Bezobrazne zene

Jasmina Tesanovic RSS / 17.01.2008. u 18:24

Dolazim na kratko u Beograd, s vremena na vreme, zbog obaveza. Svaki put kad udjem kod mog oca koji zivi sa svojom necakom u centru Beograda, jos pre no sto krene da mi se jada o bolestima i cenama, pokaze mi stos isecaka iz novina, s recima, da vidis sta nam Ceda radi! Covek cita Politiku i nesto oko Politike, nikad Press ili Kurir; gleda RTS ne Pink i ostale novokomponave televizije. Cak najvise provodi vremena na sportskom satelitskom kanalu i crnogorskoj televiziji.

- Ima samo jedna gora osoba za tvoju buducnost, posto ja i nemam vise buducnosti , kaze, jer sam 85 godina star, a to je Vesna Pesic. Ceda izdaje i prodaje zemlju a Vesna Pesic povrh svega je i zensko i jako bezobrazna. Sta sve ona kaze ljudima u lice, pa to je strasno, nastavlja: uvek moram da menjam kanal.

I onda krene detaljno sta je sve rekla, kao da nikad i nije menjao kanal, a mnoge od stvari u njegovoj interpretaciji iako nisu sasvim ni jasne ni verovatne ipak sasvim precizno mapiraju program LDP-a. Na kraju mi kaze: Znam da si oduvek glasala za Vesnu Pesic, nisam ti nikad branio...ali molim te cuvaj se, nemoj da se uplices u politiku, gledaj svoja posla...

Jako mi je tesko da se s njim objasnjavam, narocito zato sto oboje vrlo dobro znamo o cemu govorimo i koja su moja posla. Pre niz godina ja sam uspela oca da ubedim da ne glasa za Milosevica vec za Kostunicu, onda za Tadica...sada medjutm on meni trazi uslugu, poslednju zelju zauzvrat: da ne glasam za Vesnu Pesic. Cak mislim da bi mi i Cedu i oprostio da to "zensko" i "bezobrazno" nije u istoj partiji. Sasvim je jasno onda zasto glasam za Cedu, bez kalkulacija, bez sumnje. Zato sto u LDP-u ima mesta za "bezborazne" zene svih uzrasta.

Nota bene, ja jos uvek ne smem da pusim pred tatom...



Komentari (111)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

ivana23 ivana23 18:42 17.01.2008

Nota bene,

ja jos uvek ne smem da pusim pred tatom...

Sasvim je jasno onda zasto glasam za Cedu, bez kalkulacija, bez sumnje. Zato sto u LDP-u ima mesta za "bezobrazne" zene svih uzrasta.



AlexDunja AlexDunja 18:42 17.01.2008

cestitam:))

Nota bene, ja jos uvek ne smem da pusim pred tatom...

nikad bezobrazna zena od tebe:)))
mariopan mariopan 18:44 17.01.2008

Ha ha ha :-))

Bas me je nasmejala vasa prica Pa tata je star covek , nemojte se ni raspravljati sa njim. On je u vasim godinama bio , vi u njegovim jos niste , pa daj Boze da dozivite te lepe godine bice vam jasno kako se covek tesko prilagodjava novom vremenu iako ne bi ni pod razno priznao da je staromodan i da su takva misljenja prevazidjena. Njega samo slatko poljubite kao cerka , kazite "da tata " u uradite sta vi mislite da treba. To je jedini nacin da se izbegne pravdanje , objasnjavanje koje je gotovo nemoguce da on razume. U njegovo vreme sve to nije bilo tako ali to je vreme PROSLO.
O O 13:49 19.01.2008

Re: Ha ha ha :-))

nemoj Oca da lazes i da pred njim pusis.Malo fali da postanes bezobrazna
Moras da slusas Oca
Ocu se prilagodi zenskinjo
Otac sam i saam 1god., z.deteta, znam sta pricam, sram te bilo, unapred!
...i glasaj za Slobu
JJ Beba JJ Beba 18:50 17.01.2008

biračko žensko telo....

Zato sto u LDP-u ima mesta za "bezborazne" zene svih uzrasta.

...a nije silikonsko :)
žene predstavlju preko 50% biračkog tela u Srbiji a nisu svesne snage koju imaju u rukama. Nisu svesne da bi mogle da izgalasmo kakvu hoćemo budućnost za svoju decu: bez pretnji ratovima, bez skrivanja od pozivara, bez čekičanja po redovima ispred ambasada, bez muljanja i bez da nam muškarci koji nam kroje život prodaju muda za bubrege.
zato žene pamet u ruke i zaokružite budućnost za sebe i svoju decu
mariopan mariopan 19:11 17.01.2008

Re: biračko žensko telo....

Bravo Bebo , zivele zene i preporuka tako lepoj pohvali naseg roda , zasluzile smo.
JJ Beba JJ Beba 19:22 17.01.2008

Re: biračko žensko telo....

, zivele zene i preporuka tako lepoj pohvali naseg roda , zasluzile smo.

jao draga moja, mariopan, samo kad bi žene bile solidarne i kada bi skapirale tu snagu, naš život bi bio mogo drugačiji (i naše dece a i muškaraca oko nas)
Domazet Domazet 19:35 17.01.2008

Interesantno...

...od pobune protiv oca napraviti profesiju!? Priznajem, dobra fora...
mariopan mariopan 20:12 17.01.2008

Re: biračko žensko telo....

To sto posto verujem . Sta su zene otrpele za ovo strasno vreme ( unazad ne ponovilo se ) i ostale stub porodice , sacuvale i ocuvale ...ne zaleci se mislim da se savkoj orden moze odmah dati zasluzile su. A ta izdrzljivost i prirodna zenska briga da svima bude dobro , garantujem da bi nam svima bolje bilo da nas neka zena vodi nego muskarci. Ne mrzim muske , sacuvaj boze , ali njima se osladilo pa ne pustaju .. ))
okapoaniolz okapoaniolz 20:38 17.01.2008

Re: biračko žemsko telo...

JJ Beba
, zivele zene i preporuka tako lepoj pohvali naseg roda , zasluzile smo.

jao draga moja, mariopan, samo kad bi žene bile solidarne i kada bi skapirale tu snagu, naš život bi bio mogo drugačiji (i naše dece a i muškaraca oko nas)


pa sto onda ne glasate za milanku))


adam weisphaut adam weisphaut 21:03 17.01.2008

Re: biračko žemsko telo...

pa sto onda ne glasate za milanku))

Greota da ostane Bogoljub sam u Moskvi
okapoaniolz okapoaniolz 21:23 17.01.2008

Re: biračko žemsko telo...

adam weisphaut

Greota da ostane Bogoljub sam u Moskvi


Pa vratila bi nam ga Milanka.
adam weisphaut adam weisphaut 21:28 17.01.2008

Re: biračko žemsko telo...

Pa vratila bi nam ga Milanka.

Kako ?
okapoaniolz okapoaniolz 22:48 17.01.2008

Re: biračko žemsko telo...

Lako, svaki predsednik ipak mora da ima prvu damu.
JJ Beba JJ Beba 23:14 17.01.2008

Re: Interesantno...

od pobune protiv oca napraviti profesiju!? Priznajem, dobra fora...

kakav antički pogled. Junački, takorekuć srbski
:)
adam weisphaut adam weisphaut 23:17 17.01.2008

Re: Interesantno...

kakav antički pogled. Junački, takorekuć srbski
:)

Mislis srBski
JJ Beba JJ Beba 23:18 17.01.2008

Re: biračko žemsko telo...

pa sto onda ne glasate za milanku))

pa zato što Milanka nije kanditakinja, ona je Karić
JJ Beba JJ Beba 23:19 17.01.2008

Re: Interesantno...

Mislis srBski

naravski :))
AlexDunja AlexDunja 00:20 18.01.2008

Re: Interesantno...

Mislis srBski

i grcki, rukunasrce:)))
JJ Beba JJ Beba 00:23 18.01.2008

Re: Interesantno...

grcki, rukunasrce:)))

i tako užasno frojdistički , ako ćemo baš zadrto
adam weisphaut adam weisphaut 00:35 18.01.2008

Re: Interesantno...

i tako užasno frojdistički , ako ćemo baš zadrto

AlexDunja AlexDunja 00:36 18.01.2008

Re: Interesantno...


i tako užasno frojdistički , ako ćemo baš zadrto

kakodakazem, radije uzasavajuce;
JJ Beba JJ Beba 00:50 18.01.2008

Re: Interesantno...

Više vako nekako

Elektra
AlexDunja AlexDunja 01:04 18.01.2008

Re: Interesantno...

Elektra

tojetajrad,
Domazet Domazet 02:00 18.01.2008

Mda....

...upotreba oca u predizborne svrhe. Prava grcka komedija...
JJ Beba JJ Beba 02:16 18.01.2008

Re: Mda....

...upotreba oca u predizborne svrhe. Prava grcka komedija...

domi, nemo' si taki, taja je srećan što može da pomogne "bezobraznim ženama"
:))
tuzlanac tuzlanac 05:53 18.01.2008

Re: Mda....

Domazet
...upotreba oca u predizborne svrhe. Prava grcka komedija...



jasmina tesanovic prica njezno o svom ocu. podsjetila me na moju dvadesetogodisnju ceru. tako je lijepo, ljudski nam iznijela svoja osjecanja.

de mi reci, domazete, jesi l' bio uskracen ocinske ljubavi?
Domazet Domazet 15:53 18.01.2008

Pa sad ne znam...

...neznost, neznost a ovamo uskratice mu poslednju zelju. Sto ti je politicka emancipacija...

Cuj, jesam li bio uskracen ocinske ljubavi!? Ma dje bolan? Najvise smo voleli da zajedno gledamo Kusturicine filmove. Aj' mi sad reci mo's li se ti time pohvaliti?
mariopan mariopan 00:25 19.01.2008

Re: biračko žemsko telo...

okapoaniolz
JJ Beba
, zivele zene i preporuka tako lepoj pohvali naseg roda , zasluzile smo.

jao draga moja, mariopan, samo kad bi žene bile solidarne i kada bi skapirale tu snagu, naš život bi bio mogo drugačiji (i naše dece a i muškaraca oko nas)


pa sto onda ne glasate za milanku))



Bre , odma mi spustio raspolozenje , pa nisam ja mislila bas na SVE zene.
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 14:31 19.01.2008

Re: biračko žemsko telo...

Milanka je Bogoljub in drags i ona se ne racuna.
Galebar Galebar 19:44 17.01.2008

Hm...

A jel ovo neki fem blog.

Ako jeste...

Ne daj se Ines, ne daj se godinama moja Ines, jer postaćeš bRezobrazna pa te niko neće šćeti...

Izvinjavam se, ruka sama krenula i ja reko' : Ajde!
JJ Beba JJ Beba 23:16 17.01.2008

Re: Hm...

Ne daj se Ines, ne daj se godinama moja Ines, jer postaćeš bRezobrazna pa te niko neće šćeti...

i nedade ti Ines pa sad ruka sama krenula
angie angie 00:57 18.01.2008

Re: Hm...

gde cesh bolje mesto, nego gde su bezobrazne zene!
Galebar Galebar 11:16 18.01.2008

Re: Hm...

JJ Beba

i nedade ti Ines pa sad ruka sama krenula


Jao DžejDžej, pa sram Vas bilo, pa ja to ne radim, pa strašno...

angie

gde cesh bolje mesto, nego gde su bezobrazne zene!


QQ lele!
Ma volim ja bezobraznice nego se foliram...

Pusa za sve bezobraznice!
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 19:44 17.01.2008

I ne, ne pitaj, znat ćeš

Liči da ti je tata dobar i pametan covek. Podseća na mene) A ne znam ko je u pravu u politici.
Sladjana NS Sladjana NS 19:47 17.01.2008

BEZOBRAZNE ZENE

Sjajna prica, tako poznata,sve jedno pozdravi tatu i kazi mu da je danas jedino "bezobrazna zena" ziva zena.
Dobro je danas biti Vesna Pesic,obrazovana , pametna, jaka direktna i ponekad bezobrazna.
vlada dvm vlada dvm 22:08 17.01.2008

Re: BEZOBRAZNE ZENE

Sladjana NS
Sjajna prica, tako poznata,sve jedno pozdravi tatu i kazi mu da je danas jedino "bezobrazna zena" ziva zena.Dobro je danas biti Vesna Pesic,obrazovana , pametna, jaka direktna i ponekad bezobrazna.


Ja ne bih da budem Vesna Pesic, tako da samo ona sama zna koliko joj je dobro ili ne!
angie angie 19:59 17.01.2008

pa draga Jasmina,

tu je sushtina problema, shto te stare generacije razumeju samo ono za shta je nama stigao rachun, pa su se devedesetih, vec odavno odrasla deca, morala da svadjanu sa svojim roditeljima da ne glasaju sa zlobu, kako bi ih pustila da zive i probaju da taj njihov rachun otplate.

da im je bliza ideja ruke-tudje dece, kojom politichari manipulativno hoce da ljujaju onu kolevku shto vec odavno nije nasha, da se opet tudja deca regrutuju i da jednog dana budu zaposleni kod kriminalaca, od promena gde bi se stvari stavile na normalno mesto.

taj grch ochuvanja onoga shto jedino razumeju, chak i po zivote sopstvene dece- to je nasha bolest!

Moj izbor-VESNA PESHIC!
Covek u belom Covek u belom 20:06 17.01.2008

Re: pa draga Jasmina,

angie
Moj izbor-VESNA PESHIC!
Vesna Pesic, pa Vesna Pesic, pa sto je ne kandidovaste onda, nego ovog Cedu. Feministikinje, a zalazu se da im muskarac bude predsednik, a imaju zenu i po za kandidata. Eto sta ti je zenska logika .
angie angie 23:21 17.01.2008

Re: pa draga Jasmina,

beli, ja nisam kandidovala nikog- a vec sam vishe puta rekla da bi VP bila mnogo bolji izbor nosioca liste.
adam weisphaut adam weisphaut 20:03 17.01.2008

Zivele bezobrazne zene, a narocito one pam

Zato sto u LDP-u ima mesta za "bezborazne" zene svih uzrasta.

Zivele bezobrazne zene, a narocito one extra inteligente kao VP
AlexDunja AlexDunja 20:10 17.01.2008

Re: Zivele bezobrazne zene, a narocito one

Zivele bezobrazne zene, a narocito one extra inteligente kao VP

tako prica pravi muskarac:)) hug,bre:))
bilbo bilbo 20:05 17.01.2008

NB

Preporuka!
Ivana K.Landesteen Ivana K.Landesteen 21:12 17.01.2008

Ko pre do vlasti..

Srecno!

Primedba o broju zena i potencijalnoj moci je spontana, zapaljiva i na mestu, ali nisu muski vlastodrsci od juce.
Metod 'ne dopusti objedinjavanje zena pa vladaj' je vrlo efikasan sirom sveta. Zanimljivo bi bilo izvrnuti svet naopacke, a da se ne radi o ratovima i slicnim uzasima.
Idealisemo, naravno, ali sto da ne. Moze se, vremena se menjaju :)
Vasa S Tajcic Vasa S Tajcic 01:15 18.01.2008

Protesati

Pozivam sve da se okupe sutra ispred kuce Vaseg oca i da demokratski pokazemo svoje nezadovoljstvo njegovim stavovima. Ne znam kako ga sluzi sluh, zato za svaki slucaj ponesite serpe i lonce da nas covek bolje cuje. Vreme je da covek shvati neke stvari. Posle ga u nedelju vodimo na glasanje.

Zezam se. Da li je ponestalo inspiracije ili sta li vec, pa koristis svog starog oca da pokazes kako u Srbiji vlada mrak.
Cudno. Bas me interesuje kako rrazmislja jedan beli Amerikanac njegovih godina? Da li voli crnce i da li se seca kad im je branio da idu u isti WC, autobus ili restoran. Da li se seca kad su ih vezivali za automobile i vukli po prasini?
Kako li razmislja jedan Nemac tih godina. Da li voli Jevreje? Na kom frontu je bio?
Ima jos primera iz okruzenja. Ja ne poznajem Vaseg oca, ali sam siguran da mu je savest mirna i da nije radio nista slicno, kao njegovi vrsnjaci u Americi, Nemackoj itd.

Sad sto ne voli Vesnu Pesic, ne vole je ni mladji od njega. Ne zato sto je zena. Postoje mnogo veci razlozi.

Inace sto se tice bezobraznih zena, ja ih obozavam. Gde god da su i sta rade. Samo treba praviti razliku izmedju bezobraznih i pokvarenih. To nije isto.

Srecno vam glasanje.
JJ Beba JJ Beba 01:51 18.01.2008

Re: Protesati

Pozivam sve da se okupe sutra ispred kuce Vaseg oca i da demokratski pokazemo svoje nezadovoljstvo njegovim stavovima. Ne znam kako ga sluzi sluh, zato za svaki slucaj ponesite serpe i lonce da nas covek bolje cuje. Vreme je da covek shvati neke stvari. Posle ga u nedelju vodimo na glasanje.

Zezam se. Da li je ponestalo inspiracije ili sta li vec, pa koristis svog starog oca da pokazes kako u Srbiji vlada mrak.
Cudno. Bas me interesuje kako rrazmislja jedan beli Amerikanac njegovih godina? Da li voli crnce i da li se seca kad im je branio da idu u isti WC, autobus ili restoran. Da li se seca kad su ih vezivali za automobile i vukli po prasini?
Kako li razmislja jedan Nemac tih godina. Da li voli Jevreje? Na kom frontu je bio?
Ima jos primera iz okruzenja. Ja ne poznajem Vaseg oca, ali sam siguran da mu je savest mirna i da nije radio nista slicno, kao njegovi vrsnjaci u Americi, Nemackoj itd.

Sad sto ne voli Vesnu Pesic, ne vole je ni mladji od njega. Ne zato sto je zena. Postoje mnogo veci razlozi.

Inace sto se tice bezobraznih zena, ja ih obozavam. Gde god da su i sta rade. Samo treba praviti razliku izmedju bezobraznih i pokvarenih. To nije isto.

Srecno vam glasanje.

šta napisa to crni vaso bezobraznim ženama?!!!
Apropo, ako nema baš šta da se nađe u glavi možda ima među nogama?
:))))
Vasa S Tajcic Vasa S Tajcic 02:49 18.01.2008

Re: Protesati

Apropo, ako nema baš šta da se nađe u glavi možda ima među nogama?



Draga bebo, ova gore recenica mozda lici na vas nacin izrazavanja, ali ja tako ne komuniciram. Koliko sam ja razumeo Jasminu, termin "bezobrazne zene" nema nikakve veze sa seksom ili medjunozjem.
Evo liste beozbraznih zena koje je obozavam:

Laura Secord
Rosa Parks
Maria Montessori
Susan Anthony
Jane Austen
Indira Gandi
Joan of Arc
Helen Keller
Ana Frank
Martina Navratilova
Olivera Jevtic
Jasna Sekaric
Mirjana Bobic Mojsilovic
Sonja Liht
Moja zena
itd. itd.


Kapiras.

Caos i laku noc.
JJ Beba JJ Beba 12:49 18.01.2008

Re: Protesati

[quote
Evo liste beozbraznih zena koje je obozavam:
tvoj feminizam tvoja lista
Koliko sam ja razumeo Jasminu, termin "bezobrazne zene" nema nikakve veze sa seksom ili medjunozjem.

vaso, šala, poskoćica, zajebancija, kapiraš?
JJ Beba JJ Beba 17:50 18.01.2008

Re: Protesati

Mirjana Bobic Mojsilovic

Vaso S. sad pročitah pažljivo listu. fali ti pametnija od dve setre blizunakinja :)
Exitus Letalis Exitus Letalis 20:06 20.01.2008

Re: Protesati

Cudno. Bas me interesuje kako rrazmislja jedan beli Amerikanac njegovih godina? Da li voli crnce i da li se seca kad im je branio da idu u isti WC, autobus ili restoran. Da li se seca kad su ih vezivali za automobile i vukli po prasini?
Kako li razmislja jedan Nemac tih godina. Da li voli Jevreje? Na kom frontu je bio?
Ima jos primera iz okruzenja. Ja ne poznajem Vaseg oca, ali sam siguran da mu je savest mirna i da nije radio nista slicno, kao njegovi vrsnjaci u Americi, Nemackoj itd.


gde ti ode čoveče!
kakva amerika i kakva nemačka?
s čim je to u vezi sem u tvojoj glavi.
Exitus Letalis Exitus Letalis 20:09 20.01.2008

Re: Protesati

Vasa S Tajcic
Apropo, ako nema baš šta da se nađe u glavi možda ima među nogama?



Draga bebo, ova gore recenica mozda lici na vas nacin izrazavanja, ali ja tako ne komuniciram. Koliko sam ja razumeo Jasminu, termin "bezobrazne zene" nema nikakve veze sa seksom ili medjunozjem.
Evo liste beozbraznih zena koje je obozavam:

Laura Secord
Rosa Parks
Maria Montessori
Susan Anthony
Jane Austen
Indira Gandi
Joan of Arc
Helen Keller
Ana Frank
Martina Navratilova
Olivera Jevtic
Jasna Sekaric
Mirjana Bobic Mojsilovic
Sonja Liht

Moja zena
itd. itd.


Kapiras.

Caos i laku noc.


baš obožavaš?
kakav izbor.
mislim na ove boldovane.
vesna75 vesna75 09:05 18.01.2008

...

Teško je sa tatama. Moj nije baš uvek ubeđen u ono što u govorim ali mi je već sa mojih 17 dao svoj listić da glasam. Kad sam postala punoletna uvek smo išli zajedno na glasanje i uvek mi je davao i svoj listić da ja zaokružim. Već nekoliko godina ne živimo zajedno i različita su nam biračka mesta ali sad daje listić mom 23-godišnjem bratu. I uvek ta varijanta, nisam ja baš siguran u to što vi pričate, ali izaberite sami šta vam je najbolje.
Jasmina Tesanovic Jasmina Tesanovic 11:23 18.01.2008

ej devojke

i ostali, bas mi je
zao mi je sto nisam mogla da budem sinoc s vama on line
jedva i ovaj blog postavih
samo da podsetim nesto za VP
secate se onih tri meseca protesta
bila je uvek sa vukom i zoranom
kad su zavrsili, svi su samo pricali o vuku i zoranu kao da nje uopste nije bilo
prosto neverovatno

JJ Beba JJ Beba 12:57 18.01.2008

Re: ej devojke

secate se onih tri meseca protesta
bila je uvek sa vukom i zoranom
kad su zavrsili, svi su samo pricali o vuku i zoranu kao da nje uopste nije bilo
prosto neverovatno


istina, čak i kad se gugluju fotke uvek ispada Vuk
Fembot Fembot 13:53 19.01.2008

Re: ej devojke

Jeste, jos je dobila light batine na mostu.
Jelena Krajšić Jelena Krajšić 12:13 18.01.2008

Jasmina draga

Moj otac i ja mislimo uvek isto, i ne samo o politici, ali o politici najviše. Svaki put kad se vidimo pomislim "možda su nam sada već različita razmišljanja, ipak ima čovek toliko godina" ali ne, moj tatac najdraži sve se sa mnom razume u već u prve dve rečenice, koje naravno nisu dovoljne, pa onda dugo sedimo i upadamo jedno drugom u reč, sve oduševljavajući se lagodnim i ugodnim tokom razgovora. Mogu da kažem da sve što pročitate od mene je skoooooro kao da ste pročitali od mog oca. On je samo pristojniji od mene. I idem sada kod njega, kao i uvek uoči nekih važnih dešavanja u društvu. Jedva čekam. Da sve lepo proanaliziramo i pozaključujemo.

Drugo, pitali su ljudi zašto ne glasamo za Milanku. Pa evo recimo zato što sama za sebe kaže da će biti predsednik Srbije, a od muškarca koji kaže za ženu da će biti predsednik mi je mnogo problematičnija (da ne kažem gora) žena koja kaže za sebe da će biti predsednik. Naravno, ne samo zbog toga. Ali druge razloge ne bih da objašnjavam. Nešto nemam baš vremena...

Živele bezobrazne žene!
mikimedic mikimedic 17:38 20.01.2008

Re: Jasmina draga

Pa evo recimo zato što sama za sebe kaže da će biti predsednik Srbije, a od muškarca koji kaže za ženu da će biti predsednik mi je mnogo problematičnija (da ne kažem gora) žena koja kaže za sebe da će biti predsednik


Joj dokle vise o zanimanjima... ako je to poenta ravnopravnosti. nemam reci. Will Hilary be the next President or Presidentica?

Jel shodno tome, kada konacno Dejana Mihajlova ili Ban Ki Muna zamene neke osobe zenskog pola, one ce verovatno biti Generalne Sekretarice?

Zivele bezobrazne zene.
I muskarci.
Ravnopravno.
sabi sabi 12:29 18.01.2008

VP

Ni ja ne pusim pred ocem...
Al' ,meni je moja mama cudna. Prilicno je pobozna. Posle vise porodicnih tragedija koje su je zadesile, bas je postala nezinteresovana za mnoge stvari, pa i za politiku. TV skoro da i ne gleda. Jedino kad je VP na TVu, vidim je kako uzima daljinski i pojacava ton. Meni je to dovoljno.
garcon garcon 13:40 19.01.2008

Re: VP

sabi
Al' ,meni je moja mama cudna. Prilicno je pobozna. Posle vise porodicnih tragedija koje su je zadesile, bas je postala nezinteresovana za mnoge stvari, pa i za politiku. TV skoro da i ne gleda. Jedino kad je VP na TVu, vidim je kako uzima daljinski i pojacava ton. Meni je to dovoljno.




Ovo mi se jako svidelo... :O)
schweppes schweppes 12:31 18.01.2008

očeva poslednja želja

sada medjutm on meni trazi uslugu, poslednju zelju zauzvrat: da ne glasam za Vesnu Pesic. Cak mislim da bi mi i Cedu i oprostio da to "zensko" i "bezobrazno" nije u istoj partiji. Sasvim je jasno onda zasto glasam za Cedu,

Naravno da je jasno. To je, kako rekoste, njegova poslednja želja, i naravno da treba učiniti potpuno suprotno.
Možda bi, eventualno, mogli dati lični primer ZUC-u pa svog oca optužiti pred nekim sudom. Kapnuće i neka kinta pri tom.
Jasmina Tesanovic Jasmina Tesanovic 12:34 18.01.2008

kapnuce neki schweppes

moja zelja
Bink92 Bink92 16:11 18.01.2008

Doduse


za gdju Vesnu Pesic je i u pravu...
Nikako ne mogu da mi budu simpaticni ljudi koji ne mogu smireno da govore makar 30 sekundi.
Nevezano, da li su zene, muskarci, Srbi, radikali ili Cheda, neko, ko je u 95% javnog nastupa stalno nezadovoljan, "nervozan", "nadrndan"...
kukla kukla 16:51 18.01.2008

Re: Doduse

Obozavam Vesnu Pesic!
Carica.
Domazet Domazet 16:57 18.01.2008

Uvodni tekst je zapravo...

...epitomija OB Srbije. Nesposobnost da emancipuju sebe ni malo ne umanjuje njihovu zarku zelju da emancipuju sve oko sebe.
JJ Beba JJ Beba 17:20 18.01.2008

Re: Uvodni tekst je zapravo...

...epitomija OB Srbije. Nesposobnost da emancipuju sebe ni malo ne umanjuje njihovu zarku zelju da emancipuju sve oko sebe.

qqqqqqq Domi šta naprča jado
:))
Jasmina Tesanovic Jasmina Tesanovic 17:22 18.01.2008

jeste domazet

nikad ne bih glasala za savrsene ljude
bez ljudskih osobina i problema
kako onda da razumeju potrebe nas obicnih smrtnika
AlexDunja AlexDunja 17:28 18.01.2008

Re: Uvodni tekst je zapravo...

..epitomija OB Srbije. Nesposobnost da emancipuju sebe ni malo ne umanjuje njihovu zarku zelju da emancipuju sve oko sebe.

sho komplikovano.....
ja ovo nish ne razumem:(
Domazet Domazet 17:38 18.01.2008

Mislis...

AlexDunja
..epitomija OB Srbije. Nesposobnost da emancipuju sebe ni malo ne umanjuje njihovu zarku zelju da emancipuju sve oko sebe.

sho komplikovano.....
ja ovo nish ne razumem:(
...ili tvrdis?
AlexDunja AlexDunja 17:58 18.01.2008

Re: Mislis...

...ili tvrdis?

ja da tvrdim?
pa ja sam ti kao list na vetru...:)))
JJ Beba JJ Beba 18:09 18.01.2008

Re: Mislis...

..epitomija OB Srbije. Nesposobnost da emancipuju sebe ni malo ne umanjuje njihovu zarku zelju da emancipuju sve oko sebe.
sho komplikovano.....
ja ovo nish ne razumem:(

..a tako mi malo falilo da se rodim pametna...
:))
Domazet Domazet 18:13 18.01.2008

Nadam se da ni ti...

JJ Beba
..epitomija OB Srbije. Nesposobnost da emancipuju sebe ni malo ne umanjuje njihovu zarku zelju da emancipuju sve oko sebe.
sho komplikovano.....
ja ovo nish ne razumem:(

..a tako mi malo falilo da se rodim pametna...
:))
...ne tvrdis:))...
JJ Beba JJ Beba 18:27 18.01.2008

Re: Nadam se da ni ti...

JJ Beba..epitomija OB Srbije. Nesposobnost da emancipuju sebe ni malo ne umanjuje njihovu zarku zelju da emancipuju sve oko sebe.
sho komplikovano.....
ja ovo nish ne razumem:(
..a tako mi malo falilo da se rodim pametna...
:))...ne tvrdis:))...

vidim ja de se ovde malo znanja presipa a veliko nedostaje
:))
andjelija andjelija 21:04 18.01.2008

nikad

nisam verovala zenama politicarkama. prvo sto mi lako padnemo pod uticaj i samim tim subjektivno smo iskorumpirane. a zenski politicar je jako zajebana ambiciozna sorta, gora nego deset muskih i odmah mi u glavi margaret tacher....a i ona pletenica i z ukrajine je namaz svoje vrste.


zna li neko kvalitetnog zenskog politicara?
Milan M. Ćirković Milan M. Ćirković 03:05 19.01.2008

Re: nikad

andjelija
nisam verovala zenama politicarkama. prvo sto mi lako padnemo pod
uticaj i samim tim subjektivno smo iskorumpirane. a zenski politicar je
jako zajebana ambiciozna sorta, gora nego deset muskih i odmah mi u
glavi margaret tacher....a i ona pletenica i z ukrajine je namaz svoje
vrste.


zna li neko kvalitetnog zenskog politicara?

Hmmmm, sta je tacno falilo g-dji Tacer? Razumem ja da je ona neomiljena iz ideoloskih razloga u nekim krugovima, ali sta je tacno ucinila lose za svoju zemlju (valjda je to dugorocno merilo, zar ne?)

Inace, g-dja Merkel uziva, cini se zasluzeno, postovanje, da pomenemo samo neku savremenu licnost. Ili nesrecna g-dja Ana Lind, pre nego sto je naletela na ludaka ovdasnjeg porekla. Da ne idemo dalje u istoriju i pominjemo razne primere tipa carice Katarine Velike, faraonke Hatsepsut i drugih jako uspesnih zena...
garcon garcon 13:43 19.01.2008

Re: nikad

mizoginija...
zena je zeni vuk...

Zene su zakon, zivot je zakon!!!!
Sladjana NS Sladjana NS 14:30 19.01.2008

Re: nikad

andjelija
nisam verovala zenama politicarkama. prvo sto mi lako padnemo pod uticaj i samim tim subjektivno smo iskorumpirane. a zenski politicar je jako zajebana ambiciozna sorta, gora nego deset muskih i odmah mi u glavi margaret tacher....a i ona pletenica i z ukrajine je namaz svoje vrste.zna li neko kvalitetnog zenskog politicara?


Alo zeno,prepodne mrzis sebe, a popodne sve ostale zene.
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 14:35 19.01.2008

Re: nikad

Bila je Indira Gandi, Benazir Buto, Golda Meir....
Exitus Letalis Exitus Letalis 20:23 20.01.2008

Re: nikad

andjelija
nisam verovala zenama politicarkama. prvo sto mi lako padnemo pod uticaj i samim tim subjektivno smo iskorumpirane. a zenski politicar je jako zajebana ambiciozna sorta, gora nego deset muskih i odmah mi u glavi margaret tacher....a i ona pletenica i z ukrajine je namaz svoje vrste.


zna li neko kvalitetnog zenskog politicara?


znam više od jedne.
indira gandi,
sonja gandi,
nataša mičić
benezir buto
vesna pešić
Igor_Jaramaz Igor_Jaramaz 15:06 19.01.2008

Па не знам ја...

Па не знам ја да ли безобразна жена али знам да је политички неписмена, изјављујући пре који месец да међу политичарима види узор у Ангели Меркел због тога што је то "жена која се разуме у балканске и светске прилике уопште". Иста Меркелка би се вероватно постидела подршке, да којим случајем зна ко (и шта) је извесна Весна Пешић. Пре тога се бламирала по америчким факултетима, објашњавајући тамошњим српским студентима економије зашто морају да се боре против конзервативаца и Буша, јелте Но, њена неспособност да се сноси са изазовима идеологије у реалном времену и било ком контексту изван кругова својих истомишљеника је не чини изузетком у ЛДП или српској политичкој сцени уопште.

Него, поред свих тих гафова (међу којима је врхунац она увреда због које је морала да се јавно извини Кустурици што је ценим било посебно понижење чак и за њу), занима ме шта је урадила та безобразна жена током свог мандата представника СРЈ/СЦГ у Мексику? Шта је постигла, шта су њени резултати? Да ли је повећана робна размена наше (тадашње) државе са Мексиком? Да ли је потписан некакав билатерални споразум? Да ли је било икакве културне сарадње коју је она омогућила или поспешила? Четири године је није било на политичкој сцени Србије и нико ту безобразну жену да пита нити она сама да се похвали где је била и најбитније од свега, шта је урадила ако ишта?

Пожели оцу срећну славу сутра и пору
JJ Beba JJ Beba 15:43 19.01.2008

Re: Па не знам ја...

занима ме шта је урадила та безобразна жена током свог мандата представника СРЈ/СЦГ у Мексику? Шта је постигла, шта су њени резултати? Да ли је повећана робна размена наше (тадашње) државе са Мексиком? Да ли је потписан некакав билатерални споразум? Да ли је било икакве културне сарадње коју је она омогућила или поспешила? Четири године је није било на политичкој сцени Србије и нико ту безобразну жену да пита нити она сама да се похвали где је била и најбитније од свега, шта је урадила ако ишта?

Igore genija si za politiku. :)
na pitanje šta je gospođa Pešić kao ambasador u jednoj siromašnoj zemlji trećeg sveta postglia odgovoriću ti kada kada ti budeš meni odgovorio šta je postigao aktuelni ambasador u Švajcarskoj Dragan Maršićanin? Koliko se povećala robna razmena sa jednom veeeeooooma bogatom zemljom i u kojoj gotovo sve mudonje Srbije imaju bankarske račune?

Na pitanje šta je gospođa Vesna Pešić kao ambasador učinila u jednoj siromašnoj zemlji trećeg scveta odgovoriću ti kada ti budeš meni odgovorio šta je već pomenuti aktuelni ambsador u Švajcarskopj postigao kao srpski ministar ekonomije?
takođe ću ti odgovoriti kada budeš pružio odgovor na pitanje kako to da je takva politička muška gromada propala na predsedničkim izborima 2004. kada je bio kanditat najvažnije i najuticajnije političke stranke u Srbiji i prijatelj prvog čoveka svega u Srbiji? kako to da je na tim izbotima dobio 13, 3% glasova i zauzeo časno četvrto mesto i bio nagrađen ambasadorskim mestom u Švici?
Ima još muškinja koji se mešaju u politiku i za koje bi te pitala al me dotični gospodim veoma zanima . dakle prvo ti meni odgovori pa ću ja tebi . Sa zadovoljstvom.
mariopan mariopan 21:12 19.01.2008

Re: Па не знам ја...

Eh , Bebo , ja sam sa zanimanjem procitala i pitanje i odgovor , pre svega jer mi je Vesna Pesic , bar to je moj utisak , jedna postena osoba i fina dama , ali u tvom odgovoru ne nadjoh ono sto sam ocekivala. Mislim da odgovori na ovakva pitanja ne mogu da budu " A gle sta su oni radili ( ne radili )...vec bi odgovor zaista trebao da bude na ono sto se pita. Meni nije uteha sto je neko nesto manje uradio od onih sto su to ( lose ) uradili vise ...ili nista nisu uradili. Pa mi njih i skidamo sa vlasti zbog toga ! To sto je neko samo manje tog istog uradio meni nije nikakva pohvala njegovih kvaliteta. Naprotiv.
JJ Beba JJ Beba 22:04 19.01.2008

Re: Па не знам ја...

mariopan
Eh , Bebo , ja sam sa zanimanjem procitala i pitanje i odgovor , pre svega jer mi je Vesna Pesic , bar to je moj utisak , jedna postena osoba i fina dama , ali u tvom odgovoru ne nadjoh ono sto sam ocekivala. Mislim da odgovori na ovakva pitanja ne mogu da budu " A gle sta su oni radili ( ne radili )...vec bi odgovor zaista trebao da bude na ono sto se pita. Meni nije uteha sto je neko nesto manje uradio od onih sto su to ( lose ) uradili vise ...ili nista nisu uradili. Pa mi njih i skidamo sa vlasti zbog toga ! To sto je neko samo manje tog istog uradio meni nije nikakva pohvala njegovih kvaliteta. Naprotiv.

eh draga mariopan, rado bih odgovorila na Igorovo pitanje da nije maliciozno i uvredljivo intonirano.
Svako ko želi da umanji značaj gospođe Vesne Pešić dohvati se vrednovanja njenog učinka za vreme dok je bila ambasador. Teza je da je tamo otišla za nagradu i da ništa nije radila.To se već toliko puta čulo, čak su i njoj lično u nekim emisijama postavljali takva bedna pitanja. Možda ga više od učinka Vesninog ambasadorovanja interesuje čime je to Vesna "izdejstvovla" da "ladi" u Meksiku? Poklonili joj onako, bez veze?
OK je da se neko raspituje šta je neko postogao u svom političkom ili duštvenom ngažmanu, ali ako to pita sa namerom da ponizi, uvredi, ako je pitanje postavljeno sa cinizmom i mržnjom onda takav lik ne zaslužćije odgovor. Neaka ga sam smisli. Ja bolji od Marašićanina nisam umela da mu dam.
Da li je Igor bio sa nama na mostu one zime kada je kordon besnih Miloševićevih policajaca nasrnulo na građane a Vesna bila u prvom redu?
Igor_Jaramaz Igor_Jaramaz 16:58 20.01.2008

Re: Па не знам ја...

JJ Beba
eh draga mariopan, rado bih odgovorila na Igorovo pitanje da nije maliciozno i uvredljivo intonirano.

Ко год условљава одговор својом перцепцијом малициозности и увредљивости није за политику. Па нећу ваљда да је питам зашто је тако лепа и паметна а ја тако ружан и глуп пошто нисам био поред ње на мосту? Уосталом, зашто се неко јавио да искаже недостатак воље за одговор на питање које њему/њој није било ни постављено? Којешта?

С обзиром на скретање теме, односно помена Драгана Маршићанина, слободно могу закључити да одговора нема...

Svako ko želi da umanji značaj gospođe Vesne Pešić dohvati se vrednovanja njenog učinka za vreme dok je bila ambasador.

Можемо се дохватити и њеног учинка за време опозиционог деловања које је, ценим, исто толико празно и лишено икаквих постигнућа баш као и њена кратка амбасадорска каријера.

Teza je da je tamo otišla za nagradu i da ništa nije radila.

Не би била ни прва ни последња у овој земљи, али нека ми онда опросте људи који јој посвете цео блог и од ње праве некакву политичку громаду, на мојим питањима, ма колико безобразно или малициозно била дочекана од стране њених идолопоклоника.

Da li je Igor bio sa nama na mostu one zime kada je kordon besnih Miloševićevih policajaca nasrnulo na građane a Vesna bila u prvom redu?

И, колико јој као држављанин Србије дугујем за претрпљени душевни бол? Је ли довољно 4 године у Мексику

Иначе Мексико није сиромашна држава 3. света већ пуноправна чланица НАФТА уз САД и Канаду. Мексиков БДП по становнику је два пута Србијин (а укупни БДП 22 пута Србијин).

Толико о Весни Пешић...
mikimedic mikimedic 17:46 20.01.2008

Re: Па не знам ја...

Bebo,

evo znam ja za Marsicka:
1) nije uradio nista
2) nije uradio nista
3) nije uradio nista.

Aj' ti sad za VP....
JJ Beba JJ Beba 17:51 20.01.2008

Re: Па не знам ја...

Можемо се дохватити и њеног учинка за време опозиционог деловања које је, ценим, исто толико празно и лишено икаквих постигнућа баш као и њена кратка амбасадорска каријера.

izuzetno
JJ Beba JJ Beba 18:04 20.01.2008

Re: Па не знам ја...

Толико о Весни Пешић...

nominacija za Nobela
И, колико јој као држављанин Србије дугујем за претрпљени душевни бол? Је ли довољно 4 године у Мексику

koliko ja kao državljanin i stanovnik Srbije dugujem tebi i sličnima tebi za pretrpljen duševni bol? Jel skoro 20 najboljih godina života dovoljno?
Gde se napajaš tolikom zloćom? Jel si se tako rodio il vežabaš svaki dan?
JJ Beba JJ Beba 18:06 20.01.2008

Re: Па не знам ја...

Aj' ti sad za VP....

stvarno ne znaš?
JJ Beba JJ Beba 18:08 20.01.2008

Re: Па не знам ја...

Ко год условљава одговор својом перцепцијом малициозности и увредљивости није за политику

ps
ja se ne bavim politikom
mikimedic mikimedic 18:18 20.01.2008

Re: Па не знам ја...

stvarno ne znaš?


Da. Stvarno.

Odgovor je na nivou: 'kako smes da pitas sta je drug Kardelj uradio na razvoju socijalisticke misli i unapredjenju samoupravljanja'

JJ Beba JJ Beba 18:20 20.01.2008

Re: Па не знам ја...

@ miki
ako se potrudiš sam ćeš naći...
...nasavi sam...
:)
JJ Beba JJ Beba 18:23 20.01.2008

Re: Па не знам ја...

'kako smes da pitas sta je drug Kardelj uradio na razvoju socijalisticke misli i unapredjenju samoupravljanja'

pa kako smeš?
Mlad a mrzi ga istražuje....
:)
Igor_Jaramaz Igor_Jaramaz 19:04 20.01.2008

Re: Па не знам ја...

Da. Stvarno.

Odgovor je na nivou: 'kako smes da pitas sta je drug Kardelj uradio na razvoju socijalisticke misli i unapredjenju samoupravljanja'


Мислим, стварно смо безобразни мушкарци!
Exitus Letalis Exitus Letalis 20:30 20.01.2008

Re: Па не знам ја...

Можемо се дохватити и њеног учинка за време опозиционог деловања које је, ценим, исто толико празно и лишено икаквих постигнућа баш као и њена кратка амбасадорска каријера.


opoziciono delovanje vesne pešić je malo duže od perioda koji pominješ.
al ti to ne znaš.
osim toga, za vreme vladavine miloševića i ratova u kojima srbija nije bila, jelte, vesna je imala hrabrosti da se tim ratovima suprotstavi.
javno a to je onda mnogo koštalo.
samo si ti politička neznalica..
mikimedic mikimedic 21:33 20.01.2008

Re: Па не знам ја...

pa kako smeš?
Mlad a mrzi ga istražuje....
:)


Verovatno malo stariji od tebe, i iskusniji pa zato mogu da pogledam sa obe strane. Bez ostrascenosti.

pozdrav i ciao....
Igor_Jaramaz Igor_Jaramaz 13:10 21.01.2008

Re: Па не знам ја...

Exitus Letalis
Можемо се дохватити и њеног учинка за време опозиционог деловања које је, ценим, исто толико празно и лишено икаквих постигнућа баш као и њена кратка амбасадорска каријера.


opoziciono delovanje vesne pešić je malo duže od perioda koji pominješ.
al ti to ne znaš.

Нисам ни писао да је сличног трајања само да су ефекти истоветни, празни и без икакве вредности даље дискусије због чега се прича преокреће на моју безобразност (ето, признајем да сам безобразан мушкарац), на Маршићанина, на Јанка и Марка. Када одговора нема.

osim toga, za vreme vladavine miloševića i ratova u kojima srbija nije bila, jelte, vesna je imala hrabrosti da se tim ratovima suprotstavi.
javno a to je onda mnogo koštalo.
samo si ti politička neznalica..

Како то, је ли стала пред тенк? Је ли упала у касарну? Да ли је ишла између зараћених страна? Је ли подржала противнике оружјем или новцем? Је ли било грађанске непослушности или је само:
- трубила са безбедне позиције мреже подршке осталих осмо-пленумашких лузера (распуштене полит-бирократије) плус иностраних фондова (НВО итд.)
- давала изјаве страним новинарима (чиме је вршила лични маркетинг међу страним послодавцима и полагала рачуне за утрошен новац)
- осуђивала рат у коме званично СРЈ није ни учествовала (и чији су органи исто толико вербално осуђивали) и за који јој нико није ни тражио подршку

Ценим да би више проблема имала да је у Београду камповала испред кинеске амбасаде и агитовала речима за слободни Тибет.

Све у животу има своју цену, зато и питам, јесмо ли се као незахвална нација раскусурили са заслужном провоборком вишегодишњим мандатом у Мексико? Је ли довољна хасијенда плус дневнице плус сунце и испијање коктела са остатком дипломатског кора у држави која има растућу средњу класу за разлику од Србије? Да не би можда сад мало у Буенос Аирес сиромашни трећесветско-неразвијени? Или можда у Каракас, да се дружи са пајтосом борцем за социјална права...

Hasta luego muchachos
Rasina Rasina 00:38 25.01.2008

Re: Па не знам ја...

"... u jednoj siromašnoj zemlji trećeg sveta ..."
!?

Govorimo o Meksiku!?
:))))

Ne treba grchevito izbegavati odgovore na pitanja o rezultatima rada politichara za koje navijamo.
Mozda bi manje navijali (i imali vishe vremena da obnovimo znanja iz geografije i globalne ekonomije) ako bi zaista zahtevali od drzavnih sluzbenika (kao shto je Vesna bila jedno vreme) da podnesu rachune o tome shta su zaista uradili za vreme dok su radili drzavni posao.

Ovako razne Vesne, Chede, Borisi, Sheshelji i sl mnogo vishe liche na vodje verskih kultova nego na politichare (tzv. javne radnike).
boris_rs boris_rs 01:06 20.01.2008

Duhovi revolucionarne prošlosti

Domazet
...od pobune protiv oca napraviti profesiju!? Priznajem, dobra fora...


Dobro primjećeno. Mada i za oca se može reći da je na tome napravio profesiju jer šta su komunisti bili nego pobuna protiv svojih očeva. Tešanovići su čuvena srpska porodica u Hercegovini. Od Gorskog vijenca na ovamo. Ustanci, borbe za srpstvo i pravoslavlje. Po tome ih svi znaju. Otac je izabrao partizansku stranu i na krilima revolucije zajedno sa drugovima umarširao u Beograd da sprovedu svoju političku i kulturnu dekontaminaciju. Toliko su savjesno odradili taj posao da je bilo potrebno pola vijeka da se oslobodimo njihove internacionalne ideje a žrtvama se ni danas ne znaju grobovi. Biti komunista u tim vremenima je predstavljalo radikalan zaokret u odnosu na dotadašnje tradicionalne vrijednosti (porodica, nacija, vjera) tako da je otac bio svome ocu ono što je kćerka njemu danas. Nadam se samo da nas neće Jasminini "drugovi" dekontaminirati kao oni iz 45.-te.
P.S. Mogla bi Jasmina Tešanović za početak katarze da pronalazi i iskopava žrtve svoga oca i njegovih drugova. Ima ih mnogo više nego mrtvih u Srebrenici a i na njihov račun se obrazovala i putovala po svijetu. Kao i djeca mnogih drugih komunista koji danas žele da sprovodu novu revoluciju i obračun sa prošlošću. Fraze su iste a tu je ponovo i crvena partijska boja.
Jasmina Tesanovic Jasmina Tesanovic 11:14 20.01.2008

ofgovor borisu

koji tvrdi da je moj otac ubica
a ja sada valja da postanem grobarka
bez obzira sta mislite o komunizmu, mislim da je aposlutno nedolicno licno optuzivati ljude pausalno
drugo, ovakva vrsta logike upravo vodi u bratoubilacke ratove i ratove uopste ,
da svetimo oceve, grobove....sta bese ono trece
ja svog oca i naciju nisam birala , kakvi god da su
niti bilo ko drugi na svetu moze
ne mogu da menjam istoriju unazad ali mogu vrlo odgovorno da biram svoju sadasnjost i svog predsednika i politiku
zato necu ubijati niti podrzavati ubice u moje ime
koji se svete necijoj deci
vas govor je govor mrznje ali ga necu brisati, vrlo je prepoznatljiv, neka stoji kao primer

JJ Beba JJ Beba 12:35 20.01.2008

Re: Duhovi revolucionarne prošlosti

Fraze su iste a tu je ponovo i crvena partijska boja.

ijekavica i ovo rs u tvome niku sluti na drugu državu iz koje brineš tuđu brigu.
faze su iste a i crna boja je tu
boris_rs boris_rs 19:24 20.01.2008

Re: ofgovor borisu

Nemogu da znam da li vaš otac jeste ubica ali je sa takvima je sprovodio komunistički teror tj. vašim popularnim terminom rečeno- bio je dio zločinačkog udruženja. Ti ljudi su sa sličnim parolama koje i vi danas upotrebljavate( raskid sa mračnom prošlošću i put u svijetlu budućnost) napunili razne Lisičije i druge jarke građanskom klasom. Poslije toga su se bez imalo griže savjesti uselili u vile i stanove svojih žrtava. Na taj način ste vi imali priliku da bezbrižno odrastate i putujete po svijetu uživajući u plodovima revolucinarne borbe. Dok su nekoj drugoj djeci ostale samo fotografije nestalih očeva.
Logika betoniranja jama i žrtava svih učesnika građanskog rata 41-45 tog komunističkog estabilišmenta kome ste vi pripadali rođenjem i odrastanjem je i dovela da se Pandorina kutija zločina ponovo otvori 90-tih. Zataškavanje zločina koje je bilo potrebno komunistima zarad ostvarivanja svoje ideologije i cilja upravo je onemogućila katarzu i prekid jugoslovenskog krvavog kola.
Vi se danas zalažete za građansko društvo i kažnjavanje zločinaca a vaš otac i njegovi drugovi su upravo ti koji su pobili građansku klasu i zabetonirali tragove zločina dajući primjer da se može ubijati zarad ideološkog cilja i proći nekažnjeno. Zbog toga danas ponovo imamo masovne grobnice i primitivno društvo.
Vi ste imali lagodan život kao posljedicu tog komunističkog zločina i betoniranja jama koji su nas i doveli u mrak devedesetih. Većina nije bila te sreće. I danas se vi, dijete komuniste, zalažete za građansko društvo. Kao da ovoj zemlji nije bilo dosta vaših očeva.
Meni je odrastanje bilo izbjegličko za razliku od vašeg mondenskog. Vi ste od terora profitirali a ja sam ga osjetio na vlastitoj koži kao posljedicu ideološkog eksperimenata vašeg oca i njegovih drugova.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana