KUSTENDORF - Kome zvona zvone?

Branislav Kovačević Cole RSS / 16.01.2008. u 11:11

 

Evo posrećilo nam se, konačno! Srbija ili bar jedan njen deo živi normalno uprkos činjenici da su predsednički izbori, ne samo u toku, već se polako dovode do usijanja. I dok traju medijska i sva druga prepucavanja i lobiranja, naš proslavljeni, eminetni i nepogrešivo talentovani (za razne nacionalprofitabilne manifestacije, sa pevanjem i pucanjem) reditelj Emir (Nemanja) Kusturica, uz pomoć premijera Koštunice i tričavih par miliona budžetskih para (iz vanbudžetskog budžeta, sponzorisanog od strane nadležnog Ministarstva kulture !) organizuje u svom Drvengradu, sahranu loših filmova. Kako su novine zabeležile, sve je počelo ovako:

Kustendorf
Kustendorf
 

„Oprosti Bože Vilisu Brusu za sva sagrešenija voljna koja je počinio na filmu i van njega, noću ili danju... živeo je i umro muški, neka mu je laka ova srpska mokrogorska zemlja.“ Dok pop (u liku koga drugoga nego Neleta Karajlića) čita opelo pokojniku odzvanjaju taktovi posmrtnog marša, narikače jecaju. Sledećeg sekunda buldožer brutalno zatrpava jamu kraj koje ožalošćena familija već uveliko plete kolo. Činom sahrane lošeg filma juče je na Mećavniku Emira Kusturice u Mokroj Gori počeo filmski festival „Kustendorf“. Za pokojnika izabran je holivudski hit „Umri muški“, a sa pokopanim sandukom sahranjena su kopije sva četiri dela ovog filma.

Jedna od najznačajnih ličnosti pomenutog KULTnog dogadja, naravno pored starog filmofilskog vuka Vojislava Koštunice, je i proslavljeni reditelj Nikita Mihalkov, koji u svojoj prvoj izjavi reče: – Kada me pitaju šta radim ovde, odgovaram rečima moje majke: „Nije važno šta i zašto, važno je s kim”. Nije važno šta, kada pored toga stoji ime Emira Kusturice. Hoću da se potrudim da radim i uradim onako dobro kako Emir sutra ovde ne bi „sahranjivao” i moje filmove!

WOW, Emir je tako nominovan za STRAH I TREPET u svetskoj kinematografiji, etalon vrednosti filmske estetike. No da se manem tih kliznih stavova o filmskoj estetici, a da pokušam da se zadržim na uvodnoj rečenici G-dina Mihalkova: “Nije važno šta i zašto, važno je s kim?”. Potpuno se slažem sa prethodno iznetim stavom, ali odmah zatim saznajemo da je: “ formirano Novo bratstvo(!!!) po talentu koje ravnopravno okuplja studente iz 12 zemalja sveta i osvedočene autore”, a takmičarski deo ocenjivaće žiri na čijem je čelu književnik, pesnik i dramaturg Peter Handke koji će slavodobitnicima uručiti Zlatno, Srebrno i Bronzano jaje. Hm , lepo društvo poznato iz onih srećnih Miloševićevih vremena. Naravno da će se tu nekako pojaviti i nezaobilazna Ivana Žigon, u ime rusko-srpskog prijateljstva, a sve će to biti začinjeno razgovorom proslavljenog filmskog reditelja Mihalkova sa studentima Bgd - Pravnog fakulteta, a gde bi drugo!!! Neće valjda na Fakultetu dramskih umenosti ili u Kinoteci, kad se zna da je Pravni fakultet epicenter estetskog i etičkog ugodjaja!!!

Gorepomenutom megadogadjaju prisustvovali su srpski Šerlok Holms, kod nas poznatiji kao dobtinik 7-julske nagrade, alijas Matija Bećković, nekadašnja srpska mega fudbalska Zvezdina zvezda Dule Savić & čuveni borac protiv tranzicije, Mile sa Čubure, Zoran Cvijanović, poznat i kao savetnik Bože Djelića za ekologiju….Ma bilo je vazda važnog sveta, jer nije važno ZAŠTO, nije važno KAKO, važno je S KIM !

U senci tog filmskog opela odvija se kvalifikaciono takmičenje za drugi krug predsedničkih izbora. Kvalifikaciona norma je oko 1.ooo.ooo glasova, a u toj trci pored direktnih učesnika, ima puno, atletskom terminologijom rečeno, “eletričnih zečeva” koji imaju za cilj da svoje favorite dovuku, nekako do tog cilja od milion glasača podrške.

Sad ili NIKAD, kažu ili bar misle, mnogi!

Ne pada sneg da pokrije breg, već da svaka zverka pokaže trag!

Eto tako pogledah završni miting mog sugradjanina i takoreći komšije, našeg Tome u prepunoj beogradskoj “Areni”. Pored već onih, uobičajenih govornika i ofucane retorike devedesetih prošlog veka, pojaviše se i: Udruženje penzionera, oni isti koji su umirali od gladi, pored kontejnera u vreme koalicije SPS-a i SRS-a, pojavi se g-din Milan Ivanović, sa Kosova, onog istog Kosova koje je nestalo sa teritorije Srbije u vreme SPS-a i SRS-a, pojavi se i Marija Šerifović, sa “Molitvom” (valjda zbog toga što nam još samo Bog može pomoći !), pojavi se i Boško NIČIĆ, predsednik opštine Zaječar, nekada DOS.ov poslanik (Nova demokratija - pa posle aktivista LDP-a?), a sada radikalski jurišnik….

O tempora, o mores!

I mogao bih još da se prisetim koječega, da nabrajam do sutra sve ono što ovih dana predstavlja atak na “mozak”, ali Vuk, Vuk Drašković, ne bi bio Vuk kad ne bi začinio ovaj srpski crno-beli kolorit!!!

Kad već sam nije kandidat za predsednika (ima čovek ozbiljnija posla: ili piše neku novu knjigu ili prostire Danin veš?). drug Vuk se pobrinuo da stavi tačku na kombinacije snova. Nakon svega što su svojevremeno izgovorili jedan za drugoga (da se ne prisećam šta je Dana govorila-pisala o Velji, kao starom DB-ovcu!!!), Vuk i Velja su se ponovo dogovorili ! Ja tebi podršku na predsedničkim izborima, ti meni koaliciju na sledećim parlamentarnim izborima…i bar neko poslaničko mesto + eventualno (ponovo) mesto ministra spoljnih poslova.

KOME ZVONA ZVONA?

(Za to vreme veliki Voja Koštunica, sa brojanicama u rukama, iščekuje sasvim mirno rezultate, jer će u svakoj varijanti on ostati ili postati premijer, pa Kusturica nema razloga za brigu…KUSTENDORF se nastavlja….)

 

O tempora, o mores!

PS:Možda Vi znate za još neku “kombinaciju snova” koju sam nenamerno prevideo….ili da ipak nešto ostavimo za lokalne ili eventualne parlamentarne izbore?

 

 

Atačmenti



Komentari (179)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 16:44 16.01.2008

Re: Nije vazno sta i kako, vazno je sa kim

Domazet
Bata Cole
(ima čovek ozbiljnija posla: ili piše neku novu knjigu ili prostire Danin veš?)
Pa Bata Cole, iz ove tvoje recenice cedi se balkanski primitivizam i seksizam. Medjutim posto si ti Cedin Mali onda nista...


Pa ako je Vama logicna Vukova podrska BAta Velji,,,,onda se cedi i mokar ves...Jes...nema druge nego u neku korpu, pa i Cedinu,,,A eto ja pomenutog predsednickog kandidata nisam video bar 2 godine, pa nisam bio ni na njegovoj promociji u KG-u.,...toliko oko snage vasih argumenata..!!!
Domazet Domazet 16:49 16.01.2008

Kakve veze ima...

Branislav Kovačević Cole
Domazet
Bata Cole
(ima čovek ozbiljnija posla: ili piše neku novu knjigu ili prostire Danin veš?)
Pa Bata Cole, iz ove tvoje recenice cedi se balkanski primitivizam i seksizam. Medjutim posto si ti Cedin Mali onda nista...


Pa ako je Vama logicna Vukova podrska BAta Velji,,,,onda se cedi i mokar ves...Jes...nema druge nego u neku korpu, pa i Cedinu,,,A eto ja pomenutog predsednickog kandidata nisam video bar 2 godine, pa nisam bio ni na njegovoj promociji u KG-u.,...toliko oko snage vasih argumenata..!!!
..Vukova podrska Velji sa primitivizmom koji izbija iz tvoje recenice? Usput, kojih mojih argumenata?
Domazet Domazet 16:51 16.01.2008

Ma malo sam, Bata Drago...

Drago Kovacevic
Kanda si nešto ljut Brajo...ili je kod tebe početak dana...
...nervozan. Evo prodje celo jutro a ja ni jedan bug da ubelezim. Proci ce mi dan uludo...
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 16:54 16.01.2008

Re: Kakve veze ima...

Domazet
Branislav Kovačević Cole
Domazet
Bata Cole
(ima čovek ozbiljnija posla: ili piše neku novu knjigu ili prostire Danin veš?)
Pa Bata Cole, iz ove tvoje recenice cedi se balkanski primitivizam i seksizam. Medjutim posto si ti Cedin Mali onda nista...


Pa ako je Vama logicna Vukova podrska BAta Velji,,,,onda se cedi i mokar ves...Jes...nema druge nego u neku korpu, pa i Cedinu,,,A eto ja pomenutog predsednickog kandidata nisam video bar 2 godine, pa nisam bio ni na njegovoj promociji u KG-u.,...toliko oko snage vasih argumenata..!!!
..Vukova podrska Velji sa primitivizmom koji izbija iz tvoje recenice? Usput, kojih mojih argumenata?


Pa kada Vi sami ne mozete da ih pronadjete za Vase tvrdnje....onda Vam ja zaista ne mogu pomoci, a eto imao samo zelju,...Dzabe!
bindu bindu 17:41 16.01.2008

Re: Kakve veze ima...

Branislav Kovačević Cole

Domazet

Branislav Kovačević Cole

Domazet

Bata Cole(ima čovek ozbiljnija posla: ili piše neku novu knjigu ili prostire Danin veš?)Pa Bata Cole, iz ove tvoje recenice cedi se balkanski primitivizam i seksizam. Medjutim posto si ti Cedin Mali onda nista...Pa ako je Vama logicna Vukova podrska BAta Velji,,,,onda se cedi i mokar ves...Jes...nema druge nego u neku korpu, pa i Cedinu,,,A eto ja pomenutog predsednickog kandidata nisam video bar 2 godine, pa nisam bio ni na njegovoj promociji u KG-u.,...toliko oko snage vasih argumenata..!!!..Vukova podrska Velji sa primitivizmom koji izbija iz tvoje recenice? Usput, kojih mojih argumenata?Pa kada Vi sami ne mozete da ih pronadjete za Vase tvrdnje....onda Vam ja zaista ne mogu pomoci, a eto imao samo zelju,...Dzabe!

super si chika cole;dobiosipreporuku.
Stalker Stalker 18:19 16.01.2008

Cirkus Kusturica

postoje razni cirkuski žanrovi. Danas su u trendu najviše oni u kojim se ne eksploatišu i muče, pomoću fijuka biča, nedužne životinje. Kod Kusturica Cirkusa publika preuzima ulogu životinja i hipnotisana njegovim egom postaje deo te nadrealne stvarnosti. Gledajući snimak sahrane, shvatio sam nesrećan kraj jedne epohe i jadnog izlizanog i impotentnog umetnika. Sahranivši jedan obični holivudski blockbuster, on je zakopao sam sebe, kao i klovnove koji su aktivno prisustvovali tom apsurdu.
A ko su zapravo klovnovi...
Tu je naravno, na svom mestu, uvek prisutni Žvalja. Ovoga puta u ulozi komuno-popa. Podseća na modernu varijantu popa Zečevića, pa još sve začinjeno u off-u Lenjinovim maršom i veselim narikacama. Uvek prisutna simbolika ksta i zvezde još jednom verno oslikava balkansku ideološko-religioznu stvarnost. Tu je prisutan i đak, pobednik svih posleratnih pesničkih konkursa i amaterski radnik svih srpskih cia i bia, takođe izlizane olovke, sa sve holmovskim šeširićem na sedoj glavuči. On je uvek začin-C i Vegeta svih bitnijih kulturno-političkih dešavanja na ovim prostorima. Pesnik uvek radi na normu, naplaćuje po učinku i izgovorenom stihu. Jedino više ne piše pesme, a zove se pesnikom, pa još i disidentom.
Nije mi smetalo prisustvo namrgođenog VK. Pa gde bi jedan srpski politički oportunista, nekoliko sati pre izbora, bio drugde nego u Cirkusu koji ce toga dana cela nacija nekoliko puta videti, direktno na ekranima TV Bastilje. Tako je, dakle, i Čita u njegovom liku, bio prisutno aktivno-pasivan na gorskom hepeningu. Da je falilo likova, falilo je. Nisam video Pahomiusa, kao i onog glafonju iz Takovske. Falili su i Aca Lukas, Ceca, Bora Corba, Jelena Kerleusa...
A tek narikače, ljudi.... gde ih samo pokupiše. Pa još i momci na službenom radu, sa sve naočalama za zavarivanje, obučeni po poslednjoj modi, u stilu zemunskog klana. Baciše stručno sanduk, baš kako je gazda Cirkusa prethodno naredio, a onda dođe ono što me i natera da pišem.
Sekvenca Bager.
Je l to beše onaj iz 5. oktobra, ili možda onaj drugi, korišćen u zemunskim poljima...
Emire, Emire.... zna taj dobro šta čini.
Siguran sam da Bruca zabole ona stvar za tamo nekog nadulog od lose brlje klovna sa Balkana, koji više nema ideja, pa se održava na površini upravo zahvaljujući globalističkom maniru da je sve u imenu proizvoda.
E sad, nije mi baš jasno, da li jednoj takvoj gromadi, kao što je Emir, sve to treba. Ili čovek stvarno uživa da se uneredi na sav svoj minuli rad. A i za alkoholizam, jarane moj, ima leka.
E sad... ko to sve plaća?
Uš'o majmun u tenak ljudi...
Kátastrofa!!!!
Domazet Domazet 18:51 16.01.2008

Vrlo kompleksan post...

Branislav Kovačević Cole
Domazet
Branislav Kovačević Cole
Domazet
Bata Cole
(ima čovek ozbiljnija posla: ili piše neku novu knjigu ili prostire Danin veš?)
Pa Bata Cole, iz ove tvoje recenice cedi se balkanski primitivizam i seksizam. Medjutim posto si ti Cedin Mali onda nista...


Pa ako je Vama logicna Vukova podrska BAta Velji,,,,onda se cedi i mokar ves...Jes...nema druge nego u neku korpu, pa i Cedinu,,,A eto ja pomenutog predsednickog kandidata nisam video bar 2 godine, pa nisam bio ni na njegovoj promociji u KG-u.,...toliko oko snage vasih argumenata..!!!
..Vukova podrska Velji sa primitivizmom koji izbija iz tvoje recenice? Usput, kojih mojih argumenata?


Pa kada Vi sami ne mozete da ih pronadjete za Vase tvrdnje....onda Vam ja zaista ne mogu pomoci, a eto imao samo zelju,...Dzabe!
...Bata Cole. Sa jedne strane vidim da za tebe i moje najobicnije konstatacije imaju snagu argumenta. Sto je jako dobro, znaci ne pisem zaludu. Sa druge strane, vidim da te cak ni moj smajli na kraju posta nije sprecio da se krijes iza jeftinih a predvidljivih doskocica. Sto bas i nije dobro, pokazuje koliko si predvidljiv. Sa trece, strane tvoji uvodni post, nasa mala prepiska i binduova(ina?) reakcija samo pokazuju koliko je Mihalkov u pravu. Kako ti uspeva da sa, u sustini malo reci, postignes takvu viseslojnost poruke?
Exitus Letalis Exitus Letalis 01:16 17.01.2008

Re: Nije vazno sta i kako, vazno je sa kim

Pa ako je Vama logicna Vukova podrska BAta Velji,,,,onda se cedi i mokar ves...Jes...nema druge nego u neku korpu, pa i Cedinu,,,A eto ja pomenutog predsednickog kandidata nisam video bar 2 godine, pa nisam bio ni na njegovoj promociji u KG-u.,...toliko oko snage vasih argumenata..!!!


cole, nije valjda da se pravdaš domazetu?
ja sam se evo danas videla sa čedom.
i ne samo s njim.
i bila na konvenciji u sava centru.
i bila danas na cvetnom trgu.
ako je čeda tema.
a nije.
tema je kusturica koji je našo pa zašo.
od naših para.
tuzlanac tuzlanac 06:45 17.01.2008

Re: Cirkus Kusturica

Stalker
postoje razni cirkuski žanrovi. Danas su u trendu najviše oni u kojim se ne eksploatišu i muče, pomoću fijuka biča, nedužne životinje. Kod Kusturica Cirkusa publika preuzima ulogu životinja i hipnotisana njegovim egom postaje deo te nadrealne stvarnosti. Gledajući snimak sahrane, shvatio sam nesrećan kraj jedne epohe i jadnog izlizanog i impotentnog umetnika. Sahranivši jedan obični holivudski blockbuster, on je zakopao sam sebe, kao i klovnove koji su aktivno prisustvovali tom apsurdu.
A ko su zapravo klovnovi...
Tu je naravno, na svom mestu, uvek prisutni Žvalja. Ovoga puta u ulozi komuno-popa. Podseća na modernu varijantu popa Zečevića, pa još sve začinjeno u off-u Lenjinovim maršom i veselim narikacama. Uvek prisutna simbolika ksta i zvezde još jednom verno oslikava balkansku ideološko-religioznu stvarnost. Tu je prisutan i đak, pobednik svih posleratnih pesničkih konkursa i amaterski radnik svih srpskih cia i bia, takođe izlizane olovke, sa sve holmovskim šeširićem na sedoj glavuči. On je uvek začin-C i Vegeta svih bitnijih kulturno-političkih dešavanja na ovim prostorima. Pesnik uvek radi na normu, naplaćuje po učinku i izgovorenom stihu. Jedino više ne piše pesme, a zove se pesnikom, pa još i disidentom.
Nije mi smetalo prisustvo namrgođenog VK. Pa gde bi jedan srpski politički oportunista, nekoliko sati pre izbora, bio drugde nego u Cirkusu koji ce toga dana cela nacija nekoliko puta videti, direktno na ekranima TV Bastilje. Tako je, dakle, i Čita u njegovom liku, bio prisutno aktivno-pasivan na gorskom hepeningu. Da je falilo likova, falilo je. Nisam video Pahomiusa, kao i onog glafonju iz Takovske. Falili su i Aca Lukas, Ceca, Bora Corba, Jelena Kerleusa...
A tek narikače, ljudi.... gde ih samo pokupiše. Pa još i momci na službenom radu, sa sve naočalama za zavarivanje, obučeni po poslednjoj modi, u stilu zemunskog klana. Baciše stručno sanduk, baš kako je gazda Cirkusa prethodno naredio, a onda dođe ono što me i natera da pišem.
Sekvenca Bager.
Je l to beše onaj iz 5. oktobra, ili možda onaj drugi, korišćen u zemunskim poljima...
Emire, Emire.... zna taj dobro šta čini.
Siguran sam da Bruca zabole ona stvar za tamo nekog nadulog od lose brlje klovna sa Balkana, koji više nema ideja, pa se održava na površini upravo zahvaljujući globalističkom maniru da je sve u imenu proizvoda.
E sad, nije mi baš jasno, da li jednoj takvoj gromadi, kao što je Emir, sve to treba. Ili čovek stvarno uživa da se uneredi na sav svoj minuli rad. A i za alkoholizam, jarane moj, ima leka.
E sad... ko to sve plaća?
Uš'o majmun u tenak ljudi...
Kátastrofa!!!!



raja ga provalila i u srbiji.

sjetih se sahrane davorina popovica. drugovo je pimpek s kustom. sahrani u saraj'vu je kusta falio.
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 08:44 17.01.2008

Re: Nije vazno sta i kako, vazno je sa kim

Exitus Letalis


cole, nije valjda da se pravdaš domazetu?
ja sam se evo danas videla sa čedom.
.


Imam skoro 55 godina..ako sam dobro izracunao...tako da sam poodavno prestao da se pravdam bilo kome, osim samom sebi,,,, a da se nisam video, ni cuo , sa Cedom skoro 2 godine je najjednostavnija konstatacija,.,,,Da sam mu trebao ili on meni svakako bi se culi..
U svakom Blogu ima raznih meandara i putica na koji se skrece onda kada izostanu argumenti ...pa tako i u slucaju E Kusturice & bratstva, Vuka i Velje....itd
poz.
BKC
milosib milosib 09:50 17.01.2008

Re: Cirkus Kusturica

raja ga provalila i u srbiji.

sjetih se sahrane davorina popovica. drugovo je pimpek s kustom. sahrani u saraj'vu je kusta falio

Molim vas da ne koristite taj pogrdan turski naziv za gradjane Srbije. Znam da je u komunizmu u BiH to bilo normalno, ali u Srbiji nije.
Exitus Letalis Exitus Letalis 10:52 17.01.2008

Re: Cirkus Kusturica

milosib
raja ga provalila i u srbiji.

sjetih se sahrane davorina popovica. drugovo je pimpek s kustom. sahrani u saraj'vu je kusta falio

Molim vas da ne koristite taj pogrdan turski naziv za gradjane Srbije. Znam da je u komunizmu u BiH to bilo normalno, ali u Srbiji nije.


kakav pogrdan izraz?
kad bi se malo bavio svojim jezikom znao bi da ima nekoliko hiljada reči-turcizama koje nemaju alternativu ili su u širokoj upotrebi u srpskom. kao što su na primer: jastuk, peškir, karanfil, đurđevak, bubreg, pilav, musaka, pita, kajgana etc.
tako je i raja jedan od takvih i nije uopšte pogrdan, naprotiv, danas raja znači urbani deo stanovništva a papak (turcizam takođe) sve suprotno.

p.s. postoje rečnici. malo baci pogled.
a da, i sarma. kud ćeš bez sarme za srpsku novu godinu:)
shure shure 12:33 17.01.2008

Re: Nije vazno sta i kako, vazno je sa kim

ja sam se evo danas videla sa čedom.

ha ha ha, "Pinki je video Tita"
Citate li Vi sebe???
Exitus Letalis Exitus Letalis 12:47 17.01.2008

Re: Nije vazno sta i kako, vazno je sa kim

shure
ja sam se evo danas videla sa čedom.

ha ha ha, "Pinki je video Tita"
Citate li Vi sebe???


čitam. što?
ti se ne viđaš sa svojim prijateljima?
shure shure 14:48 17.01.2008

Re: Nije vazno sta i kako, vazno je sa kim

shureja sam se evo danas videla sa čedom.
ha ha ha, "Pinki je video Tita"
Citate li Vi sebe???

čitam. što?
ti se ne viđaš sa svojim prijateljima?

Da,samo pazljivo biram prijatelje,a i sami ste rekli da Ceda nije tema,a primecujem ni prijateljstvo
Domazet Domazet 17:10 17.01.2008

Re: Cirkus Kusturica

tuzlanac
raja ga provalila i u srbiji.

sjetih se sahrane davorina popovica. drugovo je pimpek s kustom. sahrani u saraj'vu je kusta falio.
Ostaje samo jos Francuska da se prosvetli...
Domazet Domazet 17:31 17.01.2008

Uuuuu, sad si me...

Bata Cole
U svakom Blogu ima raznih meandara i putica na koji se skrece onda kada izostanu argumenti ...pa tako i u slucaju E Kusturice & bratstva, Vuka
...razocarao Bata Cole. Nisam ocekivao da ces ti principijelan stav protiv seksizma i balkanstine da proglasis meandrima i skrenutim puticima. Mada, ako velikani politicke misli poput Jelice G. nemaju nista protiv sto bi sad pa ti imao...
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 17:34 17.01.2008

Re: Uuuuu, sad si me...

Domazet
Bata Cole
U svakom Blogu ima raznih meandara i putica na koji se skrece onda kada izostanu argumenti ...pa tako i u slucaju E Kusturice & bratstva, Vuka
...razocarao Bata Cole. Nisam ocekivao da ces ti principijelan stav protiv seksizma i balkanstine da proglasis meandrima i skrenutim puticima. Mada, ako velikani politicke misli poput Jelice G. nemaju nista protiv sto bi sad pa ti imao...


Uuuu sad sam se nasekirao, a verujem i Jelica....eto sta nam ucini!!!
Exitus Letalis Exitus Letalis 18:59 17.01.2008

Re: Nije vazno sta i kako, vazno je sa kim

shure
shureja sam se evo danas videla sa čedom.
ha ha ha, "Pinki je video Tita"
Citate li Vi sebe???

čitam. što?
ti se ne viđaš sa svojim prijateljima?

Da,samo pazljivo biram prijatelje,a i sami ste rekli da Ceda nije tema,a primecujem ni prijateljstvo


ne znam o čemu pričaš. ti si vređao coleta nekim džukačkim fazonom "mali čedin".
i naravno da nije čeda tema nego ovo isistavanje naših para od strene jednog "našo pa zašo" tipa, koji bi mogao da sahrani i neke svoje filmove kao što su arizona drim ili podzemlje i o toj primitivnoj zabavi gde nema koga nije bilo.
nisu te pozvali a tolko se preporučuješ?
možda ne čitaju bolog.
Exitus Letalis Exitus Letalis 19:02 17.01.2008

Re: Cirkus Kusturica

Ostaje samo jos Francuska da se prosvetli...

francuzi ne poklanjaju sela i livade nikom. ako na to misliš.
a da je provaljen, naravno da jeste.
voleo je nesebično miloševića a sad se zalepio ko taksena marka za koštunicu.
jadan je.
ima mnogo talentovanih koje ne krasi naročit karakter.
Domazet Domazet 19:24 17.01.2008

Re: Cirkus Kusturica

Exitus Letalis
Ostaje samo jos Francuska da se prosvetli...

francuzi ne poklanjaju sela i livade nikom. ako na to misliš.

Jok more(gledaj vamo, nista ruke, samo urbani turcizmi). Mislim na Legije Casti i slicne sitnice...

P.S. Shure, dobio si flak za 'Cedin Mali' ni kriv ni duzan, izvini:). Znas kako, Madam Hag se lako uzbudi pa previdi...
Domazet Domazet 19:25 17.01.2008

Ma nemas sta da mi pricas...

Branislav Kovačević Cole
Domazet
Bata Cole
U svakom Blogu ima raznih meandara i putica na koji se skrece onda kada izostanu argumenti ...pa tako i u slucaju E Kusturice & bratstva, Vuka
...razocarao Bata Cole. Nisam ocekivao da ces ti principijelan stav protiv seksizma i balkanstine da proglasis meandrima i skrenutim puticima. Mada, ako velikani politicke misli poput Jelice G. nemaju nista protiv sto bi sad pa ti imao...


Uuuu sad sam se nasekirao, a verujem i Jelica....eto sta nam ucini!!!
...znam i sam. Od iskrenih boraca protiv seksizma i primitivizma (drugih) nista se drugo ne moze ni ocekivati...
shure shure 20:34 17.01.2008

Exitus ....

.....pa gde Vi odoste....Da me niste u" zaru borbe" zamenili sa nekim.Komentarisem na blogu naseg domacina samo zato sto ga iskreno postujem.Nikad tako nesto ne bih rekao ni za njega, a ni za Vas.To jednostavno nije moj nacin.Ono sto ste napisali da ste videli Cedu, je meni delovalo,kako vec jeste i ja sam se od srca nasmejao.Pa i da sam ja autor toga,bilo bi mi smesno.De,ne srdite se nisam vas niti vredjao niti ismevao
milosib milosib 23:59 17.01.2008

Re: Cirkus Kusturica

kav pogrdan izraz?
kad bi se malo bavio svojim jezikom znao bi da ima nekoliko hiljada reči-turcizama koje nemaju alternativu ili su u širokoj upotrebi u srpskom. kao što su na primer: jastuk, peškir, karanfil, đurđevak, bubreg, pilav, musaka, pita, kajgana etc.
tako je i raja jedan od takvih i nije uopšte pogrdan, naprotiv, danas raja znači urbani deo stanovništva a papak (turcizam takođe) sve suprotno.

p.s. postoje rečnici. malo baci pogled.
a da, i sarma. kud ćeš bez sarme za srpsku novu godinu:)

Pogrdan jer su ga Turci koristili za porobljene narode. Verujem da ne biste voleli da vas neko oslovljava sa stoko ili robe. Nemam ja ništa protiv turcizama, verujem da ih znam više od vas, i nisam to rekao, a vas molim da mi objasnite ko to u Srbiji koristi izraz raja. Da niste to u Beogradu čuli, mislim ipak je to urbana sredina?

Što se Jelene Žigon znam da je veoma aktivna sa decom sa KiM, npr. organizovala je putovanja KUD-ovima po užoj Srbiji, vodila ih na odmore u Rusiju i sl. Znate, istinski humani ljudi ne idu okolo i hvale se na sva usta šta rade, a još manje to kače na sajtove da bi nepoverljivim bili na uvidu. Mada možda negde i ima, ono bar sajtovi novina.
p.s. Đurđevak je turska reč? Georgije, Đorđe, Đurđe je tursko ime? Molim vas da me prosvetlite.
Exitus Letalis Exitus Letalis 00:49 18.01.2008

Re: Cirkus Kusturica

p.s. Đurđevak je turska reč? Georgije, Đorđe, Đurđe je tursko ime? Molim vas da me prosvetlite.


ok, za đurđevak se slažem da sam pogrešila.

ali nijedan živi jezik nije čisto svoj, svaki ima pozajmljenih reči iz drugih jezika. kao i seobe ljudi i reči se kreću iz jednog jezika u drugi.
neki turcizmi su se potpuno odomaćili i u običnom (saobraćajnom) i književnom jeziku. ima reči koje uopšte nemaju zamenu u srpskom jeziku. kao na primer: boja, bubreg, džep, čizma, pamuk, jorgovan, leš, papuče, sapun, sat, šećer, zanat, burek, baklava, dud i da ne nabrajam.
ima reči koje imaju zamenu ali su toliko odomaćene da se koriste svakodnevno u štampi, u običnom govoru: alat, bašta, jastuk, jorgan, kašika, kavez, marama, makaze, bešika, dever, mušterija etc ili itd ili i tako dalje.
sve to ima u rečnicima.
nije mi namera da se pravim pametna. samo sam htela da kažem da se jezici i razvijaju, menjaju, neke reči se više ne upotrebljavaju, neke su opet nove dobile svoje mesto. to i jeste lepota i bogatstvo.
milosib milosib 14:01 18.01.2008

Re: Cirkus Kusturica

Gospodjo Letalis, vi ste moju jednu primedbu okrenuli u to da sam protiv turcizama. Jasno sam rekao da mi se ne svidja bas izraz "raja", jer oznacava stoku, stado i cini mi se da je persijskog, a ne turskog porekla. Nas narod ju je upoznao kao pogrdni naziv od strane Turaka i smeta mi da neko danas nase gradjane tako naziva.

Inace sam veliki zaljubljenik u srpski jezik i smatram sve opsteprihvacene tudjice njegovim sastavnim delom.
Npr. rec televizor je srpska rec engleskog porekla i sl. Imaju i reci tipa sraf nemackog porekla koje su se odomacile, a izbegavam da ih koristim i mislim da ne treba i dajem prednost recima vijak i zavrtanj. Nemam nista protiv da neko kaze djulbasta, a ja cu radije reci ruzicnjak. Naravno ovo je misljenje laika za polje lingvistike.
Exitus Letalis Exitus Letalis 21:51 19.01.2008

Re: Exitus ....

shure
.....pa gde Vi odoste....Da me niste u" zaru borbe" zamenili sa nekim.Komentarisem na blogu naseg domacina samo zato sto ga iskreno postujem.Nikad tako nesto ne bih rekao ni za njega, a ni za Vas.To jednostavno nije moj nacin.Ono sto ste napisali da ste videli Cedu, je meni delovalo,kako vec jeste i ja sam se od srca nasmejao.Pa i da sam ja autor toga,bilo bi mi smesno.De,ne srdite se nisam vas niti vredjao niti ismevao



izvini, to je bilo upućeno domazetu.
još jednom izvini.
oldtajmer oldtajmer 18:30 16.01.2008

Ovo je veoma tuzno i depresivno

Kusta, Nele i Mihalkov su ljudi koje sam svojevremeno jako cenio. :(
shure shure 16:44 17.01.2008

Re: Ovo je veoma tuzno i depresivno

A zasto vise ne?Ja mislio da pocnem.Naravno mislim samo po stvaralackoj strani!(mada Nele mi se ne uklapa,zapravo ne svidja...jbg,ukusi?))
Pozdrav
nikson nikson 19:37 16.01.2008

cole

ovo je prvi put da ne citam vas blog pre nego sto napisem komentar. po meni kustendorf je dobro zamisljena ideja, ali je sve ostalo odvratno sto se desava. toliko me nervira da ne mogu da citam vas blog niti bilo sta o tome. neko je dao kusturici parce zemlje da na njemu radi sta mu padne na pamet. to je u stvari jedna zurka za njegove ortake.
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 08:47 17.01.2008

Re: cole

nikson
ovo je prvi put da ne citam vas blog pre nego sto napisem komentar. po meni kustendorf je dobro zamisljena ideja, ali je sve ostalo odvratno sto se desava. toliko me nervira da ne mogu da citam vas blog niti bilo sta o tome. neko je dao kusturici parce zemlje da na njemu radi sta mu padne na pamet. to je u stvari jedna zurka za njegove ortake.


Pa ni komunizam kao ideja nije los, jedini je problem sto je nemoguc, pa se primenjuje represija da bi te ubedili da je moguc!!! Ma da je sve to zurka ni po jada.....to je malo veca politicka zurka, sa raznim stetnim posledicama i ne odvija se samo na tom malom parcetu zemlje...Gledajte kako RTS revnosno prati TA dogadjanja, pa psetu Mihalkova Pravnom i sl, a sve pod okriljem borbe protiv "losih" filmova...
BKC
strava strava 12:14 17.01.2008

Da li je to istina?

neko je dao kusturici parce zemlje



Čini mi se da ne govorite istinu. Kako je neko mogao nekome da da zemlju koja je u privatnom vlasništvu. Pre će biti da je ta zemlja kupljena od nekog.
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 12:32 17.01.2008

Re: Da li je to istina?

strava
neko je dao kusturici parce zemlje



Čini mi se da ne govorite istinu. Kako je neko mogao nekome da da zemlju koja je u privatnom vlasništvu. Pre će biti da je ta zemlja kupljena od nekog.



Tako je sve pocelo....cini mi se?

Četvrtak, 27. 3. 2003.

U Mokroj Gori, odlukom IO SO Užica
Kusturica gradi filmsko selo

UŽICE (Tanjug) - Filmskom reditelju Emiru Kusturici odobreno je da u selu Mokra Gora, u podnožju Tare, sagradi etno-filmsko selo, saopštila je juče Informativna služba Izvršnog odbora Skupštine opštine Užice.

Prema projektu, koji će biti urbanistički razrađen, na površini od 90 ari, iznad stare železničke stanice u Mokroj Gori, planirana je izgradnja kompleksa koji će imati 12 sadržaja, među kojima i letnju školu filmske režije.

Kusturica je u Mokroj Gori, na Zlatiboru, u Užicu i u Čačku snimao film "Gladno srce", u produkciji francuskog "Kanala plus", koji bi trebalo da se pojavi na ovogodišnjem filmskom festivalu u Kanu.

[i][/i]
nikson nikson 13:57 17.01.2008

Re: Da li je to istina?

a sve pod okriljem borbe protiv "losih" filmova...
BKC


kako to mislite? naravno slazem se, ali ako moze malo obrazlozenje...

Čini mi se da ne govorite istinu. Kako je neko mogao nekome da da zemlju koja je u privatnom vlasništvu. Pre će biti da je ta zemlja kupljena od nekog.


malo se bavim time, pa samo nesto da dodam... nije problem da vi imate privatni posed, koristite ga kako zelite u skladu sa zakonom. nije ni problem da kusturica, kao neko ko je ime u kanu, ovde izvede svoju zamisao. ALI, on je takodje dobio neka ovlascenja koja odbravaju organi vlasti. ni to nije problem. ali je problem sto on to zloupotrebljava da bi napravio privatnu zurku. ja to vidim kao uzurpaciju vlasti, sto za posledicu ima nejednakost.
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 14:07 17.01.2008

Re: Da li je to istina?

nikson
a sve pod okriljem borbe protiv "losih" filmova...
BKC


kako to mislite? naravno slazem se, ali ako moze malo obrazlozenje...


Nadjite gde je bio, s kim i o cemu je pricao Mihalkov sinoc na Pravnom u Bgd/u pa cete videti da nema razlike izmedju radikala i njih...a to ipak treba, sve, neko da plati! Ovako napravis festival....eto love, a ti teras politiku...U najkracem....
nikson nikson 14:23 17.01.2008

Re: Da li je to istina?

Hvala!

Bilo bi lepo kada bi neko okacio neki snimak ili tekst, da vidimo o cemu je pricao mihalkov. uzgred, jasno mi je da ga neko zove na filmsku akademiju, ali sta ce on na pravnom fakultetu? i ko ga je zvao tamo? da, da - ko ga je zvao????
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 14:51 17.01.2008

Re: Da li je to istina?

nikson
Hvala!

Bilo bi lepo kada bi neko okacio neki snimak ili tekst, da vidimo o cemu je pricao mihalkov. uzgred, jasno mi je da ga neko zove na filmsku akademiju, ali sta ce on na pravnom fakultetu? i ko ga je zvao tamo? da, da - ko ga je zvao????


Ako koza lazze , rog ne lazze, kao sto sam slutio/najavio, evo potvrde>

Удружење студената Правног факултета Номоканон и

Друштво српско – руског пријатељства

организују предавање

славног руског режисера Никите Михалкова,

добитника многих награда (Оскара, Златне палме, Златног лава,...), и великог пријатеља српског народа. Михалков ће говорити о Косову и Метохији, Православној духовности, култури и уметности и српско руским – односима.

У програму ће учествовати и глумица Ивана Жигон и ансамбл Косовски божури.

Среда, 16. јануар, амфитеатар V Правног факултета, у 20 часова.[i][/i]
Exitus Letalis Exitus Letalis 19:07 17.01.2008

Re: Da li je to istina?

strava
neko je dao kusturici parce zemlje



Čini mi se da ne govorite istinu. Kako je neko mogao nekome da da zemlju koja je u privatnom vlasništvu. Pre će biti da je ta zemlja kupljena od nekog.


nije parče, poveliko je i njemu je poklonjeno. e sad, dal je koštunica skino sa svoje štedne knjižice (ne zna kud će pre, dal deci kosova dal kusturici) to ne znamo?
nigde nije pislao o koštunici kao meceni.
Exitus Letalis Exitus Letalis 19:15 17.01.2008

Re: Da li je to istina?

Удружење студената Правног факултета Номоканон и

Друштво српско – руског пријатељства

организују предавање

славног руског режисера Никите Михалкова,

добитника многих награда (Оскара, Златне палме, Златног лава,...), и великог пријатеља српског народа. Михалков ће говорити о Косову и Метохији, Православној духовности, култури и уметности и српско руским – односима.

У програму ће учествовати и глумица Ивана Жигон и ансамбл Косовски божури.

Среда, 16. јануар, амфитеатар V Правног факултета, у 20 часова.


to su oni koji su organizovali tribine "10 godina od oslobađanja srebrenice" i "nije bilo opsade sarajeva"
cole, cole, de me ne obavesti?
šta sam propustila, ccc!
man ray loves me man ray loves me 20:58 16.01.2008

Kunstendork

Kusturica ne izgleda dobro na snimku. Da nije bolestan? Ponekad ljudi rade najcudnije stvari, pa se posle ispostavi da imaju tumor na mozgu i sl.
A muzika me podsetila na Titovu sahranu. Jos jedan prazan sanduk I guess, jos jedno plakanje ne nad pokojnikom, vec nad samim sobom.
Dax Dax 00:26 17.01.2008

Sto se babi snilo....

AlexDunja AlexDunja 00:48 17.01.2008

Re: Sto se babi snilo....

joj, opancici na kljuncice:)))
Jelica Greganović Jelica Greganović 00:51 17.01.2008

Meni je

jedan od najboljih beogradskih grafita, a vreme mu je za ponavljanje, je bio:

Vuče ovco !
ivana23 ivana23 01:02 17.01.2008

Re: Meni je

Jelica Greganović
jedan od najboljih beogradskih grafita, a vreme mu je za ponavljanje, bio:
Vuče ovco !


Fenomenalno!
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 08:50 17.01.2008

Re: Meni je

Jelica Greganović
jedan od najboljih beogradskih grafita, a vreme mu je za ponavljanje, bio:

Vuče ovco !


Da izvinu svi, sada bi Radovan III rekao>Kratko i jebitacno!!!
[i][/i]
Vidj zemljakinje kako politicki misli...???
poz
bkc
Jelica Greganović Jelica Greganović 11:10 17.01.2008

Nemoj Cole,

sad pa i ti...neću valjda i tebi da objašnjavam da mi je praćenje politike posao više od 20 godina, da to ne ide i bez političkog razmišljanja...ali da se jako trudim da ovde na blogu ne produžavam svoj radni dan (naročito sad kad je Slo predsedavanje u toku, pa moj radni dan ima oko 27 sati). Uostalom, za blog sam pristala da pišem kada mi je rečeno da ne moram i ovde da se bavim politikom. Zato se trudim da ovde izbegavam politiku i bavim se temama za koje inače nemam vremena, ni mesta u svom poslu...Al' ima kad ne mogu ni ja da se uzdržim od pisanja i komentarisanja politike i njenih pratećih "momenata" - političara :)
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 11:16 17.01.2008

Re: Nemoj Cole,

Jelica Greganović
sad pa i ti...neću valjda i tebi da objašnjavam da mi je praćenje politike posao više od 20 godina, da to ne ide i bez političkog razmišljanja..



Razgprpadila mi se "moja omiljena vestica"..???Rekao bih da ti nedostaju sati dremke.....heheheheh..Ma jok, dopalo mi se podsecanje na Vuka i ovcu, jerbo sam zaboravio grafit....SJAJAN!!! Jedini je problem sto je on (grafit) malo, malo pa aktuelan....
ali usud, sta li?
Sneg nam se otopio, ali ti dodji....u zavicaj....nema veze...bar ces se ispavati...!
poz
bkc
strava strava 12:17 17.01.2008

Jaka stvar

(naročito sad kad je Slo predsedavanje



Veoma jaka stvar. I svi ih slušaju kad govore.
dragan7557 dragan7557 14:14 17.01.2008

Re: Nemoj Cole,

sad pa i ti...neću valjda i tebi da objašnjavam da mi je praćenje politike posao više od 20 godina, da to ne ide i bez političkog razmišljanja..


Alo bre Jelice, vidi se da si profesionalno poma'nitala.Politički ne razmišljaju ni političari a o onima koji prate šta ovi rade da i ne govorimo.

Uostalom mišljenje je vrlo komplikovan proces za koga političari nemaju vremena a ni potreban alat, pa se kao
terapija koriste slogani poput 'Vuče (ispunite po potrebi) ovco' !
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 14:54 17.01.2008

Re: Nemoj Cole,

dragan7557
sad pa i ti...neću valjda i tebi da objašnjavam da mi je praćenje politike posao više od 20 godina, da to ne ide i bez političkog razmišljanja..


Alo bre Jelice, vidi se da si profesionalno poma'nitala./quote]

E ne moze....samo JA Jelicu mogu da grdim.,...ro je na zavicajnoj osnovi....Okanite se Jelice, Jece, zvane Veca,,Vestica..:)
Jelica Greganović Jelica Greganović 18:57 17.01.2008

Stravo,

ne bih da ulazim u diskusiju, neće biti plodna niti promeniti stvari...ali ja moram da radim svoj posao, ma šta ti mislio o značaju predsedavanja EU.

Dragane,
da sam po'manitala, nisam još, al' mogla bih uskoro...ovim tempom ako se nastavi ponavljanje reči : SAS, Rupel, Kosovo...mogla bih i da počnem da ujedam...

Bata Cole, tako je druže i zemljače...a ono, pa došla bih ja, već sam se izbečila, a ni dve nedelje nije prošlo od početka tog predsedavanja...ne bi bilo loše kad bih malo emigrirala u maticu, bogdamevidi...
dalmos dalmos 02:12 17.01.2008

Par činjenica ....

1. Veći deo ovoga što ste gore napisali temeljite na citatu koji ste namerno, a u stilu "Kurira" prilagodili svojim potrebama. Cenjeni gost je rekao "nije važno gde se nalaziš, nego s kim si" ...
2..U ovoj širokoj opservacije ste ispustili samo suštinu, a to je da se radi o međunarodnom festivalu studentskog filma na kome u takmičarskom programu učestvuju studenti iz 12 zemalja.
3. A pre nego što nastavite da pljujete po dotičnoj manifestaciji probajte da izguglate ime ovog festivala, i malo prelistajte rezultate... a naročito obratite pažnju na web stranice van srpskog govornog područija.
4.Osporavate lik i delo Emira Kusturice :
-Nisam ljubitelj svih njegovih filmova, ali neki od njih su remek dela, i kao takvi su priznati u svetskim okvirima.
-Mećavnik... ima se i tu šta zameriti, ali on za razliku od drugih nešto radi i daleko od toga da je to loše ...
-Uzgred, ispravite me ako grešim, ali pre samo par meseci je opera ovog čoveka proglašena za kulturni događaj decenije u evropskoj prestonici kulture -Parizu, i to u kritičarskim krugovima, a sve predstave su rasprodati u jednom danu...
5.Kusturičin politički angažman, tj. otvorena podrška dss-u koja vam toliko bode oči, meni recimo mnogo manje smeta nego ono što radi Biljana, koja uporno priča o stvarima u koje se ne razume, ali ja obožavam Biljanina dela. A što se tiče antiglobalizma, tu mi već nije jasno šta vam nije jasno.
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 09:20 17.01.2008

Re: Par činjenica ....

dalmos

4.Osporavate lik i delo Emira Kusturice :



1, Citat na koji se pozivate preneo sam doslovce copy/paste....prema tome nisam ga prilagodio, vec citam kako je napisano....
2 i 3. Uopste se nisam bavio, pa samim tim ni osporavao festival studentskog filma...kao neko ko je i sam slicne manifestacije organizovao, kao neko ko je bi umet direktor Studentskog kulturnog centra, apsolutno razumem i podrzavam svaku slicnu manifestaciju, ali ne i one koje te stvari poput kukavicijih jaja podmecu zarad svojih nacionalistickih i drugih retrogradnih politickih stremljenja..Uostalom pogledajte o cemu su pricali uvazeni reditelj Mihalkov i studenti na Parvnom u Beogradu,,,,,Kosovo, sloenska dusha, pravoslavlje....retorika radikala i Milosevica iz onih vremena koja nam se nesto suptilnije, ali ipak vidljivo, vracaju....!!!! Dakle ne branite ono sto nije ni napadnuto!
4. Ajde navedite mi recenicu kojom osporavam Kusturicine filmove...Bio bi fer da to kazete...Ja sam napisao samo ono sto i Vi da on ima dobre i lose filmove, a da su losi upravo oni od kada je napustio rad sa Sidranom a krenuo u politicki deal sa S Milosevicem, kasnije Kostunicom....I dalje mislim da je Secas li se Doli Bel, po meni, njegov najbolji film...a ne zaostaje ni Otac na sluzbenom putu...i sve do Doma za vesanje...ako se dobro secam 1995...godine..od kada je proslo vec 13 godina....Ja sam samo, u vezi Mecavnika rekao da to ne bi bila moja tema da ne trosi ogromne budzetske pare....da je to sve on kupio za njegove novce i svoje hirove pravi o svom trosku, njegova stvar, njegove pare...Pitao sam se vec na vom Blogu i naveo bar dva reditelja, Gorana Paskaljevica i Gorana Markovica....da ne spominjem druge, koji nisu bili u prilici da imaju TAKVU drzavnu/novcanu podrsku kakvu je dobio Kusturica...Smem li da se pitam,ili je i to zabranjeno?
Sto se Parisa tice i rasprodaje Opere,kao covek koji relativno dobro poznaje Paris, kao i zapadnjacki nacin marketinga, uopste ne mislim da je to bio neki veliki problem..Uostalom o tome nisam ni pisao,nisam gledao tu operu, pa ne mogu o njoj ni da sudim,cak ni kao obicna publika....Kusturica je na zapadu stekao autoritet sa svojih par filmova (licno mislim sa samo - sto nije malo- 3) te da poslednjih 13 godina surfuje na tim talasima...Njegovog dobrog filma nema poooodavno!!!
5. Ma moze on da podrzava koga god hoce, kao i Biljana,ili ko drugi, VI ili JA, ali kada to radi o trosku budzetskih obveznika onda se to zove malo drugacije.....Naravno sve to je zaliveno izlivom srpstva i patriotizma....Smesano najlakse se pije....
Sto se tice anti/globalizma...svaki ekstrem je opasan kako globalizam, bez pokrica, tako i antiglobalizam, bez pokrica!
I na kraju, citiracu samog sebe sa ovog Bloga
I MIhalkov i Kusturica su najbolji kada su iza, a ne ispred kamere!!![i][/i]
niki m niki m 09:47 17.01.2008

Re: Par činjenica ....

.Ja sam samo, u vezi Mecavnika rekao da to ne bi bila moja tema da ne trosi ogromne budzetske pare....da je to sve on kupio za njegove novce i svoje hirove pravi o svom trosku, njegova stvar, njegove pare.


g. Kovacevicu, evo opet mene. Niste u pravu da je Mecavnik izgradjen drzavnim novcem, vrlo gresite. Drzava je dala nesto ali vrlo malo novca tek kada je Mokra Gora proglasena zastitcenim podrucjem. Dalje, ne znam da li ste bili nekada na Mecavniku. Da li znate koliko turista obilazi Mokru Goru? Da li znate da je citav jedan kraj ove nase Srbije potpuno probrazen, da su ljudi dobili radna mesta, da se placa porez... Dobrim delom je ovo svei zahvaljujuci Sarganskoj osmici ali je tek sa Kusturicom sve to dobilo potpuno drugi smisao.

Sto se Parisa tice i rasprodaje Opere,kao covek koji relativno dobro poznaje Paris, kao i zapadnjacki nacin marketinga, uopste ne mislim da je to bio neki veliki problem..


Mada cenim vas nastup na ovom blogu, ova recenica je nesto ..., nemam reci da opisem! da li vi zaista mislite da je dovoljno poznavati malo marketinga pa prodavati karte po Parizu? Pri tome, Kusturica je poznat i kao neko ko ne podrzava zvanicnu zapadnu politiku na Balkanu, sto ce reci spada u politicki nekorektne autore. Pobogu, g. Kovacevicu!! Znate li koliko ljudi poznaje marketing ali nije u stanju da napravi nesto stoje umetnicko delo? Vama moze da se ne dopadaju njegovi politicki stavovi ali to nije razlog da podcenjujete njegovo delo.
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 10:19 17.01.2008

Re: Par činjenica ....

niki m
.

g. Kovacevicu, evo opet mene. Niste u pravu da je Mecavnik izgradjen drzavnim novcem, vrlo gresite. Drzava je dala nesto ali vrlo malo novca tek kada je Mokra Gora proglasena zastitcenim podrucjem. Dalje, ne znam da li ste bili nekada na Mecavniku. Da li znate koliko turista obilazi Mokru Goru? Da li znate da je citav jedan kraj ove nase Srbije potpuno probrazen, da su ljudi dobili radna mesta, da se placa porez... Dobrim delom je ovo svei zahvaljujuci Sarganskoj osmici ali je tek sa Kusturicom sve to dobilo potpuno drugi smisao.

Zasto sa Kusturicom, a ne sa G Paskaljevicem, G.Markovicem, Dj Karanovicem..D.Kovacevicem.....? Drzava je dala nesto malo....Koliko je to malo....i nije sve u novcu? Ne sporim ideju, pa ni radna mesta & ostalo...ali to je privatni biznis....Mogao je da uzme kredit od drzave, Fonda za razvoj....itd...ali, na kraju krajeva sasvim je svejedno., jer Vi samo pokusavate da odbranite njegove politicke stavove i deal koji ima !

Sto se Parisa tice i rasprodaje Opere,kao covek koji relativno dobro poznaje Paris, kao i zapadnjacki nacin marketinga, uopste ne mislim da je to bio neki veliki problem..


Mada cenim vas nastup na ovom blogu, ova recenica je nesto ...,
HVALA!
nemam reci da opisem! da li vi zaista mislite da je dovoljno poznavati malo marketinga pa prodavati karte po Parizu? Pri tome, Kusturica je poznat i kao neko ko ne podrzava zvanicnu zapadnu politiku na Balkanu, sto ce reci spada u politicki nekorektne autore. Pobogu, g. Kovacevicu!! Znate li koliko ljudi poznaje marketing ali nije u stanju da napravi nesto stoje umetnicko delo? Vama moze da se ne dopadaju njegovi politicki stavovi ali to nije razlog da podcenjujete njegovo delo.

[/i][i]
Ja sam pokusao da u par reci samo pojasnim...da NJEMU nije bio problem da napravi takav marketinski potez, a to sto se on ne slaze sa politikom zapada...onda Vi ne poznajete zapad..Mislite li da su na Zapadu toliko inficirani politikom pa da veliki broj ljudi zna sta Kusturica politicki misli....zatim Francuska je dugo podrzavala nacionalisticku politiku Milosevica, jer je i sama prilicno tvrda po tom pitanju....i trece ja uzivam kada zapad nasedne na te jeftine trikove, poput Bregovica i Kusturice.,...kada im uzmu novac,,,,Ja ne volim samo da te tri sibice igraju o trosku naseg budzeta....a kako ce da ih muntaju, uopste me ne zanima....Kusta krcmi svoje ime, daje im zabavu koja im nedostaje, provalio je njihov mentalni sklop, kao i nas....pa im/nam prodaje rog za svecu....ali kako god vi ili ja mislili njegovog dobrog filma nema podavno
man ray loves me man ray loves me 10:50 17.01.2008

Re: Par činjenica ....

O Parizu i operi.
Da, opera je hit, i ne zelim to da umanjujem.
A sad da ga umanjim :)
Francuzi vole cigansku muziku. Ovde ima zilion bendova koji imaju u imenu rec Haidouti (hajduci !), ja cak imam poznanika koji svira u jednom od njih - odusevio se kad sam mu objasnila da izmedju Mitrovdana i Djurdjevdana treba da lezi kod jataka, a leti da ore drumove. Bendovi kao sto su Gogol bordello, Esma Redzepova, Nele i Co su ludo popularni i pune velike hale.
Opera je obrada Kusturicinog dobrog filma - Doma za vesanje. Off remark: shvatam zasto su je postavili u Parizu. Nema mnogo opera koje tehnicki mogu da izvedu da Gorica Popovic leti !

Nezavisno od njegovog uspeha, ja se slazem sa pitanjem BKC: Zasto Kusturica (koji, evo, vidimo ima lovu bar od ludacki rasprodate opere u Parizu), nama za nase pare prodaje muda koja smo mi njemu prethodno poklonili?
niki m niki m 15:09 17.01.2008

Re: Par činjenica ....

Pitao sam se vec na vom Blogu i naveo bar dva reditelja, Gorana Paskaljevica i Gorana Markovica....da ne spominjem druge, koji nisu bili u prilici da imaju TAKVU drzavnu/novcanu podrsku kakvu je dobio Kusturica...Smem li da se pitam,ili je i to zabranjeno?


Bilo bi mi vise nego interesantno da pokazete kada su i za kakvu to ideju pomenuta gospoda trazila drzavnu podrsku i novac, a nisu dobili.
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 15:14 17.01.2008

Re: Par činjenica ....

niki m
Pitao sam se vec na vom Blogu i naveo bar dva reditelja, Gorana Paskaljevica i Gorana Markovica....da ne spominjem druge, koji nisu bili u prilici da imaju TAKVU drzavnu/novcanu podrsku kakvu je dobio Kusturica...Smem li da se pitam,ili je i to zabranjeno?


Bilo bi mi vise nego interesantno da pokazete kada su i za kakvu to ideju pomenuta gospoda trazila drzavnu podrsku i novac, a nisu dobili.


Hahahahahah, nasmejaste me....Kusturica je pisao Vladi pa mu je odobrila, ili su oni to na Mecavniku sve dogovorili, pa je to neko napisao, po unapred dogovorenim uslovima.....ali dobro da se ne preganjamo...Vi verujte u ono sto mislite da je ispravno.....ako vam je tako lakse...
Poz
bkc
Domazet Domazet 17:55 17.01.2008

Ah Ms Radnitzky...

man ray loves me
O Parizu i operi.
Da, opera je hit, i ne zelim to da umanjujem.
A sad da ga umanjim :)
Francuzi vole cigansku muziku. Ovde ima zilion bendova koji imaju u imenu rec Haidouti (hajduci !), ja cak imam poznanika koji svira u jednom od njih - odusevio se kad sam mu objasnila da izmedju Mitrovdana i Djurdjevdana treba da lezi kod jataka, a leti da ore drumove. Bendovi kao sto su Gogol bordello, Esma Redzepova, Nele i Co su ludo popularni i pune velike hale.
Opera je obrada Kusturicinog dobrog filma - Doma za vesanje. Off remark: shvatam zasto su je postavili u Parizu. Nema mnogo opera koje tehnicki mogu da izvedu da Gorica Popovic leti !

Nezavisno od njegovog uspeha, ja se slazem sa pitanjem BKC: Zasto Kusturica (koji, evo, vidimo ima lovu bar od ludacki rasprodate opere u Parizu), nama za nase pare prodaje muda koja smo mi njemu prethodno poklonili?
...vi kao da gajite odredjeni animozitet prema romskoj muszici!? Mislim da to nije lepo. Ono jeste da je romska muzika (pa i celokupna umetnost) prilicno kontroverzna u OB Srbiji, svesan sam da neki od etabiliranih umetnika/Umetnica OB Srbije gaje izrazite, gotovo licne, animozitete, prema nekim od arhetipova romske kulture (ne podnose, recimo, cesti motiv letecih zena, sto je u psihoilogiji poznato kao 'Kompleks prizemne zene'). Ipak bih hteo da vas upozorim da se tu radi o etabiliranim umetnicima/Umetnicama, dakle staroj gardi koju polako ali sigurno gazi vreme. Medju mladim snagama stvari ipak stoje, cini mi se, sasvim drugacije. Neki od Mladih Lavova, uprkos poznatom stavu svojih mentora/Mentorki, imaju sasvim pozitivan stav o romskoj muzici (pa se nadam i sire, o citavoj romskoj kulturi). Sto cete lako proveriti prelistavanjem threadova tzv. VIP in making autora. A ja mislim da je uvek bolje okretati se mladosti i buducnosti. Dakle, predlazem vam da budete malo manje ostri i pokazete vise razumevanja za love affair Francuske sa romskom muzikom. Ako nistas drugo, imajte u vidu de je Francuska, kako je to Bata Cole vispreno primetio, jedna ako ne bas potpuno balkanska a ono svakako balkanizovana zemlja. Podsecam vas da u njoj drzava podrzava najnize ukuse sirokih masa, o cemu ce vam posvedociti Ucesnice ovoga bloga koji su nedvosmisleni autoriteti po oba pitanja (hocu da kazem i po pitanju francuske drzavne politike i po pitanju kulture). Konacno, to je zemlja (Francuska, da ne bude zabune) koja je Kusturicu prakticno proizvela u Drzavnog Umetnika...
dalmos dalmos 20:23 17.01.2008

Re: Par činjenica ....

1, Citat na koji se pozivate preneo sam doslovce copy/paste....prema tome nisam ga prilagodio, vec citam kako je napisano....


Onda ste verovatno čitali kurir, pošto sam predmetnu izjavu čuo na televiziji u originalu(ne prevod).

ali ne i one koje te stvari poput kukavicijih jaja podmecu zarad svojih nacionalistickih i drugih retrogradnih politickih stremljenja..


Mislim da suštinu problema treba da potražite u sebi... čini mi se da ste toliko opsednuti Kusturičinim političkim angažmanom da bi i u njegovom odlasku u poljski wc prepoznali neko kukavičije jaje zarad viših ciljeva.

Uostalom pogledajte o cemu su pricali uvazeni reditelj Mihalkov i studenti na Parvnom u Beogradu,,,,,Kosovo, sloenska dusha, pravoslavlje....retorika radikala i Milosevica iz onih vremena koja nam se nesto suptilnije, ali ipak vidljivo, vracaju....!!!! Dakle ne branite ono sto nije ni napadnuto!


Ta tribina nema nikakve veze sa festivalom, a pošto nisam upoznat sa detaljima nebih o tome.

Ajde navedite mi recenicu kojom osporavam Kusturicine filmove...Bio bi fer da to kazete...Ja sam napisao samo ono sto i Vi da on ima dobre i lose filmove


eminetni i nepogrešivo talentovani (za razne nacionalprofitabilne manifestacije, sa pevanjem i pucanjem) reditelj Emir (Nemanja) Kusturica

ako ovo nije omalovažavanje ja ne znam šta jeste.

A što se tiče državnih para koje vas toliko bole... e da je sreće da se više državnih para ulaže u ovakve projekte! Da li ste vi uopšte bili tamo? Ne bih rekao! Taj prelepi kraj je bio u bukvalnom smislu te reči "slepo crevo" (geografski,ekonomski...)i da nije šarganske osmice verovatno niko nebi ni znao da postoji. A danas ... znam da se ponavljam, ali pokušajte da izguglate Mokru Goru ... da čak sam i ja bio prijatno iznenađen. A sve što je tamo napravljeno, kako u samom gradiću tako i u celoj Mokroj Gori neće ostati Striboru nego Srbiji, verujte mi. Ukratko od ničega je napravio verovatno treći po snazi srpski brend posle Exita i tenisera...

A ovo što ste napisali za Pariz je biser nad biserima,kao stvoren za moju arhivu, i ne brinite obavezno ću vas potpisati kada vas budem citirao.

Ono što sam u prethodnom postu zaboravio:
6.Sahrana lošeg filma, originalna i genijalna ideja, i odličan marketinški potez, iako se sa izborom filma ne slažem jer ima mnogo onih koji su sahranu zaslužili više od njega.
7.Smeta vam i Handke u žiriju, a možda je trebalo da čestitate Kusturici što je uspeo da u žiri dovede čoveka koji je taj posao obavljao na Kanskom festivalu i to više puta?



niki m niki m 18:46 18.01.2008

Re: Par činjenica ....


Hahahahahah, nasmejaste me....Kusturica je pisao Vladi pa mu je odobrila, ili su oni to na Mecavniku sve dogovorili, pa je to neko napisao, po unapred dogovorenim uslovima.....ali dobro da se ne preganjamo...Vi verujte u ono sto mislite da je ispravno.....ako vam je tako lakse...



Ja sam vas pitao kakve su to ideje imali reziseri koje spominjete, a da nisu uspeli da dobiju pomoc od vlade, a vi mi odgovarate sa posalicom o Kusturici koje pise pisma vladi. Nekako nije bas koraktan nacin diskusije. No, vama na volju, vi ste domacin.
nikola svilar nikola svilar 10:53 17.01.2008

(obrisani komentar - ne znam zasto)

"zaboravi prošlost i javi
ima li promene u tvojoj glavi?
svi su te učili isto
mi živimo prokleto čisto
mi smo oduvek bili u pravu, u pravu, u pravu!"

m. mladenović


cenjenom tuzlancu koji zbog uskog pogleda na svet voli da kvari stimung citaocima i pise zlonamerne komentare na dobronamerne epizode totalno nebitnog i anonimnog nikole svilara, pisca koji pokusava /zaista/ da prenebregne sve frustracije danasnjeg tranzicijskog doba i pokusa da ponudi nesto lepo, utehu, nadu u bolju buducnost - optimisticniju viziju svim narodima na ovim nasim nesretnim prostorima - zelim da kazem da ce biti i jedna posebna epizoda i o gospodinu nenadu jankovicu, nadrealistima, zabranjenom pusenju (i sarajevskom) te no smoking orchestra.

kada sam rekao da se nedan jankovic alias nele - debelo dokazao mislio sam na njegovo kreativno stvaralastvo - pesme, ideje iz nadrealista, scenarija za tv serije, glumu, performanse, humor itd. itd.

i meni je bosna i hercegovina (sa republikom srpskom i federacijom u njoj) domovina koju veoma volim, kao i srbiju i vrlo dobro shvatam sto vama cenjeni tuzlanac nele i ekipa smetaju. ali na jednom blogu sam to i rekao - veliki broj velikih radova velikih umetnika poznajem - iskljucivo iz prostog razloga sto me druge stvari ne zanimaju - losi postupci, licni stavovi umetnika i sl. tezim dobrom, propagiram dobro - pomirenje, oproštaj, toleranciju, saradnju, mir, ljubav, stvaranje, znanje, RAD, RAD i samo RAD!

protivim se svakom ostrašćenom, nekompetentnom, površnom i neutemeljenom kritizerstvu - koji je nažalost jedna od glavnih odlika naroda kome i sam pripadam. ljudi okrenite se dobrom - napisite ponekad i neku lepu rec o necemu lepom sto se desava.

dolazi novo doba, doba mladih ljudi koji stare frustrirane "prdonje" i njihovo politikantsko "laprdanje" ne zanima.
oni bi da ostanu ovde, da imaju svetliju buducnost.

uopste mi nije zanimljivo kako g. cole kovacevic pise o sprezi rezima-kulture, milosevicu, pravnom fakultetu u replici niki m. - jasno je koliko je ostrascen i ne nudi nista pozitivno.
kritikuje dobru ideju i bolje da nije nista odgovarao.

obozavam radove i paskaljevica i markovica, "balkan bure baruta" -
po stukturi i scenariju mi daleko vise "leži" od svih filmova emira kusturice.

voleo bih da znam, da li on uopste zna gde je g. paskaljevic, gde zivi, pariz? irska? da li ima interesa da stvara u srbiji, da obrazuje i edukuje mlade, da mladima ponudi sansu i samo da znam koga bi to on iz svetske filmske scene doveo u nasu zemlju da ima podrsku ministarstva?

cisto me zanima.
volim i tog coveka, tj. njegov rad.
i on je priznat u svetu, oslikao je to jedno mracno doba.

da rezimiram - apsolutno podrzavam KUSTENDORF festival i nadam se da ce postati tradicionalan i da ce sledece godine jos bolje sineasti, glumci i ljudi iz filmskog sveta posetiti nasu zemlju Srbiju i uzivati u dobrim filmovima i deliti iskustva sa mladim ljudima - isto kao sto podrzavam sjajni SARAJEVO FILM FESTIVAL i sve ostale kulturne manifestacije u regionu koje doprinose razmeni kulture, umetnosti i znanja.

i uvek sam tu da branim umetnost i svaki put cu izdvojiti energiju i vreme i doci da "KRITIZIRAM KRITIZERE" LAIKE /ne da kritikujem kritičare/ naravno ukoliko budu pisali zlonamerne primedbe protiv bilo kojih nasih priznatih umetnika samo zato sto pripadaju nekoj drugoj politickoj opciji.

p.s.
jedna lepa vest za sve ljubitelje dela ekatarine velike
crnogorska prestonica dobila ulicu Milana Mladenovica
mozda uskoro bude i u Zemunu.

Hvala svim blogerima dobre volje.
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 10:57 17.01.2008

Re: (obrisani komentar - ne znam zasto)

nikola svilar
"zaboravi prošlost i javi
ima li promene u tvojoj glavi?
svi su te učili isto
mi živimo prokleto čisto
mi smo oduvek bili u pravu, u pravu, u pravu!"

m. mladenović


cenjenom tuzlancu koji zbog uskog pogleda na svet voli da kvari stimung citaocima i pise zlonamerne komentare na dobronamerne epizode totalno nebitnog i anonimnog nikole svilara, pisca koji pokusava /zaista/ da prenebregne sve frustracije danasnjeg tranzicijskog doba i pokusa da ponudi nesto lepo, utehu, nadu u bolju buducnost - optimisticniju viziju svim narodima na ovim nasim nesretnim prostorima - zelim da kazem da ce biti i jedna posebna epizoda i o gospodinu nenadu jankovicu, nadrealistima, zabranjenom pusenju (i sarajevskom) te no smoking orchestra.

kada sam rekao da se nedan jankovic alias nele - debelo dokazao mislio sam na njegovo kreativno stvaralastvo - pesme, ideje iz nadrealista, scenarija za tv serije, glumu, performanse, humor itd. itd.

i meni je bosna i hercegovina (sa republikom srpskom i federacijom u njoj) domovina koju veoma volim, kao i srbiju i vrlo dobro shvatam sto vama cenjeni tuzlanac nele i ekipa smetaju. ali na jednom blogu sam to i rekao - veliki broj velikih radova velikih umetnika poznajem - iskljucivo iz prostog razloga sto me druge stvari ne zanimaju - losi postupci, licni stavovi umetnika i sl. tezim dobrom, propagiram dobro - pomirenje, oproštaj, toleranciju, saradnju, mir, ljubav, stvaranje, znanje, RAD, RAD i samo RAD!

protivim se svakom ostrašćenom, nekompetentnom, površnom i neutemeljenom kritizerstvu - koji je nažalost jedna od glavnih odlika naroda kome i sam pripadam. ljudi okrenite se dobrom - napisite ponekad i neku lepu rec o necemu lepom sto se desava.

dolazi novo doba, doba mladih ljudi koji stare frustrirane "prdonje" i njihovo politikantsko "laprdanje" ne zanima.
oni bi da ostanu ovde, da imaju svetliju buducnost.

uopste mi nije zanimljivo kako g. cole kovacevic pise o sprezi rezima-kulture, milosevicu, pravnom fakultetu u replici niki m. - jasno je koliko je ostrascen i ne nudi nista pozitivno.
kritikuje dobru ideju i bolje da nije nista odgovarao.

obozavam radove i paskaljevica i markovica, "balkan bure baruta" -
po stukturi i scenariju mi daleko vise "leži" od svih filmova emira kusturice.

voleo bih da znam, da li on uopste zna gde je g. paskaljevic, gde zivi, pariz? irska? da li ima interesa da stvara u srbiji, da obrazuje i edukuje mlade, da mladima ponudi sansu i samo da znam koga bi to on iz svetske filmske scene doveo u nasu zemlju da ima podrsku ministarstva?

cisto me zanima.
volim i tog coveka, tj. njegov rad.
i on je priznat u svetu, oslikao je to jedno mracno doba.

da rezimiram - apsolutno podrzavam KUSTENDORF festival i nadam se da ce postati tradicionalan i da ce sledece godine jos bolje sineasti, glumci i ljudi iz filmskog sveta posetiti nasu zemlju Srbiju i uzivati u dobrim filmovima i deliti iskustva sa mladim ljudima - isto kao sto podrzavam sjajni SARAJEVO FILM FESTIVAL i sve ostale kulturne manifestacije u regionu koje doprinose razmeni kulture, umetnosti i znanja.

i uvek sam tu da branim umetnost i svaki put cu izdvojiti energiju i vreme i doci da "KRITIZIRAM KRITIZERE" LAIKE /ne da kritikujem kritičare/ naravno ukoliko budu pisali zlonamerne primedbe protiv bilo kojih nasih priznatih umetnika samo zato sto pripadaju nekoj drugoj politickoj opciji.

p.s.
jedna lepa vest za sve ljubitelje dela ekatarine velike
crnogorska prestonica dobila ulicu Milana Mladenovica
mozda uskoro bude i u Zemunu.

Hvala svim blogerima dobre volje.


NE ZNAM DA JE OBRISAN JA SAM GA PROCITAO I NAPISAO ODGOVOR...sad cu da proverim....ima li i mog odgovora?
man ray loves me man ray loves me 10:59 17.01.2008

Re: (obrisani komentar - ne znam zasto)

@ nikola svilar:

gospodine, vi ste definicija pasivne agresivnosti...
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 11:02 17.01.2008

Re: (obrisani komentar - ne znam zasto)



NE ZNAM DA JE OBRISAN JA SAM GA PROCITAO I NAPISAO ODGOVOR...sad cu da proverim....ima li i mog odgovora?


Nestao je i moj odgovor...a meni se ne da ga ponovo pisem...
Prosto mi pricamo o razlicitin stvarima..ali Vi to ne zelite ili necete da vidite pa je besmisleno da polemisemo!
Sto se tice EKVa i Milana, moja firma mu je radila poslednji koncert, koji je na zalost bio prekinut,.,.,Slazem se da Milan treba da dobije ulicu,,,,,a u odgovoru koji je nestao, napisao sam i da bi Srbija bila mnogo srecnija kada bi imena ulica dobijala po rokerima (umetnicima..sveukupno) nego po vojskovodjama....!!!
nikola svilar nikola svilar 11:03 17.01.2008

Re: (obrisani komentar - ne znam zasto)

ok, verovatno moderatori su mi opet nesto zamerili. ne zamerite cole vi ste jedan korektan covek ali ovde svakakvog sveta medju komentatorima. /tu i sebe ubrajam :)/ molim moderatore da ne brisu komentar nisam nista mislio lose, to je vise performans - nego omentar - jer samo kada je umetnost u pitanju - spreman sam na svasta. :)
nikola svilar nikola svilar 11:17 17.01.2008

g. pasivna agresivnost :)

Sto se tice EKVa i Milana, moja firma mu je radila poslednji koncert, koji je na zalost bio prekinut,.,.,Slazem se da Milan treba da dobije ulicu,,,,,a u odgovoru koji je nestao, napisao sam i da bi Srbija bila mnogo srecnija kada bi imena ulica dobijala po rokerima (umetnicima..sveukupno) nego po vojskovodjama....!!!


cole, zaista vas cenim zbog ovoga kao i zbog masu drugih stvari.
verujte mi nema sanse da bih se uopste trudio da pisem komentar
kod nekih drugih autora. boban kvirija izuzetak.

citamo se :)
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 11:22 17.01.2008

Re: g. pasivna agresivnost :)

nikola svilar
Sto se tice EKVa i Milana, moja firma mu je radila poslednji koncert, koji je na zalost bio prekinut,.,.,Slazem se da Milan treba da dobije ulicu,,,,,a u odgovoru koji je nestao, napisao sam i da bi Srbija bila mnogo srecnija kada bi imena ulica dobijala po rokerima (umetnicima..sveukupno) nego po vojskovodjama....!!!


cole, zaista vas cenim zbog ovoga kao i zbog masu drugih stvari.
verujte mi nema sanse da bih se uopste trudio da pisem komentar
kod nekih drugih autora. boban kvirija izuzetak.

citamo se :)


Staracu se !!!
I ja bih bio srecniji da pisem o pozoristu, RnR...i cemu slicnome, sto mislim da znam, ali "ne da djavo, il ne da Bog- vrag bi ga znao"
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 15:39 17.01.2008

Re: g. pasivna agresivnost :)

Branislav Kovačević Cole
nikola svilar
Sto se tice EKVa i Milana, moja firma mu je radila poslednji koncert, koji je na zalost bio prekinut,.,.,Slazem se da Milan treba da dobije ulicu,,,,,a u odgovoru koji je nestao, napisao sam i da bi Srbija bila mnogo srecnija kada bi imena ulica dobijala po rokerima (umetnicima..sveukupno) nego po vojskovodjama....!!!


cole, zaista vas cenim zbog ovoga kao i zbog masu drugih stvari.
verujte mi nema sanse da bih se uopste trudio da pisem komentar
kod nekih drugih autora. boban kvirija izuzetak.

citamo se :)


Staracu se !!!
I ja bih bio srecniji da pisem o pozoristu, RnR...i cemu slicnome, sto mislim da znam, ali "ne da djavo, il ne da Bog- vrag bi ga znao"

Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 15:40 17.01.2008

Ne umem da ubacim

plakat za gostovanje Nikite Mihajlova na Pravnom, ako neko ume neka ga preuzme sa>
http://img182.imageshack.us/my.php?image=plakatzamihalkovavt5.jpg
hvala
bkc
AlexDunja AlexDunja 18:36 17.01.2008

Re: Ne umem da ubacim

plakat za gostovanje Nikite Mihajlova na Pravnom,

man ray loves me man ray loves me 18:46 17.01.2008

Zasto ziveti

Represijom protiv depresije !
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 08:57 18.01.2008

Re: Ne umem da ubacim

AlexDunja
plakat za gostovanje Nikite Mihajlova na Pravnom,



HVALA!
BKC
PS> KAKO SE TO IZVODI..Mozda nisam toliko glup..pa cu nauciti jednoga dana????
nikola svilar nikola svilar 09:32 18.01.2008

Re: Ne umem da ubacim

vi ste jedan veoma pametan covek g. cole.
evo uputstva

morate da kliknete desnim klikom misa na zeljenu fotografiju koja se nalazi negde na netu
i iz padajuceg menija koji vam se potom ukaze izaberete opciju properties te iz prozora koji vam se
ukaze prekopirate stavku URL ADRESS u prozor koji se pokrene klikom na ikonicu DRVCETA.

(u ovom slucaju postera ona glasi - http://img182.imageshack.us/img182/4958/plakatzamihalkovavt5.jpg)





i to je to
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 09:55 18.01.2008

Re: Ne umem da ubacim

nikola svilar
vi ste jedan veoma pametan covek g. cole.
evo uputstva

morate da kliknete desnim klikom misa na zeljenu fotografiju koja se nalazi negde na netu
i iz padajuceg menija koji vam se potom ukaze izaberete opciju properties te iz prozora koji vam se
ukaze prekopirate stavku URL ADRESS u prozor koji se pokrene klikom na ikonicu DRVCETA.

(u ovom slucaju postera ona glasi - http://img182.imageshack.us/img182/4958/plakatzamihalkovavt5.jpg)

i to je to


Hvala...i na jednom i na drugom....Probacu negde,,,,sledeci put!!! Valjda se obucim i ja...za te male "trikove"
poz
bkc
azra azra 02:34 18.01.2008

Bal nekrofila

Ja nista jadnije, bednije & sramotnije od ove "ozaloscenje porodice" video nisam.
Ako neko ne zna kako bi izgledao svet gradjen vestim arhitektonskim rukama "anti-globalista" Nemanje, Neleta i Nikite, neka pogleda ovo blato i ruzna lica nad njim, zavijene u zvuke pravoslavnog pojanja i boljsevickih komunistickih marseva.
A tek jadne narikace i raznorazne nabadace oko njih... tek ce svi oni proplakati, a i cela Srbija zajedno s njima.
Al sto rece jedan ruski film: "Moskva suzama ne veruje".
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 14:13 18.01.2008

od nas zavisi

Problem svih Blogova, pa i ovoga, je sto se ljudi koji komuniciraju, ili suprosttavljaju misljenja manje vise ne poznaju, tako da se neretko, a i sam sam bio u takvim situacijama, neka tema ili razliciitost u misljenju, ponajcesce koristi za licne dikvalifikacije/Ponekada se bezi ili ne razume sustina Bloga, vec se zaluta u neke licne opservacije i anticipacije koje sa temom bas nemaju dodirnih tacaka. Nekada se to i namerno radi, jer postoje "profesionalni ometaci" kojima je svaki dan mrzak, koji zbog svoje mrzovolje ili cega drugoga sve to prenose na Blog. Ja sam se trudio, sto ne znaci i uspeo, da bas na svom Blogu, ne dozvolim agresivno ponasanje, medjusobne licne diskvalifikacije, sto ne znaci da nema kritickih zaoka, i to sve bez banovanja...Samo sam, za ove dve godine, jednom primenio "vaspitnu meru/banovanje" i to u slucaju kada sam prethodno u vise navrata opomenuo tu osobu da ce me prisliti da je banujem !
U ovoj polemici koja se sada vodi sve manje je i manje od onoga sto sam ja postavio kao temu Bloga, a sve vise licnog ...da ne ulazim ja sad to ko je sta kome rekao, ko je poceo prvi...itd.
Molim Vas sve da se zadrzite na temi, da se slozite ili ne, sa mojim misljenjem, da ne trolujete moj Blog, da pisete slobodno prema VAsim znanjima i merilima, ali bez vredjanja onih koji misle drugacije.Naravno da je nemoguce postici idealan ambijent na Blogu, pa u tom smislu nisam ni naivan, a ni utopista, ali jedan slogan sa proslih izbora ce mi sada dobro posluziti> OD NAS ZAVISI !!! (pokusajte da u ovom sloganu zaista ne prepoznate politicku poruku, nema veze sto je kampanja!!!)
UNAPRED HVALA,
PS> OVaj mali komentar se ne odnosi ni na koga posebno
niki m niki m 16:20 18.01.2008

Re: od nas zavisi


'Kod nas u Srbiji i na Balkanu uopšte postoji problem rasprodaje domaćih vrednosti. To se čini na lukav i podmukao način, jer pet posto političke volje drži 90 posto medija u Beogradu. Paradoks je što tih pet posto zadaju teme na koje onda reaguju svi ostali i tako kreiraju društvenu klimu'.

'Mene i Neleta Karajlića predstavljaju kao retrogradne sile neki likovi proizašli iz samoupravnog socijalizma, oni koji nikada nisu bili na vetrometini tržišta', rekao je Kusturica, govoreći o uspehu svoje pank opere 'Vreme Cigana' u Parizu u maju 2007.

http://www.rts.co.yu/jedna_vest.asp?belong=&IDNews=211654



Ne znam da li cete se prepoznati u ovoj izjavi g. Kusturice?
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 14:30 19.01.2008

Re: od nas zavisi

niki m

'Kod nas u Srbiji i na Balkanu uopšte postoji problem rasprodaje domaćih vrednosti. To se čini na lukav i podmukao način, jer pet posto političke volje drži 90 posto medija u Beogradu. Paradoks je što tih pet posto zadaju teme na koje onda reaguju svi ostali i tako kreiraju društvenu klimu'.

'Mene i Neleta Karajlića predstavljaju kao retrogradne sile neki likovi proizašli iz samoupravnog socijalizma, oni koji nikada nisu bili na vetrometini tržišta', rekao je Kusturica, govoreći o uspehu svoje pank opere 'Vreme Cigana' u Parizu u maju 2007.

http://www.rts.co.yu/jedna_vest.asp?belong=&IDNews=211654



Ne znam da li cete se prepoznati u ovoj izjavi g. Kusturice?


Dobar dan zla zeno, se to kod nas kaze...Dakle Kusta dobro zna da je upravo on bio na tim samoupravnim, fondovskim, drzavnbim jaslama....pa vidite kako pravi festival... sa cijim novcem....? Kako je dobio imanje na Mokroj Gori,,,,,pa onda ko su sve sponzori...pa koja vlasnicka struktura pohodi njegove egzibicije....a filma, dobrog nema, pa nema,..vec 13 godina...Eto.....sto rece jedan od komunista su gori samo antikomunisti....a od samopravljaca, samo tzv. antisamoupravljaci.....ali ne verujte svojim ocima i usima, vec medijima...posebno RTS/u i Politici gde je takodje Big Kusta

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana