Nema biranja predsednika - SAMO GLASAMO!

Branislav Kovačević Cole RSS / 21.01.2008. u 10:19

Već više puta sam, na ovom mestu – Blogu, ponovio i ponavljao, da se na izbore mora izlaziti koliko god da su u pravu svi oni koji tvrde da im se zgadilo, da im je muka od izbora, da više u tim farsama neće učestvovati, da su svi (?) isti.....

Puno je opore istine i gorčine u tim tvrdnjama onih koji su verovali, koji su šetali, zviždali, žrtvovali se...

Ovde biranja nema, samo je pitanje: Glasati ili ne?

 

Da sedimo i čekamo da se nešto samo od sebe promeni - NEĆE!

Da čekamo da radikalski kandidat pobedi, da još i to doživimo, pa će opet sve proći samo od sebe - NEĆE!

Grdno se varaju oni, koji misle da će radikali, nakon eventualne - ne daj Bože, pobede tako lako nekome prepustili vlast - PO-TRAJALO BI TO!

Da glasamo za kandidata koji ima najviše šanse, kako radikal ne bi pobedio? Znam reći ćete, kao i ja, pitaćete se, dokle da budemo taoci tzv. demokratskih promena - HM, NEMAM POŠTEN ODGOVOR!

Da glasamo za nekog, ko nam je na srcu, ali nema šanse da udje ni u drugi krug? Zadovoljićemo savest, emocije i sa zebnjom ipak iščekivati konačne rezultate - NEĆE VALJDA MOJ GLAS DA PREVAGNE, u korist radikala?

Da izmišljamo kandidata, koga nema na listi predloženih, da ga nacrtamo...? Džabe rabota.

Kockanje na izborima je uvek bilo rizično, ovoga puta ništa manje opasno nego u vreme Miloševića! Srbija se po ko zna koji put nalazi na raskrsnici izmedju slepog koloseka i one druge pruge, koju mi stariji pamtimo kao „Ćiru“. Prpće polako, stenje, ali ipak ne staje...polako, polako - ONAKO DA TE MOZAK ZABOLI!

A kakav je politički ambijent u kome će se izbori, predsednički, dogoditi?

- Sa jedne strane imamo Kosovo, kao otvoren problem, problem koji će sve nas, šta god mislili da je najbolje rešenje, žuljati narednih godina i decenija.

Čini se da je DS povukla, raspisivanjem predsedničkih izbora, šahovski rečeno, iznudjen potez i to u cajtnotu, pre nego što im padne zastavica. Čekajući Koštunicu & DSS, Boris Tadić & DS su svakoga dana bili prinudjeni (?) da pristaju na sve više kompromisa, što im ništa dobroga nije donosilo (ajd njima, ali ni nama), čak se može slobodno tvrditi da su na tom talasu samo gubili, ali da krenem redom:

- Vojislav Koštunica & DSS će , nakon predsedničkih izbora, biti svakako najveći gubitnici:

  1. pokazalo se da koalicija DSS-narodnjaka i DS-a nije baš tako čvrsta i pod kontrolom premijera, kako se to javnosti činilo,
  2. pokazalo se da je DSS u stvari „ petoktobarski napumpani balon“, stranka sa rejtingom koji je u neprekidnom padu i kao takva, stranka bez kandidata za predsednika Srbije. Poslednji kandidat za predsednika, Dragan Maršićanin, je prošao, kako je prošao i sada im ne pada na pamet da se pojave na tim izborima, jer bi gradjani Srbije, konačno, shvatili da je DSS „prazna puška“. Toga je, negde, svestan i sam Koštunica, pa je podrška Velji Iliću, poslednja slamka spasa za DSS, ali će i to biti kratkog daha. Bolje nisu ni zaslužili, jer koga je Koštunica branio taj je morao da propadne. Elem zalagao se, kao i Slobodan, za SRJ, pa kad je to propalo onda je bio za SCG, a sad mu je još Kosovo ostalo....Narod je već, zbog svega toga, smislio novu kletvu:

Dabogda te Koštunica branio....“

  1. Definitivno je DSS nakon ovih i sledećih izbora, na dobrom putu da se pridruži SPO-u, ka vanparalemantarnom zaboravu.

- Nova Srbija - njen kandidat, Velimir Ilić, je uz sve osobine koje ga „krase“ sasvim dobro „nanjušio“ priliku da na jednoj strani dokaže Koštunici i DSS-u da je jači od njega-njih, a sa druge strane da se nametne kao eventualni partner i ispomoć, u drugom krugu, DS-u ili Radikalima. Velja će iz svega izaći snažniji i kao dobra „udavača“ , u svakom slućaju spreman za sve razgovore i dogovore.

- G-17+ (Mladjan Dinkić) i SDP (RasimLjajić) su se definitivno prelomili na koju će stranu, te će nakon podrške Borisu Tadiću „dobiti ulaznicu „ kao budući koalicioni partneri, na parlamentarnim izborima, „da optrče bar još jedan krug (mandat)“. Nakon toga će se asimilovati u DS, poput svojevremeno GSS i SDU-a u LDP.

eu
eu
 

 

- DS se u poslednjem trenutku odlučio da zaigra na jedinu moguću kartu - pobedu Borisa Tadića. Ukoliko se u vreme kampanje ne dogodi nešto potpuno vanredno, kao što bi bilo proglašenje nezavisnosti Kosova (šanse su više teorijske!) Boris Tadić bi mogao da zabeleži pobedu u drugom krugu, ali samo uz veliku ispomoć SVIH koji su protiv radikalske Srbije.

- LDP je krenuo, od osnivanja, sa puno adrenalina, što je na jednoj strani logično jer je po svom sastavu, verovatno, najmladja partija. Ipak se čini da je Čedomir Jovanović, kao nesporni lider partije, povukao loš taktički potez svojom kandidaturom za predsednika?! Previše rizika, u ovom trenutku, za partiju koja tek treba da se pozicionira. Mnogi birači koji podržavaju LDP – Čedomira, u strahu od nadolazećeg radikalskog kandidata, podržaće Borisa Tadića, jer unapred znaju da će glas Čedomiru, u prvom krugu, biti „bačen“ glas. Očekivanja da će LDP - Čedomir na ovim izborima uvećati članstvo, ili bar simpatizere, mislim da neće doneti adekvatan politički profit, jer on na ovim izborima ne može da računa na glasove iz Vojvodine koje su mu, svojevremeno, donele vojvodjanske partije. Madjari imaju svog kandidata, a članovi LSV-a će ili apstinirati ili podržati Borisa Tadića, u strahu od „radikalskog iskustva“ u Novom Sadu na jednoj strani, ali i zbog pokrajinskih i lokalnih izbora koji slede. Zbog toga će brojanje glasova za LDP i Čedomira biti u konačnom zbiru razočaravajuće! Za LDP i Čedomira je bila bolja varijanta da su kao svog kandidata „izbacili“ G-dju Vesnu Pešić. Rezultat sigurno ne bi bio lošiji, ako ne bi bio i bolji. LDP bi kao stranka bila motivisana na isti način, jer bi imao kandidatkinju iza koje može da stane i koja bi mogla da zadrži postojeće glasače, a „nedostatak vojvodjanskih glasova“ možda bi mogao da se nadoknadi kroz „ženski lobi“. Ako će biti neke koristi, za LDP, od ovih izbora onda će to biti suočavanje sa realnom cifrom sa kojom mogu da projektuju svoju budućnost.

STOP eu
STOP eu

 

- Radikali će ostvariti rezultat kakav i očekuju u prvom krugu. U drugom krugu neće ostvariti dovoljan broj glasova za pobedu, ali će i dalje to biti sasvim dovoljno da nam još dugo zagorčavaju život. Oni će ove izbore iskoristiti kao predigru za lokalne i pokrajinske izbore, od kojih očekuju daleko više, nego od predsedničkih. Ipak, predsednički izbori će biti radikalski zenit, nakon koga će lagano početi da padaju, što će se videti već na prvim sledećim lokalnim i pokrajinskim izborima. Dobar rezultat Tomislava Nikolića nateraće demokratski blok, šta god to znači, da naprave nove, lokalne, jedinstvene koalicije. Ako bude pameti?

- SPS, svojim predsedničkim kandidatom, pokazuje da je nezasluženo preživeo prošla vremena. Lagano se zaboravlja da su oni (na čelu sa pok. Slobodanom Miloševićem) bili glavni generatori svega lošeg što nam se dogodilo od 90-tih naovamo. Milutin Mrkonjić će uspeti da zabeleži rezultat bolji od prošlih parlamentarnih SPS-a, što će im biti sasvim dovoljno da osokoljeni čekaju nove izbore...a možda, budu i jezičak na vagi za formiranje nove Vlade, bilo u okviru sadašnjeg parlamentarnog saziva ili eventualnog sledećeg!

Kako danas stvari stoje izlaznost će biti očekivana, osim ako nešto ili neko ne dolije, vanredno, koju kap adrenalina, što nije nemoguće?

Dobitnici ovih izbora će biti, svakako, Boris Tadić (DS), Toma Nikolić (SRS) ,Velja Ilić (NS) i Milutin Mrkonjić(SPS). Najveći gubitnik će biti Koštunica & DSS, a LDP će nakon ovih izbora morati da „stavi prst na čelo“ – kuda, kako ali i s kim dalje?

Mi ćemo dobiti novog-starog predsednika, kao što će i Kosovo, nakon toga postati nezavisno, a onda nam, tek, slede, parlamentarni, pokrajinski i lokalni izbori. Koliko god da će biti mučno, a jeste, moraćemo na birališta više puta.

AKO NEĆEMO MI, IMA KO HOĆE!

U jednom od mnogobrojnih intervjua pok. Ivan Djurić je rekao, 1995. godine, da će „još puno vremena u Srbiji proći dok dodjemo u situaciju da glasamo ZA nekog, a ne PROTIV nekoga...“ U tom smislu ništa se nije promenilo, pa će i ovi izbori, a posebno u drugom krugu više biti glas PROTIV, nego ZA!

Usudjujem se da na današnji dan , 16.01.2008.godine prognoziram sledeće rezultate prvoga kruga:

  1. Tomislav Nikolić.....oko 1.250.000...............................36,69%
  2. Boris Tadić..............oko 1.150.000.............................33.75%
  3. Velimir Ilić..............oko 350.000.............................10,2%
  4. Milutin Mrkonjić.....oko 300.000...........................8.8%
  5. Čedomir Jovanović oko 220.000...........................6,45%
  6. Ištvan Pastor...........oko 80.000...........................2,3%
  7. Milanka Karić..........oko 50.000...........................1,4%
  8. Marijan Rističević....oko 5.000..........................0,15
Jugoslav Dobričanin oko 2.000.......................0,05

Ukupno: od 6.702.018....izacice ce oko 3.407.000 ili oko 50%

Eto tako sam zapisao tada, a danas objavljujem. Nisam želeo ranije jer sam se manje više, na Blogu ali i u kampanji, držao po strani. Najviše sam, po svim pokazateljima, uostalom kao i većina, pogrešio u broju izašlih na biralište. Neočekivano visoki procenat može biti plod dobrih kampanja, posebno glavnih favorita, ali nije zgoreg podsetiti na još jednu vešto smišljenu i marketinški dobro plasiranu informaciju koja je brzinom munje prostrujala Srbijom. Naime, desetinu dana pre „dana D“, krenuo je trač da „oni koji ne izadju na izbore, neće imati pravo na besplatne akcije, koje će država deliti...“ Malo po malo ta vešto plasirana dezinformacija, sve više je dobijala na značaju...tako da su mnogi, a o tome se pričalo po slavama, izašli i zbog toga, za svaki slučaj, da ne ostanu bez tih „1000 EU“. Ko zna..mozda bas u tome lezi tajna ?

Bilo kako bilo, pogodio ja ili ne, rezultati su pred nama, kao i II krug.

Da sam na mestu Borisa Tadica, ja narednih dana svakako ne bih trazio podrsku i pomoc partija, posebno ne DSS/a, NS...i slicnih. Svoju kampanju bazirao bih iskljucivo na gradjanima....Gradjani SAD MORAJU da pokazu isto lice koje su pokazali onog Petog oktobra. Bude li pregovarao sa partijama uvuci ce sebe, a i nas u zzivo blato, tako da ce i tako izvojevana pobeda biti samo produzetak politicke i svake druge agonije....

Da posle ne bude da smo se kasno setili „kako je i put do pakla bio poplocan dobrim namerama...’ ili po srpski receno „posle....nema kajanja!“

Atačmenti



Komentari (201)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

grofisneki grofisneki 14:51 21.01.2008

Re: Tomin osmeh

Jelica Greganović
Ubistvo iz strasti bi bilo jedino rešenje.

ni zatvora ne bih zalila LOL
mariopan mariopan 21:03 21.01.2008

Re: Tomin osmeh

Jelica Greganović
Ne veruj čoveku koji poružni kad se nasmeje, kaže moj kum i ja mu verujem.

Kazu ( stara kineska poslovica ) da covek kada ostari ima lice kakvo je ZASLUZIO . Izgleda istina.
Colin_bgd Colin_bgd 12:42 21.01.2008

Flaster se skida odsecnim potezom...

Ja ne razmisljam samo da ne izadjem na drugi krug (kao glasac Cede Jovanovica u prvom krugu), nego da izadjem i da glasam za Nikolica.

A zasto?

Pa skoro 2 miliona ljudi u Srbiji je glasalo za tu radikalsko-milosevicevsku opciju, i to bez ikakve odgovornosti niti svesti o tome sta u stvari njihov glas za to zaista i znaci.

Prema tome, treba ima dati ono sto su trazili. Ovo nije izjava u negativnom smislu, ili iz besa, frustracije ili slicno. Ne! Hajde da im omogucimo da (ponovo) prozive realnost sopstvenog izbora. Jer drugacije niti zive oni, niti zivimo mi, a taj limbo je najgori po buducnost same Srbije. Taj rov, iskopan izmedju "njih" i "nas" se jednom mora zatvoriti ili smanjiti, a cini mi se da smo mi ipak razumnija strana, jedina sposobna da zapocne taj proces...

Dakle, izaci na drugi krug i glasati za Nikolica? Hm, i hemoterapija cini coveka trenutno jako "bolesnim", ali mozda i izleci rak...

Ili, ako imate kucnog ljubimca, psa ili macku, pa ga trenirate da se ne uneredjuje u kuci, prvo sto uradite je da im zabijete njuskicu u gomilicu, pa ih izbacite napolje, pa posle nekoliko puta vrlo brzo nauce. I nakon toga, mirna kuca... (Biljana Srbljanovic zna o kucicima dosta...)

Stoga, postoje dve opcije: ili momentalna emigracija negde napolje gde ce vas tudje sunce grejati hiljadu puta objektivnije i tolerantnije nego domace, ili da ih pustimo da sviraju "sad malo oni", pa ce sami sebi skociti u usta...

Izbor je u sustini vrlo prost, narocito kada je ocigledno da pravi "neprijatelj" nisu radikali, nego ona kombi-stranka-klika...
duck duck 12:54 21.01.2008

Re: Flaster se skida odsecnim potezom...

Ne! Hajde da im omogucimo da (ponovo) prozive realnost sopstvenog izbora.

Problem je sto cemo tu realnost da prozivimo i mi :(
Ako se neko ne seca kakve su bile '90-te ne treba da ih vratimo vec da im to preko medija docaravamo i podsecamo svaki dan. Po meni je tu najkrivlji Tadic sto je ostavio Tijanica na celu RTS-a ali sta da se radi, ne smemo zbog toga raditi na svoju stetu!
Jelica Greganović Jelica Greganović 13:04 21.01.2008

Re: Flaster se skida odsecnim potezom...

i depilira koža. Super izbor - veće zlo. Pa kad radikali upale mrak, a Evropa okači venac belog luka oko vrata i zaključa Srbiju spolja, a ti lepo sediš u mraku i bar znaš zašto.
Btw što se kućnih ljubimaca tiče...mačku samo jednom spustiš u pesak i učenje je gotovo.
Colin_bgd Colin_bgd 13:13 21.01.2008

Re: Flaster se skida odsecnim potezom...

Btw što se kućnih ljubimaca tiče...mačku samo jednom spustiš u pesak i učenje je gotovo.


Da li to impliciras da su macke pametnije od njini' glasaca???

Eh, kad bi i mi mogli nesto, bilo sta, iz prve...
Jelica Greganović Jelica Greganović 13:29 21.01.2008

Re: Flaster se skida odsecnim potezom...

Ne, nego je i pitanje izbora kućnog ljubimca, ako tako hoćeš, vrsta odluke. Ja sam se odlučila za kućnog ljubimca, koji ceni čistoću i ne mora mu se ponavljati lekcija.
Colin_bgd Colin_bgd 13:36 21.01.2008

Re: Flaster se skida odsecnim potezom...

Ne, nego je i pitanje izbora kućnog ljubimca,


Znaci, ono sto sam ja u originalnom postu naveo kao opcija broj jedan, jer to je jedini pravi IZBOR, koji u ovom trenutku imamo...
nsarski nsarski 12:42 21.01.2008

Bravo Cole,

kad bi ovako precizno tipovao i na Sportskoj Prognozi, obogatio bi se! :) Preporuka.
Mislim da ljudi ne smeju da smetnu s uma da je glasanja za Nikolica, zapravo glasanje za Seselja. On iz zatvora vodi radikale, kao sto je nekad Al Kapone iz zatvora izvodio svoje radove po Cikagu. Sad, mozda ima kod nas ljudi koji bi voleli da vide Seselja za predsednika. Nadam se samo da ih nema dovoljno.
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 12:58 21.01.2008

Re: Bravo Cole,

nsarski
kad bi ovako precizno tipovao i na Sportskoj Prognozi, obogatio bi se! :) Preporuka.
Mislim da ljudi ne smeju da smetnu s uma da je glasanja za Nikolica, zapravo glasanje za Seselja. On iz zatvora vodi radikale, kao sto je nekad Al Kapone iz zatvora izvodio svoje radove po Cikagu. Sad, mozda ima kod nas ljudi koji bi voleli da vide Seselja za predsednika. Nadam se samo da ih nema dovoljno.



Moracu da otvorim kladionicu...Hvala!!!
Poredjenje sa Al KAponoeom je prava mera!!!
poz
BKC
Stalker Stalker 13:04 21.01.2008

Re: Bravo Cole,

nsarski
Sad, mozda ima kod nas ljudi koji bi voleli da vide Seselja za predsednika. Nadam se samo da ih nema dovoljno.
Pa da, ima ih trenutno "samo" 40%. Nego, kad vec pomenu Ala, je l Seselj uredno platio porez?
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 18:32 21.01.2008

Re: Bravo Cole,

A socijaliste vodi Mira Markovic iz egzila.
shure shure 21:46 21.01.2008

Re: Bravo Cole,

Mislim da ljudi ne smeju da smetnu s uma da je glasanja za Nikolica, zapravo glasanje za Seselja.

Ja sam siguran da oni to dobro znaju,kao i to da ne citaju ovaj nas blog.A ima ih,mozda cak i vise nego sto ce glasati za Nikolica..
Ja tako mislim,a voleo bih da nisam u pravu
Kvaka 22 Kvaka 22 12:49 21.01.2008

Doslednost

Zanimljiva situacija.
Dali ce LDP imati cime da uslovi svoju podrsku Borisu Tadicu.
Vojislav Kostunica nece sedeti skrstenih ruku, to je sigurno.
Jelica Greganović Jelica Greganović 13:08 21.01.2008

Re: Doslednost

Sučim će usloviti podršku? Nisu ovo parlamentarni izbori pa da se trguje stolicama.
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 13:10 21.01.2008

Re: Doslednost

Jelica Greganović
Sučim će usloviti podršku? Nisu ovo parlamentarni izbori pa da se trguje stolicama.



Ma Jelice, ne budi naivna....ima sa cim...Ali TADIC SAD NE SME DA NA TO PRISTANE...TREBA DA IH SVE ISTERA NA CISTINU, PA I NAS....ILI JESI ILI NISI LAV! Treba da izadje pred GRADJANE i da kaze cime ga KO uslovljava ....pa neka bude sto biti mora!
Poz
bkc
PS>pitaj kuma...videces slozice se sa mnom
Lighthouse Lighthouse 13:15 21.01.2008

Re: Doslednost

Tadić nekoga da istera na čistinu? Ha, ha. On bi pre svega sebe trebalo da istera na čistinu.
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 13:26 21.01.2008

Re: Doslednost

Lighthouse
Tadić nekoga da istera na čistinu? Ha, ha. On bi pre svega sebe trebalo da istera na čistinu.



Pa dobro.....do 03.necu da kopam sam sebi jamu!!!
ivana23 ivana23 13:27 21.01.2008

Re: Doslednost

Branislav Kovačević Cole

Jelica GreganovićSučim će usloviti podršku? Nisu ovo parlamentarni izbori pa da se trguje stolicama.Ma Jelice, ne budi naivna....ima sa cim...Ali TADIC SAD NE SME DA NA TO PRISTANE...TREBA DA IH SVE ISTERA NA CISTINU, PA I NAS....ILI JESI ILI NISI LAV! Treba da izadje pred GRADJANE i da kaze cime ga KO uslovljava ....pa neka bude sto biti mora!PozbkcPS>pitaj kuma...videces slozice se sa mnom

Bravo Cole, potpuno ste u pravu.

Treba da izadje pred GRADJANE i da kaze cime ga KO uslovljava ....pa neka bude sto biti mora!
Jelica Greganović Jelica Greganović 14:21 21.01.2008

Re: Doslednost

Ama ne mora on da bude šta nije, al' da bar mi ne ispadnemo magarci, kad smo već kod životinja. Slažem se i ja sa tobom, nije sporno...
JOVNA JOVNA 12:50 21.01.2008

BRrr

Volimo mi da se samokažnjavamo, mazohisti po opredeljenju. . .
Bolje nismo ni zaslužili
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 13:11 21.01.2008

Re: BRrr

JOVNA
Volimo mi da se samokažnjavamo, mazohisti po opredeljenju. . .
Bolje nismo ni zaslužili


Za mahoziam se slazzem.....................
duck duck 13:22 21.01.2008

Lepa vest iz Novo Sada

Nadjoh rezultate izbora u Novom Sadu (doduse izvor je DS):
Prema podacima Demokratske stranke, na osnovu kompletno obrađenog uzorka u Novom Sadu pobedio je Boris Tadić sa 41,5 odsto glasova ili 73442 glasa. Drugi je Tomislav Nokolić sa 38,39 odsto glasova, odnosno 68025 glasova. Sledi Čedomir Jovanović sa 7,22%, Milutin Mrkonjić sa 5,36%, Ištvan Pastor sa 2,35%, Velimir Ilić sa 2,16%, Milanka Mara Karić 0,96%, Marijan Rističević 0,39%, Jugoslav Dobričanin sa 0,15%.

Kao sto se vidi Novi Sad vise nije radikalski grad, napokon!!!!
Sudeci po procentima simpatizeri LSV-a su se podjednako raspodelili u korist Tadica i Jovanovica.
Sladjana NS Sladjana NS 14:44 21.01.2008

Re: Lepa vest iz Novo Sada

duck
Nadjoh rezultate izbora u Novom Sadu (doduse izvor je DS):
Prema podacima Demokratske stranke, na osnovu kompletno obrađenog uzorka u Novom Sadu pobedio je Boris Tadić sa 41,5 odsto glasova ili 73442 glasa. Drugi je Tomislav Nokolić sa 38,39 odsto glasova, odnosno 68025 glasova. Sledi Čedomir Jovanović sa 7,22%, Milutin Mrkonjić sa 5,36%, Ištvan Pastor sa 2,35%, Velimir Ilić sa 2,16%, Milanka Mara Karić 0,96%, Marijan Rističević 0,39%, Jugoslav Dobričanin sa 0,15%.Kao sto se vidi Novi Sad vise nije radikalski grad, napokon!!!!Sudeci po procentima simpatizeri LSV-a su se podjednako raspodelili u korist Tadica i Jovanovica.



Da, to su lepe vesti. Na izbornom mestu gde sam radila, DS je potukao radikale cestito, samo sto ni DS nije verovao u svoju pobedu, radikali su bili ocajni, Ldp zadovoljan. Cak smo mi iz Ldp-a vise verovali u pobedu demokrata od njih samih sto je cudno. Novi Sad definitivno nece biti radikalski. Drugi krug je cista matematika, a Tadic je uvek los u racunu.Ja licno nisam jos donela odluku hocu li glasati za njega, sad od njega zavisi i od potpisivanja sporazuma 28.01. Ako nema evropske buducnosti vec ruske i bosanske, onda je sve jedno. To je minimum minimuma. Imati Tadica kao predsednika sa Tominom politikom meni kao gradjanki ne znaci nista.
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 14:52 21.01.2008

Re: Lepa vest iz Novo Sada

.Imati Tadica kao predsednika sa Tominom politikom meni kao gradjanki ne znaci nista.

Cestitke za Novi Sad.....!!! Znam. toliko puta sam govorio u NS.....Nece izdati NS ni 03.02
Drzte se
poz
bkc
duck duck 16:41 21.01.2008

Re: Lepa vest iz Novo Sada

Sladjana NS
duck
Nadjoh rezultate izbora u Novom Sadu (doduse izvor je DS):
Prema podacima Demokratske stranke, na osnovu kompletno obrađenog uzorka u Novom Sadu pobedio je Boris Tadić sa 41,5 odsto glasova ili 73442 glasa. Drugi je Tomislav Nokolić sa 38,39 odsto glasova, odnosno 68025 glasova. Sledi Čedomir Jovanović sa 7,22%, Milutin Mrkonjić sa 5,36%, Ištvan Pastor sa 2,35%, Velimir Ilić sa 2,16%, Milanka Mara Karić 0,96%, Marijan Rističević 0,39%, Jugoslav Dobričanin sa 0,15%.Kao sto se vidi Novi Sad vise nije radikalski grad, napokon!!!!Sudeci po procentima simpatizeri LSV-a su se podjednako raspodelili u korist Tadica i Jovanovica.



Da, to su lepe vesti. Na izbornom mestu gde sam radila, DS je potukao radikale cestito, samo sto ni DS nije verovao u svoju pobedu, radikali su bili ocajni, Ldp zadovoljan. Cak smo mi iz Ldp-a vise verovali u pobedu demokrata od njih samih sto je cudno. Novi Sad definitivno nece biti radikalski. Drugi krug je cista matematika, a Tadic je uvek los u racunu.Ja licno nisam jos donela odluku hocu li glasati za njega, sad od njega zavisi i od potpisivanja sporazuma 28.01. Ako nema evropske buducnosti vec ruske i bosanske, onda je sve jedno. To je minimum minimuma. Imati Tadica kao predsednika sa Tominom politikom meni kao gradjanki ne znaci nista.


Slicno sam i ja razmisljao do nedavno (zavisi od potpisivanja sporazuma 28.01) ali nam taj sporazum nece ni biti ponudjen skoro. Ako bi nam slucajno i ponudili potpisivanje a mi ga ne potpisemo zbog Kostunice i Kosova e onda ni ja ne bih izlazio u drugi krug. Ako sam mogao '90-tih da budem na mitinzima okruzen bradonjama koji vicu "Vuce, vuce,..." i da jedini ja aplaudiram Vesni Pesic na vidovdanskom mitingu DEPOS-a '92 i 2000 da zaokruzim Kostunicu, mogu sad da zaokruzim i Tadica.
NoSurrender NoSurrender 23:32 21.01.2008

Re: Lepa vest iz Novo Sada

Imati Tadica kao predsednika sa Tominom politikom meni kao gradjanki ne znaci nista.

POTPISUJEM!!!
JOVNA JOVNA 08:33 22.01.2008

Re: Lepa vest iz Novog Sada

E i mene su prijatno iznenadili, konačno.
Najviše sam se plašila kako će moji Sađani da glasaju . . .
Konačno pametno !
Atomski mrav Atomski mrav 09:40 22.01.2008

Re: Lepa vest iz Novog Sada

A rezultati iz Beograda? Alo, BeograDŽani, urbane legende, alo prestonico... Hoću predsednika iz Beograda?
Cole, tvoj zemljak dobro prošao u KG? Užas...
Fratello Fratello 16:57 22.01.2008

Re: Lepa vest iz Novog Sada

Pa ono sto stvarno jeste Beograd glasalo je skroz korektno. Ali, kada pristignu glasovi iz Mladenovca, Lazarevca, Sopota, Barajeva, Obrenovca, Grocke, ruralnih delova Vozdovca i Palilule situacija se menja iz osnova.
Bojim se da ce taj deo stanovnistva, koji s Beogradom skoro da nikakve veze i nema, odluciti i majske lokalne izbore. Malo je nedostajalo da takvu egzekuciju naprave i pre cetiri godine...
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 17:15 22.01.2008

Re: Lepa vest iz Novog Sada

Atomski mrav
A rezultati iz Beograda? Alo, BeograDŽani, urbane legende, alo prestonico... Hoću predsednika iz Beograda?
Cole, tvoj zemljak dobro prošao u KG? Užas...


jESTE..SLAZZEM SE...NAZALOST!!!!
Jelica Greganović Jelica Greganović 17:00 23.01.2008

A imati predsednika

sa ovakvom politikom, koju samo privremeno, tokom izbora, ne nosi na reveru, bi li to bilo nešto?
ivana23 ivana23 17:56 23.01.2008

Re: A imati predsednika

Jelica Greganović
sa ovakvom politikom, koju samo privremeno, tokom izbora, ne nosi na reveru, bi li to bilo nešto?

LjokaKraka LjokaKraka 13:31 21.01.2008

Mi Nismo Sami

Problem je da mi verujemo da sve ovo sto se desava je tipicno samo za Srbiju. I to je zbog toga sto smo toliko egocentricni da verujemo da je Srbija u svemu specijalna. Potpuno isto se desavalo u Rumuniji pre 5-6 godina kada se sve ostale stranke morale da glasaju za jednog kandidata da bi pobedile kandidata Partije Romania Mare ( velike Rumunija) koji se zove Kornelije Vadim Turdor.
Druga greska je da mi vidimo sve staticki a ne dinamicki. Onog strenutka kada je Rumunija potpisala SAA popularnost nacionalista je pocela vrtoglavo da pada ( do tog trenutka su ozbiljno konkurisali za vlast). Sada godinu dana posle prijema u EU Partija Romania Mare je blizu nestanka i pitanje je da li da predju prag od 5% na sledecim izborima. Zasto? Zato sto posle potpisivanja SAA pocinje polako normalnost, stvarna ekonomska, politicka i reforma pravosudnog sistema.
Najtmanije je pred svitanje, Ali niko NE GARANTUJE svitanje ako ga sami ne napravimo.
Ako u prvoj polivini 2008 potpisemo SAA i u drgoj dojemo na Belu sengesku listu, situacija ce u Srbiji da pocne da se menja na bolje vrtoglavom brzinom.
Ali prvi korak u ucenju plivanja je ne udaviti se. Ne glasa se 3ceg Februara za Tomu ili Borisa, hteli ste sansu da prometi buducnost imate je.
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 13:40 21.01.2008

Re: Mi Nismo Sami

LjokaKraka

Ali prvi korak u ucenju plivanja je ne udaviti se. .


TAKO JE!!!
grofisneki grofisneki 13:43 21.01.2008

Re: Mi Nismo Sami

LjokaKraka
Problem je da mi verujemo da sve ovo sto se desava je tipicno samo za Srbiju. I to je zbog toga sto smo toliko egocentricni da verujemo da je Srbija u svemu specijalna. Potpuno isto se desavalo u Rumuniji pre 5-6 godina kada se sve ostale stranke morale da glasaju za jednog kandidata da bi pobedile kandidata Partije Romania Mare ( velike Rumunija) koji se zove Kornelije Vadim Turdor.Druga greska je da mi vidimo sve staticki a ne dinamicki. Onog strenutka kada je Rumunija potpisala SAA popularnost nacionalista je pocela vrtoglavo da pada ( do tog trenutka su ozbiljno konkurisali za vlast). Sada godinu dana posle prijema u EU Partija Romania Mare je blizu nestanka i pitanje je da li da predju prag od 5% na sledecim izborima. Zasto? Zato sto posle potpisivanja SAA pocinje polako normalnost, stvarna ekonomska, politicka i reforma pravosudnog sistema.Najtmanije je pred svitanje, Ali niko NE GARANTUJE svitanje ako ga sami ne napravimo.Ako u prvoj polivini 2008 potpisemo SAA i u drgoj dojemo na Belu sengesku listu, situacija ce u Srbiji da pocne da se menja na bolje vrtoglavom brzinom.Ali prvi korak u ucenju plivanja je ne udaviti se. Ne glasa se 3ceg Februara za Tomu ili Borisa, hteli ste sansu da prometi buducnost imate je.

Apsolutno se slazem sa ovim. Samo jos malo strpljenja ljudi!
duck duck 13:43 21.01.2008

Re: Mi Nismo Sami

Branislav Kovačević Cole
LjokaKraka

Ali prvi korak u ucenju plivanja je ne udaviti se. .


TAKO JE!!!


A prvi korak u ucenju skijanja je kako pasti ;-)

Salu na stranu, slazem se s LjokaKraka
Lighthouse Lighthouse 13:50 21.01.2008

Re: Mi Nismo Sami

A prvi korak u ucenju skijanja je kako pasti ;-)


Toooo!
Pedja Rafailovic Pedja Rafailovic 14:24 21.01.2008

Re: Mi Nismo Sami

Ali prvi korak u ucenju plivanja je...

...na primer, potpisivanje SAA 1. marta 2008. Ko umije, njemu dvije.
Boris Drenca Boris Drenca 13:48 21.01.2008

Pitanja

Boris Tadić je došao da kraja svoje političke karijere. Ne mislim na završetak već na ivicu na kojoj se mora izjasniti. Na toj ivici odlučuje hoće li nastaviti kao predsednik Srbije ili kao predsednik Demokratske stranke (dok ga ne smene).

Kao pretendent na mesto predsednika on bi građanima mogao da objasni šta znači energetski sporazum sa Rusijom. Da li je istina da bi Srbija postala zavisna od ruskog kapitala toliko da bi kada bi u njoj došao na vlast neko ko nije Rusima morala da plaća mnogo više nego pre toga. Odnosno da li se tim sporazumom Srbija stavlja u praktično ucenjen položaj. Na koji način su njegovu podršku tom sporazumu obezbedili članovi njegove stranke koji su sebi obezbedili fine pozicije u budućim preduzećima sa Gazpromom. Zašto je dozvolio da se jedno od najvećih javnih preduzeća , van bilo kakve tržišne logike ( i normalnih svetskih standarda) proda nagodbom koju je napravio jedan funkcioner Vlade (a iz druge stranke je).

Ovo je jedno pitanje. Druga pitanja se mogu samo dodavati. Naprimer : Ko je kriv što se rok kada Srbija postaje kandidat za članstvo u EU stalno pomera. Može i ovo zašto škole nemaju toalete?.

Znam da se za sve ovo može opravdanje naći u odgovornosti drugih ljudi ali kao predsednik države koji je i predsednik stranke koja je u Vladi morao bi da zna.

Komandna odgovornost podrazumeva da se odgovara i za dela za koja je neko "znao ili mogao znati".
49 41 49 41 13:54 21.01.2008

Realnost postojanja

90-tih su pobedile nacionalne stranke u Sarajevu i BiH. Gadilo mi se od svega toga.
U Sloveniji su vecinom na vlasti i u igri vlastodrsci sa jakom nacionalnom konotacijom. U Hrvatskoj nije nista bolje; a, mozda je i gore-s razlikom sto imaju jaku podrsku Vatikana i sve prolazi mnogo lakse i mnogo toga se zabasuruje.
Sto se iscudjavati kad je u okruzenju sve tako.
Zar je Srbija pelcovana od tog izuzeca ili bilo kog?

U Francuskoj je pobedio ultra desnicar (citaj nacionalista); niko nije dizao toliku halabuku zbog toga.
Pre 10-tak godina se desilo isto i u Austriji!?!

Jednostavno su postala neka "moderna" vremena za nacios.
Mene ne cudi reakcija glasaca; iako sam u principu i celog zivota protiv nacionalista i radikalnosti- da ne upotrebim tezu rec.

Srbija kao najmnogonacinalna drzava na Balkanu; slovenskog porekla; a, okruzena NATO drzavama i odsecenim trbuhom (Kosovo) i nekom "slobodarskom" tradicijom- ako joj se ugrozi integritet, teritorijalnost.
Ugrozavanje teritorijalnosti i integriteta dal' bilo od Turaka, Austro-Ugara ili Nato-a daje na kraju isti zbirni rezultat.

Niko ne moze dugo da zivi od lepih reci i obecanja. "Pretrcava" se u tudji- jaci tabor. To se desavalo i u Nemackoj; gde su mnogi CISTO ZELENI glasaci otrcali u rechts radickalnost; jer se osecaju najvise ugrozeni od sve vecih populacija iz Turske i ostalih azijskih i africkih zemalja.
Slicno je i na Francuskom politickom polju. Nista bolje-niti gore!

Naravno, velike evropske nacije-drze dupe jedna uz drugu; a, gardom idu van. Svoje problem gurnu pod tepih; za bolja vremena. Iako, oni buknu i eskaliraju; kao skoro sirom Francuske.

Realnost zivota i postojanja.


sonja k. sonja k. 14:53 21.01.2008

Re: Realnost postojanja

pa ne mogu da citam nacionalista ako je ultra desnicar, jer to nije isto
jos manje mogu srpski ultra desnicar da procitam kao francuski konzervativac.

taj u austriji, ultra desnicar, nije pobedio vec usao u koaliciju...i puk'o.

ne znam gde
49 41 49 41 16:11 21.01.2008

Re: Realnost postojanja

taj u austriji, ultra desnicar, nije pobedio vec usao u koaliciju...i puk'o.

ne znam gde


Pukao je na pocetku; jer je jedna vazna politicka osoba tada (koja ima jos uvek jakog politickog upliva) tresnula
rukom o sto i rekla micite ga iz politickog zivota; jer se Austriji moze desiti svasta- ako takav dodje na Vrh vlasti.
Sprecili su-nisu lecili!

Za nas taj kriterijum ne vazi. Sta vise-vise im odgovara!
Dokle-to je drugo pitanje?
oort oort 15:14 21.01.2008

samo jedno je sigurno

ovi izbori su dokazali da je CeSID 100% u pravu što se tako zove. slobodni izbori su jedna stvar, a demokratija sasvim druga.
Attila Attila 15:23 21.01.2008

demokratija, anarhija, i svako je pametan

Znam vrlo dobro da sam zbog svih budalastina u ovoj zemlji izgubio vise od 10 godina svog zivota. Znam da su politicari koji su dosli nakon Milosevica bili daleko od idealnog. Isto tako znam da po svim web anketama moji stavovi najvise slazu sa stavom LDP. Ako zelim da zameram mnoge stvari politicarima, lako cu naci stvari koje mi se ne svidjaju, od kojih se jezim.

Rezultati izbora su cinjenicno stanje, ma koliko se meni licno to nimalo nije dopalo, ma koliko bi govorio da ne razumem ili necu da razumem glasace ove ili one. Oni jesu glasali i jesu izabrali - nebitno je vise ko ih je kako ubedio i zasto. Otisli na biracko mesto i glasali, rezultate ne mozemo menjati.

Ali isto tako znam da ako ne bude Boris Tadic pobedio u drugom krugu, tesko da ce oni koji su za normalniji zivot izaci i glasati na nekim narednim izborima, jer su se previse razocarali u sve i svasta. Mnogi nemaju posla, ili su im primanja neverovatno mala - njima je svaki minut zivota tezak, pitanje je koliko ce u svojoj depresiji glasati za destruktivne opcije.

Drug mi je pre nove godine rekao kako nekoliko firmi iz Madjarke zeli da prosiri trziste i na Srbiju. Za mene to znaci da cu imati posao. Samo znam da je uslov da otvore svoja predstavnistva da ne pobedi Nikolic. Njima je nebitno sta mislim o Miskovicu i Delti, sta mislim o Gazpromu i dogovoru sa Rusijom, ne zanima ih sta sve jos zameram politicarima.

I mene nekad mrzi da glasam, najradije bih se bunio i rekao da neka radikali pobede, pa da kukamo narednih nekoliko godina. Nisam siguran sta ocekuju oni glasaci LDP koji nece izaci u drugom krugu ili ce namerno glasati za Nikolica. Voleo bih da znam kakav scenario oni ocekuju. Nisam siguran da li ce u slucaju da pobede radikali i vladaju neko vreme u koaliciji sa bilo kime, pa ce se ljudi "dozvati pameti" pa ce shvatiti da radikali nisu dobri, i da ce se desiti cudo samo od sebe i sve ce krenuti na bolje.

Znam da tranzicija jesu i svi svi ovi problemi koji nam jako smetaju, gomila neodgovornih politicara, spor i jedva vidljiv napredak, veliki broj nezaposlenih.

Pokusavam da stavim sve emocije sa strane, i gledam sta je moguce, a ne da pricam o nepostojecem idealnom kandidatu, ili o opciji koja bi meni bila najbolja, znam da necu dobiti nista time sto cu se ljutiti na one koji su vec u prvom krugu glasali za radikale, znam da se stvari nece desiti same od sebe, znam da sam se prijavio na radna mesta koja sam zeleo i znao da bez licne veze ne mogu proci, znam da cekanje ubija i stvara samo bes.

Da li je sebicno sa moje strane sto cu izacu i drugom krugu, i ako ni zbog cega drugog, onda bar zbog nade da ce ta neka tamo firma otvoriti kancelariju u Srbiji, i da cu bar imati nadu da se i ja zaposlim?
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 15:29 21.01.2008

Re: demokratija, anarhija, i svako je pame

Attila


Da li je sebicno sa moje strane sto cu izacu i drugom krugu, i ako ni zbog cega drugog, onda bar zbog nade da ce ta neka tamo firma otvoriti kancelariju u Srbiji, i da cu bar imati nadu da se i ja zaposlim?


Ne da nije sebicno....nego manje vise svi treba, na taj nacin, da presecemo taj problem u glavi....Nase malo sebicno Toma gubi...a sve ostalo je sada u drugom planu!!!
poz
bkc
oort oort 15:38 21.01.2008

Re: demokratija, anarhija, i svako je pame

i dokle tako? šta konkretno dobijamo upornom borbom "da toma NE dodje na vlast"? svaki sledeći put sve je bliži, tj SVE VIŠE LJUDI GLASA ZA NJEGA (2004 - 90000, 2007 - 1100000, 2008 - 1600000). Kako do toga dolazi? voleo bih ja da je to zbir dve nesrećne stvari - zle glasine o obaveznom glasanju (ili ode besplatna šargarepa na dugom štapu) + prvo mesto na listiću (glasaću za prvog, samo da uzmem 1000 evra), ali mi pre izgleda da je početak i kraj svih priča u tome što DEMOKRATE NIŠTA NE RADE VEĆ ČEKAJU DA DOĐU IZBORI DA BI NAS PLAŠILI RADIKALIMA. Meni je jako žao ali sve to mora da stane sada.
glasaću za tomu da bi došao na vlast i to na najbenignije mesto od svih (nek ne potpisuje zakone, ionako je donošenje zakona postalo ponoćna zabava umesto pornića), i nadam se dovoljno zaplašio demokrate da se uzmu u pamet i počnu da rade. toliko.
NenoX NenoX 16:01 21.01.2008

Re: demokratija, anarhija, i svako je pame

EKSPLICITNO

Attila
Znam vrlo dobro da sam zbog svih budalastina u ovoj zemlji izgubio vise od 10 godina svog zivota. Znam da su politicari koji su dosli nakon Milosevica bili daleko od idealnog. Isto tako znam da po svim web anketama moji stavovi najvise slazu sa stavom LDP. Ako zelim da zameram mnoge stvari politicarima, lako cu naci stvari koje mi se ne svidjaju, od kojih se jezim.

Rezultati izbora su cinjenicno stanje, ma koliko se meni licno to nimalo nije dopalo, ma koliko bi govorio da ne razumem ili necu da razumem glasace ove ili one. Oni jesu glasali i jesu izabrali - nebitno je vise ko ih je kako ubedio i zasto. Otisli na biracko mesto i glasali, rezultate ne mozemo menjati.

Ali isto tako znam da ako ne bude Boris Tadic pobedio u drugom krugu, tesko da ce oni koji su za normalniji zivot izaci i glasati na nekim narednim izborima, jer su se previse razocarali u sve i svasta. Mnogi nemaju posla, ili su im primanja neverovatno mala - njima je svaki minut zivota tezak, pitanje je koliko ce u svojoj depresiji glasati za destruktivne opcije.

Drug mi je pre nove godine rekao kako nekoliko firmi iz Madjarke zeli da prosiri trziste i na Srbiju. Za mene to znaci da cu imati posao. Samo znam da je uslov da otvore svoja predstavnistva da ne pobedi Nikolic. Njima je nebitno sta mislim o Miskovicu i Delti, sta mislim o Gazpromu i dogovoru sa Rusijom, ne zanima ih sta sve jos zameram politicarima.

I mene nekad mrzi da glasam, najradije bih se bunio i rekao da neka radikali pobede, pa da kukamo narednih nekoliko godina. Nisam siguran sta ocekuju oni glasaci LDP koji nece izaci u drugom krugu ili ce namerno glasati za Nikolica. Voleo bih da znam kakav scenario oni ocekuju. Nisam siguran da li ce u slucaju da pobede radikali i vladaju neko vreme u koaliciji sa bilo kime, pa ce se ljudi "dozvati pameti" pa ce shvatiti da radikali nisu dobri, i da ce se desiti cudo samo od sebe i sve ce krenuti na bolje.

Znam da tranzicija jesu i svi svi ovi problemi koji nam jako smetaju, gomila neodgovornih politicara, spor i jedva vidljiv napredak, veliki broj nezaposlenih.

Pokusavam da stavim sve emocije sa strane, i gledam sta je moguce, a ne da pricam o nepostojecem idealnom kandidatu, ili o opciji koja bi meni bila najbolja, znam da necu dobiti nista time sto cu se ljutiti na one koji su vec u prvom krugu glasali za radikale, znam da se stvari nece desiti same od sebe, znam da sam se prijavio na radna mesta koja sam zeleo i znao da bez licne veze ne mogu proci, znam da cekanje ubija i stvara samo bes.

Da li je sebicno sa moje strane sto cu izacu i drugom krugu, i ako ni zbog cega drugog, onda bar zbog nade da ce ta neka tamo firma otvoriti kancelariju u Srbiji, i da cu bar imati nadu da se i ja zaposlim?


Svaka zemlja koja je prolazila kroz traniciju je prolazila kroz iste ove stvari ... prosto, to je jedna od stepenica kolektivnog sazrevanja u smislu odgovornosti prema sopstvenom zivotu! T.Nikolic ce biti samo jedan mali izlet u tom, inace sasvim normalnom a po meni i pozeljnom, putu sazrevanja ... zato je dugorocno pametnije pustiti grobara da sam sebe zakopa a usput i neke nabedjene vlasnike celokupnog demokratskog potencijala dovesti na pravu meru!
Attila Attila 16:09 21.01.2008

Re: demokratija, anarhija, i svako je pame

oort
i dokle tako? šta konkretno dobijamo upornom borbom "da toma NE dodje na vlast"? svaki sledeći put sve je bliži, tj SVE VIŠE LJUDI GLASA ZA NJEGA (2004 - 90000, 2007 - 1100000, 2008 - 1600000). Kako do toga dolazi? voleo bih ja da je to zbir dve nesrećne stvari - zle glasine o obaveznom glasanju (ili ode besplatna šargarepa na dugom štapu) + prvo mesto na listiću (glasaću za prvog, samo da uzmem 1000 evra), ali mi pre izgleda da je početak i kraj svih priča u tome što DEMOKRATE NIŠTA NE RADE VEĆ ČEKAJU DA DOĐU IZBORI DA BI NAS PLAŠILI RADIKALIMA. Meni je jako žao ali sve to mora da stane sada.
glasaću za tomu da bi došao na vlast i to na najbenignije mesto od svih (nek ne potpisuje zakone, ionako je donošenje zakona postalo ponoćna zabava umesto pornića), i nadam se dovoljno zaplašio demokrate da se uzmu u pamet i počnu da rade. toliko.


moram priznati da nisam siguran da li ce se time demokrate i svi koji su pro demokratski glasaci uraditi drugacije uraditi nesto drugacije.

ako cemo sa zameranjima, mogu da krenem (redosled je proizvoljan):
- smeta mi sto je Pasztor svog sina stavio za republickog poslanika svoje stranke, smeta mi sto je ista stranka u pojedinim opstinama na severu vojvodine tesno saradjivala za SPS, smeta mi sto se SVM nametnuo i odlucuje o svim sredstvima koji dolaze iz Madjarske i sto postoje podele pro SVM i ostale NVO na severu zemlje. u tom smislu mi smeta sto ih i dalje zanimaju demokratama.

- smetaju mi pojedini lokalni funkcioneri DS koji su se docepali neke vlasti pa na funkcije guraju svoje drugare, a ne one koji su im najvise pomagali. smetaju mi lazna obecanja oko mnogih stvari - sad me mrzi da ih nabrajam.

- smeta mi sto pojedini lokalni odbori LDP imaju ljude koji su promenili nekoliko stranaka, i ciji su stavovi susta suprotnost onoga sto bi trebali predstavljati

- smeta mi sto je nivo pismenosti pojedinih politicara na tragicno niskom nivou, bilo da su na vlasti ili u opoziciji.

Sa druge strane sam i ja video da su glasaci koji glasaju za radikale i za neku iracionalnu proslost uporniji. Znam da su glasaci manje-vise pro EU stranaka prilicno neodlucni, lose volje na dan glasanja, imaju grc kose i ostale parabolesti.
Ma koliko bih voleo da verujem u to, ne mogu sebe ubediti da ce se takvi ljudi ikad dozvati pameti i da ce glasati za one koji ce puno, nesto ili tu-i-tamo uraditi da bar donekle bude bolje.

Cesto se setim jedne od mojih omiljenih izreka stoicnih filozofa: Nemoj se nervirati zbog stvari na koje ne mozes da utices.

Ono sto me zaista zanima (bez i trunke cinizma pitam) kako i sta bi se zaista desilo (ne to sto bi nerealno voleli, vec to sto je realno moguce) da radikali pobede?
Stalker Stalker 16:11 21.01.2008

Ako, ako, ako....

Ako Grobar pobedi:
1. Kostunica i dalje ostaje na istom
2. Nastavlja se proces dugogodisnje talibanizacije Srbije
3. Opet cemo ratovati za Kosovo i opet cemo izgubiti
4. Svi sudski procesi u vezi ubistva ZDj bice obustavljeni
5. Legija & co ce biti legalno pusteni na slobodu
6. Bice najgrublji progon neistomisljenika
7. Ponovo izolacija i blokada Srbije
8. Sledi jos veci odliv mlade inteligencije

Ako Boris (jedva) pobedi:
1. Kostunica i dalje ostaje na istom
2. I dalje sledi potpuna nezainteresovanost istih za nastavak politicke ideje ZDj
3. Nastavak korupcije i bezakonja
4. Sudski postupci u vezi ubistva premijera i dalje ce biti vrlo spori i neresivi
5. Krug moci ce i dalje se vrteti na relaciji tajkuni-bia-mafija

Dragi gradjani Srbije, budite pamenti i izaberite.
pufna pufna 16:19 21.01.2008

Re: Ako, ako, ako....

Ako Boris (jedva) pobedi:
1. Kostunica i dalje ostaje na istom
2. I dalje sledi potpuna nezainteresovanost istih za nastavak politicke ideje ZDj
3. Nastavak korupcije i bezakonja
4. Sudski postupci u vezi ubistva premijera i dalje ce biti vrlo spori i neresivi
5. Krug moci ce i dalje se vrteti na relaciji tajkuni-bia-mafija

Dragi gradjani Srbije, budite pamenti i izaberite.

ovako kako si ti izlozio, ovo drugo mi je manje strasno.
Stalker Stalker 16:48 21.01.2008

Re: Ako, ako, ako....

pufna
ovako kako si ti izlozio, ovo drugo mi je manje strasno.

To uopste nije sporno, ali i dalje ne vidim da se stvar Borisovim izborom pomera iz mrtve tacke jer on definitivno nije nastavio Zoranovim putem. A ta Seseljeva ultra-desnica iz svakih izbora izlazi sve jaca i organizovanija. Kao sto to neko rece, Seselj, kao i Al Capone, sve to lepo diriguje direktno iz zatvora. Da ne zaboravimo i nase "ruske emigrante": vesticu sa cvetom u kosi i sezonskog radnika sto je zaradio crkavicu noseci gajbice. Ako Grobar pobedi, eto Srbiji i tog zla. Ono, cisto tek da zacini nasu corbu.
mariopan mariopan 21:15 21.01.2008

Re: demokratija, anarhija, i svako je pame

Samo ti Atila izadji i glasaj. Pises jezikom normalnog coveka , da bi ostao normalan moras da se boris za bilo sta sto ce ti doneti neki boljitak , nije idealno ali neka samo bude bolje. Mozda cemo malo po malo jednog dana stici na to idealno ,pa ako ne uradimo nista u tom pravcu , necemo nigde ni stici. Sve sto pises tacno je i mnogi se tako osecaju.
NoSurrender NoSurrender 23:48 21.01.2008

Re: Ako, ako, ako....

ovako kako si ti izlozio, ovo drugo mi je manje strasno.

Sve dok budemo birali "manje strasno",i bice nam strasno.Ne smemo dozvoliti da bilo koji politicar stekne tu lagodnu poziciju da dobija nase poverenje, ne zato sto nam je ponudio dobar program, vec zato sto je "manje zlo".
Dosli smo u poziciju da od Borisa vise nista i ne ocekujemo,osim da pobedi Tomu, pa moze da nastavi svoju ljigavu i neprincipijelnu politiku.
Ako se naviknemo da glasamo za "nuzno zlo", takav nacin glasanja ce za nas vremenom sve manje biti zlo, a sve vise nuznost.
KafaJeGotova KafaJeGotova 16:24 21.01.2008

cole

mislite da tadic zeli vas glas? ne, on zna da ce ga dobiti jer necemo radikale. i to se vidi iz njegovog predsednikovanja. njemu sad trebaju glasovi velje i dss-a i tu se cine ustupci.
ja moj glas ne dajem... i svesno snosim odgovornost za taj postupak.
mrtvi bili, pa videli
nikson nikson 16:41 21.01.2008

...

jel kostunica izasao na izbore?
KafaJeGotova KafaJeGotova 16:53 21.01.2008

Re: ...

jel kostunica izasao na izbore?

zar nisi video snimak? i njemu su kamerom virili za koga je glasao...
Nenad Šeguljev Nenad Šeguljev 18:08 21.01.2008

Glasanje

Mislim da glasanje ne treba da bude "građansko pravo" već obaveza.
Ko ne izađe i nema opravdanja za neizlazak... rebneš mu kaznu od koje će se češati tamo 'de ga ne svrbi.

Ko mi bude pričao o politici a ne izlazi na izbore ja ću mu prvi zalepiti šamarčinu.

Izađi na izbore, precrtaj glasački listić, odnesi ga kući, zapali, nacrtaj na njemu "onu stvar" ali mi nemoj govoriti o politici.

Ispravite me ako grešim i da li mogu da je upotrebim u ovom vremenu ali reč idiot je nastala u Staroj Grčkoj i označavala je onoga ko se ne bavi politikom.
Coco Rosie Coco Rosie 18:46 21.01.2008

Re: Glasanje

da li je istina da se u nekim demokratskim zemljama u svetu neizlazak na izbore i neispunjavanje ove gradjanske obaveze novcano kaznjava?
Nenad Šeguljev Nenad Šeguljev 18:49 21.01.2008

Re: Glasanje

Coco Rosie
da li je istina da se u nekim demokratskim zemljama u svetu neizlazak na izbore i neispunjavanje ove gradjanske obaveze novcano kaznjava?


Koliko sam cuo u Belgiji i Turskoj... ili Grckoj.
ivana23 ivana23 18:52 21.01.2008

Re: Glasanje

Nenad Šeguljev

Coco Rosieda li je istina da se u nekim demokratskim zemljama u svetu neizlazak na izbore i neispunjavanje ove gradjanske obaveze novcano kaznjava?Koliko sam cuo u Belgiji i Turskoj... ili Grckoj.

Australija.
Coco Rosie Coco Rosie 18:59 21.01.2008

Re: Glasanje

da, i meni nesto Grcka u glavi...bas cu da proverim...a i logicno bi bilo imajuci u vidu starogrcku morfologiju reci idiot.
AlexDunja AlexDunja 19:12 21.01.2008

Re: Glasanje

..a i logicno bi bilo imajuci u vidu starogrcku morfologiju reci idiot.

jeste, coco,
ali kod nas to ije definisano kao obaveza ,
nego kao pravo.
Stalker Stalker 20:09 21.01.2008

Re: Glasanje

Coco Rosie
da li je istina da se u nekim demokratskim zemljama u svetu neizlazak na izbore i neispunjavanje ove gradjanske obaveze novcano kaznjava?

Brazil.
Kraja Kraja 02:41 22.01.2008

Idiotiko

Oznacava nesto privatno........vidjali ste u Grckoj Parking IDIOTIKO...........
oort oort 11:34 22.01.2008

Re: Idiotiko

normalnim državama se može da naređuju glasanje jer tamo ministar ne sme da kaže da je ok da se kraducka. odnosno sme ali onda nije ministar.
dragan7557 dragan7557 15:30 22.01.2008

Re: Glasanje

Ko ne izađe i nema opravdanja za neizlazak... rebneš mu kaznu od koje će se češati tamo 'de ga ne svrbi.


Čini mi se priličnije nabijanje na kolac ili čupanje jezičine, mada je i kopanje očiju ili sečenje nosa i ušiju sasvim pristojna demokratska reprepresija za neodgovone građane.
Tarkovski Tarkovski 19:31 21.01.2008

Re: Blog

[Radikali] drugom krugu neće ostvariti dovoljan broj glasova za pobedu,
Posto izgleda imamo dobrog prognozera u vezi ovog gore- "iz tvojih usta u Bozje usi" .
Po meni, da bi se to ostavarilo mnogo toga mora da se desi i za sada sanse nisu vece od 50%.

Borba ce biti:
oko glasaca Ilica (i Kostunice)
motivisanosti onih koji su vec glasali
onih koji nisu izasli u prvom krugu ali sada razmisljaju da li ce
oko izalsnosti glasaca Pastora
Oko izlaznosti LDP glasaca (oni koji glasaju vecinom ce za Tadica)
i nesto sto se podcenjuje - to je SPS glasaci (nijedan glas od njih nije manje vredan, nijedno neglasanje za Nikolica nije za podcenivanje)

Inace izlaznost ocekujem da ce biti opet oko 60%. Kolika god da bude ne sme da se dozvoli povratak u mrak.
Saša Milošević Saša Milošević 19:34 21.01.2008

Hollywood za Srbiju i Kosovo

Blogeru, namerniče, vidi ovaj URL pa sam(a) prosudi ko su bolji ljudi:

http://byzantinesacredart.com/blog/2008/01/hollywood-support-grows.html

Jelena Pavlović Jelena Pavlović 20:11 21.01.2008

Re: Hollywood za Srbiju i Kosovo

Sta je ovo? Nesto se ne secam podrske Srbima u vreme Klintona. Ustvari, secam se podrski upucenih Klintonu. Secam se njegovih saksofon-svirki na holivudskim zabavama. Moram da priznam da o ovome citam po prvi put.
Ovo nema veze sa glasanjem, niti sa uzasnom stvarnoscu koja moze da se ocekuje ukoliko Toma Nikolic dobije podrsku naroda pa se nadvije nad Srbijom kao dzinovski slepi mis sa crveno-cnim krilima.
LjokaKraka LjokaKraka 21:21 21.01.2008

Wierd Mind

Zasto se Borisu toliko zurilo sa izborima? A sta ako on namerno hoce da izgubi da bi Toma kao predsednik bio grobar Kosova?
Walter Walter 21:36 21.01.2008

"Lajte kere Jakobsfelda!"

Nekako ocekujem da na ovom blogu naidjem na ljude slicne meni.Pazi "strance",ne kazem iste,nego slicne i zaista postujem razlike.Zanimljivo je ucestvovati u zdravim polemikama,kad ni onaj s druge strane stola ni ja ne moramo(!!!) POLAZITI OD NASTANKA SVIJETA,NEGO OD TRENUTNOG PROBLEMA,POSTO SE OSTALO PODRAZUMIJEVA.E,a onda procitam-necu na izbore,za koga da glasaaaaam,ovo je bezveeeze,nas lazuuuu,umorna ili umoran sam od ovoga,a posbno mi padne mrak na oci kad od odrasle osobe cujem-taj poliicar lazeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!Dajte mi,molicu lijepo,makar jednog politicara iz svjetske istorije (i sire,ako postoji)koji je bio iskren????Jesmo li mi,posteni biraci i milo nam glasacko tijelo,svakodnevno i uvijek besprijekorno iskreni???Sta to trazimo od drugih,a nismo u stanju sami da zivimo???I ne moram voljeti Tadica,ali mi je jos crnji mrak radikala i sta se tu imam dvoumiti???Pa vidite ljudi da nas je ocigledno manje i da ce nas uskoro,ako se budemo nastavili ovako prenemagati,pojesti za dorucak i nece ostati niko ni da "Druzbu Pere Kvrzice" o nama napise!!!Ama znam za koga necu i to mi je dovoljno i tuga je da u zemlji koja propada,50%biraca izadje na izbore.Pa ko to onda treba da odluci o meni,tebi i nama?Vidis druze,ostavljamo im prostora nas nastave je...(da ne lajem!) u zdrav mozak,a mi cemo i dalje uz cigaru i kafu,u nekom kafeu(kad imamo love za to),razabirati svjetsku politiku,nalaziti razloge za i protiv,biti strasno intelektualni,citati knjige i pricati kako se mi razlikujemo od zena s ladnom trajnom i muza im u njih,od ljudi kojima siske iz obrva rastu,dok se ti isti na dan izbora,uredno pocesljaju,obriju,Pitralon pristave i pravac glasanje,a mi se dvoumimo,sunce ti kalajisano!!!!!!!!!!!!!!!!!Pa ako se mi dvomumio,ko ce otici tamo da glasa za nas i o nama????Nego,da ja vama kazem,vec dugo se osjecam bas kao jedan o aktera ovog mog naslova.Jasno i glasno "lajem",a karavani prolaze i to ne bi bilo strasno da imamo nekih ekstra zivota,pa ovaj ujeb...,sta ima veze,imamo rezervni,nego nam je ovaj sada jedan i jedini ,a nigdje nas na mapi,heeeeeeeej!Ta intelektualna ignorantnost i vjera u to da nas ima vise od pogresnim oblikom nacionalizma ostrascenim spodobama,mene je odvela od moje kuce i bilo bi zaista lijepo kada bi vec jednom poceli uciti iz tudjih iskustava,da pobijedimo uzas-sve preko svojih ledja,zasto ne iskoristiti znanje nekoga ko je kroz to prosao(nema veze iz kog dijela svijeta)?Ako se na milion primjera vidi sta po usima udara,zasto opet i iznova prolaziti kroz to?Ako mi koji vidimo,imamo tu dilemu biti ili ne biti,zamisli onda sta je sa onima koji ne vide??????
LjokaKraka LjokaKraka 21:49 21.01.2008

Re: "Lajte kere Jakobsfelda!"

Waltere imas moju preporuku ( ako ti to nesto znaci).
Nasi ljudi jos nemaju osecaj da glasajuci odlucuju o svojoj sudbini. Oni veruju da odlucuju Borisovu sudbinu.
Na svim ovim blogovima ne mozes da procitas "Ja hocu".
Evo ja kazem :
1) Ja hocu reformisanu ekonomiju, reformisanu politicku floru i faunu i reformisani Pravosudni siste, (ovo negde
ukljucuje i reformisane tajne sluzbe)
2) Ja hocu slobodu kretanja, da mogu da izaberem da li radim za Tajkune u Srbiji za 100 evra ili za sebe negde
drugde
3) Ja hocu da budem deo evropske zajednice naroda. Kao i svaka zajednica ovo znaci da ja moram da se malo
prilagodim i oni treba da se malo prilagode meni.
Eto to je sto ja hocu.
Koji od kandidata je Najblizi mojom viziji ? Hmmmmm Let me think....
Lighthouse Lighthouse 22:25 21.01.2008

Re: "Lajte kere Jakobsfelda!"

Waltere imas moju preporuku ( ako ti to nesto znaci).
Nasi ljudi jos nemaju osecaj da glasajuci odlucuju o svojoj sudbini. Oni veruju da odlucuju Borisovu sudbinu.
Na svim ovim blogovima ne mozes da procitas "Ja hocu".
Evo ja kazem :
1) Ja hocu reformisanu ekonomiju, reformisanu politicku floru i faunu i reformisani Pravosudni siste, (ovo negde
ukljucuje i reformisane tajne sluzbe)
2) Ja hocu slobodu kretanja, da mogu da izaberem da li radim za Tajkune u Srbiji za 100 evra ili za sebe negde
drugde
3) Ja hocu da budem deo evropske zajednice naroda. Kao i svaka zajednica ovo znaci da ja moram da se malo
prilagodim i oni treba da se malo prilagode meni.
Eto to je sto ja hocu.
Koji od kandidata je Najblizi mojom viziji ? Hmmmmm Let me think....

Waltere imas moju preporuku ( ako ti to nesto znaci).
Nasi ljudi jos nemaju osecaj da glasajuci odlucuju o svojoj sudbini. Oni veruju da odlucuju Borisovu sudbinu.
Na svim ovim blogovima ne mozes da procitas "Ja hocu".
Evo ja kazem :
1) Ja hocu reformisanu ekonomiju, reformisanu politicku floru i faunu i reformisani Pravosudni siste, (ovo negde
ukljucuje i reformisane tajne sluzbe)
2) Ja hocu slobodu kretanja, da mogu da izaberem da li radim za Tajkune u Srbiji za 100 evra ili za sebe negde
drugde
3) Ja hocu da budem deo evropske zajednice naroda. Kao i svaka zajednica ovo znaci da ja moram da se malo
prilagodim i oni treba da se malo prilagode meni.
Eto to je sto ja hocu.
Koji od kandidata je Najblizi mojom viziji ? Hmmmmm Let me think....


I ja hoću reformisane ekonomiju, političku floru i faunu, pravosuđe i tajne službe. A na tu temu je od 2004. postignuto šta?

I ja hoću slobodu da biram poslodavca, da biram gde ću trošiti svoju platu i da plaćam ono što kupujem onoliko koliko to uslovi tržišta, a ne nečiji monopol nalažu. A tu su Boris i DS uradili šta?

I ja hoću da budem "deo evropske zajednice naroda", a ne podanik u nekoj ruskoj guberniji, u kojoj svako ko se razlikuje dobije šakom u glavu. A protv toga je Boris rekao šta? A protiv Kastra je rekao šta?

Koji je kandidat najbliži mojoj viziji? Nijedan. Precrtaću listić i oba Putinova kandidata. I onog zvaničnog (Tadića) i nezvaničnog, rezervnog (Nikolića).
LjokaKraka LjokaKraka 22:43 21.01.2008

Re: "Lajte kere Jakobsfelda!"

Lighthouse
. Precrtaću listić i oba Putinova kandidata. I onog zvaničnog (Tadića) i nezvaničnog, rezervnog (Nikolića).

Ma precrtaj to je tvoja sloboda.

Ja sanjam o danu kada ce Srbi da prestanu da budu perfekcionisti i postanu oportunisti ( u normalnom svetu ovo je pozitivna osobina).
Perfekcionizam se obicno svodi na Sve ili Nista. Sto je najcesce nista.

Have a nice life.
Attila Attila 23:08 21.01.2008

Re: "Lajte kere Jakobsfelda!"

Lighthouse

I ja hoću slobodu da biram poslodavca, da biram gde ću trošiti svoju platu i da plaćam ono što kupujem onoliko koliko to uslovi tržišta, a ne nečiji monopol nalažu. A tu su Boris i DS uradili šta?

I ja hoću da budem "deo evropske zajednice naroda", a ne podanik u nekoj ruskoj guberniji, u kojoj svako ko se razlikuje dobije šakom u glavu. A protv toga je Boris rekao šta? A protiv Kastra je rekao šta?

Koji je kandidat najbliži mojoj viziji? Nijedan. Precrtaću listić i oba Putinova kandidata. I onog zvaničnog (Tadića) i nezvaničnog, rezervnog (Nikolića).

Hic Rodos, hic salta. Do tog puta "deo evropske zajednice naroda" treba nekako stici. Realno se moze birati izmedju sve postojece opcije. I meni se puno toga ne svidja, ali gledam da budem sto prakticniji u konkretnoj datoj situaciji.
Sta vi konkretno ocekujete u slucaju da Nikolic pobedi?
Gorio Gorio 23:14 21.01.2008

Re: "Lajte kere Jakobsfelda!"

Koji od kandidata je Najblizi mojom viziji ? Hmmmmm Let me think....


Dozvoljavam, samo recite i meni gde ima takav kadidat?
Zar u prostaloj trojki vidite takvog?
Walter Walter 03:06 22.01.2008

Re: "Lajte kere Jakobsfelda!"

Naravno da mi znaci!Cim nas je vise s ove strane stola,otporniji smo na rafalnu paljbu onih drugih!
Pozdrav!
LjokaKraka LjokaKraka 16:30 22.01.2008

Re: "Lajte kere Jakobsfelda!"

Posto odgovaram 24h kasnije nadam se da cete procitati.
Siguran sam da znate da postoji tzv "The Law of unintended consequences". Ono sto hocu da kazem je da ponekad ljudi zele da postignu jedno ali izazovu potpuno razlicite posledice. Po mom skromnom misljenju mi smo u takvom trenutku da je mnogo vazniji redosled poteza koji ce se desiti nego sta tacno zele Boris ili Toma.
Onog trenutka kada potpisemo SAA , pokrece se jedan mehanizam koji ce da skoro nezavisno od volje pojedinaca vodi sled dogadjaja u odredjenom pravcu. Da skretim pricu , u ovom trenutku je mnogo vaznije STA nego KO. Mi treba da biramo KO zavisno STA hocemo. I ja iskreno verujem da svi treba da se fokusiraju samo na dve stvari kratkorocno : SAA i Beli Sengen.Kada budemo to imali celi politcki landscape ce da se promeni toliko da ce velika vecina sad vrucih tema postati besmislene.
Ja sam po prirodi mog posla poslednjih 10 godina proveo u razlicitim zemljama CEE. Svuda je bilo isto. Bilo je mnogo teze "naterati" postojeci politicki establishment da potpise SAA nego svi koraci posle toga. Zato sto su oni znali da sa SAA dolazi transparentost i da je era "divljeg kapitalizma" i lakog bogacenja gotova.
Usudjujem se reci da potpisivanje SAA predstavlja 80% puta u EU. Posle toga sve ostalo treba ostaviti armoji birokrata.
Nadam se da ovo pojasnjuje moj stav.
Ja znam da je posle svih ovih godina beznadja tesko verovati da postoji nada. Ali beznadje je ponekad "Confort Zone". Nada postoji, stvari mogu neverovatno brzo ( sudeci po iskustvu drugih ez-tranzicionih zemalja) da krenu mnogo dalje nego sto iko moze da se nada.
Istorija nije linearna, postoje manje i vise vazni momenti, manje i vise vazni izbori.
Ovaj je Vazan
skener skener 23:03 21.01.2008

g. kovacevicu,

samo na vasem blogu se moze razgovarati o izborima, prvom i drugom krugu.

nisam glasala u prvom krugu, jer sam misljenja da bi bojkotom gradjani pokazali SVIM politicarima sta misle o njima i da ih nateraju da nesto urade i za nas, a ne samo za sebe.

ali, sada, u drugom krugu, sve cu trcati udarajuci se nogama u zadnjicu da glasam za tadica.

a ldp slavi, i kao piju sampanjac, pa gde to ima da slavis sto si izgubio izbore, neverovatno!
rayzippo rayzippo 06:46 22.01.2008

ko je kriv:ja sam kriv !!!

pao sloba,svi puni entuzijazma,zelje za boljitkom i normalnijim zivotom,a onda...tajac.nista se znacajno nije promenilo,svaka prodaja drzavne imovine propracena je sa nekom aferom,svaki politicar popracen je sa nekom vezom sa kriminalcima,svaka molba evropi da nam pomogne popracena je uslovima....i mojne mi sada djindjica i kompaniju;morali smo upraljati ruke...zasluzujemo jedni druge samo oni se bogate mi osiromasujemo;videcemo ko ce duze da izdrzi...
Spiridon Spiridon 10:50 22.01.2008

Šutanovac: Očekujem podršku DSS

Evo, uradili su tacno ono o cemu smo juce pisali.

Kako ih nije sramota. Zbog ovoga necu glasati za Borisa u drugom krugu.

Toma igra postenije od Tadica.
duck duck 11:06 22.01.2008

Re: Šutanovac: Očekujem podršku DSS

@Spiridon
i meni se povraca zbog NIS-a i lopovluka koji ucinise, ali:
Raduje me jedna istina, ovo je njihova labudova pesma. Na sledecim izborima nema G17+, nema DSS, nema Velje.
Ako uspemo sad da porazimo radikale, moderna i gradjanska Srbija pobedjuje na sledecim izborima 100%. Nece vise biti ovih mutljivaca.
Peca Peca 11:13 22.01.2008

Re: Šutanovac: Očekujem podršku DSS

Postenije?
ha,ha,ha,ha ....
pa i put za pakao je poplocan "postenijim" zeljama
Kvaka 22 Kvaka 22 15:10 22.01.2008

Re: Šutanovac: Očekujem podršku DSS

http://www.ldp.org.yu/info/news.jsp?id=818
WizzArt WizzArt 16:11 22.01.2008

LDP

Ono za LDP dobro rece da bi bilo bolje da se vesna kandidovala ne bi dobili ni jedan glas manje a sigurno bi dobili dosta zenskih glasova vise. Medjutim ovim izborima LDP jeste nesto dobio! Dobio je svojih 220 hiljada glasova koje nece morati da deli sa lukavim Cankom. To je partija koja moze samo da raste doduse sporo, sporije nego sto bi trebalo
pufna pufna 16:22 22.01.2008

Re: LDP

Ono za LDP dobro rece da bi bilo bolje da se vesna kandidovala ne bi dobili ni jedan glas manje a sigurno bi dobili dosta zenskih glasova vise

mnogo verujes u zene ; )
evo cak i crnac u SAD ima vise sanse nego zena, iako su svuda zene brojnije.
WizzArt WizzArt 17:17 22.01.2008

Re: LDP

pufna
Ono za LDP dobro rece da bi bilo bolje da se vesna kandidovala ne bi dobili ni jedan glas manje a sigurno bi dobili dosta zenskih glasova vise
mnogo verujes u zene ; )
evo cak i crnac u SAD ima vise sanse nego zena, iako su svuda zene brojnije.


Generalno zene su cistije duhom i znaju da je politika k.... te zato nece da imaju posla sa njom.
Ali ipak ima dosta zena koje su svesne da i od njih zavisi.
Evo pre neki dan u Medicini rada cujem dve zene pricaju o izborima i ova jedna kaze "Ma glasacu za Karicku ona je jedina zena"

A mnoge od njih ne znaju da je LDP jedina stranka koja je ispostovala da u njenim redovim 30% poslanika budu zene, i stranka za koju zena jeste zakon.

Attila
smeta mi sto pojedini lokalni odbori LDP imaju ljude koji su promenili nekoliko stranaka, i ciji su stavovi susta suprotnost onoga sto bi trebali predstavljati


Ziva istina, ali u svakom zitu ima kukolju, evo u odbor stranke u Cacku a neke od najvaznijih pozicija su ulogovali ambiciozni tipovi kojima je totalno svejedno da li cemo u Evropi ili u praistoriju samo im je bitno da uvale gooze u opstinske odbore. Ali verujem da je takvih generalno u LDP-u u ogromnoj manjini samo je problem sto su to oni najabiciozniji pazauzmu vazne pozicije.
nebesky nebesky 17:31 22.01.2008

Samo da kazem

Samo da kazem da ove godine gradjane zemlje Srbije cekaju:
1 - nove licne karte
2 - novi pasosi
3 - nove registarske tablice
Pa sto gradjanje Srbije ne bi cekao i novi Predsednik?!
LjokaKraka LjokaKraka 17:33 22.01.2008

Re: Samo da kazem

nebesky
Samo da kazem da ove godine gradjane zemlje Srbije cekaju:1 - nove licne karte2 - novi pasosi3 - nove registarske tablicePa sto gradjanje Srbije ne bi cekao i novi Predsednik?!


A sto ne novi MI ?
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 17:58 22.01.2008

Re: Samo da kazem

nebesky
Samo da kazem da ove godine gradjane zemlje Srbije cekaju:
1 - nove licne karte
2 - novi pasosi
3 - nove registarske tablice
Pa sto gradjanje Srbije ne bi cekao i novi Predsednik?!



Dosta nam je ta prva tri sa liste...a Novi predsednik na sledecim....za ulazak u EU
skener skener 22:58 22.01.2008

kao sto rekoh,

glasacu (ili da kazem zaokruzicu, hm?) za tadica. bas me briga za njega, i bas me briga za tatu tadica, i bas me briga za 'cika' dobricu, i bas me briga za sve te baljezgarije ... imaju 3. februara divnu priliku da glasam za SEBE .. a sta ce biti sa politickom karijerom borisa tadica, i coudn't care less.
Atomski mrav Atomski mrav 08:35 23.01.2008

Pecanje & teranje kera

Cole, džaba agitacija kad će neki, Vama bliski blogeri na pecanje 3. februara... a i Vi ste za to delimično krivi, jer ste "šetali kera" u nekim prilikama, pozivali na bojkot i slično. Šta mislite, kakva će izlaznost da bude na lokalnim i, što je ipak najvažnije, sledećim parlamentarnim izborima ako pobedi Nikolić? Pa ja prvi više nikada neću izaći ni na kakve izbore, šta više verovatno ću gledati da pokupim prnje i pobegnem iz ove ludnice...
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 10:34 23.01.2008

Re: Pecanje & teranje kera

Atomski mrav
Cole, džaba agitacija kad će neki, Vama bliski blogeri na pecanje 3. februara... a i Vi ste za to delimično krivi, jer ste "šetali kera" u nekim prilikama, pozivali na bojkot i slično. Šta mislite, kakva će izlaznost da bude na lokalnim i, što je ipak najvažnije, sledećim parlamentarnim izborima ako pobedi Nikolić? Pa ja prvi više nikada neću izaći ni na kakve izbore, šta više verovatno ću gledati da pokupim prnje i pobegnem iz ove ludnice...


Ne pamtis dobro....Ja sam uvek izlazio na IZBORE....a pozivao sam na bojkot referenduma za neustavni Ustav..jer nije postovana procedura, java rasprava, bez kontrole referenduma i sl....Da sam setao ljubimce (ne jednog, nego dva) JESAM i opet cu! Ne znam koji su mi bliski blogeri/ribolovci...napisite ime, jer ne stizem ni svoj Blog da pratim a kamoli druge., ili je to bilo kod mene , pa sam prevideo?
Nikolic NECE DA POBEDI...REKOH VEC i to ce biti lagani kraj Radikala, kao sto je ovo labudova pesma V Kostunice..spao je na cenzus, kao DSS....Nece biti parlamentarnih skoro, kako ja vidim sada situaciju, ako se nesto ne promeni...unutar koalicije (izadje g17 ali ce uci SPS// i sl...) ..Izbori kod nas nisu obavezni, ali je pametno UVEK izaci jer i ne izlazak je pasivno glasanje,...uvek to nekome odgovara, pa je bolje onda izaci precrtati SVE, ili ipak dati glas nekome....Mislim da ovoga puta treba da date glas Tadicu.....bez objasnjenja!
Nadam se da necete morati da odete....ali ako ipak odete zelim Vam svaku srecu!!!
poz
bkc
Atomski mrav Atomski mrav 10:41 23.01.2008

Re: Pecanje & teranje kera

Hvala...
Napisao sam "u nekim prilikama", nisam precizirao u kojim. Nisam siguran da će ovo biti lagani kraj radikala, ali dobro - daj Bože da ste u pravu. Ja ću sigurno izaći na drugi krug izbora i glasaću za Tadića a pecaroš je Vaš prezimenjak...
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 10:45 23.01.2008

Re: Pecanje & teranje kera

Atomski mrav
Hvala...
Napisao sam "u nekim prilikama", nisam precizirao u kojim. Nisam siguran da će ovo biti lagani kraj radikala, ali dobro - daj Bože da ste u pravu. Ja ću sigurno izaći na drugi krug izbora i glasaću za Tadića a pecaroš je Vaš prezimenjak...

Atomski mrav
Hvala...
Napisao sam "u nekim prilikama", nisam precizirao u kojim. Nisam siguran da će ovo biti lagani kraj radikala, ali dobro - daj Bože da ste u pravu. Ja ću sigurno izaći na drugi krug izbora i glasaću za Tadića a pecaroš je Vaš prezimenjak...[/quote

Nemam pojma sta je napisao...ne znam zasto je on moj "omiljeni" bloger, osim sto se prezivamo isto....i ponekad slazemo u stavovima....Inace niti znam coveka, niti sa njim imam komunikaciju izvan Bloga!!! Pa nije isto bojkotovai onakav referendum i ne izaci na izbore..Ja sam izlazio uvek cak i onda kada je Djindjic 90/tih pozivao na Bojkot...
Atomski mrav Atomski mrav 11:42 23.01.2008

Re: Pecanje & teranje kera

Dragi moj Cole, jeste isto - prvo bojkotujete referendum o Ustavu, zatim tvrdite da su rezultati bili namešteni a odmah iza toga izađete na izbore koji se organizuju u skladu sa tim istim Ustavom?! Čekaj malo, gde je tu doslednost? Onda naše pokrajinske vlasti, koje su bile mnoooooooogo nezadovoljne položajem Vojvodine u novom Ustavu i pozivaše na bojkot, nakon donošenja istog, odma' napraviše plan kako da se potroše pare koje će Vojvodini biti dodeljene kao posledica donošenja tog Ustava. Kao što ni devojka ne može biti malo nevina ili malo trudna, tako se isto ne može biti i malo dosledan.

To meni smeta kod svih naših političara, pune su im usta velikih reči koje odmah zaborave čim dobiju ono što su hteli... no, izbor političara u Srbiji je takav, a naš trenutni izbor je da li ćemo sedeti skrštenih ruku i čekati da Radikali zasednu na vlast pa posle kukati ili ćemo izaći i glasati da se to ne desi.
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 12:26 23.01.2008

Re: Pecanje & teranje kera

Atomski mrav
Dragi moj Cole, jeste isto - prvo bojkotujete referendum o Ustavu, zatim tvrdite da su rezultati bili namešteni a odmah iza toga izađete na izbore koji se organizuju u skladu sa tim istim Ustavom?! Čekaj malo, gde je tu doslednost? Onda naše pokrajinske vlasti, koje su bile mnoooooooogo nezadovoljne položajem Vojvodine u novom Ustavu i pozivaše na bojkot, nakon donošenja istog, odma' napraviše plan kako da se potroše pare koje će Vojvodini biti dodeljene kao posledica donošenja tog Ustava. Kao što ni devojka ne može biti malo nevina ili malo trudna, tako se isto ne može biti i malo dosledan.

To meni smeta kod svih naših političara, pune su im usta velikih reči koje odmah zaborave čim dobiju ono što su hteli... no, izbor političara u Srbiji je takav, a naš trenutni izbor je da li ćemo sedeti skrštenih ruku i čekati da Radikali zasednu na vlast pa posle kukati ili ćemo izaći i glasati da se to ne desi.


Niste u pravu, jer ste malo sabrali babe i zzabe....ali ok, u polemici je i to moguce...Da li treba da prestanem da perem zube, zbog toga sto je i Milosevic prao zube..? Ja moram da postujem Ustav i zakone ove drzave, bez obzira sto su doneti kako su doneti..pa samim tim i Vojvodjani...Treba li sve da stane? Naravno, ne nego se borite dalje..Mislim da se mi dobro razumemo i godorimo o istim stvarima, samo ja imam malo vise godina i iskustva....ali OK...
poz
bkc
Atomski mrav Atomski mrav 13:34 23.01.2008

Re: Pecanje & teranje kera

Naravno, ne nego se borite dalje..Mislim da se mi dobro razumemo i godorimo o istim stvarima, samo ja imam malo vise godina i iskustva....ali OK...

Za ovo ste sigurno u pravu, ja poštujem sve što ste rekli i to što ste stariji od mene i što imate više iskustva od mene i razumete se u politiku više od mene. Prosto sam hteo da iznesem i svoje viđenje stvari. Ima mnogo ljudi koji misle da je sve crno-belo... ja ne mislim tako (ne samo zato što sam Zvezdaš) :)
Igor Mihaljevic Igor Mihaljevic 17:49 23.01.2008

IQ test

Opet referendumski drugi krug, u oblandi IQ testa na nacionalnom nivou. Potpisujem da 99% apstinenata ima banalan razlog za svoj neodlazak na biraccko mesto, udaljeno 50m cca, radi 13h, nedeljom... Ssta fali, BJ & beer gratis ?!?!

I joss nessto, od kada smo to postali gadljivi na "biranje manjeg zla" ? Pre bih rekao da se vasceli zzivot vrti oko takvog i sliccnih izbora. Znam jednog lika koji je ili 100% "za" ili 100% "protiv" neccega. Eno ga, lecci se jadan... lecce ga...

Razumem kad smo "birali" izmedju debelog Milana i Vojvode, ali ovo nije isto.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana