Budućnost| Životni stil

Rešio sam da se ženim, hoću život da promenim

Vesna Knežević Ćosić RSS / 18.02.2012. u 12:24

57886.2169819.jpgSve dok moj otac u 84. godini nije odlučio da se oženi, baš i nisam nešto razmišljala zašto se sve ljudi odlučuju na bračnu zajednicu. Valjda sam podrazumevala ono, voliš nekog toliko, da ne možeš bez njega. Dakle, emocije i teška privlačnost. Pa tek ako stvar krene naopako, onda se uključuje racio, odnosno razumna objašnjavanja sebi i okolini, zašto je bračna zajednica pukla i više ne valja.

Možda ne treba zanemariti ni onaj kliše, da ako u razloge emotivne prirode petljaš i racionalne, zdravorazumske, onda je to kalkulisanje. A jedan od ključnih ljubavnih stereotipa kaže da kalkulisanje nije u redu. To što posle mogu da izleću žabe i kokodili, nema veze. Kalkulacija ima negativnu konotaciju, pa bog. Čak i onaj ko je radi, gleda to da obavi u tišini introspekcije, a ako se zezne i lane, gleda da kalkulisanje zabašuri, jer stereotip kaže da ko kalkuliše ne voli dovoljno, da u ljubavi nema mesta računu. To što računanje već prvog meseca zajedničkog života pokazuje svoje dosadno lice, nema veze. Važan je ulazak.

Moj ćale je stvar obrnuo. Krenuo je od racionalnih razloga zašto treba da se ženi. Sve je stavio na papir, izvagao. Nije zanemario ni sentencu „i u dobru i u zlu". Pod dobrim je video svoje solidno životno okruženje i materijalno stanje, vitalnost, radoznalost, druželjubivost, pod „zlim" ono što ga neumitno čeka, nemoć. Pa je „u dobru i u zlu" video kao „ja tebi, ti meni".

Pre nego što je krenuo da „traži ženu" i stigao u fazu da ga porodično zezamo da je kao onaj deda u Felinijevom filmu Amarkord, što se popeo na drvo i drao da ‘oće ženu, razmotrio je i isprobao plaćene družbenice i domaćice s fiksnim radnim vremenom, ali i staračke domove, s tezom da treba da bude među „sličnima". Nije ga mrzelo ni da ih obiđe, razgovara sa socijalnim radnicima o uslovima. Jedna socijalna radnica me je zvala i rekla da u karijeri nije imala tako simpatičnog klijenta, koji sve sam hoće da obavi, te da to obično radi rodbina kad su starci nemoćni i ne znaju za sebe. I tako, od staračkih domova je udustao jer su „depresivni", a sa socijalnom radnicom je ostao prijatelj, ne bi me čudilo i da ju je zaprosio.

Zapravo, moj ćale je kad su ga stigle godine, ozbiljno razmišljao šta će sa svojim životom. Mene, ćerku jedinicu i unuke, komada dva, je u startu odbacio kao opciju onih koji će se brinuti o njemu kada bude nemoćan „jer imamo svoje živote", „jer ne podnosi da bude na teretu", „jer neće da ga pamtimo po tome što smo morali da se žrtvujemo" i slično.

Tako je došao do onog „i u dobru i u zlu". Treba mu žena. Neka kojoj treba on. Kada mi je prvi put nabrajao šta sve očekuje od žene, ja sam rekla „tebi ne treba žena nego servis". Onda je rekao da ne etiketiram, jer svi smo mi „nekakav servis nekome". Ok. Zatim je ubacio i problem usamljenosti. U njegovim godinama, prijatelji su otišli „bogu na istinu", kako reče. Priču o usamljenosti je pokrenuo kada je s unukom išao da kupi nov televizor. Izabrao je najveći.

„Deda, šta će ti toliki televizor", pitao ga je unuk.

„Zato što je televizor sada moj najbolji prijatelj", rekao je, „pa onda da uzmem najveći".

Nije pomoglo ni što smo se razvili u strelce i organizovali tako da što ćešće dolazimo kod njega u goste, ja, moj sin i moja kćerka. Gluvoća je doprinela osećanju usamljenosti i izolovanosti (aparati pomažu, ali nisu svemogući). Zapravo, dugo nismo ni primećivali koliko je zaista gluv, jer je, kad nas ne čuje, konverzaciju nepogrešivo nastavljao, bazirao, na intuiciji. Jednom nam je rekao kako je sam shvatio da je gluv kao top, jer je to odbijao da prizna i sam sebi.

„Išao sam ulicom i pomislio, kako je tehnologija napredovala, kako autobusi više ne tandrču kao nekad, a onda sam shvatio da su to oni isti GSP autobusi, samo ih ja više ne čujem".

Ženu je tražio tri godine. Raspitivao se u selu gde mu je vikendica, tražio kontakte preko prijatelja, komšija i rodbine, čitao oglase, učlanio se u Fortunu. U početku nismo ga ozbiljno shvatali, mislili smo da se zabavlja, jer nam je prepričavao anegdotske situacije u koje je upadao. „Bolje to, nego da samo priča o bolnicama i lekovima ko druge dede, nije mu dosadno", govorila je moja kćerka. Moj sin je na sto načina pokušavao da „osamostali dedu" , učeći ga da kuva, bori se sa mašinama za sudove i veš, jer je mislio da je tu ključ problema. Njegova teza je bila da deda to treba da nauči, bez obzira što plaćene domaćice obavljaju posao, jer će se tako osećati manje zavistan od pomoći drugih. Zapravo, sin ga je učio da kuva jer je deda intimno smatrao da je to „ženski posao", pa da mu „razbije predrasudu".

„Nije bre deda, sad su glavni muškarci koji umeju da kuvaju", govorio je unuk, od koga je moj otac jedino prihvatao kulinarske savete. Međutim, uprkos trudu i uloženom vremenu, te našem divljenju šta su to njih dvojica fino spremili, mom ćaletu je to bilo bezveze.

„Neću bre u devedesetoj da vreme provodim pored šporeta. Ako oćete klopu, vodim vas u kafanu", na kraju nas je oduvao. Ustvari, na opciju plaćenih domaćica smo ga nagovorili, jer je po smrti moje majke krenuo da se hrani po kafanama. Varijana „dođi svaki dan kod mene na ručak" mu se nije dopadala ni pod razno, jer je strogo vodio računa da nam ne bude dosadan, ili na teretu.

„Jel se sećaš kad je tvoj sin imao 12 godina i kad sam mu dao da rasklapa auto, kopa po motoru i kada sam ga učio da vozi na livadi, a ti šizela da je to opasno", jednom me je podsetio. „E, pa znaš, ja sam to radio zbog sebe. Nisam hteo da me unuk obilazi jer sam mu deda, po dužnosti, nego zato što mu je interesantno sa mnom."
Bilo kako bilo, za tri godine traženja, izbor za ženu sveo je na 17 „kandidatkinja". Svaka je imala dosije, zapisan intervju i profil. Najinteresantnije smo morali i da upoznajemo.

„Sve su to kriminalke", grmeo je moj advokat. „Pojma nemaš šta se sve dešava sa starcima kad se tako ožene i prepuste na milost i nemilost", plašile su me drugarice lekarke, koje su se nagledale jezivih slučajeva.

„Nije deda glup", tvrdila su moja deca.

Ja sam, s druge strane, bila zapanjena, koliko žena, koje je život gurnuo u ekonomski i emotivni bezizlaz, vapi da se na bilo koji način udomi i osigura, i koliko njih ne bira sredstva.

„Kaži ti tim tvojima što ti pune glavu da ja nisam budala", govorio je moj otac i nastavio po svom.

Posle dugo biranja, izabrao je M. Prvo joj je plaćao da mu bude domaćica na šest sati dnevno. Pa joj je onda plaćao da bude domaćica 24 sata dnevno. Pa je upoznao njenu rodbinu, prijatelje, putovao s njom. Pa je pitao za mišljenje dve komšinice s kojima se družila moja pokojna mama, ali i sve druge koji su mu dolazili u kuću. A onda ju je odveo „pred oltar". Čak je i zbijao šale zašto ne može da je „prenese preko praga", aludirajući na njenih desetak kilograma viška i kupujući simpatije mladine rodbine.

„U S sam se pomalo zaljubio", priznao je unuku u okviru „muških razgovora", ali „ona ne bi umela ni htela da se brine o meni kao M kad za to dodje vreme."

A da je posle nekog vremena prevazišao fazu kalkulisanja, kao i nevesta, videla sam po ophodjenju, jer ona njega zove „lolo moj", a on nju „mila moja".

„Nemaš pojma koliko je starih ljudi u fazonu zaljubljivanja", rekla mi je prijateljica doktorka, koja se i sama iznenadila rezultatima kada je radila neko istrazivanje o seksualnoj aktivnosti starih i emotivnoj ispunjenosti.
Prvu godinu svi smo malo podozrivo gledali M. „Moraš da kontrolišeš situaciju", huškali su me advokat i drugarice lekari. A meni je bilo odbojno da glumim kontrolora, uostalom, svako ima pravo na svoj izbor, pa tako i moj ćale i njegova M.

„Ona je dobra žena, koja je imala težak život, sad ima mir i sigurnost", nije ni otac dao na M.
Sada, skoro tri godine kasnije, svi smo se svikli na njih dvoje. A nije im bilo lako. Nisu imali ništa od onoga što nevidljivo vezuje bračne parove- zajedničku decu, zajedničku prošlost, zajedničke prijatelje, čak ni zajednički nameštaj i kredite.

Šta je M očekivala od tog braka? Koliko sam shvatila njena projekcija je bila da ima muža, da ima socijalnu sigurnost koja uključuje svašta nešto, da ima s kim da se druži i o kome da brine. Njena projekcija je isključila seks, za koji se moj ćale naprasno zainteresovao, a ona zaključila da je to „neprimereno" u njegovim godinama i navukla gnev celog muškog roda.

„I, jel mu dala", pita čak i moj bivši muž, naravno na strani svog bivšeg tasta. „Nemam pojma, idu kod bračnog terapeuta", i to im se oboma jako sviđa, kažem.

Nedavno sam, slučajno, otkrila, a pre stvarno nisam znala da RQ, pored drugih značenja za koja sam znala, znači i „reputacioni kvocijent". Pa se tako, na primer, prema RQ istražuje koja je firma najbolja. Na primer, prema merenju RQ (finansije, vođstvo, vizija, proizvodi, servis, usluge...) Epl je ove godine kompanija broj 1 u SAD, na drugom mestu je Gugl (Epl je prošle godine prema RQ bio na petom mestu).

Da li je moguće i ispravno i ljudima meriti RQ? Ili se samo mere IQ i EQ? Da li bi merenje „reputacionog kvocijenta" bilo neprimereno? Moj ćale je fakat merio RQ i EQ svojim „kandidatkinjama", a nije se ni ustručavao da svoj stav brani istraživanjima o dogovorenim brakovima koja kažu da su stabilniji od brakova iz ljubavi i tako navodi vodu na svoj mlin.

Ps. Ovaj blog sam napisala inspirisana megatrolom kod Krkara u kojem sam učestovala, a koji je započeo Krkarovom opaskom o vožnji automobila njegovog ćaleta. Kako smo od vožnje auto došli do seksualne vožnje znaju oni koji su pratili trol

Ps2. Priča „tražim ženu" imala je mnogo duhovitih detalja, koje je moja kćerka iskoristila za filmski scenario „Benksijev manifest" u kome jedan od likova ima mnogo osobina njenog dede.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Komentari (286)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 09:42 20.02.2012

Re: A da nije...

Za Đinu znam, a šta je Ariana izmislila?

Bila je pod sumnjom da su joj izmišljeni tekstovi ( nešto sa nasiljem u porodici), pa je uredništvo proverilo i kaže ariana da su potvrdili da je istina.
Milutin Milošević Milutin Milošević 15:59 19.02.2012

Brak

Ja znam ženu koja se napatila u životu. Pobegla od kuće pre punoletstva, rodila kćerku. Muž zaglavio u zatvoru, ona rmbačila uz tešku sverkrvu i zaovu. Kad je izašao, rodila i sina. No, on umre.

Mnogo kasnije, deca na moru upoznaju čiču koji živi na Zapadu i hoće da se oženi. Jedva je nekako ubede da se sretnu. Konačno, uda se iz dogovora i ode. Povede sina, on se oženi lokalkom. Kćerku skućila u Srbiji. Živela srećno preko 20 godina, sve dok čiča nije umro u 96. godini. I danas tamo. Seća ga se sa ogromnim pijetetom, odlično i dalje vezana sa njegovom kćerkom, porodicom.
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 16:30 19.02.2012

Re: Brak

Ja znam ženu koja se napatila u životu. Pobegla od kuće pre punoletstva, rodila kćerku. Muž zaglavio u zatvoru, ona rmbačila uz tešku sverkrvu i zaovu. Kad je izašao, rodila i sina. No, on umre.

Mnogo kasnije, deca na moru upoznaju čiču koji živi na Zapadu i hoće da se oženi. Jedva je nekako ubede da se sretnu. Konačno, uda se iz dogovora i ode. Povede sina, on se oženi lokalkom. Kćerku skućila u Srbiji. Živela srećno preko 20 godina, sve dok čiča nije umro u 96. godini. I danas tamo. Seća ga se sa ogromnim pijetetom, odlično i dalje vezana sa njegovom kćerkom, porodicom.


i ova nasa M ima decu odraslu i unuke male i napatila se zesce u zivotu s nekim skotovima od muževa i tacno, ima malo godina radnog staza, ali je celog veka hardkor radila.

kaze mi moj sin, on ih je upoznao (ja nisam), jer ju je vozio u njen mali grad, da su njena deca okej, da jako postuju naseg matorog, a mali unuci ga obozavaju i zovu "deda", jer ume s njima, igra se, donosi im poklone, cak nam je zapalio i neke ozbiljno dobre lego kocke od mojih klinaca i ovima poklonio:)

i jos mi reko, moj sin, da je nasem dedi tamo bas lepo kad ode u goste, ima i partnere za sah, pa dvoriste s drvecem, te da se M bas diči pred svojom familijom s njim i ugađa mu, a i on njoj, čak da tamo drže svoje slike s venčanja, što je total svit:)



AlexDunja AlexDunja 17:44 19.02.2012

:)

naravno da ne treba da mu da ako to ne želi.
ne postoji veći poraz za muškarca
nego da dobije pod prisilom bilo koje vrste,
ma koliko godina imao.

ali, mislim da bi pravedan hepiend ove priče
bio da m poželi sex,
pa da deka malkice tvrdi pazar, kao sad
njemu nije do toga:)))

kad se već prvi ofirao da je zainteresovan,
lepo bi bilo da mu se sujeta malkice digne:)
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 17:52 19.02.2012

Re: :)

naravno da ne treba da mu da ako to ne želi.
ne postoji veći poraz za muškarca
nego da dobije pod prisilom bilo koje vrste,


jao dunjo, slazem se ja s tobom, al nisam sigurna da i muskarci misle isto na temu "poraza", sve mi se nesto javlja da mnoge zabole za te suptilne detelje i metodologije, nego makijavelisticki, cilj opravdava sredstvo:)
AlexDunja AlexDunja 17:55 19.02.2012

Re: :)

al nisam sigurna da i muskarci misle isto na temu "poraza",


ja poznajem nekoliko doličnih muškaraca:))

a sigurna sam da i većina ovih blogera koji su blog razumeli kao
simpatični povod za dobronamerno zezanje tako misle.
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 18:09 19.02.2012

Re: :)

ja poznajem nekoliko doličnih muškaraca:))


uhhh, sad sam u rebusu, zapravo, mislim da sam slabo pricala, tj iz muskih usta cula "vitesko" prihvatanje poraza, moracu neke da postrojim i pitam, kakav im je dozivljaj lični kad im se ženska "izmigolji", a oni taman mislili a-ha, sad ću, kad ono, međutim...:)
AlexDunja AlexDunja 18:11 19.02.2012

Re: :)

pitaj, muškarci su zapravo ok,
samo ako im postaviš prava pitanja:))
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 18:28 19.02.2012

Re: :)

pitaj, muškarci su zapravo ok,


Stvarno?

:)
AlexDunja AlexDunja 19:43 19.02.2012

Re: :)


Stvarno?

najstvarnije,
bez šale.
Milutin Milošević Milutin Milošević 20:09 19.02.2012

Re: :)

A šta ako dekica počne da švrlja nezadovoljan seksualnim životom u braku?
AlexDunja AlexDunja 20:34 19.02.2012

Re: :)

A šta ako dekica počne da švrlja nezadovoljan seksualnim životom u braku?

nek počne, legitimno:)
kao i svi ostali, normalni,
ženjeni ljudi:)
krkar krkar 20:41 19.02.2012

Re: :)

kao i svi ostali, normalni,
ženjeni ljudi:)


Obavestio sam moderatora a ti si kod mene doživotno banovana!
AlexDunja AlexDunja 20:50 19.02.2012

Re: :)

Obavestio sam moderatora a ti si kod mene doživotno banovana!

tnx

edit:
e, kad si i ti zatražio pomoć
od moderacije

da bude jasnije:))
talicni talicni 23:14 20.02.2012

Re: :)

AlexDunja
al nisam sigurna da i muskarci misle isto na temu "poraza",


ja poznajem nekoliko doličnih muškaraca:))

a sigurna sam da i većina ovih blogera koji su blog razumeli kao
simpatični povod za dobronamerno zezanje tako misle.

Si sigurna u to? Lako je moguce da poznajes nekoliko foliranata.

Stvari stoje otprilike onako kako ih je Vesna opisala - cilj opravdava sredstva.

Btw. deda je legenda.
krkar krkar 18:12 19.02.2012

Da iskoristim

Prvo da iskoristim opšteadvokatsko bivstvovanje na ovom blogu:

Dođe mi nekidan od MUP-a (RS, MUP, PU za Grad BG):

---
Beograd, DATUM NEPOPUNJEN

Pozivate se da na dan DATUM POPUNJEN u OD 8 DO 20 sati dođete u ovu PU zbog saobraćajnog prekršaja koji je učinjen dana NEPOPUNJENO u NEPOPUNJENO sati ili uputite lice koje je upravljalo Vašim vozilom.

...

U slučaju sprečenosti ... na telefon 011 NEPOPUNJENO...

itd do kraja.

---

Zaheb prvi:

Po poštanskom pečatu poziv je upućen u utorak sa zahtevom da dođem u petak.

Ajd' što ja nisam ni video na vreme, ali interesuje me postoji li neki rok u zakonu koliko mora da me pozove unapred?. Dakle ako je poslato u utorak ja sam mogao da ga primim najranije u sredu, još verovatnije četvrtak. Šta ako nisam tu ili imam obaveze...

Zaheb drugi

Poziv je nepotpun. Niti znam kojeg je dana učinjen prekršaj niti kojim motornim vozilom (za ovo drugo uopšte i ne postoji rubrika). Posedujem više od jednog registrovanog motornog vozila, dakle, ne mogu da pošaljem lice koje je eventualno upravljalo...

Ja ću njima sutra svakako da otpišem preporučeno sa povratnicom ...'primio sam nekompletan poziv ... i nije blagovremeno uručen kako bih se mogao odazvati. ' itd.

Samo me interesuju konkretni propisi i članovi koje mogu da im citiram jer to jako volem.

Pa ako biste me xhaba posavetovali - lepo od vas, ako ne moraću nekom od drugara da platim piće.
ecce-florian ecce-florian 20:00 19.02.2012

Re: Da iskoristim

Kako piće , nema potrebe.
Nek te Vesna odvede kod njenog advokata, on radi besplatno
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 20:30 19.02.2012

Re: Da iskoristim

Nek te Vesna odvede kod njenog advokata, on radi besplatno


nema potrebe, nije Krkar tikva bez korena:)p

al ako zafali, sto da ne, samo ovaj moj nije ekspert za saobracajke, al moze pogleda u citabu.

gorstak92 gorstak92 20:50 19.02.2012

Re: Da iskoristim

Vesna Knežević Ćosić
Nek te Vesna odvede kod njenog advokata, on radi besplatno


nema potrebe, nije Krkar tikva bez korena:)p

al ako zafali, sto da ne, samo ovaj moj nije ekspert za saobracajke, al moze pogleda u citabu.


Ja sam expert za piće, a u pravo se ne razumem. Ako ima neki advokat trezvenjak nek pošalje pp. Šteta pića. Još ako je vino...
gorstak92 gorstak92 20:47 19.02.2012

draga saveta

Razmišljam da se razvedem i da ponudim brak dobrostojećoj udovici iz komšiluka. Ona ima dobru penziju, deca (2 kom) žive sa njom = ne treba joj čak ni servis o kom se ovde priča. Sin je već više godina vodi na hemodijalizu (sedne u ambulantna kola sa njom kad dođu). Ponudim sinu da delimo kintu (porodičnu penziju) i svi cool. Čak nam je ista adresa u lk. Ne bi ni dokumenta morao da menjam. Što se tiče sadašnjeg posla mogao bi da povećam primanja radom ,,na crno". Kombinacija win-win.
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 20:54 19.02.2012

Re: draga saveta

gorstak92
draga saveta
Razmišljam da se razvedem i da ponudim brak dobrostojećoj udovici iz komšiluka. Ona ima dobru penziju, deca (2 kom) žive sa njom = ne treba joj čak ni servos o kom se ovde priča. Sin je već više godina vodi na hemodijalizu (sedne u ambulantna kola sa njom kad dođu). Ponudim sinu da delimo kintu (porodičnu penziju) i svi cool. Čak nam je ista adresa u lk. Ne bi ni dokumenta morao da menjam. Što se tiče sadašnjeg posla mogao bi da povećam primanja radom ,,na crno". Kombinacija win-win.


e, gorstak, ti si takav smor da ni mrtvu babu ne bi zaveo, moj cale je 100 puta bolji frajer od tebe, u 87 godini, s vise zivotne radosti, manje zadrtosti, i iako je gluv ko top, ima sluha za druge ljude, a i brate, zene ga vole.


gorstak92 gorstak92 21:03 19.02.2012

Re: draga saveta

Vesna Knežević Ćosić
gorstak92
draga saveta
Razmišljam da se razvedem i da ponudim brak dobrostojećoj udovici iz komšiluka. Ona ima dobru penziju, deca (2 kom) žive sa njom = ne treba joj čak ni servos o kom se ovde priča. Sin je već više godina vodi na hemodijalizu (sedne u ambulantna kola sa njom kad dođu). Ponudim sinu da delimo kintu (porodičnu penziju) i svi cool. Čak nam je ista adresa u lk. Ne bi ni dokumenta morao da menjam. Što se tiče sadašnjeg posla mogao bi da povećam primanja radom ,,na crno". Kombinacija win-win.


e, gorstak, ti si takav smor da ni mrtvu babu ne bi zaveo, moj cale je 100 puta bolji frajer od tebe, u 87 godini, s vise zivotne radosti, manje zadrtosti, i iako je gluv ko top, ima sluha za druge ljude, a i brate, zene ga vole.



Moguće, ali u ovoj kombinaciji mi to nije potrebno. Dobar sam sa njenim sinom koji je veoma otvoren za ovakve kombinacije. Ima li nešto nelegalno?

dusanovaiivanovamama dusanovaiivanovamama 21:03 19.02.2012

Re: draga saveta

Vesna Knežević Ćosić

e, gorstak, ti si takav smor da ni mrtvu babu ne bi zaveo, moj cale je 100 puta bolji frajer od tebe, u 87 godini, s vise zivotne radosti, manje zadrtosti, i iako je gluv ko top, ima sluha za druge ljude, a i brate, zene ga vole.




ecce-florian ecce-florian 00:07 20.02.2012

Re: draga saveta

@dimama
Vesna Knežević Ćosić

e, gorstak, ti si takav smor da ni mrtvu babu ne bi zaveo, moj cale je 100 puta bolji frajer od tebe, u 87 godini, s vise zivotne radosti, manje zadrtosti, i iako je gluv ko top, ima sluha za druge ljude, a i brate, zene ga vole.




Slažem se.
Krajnje je vreme da se malo kultiviše i ostvari (u celosti) ljubav žena putem bračnog savetovališta.
Mislim Gorštak, da ne bude zabune


jesen92 jesen92 02:24 20.02.2012

Re: draga saveta

gorstak
..Vesna uopste nije pominjala penziju niti bilo kakav dil pa ne razumem zasto je stalno prozivas da ne treba da prica na blogu kako njen tata krsi zakon..s druge strane, kako krsi zakon kad je po zakonu dovoljno da si 2 godine u braku a oni su vec 3....svi smo mi pominjali penziju kao razlog zbog koga se doticna mlada udala ali Vesna nije....ocigledno je da su se ljudi "nasli" i da funkcionisu kao i svi ostali koji zive u braku..jedino sex ispao problem... ali ni tu se ne razlikuju od ostalih parova, cak su i bolji..idu kod terapeuta sto bi retko koji bracni partneri sa dugim stazom pristali....
gorstak92 gorstak92 09:51 20.02.2012

Re: draga saveta

jesen92
gorstak
..Vesna uopste nije pominjala penziju niti bilo kakav dil pa ne razumem zasto je stalno prozivas da ne treba da prica na blogu kako njen tata krsi zakon..s druge strane, kako krsi zakon kad je po zakonu dovoljno da si 2 godine u braku a oni su vec 3....svi smo mi pominjali penziju kao razlog zbog koga se doticna mlada udala ali Vesna nije....ocigledno je da su se ljudi "nasli" i da funkcionisu kao i svi ostali koji zive u braku..jedino sex ispao problem... ali ni tu se ne razlikuju od ostalih parova, cak su i bolji..idu kod terapeuta sto bi retko koji bracni partneri sa dugim stazom pristali....


Odavno sam svestan činjenice da blogeri komentare/blogove čitaju uz pomoć specijalnih naočara koje im omogućuju da jedan te isti komentar tumače na 1000 načina.
I tačno znam da ako krenem da se otpetljavam iz ovoga što si ti napisala da ću da upadnem u mnogo veću petljavinu, ali me to neće sprečiti.
Probaću inženjerskim pristupom da ti objasnim uz pomoć logike i rednih brojeva:

1. Vesna uopste nije pominjala penziju niti bilo kakav dil

17 kandidatkinja, ,,i u dobru i u zlu = ja tebi ti meni", brak = servis, advokat sklapao ugovor (na engleskom se kaže dil)... Da li ti treba još nešto kako bi zaključila da je dil u pitanju?
Ono da Vesna nije pominjala penziju ne znam šta da ti kažem, a da ne bude baš ... Probaj CTRL+F pa u prozoru koji iskoči ukucaj penzija.

2. ocigledno je da su se ljudi "nasli" i da funkcionisu kao i svi ostali koji zive u braku

Našli su se kao i ja i moj poslodavac. Preko oglasa.
Koliko parova znaš da funkcionišu kao ovo dvoje? Ne. Verujem da znaš dvocifren broj parova i to u krugu od 50m.

3. jedino sex ispao problem... ali ni tu se ne razlikuju od ostalih parova, cak su i bolji..idu kod terapeuta sto bi retko koji bracni partneri sa dugim stazom pristali...

Ok. Ovo sa odsustvom sexa i da nema razlike u odnosu na druge parove razumećeš zašto ne mogu da se složim. Ne držim drugim parovima sveću pa da znam njihovu seksualnu problematiku. Kako si ti došla do takvog saznanja?
Da li je odlazak kod terapeuta vrhunski dokaz ljubavi?

4. zasto je stalno prozivas da ne treba da prica na blogu kako njen tata krsi zakon
Kako zašto?
Ovo je javno mesto gde mnogo više posetilaca pročita blog nego što se javi komentatora.
Skoro da sam siguran da ima neko u PIO fondu ko kompjuter ne koristi samo za otvaranje pasijansa već ponekad svrati i na blog.
Vesnin otac je čovek sa imenom i prezimenom, njegova supruga takođe. Nije neverovatno da se taj neko seti ovog bloga kad dotična dođe da se prijavi za porodičnu penziju.
Na stranu što se blog čita i od strana raznih državnih organa koji mogu da protumače ovaj slučaj kao zloupotrebu institucije porodične penzije pa da značajno pooštre uslove za dobijanje iste ili da je ukinu potpuno.
Ponoviću ranije postavljeno pitanje: Šta misliš zašto je u zakonu promenjeno da brak mora da je trajao više od 2god? Ranije je bio jedan dan, a sad su pooštrili uslov. Veoma je verovatno da je bilo parova koji su zloupotrebljavali instituciju porodične penzije pa su uslovi morali da se pooštre. Nakon ovog bloga postoji verovatnoća da se lestvica još podigne. A nekome je ta porodična penzija stvarno neophodna.

Konačno, izvinjavam se zbog ovolikog komentara.
jesen92 jesen92 12:37 20.02.2012

Re: draga saveta

Ponoviću ranije postavljeno pitanje: Šta misliš zašto je u zakonu promenjeno da brak mora da je trajao više od 2god? Ranije je bio jedan dan, a sad su pooštrili uslov. Veoma je verovatno da je bilo parova koji su zloupotrebljavali instituciju porodične penzije pa su uslovi morali da se pooštre. Nakon ovog bloga postoji verovatnoća da se lestvica još podigne. A nekome je ta porodična penzija stvarno neophodna.
..razumem sta pricas ali ovaj par ispunjava zakonski uslov i ne vidim sta je sporno za PIO tj sta je nelegalno...i mnogo mladji se danas upoznaju preko oglasa, na internetu su gomile sajtova za upoznavanje sto znaci da je to postao jedan od nacina da se neko upozna...mrzi me da komenatrisem onaj tvoj inzenjerski pristup po tackama
pa cu samo reci ono sto mi pada na pamet bez reda...dil kao predpracni ugovor u zapadnim zemljama je postao uobicajena stvar..kod nas ne znam ali ocigledno postoji mogucnost...u tom ugovoru pise sta ko unosi u brak a ne pise da se mlada udala zbog penzije i da joj penzija sleduje na bazi govora ali se podrazumeva ako si sa nekim dovoljno dugo u braku da ces je dobiti...Ja samo tumacim da ovi ljudi ne krse zakon iako nisam pravnik vec i ja neki inzenjer...a sto se moralnosti u odnosu na drzavu tice to bi bila druga tema...nasa drzava je inace poznata kao veoma moralna prema svojim gradjanima ...opljackali su nas milion puta..
gorstak92 gorstak92 12:43 20.02.2012

Re: draga saveta

jesen92
Ponoviću ranije postavljeno pitanje: Šta misliš zašto je u zakonu promenjeno da brak mora da je trajao više od 2god? Ranije je bio jedan dan, a sad su pooštrili uslov. Veoma je verovatno da je bilo parova koji su zloupotrebljavali instituciju porodične penzije pa su uslovi morali da se pooštre. Nakon ovog bloga postoji verovatnoća da se lestvica još podigne. A nekome je ta porodična penzija stvarno neophodna.
..razumem sta pricas ali ovaj par ispunjava zakonski uslov i ne vidim sta je sporno za PIO tj sta je nelegalno...i mnogo mladji se danas upoznaju preko oglasa, na internetu su gomile sajtova za upoznavanje sto znaci da je to postao jedan od nacina da se neko upozna...mrzi me da komenatrisem onaj tvoj inzenjerski pristup po tackama
pa cu samo reci ono sto mi pada na pamet bez reda...dil kao predpracni ugovor u zapadnim zemljama je postao uobicajena stvar..kod nas ne znam ali ocigledno postoji mogucnost...u tom ugovoru pise sta ko unosi u brak a ne pise da se mlada udala zbog penzije i da joj penzija sleduje na bazi govora ali se podrazumeva ako si sa nekim dovoljno dugo u braku da ces je dobiti...Ja samo tumacim da ovi ljudi ne krse zakon iako nisam pravnik vec i ja neki inzenjer...a sto se moralnosti u odnosu na drzavu tice to bi bila druga tema...nasa drzava je inace poznata kao veoma moralna prema svojim gradjanima ...opljackali su nas milion puta..

Mi živimo u nekim različitim dimenzijama što uopšte ne mora da znači da si ti u onoj pogrešnoj.
Ako pogledaš samo sa koliko blogera sam se zapetljao u dokazivanju očiglednog onda ćeš jednostavno zaključiti da sam ja taj koji je zbunjen ili lud kako već ide ona izreka.

Jesi li gledala Rođu u Roterdamu?
ecce-florian ecce-florian 14:11 20.02.2012

Re: draga saveta

jesen92
02:24 20.02.2012
Re: draga saveta
gorstak
..Vesna uopste nije pominjala penziju niti bilo kakav dil pa ne razumem zasto je stalno prozivas da ne treba da prica na blogu


Vau, zavejalo pa svi bre počeli da pišu i slikaju jer ne mogu da komušaju kukuruze po gradovima i čekaju da padne Ero. Nema kukuruza ni za lek,pa to ti je, a nije ni higijenski. Nema šta da se šuškama podloži

Malo podsećanje ( to bi se reklo in memoria jel' da)

Vesna Knežević Ćosić
17:36 15.02.2012
Re: ZIMA U MOJOJ ULICI
............


paaa, skoro si nab'o, druze moj:)

mlada nece, jer je to dogovoreni brak, iz racuna, ona njega pazi i cinculira mu i za to ce nasledi penziju i tako to, a sad on povileneo i oće pa oće, iako je lepo rek'o kad su pravili bracni ugovor (jedini sklopljen u BG te godine) da ga ne zanima to.



Ovo podvučeno sam uradio ja.

A to ti je tamo bilo gde je započeta diskusija po ovom pitanju, znaš kod Krkara . Ti nisi učestvovao-la u delu rasprave oko penzije već samo oko vozačke odnosno o dedinom upravljanju motornim vozilima ,a u okviru istog trola .

Eto, učinio sam dobro delo za danas i pomogao da se setiš kako bi mogli da nastavite dalje raspravu.
Odo dalje da se igram
jesen92 jesen92 23:56 20.02.2012

Re: draga saveta

ma pusti trolove...mi smo ovde na Vesninom blogu..ona je postavila tekst sa saljivim naslovom pa je ,predpostavljam, ocekivala i takvu diskusiju iako tema moze da se tretira i kao ozbiljna...nisam ja njen advokat i ne znam sta je tacno htela ali svakako nije zelela da diskusija dobije ovaj ton i da se polemise da li zena njenog oca ima ili nema pravo na penziju...U osnovnom tekstu penzija se ne pominje a druga je stvar sto smo svi mi pominjali na ovaj ili onaj nacin penziju pa i ona u komentarima tu rec nije mogla da izbegne...svako ima svoj dozivljaj nekog teksta pa sa tim u vezi ja nisam ovaj post razumela samo kao saljivu pricu o vesninom caletu vec kao ljubavnu pricu dvoje , naizgled, potpuno razlicitih ljudi koja otvara mnoga pitanja pa i ono sa pocetka teksta "zasto sve ljudi stupaju u brak"..
evo sta kazu glavni akteri..
..
Tako je došao do onog „i u dobru i u zlu". Treba mu žena. Neka kojoj treba on. Kada mi je prvi put nabrajao šta sve očekuje od žene, ja sam rekla „tebi ne treba žena nego servis". Onda je rekao da ne etiketiram, jer svi smo mi „nekakav servis nekome". Ok. Zatim je ubacio i problem usamljenosti. U njegovim godinama, prijatelji su otišli „bogu na istinu", kako reče


Šta je M očekivala od tog braka? Koliko sam shvatila njena projekcija je bila da ima muža, da ima socijalnu sigurnost koja uključuje svašta nešto, da ima s kim da se druži i o kome da brine.
jesen92 jesen92 00:47 21.02.2012

Re: draga saveta

Jesi li gledala Rođu u Roterdamu?
nisam..
btw..nisam ni ja rekla da si ti u nekoj pogresnoj dimenziji samo mislim da mnogo tupis oko tog pia a ne vidis da se dogovoreni brak pretvorio u ljubavnu pricu..
ecce-florian ecce-florian 00:52 21.02.2012

Re: draga saveta

.U osnovnom tekstu penzija se ne pominje a druga je stvar sto smo svi mi pominjali na ovaj ili onaj nacin penziju pa i ona u komentarima tu rec nije mogla da izbegne...



Šta reći


U pravu si


Krivi smo
jesen92 jesen92 01:11 21.02.2012

Re: draga saveta

Krivi smo
..ne secam se da je neko pominjao krivicu..
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 02:27 21.02.2012

Re: draga saveta

Vesna Knežević Ćosić
17:36 15.02.2012
Re: ZIMA U MOJOJ ULICI
............


paaa, skoro si nab'o, druze moj:)

mlada nece, jer je to dogovoreni brak, iz racuna, ona njega pazi i cinculira mu i za to ce nasledi penziju i tako to, a sad on povileneo i oće pa oće, iako je lepo rek'o kad su pravili bracni ugovor (jedini sklopljen u BG te godine) da ga ne zanima to.

Ovo podvučeno sam uradio ja.

A to ti je tamo bilo gde je započeta diskusija po ovom pitanju, znaš kod Krkara . Ti nisi učestvovao-la u delu rasprave oko penzije već samo oko vozačke odnosno o dedinom upravljanju motornim vozilima ,a u okviru istog trola .

Eto, učinio sam dobro delo za danas i pomogao da se setiš kako bi mogli da nastavite dalje raspravu.
Odo dalje da se igram


tacno, Florijan, napisah ja u trolu kod Krkara to sto si citirao, "dogovoren brak", " nasledi penziju", baš ti hvala što si ljubazan pa si mi pomogao da se setim.

ajde onda i ja tebe da podsetim, šta sam ti napisala na PP (ne citiram, nego prepričavam, tako da je ok), da te ne bih kao advokata brukala, kad si, sasvim i totalno pogrešno, napisao da se "bračnim ugovorom " rešava imovina posle smrti, što je neverovatno netačno i što neku stranku može da zavije u crno, jer će misliti da je regulisala ostavinu, a nije.

jer, bračnim ugovorom se rešava imovina za života (u slučaju razvoda na pr), smrću više ne važi nikakav bračni ugovor, to se rešava testamentom, ugovorom o doživotnom izdržavanju i ugovorom o poklonu.

elem, pošto ti rekoh - e čudi me to da ne znaš, al neću javno da te blamiram, valjda si se zajebo- pretpostavljam da je to razlog što ne silaziš s davljenja. iz razloga psihološke prirode, jer profesionalnih nije.

ok. aj još jednom, da ti malo nacrtam. mada nisi zaslužio. mislim, napravila sam ceo blog, da priča ne ostane na zajebantskom trolu, koji beše oko auta i sexa, al izgleda da to u tvom slučaju ne vredi. što me čudi, jer nekad umeš baš da budeš blistav.

elem, jes moj ćale mahao svojom penzijom. mahao je i štednom knjižicom. mahao je i ružama u vikendici. i cepter šerpama. i banjom koviljačom. mahao je čim je stigao i mogao i umeo da bi izabranicu srca svoga ubedio da se uda za njega.

tačno je i da je meni na početku prodavao priču da to on samo onako, eto, da ga neko pazi, ne bi on u tim godinama gled'o žensku, ma ni slučajno, taman posla, daleko bilo, mator je on, a nije ni prilično.

tačno je i da je on stari lisac i još uvek vrlo dobar pregovarač koji ume svakome da skroji priču po njegovoj meri prihvatanja, pa onda sklopi kockice gde njemu lepo, a svi zadovoljni.

jer, što reanimator lepo nabode, on je strejtaš, ne može on da se ženi ako njegova ćerka misli da je to bez veze. tako da sam ja u prvoj fazi dobila priču, kojom mi poručuje da on to naravno sve radi da se ja ne bi deranžirala.

istovemeno, udvarao se na svoj starinski način budućoj, da je sve prštalo.

takođe, navodio je vodu na svoju vodenicu i kod svojih drugara, pa prvih komšija, pa majčinih drugarica, pa kod familje buduće, on je prosto, strateg i planer. i to dobar. jes se naradio, al em se zanimao, em je postigao cilj.

a buduća hanuma mu se šest meseci nećkala, oće neće. ja uopšte ne sumnjam da je njoj njegova penzija srcu draga. i da je u dubini duše odahnula, kad je prelomila. to je tako ljudski.

ja znam da ima jako mnogo mračnih slučajeva gde se starim ljudima otimaju kuće, stanovi, nekretnine, da ima fiktivnih brakova da bi neko dobio nečiju penziju a da ni dana nije zaista živeo u zajednici, da ima naprasnih smrti.

to me je i plašilo, ali sam matorog potcenila. imao je dobro oko i dovoljno snage i volje, pa i strasti, da svoj život uredi ponovo, onako kako on voli.

i šta to tebe boli qurac? ako ti se nije svidjalo, mogao si posle prve otrovne primedbe da odlepršaš s bloga. umesto toga, ti dramiš PIO dušebrižnika bez potrebe i sahranjuješ mi živog ćaleta. i glumiš moralnu gromadu i pokazuješ prstom na "brak iz računa".

mada, iskreno, i ja sam ga skoro godinu dana tako gledala. valjda nisam mogla da zamislim da majčino mesto zauzme neka druga žena. dok mi nije svanulo. a onda sam se baš obradovala, a ti ga duvaj, batice.























ecce-florian ecce-florian 10:32 21.02.2012

Re: draga saveta

ajmo redom

Potvrda činjenice da si napislala da je brak zaključen zbog penzije valjana je, pa makar bila i u aoristu

tacno, Florijan, napisah ja u trolu kod Krkara to sto si citirao, "dogovoren brak", " nasledi penziju",


Zato ne volim aorist, toliko daje na značaju

Nebitno, idemo dalje. Na podsećanja o mojoj nestručnosti i tvoja uzimanje u zaštitu,te briga da se ne blamiram nepotrebno na blogu.
Prvo da ti se zahvalim i samo da te zamolim da mi dozvoliš da objavim prepisku(poslao sam ti i pp sa istom molbom) da bi izbegli nepotrebne mistifikacije.
Pod dva, nisi ti to( za razliku od Gorštaka kome je odgovor upućen) dobro razumela Vesna.Dešava se , teško je da stranke objektivno posmatraju situaciju u kojoj imaju pravni interes i nije za zameriti.
Ti si napisala da sam

sasvim i totalno pogrešno, napisao da se "bračnim ugovorom " rešava imovina prosle smrti, što je neverovatno netačno i što neku stranku može da zavije u crno, jer će misliti da je regulisala ostavinu, a nije.



što je potpuno netačno jer sam napisao

Nakon smrti oca ( ako bračnim ugovorom nije drugačije rešeno) u rasporedeli imovine ostavioca učestvovao bi bračni drug i deca a to su VKĆ i ostali potomci uključujući i potomke iz poslednjeg braka koji je ostavioc zaključio.

link

Da probam da ti približim . Bračnim (predbračnim ) ugovorom se najčešće precizira šta ko od budućih bračnih drugova unosi u brak.Svojevremeno su bili veoma lepi po formi - čuvam jedan( nikako da uramim pa da postavim)koji je u obliku kuće sa dva stuba i krovom, u levom stubu je imovina buduće supruge a u desnom supruga.Može i svašta drugo da sadrži sem onog što je zakonom zabranjeno ili nemoralno.

Elem ( izvini za digresiju) ukoliko je bračnim ugovorom određeno ko je šta uneo u brak, to se nakon smrti jednog od bračnih drugova neće tretirati kao bračna sutekovina već kao imovina ostavioca, a to određuje različitu raspodelu imovine u ostavini u odnosu na situaciju da tog ugovora nije bilo.

Dakle i dalje stojim kod tog što sam napisao da postojanje bračnog ugovora ima uticaja na način raspodele imovine.

Ne prebacujem ti da si pogrešno razumela, možda nisi pažljivo pročitala a i moguće je da ne možeš da razumeš, no to je tako.

Ono za šta ipak nemam razumevanje je nastavak

elem, pošto ti rekoh - e čudi me to da ne znaš, al neću javno da te blamiram, valjda si se zajebo- pretpostavljam da je to razlog što ne silaziš s davljenja. iz razloga psihološke prirode, jer profesionalnih nije.


koji je netačan, nepristojan i zlonameran i pored toga i školski primer rasprave u kojoj se ne suprotstavljaju argumenti već se pokušava difamisati sagovornik. No to je tvoj stil a ne moj, jedino mi nije jasno zašto si mu pribegla, sve uvažavajući činjenicu da te moji komentari jako nerviraju.


Da ti odgovorim i na pitanje

i šta to tebe boli qurac? ako ti se nije svidjalo, mogao si posle prve otrovne primedbe da odlepršaš s bloga. umesto toga, ti dramiš PIO dušebrižnika bez potrebe i sahranjuješ mi živog ćaleta. i glumiš moralnu gromadu i pokazuješ prstom na "brak iz računa".


Odgovor ima više nivoa

Prvi nivo ili o lakomislenosti

naškodila si svojoj maćehi i ocu i ugrozila ostvarivanje njihovih pravnih interesa(kakvi god oni bili) svojim lakomislenim i brzopletim komentarisanjem i blogom.Kako?Gore sam ti napisao i citirao
A brak je po Porodočnom zakonu ništav ako

Zajednica života
Član 32
(1) Brak je ništav ako nije sklopljen radi ostvarivanja zajednice života supružnika

To znači da neće proizvoditi pravne posledice pa makar trajao i dvadeset godina.O konvalidaciji vidi sa tvojim advokatom, ovde baš nisam nikako siguran da li je moguća i pod kojim uslovima
Na blogu pišeš po imenom, dala si podatke da penzioner ima 87 godina, ima jedno od dva tvoja prezimena,stanuje u Beogradu, opština je najverovatnije Stari Grad. Misliš da to nije dovoljno da ga neko od lica koja su popunila čitanost tvog bloga od 1892 dok ovo pišem, mogao obavestiti nadležni PIO.

Drugi nivo ili o pisanju na blogu

ako se već postupa protivzakonito, o tom je možda umesno pisati u svom ličnom dnevniku ( de se olakša duša)Blog je javni dnevnik i ovakvi napisi mogu da deluju stimulativno na čitaoce da se i oni nezakonito ponašaju. Odmah odgovor na pitanje :Šta je nezakonito u tome da tvoj otac zaključi bračnu zajednicu. Nezakonito je da nije zaključena radi zajednice život i tada ga Zakon proglašava ništavim. To nije moj stav već stav zakonodavca

Treći nivo ili o drugima

Postoje i drugi komplikovani slučajevi porodičnih penzija.Da te samo podsetim, Evi Ras je oduzeta porodična penzija od 18.500 dinara jer je radila honorarno.Evo ti linkBila je 15 meseci bez penzije,valjda je dobila svoju, starosnu penziju.

Četvrti nivo ili o moralnim gromadama

Dozvolićeš mi ipak pravo da budem moralan i da kritikujem nemoralno ponašanje.U čemu se ogleda nemoralnost.


U činjenici da si ti nasledila stan od oca u Beogradu koji pretpostavka ima veoma visoku vrednost a da nisi spremna da dao tog budućeg nasledstva iskoristiš za plaćanje pružanja usluga koje su neophodne tvom ocu.

U činjenici da si podržavala javno zaključenje braka koji će za posledicu imati penziju na teret svih građana kao naknadu za negu svog srodnika,a ne ugovor o doživotnom izdržavanju, po kom bi lice koje pruža doživotno izdržavanje nasledilo stan tvog oca, budući da si ti sprečena da se sama staraš i brineš o njemu


Sve najbolje Vesna

A mogla si sve ovo jednostavno rešiti brisanjem ili banovanjem , ovako se samo nerviraš

ps

primio sam poruku kojom mi je uskraćena mogućnost da objavim pp


gorstak92 gorstak92 11:30 21.02.2012

Re: draga saveta

jesen92
Jesi li gledala Rođu u Roterdamu?
nisam..
btw..nisam ni ja rekla da si ti u nekoj pogresnoj dimenziji samo mislim da mnogo tupis oko tog pia a ne vidis da se dogovoreni brak pretvorio u ljubavnu pricu..

Znam da nisi ni ti rekla da sam ja u nekoj pogrešnoj dimenziji.
Kako znam?
Pa tako što sam JA rekao da ti i ja živimo u različitim dimenzijama s tim što to uopšte ne mora da znači da si ti u pogrešnoj.
Ok, malo komplikovanije sam rekao da ja živim u pogrešnoj dimenziji.
Hoćemo li sad oko toga da tupimo?
Jesen92
Ja samo tumacim da ovi ljudi ne krse zakon iako nisam pravnik vec i ja neki inzenjer

Uzgred, čega si ti inženjer?

Vezano za Rođu gledao sam meč protiv Davidenka u polufinalu.
Davidenko dobio prvi set, odmah ga brejkn'o u drugom i poveo sa 3:0.
Promenim ja kanal jer je već bilo izvesno, a brate i dosadno, da će Davidenko nastaviti da forsira behend i lagano da privede meč kraju.
Kad ono, sutra u finalu igraju Rođa i Del Boj?!?
Što se zbilo ostaće misterija. Opet neka crna rupa koja svičuje dimenzije?


Rođin osmeh, i naravno šiške, ukazuju da još ne razmišlja o penziji na radost svih vernih navijača. Sve čestitke i da nam traje još dugo!
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 19:40 21.02.2012

Re: draga saveta

Florian, sa'cu te banujem. jer si mi povredio osećanja.

I ne pada mi napamet da ti izlazim u susret. jer si prešao crtu i vređaš. a svako ko zeli moze da dobije na uvid moju mini prepisku s tobom na PP, u kojoj ja objašnjavam, a ti se zajebavaš.

To što sam ja dala deo svoje privatnosti, tebi ne daje za pravo da brak moga oca, koji je pripremao tri godine, a realizovao još tri, dakle ukupno šest godina njegovog srećnog života, maliciozno kvalifikuješ "pružanjem usluge", "protivzakonitim" i "nemoralnim".

Ne daje ti za pravo ni da nagađaš o nasledstvu i lešinariš.

A to što ti misliš da stari ljudi ne treba da se žene, nego da sklapaju ugovore o doživotnom izdržavanju je tvoja stvar. ti to primenjuj na svojim roditeljima.

Kada je moja majka umrla, neverovatan broj nepoznatih ljudi je došao s tom idejom "pomoći" za nekretninu i spremnim ugovorom, samo da se popuni i trkne do suda. (valjda love po čitulajma) Nadam se i verujem da nisi od tih.

I ja tebi želim sve najbolje, a posebno tvojim "starima", da budu čili, orni i kočoperni, do zadnjeg daha.

Dakle, sad ces popiješ ban, jer si me povredio.

A da te brišem, ne pada mi na pamet! Ima da visis na ovom blogu da svako ko zaluta može da te čita.

jesen92 jesen92 00:51 22.02.2012

Re: draga saveta

Znam da nisi ni ti rekla da sam ja u nekoj pogrešnoj dimenziji.
Kako znam?
Pa tako što sam JA rekao da ti i ja živimo u različitim dimenzijama s tim što to uopšte ne mora da znači da si ti u pogrešnoj.Ok, malo komplikovanije sam rekao da ja živim u pogrešnoj dimenziji.

..znam ja sta si ti rekao a sta ja...ali sam pomislila da ti fali malo optimizma..
gorstak92 gorstak92 11:02 22.02.2012

Re: draga saveta

jesen92
..znam ja sta si ti rekao a sta ja...ali sam pomislila da ti fali malo optimizma..


..znam ja da ti znaš šta si ti rekla a šta ja... ali kako da budem optimista..
jesen92 jesen92 12:02 22.02.2012

Re: draga saveta

ali kako da budem optimista.
..lako..posmatraj stvari kroz ruzicaste naocare...kad pomislis da neko treba da dobije nezasluzenu penziju ti metni ruzicaste cvikere i videces samo ljubav...
gorstak92 gorstak92 12:19 22.02.2012

Re: draga saveta

..lako..posmatraj stvari kroz ruzicaste naocare...kad pomislis da neko treba da dobije nezasluzenu penziju ti metni ruzicaste cvikere i videces samo ljubav...

..lako je tebi..kad živimo u različitim dimenzijama..ali.. kod mene je ružičasta samo televizija..sad postoje i naočare ružičaste? Oh..
jesen92 jesen92 00:19 23.02.2012

Re: draga saveta

.sad postoje i naočare ružičaste? Oh..

..ima kod kineza, nisu skupe..
gorstak92 gorstak92 11:10 23.02.2012

Re: draga saveta

jesen92
.sad postoje i naočare ružičaste? Oh..

..ima kod kineza, nisu skupe..


..razumem ja sta ti pricas..ali..kod kineza da trazim optimizam? eh..
jesen92 jesen92 01:01 24.02.2012

Re: draga saveta

ali..kod kineza da trazim optimizam? eh.

.eh...ma ne trebaju ti ni kinezi...samo malo maste i dobre volje... i sve je ruzicasto..probaj i uzivaj besplatno..
gorstak92 gorstak92 10:54 24.02.2012

Re: draga saveta

jesen92
eh...ma ne trebaju ti ni kinezi...samo malo maste i dobre volje... i sve je ruzicasto..probaj i uzivaj besplatno..

..znam ja sta ti hoces da kazes..ali..to sa mastom..i dobrom voljom..na ruzicastom..
jesen92 jesen92 11:36 24.02.2012

Re: draga saveta

Deda i vajat
...vazno je biti u igri..
gorstak92 gorstak92 11:52 24.02.2012

Re: draga saveta

..vazno je biti u igri..

jesen92 jesen92 12:53 24.02.2012

Re: draga saveta

..izgleda svi zaboravili na Vesninog caleta i mladu....ili su se naspreisali..
gorstak92 gorstak92 13:43 24.02.2012

Re: draga saveta

jesen92
..izgleda svi zaboravili na Vesninog caleta i mladu....ili su se naspreisali..

..saće film..
jesen92 jesen92 13:47 24.02.2012

Re: draga saveta

saće film..

..ruzicast ili mracan?
gorstak92 gorstak92 14:09 24.02.2012

Re: draga saveta

..ruzicast ili mracan?

..ne znam..zvace se „Benksijev manifest"..i imace mnogo duhovitih detalja..verovatno ruzicast..
jesen92 jesen92 18:32 24.02.2012

Re: draga saveta

imace mnogo duhovitih detalja..verovatno ruzicast.
..eto...vis kako je sve lepo..
Черевићан Черевићан 21:52 19.02.2012

гриц, гриц

старост јесте
чудно стање
(млади веле
да је срање)
ал' озари
ме сазнање
где постоји ето деран
(ко' ваш Стари)
кочоперан
те са женским
уме реда
- Дођи да те
Деда изуједа


уздрављу потрајо гђо Knežević Ćosić, господин Отацвам
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 09:53 20.02.2012

eto...

Hvala, gosn Čer, vi ste jedno srce pravo:) Bas ste mi podigli raspoloženje, a taman sam se još 12 puta pokajala što sam pisala ovaj blog, evo i sad se preispitujem, za i protiv.

Sta sam ja zapravo htela? Ok, da podelim lićnu priču, ali i sebe da preispitam, jer sam i sama bila puna skepse, srećeom te sam je mahom držala za sebe, a najviše da ne povredim ćaleta.

Kad malo mućnem glavom i odmaknem se tri koraka, mogu da kazem i da je ovo priča o ispunjenosti, čak i nekakvoj ljubavi, u vreme kad je niko ne očekuje, ne traži, nit joj se nada. Strah od smrti i nemoći, moj otac je aktivno, svojim trudom, sistematski, preokrenuo u volju za životom. Čak su i prvobitne, u korist i racionalnost upakovane teorije, koje se valjda u tim godinama teraju da ne budeš "smešan", da ti postupci budu "prilični" i kako dolikuje, nekako se istopile u svakodnevnim ljubaznostima koje njih dvoje razmenjuju, kad ona njemu ljušti jabuku "jer je zdravo", a on njoj "trkne" po cigare, ili kad piju kafu s prvim komšijama na spratu, koji ćaleta znaju od kako su se rodili i koji su novu ženu gledali kroz 100 povećala, da bi je najzad sasvim prihvatili, tako da čak ima i ključ od njihovog stana i kontroliše im decu kad su odsutni.

Zapravo, ja sam celu priču gledala da gledam s duhovite strane, jer je krcata smešnih detalja, ali, pod pritiskom "gorštačkih jednoumlja" sam počela, hmm, kao da se branim, pa sam počela da tonem u patetiku, što je sranje. Nema patetike.

Moj ćale ima 87, ali je zdrav čovek, bez ikakvih boljki, pu pu pu, s odličnim pritiskom "ko regrut" kako kaže, samo mu "krštenica ne valja", ima još uvek sve ali sve svoje zube, čita bez naočara, ali je sve pomalo popustilo, ovde sleduje teorija o autu, al da ne davim.

Znači, on svaki dan pešači par kilometara, nekad i ohoho, glava mu radi, jedino ga povremeno muči prostata, uglavnom kad je nedisciplinovan. Sada mu mlada ne da ni rakijicu da popije, drži ga na oku kad se približi bifeu, a on poslušan, naviko da sluša, s mojom pokojnom majkom bio je u braku 60 godina.

S novom ženom ponove je zanimljiv, važan, sve njegove priče su sveže, ima zahvalnu publiku, kojoj je ta vrsta pažnje nedostajala, posebno što ume i hoće da rešava i probleme iz mladine familije, pa tako, skuplja poene i gradi život, umesto smrt. A dobro je i što je prevazišao "kivnost" na moju mamau što ga je "zeznula" i umrla pre njega, a on je baš mislio da će se ona do smrti brinuti za njega. Do njegove smrti.

Žao mi je sto nije bilo prilike za više duhovitosti i zezanja, jer sam ja tako, zapravo, uspela da dilujem sa "situacijom". Žao mi je i zbog patetike, ako mi se potkrala u "branjenju".

Silom prilika, jer smo bili uvučeni, moja deca i ja smo mnogo pričali na temu starosti. Oni su ponekad videli neke stvari bolje od mene. Na primer, kada je moj ćale, po smrti moje majke krenuo u ogromno renoviranje stana, s majstorima. Ja sam mislila da je to bezveze, da glupo troši pare, stan je bio sredjen i savim ok, da i nas maltretira s izborom boja za zidove, radijatore, novim roletnama i šta ja znam, sve dok mi moj sin nije rekao - ej, pusti ga, to je volja za životom, nek se zanima. Onda smo okrenuli na zezanje na finjaka, da pravi "momacki" stan i birali s njim zavese po njegovom ukusu, plave, umesto belih itd.

U tim pričama o starosti, moj sin je zastupao teoriju da je najbolje da imaš neki hobi, to je bila faza kad smo njegovu usamljenost pokušavali da popunimo internetom, radio amaterstvom, kuvanjem i propali. Njegov hobi je šetnja, šah i razgovor, a sve manje je bilo onih s kojima bi mogao da igra šah (on je čak i moje frajere i muževe testirao preko šaha), a moj bivši i danas svraća kod njega " na jednu partiju".

I on je ulagao trud da nas "ne izgubi", pa je pratio tehniku, elektroniku da bi s unukom pričao kako valja, pa ponovo čitao Nušića i Krležu da bi sa mojom kćerom pričao o dramama. Ali, "rupa" u njegovoj duši i strah od usamljenosti i nemoći nije mogla da se popuni bez "bračne drugarice".

A što se ženio (neko reče)? Pa moj ćale je čiča starog kova, žene se ne "zavlače", muškarci moraju da se brinu oko njih i "časno da postupaju". Mene je oborio s nogu, što su mu kume na venčanju bile dve drugarice moje pokojne keve, jedna mlada, jedna jako stara, koje je moja mama jako volela. Pretpostavljam da je morao planinu da pomeri da ih uvuče u svoju priču. Ja i moji klinci nismo prisustvovali venčanju jer nas nije ni pozvao, tj nije nam ni rekao kad će biti taj dan.

Nikad ga nisam pitala zašto nas nije zvao, ali mislim da sam ukapirala. Bio je to njegov dan, u koji bi mi svojim prisustvom uneli sentimente "stare priče". Posle je njih tri ženske, mladu i dve kume, od kojih jedna jedva hoda, vodio na ručak. Nama je pokazao slike, on u odelu, sasvim pristao, još ima svu kosu, mlada u ozbiljnoj haljini sa svežom frizurom, onako glava uz glavu, ko iz foto radnje iz pedesetih.

U njegovoj dnevnoj sobi, pored slika, vise i fotke moje dece, a vidim da je mlada dodala i neke nove od mojih klinaca (on je uvek bio glup za čekić). Vidim da još uvek nema slika njene dece, ni unuka. Rekla sam već da je mlada staložena i strpljiva žena i nadam se da će uspeti da i "njeni" postanu "njegovi". Na dobrom je putu, jer ga stalno vodi u svoju familiju, gde ga njena braća i zet zovu "zete" i igraju šah s njim.

Tako je ćale stekao i brojnu familiju, što još nije sasvim "usvojio", jer svoje nema mnogo, sem mene i moje dece.

:)










jasnaz jasnaz 10:33 20.02.2012

: eto... i neka si (nam!( napisala

Vesna Knežević Ćosić
Strah od smrti i nemoći, moj otac je aktivno, svojim trudom, sistematski, preokrenuo u volju za životom.

Nema patetike.


:)









caricamajka caricamajka 21:59 20.02.2012

Re: eto...

Vesna za ovo jedno eto...dala bi ti preporuku za svaku reč u njemu.

imaš zagrljaj jedan najiskreniji.


mariopan mariopan 00:12 21.02.2012

Re: eto...

Hvala, gosn Čer, vi ste jedno srce pravo:) Bas ste mi podigli raspoloženje, a taman sam se još 12 puta pokajala što sam pisala ovaj blog, evo i sad se preispitujem, za i protiv.

Nemoj da se kajes, uopste.
Ne pamtim duhovitiji i veseliji blog.
Pozitivna energija koju si sirila je fenomenalna, verujem da su je svi osetili.
Ja jesam.

Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 01:05 21.02.2012

Re: eto...

caricamajka, mariopan, fala vam devojke:)
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 01:44 21.02.2012

Re: eto...

Vesna Knežević Ćo[quote
sić

Sta sam ja zapravo htela? Ok, da podelim lićnu priču, ali i sebe da preispitam, jer sam i sama bila puna skepse, srećeom te sam je mahom držala za sebe, a najviše da ne povredim ćaleta.







Meni je ovaj blog super. Blog o ljubavi sa ljubavlju napisan. Nista drugo i nije vazno. Znam da su ljudi preoptereceni problemima i da su od egzistencijalnih tema i dilema u strmoglavljujucoj ekonomiji zaboravili da posmatraju zalaske i izlaske sunca. Tako je lepo cuti da ima ljudi koji pokusavaju da zive i u tome uspevaju.
krkar krkar 02:12 21.02.2012

Re: eto...

Meni je ovaj blog super. Blog o ljubavi sa ljubavlju napisan. Nista drugo i nije vazno. Znam da su ljudi preoptereceni problemima i da su od egzistencijalnih tema i dilema u strmoglavljujucoj ekonomiji zaboravili da posmatraju zalaske i izlaske sunca. Tako je lepo cuti da ima ljudi koji pokusavaju da zive i u tome uspevaju.


Potpuno se slažem, odličan blog i odličan deda i maćeha.

Još samo da mu da

Odma' da javiš, jes čula!
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 02:48 21.02.2012

Re: eto...

Još samo da mu da

Odma' da javiš, jes čula!


'Oću, naravski, ima cirkamo u to ime:)

gorstak92 gorstak92 12:39 21.02.2012

Re: eto...

krkar
Potpuno se slažem, odličan blog i odličan deda i maćeha.

Još samo da mu da

Odma' da javiš, jes čula!


Kako to da oca od VKĆ zoveš deda, a njegovu suprugu maćeha?
Valjda baćeha?

Ono da je ona baba sa 50 leta ti je dobro prošlo bez ćebovanja.
Provukao si i bigamiju (po Kuranu) kao poželjnu opciju bez posledica.
Čak svaki komentar završavaš seksistički sa ,,ima da mu da!". Misli se na pičke ili kako doktori kažu sex. I prolaziš sa srculencima i poljupcima.

E za ovo, deda+maćeha no passaran!
Mora da se izviniš celom blogopučanstvu ili ...
mariopan mariopan 15:27 21.02.2012

Re: eto...

krkar
Meni je ovaj blog super. Blog o ljubavi sa ljubavlju napisan. Nista drugo i nije vazno. Znam da su ljudi preoptereceni problemima i da su od egzistencijalnih tema i dilema u strmoglavljujucoj ekonomiji zaboravili da posmatraju zalaske i izlaske sunca. Tako je lepo cuti da ima ljudi koji pokusavaju da zive i u tome uspevaju.


Potpuno se slažem, odličan blog i odličan deda i maćeha.

Još samo da mu da

Odma' da javiš, jes čula!

Vec vidim naslov tog bloga:

DALA

I niko nece promasiti temu, svi ce znati o cemu se tu radi.
I bice najveseliji blog, ikada.
gorstak92 gorstak92 15:40 21.02.2012

Re: eto...

Vec vidim naslov tog bloga:

DALA

I niko nece promasiti temu, svi ce znati o cemu se tu radi.
I bice najveseliji blog, ikada.



A sad da čujemo šta koleginica dobrosavljevic_m ima da kaže na tu temu.

Uz votku i wibldon idu jagode. Poslužite se
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 19:56 21.02.2012

Re: eto...

Kako to da oca od VKĆ zoveš deda, a njegovu suprugu maćeha?


gorštak, to je legitimno, "deda" je titula, vrlo važna:)

i ja ga zovem "deda" zadnjih 28 godina:)
Čak svaki komentar završavaš seksistički sa ,ima da mu da!". Misli se na pičke ili kako doktori kažu sex. I prolaziš sa srculencima i poljupcima.


to ti je ta "krkarovština", valja učiti od majstora:)p

ps. i ja navijam:)

Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 20:09 21.02.2012

Re: eto...

Vec vidim naslov tog bloga:

DALA


majkemi, ce puknem taki naslov:)

e mariopan, 'nako, iz ženskog ugla, šta ti se javlja, mislim, ukapirah danas (bila u gostima), mlada spava u bračnom krevetu (novom, plavo uzglavlje) u spavaćoj sobi. pre je spavala u drugoj sobi.

i neš' se domunđavaju da idu autobusom na jug Srbije, na neko slavlje. pa ćale otiš'o na stanicu da kupi karte, jer sve mora da se planira, kako bez karata u dzepu da se ide na put!? to neozbiljno.

ja mu rekla "pa de ćeš bre po ovom vremenu, padaju ledenice", kaže "neće grom u koprive" i otperja:)







gorstak92 gorstak92 09:56 20.02.2012

Paljevina

Koja sam ja ložana!

Sad čitam sve od početka i vidim da se jedino ja ložim na priču te jeste ok, te nije.
A posebno se jedim na ecce-floriana i dobrosavljevic_m koji su potpirivali vatricu.

Mene ste našli...
Deca

@Vesna,

Puno pozdrava tvom ćalcu i dragoj maćehi.
Mnogo su simpatični likovi.
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 10:04 20.02.2012

Re: Paljevina


gorstak92
Paljevina
Koja sam ja ložana!

Sad čitam sve od početka i vidim da se jedino ja ložim na priču te jeste ok, te nije.
A posebno se jedim na ecce-floriana i dobrosavljevic_m koji su potpirivali vatricu.

Mene ste našli...
Deca

@Vesna,

Puno pozdrava tvom ćalcu i dragoj maćehi.
Mnogo su simpatični likovi.


e, gorštak, sve kul:)
mislim, kad bi samo znao šta sam ja sve mislila, uhhh, ne smem ni da kažem:) ti si mala maca u odnosu na moje mračne teorije:)

imaš zagrljaj, gorštački (tapšem te po ramenu)

:)


dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 12:53 20.02.2012

Re: Paljevina

A posebno se jedim na ecce-floriana i dobrosavljevic_m koji su potpirivali vatricu.

Oh, yeah!

gorstak92 gorstak92 13:00 20.02.2012

Re: Paljevina


Ecce-florian i Dobrosavljević_M na radnom zadatku, a ja sam sa druge strane šanka
reanimator reanimator 13:41 20.02.2012

Re: Paljevina

Ecce-florian i Dobrosavljević_M na radnom zadatku, a ja sam sa druge strane šanka

Je l' ovo dobrosavljevićka pre ili posle "malović-vučić" faze?
ecce-florian ecce-florian 14:17 20.02.2012

Re: Paljevina

Ecce-florian i Dobrosavljević_M na radnom zadatku, a ja sam sa druge strane šanka



Je l' ovo dobrosavljevićka pre ili posle "malović-vučić" faze?


Misio si"mesarović-vučić"?
reanimator reanimator 14:53 20.02.2012

Re: Paljevina

Misio si"mesarović-vučić

Želim da verujem da je moje poredjenje bliže istini :)
ecce-florian ecce-florian 15:36 20.02.2012

Re: Gorštak na bazenu

reanimator
Misio si"mesarović-vučić

Želim da verujem da je moje poredjenje bliže istini :)

I ja. Nadam se da i ti stvarno ličiš na Besta.

Nego nisam hteo o tome, već o slučaju Gorštak.

Potpuno su u pravu oni koji postavljaju pitanje s kojim pravom on ukazuje i kakva je on to "moralna vertikala" (copyright by NK) čije bi mi nabacane argumente trebalo da prihvatimo. Uostalom , bolje bi bilo da se zapita sam šta je radio na bazenu

Gorštak na bazenu (prvi s desna u desnom gornjem uglu)



dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 15:55 20.02.2012

Re: Paljevina

Misio si"mesarović-vučić"?

Poređenja sa vama, pravnicima, su uvek laskava, kako god okreneš.
p.s.
Niki, praštaaaaj!
niccolo niccolo 16:09 20.02.2012

Re: Paljevina

Niki, praštaaaaj!

E pa sad...dal' da te pustim da se ovako lako izvučeš :)
ecce-florian ecce-florian 16:37 20.02.2012

Re: Paljevina

dobrosavljevic_m
Misio si"mesarović-vučić"?

Poređenja sa vama, pravnicima, su uvek laskava, kako god okreneš.
p.s.
Niki, praštaaaaj!


gorstak92 gorstak92 12:25 21.02.2012

Re: Gorštak na bazenu

EF
Potpuno su u pravu oni koji postavljaju pitanje s kojim pravom on ukazuje i kakva je on to "moralna vertikala" (copyright by NK) čije bi mi nabacane argumente trebalo da prihvatimo. Uostalom , bolje bi bilo da se zapita sam šta je radio na bazenu


Možda sam menjao filtere za vodu i skupljao lišće zajedno sa onim psihologom?

Najbolje bi bilo da ti nama rasvetliš tvoju ulogu u sledećim događajima.
Naime, ja sam svedok da se EF kreće u istim krugovima gde i Oliver Dulić.
Čak poznaju iste ljude krenuvši od predsednika opštine pa na dalje.
A svi dobro znamo da je DRI pokrenula postupak protiv Dulića!
Ha!
dusanovaiivanovamama dusanovaiivanovamama 10:50 20.02.2012

aman ljudi !

meni je ovo najsladje i najvaznije :

Ps2. Priča „tražim ženu" imala je mnogo duhovitih detalja, koje je moja kćerka iskoristila za filmski scenario „Benksijev manifest" u kome jedan od likova ima mnogo osobina njenog dede.


Kud ces lepse?
reanimator reanimator 11:40 20.02.2012

...

Deda je car! Moja baba propušila u sedamdesetoj, pa batalila u 78oj. Treba ih spojiti, čisto da ga malo proziva, jer je totalni strejter :) (a i da se M ne opušta..da vidi da nije nezamenljiva)
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 12:17 20.02.2012

Re: ...

reanimator: Deda je car! Moja baba propušila u sedamdesetoj, pa batalila u 78oj. Treba ih spojiti, čisto da ga malo proziva, jer je totalni strejter :) (a i da se M ne opušta..da vidi da nije nezamenljiva)


da. to "totalni strejter" je nevidjen smor. mene milion puta ubilo u pojam, a vala i bilo platforma za naše fajtove.

A na temu opustanja, hehe, M mu ne da da ide u vikendaju jer je procurilo da mu se u selu svidjala neka udovica S, za koju je izjavio i da se "pomalo zaljubio". paz "pomalo":) Naravno, ne kaze ona da ne da, nego ima milion razloga za neidenje, a fakat za tri god nisu bili ni jednom, tj nesto na kratko, u inspekciju samo i odmah frrr nazad. A tamo je voleo da prčka oko ruža. Ja pitala, pa skapirala da zalazim u zabranjenu zonu, pa zamukla. Sad samo zove telefonom i izdaje direktive tipa "treba neko ode i pokosi travu", "treba neko da ode i zavrne vodu da ne popucaju cevi".









sandra969 sandra969 13:57 20.02.2012

Reee....

Kako je ovo lepa životna priča!!!
Kakvo je uživanje čitati je, a vidim da i vi svi sad u njoj možete da uživate...prolazak vremena uvek učini da događaji ne izgledaju toliko...teški..loši, već, eto slatki, simpatični..životni.
hvala vam što ste s nama podelili priču iz života...u svakodnevnici, opterćenoj ružnim..ovakve priče su još lepše...
Osmeh na licu osdtaje!!!
Pozzzzz!
Kazezoze Kazezoze 22:41 20.02.2012

Re: Reee....

evo, pročitah sve komentare (147) i nije mi jasno zašto svaka tema mora imati tu negativnu konotaciju čak i kada se radi o privatnom životu i njegovoj lepšoj strani iz ugla autora.
mislim, vesna, tvoj otac je odlučio da svoje poslednje dane života provede na način koji je njemu najprihvatljiviji i ti kao ćerka ne vidiš ništa pogrešno u tome, čak šta više podržavaš njegovu odluku, pa mi je nejasno zašto pojedini blogeri pokušavaju da tvoju i njegovu životnu odluku ospore, pozivajuči se na, kroz sumnju iznete, pravne propise.

kao prvo: pravna odluka je na tvom ocu i ako ti kao ćerka nemaš primedbi, zašto bi bilo ko drugi imao.

drugo: sex je privatna stvar između bračnih drugova i ako oni nemaju problem sa tim, zašto bi neko drugi imao.
ako oni imaju sexualni problem, naći će i rešenje koje njima odgovara, tako da niko nije pozvan da se petlja u to.

ako je i u pitanju brak iz interesa, tvoj otac, i ti kao ćerka, ste svesni toga i ne vidim zašto bi to predstavljao problem jer se ipak radi o poslednjoj želji tvoga oca, a ona je iznad materijalnih važnosti i kod tebe i kod tvog oca, tako da je uplitanje totalno neprimerno.

moja jedina zamerka je da, ma koliko ova priča bila simpa, nije za blog jer se ljudi na blogu suviše unose u problem tako da tvoja privatnost ili intima postaje vrlo brzo i njihova jer se oni indentifikuju sa tvojom pričom i reaguju na nju iz svog ugla razumevanja, a pri tom su lišeni emotivnog ugla koje ti u svojoj privatnosti poseduješ.
inače, deda i njegova pozna ljubavna priča su za 10 i ti si je majstorski ispričala, naravno.
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 01:28 21.02.2012

Re: Reee....

deda i njegova pozna ljubavna priča


fala kaze, ti si jedno zlato:)
gorstak92 gorstak92 11:52 21.02.2012

Re: Reee....

Kazezoze
ako je i u pitanju brak iz interesa, tvoj otac, i ti kao ćerka, ste svesni toga i ne vidim zašto bi to predstavljao problem jer se ipak radi o poslednjoj želji tvoga oca, a ona je iznad materijalnih važnosti i kod tebe i kod tvog oca, tako da je uplitanje totalno neprimerno.

Da li to znači da je VKĆ trebala da zatvori blog za komentare ili su neprimereni komentari koji ne navijaju za starca?

Eh, Kaze, Kaze, mene si našao da ložiš još i ti
Nema veze.

Ja sam jasno revidirao svoj stav i navijam za ćaleta iz sve snage.
Ako je njemu lepo šta ja imam da se bunim.

Maćeha posle nek dokazuje da li je brak bio valjan i da li ima pravo na porodičnu penziju kad za to dođe vreme i kod nadležnih institucija. Može i na blogu. Zabole me.

Ono što mene brine u ovom trenutku su sledeće vesti:

1. Severina rodila dečaka Aleksandra!
Kažu da će biti film. Dugometražni.


2. Biljana Srbljanović pala zbog kokaina!!!


Ljudi, blogeri, pa BS je naša koleginica!
Hoćemo li pustiti da ovo prođe tek tako?
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 20:12 21.02.2012

Re: Reee....

gorštak, ti si junak ovog bloga, iz mog ugla. jer te nije mrzelo da procitas i revidiras. zato imas moju totalnu naklonost.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana