Reč i slika

Na kom si ti mestu?

Spiridon RSS / 01.02.2012. u 22:37

 

Procitah danas vest da su se sreli i lepo ispricali Dodik i Ceda Jovanovic. 

 Evo i najpreporucenijih komentara sa sajta B92

4519 preporuka (prvo mesto) 

Rasturio ga je Dodik, RASTURIO. Nema šta, što su bliži izbori, nafatirani demagog sve više puca po šavovima. Predvidjam mu 1,2% ma izborima. A i to mi je previše. 

4225 preporuka (drugo mesto)

Iskreno mislim da je Cedomir Jovanovic i njegova firma LDP nesto najgore sto je srbija iznjedrila unazad 200godina. U to se svakoga dana uveravam iz dana u dan! 

3539 preporuka (trece mesto)

tragicno je da gospodin jovanovic glumi beogradjanina iz kruga dvojke
i iz beograda kritikuje svoje u bosni 

3348 preporuka (cetvrto mesto) 

Cedo gde ces glavom u zid? Slusaj Profesora na casu politike! 

 

Gledam emisiju, slusam obojicu, pa se pitam onako ljudski ... na kom sam ja mestu?

Zar je moguce da sam toliko nisko pao? 

 

 



Komentari (321)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Goran Vučković Goran Vučković 14:38 02.02.2012

Re: jednom moje razmisljanje...

izgubice mogucnost na ne-transparentu kontrolu kapitala.

A kako misliš da će se to desiti? Kakve to veze ima sa pristupom EU? I na koji kapital misliš?

mogucnost da rade godod pozele, da im se deca skoluju na razumno kvalitetnim fakultetima a ne na nepriznatim maltene niodkoga srpskim. Mi smo danas politicki izbrisani iz nihovih projekcija i moramo da se na njihove mape vratimo.
primer: moja supruga sa diplomom gradjevinskog fakulteta je ejdva izborila da se ovde jedva izborila za nivo koji bi joj pripadao da je zavrsila istu skolu ovde. godinu dana prepiske samo da priznaju nesto sto je radila unekoj zemlji koja se politicki ne postjoji na mapi.

Ne verujem da ćeš dovoljno iznervirati Željku Buturović da ti odgovori na ovo - ali pretpostavljam da misliš na ovo usklađivanje sa "bolonjskim kriterijumima" - ispravi me ako grešim, ali nešto ne bih rekao da je za to neophodno da se pristupi EU - potrebno je samo da država reši da se uskladi sa EU pravilima (što je već urađeno) a ne nekim drugim. Takođe, ako je tvoja žena završila školu pre cele te bolonjske priče - nekako zvuči logično da se traži neko upoređenje kurseva ili tako nešto, zar ne? To tek nema nikakve veze sa ulaskom u EU.
gorstak92 gorstak92 14:45 02.02.2012

Re: jednom moje razmisljanje...

Aleksandar Stosic
šta misliš da će naši političari izgubiti

izgubice mogucnost na ne-transparentu kontrolu kapitala.
u kojim uslovima je to dobro za "narod

mogucnost da rade godod pozele, da im se deca skoluju na razumno kvalitetnim fakultetima a ne na nepriznatim maltene niodkoga srpskim. Mi smo danas politicki izbrisani iz nihovih projekcija i moramo da se na njihove mape vratimo.
primer: moja supruga sa diplomom gradjevinskog fakulteta je ejdva izborila da se ovde jedva izborila za nivo koji bi joj pripadao da je zavrsila istu skolu ovde. godinu dana prepiske samo da priznaju nesto sto je radila unekoj zemlji koja se politicki ne postjoji na mapi.

Stošiću,

Jesi li ovo ti ili je program za automatsko kačenje komentara zabagovao.

Ajd opet: Šta misliš da će naši političari izgubiti?
Spiridon Spiridon 15:02 02.02.2012

Re: jednom moje razmisljanje...

vojnicic
ne mislim da je Ceda preterano bistar, niti da je vizionar, niti mi se svidja njegov diskurs i jos manje njegovo postenje, ali mi se svidja nacin na koji razlaze problematiku, svidjau mi se ljudi koji su se okupili oko njega, svidja mi se prozapadni projekt za koji se zalaze i mislim da je bitno da Srbija ide u tom pravcu.



moram ovde da pohvalim Stoleta


Spiridon Spiridon 15:20 02.02.2012

Re: jednom moje razmisljanje...

sto ce reci, meni je vazno da mineko cuva kupus, bas me briga sto je to koza?


cekaj, a jel koze inace kidisu na kupus?
gorstak92 gorstak92 15:21 02.02.2012

Re: jednom moje razmisljanje...

majka svih pitanja

Edo je maajka!



Spira
cekaj, a jel koze inace kidisu na kupus?

Otud, mislim, izraz: ,,prebiće ga ko kozu u kupusu"
freehand freehand 15:32 02.02.2012

Re: jednom moje razmisljanje...

to je samo jedna strana medalje, ima ih okliko hoces



Stošićuuuu...
STani malo, izgiboh!
freehand freehand 15:43 02.02.2012

Re: jednom moje razmisljanje...

primer: moja supruga sa diplomom gradjevinskog fakulteta je ejdva izborila da se ovde jedva izborila za nivo koji bi joj pripadao da je zavrsila istu skolu ovde. godinu dana prepiske samo da priznaju nesto sto je radila unekoj zemlji koja se politicki ne postjoji na mapi.

Bogami, Stošiću, ni tvoje šanse za dvojku iz srpskog za sedmi osnovne nisu obećavajuće.
Domazet Domazet 19:20 02.02.2012

Wukadin jeste naivan...

Aleksandar Stosic

ti si jako naivan ako mislis da ce se EU raspasti,...

...no sreca njegova da si ti tu sa svojom prichom kako ce neko drugi reshiti tvoje probleme posle chega ces ti konachno moci da zhivish kako ti dolikuje. Pa ne upada u ochi. Mislim njegova naivnost...
cane.srbljanovic cane.srbljanovic 22:53 02.02.2012

Re: jednom moje razmisljanje...

i jos vise naivan ako mislis da mi mozemo da funkcionisemo bez njene pomoci.


Bez uvrede, ali ovo je samo prazna parola i u sushtini veoma destruktivna ideja.
I jednostavno nije istina.

Srbija ne da 'ne moze' (moze) nego mora da planira i da bude sposobna da funkcionishe bez bilo chije pomoci. Bilo bi zaista neogdovorno i nezrelo da u svoju 'formulu opstanka' Srbija ukalkulishe mandatornu varijablu koja je potpuno izvan njene kontrole i chije je ponashanje potpuno nepredvidljivo.

Samo kao takva drzava i drushtvo Srbija moze da opstane, moze da opstane u EU (kada i ako se to dogodi), i moze da opstane u modernom vremenu. I verovatno bi joj, kao takvoj, pristup medjunarodnim organizacijama bio mnogo lakshi.

Floskula 'EU or bust' je primamljiva - jer u bilo kom ishodu, oslobadja odgovornosti... jer 'eto, ne da nam se', ali ne prilichi drushtvu/drzavi/gradjanima koji osecaju jasnu odgovornost za sopstvenu buducnost i buducnost svoje zajednice.

mikimedic mikimedic 23:25 02.02.2012

Re: jednom moje razmisljanje...

stosic

neka moja cost benefit analiza


























mikimedic mikimedic 23:26 02.02.2012

Re: jednom moje razmisljanje...


stosic

primer: moja supruga sa diplomom gradjevinskog fakulteta je ejdva izborila da se ovde jedva izborila


srecom, ti takvih problema nemas.


zadnjapetoletka zadnjapetoletka 00:53 03.02.2012

Re: jednom moje razmisljanje...

Stosic: i jos vise naivan ako mislis da mi mozemo da funkcionisemo bez njene pomoci


Jel' to bese pre neki dan u Davosu ili gde vec, da Evropa racuna na pomoc Kine i Rusije ili funkcionisanje ode u vrazju mater? A posto ovo sto pitam moze lako da navede da se peokrene u pricu da sam za Kinu i Rusiju, odma da ti kazem od svih tih, i jednih i drugih i trecih, impresioniraju me samo kineskinje i ostale japankinje.
gorstak92 gorstak92 13:19 02.02.2012

Sve ti je to ista tikva

Spira
Procitah danas vest da su se sreli i lepo ispricali Dodik i Ceda Jovanovic.

Dakle, sreli se komšije se Dedinja i pred kamerama razmenili misli, a sve u cilju političkog marketinga (jel' se to zove PR?)

Ja njih u potpunosti razumem. Oni žive od toga da se o njima priča.
Čak i veliki deo aktivnih blogera živi od toga da se priča o dvojici narečenih.
I te blogere razumem.

Ti si mi Misterija.


A i ja sam sebi sa ovim komentarom.


Spiridon Spiridon 15:22 02.02.2012

Re: Sve ti je to ista tikva

Ti si mi Misterija.





docsumann docsumann 19:00 02.02.2012

Re: Sve ti je to ista tikva

što reče kros , nemam ništa pametno da kažem ... a ni glupo

wukadin wukadin 15:15 02.02.2012

Da se ne zaboravi

Komentar sa vesti B92
"‎Izgleda da samo Jovo Kapičić i Hašim Tači razumeju šta je Čeda hteo da kaže."
koksy koksy 15:25 02.02.2012

Re: Da se ne zaboravi

wukadin
Komentar sa vesti B92
"‎Izgleda da samo Jovo Kapičić i Hašim Tači razumeju šta je Čeda hteo da kaže."


razume i jeca-pereca-karleuša.
a i stošić je skužio.
tako da - nemojmo minimizirati.
Spiridon Spiridon 16:08 02.02.2012

Re: Da se ne zaboravi

Jovo Kapičić


kad vec pomenu Generala, juce sam iskopao negde da je Davorjanka Paunovic-Zdenka (inace Titova velika ljubav) bila Kapiciceva devojka pre nego sto mu je Tile preuzeo.
Jovo se tako dzentlmenski povuko da je to toliko dirnulo Tita da je morao nekako da mu se oduzi i tad mu je poverio projekat "Goli Otok" kao nagradu za odanost.


bem li ti sunce kakve su to igre bile






gorstak92 gorstak92 16:15 02.02.2012

Re: Da se ne zaboravi

bem li ti sunce kakve su to igre bile

Da! U pećini, na livadi, kod potoka... gde god i kako god.

A sad sve nešto kao smeta.
Misliš li da je Davorjanka ikad rekla da je boli glava?
trener92 trener92 16:21 02.02.2012

Re: Da se ne zaboravi

gorstak92
bem li ti sunce kakve su to igre bile

Da! U pećini, na livadi, kod potoka... gde god i kako god.

A sad sve nešto kao smeta.
Misliš li da je Davorjanka ikad rekla da je boli glava?

Kakav li je to bio kres čoveče, u sadejstvu sa prirodomjbt k`o Tunga kad odabere one iz plemena!
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 16:52 02.02.2012

Re: Da se ne zaboravi

Davorjanka Paunovic-Zdenka (inace Titova velika ljubav) bila Kapiciceva devojka pre nego sto mu je Tile preuzeo.Jovo se tako dzentlmenski povuko da je to toliko dirnulo Tita da je morao nekako da mu se oduzi i tad mu je poverio projekat "Goli Otok" kao nagradu za odanost.

Ovakve informacije treba da uđu u moderne istorijske udžbenike i približe gradivo novim generacijama. Tile the lean mean sex machine skida drugaricu Zdenku drugu Jovi, pa ovaj, gonjen unutrašljim bolom, hara Golim otokom...mislim...konačno sve ima smisla.
JJ Beba JJ Beba 17:12 02.02.2012

Re: Da se ne zaboravi


kad vec pomenu Generala, juce sam iskopao negde da je Davorjanka Paunovic-Zdenka (inace Titova velika ljubav) bila Kapiciceva devojka pre nego sto mu je Tile preuzeo.

bilo na HRTu pre noko veče, neka emisja, govorio Jovo o tome. kaže kada je otišla titi nije mu se više javljala
kakv bedak
trener92 trener92 21:00 02.02.2012

Re: Da se ne zaboravi

Spiridon
Jovo Kapičić


kad vec pomenu Generala, juce sam iskopao negde da je Davorjanka Paunovic-Zdenka (inace Titova velika ljubav) bila Kapiciceva devojka pre nego sto mu je Tile preuzeo.
Jovo se tako dzentlmenski povuko da je to toliko dirnulo Tita da je morao nekako da mu se oduzi i tad mu je poverio projekat "Goli Otok" kao nagradu za odanost.


bem li ti sunce kakve su to igre bile


Barabe i zli jezici kažu da u vreme kada je general vedrio i oblačio, za muzikante nije bilo preporučljivo da sviraju i pevaju pesmu sledećih stihova:

"kopao sam dubok zdenac

godinu il`dveeeee" ,

a ako bi se to kojim slučajem desilo u nekoj kafančini a u njegovom prisustvu, muzikanti se ne bi baš dobro proveli

A pazi Tiletov pogled, kao da kaže "Tipkačice moja" ,
na ovoj sličici Zdenka kao devojčurak, sva smerna omladinka topka li tipka a s druge strane cccccc
Zdenka Zdenka vragolasta jedna džavolice
docsumann docsumann 17:57 02.02.2012

mala prigodna muzika

JJ Beba JJ Beba 20:36 02.02.2012

lepo reko dodik,



da srbi u sarajevu ne mogu kupiti ni novine
Dobar dan, ja sam Srbin iz Sarajeva i želim kupiti srpske novine
alselone alselone 20:38 02.02.2012

Re: lepo reko dodik,

JJ Beba


da srbi u sarajevu ne mogu kupiti ni novine
Dobar dan, ja sam Srbin iz Sarajeva i želim kupiti srpske novine


Mnogo bukvalan ovaj domisljati sarajlija.
cult cult 21:10 02.02.2012

Ćao

Republika Srpska je jbn realnost. I nije nastala nimalo drugačije od većine današnjih država. U našem najboljem interesu je da branimo postojanje R. Srpske, da na najmudrije moguće načine jačamo njenu suverenost, institucije, demokratičnost, ekonomiju. Da li će ikada biti samostalna ili ujedinjena sa Srbijom ne zavisi puno od nas. Ali treba raditi na njenom jačanju, na što većem mogućem stepenu autonomije od Sarajeva, sve do tog nekog budućeg trenutka kad razdvajanje bude moguće po češko- slovačkom modelu. Stanovnici te republike su deo našeg naroda. Ne razumem i nikad neću razumeti kako se može biti protiv njenog postojanja. Naravno, Čedu i njegovo kvazi-padanje-u-vatru (alternativa onom slatkom kvazi-mucanju) blebetanje i blamiranje sam odlično razumeo. Baš me, onako, bilo sramota u njegovo ime. Glas za takvog lika ikad više? No fucking way.
dusanovaiivanovamama dusanovaiivanovamama 21:39 02.02.2012

Re: Ćao

cult
Republika Srpska je jbn realnost. I nije nastala nimalo drugačije od većine današnjih država. U našem najboljem interesu je da branimo postojanje R. Srpske, da na najmudrije moguće načine jačamo njenu suverenost, institucije, demokratičnost, ekonomiju. Da li će ikada biti samostalna ili ujedinjena sa Srbijom ne zavisi puno od nas. Ali treba raditi na njenom jačanju, na što većem mogućem stepenu autonomije od Sarajeva, sve do tog nekog budućeg trenutka kad razdvajanje bude moguće po češko- slovačkom modelu. Stanovnici te republike su deo našeg naroda. Ne razumem i nikad neću razumeti kako se može biti protiv njenog postojanja. Naravno, Čedu i njegovo kvazi-padanje-u-vatru (alternativa onom slatkom kvazi-mucanju) blebetanje i blamiranje sam odlično razumeo. Baš me, onako, bilo sramota u njegovo ime. Glas za takvog lika ikad više? No fucking way.


freehand freehand 22:04 02.02.2012

Re: Ćao

cult
Republika Srpska je jbn realnost. I nije nastala nimalo drugačije od većine današnjih država. U našem najboljem interesu je da branimo postojanje R. Srpske, da na najmudrije moguće načine jačamo njenu suverenost, institucije, demokratičnost, ekonomiju. Da li će ikada biti samostalna ili ujedinjena sa Srbijom ne zavisi puno od nas. Ali treba raditi na njenom jačanju, na što većem mogućem stepenu autonomije od Sarajeva, sve do tog nekog budućeg trenutka kad razdvajanje bude moguće po češko- slovačkom modelu. Stanovnici te republike su deo našeg naroda. Ne razumem i nikad neću razumeti kako se može biti protiv njenog postojanja. Naravno, Čedu i njegovo kvazi-padanje-u-vatru (alternativa onom slatkom kvazi-mucanju) blebetanje i blamiranje sam odlično razumeo. Baš me, onako, bilo sramota u njegovo ime. Glas za takvog lika ikad više? No fucking way.

Pa to je ona škola mišljenja koja kaže da je Kartaginu trebalo razoriti. Da je bombardovanje bilo potpuno ok, samo kratko i nekako slabašno.
Dejton - sranje! Kumanovski sporazum - sranje! R 1244 - sranje! Sve je to trebalo ognjem i mačem, a onda - denacifikacija.
E to, nedovršeno bombardovanje, i puna denacifikacija (otpirlike bi odgovarao najveći broj koji su Sloba i njegovi ikad dobili) to je rak-rana neprebolna!
I onda je normalno da ono što može Slovenija - ne može Srbija; ono što može Hrvatska - ne može Srbija. Ono što može Kosovo - ne može Republika Srpska.
Korupcija, besne kere lutalice, kriminal svakojake vrste, huligani, laži, prevare, loša ekonomija, lažljivi i bezdušni političari - sve je to slika Srbije. I samo Srbije.
Kako se približiš granici tako počne da miriše i kao neki sveži povetarac da ćarlija... Tamo preko nema ničega od takivh stvari. A i ako ima - to je ok. Šta imamo mi sa tim?
A drug Jovanović je, da bi, kao, Srbiju uveo u Evropu, spreman da učini sve što nikad nijedna evropska država ni pomislila nije da od sebe napravi.
I kao baš je zabrinut... I kao smeta mu obezbeđenje. Kao, baš bi voleo gradom da provoza jugo kabriolet, dosta mu onih ogromnih i nezgrapnih beštija za koje ni sam ne zna odakle mu...
Kao...
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 23:20 02.02.2012

Re: Ćao

Ono što može Kosovo - ne može Republika Srpska.


Pa dalje u sledu: Ono sto moze RS - ne moze Vojvodina.
freehand freehand 23:23 02.02.2012

Re: Ćao

Neues aus der Nachbarschaft
Ono što može Kosovo - ne može Republika Srpska.


Pa dalje u sledu: Ono sto moze RS - ne moze Vojvodina.

Šta to ne može Vojvodina? I o kojoj Vojvodini pričaš? Opet neka druga Vojvodina?
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 23:28 02.02.2012

Re: Ćao

Šta to ne može Vojvodina? I o kojoj Vojvodini pričaš? Opet neka druga Vojvodina?


Pravilno postavljeno pitanje glasi: sta to moze Vojvodina?
Domazet Domazet 23:31 02.02.2012

Ma da...

Neues aus der Nachbarschaft
Ono što može Kosovo - ne može Republika Srpska.


Pa dalje u sledu: Ono sto moze RS - ne moze Vojvodina.

...i josh su u Vojvodini svi, ama bash svi za nezavisnost. Dok u RS tek tu i tamo neki zavedeni. Hebi ga NadN, nisu svi tako principijelni kao ti. Btw, da li mozhesh da mi kazhesh koliko procenat onih koji hoce nezavisnu Vojvodinu prebacuje 100%? Po tvojoj proceni, ne mora bash egzaktno...
stefan.hauzer stefan.hauzer 23:42 02.02.2012

Re: Ćao

Neues aus der Nachbarschaft

Pa dalje u sledu: Ono sto moze RS - ne moze Vojvodina.

is this white cunts joke that black cunts don't get ?

G r o f G r o f 23:48 02.02.2012

Re: Ćao

Pa to je ona škola mišljenja koja kaže da je Kartaginu trebalo razoriti. Da je bombardovanje bilo potpuno ok, samo kratko i nekako slabašno.
Dejton - sranje! Kumanovski sporazum - sranje! R 1244 - sranje! Sve je to trebalo ognjem i mačem, a onda - denacifikacija.
E to, nedovršeno bombardovanje, i puna denacifikacija (otpirlike bi odgovarao najveći broj koji su Sloba i njegovi ikad dobili) to je rak-rana neprebolna!
I onda je normalno da ono što može Slovenija - ne može Srbija; ono što može Hrvatska - ne može Srbija. Ono što može Kosovo - ne može Republika Srpska.
Korupcija, besne kere lutalice, kriminal svakojake vrste, huligani, laži, prevare, loša ekonomija, lažljivi i bezdušni političari - sve je to slika Srbije. I samo Srbije.
Kako se približiš granici tako počne da miriše i kao neki sveži povetarac da ćarlija... Tamo preko nema ničega od takivh stvari. A i ako ima - to je ok. Šta imamo mi sa tim?
A drug Jovanović je, da bi, kao, Srbiju uveo u Evropu, spreman da učini sve što nikad nijedna evropska država ni pomislila nije da od sebe napravi.
I kao baš je zabrinut... I kao smeta mu obezbeđenje. Kao, baš bi voleo gradom da provoza jugo kabriolet, dosta mu onih ogromnih i nezgrapnih beštija za koje ni sam ne zna odakle mu...
Kao...


Napokon mi se otvoriše oči.
Sve zlo u Srbiji dolazi od Čede.
Zadržao bih se samo na pomenutoj školi mišljenja. Marko Porcije je bio protiv raskošnog života, nakita, skupih kola, napirlitanih robova. Smetala mu je kartaginina raskoš.
Misliš da je Čedo prihvatio tu školu mišljenja koja zagovara skromni život ili si samo hteo da deluješ pametno?
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 00:00 03.02.2012

Re: Ćao

i josh su u Vojvodini svi, ama bash svi za nezavisnost. Dok u RS tek tu i tamo neki zavedeni. Hebi ga NadN, nisu svi tako principijelni kao ti. Btw, da li mozhesh da mi kazhesh koliko procenat onih koji hoce nezavisnu Vojvodinu prebacuje 100%? Po tvojoj proceni, ne mora bash egzaktno...


Daj nekom lokalnom dripcu u Bretanji totalnu kontrolu nad medijima i svim javnim institucijama koji ce prosipati svoje splacine 10 godine pa ces imati 101% Bretonaca raspolozenih za ujedinjenje sa Velsom.
freehand freehand 00:03 03.02.2012

Re: Ćao

Zadržao bih se samo na pomenutoj školi mišljenja. Marko Porcije je bio protiv raskošnog života, nakita, skupih kola, napirlitanih robova. Smetala mu je kartaginina raskoš.
Misliš da je Čedo prihvatio tu školu mišljenja koja zagovara skromni život ili si samo hteo da deluješ pametno?

Grofe, nije svaki pasus sa Vikipedije adekvatan svakoj prilici.
Nego, sa koliko si ti časova letenja postao pilot-lovac?

freehand freehand 00:25 03.02.2012

Re: Ćao

Neues aus der Nachbarschaft
Šta to ne može Vojvodina? I o kojoj Vojvodini pričaš? Opet neka druga Vojvodina?


Pravilno postavljeno pitanje glasi: sta to moze Vojvodina?

Neues aus der Nachbarschaft
Ono što može Kosovo - ne može Republika Srpska.


Pa dalje u sledu: Ono sto moze RS - ne moze Vojvodina.

S kim se ti svađaš?
G r o f G r o f 00:30 03.02.2012

Re: Ćao

Grofe, nije svaki pasus sa Vikipedije adekvatan svakoj prilici


Znači, Kartaginu si spominjao samo da bi zvučao pametno..
Pa kako sad da ti verujem za Čedu?
Zapravo, koliko si mu nedela pripisao bolje da si ga pridružio jahačima Apokalipse, a ne Marku.

Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 00:48 03.02.2012

Re: Ćao

S kim se ti svađaš?


Problem sa razumevanjem teksta?
freehand freehand 01:15 03.02.2012

Re: Ćao

G r o f
Grofe, nije svaki pasus sa Vikipedije adekvatan svakoj prilici


Znači, Kartaginu si spominjao samo da bi zvučao pametno..
Pa kako sad da ti verujem za Čedu?
Zapravo, koliko si mu nedela pripisao bolje da si ga pridružio jahačima Apokalipse, a ne Marku.


Tebi su se sva tri oka otvorila, pa vidiš i ono čega nema.
Nisam govorio samo o Čedi.
Mada, ja recimo mislim da je Čedomir Jovanović, ako već treba da se izjasnim, jedan od vrednijih političara u Srbiji.
Ali su problem sujeta i pohlepa, bar se meni tako čini.
A onda je problem i sve ono što on ovog momenta simbolizuje i personifikuje u Srbiji, i ono što za njim gmiže, skače, vrišti, pljuje i bljucka. Šareni jedan bašibozuk sakupljen od onih žetelaca sa polja smrti do vranih gavrana što im je kletva najdraža pesma. I filozofa-praznoslova, i mrzitelja razne sorte, i mrsimuda, i pajaca, i udvorica, crnih, crvenih, rozih i lila...
Onih što u isto vreme Tadića pljuju kao nedemokratu i Tačiju ližu zadnjicu.
Što životnu energiju crpe iz prekopavanja i ponovnog komadanja leševa.
Što, u najkraćem, sve mogu da podnesu sem da Srbiju tretiraju kao normalnu državu, sa svim manama i vrlinama kao i bilo koju drugu, u Evropi i na svetu.
I što bi da je, kad to već nije na vreme obavio Veliki ujka, nateraju da se samospali, sažeže i nestane. Tad bi, valjda, nastupio čas orgazmičnog zadovoljstva autošovinista i dijabola svih fela.

Nego, ona tvoja budalaština sa Katonom, robovima, kolima i Čedom... jesi li ti siguran da si hteo da ta glupost baš toliko glupo zvuči?
Domazet Domazet 01:31 03.02.2012

Sreca medjutim...

Neues aus der Nachbarschaft
i josh su u Vojvodini svi, ama bash svi za nezavisnost. Dok u RS tek tu i tamo neki zavedeni. Hebi ga NadN, nisu svi tako principijelni kao ti. Btw, da li mozhesh da mi kazhesh koliko procenat onih koji hoce nezavisnu Vojvodinu prebacuje 100%? Po tvojoj proceni, ne mora bash egzaktno...


Daj nekom lokalnom dripcu u Bretanji totalnu kontrolu nad medijima i svim javnim institucijama koji ce prosipati svoje splacine 10 godine pa ces imati 101% Bretonaca raspolozenih za ujedinjenje sa Velsom.

...da se ti ne dash zahebati. Tako da tachno znash koliki je procenat onih zavedenih koji su u stvari za samostalnu Vojvodinu/nesamostalnu RS ali to ne znaju...
Domazet Domazet 01:42 03.02.2012

Prichash potpuno bez veze...

freehand
Pa to je ona škola mišljenja koja kaže da je Kartaginu trebalo razoriti. Da je bombardovanje bilo potpuno ok, samo kratko i nekako slabašno.
Dejton - sranje! Kumanovski sporazum - sranje! R 1244 - sranje! Sve je to trebalo ognjem i mačem, a onda - denacifikacija.
E to, nedovršeno bombardovanje, i puna denacifikacija (otpirlike bi odgovarao najveći broj koji su Sloba i njegovi ikad dobili) to je rak-rana neprebolna!
I onda je normalno da ono što može Slovenija - ne može Srbija; ono što može Hrvatska - ne može Srbija. Ono što može Kosovo - ne može Republika Srpska.
Korupcija, besne kere lutalice, kriminal svakojake vrste, huligani, laži, prevare, loša ekonomija, lažljivi i bezdušni političari - sve je to slika Srbije. I samo Srbije.
Kako se približiš granici tako počne da miriše i kao neki sveži povetarac da ćarlija... Tamo preko nema ničega od takivh stvari. A i ako ima - to je ok. Šta imamo mi sa tim?
A drug Jovanović je, da bi, kao, Srbiju uveo u Evropu, spreman da učini sve što nikad nijedna evropska država ni pomislila nije da od sebe napravi.
I kao baš je zabrinut... I kao smeta mu obezbeđenje. Kao, baš bi voleo gradom da provoza jugo kabriolet, dosta mu onih ogromnih i nezgrapnih beštija za koje ni sam ne zna odakle mu...
Kao...

...i suprotno Peri Volitelju. A zna se ko je uvek u pravu. Ne kazhe se dzabe In Vino Veritas...
G r o f G r o f 09:50 03.02.2012

Re: Ćao

freehand
G r o f
Grofe, nije svaki pasus sa Vikipedije adekvatan svakoj prilici


Znači, Kartaginu si spominjao samo da bi zvučao pametno..
Pa kako sad da ti verujem za Čedu?
Zapravo, koliko si mu nedela pripisao bolje da si ga pridružio jahačima Apokalipse, a ne Marku.


Tebi su se sva tri oka otvorila, pa vidiš i ono čega nema.
Nisam govorio samo o Čedi.
Mada, ja recimo mislim da je Čedomir Jovanović, ako već treba da se izjasnim, jedan od vrednijih političara u Srbiji.
Ali su problem sujeta i pohlepa, bar se meni tako čini.
A onda je problem i sve ono što on ovog momenta simbolizuje i personifikuje u Srbiji, i ono što za njim gmiže, skače, vrišti, pljuje i bljucka. Šareni jedan bašibozuk sakupljen od onih žetelaca sa polja smrti do vranih gavrana što im je kletva najdraža pesma. I filozofa-praznoslova, i mrzitelja razne sorte, i mrsimuda, i pajaca, i udvorica, crnih, crvenih, rozih i lila...
Onih što u isto vreme Tadića pljuju kao nedemokratu i Tačiju ližu zadnjicu.
Što životnu energiju crpe iz prekopavanja i ponovnog komadanja leševa.
Što, u najkraćem, sve mogu da podnesu sem da Srbiju tretiraju kao normalnu državu, sa svim manama i vrlinama kao i bilo koja druga, u Evropi i na svetu.
I što bi da je, kad to već nije na vreme obavio Veliki ujka, nateraju da se samospali, sažeže i nestane. Tad bi, valjda, nastupio čas orgazmičnog zadovoljstva autošovinista i dijabola svih fela.

Nego, ona tvoja budalaština sa Katonom, robovima, kolima i Čedom... jesi li ti siguran da si hteo da ta glupost baš toliko glupo zvuči?


Očigledno, kad su gluposti u pitanju, ti si jaka konkurencija.
Pazi sad, postoje oni koji su isprovocirali bombardovanje a ti nekom nabijaš na nos da je želeo da potraje. Jel ti to čitaš misli. Ili konkretno....za koliko sekundi ga je produžio? Zar nije logično da se obrušiš na onoga ko ga je izazvao.
Lopovluk? Navedi jedan milion za koji pretpostavljaš da je zeznuo poreske obveznike? Konkretno, napravio je tu brljotinu?
Tadićev ni jedan stav se ne može kritikovati jer ga nema, on je krpa. Prema tome Tačiju će lizati zadnjicu ne zbog stava nego po potrebi.
Spoljna politika? Misliš da je ova današnja donela takve rezultate da je ne treba menjati.
Na ostatak fonda upotrebljenih reči ne bih se osvrtao...jer ta bujica besmislene žuči i otrova govori o korenima koji nemaju veze sa realnošću.

...a i zabole me za Čedu.


freehand freehand 11:06 03.02.2012

Re: Ćao

Pazi sad, postoje oni koji su isprovocirali bombardovanje

Postoje. Albanski teroristi, general Voker i finski patolozi. CIA, BND i britanske obaveštajne služnbe. I njihove medijske ekspoziture.
A sve ostalo je stvar tvoje percepcije i (ne)razumevanja onoga što je napisano.


Edit:
Na ostatak fonda upotrebljenih reči ne bih se osvrtao...jer ta bujica besmislene žuči i otrova govori o korenima koji nemaju veze sa realnošću.

Na koje reči, konkretno, misliš? Ima neka koja ti posebno smeta, ili koju bih ti morao pojasniti, u značenju i upotrebi u tekstu?
expolicajac expolicajac 11:20 03.02.2012

Re: Ćao

Postoje. Albanski teroristi, general Voker i finski patolozi. CIA, BND i britanske obaveštajne služnbe. I njihove medijske ekspoziture.
A sve ostalo je stvar tvoje percepcije i (ne)razumevanja onoga što je napisano.

U kafani zvanoj Evropa imali smo jedan sto za 8 osoba. Kad se promenio gazda kafane predložio je da nam sto preraspodeli ali iako su se drugi sa tim slagali mi smo počeli da se kurčimo kako smo mi stari gosti kafane i da je gazda brisao nos rukavom pa da su mu zato rukavi slinavi. Novi gazda nas upozotio da to nije lepo ponašanje ali mi smo mu onda rekli da mu je žena kurva, sin glupi narkoman a ćerka ružna ko tri lopova. Za sve to vreme smo lupali šamare ovima što su sa nama sedeli u kafani za tim stolom do tada. Onda se pojavi još jedan nevidljivi do tad suvlasnik sa svojim izbacivačima i prebije nas ko dete zvečku. Mi i tako tepani vičemo i dalje da je to nepravda iako se i sud i policija i svi ostali rekli da smo mi krivi jer pristojnu ponudu nismo prihvatili. Na kraju nam i rekli da kod nas ima jedna izreka "koj tepan i ko jeban tom ostade"
Tolko o tvojoj percepciji freehand
freehand freehand 11:49 03.02.2012

Re: Ćao


Ne znam ko ti je u ovoj divnoj pričici "novi gazda kafane", valjda NATO?
A šamare ste, valjda, lupali Ademu Jašariju, Zmiji, Ramušu i ekipi mirnih gostiju? Koji su iz kafane samo povremeno izlazili da ti odstrele po koju patrolu (tvojih)kolega, ponekog doušnika, po koji par onih što se sa njima ne slažu, da iskopaju koju destinu kilometara rovova i tranšeja, otmu koju desetinu radnika sa kopova... Pa se vrate i mirno sede za stolom.
A vi ih provocirate i dalje.
Mi i tako tepani vičemo i dalje da je to nepravda iako se i sud i policija i svi ostali rekli da smo mi krivi jer pristojnu ponudu nismo prihvatili.

Koja je to bila pristojna ponuda? Koji Sud, koja policija?

Dakle, ne znam da li ti je ova metaforična analiza besmislenija ili licemernija.
Mnoštvo je uzroka dovelo do sukoba na Kosovu.
Da, Miloševićeva politika i njegove bagre bila je među najbitnijim.
Ali do bombardovanja je dovela samo odluka Amerike, i to negde '97.
Ostalo su pesmice, učene na raznim seminarima i prenošene metodom "širi dalje".


expolicajac expolicajac 12:05 03.02.2012

Re: Ćao

Ne znam ko ti je u ovoj divnoj pričici "novi gazda kafane", valjda NATO?
A šamare ste, valjda, lupali Ademu Jašariju, Zmiji, Ramušu i ekipi mirnih gostiju? Koji su iz kafane samo povremeno izlazili da ti odstrele po koju patrolu (tvojih)kolega, ponekog doušnika, po koji par onih što se sa njima ne slažu, da iskopaju koju destinu kilometara rovova i tranšeja, otmu koju desetinu radnika sa kopova... Pa se vrate i mirno sede za stolom.
A vi ih provocirate i dalje.
Mi i tako tepani vičemo i dalje da je to nepravda iako se i sud i policija i svi ostali rekli da smo mi krivi jer pristojnu ponudu nismo prihvatili.

Koja je to bila pristojna ponuda? Koji Sud, koja policija?

Dakle, ne znam da li ti je ova metaforična analiza besmislenija ili licemernija.
Mnoštvo je uzroka dovelo do sukoba na Kosovu.
Da, Miloševićeva politika i njegove bagre bila je među najbitnijim.
Ali do bombardovanja je dovela samo odluka Amerike, i to negde '97.
Ostalo su pesmice, učene na raznim seminarima i prenošene metodom "širi dalje".


U kafani zvanoj Evropa imali smo jedan sto za 8 osoba. Kad se promenio gazda kafane predložio je da nam sto preraspodeli ali iako su se drugi sa tim slagali mi smo počeli da se kurčimo kako smo mi stari gosti kafane i da je gazda brisao nos rukavom pa da su mu zato rukavi slinavi. Novi gazda nas upozotio da to nije lepo ponašanje ali mi smo mu onda rekli da mu je žena kurva, sin glupi narkoman a ćerka ružna ko tri lopova. Za sve to vreme smo lupali šamare ovima što su sa nama sedeli u kafani za tim stolom do tada. Onda se pojavi još jedan nevidljivi do tad suvlasnik sa svojim izbacivačima i prebije nas ko dete zvečku. Mi i tako tepani vičemo i dalje da je to nepravda iako se i sud i policija i svi ostali rekli da smo mi krivi jer pristojnu ponudu nismo prihvatili. Na kraju nam i rekli da kod nas ima jedna izreka "koj tepan i ko jeban tom ostade"
Tolko o tvojoj percepciji freehand


Ključne reči " koj tepan i ko jeban tom i ostade". O uzrocima i gazdi bespredmetno je raspravljati. Za tebe je metaforična analiza besmislena. Poneki put čovek treba sebe da pogleda i ogledalo ma kako to bolno i stresno bilo.
alselone alselone 12:10 03.02.2012

Re: Ćao

Ključne reči " koj tepan i ko jeban tom i ostade". O uzrocima i gazdi bespredmetno je raspravljati. Za tebe je metaforična analiza besmislena. Poneki put čovek treba sebe da pogleda i ogledalo ma kako to bolno i stresno bilo.


E, Ex ako malo bolje razmislis, zar ti se ne cini da bi mi bili jebani svakako?

Hint: Racak.
Hint(koji si uspesno iskulirao): Ubijanje policajaca.
freehand freehand 12:21 03.02.2012

Re: Ćao

O uzrocima i gazdi bespredmetno je raspravljati.

A, pa onda ništa. Misliš - bespredmetno je raspravljati ali je ok izdavati saopštenja?
Za tebe je metaforična analiza besmislena.

Ne. za mene je besmislena ova tvoja kafansko-vulgarno-metaforička analiza.

Poneki put čovek treba sebe da pogleda i ogledalo ma kako to bolno i stresno bilo.

a ovo je potpuno tačno.
expolicajac expolicajac 12:23 03.02.2012

Re: Ćao

E, Ex ako malo bolje razmislis, zar ti se ne cini da bi mi bili jebani svakako?

Post festum teško je doneti racionalan sud. 1988 godine sam ocu penzionisanom visokom oficiru JNA predočavao saznanja o procenama CIA i KGB do kojih sam na "volšeban" način dolazio. Predviđanja su bila da će do raspada SFRJ doći 8 do 10 godina posle smrti Tita i da će taj raspad biti propraćen promenom ekonomskog i društvenog sistema. Jedna opcija je govorila o krvavom ratu, druga o mirnom razlazu uz poštovanje avnojevskih granica uz obavezu federalnog uređenja Srbije.
Matori bezbednjak je samo rekao, "Srbi na to neće pristati, biće to krvav rat".
expolicajac expolicajac 12:31 03.02.2012

Re: Ćao

Ne. za mene je besmislena ova tvoja kafansko-vulgarno-metaforička analiza.

Srbi su narod koji voli kafanu i vulgarno izražavanje pa makar i metaforički pričajući istinite stvari.
alselone alselone 12:33 03.02.2012

Re: Ćao

expolicajac
Post festum teško je doneti racionalan sud. 1988 godine sam ocu penzionisanom visokom oficiru JNA predočavao saznanja o procenama CIA i KGB do kojih sam na "volšeban" način dolazio. Predviđanja su bila da će do raspada SFRJ doći 8 do 10 godina posle smrti Tita i da će taj raspad biti propraćen promenom ekonomskog i društvenog sistema. Jedna opcija je govorila o krvavom ratu, druga o mirnom razlazu uz poštovanje avnojevskih granica uz obavezu federalnog uređenja Srbije.
Matori bezbednjak je samo rekao, "Srbi na to neće pristati, biće to krvav rat".


Lepo je to sto si napisao. Filip je ponosan na tebe.

Ex, molim te nemoj se praviti toliko naivan, primice te Zivkovic u partiju i ako pokazes malo dostojanstva, ako ne prihvatas zvanicu CNN* pricu o svim dogadjajima i ako pokazes kritiku i sumnju u oktroisanu istinu.
freehand freehand 12:35 03.02.2012

Re: Ćao

Post festum teško je doneti racionalan sud. 1988 godine sam ocu penzionisanom visokom oficiru JNA predočavao saznanja o procenama CIA i KGB do kojih sam na "volšeban" način dolazio.

... Znači, '88 grmljavinske oblake na horizontu nisu videli samo slepci i oni koji nisu hteli da ih vide. CIA je na njima radila od kraja sedamdestih, KGB ih je video od tog vremena.
i dovoljno je bilo volšebno doći do "Politike" ili "Politike ekspres", i pogledati naslovne strane i "Odjeke i reagovanja". Analize stranih obaveštajnih službi ti uopšte nisu trebale.
Čudi me da ti ćale to nije rekao.
expolicajac expolicajac 12:38 03.02.2012

Re: Ćao

Lepo je to sto si napisao. Filip je ponosan na tebe.

Ex, molim te nemoj se praviti toliko naivan, primice te Zivkovic u partiju i ako pokazes malo dostojanstva, ako ne prihvatas zvanicu CNN* pricu o svim dogadjajima i ako pokazes kritiku i sumnju u oktroisanu istinu.

expolicajac expolicajac 12:41 03.02.2012

Re: Ćao

Znači, '88 grmljavinske oblake na horizontu nisu videli samo slepci i oni koji nisu hteli da ih vide. CIA je na njima radila od kraja sedamdestih, KGB ih je video od tog vremena.
i dovoljno je bilo volšebno doći do "Politike" ili "Politike ekspres", i pogledati naslovne strane i "Odjeke i reagovanja". Analize stranih obaveštajnih službi ti uopšte nisu trebale.
Čudi me da ti ćale to nije rekao.

ha,ha,ha,Živi i dalje u svojim zabludama, lepše ti je.
freehand freehand 12:47 03.02.2012

Re: Ćao


expolicajac
Znači, '88 grmljavinske oblake na horizontu nisu videli samo slepci i oni koji nisu hteli da ih vide. CIA je na njima radila od kraja sedamdestih, KGB ih je video od tog vremena.
i dovoljno je bilo volšebno doći do "Politike" ili "Politike ekspres", i pogledati naslovne strane i "Odjeke i reagovanja". Analize stranih obaveštajnih službi ti uopšte nisu trebale.
Čudi me da ti ćale to nije rekao.

ha,ha,ha,Živi i dalje u svojim zabludama, lepše ti je.


Ha, ha, ha, je li ovo komentar ili citat komandanta Marka?

A ako si i '88 bio u službi, imao u kući televizor a nisi video nagoveštaje svega što nam se kasnije dogodilo - onda mi je jasnije i zašto nam se to dogodilo.
alselone alselone 12:49 03.02.2012

Re: Ćao

expolicajac



Ex, sadrzaj imas, samo jos poradi na formi.
expolicajac expolicajac 12:55 03.02.2012

Re: Ćao

A ako si i '88 bio u službi, imao u kući televizor a nisi video nagoveštaje svega što nam se kasnije dogodilo - onda mi je jasnije i zašto nam se to dogodilo.

Da, da sve sam ja tad imao moć da donosim odluke. Koj si ti lik.
expolicajac expolicajac 12:57 03.02.2012

Re: Ćao

Ex, sadrzaj imas, samo jos poradi na formi.

Molim te prosvetli mene zalutalog
alselone alselone 13:04 03.02.2012

Re: Ćao

expolicajac

Molim te prosvetli mene zalutalog


Evo.
- Znaci, sta god bila tema ili sta god ti neko odgovori ti pici svoje unapred pripremljene odgovore. Koristice ti kasnije i u politickoj karijeri. Delimicno savladano.
- Na kraju svake recenice sibni uzvicnik. Ovde si los.
- Bolduj 30% teksta, slucajnim izborom. Slabo, slabo. Poradi na ovome.
- Prema jednoj strani u radu pokazi srceparajucu patetiku dok prema drugoj surovu i odlucnu kaznjivost sadamskog tipa. Ovde isto nisi los.
- Sibaj samo po makijavelizmu. Ako nemam direktnu korist, zabole me patka, to je moto koji se ceni.
...
freehand freehand 13:10 03.02.2012

Re: Ćao

expolicajac
A ako si i '88 bio u službi, imao u kući televizor a nisi video nagoveštaje svega što nam se kasnije dogodilo - onda mi je jasnije i zašto nam se to dogodilo.

Da, da sve sam ja tad imao moć da donosim odluke. Koj si ti lik.

Kakva ti je moć trebala da doneseš odluku o uključivanju televizora ili otvaranju novina?
expolicajac expolicajac 13:11 03.02.2012

Re: Ćao

Evo.
- Znaci, sta god bila tema ili sta god ti neko odgovori ti pici svoje unapred pripremljene odgovore. Koristice ti kasnije i u politickoj karijeri. Delimicno savladano.
- Na kraju svake recenice sibni uzvicnik. Ovde si los.
- Bolduj 30% teksta, slucajnim izborom. Slabo, slabo. Poradi na ovome.
- Prema jednoj strani u radu pokazi srceparajucu patetiku dok prema drugoj surovu i odlucnu kaznjivost sadamskog tipa. Ovde isto nisi los.
- Sibaj samo po makijavelizmu. Ako nemam direktnu korist, zabole me patka, to je moto koji se ceni.

Imaćeš, imaćeš. I nemoj da te boli, meni su potrebni kurati saradnici
expolicajac expolicajac 13:14 03.02.2012

Re: Ćao

Kakva ti je moć trebala da doneseš odluku o uključivanju televizora ili tovaranju novina?

Pristup televizoru su imali samo izabrani džedaj ratnici. Moram nešto da boldujem ima alselone da mi udari minus. TELEVIZOR
alselone alselone 13:18 03.02.2012

Re: Ćao

Imaćeš, imaćeš. I nemoj da te boli, meni su potrebni kurati saradnici


Pristup televizoru su imali samo izabrani džedaj ratnici. Moram nešto da boldujem ima alselone da mi udari minus. TELEVIZOR


Ex briljira.
tsunade tsunade 19:49 03.02.2012

Re: Ćao

cult




jbt imam utisak da smo delili boks u porodilistu i da su nas hranili istim bebelakom... kad ono bese tvoj rodjendan?
cult cult 09:49 04.02.2012

Re: Ćao

tsunade


milisav68 milisav68 11:04 04.02.2012

Re: Ćao

alselone

Hint(koji si uspesno iskulirao): Ubijanje policajaca.

I to mnoooogo pre Miloševića.

edit:300

Spiridon Spiridon 22:43 02.02.2012

..

ajde ako nekoga ne mrzi da napravi listu sta se zamera Cedomiru Jovanovicu:

1. Vozi skupa kola i ima sumnjive finansiske izvore
2. Svojevremeno se sastajao sa clanovima zemunskog klana
3. Njegove izjave u vezi sa Rep. Srpskom
4. ...

pa da vidimo kako se sve te stvari mogu negativno uticati na buducnost Srbije ako odnese ubedljivu pobedu na izborima

pa onda da stavimo Tomu, Kostunicu, Dacica, Tadica ...

Ko od ove ekipe zaista ima snage da nesto promeni na bolje ako (ponovo)dodje na vlast.

I da se razumemo. Jebe se meni za Cedomira i nemam nikakve politicke ambicije i partiske zadatke. Ja celu pricu posmatram izrazito pragmaticno. Znaci, ko zaista ima volje i snage da nesto promeni. Da udari rukom o sto i disciplinuje raspomahnitalu Srbiju.
Da povede negde (gde se cak i ja ne slazem sa njime) pa da vidimo.

Glavu stavljam na panj da ima ekipe koja Cedu mrzi cak i samo zato sto je iz kruga dvojke, izgleda dobro i deluje elokventno. Pa mu lepe neke druge atribute da bi zamaskirali sopstvene komplekse.


hoochie coochie man hoochie coochie man 23:12 02.02.2012

Re: ..

Glavu stavljam na panj da ima ekipe koja Cedu mrzi cak i samo zato sto je iz kruga dvojke, izgleda dobro i deluje elokventno. Pa mu lepe neke druge atribute da bi zamaskirali sopstvene komplekse.


E mora da je to u pitanju :)

Pa evo ja, koji sam od samog pocetka, dakle od njegovog sukoba sa DS, od nastanka DS LDF bio na njegovoj strani, (skida li to sa mene sumnju da lecim komplekse time sto zameram Cedi nesto?) sada ne vidim nista od te ideje na kojoj je napravio stranku.
To sto on radi nije politika, to je puko posipanje pepelom i pristajanje ama bas na sve.

Interes Srbije jeste (ili on smatra da jeste, svejedno) da postane clanica EU ali nije to jedini interes zbog koga treba zrtvovati sve ostalo. Posebno ako postoji mogucnost da se ostvari i taj a i drugi, pa zasto da ne i srpski nacionalni, interesi. Ceda o tim drugim interesima ne samo da ne razmislja vec smatra stetnim i nazadnim i pominjati ih.

Njegova dvolicnost je takodje nesto sto mi veoma smeta.
LDP je nastala kao nesto sto je trebalo da nastavi politiku koju je personifikovao Djindjic.
Kad se sada uporedi ono sto govori Ceda o Kosovu npr ili o RS, i ono sto je o tome govorio Djindjic, vidi se da su to ne samo razlicite vec direktno suprotstavljene politike.

Vidi se to i na prakticnom a i ne simbolicnom planu.
Djindjic je, znamo, skinuo petokraku sa skupstine i to tako da je to pretstavio kao simbolicni cin raskida sa komunizmom.
Nisu tu petokraku skinuli neki tamo majstori i odneli je negde, vec se on licno slikao sa njom skinutom, od toga napravio dogadjaj, sto govori o njegovom stavu.
Ceda za razliku od njega u stranku dovodi simbol komunizma, i to onog najtvrdokornijeg, Jovu Kapicica.
I tu se vidi njegov preokret.

A i ono sto si ti nabrojao uopste nije nevazno za poliitcara.
trener92 trener92 23:32 02.02.2012

Re: ..

Spiridon

Znaci, ko zaista ima volje i snage da nesto promeni. Da udari rukom o sto i disciplinuje raspomahnitalu Srbiju.
Da povede negde (gde se cak i ja ne slazem sa njime) pa da vidimo
.

Na ovako postavljeno pitanje ( boldovano )

Odgovor je samo jedan: Šeki

trener92 trener92 23:42 02.02.2012

Re: ..

hoochie coochie man


Ovo ovde mi nije najjasnije:

Interes Srbije jeste (ili on smatra da jeste, svejedno) da postane clanica EU ali nije to jedini interes zbog koga treba zrtvovati sve ostalo. Posebno ako postoji mogucnost da se ostvari i taj a i drugi, pa zasto da ne i srpski nacionalni, interesi. Ceda o tim drugim interesima ne samo da ne razmislja vec smatra stetnim i nazadnim i pominjati ih.


Ovo Za Čedu mogu da se složim, što si napisao, a zašto si ti napisao i istakao reč : Posebno, i ovo zašto da ne.
Pitanje: zar to ne treba da bude primarno tj. Prvo i osnovno, srpski nacionalni interesi, a sve ostalo u skladu sa tim?
ili ja nešto ne razumem najbolje ili su neki drugi prioriteti primarni?

( Naravno pod srpski nacionalni interesi ne podrazumevaju da se bijemo sa Hrvatima i ostalima i da ne navodim. Ništa manje i ništa više od onoga što se ističe kaod drugih, pa recimo zašto da ne ako ameri imaju njihive nacionalne interese i odatle grade svu politiku i spoljnu i unutrašnju, zbog čega bi to bio problem kad smo mi u pitanju odnosno naši nacionalni interesi?
Spiridon Spiridon 23:55 02.02.2012

Re: ..

Odgovor je samo jedan: Šeki


seki bi to puno suptilnije, kora od bananeee ...
hoochie coochie man hoochie coochie man 00:02 03.02.2012

Re: ..

"Posebno" jer imam utisak da Ceda cak i u situacijama kada je lako ostvarriti te interese koji i nisu uslov za EU njih olako zrtvuje.
Hajde da razumem da postoji politika koja nije spremna da mnogo zateze oko svojih parcijalnih interesa vec da ustukne pred svakom preporukom EU, ali kazem, utisak mi je da bi Ceda zrtvovao cak i ono sto od njega niko ne bi trazio.
"Zasto da ne" u slicnom znacenju. Cini mi se da Ceda kada su srpski nacionalni interesi u pitanju po automatizmu kaze ne, a ja ga pitam a zasto da ne?
ili ja nešto ne razumem najbolje ili su neki drugi prioriteti primarni?


Pa moramo prihvatiti da postoje srpski nacionalni interesi koji se moraju ztrvovati ako se zeli u EU. Tu se postavlja pitanje mere i prioriteta, nesto se moze i treba zrtvovati nesto ipak ne.
Recimo npr Srbi nemaju nikakav nacionalni interes osim EU, da prigusuju glas Srba sa severa Kosova (referendum) a ipak ga prigusuju samo zarad ulaska u EU.
trener92 trener92 00:36 03.02.2012

Re: ..

"Posebno" jer imam utisak da Ceda cak i u situacijama kada je lako ostvarriti te interese koji i nisu uslov za EU njih olako zrtvuje.
Hajde da razumem da postoji politika koja nije spremna da mnogo zateze oko svojih parcijalnih interesa vec da ustukne pred svakom preporukom EU, ali kazem, utisak mi je da bi Ceda zrtvovao cak i ono sto od njega niko ne bi trazio.
"Zasto da ne" u slicnom znacenju. Cini mi se da Ceda kada su srpski nacionalni interesi u pitanju po automatizmu kaze ne, a ja ga pitam a zasto da ne?


Da, vidim da je , kako si i sam napisao,
sada ne vidim nista od te ideje na kojoj je napravio stranku.
taj da nazovem "liberalan zdravo-razumski" stav, za koji je određeni broj
( ne kažem namerno većina jer je to vrlo diskutabilno da li je bilo većine? ili je bilo onih koji su imali dobre karte u rukama u tom trenutku)

ljudi smatrao da je ono što je najbolje za naše društvo, sa, ukoliko je potrebno a potrebno je naravno ne može drugačije, jer svi traže svoje tj. brane svoje nacinalne interese, pristajanjem na kompromise, jedini problem je što većina misli da je dosta žrtvovanja, sada treba i bogovi da se smiluju, a to Čeda ne priznaje.
Pa moramo prihvatiti da postoje srpski nacionalni interesi koji se moraju ztrvovati ako se zeli u EU. Tu se postavlja pitanje mere i prioriteta, nesto se moze i treba zrtvovati nesto ipak ne.
Recimo npr Srbi nemaju nikakav nacionalni interes osim EU, da prigusuju glas Srba sa severa Kosova (referendum) a ipak ga prigusuju samo zarad ulaska u EU.


DS-u je to jasno,i priča tu priču, a s druge strane vrlo fino i precizno, balansira, tek ponekad shvatimo na šta su sve pristali kad nam donesu neki novi propis, zakon ili uredbu, pa mi gunđamo pa se navikavamo.
Problem u politici što ne može sve da se kaže kako ide po etapama, nego nešto treba i da se manevriše, zamaskira, (nema iskrenosti), a da se predstavi kao interes iako je sasvim drugačije od početne pozicije ili od u početku zamišljenog puta jbg to svi političari rade.
Nego mislio sam da dodam još u onaj prethodni komentar ( možda nisam naš razjasnio, bar mi se tako čini ) : sve, ali sve što se radi, je u skladu srpskih nacionalnih interesa. Koliko razumem ove stvari ( moguće da grešim jbg nisam političar pa da sve znam) svaki čovek u ovoj državi koji živi I radi treba da se ponaša u skladu sa nacionalnim interesima ove države.
Osnovni problem , koji vidim na primer kod Čede, je što se i dalje ponaša kao klinac iz obdaništa koji se nadurio, kada je Tadić dobio na izborima , ne zato što je Tadić dobio , nego što on, Čeda nije podržan, rekao vraćam vam vaše krpice i neću više da se igram sa vama, ni da da se družim i tera usqac šta god da uradi DS. Samo obrati pažnju uvak su mu puna usta DS-a. Oseća se prevarenim, odbačenim, posebno posle onoga “Čedo oženi me, pa kako je njegova popularnost rasla , do Đinđića;
čoveče to godi imponije, leti nebu pod oblake i onda tras strahovit pad, spušten na zemlju. Tako je prošao i onaj Kraljevčanin protiv Đinđića, samo nije bio toliko sujetan. Odatle potiču svi njegovi kompleksi i sve ove njegove gluposti koje već godinama izvaljuje ( da ne navodim, ono o ljudožderima, manifeste, i ne mogu da popamtim ali može da se pronađe)
.
( Da razjasnim: Republka Srbija i otud srpski interesi, tako ih ja shvatam, ne interesi samo Srba pa ono srpski, već svih koji ovde žive , ako ne onda neka se zemlja zove Građanska Republike i ne bih imao ništa protiv ako većina izglasa onda ćemo imati građanske interese),
trener92 trener92 00:57 03.02.2012

Re: ..

Spiridon
Odgovor je samo jedan: Šeki


seki bi to puno suptilnije, kora od bananeee ...


šeki ima vrlo širok "dijafazon" metoda,
hoochie coochie man hoochie coochie man 01:01 03.02.2012

Re: ..

Da razjasnim: Republka Srbija i otud srpski interesi, tako ih ja shvatam, ne interesi samo Srba pa ono srpski


E mozda je tu mala razlika izmedju nas koja nas zbunjuje
Ja kada kazem srpski nekada se to odnosi bas na interese samo Srba kao nacije.
Razumnljivo mi je da npr Madjar iz Srbije ima interes da se razvija Srbija kao drzava, njegova je, njemu ce biti bolje , ali mi je isto tako razumljivo da bas nesto i nije zainteresovan za Srbe iz Hrvatske ili Republike Srpske, jer se ne radi niti o njegovoj drzavi niti o njegovoj naciji.
Te interese, interese Srba, Ceda ne samo da ne zastupa vec negira da oni i postoje ili ih smatra kocnicom, nepozeljnim.
trener92 trener92 11:39 03.02.2012

Re: ..

E mozda je tu mala razlika izmedju nas koja nas zbunjuje
Ja kada kazem srpski nekada se to odnosi bas na interese samo Srba kao nacije.

Da, kada tako kažeš onda je to razlika, iako mislim (a verujem da i ti imaš slično mišljenje) da to ne treba i ne sme da bude neka prepreka u odnosima, a što nažalost jeste, u većini slučajeva, što možemo da vidimo i u primeru koji je postavio Spira. Jer Čeda nastupa sa te pozicije, iako usput meša svašta, pa se jednom pozicionira kao kosmopolita, a u drugom trenutku kao nacionalista,da bi onda pravio salto pa spočitavao loše strvari samo jednoj strani u sukobu, naravno srpskoj.
Prilično mi je strano i, bar meni, neprirodno ( ne mislim neprirodno u negativnom smislu kao nešto izopačeno;
ne, nego kao razmišljanje koje mi nije blisko, nisam naučen da prihvatim niti sam pokušavao, insistiranje na etničkoj pripadnosti ( nacionalnoj ) pa samim tim i ugroženosti, na bilo kom prostoru i u bilo okom društvu,što je bio ( tako ja mislim ) i način da se driluju ljudi i kasnije kao povod da započne opšte klanje.
Ja to posmatram kao ugroženost ljudi od strane drugih, koji imaju mogućnost da naprave organizaciju koja funkcioniše sa pozicije moći, a imaju prizemne, sebične namere i interese, a što je opet , nažalost, u ljudskoj prirodi , čisto materijalne prirode, pohlepa je najveće zlo koje je ustvari i dovelo do svega ovoga.
( bar se nadam ili sam se naivno nadao, da smo civilizacijski odmakli od onih zatucanih shvatanja, pa, recimo od krstaških ratova i vremena inkvizicije i razapinjanja jeretika i spaljivanja veštica, samo po dešavanjima izgleda da sam bio previše naivan, kada sam smatrao da smo napravili neki civilizacijski napredak u smislu razumevanja i prihvatanja drugih ljudi. )
Razumnljivo mi je da npr Madjar iz Srbije ima interes da se razvija Srbija kao drzava, njegova je, njemu ce biti bolje , ali mi je isto tako razumljivo da bas nesto i nije zainteresovan za Srbe iz Hrvatske ili Republike Srpske, jer se ne radi niti o njegovoj drzavi niti o njegovoj naciji.

Zanimljivo mi je, pošto živim u takvoj sredini gde ima puno ljudi drugih nacionalnosti, da si pomenuo Mađare; oni su ( veliki broj onih koje sam upoznao) primer isticanja svoje pripadnosti ( bar su moja zapažanja takva ); iako ne kod svh, ali ipak, kada je većina u pitanju ( od onih koje sam upoznao)
i ne negativno prema drugima ( bar ne oni koje sam upoznao) u smislu da je ugrožen njihov opstanak, ali se ipak oseti taj moment, neka distanca koju prave u odnosu na druge i to sa pozicije nacionalne pripadnosti, dok recimo pripadnici drugih narodnosti Rumuni, Slovaci, Rusini, nemaju takav odnos ni prema svojoj nacionalnoj pripadnosti, ni u odnosu prema drugima, prihvataju to kao nešto sasvim prirodno, na šta ni na koji način nisu mogli da utiču. Zanimljiv je i odnos Mađara iz Mađarske prema Mađarima iz Vojvodine, i ovih prema njima, tu su stvari tek vrlo zamršene i zanimljive, ali ne bih ulazio u dalju elaboraciju ( da ne zaglibim ), ipak to je samo moj utisak.
Te interese, interese Srba, Ceda ne samo da ne zastupa vec negira da oni i postoje ili ih smatra kocnicom, nepozeljnim.

Kada se posmatra iz te perspektive, koju si/ sam pomenuo na početku komentara, ovo je doslovno tačno, iako ne znamo razloge za takav njegov stav, a mislim da njegov stav proističe, što iz frustriranosti koju je doživeo i dalje doživljava kao poraz od onih koje smatra lošijim od sebe, što zbog nekih interesa koji proističu iz nečega što ne možemo da dokučimo, ali mislim da možemo da naslutimo posebno posle poteza koje vuče i izjava koje daje ( bar su meni dovoljno jasni ).
Atomski mrav Atomski mrav 17:19 03.02.2012

Re: ..

pa onda da stavimo Tomu, Kostunicu, Dacica, Tadica ...


Ovaj argument "ima i gorih" me podseća na onaj vic...

Umro čovek, organizovana sahrana ali nikako da nađu nekoga ko će da održi posmrtni govor pošto pokojnik nije bio nimalo omiljen. Na kraju, javi se jedan čovek i kaže da će održati govor i da zna kako da kaže i nešto pozitivno o pokojniku. Na sahrani, kad je za to bilo vreme, istupi on i kaže:
- Pokojnik nije baš bio dobar čovek i niko ga nije voleo. Ali, ima on dva sina... u odnosu na njih, bio je pravo zlato...
Atomski mrav Atomski mrav 17:04 03.02.2012

Za mene je na 1. mestu...

... vest o solidarnosti ratnih veterana u BiH:

BiH: Ko je neprijatelj?

Dok ljudi sumnjive prošlosti (i sadašnjosti) iz udobnosti svojih vila i džipova melju na televiziji, beda na ovim prostorima je sve veća. Ljudi koji su se do ne tako davno gledali preko nišana su pronašli u sebi onoliko ljudskosti koliko političari sa ovih prostora nemaju kad bi ih skupili sve zajedno...
nsarski nsarski 17:30 03.02.2012

Re: Za mene je na 1. mestu...

Ljudi koji su se do ne tako davno gledali preko nišana su pronašli u sebi onoliko ljudskosti koliko političari sa ovih prostora nemaju kad bi ih skupili sve zajedno...

Pa, neke su sakupili zajedno u Hagu. I, cujem, jedni drugima cestitaju slave, Bozice, Bajrame i Blagovesti, rodjendane, igraju sah, pricaju viceve, druze se. Recju, idila o kakvoj Filip moze samo da masta.

Atomski mrav Atomski mrav 17:37 03.02.2012

Re: Za mene je na 1. mestu...

Zaslužili su kao u onom vicu o paklu... svi u govna pa zaranjaj...
mikimedic mikimedic 02:52 04.02.2012

...

mikimedic mikimedic 02:54 04.02.2012

oprosti mi sestro moja jugoslavijo

mikimedic mikimedic 03:00 04.02.2012

kako je nastao tatu

What's the meaning behind Lena Katina (of t.A.T.u.)'s song Yugoslavia


White blossom, white blossom, white blossom
Is spreading over the evening Danube.
And the melody of the past years, the past years, the past years
Asks for memory.

But the simple words of our song
Melted away like a flock of birds.
You're going to the fire, Yugoslavia!
Without me, without me, without me!

Forgive me, my sister
Yugoslavia
For the night under the leaden hail,
Forgive I'm not around.

Forgive me, my sister
Yugoslavia
For the death under a spring rain,
Forgive I didn’t become salvation.

You stand on the other side
As black-eyed bewildered girl.
But I can’t, I can’t, I can’t
Get to your shore.

A cold day in April 1999, Ivan Shapovalov telephoned Boris Rennes, director of computer company, for which Ivan is already a couple of years doing commercials: "Boris, I have an idea. Maybe you would be interested. met on the same day in Rennes in the office.Ivan brought a CD. "What can we listen?" - He asked. "You would not believe me there is no CD-player", - said Boris. Player was found in the Shapovalov an old BMW Started playing the song "Yugoslavia". She sang her 14-year-old Lena Katina - a girl from a children's ensemble "Neposedy" which Ivan picked at the casting."Yes, sings agreed to Rennes. What do you want in this respect from me? "-" I thought a TV show in support of Yugoslavia with the stars of Russian rock, and this girl will be headlined - talked about his idea Shapovalov. You give me money, but I posted your company logo. Do you want to put computers in the studio. Rennes refused: "This kind of advertising does not interest me." And then suddenly he added: "There is another suggestion: forget about this show, let's do a musical project based on this girl. На The next day, Shapovalov gave Lena and her mother acquainted with Boris. May 31, 1999 held its first photo session with the Lena fashionable while make-up designer Alexander Shevchuk. tATu This date is considered the official birthday of tATu. -www.ok-magazine.ru
mikimedic mikimedic 03:07 04.02.2012

Сербская Армия Слава Сербии и Руси !

mikimedic mikimedic 03:08 04.02.2012

Путин в Сербии.

mikimedic mikimedic 03:11 04.02.2012

Docek Putina na Marakani

mikimedic mikimedic 03:13 04.02.2012

t.a.t.u. - yugoslavia

mikimedic mikimedic 03:15 04.02.2012

Денис Майданов Время-наркотик

mikimedic mikimedic 03:17 04.02.2012

kusturitsa- bratya grim

mikimedic mikimedic 03:22 04.02.2012

Лера Массква - "Ну, наконец-то"

mikimedic mikimedic 03:24 04.02.2012

Алла Пугачева - Речной Трамвайчик

mikimedic mikimedic 03:26 04.02.2012

Вера Брежнева - Алло, Pronto!



e nju licno znam...
mikimedic mikimedic 03:28 04.02.2012

Лера Массква 7 этаж



na sedmom spratu se svasta desi. a ima nesto i za azdejkovica.
mikimedic mikimedic 04:23 04.02.2012

Re: Лера Массква 7 этаж

sunce i moskva

mikimedic mikimedic 03:31 04.02.2012

Sisters Tolmachevy Katyusha, Катюша

klinke su haaaaaaaaaaos






mikimedic mikimedic 03:34 04.02.2012

zara



stoit nad goroju alosha
stoit nad goroju alosha
v bolgarie ruski soldat...
mikimedic mikimedic 03:37 04.02.2012

Держись, Алеша

mikimedic mikimedic 03:40 04.02.2012

hvala vam moji osetini

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana