Astrologija| Politika| Sex

Hoće li Đilas srušiti Tadića?

libkonz RSS / 21.12.2011. u 19:53

Sedeo sam sinoć sa poznanikom, čovekom koji je u vrhu lokalnog DS-a. Između ostalog, pričali smo o njihovim pripremama za lokalne izbore, pa sam ga vremenom "naveo na moju vodenicu":

- Na čijoj si strani, Tadićevoj ili Đilasovoj? - upitao sam ga i dodao: "I? Kad će puč, pre ili posle izbora? Kad ćete da rušite Tadića?

Gledao sam kako "guta knedlu", a onda je počeo da priča o tome kako je Tadić nesposoban i neodlučan, kako je sve ove godine vodio pogrešnu politiku i kako moraju da ga ruše kako bi "spasili Srbiju". Čovek koji se do pre mesec dana kleo u Borisa Tadića! - "Skoro svi u lokalnom rukovodstvu smo za Đilasa, a slično je i u drugim gradovima. Izdejstvovao je decentralizaciju stranke pre par dana kako "razni Petrovići" ne bi pokvarili smenu Tadića. Tadić je završena priča. Smena će proći mirno, bez buke".

Koliko god da ne volim Tadića, hvata me jeza od pomisli šta bi bilo sa Srbijom ako Đilas dođe na Tadićevo mesto. A izgleda da hoće.

Pročitajte ove tekstove, bar ovaj iz E novina:

Tekst iz E novina

Tekst iz Tabloida

 



Komentari (325)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Bili Piton Bili Piton 22:57 21.12.2011

Re: djilas

omega68


Viš dokle je to došlo
cult cult 23:07 21.12.2011

Re: moje vidjenje

Za svaki od njih treba naći rešenje, i apsolutno je nemoguće svaki od njih rešiti na najbolji mogući način. Jednostavno moraš računati sa određenim stepenom štete, grešaka, fulanja, ali ta količina mora biti taman tolika da svaki od tih problema ipak bude rešen. Da vrši poso.

Tadić i slični pronalaze razloge i obrazloženja zašto nešto ne može da se uradi.
Ti razlozi možda stoje, al ni jedna stvar se ne završava.


yep.
angie01 angie01 23:16 21.12.2011

Re: djilas

Kruna je spremna...



Ribozom Ribozom 23:17 21.12.2011

Re: djilas

pa vidi, ovi se stvarno ne doživljavaju preozbiljno, i imaju kudikamo više šarma od ovih mandarina na vlasti


O ovome bi trebao porazmisliti Krle.
Moja keva (76 god), kaze da joj Tadic dosadan ('iz serpe samo sto ne izadje') i ozbiljan, a Djilas joj energican i praktican.
Izgleda da su u modi uvek bili Berluskoniji.
Mada, trebao je predsednik imati i tu neozbiljnu stranu. (Djindic: 'a sto ne bi smo pricali o seksu', prica o uspesnom spermatozoidu i sl).

Bili Piton Bili Piton 23:35 21.12.2011

Re: djilas

Ribozom
pa vidi, ovi se stvarno ne doživljavaju preozbiljno, i imaju kudikamo više šarma od ovih mandarina na vlasti


O ovome bi trebao porazmisliti Krle.
Moja keva (76 god), kaze da joj Tadic dosadan ('iz serpe samo sto ne izadje') i ozbiljan, a Djilas joj energican i praktican.
Izgleda da su u modi uvek bili Berluskoniji.
Mada, trebao je predsednik imati i tu neozbiljnu stranu. (Djindic: 'a sto ne bi smo pricali o seksu', prica o uspesnom spermatozoidu i sl).



Nije samo to u pitanju. Kad čovek zrelije razmisli, kraljevski par su malo stariji ljudi, videli su za života malo i nekog sveta, naučili su neki strani jezik, umeju da beknu ako ih neko nešto pita, znaju da se ponašaju, još ih zivkaju kraljevske kuće evrope na žurke, još ih se neko seća, još imaju neki kredibilitet kakav takav na tom zapadu, verovatno jedini pored Djokovića. Kad tako postaviš stvari neki zaključci se sami nameću. Možda nije da nisu ikakav adut, da se tako izrazim.
libkonz libkonz 23:41 21.12.2011

Re: djilas

Bili, ti kako si počeo uskoro ćeš u Krunski savet.
Ako za išta treba da zahvalimo Tadiću to je činjenica da nas danas samo Kruna može spasiti, što si ti lepo i objasnio.
Bili Piton Bili Piton 23:47 21.12.2011

Re: djilas

libkonz
Bili, ti kako si počeo uskoro ćeš u Krunski savet


It's called desperation. desperate measures.
libkonz libkonz 23:53 21.12.2011

Re: djilas

It's called desperation. desperate measures.

ma ne, to se zove Progledejšn. Sada sve jasno vidiš
desperation. desperate measures.

to je ono što je bilo kod mene. razmišljao sam da izađem na izbore i glasam za Tomu. Srećom, on je vrlo brzo nakon toga poželeo da bude kaktus, pa mi izbio te bubice iz glave.
maca22 maca22 01:50 22.12.2011

Re: djilas

Bili Piton
pa vidi, ovi se stvarno ne doživljavaju preozbiljno

Gresis. To si pomislio jer deluju debilkasto, ali nije to od skromnosti, vec dometa.


@draft.dodger
maca22 maca22 01:57 22.12.2011

Re: djilas

angie01
je l moze neka naznaka, sta je to dobro za nas uradio djiki drvoseca, brzo, efikasno i bez mnogo mrsomudjenja, kako kazes, a pri tome, ako zanemarimo ono silno slikovanje, bas kad treba-novinar slucajno prisutan u najneverovatnijim situacijama gde ovaj skromni covek od integriteta pokazuje svoju humanost i odlucnost da pomogne,pa da i meni bude lakse i krenem s transparentima da ga branim!

..pazi, za NAS sta je uradio!???

Bese neka prica da ce stanovincima u gradu da lupe ogromne namete na stanove, sa ciljem da ih proteraju iz centra, pa da alavi oligarsi prigrabe lokacije. I bese Đilki to sprečio, ako se ne varam (molim pomoć publike...)
Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 02:04 22.12.2011

Re: moje vidjenje

zilikaka

Đilas je po načinu rada prosta inženjerska duša. Traži i nalazi način kako da nešto uradi.

Što god konkretno počneš, sa namerom da završiš, nailazićeš na gomilu isto tako konkretnih problema.
Za svaki od njih treba naći rešenje, i apsolutno je nemoguće svaki od njih rešiti na najbolji mogući način. Jednostavno moraš računati sa određenim stepenom štete, grešaka, fulanja, ali ta količina mora biti taman tolika da svaki od tih problema ipak bude rešen. Da vrši poso.

Tadić i slični pronalaze razloge i obrazloženja zašto nešto ne može da se uradi.
Ti razlozi možda stoje, al ni jedna stvar se ne završava.

Stvar je ličnog afiniteta kome je koja opcija prihvatljivija, a politika me ne zanima. Ič.


Ne razumem samo zasto iz ovoga ne izvucemo zakljucak da treba da imamo vise inzenjera u vlasti, nego da Djilas treba da bude nas novi vodja?
Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 02:28 22.12.2011

Re: djilas


Bili Piton
Ribozom
pa vidi, ovi se stvarno ne doživljavaju preozbiljno, i imaju kudikamo više šarma od ovih mandarina na vlasti


O ovome bi trebao porazmisliti Krle.
Moja keva (76 god), kaze da joj Tadic dosadan ('iz serpe samo sto ne izadje') i ozbiljan, a Djilas joj energican i praktican.
Izgleda da su u modi uvek bili Berluskoniji.
Mada, trebao je predsednik imati i tu neozbiljnu stranu. (Djindic: 'a sto ne bi smo pricali o seksu', prica o uspesnom spermatozoidu i sl).



Nije samo to u pitanju. Kad čovek zrelije razmisli, kraljevski par su malo stariji ljudi, videli su za života malo i nekog sveta, naučili su neki strani jezik, umeju da beknu ako ih neko nešto pita, znaju da se ponašaju, još ih zivkaju kraljevske kuće evrope na žurke, još ih se neko seća, još imaju neki kredibilitet kakav takav na tom zapadu, verovatno jedini pored Djokovića. Kad tako postaviš stvari neki zaključci se sami nameću. Možda nije da nisu ikakav adut, da se tako izrazim.


Moram da kazem da u poslednje vreme i ja vidim njih kao neku bledu nadu da populacija koja se hrani Grandom, mrzi intelektualce kao najgoru posast, ne cita knjige niti se mnogo bavi kulturom, jedinu sansu da negde pokupi neke manire je imitiranjem naseg plemstva? Bolje to nego pevacice?
maca22 maca22 02:50 22.12.2011

Re: djilas

U kakvom kosmaru covek mora biti da pred sebe postavi takve opcije?

Bili Piton Bili Piton 02:57 22.12.2011

Re: djilas

maca22
Bili Piton
pa vidi, ovi se stvarno ne doživljavaju preozbiljno

Gresis. To si pomislio jer deluju debilkasto, ali nije to od skromnosti, vec dometa.


@draft.dodger


Možemo mi da se smejemo na "krunu" do sutra (i jeste smešno, i ja sam se slatko nasmejao na Draftov vic i lupio preporuku), ali, da li mi veruješ - meni i tako "debilkasti" deluju svakako kao ljudi potencijalno širih vidika nego tamo neki klipan dveronačelnik, tj. prosta inženjerska duša, sa naglaskom na prosta.
Bili Piton Bili Piton 03:00 22.12.2011

Re: djilas

Anonimni Pojedinac
Bolje to nego pevacice?


Kad si već tako postavio stvar, jeste, bolje to nego pevaljke.
maca22 maca22 03:01 22.12.2011

Re: djilas

Kad čovek zrelije razmisli, kraljevski par su malo stariji ljudi, videli su za života malo i nekog sveta, naučili su neki strani jezik, umeju da beknu ako ih neko nešto pita, znaju da se ponašaju

Ovo nije tacno.

a sad, da se podsetimo:


http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2004&mm=08&dd=12&nav_category=12&nav_id=148067

i komentari:

http://www.b92.net/info/komentari.php?nav_id=148067

maca22 maca22 03:03 22.12.2011

Re: djilas

Billi, svaki djilkoš je zamenjiv, makar u teoriji. A kad ti dođu ovi krunisani doživotni Đilkoši, onda ne možeš ništa.

Da ne pominjem da njegovi preci nisu ničim zaslužili to.
Bili Piton Bili Piton 03:06 22.12.2011

Re: djilas

maca22

Ovo nije tacno.



Ne, sve što sam naveo jeste tačno, osim možda to da Aleksandar ne zna da se ponaša jer je rekao Kićanoviću da odjebe. Pa, ko zna, da sam ja imao loš dan možda bih i ja nekome rekao da odjebe. što ne znači da ne znam da se ponašam.

Ništa od ostalog što sam naveo nije sporno.
maca22 maca22 03:14 22.12.2011

Re: djilas

A odakle si toliko siguran u to?

Pa koje jezike oni to znaju, kada ni srpski ne znaju a ovde su 20 godina i živo su zainteresovani da ostanu? Mogu misliti o kakvom se znanju radi... I kakva je to preporuka, evo i Arkan je naveo da govori desetak jezika, i ja mu verujem.

Ni sinovi im ne znaju srpski nego su, oh bože, u fazi učenja, a nisu ni nikad ovde.


A o kakvom ponašanja, i ludilu se radi, znam jer znam silan broj ljudi koji je radio sa tim bezobraznicima, o zloj gudi koja se drsko tripuje kako ona hrani zaposlene tamo, a njih, i zlu gudu, plaća ovaj narod iz budžeta, a znam i poneku priči iz dijaspore o iskustvu sa njima.


Uopšte, cela ideja me podseća na ono Duška Radovića:

"Ako vam ne ide skola, udajte se! Ako vam je brak los, rodite dete...manji problem zamenite vecim, i videceta da onaj prvi i nije bio toliko velik!"
maca22 maca22 03:20 22.12.2011

Re: djilas

Bili Piton
Ne, sve što sam naveo jeste tačno, osim možda to da Aleksandar ne zna da se ponaša jer je rekao Kićanoviću da odjebe. Pa, ko zna, da sam ja imao loš dan možda bih i ja nekome rekao da odjebe. što ne znači da ne znam da se ponašam.

Pretendent na presto nije rekao "odjebi" nekom nametljivcu u samoodbrani. Nikako nije bilo tako.
Već je taj pomračeni pretendent TRAŽIO PO AVIONU ČOVEKA po imenu, ne znajući mu lika, da bi ga opsovao.
I to zato što mu nije zadovoljio nerealne ambicije. Hteo je Aca da sedi među državnicima (opet o trošku budžeta, dobrotvor, jel). Nije iz toga teško zabrinuti se šta bi takvog sujetnog, željnog i prostog puklo, kada bi i realno dobio kraljevskku titulu.
Bili Piton Bili Piton 03:28 22.12.2011

Re: djilas

maca22
A odakle si toliko siguran u to?


Uopšte ne tvrdim da sam siguran u to. Rekoh, možda su nekakav adut i da su potencijalno širih vidika.

A ovo ostalo što si napisala o bezobraznicima i drskom tripovanju je više nego primenljivo i na djilasa.

I da, radije bih njemu dao da sedi medju državnicima nego fjučr precedniku, da se ja pitam. Ali to je samo moje mišljenje.
zilikaka zilikaka 09:31 22.12.2011

Re: moje vidjenje

Ne razumem samo zasto iz ovoga ne izvucemo zakljucak da treba da imamo vise inzenjera u vlasti, nego da Djilas treba da bude nas novi vodja?

Ne znam za druge, al meni vođa ne treba, niti vidim lik vođe u bilo kome ko radi i odrađuje ono za šta je doooobro plaćen.
Jedino može biti pitanje ko je (sve) sposoban da vrši takve poslove.
E, tu bih se složila sa tobom, da nam treba mnogo više ljudi koji znaju da reše konkretne probleme (a tu svakako spadaju i inženjeri).
Malo mi je dosta stratega u načelu.

dragan7557 dragan7557 11:23 22.12.2011

Re: djilas

A nama treba neko takav.Rad, red i disciplina.

Arbeit macht Frei!

U redu pred narodnom kuhinjom cela Srbija.

Disciplinovano i praznog stomaka dok traje Obnova, mislim Preokret.

cerski
dragan7557 dragan7557 11:30 22.12.2011

Re: djilas

Bili Piton
8c_competizione


neka hvala, ja bih radije onog Kralja shto ni srpsku poshteno ne zna, nego Djilasa ili Botu


E, bukvalno sam isto pomislio juče. Neko na fejsu okačio njegovu sliku sa ženom na nekakvoj priredbi za klince sa balonima i sl, i oboje vedri, nasmejani, sa onim oversized plastičnim naočarima s kojima svako izgleda kao kreten, zavitlavaju se s decom. I ja se prvo nasmejem (jer je blesava fotka totalno) a posle pomislim - pa vidi, ovi se stvarno ne doživljavaju preozbiljno, i imaju kudikamo više šarma od ovih mandarina na vlasti.

(Lib, znam da ćeš mi dati preporuku - eto, izrekoh neizrecivo)

Vala bas, i kliknuh na dvadesetu preporuku.

cerski
Bili Piton Bili Piton 20:04 22.12.2011

Re: djilas


Za domaćina i ostale monarhiste, mah-mah iz didžej kabine





maca22 maca22 22:23 22.12.2011

Re: djilas

Bili Piton
maca22
A odakle si toliko siguran u to?

Uopšte ne tvrdim da sam siguran u to. Rekoh, možda su nekakav adut i da su potencijalno širih vidika.

Rekao si:
Bili Piton
Ništa od ostalog što sam naveo nije sporno.



A ovo ostalo što si napisala o bezobraznicima i drskom tripovanju je više nego primenljivo i na djilasa.

Ne vidim zasto bismo manji problem zamenjivali većim. Tj. smenjivog đilkoša zamenjivali sa nesmenjivim.
8c_competizione 8c_competizione 23:16 22.12.2011

Re: moje vidjenje

Jednostavno moraš računati sa određenim stepenom štete, grešaka, fulanja,


uh, ovo me bre brecnu, samo se setih onih izjava NATO-a iz 99te: "kolateralna steta"

Mico, stvar je u tome da on to "inzhinjerski" ne preracunava samo "na svoju vodenicu" vec da radi stvari i za dobrobit drugih. manite se vi teoreme o "kraduckanju"!

drugo mutan mi je nevidjeno i lici mi na mladog Slobu, tamo negde sredinom 80ih, samo sada u "demokratskom" pakovanju

just a feeling ...
Hansel Hansel 01:32 23.12.2011

Re: djilas

Bili Piton
Neko na fejsu okačio njegovu sliku sa ženom na nekakvoj priredbi za klince sa balonima i sl, i oboje vedri, nasmejani, sa onim oversized plastičnim naočarima s kojima svako izgleda kao kreten, zavitlavaju se s decom. I ja se prvo nasmejem (jer je blesava fotka totalno) a posle pomislim - pa vidi, ovi se stvarno ne doživljavaju preozbiljno, i imaju kudikamo više šarma od ovih mandarina na vlasti. (Lib, znam da ćeš mi dati preporuku - eto, izrekoh neizrecivo)

Eee, evo i predsednika, doduše bez naočara:



A evo i "izazivača", Bruta...:



srdjazlopogledja srdjazlopogledja 01:40 23.12.2011

Re: moje vidjenje

Bili Piton
I ja se prvo nasmejem (jer je blesava fotka totalno) a posle pomislim - pa vidi, ovi se stvarno ne doživljavaju preozbiljno, i imaju kudikamo više šarma od ovih mandarina na vlasti.



Спас од мандарина, проблем поделе власти, неформалног утицаја партија...

Краљевина Србија
Bili Piton Bili Piton 19:37 23.12.2011

Re: djilas

maca22

Ne vidim zasto bismo manji problem zamenjivali većim. Tj. smenjivog đilkoša zamenjivali sa nesmenjivim.


Maco, rekoh još na početku, svaki mi je djilkoš bolji od Djilasa djilkoša. Ovaj moj monarhistički rant ovde tako i treba da se shvati - daleko od toga da sam lud za Aleksandrom i ženom mu, ali u poredjenju sa ovim mrziteljem i štetočinom su po mom mišljenju suvo zlato - za sada neiskompromitovano.

I ajd da se kladimo da kralj ne bi jedan deo svojih podanika terao u svoja četiri zida. Nijedan evropski kralj to ne radi, pa valjda od sramote ne bi ni ovaj (or so I hope).
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 21:42 21.12.2011

Pa šta?

libkonz

"Skoro svi u lokalnom rukovodstvu smo za Đilasa, a slično je i u drugim gradovima. Izdejstvovao je decentralizaciju stranke pre par dana kako "razni Petrovići" ne bi pokvarili smenu Tadića. Tadić je završena priča. Smena će proći mirno, bez buke".


Procitah tekst i sve komentare i na kraju mogu da kazem da mi je najblizi komenar: pa šta? (hm, ko bi se tome nadao )

Jedna od najruznijih stvari na srpskoj politickoj sceni je to sto su (skoro) sve partije organizovane kao nekadasnja KPJ sa njenim dozivotnim predsednikom. Vecinu njih je tesko i zamisliti bez danasnjeg vodje. I kako onda ocekivati iole visi nivo demokratije ako nju sacinjavaju nedemokratski ustrojene partije?

Za ovih dvadesetak godina koliko sam u Nemackoj SVA partijska vodjstva su kompletno promenjena - u nekim partijama i vise puta. A kod nas je tesko zamislivo o tome i javno pricati kao normalnoj i POZELJNOJ pojavi. Ex cak misli i da ce ceo ovaj blog biti obrisan (ok, verovatno se zeza ... ali u svakoj sali ima i malo zbilje). Osnivanje novih partija nije tako jednostavna stvar i retko uspeva i na zapadu, tako da je jedina alternativa da se vodjstva partija menjaju inace dolazi do prezasicenosti biraca istim licima - sto je upravo sada slucaj u Srbiji.

Da sam ja Tadicev savetnik savetovao bih mu da se povuce sa cela stranke ... ili da bar najavi da ce to uraditi recimo u roku od godinu dana. Pa onda moze da se odluci sta ce dalje kao sto to rade i njegove kolege na zapadu: neki se povuku potpuno iz politike a neki i dalje ostanu uticajni i postovani clanovi svoje partije. Tadic je vec propustio da uradi dosta toga u smislu demokratizacije srpske politcke scene ... ovo mu je jedna od zadnjih prilika da nesto uradi u tom smislu. U drugim partijama za tako nesto je tesko uopste videti bilo kakvu sansu - sve su to Titovi pionircici...
expolicajac expolicajac 21:46 21.12.2011

Re: Pa šta?

Ex cak misli i da ce ceo ovaj blog biti obrisan (ok, verovatno se zeza ... ali u svakoj sali ima i malo zbilje)

Niska kvota ti govori o mojim stvarnim namerama
princi princi 22:27 21.12.2011

Re: ???

ozbiljno mislim da je Đilas opasniji od Šešelja.

Jel to, po tebi, kompliment ili mana? S obzirom da si deklarisani naprednjak.
libkonz libkonz 22:31 21.12.2011

Re: ???

Jel to, po tebi, kompliment ili mana? S obzirom da si deklarisani naprednjak.

to treba da bude neki vic?
ultimatum ultimatum 22:35 21.12.2011

Re: Pa šta?

Virtuelni Vasilije



Da sam ja Tadicev savetnik savetovao bih mu da se povuce sa cela stranke ... ili da bar najavi da ce to uraditi recimo u roku od godinu dana. Pa onda moze da se odluci sta ce dalje kao sto to rade i njegove kolege na zapadu: neki se povuku potpuno iz politike a neki i dalje ostanu uticajni i postovani clanovi svoje partije. Tadic je vec propustio da uradi dosta toga u smislu demokratizacije srpske politcke scene ... ovo mu je jedna od zadnjih prilika da nesto uradi u tom smislu.


Postovani Virtuelni Vasilije...verujem da mu posle takvog saveta ne bi vise bio savetnik Ma hajd' molim te, to je takav sklop licnosti, mislim na sadasnje lidere, da nema povlacenja do teske prisile...sve ce ostati sasvim slicno i posle izbora, interesantno je koliko je ovaj Libov blog tekst dobar...komentatori su se vec "primili" i poceli izjasnjavanje za Tadica ili Djilasa da nije tragicno bilo bi smesno...
nenadqwe nenadqwe 22:47 21.12.2011

Re: Pa šta?

a ti se nisi primio?
omega68 omega68 22:48 21.12.2011

Re: Pa šta?

mislim na sadasnje lidere, da nema povlacenja do teske prisile

''Sa žene i vlasti se silazi samo pomoću motke''
(Anonimni seljak iz Mrčajevaca)
princi princi 22:55 21.12.2011

Re: ???

libkonz
Jel to, po tebi, kompliment ili mana? S obzirom da si deklarisani naprednjak.

to treba da bude neki vic?

Ne, ozbiljno pitam. Čitav tvoj profil, opsesija vođama, "čistim" situacijama, pa čak i avatar koji si odabrao neodbranjivo ukazuje na duboko autoritaran karakter. I u tom smislu samo pitam za profil vođe koji bi ti najviše odgovarao.
ultimatum ultimatum 23:00 21.12.2011

Re: Pa šta?

nenadqwe
a ti se nisi primio?



Naravno da nisam...uostalom, ja i nisam za demokratiju
libkonz libkonz 23:07 21.12.2011

Re: ???

Ne, ozbiljno pitam. Čitav tvoj profil, opsesija vođama, "čistim" situacijama, pa čak i avatar koji si odabrao neodbranjivo ukazuje na duboko autoritaran karakter. I u tom smislu samo pitam za profil vođe koji bi ti najviše odgovarao.

Avatar sam izabrao nakon svog teksta o Gariju Kuperu (ko nije čitao neka klikne, lep je tekst ). Ljudi se navikli na taj avatar, a i mrzelo me posle da ga menjam. Osim toga, visok sam i lep kao Gari.
Opsednutost vođama? Ne volim diktature. Jesam monarhista. I šta ti znače "čiste situacije"?
nenadqwe nenadqwe 23:11 21.12.2011

Re: Pa šta?

ultimatum
nenadqwe
a ti se nisi primio?



Naravno da nisam...uostalom, ja i nisam za demokratiju



kakve veze damokratija ima sa temom, sem sto se radi o Demokratskoj stranci
ultimatum ultimatum 23:20 21.12.2011

Re: Pa šta?

nenadqwe
ultimatum
nenadqwe
a ti se nisi primio?



Naravno da nisam...uostalom, ja i nisam za demokratiju



kakve veze damokratija ima sa temom, sem sto se radi o Demokratskoj stranci


pa kada gradjani (i clanovi partija su neki gradjani valjda) biraju, to onda ima veze sa demokratijom, valjda?
ecce-florian ecce-florian 23:26 21.12.2011

Re: Pa šta?

Jedna od najruznijih stvari na srpskoj politickoj sceni je to sto su (skoro) sve partije organizovane kao nekadasnja KPJ sa njenim dozivotnim predsednikom.

Jeste, važi i za DS.Predsednik stranke je promenjen tek nakon ubistva.
Za ovih dvadesetak godina koliko sam u Nemackoj SVA partijska vodjstva su kompletno promenjena

I u slučaju stranke koju analizira linbkonz je slično Vaso. Predsedništvo DS-a je skoro potpuno promenjeno u periodu nakon povlačenja dodatnog obezbeđenja predsednika.

libkonz libkonz 23:29 21.12.2011

Re: Pa šta?

Za ovih dvadesetak godina koliko sam u Nemackoj SVA partijska vodjstva su kompletno promenjena - u nekim partijama i vise puta.

Vaso, i ja se nadam promenama u DS-u. Samo mislim da bi Đilas totalno unesrećio ovu zemlju.
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:34 21.12.2011

Re: Pa šta?

Jeste, važi i za DS.Predsednik stranke je promenjen tek nakon ubistva.


Menjan je i pre.
I bili su izbori na kojima je ostao stari alI je bilo povuci potegni (Djindjic, Vuksanovic)
Ipak je DS jedina koja jeste imala fer izbore za predsednika u stranci.
ultimatum ultimatum 23:35 21.12.2011

Re: Pa šta?

ecce-florian

Jeste, važi i za DS.Predsednik stranke je promenjen tek nakon ubistva.



Micunovic je jos ziv
princi princi 23:42 21.12.2011

Re: ???

Osim toga, visok sam i lep kao Gari.

To isto i Karagaća misli za svoje obrve.
ecce-florian ecce-florian 23:43 21.12.2011

Re: Pa šta?

Micunovic je jos ziv

Niko nije savršen.
libkonz libkonz 23:44 21.12.2011

Re: ???

To isto i Karagaća misli za svoje obrve.

eto vidiš, Gari je Gari.

nenadqwe nenadqwe 00:14 22.12.2011

Re: Pa šta?

ultimatum
nenadqwe
ultimatum
nenadqwe
a ti se nisi primio?



Naravno da nisam...uostalom, ja i nisam za demokratiju



kakve veze damokratija ima sa temom, sem sto se radi o Demokratskoj stranci


pa kada gradjani (i clanovi partija su neki gradjani valjda) biraju, to onda ima veze sa demokratijom, valjda?


da bi neki izbori bili demokratski moraju da se ispostuju demokratske procedure, u ovom slucaju bi doslo do teskog unutarstranackog krljanja, tako da ne bi bilo ni demokratije, uostalom sto si se primio tako?
ultimatum ultimatum 00:33 22.12.2011

Re: Pa šta?

Si pismen??? ja nisam za demokratiju, zabole me za njihovo krljanje
nenadqwe nenadqwe 00:46 22.12.2011

Re: Pa šta?

ja jesam, ali kad znas da kazes da smo se mi primili na temu sto si se ti primio?
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 08:34 22.12.2011

Re: Pa šta?

ecce-florian
Jedna od najruznijih stvari na srpskoj politickoj sceni je to sto su (skoro) sve partije organizovane kao nekadasnja KPJ sa njenim dozivotnim predsednikom.

Jeste, važi i za DS.Predsednik stranke je promenjen tek nakon ubistva.
Za ovih dvadesetak godina koliko sam u Nemackoj SVA partijska vodjstva su kompletno promenjena

I u slučaju stranke koju analizira linbkonz je slično Vaso. Predsedništvo DS-a je skoro potpuno promenjeno u periodu nakon povlačenja dodatnog obezbeđenja predsednika.



Ta promena promena u DS nakon ubistva Djindjica svakako nije demokratska promena niti ima veze sa ovim o cemu sam ja pricao.

Ali je zato do demokratske promene u njoj doslo prilikom dolaska Djindjica na celo stranke a kasnije i Tadica. Ono sto nije bilo bas sjajno je sto je u oba slucaja doslo do odvajanja jedne (manje) frakcije u samostalnu partiju. U svakom slucaju DS ipak deluje kao stranka koja najvise lici na jednu normalnu zapadnu partiju i to ne samo po tome sto su se u njoj vec desile dve promene vodjstva stranke (ono sa trece koje se desilo posle ubistva Djindjica ne racunamo) nego i zato sto jedino u njoj postoje razlicite struje/frakcije sto je isto odlika jedne moderne demokratske partije na zapadu.


dragan7557 dragan7557 14:02 22.12.2011

Re: Pa šta?

ultimatum
ecce-florian

Jeste, važi i za DS.Predsednik stranke je promenjen tek nakon ubistva.



Micunovic je jos ziv

I prima nekoliko plata i penziju, o drugim prihodovanjima ne bi sada.

cerski
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 01:56 23.12.2011

Re: Pa šta?

Virtuelni Vasilije

Jedna od najruznijih stvari na srpskoj politickoj sceni je to sto su (skoro) sve partije organizovane kao nekadasnja KPJ sa njenim dozivotnim predsednikom. Vecinu njih je tesko i zamisliti bez danasnjeg vodje. I kako onda ocekivati iole visi nivo demokratije ako nju sacinjavaju nedemokratski ustrojene partije?

Овој ваљаној примедби треба додати и ону о изборном систему, са једном изборном јединицом, и цензусом од 5%, те да је учешће у кампањама јако скупо.
Za ovih dvadesetak godina koliko sam u Nemackoj SVA partijska vodjstva su kompletno promenjena - u nekim partijama i vise puta. A kod nas je tesko zamislivo o tome i javno pricati kao normalnoj i POZELJNOJ pojavi. Ex cak misli i da ce ceo ovaj blog biti obrisan (ok, verovatno se zeza ... ali u svakoj sali ima i malo zbilje). Osnivanje novih partija nije tako jednostavna stvar i retko uspeva i na zapadu, tako da je jedina alternativa da se vodjstva partija menjaju inace dolazi do prezasicenosti biraca istim licima - sto je upravo sada slucaj u Srbiji.

Законом о странкама из 2009. године је могућност за формирање нове странке значајно смањена, ако не и у потпуности елиминасана. Насупрот одредби Устава, која налаже да је оснивање странака слободно, новим законом се захтевају велика средства и подршка и напор великог броја грађана.
Da sam ja Tadicev savetnik savetovao bih mu da se povuce sa cela stranke ... ili da bar najavi da ce to uraditi recimo u roku od godinu dana. Pa onda moze da se odluci sta ce dalje kao sto to rade i njegove kolege na zapadu: neki se povuku potpuno iz politike a neki i dalje ostanu uticajni i postovani clanovi svoje partije. Tadic je vec propustio da uradi dosta toga u smislu demokratizacije srpske politcke scene ... ovo mu je jedna od zadnjih prilika da nesto uradi u tom smislu. U drugim partijama za tako nesto je tesko uopste videti bilo kakvu sansu - sve su to Titovi pionircici...

Свакако би требало да се повуче. Председник државе не би требало да фаворизује ниједну партију, па ни своју а ова примедба је само почетак, јер се ради о превеликом и неформалном утицају партијског руководства на државне послове. Дакле, потребно је организовати изборе у странци, са једнаким правом гласа за све чланове, те и једнаким условима кандидовања.
Ono sto nije bilo bas sjajno je sto je u oba slucaja doslo do odvajanja jedne (manje) frakcije u samostalnu partiju.

Такозвана 13. прасад.

Због недостатка унутарстраначког плурализма.
1234dn 1234dn 22:12 21.12.2011

ma koga..


Ma koga zabole Boris, a koga dva Đilasa do njega? Od cele te ekipe mene jedino (tu i tamo) interesuju pozudne i nabildane usne Trivanove.
expolicajac expolicajac 22:16 21.12.2011

Prva preporuka

Evo dva sata blog postavljen a niko preporuku, E pa Libi šerife od EX preporuka da se razbije maler
uros_vozdovac uros_vozdovac 22:23 21.12.2011

Re: Prva preporuka

expolicajac
Evo dva sata blog postavljen a niko preporuku, E pa Libi šerife od EX preporuka da se razbije maler


Ma bilo je preporuka, ali ne sme softver da prikaže, Đilas je to. Ima da ga poseče k`o platan.
expolicajac expolicajac 22:24 21.12.2011

Re: Prva preporuka

Ma bilo je preporuka, ali ne sme softver da prikaže, Đilas je to. Ima da ga poseče k`o platan.

Pa ja gi to mamkam
libkonz libkonz 23:15 21.12.2011

Re: Prva preporuka

Evo dva sata blog postavljen a niko preporuku, E pa Libi šerife od EX preporuka da se razbije maler

Pamtim, pa vratim
dexter92 dexter92 22:50 21.12.2011

A zasto

bi DS izgubio?
Pa oni savrseno reprezentuju prosecnog Srbina koji bi i da se j. i da mu ne udje.
Izvrsis istrazivanje trzista, vidis sta mediokriteti zele i to im prodajes. Jednostavno.
Ni jedna politicka opcija nije napravila paralele izmedju Srbije i neke razvijene zemlje slicne velicine po svim parametrima i dala objektivnu etapnu viziju razvoja.
Zato su izbori cirkus i pobeda bilo koje politicke opcije realno malo utice na bilo sta.
angie01 angie01 23:15 21.12.2011

Re: A zasto

dexter92
bi DS izgubio?Pa oni savrseno reprezentuju prosecnog Srbina koji bi i da se j. i da mu ne udje.Izvrsis istrazivanje trzista, vidis sta mediokriteti zele i to im prodajes. Jednostavno.Ni jedna politicka opcija nije napravila paralele izmedju Srbije i neke razvijene zemlje slicne velicine po svim parametrima i dala objektivnu etapnu viziju razvoja.Zato su izbori cirkus i pobeda bilo koje politicke opcije realno malo utice na bilo sta.


Igzektli!
moderatokantabile moderatokantabile 23:40 21.12.2011

Re: A zasto

Ni jedna politicka opcija nije napravila paralele izmedju Srbije i neke razvijene zemlje slicne velicine po svim parametrima i dala objektivnu etapnu viziju razvoja.

Možda je još uvek moguće pronaći neku slično razvijenu banana narko mafijašku državu sa usavršenim korupcionaškim sistemom, ali ne pada mi na pamet da je ijedna država tako sistematski uništena radi zadovoljenja apetita nekolicine gramzivih spodoba koje za uzvrat finansiraju svoje političke marionete.
libkonz libkonz 23:43 21.12.2011

Re: A zasto

Možda je još uvek moguće pronaći neku slično razvijenu banana narko mafijašku državu sa usavršenim korupcionaškim sistemom, ali ne pada mi na pamet da je ijedna država tako sistematski uništena radi zadovoljenja apetita nekolicine gramzivih spodoba koje za uzvrat finansiraju svoje političke marionete.

dexter92 dexter92 00:27 22.12.2011

Re: A zasto


@moderatokantabile


odakle ti ovo "narko"?
aleksandarz92 aleksandarz92 23:05 21.12.2011

Moj glas

Ja sam odavno rešio da na sledećim izborima na glasačkom listiću nacrtam po jedan q..tz pored svakog imena. Kako stvari stoje, neki će da dobiju i boldovan.
maksa83 maksa83 23:09 21.12.2011

Re: Moj glas

Ja sam odavno rešio da na sledećim izborima na glasačkom listiću nacrtam po jedan q..tz pored svakog imena. Kako stvari stoje, neki će da dobiju i boldovan.


Nemoj tako brutalno i vulgarno, daj neki origami, nešto lepo od tog papira:


angie01 angie01 23:14 21.12.2011

Re: Moj glas

aleksandarz92
Ja sam odavno rešio da na sledećim izborima na glasačkom listiću nacrtam po jedan q..tz pored svakog imena. Kako stvari stoje, neki će da dobiju i boldovan.


Fuck Them All!
Bili Piton Bili Piton 23:17 21.12.2011

Re: Moj glas


za to treba erekcija, da prostiš, a ne origami
kaolavanda kaolavanda 12:52 22.12.2011

Re: Moj glas

daj neki origami, nešto lepo od tog papira:


VAŽNO:

ne pokušavajte da napravite to lepo od tog papira. Postoji greška u šablonu. Marljivo radim na otklanjanju iste.

Do daljnjeg - ne pokušavati. Raste frustracija.

Hvala na pažnji.



Filip Mladenović Filip Mladenović 23:15 21.12.2011

Ma kakvo rušenje!

Tadić i Đilas će biti srpski Putin i Medvedev!
libkonz libkonz 23:16 21.12.2011

Re: Ma kakvo rušenje!

auuu, Filipe, ti baš nisi u toku.
nenadqwe nenadqwe 23:27 21.12.2011

Re: Ma kakvo rušenje!

Filip Mladenović
Tadić i Đilas će biti srpski Putin i Medvedev!


hahaha, dozivotni
sima2000 sima2000 23:37 21.12.2011

ali zašto?

Ne vidim zašto bi njih dvojica ikada dolazili u sukob.
Jedan je rođen za predsednika države. Da paradira i blago zbori. Da bude biran na direktnim izborima. Da ne smrdi i ne miriše.
Drugi je rođen za predsednika vlade. Da radi i organizuje. Da ne bude biran na direktnim izborima. Da se zamera svima redom i da vuče nepopularne poteze kada je to neophodno.

Ako su pragmatični ostaće zajedno. Može samo sujeta da ih razdvoji.

Edit:
Vidim u e-novinama ga zovu drvoseča. Ja ne znam da li postoji i jedan normalan čovek koji može da kaže da je Bulevar pre bio bolji od Bulevara sada. Bulevar, kakav je sada i za koji se Đilas izborio sa hordama nadobudnih ekologa je neuporedivo lepši, funkcionalniji i zdraviji od onog što je bilo pre. Ako Đilasovi protivnici ne umeju da mu zalepe ni jedan smisleniji epitet od Drvoseča.. onda neće daleko dogurati.
libkonz libkonz 23:49 21.12.2011

Re: ali zašto?

Drugi je rođen za predsednika vlade. Da radi i organizuje.

Radi za sebe i gazi preko leševa.
Ako Đilasovi protivnici ne umeju da mu zalepe ni jedan smisleniji epitet od Drvoseča.. onda neće daleko dogurati.

umeju, ali postoji strah kod ljudi. Kada jednog dana na videlo budu izašle sve njegove zloupotrebe službenog položaja, sve će biti jasnije.
da vuče nepopularne poteze kada je to neophodno.

još kad bi ti nepopularni potezi bili u skladu sa boljitkom naroda u Srbiji/Beogradu, a ne samo proizvod njegovog hira ili pohlepe.
angie01 angie01 23:52 21.12.2011

Re: ali zašto?

aj, lebati, kazi ti nama za sta si ti rodjen/a u toj faking vladi, pa da znamo s kim ovde pricamo!
sima2000 sima2000 23:57 21.12.2011

Re: ali zašto?



Radi za sebe i gazi preko leševa.


Nemam blage veze o čemu ti pričaš i odakle tolika ostrašćenost. Mora da je tebe lično negde nagazio na žulj.
Ne sećam se kad sam zadnji put slušao Đilasa da išta priča. Ne znam kakva mu je politika i kakvi su mu stavovi spram Kosova i ostalih opštih mesta srpskog strančarenja.
Njegov lik cenim isključivo na osnovu njegovih dela. A dela su mu impresivna. Beograd je za njegove vlasti postao značajno uređeniji i civilizovaniji grad.
libkonz libkonz 00:02 22.12.2011

Re: ali zašto?

Nemam blage veze o čemu ti pričaš i odakle tolika ostrašćenost. Mora da je tebe lično negde nagazio na žulj.

ni blizu.
Ne sećam se kad sam zadnji put slušao Đilasa da išta priča.

nije u rečima, nego u delima.
Njegov lik cenim isključivo na osnovu njegovih dela. A dela su mu impresivna. Beograd je za njegove vlasti postao značajno uređeniji i civilizovaniji grad.

Kad su tako impresivna, podseti nas na neka od njih.
angie01 angie01 00:07 22.12.2011

Re: ali zašto?

značajno uređeniji i civilizovaniji grad.


pa ti si neki satiricar!
hoochie coochie man hoochie coochie man 00:18 22.12.2011

Re: ali zašto?

aj, lebati, kazi ti nama za sta si ti rodjen/a u toj faking vladi, pa da znamo s kim ovde pricamo!

pa ti si neki satiricar!


E sto volim ovakve argumente u mater....
To se zove ad hominem, jel tako?
To nije pristojno, tako bi, ili to vise ne vazi?
A stvarno, ima lijacih arguemnata osim drvoseca, bogat, odlucan....
Jel to prizeljkujemo opet nekog ubogog bravara?
libkonz libkonz 00:21 22.12.2011

Re: ali zašto?

A stvarno, ima lijacih arguemnata osim drvoseca, bogat, odlucan....

bahat, nadmen, egocentričan, kvaran...
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 00:23 22.12.2011

Re: ali zašto?

Kad su tako impresivna, podseti nas na neka od njih.


Tjah, nije baš mnogo impresivno, ali ima od mene piće do kraja života - oterao je onu skupljačicu zlata Hrustanovićku, što je mir građana prodavala da si ima za bunde i dijamantske ogrlice, pa je 6-7 godina sprečavala donošenje Odluke o radnom vremenu prodavača buke. E sad, em ima Komunalna koja izlazi koliko odmah, em je radno vreme svedeno u normalu. Doduše samo ovih manijaka po stambenim zgradama, ali biće valjda kad-tad, da i ostali moraju da poštuju barem minimum propisa o buci.

Doduše, onaj deo Hrustanovićkinih Zaštitničkih Prihoda - Uređenje splavova, e tu je izgleda samo preuzeo pikslu. Onu prethodnu Odluku o uređenju reke, Hrustanovićka je opstruirala dok joj nije protekao 4godišnji rok, a Đilas je nastavio po istom scenariju: na jesen se najavi kako će Komisija koliko sutra da donese uslove i raspiše Konkurs, na proleće se najavi kako će to biti na jesen, da ne propadne turistička sezona, pa na jesen nanovo - i tako dok i ovoj Odluci ne prođe rok trajanja (trenutno su na pola puta - 2 godine prošlo).



sima2000 sima2000 00:23 22.12.2011

Re: ali zašto?

Kad su tako impresivna, podseti nas na neka od njih.


Od travnjaka ispred moje zgrade pa do mosta na Adi.

Jednog dana su došli radnici i podigli su sve ivičnjake oko zelenih površina na visinu od 30cm. Nema više parkiranja na travi. Nema razvlačenja blata po ulici. A usput su i asfaltirali sve ulice oko zgrada.

Autokomanda potpuno rekonstruisana, protok saobraćaja povećan 50%, napravljen izlaz za Niš kad se ide sa Marakane.

Rekonstruisan Južni Bulevar, povećana vrednost nekretnina u tom kraju za najmanje 20%.

Uvedeno zonsko parkiranje. U bilo koje doba dana se može naći parking mesto u strogom centru grada iza studentskog parka, na primer.

Rekonstruisan Bulevar Revolucije. Od Cvetkove pijace do Vukovog spomenika se putuje kolima 10 minuta. Pre rekonstrukcije Bulevar je bio potpuno neprohodan, tako da njime nisam ni išao nego sam koristio Dimitrija Tucovića. A na stranu to što sada estetski izgleda sto puta bolje.

Počet i završen Most na Adi - u vreme najveće svetske ekonomske krize u poslednjih 40 godina.

Rekonstruisana Gazela i autoput od aerodroma do Gazele.

Napravljena petlja kod Hipodroma. Nema više čekanja da prođe voz.

Ovo sve iz glave govorim, bez da sam konsultovao google. Sve ove stvari su direktno uticale na kvalitet lično mog života. Šta je još urađeno (ili nije urađeno) za neke druge ljude, ne znam, a nije me ni briga. Kvalitet svakog političara ocenjujem pre svega na osnovu toga šta je uradio za mene i moju porodicu.

Edit:

Zaboravih Adu Ciganliju. Parking i trotoar duž cele makiške strane. Tuševi do polovine makiške strane. Kružna staza za bicikle. Čista voda. Ošišana trava. Dečija igrališta na svakom koraku. Sportski tereni uređeni i održavani. Trim staze uređene i održavane. Prostor za roštiljanje proširen i uređen. Nudistička plaža zaklonjena i sakrivena. Ada je zakon.

ivankagrump ivankagrump 00:29 22.12.2011

Re: ali zašto?

Preuredjen Bulevar, novi trolejbusi, novi tramvaji, novi most zavrsen, drugi novi most zapocet, i mislim da je za njegovog vakta (ali nisam 100% sigurna) obustavljena eutanazija pasa lutalica i zapocet program TNR. Za razliku od varvarskog Novog Sada, na primer.

edit: jeste


Kao nevladina organizacija imali smo tada velikih problema u saradnji s tom državnom institucijom i tadašnjim rukovodećim kadrom. Često su nam branili da uđemo u kafileriju, iako na to nisu imali prava, s obzirom da je to bila javna ustanova. Naravno, želeli su da sakriju svoja zlodela i sramotu.
Odlučili smo da sve svoje snage usmerimo ka spašavanju pasa iz kafilerije i u tome smo ostali dosledni do danas.
Na svu našu sreću i sreću pasa, dolaskom gospodina Dragana Đilasa na mesto Gradonačelnika, situacija u Beogradu se znatno promenila, konačno je obustavljena masovna eutanazija nedužnih pasa. Ali, nažalost, situacija u drugim gradovima Srbije nije takva - eutanazija se vrši nad svim nepoželjnim psima, pa čak i mačkama.
hoochie coochie man hoochie coochie man 00:33 22.12.2011

Re: ali zašto?

bahat, nadmen, egocentričan, kvaran...


Lib, to nisu argumenti, to je puko nabrajanje i eventualno mogu da budu tvoji utisci.

Da se razumemo, ja se mnogo ne brinem ko ce od njih da pobedi, uveren sam cak da za sada ni nece biti tog rascepa, ali ni to me ne bi previse uzbudilo.
Jednostavno to nije moja stranka da bi se nesto posebo interesovao a i mislim da ni jedna ni druga varijanta nece nista znacajno promeniti u opsetm funkcionisanju drzave, ali
Ako se vec prica o jednom ili o drugom, stajati protv Djilasa znaci stajati na stranu Tadica koji je sve samo ne ono sto treba da bude predsednik najjace stranke.
Stajati na stranu Tadica znaci stajati na stranu coveka koji je odmah po ubustvu Djindjica poslusao Jocica i nacinio taj santarni otklon ili kako mu je ovaj vec preporucio.
Neko ko je iz stranke udaljio prve Djindjieve saradnike a doveo kojekakve Jelene Trivan i Nade Kolundzije (koju je bezobrazno postavio cak za sefa skupstinse vecine a ona je , da se potsetimo, bila prvi saradnik coveka koji je od prvog dana po ubistvu Djindjica bio pod senkom sumnje da je umesan u sve to, i to je bila njegova desna ruka bas u tom periodu) dakle ako moram da se odlucim izmedju njega i Djilasa bez razmisljanjaja Djilas.
Posebno sto su kontraagrumenti kojekakve Lukoviceve nebuloze.
ivankagrump ivankagrump 00:46 22.12.2011

Re: ali zašto?

Djilas je prosecnom glasacu dopadljiv lik, i kao takav mislim da je jedini kandidat DSa na sledecim predsednickim izborima, gde su licnost i harizma ono sto odlucuje o glasovima.

Problem sa njegovim temperamentom je znacajan, tako da ce morati ozbiljno da poradi na tome ako ima vece ambicije od gradske vlasti. I neko ce morati da ga brifuje o ljudskim pravima posto je tu tanak.
omega68 omega68 00:50 22.12.2011

Re: ali zašto?

sima2000

ivankagrump

E pošto smo utvrdili da je Vama u BGD bolje i lepše, mi ostali sutra ne moramo ni da ručamo.
Živećemo od Vaše sreće
ivankagrump ivankagrump 00:53 22.12.2011

Re: ali zašto?

Ma samo glasajte za Djilasa da i vama svane
maca22 maca22 01:47 22.12.2011

Re: ali zašto?

zelim da ukazem na jednu gresku koju ljudi prave, a to je da svoje roditelje tipuju kao "prosecne glasace", "prototipe svih Srba" itd. Neretko je to veoma daleko od istine.
Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 02:14 22.12.2011

Re: ali zašto?

sima2000
Ne vidim zašto bi njih dvojica ikada dolazili u sukob.
Jedan je rođen za predsednika države. Da paradira i blago zbori. Da bude biran na direktnim izborima. Da ne smrdi i ne miriše.
Drugi je rođen za predsednika vlade. Da radi i organizuje. Da ne bude biran na direktnim izborima. Da se zamera svima redom i da vuče nepopularne poteze kada je to neophodno.

Ako su pragmatični ostaće zajedno. Može samo sujeta da ih razdvoji.

Edit:
Vidim u e-novinama ga zovu drvoseča. Ja ne znam da li postoji i jedan normalan čovek koji može da kaže da je Bulevar pre bio bolji od Bulevara sada. Bulevar, kakav je sada i za koji se Đilas izborio sa hordama nadobudnih ekologa je neuporedivo lepši, funkcionalniji i zdraviji od onog što je bilo pre. Ako Đilasovi protivnici ne umeju da mu zalepe ni jedan smisleniji epitet od Drvoseča.. onda neće daleko dogurati.


Lepsi? Stvar ukusa.

Funkcionalniji? A uz platane nikako nije mogao da se renovira tako da bude funkcionalniji? Samo su platani smetali toj funkcionalnosti?

Zdraviji? Po kojim merilima? Po kolicini izduvnih gasova?
sima2000 sima2000 07:18 22.12.2011

Re: ali zašto?

Zdraviji? Po kojim merilima? Po kolicini izduvnih gasova?


Auto koji se 10 minuta zadržava u potezu od Vuka do Cvetka emituje mnogo manje zagađenje od auta koji provede 30 minuta na istom potezu.

Funkcionalniji? A uz platane nikako nije mogao da se renovira tako da bude funkcionalniji?


Štos je u tome što je Bulevar bolji sada nego što je bio pre. Meni je to dovoljno. Možda Bulevar sada nije bolji u odnosu na neki zamišljeni, fiktivni i idealno rekonstruisan Bulevar, ali to me ne zanima. Navikao sam da političari iza sebe ostavljaju stvari gore nego što su bile, pa mu Đilas tu dođe kao pravo osveženje..
cult cult 08:08 22.12.2011

Re: ali zašto?


Jednog dana su došli radnici i podigli su sve ivičnjake oko zelenih površina na visinu od 30cm. Nema više parkiranja na travi. Nema razvlačenja blata po ulici. A usput su i asfaltirali sve ulice oko zgrada.

Autokomanda potpuno rekonstruisana, protok saobraćaja povećan 50%, napravljen izlaz za Niš kad se ide sa Marakane.

Rekonstruisan Južni Bulevar, povećana vrednost nekretnina u tom kraju za najmanje 20%.

Uvedeno zonsko parkiranje. U bilo koje doba dana se može naći parking mesto u strogom centru grada iza studentskog parka, na primer.

Rekonstruisan Bulevar Revolucije. Od Cvetkove pijace do Vukovog spomenika se putuje kolima 10 minuta. Pre rekonstrukcije Bulevar je bio potpuno neprohodan, tako da njime nisam ni išao nego sam koristio Dimitrija Tucovića. A na stranu to što sada estetski izgleda sto puta bolje.

Počet i završen Most na Adi - u vreme najveće svetske ekonomske krize u poslednjih 40 godina.

Rekonstruisana Gazela i autoput od aerodroma do Gazele.

Napravljena petlja kod Hipodroma. Nema više čekanja da prođe voz.


Preuredjen Bulevar, novi trolejbusi, novi tramvaji, novi most zavrsen, drugi novi most zapocet,


Uredjivanje mnoštva travnjaka u mom kraju grada po istom principu - jednog jutra se pojavile ekipe i danima sredjivali, bljesnulo sve, otišli. Niko pre toga se nije bavio time decenijama. Letos, na vikendici (Lipovačka šuma) pojavi se ekipa Beograd puta i za par nedelja asfaltira sve prašnjave džade koje se odvajaju od do tada jedinog glavnog asfaltiranog puta (a taj je uradjen još za vreme druga Tita). Seljaci skakali od sreće, pojili radnike rakijom, hranom & džebanom (baš me zanima za koga će da glasaju).

Uporediti, recimo, funkcionalnost KBC Zvezdara i domova zdravlja koji su pod upravom grada i Kliničkog Centra Srbije koji je pod republikom.

Jednostavno, Djilas postavlja jednu vrstu ljudi oko sebe, pa stvari počnu da se pomeraju, da se završavaju. Kad bi se, recimo, decentralizovala uprava policijom, pa dobili gradsku policiju, siguran sam da bi brzo razlika bila vrlo uočlljiva u smislu kažnjavanja divljačke, bahate vožnje po gradu, smanjenje broja saobraćajnih nesreća itd. Mislim da je jedini iz ds-a koji je zaslužio da ostane na istom mestu još četiri godine.
libkonz libkonz 08:54 22.12.2011

Re: ali zašto?

Da li bih ja bio dobar domaćin kada bih otišao u banku, digao kredit i stavio novu fasadu? Lepo je to što je Đilas sredio travnjake po Beogradu i što se u Beogradu gradi novi most. Ali koliko je taj most koštao? Da li će neko to kontrolisati? Ovih dana će zvanično biti proglašen kraj radova na mostu, iako će se na njemu raditi još godinu dana. Da ne pričam o čuvenoj austrijskoj firmi Por koja je opet dobila poslove u Srbiji i opet skoro ništa nisu uradili, pa Nemci moraju da "krpe" za njima. Jesam li ja angažovao Por ili je to bio Đilas?
Mogli bi da pričamo i o tome na koji način se biraju firme koje snabdevaju beogradske vrtiće, šta je uslov megamarketima da im se betonira prilaz marketu i da u blizini imaju autobusko stajalište. Sve ovo će uskoro izaći na videlo, siguran sam.
Dragan Đilas je srpski šampion zloupotrebe službenog položaja, a vi njegovu bahatost pretvarate u energičnost!
I još nešto: Da sam sebični gradonačelnik kog boli uvo za građane i maštam o novom mandatu i ja bih se bavio travnjacima i stvarima koje su vidljive za oko.
sima2000 sima2000 09:10 22.12.2011

Re: ali zašto?

Sve ovo će uskoro izaći na videlo, siguran sam.


Načelno se slažem sa tobom, samo moraš da uđeš puno više u detalje. Da specificiraš sve zloupotrebe. Ako kažeš da je lopov, onda moraš da navedeš šta, kada, kome i koliko. Ako je most preplaćen, ko je uzeo razliku u ceni i gde su te pare? Ne sme iz tvog pisanja da izbija lična netrpeljivost, jer u tom slučaju čak i ako imaš neke argumente oni padaju u vodu.

Svima je jasno da se u ovoj našoj korumpiranoj državi nameštaju tenderi i da se krade na veliko. Samo su mi ipak puno draži lopovi koji na nameštenim tenderima kupuju mostove, od onih drugih lopova koji na nameštenim tenderima kupuju mačke u džaku i luksuzne automobile.
libkonz libkonz 09:23 22.12.2011

Re: ali zašto?

nema lične netrpeljivosti, samo moja procena da je on jako opasan i zao čovek i da bi u svakom pogledu dotukao ovu zemlju. svi mi gledamo njegove postupke i drugačije ih vrednujemo. Neko kao odlučnost, neko kao bahatost, neko kao uspešnost, neko kao pohlepu.
Nisam od onih za koga su svi uspešni ljudi u Srbiji ološ. MK Kostića poštujem, na primer.
Što se mosta tiče, mislim da se to najlakše može proveriti. Daleko sam ja od merodavnog da to ocenjujem.

Samo su mi ipak puno draži lopovi koji na nameštenim tenderima kupuju mostove, od onih drugih lopova koji na nameštenim tenderima kupuju mačke u džaku i luksuzne automobile.

Opet stvar percepcije.
cult cult 09:42 22.12.2011

Re: ali zašto?

Vidiš, Libkonz, to oko cene mosta je naprednjačka priča. Prvo su, u stvari, počeli da kritikuju što je most "isuviše lep" i da je moglo da se napravi bar dve ćuprije za istu cenu. A kad su skapirali da ta priča ne pali, onda su počeli oko cene. Stalno čujem "da, jeste lep, ali koliko košta". Pa nek košta, jebote. Most je 120 mil. ako sam dobro shvatio, a sistem saobraćajnica (vijadukti, mostovi, čuda...) su ostatak. Svrati do Bgd, pogledaj, svaki dan prolazim pored hipodroma i ono je komplikovano otprilike kao i Gazela, dakle, prvi put posle 50 godina Beograd dobija ovako složen sistem saobraćajnica. Podržavam i skidam kapu za ceo projekat. Ponosan što se prvi put u istoriji pojavio Discovery da nešto pozitivno kod nas snima.

Slobodno uzmi kredit i sredi fasadu, da, bićeš dobar domaćin. Ne razumem logiku da je najbolje ništa ne raditi. Ne grešiš, valjda, ne zameraš se, pa te svi vole, šta li...
maksa83 maksa83 09:46 22.12.2011

Re: ali zašto?

Most je 120 mil. ako sam dobro shvatio,

Mmmmne. To je bila priča pre nego što su počeli da ga prave, i mislim da je cifra bila 140 mil. Konačni račun će, kažu, biti 460 milki.
alselone alselone 09:50 22.12.2011

Re: ali zašto?

maksa83
Most je 120 mil. ako sam dobro shvatio,

Mmmmne. To je bila priča pre nego što su počeli da ga prave, i mislim da je cifra bila 140 mil. Konačni račun će, kažu, biti 460 milki.


160 miliona meni, 160 miliona tebi i damo 140 kinezima da naprave most.
libkonz libkonz 09:50 22.12.2011

Re: ali zašto?

Slobodno uzmi kredit i sredi fasadu, da, bićeš dobar domaćin.

Fasada se ne sređuje od kredita, već od zarađenog novca.
to oko cene mosta je naprednjačka priča.

Kada se radi o tako velikoj investiciji, normalno bi bilo da postoji neka komisija koja će sve to proveriti. Radi se o skoro pola milijarde dolara, više para od cene NIS-a
angie01 angie01 09:54 22.12.2011

Re: ali zašto?

Jednostavno, Djilas postavlja jednu vrstu ljudi oko sebe, pa stvari počnu da se pomeraju, da se završavaju. Kad bi se, recimo, decentralizovala uprava policijom, pa dobili gradsku policiju, siguran sam da bi brzo razlika bila vrlo uočlljiva u smislu kažnjavanja divljačke, bahate vožnje po gradu, smanjenje broja saobraćajnih nesreća itd. Mislim da je jedini iz ds-a koji je zaslužio da ostane na istom mestu još četiri godine.


khm,...

Ulice beograda vise lice na indijske gradove, psi lutalice haraju svuda i niko se nije potrudio i pored onolikih napada da resi problem-provereno, ceo krug sluzbi koje se time bave, rade na tome da se izbegne uklanjanje pasa.

Gradske sluzbe ne funkcionisu- oni su utrenirani da gradjane odbiju, da im ne zavrse posao iako ti isti gradjani njima placaju plate, cela stavr ide dotle, da daju dezinformacije, pa sad, ako bas nisi pravnik, ili spreman da ulozis vreme da izucis problematiku- ko ti je kriv!

na sta lici grad- je l su popravljeni barem krovovi i fasade za koje vise od 40 godina javno stambeno, ili kako god zvali gradski servis uredno naplacuje odrzavanje i popravke-to je samo jedna od gradkih harackih sluzbi gde se iznos za naplatu povecava, a ono sto se odradjuje smanjuje.

da li znate kome placate karte za gradski prevoz? Iza naplate stoji preduzece Apex, koje ima jednog zaposlenog-sin nekog tuzioca, a preko bus+, sto je sve projekat dvojca vlahovic djilas!

koji se to saobracaj postuje i gde- ja i dalje ne vidim saobracajnu ili bilo kakvu policiju da zaustvlja nedozvoljena i opasna presticanja, prolaske kroz raskrsnicu kada je pesacima zeleno,parkiranja na trotoaru, (dzipovi i sl vozila).

domovi zdravlja i skole izgledaju kao u Poljskoj 68, a da li znate da je evropska investiciona banka dala u vise navrata pare da se srede skole!

....mrzi me vise!

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana