri moraju, a sto je manje drugih to bolje. At this point, na tvoju listu bih dodao samo prosvetu i infrastrukturu jer su nam to toliko neuredjene oblasti da moraju prvo da se srede pre no sto se prepuste samovolji. Naravno, to ja u svom naivnom nadanju da ce na celo istih doci ozbiljni ljudi sa ozbiljnim timovima...

Не бих ништа додао, осим тога да је председника владе уједно и министар финансија, што је и сада случај.
inco
Zaboravih jos jednu stavku glede izbornih/stranackih/whatever zakona - return of investment dobijaju samo stranke, odnosno ljudi, koji prodju cenzus - ostali shlus.

Финансирање странака из буџета је јако штетно, оно подиже праг за остале, те само крупни могу да врше утицај.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 13:09 04.12.2011

.

moram da se spremam na put u Prestonicu


u Beč?

ne pada mi na pamet više da glasam za DS. ne postoji ništa što bi me ubedilo u suprotno.

man ray loves me man ray loves me 15:00 04.12.2011

it's a tie

ne znam da li da glasam posto ne zivim u zemlji. mislim da nije u redu. a s druge strane, imam toliko tupave rodbine koja ce glasati za radikale da prosto osecam potrebu da to makar malo kompenzujem.
ldp je beskoristan, ne vidim svrhu glasanja za neznanog junaka (prazan listic), i dok se ne pojavi normalna opcija mislim da ipak treba biti pragmatican. ds-u svakako ne mogu da oprostim za svu stetu i nesrecu koju su doneli, da ne pominjem to sto uvek ucenjuju radikalima (potajno zelim da konacno dobiju po nosu za tu sramnu strategiju), ali ipak moj glas, ako ga bude, odlucice ne mozak vec gag reflex, jer smatram vucica najogavnijim covekom na planeti i jednostavno osecam potrebu da uradim nesto da sprecim njegov dolazak na vlast.
mada ne znam. tadicevo 'kosovo' ima opasne elemente slobizma... ne bi im stetilo da se malo lade na klupi...
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 15:30 04.12.2011

Сиромаштво, незапосленост, корупција

Glavni utisak kada se ulazi u Srbiju iz Evrope, sa Zapada odnosno, bilo kopnom bilo vazduhom, jeste da se ulazi u veoma, veoma siromašnu državu.

Дакле, барем 15 година, теме које побуђују највише интересовање гласача су:
- Сиромаштво,
- Незапосленост,
- Корупција.
Решење се налази у обрнутом следу.

А шта власти раде? Откако је почела криза, дошло је до задуживања (што је било за очекивати, јер нису спроведене реформе, правно-економске), те до невероватног раста удела јавног сектора (пре свега гашењем приватног, али се и јавни ширио - савршен пример ј друг Пајтић, ту је и друг Дулић, друг Петровић, друг Динкић и остали).

Pajtićev pamlfet govori o otpočetim biznisima, a nigde ne pominje broj zatvorenih preduzeća (?!).

Какви су то отпочети бизниси? У највећем броју се ради о бизнисима у спрези са влашћу, да ли путем подстицаја, или качења на неку јавну фирму или радове. А остали? Непозната величина.

Uopšte, u Bačkoj Pajtić gradi lik obožavanog, preduzimljivog, sposobnog, lidera sa vizijom - stvar koja na bi bila loša po sebi da se ne tiče samo Pajtića i njegovog kruga, a ne naroda kao takvog...

Има нешто тоталитарно у демократској странци.


На крају, да цитирам Мирослава Прокопијевића:

U tom kontekstu kako vidite poziciju najjače proevropske stranke DS? Da li „utopiju“ evrointegracija može da nadomesti „kosovska priča“?

- Čitavo naše stilizovanje odnosa sa EU je u znaku krilatice „da Pinki vidi Tita“, a da se ispod te krilatice provuku velike nepodopštine vlasti. Strategija približavanja EU je loš dokument iz vremena Koštuničine vlade, koji su pisale neznalice, a amaterska politika se nastavila i sa Tadićem. Nekada je članstvo u EU bilo profitabilno, ali kako se razvija kriza u evrozoni i EU, ta kalkulacija se menja. Danas se menja iz nedelje u nedelju i glupo je pričati da vi idete u EU, a da ne vodite računa šta se događa tamo gde ste prethodno rešili da idete. Evrozona i EU su u velikim teškoćama, na pragu dezintegracija, glavne tekovine integracija (evro, zajedničko tržište, Šengenski režim...) su u velikim problemima, brzo možda i u raspadu, a vi vrtite istu ploču o tome da integracije nemaju alternativu.

Imaju li evrointegracije alternativu?

- Imaju, to su reforme oslonjene na jačanje vladavine prava, ličnih prava, slobode izbora i slobodnog tržišta. To je mnogo bolje nego sadašnja EU, koja se nesrećnim razvojem upropastila i postala SSSR našeg vremena. Naravno, ne onaj opori, nego monstrum sa „ljudskim licem“. Ali, ovde se stvara galama kako je EU jedina šansa Srbije, dok vlast gura „afričke zakone“. Pogledajte samo nacrt zakona o javnim nabavkama, koji treba da ozakoni neviđenu krađu javnih fondova i javnih firmi, kako bi se finansirala naredna izborna kampanja DS i njihovih političkih prijatelja. Nestanak EU će skloniti i tu koprenu, da se pod izgovorom nečeg navodno pozitivnog rade najgore stvari. To je providno, neodgovorno i glupo. Proevropske snage u Srbiji od početka vrte pogrešnu ploču. One ne kažu da u EU idemo donoseći zakone koji su u našem interesu i da to pomaže približavanje EU, što je dobro zbog pristupa zajedničkom tržištu i pada političkog i ekonomskog rizika. Ne, oni govore da sve zakone donosimo zbog ulaska u EU, a tamo idemo jer ćemo dobiti fondove (što je parazitski motiv). Sa EU koja nestaje, proevropske snage će se ili vratiti na reformsku retoriku koju sam pomenuo ili će politički i intelektualno biti marginalizovani.
Jukie Jukie 15:46 04.12.2011

Beograd

Na samom kraju Beograda
nalazi se jedna ograda
zasuta asfaltom - očvrslom lavom
a s druge strane obrasla travom
Sa ove strane ograde:grad
Sa one:Srbija i mesec mlad.
Sa ove:tramvaj,i dva kioska.
Sa one:tišina,crna seoska.
Levo,daleko:sja Terazije.
Desno: mrak sve do Male Azije.
Ovde:noć,topla,i kratka.
Tamo:godine bez povratka.
Oj,Beograde,Beograde,
Tužno je stati kraj te ograde,
I čuti to što u večnoj tuzi
Šuškaju zreli kukuruzi
stefan.hauzer stefan.hauzer 15:50 04.12.2011

.

pre neki dan mi na vrata stigao pamflet ds-a , kako su uredili detelinaru,bla,bla,bla... sa sve mapom same detelinare . naravno, sve bi to bilo ok . ali ja zivim u radnickoj!?
ako vec unajmljuju klince - mogli bi barem da im pojasne koji je koji deo grada. traljavo.
Jukie Jukie 16:03 04.12.2011

Re: .

stefan.hauzer
pre neki dan mi na vrata stigao pamflet ds-a , kako su uredili detelinaru,bla,bla,bla... sa sve mapom same detelinare . naravno, sve bi to bilo ok . ali ja zivim u radnickoj!? ako vec unajmljuju klince - mogli bi barem da im pojasne koji je koji deo grada. traljavo.

Ili da ih nauče da čitaju mapu.
freehand freehand 17:07 04.12.2011

Bemmumiša

Ja kao da ću u iznudici ipak ponovo za iste...
Samo bih i ja kao preduslov neke odgovore, za koje mislim (da sad ne objašnjavam, biće prilike) da su vrlo bitni:
dakle, kao i Maxa - Topčider i Leskovac; odavno je stigao izveštaj FBI!
Pa pitanje - gde je bio gospodin Legija u onom mintajmu između promene agregatnog stanja (isparenja) i srdačnog ponovnog viđenja sa prijateljima i kolegama?
Odmah uz to - da li je bilo "službene beleške" ili je nije bilo?
Ko je, kako i zašto dragog Acu (Tomića) pustio iz pritvora i skinuo optužni predlog?
Da li je bilo transkripata u presretnutoj komunikaciji Kajganić- Milenković ili nije? I ako jeste - šta je preduzeto posle toga? Prema onima koji su ih krili, i onima koji se u transkriptima pominju?
Ko je krio Mladića i Hadžića?
Ko je i kako (zaista) kupio Knjaz Miloš i Večernje novosti i šta je to uplašeni i uplakani Vlade Divac zapretio da će reči svim medijima sutra ujutro?

Nekako mi se čini da ova pitanja koja danas možda izgledaju trivijalno, mogu dati odgovore na večnu enigmu: ko zaista vlada ovom državom?
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 17:56 04.12.2011

Okrenite se

Da ne bude da sam u ljubavi sa nekima a sa nekima nisam, postavljam i ovde komentar koji sam postavio kod Filipa, tema: kako glasati.

Strašna dilema postoji za mnoge ljude u vezi sa predstojećim izborima.
Naravno i za mene. Ja sam napisao negde da ću verovatno napraviti listić nevažećim ili zaokružiti neki NOPO.
Naravno, pretpostavka za glasanje je da izbora bude i da do tada ne počne kafanska tuča u Srbiji. A najava imamo.

Ja bih voleo da neko od uticaja zamoli ljude iz Statističkog zavoda Srbije da omoguće simulaciju izborne matematike svima (D'Hondtova metoda) za naš primer od 250 poslanika i cenzus od 5%. Znam da to partije već rade i da su im vešti partijski programeri već stavili na raspolaganje igračku. Možda je u maloj prednosti partija Rasima Ljajića zbog njihovog člana Miladina Kovačevića. http://www.sdpsrbije.org.rs/miladin-kovacevic/

Strašno je važno da svako ko glasa ili ne glasa zna gde mu je otišao glas u zavisnosti od toga kako je glasao. Moj zaključak je: kako god se okreneš dupe ti je pozadi ili u prevodu crno nam se piše. Zato je dobro poznavati Dontov metod jer nam "on" na neki način kroji Skupštinu i govori nam o našoj poziciji i poziciji našeg dupeta.

Do tada pogledajte mali sajt Opštine Makarska i poigrajte se on line. Nadam se da im je program dobar i da im sajt neće pući od naših proba. Znam da im je cenzus isti kao nama 5% i da primenjuju Dontov sistem. Ali program omogućava da menjate cenzus (to nam ne treba). Unesete broj poslanika/zastupnika 250, naziv liste i pretpostavljeni broj glasova koje će lista osvojiti pa kliknete na polje dodaj itd.
Ja sam probao i bogme ne znam šta da radim. Sve mi padaju na pamet dimne bombe, kokteli i ostala anarhistička predizborna sredstva.

http://makarska.hcsp.hr/dhondt/dhondt.htm#
Milan Karagaća Milan Karagaća 18:09 04.12.2011

Re: Okrenite se

Možda je u maloj prednosti partija Rasima Ljajića zbog njihovog člana Miladina Kovačevića.

Meni se čine da se imenovani sada obreo kod Čede.
expolicajac expolicajac 18:16 04.12.2011

Re: Okrenite se

Meni se čine da se imenovani sada obreo kod Čede.

E to je već nisko i od tebe. Pa majkumu zar baš toliko smeta taj Čeda. Stisnu će Borisu jajaca koja nema. Uhvatiti špansku kragnu i pokvariti štirak na košulji. Stvarno od ovih kohibitatora govna mi se jedu.
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 18:28 04.12.2011

Re: Okrenite se

Miladin il' Čedomir?
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 19:34 04.12.2011

Re: Okrenite se

Milan Karagaća
Možda je u maloj prednosti partija Rasima Ljajića zbog njihovog člana Miladina Kovačevića.

Meni se čine da se imenovani sada obreo kod Čede.

?!?! Pokaži!
Milan Karagaća Milan Karagaća 19:34 04.12.2011

Re: Okrenite se

expolicajac
Meni se čine da se imenovani sada obreo kod Čede.

E to je već nisko i od tebe. Pa majkumu zar baš toliko smeta taj Čeda. Stisnu će Borisu jajaca koja nema. Uhvatiti špansku kragnu i pokvariti štirak na košulji. Stvarno od ovih kohibitatora govna mi se jedu.

nisi me razumeo.Ja sam samo hteo da kažem da je čovek počeo sa Janjićem.pa otišao kratko kod Tome, pa kod Ljajića i sada kod Čede. Time ništa nisam rekao loše za Čedu
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 19:40 04.12.2011

Re: Okrenite se

Milan Karagaća
expolicajac
Meni se čine da se imenovani sada obreo kod Čede.

E to je već nisko i od tebe. Pa majkumu zar baš toliko smeta taj Čeda. Stisnu će Borisu jajaca koja nema. Uhvatiti špansku kragnu i pokvariti štirak na košulji. Stvarno od ovih kohibitatora govna mi se jedu.

nisi me razumeo.Ja sam samo hteo da kažem da je čovek počeo sa Janjićem.pa otišao kratko kod Tome, pa kod Ljajića i sada kod Čede. Time ništa nisam rekao loše za Čedu

Ja ne znam kad je Miladin bio kod Tome. Znam da je bio u SPO-u, par godina, u devedestim. A da je kod Čede prvi put čujem i jako bi me to iznenandilo. Janić nije nikakva partija i Miladin nije nikako mogao da počne kod Janića. On je počinjao davno, davno. Inače važi za izuzetnog stručnjaka u oblasti statistike, uzoraka, ...Ljuti je Hercegovac i nije dobro zamerati mu se, bilo kao njegov radnik, kum ili politički protivnik
dragan7557 dragan7557 21:07 04.12.2011

Re: Okrenite se

Stisnu će Borisu jajaca koja nema.

I dreknuti: " Bori....se, brateee, bre!"


cerski
Milan Karagaća Milan Karagaća 23:46 04.12.2011

Re: Okrenite se

Ljuti je Hercegovac i nije dobro zamerati mu se, bilo kao njegov radnik, kum ili politički protivnik

je li to neka pretnja. Ja se njemu ništa ne zameram, samo što sam ga video na onom skupu kod Č.Jovanovića i što je potpisao onu deklaraciju Preokret
evo pa nađi na spisku ispred Milojka Pantića
Inače, pozdravljam taj njegov potez.
Janić nije nikakva partija i Miladin nije nikako mogao da počne kod Janića

Ako misliš na Janjića on je predsednik Nove socijaldemokratije u osnivanju, a na promociji te namere pre više od dve godine u Media centru, govorili su Janjić i Miladin Kovačević.Zašto su se razišli ne znam.
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 11:31 05.12.2011

Re: Okrenite se

Milan Karagaća
Ljuti je Hercegovac i nije dobro zamerati mu se, bilo kao njegov radnik, kum ili politički protivnik je li to neka pretnja. Ja se njemu ništa ne zameram, samo što sam ga video na onom skupu kod Č.Jovanovića i što je potpisao onu deklaraciju Preokretevo pa nađi na spisku ispred Milojka PantićaInače, pozdravljam taj njegov potez.
Janić nije nikakva partija i Miladin nije nikako mogao da počne kod JanićaAko misliš na Janjića on je predsednik Nove socijaldemokratije u osnivanju, a na promociji te namere pre više od dve godine u Media centru, govorili su Janjić i Miladin Kovačević.Zašto su se razišli ne znam.

Milane, ova diskusija je besmislena ali ja sam tvrdoglaviji.
Dakle, nije pretnja nego kažem ljudima da znaju s kim imaju posla.
To što je bio na skupu kod Čede ne znači da se obreo kod Čede. Video si gore link, on je zvanično član Rasimove partije.
A napisao si da je počinjao sa Janjićem a on je počinjao sa SPO-om davnih devedestih godina i još pre sa jednom drugom partijom. A Janjića pominješ od pre dve godine?!?!
Dakle izgrešio si ja te kulturno ispravio a ti hoćeš nešto da dokažeš, ama ne znam šta.
Milan Karagaća Milan Karagaća 15:19 05.12.2011

Re: Okrenite se

A Janjića pominješ od pre dve godine?

Tada je bila konferencija u media centru gde je govorio i Miladin, pa šta je proble.
Ni jednog trenutka nisam negirao njegove stručne kvalitete jer ih zaista cenim. OK znači kod Čede na skupu je bio kao pjedinac i tako i potpisao Preokret, sve legitimno i lergalno. Svako ima pravo da bude gde hoće i potpisuje šta hoće.
Milan Karagaća Milan Karagaća 18:07 04.12.2011

Duhovna obnova

Šokantni su međutim podaci, barem na lokalnom nivou Bačkog okruga, ovde kod nas, da je u periodu ničim uzurpirane vladavine DS-a izgrađeno i rekonstruisano 222 objekta religiozne namene, dok svega oko stotinjak objekata zdravstvene namene

Pravilno je procenjeno da je narod mentalno bolesniji no fizički i šta je narodu potrebnije. Uostalom to je u skladu sa moderrnističkim pristupom stranake da prvo vrati narod veri svojoj kao što se i sama stranka vratila, a onda će se kad stigne baviti ovozemaljskim životom koji je ionako prolazan.
Eto DS prisustvuje kongresu SPD a ni u svom delovanju ni programu nema ni približno istaknutu socijaldemokratsku dimenziju kao SPD.Na kongresu SPD se prvo čuje internacionala a DS to ne pada na pamet.
Da , treba glasati za DS uvek pre nego za DSS.
mariopan mariopan 18:12 04.12.2011

Re: Duhovna obnova

Da , treba glasati za DS uvek pre nego za DSS.

Zašto, oni su za nijansu sposobniji da nas upropaste?
dragan7557 dragan7557 21:17 04.12.2011

Re: Duhovna obnova

Na kongresu SPD se prvo čuje internacionala a DS to ne pada na pamet.

Milane pobogu covece,

pa sta je tu cudno, u pitanju je lokalna stranka, sa izrazitim Regionalnim Liderstvom.

Internacionala, to je bre, za prave medjunozn, pardon Internacionalne ucesnike.

Neumesno je da se Regionalni Lider, drsko eksponira. Nasi su samo skromni i to je sve.

cerski
Milan Karagaća Milan Karagaća 23:48 04.12.2011

Re: Duhovna obnova

mariopan
Da , treba glasati za DS uvek pre nego za DSS.

Zašto, oni su za nijansu sposobniji da nas upropaste?

Pa vidiš u Hrvatskoj je pobedila Kukuriku, a ja se plašim da kod nas ne bude Kukulele.
nikola_kovac nikola_kovac 19:04 04.12.2011

Јок

Гласам за еЛДеПе, за њих још нисам.

ПС: Мењајмо, ко пелене. По принципу: и ћорава кока убоде по које зрно.
freehand freehand 19:07 04.12.2011

Re: Јок

nikola_kovac
Гласам за еЛДеПе, за њих још нисам.

ПС: Мењајмо, ко пелене. По принципу: и ћорава кока убоде по које зрно.

Pa si rešio da sa pelena pređeš na tange?
nikola_kovac nikola_kovac 20:55 04.12.2011

Re: Јок

Pa si rešio da sa pelena pređeš na tange?

Па ко зна, можда ми се свиди. Пробаш па знаш.

+

У овим пеленама, стално нека ср**а.
aleksanadar aleksanadar 23:59 04.12.2011

Велики мајстор


Запањен овим предлогом без покрића "опростити... и дати им глас... ипак!", молио бих цењени аудиторијум да пажњу поклони следећем:

Изабран нови велики мајстор

Мада никада нисам чуо за поменутог господина, верујем да многи од вас јесу.

Не улива ли поверење већ сам овај звучни назив: "велики мајстор"!? Па, то је управо оно што нама треба... Мајстор, мађионичар, илузиониста који ће учинити немогуће!

(Нешто типа: "и Косово и Европа и во на ражњу!" )

Бирајмо најбоље!
krkar krkar 08:02 05.12.2011

Spin, spin, spin


Oh, evo nama glasa razuma iz daleka sveta!

Očekujem da Unija metalaca Tajlanda, Savez poštara Tanganjike i Zanzibara, Udruženje ljubitelja Mećavnika iz Novorosijska, Centralni komitet Radničke partije Turkmenistana i organizacija 'Udovice rajnskih skeledžija' uskoro takođe apeluju na političku svest i odgovornost srbijanskih glasača i pozovu ih da opet glasaju za Ove Iste.

Borisu Tadiću, licu nenadležnom za poslove u koje se meša, treba samo dati još 3-4 mandata i ne pitati ga za rezultate u međuvremenu...

... i Srbija će postati Finska.




Toma, Toma! Otkad ja pričam.

A ako se u međuvremenu vrati Šešelj (original Šešelj, ne 'građanski Šešelj' Voja Koštunica) - onda Šešelj.

Da se ne lažemo više!
maksa83 maksa83 08:09 05.12.2011

Re: Spin, spin, spin

Toma, Toma! Otkad ja pričam.

I Milo se slaže:

Đukanović: SNS je moj politički prijatelj
antioksidant antioksidant 08:53 05.12.2011

Re: Spin, spin, spin

Toma, Toma! Otkad ja pričam.

bolje mladja, vise ce da zajebe (mada on nam ne gine za koga god glasali - red je jednom i on da dodje na vlast posto nikad do sad nije bio)
daj krkare drugog - ne mogu za coveka sa iq-om stiropora
man ray loves me man ray loves me 10:28 05.12.2011

Re: Spin, spin, spin

ne mogu za coveka sa iq-om stiropora

Onda Iv(er)ica...
(ili naucni kadar: doktor Pelevic, mr Velja, mr Zeljko Simic...
a kad se smoris od egzaktnih nauka tu su pesnici, npr onaj bolesnik iz DSSa (Bakarec))
aleksanadar aleksanadar 11:44 05.12.2011

Re: Spin, spin, spin


Borisu Tadiću... treba samo dati još 3-4 mandata


Toma, Toma!


ne 'građanski Šešelj' Voja Koštunica


onda Šešelj.

Da se ne lažemo više!


I Milo se slaže:


bolje mladja, vise ce da zajebe


Onda Iv(er)ica...


doktor Pelevic, mr Velja, mr Zeljko Simic...


Bakarec






Ето, када неко хоће, пошто-пото, да гласа, да "партиципира у политичком процесу" (тако се, је'л, каже) - ето, на шта то излази!

Тамна је ноћ.

milisav68 milisav68 23:44 05.12.2011

Re: Spin, spin, spin

man ray loves me
ne mogu za coveka sa iq-om stiropora

Onda Iv(er)ica...

Biro.

mrale54 mrale54 23:11 05.12.2011

Ovaj...hmmm...

Rekoh već negde, da je, posle koalicije DS i SPS, termin "hard core" u pornografiji pao na nivo "laku noć deco"!

Ma nema veze!

Ionako sam "zapalio" iz Srbije - znači - neći glasati!

Lepota. Mir.
nurudin nurudin 23:44 05.12.2011

Ја нисам Бог да праштам!

escherichije_colic escherichije_colic 08:59 06.12.2011

Jedite kod Džoa

A ko neće da glasa za DS, uvek može pokloniti poverenje njihovoj filijali "Preokretu" (glasove uredno vraćaju Tadiću kad prođu izbori).

Skupiće se tu ista pobednička ekipa koja je osvojila kandidaturu, a ne sumnjam da će ugurati i Dinkića u neki ćošak. Kad treba da se krade, svi oni lako nađu zajednički jezik.

Ne treba nikome dati glas. Nikom više dati legitimitet da krade.

veljkoladjevac veljkoladjevac 18:30 08.12.2011

Jedna skupa udavaca

Bice ovo zanimljivi izbori. Parola "Posle nas potop" odnosno da se mora glasati za DS iz straha od drugih vise ne vazi. Mislim da ce Dacic proci odlicno jer ce biti treci pa ce moci da ucenjuje SNS i DS da bi dobio sto bolji polozaj u vladi. To je doduse bilo i prosli put ali sad ce dici cenu.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana