the weakest link

Jelena Milić RSS / 21.01.2008. u 12:48
lin1.gif

Pozove EU nas, pozvemo  mi Tadića,  pozove  Tadić Koštunicu, pozove Koštunica  Dinkića, pozove  Dinkić Čanka, pozove  Čanak manjince, pozovu  manjinci Čedu, pozove  Čeda NGOs, pozovu  NGOs glasače, odazovu se pro EU glasači sinergiji, koga nema bez njega se može, al bar znamo na čemu smo-- SAA i Tadić, malo li je na 40% Tominih. United we stand, kažu Amer  i nije im loše.  I kad su njaslabiji, najjači su i dalje.

Kad moraš  da gutaš žabe najveću progutaj prvu. Pa ponovo  kad do tih žaba opet dođe.

 

Inače smo badava sejali od 2000 naovamo.

 

GOLEMA REPA

 

Sejo deda repu

Odmah posle kiše,

Porasla mu repa

Kakve nema više,

Tako je to kad se seje

Odmah posle kiše.

 

Tad se deda posla lati,

Pa otide repu brati.

Trza, trza, - al’ mu trud

Beše uzalud.

 

Pozva deda babu,

Baba zgrabi dedu,

Deda zgrabi repu.

Trza, trza, - al’ mu trud

Beše uzalud.

 

Pozva deda malu Julku,

julka zgrabi babu,

Baba zgrabi dedu,

Deda zgrabi repu.

Trza, trza, - al’ mu trud

Beše uzalud.

 

Pozva Julka kucu Žujku,

Žujka zgrabi Julku,

Julka zgrabi babu,

baba zgrabi dedu,

Deda zgrabi repu.

Trza, trza, - sad mu trud

Nije bio uzalud.

 

Deda rece: Evo je -

Celog jutra pevo je.

Baba polu odseče

Da je skuva doveče.

 

(Jovan Jovanović - Zmaj)

 


Komentari (227)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Atomski mrav Atomski mrav 10:01 22.01.2008

Re: Zašto mi sen čini...

Neka čir pukne..I neka se dovrši konačno u Srbiji ova dvadesetogodišnja agonija...

Sve se bojim, Drago, da će tebi biti loše... blago nama sa našim političarima - uvek jedno te isto, narodu korenje zarad nekakvih njihovih ciljeva. Ispada da nam obećavaš isto što i Nikolić. Prosto ne mogu da verujem da postoje ljudi koji nam otvoreno žele zlo kako bismo došli do samog dna pa da nas oni izbave... jer su samo oni u stanju da to urade. Pravi Supermeni, majke mi.
grofisneki grofisneki 10:30 22.01.2008

Re: Zašto mi sen čini...

niki m
A on je moguć uz uslov da radikali u narednih godinu dana podsete puk u Srbiji šta je to njihov način upravljanja državom. Dakle, da su Rusi daleko, bog visoko, Kosovo nezavisno i bliže Evropi nego Srbija, redovi za ulje ponovljena realnost, a hleb od tri dinara velika laž. To će izabrati građani Srbije, a onda će te koje su izabrali juriti kao što su jurili Slobu i Miru.Zaboravili ste g. Kovacevicu jos jedan vazan uslov, a to je da ste vi ponovo gradonacelnik Knina i desna ruka pokojnog Milana Babica.


ah Niki kako ste drski, pa to da je gospodin Kovacevic osvesceni nacional patriota se ne prica
cim se to pomene on se pravi da nije video a njegovi partisjki drugovi skoce u njegovu odbranu, iako i sami osudjuju srpski nacionalizam tj. vid kojim se ispoljio u Kninu. pitam se da li se gospodin Kovacevic seca recimo Sase Medakovica, i zasto je taj decko poginuo ili Nikole Kutlace i jos mnogo mladih ljudi. Kako ga samo nije sramota!?

btw posumnjala sam u legitimitet onoga sto prica gos'n Ceda kada sam samo porazmislila "cek zasto on osniva novu stranku ako vec sledi put pokojnog premijera?" a kada sam videla jos da mu je glavni covek Babicev gradonacelnik rekla sam sebi, e ovo je onda stvarno fush.
niki m niki m 15:19 22.01.2008

Re: Zašto mi sen čini...


grofisneki:
pitam se da li se gospodin Kovacevic seca recimo Sase Medakovica, i zasto je taj decko poginuo ili Nikole Kutlace i jos mnogo mladih ljudi. Kako ga samo nije sramota!?



Kako ga nije sramota?!! E, i vama svasta pada na pamet. Kako da ga bude sramota kada ne zna sta je to.
grofisneki grofisneki 13:25 23.01.2008

Re: Zašto mi sen čini...

Rekoh li ja da se nece oglasiti, nego je vec danas napisao novi blog u kom pljuje po Tadicu da bi okajao svoje grehe ko gresnik kad ponavlja Ocenas.

Neko postavi pitanje sto on ne pise iz zavicaja. Pa mislim da on u Hrvatsku ni ne sme uci, nego ovako izgleda pokusava da kupi amnestiju.
Tarkovski Tarkovski 16:46 21.01.2008

Re; Blog

Re; Blog #Link Replika: 0Ja i dalje mislim kako sam mislio pre glasanja - velika je greska izlazenje samostalnih manjih partija sa svojim kandidatima (bez sansi) na izbore.

Situacija je i dalje vrlo krhka u Srbiji - jos uvek se lomi izmedju dva carstva i moze vrlo brzo na mnogo gore - i pored svog napredka i iskusenja.

Partijasanje i nesloga opet ubijaju Srbiju. Nadri mudraca (sto gore to bolje), dzhadista (sto ruskih sto anglo-sakosnskih sto ko zna kakvih), partijskih karijerista nikada vise. Ti sebicni interesi da Kostunica ne podrzi Tadica b) da Nova Srbija izlazi sa svojim kandidatom c) da LDP izlazi sa Cedom d) Madjarske partije sa svojim --- su sada najveci problem.. Sada bi svako neko svoje uslovljavanje koje ne moze da se u potpunosti ispuni jer iskljucije ostale.. U okviru moguceg treba traziti resenje.

Najzanacajniji je da imamo izborno telo koje je povodljivo. Uspeh ili neuspeh u prvom krugu uticu na moral i izlazak glasaca u drugom. Procenat kolebljivih oko izlaska na glasanje u drugom krugu za Tadica je veliki - jedan od razloga su te kampanje ovih gore navedenih (Kostunicini glasaci, Ilicevi glasaci, LDP-ovska koalicija,Madjarske partije, ...)...

Nadam se da steta nije nepopravljiva ali... Sta je tu je. Sada zavisti od aktivista DS ali i svih ovih koji se premisljaju. Izlaznost glasaca za Tadica je presudna. DS ne moze da ispunjava hirove i ucene partija. Sada su mnoge stvari bitnije. Ili - ili. Sto se mene tice glasacu opet za Tadica.
Dax Dax 17:08 21.01.2008

Posledice

I evo konacno smo docekali 5 do 12h.Zadnje dve godine se vodi prepirka u tzv. demokratskom bloku.Te moze i Velja moze i Djelic,moze i Rusija a moze i EU,moze i Hag i Ratko na slobodi.Pa naravno da ce Toma da razbuca sve kad njegovi biraci imaju samo jedan jedini cilj kojem teze.I mozemo mi (druga Srbija,treca Srbija etc...) kukati kako su svi oni neobrazovani i tako dalje i tako blize ali jednostavno ima ih vise.Zato je tuzno da sada moram da podrzim Tadica i njegov mlohavi karakter u ovakvom usranom trenutku.Da je manje oklevao a vise se zamerao bilo bi nam svima bolje.
Nije dzaba Zoran Djindjic govorio da je politika za ljude cvrstog karaktera ,koji su spremni i da kazu NE i da se zamere pa makar izgubili i fotelju.
Hajde Borise reci i ti NE mracnjacima pa makar izgubio.Duzan si nam to,duzan si to Zoranu.Reci NE Kostunici i Velji,reci ne proslosti pa da idemo napred.Posao koji mora da se uradi samo postaje tezi ako se na vreme ne uradi...
Pa sta neka dodje i Toma na tvoje mesto,i to cemo nekako progurati ali hocemo ZDRAVU BAZU iz koje ce iznici nesto zdravo.Ako se to ne desi ode dzabe 10 godina od 5. oktobra.
I zamislite tu nesrecu 12.3 .2008. Kostunica premijer-Toma predsednik.A zahvaljujuci kome?
Lighthouse Lighthouse 18:01 21.01.2008

Re: Re; Blog

Tarkovski,

Da nije bilo tih "samostalnih kandidata manjih partija", Toma bi pobedio u prvom krugu. Kako ti to nije jasno?
Tarkovski Tarkovski 18:53 21.01.2008

Re: Re; Blog

Hajde Borise reci i ti NE mracnjacima pa makar izgubio.

Niposto ne sme da izgubi! I bilo bi suludo da sada staje na jednu ili drugu stranu kada zavise sledecih 5 godina.

Ostavi promenu politike zemlje i pad investicija i dalji pad ugleda. Samo kada dodju parlamentarni izbori - onda kada opet bude neresena situacija (niko nema sanse vise od 50% da ima) onda ce Nikolic da daje nekom mandat. Sta mislis kome? Ko ce onda vlada Srbijom i kakva ce zemlja biti ako se izgubi tih 5-8 godina?

Da nije bilo tih "samostalnih kandidata manjih partija", Toma bi pobedio u prvom krugu. Kako ti to nije jasno

Trebala je opet kolaicija da se stvara za ove izbore. Nazalost partijski bogovi samo gledaju kako ce njihova partijica da zagrebe a naredjani su vec oni koji sebe vide u ovoj ili onoj funkcija kada njihova parija dodje. To sto zemlja srlja to je manji problem.

Jos uvek vama nije jasno u kom vremenu zivimo i koji su prioriteti. Tadica se razvlacili sa leva ti LDP-ovci gurajuci neki galsace tako ka Nikolicu. Sa druge strane on je morao da ide ka centru i da balansira hteo ne hteo. Svaka druga politika bi dovela do kraha.
perhan perhan 17:01 21.01.2008

Re: the weakest link

I tako, dosli smo ponovo do iste dileme: "manje zlo" ili "vece zlo".

Toliko puta do sada smo se toga nagledali, toliko puta gutali te "izborne zabe" ...

Ali nije LDP kriv za to. Za ovaj krajnje neizvestan rezultat je kriva iskljucivo DS. Niko drugi. Jer, ako su radikali toliko "veliko zlo", kako to da 8 godina na vlasti DS nije uspela da raskrinka to zlo.

Hej, na vlasti si, svestan si da si izbore dobio "za dlaku". Svestan si (valjda) da su oni drugi "veliko zlo". Svestan si da ako nista po tome ne uradis, da ce i kroz 2-3-4 godine isto tako oni biti "veliko zlo" i da ce opet biti gusto kada dodju sledeci izbori.

Jeste, vucete repove, imate DSS, imate defetiste, imate prevarante,imate primitivce. Ali imate i VLAST. Imate na desetine procenata glasackog tela, ministara, poslanika. I nista niste napravili - vi DS-ovci. Za 8 godina niste ubedili NITI JEDNOG glasaca "onog velikog zla" da glasa za ovu drugu, vasu, opciju. Umesto toga, tretirali ste to "veliko zlo" kao bliskog politickog takmaca, dajuci mi legitimitet i dopustajuci da vreme izbrise sve njihove gadosti.

I sad su vam drugi krivi. Kao *otimaju* vam glasove. Kao da su vam glasovi pilici u basti, pa vam ih neko krade. Niko vam nije uzeo ni glas, nego ih vi niste zasluzili.

A za LDP-ovce:
Toliko vredite sa Cedomirom - 5%. Mozete vi na ovim blogovima da se sirite kao Rusija, da mislite da cete uzeti danas 25%, a vec sutra 51%, medjutim to je to, 5%. Pre toga ste imali malo vise, sad malo manje. Napominjem, SA CEDOMIROM.

Da ste bili pametni, da ste umesto Cedomira,u prvi plan izbacili nekog drugog, sa manje putera na glavi (ili sa vise konkretnih rezultata), nekog kome nece svako na intervjuu zacepiti usta pitanjem "a jeste li se vi druzili sa kriminalcima", a odgovor je "pa jeste ali ..." onda bi i rezultat bio bolji.


Da je recimo Natasa Micic bila predlozena, imali bi 10%, a DS bi imala 30% (ili manje) . A onda bi ste videli kako DS ume da bude i fina i pitoma i kooperativna i kako ume da okrene ledja i kostunici i kako im ni kosovsko pitanje ne bi bilo vise tako bitno.

Zato se sada kuvajte u corbi. Zao mi je samo svih ovih LDP-ovih glasaca koji stalno veruju da je bolji zovot odmah tu iza ugla, cim Ceda dodje na vlast.

Drago Kovacevic Drago Kovacevic 17:57 21.01.2008

Re: the weakest link

perhan
I tako, dosli smo ponovo do iste dileme: "manje zlo" ili "vece zlo".

Toliko puta do sada smo se toga nagledali, toliko puta gutali te "izborne zabe" ...

Ali nije LDP kriv za to. Za ovaj krajnje neizvestan rezultat je kriva iskljucivo DS. Niko drugi. Jer, ako su radikali toliko "veliko zlo", kako to da 8 godina na vlasti DS nije uspela da raskrinka to zlo.

Hej, na vlasti si, svestan si da si izbore dobio "za dlaku". Svestan si (valjda) da su oni drugi "veliko zlo". Svestan si da ako nista po tome ne uradis, da ce i kroz 2-3-4 godine isto tako oni biti "veliko zlo" i da ce opet biti gusto kada dodju sledeci izbori.

Jeste, vucete repove, imate DSS, imate defetiste, imate prevarante,imate primitivce. Ali imate i VLAST. Imate na desetine procenata glasackog tela, ministara, poslanika. I nista niste napravili - vi DS-ovci. Za 8 godina niste ubedili NITI JEDNOG glasaca "onog velikog zla" da glasa za ovu drugu, vasu, opciju. Umesto toga, tretirali ste to "veliko zlo" kao bliskog politickog takmaca, dajuci mi legitimitet i dopustajuci da vreme izbrise sve njihove gadosti.

I sad su vam drugi krivi. Kao *otimaju* vam glasove. Kao da su vam glasovi pilici u basti, pa vam ih neko krade. Niko vam nije uzeo ni glas, nego ih vi niste zasluzili.

A za LDP-ovce:
Toliko vredite sa Cedomirom - 5%. Mozete vi na ovim blogovima da se sirite kao Rusija, da mislite da cete uzeti danas 25%, a vec sutra 51%, medjutim to je to, 5%. Pre toga ste imali malo vise, sad malo manje. Napominjem, SA CEDOMIROM.

Da ste bili pametni, da ste umesto Cedomira,u prvi plan izbacili nekog drugog, sa manje putera na glavi (ili sa vise konkretnih rezultata), nekog kome nece svako na intervjuu zacepiti usta pitanjem "a jeste li se vi druzili sa kriminalcima", a odgovor je "pa jeste ali ..." onda bi i rezultat bio bolji.


Da je recimo Natasa Micic bila predlozena, imali bi 10%, a DS bi imala 30% (ili manje) . A onda bi ste videli kako DS ume da bude i fina i pitoma i kooperativna i kako ume da okrene ledja i kostunici i kako im ni kosovsko pitanje ne bi bilo vise tako bitno.

Zato se sada kuvajte u corbi. Zao mi je samo svih ovih LDP-ovih glasaca koji stalno veruju da je bolji zovot odmah tu iza ugla, cim Ceda dodje na vlast.


Kakva pandurska uspavanka...kao dobar LDP, ali glup jer podržava Čedu..o)) To pričaj u zavičaju.
Ne moraš brate udarati u tako sitne žice. jasan si, brdo se kroz tebe vidi...
Mogli smo kandidovati tebe, možda bi imao i 20 posto...o))) I zamisli tada panike...o))
Lighthouse Lighthouse 18:08 21.01.2008

Re: the weakest link

Da ste bili pametni, da ste umesto Cedomira,u prvi plan izbacili nekog drugog, sa manje putera na glavi (ili sa vise konkretnih rezultata), nekog kome nece svako na intervjuu zacepiti usta pitanjem "a jeste li se vi druzili sa kriminalcima", a odgovor je "pa jeste ali ..." onda bi i rezultat bio bolji.


Zar misliš da udbo-mafijaški tabloidi ne bi bilo kome drugom iz LDP ko bi se, evtl, umesto Čede našao na mestu kandidata za Predsednika, takođe napakovali tone laži, viskija pored bazena, kuća na Ženevskom jezeru, babojebanja i sličnog?
perhan perhan 18:15 21.01.2008

Re: the weakest link

Drago Kovacevic

Kakva pandurska uspavanka...kao dobar LDP, ali glup jer podržava Čedu..o)) To pričaj u zavičaju.Ne moraš brate udarati u tako sitne žice. jasan si, brdo se kroz tebe vidi...Mogli smo kandidovati tebe, možda bi imao i 20 posto...o))) I zamisli tada panike...o))


Ni meni danas, dan posle budjenja iz slatkog sna, ne bi bilo nidocega, ali to mi ne bi davalo za pravo da vredjam.

Nego da vas LDP-ovce pitam nesto. Da li je ovo slab, dobar, vrlo dobar ili odlican rezultat vaseg lidera ?

Ako ovo nije dobar rezultat, sta cete *vi* da uradite po tom pitanju. Vi obicni glasaci i sledbenici Cedomira.
Ja znam sta ce vas Cedomir da kaze: medijska blokada, svi protiv mene, referendumsko izjasnjavanje itd, sve u svemu solidan rezultat, idemo dalje, na sledecim parlamentarnim izborima glasajte za nas LDP-Cedomir Jovanovic.

Zivi bili pa videli.


PS. Drago, ako sledeci put budes vredjao zavrsili smo diskusiju
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 18:18 21.01.2008

Re: the weakest link

Lighthouse
Da ste bili pametni, da ste umesto Cedomira,u prvi plan izbacili nekog drugog, sa manje putera na glavi (ili sa vise konkretnih rezultata), nekog kome nece svako na intervjuu zacepiti usta pitanjem "a jeste li se vi druzili sa kriminalcima", a odgovor je "pa jeste ali ..." onda bi i rezultat bio bolji.


Zar misliš da udbo-mafijaški tabloidi ne bi bilo kome drugom iz LDP ko bi se, evtl, umesto Čede našao na mestu kandidata za Predsednika, takođe napakovali tone laži, viskija pored bazena, kuća na Ženevskom jezeru, babojebanja i sličnog?

ha, Light, ovo ti je uvod u novo poglavlje..Sad neće više biti glupih priča o bazenima, viskiju, zebri, konjima i kokainu..o))
Sad je otvoreno poglavlje o tome da je LDP kao ideja ok, ali eto, samo da nije Čede..o)) Pa priču počinju o Čedi kao lošem đaku. Potom će se fabula razviti do toga, da je LDP budućnost, ali sa nekim novim vođstvom..itd.
Sve u nadi da ga je moguće preuzeti kao što su preuzeli DS...
Ali, što bi rekli tradicionalisti.."spuštavali smo se niz to uže"..o)))
perhan perhan 18:34 21.01.2008

Re: the weakest link

Lighthouse
Zar misliš da udbo-mafijaški tabloidi ne bi bilo kome drugom iz LDP ko bi se, evtl, umesto Čede našao na mestu kandidata za Predsednika, takođe napakovali tone laži, viskija pored bazena, kuća na Ženevskom jezeru, babojebanja i sličnog?


Ne bi mogli toliko jer Cedomir zaista vuce repove iza sebe.

On nije bio u stanju da napravi solidan intervju ni na B92, a kamoli u "udbo-mafijaškim tabloidima.
Preslusaj njegove intervjue u Utisku nedelje i Kaziprst-u.

Voditeljka: "Jeste li ce vi druzili sa kriminalcima"
On: "Samo sam jedamput bio u Silerovoj i to svi znaju, ali ja sam bio podpredsednik Vlade i ja sam to radio zbog visih ciljeva...."
Voditeljka: "Koliko puta ste se sastajali sa kriminalcima"
On: "pa vise puta ali meni je savest cista, ruke su mi uprljane,ali ja...."

Ili:

Voditeljka: "zasto niste iskreni prema meni"
On: "pa iskren sam"
Voditeljka: "ali zasto niste iskreni prema meni"
On: "ma jesam kad vam kazem"
Voditeljka: "pa imam utisak da me lazete"
On: "ma iskren sam"

I tako dalje i tako dalje:

I pitam ja sad tebe, kakve sve ovo veze ima LDP-om.
Polovina svih njegovih intervjua su njegovi repovi iz vremena kada LDP nije postojala!!!

Da li je neko Cedomira, kad se vratio sa ovih intervjua pitao, dobro covece, pa sta smo mi dobili ovim intervjuom, gde je tu promocija LDP-a, napretka, Evrope, planova za buducnost.

Mozda ce neko naci putera (stvarnog ili izmisljenog) i na glavi Vesne Pesic, ali to nece biti druzenja sa kriminalnim klanovima, niti ce moci bilo ko da joj spusta tako nisko i tvrdi da je ona lazov. Ili da je naziva narkomankom.

A sve to utice na glasace. Na ove sadasnje LDP-ovce sigurno ne, oni bi glasali za LDP ko god bio predlozen. Ali zato bi i mnogo drugi prihvatili ovu opciju.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 18:40 21.01.2008

Re: the weakest link

perhan
Drago Kovacevic

Kakva pandurska uspavanka...kao dobar LDP, ali glup jer podržava Čedu..o)) To pričaj u zavičaju.Ne moraš brate udarati u tako sitne žice. jasan si, brdo se kroz tebe vidi...Mogli smo kandidovati tebe, možda bi imao i 20 posto...o))) I zamisli tada panike...o))


Ni meni danas, dan posle budjenja iz slatkog sna, ne bi bilo nidocega, ali to mi ne bi davalo za pravo da vredjam.

Nego da vas LDP-ovce pitam nesto. Da li je ovo slab, dobar, vrlo dobar ili odlican rezultat vaseg lidera ?

Ako ovo nije dobar rezultat, sta cete *vi* da uradite po tom pitanju. Vi obicni glasaci i sledbenici Cedomira.
Ja znam sta ce vas Cedomir da kaze: medijska blokada, svi protiv mene, referendumsko izjasnjavanje itd, sve u svemu solidan rezultat, idemo dalje, na sledecim parlamentarnim izborima glasajte za nas LDP-Cedomir Jovanovic.



Zivi bili pa videli.



Ja tebe nisam vređao niti išta lično tebi uputio. Radi se o nečemu što sam primetio da se događa već izvesno vreme i što postaje matrica, a sadržano je u tezi "dobar Ldp, ali šteta što ga vodi Čeda". Tu matricu si upotrebio u svome postu i ona je uzrok mojoj reakciji.
Kad bih stvari izveo do kraja, mogao bih zaključiti da ti mene vređaš. Ja nisam ničiji sledbenik. Ja mogu samo po vlastitom poimanju vremena, prostora i uslova u kojima živim, podržavati neku politiku i sitem vrednosti koju ta politika promoviše. I ostavi te stvari koje označavaš kao"sledbenici", bar kad sam ja u pitanju a verujem i značajan broj ljudi sličnoga razmišljanja.
E sad odgovor na pitanje. Ja smatram da je rezultat Čedomira Jovanovića na ovim izborima raspisanim da se ništa ne promeni, izuzetan. Od devet kandidata, on je jedini čovek sa drugačijim pogledom na Srbiju ( hajde da u ostale ne uključim Pastora). Kazao je šta ima i dobio podršku najboljeg dela javnosti u Srbiji. I taj broj ljudi nije zanemarljiv. On će rasti, a na ovim izborima je pokazao da prestavlja "biljku koja se primila".
Ići u Srbiji u kampanju, da ne izgovoriš ni jednu laž, da zastupaš nešto na šta srpsko društvo nije spremno, da pričaš stvari koje ne žele čuti ali kojih će mnogi postati svesni vrlo brzo, više je misija nego politika. I to ima podršku jedno 6 prepunih "zvezdinih stadiona"..Pri tome imaš zatvorene medije, tabloide od po 10 dinara koji postoje samo zato da pisali protiv te politike i tih vrednosti, sve državne institucije, biznis sektor, političku policiju, i da ne nabrajam....šta je drugo nego uspeh. A, ta kuća će se graditi brzinom koja je u Srbiji moguća...i rašće sigurno. Jer je orjentisana ka budućnosti...



Coco Rosie Coco Rosie 19:18 21.01.2008

muzicki intermezzo


AlexDunja AlexDunja 19:24 21.01.2008

Re: muzicki intermezzo

coco,
ael znas sta je poraz,
po mom misljenju?
oni su , bre, mnogo stara grupa.:(
Coco Rosie Coco Rosie 19:31 21.01.2008

Re: muzicki intermezzo

AD, da, zaista porazavajuce. i tuzno.
upravo zato sam je i linkovala :(
perhan perhan 20:12 21.01.2008

Re: the weakest link

Drago Kovacevic

Drago KovacevicKakva pandurska uspavanka...kao dobar LDP, ali glup jer podržava Čedu..o)) To pričaj u zavičaju.Ne moraš brate udarati u tako sitne žice. jasan si, brdo se kroz tebe vidi...Mogli smo kandidovati tebe, možda bi imao i 20 posto...o))) I zamisli tada panike...o))


Drago Kovacevic

Ja tebe nisam vređao niti išta lično tebi uputio.


Kakav li si tek kada vredjas i upucujes licno ?


Drago Kovacevic

Radi se o nečemu što sam primetio da se događa već izvesno vreme i što postaje matrica, a sadržano je u tezi "dobar Ldp, ali šteta što ga vodi Čeda". Tu matricu si upotrebio u svome postu i ona je uzrok mojoj reakciji.
...
Ja smatram da je rezultat Čedomira Jovanovića na ovim izborima raspisanim da se ništa ne promeni, izuzetan. Od devet kandidata, on je jedini čovek sa drugačijim pogledom na Srbiju ( hajde da u ostale ne uključim Pastora). Kazao je šta ima i dobio podršku najboljeg dela javnosti u Srbiji. I taj broj ljudi nije zanemarljiv. On će rasti, a na ovim izborima je pokazao da prestavlja "biljku koja se primila"...


Blago Cedomiru sa ovakvim pristalicama (samo nemoj da mi kazes da te rec i pristalica vredja).
Sta god covek uradio, nema veze, oprosteno mu je.

Na republickim izborima bese 5.3%, sad 5.6%. Za godinu dana 0.3% (uz to je sad bila veca izlaznost).
Za deset godina 3%, a za 100 godina bice 30% vise.


Ili dozvoli da drugacije formulisem svoje pitanje:

Koliko nisko treba da padne podrska LDP-u, pa da ti Drago kazes: "e sad je vec stvarno dosta, Cedomir je prevrsio meru i LDP bi trebalo izbaci nekog drugog u prvi plan" ? Koliko? 4.9%,3%, 0.2%.

Ili ces i tada da ponovis da je Cedomir onaj pravi, samo se onaj "najbolji deo javnosti u Srbiji" znacajno smanjio.
man ray loves me man ray loves me 20:31 21.01.2008

Re: the weakest link

On nije bio u stanju da napravi solidan intervju ni na B92, a kamoli u "udbo-mafijaškim tabloidima. Preslusaj njegove intervjue u Utisku nedelje i Kaziprst-u.



My thoughts exactly. Ja sam gledala Utisak pet minuta i prosto nisam verovala da Olja B. moze nekog da napravi glupim.
Ja glasam LDP (zbog programa i ljudi kao sto je Samardzic) i posle ovih mizernih pet posto imam pravo da pitam: Sta ogranicava LDPov skor? Zasto ne privlacimo vise biraca? Dva moguca resenja: ili vise biraca ne moze da svari nezavisno Kosovo, ili Cedu. Ja mislim da je ovo drugo.
Meni je dovodjenje u pitanje Cedine pozicije na celu LDPa sasvim legitimno, btw. bas iz razloga sto nema dobar cv. O tome sam vec pisala pa necu sada da smaram.
Lighthouse Lighthouse 20:38 21.01.2008

Re: the weakest link

Što će reći, predlažeš da i LDP nađe jednog finog momka, maminog i tatinog sina, kao što je to uradila DS? Pa da i taj, zajedno s Borisom, sve galameći da je za Evropu, u stvari prestane da talasa, već da ostavi na miru i ratne zločince i tajkune-monopoliste, i naručioce Đinđićevog ubistva, i Kastra, i sve ostale loše momke?
man ray loves me man ray loves me 20:41 21.01.2008

Re: the weakest link

Ne, predlazem Samardzica, covek nije mutav, zalaze se za program LDPa i potpuno je cist.
perhan perhan 21:25 21.01.2008

Re: the weakest link

Uzmi bilo kog sadasnjeg podpredsednika ili clana predsednistva, na primer. Niko od njih nije mamin sin (a ni cerka).

I nek taj neko nastavi da talasa, ali da kad talasa njemu "udbasi", kako si ih nazvao, ne mogu nista.

Dozvoli mi samo jednu digresiju:

Tokom 90-tih Otpor je bio strasno zilav pokret. Ne ulzeci u to ko ga je i koliko finansirao, na unutrasnjem planu "udbasi" i ostali mu nisu mogli nista. Znas zasto? Zato sto niko nije znao ko je njihov lider.
Evo, pitaj sada ovde bivse otporase, ko je bio njihov lider i dobices barem 3-4 imena. U stvarnosti tako je i bilo, jedan je bio istaknut mitingas, drugi se pojavljivao u medijima, treci bio organizator na terenu...
Zato ta udbaska masinerija lazi i neistina nije mogla da se usredsredi na jednu osobu i nju diskredituje, a samim tim i ceo pokret.

Ne znam zasto bi to bilo drugacije sa LDP-om. Pa valjda je ideja bitna, a ne covek. Zasto bi bilo lose za predsednickog kadidata imati Samardzica, za sefa poslanicke grupe Vesnu Pesic ili nisliju Nebojsu Randjelovica, a za parlamentarne izbore stranku "LDP - Natasa Micic",a u medije pustati Jelenu Prvanov.

Kazite mi sta tu LDPgubi.


A Cedomir? Cedomiru dajte mesto pocasnog clana LDP, pocasnog podpredsednika, specijalnog clana glavnog odbora, bistu za zivota, orden LDP-a sa 5 ocila i socijalno i penzijsko i obecanje da ce svakii novi LDP clan znati da je on osnivac istog.

Lighthouse Lighthouse 21:45 21.01.2008

Re: the weakest link

Perhane,

Otpor zato i nije mogao da preraste u političku stranku. Kad je to pokušao, dobio je 1%.

Sva razlika između LDP i GSS (tj. između 5+% i 1-%) je u dobroj organizaciji, stranačkoj disciplini, čvrstini uverenja i umešnom liderstvu. Zato i samo zato je baš Čeda trn u oku udbo-mafiji, a ostale članove Predsedništva niko mnogo ne pljuje.

Napokon, zar je rezultat blizu 6% mali uspeh u kampanji koja je startovala od 3% (prema decembarskom istraživanju CeSID-a)? Zar je malo što je LDP i bez Čanka jači? Zar je malo da neko ko je rekao da će otići u Prištinu i reći "Ja sam Prištevac, ja sam Albanac" dobije preko 5%?
man ray loves me man ray loves me 21:56 21.01.2008

Re: the weakest link

Da, malo je. Ako neko zeli da ucestvuje u politickom zivotu, a rezultat izbora ga ucini potpuno irelevantnim, ne vidim kako to moze da bude uspeh.
LDP je dobio manje od mrtvog Slobe. Am I wrong?
perhan perhan 22:30 21.01.2008

Re: the weakest link

Lighthouse
Perhane,Otpor zato i nije mogao da preraste u političku stranku. Kad je to pokušao, dobio je 1%. Sva razlika između LDP i GSS (tj. između 5+% i 1-%) je u dobroj organizaciji, stranačkoj disciplini, čvrstini uverenja i umešnom liderstvu. Zato i samo zato je baš Čeda trn u oku udbo-mafiji, a ostale članove Predsedništva niko mnogo ne pljuje.


Ovo bas ne razumem, ko ima dobru organizacuju LDP ili GSS.

Inace, nije Otpor izasao na izbore sa nekoliko kandidata odjednom. I oni su imali vremena da se saberu i naprave politicki program. Njihov problem je sasvim na drugoj strani. Ali ja sam spomenuo njih samo u kontestu vise licnosti na politickoj sceni. U slucaju LDP-a, samo se jedna figura pojavljivala u kampanji, zna se ko. Tako je LDP postala talac Cedomira, umesto da Cedomir bude (jedan od ) promotera ideje LDP-a.


Rec o tome da se za svaku kadidaturu (za predsednika drzave, premijera, predsednika stranke itd):

- vodi unutarstranacka borba,
- da su strane u toj borbi vrlo ostre ali korektne,
- da onaj ko pobedi u stranci mora da obeca jasne rezultate,
- da cela stranka staje iza tog kandidata,
- da nakon rezultata dolazi polaganje racuna i nema sanse da neko kao Cedomir danas (21 Jan., LDP sajt) daje izjave kako procenti nisu bitni nego je bitan glas razuma itd itd.

Prekjuce je pricao kako se nada prolazu u drugi krug, juce je za dlaku izbegao manje od 5% (na parlamentarnim izborima , to je ispadanje iz skupstine), danas prica kako sve to nije vazno.

Procitaj njegov govor na sajtu i videces da je to "besmrtan" govor. Nema konkretnih stvari, nema samokritike, nema rezultata rada.

On slobodno moze sacuvati ovaj govor i ponoviti ga posle debakla na sledecim pralamentarnim izborima.

Lighthouse
Napokon, zar je rezultat blizu 6% mali uspeh u kampanji koja je startovala od 3% (prema decembarskom istraživanju CeSID-a)? Zar je malo što je LDP i bez Čanka jači? Zar je malo da neko ko je rekao da će otići u Prištinu i reći "Ja sam Prištevac, ja sam Albanac" dobije preko 5%?


5% je slab rezultat. Ja nisam LDP-ovac, mada mi je LDP ideja bliska, ali ovako sa strane, to je slabo. Nista nije uradjeno u prethodnih 3-4 godine. Isto stanje. Niko drugi nije privucen LDP ideji.
Istina, ma sta god to da je, nije dosla u glave ostalih glasaca, jer oni kad cuju Cedomir, oni misle da je u pitanju neka prevara. (Uzgred, moze Kostunica danas da prosipa najcistiju cistu istinu, ja to necu cuti, iz istih razloga)

Po popularnosti, Cedomir ili ima one koji misle jako pozitivno o njemu ili koji misle jako negativno o njemu. Nema sredinu, a ona je jako bitna. Jer kada imas sredinu, one kojima on "nit smrdi nit mirise", onda takvima izneses istinu na videlo i oni to mogu da cuju i mozda prihvate. Kad imas ljude koji ne mogu da ga smisle, mozes da im pricas koliko hoces, ne vredi.

Lighthouse Lighthouse 22:47 21.01.2008

Re: the weakest link

Izbori su bili predsednički, pa je normalno da se pojavljivao pre svega predsednički kandidat. Prošle godine u kampanji je bilo dosta tribina na kojima nije bilo Čede već su govorili drugi članovi Predsedništ[a]va ili GO LDP, GSS, SDU, LSV, DHSS.

A čak da LDP nikad ne preraste 10%, to opet nije loše. Ima u stvarno višestranačkim (a ne dvostranačkim) sistemima sijaset partija koje se vrte između 5% i 10% decenijama, i opet ponekad bitno utiču na politička zbivanja. Posebno partije sa izrazito liberalnim ekonomskim programima, koje zagovaraju individualizam (a ne, kao socijaldemokrati socijalni niti kao konzervativci nacionalni kolektivizam), retko gde su najjače. Ja bih voleo da se Srbiji posreći da jednog dana bude jedna od takvih zemalja, a LDP jednoj od takvih partija, ali ako se to nikad ne desi, nije smak sveta, itekako će LDP i kao relativno mala stranka uticati i od njega će zavisiti.

Uzgred, procedura koju si opisao za utvrđivanje predsedničkog kandidata, viđena je u stranci ... kojoj? U SRS, ili DS, ili NS, ili SPS, ili SVM, ili PSS, ili NSS je vođena unutarstranačka borba? Javno?
Lighthouse Lighthouse 22:59 21.01.2008

Re: the weakest link

Još nešto. Nije tema LDP. Nego je tema da li podržati BT u drugom krugu ili ostati kod kuće, resp. precrtati listić. Ili je sve ovo samo još jedna pretnja Čedi, da ili podrži Tadića ili će se na njega obrušiti Crna ruka, kao onomad na Đinđića, prvo predvođena Vuksanovićem, pa kad nije upalilo, onda Legijom?
perhan perhan 23:23 21.01.2008

Re: the weakest link

Lighthouse
Izbori su bili predsednički, pa je normalno da se pojavljivao pre svega predsednički kandidat. Prošle godine u kampanji je bilo dosta tribina na kojima nije bilo Čede već su govorili drugi članovi Predsedništ[a]va ili GO LDP, GSS, SDU, LSV, DHSS.


Ovi intervjui na B92 su bili pre raspisivanja izbora. Osim Samardzica koji cesto pise i Vesne Pesic koja ponesto i kaze (u Pescaniku) ko je to tokom cele godine bio "istaknut"?

Moj stav da Cedomir mora na klupu za rezervne igrace nije od juce uvece, vec od 2006-te.

Lighthouse

A čak da LDP nikad ne preraste 10%, to opet nije loše. Ima u stvarno višestranačkim (a ne dvostranačkim) sistemima sijaset partija koje se vrte između 5% i 10% decenijama, i opet ponekad bitno utiču na politička zbivanja.


To je san snova za predsednika takve partijice. Stalno 10%, uvek u skupstini, niko te ne juri, nizasta odgovoran, nemas stvarnu vlast, dobijas sve privilegije onih koji takvu vlast imaju. Stalno ti nesto nije u redu, kao boris se za nesto, ali nikada se to ne ostvaruje. U medjuvremenu, upravni odbori, dnevnice, veze i vezice, ogromna moc a nikakva odgvoronost.

Lighthouse

Uzgred, procedura koju si opisao za utvrđivanje predsedničkog kandidata, viđena je u stranci ... kojoj? U SRS, ili DS, ili NS, ili SPS, ili SVM, ili PSS, ili NSS je vođena unutarstranačka borba? Javno?


U severno-americkim strankama, u evropskim strankama, u zemljama kojima LDP tezi. Naravno, toga nema u kvazi-liderskim strankama u Srbiji, ali valjda se treba porediti sa bolijm a ne sa gorim.
perhan perhan 23:29 21.01.2008

Re: the weakest link

Lighthouse
Još nešto. Nije tema LDP. Nego je tema da li podržati BT u drugom krugu ili ostati kod kuće, resp. precrtati listić. Ili je sve ovo samo još jedna pretnja Čedi, da ili podrži Tadića ili će se na njega obrušiti Crna ruka, kao onomad na Đinđića, prvo predvođena Vuksanovićem, pa kad nije upalilo, onda Legijom?


To je sasvim druga prica, koga i da li podrzati.

U tu pricu uopste ne ulazim, to je na LDP-ovcima da razmisle i odluce.
JJ Beba JJ Beba 23:51 21.01.2008

Re: the weakest link

LDP je dobio manje od mrtvog Slobe. Am I wrong?

a šta Sloba poručuje biračima iz groba?
Poručuje sve ono što ti birači žele da čuju - da će sve da ih vrati na posao, da će da poništi sve privatizacije, da će da obnovi proizvodnju, da će da ih useli u stanove koje Mrkonja gradi....
I ti se čudiš što je dobio više od Čede?
svašta...
die hard die hard 00:10 22.01.2008

Re: the weakest link


perhane, ne pravi se biracko telo niti politika stranke na nekim sredinama.
Sjajni beskompromisni stav CJ je doveo do rasta stranke od 30 posto - bez Canka!
man ray loves me man ray loves me 00:15 22.01.2008

Re: the weakest link

Nevermind, ne zelim dalje se svadjam, samo mi je zao zbog ovakvog ishoda. Later.
Exitus Letalis Exitus Letalis 01:25 22.01.2008

Re: the weakest link

A za LDP-ovce:
Toliko vredite sa Cedomirom - 5%. Mozete vi na ovim blogovima da se sirite kao Rusija, da mislite da cete uzeti danas 25%, a vec sutra 51%, medjutim to je to, 5%. Pre toga ste imali malo vise, sad malo manje. Napominjem, SA CEDOMIROM.

Da ste bili pametni, da ste umesto Cedomira,u prvi plan izbacili nekog drugog, sa manje putera na glavi (ili sa vise konkretnih rezultata), nekog kome nece svako na intervjuu zacepiti usta pitanjem "a jeste li se vi druzili sa kriminalcima", a odgovor je "pa jeste ali ..." onda bi i rezultat bio bolji.


Da je recimo Natasa Micic bila predlozena, imali bi 10%, a DS bi imala 30% (ili manje) . A onda bi ste videli kako DS ume da bude i fina i pitoma i kooperativna i kako ume da okrene ledja i kostunici i kako im ni kosovsko pitanje ne bi bilo vise tako bitno.

Zato se sada kuvajte u corbi. Zao mi je samo svih ovih LDP-ovih glasaca koji stalno veruju da je bolji zovot odmah tu iza ugla, cim Ceda dodje na vlast.


opet zebra, džip i skupa odela i ni dan staža.
žali ti sebe.
pusti nas koji veruju da je bolji život tu i blablabla
Exitus Letalis Exitus Letalis 01:34 22.01.2008

Re: the weakest link

man ray loves me
On nije bio u stanju da napravi solidan intervju ni na B92, a kamoli u "udbo-mafijaškim tabloidima. Preslusaj njegove intervjue u Utisku nedelje i Kaziprst-u.



My thoughts exactly. Ja sam gledala Utisak pet minuta i prosto nisam verovala da Olja B. moze nekog da napravi glupim.
Ja glasam LDP (zbog programa i ljudi kao sto je Samardzic) i posle ovih mizernih pet posto imam pravo da pitam: Sta ogranicava LDPov skor? Zasto ne privlacimo vise biraca? Dva moguca resenja: ili vise biraca ne moze da svari nezavisno Kosovo, ili Cedu. Ja mislim da je ovo drugo.
Meni je dovodjenje u pitanje Cedine pozicije na celu LDPa sasvim legitimno, btw. bas iz razloga sto nema dobar cv. O tome sam vec pisala pa necu sada da smaram.

ja mislim ovo prvo.
i srebrenicu.
i vrednosti koje promoviše ldp.
nije srbija dorasla tom programu.
kako razuman čovek može da veruje da će preambulom da se sačuva kosovo?
kako razuman čovek može da svari da 230 poslanika glasa o kubi?
kako razuman čovek ne vidi da jogurt košta kod delte 40 a svugde 30 dinara?
nacrtaš mu a on opet glasa protiv sebe.
milivoye milivoye 14:48 22.01.2008

Re: the weakest link

man ray loves me
Ne, predlazem Samardzica, covek nije mutav, zalaze se za program LDPa i potpuno je cist.


Сада треба да подразумевамо да Чеда није "чист"?
Врати се у рупу!
man ray loves me man ray loves me 16:32 22.01.2008

Re: the weakest link

Don't oppress me you fascist.

Jos jednom - govorim o privlacenju glasova i o tome kako biraci percipiraju Cedu. Ima mnogo ljudi koji veruju u proglam LDPa ali smatraju da ga Ceda kompromituje. Pravo LDPa je da kaze, ko ih jebe kad su kreteni, ali onda nece nikada da se makne od 5%, i nece nikada moci da sprovede bilo kakav program jer ce biti irelevantan kao sto je sada.
dragan7557 dragan7557 16:46 22.01.2008

Re: the weakest link

Potom će se fabula razviti do toga, da je LDP budućnost,


Pretvaranja bivših samoupravljača u korporativno roblje i lumpen proletarijat.
.
To pričaj u zavičaju.


A šta to vas g. Kovačeviću sprečava da i vi pišete u vašem zavičaju?
dragan7557
perhan perhan 17:59 22.01.2008

Re: the weakest link

Exitus Letalis

...pusti nas koji veruju da je bolji život tu i blablabla


Hvala na *bla bla* odgovoru.

Ako vam se ne pise, onda nemojte da pisete.

Ako vam je toliko stalo da vasa poruka bude poslednja (te samim tim i zakljucna i najtacnija), replicirajte jos jednom sa *bla bla* ja necu imati primedbi.

perhan perhan 18:15 22.01.2008

Re: the weakest link

milivoye

man ray loves meNe, predlazem Samardzica, covek nije mutav, zalaze se za program LDPa i potpuno je cist. Сада треба да подразумевамо да Чеда није "чист"?Врати се у рупу!


"Vrati se u rupu" !?

Da li je to napametnije sto mozes da kazes.

Evo idem da se vratim u rupu.

Sramota, za vas ali i za vlasnika bloga. Izgleda da su vlasnici bloga ovde samo da bace "kosku", a posle ih bas briga ko se kako izrazava.

Izvinite LDP-ovci, ali ovo je vec 3-4 odgovor u kojem nema nikakvog vaseg konstruktivnog odgovora. Sve samo podrigivanje.

Znate meni je zaista zao sto ste dobili 5%, sto su sve nazadnije snage dobile vise od vas, ali dok vam krivci budu bili samo oni "koji zive u rupi" tako ce vam biti i ubuduce.

Vi ste Milivoje potrosili svog "kviska" za razgovor samnom. Nadjite nekog drugog sagovornika, ja iz rupe necu moci da vam odgovaram.
Alava Alava 01:50 23.01.2008

Re: the weakest link

man ray loves me
Ne, predlazem Samardzica, covek nije mutav, zalaze se za program LDPa i potpuno je cist.



Samardžića?! Meni je na faksu gosn Samardžić predavao istoriju Španije. I na njegovim predavanjima smo svi spavali. Jeste on skroz pametan, i stavovi su mu na mestu, samo što kad je on u Peščaniku, ja tu emisiju radije pročitam nego odslušam.
Alava Alava 02:05 23.01.2008

Re: the weakest link

Perhane,

Vi ovo sve sigurno prema tome kako se u Vašoj stranci bira lider. Razlika između LDP i Vaše stranke je upravo u tome što se ne kalkuliše ni sa čim.
Uostalom, na sajtu LDP ima ono "Pišite Čedi", možda kada biste mu se direktno obratili i ukazali na to kako vodi svoju politiku na pogrešan način.
A sad malo pustite ovaj narod.
man ray loves me man ray loves me 10:01 23.01.2008

Re: the weakest link

Samardžića?! Meni je na faksu gosn Samardžić predavao istoriju Španije. I na njegovim predavanjima smo svi spavali.

E onda je sasvim jasno zasto mi se svidja - covek je nerd kao i ja. A ima i ovo.

Ako govorimo o Samardzicu kao o osobi, meni je vazno to sto je on mozak u LDPu, sto ima sopstvenu netrivijalnu karijeru, a da bi dosao do te karijere morao je da nauci da se zrtvuje, da bude skroman, da se odrekne egoizma, da izleci komplekse (Cedo, I'm looking at you), sto ga sve cini operabilnim u politickoj areni. On moze da se bori protiv raznih Sormaza jer je potpuno drugaciji od njih i ne zeli nista od onoga sto oni zele - oni prosto nemaju nacina ni da ga kupe ni da ga ucene.

Ako govorimo o Samardzicu kao o proizvodu koji treba prodati biracima, i tu vidim veliki potencijal - porodican covek, profesor, skroman, neko kome politika nije potrebna, ko nece odmah da se uvali u lovu. Nas Havel.

Na kraju krajeva, the way things are, LDP nema sta da izgubi...
man ray loves me man ray loves me 10:06 23.01.2008

Re: the weakest link

A sad malo pustite ovaj narod.

Ode i Vas kvisko...
Dragan Vujanović Dragan Vujanović 20:08 21.01.2008

Lakše neprijatelja, no bivšeg prijatelja.!

Lakše neprijatelja, nego bivšeg prijatelja..!!
Lakše neprijatelja, nego bivšeg prijatelja..!!
Lakše neprijatelja, nego bivšeg prijatelja..!!
Povodom izjava nekih ldp-ovaca da će čak!
Lakše neprijatelja, nego bivšeg prijatelja..!!
Lakše neprijatelja, nego bivšeg prijatelja..!!
u drugom krugu podržati Tomislava Nikoli!!
Lakše neprijatelja, nego bivšeg prijatelja..!!
Nenad M. Nenad M. 22:11 21.01.2008

Re: Lakše neprijatelja, no bivšeg prijatel

Lakše neprijatelja, nego bivšeg prijatelja..!!
Lakše neprijatelja, nego bivšeg prijatelja..!!
Lakše neprijatelja, nego bivšeg prijatelja..!!
Povodom izjava nekih ldp-ovaca da će čak!
Lakše neprijatelja, nego bivšeg prijatelja..!!
Lakše neprijatelja, nego bivšeg prijatelja..!!
u drugom krugu podržati Tomislava Nikoli!!
Lakše neprijatelja, nego bivšeg prijatelja..!!


what's your poison ili po srpski - na cemu si?
pufna pufna 23:27 21.01.2008

Re: Lakše neprijatelja, no bivšeg prijatelja.!

Lakše neprijatelja, nego bivšeg prijatelja..!!
Lakše neprijatelja, nego bivšeg prijatelja..!!
Lakše neprijatelja, nego bivšeg prijatelja..!!
Povodom izjava nekih ldp-ovaca da će čak!
Lakše neprijatelja, nego bivšeg prijatelja..!!
Lakše neprijatelja, nego bivšeg prijatelja..!!
u drugom krugu podržati Tomislava Nikoli!!
Lakše neprijatelja, nego bivšeg prijatelja..!!

a sta bi ti? da svi tako lako i listom glasaju za BT bez obzira na sve. Pa Istvarn P. daje izjavu -uslovna podrska Tadicu, a CEDOMIR treba posle fiksiranosti ds na njega da kaze svojim biracima- izadjite svi. i Sta posle? Da izgubi svoje birace? MIslis li da bi Tadic nesto promenio cak i kad bi pobedio kroz iglene usi? Mnogo ds trazi od ldp, a na prazno.
vucko vucko 23:41 21.01.2008

Samo da ne izgubi birače


a sta bi ti? da svi tako lako i listom glasaju za BT bez obzira na sve. Pa Istvarn P. daje izjavu -uslovna podrska Tadicu, a CEDOMIR treba posle fiksiranosti ds na njega da kaze svojim biracima- izadjite svi. i Sta posle? Da izgubi svoje birace? MIslis li da bi Tadic nesto promenio cak i kad bi pobedio kroz iglene usi? Mnogo ds trazi od ldp, a na prazno.

Bravo proevropska elito. Samo pazite da ne izgubite birače. Vredeće vam u Vajmarskoj republici koliko i one Dinkićeve besplatne akcije.
adam weisphaut adam weisphaut 23:43 21.01.2008

Re: Lakše neprijatelja, no bivšeg prijatel

a sta bi ti? da svi tako lako i listom glasaju za BT bez obzira na sve. Pa Istvarn P. daje izjavu -uslovna podrska Tadicu, a CEDOMIR treba posle fiksiranosti ds na njega da kaze svojim biracima- izadjite svi. i Sta posle? Da izgubi svoje birace? MIslis li da bi Tadic nesto promenio cak i kad bi pobedio kroz iglene usi? Mnogo ds trazi od ldp, a na prazno.

CJ bi trebalo da bude totalna budala da da balnko podrsku Tadicu. U poziciji je da ima nestio sto Tadicu treba i treba da to kapitalizuje. U krajnoj liniji trebalo bi da iskamci neke koncesije, npr. da DS prestane da lansira prljave napade preko "stampe" na njega.
pufna pufna 23:59 21.01.2008

Re: Samo da ne izgubi birače

vucko,
to nije moj stav. odnosno, inat nikada nije moj stav, makar posle toga na tu ruku zaboravila. Lepo je Canak ( kostunici) svojevremeno rekao- mi smo sad u loncu a Tadic je poklopac.
Ali olako se ljutiti na ljude koji ne mogu tako lako da prelome nije ok.
naravno da mi je nonsens sto sam cula da neki ldp biraci, revoltirani, zele iz inata da glasaju za Nikolica. ?!
ali mi je takodje otrovenje da za Tadica zagovaraju lilit, tarkovski, vasilije i ostali nickovi za koja sam bila ubedjena da su srs orijentisani ili da nemaju nikakav problem sa njihovom prosloscu iako im je srs spika po malo smesna ( jer vcina njih obituje u inostranstvu). Ako je to ds, onda sta li je tek srs?!
ali evo, ds cak ni ne trazi podrsku ldp. toliko o zelji i znanju kako da se istraje na putu ka Evropi.
vucko vucko 00:36 22.01.2008

Re: Samo da ne izgubi birače

ali mi je takodje otrovenje da za Tadica zagovaraju lilit, tarkovski, vasilije i ostali nickovi za koja sam bila ubedjena da su srs orijentisani ili da nemaju nikakav problem sa njihovom prosloscu iako im je srs spika po malo smesna ( jer vcina njih obituje u inostranstvu). Ako je to ds, onda sta li je tek srs?!
ali evo, ds cak ni ne trazi podrsku ldp. toliko o zelji i znanju kako da se istraje na putu ka Evropi.

Zato što ne čitaš pažljivo šta pišu. Od svih njih je Lilit možda jedina pravi nacionalista (nacionalistkinja?), ali je žena videla malo sveta (čini mi se da živi u Italiji) pa vidi na šta će ovo da ispadne.

Ti i Lilit ste mi danas bile malo smešne, znaš. Misliš da će sad EU da dođe da nas vadi iz čabra, nekim ponudama i koncesijama. Neće. Svako od nas ima u ruci po jednu kartu za čupanje iz čabra. I te karte su prozvane, a ne partije.

Čeda je dobio 5,6%, super, čestitam, svaka čast, baš je frajer, super je napredovao, biće posle i bolje - nego daj sad da vidimo kako da održimo makar nos iznad vode. Što jedan reče: ja mogu za vas, mogu i u ime vas - ali ne mogu umesto vas.
sonja k. sonja k. 01:09 22.01.2008

Re: Samo da ne izgubi birače

Bravo proevropska elito. Samo pazite da ne izgubite birače. Vredeće vam u Vajmarskoj republici koliko i one Dinkićeve besplatne akcije.


cemu to ironicno "bravo proevropska elito"?
pa gde je bilo to "bravo" kada je pre nekoliko dana proevropski oznojan predsednik urlao kosovo, kosovo, srbija, tri prsta, kosovo, tri..
izvini, ali toga smo se jednom vec nagledali i nije bilo bas "elitno", kao ni ovo u nisu.

sto se LDP biraca/skojevaca tice, mislim da bi bilo korektno kada bismo im prvo cestitali na uspehu.
pljuvali su ih svi, gde god su stigli.
podsmevali su im se, nikome nisu bili vazni.

zatim mislim da im treba dati vremena da malo uzivaju u uspehu, a zatim vremena da razmisle i odluce.

Na kraju krajeva od njih se trazi i ocekuje da podrze nekoga ko njihovu podrsku za sada ne trazi, a veoma je izvesno da bi njihovi eventualni glasovi u slucaju reizbora biti pripisani nekome drugom (dss).

zato je smesno da ne kazem glupo njih sad optuzivati, od njih traziti, pretiti im nekim strasno losim stanjima.
oni su jedini koji su upozoravali na sta-ako i zbog toga, ne tako retko bili ismejani.
pa pustite ih sad.
ima bt koalicione partnere, prijatelje, drzavnike koji ga podrzavaju, citave kontinente.

a sta si hteo da kazes sa vajmarskom republikom?.
vucko vucko 01:27 22.01.2008

Re: Samo da ne izgubi birače

sto se LDP biraca/skojevaca tice, mislim da bi bilo korektno kada bismo im prvo cestitali na uspehu.
pljuvali su ih svi, gde god su stigli.
podsmevali su im se, nikome nisu bili vazni.

Sonja, reč "skojevac" ja nikada nisam upotrebio za članove/simpatizere LDP, to mora da se svađaš sa nekim drugim.

Čuj, super mi je što je sad sve u redu sa self-esteem, ono kao rešene traume iz detinjstva i ostalo, ali to što smrdi su đonovi naših cipela koji gore, pa bih zamolio slatko sa šlagom da, kad bude prošlo slavlje i razmišljanje i odlučivanje, primetite da ovog puta možda nema prijatelja, državnika, kontinenata - nego smo tu samo mi, pilići. Pročitaj reakcije iz sveta danas.
Exitus Letalis Exitus Letalis 01:41 22.01.2008

Re: Samo da ne izgubi birače

Čuj, super mi je što je sad sve u redu sa self-esteem, ono kao rešene traume iz detinjstva i ostalo, ali to što smrdi su đonovi naših cipela koji gore, pa bih zamolio slatko sa šlagom da, kad bude prošlo slavlje i razmišljanje i odlučivanje, primetite da ovog puta možda nema prijatelja, državnika, kontinenata - nego smo tu samo mi, pilići. Pročitaj reakcije iz sveta danas.

važno je da si zabrinut. argumentovano.
saćmo da glasamo za bt a posle će vidimo za ta tri prsta.
što mi ne bismo primenili standardi pa status.
puna su im usta toga a ovde nikakvih standarda nema.
sonja k. sonja k. 01:44 22.01.2008

Re: Samo da ne izgubi birače

ju Vucko pa ne svadjam se ja, odakle ti to?
meni su skojevci bas sipaticni, onako istrajni, borbeni, razumes...
ne kapiram ama bas nista o tim vajmarskim republikama, self esteee i traumama iz detinjstva al nema veze, kad vec neces da objasnis. ovo drugo me brine - kako sad tadic nema prijatelja, drzavnika, kontinenata, koalicionih partnera... ' boze, pa gde su?
imam zapaljenje pluca pa samo gledam televiziju i citam novina - trust me i na cartoon network podrzavaju tadica.

vucko vucko 02:01 22.01.2008

Re: Samo da ne izgubi birače

ju Vucko pa ne svadjam se ja, odakle ti to?
meni su skojevci bas sipaticni, onako istrajni, borbeni, razumes...
ne kapiram ama bas nista o tim vajmarskim republikama, self esteee i traumama iz detinjstva al nema veze, kad vec neces da objasnis. ovo drugo me brine - kako sad tadic nema prijatelja, drzavnika, kontinenata, koalicionih partnera... ' boze, pa gde su?
imam zapaljenje pluca pa samo gledam televiziju i citam novina - trust me i na cartoon network podrzavaju tadica.

I ja sam isto bolestan od petka, izašao sam iz kuće samo u nedelju, čik-pogodi-zašto.

Ja videh danas stvari poput "Srbija bira put, baš nam je milo što toliko glasača izlazi da ga overi". Možda se u Brazilu tako daje podrška, ali u prevodu npr. sa engleskog-engleskog na srpski to obično znači "imamo rešenje za obe opcije, a vi vidite već šta vam se više isplati". Samo je to možda malo previše sofisticirano za koalicione partnere.
JJ Beba JJ Beba 02:04 22.01.2008

Re: Samo da ne izgubi birače

Čuj, super mi je što je sad sve u redu sa self-esteem, ono kao rešene traume iz detinjstva i ostalo, ali to što smrdi su đonovi naših cipela koji gore, pa bih zamolio slatko sa šlagom da, kad bude prošlo slavlje i razmišljanje i odlučivanje, primetite da ovog puta možda nema prijatelja, državnika, kontinenata - nego smo tu samo mi, pilići. Pročitaj reakcije iz sveta danas.

evo ja sam skojevac , vučem traumu iz detinjsta i neću da glasam u drgom krugu.
i baš me briga što su nam đonovi izgoreli i hoću da slavim.
kada smo upozoravali, govorili nikome to nije bilo važno. Govorili su da smo ekstermisti, ludaci, narkomani mafijaši....
e pa neka ih govana vade sad štajaznamko.
ja neću
dosta bre
sonja k. sonja k. 02:11 22.01.2008

Re: Samo da ne izgubi birače

ja mislim da ti ipak prevodis previse s tog engleskoengleskog
jel i ti imas temperaturu?
gorran gorran 02:12 22.01.2008

Operacija mlad majmun

Razlika TN - BT je skoro 200.000. TN realno dobija +300.000 u drugom krugu. Znači Tadić treba da mobiliše još više od pola miliona glasova.
Čuj mobiliše. Isplati.
Ali ja sam optimista. Isplata je već počela. Sutra ode NIS, kao da ga nikad nije ni bilo. (Na njemu je Dinkić hteo da odigra svoju akcija-piruetu i da, uprkos svim svedočenjima, dokaže da još postoji.)
Ode NIS, neka se pripremi... videćemo koliko sutra...
Dakle, dobiće Tadić ono što mu treba. I Koštunica. I Velja. A sve pomoću "bauka radikala". A Tadić i Đelić treba valjda da od zabrinute evrope dobiju papir bez ikakvih uslova da isprobaju penkalo.
Win - win...
Ako poslušamo pravilo "follow the money", moglo bi se pomisliti da je sve ovo još jedna gigantska koreografija. Čija je generalna proba bila prošlog leta - tzv. operacija Toma-predsednik-skupštine.

A građani? Oni će biti presrećni što je ipak sve tako dobro ispalo. Uprkos velikoj opasnosti. Samo ne smeju da omanu - moraju da izvrše svoju građansku dužnost. Da otplešu svoj deo koreografije trećeg februara...
pufna pufna 02:18 22.01.2008

Re: Samo da ne izgubi birače

ok vucko
ti citas paziljivo. Mozda ti stvarno pazljivo citas i virtualnog kad pise o tome da li ici u Evropu ili joj okrenuti ledja, kao i tarkovski oko suacavanja sa prosloscu, kao i niksona i ostale. Stvarno si ti super lik ,tebi je ocigledno cela lepeza ( bas zato sto pazljivo citas?!) stavova prihvatljiva. Kakav oportunizam . Ili zaboravnost kakve su se diskusije o svim pitanjima , vaznim za nase drustvo vodile ovde.

S druge strane sto se tice evrope, e stvarno ne znam ko je smesan. Za pocetak Zavet Evrope je smirenije reagovao nego sto bi se ocekivalo, upravo zato da ne bi proizveli kontraefekat oko pritiskanja za proevropsku struju.
I kad bi ti malo bolje citao video bi da komentar da kako evropa eventualno moze pripomoci nema nikakve veze sa stavom da su nam drugi krivi.
Vidim BT lepo drzi nos iznad vode ... tako sto mu potparol zakukava nad novinama i objasnjava sta je to govor mrznje, rasizam i slicno. Ej, obracanje posle prvog kruga glasanja a oni zakukali na novine i sad se setili po SRS.
pa znas sta ? Smesni su do upisitisa. Oni smesni, a mi da placemo.

I diletanti su. Jedan VUcic zna da kad prica o drugim partijama se kaze mi verujemo da ce ti i ti biraci prepoznati sta nudi SRS i T. NIkolic i da ce mu dati glas, dok Petrovic ( ds) kaze '' ja sam siguran da ce ovi i ovi glasati za BT" nema nista o tome sta on ( BT) reprezentuje i u cemu se poklapaju ocekivanja buducnosti u tim biracima i BT. samo ''ja'' sam siguran.
Arogancija bez pokrica!

Mozda nisi primetio razliku, ali para srpske inadzijske usi ( a za moje ti ne brini). i ne treba ti fakultet da to osetis cak iako ne znas na prvu loptu da objasnis sta ti smeta. To su biraci i prepoznali- nespremnost i samozaljubljenost DS.
A sad izlgeda da ti mislis da zato sto je ovo javno glasilo svi treba da vicemo BORISE ne bi li slucajni prolaznik tj. citaoc se odlucio da glasa za njega. Smesno.
vucko vucko 02:19 22.01.2008

Re: Samo da ne izgubi birače

evo ja sam skojevac , vučem traumu iz detinjsta i neću da glasam u drgom krugu.
i baš me briga što su nam đonovi izgoreli i hoću da slavim.
kada smo upozoravali, govorili nikome to nije bilo važno. Govorili su da smo ekstermisti, ludaci, narkomani mafijaši....
e pa neka ih govana vade sad štajaznamko.
ja neću
dosta bre

Bebo, a šta kažeš na ovu varijantu:

e pa neka NAS iz govana vade sad štajaznamko.
ja neću
dosta bre


Logično, zar ne?
pidola pidola 02:19 22.01.2008

Re: Samo da ne izgubi birače


e pa neka ih govana vade sad štajaznamko.
ja neću
dosta bre

a koga to da vadite iz govana?
predsednika ili gradjane,drzavu?
nije valjda da smo u tim g...?
zar tadic nije predsednik,zar ds nije u vladi?
pufna pufna 02:24 22.01.2008

Re: Samo da ne izgubi birače

imam zapaljenje pluca pa samo gledam televiziju i citam novina - trust me i na cartoon network podrzavaju tadica

napravise karikaturu od njega. te zapadne novine. kazu da je pronacionalisticki u blazoj varijanti ali da je toliko blag da se to u jednoj ratnickoj zemlji ne oprasta.
e bas im hvala. eto kako ga velicaju.
JJ Beba JJ Beba 02:32 22.01.2008

Re: Samo da ne izgubi birače

Bebo, a šta kažeš na ovu varijantu:

e pa neka NAS iz govana vade sad štajaznamko.
ja neću
dosta bre

Logično, zar ne?

čubaka, mene niko ne treba da vadi iz govana. Da ne bih bila sa ekipom u istim glasam kao skojevka sa traumom iz detinjstva a ne za manje zlo.
A za budućnost ću se nekako snaći, ko dosada. Ja sam sam laka za održavanje
vucko vucko 02:36 22.01.2008

Re: Samo da ne izgubi birače

ja mislim da ti ipak prevodis previse s tog engleskoengleskog
jel i ti imas temperaturu?

Drmala me je 3 dana. U subotu je bilo preko 39. Mislim da se sad već relativno smirila. Ali nezavisno mi se ovo, kako se stvari razvijaju, ne sviđa uopšte. Primeti kako je Svilanović napravio odu Koštunici kao onom glavnom koji rešava stvar.
gorran gorran 02:38 22.01.2008

ja, građanin pokorni

vidim da su mi ljubazno i širokogrudo ponuđene dve mogućnosti:

1. Da uz neophodni elan i entuzijazam iznesem na svojim ramenima neodgovorne političare koji se kockaju mojom budućnošću, drže ruku u mom džepu i šibaju me po leđima da "izvršim svoju dužnost". Da ih podignem na tron sa sve njima sijamski vezanim tajkunima u čijim su džepovima sve moje pare. I da budem srećan, veseo i proevropski orijentisan. I tako šesnaest puta.

ili

2. Da se lepo naljutim na sve njih i konačno odsečem sebi onu stvar. Ionako se još jedva drži, samo što nije otpala...
sonja k. sonja k. 02:48 22.01.2008

Re: Samo da ne izgubi birače

e pa neka NAS iz govana vade sad štajaznamko


u govnima su oni koji su doveli to toga da pola srbije ne zeli evropu, nece demokratiju, nece vize, nece nista.
to je pravi, politicki, neuspeh.
eventualni izbor nikolica za predsednika nije vise ni uspeh ni neuspeh vec samo rezultat neuspesne politike njegovog prethodnika.

vucko vucko 02:52 22.01.2008

Re: Samo da ne izgubi birače


eventualni izbor nikolica za predsednika nije vise ni uspeh ni neuspeh vec samo rezultat neuspesne politike njegovog prethodnika.

E sad si me utešila, mogu na miru da spavam.
JJ Beba JJ Beba 02:59 22.01.2008

Re: Samo da ne izgubi birače

eventualni izbor nikolica za predsednika nije vise ni uspeh ni neuspeh vec samo rezultat neuspesne politike njegovog prethodnika.

E sad si me utešila, mogu na miru da spavam.

spavaj mirno Čubaka, neće se dogoditi ništa što nam već nisu priredili i našta nas nisu navežbali
Samo plaše mečku
gorran gorran 03:01 22.01.2008

Re: Samo da ne izgubi birače

E sad si me utešila, mogu na miru da spavam.
Ja sam ti druže apstinent.
Ali trećeg februara prekidam.

Ima da se napijem k'o majka...
sonja k. sonja k. 03:04 22.01.2008

Re: Samo da ne izgubi birače

napravise karikaturu od njega. te zapadne novine. kazu da je pronacionalisticki u blazoj varijanti ali da je toliko blag da se to u jednoj ratnickoj zemlji ne oprasta.
e bas im hvala. eto kako ga velicaju.


sve to pokazuje kakv promasaj, kurcslus, se odigrao u ds izbornom stabu
pronacionalisticki soft imidz (to je valjda ono urlanje u Nisu itsl.) nije privukao ni hardcore ravnogorce, ni soft nacionalista, razocarao je mnoge demokrate i liberale i izazvao, to sto pises, podsmevanje u svetu...
skoro pa ueberpromasaj
pufna pufna 03:23 22.01.2008

Re: Samo da ne izgubi birače

skoro pa ueberpromasaj

ovo ''skoro'' je kao ukras. ds se usrao i nema koncepciju i to je sramota.
s druge strane kako da je ima kad ( kao los djak) je 4 godine spavao i zanosio se onako kampanjski , da ce sve na kraju ispasti ok. Kako? ne znaju ni oni, ali sad sve rasprodaju i ne pitaju ''posto kosta''.
najgrotesknije je bilo to priblizavanje srs diskursu u idiotskoj zamisli da ce pokupiti ''narodnjacke'' ili nacionalisticke-patriotske glasace. Vidi se da im nisu dobro ni definisali sta je to srpski tranzicioni glasac.Oni sa ovakvom kampanjom nisu ni imali formiranog glasaca, sem onih vernih ds imenu i vecito ''svesnih'' opasnosti od Tome.
i sad su vucku svi smesni i svi ok koji kazu ''glasaj'', zato sto ga drma strah. kao da je pa nama svejedno.
i kao da to na duzi rok nesto dramaticno menja. ipak, kao i on ja se ne bih kockala, ali razumem one koji ne mogu protiv sebe.
JJ Beba JJ Beba 03:29 22.01.2008

Re: Samo da ne izgubi birače

sve to pokazuje kakv promasaj, kurcslus, se odigrao u ds izbornom stabu
pronacionalisticki soft imidz (to je valjda ono urlanje u Nisu itsl.) nije privukao ni hardcore ravnogorce, ni soft nacionalista, razocarao je mnoge demokrate i liberale i izazvao, to sto pises, podsmevanje u svetu...
skoro pa ueberpromasaj

naravno da je promašaj
taj imidž je slika i prilika S Šapera lično.
Pošto nema čuku ni kvaliteta za frontmena i kako poltika nije njuvejv, on je samog sebe "implementirao" u Tadića Naravno da ga spradju
gorran gorran 03:40 22.01.2008

Crvenkapa, Snežana i Tri Praseta

Politika je bajka za laku noć.

Pravo nagradno pitanje, koje će biti pretreseno kad glasačka dečica zaspu posle uzbudljive priče:

Koliko vredi NIS "na ruke"?

Imam eksperta za crnu ekonomiju koji tvrdi da zna formulu:

stvarna vrednost (navodno 2 milijarde E u ovom slučaju)
- zvanično plaćena vrednost (navodno 400 miliončića)
pa podeljeno sa 2 (faktor poslovanja "na crno"
=
800 milkana

Ljupka svotica za crne dane...

A, da, da vam ispričam priču do kraja: i onda je Crvenkapica krenula kroz šumu do bakine kućice. Ali, da ne bi skrenula sa zacrtane staze, doveden je u našu šumu zli vuk...
A sad, spavanje! Znate li vi koliki je to posao izbrojati 800 miliona?
JJ Beba JJ Beba 03:48 22.01.2008

Re: Crvenkapa, Snežana i Tri Praseta

doveden je u našu šumu zli vuk...

Došlo je vreme da vuk šiša ovce....
gorran gorran 03:55 22.01.2008

Re: Crvenkapa, Snežana i Tri Praseta

gorran gorran 03:57 22.01.2008

Re: Crvenkapa, Snežana i Tri Praseta

gorran gorran 04:00 22.01.2008

Re: Crvenkapa, Snežana i Tri Praseta

gorran gorran 04:20 22.01.2008

Re: Crvenkapa, Snežana i Tri Praseta

dragan7557 dragan7557 17:16 22.01.2008

Re: Lakše neprijatelja, no bivšeg prijatel

U krajnoj liniji trebalo bi da iskamci neke koncesije


Pa, naravno, da se naprave neke pare a ne samo priča a love nigde.
Recimo koncesiju na korišćenje poljoprivrede, šumarstva i vodoprivrede ako nisu još privatna prćija slavne g-đe
Gorice Gajević i njenih demo kratskih snaga.
dragan7557
Nenad M. Nenad M. 21:44 21.01.2008

Evo cene Kostunicine podrske

Sutra usvajanje sporazuma s Rusima
21. januar 2008. | 19:43 -> 20:58 | Izvor: B92, Tanjug
Beograd -- Vlada Srbije će sutra usvojiti sporazum o saradnji u oblasti naftne i gasne privrede sa Rusijom, rekao Vojislav Koštunica.

Vojislav Koštunica (FoNet)
Vojislav Koštunica (FoNet)
"Radi se o najvećem privrednom poduhvatu u Srbiji, i ovaj sporazum će garantovati veliki ekonomski razvoj naše zemlje", rekao je predsednik Vlade Vojislav Koštunica. "Na ovaj način Vlada Srbije obezbeđuje u narednim decenijama stabilno i sigurno snabdevanje energentima za sve naše građane i srpsku privredu", rekao je Koštunica.

Vladin prvi i osnovni ekonomski cilj je da Srbija bude privredno snažna i ovaj strateški sporazum sa Vladom Rusije ima izuzetan značaj u ostvarivanju ovog cilja, rekao je srpski premijer.

Podsetimo, sporazum su 11. decembra u Beogradu, u sedištu Vlade Srbije, predstavili ministar rudarstva i energetike Aleksandar Popović i ruski ambasador u Beogradu Aleksandar Aleksejev, a dokument je sadržao predlog o zajedničkoj izgradnji ruskog gasovoda kroz Srbiju, izgradnji skladišta gasa u Banatskom Dvoru i učešću ruske strane u modernizaciji NIS-a.

Na vanrednoj sednici Vlade od 29. decembra, na kojoj je usvojena Platforma za pregovore o zaključivanju sporazuma sa Rusijom, ministri G17 plus su bili protiv usvajanja tog dokumenta.

Ministar ekonomije i regionalnog razvoja Mlađan Dinkić je tada napustio vladinu Radnu grupu, ocenjujući da je ponuda "ponižavajuća i neprihvatljiva" za Srbiju i obelodanio da je "Gasprom" ponudio oko 400 miliona evra za 51 odsto kapitala u NIS-u.

On je tada naveo da je za NIS najbolje raspisivanje medjunarodnog tendera, jer je samo knjigovodstvena vrednost NIS-a krajem 2007. godine iznosila oko 1,7 milijardi evra.

Ruska strana je, prema razlicitim izjavama srpskih ministara, ponudila 400 ili 500 miliona evra za 51 odsto Naftne industrije Srbije, uz investicije od 500 miliona evra u zamenu za prolazak gasovoda "Južni tok" kroz Srbiju.

"Presedan, koji ne iznenađuje"

Ekonomski novinar Miša Brkić kaže za B92 nije iznenađenje to što je vlada najavila usvajanje sporazuma.

Prema rečima Brkića, bilo je najava da će premijer Srbije to potpisati s Putinom još 18. januara u Sofiji, ali je pritisak, pre svega, stručne javnosti, ali i političkih struktura oko vlade bio jak, pa se to nije desilo. To što se prihvata sporazum baš sada, i pored negativnih ocena tog aranžmana, moglo bi da se shvati kao vrsta političkog pritiska između dva kruga predsedničkih izbora.

"Ključni element tog sporazuma za koji može da se kaže da je loš jeste činjenica da će se NIS prodati direktnom pogodbom političkih oligarhija Srbije i Rusije, a ne na tenderu, kako bi inače morala da se prodaju javna preduzeća prema Zakonu o privatizaciji. To je presedan kakav nije do sada napravljen u Srbiji, i iza takvog kršenja zakona i iza takve neslućene korupcije mora da se krije nekakav veliki politički interes premijera i ljudi iz njegovog okruženja", rekao je Brkić.
Dax Dax 21:46 21.01.2008

Ali sada ozbiljno..

Vidite ljudi samo koga mi moramo da podrzimo dok valjaju NIS ispod stola.Ali stvarno,ne salim se.

Biografija:

"Živeli smo skromno, jako skromno, kao i svi tada, uostalom. Svi smo jeli istu hranu, hleba i masti. Nismo imali više od dva mesna obroka nedeljno, jelo se povrće. Danas mladi ljudi to ne znaju. Kad pogledam fotografiju svojih dečijih kolica, vidim da je napravljena u neprijateljstvu prema ljudskom telu. Nije tu bilo na točkovima nikakvih amortizera, već je sve to bilo od drveta, tvrdo, bez jastučića, zaštite od vetra ili bilo čega drugog."

Super tekst.
Nikola Samardzic
Lighthouse Lighthouse 21:54 21.01.2008

Re: Evo cene Kostunicine podrske

Ako Tadić pristane na ovo s Rusima, onda je priča o drugom krugu, što se mene tiče, završena. Suzdržaću se da glasam za Nikolića, jer je još gori, ali ništa, ama baš ništa više od toga.
navodno navodno 22:19 21.01.2008

oci ste mi otvorili

Juce se ja nakacih na ovaj blog, sve misleci, ajd malo kad pauziram da se odmaram sa normalnima, ni sanjao nisam da cu za dan da progledam. Da rezimiram sve sto sam naucio
- Cedomir Jovanovic je, ako ne glup, a ono nesposoban ( stvarno tenkre ne zna ni intervju da da kako treba)
- Cedomir Jovanovic je najahao LDP, koji je u sustini jedna fenomenalna partija, i svojim likom i delom je unisti
- hardcore ldpovci nisu bas normalni i "vise vole neprijatelja nego bivseg prijatelja" (nisam bas shvatio ko je bivsi prijatelj, al ajd kad drugi put budem prelazio skriptu shvaticu)
- cike s televizije kazu da je tata lopov, nije tata lopov, tj. nije Djelic otvorio Delta city, nije glasovima DSa sa parlamentranih izbora Kostunica postao premijer po drugi put, nije Tijanic direktor RTSa, nije Velja Ilic u vladi Srbije, a nije ni Bubalo, a i da jeste Bubalo nikad ne bi branio Miskovica, a i kad bi, to ne bi imalo veze sa Tadicem, jer on glasove svojih biraca nije prodao za par ministarstava u vladi Vojislava Kostunice, pa onda mora i Bubala da primi pored svojih velih ministara u tu istu vladu; iznenadilo me da nije Bulatovic sef BIAe, a ni DS nije napravio podelu svih znacajnih i beznacajnih mesta u Upravnim odborima sa DSSom i G17, a i da jesu, nisu. Naucio sam i da nisu gradske vlasti napravile opstinske seme ulica SRS-DS-DSS po kojima se zna koliko kosta gradjevinska dozvola u kojoj ulici a i da jesu, te pare bi dali u humanitarne svrhe, jer je zivot samo jedan, a sto pichiiiii
- Naucio sam i da su clanovi DSa dok im je Cedomir Jovanovic bio neki funkcionercic u stranci, iz cistog sazaljenja prema njemu tako nesposobnom cutali na svu nesposobnost, a bogami i malverzacijeovog mrsavog nesposobnog manipulanta, e da bi sada po izlasku na svetlost dana iz njegove zadnjice otvorili oci, usi i usta i horski zapevali kakve su usi u cara Trojana.
- Naucio sam i da je dobar pakt sa djavolom ako je cilj tog pakta put u raj, ali mi nije jasno kolko je tu djavo dobar, i dal se misli na nas raj ili njegov raj, jer njegov raj je ono drugo, malo toplije, al to je valjda predmet sa druge godine .
- naucio sam i da je Boris Tadic umoran od borbe za evropsku Srbiju pa se naslonio na gasovod da se malo odmori.
- jedino nisam naucio zasto ja sve ovo nisam ranije shvatio nego pljujem po kohabitaciji vec duuugo, a kohabitacija nije nista drugo nego vrsta salate koja ide najbolje uz govedinu.
perhan perhan 22:39 21.01.2008

Re: oci ste mi otvorili

Cini mi se da se ovo sto ste napisali odnosi i na mene, pa da vam samo ukratko objasnim:

Ja u svojim prethodnim kritikama Cedomira Jovanovica ne prilazim s desna, sa strane DS, u zelji da njegovom smenom LDP dovede na celo nekog sledeceg kohabitatora.

Ja prilazim s leva, gde nema nikoga, ni jedne stranke, ne u zelji da smenom Cedomira LDP ode u levi ekstremizam, vec da LDP prestane da bude talac Cedomirovih revolucionarnih "umazanih ruku". Samo tako ce LDP imati vise glasaca i veci uticaj.
navodno navodno 22:56 21.01.2008

Re: oci ste mi otvorili

zahvaljujem se na odgovoru i objasnjenju. Odnosi se na sve sto sam mogao da procitam danas. Drago mi je sto ste me podsetili na "prljave ruke" sa kojim se Cedomir oprostio od svojih "bivsih prijatelja" iz DSa u vreme druge najvece cistke koju je ova stranka dozivela (trece ako racunamo Micunovicev odlazak). Meni je recimo taj govor pomogao da se malo kasnije po prvi put odlucim za clanstvo u nekoj stranci - LDPu. No grupna misljenja mi ne odgovaraju pa sam jedan od onih neaktivnih. LDP ima mnogo mana ali Ceda nije jedna od njih, naprotiv. Za razliku od Vas meni bas smeta preveliko i prenaglaseno levicarenje koje ide u krajnost i velica neke ideje SK (cak mi i stranacka boja smeta). Ali ono sto sam uspeo da procitam u dve posete danasnjim postovima je (u vecini slucajeva) nekriticko izivljavanje na "bivsem direktoru" i to je sve. Takvi ljudi nisu pokretacka snaga nikakve organizacije, politicke, poslovne ili drustvene. Takvi ljudi su obicna radna snaga svojim sopstvenim izborom.
Posle svega sto je DS ucinio u saradnji sa najgorim sto Srbija trenutno ima, a zarad sopstvene koristi (pojedinaca iz vrha DSa) jedini nacin da se pojavim u drugom krugu jeste da kandidat DSa javno izjavi da mu je potreban moj glas kao glasaca LDPa. Ne nesto uvijeno, zavijeno, uopsteno... konkretno. Inace, nek trazi podrsku od ljudi sa kojima saradjuje a kojih se ja licno gadim. Najslabija karika u ovom lancu je kandidat i vreme je da pred ogledalom pocne da vezba i taj poziv.
Exitus Letalis Exitus Letalis 01:49 22.01.2008

Re: oci ste mi otvorili

- Cedomir Jovanovic je, ako ne glup, a ono nesposoban ( stvarno tenkre ne zna ni intervju da da kako treba)

ne vređaj ako ne umeš drugačije.
nije ni glup ni nesposoban ni kreten.
nemoj sebe da opisuješ.
- Naucio sam i da su clanovi DSa dok im je Cedomir Jovanovic bio neki funkcionercic u stranci, iz cistog sazaljenja prema njemu tako nesposobnom cutali na svu nesposobnost, a bogami i malverzacijeovog mrsavog nesposobnog manipulanta

gde si to naučio?
koja je to škola?
ninova il kurirova?
Exitus Letalis Exitus Letalis 01:51 22.01.2008

Re: oci ste mi otvorili

Ja prilazim s leva, gde nema nikoga, ni jedne stranke, ne u zelji da smenom Cedomira LDP ode u levi ekstremizam, vec da LDP prestane da bude talac Cedomirovih revolucionarnih "umazanih ruku". Samo tako ce LDP imati vise glasaca i veci uticaj.

da ga nije bilo još bi onaj ispod lipe bio na grbači.
samo to da je uradio dosta je za jedan život.
al je zanimljivo da uvek sve zavisi od minornog ldp-a i "nesposobnog čede"!
navodno navodno 09:36 22.01.2008

Re: oci ste mi otvorili

Exitus Letalis
- Cedomir Jovanovic je, ako ne glup, a ono nesposoban ( stvarno tenkre ne zna ni intervju da da kako treba)ne vređaj ako ne umeš drugačije.nije ni glup ni nesposoban ni kreten. nemoj sebe da opisuješ.
- Naucio sam i da su clanovi DSa dok im je Cedomir Jovanovic bio neki funkcionercic u stranci, iz cistog sazaljenja prema njemu tako nesposobnom cutali na svu nesposobnost, a bogami i malverzacijeovog mrsavog nesposobnog manipulantagde si to naučio?koja je to škola?ninova il kurirova?

Evo sta se desava kad su ljudi intelektualnog kapaciteta da shvate sta su procitali samo u prvih pet sekundi. :))
Dragi Exitus Letalisy, da si se jos malo potrudio pa citao cele recenice komentara a ne samo pocetke, shvatio bi da se radi o ironiji, da tu ironiju pise neko ko je citao komntare i da su oni neopravdani napadi na Cedomira i LDP i doveli do takvog komentara.
No sta raditi sa takvima kao sto si ti u LDPu? Kao muva u casi udara u zidove razbi samo sebe jer nikom drugom ne mozes da naudis, nemas sa cim, a i ne znas kako. Nanosis stetu sebi jer ispadas budala koja ne cita sta drugi pisu samo ostavlja komentare da bi, sta?, drugari ga videli ili se na neki virtuelni nacin proslavio? A nanosis stetu i LDPu jer stvaras sliku o neozbiljnom, neintelientnom, svadjalacki raspolozenom clanu koji tako zuji po blogu i pljuje sta stigne.

Ajde uozbilji se malo pa nastavi lepo da blogujes.

Ziveti slobodnoZiveti slobodno

rayzippo rayzippo 14:45 22.01.2008

Re: oci ste mi otvorili

vidi tata,pa to je gospodin rajkovic...sta mu je !? sad vise nista;ubio si ga k'o zeca....:)))))

perhan perhan 18:32 22.01.2008

Re: oci ste mi otvorili

Exitus Letalis

Perhan
Ja prilazim s leva, gde nema nikoga, ni jedne stranke, ne u zelji da smenom Cedomira LDP ode u levi ekstremizam, vec da LDP prestane da bude talac Cedomirovih revolucionarnih "umazanih ruku". Samo tako ce LDP imati vise glasaca i veci uticaj.

da ga nije bilo još bi onaj ispod lipe bio na grbači.samo to da je uradio dosta je za jedan život.al je zanimljivo da uvek sve zavisi od minornog ldp-a i "nesposobnog čede"!


Prvo, sta bi bilo da Njega nije bilo to vi ne znate. To niko ne zna. Na kraju nije samo On bio jedini koji je vrsio promene.

Drugo, cak i da je to (uklanjanje onog sa grbace) bilo samo Njegovo delo, a nije, ne znaci da taj Neko ima tapiju na sve buduce dogadjaje i odluke.
Usput, tako je i onaj pod lipom za mnoge svoje glasace imao tapiju da sve je sto radi jedino ispravno, jer je nelada davno i on uradio mnogo za "njihovu stvar".

Trece, u ovom trenutku vrlo malo toga zavisi od LDP-a, te je samim tim LDP minoran a Ceomir nesposoban.

Ali nemojte se ljutiti na mene - don't shoot the messenger.
trickshot trickshot 19:16 22.01.2008

Re: oci ste mi otvorili

svaka ti je na mestu i bez zlobe ili cinizma, ali daj ljudima malo vremena da izvidaju rane posle ovih izbora. kamo srece da je bilo prilike da se kritikuje na ovakav (konstruktivan) nacin ranijih godina.
Nenad M. Nenad M. 00:41 22.01.2008

evo sta kaze Politika

Подршку Војислава Коштунице у другом кругу председничким избора, од које, како се оцењује, зависи ко ће бити следећи председник Србије, више шансе има да добије Борис Тадић него Томислав Николић. Извори „Политике” у владајућој коалицији тврде да је премијер спреман да „залегне” за председника ако овај пристане на договор о пакет аранжману у коме се налазе споразум са Русијом у вези са НИС-ом, локални и покрајински избори. Исти извор тврди да би, ако преговори ДС и ДСС протекну добро, управо вицепремијер Божидар Ђелић, који намерава да стави свој потпис на Споразум о стабилизацији и придруживању са ЕУ, истим пенкалом требало да овери и споразум са Русима.
vucko vucko 00:48 22.01.2008

Re: evo sta kaze Politika

Подршку Војислава Коштунице у другом кругу председничким избора, од које, како се оцењује, зависи ко ће бити следећи председник Србије, више шансе има да добије Борис Тадић него Томислав Николић. Извори „Политике” у владајућој коалицији тврде да је премијер спреман да „залегне” за председника ако овај пристане на договор о пакет аранжману у коме се налазе споразум са Русијом у вези са НИС-ом, локални и покрајински избори. Исти извор тврди да би, ако преговори ДС и ДСС протекну добро, управо вицепремијер Божидар Ђелић, који намерава да стави свој потпис на Споразум о стабилизацији и придруживању са ЕУ, истим пенкалом требало да овери и споразум са Русима.

Evo ja ću da potpišem odmah SSP i sporazum sa Rusima. Danas dajem NIS za džabe, specijalna ponuda za Ruse. Samo da se potpiše SSP.

Dali smo mnogo toga za džabe već, u jednoj drugoj principijelnoj borbi, Nenade - NIS se ne bi ni primetio na toj gomili principijelnih gubitaka.
JJ Beba JJ Beba 00:51 22.01.2008

Re: evo sta kaze Politika

Подршку Војислава Коштунице у другом кругу председничким избора, од које, како се оцењује, зависи ко ће бити следећи председник Србије, више шансе има да добије Борис Тадић него Томислав Николић

kolko ja cenim ima mu da samo pola drške
Nenad M. Nenad M. 00:55 22.01.2008

Re: evo sta kaze Politika

Evo ja ću da potpišem odmah SSP i sporazum sa Rusima. Danas dajem NIS za džabe, specijalna ponuda za Ruse. Samo da se potpiše SSP.


vucko , poznajes zavidno nepoznavanje ekonomije. Stetnost ugovora sa rusima moze da nadmasi nekoliko puta efekte SSP mada ne razumem sto si to povezao kada nema veze jedno sa drugim. Poenta je na sta je sve spreman Tadic kako bi dobio podrsku od Kostunice i koliko to NAS kosta?! Mislim da je cena odavno velika, jos od premustanja premijerskog mesta ali to je neka druga prica.
vucko vucko 01:31 22.01.2008

Re: evo sta kaze Politika

vucko , poznajes zavidno nepoznavanje ekonomije. Stetnost ugovora sa rusima moze da nadmasi nekoliko puta efekte SSP mada ne razumem sto si to povezao kada nema veze jedno sa drugim. Poenta je na sta je sve spreman Tadic kako bi dobio podrsku od Kostunice i koliko to NAS kosta?! Mislim da je cena odavno velika, jos od premustanja premijerskog mesta ali to je neka druga prica.

Ok, recimo da sam slab sa ekonomijom. Ne znam koliko vredi propuštena prilika pridruživanja EU i prepuštanje vlasti SRS.
Vodzo Modzo Vodzo Modzo 01:45 22.01.2008

Re: evo sta kaze Politika

Hm, a sta kazu radikali za NIS? Kapiram da bi oni uvalili NIS Rujama dok si rek'o hop. S'o ce reci - NIS-a nikad nije ni bilo, on ce svejedno biti uvaljan Rujama...
Exitus Letalis Exitus Letalis 01:53 22.01.2008

Re: evo sta kaze Politika

Nenad M.
Подршку Војислава Коштунице у другом кругу председничким избора, од које, како се оцењује, зависи ко ће бити следећи председник Србије, више шансе има да добије Борис Тадић него Томислав Николић. Извори „Политике” у владајућој коалицији тврде да је премијер спреман да „залегне” за председника ако овај пристане на договор о пакет аранжману у коме се налазе споразум са Русијом у вези са НИС-ом, локални и покрајински избори. Исти извор тврди да би, ако преговори ДС и ДСС протекну добро, управо вицепремијер Божидар Ђелић, који намерава да стави свој потпис на Споразум о стабилизацији и придруживању са ЕУ, истим пенкалом требало да овери и споразум са Русима.

pa lepo kažu - standardi pa status.
koliko je dobar koštunica u tome?
mislim u kintama.
Exitus Letalis Exitus Letalis 01:54 22.01.2008

Re: evo sta kaze Politika

vucko , poznajes zavidno nepoznavanje ekonomije

pa kad radi kod experta:)))

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana