Svako se češe tamo gde ga svrbi...

Drago Kovacevic RSS / 16.01.2008. u 10:27

Evo prilazimo kraju kampanje. Ispričao je svako svoje. CESIDOVI prevremeni "pobednici" i Koštuničini kandidati, grozničavo šire ram Putinove slike ne bi li na njoj bilo mesta i za njih. Naravno, uz uslov da može samo jedan. Čitaju se rođendanske čestitke, razrađuje šta je Putin hteo da kaže. Ulaže ogromna energija u raspravu je li Putin pisao kurtoazno ili ciljano.  Adresi na koju nije stiglo Putinovo pismo, dobro dođe i podrška iz Dume. Piše Baburin, piše Žirinovski, Edička Limonov. Pismo na ruskom ima težinu veću nego ikada. Sa tih strana čuje se davno zaboravljena pesma.."Pliva patka, pliva guska, mi bi rado bili gubernija ruska".  

Putin je čvorna tačka kampanje Koštuničinih kandidata. Tek povremeno pomene se neko "penkalo" za koje se pouzdano ne zna jeli napunjeno mastilom i hoće li ga njegov vlasnik prošetati skoro do Brisela.

No da je sve to galama čiji eho služi kako se ništa ne bi promenilo u zemlji Srbiji i da bi moć, vlast i novac ostao tamo gde i jeste, svedoči jedan jučerašnji događaj.

Na radio Beogradu bilo je predviđena promocija izbornog programa Čedomira Jovanovića. Žrebom ( jer je javni servis, jelte, neutralan i vaše pravo da znate sve) isti je dobio pravo da u 17 časova iskoristi mogućnost na polusatno emitovanje sadržaja koji predloži njegov izborni tim. 

I sadržaj nije emitovan. Zašto? Pa zato što je to bio snimak sa beogradske konvencije iz "Sava centra" na kojoj je pored ostalih govorio Vladimir Popović, koji je precizno i bez okolišanja pričao o suštinskom problemu srpskoga društva i države. Pričao je o neophodnosti utvrđivanja političke pozadine ubista Zorana Đinđića kako bi politički mulj bio rasčišćen i Srbija videla u kom pravcu treba ići.

Gledajući dnevnik RTS-a u 19, 30, čuo sam direktora radio Beograda Dušana Radulovića kako pokušava objasniti i opravdati zabranu emitovanja promotivnog snimka Čedomira Jovanovića. Novinar za koga imam poštovanje i za koga smatram da je razuman i svestrano obrazovan čovek, našao se u groznoj poziciji. Bio je prisiljen da brani neobranjivo, da se vadi na neke paragrafe RRA, da ne sme ni da pisne o meritumu stvari. Kakav li je pritisak morao biti na njega izvršen da se pojavi i to objašnjava, dodajući besmislicu kako to "nema nikakve političke pozadine". No, najbolje on zna zašto je to uradio. I pored toga što se tako nešto može razumeti, ne može se nikako opravdati.

Ova situacija mi je dodatni pečat na činjenicu da je Beba u Sava centru ubo pravu temu. I da su se oni koje je to zasvrbelo počešali. Voleo bih da u sanaciji toga svrabeža nije bilo Radulovića.

 

 

 



Komentari (122)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

adam weisphaut adam weisphaut 10:47 16.01.2008

Hm

I sadržaj nije emitovan. Zašto? Pa zato što je to bio snimak sa beogradske konvencije iz "Sava centra" na kojoj je pored ostalih govorio Vladimir Popović, koji je precizno i bez okolišanja pričao o suštinskom problemu srpskoga društva i države. Pričao je o neophodnosti utvrđivanja političke pozadine ubista Zorana Đinđića kako bi politički mulj bio rasčišćen i Srbija videla u kom pravcu treba ići.

Nadam se da ce nasi bespogovorni borci za slobodu govroa sa ovog bloga kao VV ili Wu-a osuditi ovaj incident.
Ili se sete tog principa samo kad ih pristalice LDP-a nadglasaju?
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 11:00 16.01.2008

Re: Hm

adam weisphaut
I sadržaj nije emitovan. Zašto? Pa zato što je to bio snimak sa beogradske konvencije iz "Sava centra" na kojoj je pored ostalih govorio Vladimir Popović, koji je precizno i bez okolišanja pričao o suštinskom problemu srpskoga društva i države. Pričao je o neophodnosti utvrđivanja političke pozadine ubista Zorana Đinđića kako bi politički mulj bio rasčišćen i Srbija videla u kom pravcu treba ići.

Nadam se da ce nasi bespogovorni borci za slobodu govroa sa ovog bloga kao VV ili Wu-a osuditi ovaj incident.
Ili se sete tog principa samo kad ih pristalice LDP-a nadglasaju?

Evo, ja ću biti nesrećan ako naš predani borac za slobodu govora i "blog ravnotežu", Vaso, osudi ovo uskraćivanje slobode govora. Jer, može neko čudo da se desi. Nešto poput onoga "što se šćaše po zemlji Srbiji"..ono "grom udari na Svetoga Savu"...o)))
Samo gledaj kako će da izrelativizuje...Kao, nemam informacija, ne znam šta je Beba govorio....o))
Nenad M. Nenad M. 11:00 16.01.2008

Re: Hm

osuditi ovaj incident.


nece jer im ne smeta Tijanic ali bi zato na krst za Perom. Velja je ok ali je zato Pescanik problem. Balinovac nikome ne smeta ali denuncirati Latinku je vise nego pozeljno.
Doctor Wu Doctor Wu 11:39 16.01.2008

Re: Hm

Nadam se da ce nasi bespogovorni borci za slobodu govroa sa ovog bloga kao VV ili Wu-a osuditi ovaj incident.

Нот ту вори, адаме, не знам за Васкета, али ја сам оверени борац за неправду. Отимам сиротињи и обичном свету, како би богати имали што више. Суперхик, такорећ (мало хрваштине, да и Драгец може нешто да разуме).

mada sam, za razliku od cincarevićke, prilično hladan kad je neko "ревоуционар", "воли рок енд рол" i "зна да ђуска" (хау кул из дет, а?)
adam weisphaut adam weisphaut 11:48 16.01.2008

Re: Hm

Отимам сиротињи и обичном свету, како би богати имали што више.


Onda ti je ovo bolja ilustracija
Doctor Wu Doctor Wu 11:57 16.01.2008

Re: Hm

Е 'де ме нађе! Сад си ме провалиЈо.

Да богдо црко рокенрол, кад га свако свира.
adam weisphaut adam weisphaut 12:07 16.01.2008

Re: Hm

Да богдо црко рокенрол, кад га свако свира.

Kad vise volis Jasara
JJ Beba JJ Beba 12:08 16.01.2008

Re: Hm

Да богдо црко рокенрол, кад га свако свира



jes vala...)
Covek u belom Covek u belom 12:10 16.01.2008

Re: Hm

Doctor Wu
Е 'де ме нађе! Сад си ме провалиЈо.

Да богдо црко рокенрол, кад га свако свира.
Hebote Wu, nisam imao pojma da je Ceda bio kosarkaski sudija, sa koje li je to utakmice da mi je samo znati???
AlexDunja AlexDunja 12:11 16.01.2008

Re: Hm

Да богдо црко рокенрол, кад га свако свира.

nece moci :)))
rock 'n' roll will never die
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 12:13 16.01.2008

Re: Hm

Doctor Wu
Е 'де ме нађе! Сад си ме провалиЈо.

Да богдо црко рокенрол, кад га свако свира.

A, jeste ga provalili..o))
Šta je, gde su zebre i konji..
Sad spalo na tri prsta i školski uspeh u trećem razredu..o))
Doctor Wu Doctor Wu 12:20 16.01.2008

Re: Hm

A, jeste ga provalili..o))
Šta je, gde su zebre i konji..
Sad spalo na tri prsta i školski uspeh u trećem razredu..o))

Драгец, или ниси пазиЈо на часу или ниси разумео (што је и разумљиво јер је добар део написан чирилицом-čirilicom). Тред није о Ћеди него о Вуу (за стоку може и Муу, ако јој је тако лакше).
milosib milosib 12:22 16.01.2008

Re: Hm

Covek u belom

Hebote Wu, nisam imao pojma da je Ceda bio kosarkaski sudija, sa koje li je to utakmice da mi je samo znati???

Drago Kovacevic Drago Kovacevic 12:27 16.01.2008

Re: Hm

Doctor Wu
A, jeste ga provalili..o))
Šta je, gde su zebre i konji..
Sad spalo na tri prsta i školski uspeh u trećem razredu..o))

Драгец, или ниси пазиЈо на часу или ниси разумео (што је и разумљиво јер је добар део написан чирилицом-čirilicom). Тред није о Ћеди него о Вуу (за стоку може и Муу, ако јој је тако лакше).

Dobro..Hajde, da se malo bavimo slobodom izražavanja, uskraćivanjem političkih i drugih sloboda, i time da li se direktor javnog servisa stvarno češe tamo gde ga svrbi...
adam weisphaut adam weisphaut 12:50 16.01.2008

Re: Hm

Dobro..Hajde, da se malo bavimo slobodom izražavanja, uskraćivanjem političkih i drugih sloboda, i time da li se direktor javnog servisa stvarno češe tamo gde ga svrbi...

Pa vidis da covek podrzava uskracivanje slobode govora, principijalan da kraja
Doctor Wu Doctor Wu 14:27 16.01.2008

Dragec, naravno da smatram da

uskraćivanje ili ograničavanje TV kampanje Čedi nije fer.

Jedino sa čime se ne slažem je da TV kampanja na RTS (ili RTB, ili kako se već zove) spada u domen političkih sloboda. Pre bih rekao da spada u domen političkih uzurpacija. A o tome možemo više kad odradiš svoju šihtu.
nikson nikson 14:36 16.01.2008

Re: Hm

Nadam se da ce nasi bespogovorni borci za slobodu govroa sa ovog bloga kao VV ili Wu-a osuditi ovaj incident.
Ili se sete tog principa samo kad ih pristalice LDP-a nadglasaju?


ovde se radi o sukobu prava na slobodu govora i zloupotrebu istog. ja bih uradio sledece: pustio bih govor bebe popovica, a posle ko zeli neka ga tuzi. ali onda nema da se vodi politicka hajka, neka dokaze svoje tvrdnje i to je to - kraj price.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 15:18 16.01.2008

Re: Hm

nikson
Nadam se da ce nasi bespogovorni borci za slobodu govroa sa ovog bloga kao VV ili Wu-a osuditi ovaj incident.
Ili se sete tog principa samo kad ih pristalice LDP-a nadglasaju?


ovde se radi o sukobu prava na slobodu govora i zloupotrebu istog. ja bih uradio sledece: pustio bih govor bebe popovica, a posle ko zeli neka ga tuzi. ali onda nema da se vodi politicka hajka, neka dokaze svoje tvrdnje i to je to - kraj price.

Eto, kako ti imaš rešenje...
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 16:40 16.01.2008

Re: Hm

adam weisphaut
Nadam se da ce nasi bespogovorni borci za slobodu govroa sa ovog bloga kao VV ili Wu-a osuditi ovaj incident.
Ili se sete tog principa samo kad ih pristalice LDP-a nadglasaju?


Pa ja sam poznati pristalica i borac za slobodu govora ali i odgovornost za izgovoreno... sto podrazumeva i brzo i efikasno sudstvo...

Pa bi po tome recimo Bozidar Djelic & Co vec bio uveliko na sudu (ili u zatvoru) zbog "zlocinackog udruzivanja" ... ili bi onaj koji je to izgovorio a nije u stanju da to i dokaze vec debelo odgovarao ...

Posto ja (prilicno verujem Dragecu onda evo javno protestvujem protiv RTS i gusenja slobode govora. Ali posto ovo moje "prilicno" nije isto sto i "apsolutno" onda bih da dodam: ako je slucajno Beba optuzio za ubistvo/saucesnistvo konkretne ljude i/ili institucije a bez dokaza (kao sto smo vec imali prilike da vidimo na blogu) ... onda je i on pod hitno vec morao da zaglavi na sudu ...

Zadovoljan Adi? Ili mislis da se i politicka podobnost mora uzeti u obzir ... odnosno kao dokaz?

pozz

Nenad M. Nenad M. 17:31 16.01.2008

Re: Hm

pustio bih govor bebe popovica, a posle ko zeli neka ga tuzi. ali onda nema da se vodi politicka hajka,


il si neupucen il vidovit, Tijanic je pred novu godinu obecao krivicnu prijavu protiv ldp ekipe a Beba je pod sifrom "nauljena bubasvaba" ( e da vidim sada rts da se solidarise sa Bebom)
doktorka doktorka 17:37 16.01.2008

Re: Hm

Doctor Wu
Nadam se da ce nasi bespogovorni borci za slobodu govroa sa ovog bloga kao VV ili Wu-a osuditi ovaj incident.Нот ту вори, адаме, не знам за Васкета, али ја сам оверени борац за неправду. Отимам сиротињи и обичном свету, како би богати имали што више. Суперхик, такорећ (мало хрваштине, да и Драгец може нешто да разуме).mada sam, za razliku od cincarevićke, prilično hladan kad je neko "ревоуционар", "воли рок енд рол" i "зна да ђуска" (хау кул из дет, а?)


a da nisi spajdermen? aktivisti ds delili blokcice sa nacrtanim spajdermenom.
Nenad M. Nenad M. 17:43 16.01.2008

Re: Hm

ako je slucajno Beba optuzio za ubistvo/saucesnistvo konkretne ljude i/ili institucije a bez dokaza


Kazem ja Vaso, daljina cini svoje, opet nisi u toku.

Tijanic je najavio krivicnu prijavu protiv najopasnijih ljudi po Srbiju za 2008. ( tako covek kaze) i tu je nabrojao Cedu, naravno Bebu, Janjusevica, Batica... blabla bla ... ekipu. I tako si u novogodisnjem Pressu moga da procitas kako su oni ustvari ubili Djindjica i eto direktor (na zadatku) javnog servisa odlucio da nam to svima objavi i povede svoj mali privatni rat. I nije tu problem Tijanic vec sto iza sebe ima javni servis koji instrumentalizuje u politicke svrhe ( mada bih to pre nazvao nazvao neuspelim pokusajem iskupljenja za sve sto je rekao/pisao o Zoranu kao i skretanja teme oko Legijinog doceka)

Ali to sto radi RTS je nista naspram Kurira, Pressa ( 3 naslovne stranice blacenja CJ u poslednjioj nedelji kampanje), "nezavisni analiticari" koji Ldp izjednacavaju sa srs-om isl.

Ali sveg dok Cedomira napadaju najgori znam da je najbolji.
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 17:54 16.01.2008

Re: Hm

Nenade
Ali to sto radi RTS je nista naspram Kurira, Pressa ( 3 naslovne stranice blacenja CJ u poslednjioj nedelji kampanje), "nezavisni analiticari" koji Ldp izjednacavaju sa srs-om isl.


Kad se zalazem za brzo i efikasno sudstvo i drakonske kazne u ovakvim slucajevima naravno da se to odnosi i na napade na Cedu (ne osecam potrebu samo njega da branim posto su, bar na ovom blogu, njegovi branioci velika vecina. Prema tome i on treba da tuzi za sve uvrede ...

I nema drugog nacina ako se hoce PRISTOJNA Srbija (ko god bio na vlasti) ...

pozz

ps. Onoliko koliko ja pratim situaciju preko interenet medija ima vec sad JEDNA pristojna stranka (ili jedna koja drasticno odskace kad je pristojnost u pitanju Mada je G17+ u tom smislu isto ok?

pps. Ali i kad se promeni situacija u tom smislu ne znaci da novine u privatnom vlasnistvu nece navijati za neke kandidate ... i "ocrnjivati" druge ... pazeci pri tom da ne krse zakon...
adam weisphaut adam weisphaut 18:12 16.01.2008

Re: Hm

ako je slucajno Beba optuzio za ubistvo/saucesnistvo konkretne ljude i/ili institucije a bez dokaza (kao sto smo vec imali prilike da vidimo na blogu) ... onda je i on pod hitno vec morao da zaglavi na sudu ...

Pa Vaso ako neko misli da je oklevetan nek ga tuzi, a Beba ima do sada super record u sudjenjima ne verujem da bi mu skodila jos jedna recka
adam weisphaut adam weisphaut 18:14 16.01.2008

Re: Hm

Onoliko koliko ja pratim situaciju preko interenet medija ima vec sad JEDNA pristojna stranka

PUPS ?
dobronamjeran dobronamjeran 18:21 16.01.2008

Re: Hm

a posle ko zeli neka ga tuzi. ali onda nema da se vodi politicka hajka, neka dokaze svoje tvrdnje i to je to - kraj price.

Pa da onda ti koji ga tuze zavrse u zatvoru. Lijepi scenario.
nikson nikson 19:47 16.01.2008

Re: Hm

Nenad M.
pustio bih govor bebe popovica, a posle ko zeli neka ga tuzi. ali onda nema da se vodi politicka hajka,


il si neupucen il vidovit, Tijanic je pred novu godinu obecao krivicnu prijavu protiv ldp ekipe a Beba je pod sifrom "nauljena bubasvaba" ( e da vidim sada rts da se solidarise sa Bebom)


znam da tijanic uvek najavljuje neke tuzbe, za ovu konkretno nisam znao. ali sve jedno, sada je rec o konkretnoj stvari - ldp konvenciji
eli eli 19:56 16.01.2008

Re: Hm

Е 'де ме нађе! Сад си ме провалиЈо.

Да богдо црко рокенрол, кад га свако свира.

Ceda je podigao tri prsta!!!Jel to bese onaj mrski znak zbog kojeg mu vise nece verovati hrvati,bosnjaci,albanci i ceo svet,jer su se u ime tog znaka vrsili zlocini?Kuku leeeeelee!
doktorka doktorka 20:28 16.01.2008

Re: Hm

adam weisphaut
ako je slucajno Beba optuzio za ubistvo/saucesnistvo konkretne ljude i/ili institucije a bez dokaza (kao sto smo vec imali prilike da vidimo na blogu) ... onda je i on pod hitno vec morao da zaglavi na sudu ...
Pa Vaso ako neko misli da je oklevetan nek ga tuzi, a Beba ima do sada super record u sudjenjima ne verujem da bi mu skodila jos jedna recka

ma gde smeju da ga tuze, odmah bi klupko pocelo da se odmotava. ovako, kad njih beba tuzi , oni se ni ne pojave na sudu. izbegavaju suocavanje
okretnica okretnica 08:57 17.01.2008

Re: Hm

JJ Beba
Да богдо црко рокенрол, кад га свако свира jes vala...)


zar ovaj mali u sredini nije batalio djitru i poceo da pravi muziku za festivale i narodnjake?!?
adam weisphaut adam weisphaut 09:12 17.01.2008

Re: Hm

zar ovaj mali u sredini nije batalio djitru i poceo da pravi muziku za festivale i narodnjake?!?

I osvojio neku nagradu za to zajedno sa Kebom.
Doctor Wu Doctor Wu 10:47 17.01.2008

Re: Hm

a da nisi spajdermen? aktivisti ds delili blokcice sa nacrtanim spajdermenom.

drka, tvoje poznavanje pop kulture je ravno tvom smislu za humor- non-existent.
Milan Novković Milan Novković 12:03 17.01.2008

Re: Hm

Тред није о Ћеди него о Вуу (за стоку може и Муу, ако јој је тако лакше)

Dr Wu, nadam se da se nisi naljutio! Moj komentar sa kineskim (japanskim) karakterom nije imao nikakve veze sa tobom, iako sam mogao pažljivije da ga postavim.

Odnosio se na postavljanje pitanja, od strane svih nas, koja u stvari ne postoje: pitanja o slobodi velikog broja ljudi da nešto vole, a ako ta ljubav ne ugrožava druge.

Meni je taj karakter, jednostavno, prva asocijacija kad izmišljamo nepostojeća pitanja koja još, onda, mogu da dovedu do svađanja.
Doctor Wu Doctor Wu 13:09 17.01.2008

Re: Hm

Dr Wu, nadam se da se nisi naljutio! Moj komentar sa kineskim (japanskim) karakterom nije imao nikakve veze sa tobom, iako sam mogao pažljivije da ga postavim.

Milane, Bože me sakloni i sačuvaj, 'de da se ljutim?! Pogotovu ne na Tebe/Vas.
Znaju blockheads na koga se odnosi opaska Wu/Mu.
Nenad M. Nenad M. 10:57 16.01.2008

objektivni javni servis

Ova situacija mi je dodatni pečat na činjenicu da je Beba u Sava centru ubo pravu temu. I da su se oni koje je to zasvrbelo počešali.


tesko da ce dok je Tijanica RTS progledati. Eto taj isti, u Pressu najavljuje kriticne prijave protiv "dosovog otpada" koji je po njemu najveca opasnost po Srbiju i koji su ( po Tijanicu) glavni krivci za 12.mart. I to moze. Ali zato Beba ne moze.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 11:02 16.01.2008

Re: objektivni javni servis

Nenad M.
Ova situacija mi je dodatni pečat na činjenicu da je Beba u Sava centru ubo pravu temu. I da su se oni koje je to zasvrbelo počešali.


tesko da ce dok je Tijanica RTS progledati. Eto taj isti, u Pressu najavljuje kriticne prijave protiv "dosovog otpada" koji je po njemu najveca opasnost po Srbiju i koji su ( po Tijanicu) glavni krivci za 12.mart. I to moze. Ali zato Beba ne moze.

Tijanića na mestu direktora drži Tadić. On ima većinu u vladi. Da li to znači da Tadić deli ove Tijanićeve stavove....
Jeremija Jeremija 10:59 16.01.2008

Bogu fala...

Bogu fala, kažem, što "prilazimo kraju kampanje", jer teško je sve to izdržati, tu galamu, ta obećanja, laži, to mahanje zastavama, gromopucateljno šibanje predizbornih slogana po bubnim opnama i mozgu, pa bilbordi, pa konvencije, plakate na svakom ćošku. Napr.pogledam tv program, vidim dobar film u 21.00, uključim tv, kad ono plaćen termin, a sa ekrana se dernja kandidat, ne iz sveg srca, već iz sveg glasa, iz petinih žila, masa urla... pređem na drugi, pa treći kanal ... i tako redom, svuda isto ili slično. Prava elementarna nepogoda, ali čovek nema gde da se skloni. kud god da krene iuz zasede ga čeka kandidat, oće da se rukuje, da se pita, ljubi... Kad ova elementarna nepogoda završi počeće druga, lokalna, ali u svim lokalima. Nikad kraja. I još kažu kako im je ova kampanja kratka, hteli bi još. Mene da se pita, a ne pita, kampanja za predsednika države bila bi ograničena na pet dana, od ponedeljka do petka, u subotu da ćute, a u nedelju izbori. Koji će im moj više? I to im je mnogo, jer za to što imaju da nam kažu, dovoljno je i nekoliko sati, a za većinu kandidata bi bilo bolje da ćute, više bi glasova dobili, kao na sudu: brane se ćutanjem, jer sve što kažu, dokazni je materijal protiv njih samih.
vipera vipera 11:02 16.01.2008

Izborna pravila

Ne sluti na dobro, ovako grubokršenje izbornih paravila i diskriminacija jednog od kandidata.
drugo pitanje je kome je Rusija još dobra donijela. Trebati će vam puno sreće i još više pameti da se iz ovog izvučete, što vam od srca želim.
metanoia metanoia 11:06 16.01.2008

RTS, medijiski servis Koštuničine Srbije

RTS je uvek imao tendeciju da bude u službi vladajućih struktura pa tako tu neslavnu tradiciju nastavlja i do današnjih dana. Nije uopste čudno što se ovakvav indcident i dogodio buduće da ovaj "javni" servis vode Koštuničini ljudi, pa je samim tim i logično da se u toku predsedničke kampanje događaju stvari koje su nedopustive, a to je prikrivena opstrukcija suparničkih kandidata i lobiranje za one u kojima vide sopstveni interes.
medjutim medjutim 11:12 16.01.2008

Sramota..

.. koja ce garant ostati neprimecena.. Steta..
Jelena Milić Jelena Milić 11:17 16.01.2008

ubijanje teme ;)

Dragec,
kako mi je pocela 2008, sedim sa Ljiljom Helman, drmamo cileansko belo, kad ono u ponoc na B92 Armagedon, a posle Sudnji dan! Pa prvog januara ponovo. Mislim, u moje vreme isao Bagdadski lopov, Sasa, Moje pesme moji snovi, ne bih se bunila da sam na NG i Viktor i Viktorija stoti put videla, kad ono...sudnji dan. Sta reci.

Nastavlja se godina, pratim kampanju, TV manijak, ..i pogadjaj ko je jedini ( ako nisam nesto propustila, a ja bas nisam ( jos :) ko VBP da sve vidim, cujem i znam ) spomenuo Topcider! Dakle, VBP. Da ne zapitkujem sad sta su doticni uradili oko toga, nije lose podsetiti na temu, cenim. Sudnji dan:) al moram da pohvalim, doslednost mi nalaze ( i objektivnost :)


Citam danas press mislim, ili istrazivacki kurir, ceda bio oboren na popravnom. u srednjoj skoli. Brat sava ima keca iz OTO sad u sedmom na polugodistu! hocu reci, bas jako oruzije :) i to valjda nesto govori :)
AlexDunja AlexDunja 11:21 16.01.2008

Re: ubijanje teme ;)

Brat sava ima keca iz OTO sad u sedmom na polugodistu!

:)))
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 11:26 16.01.2008

Re: ubijanje teme ;)

Jelena Milić
Dragec,
kako mi je pocela 2008, sedim sa Ljiljom Helman, drmamo cileansko belo, kad ono u ponoc na B92 Armagedon, a posle Sudnji dan! Pa prvog januara ponovo. Mislim, u moje vreme isao Bagdadski lopov, Sasa, Moje pesme moji snovi, ne bih se bunila da sam na NG i Viktor i Viktorija stoti put videla, kad ono...sudnji dan. Sta reci.

Nastavlja se godina, pratim kampanju, TV manijak, ..i pogadjaj ko je jedini ( ako nisam nesto propustila, a ja bas nisam ( jos :) ko VBP da sve vidim, cujem i znam ) spomenuo Topcider! Dakle, VBP. Da ne zapitkujem sad sta su doticni uradili oko toga, nije lose podsetiti na temu, cenim. Sudnji dan:) al moram d apohvalim, doslednost mi nalaze ( i objektivnost :)


Citam danas press mislim, ili istrazivacki kurir, ceda bio oboren na popravnom. u srednjoj skoli. Brat sava ima keca iz OTO sad u sedmom na polugodistu! hocu reci, bas jako oruzije :) i to valjda nesto govori :)

E, da, čileansko belo...o)) Uz njega i sudnji dan lakše padne...
Pominjan je Topčider..Pominjao ga Čeda nekoliko puta tokom kampanje..
Cenim tvoju doslednost iako me po nekada ljutne...o))
A brat Sava..Siguran sam da ćemo za njega jednom glasati...Vidiš da počinje brinuti o biografiji..o))
pozz za tebe, Ljilju i Savu...
zoricag zoricag 11:35 16.01.2008

Re: ubijanje teme ;)

Brat sava ima keca iz OTO sad u sedmom na polugodistu!


Daj hitno da uzmemo testerice, da pravimo one razne modele sto se valjda jos uvek ocenjuje za OTO. Ko zna, mozda jednog dana to ozbiljno zasmeta bratu Savi u politickoj karijeri (ako se za nju opredeli) :)
Jelena Milić Jelena Milić 11:43 16.01.2008

Re: ubijanje teme ;)

testerice kazes. pa kupujemo ih svaka tri dana , redovno trazi sitne pare ASAP u 5 do 8 ujutro...tupili smo tupili, rezali smo rezali, al crtezi nam teze idu...
Jelena Milić Jelena Milić 12:06 16.01.2008

Re: ubijanje teme ;)

CESIDOVI prevremeni "pobednici" i Koštuničini kandidati, grozničavo


ds nastavim da te nerviram, jel to onaj cesid sto je ldp sajt drzao pre mesec dva rezultate cesida na naslovnoj non stop danima :))
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 12:09 16.01.2008

Re: ubijanje teme ;)

Jelena Milić
CESIDOVI prevremeni "pobednici" i Koštuničini kandidati, grozničavo


ds nastavim da te nerviram, jel to onaj cesid sto je ldp sajt drzap pre mesec dva rezultate cesida na naslovnoj non stop danima :))

Ma ne idem ja na ldp sajt..o)) Nisam član ni jedne stranke i pozdravljam sve u studiju..o))
Da, to je onaj cesid sa referenduma...
Jelena Milić Jelena Milić 12:21 16.01.2008

Re: ubijanje teme ;)

koji je posle toga bio dovoljno referentan da cuci na ldp sajtu :))
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 11:26 16.01.2008

Naravno da u ovom slučaju..

nisu bitni ni Čeda, a ni Beba, vec RTS, koji se lazzno predstavlja kao javni servis..koji gradjani uredno plačaju (ne baš svi, naravno...). Dakle RTS je najeklantaniji primer ove Vlade, ove vlasti....ali manje vise sve znamo.
Kako radikali rekose na zavrsnom mitingu...Zrelo je za promene, a u sve u korist sopstvene stete...!!![i][/i]
BKC
preporuka, naravno
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 11:29 16.01.2008

Re: Naravno da u ovom slučaju..

Branislav Kovačević Cole
nisu bitni ni Čeda, a ni Beba, vec RTS, koji se lazzno predstavlja kao javni servis..koji gradjani uredno plačaju (ne baš svi, naravno...). Dakle RTS je najeklantaniji primer ove Vlade, ove vlasti....ali manje vise sve znamo.
Kako radikali rekose na zavrsnom mitingu...Zrelo je za promene, a u sve u korist sopstvene stete...!!![i][/i]
BKC
preporuka, naravno


Prezimenjače, još mi ruka nije dovoljno utrnula da platim pretplatu, a sumnjam da će se to u skorije vreme desiti..o))
pozz
nestorijanac nestorijanac 11:38 16.01.2008

Re: Naravno da u ovom slučaju..

još mi ruka nije dovoljno utrnula da platim pretplatu,

Herojski i efikasno ! Dostojno slobodarskih i demokratskih nacela koje postojano zastupate sa obe ruke (i noge i ko zna jos cim) !
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 12:17 16.01.2008

Re: Naravno da u ovom slučaju..

nestorijanac
još mi ruka nije dovoljno utrnula da platim pretplatu,

Herojski i efikasno ! Dostojno slobodarskih i demokratskih nacela koje postojano zastupate sa obe ruke (i noge i ko zna jos cim) !

Nestore, ti kao zaposlenik javnoga servisa a ne vlasnik latifundije...o))
nestorijanac nestorijanac 12:23 16.01.2008

Re: Naravno da u ovom slučaju..

Nestore, ti kao zaposlenik javnoga servisa a ne vlasnik latifundije...o))

Ma, kakvi bre !!!! Nego, meni su blize radikalnije metode gradjanske neposlusnosti od tog Vaseg neplacanja pretplate....
Recimo, ja sam za to da javni servis placa nekakvu tarifu svakom gradjaninu ukoliko ga gradjanin gleda !
Milan Rakić Milan Rakić 11:36 16.01.2008

Sta bi bilo kad bi bilo?

Mada je nemoguce, no pokusajmo zamisliti sliku i priliku srbije da kojim slucajem Dr. Zoran Djindjic nije ubijen.

1. Djindjic bi bio premijer,
2. Ceda bi bio potpredsednik,
3. Beba Popovic bi radio to sto i sada radi,
4. Srbija bi bila na dobrom putu i vodeca po reformama,
5. Srbija bi imala jaku ekonomiju,
6. Na pomen imena poput kostunica, ilic, tijanic, jocic, bulatovic, mihajlov i sl mi bi smo uzvratili "a koji su oni?",
7. Srbija bi bila Srbija a ne Deltaland,

1. kostunica ne bi bio premijer,
2. ilic ne bi bio najbogatiji u cacku (sa okolicom),
3. tijanic ne bi bio na celu rts-a,
4. jocic ne bi bio na celu milicije,
5. bulatovic ne bi bio na celu bia-e,
6. mihajlov ne bi bio generalni sekretar vlade

Ima li potrebe nastaviti?

Zivim za taj dan kada cu gledati bagru u zatvoru gde im je i mesto, i verujem, iskreno verujem, da cu to doziveti! Vise reci trositi necu jer mi je muka pri samoj pomisli sta se desava sa Srbijom danas, takmicimo se sa Moldavijom koja ce zemlja biti najsiromasnija u evropi (zasto to neko ne spomene u izbornoj kampanji?)

Adjeu
Mali Che Mali Che 01:17 18.01.2008

Re: Sta bi bilo kad bi bilo?

Podrska Milane!

1. Boza Djelic - prime ministar,
2. Nenad Milic - ministar policije,
3. Beba Popovic - nacelnik BIA-e,
4. Dragan Sutanovac - ministar vojni
5. Zdravko Ponos - nacelnik generalstaba
6. Biljana Srbljanovic i Nenad Prokic - koministri kulture,
7. Vesna Pesic - ministar za tad i socijalnu politiku,
8. Vladan Batic - ministar pravde,
9. Rasim Ljajic, Riza Halimi i predstavnik Madjara u zemlji - koministri za nacionalne manjine,
10. Bojan Stanojevic - ministar za lokalnu samoupravu,
11. Mladjan Dinkic - ministar ekonomije i regionalnog razvoja,
..................

Srbija = pokretacka snaga regiona jugoistocne Evrope


Do konacne pobede i nestanka DSS-a, SRS-a i slicnih retrogradno-samoubilackih snaga!
U 2 kolone!

doktorka doktorka 03:28 18.01.2008

Re: Sta bi bilo kad bi bilo?

Mali Che
Podrska Milane!1. Boza Djelic - prime ministar,2. Nenad Milic - ministar policije,3. Beba Popovic - nacelnik BIA-e,4. Dragan Sutanovac - ministar vojni5. Zdravko Ponos - nacelnik generalstaba6. Biljana Srbljanovic i Nenad Prokic - koministri kulture,7. Vesna Pesic - ministar za tad i socijalnu politiku,8. Vladan Batic - ministar pravde,9. Rasim Ljajic, Riza Halimi i predstavnik Madjara u zemlji - koministri za nacionalne manjine,10. Bojan Stanojevic - ministar za lokalnu samoupravu,11. Mladjan Dinkic - ministar ekonomije i regionalnog razvoja,..................Srbija = pokretacka snaga regiona jugoistocne Evrope Do konacne pobede i nestanka DSS-a, SRS-a i slicnih retrogradno-samoubilackih snaga!U 2 kolone!

molim vas bez ovih iz sadasnje vlade. mafija nam ne treba.
milosib milosib 11:53 16.01.2008

Kampanja

CESIDOVI prevremeni "pobednici"

Ko gubi ima pravo da se ljuti. Mozda i postignete cilj, necu da prejudiciram. Medju onih 5,5% je bio i g.Canak, a on je cini mi se sada podrzao g.Tadica, pa i ako ne budete uspeli mozete da se vadite (nije bas nesto, ali...).
Covek u belom Covek u belom 12:02 16.01.2008

CESID laze, a Drago...

Nego Drago posto ti CESID laze, tj. nesto ne stimaju ti procenti i hiljade, nego kazi ti nama, posto si uvek tako lepo obavesten o relevatnim istrazivanjima javnog mnjenja ko ce biti na pozicijama 3, 4 i 5 posle prvog kruga. Pitah te pre neki dan, al si lepo iskulirao pitanje, jasno je i zasto, al mene ne mrzi da te opet pitam. Ne mora procenti, ne mora hiljade, samo redosled. Naravno ako smes da napises .
milosib milosib 12:26 16.01.2008

Re: CESID laze, a Drago...

Svako se cese gde ga svrbi rece g.Drago u naslovu. Valjda je ova smesna slika g.Ilica rezultat toga.
doktorka doktorka 23:13 16.01.2008

Re: CESID laze, a Drago...

Covek u belom
Nego Drago posto ti CESID laze, tj. nesto ne stimaju ti procenti i hiljade, nego kazi ti nama, posto si uvek tako lepo obavesten o relevatnim istrazivanjima javnog mnjenja ko ce biti na pozicijama 3, 4 i 5 posle prvog kruga. Pitah te pre neki dan, al si lepo iskulirao pitanje, jasno je i zasto, al mene ne mrzi da te opet pitam. Ne mora procenti, ne mora hiljade, samo redosled. Naravno ako smes da napises .


ma ne laze cesid ,mrkonjic je ispred cede.




hajde da upamtimo ovu sliku , doktore u belom. pa kad vas posle pitam, laze li cesid , a vi nemojte da se vadite na onih 16 % neodlucnih
Covek u belom Covek u belom 00:37 17.01.2008

Re: CESID laze, a Drago...

doktorka

ma ne laze cesid ,mrkonjic je ispred cede.

hajde da upamtimo ovu sliku , doktore u belom. pa kad vas posle pitam, laze li cesid , a vi nemojte da se vadite na onih 16 % neodlucnih
Vidim da ste samouvereni i to je lepo. A videcemo i 21. dal vam je obraz ko djon ili je ipak tanji.

P.S. Za Draga znam kakav mu je obraz .
doktorka doktorka 00:41 17.01.2008

Re: CESID laze, a Drago...

Covek u belom

doktorkama ne laze cesid ,mrkonjic je ispred cede. hajde da upamtimo ovu sliku , doktore u belom. pa kad vas posle pitam, laze li cesid , a vi nemojte da se vadite na onih 16 % neodlucnih Vidim da ste samouvereni i to je lepo. A videcemo i 21. dal vam je obraz ko djon ili je ipak tanji. P.S. Za Draga znam kakav mu je obraz .


steta sto ste bez obraza , pa ne mozemo izmeriti vash djon
nikson nikson 01:24 17.01.2008

Re: CESID laze, a Drago...

hajde da upamtimo ovu sliku , doktore u belom. pa kad vas posle pitam, laze li cesid , a vi nemojte da se vadite na onih 16 % neodlucnih


ne laze cesid, niti je anketa tacna. u svakom slucaju ima i boljih
doktorka doktorka 07:38 17.01.2008

Laze, laze!

Na osnovu Člana 12 Zakona o radiodifuziji („Sl glasnik RS" br. 42/02, 97/04, 76/05, 79/05-dr.zakon, 62/06 и 85/06) Savet Republičke radiodifuzne agencije doneo je: OPŠTE OBAVEZUJUĆE UPUTSTVO RADIO I TELEVIZIJSKIM STANICAMA (EMITERIMA) ZA PONAŠANJE U PREDIZBORNOJ KAMPANJI ZA PREDSEDNIČKE IZBORE 2008.

Prema ovom uputstvu tokom predizborne kampanje : Izveštaji agencija koje ispituju javno mnjenje mogu se objavljivati uz uslov da se imenuje naručilac i izvođač ankete, uzorak na kome je obavljeno ispitivanje, način i vreme trajanja istraživanja.

Navedeni izveštaji agencija za ispitivanje javnog mnjenja ne mogu se objavljivati u udarnim terminima informativnih emisija (" hedovi", naslovi , vesti dana i sl .)

I pored toga dan pred završetak izbornog procesa (početak izborne tišine) ovo uputstvo grubo je prekršeno. Objavljivanjem tzv istraživanja CESID-a od 15. januara mediji su pristali na direktnu manipulaciju izbornih štabova nekih predsedničkih kandidata koji zloupotrebom i objavljivanjem lažnih brojeva pokušavaju da pomognu svojim kandidatima, a pre svega da utiču na biračko telo i smanje izborni rezultat predsedničkog kandidata LDP-a Čedomira Jovanovića.

Po Cesidu Ilićevih 4% od biračkog tela je između 200 i 400 hiljada, Jovanovićevih 3% između 150 i 250 hiljada. Što znaci da Cesidov 1% može biti i 250 hiljada glasova.

Iz ovih razloga LDP zahteva od svih medija javno izvinjenje građanima koji su ovakvom zloupotrebom mogli da budu dovedeni u zabludu.

LDP takođe traži od Republičke radiodifuzne agencije da se ovim povodom javno oglasi i da jasno kaže da su podaci netačni, nekompletni i falsifikovani što se vidi iz samih podataka upoređivanjem procenata i broja glasova koji nisu ni ukakvoj korelaciji. Na to obavezuje i Zakon o radiodifuziji i sopstveno uputstvo.

LDP obaveštava sve građane da ovakvi očajnicki potezi i pokušaji manipulacije predstavljaju strah Koštunicinih kandidata od izbornih rezltata LDP-a i paniku koja vlada u štabovima marketinških agencija koje su zadužene za njihove kampanje.

Zato pozivamo sve građane Srbije, posebno sve birače LDP-a, da 20. januara izađu u što većem broju i izaberu jedinog demokratskog kandidata na ovim izborima - Čedomira Jovanovića.
milosib milosib 08:57 17.01.2008

Re: Laze, laze!

Gospodjo doktorka da li ste vi zaposleni u LDP ili vam je profesija politika?
snezana mihajlovic snezana mihajlovic 13:12 16.01.2008

...

nisam gledala tv juče i nisam čitala novine
koja je zvanična izjava zašto nije pušteno?
AlexDunja AlexDunja 13:20 16.01.2008

Re: ...

koja je zvanična izjava zašto nije pušteno?

saopstenje
snezana mihajlovic snezana mihajlovic 13:24 16.01.2008

Re: ...

thnx
adam weisphaut adam weisphaut 13:26 16.01.2008

Re: ...

AlexDunja
koja je zvanična izjava zašto nije pušteno?

saopstenje

To je 1 nenadjebivo saopstenje
AlexDunja AlexDunja 13:32 16.01.2008

Re: ...

To je 1 nenadjebivo saopstenje

i sama sam ocarata:))
koja sadrzajnost, principijelnost,
elokvencija......
rts krade nickove:)))
adam weisphaut adam weisphaut 13:35 16.01.2008

Re: ...

rts krade nickove:)))

Ni sam ne bih ovo srocio
nikson nikson 14:14 16.01.2008

,,,

No, najbolje on zna zašto je to uradio


pa sta kaze? koji je njegov razlog?
doktorka doktorka 17:30 16.01.2008

Tadic -Tijanic

Saopštenje, LDP
RADIO BEOGRAD ODBIO DA EMITUJE KONVENCIJU LDP!

Radio Beograd odbio je danas da emituje snimak jučerašnje završne konvencije predsedničkog kandidata LDP -a Čedomira Jovanovića.

To je još jedan dokaz potpunog pretvaranja nečega što bi trebalo da bude Javni servis, u glasilo "zločinačkog udručenja" koje vodi julovski ministar Aleksandar Tijanić. Čovek koji je činio "Odbor za doček" Milorada Ulemeka u Jočićevom kabinetu i koji je pred atentat 12. marta ponavljao kako "Srbija neće preživeti, ako Đinđić preživi".

Nema veće uvrede za građane Srbije od činjenice da Miloševićev ministar, Koštunicin savetnik i Tadićev direktor Javnog servisa danas vodi brigu o ugledu predsednika republike.

Jasno je da RTS- u i Tijanić u smeta činjenica da LDP ne priča ono što bi oni želeli da čuju, već je dosledan u politici koja za cilj ima upravo rušenje vlasti u koju Legija ima poverenja, vlasti koju tako zdušno podržavaju RTS i Tijanić, uz pomoc Borisa Tadića.

Zato je prirodno što Tijaniću smeta pitanje LDP- a postavljeno na jučerašnjoj konvenciji, najznačajnije pitanje u Srbiji danas, "Kakva je politička pozadina atentata na Zorana Đinđica"?

Nije prirodno što je Tijanić na tu funkciju izabran i opstaje glasovima članova UO RTS koje je tamo postavio Boris Tadić.

LDP još jedanput ponavlja da se istina ne može sakriti, da su svi građani Srbije svesni te istine. I to ne zahvaljujući programu Javnog servisa RTS.

LDP ce, uz pomoć građana, vratiti Srbiju na Zoranov put, uprkos naporima onih koji se toga plaše jer znaju da će morati da odgovaraju za ono što su radili. A takvu Srbiju ćemo napraviti zbog toga što je ona jedina garancija da će život biti zakon i zbog toga što većina građana upravo takvu Srbiju želi.
ceda_urosevic ceda_urosevic 04:51 17.01.2008

7

Dokle vise saopstenja, dokle vise ova sranja? Dokle? Jebote, kad vidim ovo clan 16. stav 4 dodje mi da razbijem monitor! Pa po tom clanu i dakako stavu, taj isti konj od Tijanica ne bi smeo da vidi kameru nikad vise u zivotu! Koliko je puta na svojoj (nasih para) televiziji prekrsio BAS OVAJ CLAN 16. STAV 4?!

Ovo samo glupom moze da bude uredu i opravdano, ovo samo kretenu moze da bude legalizam. Ovo samo idiotu moze da znaci "postovanje zakona" i "pravila".

Toliko providno da samo kreten ne vidi. Ako takvih ima.

Izvinjavam se svima, k'o Boris, na ovakvim recima.

7 je tako lep broj, jedva cekam nedelju.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 07:59 17.01.2008

Re: 7

Ima onaj narodnjak - "jedva čekam da nedelja dođe" -
Tako mi 7 mora i 7 gora...o))
Kasper Kasper 09:12 17.01.2008

Re: 7

A sta ce to tako da te obraduje u nedelju?
adam weisphaut adam weisphaut 09:15 17.01.2008

Re: 7

Kasper
A sta ce to tako da te obraduje u nedelju?

A sto tebe briga sta ce njega da obraduje?
Ti si neki dokon covek ?
nestorijanac nestorijanac 09:18 17.01.2008

Re: 7

A sto tebe briga sta ce njega da obraduje?

Au, kolega, Vi rano ustali i vec spremni za svadju ?
Kasper Kasper 09:19 17.01.2008

Re: 7

A ti si Dragov advokat, ili se samo mesas u tudja posla?
adam weisphaut adam weisphaut 09:21 17.01.2008

Re: 7

nestorijanac
A sto tebe briga sta ce njega da obraduje?

Au, kolega, Vi rano ustali i vec spremni za svadju ?

It's the early bird catches the worm
adam weisphaut adam weisphaut 09:25 17.01.2008

Re: 7

Kasper
A ti si Dragov advokat, ili se samo mesas u tudja posla?

Reci onom ko se mesa u tudja posla da se mesa u tudja posla nije mesanje u tudja posla.
nestorijanac nestorijanac 09:25 17.01.2008

Re: 7

It's the early bird catches the worm

Aha. It takes the worm to fill the norm....
Kasper Kasper 09:26 17.01.2008

Re: 7

Reci onom ko se mesa u tudja posla da se mesa u tudja posla nije mesanje u tudja posla.


sta je ovo? haiku? ili tvoj intelektualni maksimum?
adam weisphaut adam weisphaut 09:28 17.01.2008

Re: 7

sta je ovo? haiku? ili tvoj intelektualni maksimum?

Nastavi da razmisljas, mozda te negde i odvede
adam weisphaut adam weisphaut 09:29 17.01.2008

Re: 7


Aha. It takes the worm to fill the norm....

Wow, Nestor. I'd say you have a lot of personal experience in this field.
Kasper Kasper 09:31 17.01.2008

Re: 7

Nastavi da razmisljas, mozda te negde i odvede


rece covek koji je napisao:

Reci onom ko se mesa u tudja posla da se mesa u tudja posla nije mesanje u tudja posla.
adam weisphaut adam weisphaut 09:34 17.01.2008

Re: 7

rece covek koji je napisao:

Boldiras da bi bolje razumeo ?
Kasper Kasper 09:36 17.01.2008

Re: 7

Boldiras da bi bolje razumeo ?


Ovo mozda Ceda moze da razume. A sad , izvini, stvarno moram da radim. Jbga, ima nas i takvih
nestorijanac nestorijanac 09:38 17.01.2008

Re: 7

Wow, Nestor. I'd say you have a lot of personal experience in this field.

Exactly !
Toliko divnih i dobrih crvica moram dnevno da spasacavam ja licno,
da bi taj Vas pticiji svet zvucao (bucao) manje prozaicno....
adam weisphaut adam weisphaut 09:39 17.01.2008

Re: 7

Ovo mozda Ceda moze da razume. A sad , izvini, stvarno moram da radim. Jbga, ima nas i takvih

POcela smena na Banjici ?
adam weisphaut adam weisphaut 09:43 17.01.2008

Re: 7

Toliko divnih i dobrih crvica moram dnevno da spasacavam ja licno,
da bi taj Vas pticiji svet zvucao (bucao) manje prozaicno....

Tacno, vi preferirate jeftinu patetiku i nacionalni romantizam
Kasper Kasper 09:49 17.01.2008

Re: 7

POcela smena na Banjici ?


Ne, nisam lekar
nestorijanac nestorijanac 09:53 17.01.2008

Re: 7

vi preferirate jeftinu patetiku i nacionalni romantizam

Mozda je taj patos koji preferiram jeftin mada ga ja koristim besplatno, a da ima romantizma i nacionalizma u tom mom patosu, ima. Ne sporim ni to.
Inace, ovde (gde sam) je lep dan, A, kod Vas, dragi kolega ?
adam weisphaut adam weisphaut 10:28 17.01.2008

Re: 7

Ne, nisam lekar

Nisam ni mislioda si lekar
adam weisphaut adam weisphaut 10:33 17.01.2008

Re: 7

Inace, ovde (gde sam) je lep dan, A, kod Vas, dragi kolega ?

I kod mene je lep dan
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 11:01 17.01.2008

Re: 7

adam weisphaut
Ne, nisam lekar

Nisam ni mislioda si lekar

Naš Nestor je prvenstveno latifundist. Kao čovek sa prefinjenim potrebama, kad mu vreme dozvoli, je filosof, teolog i bloger...
Ako smem primetiti Adame, filosofsko polje gde nije baš kod kuće je "politička filosofija"..
Tu mi nekako narodnjački zvuči...kao da je "vukovac"..o))
nestorijanac nestorijanac 11:16 17.01.2008

Re: 7

Ako smem primetiti Adame, filosofsko polje gde nije baš kod kuće je "politička filosofija"..

Tacno, tu nisam kod kuce. Nema toga gde sam ja. "Politicke filosofije" nema.
Tu mi nekako narodnjački zvuči...kao da je "vukovac"..o))

Dragi Drago, ovde ste delimicno u pravu !
Ima naroda tamo gde je moja politicka filozofija. Ipak, nema vukova medju tim narodom. Sve ovce i jaganjci. Ako me razumete ?
Kasper Kasper 11:17 17.01.2008

Re: 7

Drago Kovacevic

adam weisphaut
Ne, nisam lekarNisam ni mislioda si lekar Naš Nestor je prvenstveno latifundist. Kao čovek sa prefinjenim potrebama, kad mu vreme dozvoli, je filosof, teolog i bloger...Ako smem primetiti Adame, filosofsko polje gde nije baš kod kuće je "politička filosofija"..Tu mi nekako narodnjački zvuči...kao da je "vukovac"..o))


Eto sad ispade Nestor kriv sto ja nisam lekar. Ni Ceda ovako nesto srocio nije
adam weisphaut adam weisphaut 11:21 17.01.2008

Re: 7

Tu mi nekako narodnjački zvuči...kao da je "vukovac"..o))

I ja Dragommislim d aje Nestot ljubitelj onog starog tugaljivog hita "Only Wolf"
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 11:22 17.01.2008

Re: 7

nestorijanac
Ako smem primetiti Adame, filosofsko polje gde nije baš kod kuće je "politička filosofija"..

Tacno, tu nisam kod kuce. Nema toga gde sam ja. "Politicke filosofije" nema.
Tu mi nekako narodnjački zvuči...kao da je "vukovac"..o))

Dragi Drago, ovde ste delimicno u pravu !
Ima naroda tamo gde je moja politicka filozofija. Ipak, nema vukova medju tim narodom. Sve ovce i jaganjci. Ako me razumete ?

Razumemo se Nestore...znam da se razumemo...o))

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana