Brat Nikola, tenis i izbori...

Drago Kovacevic RSS / 18.01.2008. u 17:30

Nikola je moj burazer. U familiji "crna ovca", što bi se reklo. Po svemu. Nekako, više je ličio na ujake, a nas troje na oca. Crn, a mi svi plavi. Plahe naravi a mi svi dosta mirni i hladnokrvni. Brzih reakcija, nekada preosetljiv i nepredvidljiv. No u suštini dobar i neviđeno lojalan porodici i prijateljima, naročito kad je "gusto" i naročito prema spoljnom svetu. Stalno je ganjao neku svoju pravdu i nije lako uzmicao. Kao dete a bogami i mladić bio je sklon gužvama, često umeo da se pobije i kako je sam znao reći gledao da to ne traje dugo. Znao je kazati da "udara jednom ali srdačno".

Našega oca je to dovodilo do ludila, iako kad sada bolje razmislim dizao je ipak više frke nego što je objektivno morao. I tako su njih dvojica došli u neku vrstu čudne suprotnosti koja je funkcionisala. Stalno su bili u zoni sukoba ali nikada nisu prelazili crtu incidenta.  Nikola je gledao da u svim ključnim stavovima bude njegova suprotnost. Kako je moj otac bio partizan, Nikola se identifikovao sa ujacima četnicima. Otac je bio internacionalista, Nikola pokazivao sve znakove žešćega Srbina. Čuvenu priču o "zlatnim viljuškama" najpre smo od njega čuli, i moram priznati da smo ga zezali toliko da  je na kraju polazeći spavati kazao kako imamo sreće što smo njegovi, inače bi bilo svašta. Jednu Novu godinu, mislim da je to bila 1990. nakon dužega vremena, čekali smo kod oca, svi zajedno. Bilo je lepo, ali je Nikola stalno tvrdio da je "nama Nova godina za dve nedelje" i da je bez veze slavljenje te "belosvjetske nove godine". Kad je otkucala ponoć, izašao je ispred kuće i pucao iz pištolja, ali tako da je presekao strujni kabal i ostavio nas bez struje. Nije to uradio namerno jer je nemoguće to namerno uraditi. Zbunjeno i sav očajan se izvinjavao, a otac ga, pored ostaloga,sasvim ozbiljno pripitao; "Pa šta ti imaš pucati kad je tebi Nova godina za dve nedelje"..

Nikolini politički stavovi su oduvek radikalni. Mada po nekada nije izlazio na izbore, kad bi izašao glasao je za radikale. Za radikale je glasao i prošloga januara na parlamentarnim izborima i kad bi dolazio da se vidimo stalno mi je uz zezanje nudio njihove rekvizite, upaljače, olovke i bedževe. Odbijao sam ga uz izgovor da bih od radikala jedino prihvatio taj hleb od tri dinara što obećavaju, pa kad dođu do toga postignuća da mi obavezno donese. 

No, na Nikolin politički izbor i promenu stava, dramatično je uticao tenis. Da, dobro ste pročitali - tenis. A evo i kako.

Od pojave Novaka Đokovića, Jelene Janković i Ane Ivanović, on ne propušta prenos ni jednoga teniskoga meča.Za "Arenu" i nastupe reprezentacije tamo, kupio je karte čim je objavljeno da se prodaju. Išao je i na neki čelindžer turnir, tu na Dedinje, po paklenoj vrućini i gledao sve, od početka do kraja. O tenisu je toliko informisan da bi mu mogli pozavideti i sportski novinari koji to profesionalno prate. Kod kuće ga zezaju, da bi se možda prijavio za skupljača loptica samo da nije u ozbiljnim godinama.

Svratih danas kod burazera. Sedimo, pijemo pivo i pričamo. Pitam ga hoće li glasati. Kaže, hoću.Rekoh, hajde glasaj kao i Vlado (sinovac) za ove moje. Zbog njega. Smeje se. Kaže, nemoj. Za te tvoje neka glasa ko hoće, ja ne mogu. Eto, veli, da je stari živ, on bi ziher glasao za vas. Znam, kažem ja..Za koga ćeš glasati, za grobara, pitam ga..

- A, ne. Ovoga puta neću. Glasaću za Tadića.

- Opa...šta je to sad..

- Ništa - kaže. Ne razlikuju se oni mnogo, a strah me, ako dođe grobar da su moguće sankcije. Zamisli da Nole, Ana i Jelena ne mogu igrati pod našom zastavom...uplašeno zavapi moj burazer.. 

Nisam znao da li da pred takvim argumentom prasnem u smeh ili briznem u plač. Uspeo sam promrsiti "zanimljivo", ali mi je bilo toga časa jasno da Tadić dobija izbore glatko. Čak je moguće da u prvome krugu bude imao više od grobara. Jer, kad moj neustrašivi burazer koji se ničega ne  boji, odjednom ima zort od sankcija, znači da taj strah i te kako postoji kod ljudi. Odlazeći, pružio sam mu ruku i rekao:

- Napredovao si, iako ti nije neki izbor...

- Ajde, ajde, "crveni", ti i Vlado će da mi kažete... 

 

 



Komentari (136)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Ivan Marović Ivan Marović 17:45 18.01.2008

Vrhunski Tenis

Drago Kovačević
Nisam znao da li da pred takvim argumentom prasnem u smeh ili briznem u plač. Uspeo sam promrsiti "zanimljivo", ali mi je bilo toga časa jasno da Tadić dobija izbore glatko.
Lipo je ovo čut. As' ti gospu, uvik su Dalmatinci znali cenit tenis. A di ti je ćaća bija u partizanima? Jel' bija sa Bepom Babinom i Đurom Četnikom?
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 17:52 18.01.2008

Re: Vrhunski Tenis

Ivan Marović
Drago Kovačević
Nisam znao da li da pred takvim argumentom prasnem u smeh ili briznem u plač. Uspeo sam promrsiti "zanimljivo", ali mi je bilo toga časa jasno da Tadić dobija izbore glatko.
Lipo je ovo čut. As' ti gospu, uvik su Dalmatinci znali cenit tenis. A di ti je ćaća bija u partizanima? Jel' bija sa Bepom Babinom i Đurom Četnikom?

Bio kod Stanka Parmača...19. divizija..
Ivan Marović Ivan Marović 17:57 18.01.2008

Re: Vrhunski Tenis

Drago Kovacevic
Bio kod Stanka Parmača...19. divizija..
Lipo, moji su bili u devetoj dalmatinskoj, treća brigada. Parmač je bija na Moseću prije pada Italije, mislin da je bija zamjenik komandanta u trećoj, nekog Branka Dude.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 18:03 18.01.2008

Re: Vrhunski Tenis

Ivan Marović
Drago Kovacevic
Bio kod Stanka Parmača...19. divizija..
Lipo, moji su bili u devetoj dalmatinskoj, treća brigada.

A, moji su bili od "bukovačkoga odreda" do 2. dalmatinske. Dva strica su poginula, jedan na Neretvi, jedan u Lici na kraju rata.
Devetnaesta je formirana za završne operacije. Čaćin komandant brigade se zvao Ante Gvardijol...
gorran gorran 18:21 18.01.2008

Re: Vrhunski Tenis

Devetnaesta je formirana za završne operacije
stativa! 19. dalmatinska divizija formirana je 4. 10. 1943, a to je prilično daleko od "završnih operacija". Ako ti je stari bio u Šestoj dalmatinskoj brigadiu to vreme, možda mu je moj dida Žajo bija komandir čete )
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 18:38 18.01.2008

Re: Vrhunski Tenis

gorran
Devetnaesta je formirana za završne operacije
stativa! 19. dalmatinska divizija formirana je 4. 10. 1943, a to je prilično daleko od "završnih operacija". Ako ti je stari bio u Šestoj dalmatinskoj brigadiu to vreme, možda mu je moj dida Žajo bija komandir čete )

Jeste, bio je u 6. I prošao sve to od Mostara do Ilirske Bistrice...
E, nakon pada Italije u Dalmaciji su počele pripreme za završne operacije. Zadnji je pao Knin 3. 12. 1944. godine.
Inače 6. je osnovana u Erveniku odakle su moji...
A Žajo je iz Bilica...kako se prezivao..
gorran gorran 18:46 18.01.2008

Re: Vrhunski Tenis

Ma da, šta je to godina dana - sitnica (pod uslovom da je u tuđem životu) .
Operacije za oslobođenje Dalmacije počele su u drugoj polovini septembra 1944, a za tu godinu dana se dosta vatre izjelo. U pravu si utoliko da su okončane Kninskom operacijom koja je završena 9. decembra 1944.

Pod terminom "završne operacije" obično se podrazumevaju operacije iz aprila i maja 1945.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 18:49 18.01.2008

Re: Vrhunski Tenis

gorran
Ma da, šta je to godina dana - sitnica (pod uslovom da je u tuđem životu) .
Operacije za oslobođenje Dalmacije počele su u drugoj polovini septembra 1944, a za tu godinu dana se dosta vatre izjelo. U pravu si utoliko da su okončane Kninskom operacijom koja je završena 9. decembra 1944.

Pod terminom "završne operacije" obično se podrazumevaju operacije iz aprila i maja 1945.

Odakle je Žajo...
gorran gorran 18:57 18.01.2008

Re: Vrhunski Tenis

Tišnjanska Dubrava... Ali on je bio u brigadi samo od avgusta do decembra 1943, kad je teško ranjen na Livnu. Posle više nije bio sposoban za jedinicu...
gorran gorran 20:26 18.01.2008

Re: Vrhunski Tenis

A Žajo je iz Bilica...kako se prezivao..
Tisno, nisu Bilice )



A prezime je Špadina... Sorry, nisam video šta me pitaš. Tu gore kod crkve je groblje. Tu leži dida Žajo. A na ovoj prvoj zgradi posle mosta je tabla

gorran gorran 20:42 18.01.2008

Šesta dalmatinska

Imam knjigu "Šesta dalmatinska" od Danića Damjanovića, i jedan broj slika. U njoj mi je i ujak bio omladinski rukovodilac )

Evo ih u Benkovcu



i pod Rijekom - nisu loši, a )



JJ Beba JJ Beba 20:45 18.01.2008

Re: Šesta dalmatinska





Evo ih u Benkovcu
uuu bogcati, al ovi kozaraju
:)
gorran gorran 21:07 18.01.2008

naša borba zahtijeva

kad se gine, da se pjeva!



Pravi komunista peva još najmanje tri dana posle smrti (streljanja, naravno) ))
Doctor Wu Doctor Wu 21:55 18.01.2008

Re: naša borba zahtijeva

Pravi komunista peva još najmanje tri dana posle smrti (streljanja, naravno) ))

au, jbt, u kom ste vi tripu...
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 22:10 18.01.2008

Re: Vrhunski Tenis

Svaka čast Gorane...Hvala za ove fotografije...
Da,Tisno....ne Bilice..
gorran gorran 22:50 18.01.2008

Respect

i za tvoje iz 2. dalmatinske. To je bila prava legenda. Meni je najzanimljiviji ovaj umetnički detalj:
Za vreme legendarne bitke na Barama 5-9. juna 1943. brigada je krajnjim naporom pod danonoćnom artiljerijskom vatrom i tučena od avijacije krajnjim naporima odbijala i zaustavila juriše desetostruko brojnije nemačke borbene grupe "Annacker". Bez ikakvog snabdevanja, borci su gulili koru sa breza i bukava i pokušavali da zavaraju glad sokom iz kore. Komandant Drugog bataljona Branko Mirković poslao je 8. juna izveštaj štabu brigade, sa brojem poginulih i ranjenih, iz kojeg se videlo da je brojno stanje palo znatno ispod polovine. Ispod izveštaja je komesar dopisao

"Računajte na nas kao da smo u punom sastavu"

Kdt brigade Ljubo Vučković, koji je i sam bio ranjen, dopunio je i prosledio ovaj izveštaj Vrhovnom štabu. Brigada je od oko 1200 boraca imala 833 poginula, i 9. juna dobila je naređenje da uništi i zakopa svu tešku opremu, izvuče se iz kontakta i brzim maršom krene prema Vrbničkim Kolibama.

Naređenje o napoštanju svega što bi moglo opteretiti brigadu u maršu provedeno je vrlo strogo. Ipak, uz jedan izuzetak: brigadna muzika, banda iz Žrnovnice pod vođstvom dirigenta Silvija Bombardellija, nije na Barama ostavila ni jedan jedini instrument! Zna se šta je najvažnije ))

Bojan Zdravic Bojan Zdravic 22:59 18.01.2008

Re: naša borba zahtijeva

gorran
Pravi komunista peva još najmanje tri dana posle smrti (streljanja, naravno) ))

Strasno:((( da se covek prekrsti i levom i desnom
gorran gorran 23:09 18.01.2008

Re: naša borba zahtijeva

Smrt je brate umetnost. Muzika. Vi mlitavi narodnjaci ne umete ni da umrete kako valja, nego samo nekako trunete. Umrete, pa se godinama vučete kao senke, dok vas konačno ne sahrane...
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 23:58 18.01.2008

Re: Respect

gorran
i za tvoje iz 2. dalmatinske. To je bila prava legenda. Meni je najzanimljiviji ovaj umetnički detalj:
Za vreme legendarne bitke na Barama 5-9. juna 1943. brigada je krajnjim naporom pod danonoćnom artiljerijskom vatrom i tučena od avijacije krajnjim naporima odbijala i zaustavila juriše desetostruko brojnije nemačke borbene grupe "Annacker". Bez ikakvog snabdevanja, borci su gulili koru sa breza i bukava i pokušavali da zavaraju glad sokom iz kore. Komandant Drugog bataljona Branko Mirković poslao je 8. juna izveštaj štabu brigade, sa brojem poginulih i ranjenih, iz kojeg se videlo da je brojno stanje palo znatno ispod polovine. Ispod izveštaja je komesar dopisao

"Računajte na nas kao da smo u punom sastavu"

Kdt brigade Ljubo Vučković, koji je i sam bio ranjen, dopunio je i prosledio ovaj izveštaj Vrhovnom štabu. Brigada je od oko 1200 boraca imala 833 poginula, i 9. juna dobila je naređenje da uništi i zakopa svu tešku opremu, izvuče se iz kontakta i brzim maršom krene prema Vrbničkim Kolibama.

Naređenje o napoštanju svega što bi moglo opteretiti brigadu u maršu provedeno je vrlo strogo. Ipak, uz jedan izuzetak: brigadna muzika, banda iz Žrnovnice pod vođstvom dirigenta Silvija Bombardellija, nije na Barama ostavila ni jedan jedini instrument! Zna se šta je najvažnije ))


Branko Mirković je iz Kninskoga Polja. Mirkovići su mi komšije. Bio je dosta skroman čovek. Nije bio ni u vojsci ni u policiji posle rata već je radio kao direktor neke građevinske firme.Čuven je i po tome što je bio istaknuti bokserski funkcioner. Inače i braća su mu bili u partizanima. Kućni nadimak su im "Ćodići". Ženski deo familije im je trpeo strahoviti teror od Đujićevih četnika. Prebijanje goveđom žilom na javnome mestu, šišanje do glave i slične stvari. Egzekutori su bile komšije.
Inače, na Barama je poginuo moj bliski rođak Marko Kalat koji je otišao u partizane zajedno sa Mirkovićem.
gorran gorran 00:17 19.01.2008

Re: Respect

na Barama je poginuo moj bliski rođak Marko Kalat koji je otišao u partizane zajedno sa Mirkovićem
I 56 od ovih 157 nabrojanih Zatonjana - a ni jedan od njih mi nije dalje od 7. kolena )

Bojan Zdravic Bojan Zdravic 01:35 19.01.2008

Re: naša borba zahtijeva

gorran
Smrt je brate umetnost. Muzika. Vi mlitavi narodnjaci ne umete ni da umrete kako valja, nego samo nekako trunete. Umrete, pa se godinama vučete kao senke, dok vas konačno ne sahrane...

Boze me sacuvaj i zakloni
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 03:38 19.01.2008

Re: Šesta dalmatinska

JJ Beba

Evo ih u Benkovcu

uuu bogcati, al ovi kozaraju


Ima ih dosta Boga mi, mnogi su se uselili u tudje kuce u Beogradu potom. I ja bih izmedju Benkovca i Dedinja izabrao Dedinje vala.

Sad mi je tek jasno, kad videh komentare i ove slike, zasto Otpor i LDP nisu imali denacionalizaciju u programima, tztztztz, sto smi mi Beogradjani naivni:(((
Doctor Wu Doctor Wu 10:13 19.01.2008

Re: naša borba zahtijeva

Smrt je brate umetnost. Muzika.

Prva proleterska nekrofilska.
Brate, čime se ti bodeš?
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 11:29 19.01.2008

Re: naša borba zahtijeva

Doctor Wu
Smrt je brate umetnost. Muzika. Prva proleterska nekrofilska. Brate, čime se ti bodeš?


Ma ne misli to nas Goran na svoju smrt ... nego vise romatnicarski gleda na epsku proslost. Znas ono kao Milos i Murat: ...raspori ga od uckura do grla bijela...:)))
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 11:33 19.01.2008

E Drago izvini ...

... mene su Spiridon i Doktorka odavno ubedili ko je najbolji. Al' gledao sam jutros Australian Open i ubedise me ovi nasi sjajni teniseri da promenim misljenje :)))))

pozz
gorran gorran 12:26 19.01.2008

Sorry, Doc, nesporazum :-)))

Brate, čime se ti bodeš?
Nisam znao da ste vi na vašoj planeti taj problem već rešili.
A kod nas se, eto, još uvek umirucka po malo. Šta ćeš. zaostali krajevi.
I tako, mi do daljnjega prosto računamo s tim. Mislim, glupo je skenjati život drhteći od smrti. A nije bog zna kako korisno ni skenjati smrt jaučući i zapomažući... Živiš brate kako te pamet i srce uči, a kad ti dođe onaj dan i kad te prozovu na drugu stranu, kažeš "ja", pozdraviš se, zahvališ, i zakoračiš....
Nema to vee ni s ideologijama ni s ratovima. Niko ne voli da umre - prosto, još nisu počeli da nas pitaju...

Tako je mom stricu Dragu ustanovljen rak na plućima. Pregledali ga, snimili, i rekli mu: nema tu bog zna šta da se preduzme, glupo je da ležiš u bolnici. I tako on otišao kući. Živeo penzionerski, družeći se sa svojim starim društvom, čeprkao po bašti, kašljucao... Nikad se nije požalio, niti mu je to poremetilo urođenu vedrin. I tako oko godinu dana.
A onda jednog jutra udari mu krv na nos i usta. Sin mu i žena, moja strina, spakuju ga u kola, pa na institut za plućne bolesti. Tamo ga doktor lepo primi, i kaže im otprilike, to je to, pukli su neki veći krvni sudovi, i nema dalje. Nego, ako ga mi sad primimo u bolnicu, imaćete čudo posla oko raznih procedura dok dobijete nazad telo za sahranu. Pa, ako ćete vi mene poslušati, vozite vi njega lepo nazad kući.
I tako oni krenu kolima nazad. Ima oko 100 km. A atmosfera popišana. Stric Drago sedi, krvarenje se malo smirilo. Oni gledaju njega, on gleda njih. I, u jednom trenutku, on krene tiho da pevuši.
Strina ga pita: Što pjevaš, Drago?
A on njoj: A što ne bih pjevao?
I tako dođoše oni kući zajedno pevajući. Posadiše ga u stolicu da gleda na baštu. Tu je i umro isto veče.

To ti je cela ta živiš-pevaš-umreš-pevaš koncepcija.
Dok nam vi sa vaše planete ne donesete tajnu večnog života...
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 14:26 19.01.2008

Re: Sorry, Doc, nesporazum :-)))

... ova ti prica bas lepa Gorane
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 14:42 19.01.2008

Re: Sorry, Doc, nesporazum :-)))

gorran
Brate, čime se ti bodeš?
Nisam znao da ste vi na vašoj planeti taj problem već rešili.
A kod nas se, eto, još uvek umirucka po malo. Šta ćeš. zaostali krajevi.
I tako, mi do daljnjega prosto računamo s tim. Mislim, glupo je skenjati život drhteći od smrti. A nije bog zna kako korisno ni skenjati smrt jaučući i zapomažući... Živiš brate kako te pamet i srce uči, a kad ti dođe onaj dan i kad te prozovu na drugu stranu, kažeš "ja", pozdraviš se, zahvališ, i zakoračiš....
Nema to vee ni s ideologijama ni s ratovima. Niko ne voli da umre - prosto, još nisu počeli da nas pitaju...

Tako je mom stricu Dragu ustanovljen rak na plućima. Pregledali ga, snimili, i rekli mu: nema tu bog zna šta da se preduzme, glupo je da ležiš u bolnici. I tako on otišao kući. Živeo penzionerski, družeći se sa svojim starim društvom, čeprkao po bašti, kašljucao... Nikad se nije požalio, niti mu je to poremetilo urođenu vedrin. I tako oko godinu dana.
A onda jednog jutra udari mu krv na nos i usta. Sin mu i žena, moja strina, spakuju ga u kola, pa na institut za plućne bolesti. Tamo ga doktor lepo primi, i kaže im otprilike, to je to, pukli su neki veći krvni sudovi, i nema dalje. Nego, ako ga mi sad primimo u bolnicu, imaćete čudo posla oko raznih procedura dok dobijete nazad telo za sahranu. Pa, ako ćete vi mene poslušati, vozite vi njega lepo nazad kući.
I tako oni krenu kolima nazad. Ima oko 100 km. A atmosfera popišana. Stric Drago sedi, krvarenje se malo smirilo. Oni gledaju njega, on gleda njih. I, u jednom trenutku, on krene tiho da pevuši.
Strina ga pita: Što pjevaš, Drago?
A on njoj: A što ne bih pjevao?
I tako dođoše oni kući zajedno pevajući. Posadiše ga u stolicu da gleda na baštu. Tu je i umro isto veče.

To ti je cela ta živiš-pevaš-umreš-pevaš koncepcija.
Dok nam vi sa vaše planete ne donesete tajnu večnog života...

Jbga..uvek neko peva a neko leži..
skyspoter skyspoter 17:54 18.01.2008

Mozda ti je brat

“crna ovca” u porodici ali ima, hebi ga, srpski mentalitet:
Od dva zla bolje je izabrati ono koje je manje.

adam weisphaut adam weisphaut 18:03 18.01.2008

Re: Mozda ti je brat

skyspoter
“crna ovca” u porodici ali ima, hebi ga, srpski mentalitet:
Od dva zla bolje je izabrati ono koje je manje.


Samo sto posle neprekidnog biranja manjeg zla, coveku dosadi. Narocito ako se manje zlo svojski potrudi da potre razliku u odnosu na veci
Domazet Domazet 18:07 18.01.2008

Vidis ti molim te kako dobro dodju...

Bata Drago
A, ne. Ovoga puta neću. Glasaću za Tadića.

- Opa...šta je to sad..

- Ništa - kaže. Ne razlikuju se oni mnogo, a strah me, ako dođe grobar da su moguće sankcije. Zamisli da Nole, Ana i Jelena ne mogu igrati pod našom zastavom...uplašeno zavapi moj burazer..
...porodicne price. Narocito u vreme izborne cutnje.

Nego, nisam hteo o tome. Sta kazes, otac bi ti glasao za ove tvoje? Zar on koji je 1941 krenuo protiv kuke i motike nacisticke da bi odbranio svoju zemlju da glasa za one koji pod malo pristiska odmah nude i svoje i tudje? Moj nikad ne bi. A da, Bata Drago, tvoj otac nije otisao u partizane negde iza 43ce?
adam weisphaut adam weisphaut 18:12 18.01.2008

Re: Vidis ti molim te kako dobro dodju...

da glasa za one koji pod malo pristiska odmah nude i svoje i tudje?

Tudje=albansko ?
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 18:14 18.01.2008

Re: Vidis ti molim te kako dobro dodju...

Domazet
Bata Drago
A, ne. Ovoga puta neću. Glasaću za Tadića.

- Opa...šta je to sad..

- Ništa - kaže. Ne razlikuju se oni mnogo, a strah me, ako dođe grobar da su moguće sankcije. Zamisli da Nole, Ana i Jelena ne mogu igrati pod našom zastavom...uplašeno zavapi moj burazer..
...porodicne price. Narocito u vreme izborne cutnje.

Nego, nisam hteo o tome. Sta kazes, otac bi ti glasao za ove tvoje? Zar on koji je 1941 krenuo protiv kuke i motike nacisticke da bi odbranio svoju zemlju da glasa za one koji pod malo pristiska odmah nude i svoje i tudje? Moj nikad ne bi. A da, Bata Drago, tvoj otac nije otisao u partizane negde iza 43ce?

E, nije Brajo...Otišao je početkom 1942. sa nepunih 16 godina (1926 rođen).
Da, glasao bi sigurno za nas. Jer, nije trpeo laž.
Domazet Domazet 18:25 18.01.2008

I sta kazes...

Bata Drago

.
.
.
Da, glasao bi sigurno za nas. Jer, nije trpeo laž.
...to bi mu bio razlog!? Jos cu poceti da verujem ovima sto pricaju da Dinarci rade sve sebi za inat...
adam weisphaut adam weisphaut 18:33 18.01.2008

Re: I sta kazes...

Jos cu poceti da verujem ovima sto pricaju da Dinarci rade sve sebi za inat...

Mislis da ce izesni dinarci da se odreknu Evrope zbog Kosova ?
JJ Beba JJ Beba 18:35 18.01.2008

Re: I sta kazes...

Jos cu poceti da verujem ovima sto pricaju da Dinarci rade sve sebi za inat...

Dinarci?
Domi, si ti ponavljač?
neeeeeeee
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 18:54 18.01.2008

Re: I sta kazes...

JJ Beba
Jos cu poceti da verujem ovima sto pricaju da Dinarci rade sve sebi za inat...

Dinarci?
Domi, si ti ponavljač?
neeeeeeee

Ma,nije šure..Domi je Dinarac..o))
JJ Beba JJ Beba 19:01 18.01.2008

Re: I sta kazes...

Ma,nije šure..Domi je Dinarac..o))

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
nisam znala da je to
:))
Domazet Domazet 19:29 18.01.2008

JJ Bebo...

...da znas da sam se bio spremio da te pitam sta bi drugo mogao da budem, ovako lep, visok i pametan, nego Dinarac al' se onda setih Kusovca. Mogao sam gadno da se izletim, i on covek Dinarac...
Dr M Dr M 19:34 18.01.2008

Re: JJ Bebo...

..da znas da sam se bio spremio da te pitam sta bi drugo mogao da budem, ovako lep, visok i pametan, nego Dinarac


Nemamo srece sa Dinar(c)ima.
Da probamo sa Evri(ci)ma?
JJ Beba JJ Beba 19:35 18.01.2008

Re: JJ Bebo...

...da znas da sam se bio spremio da te pitam sta bi drugo mogao da budem, ovako lep, visok i pametan, nego Dinarac al' se onda setih Kusovca. Mogao sam gadno da se izletim, i on covek Dinarac

pojma nemam za Kusovca, al sam mislila da ti znaš da je to mit. Ko big fut.
Domazet Domazet 19:47 18.01.2008

Re: JJ Bebo...

JJ Beba
...da znas da sam se bio spremio da te pitam sta bi drugo mogao da budem, ovako lep, visok i pametan, nego Dinarac al' se onda setih Kusovca. Mogao sam gadno da se izletim, i on covek Dinarac

pojma nemam za Kusovca, al sam mislila da ti znaš da je to mit. Ko big fut.
Sta je mit Bebo, to da je Kusovac Dinarac!? Nije bre mit, nego samo covek drugaciji...
JJ Beba JJ Beba 19:57 18.01.2008

Re: JJ Bebo...

Sta je mit Bebo, to da je Kusovac Dinarac!? Nije bre mit, nego samo covek drugaciji...

Kusovac? ja sam fino vaspitana pa ne ogovaram ljude iza leđa
Mislila sam da znaš da su dinarci isto što i big fut - mit
:))
Domazet Domazet 20:26 18.01.2008

I sta kazes JJ Bebo...

JJ Beba
Sta je mit Bebo, to da je Kusovac Dinarac!? Nije bre mit, nego samo covek drugaciji...

Kusovac? ja sam fino vaspitana pa ne ogovaram ljude iza leđa
Mislila sam da znaš da su dinarci isto što i big fut - mit
:))
...Dinarci postali neki mitski svet. A po cemu smo to usli u legendu, osim po visini , lepoti i pameti (cast izuzecima ali da sad ne ogovaramo Kusovca)?
JJ Beba JJ Beba 20:42 18.01.2008

Re: I sta kazes JJ Bebo...

Dinarci postali neki mitski svet. A po cemu smo to usli u legendu, osim po visini , lepoti i pameti (cast izuzecima ali da sad ne ogovaramo Kusovca)?

domi nemoj me razočaravati, stekla sam utisak, koji doduše može biti varljiv, da si obrazovan, čovek.
Mani sad 19 vek i Cvijića . DNK je to davno zapečatila, samo to izgleda ovde nije čuto. .
Viš da je ovaj blog budućnost. Nikako da stignemo napred od stalnog vraćanja nazad.
)
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 11:24 19.01.2008

Re: Vidis ti molim te kako dobro dodju...

Domazet
da glasa za one koji pod malo pristiska odmah nude i svoje i tudje?


hm, pritisak? ma ja mislim da oni nude i bez pritiska i ako mi niko ne trazi
mariopan mariopan 20:27 19.01.2008

Re: Vidis ti molim te kako dobro dodju...

adam weisphaut
da glasa za one koji pod malo pristiska odmah nude i svoje i tudje?

Tudje=albansko ?

Ne Adame ...tudje ..to je moje.
adam weisphaut adam weisphaut 20:53 19.01.2008

Re: Vidis ti molim te kako dobro dodju...


Ne Adame ...tudje ..to je moje.

Koliko je tvoje, a koliko je albansko ?
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 20:58 19.01.2008

Re: Vidis ti molim te kako dobro dodju...

adam weisphaut

Ne Adame ...tudje ..to je moje.

Koliko je tvoje, a koliko je albansko ?

Može biti svakoga onoga ko ga doživljava kao svoje...ali to ne znači da ne može biti samostalno...
Mislim da bi pravo pitanje za Mariopan bilo - Hoćeš li ga doživeti kao svoje i ako bude nezavisno -
naroz naroz 21:12 19.01.2008

Re: Vidis ti molim te kako dobro dodju...

treba dva minuta dok dodjem do poente
adam weisphaut adam weisphaut 21:31 19.01.2008

Re: Vidis ti molim te kako dobro dodju...

Hoćeš li ga doživeti kao svoje i ako bude nezavisno -

Upravo. Razlika u pregovorima je u tome d ali ce se Kosovo i formalno voditi kao nezavisno ili ce biti nezavisno ali ce se i dalje pro forme voditi kao Srbija. Dakle to je pitanje simbolike.
vlada dvm vlada dvm 10:05 20.01.2008

Re: Vidis ti molim te kako dobro dodju...

Drago Kovacevic

adam weisphaut
Ne Adame ...tudje ..to je moje.Koliko je tvoje, a koliko je albansko ?Može biti svakoga onoga ko ga doživljava kao svoje...ali to ne znači da ne može biti samostalno...Mislim da bi pravo pitanje za Mariopan bilo - Hoćeš li ga doživeti kao svoje i ako bude nezavisno -


A sto da ne? Drzava Izrael smatra da su mnoge teritorije njene, a nisu. Grcki Kipar takodje. Sami ste rekli da moze biti svakoga ko ga dozivljava kao svoje.
mariopan mariopan 13:58 20.01.2008

Re: Vidis ti molim te kako dobro dodju...

adam weisphaut
Hoćeš li ga doživeti kao svoje i ako bude nezavisno -

Upravo. Razlika u pregovorima je u tome d ali ce se Kosovo i formalno voditi kao nezavisno ili ce biti nezavisno ali ce se i dalje pro forme voditi kao Srbija. Dakle to je pitanje simbolike.

Ja ga dozivljavam kao svoje , to ste videli iz mog odgovora. Najbolji odgovor dao bi vam onaj Srbih iz Prizrena , onaj starac koga su godinu dve pokusavali da oteraju iz rodjene kuce pa su je na kraju i spalii ...pa on nece da ode jer je Kosovo njegovo.

Pitala bih sad i ja vas , da li je vasa kuca vasa kuca , ma gde bila...ili to moze postati tudja kuca samo ako su dovoljno beskrupulozni da je uzmu. Kako cete od toga dana zvati vasu kucu ....da li ce biti vasa ili cete je zvati imenom onoga ko je oteo ?

Znam da su ova pitanja za vas hipoteticka , jer vi zasigurno negde udobno i u svome zivite...zamislite se sad kako o tom Kosovu i o svojoj kuci misle oni proterani i kako dozivljavaju Kosovo gde su generacije njihovih predaka radjane , gde su radili i gradili neki svoj zivot koji im je sada oduzet.

"Novosti" od14 januara pisu; " Na Kosmet se za samo nekoliko dana , posle ulaska KFORa , vratilo oko 350 000 Alb
ivana23 ivana23 18:15 18.01.2008

Pazite sta radite...

"- Ništa - kaže. Ne razlikuju se oni mnogo, a strah me, ako dođe grobar da su moguće sankcije. Zamisli da Nole, Ana i Jelena ne mogu igrati pod našom zastavom...uplašeno zavapi moj burazer.."



nestorijanac nestorijanac 19:12 18.01.2008

jedna porodicna muska drama

Deda (83) - za Cedomira Jovanovica (zbog Amerike)
Otac (48) - za Velju Ilica (zbog Kostunice)
Stric (46) - za Borisa Tadica (zbog Evrope)
Sin (22) - za Tomu Nikolica (zbog Srbije)
JJ Beba JJ Beba 19:14 18.01.2008

Re: jedna porodicna muska drama

Sin (22) - za Tomu Nikolica (zbog Srbije)

sinu još da daš lopatu taman da se ukopa
nestorijanac nestorijanac 19:19 18.01.2008

Re: jedna porodicna muska drama

sinu još da daš lopatu taman da se ukopa

To ce uciniti zene u ovoj porodici:

Baba (80) - za Cedomira Jovanovica (zbog Amerike)
Majka (42) - za Cedomira Jovanovica (zbog Amerike)
Strina (42)- za Cedomira Jovanovica (zbog Amerike)
Cerka (23 - za Cedomira Jovanovica (zbog Amerike)
Dr M Dr M 19:42 18.01.2008

Re: jedna porodicna muska drama

Baba (80) - za Cedomira Jovanovica (zbog Amerike)
Majka (42) - za Cedomira Jovanovica (zbog Amerike)
Strina (42)- za Cedomira Jovanovica (zbog Amerike)
Cerka (23 - za Cedomira Jovanovica (zbog Amerike)


Zene su bolji deo covecanstva.
JJ Beba JJ Beba 19:42 18.01.2008

Re: jedna porodicna muska drama

To ce uciniti zene u ovoj porodici:

kako žene? Pa zar Toma na ovom spisku jedini nije grobar?

Kad je Amerika tako loša što tamo trčiš svako malo i što si dozvolio da ti dete tamo živi, umesto da se ovde sa Tomom grobarom obasipa voljenom zemljom?
adam weisphaut adam weisphaut 19:45 18.01.2008

Re: jedna porodicna muska drama

Zene su bolji deo covecanstva.

Zene su defintivno bolji deo latifundije
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 19:45 18.01.2008

Re: jedna porodicna muska drama

Deda (83) - za Cedomira Jovanovica (zbog Amerike)
Otac (48) - za Velju Ilica (zbog Kostunice)
Stric (46) - za Borisa Tadica (zbog Evrope)
Sin (22) - za Tomu Nikolica (zbog Srbije)

Baba (80) - za Cedomira Jovanovica (zbog Amerike)
Majka (42) - za Cedomira Jovanovica (zbog Amerike)
Strina (42)- za Cedomira Jovanovica (zbog Amerike)
Cerka (23 - za Cedomira Jovanovica (zbog Amerike)

Izgleda da Ceda pobedjuje vec u prvom krugu
jananderson jananderson 19:46 18.01.2008

Re: jedna porodicna muska drama

Dr M
Baba (80) - za Cedomira Jovanovica (zbog Amerike)
Majka (42) - za Cedomira Jovanovica (zbog Amerike)
Strina (42)- za Cedomira Jovanovica (zbog Amerike)
Cerka (23 - za Cedomira Jovanovica (zbog Amerike)


Zene su bolji deo covecanstva.

Bar 7 puta!
adam weisphaut adam weisphaut 19:51 18.01.2008

Re: jedna porodicna muska drama


Kad je Amerika tako loša što tamo trčiš svako malo i što si dozvolio da ti dete tamo živi, umesto da se ovde sa Tomom grobarom obasipa voljenom zemljom?

On trci tamo, fan Emira Kusturice sa Dinarida zivi tamo, a spocitavaju ljudima koji zive tu upravo Ameriku kao diskvalifikaciju. Cudno je to.
nestorijanac nestorijanac 19:52 18.01.2008

Re: jedna porodicna muska drama

Kad je Amerika tako loša što tamo trčiš svako malo i što si dozvolio da ti dete tamo živi, umesto da se ovde sa Tomom grobarom obasipa voljenom zemljom?

Ne znam o cemu pricate.
nestorijanac nestorijanac 19:54 18.01.2008

Re: jedna porodicna muska drama

Zene su defintivno bolji deo latifundije

Hiljadu posto !!!!
Ma, milion posto !!!!
adam weisphaut adam weisphaut 20:00 18.01.2008

Re: jedna porodicna muska drama


Hiljadu posto !!!!
Ma, milion posto !!!!

Pa Nestore, po definiciji ne postoji vise od 100%
Doctor Wu Doctor Wu 20:00 18.01.2008

Re: jedna porodicna muska drama

Baba (80) - za Cedomira Jovanovica (zbog Amerike)
Majka (42) - za Cedomira Jovanovica (zbog Amerike)
Strina (42)- za Cedomira Jovanovica (zbog Amerike)
Cerka (23 - za Cedomira Jovanovica (zbog Amerike)

Ovo stvarno ne razumem. Kakve veze Jovanović ima sa Amerikom? Nije li se on na BBC-ju hvalio da na stolu drži Blerovu sliku?
nestorijanac nestorijanac 20:03 18.01.2008

Re: jedna porodicna muska drama

Kakve veze Jovanović ima sa Amerikom?

Pa, mozda one misle da Amerika ima veze sa njim. A, ovdasnje zene vole Ameriku i Amerikance - to znam 100 % ! Sto bi Adam rekao - iz licnog iskustva !
JJ Beba JJ Beba 20:06 18.01.2008

Re: jedna porodicna muska drama

Ne znam o cemu pricate.

znaš, znaš, al se praviš šelebe :))
doktorka doktorka 20:11 18.01.2008

Re: jedna porodicna muska drama

nestorijanac
Deda (83) - za Cedomira Jovanovica (zbog Amerike)Otac (48) - za Velju Ilica (zbog Kostunice)Stric (46) - za Borisa Tadica (zbog Evrope)Sin (22) - za Tomu Nikolica (zbog Srbije)


Pa Evropa ne moze bez Amerike
nestorijanac nestorijanac 20:12 18.01.2008

Re: jedna porodicna muska drama

znaš, znaš, al se praviš šelebe :))

Zanimljiv tekst, zaista ! Ne cudi me da volite da cesto pominjete tog vaseg ninoslava !
nestorijanac nestorijanac 20:13 18.01.2008

Re: jedna porodicna muska drama

Pa Evropa ne moze bez Amerike

Niti Amerika bez Cedomira Jovanovica.
JJ Beba JJ Beba 20:19 18.01.2008

Re: jedna porodicna muska drama

Ne cudi me da volite da cesto pominjete tog vaseg ninoslava !

o pa da kad je čovek čudo medicine.
Domazet Domazet 20:21 18.01.2008

Re: jedna porodicna muska drama

adam weisphaut

Kad je Amerika tako loša što tamo trčiš svako malo i što si dozvolio da ti dete tamo živi, umesto da se ovde sa Tomom grobarom obasipa voljenom zemljom?

On trci tamo, fan Emira Kusturice sa Dinarida zivi tamo, a spocitavaju ljudima koji zive tu upravo Ameriku kao diskvalifikaciju. Cudno je to.
Ma koji to, Adamcicu, fan Emira Kusturice spocitava ljudima Ameriku kao diskvalifikaciju? Daj ga odmah na sunce, da mu izvucem usi...
nestorijanac nestorijanac 20:26 18.01.2008

Re: jedna porodicna muska drama

o pa da kad je čovek čudo medicine.

Medicine man, znaci !
Pa, srecno u vasj potrazi za njim !
doktorka doktorka 20:26 18.01.2008

Re: jedna porodicna muska drama

nestorijanac
Pa Evropa ne moze bez AmerikeNiti Amerika bez Cedomira Jovanovica.

pa to je kompliment za cedu
adam weisphaut adam weisphaut 20:27 18.01.2008

Re: jedna porodicna muska drama

Ma koji to, Adamcicu, fan Emira Kusturice spocitava ljudima Ameriku kao diskvalifikaciju? Daj ga odmah na sunce, da mu izvucem usi..

A ja mislio da daju "ono sto nije njihovo" da bi se formirala "NATO drzava" ?
nestorijanac nestorijanac 20:28 18.01.2008

Re: jedna porodicna muska drama

pa to je kompliment za cedu

Ali, ne i za Ameriku. Mislim.
doktorka doktorka 20:36 18.01.2008

Re: jedna porodicna muska drama

nestorijanac
pa to je kompliment za ceduAli, ne i za Ameriku. Mislim.


Pa sto brinesh za Ameriku?
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 22:01 18.01.2008

Re: jedna porodicna muska drama

nestorijanac
sinu još da daš lopatu taman da se ukopa

To ce uciniti zene u ovoj porodici:

Baba (80) - za Cedomira Jovanovica (zbog Amerike)
Majka (42) - za Cedomira Jovanovica (zbog Amerike)
Strina (42)- za Cedomira Jovanovica (zbog Amerike)
Cerka (23 - za Cedomira Jovanovica (zbog Amerike)

Izgleda Nestore da akcije moga favorita stoje najbolje na latifundiji...o))
nestorijanac nestorijanac 22:08 18.01.2008

Re: jedna porodicna muska drama

Izgleda Nestore da akcije moga favorita stoje najbolje na latifundiji...o))

Da, Drago, tako je !
Naravno, posebno kada akcije Vaseg favorita zastupaju zene sa ove latifundije.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 22:19 18.01.2008

Re: jedna porodicna muska drama

doktorka
nestorijanac
Deda (83) - za Cedomira Jovanovica (zbog Amerike)Otac (48) - za Velju Ilica (zbog Kostunice)Stric (46) - za Borisa Tadica (zbog Evrope)Sin (22) - za Tomu Nikolica (zbog Srbije)


Pa Evropa ne moze bez Amerike

Ne može niko bez USA. Da ih nije, svet bi bio očajno mesto, puno siledžija.
Dovoljan dokaz za to je to da ih ne podnose uglavnom diktatori i autoritarne elite,a na individualnom planu uglavnom ljudi čija percepcija države i ljudskih prava stoji negde pri kraju 19. veka.
Nenad M. Nenad M. 22:21 18.01.2008

Re: jedna porodicna muska drama

Nije li se on na BBC-ju hvalio da na stolu drži Blerovu sliku?


Ima logike. Evo sta u izbornom REZ -u pise ( izmedju ostalog) o CJ

CEDA LICNO

PredsedniCki kandidat LDP-a ne propušta koncerte velikih rok
bendova u Beogradu i kaže da je prošle godine posebno uživao
slušajući Stonse (Rolling Stones) i Braina Ferry-a.

Od prijatelja iz Londona je nedavno na poklon dobio knjigu koju
trenutno cita biografiju bivšeg britanskog premijera Tonija Blera
Blerove godine (The Blair Years) koju je napisao Blerov
dugogodišnji medijski savetnik Alister Kempbel (Alastair Campbell).

Veliku dilemu ovih zimskih dana - bord ili skije – predsednicki kandidat
LDP rešava u korist prvog. Snowboard je definitivni izbor zimskog
sporta Cedomira Jovanovića koga uživanje na bordu ceka
kao zasluženi odmor nakon naporne kampanje.
Ivan Marović Ivan Marović 22:22 18.01.2008

Re: jedna porodicna muska drama

Drago Kovacevic
Ne može niko bez USA.
Ja mogu.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 22:29 18.01.2008

Re: jedna porodicna muska drama

Ivan Marović
Drago Kovacevic
Ne može niko bez USA.
Ja mogu.

Ma mislio sam na kontinente Ivane..o))
Ivan Marović Ivan Marović 22:35 18.01.2008

Re: jedna porodicna muska drama

Drago Kovacevic
Ma mislio sam na kontinente Ivane..o))
A onda ništa. Ja mislio na planete. Pozdrav iz Vašingtona.
mayo1 mayo1 09:44 19.01.2008

Re: jedna porodicna muska drama

Ne može niko bez USA. Da ih nije, svet bi bio očajno mesto, puno siledžija.
Dovoljan dokaz za to je to da ih ne podnose uglavnom diktatori i autoritarne elite,a na individualnom planu uglavnom ljudi čija percepcija države i ljudskih prava stoji negde pri kraju 19. veka.
mariopan mariopan 20:36 19.01.2008

Re: jedna porodicna muska drama

Drago Kovacevic
doktorka
nestorijanac
Deda (83) - za Cedomira Jovanovica (zbog Amerike)Otac (48) - za Velju Ilica (zbog Kostunice)Stric (46) - za Borisa Tadica (zbog Evrope)Sin (22) - za Tomu Nikolica (zbog Srbije)


Pa Evropa ne moze bez Amerike

Ne može niko bez USA. Da ih nije, svet bi bio očajno mesto, puno siledžija.
Dovoljan dokaz za to je to da ih ne podnose uglavnom diktatori i autoritarne elite,a na individualnom planu uglavnom ljudi čija percepcija države i ljudskih prava stoji negde pri kraju 19. veka.

Treba pitati Iracane koliko vole Amerikance ...mislim obican narod . Diktatora vise nemaju , pa sto Ameri ne odu kuci ? Koliko su dece u Iraku ubili ? Vala bas su im ljudska prava na srcu ... samo im je nafta bliza srcu od ljudskih prava.
vlada dvm vlada dvm 10:27 20.01.2008

Re: jedna porodicna muska drama

Drago
Ne može niko bez USA. Da ih nije, svet bi bio očajno mesto, puno siledžija.
Dovoljan dokaz za to je to da ih ne podnose uglavnom diktatori i autoritarne elite,a na individualnom planu uglavnom ljudi čija percepcija države i ljudskih prava stoji negde pri kraju 19. veka.


Kada sam bio klinac, voleo sam sve sto dolazi iz Amerike. Moja fascinacija je isla toliko daleko, da sam hteo da naucim da govorim "americki". Zvakace gume su imale nezaboravan ukus i zvakale su se dva dana. Gre'ota da se bace. Koka-kola iz konzerve je bila dozivljaj za citavo drustvo. Okupimo se mi klinci i gledamo u konzervu kao u neki minijaturni totem. Farmerke, Levi's, Jordache, Lee...pa jos "starke", pa nije bilo veceg smekera. Medjutim, ja sam tada imao izmedju 9-10 i 14-15 godina. Danas, kada imam skoro 40, i poprilicno drugacije dozivljavam ulogu USA u civilizacijskim i ne civilizacijskim desavanjima na ovoj planeti.
Jedino mi nije jasno, kada neko Vasih godina, obrazovanja, i dalje ima to klinacko shvatanje i dozivljavanje Amerike.
vlada dvm vlada dvm 23:01 21.01.2008

Re: jedna porodicna muska drama

Drago Kovacevic

Ivan Marović

Drago KovacevicNe može niko bez USA.Ja mogu.Ma mislio sam na kontinente Ivane..o))

USA kontinent? Tragikomicno objasnjenje infantilne izjave!
Jelena Milić Jelena Milić 19:19 18.01.2008

dragec

odlican blog. pozdravi brata radikala i reci mu da ne da ce moci da gleda nase pod nasom zastavom, nego evo po bozi moci ce i da putuje po EU bez viza uskoro da ih gleda uzivo i tamo.
pidola pidola 19:28 18.01.2008

Re: dragec


evo po bozi moci ce i da putuje po EU bez viza uskoro da ih gleda uzivo i tamo.

da,da,nadamo se da ce karijere dugo da im traju.
doktorka doktorka 19:52 18.01.2008

Ja cenim da ce tvoj

brat Nikola, na izborima posle ovih , glasati za LDP. Mislim , ako mu jos uvek bude stalo da gleda nase tenisere.
doktorka doktorka 20:02 18.01.2008

Re: dragec

Jelena Milić
odlican blog. pozdravi brata radikala i reci mu da ne da ce moci da gleda nase pod nasom zastavom, nego evo po bozi moci ce i da putuje po EU bez viza uskoro da ih gleda uzivo i tamo.


Koji Boza? Boza premijer?
Covek u belom Covek u belom 20:16 18.01.2008

Re: Ja cenim da ce tvoj

doktorka
brat Nikola, na izborima posle ovih , glasati za LDP. Mislim , ako mu jos uvek bude stalo da gleda nase tenisere.
Uh sto dobro cenis. Nego ja sam mislio da su tvoji teniseri Rodik, Blejk i sestre Vilijams???
doktorka doktorka 20:27 18.01.2008

Re: Ja cenim da ce tvoj

Covek u belom

doktorkabrat Nikola, na izborima posle ovih , glasati za LDP. Mislim , ako mu jos uvek bude stalo da gleda nase tenisere. Uh sto dobro cenis. Nego ja sam mislio da su tvoji teniseri Rodik, Blejk i sestre Vilijams???


ja nemam moje tenisere. nisam sklona svojatanju
Covek u belom Covek u belom 20:47 18.01.2008

Re: Ja cenim da ce tvoj

doktorka
ja nemam moje tenisere. nisam sklona svojatanju

doktorka
ako mu jos uvek bude stalo da gleda nase tenisere.
Onda si htela reci njegove?

doktorka doktorka 20:48 18.01.2008

Re: Ja cenim da ce tvoj

Covek u belom

doktorkaja nemam moje tenisere. nisam sklona svojatanju

doktorkaako mu jos uvek bude stalo da gleda nase tenisere.Onda si htela reci njegove?


nase se odnosi na srpske
Covek u belom Covek u belom 20:57 18.01.2008

Re: Ja cenim da ce tvoj

doktorka
nisam sklona svojatanju

nase se odnosi na srpske
A ja sam uvek mislio da je "nas" prisvojni pridev. Doduse ko zna kakve sam ja skole ucio, pa mozda nisam dobro ni naucio.
doktorka doktorka 21:07 18.01.2008

Re: Ja cenim da ce tvoj

Covek u belom

doktorkanisam sklona svojatanjunase se odnosi na srpskeA ja sam uvek mislio da je "nas" prisvojni pridev. Doduse ko zna kakve sam ja skole ucio, pa mozda nisam dobro ni naucio.


sada mi je laknulo , ja sam mislila da se pod "nash teniser", podrazumeva srpski teniser i obrnuto. nego , kad kazem srpski , obavezno me pitaju da li sam ja srpkinja , i da bih izbegla to pitanje onada kazem nash. smaracina mi je vishe da ulazim u takve rasprave...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana